Bratstvo i jedinstvo

Srbija

Oni koji duže vreme prate moje pisanje videli su da često upozoravam na mogućnost ponovnog oživljavanja sukoba na Balkanu. U početku su komentari bili uglavnom tipa „Ma ko je lud više da ratuje“, „Više nema onih koji bi ratovali“, „Sada znamo ko nas je zašto prošli put uvukao“… Dakle, malo ko je verovao da je novi ciklus konfrontacija moguć.

Kaže narodna „vreme leči sve“. E, ovaj put narod nije u pravu ili smo mi neki specifičan slučaj. Kako vreme prolazi mi se sve više sećamo „nepravde koju smo preživeli“ i sve smo željniji „konačne pravde“.

Znao sam za sukobe pre 90tih, znao sam da su ta osećanja još bila prisutna ali sam se zaprepastio kad sam video kojim brzinom i silinom nacionalističko ludilo obuzima ljude. Kada su se poslednji ratovi završili video sam da su rešenja takva da je namerno ostavljeno seme novih-starih konfrontacija i da nije pitanje da li ćemo sve ponoviti već je pitanje kada ćemo. Ali džaba iskustvo, opet sam iznenađen ludilom koje razara srpsko-crnogorsko telo.

Svima je jasno ko je Milo Đukanović, šta i kako radi, ko mu u tome pomaže i zašto… Da li ima legitimitet za to što radi? Ima, većina stanovnika Crne Gore podržava njegovu politiku. Da li radi po zakonu? Pa sad… nema kritika sa Zapada – ali nema kritika ni za vlast Saudijske Arabije… Izgleda da je zakonitost prilično rastegljiv i fleksibilan pojam. Sve je to nebitno, bitno je da kulminira ozbiljan sukob između „Srba i Crnogoraca“ u Crnoj Gori ali i šire. Zašto Srbi i Crnogorci pod navodnicima? O tome malo kasnije.

Već pri odvajanju Crne Gore od SRJ je bilo jasno da se sukob vlast preneo i na populaciju – ali to uvek tako biva. Vlast uglavnom ne bira sretstva da dobije podršku i ostane tu gde jeste a u ovakvim situacijama se nacionalizam pokazao kao „evergreen“ alat. I vidimo reprizu svega onoga što smo već gledali ali  među novim akterima. Vidimo želju Crnogoraca da se odvoje od Srbije i to su uspeli. Da li je to njihova želja nije baš najjasnije ali je ona učvršćena ideološkim slepilom usmerenom ka Milu koje je u stanju sve da opravda a što smo sve već videli u „slučaju Milošević, Izetbegović i Tuđman“. Oni su u stanju da prihvate NATO ne kao nužnost već kao „spasitelja“, liberalne vrednosti kao „prirodan proces“…

Na drugoj strani su „Srbi“, ne Srbi iz Srbije već Srbi iz Crne Gore. Oni ne da traže svoja prava već izgleda ne priznaju Crnogorce – „Crnogorci se ne pominju pre 1918.“ . Dakle, jedni drugima ne priznaju nacionalnost (ali im ne mogu ništa pošto su većina) dok ovi njima pokušavaju da zatvore Crkvu (koja je i njihova ali je tako ne osećaju kao što se više ne osećaju ni Srbima). Zalaziti u detalje (mada će svaka strana insistirati na detaljima) je nebitno.Opet je brat udario na brata kako god se zvao.

Ne čudi me što je Milo ovo zakuvao, od njega malo šta može da čudi. Ono što mene čudi je da SPC ne izađe pred narod i ne kaže „Dobro, pustićemo da zakon kaže šta je ispravno“. Tačno je da SPC u Crnoj Gori ne može računati na pravdu, tačno je da će i „međunarodni sud“ da osluškuje mišljenje Vašingtona. Više ne mogu biti sigurni ni u Vaseljensku Patrijaršiju ali šta je aternativa? Dozvoliti sukob do krvi? Sukob ne može da se prekine po želji, ako se zakasni on nastavlja svojom logikom. Imovinu mogu oduzeti, mogu je prefarbati u „dugine boje“ – i Turci su palili, koristili kao štale ali to nije zaustavilo sveštenike ni ugasilo veru. Posle Turaka je Crkva bila još jača a ako dozvoli zlu krv među braćom povratka na staro nema. Rusija je trpela mnogo veća poniženja da bi preživela teška vremena – da li mi sve moramo da učimo na sopstvenom primeru?

Znam, mnogi će reći da sam izdajica, „petokolonaš“ i mnoge druge nazive koji nisu za objavljivanje ali evo jedan neutralan i univerzalan primer:

Otišao moj komšija 70tih godina prošlog veka kod brata u Australiju koji je tamo pobegao jer je bio u četnicima. Da preskočim detalje koji govore o neverovatnom ispiranju mozga koje je tamo sprovođeno a čije je posledice komšija jasno video, komšija zamoli brata da odnese poklon u susedni grad u porodicu koja je takođe prebegla a koji je poslao njegov kolega sa posla.

„Kod tih đubradi? Pre ću da pričam sa psima!“

I tako moj komšija sazna da ne postoje samo Srbi, već da ima Belosrba, ovih Srba, onih… – ko će sve popamtiti. I da se međusobno više mrze nego što mrze ustaše (jer i njih je dosta prebeglo).

EJ, BRAĆO…

Ako vam se članak svidio, podijelite ga ->

329
Ostavite komentar

avatar
10000
 
42 Grupirani komentari
287 Odgovori unutar grupe
0 Pratitelji
 
Komentar koji izaziva reakcije
Najaktivniji komentar
255 Komentatori
x@yx@yx@yZanzoZanzo Zadnji aktivni komentator
  Pretplati se  
Obavijest
Zsphere
Gost
Zsphere

Ne vidim ja nesto da se narod sukobio protiv naroda nego policija u sluzbi vlasti protiv vlastitog naroda. Mislim da ni Crnogorci stanovnistvo uopste ne obravdavaju ove poteze vlasti. Zapravo ne vidim ni svrhu svega ovoga jer jasno je da je ovo poluga koja ce potresti cijelu drzavu, mislim kome to treba? Crna Gora je vec u nato, i provodice nato politiku ma sta god bude bilo kome u interesu. Cemu onda sve ovo? Neko ocito ozbiljno zeli nestabilnost u Crnoj Gori ali nestabilnost koju je napravila vlast i za koju javnost nece okriviti (neki) narod nego samo vlast.

Siniša
Gost
Siniša

Tačno nema sukoba naroda niti će biti,procenat zaluđenih je neću reći normalan ali sumnjam da je više od 20 % u najgorem scenariju;taj je procent možda bio 30% 90tih samo je razlika onda i sada u apsolutnom pristupu informacijama pa sebi čovek lijepo sa par klikova pronađe sve šta mu treba i onda kaže “Marš u 3PM svi od reda”.
Duboko sam ubijelen da masovnog sukoba nikada više neće biti na našim prostorima, varnica da ali sukoba ne…nedavno na Hrvatskoj granici sam greškom promašio rampu i nije bitno dali me je i Policajac malo navukao na to ali u biti je bio stariji Policajac i malo me je driblao ali ništa na žao mi nije uradio, sledeća dva mlađa Policajca su apsolutno fascinantna bili. Mladi ljudi znaju svoju Istoriju, nose ožiljke svojih predaka i u to se ne smije posumnjati ali mladi ljudi žive u drugom svijetu, ne žive našu budaleštinu.

shumadinac
Gost
shumadinac

Da Siniša, tako sam i ja mislio 90. Ne samo ja već i mnogi u vojsci, policiji – ljudi koji su imali više informacija. Diskusija između mene i kolega Think i BG CG ispod teksta o dešavanjima u Crnoj Gori je više nego dovoljna (ispod ću postaviti repliku Morenu koja se i ovde dobro uklapa). Kad uporediš te komentare i podršku Milu (koju možeš videti i u Ridikovom linku) biće to jasno da to nije samo sukob policije i malog dela populacije. A razvoj situacije ne zavisi ni od Srba i Crnogoraca, ni od Mila i Vučića već od Gospodara Rata. Trebalo bi da zavisi od nas ali…

(replika Morenu)
“Sećaš li se koliko puta sam ukazivao na opasnost od nacionalizma dok su drugi pričali o “čuvanju nacionalnog identiteta” i slično? Da li ti treba bolji primer gašenja logike i tolerantnosti kada “nacionalna pesma zapeva”? Da su u pitanju Indija i Pakistan pa da se donekle i razume ali Srbi i Crnogorci i to da nas Milo zavadi!?!

Ovu diskusiju bi trebalo sačuvati za udžbenike psihologije.”

Siniša
Gost
Siniša

Osnova borbe protiv nacionalizna (šovinističkog naravno) jeste prepoznavanje njega kao takvog pre nego štetu naprave, ppsle toga valja sebi dati truda da se to sve na dobro zvrši….negativne se vibracije trebaju kanalisati da ne prave štetu jer i one su kao tako zaostale potrebne da se napravi pozitivno društvo na korist svih.

Tink
Gost
Tink

Sinisa mladicu, za pocetak rata vam je dovoljno par procenata stanivnistva dobro rasporedjenih(mediji, vojska,politika,verske vodje, kriminalci,finansijski tajkuni, sovinisti, svakojaki fundamentalisti…)i dobro umrezenih i vi se nadjete u vihoru rata u krevetu bez ikakve sanse da bilo sta ucinite i tako milioni drugih.

Moreno
Gost
Moreno

shumadinac Odgovorija san ti tamo. Nadalje ja mislin kako su sukobi više svijetonazorski nego nacionalni šta se moglo vidit iz tvoje diskusije sa BG CG i Tink. Vaša rasprava je krenila krivim putem. Ništa nije crno – bilo pa ni poznavanje povijesti. Nevalja povijest bjesomučno nametat ka šta su radili njih dvojica, a nevalja povijest ni ignorirat.
Ja mislin kako umisto rasprave jeli postojala ili nije CPC i o Njegošu bolje zajednički tražit odakle zlo dolazi odnosno di je izvor zla . . .

Jack
Gost
Jack

Moreno, kad Crna gora ne bi bila članica NATO pakta, sada bi tamo buktali veći požari nego u Australiji, a po crnogorskim gradovima bi urlikale srpske paravojne horde. Krv bi tekla potocima a Milo Đukanović, ako bi imao sreće, da nekako iznese živu glavu, danas bi boravio na tajnom mjestu negdje u nekoj susjednoj državi. Crnogorci su to učinili, samo zato jer su znali, da još uvjek funkcionira članak br. 5 NATO-vog statuta o obaveznoj uzajamnoj pomoći svakoj članici ako bude napadnuta, a Vučiću je sigurno već došlo upozorenje iz Vošingtona, da drži prste podalje od Crne gore uz spominjanje nekih stvari iz 1999 godine.. A štp se tiče šačice onih najglasnijih Milinih protivnika, oni će se brzo izduvati isto kao i poslije onog neuspjelog državnog udara. Nekoliko njih će završiti u buvari ostali će se pritajiti i Milo će iz ovoga izići jači, nego što je bio pred tim događanjima!

Ivo
Gost
Ivo

đeki, ne kevći gluposti. U kućicu, idemo!

Moreno
Gost
Moreno

Jack NATO je zločinačka organizacija pod kontrolom globalnoga zla koje je zakuvalo skoro sve ratove u prošlome i ovome stoljeću . . .
Ne zaboravi kako je Milo bija predsjednik vlade CG kad je crnogorska vojska uz osiguranje JNA ubijala, pljačkala i palila po Konavlima i oko Dubrovnika.
Jadni ti bi bili Crnogorci kad bi samo šačica bila protiv Mila koji ih je u rat uvuka i posli temeljito opljačka . . .

Jack
Gost
Jack

Hebi ga neke ratove zakuha, a neke spriječava i glavno je da spriječava one koji bi mogli izbiti u našoj blizini a za ostale me zabole!

shumadinac
Gost
shumadinac

Za slučaj da zaista tako misliš Jack – katastrofalno grešiš. Ne da te “taj koji te brani” ne brani nego te sprema za rat u koji inače sigurno ne bi ušao. Scena je postavljena, glavni glumci poznati – još da se dogovore honorari i zavesa se diže.

krešo
Gost
krešo

shumadinac@ I ko pocinje rat mozda sada crnogorski srbi jer do sada su po vama pocinjali slovenci, hrvat pa bosnjaci pa kosovski albanci a nikada vi pravi srbi… Dajte ljudi malo obraza pokazite.

pera lozac
Gost
pera lozac

Ti i mnogi drugi jos niste shvatili da nepostoje crnogoski srbi, ni bosanski ni hrvatski, postoje samo Srbi.

Tink
Gost
Tink

Bitno je da nacija kojoj vi pripadate nije niti jedan rat zapocela ali se u svakom vrlo dobro snasla i “snasla”

Moreno
Gost
Moreno

Jack Sad još samo navedi koje je to ratove NATO spriječija . . .

