fbpx

UDARNO – Cenzurirani film HOLD UP zbog kojeg mnogi strepe, upravo dostupan na hrvatskom

Hold Up

HOLD UP, francuski dokumenarni film, upravo su preveli i poslali čitatelji portala Logično, kojima se od srca zahvaljujemo. Hold Up otkriva drugu stranu “istine” koju nije moguće vidjeti na mainstream medijima. Hvala i francuskoj ekipi TPROD koja je film realizirala. Od ovog filma strepe svi oni koji su svjesno participirali u korona maskaradi, a za što trebaju odgovarati. Realizatoru filma se možete zahvaliti malom donacijom, jer ih mediji i vlasti cenzuriraju i stigmatiziraju. Za donirati 2, 3, 5 ili više eura samo kliknite ispod i putem Paypala se zahvalite za njihov trud.

KLIKNITE OVDJE i donirajte TPROD-u koliko možete. 2, 3, 5 ili više € preko Paypala, što će im puno pomoći. Navedite da dolazite s portala Logicno.com, što će i nama biti drago.



Alternativni link ako ne radi prvi

 

4.4 705 votes
Ocijenite članak
Sviđa li vam se Logično? Ako niste već lajkali, učinite sada: ❤
Pretplati se
Obavijest
guest
286 Comments
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
Inline Feedbacks
View all comments
... ....
Gost
... ....
1 mjesec prije

Nešto i za Debelog Đuru:
‘Hold-Up’: French ‘documentary’ lends voice to Covid-19 conspiracy theories
– france24 com
Eto, tako to racionaliziraju uzorni građani.

MIR
Gost
MIR
1 mjesec prije
Reply to  ... ....

Debeli zagurac nije u funkciji danas,uzrok? Svašta se čara,i nagađa,jedni vele ovo ,drugi ono,a “zli” jezici kažu da se zbavil, oko zagorske “krunice”,kaj se zove špricer kutijevo!?

Blu trabant
Gost
Blu trabant
1 mjesec prije
Reply to  MIR

Mozda je opet zauzet Trumpovom erekcijom, to ga pali.

Pingvin
Gost
Pingvin
1 mjesec prije
Reply to  MIR

Ubili ga upitnici i usklicnici.

Coca Corona
Gost
Coca Corona
1 mjesec prije
Reply to  Pingvin

Vlastiti upitnik mu visioiznad buksedok ga nije došel iste…zato vrjeme narod je proizvodio !!!!!!!!
a šef orkestra skladao parole…tv braća bez gaća

MrtvoZornik
Gost
MrtvoZornik
1 mjesec prije
Reply to  MIR

U Mir ogojio se?

Ico
Gost
Ico
1 mjesec prije
Reply to  MIR

Špricer je špricet, a gemišt je gemišt!
Kutjevo, ne Kutijevo.

Eles
Gost
Eles
1 mjesec prije
Reply to  ... ....

Prebolio covid, ništa strašno. Slabije od gripe.Samo mala temperatura tri dana.

Eles
Gost
Eles
1 mjesec prije
Reply to  Eles

Budem, čim se skupi velika cifra.

Mikojan
Gost
Mikojan
1 mjesec prije
Reply to  Eles

Prebolio si virozu-prehladu a super moćan test je pokazao da si pozitivan na Covid a sad ti misli šta si prebolio. Ništa !

nonwo
Gost
nonwo
1 mjesec prije
Reply to  ... ....

https://www.youtube.com/watch?v=uRiHGBiTTdI
Proglas stožera.

Ako se već dugo niste dobro nasmijali,pustite video.
U doba ludila ,satira je uvijek zakon.

nonwo
Gost
nonwo
1 mjesec prije
Reply to  ... ....

Ovo je jedna shizofrena situacija što se tiče zdravlja Zemljana.Liječenje vrlo vjerojatno korisnim lijekovima sa zanemarivim potencijalnim nuspojavama(koriste se već desetljećima) im je onemogućeno,virus je vrlo vjerojatno lab made tako da bude patogeniji za čovjeka ,..najvjerojatnije u režiji istih koji nude “spasonosno” cjepivo s potencijalne 22 ozbiljne nuspojave koje se mogu očekivati prema službenim stranicama FDA.
https://www.cdc.gov/vaccines/acip/meetings/downloads/slides-2020-10/COVID-Anderson.pdf?fbclid=IwAR3nJP_viROdHag4jHwtLLWnE_O0nVQXLMRm9xxTUFnohq5OwZeSu_ahfrgslajd 16Scenarij “Let-a iznad kukavičjeg gnijezda”.
Ono kad Jack Nicholson animira luđake u boravku da podignu ruku i izjasne se za gledanje utakmice-preneseno-da se suprotstave tiraniji psihopatske bolničarke.
U očekivanju dovoljno ruku da zaustave ludilo .

A neg.
Gost
A neg.
1 mjesec prije

Lauc dobio Zlatnu kunu za nešto. Struktura prihoda oko 90% donacije ostalo zarada od nečega. Našem laureatu tu nije kraj jer ima i obrt za savjetovanje nekoga.

A neg.
Gost
A neg.
1 mjesec prije
Reply to  A neg.

Naš vrli istraživač predaje na nekakvom Johns Hopkins Uni. i bio je nekakav pregovarač u pretpristupnim pregovorima sa nekom EU.

Sanja Bratanić
Gost
Sanja Bratanić
1 mjesec prije

Kako skinuti film? Kopiram url,ali neće ga ni jedna aplikacija skinuti

Mujo iz tajne sluzbe
Gost
Mujo iz tajne sluzbe
1 mjesec prije

Obuci ga prvo pa ga ond tek mozes skinut

čitalac
Gost
čitalac
1 mjesec prije

To i mene zanima, jer se bojim da će ga uskoro “smaknuti”.

Joe
Gost
Joe
1 mjesec prije
Reply to  čitalac

Hoce, ne brigaj.

Jadranka Belančić
Gost
Jadranka Belančić
1 mjesec prije
Reply to  čitalac

Ja ću probati na video download aplikaciju, javim vam..

Daniel Plainview
Gost
Daniel Plainview
1 mjesec prije

Probaj url c/p na videotosave.com, odabereš željeni format, pričekaš dok konvertira pa skineš.

čitalac
Gost
čitalac
1 mjesec prije

🙂
Done!
Hvala stari.

čitalac
Gost
čitalac
1 mjesec prije
Reply to  čitalac

I to bez problema, u dve rezolucije: 360p i 720p
Probao sam VLC pa nije išlo.
Hvala još jednom!

Praskaton
Gost
Praskaton
1 mjesec prije

Pričaju dva hakera: 
– Jesi li čuo da postoji život izvan interneta?
– Ozbiljno? Daj link!

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
1 mjesec prije

PeerTube nemožeš skinit, ali ako je problem za otvoriti onda pokušaj s drugim preglednikom.
Meni na primjer na Chrome nema tona, a kad otvorim s Firefoxom onda ima.

Dokurčilomi
Gost
Dokurčilomi
1 mjesec prije

Probaj sa jdownloaderom

Matej
Gost
Matej
1 mjesec prije

Sanjo vidim da ovi nekulturni koji neznaju i ne žele pomoći, dakle kopiraj link filma (desni klik) i zalijepi link u prazno polje u ovoj adresi (https://y2mate.guru/en8/)
Zatim opet desni klik i skini ga lokalno. poz

B.A.N.
Gost
B.A.N.
1 mjesec prije

Možete ga skinuti sa; ___ // ___ .youtube.com/watch?v=ojP-1Jb5Y7E
Nema na čemu!

Hum
Gost
Hum
1 mjesec prije

Nema potrebe. Film prikazuje manje- više sve što znamo. Mislim da gubimo bitku, koliko vidim i dalje se nešto objašnjava nekome, a ovi rade posao. Stvaraju pretpostavke da se zabrani bilo kakav protest. Samo vi objašnjavajte. Akcija nam treba. Bacite barem neko jaje na “novinare”, političare, TV kuće, ali ništa od toga. Sve virtualni borci.

Patriot
Gost
Patriot
1 mjesec prije
Reply to  Hum

Doći će i to ali tek kada ponestane novca za život.

Sunseeker
Gost
Sunseeker
1 mjesec prije
Reply to  Patriot

Bude ,kasno Marko na kosovo stize..
To se nama svima smijesi bez prave akcije….

CAN
Gost
CAN
1 mjesec prije
Reply to  Patriot

Patriot !?
Čujem ovda po prusiji se priča da je onaj njem.-američki Fullmilch, skupljao donacije za tužbe protiv rogatih…
Sad neki tvrde,da donacije završe na računu poštanskog Sandkasten u švici .Balkonien račun nema nikakvu transparentnost,koliko donacija je skupljeno itd
A kadnazoveš na telefon ,javi se stanoviti Ingo,koji me ne daje nikakve daljne informacije…
Možda da logično provijeri gore navedeno,pa da se ne buneovišta kažu da sve oko nas crno belo vidimo.

@…Dalton onaj …najgl…najsmišniji

P.S.informacije sam dobio od vlastite žene,tako da u istinitost ne sumnjam.
Svako Dobro

Patriot
Gost
Patriot
1 mjesec prije
Reply to  CAN

Evo ja dajem soma Eura- za AK47.

KISIK
Gost
KISIK
1 mjesec prije
Reply to  Patriot

Uzmi3 plati 2 na rate!
Obračun na kraju/broju ispaljenih metkova?!

Mikojan
Gost
Mikojan
1 mjesec prije
Reply to  Patriot

Daj se sredi, sad u startu bude 1500, ja dajem 200, više i ne vredi i još 200 za sanduk municije i dva okvira.

Patriot
Gost
Patriot
1 mjesec prije
Reply to  Mikojan

Nađeš li po toj cifri javi.

Praskaton
Gost
Praskaton
1 mjesec prije
Reply to  Patriot

Strpi se zere, počeće se dilit mukte brzo. Ka i zadnji put. 🙂

Mikojan
Gost
Mikojan
1 mjesec prije
Reply to  Praskaton

Nije ti dobro, ko će djeliti, pa razoružavaju nas zadnjih 25 godina.

Praskaton
Gost
Praskaton
1 mjesec prije
Reply to  Mikojan

E, i zadnji su put razoružavali od ’45-te do ’90-te…
Ovi put ide malo brže

Mikojan
Gost
Mikojan
1 mjesec prije
Reply to  Praskaton

I niko ti nije djelio, uzeli smo sami, skladišta su bila puna, a sada ?
Ne vejerujem da ima išta u skladištima, sve su prodali.

Praskaton
Gost
Praskaton
1 mjesec prije
Reply to  Mikojan

U mene straja nema, a ti si koliko vidin u gadnome crnjaku. Znaš, u onome kad ga crncu pušiš u tunelu i ovi ti navuče kožicu priko glave. Ovdi nema smisla ni crnjačit ni dizat revoluciju. Samo se zajebavat i sprdat sa ispranin možđanima, ovin slinavin prosvjedima i festivalima slobode. I debelin Đuron naravski.

Ili možemo otvorit kladionicu, pa se kladit na to koliko će vrimena proć dok ne počnu gorit fine, hine, hanze, klubovi i lože ka nekad borbine trafike, koje za razliku od ovih nisu brutalno opljačkale i ovršile narod i ne stoje iza cenzorske propagandne mašinerije gore od one miloševićeve.

Sila masi daje ubrzanje, zato oni i balansiraju sa silom, ali zakurac in jer je svitu već dopizdilo. Čin u americi padne prvi domino, vidićeš onda lančane reakcije po cilome svitu. Mi smo glupi, zaostali i uvik kasnimo al kad krene nema stajanja. A nisu ni svi panduri baš toliko glupi da će ić ginit za dezertere i profitere koji će od njih okrenit glavu kad najebu ka šta nan je zorno demonstrira ni manje ni više nego ministar zdravstva.

Zato ne crnjači i nemaj straja. Bog te blagoslovija i sve tvoje. 🙂

vnriognbvidrngfviudr
Gost
vnriognbvidrngfviudr
1 mjesec prije
Reply to  Patriot

Onda će bijes usmjeriti na one koji ne nose maske a ove koji su ovo zapovjedili neće ni vidjeti nit mogu do njih. Sve ove druge koji planetarno operacionizaliraju zapovjed bili političati, mediji, liječnici, stožeri, sabori itd. isto tako neće moći ni doći do njih jer njih štiti planetarna vojska, policija, obavještajci, sudstvo itd..

Patriot
Gost
Patriot
1 mjesec prije

Ništa nije neranjivo. Ništa nije bez mane.
NEMOGUĆE POSTOJI SAMO DO TRENUTKA DOK NE PRONAĐEMO NAČIN DA GA UČINEMO MOGUĆIM.
Kaže stari zavjet da ćemo biti kao stabla koja će do korijena posjeći, ali ono što u zemlji ostane pokrenuti će rađanje novog čovjeka.

pera lozac
Gost
pera lozac
1 mjesec prije

Treba kreenut od onih kojima se moze prici, da necrtam.
A opravdanje “samo radim svoj posao” nek okaci macku orep.
I esesovci su “samo izvrsavali naredjenja”.

ngbgrnbergbergtberbg
Gost
ngbgrnbergbergtberbg
1 mjesec prije
Reply to  pera lozac

Hehehe……….

Mölltaler
Gost
Mölltaler
1 mjesec prije
Reply to  Hum

“Mislim da gubimo bitku”

Bitku smo izgubili prije nego što smo bili svjesni da je uopće počela.

Ovo što sada vidiš je samo iživljavanje nad poraženim.

vnriognbvidrngfviudr
Gost
vnriognbvidrngfviudr
1 mjesec prije
Reply to  Mölltaler

Bitku smo izgubili od kad nas kloniraše.

Praskaton
Gost
Praskaton
1 mjesec prije

Bitku gubiš samo kad se predaš.
Moš me zatvorit, moš me na silu i cjepit, moš me i ubit…
ALI PREDAT SE NEĆU!
A vi šta ste se unaprid predali kovasjebe! 🙂

BanOvan
Gost
BanOvan
1 mjesec prije

Video DownloadHelper

Lobos
Gost
Lobos
1 mjesec prije

Ako koritis Moziluu, dodaj add-om videodownloader i pomocu tog dodatka Mozilli skidas videa koja su vezana za tekst.

Faust
Gost
Faust
1 mjesec prije

Projekt Covid-19 je najveći zločin protiv čovječanstva u povjesti.

Hum
Gost
Hum
1 mjesec prije
Reply to  Faust

Da. Znamo i? ajmo još jednom ostaviti komentar negdje. Objasniti nešto. I oni znaju da mi znamo, ali isto znaju da nećemo kurcem mrdnuti s laptopa.

Mikojan
Gost
Mikojan
1 mjesec prije
Reply to  Hum

A što možeš napraviti, izači na trg i vikati car je gol? Dok ne posjeduješ upravljanje nad medijima nemaš baš nikakve šanse išta promjeniti. Oružana pobuna, ništa od toga, kome se gine i za koga, ta vremena su daleko iza nas.

