fbpx

Trumpov bivši glavni strateg Steve Bannon želi kupiti The Daily Telegraph

Steve Bannon The daily telegraph

Milijardski blizanci Barclay, koji su trenutno vlasnici Daily Telegraph-a, navodno planiraju prodati novinu, i to za manje od trećine onoga što su za nju platili 2004. godine.

Jedna od najpopularnijih britanskih novina, Daily Telegraph, uskoro bi mogla biti prodana bivšem glavnom strategu Donalda Trumpa.

U razgovoru za The Times, Steve Bannon opisao je Telegraph kao “jedno od velikih neiskorištenih svojstava.”
“Nismo sigurni žele li je stvarno prodati, pa je, možda, to ukupni gubitak vremena”, dodao je.

Telegraph se smatra konzervativno sklonom publikacijom s odlučno pro-Brexitom agendom. Bannon sada, kako se izvješćuje, želi pod svojim vodstvom „pomaknuti novinu udesno“.

Brit-Bart dolazi?

Steve Bannon, bivši je investicijski bankar i holivudski izvršni producent. Istaknuo je položaj nakon što je osnovao konzervativnu web stranicu Breitbart News, gdje je bio izvršni direktor, između 2012. i 2016. godine.

Bannon je bio na čelu predsjedničke kampanje Donalda Trumpa 2016. godine i služio je u Trumpovoj administraciji kao glavni strateg i viši savjetnik sedam mjeseci, prije odlaska u kolovozu 2017. Posljednje dvije godine pokušava stvoriti europski savez desnice – sve stranke koje se protive vladama EU-a, a istovremeno izlazi kao pobornik Brexita.

David i Frederick Barclay, blizanci milijarderi, kupili su The Telegraph Group (sada Telegraph Media Group), koja uključuje Daily Telegraph, The Sunday Telegraph i The Spectator, od američke izdavačke kuće Hollinger International za 665 milijuna funti (854 milijuna dolara) u srpnju 2004. Tada je operativni profit tvrtke iznosio 32 milijuna funti (41 milijun dolara).

Promjenom broja čitatelja i velikim dijelom novca za oglašavanje koji se okreće digitalnim platformama poput Facebooka i Googlea, operativni profit TMG-a smanjio se dvocifreno na 8,1 milijun funti prošle godine, dok je dobit pala na samo 900 000 funti. Tvrtka je za to krivila “strukturalni pad u industriji tiskanih reklama i tiražu”.

Kako je prvi izvijestio The Times, braća Barclay, za koje se procjenjuje da vrijede 8 milijardi funti (10,3 milijarde dolara), sada preispituju vlasništvo nad svojim brojnim tvrtkama, uključujući i dostavnu kompaniju Yodel, maloprodajnu trgovinu Shop Direct i hotel Ritz u Londonskom Piccadillyu.

Izvor upoznat sa stanjem potvrdio je za The Times kako se o prodaji Telegraph Media Group “razgovaralo, ali da nijedan posao nije sklopljen na brzinu”.

Očekuje se da će TMG naći potencijalnog kupca koji će platiti iznos od oko 200 milijuna funti (245 milijuna dolara). Glasine o potencijalnim vlasnicima uključuju matično poduzeće Daily Mail koje podržava Brexit i vlasnika Washington Posta, Jeffa Bezosa.

Izvještaj Forbesa za 2017. procijenio je Bannonovu neto vrijednost između 9,5 milijuna i 48 milijuna dolara – ovisno o vrijednosti njegovih konzultantskih usluga, Bannovih strateških savjetnika i njegove istoimene filmske kompanije – pa ostaje pitanje hoće li moći prijeći preko šestoznamenkaste svote.

Svidio vam se članak i
pitate se što možete napraviti?
PODIJELITE ga s PRIJATELJIMA

Pretplati se
Obavijest
guest
Zaštitite svoje ime u komentarima... REGISTRACIJA
6 Komentara
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
Inline Feedbacks
View all comments
Kora
Gost
Kora
1 godina prije

“Izvještaj Forbesa za 2017. procijenio je Bannonovu neto vrijednost između 9,5 milijuna i 48 milijuna dolara – ovisno o vrijednosti njegovih konzultantskih usluga, Bannovih strateških savjetnika i njegove istoimene filmske kompanije – pa ostaje pitanje hoće li moći prijeći preko šestoznamenkaste svote.” No way! Forbes je i Kolindu svrstao među… Pročitaj više »

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah
1 godina prije
Reply to  Kora

@Kora :
Dakle :
U Bannonovom prisustvu dovoljno je ”pustiti vjetar” ?

Kora
Gost
Kora
1 godina prije
Reply to  Umpah Pah

@Umpah Pah

Ili “baciti bombu”, ovisno o tome tko što preferira 😉

Ha ha
Gost
Ha ha
1 godina prije
Reply to  Kora

neka kupi prije će propasti

Kora
Gost
Kora
1 godina prije
Reply to  Ha ha

@Ha ha On je već politički propao, a neće mu još dugo potrajati ni “financijska idila” o kojoj piše Forbes. Bannon je jednostavno “potrošen”. P.S. – Umjesto da kupi The Daily Telegraph, više bi mu vrijedilo investirati u portal Narod hr. Ako ništa drugo, barem sebi za utjehu. Naime, unatoč… Pročitaj više »

Janko
Gost
Janko
1 godina prije

Treba mu jos jedna novina za raspirivanje mrznje prema Rusiji i unosenja nereda i napetosti u politicki zivot Evrope.

POVEZANE VIJESTI

Nije pronađen nijedan rezultat.

Izbornik