fbpx

Bidenov tim prijeti da će Trumpa ”otpratiti” iz Bijele kuće u slučaju njegovog nepriznavanja poraza

Trump izlazak iz Bijele kuce

Tim iz kampanje demokratskog predsjedničkog kandidata Joea Bidena upozorio je predsjednika Donalda Trumpa da bi oni bili spremni fizički ukloniti Trumpa iz Bijele kuće u slučaju njihove pobjede, ako bi Trump odbio napustiti Bijelu kuću.

“Američka je vlada savršeno sposobna otpratiti prijestupnike iz Bijele kuće”, rekao je član Bidenovog tima u obraćanju medijima, Andrew Bates u petak za Fox, izjavivši da će “američki narod odlučiti o pobjedniku izbora.”

Batesova izjava uslijedila je nakon što je Biden preuzeo vodstvo u ključnoj državi bojnog polja, Pennsylvaniji, zbog čega su neki analitičari smjer izbora okrenuli u Bidenovu korist. Trump se, s druge strane, obvezao da će slučaj ovogodišnjih izbora predati Vrhovnom sudu ako to bude potrebno, pozivajući se na navode prijevare i nepravilnosti u glasovanju.

Ubrzo nakon što je Biden prestigao Trumpa u Pennsylvaniji, Trumpova kampanja rekla je da “ovi izbori nisu gotovi” i nazvala Bidenovo vodstvo i navodnu pobjedu “lažnom”.

“Nakon što ovi izbori završe”, tvrde iz Trumpove kampanje, “predsjednik Trump bit će ponovno izabran.”

Batesove riječi slične su riječima predsjednice Doma Nancy Pelosi, koje je ona izrekla ovog ljeta. Kada je Trump u srpnju tvrdio da će glasovanje poštom dovesti do “namještenih izbora”, Pelosi je rekla da, “bez obzira na to pristane li on na to ili ne, Trump će odande otići,” dodajući da će Trump možda morati biti “nasilno izbačen odande.”

Čak i ako Biden uspije pobijediti Trumpa, predsjednik ostaje na položaju do Dana inauguracije u siječnju. Međutim, Trump se dosad zavjetovao da će se boriti na sudovima i u Kongresu i da neće priznati poraz.

3.6 27 votes
Ocijenite članak
Pretplati se
Obavijest
guest
187 Comments
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
Inline Feedbacks
View all comments
LNZ
Gost
LNZ
24 dana prije

Donald Youre Fired

LNZ
Gost
LNZ
24 dana prije
Reply to  LNZ

Jadna mala zanimljivost:
Biden o Titu:

Od 1945. do 1980. Josip Broz Tito vladao je Jugoslavijom ličnošću, odlučnošću i efikasnom tajnom policijom. Lukavi stari komunista održao je zajedno etnički i religijski pomešanu federaciju.
Bio je potreban određeni genije kako bi se održala ta multietnička federacija zajedno, i taj određeni genije bio je Tito.

Mikojan
Gost
Mikojan
24 dana prije
Reply to  LNZ

Novo demokrati sanjaju o efikasnim tajnim policijama, o uređenju kao u S.Kojerji a Kina im je savršen primjer kako držati milijardu ljudi pod kontrolom, oni na vlasti u svom izobilju a ostali u torovima sa brnjicama na ustima (kako ameri kažu pelene na čubice-guzice) i zabranom kretanja. Prvi trening kontroliranog kretanja smo imali prije 6 mjeseci a sada ide drugi dio treninga. Ako on dobro prođe onda ide trajna zabrana slobodnog kretanja a sve u režiji demokratskih snaga svijeta. U međuvremeno kinezi umiru od smjeha, smijali ste nam se sad sami probajte kako je to.

iiiistina
Gost
iiiistina
24 dana prije
Reply to  Mikojan

evo jedan koment sa fejsbuka-izvor naveden u tekstu
Misljenje o Trampu
Otvorite usi, oci i srce i koristite zdrav razum a ne prljav razum egom vodjen.

