fbpx

Pitali ste nas, mi odgovaramo – Prof. dr. sc. Krešimir Pavelić o mRNA i mijenjanju DNK

Pitanja i odgovori - mRNA

Sinoć, nakon jučerašnje popodnevne objave teksta „Dr. Tal Zaks, izvršni direktor medicinske službe Moderne priznao je da mRNA mijenja DNK„ pročitala sam sve komentare naših čitatelja (od kojih, moram priznati, uvijek učim) te se odlučila poslati prozvanima zamolbu za stručan odgovor na pitanje našeg čitatelja-komentatora nadimkom Stara kuka koji je pitao slijedeće:

„Volio bih da Logično pozove dr Sladoljeva, dr Gajski, dr Pavelića ili bilo kojeg drugog stručnjaka da nam pojasni ova konkretna (podebljana) pitanja jer do sada ni u jednom razgovoru s njima ili s bilo kim drugim nisam vidio odgovore na njih, a ti odgovori su ključni za informiranje o potencijalnim rizicima od mRNK cjepiva.“

Kako su nam naši čitatelji i cjelokupna javnost jako bitni odmah sam zamolila prof. Krešimira Pavelića i dr. sc. Srećka Sladoljeva (jer je to njima najbliže područje), no znala sam da ću odgovor od prof. Pavelića dobiti još tijekom noći, kao što se i dogodilo.

Cijeli odgovor prof. Krešimira Pavelića citiram:

„Čitatelj postavlja logična pitanja. Nedvojbeni odgovori na ova pitanja ne mogu se dati s obzirom da istraživanja koja bi potvrdila ili opovrgnula ove teze s mRNA konstruktima, a koji se u ovom treutku unose u tijelo kao ”cjepiva” za COVID-19, nisu u biti provedena. Kratko testiranje na ljudima provedeno je u  2020. s javno dostupnim podacima o smrtnim slučajevima i registriranim neželjenim pojavama.

Poznato je, međutim, kako je u eksperimentalnih životinja koje su primile cjepivo na SARS-CoV došlo do npr. Th2-immunopatologije.

Neka mRNA cjepiva  su testirana na ljudima, npr. protiv ptičije gripe i influence. Pratilo se povećanje titra specifičnih antitijela u serumu uz neželjene pojave, no nema podataka o zdravlju uključenih nakon studije, niti o zaštiti od navedenih bolesti u daljnjem tijeku života.

Dakle, nema dovoljno kvalitetnih podataka o sveobuhvatnom zdravlju kao niti dugoročnoj smrtnosti cijepljenih SARS cjepivima niti mRNA cjepivima, kao niti podataka o pojavi smrtnosti kroz duži period u cijepljenih.  Nema niti podataka o zaštiti koju ova cjepiva pružaju od “divljih” tipova virusa odnosno njihovim dugoročnim učincima na zdravlje.

mRNA kodira za određeni protein – to je točno. Predmetna mRNA koja kodira za SARS-CoV2 virusni protein spike je ”modificirana” (čime i na kojim mjestima?) da bi uopće ušla u stanicu, a da pri tome ne izazove imunološki odgovor protiv tog istog stranog konstrukta nije najjasnije. Vjerojatno se to postiglo s više modifikacija, pa tako i onih kemijskih. Također, nije jasno jesu li zadovoljene regulative s obzirom na nanoformulacije nosača tog mRNA-konstrukta i aditive u tim preparatima. Ukoliko bilo tko želi registrirati medicinski nanoproizvod koji ulazi u krvotok čovjeka, namučio bi se s obzirom na vrlo striktne regulative u tom području gjde je ključno dokazati sigurnost (distribuciju u tijelu, učinak na tkiva, organe, eventualnu toksičnost itd.).

Spike protein kojeg stanica proizvede putem unesenog mRNA konstrukta, a koji se trenutno koristi za cijepljenje protiv SARS-CoV2, nije protein tijela, a nije niti strani protein ukoliko ga sama stanica proizvodi te nema podataka kako organizam na to reagira. Može se o tome raspravljati no nema pokusa koji nedvojbeno dokazuju sigurnost ili isključuju autoimune reakcije. Štoviše, iz literature i opserviranih nuspojava  može se pretpostaviti kako su upalni pa i autoimuni procesi u primatelja mRNA cjepiva vrlo vjerojatni.

S obzirom da je pokazano kako mRNA ili modifikacije mRNA mogu imati efekte na pojačanu proizvodnju proteina i na genom (DNA) ishode trenutnih masovnih ”cijepljenja” uopće ne možemo predvidjeti niti znati što su točne posljedice. Efekti se također mogu razlikovati od pojedinca do pojedinca. U čitavom ovom „pothvatu“ uopće se ne vodi računa o personaliziranom pristupu cijepljenju niti o produkciji personaliziranih cjepiva!

Također, vrlo je plauzibilno pretpostaviti da se SARS-CoV-2 RNA (u ovom slučaju mRNA iz tzv. cjepiva) može prepisati u ljudskoj stanici uz pomoć reverzne transkriptaze iz npr. elemenata LINE  te se tako nastale DNA sekvence integriraju u genom te se potom prepisuju opet u RNA. Samo uzgred možemo spomenuti da integracije dijelova genoma mikroorganizama (neki čak djeluju kao onkogeni) nije nepoznata pojava. Takve promjene u DNA se mogu nasljeđivati. Koje su to točno promjene koje se događaju u ovom treutknu ne možemo znati, možemo o njima raspravljati temeljem objavljenih znastvenih radova i ovih teorijskih saznanja koja postoje, a koja otvaraju niz potencijalno neugodnih pa i opasnih ishoda.

Imunitet je složen sustav te specifičan imunitet (specifična antitjela) nije dostatan za zdrav život. Cijepljenje stoga ne bi trebalo biti jedino rješenje za pitanja zaraznih bolesti, te nikako ne bi trebalo zamjenjivati jačanje prirodnog imuniteta ili prirodno stvorenog specifičnog imuniteta. Također, cjepljenje  ljudi koji normalno preboljevaju bolest niske stope smrtnosti je medicinski upitno.

mRNA ne ostaje trajno u tijelu osim ako se ugradi u genom kao što je gore navedeno. U tijelo se u ovom slučaju ne unosi samo mRNA već čitav konstrukt o kojem specifični znastveni detalji nisu objavljivani u široj javnosti – koliko je vidljivo iz znanstvene literature nema studija koje prate posljedice unošenja ovih konkretnih konstrukta u tijelo. Obično se u studijama na ljudima s različitim cjepivima prate nuspojave i razina stvorenih antitjela. To ni najmanje nije dovoljno za razumijevanje posljedica po zdravlje niti sistemskih učinaka na tijelo.

Nemojmo zaboraviti da ovi konstrukti nisu odobreni od krovnih agencija za odobravanje lijekova (FDA, EMA) već imaju odobrenje za tzv. hitnu uporabu samo ”dok traje izvanredno stanje” (tzv. emergency use) što znači da nisu provedene potrebne studije, niti su preparati dobili odobrenje za normalnu prodaju i distribuciju već su u tijeku eksperimenti na ljudima koji se perpeturiaju održavanjem ”izvanrednog stanja”.“

Sviđa vam se portal Logično?
LAJKAJTE NAŠU STRANICU

(samo jednom, ako kliknete drugi put, Facebook će smatrati da nas ne volite)
Pretplati se
Obavijest
guest
Zaštitite svoje ime u komentarima... REGISTRACIJA
175 Komentara
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
Inline Feedbacks
View all comments
gis
Gost
gis
11 dana prije
Reply to  Moderna

Život dam, DNK ne dam.

mario
Gost
mario
11 dana prije
Reply to  gis

index hr/mobile/clanak.aspx?category=vijesti&id=2265035

Pola od oboljelih ili je cjepljenih ili su prebolili koronu. Lički stožer

gis
Gost
gis
11 dana prije
Reply to  mario

WHO-a traži novu istragu o hipotezi curenja virusa iz kineskog laboratorija, upozorio da stručnjaci nemaju nesmetan pristup informacijama

Lucija, prva
Gost
Lucija, prva
11 dana prije
Reply to  gis

Ne nasjedati.
Tako se ljudi samo vrte u krugu.
Irelevantno.
Kao i pitanja ima/ nema virusa itd.

Bitne su mjere koje se provode.

rimtu
Member
Active Member
rimtu
11 dana prije
Reply to  Lucija, prva

Jedina ti ovdje nasjedaš na trolanje.

Lucija, prva
Gost
Lucija, prva
10 dana prije
Reply to  rimtu

Jao, pojavio ti se brat.
Sigurno ‘bliska’ IP adresa…😀

mario
Gost
mario
11 dana prije
Reply to  Lucija, prva

A koje bi ti mjere provodila

Lucija, prva
Gost
Lucija, prva
10 dana prije
Reply to  mario

Nikakve.
Kakva su to pitanja?

Tvrtko
Gost
Tvrtko
11 dana prije
Reply to  Lucija, prva

Nikakve mjere se nisu provodile zadnjih 30 godina i sve je bilo normalno, kad su krenule mjere i testiranje na toplu vodu, sve je krenulo prema njusra u kojem smo sad, prirodno? Nije, planirano do u detalj.

Tvrtko
Gost
Tvrtko
11 dana prije
Reply to  mario

Kakav idiot moraš biti da tražiš testiranje na papaju ako počneš šmrcati i malo kašljati? Kad mi to neko objasni onda možemo dalje.

Malomorgen
Gost
Malomorgen
10 dana prije
Reply to  mario

čudno…… sad odjednom vjerujete kao lažljivom indexu? 😎

gis
Gost
gis
10 dana prije
Reply to  Malomorgen

Pfizer objavio da je cjepivo sigurno za djecu stariju od 12 godina.

mario
Gost
mario
11 dana prije
Reply to  Moderna

Hvala Arna

Malomorgen
Gost
Malomorgen
10 dana prije
Reply to  Moderna

ewo…… danas u 13h,cijepljen sa astra zeneca….
da vidimo…. 😒

bumbar
Member
Trusted Member
bumbar
10 dana prije
Reply to  Malomorgen

Video: Steven Hotze, dr. med. specijalist imunologije i alergologije objašnjava zašto mRNA cjepivo protiv C0VIDA-19 uopće nije cjepivo i koje su opasnosti – s prijevodom
https://dokumentarac.hr/covid-19/video-steven-hotze-dr-med-specijalist-imunologije-i-alergologije-objasnjava-zasto-mrna-cjepivo-protiv-c0vida-19-uopce-nije-cjepivo-i-koje-su-opasnosti-s-prijevodom/

jedna gospođa
Gost
jedna gospođa
11 dana prije

Ja bi samo od srca zahvalila gđi Šebalj na trudu i entuzijazmu da istina dođe do što više ljudi.

gis
Gost
gis
11 dana prije
Reply to  jedna gospođa

Polovica svih novo zaraženh su oni koji su već preboljeli Coronu ili su bili cijepljeni.

