fbpx

Ujedinjeni narodi: Aleppo ipak nije “zauzet”, nego je oslobođen

Ujedinjeni narodi - UN

U srijedu, 11. siječnja, Ujedinjeni narodi su priznali da sirijski grad Aleppo vladine snage nisu “zauzele”, nego oslobodile.

U službenom izvješću o humanitarnim pitanjima u svijetu UN navodi da je 75% civila iz istočnog dijela grada odlučilo ostati na teritoriju pod nadzorom vladinih snaga.

UN procjenjuje da je tijekom prosinca iz istočnog Aleppa evakuirano 147 000 ljudi. 36 000 ljudi, uključujući militante, evakuirano je iz opkoljenih četvrti u glavnom gradu pokrajine do područja koja kontroliraju pobunjenici u pokrajinama Aleppo i Idlib.

110 000 ljudi je evakuirano u područja koja kontrolira vlada, od kojih se, nakon oslobođenja, njih oko 50 000 vratilo u svoje stare četvrti u istočnom Aleppu, a preostali su za sada našli smještaj u zapadnom dijelu grada.

UN je ovim izvješćem demantirao napise zapadnih i medijskih kuća zaljevskih monarhija, propagandu Sirijskog opservatorija za ljudska prava, Aleppo Media Centra, Bijelih kaciga, male Twitter zvijezde Bane Alabed i svega onoga čime su nas mjesecima bombardirali kada se izvještavalo o Aleppu. Naime, ovaj put se ne radi o izvješću vlade iz Damaska, ruske vojske ili sirijskih snaga i saveznika na terenu, koji su isto tvrdili mjesecima, ali ih nitko nije htio čuti.

Zanimljivo je da je u završnoj fazi kampanje oslobađanja Aleppa naš novinar Damir Matković u emisiji “Dobro jutro Hrvatska” pojasnio kako je istočni Aleppo zapravo dio grada koji je izgrađen tijekom masovne industrijalizacije i priljeva radne snage, uglavnom siromašnog sunitskog ruralnog stanovništva iz svih krajeva Sirije, koji su došli u grad u potrazi za poslom. Matković je tijekom napredovanja islamističkih brigada osobno posjetio Aleppo 2013. godine, kada se za Dnevnik HRT-a javio iz sjedišta jedne od lokalnih islamističkih milicija, dobro je upoznat s problemima Aleppa.

Iako središnje informativne emisije u Hrvatskoj nisu htjele objaviti njegovo kratko pojašnjenje o razlozima zbog kojih se dio stanovnika istočnog Aleppa pobunio protiv središnjih vlasti, Matković je zapravo potvrdio da se autohtono stanovništvo Aleppa nikada nije pobunilo protiv Damaska, te da su oružje u ruke protiv vlade uzeli “novopridošlice” s kojima su radikalni propovjednici iz Saudijske Arabije, Katara i Turske lako pronašli zajednički jezik.

Nakon izvješća Ujedinjenih naroda, ispada da ih je zajedno s obiteljima bilo jedva 40.000, i to u gradu koji je po popisu iz 2005. godine imao 2,3 milijuna stanovnika.

Međutim, ako netko misli da će propaganda protiv Sirije završiti s Aleppom, vara se. Naime, SOHR i dalje emitira iste vijesti, ali iz Idliba, a kako Aleppo Media Centar više ne postoji, priče o “zločinima režimskih snaga” sada prenosi E.M.C. iz Idliba.

Kako stoji na njihovoj Facebook stranici, E.M.C su osnovali medijski aktivisti u ranoj fazi revolucije, specijalizirani za prenošenje vijesti o sirijskoj revoluciji u svim gradovima i selima pokrajine Idlib.

Želja im je svijetu, sirijskim iseljenicima i svima onima koji su zainteresirani za istinu prenijeti vijesti koje će objavljivati mediji i arapski svijet, navodi E.M.C.

Farsa se, dakle, nastavlja.