Maske padaju i svedok sam toga i kod privatnih ljudi u mom okruzenju na fb jer mnogi svetlosni ratnici i radnici sada imaju licnu borbu sa svojim jakim egom i mrakom u sebi ili ne.
Samo da znate ovaj poslednji cas pred prelazak je veliki globalni test za sve nas koliko vam je jaka vera u pobedu svetla i koliko vam je vera jaka za neke osobe koje oslobadjaju svet od mracnih globalista.
Poslednji put cu reci da Tramp nije spiritualista, nije Buda ni Hrist, u ovom VRLO GADNOM POSLU kojeg on obavlja za ceo svet ne bi nijedan spiritualista koji siri samo ljubav bio uspesan jer sa mracnim satanistima se mora boriti samo brililjantnom taktikom velikog logicara, analiticara, bisnismena, direktnim iskrenim obracanjem i drskoscu jer sa tamnima i treba na taj nacin komunicirati koji non stop ceo svet porobljavaju, ubijaju, siluju. On je izabran kao PERFEKTAN kontra IGRAC ili UDARAC mracnima, jer protivnik mracnih MORA biti nemilosrdan, inteligentan, logicar, strucnjak za biznis i novac, analiticar i takticar. Nikakvo sirenje ljubavi direktno na mracne ne bi pomoglo, to radite i sirite na zemlju na lej lajn i na ostale dobrodusne ljude koji su na dnu i kojima treba pomoc. Protiv mracnih postoji samo jedan jedini nacin borbe a to je direktan udarac istom silom, udariti ih tamo gde ih najvise boli, tamo gde im lezi moc a to je NOVAC!!!!!!!!!! jer su ga oni i izmislili. Zbog toga TRAMP, jer on barata sa novcem savrseno. Treba ih udariti i po EGU jer non stop napadaju Trampa sa lazima, zato ja uzivam kada slusam kako se Tramp obraca svim mracnim ljudima jer nista drugo nisu ni zasluzili, samo se setite sta smo sve prosli i koliko smo se napatili vekovima unazad zbog njih, pa onda nista drugo nisu ni zasluzili nego direktan udarac od Trampa!!!!!
Ako ovo stvarno sada vec nekom jos nije jasno, onda onda ste slepi, gluvi, zombirani ili egom vodjeni ili igraci mraka.
Otkacite se od toga kakvu narav ima Tramp, otpustite to jer to sada uopste nije poenta ovog rata, vec se fokusirajte na to sta radi i sta je do sada sve uradio za ceo svet a spisak je kilometarski. Nije vam muz da bi vas iritirao svaki dan njegovim egom i obracanjem. Pustite coveka da radi svoj posao za koji je izabran jer je zato tu a ne da bi se vama svideo kao osoba.
JA PROSTO UZIVAM kad god uhvatim na nekom snimku kako se ophodi sa mracnima i sa svim korumpiranim medijama novinarima na konferenciji kada pocnu da ga provociraju sa laznim pitanjima, UZIVAM i pucam od smeha kako ih Tramp Z u MOZAK!!
Oni i jesu zasluzili samo taj nacin ophodjenja i takvu vrstu komunikacije i nikakvu drugu. Svi prethodni predsednici su nam se uvek smeskali i ponasali kulturno pred kamerama a iza zavese su radili najveca zlodela ovog svemira i sta smo imali od tih laznih faca, laznih osmeha i laznih ljubaznih reci? Izuzetak je naravno slinavi zvalavko u Srbiji (necu da kazem NAS jer nije nas jer je mracan) on direktno govori kako nas mrzi i nije nasmejan 😂 😂 😂 a sada mu pogotovo nije do smeha. 😉 😉

Pingvin
Gost
Pingvin
23 dana prije
Reply to  iiiistina

Top vijest! Lionela Messia su likvidirale US Army spec snage i zamjenili ga dvojnikom! Zanimljivo je da dvojnik igra isto dobro nogomet kao i pravi Messi, mozda cak i bolje!

iiiistina
Gost
iiiistina
23 dana prije
Reply to  iiiistina

uz sve ovdje priloženo evo nešto i iz studije o ovakvim situacijama….
😉 😉

Za razliku od osoba sa šizofrenijom, bipolarnim poremećajem, PTSP-om ili čak graničnim poremećajem ličnosti koji bi mogli pokazati pretjerani odgovor u amigdali, psihopati ne “reagiraju” na nešto što smatraju da će im naštetiti kad počine prijestupe – oni provode razrađene igre sabotaže i slijede svoj plan provokacije kako bi dobili odgovor od svojih žrtava. Iako se psihopatski pojedinci mogu baviti i instrumentalnom i reaktivnom agresijom, njihova sklonost instrumentalnoj agresiji razlikuje ih od ostalih asocijalnih pojedinaca; bilo koja reaktivna agresija kojoj su skloni vjerojatnije je povezana s njihovom frustracijom što ne dobivaju nagradu, a ne sa strahom.