"Jedan gospodin!!
Gost
"Jedan gospodin!!
11 dana prije
Reply to  jedna gospođa

Da je toliko vrsna ne bi imala vremena za baviti se tužbama protiv svih i svatkoga. Druga To bi imalo smisla no onda se postavlja pitanje tko je taj. Zar ne?

Blaza
Gost
Blaza
10 dana prije

U Zagrebu od danas brnjice i na otvorenom. Stavi svoju, i kuš.

Tucker Carlson
Member
Famed Member
Tucker Carlson
11 dana prije

Malo,ne previse,off topic..jos od proslog ljeta. Tucker:when do we get America back? Jos postoji na you tube.razlog zasho sam uzeo ovaj nadimak nakon duzeg pracenja portala.ako se ne javim duze vremena,ipak cu citati clanke i,posebno,komentare.puno pozdrava svim dobrim ljudima.hvala.

Dinarosaurus
Gost
Dinarosaurus
11 dana prije
Reply to  Tucker Carlson

I tebi.

gis
Gost
gis
11 dana prije
Reply to  Tucker Carlson

Povratio vjeru u sebe.

Zagor
Gost
Zagor
11 dana prije
Reply to  Tucker Carlson

Eto, pratio poveznicu i nakon Tuckera krenulo ovo “Compilation of President Reagan’s Humor from Selected Speeches, 1981-89”, umro od smijeha.

Tommi
Gost
Tommi
11 dana prije

Vezano za temu mRna cjepiva šaljem link na stranicu nizozemskog znanstvenika Geert Vanden Bossche, znanstvenik koji se profesionalno bavi cjepivima i surađivao je sa Gates fundacijom. Bossche je objavio (na LinkedIn i na svojoj stranici) otvoreno pismo prema WHO u koje tvrdi: mRNA cjepiva generiraju nove sojeve virusa. Link u nastavku:
https://www.geertvandenbossche.org
https://www.linkedin.com/in/geertvandenbossche/detail/recent-activity/

Molim ako je moguće da netko od znastvenika prokomentira zaključke navedenog gospodina. Hvala!

ZAGREPCANKA
Gost
ZAGREPCANKA
11 dana prije
Reply to  Tommi
Legendarni Grk
Gost
Legendarni Grk
11 dana prije
Reply to  Tommi

Sve što banda nudi, od testiranja, pa do liječenja, boravka u bolnici, respiratora i cjepiva je radi trovanja i ubijanja.
Oni koji izbjegnu te njihove trovačke “medicinske metode” ostaju živi i zdravi.

Mr.T
Gost
Mr.T
10 dana prije
Reply to  Legendarni Grk

+

otpisani
Famed Member
otpisani
11 dana prije
Reply to  Tommi

Najbolje ti je da čekajući “znanstveni” komentar, u međuvremenu pročitaš komentare čitatelja Logičnog (između ostalih i moj) na njegov “apel” a za kojega ti ZAGREPCANKA nudi link na objavljeni članak ovdje na Logičnom…

Kos
Member
Member
Kos
11 dana prije
Reply to  Tommi

Biblijska ‘Knjiga Istine’ (google Knjiga Istine i zanemarite clanke koji napadaju proroka)
;

Global Plan to deplete world population and overthrow world leaders
Friday, November 26th, 2010 @ 03:00

Their wicked plans also include a new global vaccination which will create disease all over the world.
Sunday, June 17th, 2012 @ 20:15

Then there will be the introduction of a global vaccination, which will kill you, if you accept it
Saturday, October 13th, 2012 @ 16:10

This vaccination will be a poison and will be presented under a global healthcare plan
Friday, November 9th, 2012 @ 21:00

Global Vaccination: One of the most wicked forms of genocides ever witnessed since the deaths of the Jews
under Hitler
Saturday, November 10th, 2012 @ 23:45

The global vaccination I told you about in 2010 will soon be witnessed
Friday, October 3rd, 2014 @ 15:10

666 will be embedded, its number hidden, into a chip which you will be forced to accept just as you would any
vaccination.
Friday, June 1st, 2012 @ 20:15

The mark of the beast will bring with it death – death of the soul and death by a terrible disease
Monday, July 29th, 2013 @ 11:23

otpisani
Famed Member
otpisani
10 dana prije
Reply to  Kos

Bravo Kos ! …sve je bilo tu (već 10 godina) i lijepo prezentirano svjetskom roblju što mu se sprema i što ga čeka.

…I što je svjetsko roblje učinilo !? – pohrlilo se “cijepiti” čim je “cjepivo” stiglo.

I što sad učiniti? … ništa, za glupo roblje koje se hoće samoubiti!
…gledaj i misli kako ćeš što bezbolnije izbjeći prisilu na “cijepljenje”

Kos
Member
Kos
10 dana prije
Reply to  otpisani

Evo jos nesto, ”Knjiga Istine’ ima 1300 poruka u periodu 2010 do 2015, ukratko o cemu govori: : WW3 is ahead, USA and EU fall, war will be short and nukes will be used. Antichrist emerges into war as the peacemaker and he is someone from the east. Do not take the chip(mark of the beast) for it will mean hell if taken(and not in the ‘state of Grace when taken) . Gods chastisements(weather, nature, ..) will escalate(mild form is seen as climate change) and we can repent only while alive. There will be a personal experience: ”cross will appear in the red sky/two comets will collide +supernatural earthquake will be felt” – Gods proof of His existence and a chance to save our souls prior Second Coming. Seal of the Living God is a prayer contained in the Book of Truth…This is in short what Book of Truth is about. .take care and have a nice day. Hope you will read this . Jesus is coming. : The Archangel Gabriel said to Daniel (Daniel 10:21): “But first I will tell you what is written in the Book of Truth.” At the end he said: (Daniel 12:9): “Go now, Daniel,… Pročitaj više »

Dinarosaurus
Gost
Dinarosaurus
11 dana prije

OnTropic: R.Valdec/normabeltočkakom “”ORAO PAŠKO JE PO SVOJIM POUZDANIM KURIRIMA POSLAO OBAVJEŠTAJNO IZVJEŠĆE O MIGRANTIMA GAZDI, A OVAJ GA PREKO MOG ŽORKE, UVALIO MENI. ČINI MI SE DA SU MALO NAKITILI. A VAMA? (2dio) ‘Nego, ništa ne pišeš o migrantima u zadnje vrijeme… Nisi valjda i ti toliko zaokupljen samo koronavirusom, Mamićem, Milanovićem, Majom Šuput…, pa ne vidiš što se zbiva? Zazelenilo je, navalili kroz šume u Hrvatsku, a ti tu samo sjediš! Što ne sjedneš u auto i odeš malo do Bihaća i Kladuše, puno toga će ti biti jasnije…’, oprezno mi je na terasi prišao moj Žorka dok sam pohlepno upijao sunčeve zrake, a s njima i vitamin D koji, kažu, štiti od zaraze koronavirusom. ‘Kako da sjednem i odem dolje budalo, pa znaš i sam da sam svakodnevno na fizioterapijama, da još uvijek jedva hodam, a ti bi da skakućem po šumama i gorama za migrantima. Uostalom, naskakao sam se za njima ovih zadnjih šest godina toliko koliko ni oni sami nisu prepješačili – od Iraka, Sirije, Turske, Grčke, Makedonije…, pa dalje ‘Balkanskom rutom’ sve do Njemačke i Švedske. A i na Siciliji dočekivao ‘moreplovce’ koji dolaze iz Afrike preko Mediterana. Znam o tome sigurno tisuću puta više… Pročitaj više »

Kmet
Gost
Kmet
11 dana prije

CIJELU OVU EKIPU ZATVORITI I IMOVINU IM ODUZETI. CIJEPITI IH I STUDIRATI 10 GOD MIN POSLJEDICE. SVAKI DAN GURATI IM PCR U NOZDRVE NEKOLIKO PUTA.
MEDICINSKI TEROR I EXPERIMENTALNI PROCES CEGA I KOME DOBRO? PUNO REKLAME NIGDJE I NIKO GARANTIRA…..

Neznanje
Gost
Neznanje
11 dana prije
Reply to  Kmet

Prije no što nastaviš, Kmete, proguglaj “likove i djela” “faca” koje su ti kreirale mišljenje.
Upsss!!?

Legendarni Grk
Gost
Legendarni Grk
11 dana prije

I u Njemačkoj se zaustavlja cijepljenje zbog sve većeg broja oboljelih i umrlih od tzv. “cjepiva”:

https://www.paraf.hr/novi-slucajevi-tromboze-u-berlinu-zaustavljeno-cijepljenje-astrazenecom-zena-mladih-od-60/

Zanimljivo je kako se naši političari i dalje prave grbavi u vezi svih ovih obustava cijepljenja i kako dalje forsiraju trovanje ljudi, pri čemu porezni novac iz proračuna ide trovačima koji ne odgovaraju za štetne posljedice – tipični masonski perfidni obrazac djelovanja i zarađivanja na tuđoj šteti i patnji.

Na kraju će se pokazati da je najbolje postupiti, kao i kod prevare s fiktivnom “svinjskom gripom” 2009-2010 – čekati i gledati što se događa s onima koji su se cijepili i zaobići taj cjepilački trovački cirkus u širokom luku.

Ivičaaa, sacekaj da se bankarsko-politicarski masonski kopilo pojavi na cos od spic i onda mu sa celicno čevama nagari takvo plotuna direktno na možaka, da mu od celo možaka napravis kajgana!” – kako bi to rekao Grk.