Izvor: Dokument UN

VAŽNA PORUKA ZA LOGIČARE

Vrijeme uvjeravanja prolazi. One koji ne shvaćaju što se događa, treba ignorirati i ne gubiti vrijeme na njih. Poštene, empatične i logične osobe se trebaju okupiti, bez obzira na osobna uvjerenja i svjetonazore. Osim raskrinkavanja, dolazi vrijeme djelovanja brojnim i legalnim sredstvima u gospodarstvu, zdravlju, autonomiji… U protivnom, sve će nas porobiti.

Pitate se što učiniti nakon čitanja ovog teksta? Jednostavno, šaljite i dijelite tekst poštenim, empatičnim i logičnim osobama. Informirajte bližnje o postojanju portala Logično. Priključite nam se na našem Telegram kanalu tako što ćete kliknuti na Vijesti.  Od danas možete komunicirati i pisati nam u Telegram grupi Zajednica. Budimo složni, mudri i jaki.


Posjetite naš novi video kanal na platformi Odysee i obvezno se registrirajte, kao i najveću arhivu alternativnih video snimaka Jubitu.

Svidio vam se članak i
pitate se što možete napraviti?
PODIJELITE ga s PRIJATELJIMA

*Stavovi izneseni u kolumnama su osobni stavovi autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala Logicno.com

Pretplati se
Obavijest
guest
Zaštitite svoje ime u komentarima... REGISTRACIJA
11 Komentara
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
Inline Feedbacks
View all comments
Nisam ja
Gost
Nisam ja
4 godine prije

Mogao je UN to vec davno znati da su mene pitali.

Avignon
Gost
Avignon
4 godine prije

Gdje su nestale Bijele Kacige? Zasto vise nema najednom “ratnih zlocina”? The New York Times je javio da ce se Trump sastati s Putinom u Reykjavík. Trump i njegovi ministri nista ne znaju o tome, jel to FAKE NEWS? Ponovo, The New York Times pise da ce Trump ukinuti sankcije… Pročitaj više »

rus
Gost
rus
4 godine prije
Reply to  Avignon

šta si ti nadrobio

jale
Gost
jale
4 godine prije
Reply to  Avignon

The New York Times je u vlasništvu najbogatijeg meksikanca Carlosa Slima koji je btw financirao izbornu kampanju Hillary Clinton.

Alen
Gost
Alen
4 godine prije

Zar ujedinjene nacije jos postoje ..

nupl
Gost
nupl
4 godine prije

Osam najbogatijih ljudi na svijetu imaju bogastva kao 50% stanovnistva s dna piramide.
Dobro funkcionira anglo-saxonski kapitalizam.

Deda Brada
Gost
Deda Brada
4 godine prije
Reply to  nupl

Kapitalizam radi ono što treba da radi – bogati bogataše. Nije ga sirotinja izmislila, pa da radi u njenu korist.

jale
Gost
jale
4 godine prije

Ispada dakle, hehehe, da su zapadne medijske optužbe o “zauzimanju” Aleppa bile fake news!

Sarajevo
Gost
Sarajevo
4 godine prije
Reply to  jale

da..upravo mislim, sta cemo onda sa #fakenews ))

čitatelj portala
Gost
čitatelj portala
4 godine prije

Pomak u pozitivnom smislu i od UN-a. I oni su prihvatili nepobitnu činjenicu.
Nešto se dobro događa u svijetu. 🙂

mars
Gost
mars
4 godine prije

Da su 1939. godine postojali “mainstream” mediji u današnjem obliku “ukrašeni” ovakvim duhom, “objektivnošću” i tehničkim mogućnostima, vjerovatno bi tadašnji konzumenti njihovih vijesti slušali o “oslobađanju” Poljske 1939. g. u izvedbi Vemahta, ili “oslobađanju” Pariza 1940. g. ili “humanitarnom” bombardovanju Londona i drugih britanskih gradova, ili o čistoj “samoodbrambenoj” vojnoj… Pročitaj više »

POVEZANE VIJESTI

Izbornik