Sljedeći put kad dođete u napast da racionalizirate zlonamjerno ponašanje psihopate, sjetite se prirode njihovog poremećaja prema istraživanju i shvatite da imate pravo zaštititi se i obraniti od njihove manipulacije. Više ne morate poricati, minimalizirati ili opravdavati njihova kršenja protiv vas iz ideje da su u agoniji ili da ih treba “njegovati” natrag do emocionalnog zdravlja. Primarnim, malo tjeskobnim psihopatama nedostaje grižnja savjesti, sram i bezosjećajni su pojedinci. Ne boli ih kad vam naštete – oni to čine kako bi iz vaše boli izvukli bolesni osjećaj zadovoljstva.
😉 😉

Ana
Gost
Ana
23 dana prije
Reply to  iiiistina

Svaka ti cast!

iiiistina
Gost
iiiistina
23 dana prije
Reply to  Ana

Ana, nije meni do nikakve časti već po ovoj poruci:
Imate pravo na istinu svidjela vam se il’ne!
i ima i ova Sirahova………3 Ne razdražuj srca ogorčena i ne pusti uboga da čeka na dan tvoj.
Stoga sjetimo se……..U djela gledajte,.po djelima čete prepoznavati i ne povodite se za slatkorječivima.

iiiistina
Gost
iiiistina
24 dana prije
Reply to  Mikojan

evo i nešto svježe s .američkih portala…..-foxnews
6. studenog 2020.
DHS, koji je tiskao glasačke listiće, ugrađivao radioaktivne izotope i vodene žigove na legalne glasačke listiće. Brzom pretragom mogu se identificirati značajke za potvrđivanje glasovanja.
[i iz drugog]
Slučaj koji bi mogao odlučiti o svemu započeo je prije nekoliko tjedana, a trenutno se čeka na Vrhovnom sudu SAD-a. Slučaj Boockvar uključuje odluku Vrhovnog suda Pennsylvanije u vezi s tim kako se u toj državi mogu računati zakašnjeli glasački listići. Ustav je također dao državnim zakonodavstvima isključivu nadležnost da reguliraju „Vremena, mjesta i način održavanja izbora za senatore i predstavnike“. Iako Kongres može nadvladati izbore državnih zakonodavaca, državni sudovi ne mogu. Vrhovni sud Pennsylvanije protuustavno se miješao u isključivu vlast državnog zakonodavstva tijekom vremena, mjesta i načina saveznih izbora i odabira predsjedničkih birača.
komentar:
SOZT
Tijekom predsjedničkih izbora 2020., sotonisti su se izložili u svojim očajničkim pokušajima smjenjivanja predsjednika Trumpa. Frustrirani kontrolama umetnutim u elektronička brojila, demokrati su gurnuli prijevaru s glasačkim listićima. U to vrijeme nisu bili svjesni tajnog traga vodenog žiga koji je Ministarstvo unutarnje sigurnosti ubacilo u sve savezne glasačke listiće koji su se koristili. Uhićenja i sudovi bit će prikriveni ponovnim brojanjem, ali ne u javnosti. Ovi potezi i odluka SCOTUS-a na čekanju o legitimitetu glasačkih listića koji su stigli i prebrojani kasno preusmjerit će izbore za predsjednika Trumpa.
EOZT

Pingvin
Gost
Pingvin
23 dana prije
Reply to  iiiistina

Trump je odavno ubijen i zamjenjen dvojnikom. Isti on.