Jack
Gost
Jack

Pa Gospe ti, zar ti nisam već prije sve rekao! Da kojim slučajem ne bi bila u NATO paktu u Crnoj Gori bi sada BJESNIO RAT!!! A o Kosovu i BiH da i ne govorim!

nessy
Gost
nessy

Jack
Ovo sa ti vjerujemo na rijec, ili ?

Slavonac
Gost
Slavonac

Joj meni,kad neko govori o uzrocima rata.Cudno da nijedan narod nevalja,samo je nebeski narod u pravu.

Siniša
Gost
Siniša

Ko je to rekao?

Slavonac
Gost
Slavonac

JNA nije bila zlocinacka,svrstavanju samo na jednu stranu.

Ni bombe ni glasanja ne izbrisaše Lazara...
Gost
Ni bombe ni glasanja ne izbrisaše Lazara...

Nek urade Severnomakedonci Albancima, ono što su Milogorci Srbima. Znači da ih izbace iz vojske, policije, svih državnih organa, iz vlade jer su građanska državs, i da njihove verske objekte proglase severnomakedonskim ako su izgrađeni pre 1918-te godine, i proglase ih velikoalbanskim pipcima, i video bi šta bi bilo.

nessy
Gost
nessy

Jack
” Krv bi tekla potocima”. Kao i inace, pricas gluposti i svoje zele projiciras.

Jack
Gost
Jack

Hebeš budalu!!!

Tink
Gost
Tink

A vi cete Jack biti mnogo srecniji, ohladite malo sa tim primitivnim i povrsnim komentarima, stvarno me ne impresionirate i trudicu se da vas potpunu u buduce ignorisem, eto ne znam ni zasto sad odgovaram jednom latentnom srbomrzcu.

Tink
Gost
Tink

Moreno, siguran sam da i vi i moja malenkost mozemo bar pretpostaviti gde je izvor zla i sta onda, ono je za nas van dometa i mi mu se tesko mozemo suprotstaviti direktno. Moji komentari nisy imali za cilj kopanje po istoriji zbog same nje, vec zbog razoblicavanja tog zla koje preko svojih predstavnika indirektno zeli posejati novo seme zla i to treba objasniti. Ja sam vec ovde negde napisao da nisam vernik, ali znam da dolje kao u ostalom i bilo gde ima istinskih vernika koji nece mirno gledati kako im se nesto oduzima i tome ce se suprotstaviti, a zlo to i zeli jer je onda to njen teren. Kako vecini otvoriti oci i objasniti sta im se sprema preko ucenjenih kompradora, tesko

Zanzo
Gost
Zanzo

Cudi me kako nitko ne spominje crnogorske vjernike koji su 1920 ostali bez svoje crkve.To je tada bilo normalno a danas vracanje tih crkava nije? Pa nije bas logicno ali sto od srbadije ocekivati.

hiber
Gost
hiber

Ne znam što si mislio 90, ali u svakom slučaju si krivo mislio. Mogući su sukobi i bune, ali onakvog rata ne može da bude. Ovo sa Gospodarima rata si pokupio od Loše. I on vjeruje da ih neko drugi zavađa. Možda i zavađa ali složna braća kuću grade. Uostalom tko može protiv Hrvatske, eto ima 5.000.000.000 branitelja, više nego Kineza. Mile ima nos za odnose snaga i on te snage okreće u svoju korist, to se inače zove politika, a što to ne odgovara tvojim svjetonazorima, tvoj problem, izbori su u inače u maju. SPC je jednostavno mastodont koji je svoj vrhunac imao 1920. kad su odnijeli dukate Svevasionskom patrijarhu. Sada nemaju snage da se transformiraju u modernu kršćansku crkvu, hvataju se kao pijan plota za projekat koji je davno mrtav. MIle je senilce izvukao na čistinu, a vjerske zajednice najbolje rade u tišini. Da je ovakav zakon donesen u Hrvatskoj, Katolička crkva bi ga sa radošću prihvatila. Tamo vjerske zajednice dobijaju i jare i pare. Oštetu za oduzetu imovina, a onda im tu imovinu još i vrate. Da senilci razmisle, vidili bi da u Crnoj Gori ima 75% pravoslavaca, od koji je 2/3 onih koji se izjašnjavaju kao Crnogorci,a 1/3 kao Srbi. Pravih kršćana je valjda 10-15% u cijeloj populaciji, jer oni se nikada ne bi bavili ovakvim ludostima. Dakle senilci mogu računati, ne na vjernike, nego na nacionaliste i to onog projekta koji je mrtav, ali im to nisu rekli. Dakle, sve zajedno, 10% stanovništva Crne Gore, koji mogu raditi mnogo buke i nervirati tihu većinu, ali ne mogu pokreniti rat zbog interesa NATO-a, niti Srbija može da pisne. Amen.

FranjoTahi
Gost
FranjoTahi

Zivis u zabludi, pogotovo sto se tice mladih ljudi, njima se takodjer ispire mozak od rodjenja i nabija krivnja isto kao sto su i nama radili.

Tink
Gost
Tink

E moj Sinisa, ne funcionisu stvari tako, previse je to idealisticki. Devedesete godine dvdesetog veka, godinu dana prije rata u bih, devedeset posto stanovnika sva tri naroda je reklo da u bosni ne moze biti rata da bi se posle par mjeseci poklali do srzi i ako sam ubedjen da je itad ubedljiva vecina bila proti rata ali potpuno bespomocna.Da li mozete zamisliti da danas “emancipovani” evropljani mogu ikad vise ratovati, ne jel tako. Mozda se nekad i setite ovog komentara

Siniša
Gost
Siniša

Naravno da znamo svi kako to funcioniše, onomad baš i nismo znali i smatram da je to ta prevaga.

Tink
Gost
Tink

Zsphere, kako bih od svega na svjetu volio da ste u pravu, medjutim ne funkcionisu stvari tako kada padne krv manipulatori dobijaju svoje poluge kojim pocinju svoj krvavi pir. Evo primera, kada je u Ukrajini sve krenulo i krv pala, vlasnici dusa su krenuli u pohod ka cilju, manipulacije su bile na najvisem nivou i “patriote” su krenule. Narod je bio izuzetno samosvestan tako da Ukraina tada zemlja od 40mil.stanovnika u tri kruga mobilizacije nisu mogli skupiti vise od 80000 vojnika spremnih za borbu. Medjutim to je bilo dovoljno da se uspostavi stanje permanentnog rata i mrznje a to je bio cilj. Sta mislite koliko takvih ysijanih glava je potrebno u drzavi od 600000 stanovnika, ja procenjum par stotina dobro organizovanih. Sve je u rukama vlasnika dusa i njihove odluke, mi smo na zalost tu samo ovce za klanje

viktor
Gost
viktor

Kako bese ona narodna: ”Brat za brata ali sir za pare”. Setice se nekad, da su bii braca i da im je ”jedan caca” ali kad ostanu bez gaca. To vazi za sve ”narode i narodnosti” na Balkanu.

RoPe
Gost
RoPe

Ratujte, ali bez nas. Pozdrav iz Zagreba.

FranjoTahi
Gost
FranjoTahi

Kao da ce vas itko ista pitati, ako se odluci da cete ratovati onda cete ratovati, nema tu hocu necu.

aesfviaerfvawefuawuefauwefuzawefawuefw
Gost
aesfviaerfvawefuawuefauwefuzawefawuefw

Ko da se vas išta pitalo, ratovali ste ko i mi po zapovjedi odozgo.

Slavonac
Gost
Slavonac

Mislis na one pametne akademike,stosu pisali sanu1i2,mislis na one stosu bacali cvjece na tenkove koji su isli prema Vukovar aru,mislis na oni milijon koji su trazili oruzje i.t.d.Malo stvarnosti i pokajanja svima treba.

Z.A.
Gost
Z.A.

Ovaj tvoj clanak je sasvim OK. I prateci tvoje komentare od ranije dobio sam dojam da si dosta umjeren i nisi sklon da se problemi rijesavaju konfliktima na najgori moguci nacin. Umjerenost je srednji put koji izbavljuje ali ne slijedi ga nazalost vecina. I zato nesmatram da se tebi mogu pripisati etikete najgore vrste. S moje strane i zbog tvoje umjerenosti imas podrsku i necu razmisljati dali je prihvatas ili ne. Ipak umno treba se izdici sa zivotinjskog nivoa a koji je u danasnjici obiljezje vecine ljudi na ovoj planeti.

Sloboda
Gost
Sloboda

Vidim da ste Srbiji amputirali Kosovo i Metohiju, okupirani deo Srbije.
Ubuduće bi onda mogli da BiH prikazujete i bez Republike Srpske.

Pera
Gost
Pera

Su druge besede, kolo je vec pocelo i narod se za ruke hvata ?

aesfviaerfvawefuawuefauwefuzawefawuefw
Gost
aesfviaerfvawefuawuefauwefuzawefawuefw

Pa to će biit kompenzacija tuđim teritorijem za ukradeno Kosovo ali duplo veči po površini nego potonje.

Siniša
Gost
Siniša

Neka hvala.

aesfviaerfvawefuawuefauwefuzawefawuefw
Gost
aesfviaerfvawefuawuefauwefuzawefawuefw

Siniša dobili ste što ste htjeli, nemaš pravo da se žališ.

Siniša
Gost
Siniša

Od koga i gde žuriš sa konačnim rješenjem.

aesfviaerfvawefuawuefauwefuzawefawuefw
Gost
aesfviaerfvawefuawuefauwefuzawefawuefw

Ne žurim ja nigdje ja samo tumačim tintu tame nad Balkanom. Ti si dobio Srpsku, jel ti lijepo, jest, zato šuti i uživaj, ne brabonjaj hehehe.

Siniša
Gost
Siniša

A to…xahaxa oprosti na brabonjanju…nisam je “dobio” ništa lakše kao drugi što su dobili “svoje”.

aesfviaerfvawefuawuefauwefuzawefawuefw
Gost
aesfviaerfvawefuawuefauwefuzawefawuefw

Svi smo dobili što je stvor odlučio, ja izgon ti uzgon, ne brabonjaj hehehe. Morat ću ti poslati rođaka senatatora iz Banja Luke al nije srbin hahaha.

Siniša
Gost
Siniša

Ejs…nisam znao da u BL ima neSrba.
Ups…sada se sjetih, dve su mi strine Hrvatice, snaha isto;imam ja njih bome baš.

krešo
Gost
krešo

Ubrzo ce amputirati i Vojvodinu pa ce ostati samo beogradski pasaluk ko ce sa vama takvim da zivi a ako ces mi reci da su i tamo srbi onda se varas dosta je svima beogradskog ubiranja poreza a sto se tice bosne probali ste i dokazali da to nemozete pa ni silom a sada pogotovo dok je NATO tu mislim da su bosanci i hercegovci mirni . Crna Gora bi se u ovo par dana zapalila ali NATO je tu tako da mozete samo kevtati i cviliti .

aesfviaerfvawefuawuefauwefuzawefawuefw
Gost
aesfviaerfvawefuawuefauwefuzawefawuefw

Srbija neće ostati bez Vojvodine, da ne objašnjavam kako je došla do nje, sve dok bude kao i Kroacia servilna prema onima koji vedre i oblače.

Alex
Gost
Alex

Bratstvo a jedinstvo?😂

Savovic Danilo
Gost
Savovic Danilo

U mojoj kuci od jednih smo oca I majke a Neko je srbin a neko crnogorac(dje je logika) isto smo pa sta god da smo. Djukanovicu je cilj slomiti moc SPC koja je veoma uticajna u Crnoj Gori I montenegrizovati sto vise stanovnistva jer treba smanjiti pro-srpsko-ruski uticaj u cg jer smo u Nato(a mislim da nema vlade odanije istom).

Siniša
Gost
Siniša

Biti CrnoGoracc ili imati korijene Crnogorske je velika čast, smatram se privilegovanim jer su mi daleki korijeni Crnogorski a bliži Kraiški….biti Srbin ne negira to a nikada ne bih dao da poništi to moje.

Jack
Gost
Jack

Pa ti bi opet uveo ona famozna “dva oka u glavi,” a vidim da ti imaš i treće oko u rezervi!!

Siniša
Gost
Siniša

Vjernik si…objasni Jednog Boga u trojstvu, imaš jednog Boga ali imaš Boga Oca, Boga Sina i Boga Svetog Duha.

Jack
Gost
Jack

To sa Bogom i Božjim trojstvom si dobro rekao, ali dali Srbija i Crna Gora ikad više biti ko dva oka u glavi tj da gledaju i isto vide: Sad su mi ta dva oka nešto razrooka!

Pajo
Gost
Pajo

Kako vi to perfidno, profesionalno slazete te vase manipulacije da bi čovjek još i pomislio da niste običan nacionalis, šovinist i velikosrbin. Strasni ste. Tu vasu mitomaniju ste stvarno doveli do svijetskoga nivoa. Moje čestitke!

krešo
Gost
krešo

Siniša@ Ti si niko i nista a to da imas crnogorske korjene je samo fraza da se kao mozes ovdje buniti sto legalna vlast radi u svojoj drzavi .