Tupko Glupko
Gost
Tupko Glupko
11 dana prije

Fascinantno je u cijeloj priči da nitko prije davanja ovih eksperimentalnih cjepiva ne testira ljude na antitijela ima li uopće smisla da se cijepe.
A u Hrvatskoj do sada skoro 270.000 pozitivnih na PCR testu, što je 7% pučanstva, a broj koji je bio u doticaju sa virusom višestruko veći.
Nama je fasicinantno, novinarima nije da to pitaju na pressicama Stožera, a redateljima ovog igrokaza to dođe pod “novo normalno”:

CAN
Gost
CAN
11 dana prije
Reply to  Tupko Glupko

Izgleda svegrbavost dominira.
Pozdrav

Frane
Gost
Frane
11 dana prije

Profesor Pavelić opravdano upozorava na moguće biološke posljedice intervencijom ovih cijepiva u čovječji genom. To je jedan segment u ovom procesu transformacije definicije čovjeka iz do sad nam poznatog antropološkog rakursa koji u ovoj kuronja krizi sve više nalikuje kinologiji.Evo danas nas stožer sa empatijom obavještava kako će u ovom procesu “uzica>brnjica>pelcovanje”svoj “humanistički” doprinos prinjeti i VETERINAR.Oni će u nedostatku cijepitelja zdušno pomagati u pelcovanju.
Jučer na Matrix portalu ljudi se u komentarima groze nad predočenom slikom iz Zg tramvaja gdje se simpatični psić šepuri u tramvaju bez brnjice okružen sa obrnjičenim “ljudima”koji to uopće ne doživljavaju uvredljivo.U ovim hudim,pasjim vremenima ne bi bilo loše poslušati pismu grupe Smak :Ljudi nije fer,/čovek živi kao ker.nisam Frane nego Brane

piždro
Gost
piždro
11 dana prije
Reply to  Frane

e frane sve si opisa kako je.. šta reći drugo, nego dobar dan tugo.

Malomorgen
Gost
Malomorgen
11 dana prije
Reply to  Frane

cijepivo NE menja genom……….. tačka

Brane
Gost
Brane
11 dana prije
Reply to  Malomorgen

Možda da, možda ne ali ova dresura mjenja opasnije nego cijepivo.koje je samo jedna od etapa u ovom procesu . Dovođenje VETERINARA da nas ,pelcuju me asocira na “Koridu sa ljudskim dostojanstvom”.Najprije su počeli sa mantama,plaštevima ispred očiju,strašenjem pa nastavili sa pikanjem ,pikadori,i na kraju ulaze toreadori koji nam zadaju kao matadori završni udarac našoj ljudskosti.Pa našto ti liče oni nesretni redovi za cijepljenje,ili ovi nesretnici u Zg tramvaju.Molim vas pogledajte tu fotografiju :veseli radosni pas i tužni obrnjeni ljudi.Jednostavno rečeno gadi mi se ova novonormalna profana soteriologija.

CAN
Gost
CAN
11 dana prije
Reply to  Brane

I meni.

Kažun
Member
Kažun
11 dana prije
Reply to  Malomorgen

Sereš.

mislim
Gost
mislim
11 dana prije
Reply to  Malomorgen

šoping i točka!

mrimproper
Gost
mrimproper
6 dana prije
Reply to  Malomorgen

rna po nijednoj definiciji cjepiva ne može da bude cjepivo, ali eto registrirano je kao cjepivo zbog lobija i extraprofita

Max
Member
Famed Member
Max
11 dana prije

Opasno je zato je i stvoreno

otpisani
Famed Member
otpisani
11 dana prije

Hm, nakon ovog odgovora gospodina K. Pavelića mislim da bi Stara Kuka trebao iskoristiti i đoker zovi i predlažem mu da zove B.Gejtsa, jer mislim da je ON ipak bolje upoznat sa problematikom “cjepiva” … ako ne bude zadovoljan ni odgovorom tog čuvenog “filantropa”, ostaje mu da se obrati publici tj. NAMA, i siguran sam da će moći zaključiti da mu je najbolje da uzme pola-pola… 😉

CAN
Gost
CAN
11 dana prije
Reply to  otpisani

Joker zovi nas i doveo tu gdje jesmo

otpisani
Famed Member
otpisani
10 dana prije
Reply to  CAN

Je! , pa zato sam i predložio da se ga zove za odgovor 😉

CAN
Gost
CAN
10 dana prije
Reply to  otpisani

😉

Stara kuka
Gost
Stara kuka
11 dana prije

Prije svega zahvaljujem gospođi Arni i dr, Paveliću na ovako brzom i ažurnom odgovoru na moja pitanja koja vjerujem ne muče samo mene. Zaista ste me ugodno iznenadili, a u današnje vrijeme ugodna iznenađenja su postala prava rijetkost. A sad bih još samo malo o odgovorima koje je dr. Pavelić dao a koji mi se čine ključnim: “Također, vrlo je plauzibilno pretpostaviti da se SARS-CoV-2 RNA (u ovom slučaju mRNA iz tzv. cjepiva) može prepisati u ljudskoj stanici uz pomoć reverzne transkriptaze iz npr. elemenata LINE te se tako nastale DNA sekvence integriraju u genom te se potom prepisuju opet u RNA. Samo uzgred možemo spomenuti da integracije dijelova genoma mikroorganizama (neki čak djeluju kao onkogeni) nije nepoznata pojava. Takve promjene u DNA se mogu nasljeđivati.”  “mRNA ne ostaje trajno u tijelu osim ako se ugradi u genom kao što je gore navedeno.”  “Takve promjene u DNA se mogu nasljeđivati.”  mRNK, koliko mi je poznato, ne stvara se iz čistog zraka nego nastaje isključivo prepisivanjem određenog segmenta DNK, naknadnim izmjenama tog prepisanog genetskog materijala nakon čega on iz stanične jezgre prelazi u citoplazmu i prenosi ribosomima informaciju potrebnu za sintezu konkretnih proteina. Ono što mi ovdje još nije jasno, kuda odlazi… Pročitaj više »

otpisani
Famed Member
otpisani
11 dana prije
Reply to  Stara kuka

“Još jednom se ispričavam zbog upornosti, ali kako sami napisao moje znanje o tom području je vrlo skromno PA SE MOGU OSLONITI SAMO NA LOGIKU I NA ZDRAV RAZUM 

Pretpostavljao sam da nećeš biti zadovoljan odgovorom (jer ja nisam a niti očekujem zadovoljavajući odgovor), ali SAM SI SEBI odgovorio gdje treba tražiti odgovore… živ bio! …i odhebi sve ono što ti ne prolazi kroz okvir LOGIKE SVOG ZDRAVOG RAZUMA.

Stara kuka
Gost
Stara kuka
11 dana prije
Reply to  otpisani

Nije da nisam zadovoljan odgovorom. Nego nekad odgovori samo potiču nova pitanja.

A radi se o tome da uz sav ogromni materijal o toj tematici koji možeš naći na internetu u svoj toj poplavi stručnih termina i opsežnih tekstova, da ne spominjem propagandne laži, jednostavno se ovakva temeljna i jednostavna pitanja izgube i na njih ne možeš naći odgovor koji bi laik razumio.

Novi kolac
Gost
Novi kolac
11 dana prije
Reply to  Stara kuka

I od mene veliko hvala.👍

Istražuj
Member
Famed Member
Istražuj
11 dana prije
Reply to  Stara kuka

“… jednostavno se ovakva temeljna i jednostavna pitanja izgube …” Upravo to i jeste karakteritika svake pseudo-nauke… Dakle raspredacemo pricu o “atmosferi na Veneri“…. premda nikad niko nije “napustio” tzv “nizu orbitu zemlje“, kao sto to i Obama javno rece… Zamisljat kao izgledaju “unutarnji slojevi zmelje“…. premda od navodnih 6731 km radiusa Zemlje – Sovjeti napravili najdublju busotinu na 12 km… ,blebetati o “zarazi” – premda nikad nisu uspjeli “zaraziti” – bilo koji organizam – u kontroliranim uvjetima… eksperimentirati sa cjelokupnim covjecanstvom kao sa stakorima mjenjajuci nas genetski kod – premda, pojma nemaju sta mjenjaju i jasno je da jediuno mopgu izazvati ogroman pomor ljudi… … ALI…. Pseudo.nauku (kao i pseudo-religije ove tzv “abrahamske prevare”) – kontrolira ista judaizerska banda kamatara i satanista… Njima je bukvalno SVE ovo odlicno – da “filantropski podare” – cjelokupnoj ljudskoj rasi… Jednostavna pitanja – nisu za pseudo-nauku u opste interesantna… Naprosto nema sanse da odgovore na njih… Razumljivo (idiotizirani) talibani-pseudo-nauke ce po obicaju kao pitbul terijeri, napadati svakog ko propituje… Ne da bi diskutovali jednostavna i temeljna pitnja.. NE. Talibani su tu da “brane” pseudo-nauku… A dokumentovana diskusija sa talibanima – naprosto nema smisla… Nemaju nikakvih dokaza – osim totalnih budalastina (idiotizma) za “potporu”… Pročitaj više »

Malomorgen
Gost
Malomorgen
11 dana prije
Reply to  Istražuj

da da…. čak je tesla po tvoje pseudo….. neki kvazi naucnik…… 😎

Metabaron
Member
Metabaron
11 dana prije
Reply to  Malomorgen

Ne pravi se stalno budala , ostat ces takav .

Stock
Member
Famed Member
Stock
11 dana prije
Reply to  Stara kuka

Bravo kuka!
Doktor je to objasnio kao da je na nekom simpoziju gdje su u publici znalci.
Tvoja pitanja traže jednostavnije objašnjenje, a što ne znači da takvo objašnjenje je nemoguće.
Treba biti pedagog. Vjerujem da će se brzo naći neko ko, na osnovu doktorovog izlaganja, može dati jednostavne, širokoj masi razumljive odgovore.
I u pravu si kada kažeš da je razumjevanje nabrojanih procesa od životne važnosti.
Čak i za nas koji nemamo planove za vakcinaciju. Posmatrajući te procese možemo se mudrije postaviti u diskusijama sa “sveznalicama”.

otpisani
Famed Member
otpisani
11 dana prije
Reply to  Stock

Čak i sami tvorci “cjepiva” još uvijek nemaju odgovore na svoje pretpostavke…

Neke odgovore će dobiti kada budu vidjeli kako reagiraju “cijepljeni”.
…da oni imaju odgovor na pitanja koja istražuju, mi ne bi ni znali o tome i cijele ove pi.darije ne bi ni bilo.
Pretpostavljam da su u potrazi za “tajnom života” kako bi bogataši mogli sebi dokupiti koju godinu života a roblje im služi za vršenje eksperimenata

Metabaron
Member
Metabaron
11 dana prije
Reply to  otpisani

Ako ikad provale kako da TO postignu , bit ce ih se nemoguce otarasiti .