Laki
Gost
Laki
23 dana prije
Reply to  iiiistina

Ne lupaj gluposti!!!Da bi neki slučaj došao do Vrhovnog suda mora proći sve razine niže rangiranih sudova i na kraju i Saveznog suda te države jer USA ima 50 država i svaka ima različiti izborni zakon. Do sad su sve tužbe koje su Trumpovi odvjetnici predali ODBAČENI na najnižim sudovima tih saveznih država jer nisu priložili ni jedan dokaz o prevari,krađi,dogovorima sa ljudima guštera itd. Tako prijatelju ne lupetaj gluposti o Vrhovnom sudu jer čak i u ovoj našoj vukojebini moraš proći:prekršajni,općinski,županijski pa tek onda doć do Vrhovnog a to traje puno mjeseci čak i USA!

iiiistina
Gost
iiiistina
23 dana prije
Reply to  Laki

gore lipo piše…………svježe s .američkih portala…..-foxnews…..stoga nije moja interpretacija već kopirano sa javne objave pa valjda oni znaju bolje od nas …..gdje ti vidiš u prilogu moje mišljenje

Laki
Gost
Laki
23 dana prije
Reply to  iiiistina

Foxn news je pričao i o piceriji di se ljudi gušteri meze sa malim bebama i opće sa djevojčicama i dječacima za desert.Prijo papir trpi svako SRANJE ali bitan je zakon i USTAV a pošto je USA tako koncipirana država da je NEMOGUĆE ukrasti izbore ili ih namjestiti sve priče raznih ljudi padaju u vodu.Od 1982 od Regana žele mjenjati izborni zakon i glasanja ali tamo svaka Savezna država ima svoja pravila jer je ona u stvarnosti DRŽAVA. Plastični primjer Savezna država Georgia Senator republikanac,Guverner republikanac i oni pišu izborni zakon pobjeđuje Baiden znači republikanci sami sebe pokrali?!!!

iiiistina
Gost
iiiistina
23 dana prije
Reply to  Laki

mislim da nam je vrlo teško bilo što tvrditi iz ovoga što nam je dostupno jer manipulacije caruju-sačekajmo epilog

Mariet
Gost
Mariet
24 dana prije
Reply to  LNZ

Da samo znate kako je lijepo i s poštovanjem o Titu pričao i H. Himmler. Čak je Rockfeller pričao da se jedino divio trojici državnika. Franklin D. Rouswelt, W. Churchill i J.B.Tito. Bio je cijenjen od svih, tako da su i na pogreb došli i štovatelji , ali i neprijatelji. Zato ne vidim razlog ove vaše objave ili je to još malo promocije ishlapjelog piuna gospodara kaosa. Sve u svemu, tako ste mogli promovirati i Himmlera koji je rekao da bi volio Broza imati na svojoj strani zbog dosljednosti i inteligencije.

LNZ
Gost
LNZ
24 dana prije
Reply to  Mariet

Razlog moje objave piše na vrhu: Mala zanimljivost.
Funkcionalno nepismen?

Ico
Gost
Ico
24 dana prije
Reply to  Mariet

Churchill je imao um na razini uma retardiranog majmuna.
Churchill se nema čime uspoređivati s Josipom Brozom! Broz je stvorio SFRJ, a kreten Churchill je Britaniju doveo na najniže grane!

degradOvan
Gost
degradOvan
24 dana prije
Reply to  LNZ

ništa multietničko.. umjetne podjele.. trebao je samo stručnjak da to razhebe. Struka za divide et impera milenijima se usavršava,a mi čmrljimo

Blu trabant
Gost
Blu trabant
24 dana prije
Reply to  LNZ

E konjino osjetit ces tu efikasnost tajne policije

Quds
Gost
Quds
24 dana prije
Reply to  LNZ

Niti blizu! Svi znamo da je Trump legitimni pobjednik izbora! Demokrati su od 2016. imali plan da pod svaku cijenu ukradu izbore. Problem je što Trump puno veći problem ima u republikanskoj stranci nego u demokratima. Jer mu “njegovi” rade o glavi. On se je trebao riješiti neokonzervativnih jastrebova u svojoj stranci i tako potpuno preuzeti tu stranku. Jer Trump nije desničar, ali je klasični liberal s paleokonzervativnom politikom. Kako god bilo….Trump je pobijednik, demokrati kradu izbore i Trump se ne smije predati.

