fbpx

Vlada Venezuele zbog propagande i podrške prevratu “ugasila” Deutsche Welle

dw SIGNAL tv

Vlada Venezuele je odlučila suspendirati emitiranje programa njemačkog  televizijskog kanala Deutsche Welle na španjolskom jeziku, nakon što je utvrđeno da je ovaj propagandni kanal emitirao lažne vijesti o destabilizaciji zemlje.

Vlasti njemačkog informativnog kanala priopćile su u nedjelju ukidanje emitiranja kabelske mreže u latinoameričkoj zemlji, optužujući Nacionalnu komisiju za telekomunikacije Venezuele (Conatel) zbog poduzimanja takve mjere.

Prije toga je Conatel u kolovozu 2018. privremeno ugasio signal Deutsche Wellea, također “zbog širenja lažnih vijesti kako bi se destabilizirao mir u Venezueli”, objavio je Conatel .

Sada je generalni direktor njemačkog kanala, Peter Limbourg, izričito zatražio od venecuelanskih vlasti da vrate signal kanala.

“Učinit ćemo sve što je u našoj moći kako bi naši gledatelji i dalje bili informirani”, naglasio je Limbourg.

Direktor njemačkog kanala je također obećao da će mreža nastaviti emitirati svoje programe, osobito one usmjerene na trenutnu situaciju u Venezueli, putem društvenih mreža i kanala You Tube.

DW je proširio svoju pokrivenost novim ekskluzivnim segmentom za Venezuelu nakon eskalacije nemira u latinoameričkoj zemlji u siječnju ove  godine, kada se Juan Guaidó, predsjednik Nacionalne skupštine Venezuele, koja je osuđena za nepoštivanje suda 2016. i pod kontrolom je oporbe, sam proglasio neustavnim “privremenim predsjednikom” Venezuele.

Osim toga, Deutsche Welle je vodio i objavio je ekskluzivni intervju s uličarskim predsjednikom Juanom Guaidóom u kojem je predstavljen kao šef države.

U više navrata je vlada predsjednika Nicolasa Madura osudila propagandnu kampanju i lažne vijesti određenih stranih medija koji svojim izvještavanjem sustavno potiču nerede.

Ranije ove godine je Maduro upozorio da se protiv Venezuele vodi medijski rat, “samo kako bi se opravdao državni udar u zemlji, kojeg je pripremila, financirala i aktivno poduprla administracija Donalda Trumpa, što javno mišljenje dobro zna”.

VAŽNA PORUKA ZA LOGIČARE

Vrijeme uvjeravanja prolazi. One koji ne shvaćaju što se događa, treba ignorirati i ne gubiti vrijeme na njih. Poštene, empatične i logične osobe se trebaju okupiti, bez obzira na osobna uvjerenja i svjetonazore. Osim raskrinkavanja, dolazi vrijeme djelovanja brojnim i legalnim sredstvima u gospodarstvu, zdravlju, autonomiji… U protivnom, sve će nas porobiti.

Pitate se što učiniti nakon čitanja ovog teksta? Jednostavno, šaljite i dijelite tekst poštenim, empatičnim i logičnim osobama. Informirajte bližnje o postojanju portala Logično. Priključite nam se na našem Telegram kanalu tako što ćete kliknuti na Vijesti.  Od danas možete komunicirati i pisati nam u Telegram grupi Zajednica. Budimo složni, mudri i jaki.

Svidio vam se članak i
pitate se što možete napraviti?
PODIJELITE ga s PRIJATELJIMA

*Stavovi izneseni u kolumnama su osobni stavovi autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala Logicno.com

Nije pronađen nijedan rezultat.

Pretplati se
Obavijest
guest
Zaštitite svoje ime u komentarima... REGISTRACIJA
24 Komentara
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
Inline Feedbacks
View all comments
preseren3
Gost
preseren3
2 godine prije

Pratim DW.
To je jedan od portala, koji je izgubio pamet, čak i za mene,a ne živim u Venezueli.
Mislim, da ga finansiraju američke okupacione snage u Njemačkoj…

Pera
Gost
Pera
2 godine prije
Reply to  preseren3

Imas pravo. Ja sam ga prestao pratiti prije vise od 20 god jer sam uocio velika neslaganja sa stvarnim stanjem na terenu, posebno u BiH.

igi
Gost
igi
2 godine prije
Reply to  preseren3

emisija DW o gruziji pod naslovom….glasi otprilike….ili za EU i NATO ili za …zamislite…tako su naveli….STALJINA….emisija nije snimana 1938 već 2018….pametnom dosta.

Šok
Gost
Šok
2 godine prije

opa
švabe su imale interse u venecueli
isto kao u siriji,
aktivno su pomagale sirijske teroriste,
izubili u siriji
izgubili u venecueli
sve poslije ruskog dolaska
2:0 za ruse

Buzz
Gost
Buzz
2 godine prije
Reply to  Šok

Šok@nazalost na Balkanu vode. Ja bi bija sritniji da na nasemu terenu gube,

spartak
Gost
spartak
2 godine prije

Bravo Maduro! Lažovima i mutikašama nema mjesta među poštenim svijetom.

bascelik
Gost
bascelik
2 godine prije

prije bill kakvog komentara o nekom mediju pogledajte mu vlasnicku strukturu i povijest glavnog urednika.

dsfgboasneugnaserngauesnr
Gost
dsfgboasneugnaserngauesnr
2 godine prije
Reply to  bascelik

Mudro zboriš.