Tvrtko
Gost
Tvrtko
10 dana prije
Reply to  Metabaron

Vakcina parabelum je riješila mnoge pa će i njih, ne brinem se za to.

otpisani
Famed Member
otpisani
10 dana prije
Reply to  Metabaron

Neće to postići jer će se zbog pretjerane žurbe “dogoditi narod” i moguća velika tarapana koja bi sotonine znanstvenike vratila na početni položaj.
…a ako i ne dođe do destrukcije, ovim bijednicima koji su idejni vođe i financijeri svega ovoga, ističe vrijemei uskoro će ih vrag odnijeti i tada će sve polako doći u normalu (a možda se i Bogovi u međuvremenu vrate i spase nas;)

CAN
Gost
CAN
11 dana prije
Reply to  Stock

Točno.
Pozdrav svima

rimtu
Member
Active Member
rimtu
11 dana prije
Reply to  Stara kuka

“Ispričavam se ako sam možda dosadan”

Nisi dosadan, a o problematici znaš vjerojatno više od 95% “doktora” te struke.

mario
Gost
mario
11 dana prije
Reply to  rimtu

Kuka postavlja pitanja koja sve nas zanimaju, kako on uči, tako i mi, hvala kuka

Lucija, prva
Gost
Lucija, prva
11 dana prije
Reply to  rimtu

Ajoj… 🙈
Još jedan @Istražuj.

Ti isto nisi kod nas išao u školu?

rimtu
Member
Active Member
rimtu
11 dana prije
Reply to  Lucija, prva

mupm.

Simon
Gost
Simon
11 dana prije
Reply to  Lucija, prva

Nemoj tako, griješiš, koliko se može primjetiti između rimtu i Istražuj postoji znatna svijetonazorska razlika, prvi više gleda na stvari metafizički, a drugi fizički. Poneki komentari od obojice meni su interesantni za pročitati jer se radi o različitim načinima i točkama iz kojih se gleda, a sličnim pogledima.
U školama koje su obavezne vrlo malo korisnog se može naučiti, a ako se sve nekritički uzima to na duge staze bude i štetno. Škole u prvom redu služe za oblikovanje mindseta, a tek poslije za neka šablonska znanja.

Lucija, prva
Gost
Lucija, prva
11 dana prije
Reply to  Simon

Poštovani.

Istina je da je @Istražuj ovdje stavio korisnih linkova…ali veliko je pitanje što je on iz toga naučio/ zaključio.

Nemojte raditi pogrešku, kao mnogi ovdje, da svoju školu poistovjećuje sa drugima; također, ako nekoga zanima neko područje, on će ga pratiti i izvan ili nakon škole.

Škola vas mora naučiti osnovnim pojmovima, kao što je, neznam, gravitacija, crveni pomak, gen itd. i trenutnim znanstvenim tumačenjima.
U tome ne vidim nikakvu ideologiju. Ni maindset, ni šablonska znanja.

Ozbiljan čovjek, ako vidi da mu nešto ‘fali’, jednostavno može otići i pogledati pojam na internetu.
I to iz više izvora.

CAN
Gost
CAN
11 dana prije
Reply to  Lucija, prva

A ako je offline?

Lucija, prva
Gost
Lucija, prva
10 dana prije
Reply to  CAN

Knjižnica

CAN
Gost
CAN
10 dana prije
Reply to  Lucija, prva

Isto online preselila.vidiš da kasno palim?!

mario
Gost
mario
11 dana prije
Reply to  Lucija, prva

A šta je gravitacija po školi

Toni
Gost
Toni
11 dana prije
Reply to  mario

A što je gravitacija na placu? Što po taksistima? Što po šoferima?

Lucija, prva
Gost
Lucija, prva
10 dana prije
Reply to  mario

Očito nisi pročitao moj komentar.

Šta si ti, dijete neko?

Cilj je da sam odeš i pogledaš što je gravitacija; od osnovnih i osnovnoškolskih tumačenja, na dalje.

Ne očekuj da ćeš doći odmah do sinteze svih sila…

mario
Gost
mario
11 dana prije
Reply to  Lucija, prva

Škola programira i laže buduće robove

Toni
Gost
Toni
11 dana prije
Reply to  mario

Tako je. Zato je dotična novinarka za potrebe ovog teksta kontaktirala čobana s Vlašića.

Lucija, prva
Gost
Lucija, prva
10 dana prije
Reply to  mario

Vi ste sami izabrali ropski položaj.
PRIJE ovih događanja.

Jeste kad čuli za postojanje knjižnica? Biblioteka?

Upravo ste pokazali, a i davatelji pluseva, da sam – u pravu.

Simon
Gost
Simon
10 dana prije
Reply to  Lucija, prva

Oko škole se nismo baš razumjeli, školovanjem se dobije puno više definicija i podataka nego znanja, ali ni to nije problem, međutim školom se formiraju percepcije i umovi na način da se poslije škole ne propitkuju autoriteti odnosno i da se ne diraju određene dogme, tako da je obrazovanje usmjeravanje daljnjih učenja ili usvajanja novih znanja čime se nastoji postići to da tko želi poslije škole bilo što dalje proučavati da se kreće unutar strogo određenih granica koje onemogućavaju pogled na širu sliku.

Lucija, prva
Gost
Lucija, prva
10 dana prije
Reply to  Simon

NITKO ne može sagledati širu sliku, percepcijski, metodološki ni misaono…ako nezna ništa o dijelovima.

Gledam kuću, gledam ogradu, gledam drvo… neznam što je kuća, što je ograda, što je drvo…ali znam što je – naselje ili grad?

Simon
Gost
Simon
10 dana prije
Reply to  Lucija, prva

Čini se kako se nemožeš izvući iz zamke forme pa ne vidiš sadržaj. Irelevantno je da li je zaselak, mjesto, selo, naselje, gradić ili megapolis. Sadržaj svih od tih formi su ljudi koji tu žive i oni su najvažniji.
Nije točno kako nitio nemože vidjeti širu sliku, mogu mnogi koji vide kako financijski sustav ima veze s koronom, a posljedica korone su mjere i cijepljenje, što sve zajedno ima veze s kontrolom stanovništva. Nemože nitko reći kako svojevremena redefijicija pojma pandemija od WHO nije imala veze s ovim što se događa danas i kako ovo što se događa danas nema veze s globalnom financijskom situacijom. Pri svemu tome meni nije potrebno znati koje molekule se nabijajaju na spike proteine korona virusa niti mi je potreban studij iz genetike ili imunologije.
Većina ljudi u životu radi ono što najbolje zna i problem nastaje kad to ljudi počmu zloupotrebljavati, a zloupotreba se krije pod krinkom struke i jedan put kad se izgubi povjerenje teško se ili nikako vraća.

Histrion
Gost
Histrion
10 dana prije
Reply to  Simon

Bravo.

rimtu
Member
Active Member
rimtu
11 dana prije
Reply to  Simon

Šupljača je prešuplja za shvatit išta što se u školi ne uči.
Pa vidiš da dole spominje i gravitaciju kao neki osnovni pojam o kojoj ni najučeniji de8ili ne znaju gotovo ništa, osim bubat nebuloze, kao i dotična kokoš.

Toni
Gost
Toni
11 dana prije
Reply to  rimtu

Malo Newtonove mehanike ne bi bilo loš ponovit. Ono, F=Gxm1xm2\r2…Za početak. Znam da je lakše filozofirat o gravitonima, jel tako akademiče?

Simon
Gost
Simon
11 dana prije
Reply to  Toni

Dobro, kad uz gravitaciju već spominješ i Newtona po čijem trećem zakonu svakoj sili akcije suprotstavlja se sila reakcije, pitanje glasi zašto jabuka pada sa stabla, odnosno zašto u tom slučaju sila reakcije izostaje?

Toni
Gost
Toni
11 dana prije
Reply to  Simon

Ne mogu vjerovat… Pa stvarno nema smisla da sad razglabamo o osnovama osnova klasične mehanike. Uzmi neki srednjoškolski udžbenik, pogledaj onih par Newtonovih formulica, baci kamen s balkona, štopaj vrijeme….Ako ne znaš kako je jabuci kad padne, udari glavom o tlo. Pa gledaj jel veća rupa u zemlji ili čvoruga na glavi.Razmišljaj.

Simon
Gost
Simon
10 dana prije
Reply to  Toni

Vidim kako ovdje neke nazivaš i akademicima pa si mi na jednostavno pitanje dao akademski odgovor.

KISIK
Gost
KISIK
9 dana prije
Reply to  Simon

Hahahahdobar

Pera Detlić
Gost
Pera Detlić
11 dana prije
Reply to  Simon

g. Simon jako dobra opservacija. Ad hoc mi dolazi ideja da ne izostaje samo je ne vidimo. Ako uzmemo da namjera ili želja također može biti sila onda namjera reprodukcije je ta sila koja ” otpušta jabuku i prepušta je djelovanju gravitacije. Dakle nekad sile ne poznamo ili ih ne primjećujemo pa nam izgleda da ih nema.

Histrion
Gost
Histrion
10 dana prije
Reply to  Pera Detlić

Gravitacija je izmišljotina.

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
9 dana prije
Reply to  Histrion

Točno. Kad se stvari ne poznaju dovoljno u dubinu osmisli se hipoteza koja dovoljno dobro opisuje pojavnost i služi kao takva. Jedini problem koji se pojavljuje je konsenzus i pojam znanstveni autoritet koji ne razvija znanost nego vlastiti ego. To je tumor znanosti. Pojmovi kao ideja, logika i zdrav razum dostupni su i nama laicima i nije potrebno ići 4 godine u školu da bi shvatio nešto ako netko logično objasni. Zato samo naprijed i istražujmo i propitkujmo bez kompleksa i etiketa struke.

Metabaron
Member
Metabaron
11 dana prije
Reply to  Simon

Mozda stoga sto je pad jabuke REAKCIJA na AKCIJU gravitacije ?