Siniša
Gost
Siniša

E to je jodlanje sa drugog brda….

Jack
Gost
Jack

Je, to je neka vrsta šizofrenije, dva brata, pod istim krovom, jedan Srbin drugi Crnogorac. Koji psihijatar bi mogao razdriješiti
taj gordijski čvor? Takvog nema, pa čak ni Jovan Rašković ni drugi psihijatar Raša Dabić allias Karadžić!

Siniša
Gost
Siniša

Kako je Hrvat u BiH, U Srbiji, u Crnoj Gori?
Jedino je šizofreno tvoje ponašanje, veliki si čovek ali si malouman!!!!

Ivo
Gost
Ivo

Siniša griješiš, đeki je možda veliki cuko, ne znam po čemu bi bio veliki čovjek? Po broju nickova koje koristi? To za malouman si apsolutno u pravu, no to je istovremeno i nespojivo s veličinom.

Siniša
Gost
Siniša

Kabast je Ivo…dugačak i širok kako kažu Topalovići.

Jack
Gost
Jack

A znaš li što rekoše Tarabići? (tiče se Srbije!!

Siniša
Gost
Siniša

Nemoj se sikirati.

Jack
Gost
Jack

Kad bi ti Ivek bio toliko visok, koliko si glup nadvisio bi Durmitor!!

Ivo
Gost
Ivo

po tom kriteriju ti bi izašao iz stratosfere đeki, hahah!! Ajde bježi u kućicu, nesrećo!

JumpingJackFlash
Gost
JumpingJackFlash

Siniša
Ima tu jedna mala “nezgodna” sitnica sa Hrvatima koji su se za osmanlijskih vremena doselili iz Hercegovine s područja rijeke Bune u Vojvodinu. Od raspada zadnje Jugovine vlasti u Srbiji se maksimalno trude da ti Hrvati više ne budu Hrvati, nego k’o fol “nova” nacija: Bunjevci. To doduše nije od jučer, nego su na tom maksimalno radili Karađorđevići u prvoj Jugovini, ali po završetku drugog svjetskog rata Titova vlast je zabranila to preimenovanje Hrvata u “Bunjevce”…
Da ne pričam kako su Karađorđevići u prvoj Jugovini Makedonce preimenovali u “Južne Srbe”. I danas po Srbiji masa političara priča kako zapravo na ovim prostorima postoje samo Srbi (i da Hrvati, Bošnjaci, Makedonci i Crnogorci ne postoje, nego su to samo pokatoličeni, islamizirani i šta ti je znam kakvi već Srbi).
Kakvo je sad čudo da Milo Đukanović jasno povlači granicu prema bivšem “prvom oku u glavi” (dok je u najboljoj poziciji, jer ga štiti NATO). On samo čuva i učvršćuje svoju vlast, kao i svi diktatori ovog svijeta…

Jack
Gost
Jack

Tako je imenjače, iz usta si mi uzeo!

Siniša
Gost
Siniša

Fuuuj….to kaka.

aesfviaerfvawefuawuefauwefuzawefawuefw
Gost
aesfviaerfvawefuawuefauwefuzawefawuefw

Đamping, lik kojeg smo rado slušali čije je ime sastava sadržavalo muslimansko žensko ime izjavi usred Sarajeva da će sve ovo gorjeti a da ga nitko ne pita ništa. Kad mi je jedna ženska prije 15 godina rekla da je četka a ja ga branio dok nisam gledao taj dokumentarac o njemu i novom valu gdje on to izjavi. Spoznah da on nije bio badava sin majora i da je znao što je tata pričao sinu što se sprema a je on to lano u Sarajevu koje posta streljana sljedeće 3 godine. Ispričao sam se toj curi i priznao joj da sam bio u zabludi a ona u pravu. Koliko je bila u pravu imaš zadnju izjavu dotičnog: “na Balkanu postoje samo srbi, zapadni srbi, južni srbi i radikalni srbi”.

JumpingJackFlash
Gost
JumpingJackFlash

aesfviaerfvawefuawuefauwefuzawefawuefw
Ja još uvijek volim Džonijeve pjesme, kao i pjesme Bore Čorbe koje su nastale u prošloj državi… I kod njih obojice cijenim što se drže svojih stavova. Oni jednostavno ne vole ovu sadašnju hrvatsku državu, pa i ne dolaze u nju. Puno gori lik mi je npr. Šorošov stipendist dr. Dejan Jović kojeg sadašnja hrvatska država plaća, a on po njoj pljuje gdje god stigne, jer ne može da je smisli (zato što je zbog nje nestalo Jugovine)… Da je taj čovjek dosljedan kao Džoni, otišao bi u Beograd, našli bi tamo već neku pravu katedru za njega i onda bi ga barem Vučić plaćao da pljuje po Hrvatskoj i svi bi bili sretni… Pritom ja nikako ne bih želio da netko pomisli kako smatram da dr. Jovića treba potjerati ih Hrvatske… I samo njegovo življenje u Hrvatskoj i pljuvanje po njoj je dokaz da ova zemlja nije ustaška država (što mnogi u Srbiji i BiH stalno tvrde).

Siniša
Gost
Siniša

Šta je sa Bunjevcima u Mađarskoj?
Islamizacija, pokalotičenje, posrbljavanje, rasrbljavanje, germanizacija, pohrvatljivanje, nove/star nacije…to je činjenica koju još nikada nisam komentarisao i ne bih jer o tme se može naći i van ovog portala osi naravno ako se neko boji otkrivenog.

JumpingJackFlash
Gost
JumpingJackFlash

Siniša
Mislm da nije primjereno da odjednom skrećeš temu sa “Bunjevaca” na Mađarsku.
Imam kolegu iz srednje škole koji već 35 godina predaje hrvatski jezik u hrvatskoj školi u Budimpešti…
Nisam nikad čuo da se Hrvati iz Mađarske žale na svoj nacionalni status u Mađarskoj i da im ga Mađari negiraju, što se u Vojvodini kontinuirano radi zadnjih tridesetak godina.

JumpingJackFlash
Gost
JumpingJackFlash

Zeznuo sam cifru, moj kolega već 30 godina predaje hrvatski jezik u hrvatskoj školi u Budimpešti…

Siniša
Gost
Siniša

Ne skrećem temu već samo ukazujem da Bunjevaca ima i negdje drugo sa istim stavom;lijepo sam nekome rekao ne iputiraj mi stav koji ne zastupam niti sam ikada dao jasno do znanja da ga sledim. Što se tiče Vojvodine…mislim da bi ti Vojvđani štošta ružnog rekli zbog toga.

Pera
Gost
Pera

Onaj koji je pokusao je vec odavno mrtav, a Srba u Hrvatskoj je cca 2,5 %. Licno, mislim da je on najzasluzniji za to.

Tink
Gost
Tink

Danilo, to sto vi imate u svojoj porodici nije nikakav argument ai sto zivite u C Gori, ovde ima strucnjaka kojima je inace C Gora zadnja rupa na svirali ali oni ce vama objasnita kako je inace dolje i sta je istina

Slavonac
Gost
Slavonac

Imam dosta godina,pa mi mediji i politicari nemogu mozak isprat.Svako treba respektirat covjeka i drugi narod.Vec sam par puta pisao,dasu svi imali na startu oruzje koji su svi uplacivali,rata nikad nebi bilo.Zavrsimo jednom i istinom pokusajmo ljudi zblisiti.Nema vise oni nebeski i povlasteni naroda.Ako se uvazavamo dasmo svi jednaki,mir ce zavladati.Crvenoj burzoaziji je uvjek odgovarala podjela,onda se neprica o njihovoj pljacki.

Siniša
Gost
Siniša

Nije napao naoružani nenaoružanog,prestani više pričati gluposti….pričaš o prihvatanju istine a promovišeš laž, niste se ušetali u kasarne već ste ih vojnički i u borbi osvoili.

Slavonac
Gost
Slavonac

O cemu ti buljezgas.Da su drugi narodu bili u prednosti sa oruzanjem kao vi,bezanija bi bila do Karpata.

Siniša
Gost
Siniša

Kako da ne.

Željko
Gost
Željko

” Srbija to Tokija je sada Srbija ko Nokia (mislim na “veličinu”)”

Jack
Gost
Jack

Treća kitica Srpske himne “Bože pravde” glasi

Složi srpsku braću dragu
Na svak dičan slavan rad
Ostadosmo bez Kosova
Za njim će i Novi Sad!

Moreno
Gost
Moreno

Slavonac Razmisli jesi li onda za to oružje uplaćiva dobrovoljno i jeli za oružje dobrovoljno uplaćuješ danas . . .
I kako je uopće nastala crvena buržoazija koja je zaminila monarhističku buržoaziju . . .

Ivo
Gost
Ivo

AvatarMoreno, laponac nikad ne razmišlja, niti čita replike na svoje gluposti, a još manje odgovara na njih.
Autistični senilac čijem su ćaći kulaku vjerovatno ’45 nacionalizirali nešto što je pokrao za vrijeme rata, i od tada je pun mržnje prema ‘crvenoj buržoaziji’.
Što god to bilo, s obzirom da crvena buržoazija koliko znam nije posjedovala stambene zgrade sa stotinjak stanova niti tvornice sa tisućama radnika, to je ipak liberalna demokracija. Ali hebi ga, laponac ima tako ugravirano u svom sasušenom mozgu.

Slavonac
Gost
Slavonac

Jeli si na travi ili na brlji.Branis svoje pokoljenje,koje je pobilo i opljaackalo.Znas daje EK rekla fasizam+komunizam= isto.

Sparkling
Gost
Sparkling

@Slavonac
Obično ne komentiram ovakve teme. Razlog: uvijek, ali baš uvijek tema skrene prema crvenima, plavima, čet. ustaš. i sličnim nebulozama. Ali zašto se baš Vama obračam: Iz Vaših kmentara (prijašnjih) lako se može zaključiti na koju političku opciju naginjete. I ne osporavam, to je Vaše pravo. Ali kada kažete da je “crvenoj buržoaziji” odgovarala podjela i spominjete pljačku, pa dajte budite pošteni i realni i recite da je ova “plava i crvena” gamad što tlači i pljačka ovaj narod 30 god. pokrala toliko da sljedeče 4 generacije ne mogu vratiti. I još im nije dosta. I dalje lupaju u istu tamburu. A kad se več referirate na neke tamo “crvene”, recite i napišite imenom i prezimenom barem 5 njih koji su u onom prošlom sistemu ostavili svojim potomcima imetak da mogu lagodno živjeti bez rada? Dajte Gosp. Slavonac, napišite. Ovakve pljačke od kad je samostalne HR. nije viđeno na široko. Da su bila još dva rata nisu nas mogli uništiti kao lopovi “veliki domoljubi”. Molim Vas da me opovrgnete ako sam u krivu!!
Ps. nikada nisam pripadao ni prije ni poslije ni jednoj stranci, ni crvenima ni plavima. Ali koliko je onaj prošli sistem bio loš (ili dobar) kako za koga, ali prijatelju, bio je pošteniji za malog čovjeka, pa i humaniji ako hočete.
I nemojte smetnuti s uma da kao što Vi tvrdite, da su svi imali oružje da rata nebi bilo. Potpuno krivo. Tada bi započeo još i prije. Bilo gdje, moraš imati dvije suprostavljene strane različitih pogleda na svijet koji ih okružuje. I naravno onoga (strane tajne službe) trečega koji to sve potakne iz njemu poznatih razloga. A podloga da se krug zatvori, je bila idealna na ovim našim prostorima. I nakon 30 god. još su nam (pojedincima) puna usta Č i U.
LP

x@y
Gost
x@y

Sparkling@ nažalost ,sve je to istina, ali narod je prikriveno i u Jugoslaviji bio nezadovoljan,jer je i onda unatoč tzv.bratstvu i jedinstvu, postojala prikrivena netrpeljivost po nacionalnoj i vjerskoj osnovi, ali kudikamo manje naglašena nego danas.
Vršila se nacionalizacija ,ponekad i nepravedno u odnosu na ljude koji su zaista isključivo svojom mukom i radom stekli tu nekretninu i mislim da je korektno vratiti čovjeku što je njegovo a ne oduzeti i nacionalizirati samo tako, stoga ne mogu i ne želim gledati na način da je nekada sve bilo idealno u odnosu na ovo danas, ali opet ponavljam ovo što danas rade je krajnje katastrofalno manipulativno i koruptivno da gore ne može bit.

Ne možemo niti tvrditi da je i onda bilo sve apsolutno korektno ,ali sa sigurnošću možemo tvrditi upravo to kako ste naveli da je ovaj današnji sistem dokrajčio narod sa lažma i pljačkom za idućih nekoliko generacija.