Hum
Gost
Hum
1 mjesec prije
Reply to  Mikojan

Neposluh. Koliko vas nosi maske i prilagođava se pravilima? uzalud je pisati ako se poštivaju bolesne norme. Otpor na dnevnoj bazi i sukob.

Mikojan
Gost
Mikojan
1 mjesec prije
Reply to  Hum

Neposluh? Za ljude koji ulaze u dućan, gledaju robu na policama i onda po novčaniku broje koliko novaca imaju svaki neposluh je novčana kazna, a od kuda će je platiti? Da se onakav jadan možda ne bi tukao sa policajcem? da sigruno hoće. Pa nisu novčane kazne radi nas, već radi njih da dokažu da su u pravu. O kako bi ja Saborske zastupnike opleo po džepu za svako nabijanje maske na nos u Sabornici ili izostanak sa sjednica. Jedan izostanak od 2 sata, 50% plaće, dva izostanka cijela plaća.

Hum
Gost
Hum
1 mjesec prije
Reply to  Mikojan

Ma daj više ta kuknjava. Kukavičluk i izgovor ništa više.

Mikojan
Gost
Mikojan
1 mjesec prije
Reply to  Hum

Nije kukavičluk nego nemoć ali daj sirotinji duge cijevi u ruke, logistike za 10 dana i da vidiš kukavičluka. Opet će neki pitat đes bijo 2021. ?

vnriognbvidrngfviudr
Gost
vnriognbvidrngfviudr
1 mjesec prije
Reply to  Mikojan

Mediji su prvi ako želiš nešto mijenjati, onda policija, vojska, obavještajci, banke…….

Moreno
Member
Moreno
1 mjesec prije

Prij osvajanja medija triba se rješit pileće percepcije i ovčjega uma jer nikakvi mediji tu ne pomažu . . . u protivnom ko god da osvoji medije mora bi radit ono šta ovčji umovi i pileće percepcije traže.
Zato mislin kako situacija nije baš bajna, ali isto mislin kako nije sve gotovo . . . možda nas pogodi neki nematerijalni meteor sastavljen od fotona koji će prosvitlit mase . . . 🙂

Faust
Gost
Faust
1 mjesec prije
Reply to  Hum

Bitno je govoriti iako možda izgleda uzaludno.Narod će se pokrenuti kad dogori do prstiju,kad glad pokuca na vrata što vjerojatno nije daleko.U ovom trenutku još ne postoje preduvjeti za masovni bunt.

vnriognbvidrngfviudr
Gost
vnriognbvidrngfviudr
1 mjesec prije
Reply to  Faust

Tad češ imati igre gladi, dobro je rekao Ajk…….

Mikojan
Gost
Mikojan
1 mjesec prije

A u igrama gladi samo svoje oružije usmjeriti prema organizatorima, problem riješen.

vnriognbvidrngfviudr
Gost
vnriognbvidrngfviudr
1 mjesec prije
Reply to  Mikojan

Ne možeš doći do ovih koji to operacionaliziraju a kamoli do ovih koji to zapovjediše ili onih, boga pitaj što su uopće, iznad njih.

Mikojan
Gost
Mikojan
1 mjesec prije
Reply to  Faust

Znaš ono sa narodom i porezima, pita kralj šta viču oni vani, bune se radi poreza, a dobro, povečaj poreze. Nakon nekog vremena, kako je vani, jel se još bune, da, povečaj poreze. Nakon nekog vremena, šta rade oni vani, ništa, šute ! Smanjuj poreze, brzo, brzo !

vnriognbvidrngfviudr
Gost
vnriognbvidrngfviudr
1 mjesec prije
Reply to  Mikojan

To je vrijedilo dok je narod bio divlji a sada je uspavan sredstvima programiranja, ishranom, zaprašivanjem, otrovima u zraku, vodi, zemlji. 1920 narod se pobunio protvi žigosanja stoke danas čeka “cjepivo” i on i djeca mu.

Moreno
Member
Moreno
1 mjesec prije
Reply to  Hum

Znaš ti moj ku#ac. To šta ti ku#cen ne mičeš ne znači kako ostali to isto rade. Pa čoviče božji ti si tija ti to ili ne njihov igrač jerbo nas uvjeravaš u neuvjerljivo, bija bi dobar političar, samo bi moga govorit ”nema alternative” i dobija bi izbore.
Nemoj sa tuđin ku#cen gloginje mlatit.

Ono šta su neki već napravili:

  • Digli svu lovu sa bankovnih računa, osim iznosa za plaćanje misečnih računa nakon priliva na račun
  • Korištenje debitne kartice samo za bankomat i plaćanje sa interneta, kreditnu karticu izrizat na neparni broj dilova
  • Ne ulazit u shopping centre
  • Sve plaćat u gotovini di i šta god je moguće, odj#bat bilo kakvi pokušaj ucjene u tome smislu
  • Svu spizu koja se more kupit u čovika doma tamo je kupit i prilagodit prehranu tome obrascu
  • Ni pod razno ne uzimat ikakvi kredit, naročito ne ovi za likvidnost . . .

E sad ima još mali miljun stvari koje svak more napravit u svome okruženju prema trenutnoj situaciji i mogućnostima, jasno kako nemore neko tek tako dat otkaz u nekoj firmi di se od njega traži da radi na štetu zajednice i dugoročno na njegovu vlastitu štetu . . . i tako to sve do one banalne ka šta je notorna borba kontra maski, fermat bilo koji punkt kontrolnoga sistema na neko kraće vrime . . . nikidan san ferma sve u banci radi maske, glitch je traja desetak minuti . . .

Nemore se sve od jedan put . . . ali kad bi većina sve ovo napravila i stisnila do kraja kontrolni sistem bi zatrokira garantirano . . . e, ali malo kome se sve ovo radi . . . ko će izać iz konformizma . . . samo nemoj srat u tuđe ime jer znan i vidin ljude koji to sve rade . . . gori spominješ kako bi tribalo bacit koje jaje na novinare . . . pa jesi li ti normalan . . . upravo je to obrazac kontrolnoga sistema di se ka more prosvjedovat, a onda tajne službe nađu kojega imbecila da razbije koji izlog isprid kojega su već postavljene tv kamere i otišlo sve u 3pm . . . ti od sebe moš radit redikula i mlatit ku#cen unaokolo koliko oćeš, to meni ne smeta . . .

Bacanje jaj na zgradu ili na kojega vojnika kontrolnoga sistema je idiotizam za razliku od građanske neposlušnosti na svakome mistu i u svakome momentu odnosno di i kad i koliko god je moguće . . . na prisilu i ucjene kontrolnoga sistema za poslušnošću, odgovarta se neposlušnošću . . .

Hum
Gost
Hum
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

Ti znaš šta sam ja radio evo 7 mjeseci. Dakle nosiš masku i slušaš. Nastavi

Hum
Gost
Hum
1 mjesec prije
Reply to  Hum

Mislim jebote jaje. Pa nije bomba.

Praskaton
Gost
Praskaton
1 mjesec prije
Reply to  Hum

Crno ili zeleno?

Moreno
Member
Moreno
1 mjesec prije
Reply to  Hum

Lipo si napisa kako si mlatija ku#cen po tipkovnici . . . također san napisa kako san ferma sve u banci radi maske i samo budala more zaključit kako san je stavija . . . masku još nisan uopće stavija, odj#ba san putovanje u zaj#banciju jerbo znan kako bi mora meknit masku . . . ja razumin ljude koji to moraju radit radi posla kojega trenutno rade . . . ali da ću ja uć u shopping centar kako bi kupija neku pi#dariju, to neću . . . a ti sa ton tvojon spikon moš tako pričat doma sa ženon ili materon, meni nemoš prodavat te spike . . .

Hum
Gost
Hum
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

Tko ti prodaje spiku? malo si me zbunio na dalmatinski. Oprosti ne nosiš masku, ok. I dalje misliš da je bacanje jajeta revolucionaran čin? Običan izraz neslaganja.Ja ne razumin nikoga tko stavlja masku osim ako nije doktor na operaciji.

Praskaton
Gost
Praskaton
1 mjesec prije
Reply to  Hum

Odgoj po dalmatinski

Dođe Ive doma i kaže starome da je dobio 4 jedinice.
Stari popizdio:
– Majmune jedan, iz čega si sve dobija asa?
– Iz tjelesnoga, matematike, hrvatskoga i vjeronauka.
– Kako si dobija jedinicu iz tjelesnoga?
– Učitelj nam je reka da dignemo jednu nogu, ja san je diga.
Onda je reka da dignemo i drugu nogu.
– Pa ćeš onda na kurcu stajat?
– To san i ja reka, pa san dobija jedinicu.
– Dobro, kako si dobija jedinicu iz hrvatskoga?
– Učiteljica je izvukla nas troje i pitala nas da kažemo jednu rečenicu.
Jure je rekao: – Ana voli Matu.
Stipe je rekao – Ana voli Peru….
– U jebate, pa ta Ana je kurvetina!
– Je, to san i ja reka, pa mi je učiteljica dala 1.
– Dobro, kako si dobija asa iz matematike?
– Učiteljica je pitala koliko je 2+3, a ja san reka 5.
Onda je pitala koliko je 3+2…
– A jebate, to je isti kurac..
– To san i ja reka, pa san dobija jedinicu.
– Dobro, ali nije mi jasno, kako si dobija jedan iz vjeronauka?
– Vjeroučitelj je pričao kako je Bog svugdi oko nas, a ja san ga pita je li i u konobi od našega susida, a on je reka da je Bog i tamo..
– Je kurac, naš susid nema konobu…
– E, to san i ja reka…

Praskaton
Gost
Praskaton
1 mjesec prije
Reply to  Hum

Odgoj po dalmatinski

Dođe Ive doma i kaže starome da je dobio 4 jedinice.
Stari popizdio:
– Majmune jedan, iz čega si sve dobija asa?
– Iz tjelesnoga, matematike, hrvatskoga i vjeronauka.
– Kako si dobija jedinicu iz tjelesnoga?
– Učitelj nam je reka da dignemo jednu nogu, ja san je diga.
Onda je reka da dignemo i drugu nogu.
– Pa ćeš onda na kurcu stajat?
– To san i ja reka, pa san dobija jedinicu.
– Dobro, kako si dobija jedinicu iz hrvatskoga?
– Učiteljica je izvukla nas troje i pitala nas da kažemo jednu rečenicu.
Jure je rekao: – Ana voli Matu.
Stipe je rekao – Ana voli Peru….
– U jebate, pa ta Ana je kurvetina!
– Je, to san i ja reka, pa mi je učiteljica dala 1.
– Dobro, kako si dobija asa iz matematike?
– Učiteljica je pitala koliko je 2+3, a ja san reka 5.
Onda je pitala koliko je 3+2…
– A jebate, to je isti kurac..
– To san i ja reka, pa san dobija jedinicu.
– Dobro, ali nije mi jasno, kako si dobija jedan iz vjeronauka?
– Vjeroučitelj je pričao kako je Bog svugdi oko nas, a ja san ga pita je li i u konobi od našega susida, a on je reka da je Bog i tamo..
– Je kurac, naš susid nema konobu…
– E, to san i ja reka…

Moreno
Member
Moreno
1 mjesec prije
Reply to  Praskaton

Ti odgoj po dalmatinski je pisa nedalmatinac. Da je po dalmatinski mali Ive nebi uopće doma reka da je dobija četri asa. Usput bi reka kako je razrednica dobila koronu i mora bit u izolaciji tako da primanja nema do daljnjega. Btw znan ja to iz prve ruke. Kad bi se nakrca asi onda bi mi razrednica bila non stop ”bolesna” pa mi niko nije dolazija u školu na primanja i roditeljske sastanke, a kako san radija i druge piz#arije tako mi je škola šavala telegrame doma da mi starci dođu u školu, a ja bi doma čeka pošćera i kida telegrame. Normalno da u nekome momentu nisan uspija ja dočekat pošćera . . . ali bar san pokaza otpor . . . i sad mi ovde neki govore nemore se . . . 🙂

Praskaton
Gost
Praskaton
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

Ja san old skul. Moga san doma govorit šta san tija, ali mi je i razrednica uvik govorila da mi je mater više u školi od mene. A primanja su bila jedanput tjedno. Iako nije bilo dana da do škole ne bi doša. Kaki crni telegrami i pošćeri. Ko se ima vrimena onda sa time zajebavat. Samo se Jere nikad nije picava makar nikad nije zapisiva ko fali. Aj sad skontaj kad i koja škola.

Praskaton
Gost
Praskaton
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

Ma sad si me sitija… evo ti je jedna školska, nije lovačka…

Frenta san jedan dan iz škole i na školsku u doktorice koja je bila na zlu glasu ali nekin čudon san joj bija drag, pa san uvik na istu foru – pokvarene ćevape iz jedne te iste pečenjare, od nje dobiva opravdanje. I tako odnesen ja opravdanje razrednici u školu. Nakon par dana dolazi stara na primanja i govori jon razrednica…
– Nije ga bilo u školi taj i taj dan, ali donija je opravdanje iz poliklinike.
– Ma koji dan? Dajte da vidin.
Razrednica jon pokaže, a stara ispali na živce…
– Ma nije mu bilo ništa, dajte mu neopravdano, laže vas kurvin sin!

🙂 🙂 🙂

bauštelac
Gost
bauštelac
1 mjesec prije
Reply to  Praskaton

šta nije to robi k

Praskaton
Gost
Praskaton
1 mjesec prije
Reply to  bauštelac

Moga bi i bit. Ali je prije Kane Šteta. 🙂

Hum
Gost
Hum
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

Moreno. žena i mater?! o čemu ti. Što je najsmiješnije istomišljenici smo. E sad zamisli kako ćemo organizirati otpor ako ti i ja, koji se u osnovi slažemo ovako komuniciramo.

hiber
Gost
hiber
1 mjesec prije
Reply to  Hum

vi se ne slažete oko ničega. U slučaju oružane pobune, poginuli bi u frakcijskim borbama.

Hum
Gost
Hum
1 mjesec prije
Reply to  hiber

Ne bih se složio. Mislim da je on reagirao na prvu. Zajedno bi poginuli. Evo neka se javi.