LNZ
Gost
LNZ
24 dana prije
Reply to  Quds

Boli me djoko za obojicu i za SADiste.
Kako stvari u ovom trenutku stoje Trump pakuje kofere……..FAKT.
Trumpu su ostale minimalne šanse…..možete živjet u nadi još danas.
Ukoliko Biden dobije dovoljno elektora, Trump može samo da se pokrije ušima i čestita Bidenu

Nego………….kako to svi znate da je trump legitimni pobjednik izbora kad izbori još nisu završen???

Tko tu koga...
Gost
Tko tu koga...
24 dana prije
Reply to  LNZ

Odgovor na tvoje zadnje pitanje: Tko je pratio sto se sve dogadjalo njemu je sve jasno zasto su izbori pokradeni. A onaj tko gleda tv i cita index sigurno ne moze vidjeti u cemi je problem. Dakle treba napravit domacu zadacu.

Zabluda
Gost
Zabluda
24 dana prije
Reply to  Tko tu koga...

Nemoj se kaciti na komentare ovog LZN, lik je pametan ko 2 glupa. Stalno spama svugdje i provocira i irtira. Zamisli tog covijeka, kakav je to parazit koji nema posla nego trolat po webu

Quds
Gost
Quds
24 dana prije
Reply to  Zabluda

Baš me zanima čiji je sendvičar LZN? Vučićev ili Plenkovićev?

Mucke
Gost
Mucke
24 dana prije
Reply to  Quds

Prdografov.

Mikojan
Gost
Mikojan
24 dana prije
Reply to  Quds

Od onoga ko da ukusniju salamu i jogurt uz sendvić, pa to ne trebaš ni pitati. Profesionalca ideologija, nacija, veroispovest, stranka ne zanima.

BanOvan
Gost
BanOvan
24 dana prije
Reply to  Quds

Jansin

LNZ
Gost
LNZ
24 dana prije
Reply to  Zabluda

Živiš u zabludi………
Ja se samo ne uklapam u čopor masovnih histeričara……

Z.A.
Gost
Z.A.
24 dana prije
Reply to  LNZ

Ja u ovom svemu samo vidim da ti pokusavaju osporiti pravo na slobodu govora , cemu ovolika povika i uvrede na tvoj racun…Nemoze se tretirati ta sloboda govora minusima, jer to je znak da te se pokusava usutkati i ujedno osporiti tvoje pravo na slobodu..namjerom izrugivanja . Treba znati sta je sloboda govora i misljenja i treba znati se tim koristiti . To mogu samo uravnotezeni i usaglaseni u sebi a takvih nema ovdje …

LNZ
Gost
LNZ
24 dana prije
Reply to  Z.A.

Pa tak ti je to kod samozvanih “demokrata”……..gori od najgoreg komunjare.
Lako je istjerati seljaka iz sela ali selo iz seljaka nikada.

Mikojan
Gost
Mikojan
24 dana prije
Reply to  Z.A.

Minus je pokazatelj da se ne slažem sa njegovim mišljenjem, plus da se slažem, ništa od navedenog da je tako-tako, ni vrit ni mimo.

Z.A.
Gost
Z.A.
24 dana prije
Reply to  Mikojan

Mikojan sve je u redu sto napisa ali ja malo dalje izgleda vidim od tebe ( a ti samo izgleda da vidis ono sto ti se svidja ocima tvojim i umu , slatkocu cini to sto ti prija a ima tu i gorcine za koju nisi spreman ni ti ni vecina ovdje …) Izsjasniste se sa minus ali to vam je malo pa poceste pisati komentare sa uvredama pout kabalisto , neznalico itd . Je li ja lazem ili poslije silnih minusa koji vam ne zadovoljise ego , podrazumijeva se da treba podebljati neslaganje komentarima s uvredom ili bez uvrede , a ja slijepac pa ne primjecujem da se radi o histeriji koju moze ublaziti samo uvreda …

Mikojan
Gost
Mikojan
24 dana prije
Reply to  Z.A.

Nema tu ja vidim dalje, ti se složiš sa mnom ili ne, ako vidiš dalje i ne znaš bi li se složio samnom ili ne onda ne daješ ništa, nema treće opcije. To što ti ja dam minus i Pero ti da minus opet ne znači da Pero i ja imamo isto mišljenje, ne, samo se ne slažemo sa tvojim komentaorm. Vrlo jednostavno i u minusu nema nikakve uvrede.