P.S. Nisam ni ja apsolutno nikada pripadao ni jednoj stranci, pa tako nii dan danas,niti ću pripadati.
I naravno da bi se konačno trebali prestati dijeliti na Č i U na P i K i nekakvom tolerancijom,već biti uzor cijelom svijetu unatoč svom zlu koje smo prošli.
Vjerojatno neki misle da se tom mržnjom možda odaje počast svim braniteljima i sa jedne i sa druge strane i da zbog toga mržnja treba vječno trajati…Ne vjeruem..
Ali to je naravno apsolutno pogrešan stav, tražiti razloge za mržnju umjesto da se traže razlozi za pozitivne poglede i dobrobit svih nacija na Balkanu.

shumadinac
Gost
shumadinac

@x@y
Mržnja je samo alat od koga korist ima mala grupa na vlasti. A sve je jednostavno:
Prvo se pojave na jednoj strani oni koji traže “istorijsku pravdu” i prava koja sa njom idu. Odmah se na drugoj strani javljaju oni koji imaju “adekvatan odgovor”. Vlasti i jedne i druge strane ćute jer imaju političke koristi od toga što obe strane shvataju kao odobravanje (ili čak dobiju odobravanje) i sve narasta do linije bez povratka.

Svuda postoje oni “koji traže istorijsku pravdu”, razlika je samo u odnosu njihove države prema njima. Čim vidiš da država ćuti…

Piretis
Gost
Piretis

@shumadinac- Prvo da ti čestitam. Preko tristo komentara u 24 sata. Puno!
Obećao sam da se u ovakve rasprave neću uključivati pa, eto, ni neću. Dotakneš li se na ovim prostorima nacije ili vjere reakcija neće izostati. Ni međusobno optuživanje i dokazivanje. A eksperata za povijesno pravo imamo ko u priči. I svi u pravu. Poslije nam je malo čudno što svakih 50-ak godina upriličimo nekakav rat. Mi čak i svjetski rat uspijemo pretvoriti u međusobni, ono, kad ga već imamo da o istom trošku riješimo stare razmirice.

shumadinac
Gost
shumadinac

Takva je tema Piretis, da su mi cilj komentari za čas posla bih nagurao na hiljadarku.
Ono što je posebno zabrinjavajuće je podjednak broj pozitivnih i negativnih lajkova na nebulozne tvrdnje. To znači da nismo u stanju da prevaziđemo podele bez obzira na logiku.

x@y
Gost
x@y

Piretis@ Nadam se da me nećete pogrešno shvatiti, no koliko sam zapazio, pojedini komentatori su se upravo bili indirektno ili direktno u različitim temama dotakli nacije i vjere, ali mene to osobno ni malo nije smetalo.
Mislim da to nije nikakav virtualni ni ideološki rat nego jednostavno razmjena mišljenja, informacija i iskustava.
Također ,mislim da što više ljudi na kulturnom nivou razmjenjuju stajališta da se tim više mogu i više zbližiti, jer šutnja i ignoriranje će ih uvijek držati distanciranim…
Mislim da nema nacije bez mrlje a gledati tko je više zla kome nanio i osuđivanje, je po meni više individualni pristup “problemu”, a ne masovni.

PAX ROMANA
Gost
PAX ROMANA

Zalosno je sto citam. Postoji srecom financijska forenzika ali zakonom o porijeklu imovine, usvojenom u SR Hrvatskoj (tocno tako i slobodno provjerite jos jednom) se ne primjenjuje. Steta jer nalazi bi pokazali: stotinjak obitelji na koje je Franjo aludirao imaju zajednicku proslost, pripadnost KOSu i partiji a drugovi i drugarice kriminalci su tek naknadno postali HDZ, SDP, satelitici i sto sve nisu.
Cisto digresije i ispravka vasih netocnih navoda pisem na ovu temu, inace Shumadincu cestitke na solidno obradjenoj temi i uvijek dobrim komentarima.
Istina je voda duboka,Slavonac se mozda ne zna izraziti ali istinu pise, time receno nadam se nekim kvalitetnijim diskusijama -od subjetktivnih ili nedajboze stavova pokupljenih od nekih novinara.

Usput, x@y i Sparkling, razmislite malo bolje o pretvorbi, zar nije i to nacionalizacija, znate, drzava oduzme drustveno vlasnistvo pa ga poklanja (bravo Slavonac), odabranom kadru. Dodatnu tezinu valja traziti u pregrst vidljivih dokaza, nasuprot drustveno prihvacenim dogmama bespravne drzave. Osobno sam dovoljno star da sam nekim preozbiljnim devijacijama svjedocio kako se to radilo (ne, nisam kumovao).

Sparkling
Gost
Sparkling

@PAX ROMANA
“razmislite malo bolje o pretvorbi, zar nije i to nacionalizacija, znate, drzava oduzme drustveno vlasnistvo pa ga poklanja (bravo Slavonac), odabranom kadru”
Mora da ste nešto krivo shvatili čitajuči moj komentar. Pa upravo o toj vrsti PLJAČKE Vam želim reči. Pretvorba i privatizacija = pljačka zajedničkog društvenog bogadstva koje se je prelilo u đepove podobnih Franjinih 200 obitelji.
A Slavonac priča o onom sistemu Yuge kad je (predpostavljam) on ili njegova obitelj ostala bez nečega usljed nacionalizacije.

Slavonac
Gost
Slavonac

Koji 200obitelji.Udba i Kos radi dobar poso.Samo jedna sitnica.Afera patrija,u Finskoj i Sloveniji optuzeni,doslo do Mesica stalo.Onda kaze damije prijatelj Slovenac posudijo lovu za dva stana.

Slavonac
Gost
Slavonac

Jesili procito knjigu,Crveni menedzeri.Zasto se lazemo,ko su djeca i unucad tajkuna.Samo par imena,Todoric,Tadeschi,Roglic,Spiljak,Strok i .t.d.Ja mislim da ovi krezubi i kler fasisti kakoi smatra budala Ivo nisu Pokrali.Dokle vama pametnim treba nesto dokazivati.Oni suse spremali od osamdeseti,intervju iz BG Sonje Biserko.Zasto branite ubice i lopove.

Mikojan
Gost
Mikojan

Istina slavonac, ne mogu ti isprati mozak, znamo i zašto.

Slavonac
Gost
Slavonac

Pametni,disi diplomu kupijo.

Alen
Gost
Alen

Ista šema koju primjenjuju na muslimanima , razbijaju poravoslavlje i nastoje stvoriti kamen spoticanja jer vjera ne poznaje granice…Pogledaj samo šta muslimani rade jedni drugima i vidjećeš vrhunac te podvale ..Islam i pravoslavlje su danas njihova dva najveća neprijatelja , i vani bjesni vjerski sukob , ovo svjetovno je samo maska..

Tadmur Palmirović
Gost
Tadmur Palmirović

Tako je. Sve je to kompleksnije nego što se može u par tekstova iščitati.

Siniša
Gost
Siniša

Uf….još je veće zlo u Islamu!!!!

krešo
Gost
krešo

Siniša@ da veliko je zlo u islamu nevole se medjusobno a nevole ih ni srbi ponajvise glede genocida koji su srbi pocinili u srebrenici i sada ti kao mislis zapad im podvalio pa se rokaju .

eks
Gost
eks

Nema genocida u Srebrenici, to je nameštaljka i podmetačina zapadnih “majstor manipulacije” – CIA, MI6, ….Treba Srbe ocrniti po svaku cenu, a zločine nad Srbima zataškati i ne dozvoliti da se o njima govori. To je udica varalica za naivne i grgeče , zove se “zavadi , pa vladaj”. Dosta grgeča se upecalo. Jedan grgeč je “krešo” .

JumpingJackFlash
Gost
JumpingJackFlash

eks
Da nam nećeš možda reći kako su svi ti pobijeni muslimani u Srebrenici izvršili “masovni harakiri”, samo da naude nedužnima Mladiću i Karadžiću i da je to zapravo bio zločin nad Srbima?

eks
Gost
eks

Reći ću ti Jumpig Jack : kao i svi oni Srbi u Podrinju, pobijeni od Orića i njegovih zločinacaq.

Jack
Gost
Jack

To sa Orićevim zločinima je izmišljeno, jer mu ni Haški sud to nije mogao dokazati!

Jack
Gost
Jack

Jašta bolan izvršili su samoubistvo iz zasede!!

Jack
Gost
Jack

Ko i Mujo, kad je htio napakostiti selu, pa sam sebi odrez”o jaja! Muslimani su skloni takvim stvarima, ali ovo u Srebrnici bi ipak bilo malo previše! I još se Srbi pravdaju, da to nije bio genocid nego samo veći zločin jer među strijeljanim nije bilo žena i djece!

krešo
Gost
krešo

exs da naravno sta ces ti drugo reci sem da je namjestaljka i na kraju to i jeste problem srpskog naroda eto pitaj tog muslica alena je li bio genocid on zna sigurno.

Z.A.
Gost
Z.A.

@kreso e jesi nasao ko zna sigurno…

Jack
Gost
Jack

Alen je njihov otpadnik i nagiba k Srbima!

Željko
Gost
Željko

Alen je novi Kusturica ili da je žensko nova Lepa Brena!

gigi pinna
Gost
gigi pinna

Podvalila je Udba, koja je radila tranziciju na ovim prostorima. A šovinisti sa svih strana su poslužili kao korisne budale, nešto kao ISIL, Al Qaida, HTS i ostaka ekipa s Bliskog istoka.

Janko
Gost
Janko

Kreso ne citaj samo hrvatsku i bosansku stampu i hrvatske politicare kojima Srebrenica dodje kao paravan za prikrivanje pocinjenih zlocine,okreni se i citaj i izjave viisokih oficira i fukcionera UN koji sad nakon sto su se oslobodili stege i sluzbene obaveze govore i pisu o Srebrenici.

Mucke
Gost
Mucke

I? Sta kazu?

Mlata
Gost
Mlata

Pitaj nobelovca, Handke-a

Jack
Gost
Jack

Handke, najveći Srbin posle Nemanje Kusturice!

Ivo
Gost
Ivo

Točno, Alene. Muslimane su razdvojili na Šite i Sunite, kršćane na nekoliko frakcija, i svi se najviše mrze i kollju upravo između sebe.

Jedino u judaizmu čini mi se nema podjela, pa se nešto pitam…

Zvrk
Gost
Zvrk

Ivo, u krivu si, U judaizmu ima itekako velikih podjela. Mnogo većih no što možemo zamisliti. Ali oni to odlično maskiraju pa ispada da se kakti svi drže zajedno što nije sasvim točno.

gigi pinna
Gost
gigi pinna

70% američkih Židova se zalaže za dvije države s granicama iz 1967. Ali ne mogu doći do izražaja od agresivne Kosher Nostre iz AIPAC-a, ADL-a (Anti Defamation League). Poslušajte malo Aarona Matea i Maxa Blumenthala sa The Grayzone-a, na Jobitou.
Čak i ovi nesretni hasidi su živjeli većinom povučeno, i nisu se petljali u ništa i nikoga. Ne brinite – neće stradati -steinovi i -bergovi.

Slavonac
Gost
Slavonac

Kad majmunoidi pricaju o vjeri,toje isto ko nasi tajkuni o postenju.

krešo
Gost
krešo

Alen@ evo i islamskog tumaca . Dobro pazite konstatacije strucnjaka za islamska pitanja.

nije bitno tko
Gost
nije bitno tko

USA, VB i Vatikan žele Slavene gurnuti u međusobne lokalne vjerske ratove, ko što su to uradile na bliskom istoku sa islamskim državama. Pošto Vatikan nema mogučnosti, da širi katolicizam na način kao što je to radio prije par sto godina, počeo se je posluživati perfidnih metoda podmitivanja vodilnih političara, koji u pravoslavju stvaraju razkol i podjele.

Mlata
Gost
Mlata

Katolicizam se moše širiti, evo im prilike u CG! Milogorci spas od islama mogu potražiti samo od Pape pošto verujem da SPC ne dolazi u obzir

Željko
Gost
Željko

Vi postajete sve strašniji. Širite otvoreno velikosrpsku agendu!!

eks
Gost
eks

Opet ti – srbomrzac Željko .

shumadinac
Gost
shumadinac

Ali mu ti eks daješ goriva da leti do Meseca.

Weteran
Gost
Weteran

Životinja pred smrt je najopasnija!
Bilo je i težih vremena!?
Pobedićemo 🙂
Samo treba čvrsta vera!

x@y
Gost
x@y

Tako je Weteran. Vjera u dobro ,kako god da ispadne, samo da je narod sretan i u slozi. Sve najbolje u Novoj 2020!

Tadmur Palmirović
Gost
Tadmur Palmirović

Alo Rođaci!!!! Zar nije prošao Pakleni Balkanski Vikend na portalu? . Danas hoću da čitam normalne komentare. Jasno…!!!!!!???

Jack
Gost
Jack

Polako drug Tadmur, još nije ispucana sva municija. Stare zalihe moraju da budu potrošene i tek tada će zavlasati tišina. Pa i Rusi u Ilibu koriste zarđale bombe djelomice iz hladnog rata a većim dijelom još iz otadžbinskog rata! Šteta da sve to uludo propane!

Perun
Gost
Perun

JASNO KO DAN

aesfviaerfvawefuawuefauwefuzawefawuefw
Gost
aesfviaerfvawefuawuefauwefuzawefawuefw

Mudro Tadmure.