Moreno
Member
Moreno
1 mjesec prije
Reply to  Hum

Najprij drago mi je da smo istomišljenici. Uletija si onoj ženskoj gori kako joj ne triba link jerbo u filmu nema ništa novo. Okay, tu se slažen sa tobon, ali odakle ti znaš kako ženskoj koja je pitala kako otvorit film to nije novo ka šta je to tebi i meni . . . onda si uletija ovome komentatoru gori kako svi mi nešto tipkamo, a niko ku#cen da mrdne . . . e onda san uletija ja tebi kako ti nebi iša dalje brumavat slijedeće komentatore jer nisan ima dojam kako si trolan i to je bilo to.
Nisan ja tu da tebe preodgajan niti to mogu niti želin, ali kad vidiš kako se nekome zamantalo i na momenat onesvisti onda mu opališ pleščurinu da se prene.
Odma da sad napišen kako ja mislin da smo svi skupa ko više ko manje sj#bani i materijalno i duhovno. Ne mislin ja kako će doć neki spasitelj niti sa neba niti sa zemlje kako bi nas spasija. Spasit moremo samo sami sebe pa onda one koji su prvi do nas. Također ne mislin kako smo bespomoćni.
Spasit se moremo tako da najprij izbacimo škovace iz percepcije (hard diska) i oslobodimo um (procesor) od virusa. Mislin kako se protiv nas vodi duhovni rat i jedan od načina je dopustit našem duhu da nam afektira um kako bi znali šta napravit na materijalnoj razini. Napisa san kako nemožemo svi sve i svakome triba nadoć šta on more napravit . . . i sad tu ide ono od jaja, priko svega šta san naveja i šta nisan naveja pa sve do maski. Neprijatelj je opak i nemoremo se sa njim borit samo njegovim sredstvima i na frontu koji on odabire. Utoliko je smišno ka jedini mogući obrazac ić u prosvijede di nas neprijatelj čeka na njemu poznatome mistu i sa svojon policijon, ne kažen kako to triba skroz isključit, ali to je samo jedan mali dil paketa otpora koji ne funkcionira bez svega ostaloga fizičkoga i metafizičkoga.
Najveća borba se vodi za naše percepcije i umove, a tu je i najlakši otpor jer bar to ovisi samo o nama.
Ako smo ti i ja malo brže zavozili i sudarili se, okay, nije uopće bitno ko je tu u pravu, a ko u krivu, bitno je odma krenit dalje jer smo fala Bogu živi i zdravi. Pravo triba ostavit kontrolnome sistemu, a mi bi tribali gledat di je pravda.

Itzo
Gost
Itzo
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

A šta si ti od toga napravio ?

Moreno
Member
Moreno
1 mjesec prije
Reply to  Itzo

Većinu od toga i priko toga šta nisan ni navodija . . . sve san odradija, radin i niko me nije uspija fermat niti vidin kako bi to bilo ko koga moga fermat da to učini . . . jasno je kako je tu i tamo strada moj komod . . . i ponovit ću, nismo svi u istoj situaciji, ali svak more ponešto . . . smišno mi je kad neko reče nemore se ništa . . . ili ono još luđe, a šta bi tribalo, koje je rješenje . . . nemogu virovat koliko je toga, neću sad više beštimat niti mi pada na pamet ikoga vriđat . . .:)

Itzo
Gost
Itzo
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

Svaka čast … nije to jednostavno. Trebalo bi se za početak maknut što dalje od banaka i plaćati kešom, ali bojim se za 10-ak godina će nam i keš ukinuti. Pa evo i ovo šta mi tu diskutiramo, ima ko to kontrolira i preko toga di surfamo, “vide” naše navike, stavove, afinitete … Trebalo bi se maknut i s Net-a.

Moreno
Member
Moreno
1 mjesec prije
Reply to  Itzo

Ne, nije lako, daleko od toga, ali nemore mi niko reć kako se ništa nemore. Evo na primjer, skoro uopće ne gledan televiziju, otkaza san kabelsku tv, a na internet san se prispojija na drugi način i plaćan ga. Ono šta još nisan uspija je otkazat HRT pretplatu, nije lako, ali neki su uspili, zato san sestri kad je kupila stan reka da reče mužu da kad mu ovi dođu da ih ne pušta u stan, a ako zakorače mogli bi ostat bez noge jerbo je tip mlaji i za takve stvari je puno sposobniji od mene . . . evo na primjer, tu se ne radi o nekoj lovi koja se nemore platit, ali zašto hranit vlastitoga zlostavljača . . . e sad, ako neko nemore bez tv ka šta ženske nemogu bez tv serija, onda sorry, mi tu nemamo više šta pričat . . . za ku#ac onda nama prosvijedi i gađanje pandurije gnjilin pomama i jajima . . .

xyx
Gost
xyx
22 dana prije
Reply to  Moreno

..moraš reć da internet plaćaš?Inače će ti doć na vrata?I tako si sve zajeba.Nemaju oni blage veze,koliko si ih zajeba.U kojemu ti usporednohorizontalnom svemiru živiš.

Praskaton
Gost
Praskaton
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

Prvi dan obavezne maškarade dojden u konzuma, maloga kvartovskog. Bez maske naravski. Ma nisan ni zakoračija unutra, baba sa kase zamaskirana do očiju odma na me:

– Di ti je maska? Odma da si je stavija!
– Ali gospođo, doša san kupovat, nisan doša krast.
– Još me i zajebaješ, saću ti zvat policiju!
– Oće li mi oni dat pištolj, jerbo san i njega zaboravija?

Na to baba poludi skroz na skroz i počne vrištat. Vidin ja da nema zajebancije i šta ću, okrenen se i pođen u do apoteke kupit masku. Ulazin u apoteku i dojden do pulta.

– Dobar dan. Imate li maske?
– Dobar dan, imamo, samo izvolite.
– Može jednu od Zoroa?

Moreno
Member
Moreno
1 mjesec prije
Reply to  Praskaton

Već san to ovde pisa, dođen ja na kasu i pita me di je maska, ja govorin, da je maska tu, ali da je ona nevidi, govori ona nemaš masku, kako neman, iman je samo je to specijalna nevidljiva maska, iljadu kun san je platija . . . i onda mi je gušt gledat njihovu zbunjozu u očema, nekad to traje po sekunda, nekad i više, rekorderka je jedna koja je skoro deset sekundi provavala vidit ”nevidljivu” masku o iljadu kun . . .

Mikojan
Gost
Mikojan
1 mjesec prije
Reply to  Itzo

On bi diga nofce sa računa ali nema novac, radi na crno, zajebaje državu, ne plača porez a svi koji pošteno rade moraju platiti i za njega.

Praskaton
Gost
Praskaton
1 mjesec prije
Reply to  Mikojan

Smija bi se čovik na svoj račun, ali mu je blokiran. 🙂

KISIK
Gost
KISIK
1 mjesec prije
Reply to  Praskaton

Dobar

hiber
Gost
hiber
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

Dosta bistro. Dok te susjed ne optuži da mu prijetiš oružjem. Pa ti pretraže stan i nađu vise od 10.000 eurića, a usput dobiješ optužbe za pranje novca i financiranje terorizma. A od oružja ni traga. Valjda i uzoran susjed dobije neku proviziju.

Čardak
Gost
Čardak
1 mjesec prije
Reply to  hiber

Otkud ti to za 10.000 EUR u kešu u tvojoj vlastitoj kući. Ušteđevina, pa sto – neka dokažu da je kriminal. Nisi dužan ušteđevinu držati u banci. Na kraju krajeva možeš dokazati i da si novac u ranije isplatio sa bankovnog računa koji je legalan… jedino kod prelaska granice je to limit.

hiber
Gost
hiber
1 mjesec prije
Reply to  Čardak

Hmm. To je dosad jedino Nadan Vidošević dokazao.

ngbgrnbergbergtberbg
Gost
ngbgrnbergbergtberbg
1 mjesec prije
Reply to  Čardak

Unutar EU možeš ići sa koliko želiš novaca, nema limita, ali ako ulaziš u EU sa više od 10.000 jevreja onda to moraš prijaviti, možeš ući sa više od toga al moraš sakriti. To mi rekla jedna zgodna policajka u zračnoj luci Tuđi. Tako je bilo i prije 30 godina, u Čemeriku si morao prijavljivati ako si unosio više od 10.000 dolarosa a za ovo doma si u pravu.

Moreno
Member
Moreno
1 mjesec prije
Reply to  hiber

Ja san još u osnovnoj školi skužija šta znači obaviještajni rad . . . da sad ne duljin, znan točno koliko policija ima vrimena za bavit se tin prijavama, a naročito sa onima koji špijaju suside za piz#arije . . . takvih koji špijaju suside je na sriću još uvik malo, a i ovih šta to rade je i policija skužila da su gnjide ove zajednice . . . premda je sveopće stanje vrlo loše pa je takvo i u policiji, policija još do tu nije došla premda bi Plenković i Božinović to tili . . . a evo vidin i ti bi to tija, mashaallah . . . 🙂

Coca Corona
Gost
Coca Corona
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

Sjedi do mene,kolegica,pije Cocacolu, nabila nike,gugla na fejzbuku,online na amazonu kupuje,a nebi cjepivo i masku… kuka.
Ima dobru guzu,ali je kao osoba*glupa ako misli da će konzumirat gore navedeno i nadat se promjeni,od koga ?
Rekoh joj….
Dok hraniš zvjer koja te jede nećeš ništa na bolje prominit. Nadam se da će u ponedillak doć radit gola ko istina i offline.
Pozdrav
Umpah Dalton Istražuj 5ub4Ru Maki puki,patriot,…

Patriot
Gost
Patriot
1 mjesec prije
Reply to  Coca Corona

Ne možeš više vidit face od maski, samo su nam ostale guzice i sise.

Praskaton
Gost
Praskaton
1 mjesec prije
Reply to  Patriot

Nije svako zlo za zlo.
Usta se mogu neiskreno smijat.
Oči ne mogu. 🙂

vnriognbvidrngfviudr
Gost
vnriognbvidrngfviudr
1 mjesec prije
Reply to  Hum

Hum, da nisi ti Zapata………….

Hum
Gost
Hum
1 mjesec prije

Ma nisam. Tu sam novi. Možda imamo slične stavove.

Mölltaler
Gost
Mölltaler
1 mjesec prije

Ja sam mislio da se šali sa onim oproštajnim komentarom od prije 5-6 dana, ali stvarno ga više nema.

KISIK
Gost
KISIK
1 mjesec prije
Reply to  Mölltaler

Neki kažu dacaje kod Hafžića zgazio voz?

shumadinac
Gost
shumadinac
1 mjesec prije

Kako reče ona Amerikanka: “Rusija zloupotrebljava istinu”! Smešno, znam ali može da bude i surova istina. Problem sa koronom je što mu prilazimo isuviše emotivno a emocije najčešće ne rešavaju problem.

Da počnemo od početka. Od samog početka smo počeli da sumnjamo da je virus veštački. Ubrzo se pojavio rad nekoliko indijskih naučnika koji su tvrdili da ovaj virus ima deo HIV genoma i da nema šanse da je nastao prirodno – rad je vrlo brzo povučen (izuzetno interesantno) ali je takav nalaz potvrdio i dobitnik nobelove nagrade za rad na HIV-u. Ovo je prvo i osnovno, na razjašnjavanje ovoga se moramo usmeriti svim silama jer ćemo tako doći do uzroka a mi se samo bavimo posledicama.

Ima mnogo toga što govori u prilog veštačkog porekla virusa ali je za mene najbitniji njegovo “fino tempiranje”: da je malo slabiji ne bi uopšte bio opasan i niko ne bi preduzimao ovakve mere. Da je malo jači smrtnost bi bila takva da bi bio neophodan PRAVI KARANTIN, svetska zajednica bi se organizovala na efikasan način, smrtnost bi bila očigledna tako da ne bi bilo neposlušnosti među stanovništvom i virus bi se brzo suzbio – rigoroznim merama ali u kratkom roku, ako ne bi bilo tako onda se ne bi brojali umrli već preživeli.
A najbitnije od svega je pojava težeg oblika bolesti kojoj je teško odrediti pravi uzrok – uglavnom se javlja kod starijih i teških hroničnih bolesnika ali ne obavezno. Sve u svemu idealan alat za širenje haosa.

A onda pogledamo šta je još ovim izazvano osim nepoverenja u zdravstveni sistem i državu – izazvan je ekonomski haos koje je opravdan koronom iako je svima jasno da su razlozi mnogo dublji i stariji. Izazvan je politički haos koji se “sasvim lepo uklopio” sa izborima u Americi (tu obavezno povezati i rasne nemire). Haos buja na sve strane a mnogi akteri (kao Bil Gejts) umesto da “rade u mraku” kao da se trude da što više bodu oči – da li vam je to bar malo sumnjivo???

Sad dolazimo do filma (nisam ga celog odgledao jer je predugačak a narativ poznajem).
Nema nikakve sumnje da je mnogo toga u njemu tačno. Međutim, ono što se na samom početku vidi je izuzetno pažljivo urađen psihološki uticaj na gledaoca (na isto sam ukazivao i u analizi filma “Načelo”). Ako se tako nešto radi onda postoji RAZLOG. Da li je razlog filantropski? Kakav god razlog bio savršeno se uklapa u agendu širenja haosa koju vidimo svuda oko nas.

Ne bih voleo da iko pomisli da predlažem da ćutimo i trpimo – naprotiv, neophodno je da se suprotstavimo ali moramo tačno da znamo kome i čemu se suprotstavljamo a ne da guramo kao volovi tamo gde su nas usmerili. Da bi bili u stanju da odredimo šta treba raditi je trezveno razmišljanje i znanje… da, moramo da shvatimo da nije dovoljno da nešto pročitamo na internetu pa da “nam je sve jasno” već nam je potrebno suštinsko znanje – da li je sada jasno zašto se “arhitekte haosa” toliko trude da marginalizuju suštinsko znanje, nauku (bez obzira koliko nauka zaista zaslužuje kritike)?

Čardak
Gost
Čardak
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

Hoćeš reći da i mainstream mediji i alternativni podjednako podgrijavaju histeriju korone, a najbolji put za borbu protiv te agende je ignoriranje obje strane?

Ima nešto u tome, ali nisam siguran da bi to zaustavilo agendu, nego bi se samo jednog dana “probudili” i ostali iznenađeni…

A ako ne šutimo i ne trpimo pasivno, onda je pitanje što da činimo. Da bojkotiramo korporacije, prosvjedujemo, odselimo iz gradova u šumu, kopamo “atomska” skloništa, počnemo uzgajati vlastitu hranu – organiziramo se u samoodržive zajednice? Istovremeno koristimo rupe u sistemu i dobru staru korupciju da izigravamo zakone, uredbe i “mjere”…

Naravno, ako bi se tome priključilo barem 10-20% ljudi u velikom broju zemalja onda bi imalo efekt. Ali ako to bude po par tisuća “fanatika” tu i tamo, onda žali slučaj…

Masa naroda ima ogromnu moć, ali ju programirano drže prestrašenu, razjedinjenu i izgubljenu. To je činjenica stara koliko i civilizacija, samo su metode sada finije i pametnije uz pomoć tehnologije.