A mozda su u sumi …..?

rimtu
Member
Active Member
rimtu
11 dana prije
Reply to  Toni

Kurchi se nekom drugom.

Toni
Gost
Toni
11 dana prije
Reply to  rimtu

Zašto? Loše se osjećaš? Super argumentima barataš…šupjača, kokoš, kurčenje, debili…. Bravo akademiče.

Istražuj
Member
Famed Member
Istražuj
11 dana prije
Reply to  rimtu

“… Pa vidiš da dole spominje i gravitaciju kao neki osnovni pojam o kojoj ni najučeniji de8ili ne znaju gotovo ništa, osim bubat nebuloze, kao i dotična kokoš….”

🤣
Sve upravo tacno.
Pogledaj nebuloza 🤣
https://en.wikipedia.org/wiki/Gravity

A papagaji i kokoske se navukli na “nauku” – pa misle kako su “paaaaametnii“…
Nikako im nije jasno da su i oni koji postavljaju pitanja – vec bili na njihovom mjestu – tj na mjestu papagaja i kokosuju…
Naime svi mi smo u “debilanama” – ucili istu “(debiolnu) “nauku, tj pseudo-nauku…
Dzaba… Glupanima to nikako nije jasno…
Oni jos nisu niti dosli do faze postavljanja pitanja
Tuzno, ali istinito…
I sto je najgore, najveci dio ljudi kokji nije zatrovan idiotizmom “nauke” (pseudo-nauke) iz Debilana (tzv “skola“) – daleko je umniji, inteligentniji i analiticniji od ovih glupaka i kokosiju….
Kokoske i papagaji, u pravilu, nemaju sposobnost prostog analiziranja i postavljanja temeljnih i jednostavnih pitanja kako kaze Kuka… To je izvan njihovog domasja, na zalost…

rimtu
Member
Active Member
rimtu
11 dana prije
Reply to  Istražuj

Sad sam prvi put otvorio wiki na tu temu i došao do dijela gdje kaže da je najbolje opisana teorijom relativiteta. Dalje nisam čitao.

Istražuj
Member
Famed Member
Istražuj
10 dana prije
Reply to  rimtu

Haha…
Pa jesi vidio idiotizma …
Za ne povjerovati… A toga je jos okean oko tzv “gravitacije”…

Lucija, prva
Gost
Lucija, prva
10 dana prije
Reply to  rimtu

Glisto, postaješ dosadan.

rimtu
Member
Active Member
rimtu
10 dana prije
Reply to  Lucija, prva

Ti si dosadna svojim lijepljenjem na moje upise.
Već sam te lijepo zamolio da odhebeš.

Istražuj
Member
Famed Member
Istražuj
11 dana prije
Reply to  Simon

“… a drugi fizički….”
Slazem se.
Izbjegavam “metafiziku” koliko god je moguce – sve dok obicna fizika ne funkcionira kako treba… (…ali nemam nista protiv metafizike. Dapace...)

Dakle toliko nas lazu sa cistom fizikom (uz obilje dokaza, arhefakata i analiza – koje obaraju idiotski narativ judaizerske pseudo-nauke) – da naprosto nije normalno da ljudi jos to sami i ne vide
Naravno dok je ovakvih “talibana” kao sto se ovdje njih par redovno predstavlja – cak i nakon godinu dana nevidjenih lazi tzv “nauke” – ovi judaizerski “strucnjaci” i pseudo-naucnici nemaju se cega bojati… Talibani nikada ne postavljaju pitanja… Oni samo “vjeruju“…

E zato izbjegavam “metafiziku“, jer kako tesko da iko ima bilo kakav opipljiv dokaz – pa sve da je covjek i 100% u pravu – tesko mu je povjerovati… Naprosto, ne mozemo “metafiziku” promatrat istim ocima…

Fiziku docim – uvijek… Medjutim – cak ni tu “talibani” nema sanse da bilo sta shvate sa tintarama – premda su stvari vise nego jednostavne u fizickom smislu.

Simon
Gost
Simon
10 dana prije
Reply to  Istražuj

Kad sam spomenuo fizičko nisam mislio na nešto što pripada dijelu znanosti ili predmetu u školi koji se zove fizika nego sam mislio na materijalno. Kako nebi bilo zabune odmah ću naglasiti materijalno, a ne materijalistički.
Mi nemamo materijalne dokaze za sve što nas okružuje niti smo u mogućnosti stvoriti uvjete za sve pokuse kako bi nešto dokazali tako da se neki ljudi za određene uvide služe i intuicijom ili drugim vezama sa svemirom za što su potrebni slobodna percepcija i um sposoban odvojiti vlastite misli od tuđih kako bi se prepustilo kontemplaciji bez ogeaničenja.

Istražuj
Member
Famed Member
Istražuj
10 dana prije
Reply to  Simon

“… Mi nemamo materijalne dokaze za sve što nas okružuje niti smo u mogućnosti stvoriti uvjete za sve pokuse kako bi nešto dokazali …”

Medjutim i pored te – neumoljive cinjenice – Rockfellerovi (i judaizerski) tzv “naucnici i struka” se uporno predstavljaju kako da znaju SVE…
I ne samo to…
Ako neko kojim slucajem postavi agrumentovano i dokumentovano pitanje – koje u svakoj tacki obara te (idiotske) “naucne teze” – on se proglesava heretikom i “nenaucnim teoreticarem zavjere” (u zadnje vrijeme “ravnozemljasem”) …,
Cisto da bi oni idioti “talibani” – imali osjecaj da su “paaaammeeetttniii“…

Evo ovaj glupak gore tvrdi da je N. Tesla bio isto sto i ovi smradovi iz R&R “naucne zajednice“… A samo glupak takvo nesto moze pokusati i predpostaviti…
Tesla je prezirao te idiote….
Nikad nije bio “clan naucne zajednice“, a niti su ga ti idioti (poput Ajnsteina recimo) zanimali.

Slazem se. Zasigurno iza svega “nematerijalni pokretac” (Intuicija)…. Mozda je to cak i najvaznije…. Mozda jedino tako i “spoznajemo“… Medjutim, sa ovim sto je svako oko nas u stanju vidjeti – vise je nego dovoljno – da se cjelokupna (idiotska) pseudo-nauka odbaci sa gnusanjem…

Simon
Gost
Simon
10 dana prije
Reply to  Istražuj

Slažem se, međutim razni “dokazi” i služe “autoritetima” kako bi vozali potčinjene lijevo, desno, gore, dolje.
Puno ljudi je opsjednuto “autoritetima”, a riječ authority na engleskom znači vlast i autoriteti su u stvari neupitni vlasnici istine, i kao vlasnici diskvalificiraju druge istine.
Želim reći nemože se protivnika dobiti po pravilima i metodama koje je on sam nametnuo.
Tesla je dobar primjer metafizike jer je i sam izjavio kako je on bio samo posrednik onog što mu je bilo poslano da prenese čovječanstvu, a to Tesla nije primio preko pet osjetila nego šestim osjetilom koje je nedefinirano i nedokazivo.
Ono što je Tesla prenio vidimo i možemo izmjeriti, ali neznamo kako i odakle je to došlo, a došlo je. Tesla za sve to što je rekao odakle je znanja dobio nema “dokaze”, a obrtni moment vratila generatora se ipak pretvara u izmjeničnu struju.

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
9 dana prije
Reply to  Simon

Jedna od tipičnih mantri autoriteta je “Nemoguće to se kosi s prvim zakonom termodinamike”! Međutim zaboravljaju da su taj zakon ” zarobili” u zatvoreni sistem i tako se limitirali. Pojam eter je također potisnut i nauka postade limitirajuća i privatna prčija dostupna samo posvećenim guruima izdasno financiranimfinanciranim od vladara laži.

KISIK
Gost
KISIK
9 dana prije
Reply to  Pera Detlic

Ma kad im sijednice/simpozije/predavanja pogledam…vidim koji su to papagaji…okićeni šarenim perijem..

Tupko Glupko
Gost
Tupko Glupko
10 dana prije
Reply to  Simon

Najbitniji predmet u školi je povijest. I zemljopis.
Bez tog prenesenog znanja ne znam kako bi živjeli u ovom svijetu.

Pera Detlić
Gost
Pera Detlić
11 dana prije
Reply to  Lucija, prva

Ja sam išao i nekako me trenutno više “kopka” ta igra s mitohondrijima od onog za što sam se školovao. Ka pustim mašti na volju mogu si zamisliti zriktane mitohondrije koji svršavaju na sintetičko Billovo meso dok konzumacijom ostalog ostaneš gladan i zakinut. Uostalom ne cijepi se svaki dan, ali u kljun se mora nešto baciti svaki dan. Eto još jednog profitabilno monopoliziranog područja za filantropa hranitelja svekolike populacije.

CAN
Gost
CAN
10 dana prije
Reply to  Lucija, prva

AML poli.ponerologija “”Da bi se razumjeli ovi infektivni ponerološki procesi, pogotovo oni koji djeluju u širem društvenom kontekstu, sada ćemo sagledati uloge i lične karakteristike individua koje ćemo nazvati “opčinioci” i koje su veoma aktivne na ovom području uprkos tome što je njihova statistička zastupljenost vema mala. Opčinioci su generalno nosioci raznih patoloških faktora, nekih karakteropatija i nasljednih anomalija. Individue čije su ličnosti poremećene, često igraju slične uloge, iako je njihov uticaj na socijalnoj razini mali (porodica, susjedsvo) i ne prelaze određene granice društvenih normi ponašanja. Opčinioci se odlikuju jednim patološkim egoizmom. Takva osoba je prisiljena nekim unutarnjim razlozima da napravi jedan rani izbor između dvije mogućnosti: prva je da prisili druge ljude da razmišljaju i doživljavaju stvari na način sličan njihovom vlastitom; druga je jedan osjećaj usamljenosti i različitosti od drugih, jedna patološka neuklopljenost u društveni život. Njihov izbor ponekad podrazumijeva ili zmijsku-šarmantnost ili samoubistvo. Trijumfalna represija samo-kritičkih ili neprijatnih pojmova iz polja svijesti, postepeno omogućava izrastanje fenomena konverzivnog razmišljanja ili paralogistike, paramoralizma, kao i korištenja reverzivnih blokada. Oni tako profuzno teku iz uma i usta opčinioca da potapaju um prosječnog čovjeka. Sve postaje potčinjeno opčiniočevom ubjeđenju da je on izuzetan a ponekad, čak i mesija. Iz tog ubjeđenja… Pročitaj više »

Brane
Gost
Brane
10 dana prije
Reply to  CAN

Čini mi se da se neka kulturna emisija zvala” Kjnigom na knjigu.”Svaka čast imaš uredničkog dara.Izvrstan odabir . odgovor.