Busola
Gost
Busola

Šumadinac je jedan od onih ljudi zbog kojih bi bez problema došao u Srbiju ili gdje živi , ponio dar , nazdravio , popio , pojeo i sa iskreno pruženom rukom se rastao do drugog puta. Takve ljude ne dijele nacije i glupava prepucavanja na Balkanu, takvi ljudi sa prijezirom gledaju na ološ koji preko ekstremnog nacionalizma, liberalizma (nevažno moderno desno i lijevo..) uništava budućnost ovdje. Takvi ljudi znaju kako smo mi ovdje slični i kako jedino suradnjom i dogovorom riješavat ćemo stvari. Samo takvih ljudi je još uvijek PREMALO.

Ps. sve više što gledam imigraciju sa balkanskih prostora na Zapadu to više vidim takvu mržnju i podjele. Novac spaja vani ljudi s Balkana , a iza leđa drže nožine. To je najgluplji i najjadniji vid suradnje.

Ti ljudi se hrane negativom kako bi žal za svojim krajem lakše isprali – jako opasno! Nažalost stare generacije uče mnoge mlade kako to tako ide uz sluganstvo zapadnjacima , te se ne čudim kada dođu izvana ljudi puno gori nego što su ikada ovdje bili…

Što se tiče Srbije, Hrvatske prvo ekonomija , život , društvo , a zatim svi loši ljudi se zavuku u rupe… Kada nemaš novaca svaka šuša te šuta, pokušava manipulirati, a obitelj, ljubav nestaju uslijed straha i nelagode…

Siniša
Gost
Siniša

“Samo takvih ljudi je još uvijek PREMALO.”…ne mislim, ubijeđen sam da si u krivu.

FranjoTahi
Gost
FranjoTahi

Ne da ih je malo, nego ih gotovo vise niti nema, “snage” koje su mogle tako nesto pokrenuti sada su u Njemackoj, Austriji, Irskoj, Kanadi itd. i ne pada im napamet zajebavati se vise time jer tako nesto bi trazilo iznimno mnogo zrtve uz izrazito upitne rezultate dakle, balkan bye bye……ono sto nisu uspjeli Turci kroz 500+ godina to cemo mi sami rijesiti u manje od 100, mnogo smo jaki.

Perun
Gost
Perun

Busola …kriminalna i rodoljubna energija su dvije razlicite stvari …..P.S imao sam tu srecu da su me vaspitavali ljudi koji su prezivjeli Prvi svjetski rat i Drugi svjetski rat ali niti jedan od njih nije prolupao ….To su moji djedovi …U spomen njima ja se potpisujem sa Slaven Bijelac Slobodan Strijelac…..

shumadinac
Gost
shumadinac

@Busola
Šta reći kolega, i po lajkovima se vidi raspoloženje, stepen tolerancije, nivo logike… Mi smo “opasnost za naciju, izdajnici” jer ne podržavamo “patriotske snage”…
Srećom, u većini slučajeva nije u pitanju zlo sa namerom već hronični nedostatak razmišljanja. U takvom vremenu živimo – prebrzom i svi bi hteli instant rešenja a znamo gde ih je najlakše dobiti. Crno vreme ide ali će se logika vratiti kad se glave “olupaju”.

Red Dog
Gost
Red Dog

Ja cu se od sad izjasniti kao vlah.
Nece oni uvuci mene u jos jedan krug ludosti.

avaxus
Gost
avaxus

Pa tek si ga onda nahebo.

Red Dog
Gost
Red Dog

🙂

Siniša
Gost
Siniša

Apsolutno neistinito….nije stvar u priznavanju nekoga od strane Srba već je u biti borba nekoga protiv onog šta su mu bili preci, niko ne tjera nekoga da nešto mijenja ali priznanje nije na odmet.

Damir
Gost
Damir

De nam objasni tko je čiji predak?

pitiah
Gost
pitiah

mislio sam da si pametniji, šteta

pitiah
Gost
pitiah

mislim na Sinišu da ne bi bilo zabune. Da si rekao da smo zajednička dinarska mješavina, da smo dijelom Vlasi, onda bi imalo smisla, ali ovo, ovo je jadno. Iako sam porijeklom od risanskih hajduka ili baš zato, nisi ti taj koji će mi reći što sam. Jasno?

aesfviaerfvawefuawuefauwefuzawefawuefw
Gost
aesfviaerfvawefuawuefauwefuzawefawuefw

Pitija, ispitaj pojam martolozi, bit će ti jasnije.

pitiah
Gost
pitiah

znam tko su martolozi, ne brini… ali ne shvaćam ljude koji imaju sve podatke na pladnju, ali i dalje više vole puste snove i ugrađene im tlapnje, stare tek oko dva stoljeća, kao da prije nije bilo povijesti…
A na kraju nije ni bitno, mi živimo danas, živimo za sutra, i ne bi se trebali voditi lažnim jučer.
Po Siniši…znači sad, jer su moji do 1672. bili u Crnoj Gori, sad bih ja trebao reći Crnogorcima što im je činiti?
Neka većina odluči, ako im kriminalac odgovara, neka ga podrže, ali nek znaju da to što muti, muti za se, a ne za njih.
A manjina nek ne misli da je jača od većine i nek pregrize, ili žele opet Besu? Da se mene pita ja bih ukinuo vjeru, samo sr…ja od nje. A ovi se zapališe k’o šibice.
Da li se Njegoš ili kralj Nikola smatrao Srbinom ili Crnogorcem? Što su bili Balšići, a što Šćepan (mali, veliki, nebitno koji). Do 17. st. u brdima Crne Gore je bilo ljudi koji su pričali vulgarnim latinskim, što su oni bili?
Eh, budala…još padaju na iste trikove.

aesfviaerfvawefuawuefauwefuzawefawuefw
Gost
aesfviaerfvawefuawuefauwefuzawefawuefw

Đetići vole reći da su potomci rimljana a pošto je Duklju osnovao Dioklecijan mogu to pričati.

Siniša
Gost
Siniša

Uf..uf..uf…nemoj mi inputirati šta nikada nisam rekao,proizvoljno tumačiš moje riječi,;ni meni nisu jasni takvi kao ti koji i pored jasnog pisanja shvate apsolutno suprotno i insistiraju da su dobro čuli i rezonovali.
Ja bih pre reao da se radi o “švedskom stolu” a ne o pladnju, eto u šarenilu činjenica ti si odabrao nešto po svome ukusu bez obzira što možda ima neko ko tvrdi drugačije.
Velike si mi ti pameti…neka većina odluči.

pitiah
Gost
pitiah

“.nije stvar u priznavanju nekoga od strane Srba već je u biti borba nekoga protiv onog šta su mu bili preci”

I šta je tu krivo shvaćeno? Da su nam svima Srbi preci, pa smo svi, naravno, Srbi koji žive u zabludi i odbijaju očinsku ruku koja ih želi primiti u svoje krilo. Ne shvaćamo tu dobrotu, još je i nezahvalno odbijamo. Ma baš smo u k…u !
Nisam nacionalist, ali mi se od ovih pres…vanja dignu dlake na vratu.
Zbog toga se i gura priča o Vinčanskom pismu, i kulturi, o tome da su Egipćani civilizaciju primili baš od Srba, koji su eto, baštinici te Vinčanske kulture.
Pa da to nije bolesna nebuloza na razini razmišljanja predškolskog uzrasta.

Možeš biti ponosan na prošlost svog naroda (ako ti to u životu nešto znači-ali svatko je od nas različit), na Dušana Silnog i ostale Nemanjiće, na sve zaslužne ličnosti koje su dio tvog nacionalnog korpusa, ali čemu pričati bajke, izmišljati besmislice, kojima bi se i sami, da ih netko drugi priča, sigurno smijali i sprdali ih.

Mi na ovim prostorima dijelimo zajedničke pretke, to nije sporno, i rođaci smo, ako ne i braća.
Ali preci su preci, oni sebe sigurno nisu zvali Srbi, jer tada nije bilo nacija čak ni u smislu srednjovjekovnih država.
Prvo spominjanje Srba, Hrvata, Karantanaca… bilo je u ranom srednjem vijeku, a što je bilo prije?

Sve moderne nacije koje su potekle od zajedničkih predaka su jednakovrijedne, Srbi nemaju ekskluzivno pravo na prvenstvo u ničemu. Imaju pravo biti ponosni na sebe, svoja ostvarenja, ponosni na pripadnost južnoslavenskim narodima i jednakost među njima. STOP!
Zaista mi je enigma kako je onima koji su osmislili tako redikuloznu ideju, ona uopće pala na pamet , i kako se vama, koji ste je prihvatili, ne čini suludom, besmislenom i nadasve nelogičnom.

Mi jesmo u rodu, i bilo bi dobro da smo pametniji, da surađujemo, kao složna porodica.
Da nema nacionalista koji misle da su “bolji”, “prvorođeni”, ili da nema onih koji misle da su “pater familias”, to bi bilo moguće.
Samo kad bi svatko od nas, pojedinačno, drugog prihvatio kao sebi ravnog…a da ne patronizira…
Ovako, s obzirom da je, po mom mišljenju, kritična masa na strani disfunkcionalnih mozgova, imat ćemo problema, kako danas, tako i ubuduće.
Tko želi, razumijet će.
Siniša, mislim da te nisam pogrešno razumio, a ako jesam, žao mi je. Mea culpa.
Meni su svi narodi Stare planine- Ilirika (Balkan odbacujem jer je turcizam) braća, i uvijek ću se s njima bolje i lakše sporazumijeti nego s hladnim sjevernjacima.
Tko ne bi navijao za malog Dončića, oba Bogdanovića, Jokića, Nurkića, Šarića, da samo košarku spomenem. Uvijek prije nego za Kawhija, LeBrona, jer oni su MOJI.
Nažalost, svi u našim kvazidržavama imamo ovog ili onog Mila, i dok ih se ne riješimo gubit ćemo se i tumarati od nedraga do nemila.

Siniša
Gost
Siniša

Vjeruj mi nisam pročitao tvoj odgovor, sumnjam da imam šta pametno pročitati i zbilja mrzim kada pojedincima sve moram crtati….pročitaj moj odgovor Valteru i skini se sa dnevnog reda.

pitiah
Gost
pitiah

nisam ga ni pisao zbog tebe, već svih kao što si ti. Možda netko shvati. Ti si izgubljen slučaj

Siniša
Gost
Siniša

Ja izgubljen slučaj a ti si taj što nešto pogrešno tumači…..to je ta bolest na koju ja i ovakvi ukazujemo, šizofrena bolest umišljaja.

shumadinac
Gost
shumadinac

Grešiš Siniša. Komentar je među najboljima ako ne i najbolji.
Ako se istina nekome ne sviđa to ne znači da nije istina.

aeifvuaqnfrewfqewfuqweufwudcwedc
Gost
aeifvuaqnfrewfqewfuqweufwudcwedc

Pitiah, bravo za ono poduže gore u 22:14.

krešo
Gost
krešo

pitiah@ pusti ga vidis da je tip prolupao netreba se uopste obazirati na njega.

Siniša
Gost
Siniša

A čuj…kako je krenulo sve mi se čini da će otkriti da smo na Balkan došli sa Marsa.

pitiah
Gost
pitiah

gledaj, da se Srbi u Crnoj Gori bune jer je Milo odučio da prisvoji imovinu za sebe i svoje jatake, da su identificirali ekonomsku, materijalnu pozadinu njegovog poteza, onda bi ih podržao. Jer bi se onda borili protiv kriminala i otimačine.
Da su rekli, smeta ti Amfilohije, jer je produžena ruka srpske politike, posljedično i ruske, a to smeta tvojim planovima s NATOM, i ne možeš provesti sve povjerene ti zadatke vladara iz sjene, rekao bih: Bravo, nastavite i dalje pružati otpor kriminalnom beskičmenjaku koji će sve učiniti da se održi na vlasti.
I treba mo se suprotstaviti. I SPC bi tada imala pozitivnu konotaciju kao organizacija koja čuva tradiciju, nezavisnost itd.
Ali ne, trebalo je opet guslati o dva oka u glavi, o tome da su svi Crnogorci Srbi, da je Njegoš Srbin, da je SPC jedina zadužena za pravoslavlje u državama bivše SFRJ, da je autokefalnost CPC izmišljotina, ne znam, možda Jevrema Brkovića.
Kao da Crna Gora nije bila samostalna kneževina a kasnije i kraljevina, kojoj je oduzeta (nasilno) državnost 1918-1920.
Misliš da su tada bili sretni načinom kako su ih Karađorđevići preveslali? Ipak je riječ o ponosnim ljudima. Čak i da se većina osjećala Srbima, ovo je moralo posijati klicu podjele i otpora. A njom se sada služi ovaj prevrtljivac na vlasti.
I zar se problem ne može sročiti na taj način, bez ključanja krvi, zaklinjanja u dva oka, prijetnje oružjem i ostale gnjusote?