Minor
Gost
Minor
1 mjesec prije
Reply to  Čardak

“Masa naroda ima ogromnu moć, ali ju programirano drže prestrašenu, razjedinjenu i izgubljenu. To je činjenica stara koliko i civilizacija, samo su metode sada finije i pametnije uz pomoć tehnologije.”
U tome je i cijela poanta te dok je svijeta tako ce i biti.

Luka
Gost
Luka
1 mjesec prije
Reply to  Minor

ima nas puno, puno vise nego sta imamo pojma. samo su ovi seronje sta vjeruju vladama glasni, jer im to politika dopusta. kukavice, kad krenemo cvilit ce i bjezat

Slonica
Gost
Slonica
1 mjesec prije
Reply to  Čardak

Vrlo vjerovatno da svi podgrijavaju ,jer nema vise teme na svijetu kojoj se ne doda covid,da ne izgubi fokus,značaj i utjecaj globalno.
Sve podsjeća na onaj bicikl kojem vrtiš pedale da bi muzika svirala.
Svi pomalo pedaliraju a uvijek svira ista pjesma ,koja se ne smije prekinuti.

shumadinac
Gost
shumadinac
1 mjesec prije
Reply to  Slonica

Tako je koleginice. Ogromna većina gubi iz vida da mediji nisu samostalan organ – u poslednje vreme oni samo prenose što im je rečeno, što im je dozvoljeno, što se uklapa u narativ koji su usvojili a koji je po želji vlasnika. A i alternativni mediji imaju vlasnika…
Zato svi rade svoj deo posla i svi tako zarađuju za život a neko iznad daje smernice. Ako se na isti način odnose i prema Demokratama i Republikancima u Americi da li treba da nas čudi ostalo?

CAN
Gost
CAN
1 mjesec prije
Reply to  Čardak

,,,Masa naroda ima ogromnu moć, ali ju programirano drže prestrašenu, razjedinjenu i izgubljenu. To je činjenica stara koliko i civilizacija, samo su metode sada finije i pametnije uz pomoć tehnologije….,,

Ma ne bi oni,otkud nam to…

B.A.N.
Gost
B.A.N.
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

Dobra mi je ova; „ Rusija zloupotrebljava istinu“
Jedini spas je u prirodnom imunitetu, (većina ga srećom ima). Oni koji se boje da ga nemaju, neka sami odluče cijepiti se ili NE, nitko ljude ne smije prisiljavati.
Konvencije o ljudskim pravima štite tijelo svakog čovjeka od bilo kakvih medicinskih postupaka protivnih njegovoj volji.

shumadinac
Gost
shumadinac
1 mjesec prije
Reply to  B.A.N.

U ovom slučaju imunitet zaista igra veliku ulogu ali nije u tome stvar – kako su uvacili ovaj virus ubaciće i jači a mi ako se na to ne spremimo crkavaćemo kao bubašvabe.
Potrebno je eliminisati uzrok a uzrok je loša organizacija društva.

KISIK
Gost
KISIK
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

Znači eliminirat Organizatora?
S Čim? S kapulicom mladom!?

B.A.N.
Gost
B.A.N.
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

Vidjeti će se kada dođe cjepivo, većina se vjerojatno neće cijepiti, jer je svima već jasno da nije šišmiš izyebo ljuskavca na mokroj tržnici. Iako znaju da se radilo na virusu, vlasti se prave lude i ne traže da se kazne krivci, nego pristaju na igru sa cjepivom. Ako krenu silom na ljude, onda se zna na čijoj su strani. Neprijatelj mog neprijatelja je moj prijatelj, treba aktivirati Sultana da pošalje vojsku nesretnika, pružiti im logistiku neka idu kod svojih rođaka. Nastati će ludnica, tada treba zapjevati Pađenovu „Nafte i benzina“ i onu „Vužgi ga Blaž“. Ako su oni spremni na svoje narode svjesno ići virusom, onda nisu drugo ni zaslužili.

Patriot
Gost
Patriot
1 mjesec prije
Reply to  B.A.N.

Neće oni silom već restrikcijama.

Minor
Gost
Minor
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

Jako zanimljivo promisljanje.

shumadinac
Gost
shumadinac
1 mjesec prije
Reply to  Minor

Ja to sve – ali SVE vreme pričam samo što malo ko sluša. Svi se hvataju za detalje i njima tumače celu sliku…

Itzo
Gost
Itzo
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

Nauka nijkad nije problem, nego rješenje ! Jedini problem je što je nauka poklekla pred profitno organiziranom ekonomijom, pa su velikim djelom i sama nauka i naučnici u službi profita. Iz toga proizlazi zloupotreba nauke, korumpiranost naučnih radnika itd.

shumadinac
Gost
shumadinac
1 mjesec prije
Reply to  Itzo

I o tome sam nebrojeno puta pisao. Naučnici su RADNICI, imaju upravu koja ima plan koji odobrava neki sponzor ili država. Sami naučnici imaju malu autonomiju tako da ne retko moraju da “proizvode rezultate” (kao što sam čitao “istraživanje” koje potvrđuje korisnost pušenja?!?).

Na koju god stranu da se pogleda vidi se loša organizacija društva – loša vlat (uprava), loše organizovane institucije, loši odnosi među pripadnicima društva… Mislio sam da je lakše da nabrajam šta je dobro ali nije – ne mogu ničega da se setim.

Itzo
Gost
Itzo
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

Meni se čini da sve potiče od sistema koji ne afirmira kvalitetu. Pod tim mislim da na ključna mjesta u društvu dolaze stvarno najkvalitetniji pojedinci, najiskusniji, najstručniji i najsposobniji za neku funkciju. Krivac za to je politika i njeni pipci koji postavljaju svoje poslušne marionete, bez znanja i iskustva u sve pore društva. Klijentelizam, nepotizam, politička trgovina, korupcija ruka ruku mije … tako se dolazi do funkcije, ili posla. Društvo bi se trebalo depolitizirati i organizirati da se za sve pa i visoke državne funkcije dolazi natječajem, pa neka onaj sa najboljim rezultatima dobije posao. Sistem koji ne afirmira kvalitetu neeminovno propada … evolucijski princip.

shumadinac
Gost
shumadinac
1 mjesec prije
Reply to  Itzo

Sve tačno kolega ali stalno zaboravljamo da mi biramo vlast. Kako i zašto je biramo drugo je pitanje ali mi imamo mogućnost da nešto promenimo. A ne menjamo. I sve vidimo, sve nam je jasno ali ipak ne vučemo prave poteze.
Prvo je neophodan razum bez koga nema sloge a “složna braća kuću grade”.

p.s. “Sistem koji ne afirmira kvalitetu neeminovno propada … evolucijski princip”
Jao Itzo, nemoj da me plašiš – evolucijskim promenama su potrebni milioni godina! Teško ćemo to dočekati 😉

Luka
Gost
Luka
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

nista mi ne biramo.

KISIK
Gost
KISIK
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

Pušenje,ovisi šta pušiš!?
Većina puši priču…

KISIK
Gost
KISIK
1 mjesec prije
Reply to  KISIK

U dansko-švedskom meta istraživanju koje su vodili istraživači Niels Ipsen i Klaus Kjellerup skupljeni su brojni podaci koji pokazuju koliko pušenje duhana utječe pozitivno na zdravlje mozga. Oni su obuhvatili 40 godina istraživanja te su rezultate objavili pod naslovom: Science is conclusive: Tobacco increases work capacity.

U zaključku njihovog istraživanja stoji:

Nikotin poboljšava rad mozga na način da: povećava fokusiranje, preciznost, motoričke sposobnosti, brzinu rada i pamćenje.

Nikotin u prosjeku ubrzava rad mozga za 10-30%, zbog toga omogućava bolje i točnije kalkulacije.

Mozak “na duhanu” je izdržljiviji i zdraviji.

Ljudi koji prestanu pušiti, zbog nedostatka nikotina osjetno gube na inteligenciji i kognitivnim sposobnostima, čak i više od 50%.

Ljudi koji ne puše ili koji su prestali pušiti su povodljiviji, smanjuje im se kreativnost, izdržljivost i radna moć. 

Vrijeme je da se naglasi pozitivan učinak duhana na duh i tijelo.

Na koncu završavaju s pitanjem:

Je li loša reputacija duhana održiva?

Oni su, minucioznim češljanjem različitih studija, došli do saznanja kako pušači ne žude za pušenjem i nikotinom per se, već im je mozak naučio raditi “u višoj brzini” potpomognut neurotransmiterima – acetilkolinima koji jedino djeluju uz pomoć nikotinskih receptora.

Duhan nam je posebno interesantan zbog nikotina, masnog i gorkog biljnog proteina koji kada oksidira postaje nikotinska kiselina ili nijacin koji je nama poznat pod imenom vitamin B3. Ovaj vitamin je iznimno važan zbog ogromne učinkovitosti u borbi protiv najjačih upala, o tome smo podrobno pisali u tekstu pod nazivom: “Vitamin B3, jači od antibiotika u borbi protiv tvrdokornih infekcija“.

Nikotin je direktno povezan s radom moždanih neurotransmitera koji se stručno nazivaju acetilkolini, njihova simbioza je toliko jaka da acetilkolini jedino mogu normalno djelovati uz pomoć ionotropskih nikotinskih receptora (nAChR).

Acetilkolini su zaduženi za: učenje i pamćenje, no također su zaduženi za opuštanje i smirivanje i racionalno razmišljanje, no najvažnije od svega je da acetilkolini utječu na pravilan rad imunološkog sustava, utječu na sprječavanje pojave upala i trovanje krvi, utječu na pravilan rad crijeva, pravilan rad kardiovaskularnog sustava te odgovaraju za održavanje svijesti.

Nikotin ne samo da poboljšava svojstva acetilkolina već ih osnažuje i povećava njihov broj, na neki način nikotin od našeg mozga stvara super mozak koji bolje i brže radi no s normalnijom i smirenijom percepcijom.

Treba li se više čuditi što su tvorničke cigarete zatrovane s gotovo 600 opasnih i kancerogenih kemikalija dok se s druge strane javnost uvjerava da duhan i duhanski proizvodi ubijaju nas i našu djecu i izazivaju rak i tumore. Patokracija zna kako se nositi s nama, psihopati svih boja i oblika ne žele da progledamo oko sebe, da shvatimo kako nas iskorištavaju, truju, ubijaju i kradu.

Uzmemo li u obzir navedene podatke, ne čudi se što je Hitler bio toliko željan za izbacivanje duhana iz nacističkog društva. Njemu su trebali dronovi, poslušni radnici, sluge koji će ostvarivati njegove mračne ciljeve, a ne ljudi koji će samostalno i kritički razmišljati svojom glavom.
… nikad se ne zna?!

KISIK
Gost
KISIK
1 mjesec prije
Reply to  KISIK

…to ti je s matrixworld prepisano…koga više zanima

ngbgrnbergbergtberbg
Gost
ngbgrnbergbergtberbg
1 mjesec prije
Reply to  KISIK

Odličan napis, spremam ovo, da, najotrovnije u duhanu su kemikalije koje dodaju u velikim količinama.

hiber
Gost
hiber
1 mjesec prije

To se zove pesticid. Služi za ubijanje insekata. Tako bude više duvana, manje insekata. Bude i manje ljudi, ali to se zovu kolatelarne žrtve. Dakle, niko ne dodaje kemikalije. Da ih dodaju, dodatno bi ih i naplatiti.

shumadinac
Gost
shumadinac
1 mjesec prije
Reply to  hiber

Nije baš tako. Znam da dodaju recimo ureu za koju se zna da pojačava zavisnost od nikotina ali i čini duvan kancerogenijim. A ima još toga ihihiiii.

KISIK
Gost
KISIK
1 mjesec prije
Reply to  hiber

2+2=5
20cigareta(par grama? 30kuna?
Kilo čistog duhana ??
100kuna solidan 300 kuna vrhunski…ili…
Razlika je drastična?

KISIK
Gost
KISIK
1 mjesec prije

Kaže mi jedan zagorec đurin,
Radio za Marlboro,na lopati ,ubacivo šećernu melasu u proizvodni proces,pa parfem pa ovopaono…dobro smo u komadu,šta smo sve progutali u životu.

pera lozac
Gost
pera lozac
1 mjesec prije

Zato sam ja jos pre 15 godina presao na duvan za motanje i bez aditiva.

Praskaton
Gost
Praskaton
1 mjesec prije
Reply to  KISIK

Pušenje skraćuje i cigarete i jointove.
nikoTin Ujević

shumadinac
Gost
shumadinac
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

Ma kakva farmaceutska industrija…
Sve te industrije, i farmaceutska i naftna, proizvođači oružja pa i bankari, Wall Street… svi su samo ALAT!
Mi to ne prihvatamo jer njih vidimo na vrhu i teško nam je da zamislimo da se i njima komanduje.

Zamisli da si zaposlen u velikoj kompaniji. Za tebe je poslovođa zakon, u upravu verovatno nikada nisi išao (jer je organizacija takva) a direktora nikada nisi ni video…

shumadinac
Gost
shumadinac
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

Ne kolega – ne govorimo o kovidu već o kompletnom planu inače ćemo samo da se olupavamo o njegove delove.

“ostali imaju enormne gubitke” – e to je već vrlo interesantno. Zar sve vreme ne pričam da pare nisu glavna stvar? Da li se slažeš da su isti “ljudi” vlasnici svih ovih industrija?

hiber
Gost
hiber
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

Moram da te podržim. Izlaskom Britanije 50% slobodnog kapitala našlo se u poreznim rajevima. Ovo je samo nastavak tog procesa. Kad se dim odnosno korona raziđe ostaće samo dugovi i obveza da ih se vrati. Pogledajte samo koliko se porezna represija povećala od 2008. godine. Samo u Hrvatskoj 300.000 blokiranim. A to je sitniš u onome što nas čeka. A gdje su još migranti…

Ico
Gost
Ico
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

I farmaceuti i svi ostali nastoje iz nastale situacije izvući maximum za sebe ili kako je svojedobno govorio Jovo Stanisavljević-Čaruga:”Siromah se ženi, svi mu idu u svatove ( da loču i žderu )!”

Istražuj
Member
Famed Member
Istražuj
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

“… da li vam je to bar malo sumnjivo?…”

Meni licno od samog pocetka… Upravo sumnja me je dovela do A. Fomenka.

Medjutim – sta ti ovdje zakljucujes…?