Z.A.
Gost
Z.A.
24 dana prije
Reply to  Mikojan

Mikojan mani price od Sabacke bune hahahaa… opet nisi nista lose napisao ali i dalje primjecujem i vidim da ti namjerno ne vidis …! Posto ja vidim u ovom slucaju jos uvijek dalje od tebe (nemoras ovo smatrati uvredom, do tebe je kako ces prihvatiti moju konstataciju i tvog sistema upravljanja …) moj ti je prijedlog da si kupis ocale sa dioptrijom a ne da mi pises ponavljajuce komentare . Komentari mi nisu potrebni pogotovo sa elektricitetom a pogotovo nemam namjeru s tobom ulaziti i u slucajni ne namjerni duel jer ja tebe jednostavno ne smatram osobom s kojom bi se ja konfrotirao radi onoga u cemu smo samo ne istomisljenici . Mikojane pozdravlja te ZA

LNZ
Gost
LNZ
24 dana prije
Reply to  Tko tu koga...

Funkcionalno nepismen?
Ponavljam pitanje:
Kako može neko biti LEGITIMNI pobjednik ako izbori nisu završeni?

Mikojan
Gost
Mikojan
24 dana prije
Reply to  LNZ

nikako ali tko u usa proglašava izbore završenim i objavljuje službene rezultate ?
Ako se dokažu nepravilnosti, šta se radi, poništavaju se izbori u cijeloj federaciji, samo državi ili izbornom okrugu gdje su pronađene nepravilnosti?

LZN
Gost
LZN
24 dana prije
Reply to  Mikojan

Trumpac se proglašava pobjednikom od prvog dana izbora.

Z.A.
Gost
Z.A.
24 dana prije
Reply to  LZN

Opet neistinu govoris … hahahaa …Pardon , on je svoju pobjedu najavio jos mnogo prije nego su stvarni izbori i poceli … i tvitovo da nece priznati izbore u slucaju da izgubi izbore …Cak mislim da je i na ovom portalu pisano o tome prije par mjeseci

Mikojan
Gost
Mikojan
24 dana prije
Reply to  LZN

Pa šta, g. Plenković je vikao “pobjedili smo koronu” pa pobjedio i na izborima, istina sa vrlo lošim rezultatom ali je pobjedio.

cia
Gost
cia
24 dana prije
Reply to  LNZ

Tako sto slusas usim gkedas ocima i imas dušu

Dejan
Gost
Dejan
24 dana prije
Reply to  LNZ

LZN ti imaš pravo da navijaš, to je tvoja lična stvar. Ali nemoj da svoje neznanje opravdavaš svojim bezobrazlukom. Kako možeš da tvrdiš da treba vremena da se prebroje glasovi poštom? To važi samo u ovim svinger državama? Glasovi poštom su bili u svim državama pa se veoma brzo znalo koji su rezultati, a u ovih nekoliko država se danima pravi farsa. Na delu je kradja izbora.
Sa druge strane, kabala je na strani Bajdena, a ako si ti na strani Bajdena, onda si na strani kabale, sotonista i najvećih psihopata ove planete, što bi se dalje reklo, ti si njihov. Jeli tako?

LNZ
Gost
LNZ
24 dana prije
Reply to  Dejan

Netočno. Samo chuck norris može prebrojati sto milona glasova za jedan dan.
Glasovi se u nekim državama mogu brojati i do 12.11. Tako kaže zakon.
Dalje, kako da stignu glasovi recimo iz afganistana………..poslani su 3. 11. na zadnji dan.
I ne navijam, samo se šalim malo sa histeričarima. Pročitaj moje komentare na prvi dan izbora. Poslije sam vidjo da se sa bodalama ne mogu svadjati pošto me uvjek pobjede svojima glupostima. Pa tako eto malo prc.khm….zabavljam se.

samo
Gost
samo
24 dana prije
Reply to  Quds

Svi znamo da je Trump legitimni pobjednik izbora

po čemu znaš???

nije to Balkan gdje se pobjednik zna prije nego se prebroje listići
a i Trump isto misli da je na Balkanu
usput,
NITI JEDAN dokaz nije iznio do sada
ali,
ekipa ovdje ionako više rezonira po uvjerenju nego po argumentima
zato ih brojevi ponekad ubijaju u pojam

Quds
Gost
Quds
24 dana prije
Reply to  samo

Imaš puno dokaza o nelegitimnosti izbora! To kaj ste vi neki slijepi i to ne vidi te…to je onda vaš problem. Samo ću ti navesti dva dokaza: 1. U Nevadi su slali čak po 8 glasačkh listića u kućanstva gdje je prijavljena 1, 2 ili maksimalno 4 osobe. 2. Onda su u jednoj državi glasali ljudi koji tamo ne žive i nisu registrirani, A da o mrtvima ne pričam. Je li ti to dovoljno?