Stara kuka
Gost
Stara kuka
11 dana prije
Reply to  Stara kuka

I tako to ide. Umjesto da tražimo odgovore na konkretna pitanja, vezano uz djelovanje cjepiva došli smo do hrpe upisa koji se bave gravitacijom, Newtonovim jabukama, i općenito stvarima koje nemaju veze s temom. dovoljan je jedan ili dva kratkas upisa kakvog trola i sve se razvodni do neprepoznatljivosti.

Ali tako to funkcionira i uvijek se damo uhvatiti. Jednako je i s politikom ii medijima. Naprimjer bilo je dosta par Milanovićevih i Plenkovićevih glupih izjava gdje oni glume kao nekakvu svađu i svi drugi problemi ove države su pali u zapećak.

Nemojte ljudi dozvoljavati da vas tako lako zatrolaju. Pokušajmo se držati teme kjom se članak bavi. Odvlačenje vaše pozornosti s važnih stvari je jedna od najstarijih taktika onih koji vam ne žele dobro. Tako je oduvijek bilo – dok se žrtva zamajava nebitnim stvarima, majstori rade posao u tišini. A kad žaba konačno shvati da je voda prevruća već je prekasno..

Istražuj
Member
Famed Member
Istražuj
10 dana prije
Reply to  Stara kuka

“… Umjesto da tražimo odgovore na konkretna pitanja, vezano uz djelovanje cjepiva došli smo do hrpe upisa koji se bave gravitacijom, Newtonovim jabukama, i općenito stvarima koje nemaju veze s temom…” Kolega, Imaju i te kako veze sa temom. Stvar je prosta… Profesor Pavelic je naprosto ispricao u globalu, vjerovatno sve ono sto on zna i sto je dostupno javnosti… (Mozemo logicno pedpostaviti da R&R “istrazivaci”, nasljednici dr Mengelea znaju jos ponesto vise od toga…) I zakljucak je…. NISTA NE ZNAMO… Medjutim, pseudo-nauka nece reci da nesto – ne zna… Tu na horizontu ZNANJA i NEZNANJA – uskace tzv “naucni koncenzus“… Ta grupacija kretena – ce onda bez ikakvih dozaza ili eksperimentalno ponovljivih eksperimenata – ustvrditi da je neka (suluda) teorija sada i “zvanicna nauka“… Sta vise – terorizirace cijeli svijet sa tom “naukom“… Naravno, iza takve “nauke” (idiotske pseudo-nauke) stoji UVIJEK interes “filantropa“, dakle onih sa “shekelima“… Oni ce 100% odluciti koja je “nauka” (dakle ovaj idiotizam koji nam se prodaje pod “nauka“) – za Goyime tj nas… A koja su naucna dostignuca za “prosvijetljene“… I to je tako od kada je”shekela” i judaizera! Cak, ako se sjetis one stare serije o Tesli (Rade Serbedzija glumio Teslu) – zlocinac… Pročitaj više »

Eto
Gost
Eto
11 dana prije

Postovana Mr. sc. Arna Šebalj! Sa zanimanjem sam juce procitao vas clanak, kako mRNA mijenja DNK. Posto se nikad ne zadovoljim samo jednim izvorom, procitao sam i dostupan clanak Moderne o lijecenju MMA (https://www.cell.com/cell-reports/pdf/S2211-1247(17)31748-5.pdf), gde nisam naisao na potvrdu vasih rijeci o tome, da mRNA mijenja DNK (napisali ste: “Kada se “mijenja” linija koda ili “uvodi” linija koda “(odnosi se na DNA),” kôd “ili DNA se tada mijenjaju”) U pomenutom tekstu Moderne lepo stoji, da su tretirali miseve sa raznim koncetracijama i vremenskim intervalima sa mRNA i gledali odziv na razgradnju stetne metilmalonic kiseline, za koje misevi nisu imali prirodni gen. Rezultati kazu, da doze djeluju do 7 dana (smanjena vrijednost MM kiseline) i posle efekat ponestaje, sto je suprotno tome sto ste vi napisali (1-Zaks predlaže ubrizgavanje mRNA koja kodira gen koji nedostaje, gen sadržan u DNA na ljudskom genomu, što bi “ispravilo” genetski nedostatak. 2-Postavite ovo pitanje: što uzrokuje da stanice / tijelo proizvode potrebne enzime / proteine? Zaks na to odgovara izgovaranjem genetskog koda ili DNA. Dakle, mRNA mora izmijeniti genetski kod ili DNK da bi tijelo proizvodilo proteine ​​COV-19, da bi tijelo stvorilo imunološki odgovor) Kako god – u ovom tekstu i u onim na koje… Pročitaj više »

rimtu
Member
Active Member
rimtu
11 dana prije
Reply to  Eto

Izvor ti je odličan za defecirat po njemu.

mario
Gost
mario
11 dana prije
Reply to  rimtu

Točno

ZAGREPCANKA
Gost
Eto
Gost
Eto
11 dana prije
Reply to  ZAGREPCANKA

Znam i ovo me brine – zapravo, ni mRNA nije tako prociscena u vakcini kao sto je bila za vreme testiranja.

Lucija, prva
Gost
Lucija, prva
11 dana prije
Reply to  Eto

Poštovani gospodine.

Mi ovdje ne pričamo o – genskoj terapiji i ispravljanju pogreški u genima.

Što god tijelo proizvodi – bilo koji protein, za to postoji drugi protein koji zna kako to proizvesti.

Imam osjećaj – ne znači da je tako- da brkate razne DNK (DNA).

Jedno je DNK čovjeka, a drugo DNK virusa.
Preporučam onima kojima je potrebno da, ako žele sastavljati rečenice,- prvo nauče – riječi.
Počnite od pojma ‘gena’. Onda što su DNK i RNK.

Možete me svi slobodno napadati. Bolje da se slomi na meni…pa idemo dalje.

I, da. Poznato je da se određeni tipovi virusa mogu ugraditi u ljudsku DNK.
Najmanje jednog od njih vučemo iz pretpovjesnih vremena.

Lucija, prva
Gost
Lucija, prva
11 dana prije
Reply to  Lucija, prva

“retrovirusi (retro- + virusi), skupina virusa kojima genom čine dvije identične molekule jednolančane RNK. Sadrže enzim reverznu transkriptazu, s pomoću koje se RNK prepisuje u DNK (→ transkripcija). DNK kopija virusne RNK ugrađuje se potom u genom stanice domaćina. Životni ciklus virusa nastavlja se transkripcijom ugrađene DNK, čime se stvara virusna genomska RNK i molekule mRNK koje upravljaju sintezom virusnih bjelančevina (među njima i enzima reverzne transkriptaze). Od sintetiziranih sastavnih molekula sastavljaju se nove virusne čestice, koje se oslobađaju iz zaražene stanice i sposobne su inficirati nove stanice. Većina retrovirusa uzročnici su tumora u životinja i ljudi. U retroviruse se ubraja i virus humane imunodeficijencije, koji uzrokuje HIV-bolest.”, Hrvatska enciklopedija

Lucija, prva
Gost
Lucija, prva
11 dana prije
Reply to  Lucija, prva

Ovo je stavljeno ovdje radi tumačenja osnovnih mehanizama.
Mi pričamo o korona virusima.
A proizvođači cjepiva tvrde da se u cjepivu nalazi samo mRna za jedan djelić virusa, tzv ‘spike’.

CAN
Gost
CAN
11 dana prije
Reply to  Lucija, prva

Ja imam osiječaj da vučem bar trojicu.

mario
Gost
mario
11 dana prije
Reply to  Lucija, prva

Bahata si, a bahat je onaj tko je na……..n

Jack Shadow
Gost
Jack Shadow
11 dana prije

A dobro,bar će se smanjit gužve na križanju Škorpikove i Aleje Bologne kod cementare u Podsusedu,kod podvožnjaka,nije ni ta sterilizacija mRNA cjepivom i promjena DNK tako ni loša kad gledaš.😛😛😛😛😛

Tvrtko
Gost
Tvrtko
10 dana prije
Reply to  Jack Shadow

A vidiš kako je sve planski napravnjeno, na zapadu Gnojnice a na istoku Đubrava, gužve iste.

Helena
Gost
Helena
11 dana prije

Arna, zaista vam hvala na nesebičnom trudu koji ulažete u raskrinkavanje ovih zločina. Bog vas blagoslovio i svako dobro vam želim.

Helena
Gost
Helena
11 dana prije

Ovaj članak i objašnjenje uglednog vrhunskog stručnjaka K. Pavelića treba obavezno poslati svim saborskim zastupnicima, Plenkoviću, Milanoviću, svim institucijama, na mailove svih liječnika, svih odvjetnika, sudaca, svim članovima Stožera. Pa neka se svi zagovornici cijepljenja, tj stručnjaci iz Stožera izvole očitovati povodom toga. Kako oni vrše pritisak na nas da se cijepimo tsko mi moramo početi vršit pritisak na njih da se očituju o spornim problemima vezanim uz cjepivo. Uz poruku da odbijamo cjepivo dok ne dozvole javnu debatu i sučeljavanje mišljenja stručnjaka. K tome treba priložiti priloge drugih stručnjaka, npr prof Peronnea, Vela Markovskog, Didier Raoulta itd i tražit da se izvole očitovat oko svih spornih tvrdnji. DOK SE TO NE DOGODI, NAROD ODBIJA CIJEPLJENJE!!! Jeste čuli, vi plaćenici bez savjesti???!!!!!

Metabaron
Member
Metabaron
11 dana prije
Reply to  Helena

Sve tocno ! Ti i mnogi drugi lijecnici trebaju se spominjati i citirati u svakoj prilici i treba zahtijevati javnu debatu izmedju suprotstavljenih strucnjaka , Na TV , uzivo ….Vjerujem da bi za 20 minuta svima bilo vidljivo tko ima argumente a tko laze i mulja , tko je lijecnik a tko obican hohstapler !