  • ne znam razlog – ali znam da se taj “razlog bio savršeno se uklapa u agendu širenja haosa koju vidimo svuda oko nas“… Dakle ocito je da znas da postoji makar jedna Agenda – a ona je po tebi “sirenje haosa”…?
  • “Sirenje haosa” si objasnio u predhodnim recenicama – “izuzetno pažljivo urađen psihološki uticaj na gledaoca” … Medjutim, jasno ti je valjda da je ovaj film tesko cenzuriran…? U ostalom kao i svaka informacija koja kontrira Narativu, a on se iksljucivo bazira na “preporukama” tzv “WHO”… Ne znam iz ovog tovg komenta sta mislis od Narativu, kao i o cinjenici da se obicne “preporuke” tzv WHO – po prakticno svim drzavama svijeta shvataju kao Naredjenja…? Takodjer ne znam da li si svjestan cinjenice – da je tzv “WHO” masovno financiran od familija Rockfeller i Gates…? (cak i preko 70% posto, a mozd ai vise nakon izlaska SAD iz te zlocinacke organizacije.)… Ne znam da li si svjestan da u toj zlocinackoj (privatnoj) WHO od 2000 uposlenika – samo je 50tak ljekara…?
  • Dakle, ako sam te tacno shvatio – ti smatras da je objavljivanje filmova, dokumenata, naucnih radova i eksperimenata, koji u potpunosti NEGIRAJU ovaj zlocinacki Narativ WHO (Rockfeller i Gates) – nacin stvaranja haosa…? Cak i ako smo svi mi prakticno zrtve – nevidjene Inkviziciske cenzure – svake Informacije koja se suprotstavlja Narativu… Da li si ti svjestan ove cinjenice i kakav je tvoj stav po ovom pitanju..? ZASTo se Inkvizicijski cenzurira svaka informacija (pa cak i Nobelovci) – koji se ne slaze sa tzv “WHO” sa 50-tak polovnih “ljekara” i korumpiranim politicarima…?
  • Bez obzira sto u sljedecoj recenici kazes “Ne bih voleo da iko pomisli da predlažem da ćutimo i trpimo...” – ti upravo to nagovjestavas u predhodnim dijelovima tvog komentara… zar ne…?
  • I na kraju dodajes svoje vec klasicne pamflete:
  1. “… da odredimo šta treba raditi…”…
  2. … da shvatimo da mi “preko interneta” – nemamo “sustinsko znanje”…
  3. …tj da ga ima danasnja tzv “nauka”…”

Dakle i pored vec sedmica isto drljanja tvoja nadobudnost, tvrdoglavost i cisti bezobrazluk ne daju ti ama nikakvu sansu da izadjes iz te masine…

Naime – deklarativno se “zalazes” da se ljudi:

  • ne edukuji i infoprmiraju – “preko interneta” jer to je valjda “pfuj” i svako moze napisati sta hoce (ali te u opste ne uzbudjuje cinjenica da smo svi mi (izuzev tebe) svjedoci nevidjene Inkvizicijske cenzure – upravo Interneta…
  • “informisu” iskljucivo preko “sustinskog znanja” – koje ti jedino vidis u tzv “ionstitucionalnoj nauci” – koja je dokumentovano – u apsolutnom vlasnistvu milijardera “filantropa” – koji su takodjer vlasnici svih farmaceutskih kompanija, ali i tzv “Svjetske Zdravstvene Organizacije”…
  • znaci ti jasno kazes – da niti znas razlog niti onog koji stoji iza ove prevare – medjutim uporno (kao klasicni “politicar”) slazes se da se – tim ljudima ili organizacijama – “treba suprotstaviti… treba dogovoriti sta raditi…da nas ne bi gurali kao volove”…

Prosto pitanje – da vise ne drlimo prazne price ovdje:

  1. KO su po tebi ti “arhitekte haosa”…?
  2. ZASTO rade to sto rade…?
  3. Da li su oni i apsolutni vlasnici tzv “moderne nauke”…?
  4. Ako NISU – ko onda financira tu “renomiranu nauku”, a poglavito privatne “renomirane” institute poput Hopkins ili Rockfeller…?
  5. Sta nam je do sada “pricala i objasnjavala” – ta “renomirana nauka” – koja je nedvojbeno zastupljena u svakoj drzavi u vidu kriznog stozera/staba…?

Nemoj da vrdas, po tvom obicaju bez veze i u prazno – nego odgovori konkretno…
Meni je licno pun kufer “politicara” i “politicke korektnosti.

Čardak
Gost
Čardak
1 mjesec prije
Reply to  Istražuj

E baš tako. Što bi rekao stari Franjo iz Tko pjeva zlo je misli – “ovdje se samo priča, a ništa se ne pije”.

Odnosno, možemo isprazno lamentirati o tome što bi trebalo, u stilu “mi mora hrabro da se vaćamo s tendencije”…

Od svega toga ništa. Dakle, sve je jasno, vode nas ko guske u maglu, žedne preko vode, janjad na klanje itd. A mi bacamo sterilne akademske rasprave i pamflete dok istovremeno poslušno kročimo koridorom prema klaonici…

ngbgrnbergbergtberbg
Gost
ngbgrnbergbergtberbg
1 mjesec prije
Reply to  Čardak

Istina za zadnji pasus.

shumadinac
Gost
shumadinac
1 mjesec prije
Reply to  Istražuj

“Film je teško cenzurisan” – da li si ti ikada čuo da nema bolje reklame od zabrane? Pa taj fazon se koristi više od veka!

Možda bi mi i promaklo da je WHO zločinačka organizacija koju finansira Rokfeler i Gejts da to ne ponavljaš u BUKVALNO svakom komentaru – znači stotinama puta. Ako i nije istina do sada je postalo.

Ne, nisi me tačno shvatio jer ti sve shvataš onako kako tebi odgovara. Ja ne tvrdim da je objavljivanje informacija štetno samo po sebi, da je obavezno zlonamerno ali mi je ovaj video sumnjiv iz više razloga (neke sam i obrazložio). Ne gledam objavljivanje ovakvih informacija posebno već posmatram zajedno sa savetima WHO, odlukama kriznih štabova… i vidim rast konfrontacije koji nastaje unutar društva. Takođe nemoj da “zaboravljaš” da kažem da je ovo samo deo većeg plana u kome je i pad ekonomije, politička nestabilnost, rasni nemiri…
Ti si vrlo tendenciozno isčupao iz konteksta mali deo.

“Bez obzira sto u sljedecoj recenici kazes “Ne bih voleo da iko pomisli da predlažem da ćutimo i trpimo...” – ti upravo to nagovjestavas u predhodnim dijelovima tvog komentara… zar ne…?”
Je ne zatrpavam baš u svakom komentaru ljude sa svim što mislim ali ako nisi video u gomili mojih komentara tvrdnju da je promena organizacije društva neophodna (nadam se da znaš šta to znači) onda jedino da crtam sličice.

Da li ti to tvrdiš da se na internetu ne može naći svašta, da ne može ko hoće da otvori portal i tamo da piše gotovo šta hoće – čak i na Wikipediji? Naravno da ima cenzure, samo totalna budala može da tvrdi suprotno ali da li je cenzurisan materijal automatski “istina”?

“znaci ti jasno kazes – da niti znas razlog niti onog koji stoji iza ove prevare”
Da, ja to jasno kažem i stojim iza toga a ti uobraženo veruješ da si popio svu mudrost ovog sveta i otkrio sve istine.
Ali zato ja vidim da nije ni bitno ko je iza svega, ja tvrdim da bi kvalitetna promena organizacije društva takve parazite potpuno ostavila bez moći, bez mogućnosti uticaja.
—————–
Nadam se da je dovoljno konkretno. A ti meni odgovori samo jedno:
Insistiraš da su cenzurisani ugledni naučnici – na koji način odvajaš uglednu od “pseudo” nauke?

Istražuj
Member
Famed Member
Istražuj
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

“…Da, ja to jasno kažem i stojim iza toga a ti uobraženo veruješ da si popio svu mudrost ovog sveta i otkrio sve istine….”

Izvini kolega…
To se zove projiciranje.
Upravo ono kako se sam ponasas vec duze vrijeme – projiciras meni.
U skoro svakom mom komentaru, naci ces upravo poziv na argumentovanu diskusiju. Za svoje analize i tvrdnje imam naravno i izvore informacija, ali i vlastitu logiku kojom sam povezao te informacije.
Apsolutno se zalazem, a i tebe sam vise puta ohrabrivao da mi izneses i tvoje analize i izvor informacija…
Nikad to nisi uradio – osim sto si (kao i ovdje) spomenuo da smatras da ima nekih koje zoves “Mocnici” a koji su iznda ovih kamatara sto “proizvode” pare iz niceg…
Pitao sam te da li mislis da su ti “MOcnici” neki entiteti ili ljudi od krvi i mesa – nisi mikad objasnio tvoj stav…
I u cijeloj ovoj diskusionoj grani – samo zvaces istu pricu…
Nemas nista konkretno da bih svatio o cemu pricas…

Po svemo sto si dosad pisao – jasno se dalo zakljuciti (sto si i sam uvidio) – da ti upravo zagovaras – sutnju i neprotivljenje “preporukama” stozera.
Sta vise – evo vec danima zahteijevas da se “sustinsko znanje” (kojeg ti iskljucivo vidis po “renomiranim institucijama”) – apsolutno postuje.
Cak i kada smo licno svjedoci – totalnih besmislica te pseudo nauke…
A zasto to zagovaras…jedino objasnjenje je da je valjda “nauka” neupitna, premda je korumpirana…
E kada bi svi pored nevidjene Cenzure od postojanja ljudi – samo zacutali i prestali istrazivati i propitivati, nego samo vjerovali bezpogovorno “autoritetu nauke” – eee …tada bi ti tvoji (nedefinisani) “gospodati hausa” – valjda bili zadovoljni.

Uz sve to – zaboravljas da YT kontrolise preko 90% svih video klipova na svijetu.
To vazi i za ostale Big-tech kompanije, koje su u – totalnoj Inkvizicijskoj cenzuri.
Sa druge strane, koliko ima ljudi koji se iskljcivo informisu sa “alternativnih” stranica na mrezi…?
Pa onda to uporedi sa kolicinom onih koji se “informisu” preko TV mreza (sve, pa cak i “drzavne” tesko cenzurisane)…?
Uz to mozes zamisliti i starosnu dob onih koji se informisu na Internetu, pa je cak i povezati sa njihovim interesima.
Recimo cisto sumnjam da mladji od 30 i stariji od 60 godina bas istrazuju po “alternativnim” stranicama u nekom znacajnom procentu…
Ili ukratko – Cenzura Informacije se isplati ovim koji zele da informacija ne dodje do sire populacije.

Dakle, sto se mene tice – vise puta sam ti iznio svoj stav, a takodjer i vise puta povezao sa mojim izvorima informacija…

  • smatram da se cjelokupni sistem u kojem zivimo i umiremo – bazra na izuzetno zlom sistemu KAMATE, a koji svoje izvorsite ima u tzv “bibliji”…Da ne bih ulazio trenutno dublje u ovu temu sada – smatram da upravo tih nekoliko familija, koje su kamatarile i u tzv “bibliji” na prosto su moc nad drugim pripadnicima ljudske vrste – upravo sticali tim kamatarenjem.
  • smatram takodjer da cjelokupna “istorijska kronologija” jeste obicna besmislene laz, u kojoj upravo ovi Kamatari – zele pokazati njihovu vlastitu “drevnost”, ali i kontroliranjem proslosti u stanju su kontrolirati i nasu buducnost. Nijhova “drevnost” smatram da nije starija od 300 godina…
  • smatram da su ti kamatari – upravo onimi nocvem (koji je nekad bio zlato) upravo unistili tadasnje “plemstvo”, koje su krvavo kamatarili kroz ratove – a onda kroz “revolucije”… Tako su ostali “Imperija iz tame” ili Cionisticka imperia – o kojoj niko nikad nista u tzv skolama (debilanama) nije ni spominjeo…
  • smatram da su isti kamatari – u nekoj vrsti kooperacije (a vjerovatno cak i nadredjeni) drugim grupacijama po svijetu, koje su takodjer zasnivale njihovu noc na slicnim premisama… A najvaznije su ove dvije: Novac i Obmana.
  • smatram da su kamatari – Obmanu – gradili paralelno sa kamatarenjem. Ona plazi od “religije”, preko “nauke i medija” – pa do cjelokupne “moderne domokratije” – koja je kao sto vidimo izuzetno lako kontrolirana onim “nastampanim papiricima” iz njihove “stamparije”…
  • smatram da su kamatari (CIonisti) preuzevsi bukvalno “stampariju” tzv novca-iz-nicega 70tih godina, ustostrucili njihovu moc… medjutim, stvorili su i smrtonosni otrov za tu moc – upravo Ponzi shemom koju su tu ugradili. Zato mi se cini (i od pocetka cinilo) – da je cijela ova prica o laznoj pLandemiji – samo njihov pokusaj da ostanu na vrhu piramide – u trenutku kada se Ponzi shema pocne urusavati.
  • medjutim – jasno je da se neka vrsta “odrzive” Ponzi sheme cionisticke moci (bazirane na papiricima i Obmani) – pokusava odrzati nekim skorim – smanjenjem BAZE Ponzi piramide (masakrom nad ljudima) kao i primjenom Totalne-Kontrole (u konacnici i u vidu chipa) uz preuzimanje – bukvalno SVEGA (ali SVEGA) sto mi Gojimi cak i “gojimiske drzave” – posjedujemo… Naravno u ruke ovim cionistima “filantropima”…
  • smatram takodjer da je cjelokupna tzv “epidemiologia” (ali i sire) – totalna pseudo-nauka. Naprosto sto za 100+ godina postojanja i “istrazivanja” – nije u stanju proizvesti niti jedan jedini dokazani-ponovljeni naucni eksperiment u kojem bi se njena osnova (“Teorija zaraze”) pokazala kao tacna. Upravo obrnuto!
  • smatram da je ova lazna pLandemija – mnogimia otvorila oci… Prakticno je bilo nemoguce promasiti cinjenicu da svaki “predsjednik/premijer” bukvalno ponavlja iste rijeci i naredbe – kao sa istog papira… (i jeste sa istog papira) Meni je do prije 10 mjeseci bilo nepojmljivo da je Inkvizicijska Cenzura ovolikog obima nad Informacijom cak i moguca… A vidimo da je moguca.
  • kao pozitivno, ja vidim svaki otpor ovoj kamatarskoj bandi – a otpor je jedino moguc ako Gojimi dobiju INFORMACIU. Time je i jedan od 2 stuba stuba Cionisticke imperije – potkopan… Drugi stub jesu “stamparije” koje se ocituju preko tzv “Centralnih banaka” (nekad su se te ustanove zvale “Dvorski zidov”)… To je obicna Ponzi shema, i kao sto sam rekao – i taj stub se urusava…

Eto to ti je u kratko – sve…

Dakle – licno ne mislim da se radi o necem natprirodnoma ili o nekim entitetima ili vanzemaljcima, premda nemam nikakvih dokaza da sam u pravu.
Sta vise, puno puta sam i kolegama koji se pozivaju na takve mogucnosti – jasno rekao da nemam nikakav odnoas prema njima… Naprosto zato – jer oni mogu biti u pravu isto kao i ja.
Ipak – pokusavam ostati “prizeman i materijalan” – u posmatranju svijeta oko mene, sa tim sto uvijek izlazem i moje izvore informacija o svakoj gore navedenoj tacki. Svako je u stanju osporiti bilo koju moju tvrdnju, ako ima drugacije informacija i/ili izvor informacije koji ce podijeliti sa nama
Nemam nikakvu privilegiju “znanja”, niti se smatram “izabranim”…

ngbgrnbergbergtberbg
Gost
ngbgrnbergbergtberbg
1 mjesec prije
Reply to  Istražuj

…Bravo Istražuj, tko ovu istinu može poreći, pošten i osvješten sigurno neće: “smatram takodjer da cjelokupna “istorijska kronologija” jeste obicna besmislene laz, u kojoj upravo ovi Kamatari – zele pokazati njihovu vlastitu “drevnost”, ali i kontroliranjem proslosti u stanju su kontrolirati i nasu buducnost. Nijhova “drevnost” smatram da nije starija od 300 godina…smatram da su ti kamatari – upravo onimi nocvem (koji je nekad bio zlato) upravo unistili tadasnje “plemstvo”, koje su krvavo kamatarili kroz ratove – a onda kroz “revolucije”… Tako su ostali “Imperija iz tame” ili Cionisticka imperia – o kojoj niko nikad nista u tzv skolama (debilanama) nije ni spominjeo…smatram da su kamatari – Obmanu – gradili paralelno sa kamatarenjem. Ona plazi od “religije”, preko “nauke i medija” – pa do cjelokupne “moderne domokratije” – koja je kao sto vidimo izuzetno lako kontrolirana onim “nastampanim papiricima” iz njihove “stamparije”…”.