Siniša
Gost
Siniša

Da, da…realno,logično.
Elem..definitivno si moke karikiranje pogrešno protumačio, ali ok.

shumadinac
Gost
shumadinac

Ovde ipak grešiš pitiah. Kanonizacija Crkve nema nikakve veze sa “demokratijom, ljudskim pravima”, to je stvar njihovih zakona koji su dogmatski kao što je i učenje.CPC trenutno nema autokefalnost i zvanično neće biti autokefalna dok ne dobije autokefalnost od Vaseljenske Patrijaršije. Bez obzira na svoju tradiciju,želju – štagod. Možemo da diskutujemo o pravednosti toga ali ne o zakonu koji je jasan a problem jeste što se raspravlja o svemu osim zakonu jer sadrži ograničenja za sve strane – što je valjda pravično?

Ja sam bio zaprepašten tvrdnjama da nemam pojma o naseljavanju Srbije posle Ćarnojevića, da su je naselili Srbi jer CRNOGORCI NISU POSTOJALI?!? Ako pogledamo karte pre 1918. videćemo malu ali ipak ucrtanu Crnu Goru. Njegoš koji je ikona i Srba i Crnogoraca u Gorskom Vijencu mnogo puta pominje reč “Crnogorac” – to je ipak bilo pre 1918. (ako je naziv Crnogorac samo teritorijalna oznaka kao Šumadinac zašto je Crna Gora imala državne granice – i od Srbije priznate?)
Ali je potpuno promašeno tvrditi da im je državnost oduzeta (čak na silu!) – poznajući Crnogorce koliko dugo bi to opstalo? Sve države su žrtvovale svoju državnost ulaskom u zajedničku i to je bio stvar kompromisa – drugačije ne može. To se sada dešava sa Rusijom i Belorusijom, mnogi tamo nisu srećnizbog toga, uvek ima negativnih momenata (posebno za one privilegovane na obe strane) ali to rade zato što je ukupni efekat pozitivan.

pitiah
Gost
pitiah

Slažem se da nije priznata, ali taj isti patrijarh u Carigradu koji bi je mogao priznati, služi u političke svrhe znamo kome i miješa se u Ukrajinu.
Stoga, mislim da je danas pozivanje na njegov autoritet i autoritet Vaseljenske Patrijaršije malo upitno.
Da li misliš da je Nikola odstupio svojevoljno? Božićna pobuna? Zelenaši? Četovanje?
Tražena je konfederacija a dobivena diktatura (formalno nešto kasnije, doduše).
Naravno da smo zajedno jači i da zajedno možemo biti ravni bilo kome na svijetu, ali preduvjet(uslov) je onaj kojeg sam prije naveo. Jednakopravnost, i da nitko nikome ne soli pamet.
Ljudi su samo ljudi. Vidiš kako nas kradu i spolno zlostavljaju već trideset godina. A nismo učinili ništa protiv toga. Osim što smo se pobili međusobno u međuvremenu.
Za sve pozitivno (i negativno) u društvenim događanjima trebaju jaki vođe. Ljudi se povode za njima (inače ne vjerujem u inteligenciju masa, već samo pojedinaca).
I to je odgovor na tvoju tvrdnju da se nisu pobunili. Nikola u egzilu nije bio dovoljan motivator za ljude koji su bili opterećeni težinom svakodnevnice i bolio ih je đoka koji ih kralj oporezuje.
Ali oni koji su izgubili privilegije se jesu bunili. Čak toliko da su šurovali s Talijanima dvadesetak godina kasnije (čitaj Sekula Drljić).
Ovo sad nije izniklo iz ničega, to treba prihvatiti, i učiniti sve da se krv ne prolije. Jednom kad se prolije začarani krug se nastavlja.
Po meni nije bitno tko je Srbin, tko Crnogorac. To je stvar osobnog osjećaja i odabira. Nacije su nastajale i nestajale, i nemaju veze s genima.
Zato treba smiriti situaciju a ne paliti vatre. Zašto Milogorci? Uvreda na uvredu, fizički obračun, oružani obračun, mrtvi, zla krv… A čemu?
Treba zaustaviti nacionalizaciju i buduću krađu, to da, ali ne nacionalitičkim parolama. To Milo i želi. Upecali se kao šarani.

shumadinac
Gost
shumadinac

Da pitijah, to je uglavnom ono na čemu i ja insistiram.
Razlika je u stavu prema mestu donošenja odluke. Ti veruješ u snažne vođe – oni su nesumnjivo potrebni ali ne treba podcenjivati inteligenciju mase. Čitajući komentare ovde zaključilo bi se da si apsolutno u pravu ali kada se uzme u obzir da od više hiljada ili desetina hiljada čitalaca komentariše samo 40-50 “najgorljivijih” takođe nešto znači. Mi ne znamo stav “tihe većine” zato što su uzdržani. Pogrešno je sud o stavu mase donositi na osnovu mišljenja onih koji komentarišu.
Verujem da ćeš se složiti da pri bitnijim odlukama treba pitati narod. ALI!!!!! narodu treba sve predočiti, i prednosti i negativne strane a ne kao sada par parola i referendumsko pitanje sastavljeno tako da jednostavno moraš da podržiš “pravo” rešenje.

Zanzo
Gost
Zanzo

Ako je Shumadinac kako kazes “Ali je potpuno promašeno tvrditi da im je državnost oduzeta (čak na silu!) – poznajući Crnogorce koliko dugo bi to opstalo? Sve države su žrtvovale svoju državnost ulaskom u zajedničku i to je bio stvar kompromisa – drugačije ne može.”, onda analogno tome dopustimo Crnogorcima ono sto su unijeli u Kraljevinu SHS da izvuku iz tih Jugoslavija.To bi bilo fer i posteno.

aeifvuaqnfrewfqewfuqweufwudcwedc
Gost
aeifvuaqnfrewfqewfuqweufwudcwedc

Pitiah, briljiraš u 22:41.

pitiah
Gost
pitiah

Hvala Subaru, ne mogu reći da mi nije drago čuti kompliment. Nadam se da je iskren. Ali ovdje ne pišem zbog njih, a i rijetko se uključujem u rasprave. Samo kad mi netko malo “digne živac”.
Moja je želja da ljudi progledaju, da uvide kako ništa nije vrijedno gubitka mira, gubitka života… ni vjera, ni nacija, osim ako je stvarno osobna sigurnost u pitanju.
Jer svatko ima pravo da se brani od egzistencijalnih prijetnji.
No u ovakvim situacijama kakvim svjedočimo u CG, uvijek postoje rješenja mimo direktog sukoba.
Prvo treba analizirati poticatelje sukoba, njihove motive, da li je riječ o nametnutoj agendi kako bi se lovilo u mutnoj vodi. Strpiti se, pričekati pravi trenutak da se razotkrije manipulacija, i onda argumentima srušiti prijevaru. A ne odmah dijeliti se na suprotstavljena stada i puhati u nacionalistički rog.
Najlakše je prepustiti se životinjskim porivima, pa nek krv navre u glavu. A onda zbogom logično i racionalno razmišljanje. Zbogom miru, zbogom boljoj budućnosti, za sebe, djecu i unuke.

antipro
Gost
antipro

Ima se šta reći i na onaj prethodni komentar ali da ne tupim bezveze jer tu niko nikog ne razumije, osvrnut ću se na ovaj. Kad se lijepo sroči to zvuči dosta ubjedljivo. Nisam načisto da li si naivan ili mutiš vodu, reći da to Milo ne radi za sebe, makar i indirektno, da nije protiv ruskog utjecaja a preko srpskih leđa je ipak naivno. Okoristiće se Milo ako ne materijalno (a hoće garant) onda bar ostankom na vlasti što mu omogućava da se dalje bogati. Zakon kao zakon, odnosi se na sve zajednice u Crnoj Gori ali to ne znači da će se na sve primjenjivati. Ni u Hrvatskoj ne važe isti zakoni za Srbe (ma ko šta pričao) a kamoli u CG.
Za pravoslavnu crkvu ne znam kako je uređena ali mora postojati nekakva hijerarhija i ako CPC nije kao takva priznata od crkvenih autoriteta onda ne može kao takva biti samostalna. Da li bi neko prihvatio Poljsku katoličku crkvu? Svaka je katolička na drugom mjestu. Ovdje što ja vidim katolici i ateisti uređuju pravoslavnu crkvu i sve to mimo očitih sra*nja koje Milo radi protiv volje naroda (ne samo Srba) a koja su suština problema u Crnoj Gori.
O zabludama nekakvih benefita pripadanja NATO mafiji, sigurnosti koju pružaju isto neću puno. Kome, poslije desetljeća “širenja mira”, “pomaganja demokratskim procesima” i širenju ljubavi, nije jasno šta je NATO, uzalud je objašnjavati.

Siniša
Gost
Siniša

Jbg…glup komentar na glup komentar, samo kažem mogućnost ali tako nešto od mene nikada niste pročitali na ovom portalu niti bilo gsje;o tome govore mnogo pametnije glave od moje i u to se ne petljam.

krešo
Gost
krešo

Sinisa hahaahahahah pa zaista sta covjek da ti kaze pravi si cirkuz .

Perun
Gost
Perun

Sumadinac imam rodbinu u Srbiji a i u Australiji Americi Russiji i Evropi ….Ja se potpisujem sa Slaven Bijelac Slobodan Strijelac i imam razloge za to ……Moj ujak zapjeva nekad jednu pjesmu kaze da mu je draga a imene naucio ……
Stani, stani
Ibar vodo, Ibar vodo
kuda zuris tako
i ja imam
jade svoje, jade svoje
meni nije lako

Tamo gde se
Ibar voda, Ibar voda
u Moravu sliva
jedna kuca usamljena, usamljena
moju dragu skriva

Tu me ona
ocekuje, ocekuje
skoro svake noci
stani, stani
Ibar vodo, Ibar vodo
moram dragoj doci
P.S ,,Ti samo ti nesmijes u rat a ostali neka idu gdje hoce i rade sta hoce” bile su rijeci moje rodbine …..Slaven Bijelac Slobodan Strijelac

Jack
Gost
Jack

Medicina još nema odgovora na to tvoje pitanje! Možda ga neki genije odgonetne u budućim vremenima!

Ivo
Gost
Ivo

za tebe je veterinar odavno dao dijagnozu, đeki. Sad miruj, ili ide lanac!

Perun
Gost
Perun

Izgleda da sam jedini na portalu koji zna koja je boja Neretve u ljeto ,koja je boja pijeska na Krfu i i kako su poredani krstovi ili krizevi na obali Piave ….Slaven Bijelac Slobodan Strijelac….. P.S Na zgradi u Trstu gdje sam stanovao jos i danas stoji TLT
Territorio Libero di Trieste

Perun
Gost
Perun

Moj drugi jezik koji sam naucio pored maternjeg je Russki jezik … P.S evo jedna pjesma od Indexa ….
Idi sad, druže moj
ljubav i pozdrav mi odnesi mojoj ti
putu mom tu je kraj
umoran ovdje ja ću stati, želim mir

Kad ne bude mene
kad me skriju paprati, travke i šaš
kad ne bude mene
ljubit’ ću je pjesmama svojim i tad

O reci mi njoj
da je tako prolazno sve
kao ptica let
samo nju da volio sam ja
jer je za me bila sav svijet
crveni moj cvijet

Idi sad, druže moj
ljubav i pjesmu mi ponesi mojoj ti
dalje sad mogu sam
počinak ovdje ja cu naći, idi ti

Kad ne bude mene
kada dođu drugi dječaci k’o ja
kad ne bude mene
reci da ću ostati sa njom i tad

TomRy
Gost
TomRy

Nezaboravni Indexi moje mladosti

Ivo
Gost
Ivo

Nije sporno da je ovaj potez don đukanovića naređen iz washingtona. Jasan je i razlog – kidanje kohezivne veze među narodom, stvaranje podjela, mržnje itd. Sve po klasičnom obrascu kojim su nas uništili 1990-tih.

Rusija i ruska crkva je u sličnoj situaciji, pod napadom Nato-a i cio-psihopata, ali reagira puno staloženije, a tako bi trebala i SPC. Važno je ne izazivati sukobe među stanovništvom (a to je ono što don đuka i želi s ovim potezom). Neke crkve će biti oduzete onima koji u njima bogosluže i predate na upravljanje drugim svećenicima iz druge struje, neke crkve će don đuka pretvoriti u lgbt okupljališta ili skrovišta za švercovanu robu, i dobro. Neće ni to za vijeka.

Cijela ta priča, kao i ostalo Zlo koje caruje na Balkanu, proći će kad se nato-smeće sa svojom sotonističkom agendom makne iz ovih krajeva. Do tad treba izdržati i opirati se podjelama i sukobima koliko se može. Smeću i njihovim plaćenicima uprkos.

Alen
Gost
Alen

Najbolji komentar koji sam procitao u ovom ,kako reče TP , balkanskom vikendu..
Bravo Ivo !