Sule
Gost
Sule
11 dana prije

Ana ti teoriju bubaš već godinu dana o cjepivu a narod se tuče za cjepivom primjer Srbija..poslušaj Ljubasa koji kaže nikako to u svoje tjelo ubrizgavat jer je to žig zvjeri a putovnica je tvoja osobna karta da si dobrovoljno pristao na cjepljenje i žigosanje?

Eto i mene
Gost
Eto i mene
11 dana prije

Pripravci odobreni samo za “emergency use” dok traje ispitivanje,a ono traje oko 3 godine. Znaci lockdowni do kraja 2023.? Ne smiju nikog prisiliti da se cijepi, ali zivot ce postati neizdrziv za to vrijeme, pa ce ljudi moliti da ih cijepe i konacno puste na miru… A nakon toga ce sigurno prema dobivenim podacima zakljuciti da je “cjepivo” neskodljivo i da korist nadmasuje rizike, pa onda moze krenuti i obavezno cijepljenje…
Nije mi cilj dodatno siriti pesimizam, ali meni se cini da ovako stvari stoje….

ledneno doba
Gost
ledneno doba
11 dana prije

izvadak iz današnjeg članka na portalu narod.
Evo što je između ostaloga rekla naša “heroina”, pazite ovo:

“Markotić je rekla da će stručnjaci i nekoliko godina morati pratiti kako djeluje cjepivo da bi imali cjelovite podatke o njegovoj učinkovitosti.

– Vidjet ćemo hoće li titar početi padati, zasad su istraživanja ohrabrujuća da se titar kod ispitanika dobro drži. Hoće li biti dobar nakon godinu, dvije, tri to ćemo znati kad prođe izvjesno vrijeme. Sve projekcije možemo praviti, ali potrebno je vrijeme da bismo bili sigurni koliko će trajati imunitet, rekla je.”

ona je ovdje faktički potvrdila ono što nezavisni i kritični znastvenici, govore od početka: da i oni ne znaju kako će cjepivo djelovati i da je ovo masovni eksperiment nad živim, zdravim ljudima

ledneno doba
Gost
ledneno doba
11 dana prije

inače, još jednom ovdje, izjava direktora Biontecha i navodnog “pronalazača” cjepiva, Ugura Sahina iz siječnja ove godine.
Novinar njemačke državne tv rekao je da ljudi imaju bojazan, da će im cjepivo mijenjati gene, pa je pitao Sahina, da kaže da je cjepivo potpuno sigurno, da ne može mijenjati gene, da se ljudi ne moraju brinuti. Međutim Sahin je rekao: “mijenjanje gena cjepivom nije za očekivati”. Dakle, on nije rekao da je potpuno isključeno da cjepivo može mijenjati gene, već da “nije za očekivati”. “Nije za očekivati”=čitaj: ipak je moguće.

ledneno doba
Gost
ledneno doba
11 dana prije

Cijepljeni ljudi hodajuće su biološko-tempirane bombe i najveća prijetnja društvu! Sad, svatko tko želi preživjeti ubojiti val “super soja” koji trenutno mutira u tijelima cijepljenih mora shvatiti da je držanje podalje od cijepljenih ljudi možda pitanje života i smrti . Cijepljeni su oni koji su najopasniji i zbog toga imaju najveći pristup društvu. U vlastitoj sebičnosti i znanstvenom neznanju, ovi voljni dobrovoljci za bio oružje pomažu u izvršenju najvećeg zločina protiv čovječnosti koji se ikad mogao zamisliti: globalna pošast, pokrenuta decentraliziranim, ubrzanim, prilagodljivim genetskim oblikovanjem koje se oslanja na milijarde voljnih dobrovoljaca koji će služiti kao laboratoriji za mutacije. Neuki ljudi koji su pristali na eksperimentalno cjepivo koje ubrzava stvaranje vrlo zaraznih super sojeva u vlastitom tijelu, hodajuće su biološke tempirane bombe i prijetnja društvu. Globalisti to znaju i u skladu sa svojim ciljevima globalnog masovnog istrebljenja, najopasnijim i najzaraznijim ljudima daju “putovnice o cjepivima” kako bi mogli slobodno putovati, šireći svoje viruse super soja. U najsigurnije ljudi spadaju oni koji imaju jaki imunološki sustav i već su izgradili antitijela protiv korona, bez potrebe bilo kakve medicinske intervencije. To se kod većine ljudi lako postiže uz pomoć vitamina D, cinka, prehrane, mirnog sna i izbjegavanja toksične hrane i lijekova. Ipak,… Pročitaj više »

Kažun
Member
Kažun
11 dana prije
Reply to  ledneno doba

Kolega,koronavirusi su identificirani 1965 godine.
Ali postoje T i B limfociti koji posjeduju memoriju te nas štite
i bez mRNA smeća.Pitati Capaka.Njegova muda drže cjepivo
na -80.

ledeno doba
Gost
ledeno doba
11 dana prije

uh, tipfeler – tek sad sam primjetio da sam prilikom pisanja nicka u zadnja 3 posta, upisao ledneno, umjesto ledeno doba

mario
Gost
mario
11 dana prije
Reply to  ledeno doba

Odlično, znam to, cjepljenih su hodajući biološko oružje

Malomorgen
Gost
Malomorgen
11 dana prije
Reply to  ledeno doba

pa nick ti je upisan?….. osm ak za svaki post minjaš nick i hvališ sebe…. 😎

Vlastimir
Gost
Vlastimir
11 dana prije

Шта сте очекивали да злочиначка организација Билдемберг групе уради нешто добро за свет.То се неће десити.

ledeno doba
Gost
ledeno doba
11 dana prije

evo kako “cjepivo” štiti, današnja vijest iz ms medija:

Ličko-senjskoj županiji je u posljednja 24 sata Covid potvrđen kod 41 osobe, od kojih je njih 15 iz gospićkog Doma za starije, a neki od njih su inficirani drugi put ili pak nakon cijepljenja.

Ravnatelj gospićkog Doma za starije i nemoćne Ivan Bronzović potvrdio je Hini da oko pola oboljelih čine ljudi koji su cijepljeni ili jednom ili s obje doze cjepiva protiv covida, kao i pojedinci koji su covid već preboljeli. Među oboljelima je i nekoliko korisnika iz Petrinje, koji su nakon potresa smješteni u Gospić, dio procjepljen, dio ne.”

Tvrtko
Gost
Tvrtko
10 dana prije
Reply to  ledeno doba

Moglu li oboljeli nakon cijepljenja tužiti osobe koje su ih nagovorile na to i odradile cijepljenje?
Ime i prezime osoblja koje je provodilo cijepljenje i tužba protiv njih. Ne zanima me što su uštrcali u pacijenta već odogovornost zašto su to uradili ako nije djelotvorno?!

Metabaron
Member
Metabaron
10 dana prije
Reply to  Tvrtko

Bojim se da je vec pripremljeno brdo papirologije kako bi se takve tuzbe neutralizirale .

learzi
Gost
learzi
11 dana prije

V Sloveniji se najavlja nova knjiga z naslovom “Od Doba po Kacinovem klancu do Nuremberga”.
ps: dotična jo bosta brala na zadnji likaciji.

Kažun
Member
Kažun
11 dana prije

Nisam stručan,ali koji idiot misli da ubrizgavanjem
mRNA cjepiva ne dolazi do lančane reakcije koju više
niko ne može kontrolirati? Jedina 2 idiota koji možda misle da se
to može kontrolirati je Fauci i stara droca Markotić.

Toni
Gost
Toni
11 dana prije
Reply to  Kažun

Odakle takva sigurnost, a kažeš da nisi stručan? Zapravo, nemaš pojma i ne možeš pojmit granicu svog neznanja.

Kažun
Member
Kažun
11 dana prije
Reply to  Toni

Pitaj ALEMKU.drone.

Kažun
Member
Kažun
11 dana prije
Reply to  Toni

JE,ti si stručan pa obrazloži.

ZAGREPCANKA
Gost
Kažun
Member
Kažun
11 dana prije
Reply to  Kažun

Gdje zavšava lipidna ovojnica i PEG? Pitam za
prijatelja.Vjerovatno se izlučuje stolicom i spermom,osim
dijela koji “tretiraju covid-19 ?

ZAGREPCANKA
Gost
ZAGREPCANKA
10 dana prije
Reply to  Kažun

Vrijedi pročitati, ovo malo tko zna, a jako je bitno, određuje aktivnosti dr. Markotić koja je evo sva sretna dočekala čak i treći val:

https://www.hop.com.hr/2020/09/14/uspon-a-markotic-ide-preko-who-a-i-pukovnika-americke-vojske-profesora-mikrobiologije-jamesa-w-leduca/

ledeno doba
Gost
ledeno doba
11 dana prije

faktčekeri njemačke državne TV ARD na svom portalu u prosincu prosle godine, željeli su pobiti “glasine” i “zbunjuće tvrdnje” o cjepivu i sve proglasiti sigurnim, ali ustvari oni nehotice priznaju, da ništa nije sigurno, i da su “glasine” utemeljene. Pitaju se faktčekeri: Da li će cjepivo promijeniti gen osobe koja se cjepi? Pa kažu: ” Protiv virusa Sars-.Cov-2 razvijaju se također cjepiva na bazi gena.” Pa nastavljaju: “Cjepiva na bazi RNK sastoje se većinom od takozvanih mesendžer RNK (mRNA), koji sadrže jednu vrstu plana, upute za gradnju antigena. Ako taj plan (za gradnju antigena) dospije u jednu ljudsku stanicu, ona producira proteine, što izaziva željenu reakciju tijela..” pa dalje kažu, da kod cjepiva na bazi DNK, molekula DNK-a najprije mora dospjeti u jezgro stanice,ali kod cjeiva na bazi RNK to nije tako. I zato, kažu ARD faktčekeri, uopće nema ni teoretske opasnosti, da te molekule dospiju u gene pojedinačnih tjelesnih stanica. “Trenutno nijedno cjepivo na bazi DNK nije u 3. fazi”- kažu oni… Međutim,- ovo se isčitava tako, ako još nema tog cjepiva na DNK bazi, to znači, da će ga biti,-. to jest iz ove rečenice se nazire da se očito radi i na takvom cjepivu a DNK, samo što ono još… Pročitaj više »

mel mor
Gost
mel mor
11 dana prije

van der kapitän kukold sadi

mel mor
Gost
mel mor
11 dana prije
Reply to  mel mor

sewaljke.neka.razrog pogled šake kuje.uzmi ga za oku zlata
žšđ

mel mor
Gost
mel mor
11 dana prije
Reply to  mel mor
Niks
Gost
Niks
11 dana prije

Može u nekom iducem intervju pitanje i usporedba za vektorska cjepiva (astrazeneca, sputnik, johnson) koja je razlika naspram starih cjepiva, i koliko je sigurno sve te da li je to manji eksperiment od MRNA (moderne i pfizera)

Tupko Glupko
Gost
Tupko Glupko
10 dana prije
Reply to  Niks

Kineska cjepiva Sinopharm i Sinovac izgleda nisu genetski modificirana, koriste uobičajen način izrade cjepiva, tj. daju umrtvljeni virus u cjepivo.
Sputnik V je vektorsko cjepivo koje koristi genetski modificiran adenovirus ljudske gripe.
Astrazeneca je vektorsko cjepivo koje koristi genetski modificiran adenovirus čimpanze.
Pfizer i Moderna su genetski modificirana cjepiva (mRNA).