Mario
Gost
Mario
1 mjesec prije
Reply to  Istražuj

Vidim da nauku stavljaš pod navodnike. Sve što vidiš oko sebe, tipkovnica po kojoj udaraš, stan ili kuća u kojoj živiš, pametni telefon koji nosiš u džepu, automobil koji voziš… Sve je to rezultat nauke, akumuliranog znanja kroz povijest koje se prenosi kroz obrazovne institucije. O čemu ti trkeljš brate mili.

Istražuj
Member
Famed Member
Istražuj
1 mjesec prije
Reply to  Mario

“…Vidim da nauku stavljaš pod navodnike….”

Tacno.
Kad stavim “nauka” – mislim da ovu cionisticku izmisljotinu tj pseudo-nauku koja se “izucava” na “renomiranim institutima” u vlasnistvu “filantropa”….

Stvarna NAUKA medjutim – ne zivi na tim satanistickim propalim pseudo-naucnim “renomiranim institucijama”… Ona je uvijek na obodu drustva…

Da ne komentarisem dalje ove vase gluposti o tehnikalijama…
Ostajte zdravo.

shumadinac
Gost
shumadinac
1 mjesec prije
Reply to  Istražuj

U jednom se slažemo – i ja mislim da je sve o čemu pričamo ovozemaljsko ali cela priča o cionistima kao gospodarima sveta je krajnje nategnuta.

Već sam ti replicirao da je u toj priči jedan OGROMAN problem a to je potpuno zanemarivanje moći Vatikana. Vatikan je do pre malo više od jednog veka imao neverovatnu i očiglednu moć dok su Jevreji tu moć paralelno gradili na istom terenu sa Vatikanom?!?
Možda bi nekome posledice uspona “kamatara” mogla promaći ali definitivno ne nekome ko ima vekove iskustva sa vlasti, spletkama, moći i bogatstvom. Uspon “kamatara” mimo saradnje sa Vatikanom izgleda toliko neverovatno da je nezamislivo a ako postoji saradnja onda možemo biti sigurni da se Vatikan dobro osigurao.

Moćnici, grupa ljudi koji imaju najveću moć na zapadnom delu planete (definicija “najveće moći” uopšte nije jednostavna) vekovima grade današnju mrežu. U izgradnji te mreže Vatikan definitivno ima umešane prste ali nisam siguran da su direktno prisutni u tom krugu (što je u suštini vrlo pametno).
Moćnici definitivno vuku poreklo iz srednjevekovnih plemićkih porodica ali treba imati na umu da se inteligencija ne prenosi obavezno tako da ko zna kako je išla “regrutacija”.
Ovde je još jedna stvar bitna: ako ima išta zajeničko za stare evropske plemićke porodice to je onda mržnja prema Jevrejima koja se kroz vekove nije smanjivala.
————
Ovo je ogromna tema, o njoj sam mnogo puta pisao i nadugačko i naširoko ali je i to što sam izneo dovoljno da razmisliš o svojoj tezi. A ako uzmeš i psihologiju u obzir, tek tad ćeš videti celi “cionističku priču” u pravom svetlu.

Istražuj
Member
Famed Member
Istražuj
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

“…Moćnici, grupa ljudi koji imaju najveću moć na zapadnom delu planete (definicija “najveće moći” uopšte nije jednostavna) vekovima grade današnju mrežu….”

E hvala da si mi konacmo malo opisao ko su ti “mocnici”…
Medjutim – koliko mozemo vidjeti – ti “mocnici” komotno mogu biti i “entiteti” jer ih ti nicim poblize ne definises…
Sto se mene tice, vazi isto kao sto sam rekao i kolegama koji smatraju da su “entiteti” toi koji kontrolisu sistem. Mozda…jer ja stvarno nemam pojma ko to u stvarnosti radi… Dakle mozda sam totalno u krivu…
Ipak…
Sto se tice definicije moci – ja vec izvjesno vrijeme ovdje pokusavam definisati moje shvatanje te moci.
Sta vise ne smatram u opste da je definicija te moci – specijalno komplikovana…
Evo pa moze se o svemu diskutovati, naravno…
Ta moc vladanja nad 70 ili 7 milijardi ljudi, kako je vidim stvari oko nas – zasniva se iskljucivo na 2 proste (trivijalne) stvari…
Onaj (oni) sa moci:

  1. mora posjedovati nesto sto svako od ovih ljudi (Gojima) neizostavno zeli… Naprosto smatra da mu je zivotno potrebno. To je NOVAC
  2. mora kontrolisati NARATIV. Dakle Informacija u cistoj istinitoj formi – ne smije biti dostupna ljudima (Gojimima)…

I to je to.
Vise novca – vise moci…
Beskonacno stampanje tzv novca-iz-nicega prakticno “beskonacna moc”… (Sve dok se Ponzi shema “papirnatih shekela” – ne uruci sama u sebe… sto je cista matamaticka neminovnost…)

Manje informacija, a vise DEZinformacija – zaglupljeniji i poslusniji Gojimi...
Dakle Narativ se prozima na cijalu piramidu moci, uz obilato koristenje NOVCA.
Bukvalno svaka pora Gojimskih “drustvenih sistema” – mora biti pod kontrolisanim Narativom onih koji “stampaju novac”…
Narativ mora pratiti svakog Gojima – od kolijevke pa do groba.
Prozima sve tzv ideologije – religiju, nauku, medije, zabavu i naravno politiku…
Do dolaska INterneta – u opste nije bilo potrebno da se Narativ “stalno obnavlja”...
Dovoljno je da uciteljica (ili pop) pocnu sa lobotomiranjem nekim bestijalnim lazima (evo recimo “teorijom zaraze”) a onda se cijeli Narativ – i siri i odrzava – sam od sebe…. Bukvalno samoodrziv – pogotovo ako se Narativ – jos podeblja sa “renomiranim naucnim institucijama i casopisima” – u vlasnistvo onih koji “stampaju novac”…
Problem sa Internetom jeste – da se Informacija pocela prebrzo siriti… Na pocetku je bilo dozvoljeno svim Gojimima da “slobodno uzivaju ” u DEZinformacijama, ali vremenom se pojavljue konkurentski Narativ…sto je prosto nedopustivo vlasnicima “stamparije”…
Tacno je da je zasigurno puno dezinformacija na mrezi – medjutim, ima dosta i informacija… Sada kad neko kaze “naucnio na internetu” sa nekom dozom sprdnje – izgledam mi da taj covjek u opste nije normalan… Sta vise, pomislim da se radi o cistom glupaku…
Kakva je to razlika “sustinska” izmedju Interneta i Aleksandrijske biblioteke recimo?
Nikakva.
Sve je prakticno jedna velika biblioteka… Uvijek se mozes zakaciti na dezinformaciju… Medjutim – i na Infromaciju.
A toga se smrtno boje oni oji “stampaju” novac-iz-nicega.

Upravo zato – pred nasim ocima – ne samo da vrse nevidjenu Inkvizicijsku cenzuru – nego se svimi silama truda da SPALE Aleksandrijsku biblioteku.
Paljenje knjga = isto je sto i brisanje i cenzuriranje dokumanata i klipova koji se ne uklapaju o onaj (cionisticki-kamatarski) Narativ.

I to je to…

Sto se tice Vatijana (jezuita) – pa vec sam ti odgovorio preje neki dan te sam ti cak postavio i par poveznica na to… Nije mi jasno da opet istu pricu pricas…?
Vatikan je (zvanicno) u 18-19 vijeku napravio nekoliko velikih pozajmnica od Rotschilda…. (I to sam ti postavio)
Jezuiti (koji i valdaju satanistickim Vatikanom) – u totalnom su talu sa Cionistima… Pa i tu sam ti postavio stranicu na Pontifsku akademiju, gdje mozes vidjeti da se vatreno zalazu za masovno vakcinisanje siromasnih naroda…
Napisao sam ti da smatram – da “duhovnost” ovih kamatara dolazi iz sekti Zadnjeg dana (poput Sabatenijanaca= tj CHabad Lubawitscha danas), a ne bih se iznenadio da su Jezuiti takodjer produkt istih ovih sekti, baziranih na tzv “zidovstvu” (tj kapatarenju) opisanom u Starom zavjetu… Takodjer samo 100% siguran da su ovi tzv “zidovi” (hazarska mafija) – u potpunosti “zidoizirali” tzv “Abrahamske prevare” – i to kao prvu ideologiju koju su implementirali u svoj Narativ… Naravno u totalnoj kooperaciji sa par satanistickih familija iz svake bitne tzv “drzave”… (dakle banana-drzave u opste nisu interesantne, jer se tu nalaze samo “nizerazredni agenti” isto kao i u slucaju tzv “nauke”…)


Da se ne ponavljam vise…

shumadinac
Gost
shumadinac
1 mjesec prije
Reply to  Istražuj

Pogledaj moju izjavu:
“Uspon “kamatara” mimo saradnje sa Vatikanom izgleda toliko neverovatno da je nezamislivo a ako postoji saradnja onda možemo biti sigurni da se Vatikan dobro osigurao.”

A onda nastavi sa tvojom:
“Vatikan je (zvanicno) u 18-19 vijeku napravio nekoliko velikih pozajmnica od Rotschilda”
Možda nađeš neku vezu.

“Kakva je to razlika “sustinska” izmedju Interneta i Aleksandrijske biblioteke recimo?”
Da, stvarno – pre hiljadu godina ljudi su tako popodne seli, stavili na papir svoje misli i “vratili se okopavanju kukuruza kad je sunce malo oslabilo”.
Zamisli Trampove tvitove u Aleksandrijskoj biblioteci i katastrofe ako bi oni nestali…

Osnovnu stvar ne shvataš. Nije novac sretstvo kontrole već Kakva je to razlika “sustinska” izmedju Interneta i Aleksandrijske biblioteke recimo želja. Šta će ti novac – da ispuniš svoje želje. Ako to prihvatiš onda ćeš shvatiti na koji sve način ljudima može da se manipuliše i koliko je to lakše u odnosu na manipulaciju isključivo novcem.

shumadinac
Gost
shumadinac
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

“Osnovnu stvar ne shvataš. Nije novac sretstvo kontrole već Kakva je to razlika “sustinska” izmedju Interneta i Aleksandrijske biblioteke recimo želja”

Ne mogu da editujem gornji komentar – deo “Kakva je to razlika “sustinska” izmedju Interneta i Aleksandrijske biblioteke recimo” je slučajno pejstovan.

Istražuj
Member
Istražuj
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

“… Nije novac sretstvo kontrole već Kakva je to razlika “sustinska” izmedju Interneta i Aleksandrijske biblioteke recimo želja”…”

Ako sam te dobro razumio – smatras da je ispunjenje zelja (a ne samo potreba) osnovni pokretac Kontrole…?

I ako si to mislio reci – slazem se.
Medjutim Zelje su sastavni dio indoktrinacije cvovjeka, te bi ih ja takodjer stavio u Narativ.
Narativ kao sto rekoh – obuhvata svaku vrstu Ideologije (da ne bih bilo sta propustio evo definicija iz marksizma “ideoloske nadgradnje“)…

Naprosto…
Zamisli pripadnika nekog africkog plemena…

  • On je kao i njegovi pretci – vijekovima zivio u africkim shumama i mogao je u potpunosti ispuniti sve njegove Potrebe. Prakticno bio je – SLOBODAN covjek.
  • Sa dolaskom “Civilizacije” – on “dobija mogucnost” usavrsavanja lova, tzv “modernu medicinu”, komunikacije, trgovine, nauke i svih bla,bla,bla koje idu uz to (“ideoloska nadgradnja”) – ali uz jedan mali “uslov”…. Za sve to mu treba Novac.
  • Tada taj domorodac – pokusavajuci ispuniti recimo vlastitu zelju (a vrlo cesto je to ispunjenje Zelje – njegove zene ili potencijalne zene)…odjednom mora tesko raditi (ili mozda suludo loviti ubijajuci masovno recimo majmune ili slonove) – da bi dosao do onog sto mu je “zivotno potrebno” – tj NOVCA.
  • Tada on postaje – tzv “Civilizirani covjek“… a njegovo potomstvo definitivno SIROMASNI covjek.

Dakle – ovo je cini mi se toliko jednostavno i na zalost tacno opisan zalosni ciklus pretvaranja SLOBODNOG covjeka – u SIROMASNOG covjeka… I nasi pradjedovi su ga takodjer prolazilli…

Tacno… Zelja koja se implementirala upravo “ideoloskom nadgradnjom” ove pogane kamatarske “Civilizacije” (bazirane na zlocinackoj ideologiji tzv Torah tj “Starog zavjeta”)… A za ispunjenje Zelje – potreban je onaj osnovni stub Cionisticke imperije – NOVAC.