Jack
Gost
Jack

E moj ivo to je kod tebe!! Maska je pala! Razdire te Yugonostalgija i zato ti luduješ vođe, danju i noću i muče te noćne more (nightmare stage)

Siniša
Gost
Siniša

Miran budi…

Željko
Gost
Željko

@Siniša Da ti netko opet ne isključi struju i ne zauzme Bočac…

Jack
Gost
Jack

Ili uperi topče od 130 mm na centar BL!!

aesfviaerfvawefuawuefauwefuzawefawuefw
Gost
aesfviaerfvawefuawuefauwefuzawefawuefw

Ne rise Đeki, što lažeš sa tim ruskim topom.

Jack
Gost
Jack

Odfakaj pavijane!

Siniša
Gost
Siniša

Pa šta bih ja sada…i to bilo zlo ne bilo.

krešo
Gost
krešo

Željko@ pusti ga vidis da je invalid ili taj ne izlazi nigdje psihopata hrani se ovdje svojim glupostima ni minusi ga nemogu otjerati.

Ivo
Gost
Ivo

đeki, i dalje kevćeš. U kućicu, nesrećo. Odmah!

Perun
Gost
Perun

Jack ……,Daniels ,Trbosjek,Nicholson,Sparow ,Ryan etc etc….Iz koje ste vi sapunice gsp Jack….

Jack
Gost
Jack

Ja sam ti uglavnom John Wayne, a ponekad sam i Chuk Norris!

antipro
Gost
antipro

Chuko Noriss 😀

Izvini, Ivo me nagovorio 😉

Jack
Gost
Jack

Našla vreča zakrpu!

Slavonac
Gost
Slavonac

Sve je to tvoj bravar zakuvo.Znamo daje bijo Staljinov ucenik,pametnom dosta.

Siniša
Gost
Siniša

Bravar….ne brabonjaj bolesni paihopato, čiji su učšnici Franjo, Slobodan, Alija, Kučan?

Ivo
Gost
Ivo

laponac, kulače stari. Sve su vam trebali nacionalizirati 45, a ne ostavili vam kuću, da i dalje lajete ispred nje. Ko da ne znamo što ti je ćaća sve nakrao za rata, ajde bogati ne pravi se lud. Lopine.

Slavonac
Gost
Slavonac

Koliko tije caca zamaglijo bolesnik.Radi taki nam je drustvo bolesno.

Jack
Gost
Jack

Nema on ćaće ni matere, našli ga na nekom smetlištu. Neko ga bacio tamo i umjesto da je skroman i samozatajan on iskače iz svake paštete!

JumpingJackFlash
Gost
JumpingJackFlash

Slavonac
Bravar mi je dao na Križnom putu ubiti djeda (domobranskog poručnika) po kojem se zovem, pa mi baš i nije najomiljenija ličnost… No, neosporno je je da je Joža Bravar (po hrvatski: Sveti Josip Prezaduženi) ostvario najduži period mira na ovim prostorima ikad! Dok je bio pri pameti, nitko mu nije mogao raditi sranja u državi, ni političari, ni klerikalci ovi ili oni. Kod Jože Bravara se znao red, a da je najveći dio naroda bivše Jugovine živio bolje nego sad, pitaj koga hoćeš (starijeg od 50 godina). Ja osobno doduše sad živim bolje nego onda (da ne misli da me puca neka nostalgija za tim vremenima), no žao mi je kad vidim mnoge ljude oko mene kako financijski i psihički propadaju zbog lakomosti hrvatske elite koja 29 godina grabi sve samo za sebe i svoje uhljebe. U Slavonskom Brodu su maturanti još devedesetih godina pjevali “Tito krao, al’ i nama dao, ovi kradu, al’ nama ne dadu…” pa ih je u ovoj novoj hrvatskoj državi tukla pravovjerna hrvatska policija. I to se (kao) zove demokracija, a Tito je (kao) bio diktator…

Jack
Gost
Jack

Nije samo tebi ubio djeda, nego je i meni ubio strica isto tako mog imenjaka i malo je hrvatskih obitelji koje to isto ne mogu reći, ali sad je najžalosnije i naj tragičnije to, da sad mnogi, pa i neki u Saboru govore, da je posao aljkavo obavljen i da su se izvršioci tog velikog zločina trebali bolje potruditi i temeljito obaviti posao!

JumpingJackFlash
Gost
JumpingJackFlash

Jack
Ta izjava profesora Nenada Stazića u Saboru je jedna od rijetkih prilika kad se alkohol pokazao korisnim. Da je on bio trijezan, sigurno to ne bi rekao. Ovako je pokazao tko je i što je zapravo… Kao što narodna poslovica kaže: “Pijan čovjek govori ono što trijezan misli…”

Jack
Gost
Jack

Tako je, to potvrđuje i stara latinska poslovica: In vino veritas! U vinu je istina, jer oni nisu poznavali brlju, a da jesu ne bi rekli da je istina u vinu nego u rakiji!

Ivo
Gost
Ivo

Lažeš nesrećo, u popisu žrtava nema nikakvog đekija. Z kaznu u kućicu, odmah!

Slavonac
Gost
Slavonac

Samo jedno pitanje.Jeli tebi bilo logicno dasmo dobili rat sa nacistima,pa poslje te naciste isli izgradjivat.Sto oni nisu dolazili po kazni nas izgradjivat.Svi vi titoisti,ciji su roditelji nesto od partije dobili,branite totalitarni rezim.Jeli vas nije sramota braniti ubijanja,pljacku i Goli Otok.Potjerali ste vjernicki stalez,a jedino se dva udbasa vratila .

antipro
Gost
antipro

Šta tebi tu nije logično? Išlo se trbuhom za kruhom da se prehrani nejač. Plaćali su ratnu odštetu, imali su kod sebe šta izgrađivati kod sebe.
Zašto su ih SADisti izgrađivali?
Bubneš, kao nešto pametno, a šupalj si ko ……

Slavonac
Gost
Slavonac

Tvoji supci vladaju i ispiru mozak.Zasto nisu Njemci dosli kodnas trbuhom za kruhom,Supcino.

Perun
Gost
Perun

Dobro napisano i prokomentarisano……Do tad treba izdržati i opirati se podjelama i sukobima koliko se može,

Slavonac
Gost
Slavonac

Evo posto si popularan kad kritiziras zapad.Ljencinama i lopovima zapad je uvjek negativan.

Zanzo
Gost
Zanzo

Kako to da prije nije naredjeno u Hrvatskoj da se rasformira SPC i uspostavi ako se ne varam Karlovacka patrijasija koja je imala ingerencije nad pravoslavnim stanovnistvom na cijelom prostoru dnasnje Hrvatske,BiH i Vojvodine prije uspostave Kraljevine SHS 0dnosno raspada Austro Ugarske monarhije? Ako vec kako ti kazes da se sve naredjuje iz Washingtona?Izgleda da je u Hrvatskoj obratno..

Perun
Gost
Perun

Zar medju svestenstvom nema kriminalaca ….Svetaca na zemlji nema oni su u kalendarima ,a medju ljudima kakvih ljudi ima medju ljudima …..Uvjerenja ,zablude ,vjerovanja i nadanja ….Od cega poceti a sa cime zavrsiti komentar ….Mozda sa Slaven Bijelac Slobodan Strijelac …..

avaxus
Gost
avaxus

A da je obrnuto ti bi kao bio nešto bolji, manite se ljudi gluposti dajte da živimo život.

Perun
Gost
Perun

Traže od mene da se integriram u evropsko društvo, ali što to znači? ….‘Poštivanje slobodarsko-demokratskog poretka u određenom je smislu i preduvjet tolerancije prema raznovrsnim vrijednosnim stavovima: da se poštuju i toleriraju ljudi druge vjere, ravnopravnost žena i muškaraca, bez obzira kakav oni način života odabrali.’

Son of Alerik
Gost
Son of Alerik

Dobra strana ovog teksta je što nam je dala novo tumačenje kratice BBB. Nije više samo Bad Blue Boys, već i Balkansko Bure Baruta.
Nekako se ‘provlači da bismo za tu kvalifikaciju trebali biti odgovorni i krivi mi, ovdašnji koji živimo na tom području. Međutim, Limes je postavljen odavno. Granica pravoslavlja i katoličanstva, islama i katoličanstva, u konačnici EU i ostatka Balkanskog poluotoka. Onima koji povlače konce iza zavjese nije bitna pravda, pravo, nego primarno njihovi interesi. Narod, njegove emocije, njegove svetinje, njegova vjer i njegova vjerovanja tek su pogodno sredstvo pomoću kojeg se usmjerava sukob.
Naravno, to nikog od nas ne ostavlja oslobođenim krivnje. Valja nam prepoznati i ne dopustiti da budemo tuđe sredstvo.
Najlakša obrana od svih tih napada, usmjeravanja sukoba jest imati svoju strategiju, svoj nacionalni i državni cilj.
Eto, Putin nam je svima pokazao kako se to radi. Ne kopira loše ni Orban, ni Poljaci nisu glupi.
Ako želimo biti glupi i guštati u tom, samo naprijed, guštajmo i svakako napunimo oružja da bal može početi.

pitiah
Gost
pitiah

da, samo svi oni svoju sreću grade i na tuđim leđima, tj. htjeli bi. Adam Smith nije mogao biti više u krivu…čineći dobro sebi…činim (generalno) loše drugom (bar kad je nacionalizam, gospodarstvo i politika u pitanju). Ovo funkcionira samo kad se ne dijele zajedničke granice, nažalost

Siniša
Gost
Siniša

Većina odlučuje, šta bi se protivio.

American_dreams
Gost
American_dreams

Pravilna kratica bi bila BBG, balkan bure govana, kad god se ta govna iz dinaridskih supljih glava izliju a cesto se izliju,uvijek su drugi krivi, bolest je odavno dijagnosticirana i zove se mitomanija, dok je pod kontrolom jos i nekako, medjutim kada se spoji sa tradicionalistickim balkansko plemenskim nacionalizmom i crkvom,uredno zasmrdi pola europe. Jedino rijesenje da se taj virus ne siri jest karantena , odnosno sve istocno od karavanki pod strogi lijecnicki nadzor NATO pakta.

Alen
Gost
Alen

Nije ovo nikakvo balkansko bure baruta već balkansko bure govana…

Perun
Gost
Perun

SOA ova vam vrijedi ,jasno i lako razumljivo …..,,Najlakša obrana od svih tih napada, usmjeravanja sukoba jest imati svoju strategiju, svoj nacionalni i državni cilj.”…….P.S Logika predatora ili logika zrtve …..Ili jednostavno napustiti teoriju o ,,dobru i zlu”….i kao mantru ponavljati Rogerove rijeci (Pink Floyd The Wall )
Is there anybody out there?
Is there anybody out there?
Is there anybody out there?
Ah, is there anybody out there?

InternetJeLaž
Gost
InternetJeLaž

Nacionalizacija srbstva ima da se primenjuje😭

Ivo
Gost
Ivo

Đeki, dosta! U kućicu!!

pitiah
Gost
pitiah

jbt, što si dosadan s tom kućicom. Iako je jack naporno iritantan, to si još gori

Siniša
Gost
Siniša

Pa i ti onda za njim.

pitiah
Gost
pitiah

Ovo je postalo osobno? Budi manje nacionalist a više čovjek. To što si na ovom portalu ne znači da si progresivan

Jack
Gost
Jack

Ja sam iritantan uglavnom za one koje boli istina koju ja iznosim, a Ivo je iritantan jer je sin sotone i mrzi sve ljude par excellence!

pitiah
Gost
pitiah

Ti si iritantan jer si poramerička podguzna muha, a Ivo jer je ruska

Jack
Gost
Jack

A ti kume ona prava konjska žute boje!

Ivo
Gost
Ivo

pitiah, nick ti sve govori. Znaš kuda ti je krenuti.

InternetJeLaž
Gost
InternetJeLaž

Ivo nisam ti ja tvoj Đeki pobrkao si lončiće.

Ivo
Gost
Ivo

mir đeki!

pitiah
Gost
pitiah

Reci Ivo, kuda? U kućicu? Imaš nešto protiv pasa? Da ti nije pas učinio nešto nažao, he, he?

antipro
Gost
antipro

Pa kad neće da sluša.

Šalim se, dao sam ti +, slažem se da je odavno postalo naporno, iako mi se čini da obojica pomalo uživaju u tom prepucavanju.

InternetJeLaž
Gost
InternetJeLaž

Nisam ja Jack Ivo jebo te cucak u pakšu!!!!

Ivo
Gost
Ivo

zločesti đeki! Normalno da jesi, imaš jedinstveni rječnik na ovom portalu, svi drugi su kulturni. Sad u kućicu i da te ne vidim vani. Idemo!

Dalm
Gost
Dalm

Kako vas je gust slusati dok kmecite,neprocjenjivo

Željko
Gost
Željko

Hajde što kmeče na javi ali što kmeče na portalu i što ovaj portal laže i izvrće povijesne činjenice!! Ali nakon svih zlodjela koja su nama svima na Balkanu učinili, kmečanje “mitomana nebeskih” je neprocjenjiv osjećaj!!

shumadinac
Gost
shumadinac

@Željko
Tekst je koliko zbog mene toliko i zbog tebe. Ima vremena – shvatićeš.