Mikojan
Gost
Mikojan
24 dana prije
Reply to  Quds

Tako ti je to kad primaš migrante i oni donesu kulturu svoje demokracije, instruktori kako se to radi. Naša dobra iskustva su od 1990.

Dejan
Gost
Dejan
24 dana prije
Reply to  samo

ekipa ovde nije na strani kabale a ti izgleda jesi? Uverenja je ekipa da je Tramp bolji izbor za svet. A to je loše? Bolje je da dodje kabalin igrač Bajden, to je ono što je potrebno kabali.
da li brojevi ubijaju u pojam ili ne je izlišno pitanje jer se brojevi nameštaju. Tramp, koliko god da je egoista i sirov, on je ipak oličenje svetlosti u odnosu na kabalu i mračne snage. I uverenje je da je Tramp bolji izbor za ekipu ovde, a ti si već izabrao stranu. Taj izbor ne služi na čast.

Last edited 24 dana prije by Dejan
Z.A.
Gost
Z.A.
24 dana prije
Reply to  Dejan

Dobro si napisao da ste vi ekipa … i prije dobijam dojam da ti isti si kabalista i ta tvoja ekipa ,s kojim pravom i ko ti ga je dao da vrijedjas LNZ ? Jeli to pravo duhovnjace (volis na tu temu pisati i dojam stvaras kao da je dobro poznajes) slobode govora za koje ste se izborili na nacin da druge vrijedjate i to smatrate demokratskim dostignucima i svojim pravom koje drugim osporavate. Tebe ocito boli… , boli i druge pa nek svak svoje rane lize . Providan si … Nije SAD kao ove banane drzave gdje se kradu izbori , nije isto porediti izbore u SAD sa ovim kao kod nas. Budi malo umjeren ne povodi se srdzbom pusti i ostale da nesto kazu valjda imaju pravo a ne samo ti i tvoja EKIPA . Mogo bi ti LNZ proglasiti i da je musliman u pitanju pa onda sloboda rasipanja rafala po LNZ.

Dejan
Gost
Dejan
24 dana prije
Reply to  Z.A.

ZA Šta ti napisa sve? Volim pisati na temu duhovnosti i volim iskazati svoj stav. A ti imaš problem sa time? Daj smanji malo doživljaj. Kakve ti gluposti napisa u jednom komentaru? Jesi li pod nekim opijatima? Ja vidim da ti voliš ospravati tudje stavove a druge napadati za isto? jel to autoprojekcija kod tebe?
A što se tiče SAD i ovih izbora, ako ti i tvoji simpatizeri lika i dela Bajdena, izlapelog starca koji ne zna ni kako se zove ni gde se nalazi zdušno podržavaš a znamo da kabala sve radi godinama da ospori Trampa i pre ovih izbora i tokom izborata ista kabala sve radi, od medija, preko lažnih anketa i sve do ovih mahinacija iliti kradja na izborima, onda imaš velikih problema sa percepcijom ili si sam na strani kabale. To je pitanje koje treba da uputiš samom sebi. A ne da se tu pozivaš na neka nazovi prava da svako treba da ima mogućnost da iznese svoj stav. Izneo si ti, izneo sam ja, izneo je svako od komentatora. I ti imaš pravo na tvoj stav, a rakoh ti – veoma je upitna tvoja percepcija. Ili je možda upitno tvoje pripadanje? kome ti u stvari pripadaš?
Braniš američki izborni sistem kao nešto ispravno i nepogrešivo… u kakvoj si ti zabludi… Boli tebe što se pokazuje da se izbori kradu i u “kolevci demokratije” a ne želiš to da priznaš. E pa reći ću ti nešto – izbori se kradu svuda u svetu, i to dugo, dugo vremena i to na razne načine. A direktna kradja brojanjem glasova na izborima je samo jedan način, i kao što si video, to se radi i u Americi i ta Amerika je ista kao i ove druge banana republike. Odboluj i liži svoje rane pa kad prihvatiš istinu onda dodji da pametno i racionalno diskutujemo.