Ico
Gost
Ico
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

Da bi Ameri na svom vrhuncu moći dijelili tu moć s Vatikanom ( ili bilo s kim drugim )?!? U to ne vjerujem!

oxygen
Gost
oxygen
1 mjesec prije
Reply to  Istražuj

100% točno i sam već 20 god.sam na tom tragu al avaj nemaš s kime to podijeliti ,čak ni sa najrođenijim ali i na to sam oguglao ko ih hebe sviju
elem ko ima uši čut će a ove ostale ki ih jebe nek se inkarniraju još sto puta

bauštelac
Gost
bauštelac
1 mjesec prije
Reply to  oxygen

španjolska inkvizicija je nešto tipa corona nedat narodu da napreduje da se crkva nebi razletila odma u kost

Dani
Gost
Dani
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

Pa da prvo pogledaš film DO KRAJA???
Umjesto da ispadate “pametni”.
Sve je rečeno u filmu, i tko i što i zašto.
Molim.

ngbgrnbergbergtberbg
Gost
ngbgrnbergbergtberbg
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

Film nisam ni odgledao jer je za 10 mjeseci sve već rečeno. Nisam ga odgledao jer ne volim kratke rezove i animaciju holivudsku programirajuću koja mi se gnjezdi u podsvjesti. Jednom sam za života napravio pogrešku gledajući njihove filmove kojima su mi uvaljivali sublimirane fotonske ganglije, nikad više.

shumadinac
Gost
shumadinac
1 mjesec prije

Kod mene ima kontra efekat – kad pokušaju nešto da uguraju lako može da se desi da izbace nešto što je već unutra 😉

CAN
Gost
CAN
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

To ti je subaru i rekao gore…samo što ti glagole u matrixu koristiš,a on grguće dok pijeva…
onomatopeja,
nije kad bogatašev sin na ispitu crven u licu muca, ali sam svjedočio da profesor to tako vidi i da mu ne kvari prosjek(omiljena uzrečica đuroida) ocijeni sa ssssvve ppppettt
Bbbravo.
kakva autentičnost ,isti mu otac,
pozdravi ga …

hiber
Gost
hiber
1 mjesec prije
Reply to  Istražuj

Obrazovanje preko interneta je instant obrazovanje koje objašnjenje najlakše nalazi u raznoraznim teorijama zavjere, kao što su neposmeni stari Grci instant rješenja nalazili u djelovanjima grčkih bogova. Nakon njih dio se izdvojio i mukotrpnim izučavanjem došao do drugačijih saznanja. Sada je obrnuto, prvo su obrazovani ljudi kroz knjige došli do ispravnih odgovora na tvoja pitanja, a onda su primitivci kroz Internet pronašli način da nađu “lakše” odgovore. A odgovor im je da su drugi krivi. Ukratko, siguran način za propast.

shumadinac
Gost
shumadinac
1 mjesec prije
Reply to  hiber

Internet je veoma moćan i koristan alat. Nedavno sam bio učesnik u diskusiji oko novih udžbenika i tamo sam izneo neka svoja iskustva.
Tražeći neke podatke naišao sam na diplomski rad koji je tako dobro, jasno, pitko objasnio temu koja me interesuje – bolje od bilo kog udžbenika iz koga sam učio!

Ali ja sam već poznavao tu temu i nije mi bio problem da odaberem od mase ponuđenih tekstova – da nisam poznavao mogli su mi proturiti svakakve gluposti.

hiber
Gost
hiber
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

Dakle morao si biti načitan o toj temi iz drugih izvora. A što ako nisi. Proture ti svakojake gluposti. Amen.

Ico
Gost
Ico
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

Predsjednik Nixon je pao jer je počeo sebi grabiti vlast. Prevelika koncentracija vlasti u rukama jednog čovjeka je u nekim slučajevima vrlo opasna za naciju, osobito ako čelnik “ prolupa”!

ngbgrnbergbergtberbg
Gost
ngbgrnbergbergtberbg
1 mjesec prije
Reply to  hiber

Na binarni kod ste prebacili svo znanje ovog planeta a ono u fizičkom obliku će te uništiti kao što ste i do sada uništavali svaki pomen na domorodce i njihove civilizacije i njihova vjerovanja a fizički ste ih SVE preorali ko vaši rimljani, ondašnji kauboji, koji uzoraše Kartagu.

hiber
Gost
hiber
1 mjesec prije

Da, da. A sada popij tabletice. Sve će biti u redu. Doći će bijeli vrač Capek. On će spasiti zbunjenog čovjeka.

oxygen
Gost
oxygen
1 mjesec prije
Reply to  hiber

a kao t si bio u toj ” staroj grčkoj” kod tih starih grka pa vidio kako su oni pronalazili instant rješenja a onda se jeli dio izdvojio i napravio nauku ili si to još prije ere interneta mukotrpno pretražujući arhive i knjižnice skontao

hiber
Gost
hiber
1 mjesec prije
Reply to  oxygen

Ne nego im je sustav polisa omogućio da razmišljaju. To je bila stvar prestiža među gradovima. Danas, naprotiv što manje razmišljanja, što više šou biznisa.

ijfnvirsnfvnerfvneru
Gost
ijfnvirsnfvnerfvneru
1 mjesec prije
Reply to  hiber

Što povezuje ondašnju Grčku i današnji “moderni” svijet? Pa isti “demos” je vladao onda grcima a i danas vlada zemljanima.

hiber
Gost
hiber
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

ukupna zarada će biti barem 1.000 milijardi dolara. Međutim, važnija će biti preraspodjela moći. Bill i digitalni moguli udvostručiti će moć, a zbog prelasaka na on line poslovanje kontrolirati će cjelokupni poslovni prostor. Zato su i zatvorili kafiće. U stvarnosti veliki dio svjetskog bogatstva je u Europi, npr. Švicaraci imaju imovine od oko 500.000 eura po glavi.

Luka
Gost
Luka
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

Mi smo specifican narod. Dajemo da nas gaze i gaze i gaze.. Ali sam SIGURAN da smo takoder i nepobjedivi borci, i ako nastave ovako, ujedinit cemo se i potaracat sve

Lopata
Gost
Lopata
1 mjesec prije

Prilika čini čovjeka. Psihopati su neumorno psihopatili da dovedu većinu čovječanstva u stanje infantilnog moronizma. Kritičko razmišljanje je uništeno, zdrav razum i logika izgubljeni. Istinske duhovne vrijednosti zatrte. Ljudi se više ne znaju voljeti. U svim oblicima, bilo muža i žene, roditelja i djeteta ili brata i sestre. Starce smo stavili u kućne pritvore. Promiče se degeneričnost, devijantnost, promiskutet. Jesmo li uopće zaslužili da opstanemo kao vrsta? Mislim da nismo.

piždro
Gost
piždro
1 mjesec prije
Reply to  Lopata

sve je kako si napisao!

fetivi
Gost
fetivi
1 mjesec prije
Reply to  Lopata

daj lopato ne histerijaj. sve ce bit uredu. triba zsukat rukave i kopat a ne surfat pointernetu, i pusti ljudsku vrstu na miru, znas. budi dobar

... ....
Gost
... ....
1 mjesec prije
Reply to  Lopata

Osobno su mi najjači revolucionari i progresivci koji se zgražaju nad hororima 2. svj. rata i nacizma, a danas ništa od toga ne prepoznaju, nego naprotiv, to su uzorni građani, sve slijede i brane.

Hum
Gost
Hum
1 mjesec prije
Reply to  Lopata

30 godina sisa i guzica te crne kronike na naslovnicama. Ljudima su ogadili i seks i život,. Bez “novinara” glavnih operativaca to ne bi bilo moguće. A nemaju niti jedne neugodnosti. Dapače, ugledni građani.

CAN
Gost
CAN
1 mjesec prije
Reply to  Lopata

Definitivno nismo,zaslugom onih,koji su to i inicirali u željenom smjeru.

oxygen
Gost
oxygen
1 mjesec prije
Reply to  Lopata

potpisujem sve ali ima ona manjina koje se oni strašno plaše makar koliko bila mala i zbog nje su na rubu otud ta silna propaganda,ne bojte se vjerujte u sebe
Not yet Kameraden, Not yet

Drago
Gost
Drago
1 mjesec prije

Hvala za poveznicu.

Mikojan
Gost
Mikojan
1 mjesec prije

Tko strepi, vlasti, WHO (SZO), tko?
U dva poteza svi mediji će ih nazvati teoretičarima zavjera, neki će dodati ravno zemljaši i gotovo, nitko neće ni trepnuti a ne strepiti.
Da imamo medije u rukama mi bi prozvali vlade i WHO teoretičarima zavjera i ravnokoronašima i ignorirali bi ih. Život se baš ništa ne bi promjenio da nema ovog cirkusa kojeg su pokrenuli. Živjelo bi se, radilo, umiralo kao i svake sezone, možda malo više šmrcalo i to je to.

bauštelac
Gost
bauštelac
1 mjesec prije

e i šta ćemo napravit ima li netko ideju ja sam da razbijemo neko staklo makar na ulazu

Patriot
Gost
Patriot
1 mjesec prije
Reply to  bauštelac

Kada budu prazni novčanici i police u trgovinama, pucati će stakla i ostalo. Moramo dotaći dno da se velika većina probudi iz hionoze.

bauštelac
Gost
bauštelac
1 mjesec prije
Reply to  Patriot

ja ne kužim ljude već su nas jednom nasamarili i to sa ratom rat završio i di smo u vražijoj materi i sad tamo neki nazovi psihopati idu raditi reda bolesnim manijacima koji su proizašli iz rata kako misle da će im to uspjeti najbezbolnije bi prošlo kad bi ih narod počeo ignorirati to bi ih dotuklo kao malu djecu mislim za ova nova pravila ponašanja mogli su oni to i bolje eto za koga nas smatraju šta smo mi debili

vnriognbvidrngfviudr
Gost
vnriognbvidrngfviudr
1 mjesec prije
Reply to  Patriot

Pijade je pisao da treba seljaku uništiti sve da nema što jesti i onda će prići ko poslušan pas komijima. Koronu i komije stvorili Pijadini sa tom razlikom da seljake ne trebaju više uništavati jer ih ni nema, oni su sada u inkubatorima brojlerima, takozvanim od milja gradovima, koji će uskoro rađati borgove. Kad ukinu lance prehrane gladni će pristati i na “cjepivo” i na sojlent grin umjesto prave hrane. Ako bude iz tog svega kaosa onda ga neće započeti gladni već oni koji su ih doveli do gladi.

Minor
Gost
Minor
1 mjesec prije
Reply to  bauštelac

I bacimo koje jaje

pozitivan pesimista
Gost
pozitivan pesimista
1 mjesec prije
Reply to  bauštelac

ma jok, to je steta, nego raju, raju da namlatimo;)

bauštelac
Gost
bauštelac
1 mjesec prije

zašto si skinuo video pusti da ljudi vide

Slonica
Gost
Slonica
1 mjesec prije

Cenzuriranih filmova koji ipak pronaze put do publike je sve više,i sve manje djeluju cenzurirani.
Covid tema je bez presedana,alternative,konkurencije jedina u fokusu,samo je gledateljstvo podijeljeno.
Kaosu doprinose i jedni i drugi i ova cenzura mi više liči na zajamčen PR

CAN
Gost
CAN
1 mjesec prije
Reply to  Slonica

Ima ne$to u tome kaj povedaš

Perica
Gost
Perica
1 mjesec prije

Ok neka mi netko kaže koliko još imamo vremena da spremimo zalihe za jedno 6 mjeseci prije nego krene stampedo po trgovinama i puknu lanci opskrbe

CAN
Gost
CAN
1 mjesec prije
Reply to  Perica

3mjeseca maximalno 5?

vnriognbvidrngfviudr
Gost
vnriognbvidrngfviudr
1 mjesec prije
Reply to  Perica

Lanci oskrbe neće pući sami od sebe, oni koji stvoriše ovu situaciju će ukinuti lance opskrbe hrane namjerno. Kada, to znaju samo oni, mi možemo nagađati.

Mölltaler
Gost
Mölltaler
1 mjesec prije

Mislim da se u onom kanadskom dokumentu spominjao 4. ili 5 mjesec.

KISIK
Gost
KISIK
1 mjesec prije
Reply to  Perica

A nafta i gas ne stižu,kaže Rockefeller i co
ZAVRNI PIPU..,arapi zaratili,ameri u svojim problemima,rusi hladni…ko će nas grijat,migrantkinje? Nema za lika.

Bosanac
Gost
Bosanac
1 mjesec prije
Reply to  Perica

Ako krene stampedo, pistolj ce ti bit jedina konvertibilna valuta za koju ces nesto moc kupit (ako se bude imalo sta kupit).

Bosanac
Gost
Bosanac
1 mjesec prije

Ulična škola najjača……taksisti najpragmatičniji, najjednostavnije objasne situaciju.

Istražuj
Member
Famed Member
Istražuj
1 mjesec prije

Pa relativno dobar film, sa francuske tacke gledista.

Meni je zanimljivije vidjeti one scene – gdje renomirani naucnici i istrazivaci – javno tvrde da je cijela tzv “medicinska nauka” – upravo jedna ogromna prevara.
Dakle nikakva nauka – nego iskljucivo pseudo-nauka.

A to sam vec u nekoliko diskusija ne samo ustvrdio nego podkrijepio i dokazima…
Ovaj dokumentarac je samo jos jedan javni dokaz – da se radi o pseudo-nauci…
Cak spominju i zlocinacki padom “filantropski” casopis Lancet – koji je od samog pocetka glavna poluga onih eugenicara iz WHO…
Dakle WHO (UN je isto smece) je samo jedna eugenicarska “svjetska organizacija” – koja je u totalnoj vlasti “drevnih” eugenicarskih familija poput Rockfeller i Gates.

Taj isti zlocinacki casopis Lancet je 1904 – javno objavljivao najgnusobnije clanke o ljudima koje je nazivao “parazitima koje treba istrijebiti” nakon “pLandemije” u Bostonu…
Tada je prisilno (bukvalno kao nacisticki odredi smrti) uz pomoc “vakcinckih odreda” – policija i “doktori” provaljivali u kuce i stnove siromasnih stanovnika Bostona i na silu ih vakcinisali…
Nista se ne zna o posljedicama.
Zlocinacki Lancet, koji je tada bio glavni eugenicarski casopis – danas (uz milijarde “filantropa” poput Rockfellera) – postaje “najugledniji medicinski casopis”…
Upravo o tome i pricaju ucesnici filma…

Dakle:

  • zlocin i eugenicarska obmana – postaju “nauka”…
  • uz pomoc milijardera “filantropa” – ta pseudo-nauka namerava “naucno” potamaniti najveci dio populacije Svijeta, na isti nacin kako je njiho zlocinacki Lancet do u detalj opisao.
  • iz pomoci istih milijardera “filantropa” – zivimo kroz najgoru Inkviziciju od kada je pisane ljudske istorije…a mediji pod totalnom kontrolom istih zocinaca – obajvestavaju nas da je to sve “za nase dobro”…
  • kao kruna svega – indoktrinirane “vehabije” ove pseudo-nauke svakodnevno se javljaju na svakom javnom i manje javnom mjestu – te prosipaju “pamet” ove pseudo-nauke… Naravno lako im je – jer je sistem prisile (drzava) pod totalnim vlasnistvom onih istih eugenicara i “filantropa” milijardera sa pocetka…

Moze li gore…?
Moze.
“Filantropi” ce uz pomoc ovih “vehabija” pseudo-nauke ponovo organizirati “vakcinske odrede” kao u Bostonu 1904… Da bi upadali u kuce ljudima i prisilno ih vakcinisali “filantropskim” vakcinama…
I jos gore od goreg – sve to masovno ubijanje ljudi – platice ljudi sami!

bauštelac
Gost
bauštelac
1 mjesec prije
Reply to  Istražuj

problem je što je ovo prvo antigensko cjepivo u povjesti medicine koje se testira već 20 godina na životinjama sa smrtnim posljedicama pa sad idu testirat na ljudima a ne znaju kakve mutantske posljedice mogu imati cjepljeni ti idijoti nisu normalni

Mölltaler
Gost
Mölltaler
1 mjesec prije
Reply to  bauštelac

Znaju oni jako dobro kakve mogu biti posljedice.

nonwo
Gost
nonwo
1 mjesec prije
Reply to  Istražuj

Kaže doktor u videu-medicinska znanost je postala religija a liječnici su podijeljeni na otpadnike i inkvizitore.