Ovo je laički prijevod sa dostupnih web-stranica, naravno da bi bilo dobro pročitati na Logičnom mišljenje znanstvenika koji je upućen u ovo područje.

Lucija, prva
Gost
Lucija, prva
10 dana prije
Reply to  Tupko Glupko

Ja neznam niš’ o tim kineskim. A to je malo čudno…na koji način rade? Barem, proklamirani način? Evo komentara na temu cjepiva sa b92.net: “Prošlog januara preležao sam nešto što je imalo sve simptome srednje teškog slučaja korone, a što sam ja tada proglasio za ozbiljniji grip. Kopkalo me je da nije to slučajno ipak bila korona, dva meseca pre nego što je zvanično obelodanjeno da se pojavila u Srbiji, i nedavno sam uradio antitela – ispostavilo se da ih još uvek imam. Dakle, korona se nije “pojavila” onda kada su to obelodanili. Tada je samo otpočela realizacija scenarija. (Saša, 30. mart 2021 01:19) ” “Revaksinisani kineskom vakcinom 13.2.gospodja i ja.Zarazeni 26.3. (Milan, 30. mart 2021 00:27)” “Hoces ime i prezime i bolnicu coveka koji je vakcinisan medju prvima da bi bio siguran zbog bebe koju je dobila njegova cerka evo sada svi pozitivni neki teze neki lakse, covek u Cupriji lezi obostrana upala pluca a bio je siguran u vakcinu rodjak mi je pa znam a nije jedini. (zex, 29. mart 2021 22:51) ” “Naravno da ne treba raditi (misli se test na antitijela, kinesko cjepivo navodno djeluje 76 ili 78%, op.aut.), samo ne kaže zbog čega, a pravi razlog je gomila placebo vakcina… Pročitaj više »

hogar strašni
Gost
hogar strašni
11 dana prije

Trebalo bi napraviti istraživanje koliko sati dnevno su zaraženi trećim valom nosili masku te time lošom ventilacijom pluća sj…ali sami sebe.

TerraMarrique
Gost
TerraMarrique
10 dana prije

The masks begin to fall off!
 “The Chinese biological laboratory in Wuhan is owned by Glaxosmithkline, which (accidentally) owns Pfizer!” (the one who makes the vaccine against the virus which was (accidentally) started at the Wuhan Biological Lab and which was (accidentally) funded by Dr. Fauci, who (accidentally) promotes the vaccine!
 “GlaxoSmithKline is (accidentally) managed by the finance division of Black Rock, which (accidentally) manages the finances of the Open Foundation Company (Soros Foundation), which (accidentally) manages the French AXA!
 “Soros (accidentally) owns the German company Winterthur, which (accidentally) built a Chinese laboratory in Wuhan and was bought by the German Allianz, which (coincidentally) has Vanguard as a shareholder, who (coincidentally) is a shareholder of Black Rock,” which (coincidentally) controls central banks and manages about a third of global investment capital.
 “Black Rock” is also (coincidentally) a major shareholder of MICROSOFT, owned by Bill Gates, who (coincidentally) is a shareholder of Pfizer (which – remember? Sells a miracle vaccine) and (coincidentally) is now the first sponsor of the ‘WHO!
 Now you understand how a dead bat sold in a wet market in China has infected the WHOLE PLANET! “

Tupko Glupko
Gost
Tupko Glupko
10 dana prije

Ovo se moglo i očekivati – u Lici preboljeli, kao i cijepljeni pozitivni su na Covid-19: Problemi s koronom u Lici: Pola novozaraženih su ljudi koji su cijepljeni ili su preboljeli covid | 24sata Ovdje je najava ministra financija Zdravka Marića o mogućih 225.000 otkaza za zaposlene koji primaju naknadu radi Covid-19 mjera: Plaće i poslovi više od 225.000 ljudi ugroženi su zbog korone. Ekonomisti: Prognoze su loše! | 24sata Sve zbog toga što je u 2020. umrlo 56.677 osoba u odnosu na 2019. kada je umrlo 51.794 osobe. 2015. je po službenoj statistici u Republici Hrvatskoj umrlo 54.205 osoba. Velika većina njih su stare osobe 70+ sa jednim ili više komorbiditeta Sada će biti drugo cjepivo, protiv britanskog soja.. Za šest mjeseci protiv južnoafričkog soja.. Nakon šest mjeseci protiv njujorškog soja.. Nakon toga protiv indijskog soja.. U međuvremenu će se pojaviti još barem nekoliko sojeva.. Kinesko i rusko cjepivo i dalje EU neće odobriti, jer je zamisao je da se svi cijepe genetski modificranim cjepivom (Pfizer, Moderna) ili genetski modificiranim adenovirusom čimpanze (Astrazeneca) Tko se neće cijepiti, neće moći putovati (Covid-19 putovnice), a zamisao ovog koronafašizma je da nećete moći niti raditi niti koristiti zdravstvene usluge bez da ste… Pročitaj više »

Kornel
Member
Active Member
Kornel
10 dana prije

Valjda nam žele reći kako je i promjena DNK tehnološki napredak.

Tupko Glupko
Gost
Tupko Glupko
10 dana prije

Navodno cjepivo štiti od simptoma, a ne sprječava zarazu – dakle:

  1. što manje simptoma, više zaraze
  2. što više zaraze, više mjera
  3. što više mjera, veća propaganda cjepiva
  4. što veća propaganda, više cijepljenih
  5. što više cijepljenih, manje simptoma
  6. vrati se na 1
KISIK
Gost
KISIK
10 dana prije
Reply to  Tupko Glupko

Dobarrrr.

Kalle balle
Gost
Kalle balle
10 dana prije

MOZETE SAMO ZAMISLITI KAKO SE degenerici iz centra zabavljaju kad gledaju na big tv kako se goyimi taru, nose pelene na licu, cjepe bog zna cime, novi sojevi do beskraja, zatvaranja, otvaranja, zatvaranja, kazne i na kraju ce pomoci jasno kreditima…
Rasulo planete bez metka ispaljenog. Najveci holokaust ikada.

gargamel
Gost
gargamel
10 dana prije

Belgijska vlada mora ukinuti sve mjere korone u roku od trideset dana. Ako ne, uslijedit će kazna od navodno 5000 eura dnevno. Sud u Bruxellesu utvrdio je to u srijedu u skraćenom postupku, javlja belgijska novinska agencija BELGA. Slučaj je pokrenula Liga za ljudska prava.

Prema sucu, pravna osnova na kojoj se temelje pravila o koroni u Belgiji nije dovoljna. Belgijski list De Standaard piše da se odnosi na Zakon o civilnoj sigurnosti u kombinaciji s dva druga zakona. Zakon o sigurnosti datira iz 2007. godine i uveden je kako bi mogao brzo djelovati u slučaju katastrofe.

Prema belgijskim novinama Le Soir, stari zakoni ne mogu poslužiti kao osnova za mjere korone. “Kršen je takozvani princip zakonitosti, jer trenutni način rada nije dovoljno predvidljiv”, presudio je sudac.

Belgijski kabinet kaže da će proučiti presudu. Belgijska država može se žaliti. Uz to, belgijski parlament razmatra novi zakon o pandemiji.

ZAGREPCANKA
Gost
ZAGREPCANKA
9 dana prije
Reply to  gargamel

Ovo je odlična informacija. LP

SonjaS.
Gost
SonjaS.
13 sati prije

Ovdje mozete procitati znanstven pregled (meni djeluje nepristrasan) https://theconversation.com/from-adenoviruses-to-rna-the-pros-and-cons-of-different-covid-vaccine-technologies-145454 Att Stara Kuka: Neki virusi imaju sposobnost mRNA supresije; cak je dokazano da ulaze u nukleus (stanicnu jezgru) Tipicno polio virus (nije iskorijenjen kako se govorilo). https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/19789179/ https://www.nature.com/articles/ejhg201625 Teoretski, moguce je da neka od tih cjepiva mogu djelovati poput virusa (utisati gene). Vec dugo vremena se pokusava naci mRNA cjepivo protiv raka krvi (konkretno kronicna limfoticna leukemija ili LLC). Evo ovdje dva vrhunska strucnjaka razglabaju o tome: https://www.youtube.com/watch?v=5MVsel_RnbI Nedavno je jedan mladi srpski vozac limuzine iz Cikaga, ispricao kako je dosao kroz razgovor do saznanja da cjepivo moze biti zasnovano na slicnoj tehnologiji. Vozio je za Abbott, a sve sto je rekao o Hospiri i Pfizeru stoji. Po neformalnim saznanjima, istrazivaci vec imaju cjepivo protiv raka. Ta tehnologija nije dovoljno istrazena da bi se koristila, i tu se njegova prica podudara sa “cons” iz gore navedenog eseja. Kao osoba koja boluje od rijetkih genetskih bolesti (sama se dijagnosticirala), ne vjerujem da postoji tehnologija koja ce nadmudriti nas imuni sistem i prodrijeti u stanice ili promijeniti DNK. Ono sto zabrinjava je kako ce osobe s hiperreaktivnim imunim sistemom reagirati na sastojke cjepiva koji nisu porijekla ljudskog (nego od stanica primata). Ne mogu… Pročitaj više »

POVEZANE VIJESTI

Izbornik