Pera
Gost
Pera
2 godine prije

Posebno vazi za Al ‘Laziru’ koju vodi Goran Milic, direktor za Balkan .

preseren3
Gost
preseren3
2 godine prije

Sa obzirom na okolnosti, radio sam neko vrijeme za Njemačku kompaniju u području sigurnosti. Iz onog vremena upoznao sam povezanost Nijemaca sa amerikancima. Njemačka je potpuno zavisna od amerikanaca u vojnom i sigurnosnom području, zato, DW je novi Radio Luxemburg, je amerikanci su svog ugasili…. Ako se itko uopšte sječa… Pročitaj više »

Mikojan
Gost
Mikojan
2 godine prije
Reply to  preseren3

Hajde da si rekao VOA ili RFE ali Luxemburg, to je nešto novo, ja ga pamtim kao muzički radio i prva strana stanica koja je pustila Bijelo Dugme, a da je to bio politički radio, to zbilja nisam pojma imao.

šeronja
Gost
šeronja
2 godine prije
Reply to  Mikojan

Mislio je na Radio Amerika (Grga Zlatoper) ,a na Luksemburgu smo slušali Beatlese Rollingse……..

preseren3
Gost
preseren3
2 godine prije
Reply to  Mikojan

Svakog sata vijesti.
Muzika je bila toliko fantastična, da sam je slušao i ja….
Isto kao muha, koja sijedne na lepak…. Trajalo je godinama, da sam odrastao i shvatio….

Mikojan
Gost
Mikojan
2 godine prije
Reply to  preseren3

@preseren3, a vidi razlike, tada me politika i vijesti nisu zanimale ni najmanje, samo muzika/glazba. Slušao sam RFE (radio free europe) samo kad su puštali Motorhead i to je bilo uglavnom za mađare! 🙂
Govorne dionice, vijesti, polemike, rasprave, propagandu, da me ubiješ, nisam čuo ni pod razno.

šeronja
Gost
šeronja
2 godine prije
Reply to  preseren3

Misliš na Glas Amerike (Grga Zlatoper)

Šok
Gost
Šok
2 godine prije
Reply to  šeronja

taj je bio izdajnik kakvog majka nije rodila

Moreno
Gost
Moreno
2 godine prije

Svi MS mediji u Njemačkoj su pod CIA kontrolom i besmislena je rasprava o njima. Ostavljena je ona poželjna iluzija demokracije tako da postoje tkz livi i tkz desni mediji koji se razlikuju samo u načinima i brzini provođenja globalističke agende.

krezubi glasac
Gost
krezubi glasac
2 godine prije

Mason tv i novine postavljaju svoje presjednike i ruse legalno izabrane sefove drzava. Barbarsko pogubljenje Gadafija za primjer drugima sta ih ceka ako se ne predaju cyborgu. Globalisticki centar moci Rotchild and co Svi moraju raditi za par staraca koji politicki siluju planetu u svojoj pohlepi. Cudi me da ne… Pročitaj više »

dsfgboasneugnaserngauesnr
Gost
dsfgboasneugnaserngauesnr
2 godine prije
Reply to  krezubi glasac

Pa internet će bukvalno i bez čipa ugraditi zemljanima u glavu, uz hibride i robote naravno, i eto ti nas u binarnonm robovlasništvu. Internet i binarni kod je lanac oko vrata svima nama samo ljudi to još ne shvačaju, no ima vremena budu uskoro kad proradi 5g itd…………..zato se internet… Pročitaj više »

Mikojan
Gost
Mikojan
2 godine prije

ma mogu ljudi bez interneta, samo treba malo vježbe, mene više brine M2M komunikacija i mislim da je to jedan od glavnih razloga internetskih komunikacija. Sada to ne izgleda tako ali polako.

Annabella
Gost
Annabella
2 godine prije
Reply to  Mikojan

Potpisujem, tu je prava opasnost koje ljudi gotovo uopće nisu svjesni.

eks
Gost
eks
2 godine prije

Slična je uloga “N1” na balkanu. Kada je suvlasnik i “komandanr” televizije bivši direktor CIA – David Petreus , onda se lako može zaključiti kakav je to medij. Jednom CIA – uvek CIA .

Leonarda
Gost
Leonarda
2 godine prije
Reply to  eks

A da nema N1 ,bi bili na Balkanu u mraku. Previse se osjeca jos politika rata…,a N1 je dokaj objektivan za komercialni program.

samo tako
Gost
samo tako
2 godine prije

Zasluženo

POVEZANE VIJESTI

Nije pronađen nijedan rezultat.

Izbornik