Istražuj
Member
Famed Member
Istražuj
1 mjesec prije
Reply to  nonwo

Tacno.
A ta podjela se vidi cak i na diskusijama ovdje…
Na zalost – oni “inkvizirtori” nikad nemaju potrebu da svoje tvrdnje dokazuju stvarnim eksperimentima… To je posao za pravu nauku.
Inkvizitori su sastavni dio pseudo-nauke i uz pomoc represivnog aparata (takodjer u potpunosti korumpiranog od cionistickog Parazita) – sa lakocom pristupaju nevidjenim mjerama terora i odmazde prema “otpadnicima”…
Inkvizitori (ja ih zoveu i “vehabije” kvazi-nauke) se odjecaju mocno…
Naime na njihovoj strani je “renomirana nauka”…
Mozes misli kolicine Obmane i ZLA…?
Kad to gledas i ovdje na diskusijama – mogu tek zamisliti kako je recimo na Imbexu…

Penzija
Gost
Penzija
1 mjesec prije

Zanima me da li se u osim bjelackim drzavama provodi cjepljenje i lockdown?

gostPeko
Gost
gostPeko
1 mjesec prije

Nevjerovatan broj apsolutno korumpiranih stvorenja na ovoj planeti. Mislim da je to puno veći problem od Corone. Ona će proć, ko i sve. Korupcija ostaje i gnoji se.

Makedonac
Gost
Makedonac
1 mjesec prije

Hvala puno!
Odavno sam ga gledao, ali na francuski ne mogu, sa automatskim prevodom na makedonski je užasno, ipak sve je jasno i razume se kontekst. A da malo osvežim srbski-hrvatski je odlično. 🙂
Imam jednu zabelešku, posao je posao, od tamo ja novac da živimo, ali
neke stvari radiš za udovoljstvo, veru, ideologiju, nekakav otpor.Napišem tu tamo 5-10 komentara, ne zbog novca, a sam ubeđen u pobedu, i da moze da promenimo i spasimo svet od zlikovca, zbog mene i moje porodice, zbog vas, zbog svih ljudi. Kada bih mogao kvalitetno da prevodim od francuskog na makedonski, ne bih tražio novac za to, oddelim den-dva za to, i prevedem. Bilo bi bolje da je prevod ne ugrađen u video, a kao normalni *.srt fajl, tada se mnogo brže prevodi recimo na makedonski, tada se taj bran otpora mnogo brze kreče.Kada smo svi zajedno u Aušvic, ne igra tu novac, a solidarnost, otpor, borba, svaki kolko može i ume.
Očekujem da se nesto desi u Americi, ovih dana, do 14-og uveče.Nastupa tačka bifruktacije, neka da se svaki pomoli u džamiju, crkvu, da trgne zaokret prema dobru.

Hum
Gost
Hum
1 mjesec prije
Reply to  Makedonac

Od svih mjesta gdje neću putovati jer će mi vrlo brzo trebati potvrda o cijepljenju , najviše mi je žao Ohrida i Makedonije. Nigdje i nikada mi nije bilo dobro kao tamo. A bilo je putovanja. Pozdrav vječno sunce. Ne daj te se monstrumima i ostanite ljudi kakvi ste i bili.

Makedonac
Gost
Makedonac
1 mjesec prije

Da dobavim, u moju svetu knjigu, u koju verujem ne 100%, ipak su je pisali religiozni političari nekoliko stotina godina kasnije, ima jedan deo u koji sam ubeđen da se dešava sada: Ko ne stavi beleg na ruci ili čelo, neće moći kupovati i prodavati…. Dalje kažu da ko stavi beleg zvera je zagubljen.Sada kreću razne konspiracije o čipovanju, nanočipove Bila…Po mome je to apsurdno, da čipom upravljaš mozak ljudi, ne da ne bi moglo.Danas nas nam “pomazu ” da uzmemo pravilne odluke, šta je dobro šta je zlo, medije, telefon, google, facebook, tviter, tako da cip moze da je u android telefonu, televizor, ima mnogo jaki dokumentarac o tome, može da se kači i tu “The Social Dilemma 2020”, kada ga izgledaš kosa ti se podiže.Ali sam ubeđen, da u tu knjigu ne pišu o tome, a o softvernom kodu. Od tog koga, zavisi dali da se rodi covek ili majmun ili žaba, a razlika u softveru je pod jedan procenat.Recimo ako neko razume sve to, menja desetak reda tvoga DNK i beba ima 6 prsta ili kopito, ili se rađaju vise muškarca.Mislim da ti genetički zakriti centri, su mnogo napred na tu temu.
Danas da brutalno siluju ceo zapad da se vakcinira sa novom, dosada ne testiranom RNK vakcinom.Sasvim novi princip, prikače se tvojim DNK, i taj kod te štiti od kovida.Pitanje je šta sve mogu da urade sa tim softverom, recimo da padne intelekt, veća pokornost, novih generacija…Tako da ja sam u sredno doba, i reskiram da se u nikakav slučaj ne vakcinišem, želim da ja i moja porodica, prirodnim putem se zarazimo i dobijemo imunitet. To je naše pravo, svaki za sebe, ako je neko stari, mnogo bolestan, može da reskira i se vakciniše, tako ili inace za neku godinu umire, ali u tom slućaju zlikovci dobijaju taćke, eto spasili smo odraslih, hajmo sada svi nad 16 godina, da i vas ‘spasimo’.;)Dajem link jednog silnog videa, akademika Mihaila Kovaljčuka https://www.youtube.com/watch?v=hH1HZmoK7lUIpak je nekakav direktor instituta Kurčatov, radio je razne nuklearne reaktore, isto termonuklearne /onaj testovi koji grade u EU sada/ , čovek prostim rečima daje krajnji cilj te elite. Kastovi sistem, kao i oduvek, ali sa genetskim kastama, rob nije genetski ravan sa gospodarom.Kada pogledaš odozgo, cela se slika savpada.

Tomi
Gost
Tomi
1 mjesec prije

Nema ga vise. Izbrisali?

KISIK
Gost
KISIK
1 mjesec prije
Reply to  Tomi

Na zapadu ništa novo.

Praskaton
Gost
Praskaton
1 mjesec prije
Reply to  KISIK

Zašto u Kini nema komaraca?
Svak je ubio svoga. Tako je i sa virusima. 🙂

Mijo
Gost
Mijo
1 mjesec prije

Nešto najbolje šta sam do sada pogledao, redakciji svaka čast.

gargamel
Gost
gargamel
1 mjesec prije

Otkačene scene u četvrtak u Nacionalnom vijeću. Zastupnik FPÖ-a Michael Schnedlitz testirao je Colu na Coronu za vrijeme debate.
Nije tajna da FPÖ ne razmišlja puno o masovnom testiranju i brzom testiranju antigena općenito. Čak se ni maske ne nose u Nacionalnom vijeću s desne strane. Vode se žustre rasprave o proglašenom “ludilu Corona”.

Da bi se ismijao mjere, generalni tajnik FPÖ-a Michael Schnedlitz, koji je zapravo štajerski poljoprivrednik, preuzeo je ulogu medicinskog specijalista.

Može li Cola imati Coronu?
Tijekom svog govora na sastanku Nacionalnog vijeća u četvrtak stavio je nekoliko kapi limunde kole na test na koronu. Rezultat: pozitivan. I u kontrolnom području (C) i u testnom području (T) pojavljuje se obojena traka.

Schnedlitz je želio pokazati osjetljivost brzih testova na pogreške. Usporedba limunade kole i uzorka pamučnog tampona nazofarinksa još nije potvrđena.

“Svjetlo diktature”
“Ova tirkizno-zelena vlada troši desetke milijuna novca poreznih obveznika na takve testove i testove. U osnovi ovo je čista, masovna preraspodjela novca poreznih obveznika prema farmaceutskoj industriji”, rekao je Schnedlitz u naknadnom emitiranju.

“ÖVP je uspostavio ‘svjetlo diktature, a Zeleni i Austrijanci lišeni su svojih osnovnih prava, poput građanskih sloboda i prava na slobodu izražavanja,” rekao je zastupnik Schnedlitza, koji je mogao i nastavit će slobodno izražavati ovo stajalište.

Iako svi članovi vlade – kao i sve stranke – jasno odbacuju obavezno cijepljenje, Schnedlitz nastavlja: „Ministre Anschober, vi više niste prihvatljivi kao ministar i prije nego što natjerate naše stanovništvo na obvezno cijepljenje, što mi liberali jasno odbijamo – šutnite i povedi sa sobom svoju vladu. “

Legendarni Grk
Gost
Legendarni Grk
1 mjesec prije

Word dokument s cijelim tekstom, grafikonima i slikama je ovdje:

https://anonfiles.com/57C0U6x9p8/Gdje_su_umrli_od_korone_doc

Gdje su umrli od korone?
 
Ovo je pravo pitanje koje ruši cijelu korona prevaru.
Evo tablice sa službenim državnim podacima o mjesečnom i godišnjem broju umrlih unazad do 2011. godine:
 
Kao što se vidi gore u tablici, najviše umrlih je bilo 2015. godine – 55.651, a to je prosječno 152,5 umrlih dnevno.
Najmanje umrlih je bilo 2013. godine – 51.706, a to je prosječno 142 umrlih dnevno.
 
I gornji službeni državni statistički grafikon broja umrlih po mjesecima od 2011. godine do 2020. jasno pokazuje da se ništa specijalno ne događa.
Nigdje se u ovoj godini ne vidi drastično povećanje broja umrlih od tzv. „korone“.
 
Kako nam tzv. „stožer“ soli pamet?
Oni kažu na vijestima: danas je umrlo 70 ljudi ili 50 ljudi, a godinama dnevno prosječno umire između 142 i 152 ljudi na dan – gdje je tu tragedija općih razmjera, kako to oni kažu.
 
Kada zbrajamo umrle po mjesecima – do kraja rujna 2020. godine je umrlo 39.168 ljudi, a prosjek umrlih do kraja rujna od 2011. do 2019. godine je 40.006 što daje 838 umrlih manje do kraja rujna 2020. godine u odnosu na prosjek umrlih do rujna od 2011. do 2019.
I tu statistički podaci govore da nikakve prave epidemije ili pandemije nema.
 
Nedavno je doktor Radman objavio državni podatak da smo do kraja 10. mjeseca 2020. imali 1967 manje umrlih nego prošlih godina, tako da sve ukazuje na to da ničega nema (osim normalnih bolesti kao što su prehlada, temperatura, gripa, upala pluća, itd.) i da nas prevaranti političari, stožeraši i liječnici vozaju kao malu djecu i prodaju nam maglu.
 
Kada je u Španjolskoj 1918. bila tzv. „španjolska gripa“ koja je zapravo bila trovanje injekcijama „cjepiva“, od koje je umrlo 50 do 100 milijuna ljudi, tada su mnoge države imale 1 milijun ili nekoliko milijuna više mrtvih u odnosu na prošle godine i tu se zaista vidjelo da je epidemija pokosila mnoge ljude.
 
Ponovo se postavlja pitanje:
 
Gdje su umrli od korone i gdje je uopće ta tzv. „korona“?

bauštelac
Gost
bauštelac
1 mjesec prije
Reply to  Legendarni Grk

kažu da za koronu znaju zadnjih 20 godina i da nisu vidili neku razliku od obične gripe pokušali su napraviti cjepivo ali bezuspješno a pošto nije baš toliko opasna ostalo je samo na praćenju najgore je bilo 2017 mislim da je prosinac broj umrlih 5000 od gripe oko 2000

ispod uma
Gost
ispod uma
1 mjesec prije
Reply to  Legendarni Grk

Akumulirat će se brojevi…pa eto novog vala i t d

Mikojan
Gost
Mikojan
1 mjesec prije

brejking njuz !
Znao sam da su iza svega amerikanci i njihova pohlepa
zarazili su nas sa koka-kolom, sunce im kalajisano
ne vjerujete, pogledajte
youtu.be/0-aGdBh_sXI
Unfassbar: Cola positiv auf Corona getestet!

Fari
Gost
Fari
1 mjesec prije

Može li opcija za download ovog filma?

stopostoo
Gost
stopostoo
1 mjesec prije

O čemu se radi, zašto se video ne može gledati?

Mate
Gost
Mate
1 mjesec prije

Šteta što se ne može skinut 🙁

Puž
Gost
Puž
1 mjesec prije

Još jedan fini razlog za sumnju u nova cjepiva.
https://newtube.app/user/DiamondTruth/WSaMtKO
Cia briefing iz 2005.
Zgleda legitimno.

Ko zna kolko budu izbacili različitih cjepiva i koja bude im stvarna namjena… Kao da je teško povjerovati da ih več odavno filaju sa pizdarijama koje mogu promijeniti DNK i način ponašanja.

Toto
Gost
Toto
1 mjesec prije
Reply to  Puž

Nisam Kill Billov fan ali ovo definitvno nije Bill Gates. Ovakvi lažnjaci koriste isključivo Gatesu i njemu sličnima pa se pitam šalješ li to namjerno ili si samo površan,

Puž
Gost
Puž
1 mjesec prije
Reply to  Toto

Jesi ti to pogledao? Znaš engleski? Tak da ne rise. I nisam ni reko da je Gates nego da je CIA briefing… na kojem pričaju o cjepivima i kako ih mogu koristiti.

Mate
Gost
Mate
1 mjesec prije

Hvala redakciji za postavljanje na Youtube, sada se može skinuti bez problema 🙂

Zorule
Gost
Zorule
1 mjesec prije

Zanimljiv clanak o nepouzdanoscu PCR testa i to u recimo jednom MSM mediju
https://www.rt.com/op-ed/509163-covid-19-test-flawed-withdrawn/?utm_referrer=https%3A%2F%2Fzen.yandex.com