Siniša
Gost
Siniša

Ne želi da shvati.

shumadinac
Gost
shumadinac

Ne radi se o želji, udariće po glavi.

nije bitno tko
Gost
nije bitno tko

Nikad nisam čuo, da se upotrebljava izraz” srbski Hrvat, srbski Makedonac ili srbski Crnogorac”. Ali zato uvjek čujem i čitam izraze kako što su “hrvatski srbin, makedonski srbin, crnogorski srbin, kosovski srbin, bosanski srbin, itd.”
Srbe se na taj način potpuno legalno i odkriveno fašistički omalažava i raskomadava kao manjine među na novo nastale prozapadno orientisane državice odnosno vazalne kolonije.

nije bitno tko
Gost
nije bitno tko

Kad vidite, da na balkanu brat kolje brata, onda znajte, da jim je kum Englez.

aesfviaerfvawefuawuefauwefuzawefawuefw
Gost
aesfviaerfvawefuawuefauwefuzawefawuefw

Stariji brat bi trebao reći neću na braću još su djeca.

Tink
Gost
Tink

Nije bitno tko, u srz ste pogodili

viktor
Gost
viktor

Alal vera, konacno neko da u jednoj recenici kaze sve.

aesfviaerfvawefuawuefauwefuzawefawuefw
Gost
aesfviaerfvawefuawuefauwefuzawefawuefw

Milo ima odabrana krvna zrnca i može tamo da radi što želi i nitko mu ništa ne može, ima zaštitu bradersa a oni vladaju svijetom. Da su turkeše bili tako zločesti, ko što program progovara, nebi bilo Dečana ni Gračanice ni Pečke Patrijaršije. A od turaka osta na Balkanu na drini čuprija koju podiže ugroženi danak u krvi i postade najbogatiji turkeša pa mu sad podiže Nemanja spomenik a od đamija turskih ni traga……………………..ah ti turci baš su zlotvori…………..kako se preživi turski vakat pitam se pitam……

Lucija
Gost
Lucija

Prvo i osnovno Shumadinac nije – Srbin.
On nikad nije ni tvrdio da jest. 😊 Shumadinac be teritorijalna odrednica kao i npr Primorac…a to je li, natjera čovjeka, da pretpostavi…
Ne radi se samo o inzistiranju na onoj laži o Srbima “pod šljivom”.
Jučer je smjestio srpsku slavu u turska vremena, mada je ona puno starija… Zašto?
Minimalno 30% ljudi koji se ovdje javljaju ima neku agendu. Da li su za to plaćeni ili ne, sporedno je.
Čovjek bi pomislio da sad kad svi imaju svoje državice, možemo normalno radpravljati, ali – ne..

shumadinac
Gost
shumadinac

Laž “pod šljivom”, laž o slavi u vremenu Turaka… od kada datiraju slave – od 5. veka? Pre Hrista?
Donekle si u pravu, ponekad zaista zažalim što sam Srbin. Ali zakratko jer brzo se pokaže da su i ostali isti.

samo tako
Gost
samo tako

Dvije frakcije popova, istog boga mole, u imovinskom sukobu i sukobu veličine stada, svakako ne mogu i neče biti uzrok novog rata. Povod svađe je Zakon, legalno donesen od nadležnog državnog tijela a kojeg popovi iskorištavaju za potpaljivanje niskih strasti vezanih uz nacionalizam.
Ne služi im na čast, kao ni uspaljenim “vjernicima” kojima bog nije stvorio čovjeka, nego je stvorio naciju

Josip Broz
Gost
Josip Broz

SF-SN Braćo!!! U komunizmu bjesmo svi jednaki!!!

gigi pinna
Gost
gigi pinna

Srbi su prije 3 desetljeća imali prevelike apetite, i umjesto da zadrže ono što su već imali (Crna Gora – izlaz na toplo more, Kosovo – enormne količine mineralnih sirovina), dobili su jedno veliko ništa. Republika Srpska, (površinom kao Crna Gora i Kosovo zajedno), nema ništa, osim balkanske mafije i vojske sirotinje.
A što se svih religija tiče, najbolje je rekao gospon Marx – opijum za mase…

samo tako
Gost
samo tako

Opijum za mase i dalje uspješno djeluje, što najbolje oslikava broj komentatora. Bez obzira prepisali tu izjavu Marxu ili Lenjinu

Jack
Gost
Jack

Shumadinac, svaka čast, nisam te imao priliku često vidjeti da pišeš ćlanke na ovom portalu, nego si više pisao komentare i to dobre, ali sad si nadmašio sam sebe, a i mnoge, koji su pokušali pisati i vidim odlično si se odrezao. Trenutno stanje 251 komentar i tomu još nije kraj te uvrštava u rekordere po broju komentara što je za jednog Rukija (izraz se koristi za novake u NBA ligi tj mlade košarkaše) više nego impresivan broj. Neki kažu, da je to ratovanje drugim sredstvima, ali ja mislim, da je to prilično beniigna izmjena različitih mišljenja i to ni u kojem slučaju ne može biti nešto negativno nego oslobađa ljude od unutrašnje napetosti i nekih potisnutih trauma, ali nisam opazio ništa čega ne bi bilo i na mnogim drugim portalima u još mnogo malignijem obliku, Ovdje nije bilo prostačkog psovanja i spominjanja majki, nego iznošenje subjektivnih mišljenja, pa neka svako prosudi što je prihvatljivo a što nije i neka dobre stvari nagradi plusićem, a ono što mu se ne sviđa minusom ili da ignorira komentar bez nagrade ili kazne- Trudi se i dalje i vjeruj mi istina oslobađa i samo ćemo tako pokopati mnogo toga što je bilo među nama i više ćemo cijeniti jedni druge makar to bilo i u budućnosti. Najgore je nešto što te muči skrivati u sebi jer to čovjeka razara iznutra i čini ga dvoličnim i licemjernim i vjeruj mi takvi ljudi s vremenom postanu duševni i psihički invalidi što je možda još gore nego tjelesna invalidnost! Trudi se i dalje, uvjek ću rado čitati tvoje članke i isto tako komentirati ih!

Siniša
Gost
Siniša

Glupost…ti si novajlija,idi glođi kost.

Jack
Gost
Jack

Ti si Siniša, čovjek slučaj!!

Ivo
Gost
Ivo

hahah…vidiš kako pozitivno djelujemo na tebe đeki, i sam si postao svjestan potrebe da se oslobodiš svoga tereta i izađeš u javnost. Oslobodi se đeki, šta te briga što će svijet reći. Mi ovdje na portalu te nećemo sprdati što si LGBT. Bar ne puno.

shumadinac
Gost
shumadinac

@Jack 🙂
Ti si mi jedan od najinteresantnijih kolega. Definitivno si inteligentan ali ne mogu da provalim da li se samo delimično zezaš ili se zabavljaš “do koske” 😉
Pa ipak, iako i sam aktivno učestvujem u zezanju to ne radim kada su ozbiljne stvari u pitanju – ne smje se slatko kad si u rovu, gladan, mokar, smrznut a misliš da li su ti kod kuće živi i zdravi.

Jack
Gost
Jack

Istina je, ja sam čo”ek zajebant i sve oko sebe ozbiljno ili neozbiljno tužno ili veselo ja okrenem na zajebanciju. Ponekad mi upali ponekad ne, ali kako rekoh, hebi ga takva mi je priroda!

Jack
Gost
Jack

Ne znam, dali si Šumadinac samo po ovom nicku ili si stvarno iz Šumadije i možda i sad tamo živiš. Naime, ja sam dobro upoznao šumadince jer sam cijeli vojni rok u bivšoj Yugi odslužio u Šumadiji ili točnije u Valjevu. i imao sam mnogo divnih prijatelja Valjevaca, kojih se i sada sa radošću sjećam i još uvjek pratim na Internetu što se tamo zbiva. Osam mjeseci vojnog roka proveo sam u tadašnjem domu JNA, kamo su dolazili mnogi ugledni Valjevci i lepo smo se družili!

shumadinac
Gost
shumadinac

Moram da te razočaram Jack – Valjevo nije u Šumadiji.
Nas Šumadince je lako prepoznati: šajkača, brkovi i sekira na ramenu 😉

Jack
Gost
Jack

Kako to da sada Valjevo više nije u Šumadiji a prije je bilo i tako su mi i sami Valjevci govorili, da je Valjevo Srce Šumadije! Jeli se to odcepilo šta li? Istina ima još takvih primjera u Srbiji pa se tako pjeva, Obišo sam Srbiju i Čačak, ili bombardovanje Srbije i Čačka i slično

shumadinac
Gost
shumadinac

Srce Šumadije je Topola. Ljig i lazarevac su zapad Šumadije a Valjevo je dosta zapadnije.

p.s. to “dosta” je relativan pojam. Znaš li šta je našim avijacijama najveći problem? Ne možemo MiG 29 da okrenemo u svom vazdušnom prostoru.

antipro
Gost
antipro

Ne valjaj.

PeroTunguz
Gost
PeroTunguz

U zakonu kaze da ni jedna vjerska organizacija ne moze u svom imenu imati geografski pojam koji nije iz Crne Gore!
Znaci nije Rimokatolicka crkva, jer se mora izbrisati ono RIMO
Ovo je stvarno budalastina!

Siniša
Gost
Siniša

E sada…čini mi se da su 2013 registrovali i Crnogorsku katoličku crkvu, nezavisnu od Rima.

dr drug
Gost
dr drug

…. samo jos jddan rat na ovim slavenskim prostorima bio bi poguban za sve narode bez obzira bili pobijednici ili ne jer bi kao populacija totalno izumrli kroz sljedecih par generacija

PeroTunguz
Gost
PeroTunguz
InternetJeLaž
Gost
InternetJeLaž

Jeba te tvoj bosansko srbendarski lonac

Saddam
Gost
Saddam

Što su braća sličnija to su metode obračuna stravičnije. Srbi i Hrvati imaju različit jezik a o vjeri da i ne govorimo – “nama” ih nije teško razlikovati. Kako razlikovati Srbina i Crnogorca – razlike su nezamjetne (kao Rusi i Ukrajinci) i bojim se ako bude sukoba da to može biti okrutan i krvav obračun jer će nekako trebati naglasiti tko je tko u sukobu. Svi smo bili braća, ali smo se bez većih problema obračunali, nadam se da će (abecednim redom) Crnogorci i Srbi barem ovaj put biti pametniji…

Janko
Gost
Janko

Djukanovic je zajahao Albance i Muslimane i Hrvate iz Crne Gore kao vjecite neprijatelje Srba i tsko osigurao vecinu u crnogorskom drustvu i institucijama za provedbu i svoje drzavotvorne I nacionaliticke politike.U provedbi tskve politike vidio je jedinu opasnost od najmnogobrojnije etnicke zajednice Srba i stoga cini sve kako bi obespravio Srbe u Crnoj Gori i umanjiO njihov utjecaj u crnogorskom drustvu.Kao poslusnik NATO i Amerike uziva njihovu podrsku i kao takav ima sansu da postane najdugovjecniji presjednik u Evropi.Mozda uspije na mjestu presjednika nadziveti i englesku kraljicu.Ali jednog dana kad i njegovom autoritativnom vladanj7 dodje kraj ne bi mu se htio naci u kozi.

Slučajno sam prolazio
Gost
Slučajno sam prolazio

brišem ….nešto se čudno dešava sa Logično.

Marshal
Gost
Marshal

Kao da Milo licno narucuje ovakve tekstove.

Perun
Gost
Perun

Is there anybody out there?
Is there anybody out there?
Is there anybody out there?
Ah, is there anybody out there?

x@y
Gost
x@y

hahaha…dobar stari Pink Floyd

Carlosan
Gost
Carlosan

Sta im SPC raditi u CG? Nista.
SPC u Srbiju, CPC u Crnu Goru.
Sta im SPC raditi u HR? Nista.

Perun
Gost
Perun

BALKANSKO BRATSTVO I JEDINSTVO …..Brat za brata …….Slaven Bijelac Slobodan Strijelac ….P.S mene nemeres kupit ni prodat…

Perun
Gost
Perun

Pusti Milu, Sumadinac evo jedna pjesma od pravoga Crnogorca …..Miladi Sobic …..Od druga do druga …

Od druga do druga
od drage do drage
od grada do grada
provodim vijek

Rasut u komade
vezan samo pjesmom
sebi i zivotu
trazim smisao i lijek

Sa mukom pod rukom
trazim nadu u padu
a gađa me apaluz
gađa me smjeh

Ponekad mislim na ono vrijeme
svi računi kad se svode
i kad sunce mirno zaspi
kad presahnu moje vode

Tad’ cu morat i ja stati
mozda i ja u kafani
uzalud ću pjesmom zvati
da se vrate ovi dani

Od druga do druga
od grada do grada
od drage do drage
provodim vijek …..
P.S malo je ovakih ko Miladin a mozda je i jedini…

POVEZANE VIJESTI

Izbornik