Last edited 24 dana prije by Dejan
Z.A.
Gost
Z.A.
24 dana prije
Reply to  Dejan

Vidi se da si ubacio u 6 brzinu da se obracunas sa svima koji nisu na tvojoj frekvenciji . samo, je drugi kojem osporavas pravo na SLOBODU MISLJENJA i GOVORA … I ti ces izgleda tako redom svima se obratiti na svoj nacin jer mi koji ne mislimo kao ti … ne smijemo se oglasit ili ces nas podvesti pod kabaliste .

Dejan
Gost
Dejan
24 dana prije
Reply to  Z.A.

ZA već sam ti odgovorio. To sa ospravanjem slobode mišljenja i govora si vrlo loše shvatio i iskonstruisao. Ti imaš pravo na svoj stav, kao i svi mi ovde. Jesmo li se složili oko toga? Ja imam pravo na svoj stav i ti imaš pravo na svoj stav, Na tvoj stav ja mogu uputiti komentar ili kritiku ili odobravanje. Jel tako? Isto važi u tvom slučaju. Valjda smo po tom pitanju jasni? A ja kada kritikujem onda ne kritikujem tvoje pravo da napišeš nešto, takodje i u vezi kritike drugoga isto važi. Dakle ti si pogrešno percipirao i pomešao odgovor na komentar sa osporavanjem slobode mišljenja i slobode govora. Šta bi trebalo – da svako ko ti komentira mora da se slaže sa tobom jer ako te kritikuje on ti osporava slobodu mišljenja i govora. Ti si nešto gadno pobrkao, deluješ mi konfuzno i rastrojenio u mislima. Saberi se malo.
A oko kabalizma, tebi nije jasna jednostavna stvar – kabala podržava ishalapjelog starca. Zašto ga podržava i zašto kabala nije našla nekog mladog i dobrog kandidata u redovima demokrata to je posebna tema. Mogli su to da urade i ta osoba bi verovatno lako obrisala Trampa na izborima jer je Tramp imao mnogo gafova i autogolova koje je sam pravio. Ipak taj i takav Tramp je mnogo bolji od drugih jer je ipak vodio nekavu borbu sa kabalom, i bolji je izbor za svet. Da li je bolji izbor za same Amerikance to je drugo pitanje. Tim običnim amerikancima su bitne neke stvari vezane za njihov ekonomski prosperitet i generalno perspektiva života. A kabala je stala svim silama uz izlapelog Džoa. I sad ako ti to ne vidiš, i podržavaš izlapelog starkelju onda imaš gadan problem sa percepcijom. Ti podržavaš kabalu a da toga nisi ni svestan. Kao što vidiš ili ne vidiš, ti imaš veliki problem sa svojom percepcijom. I onda, kada ti neko kaže da podržavati Bajdena znači podržavati kabalu ti se pogubiš i razbesniš. A to praktično baš to znači – podržavati Bajdena znači podržavati kabalu. Nadam se da ćeš shvatiti ovo što ti pišem. Budi dobro i ostani zdravo.

Last edited 24 dana prije by Dejan
Z.A.
Gost
Z.A.
23 dana prije
Reply to  Dejan

Dejane ne bih da ti odgovorim na ove tvoje komentare ako ti ne mozes skuziti zasto…! , ali ne sumnjam da ti nisi ko ne moze pretpostaviti zasto sam izabrao soluciju da ti ne odgovorim. Da ne bi pomislio da imam kompleks ili strah suociti se s tobom i tvojim argumentima onda dovodis sebe u veliku zabludu. Za tvoju informaciju bio sam ti napisao odgovore na tvoje komentare i storniro ih iz razloga sto mi je u umu jednostavno signalizirano da ti komentari nisu uopste vazni za objavu i da nista kao oni nece promjeniti sadasnje odnose naprotiv moguce je i da ih prodube . I ovo sam se udostojio da ti napisem samo iz razloga da koliko toliko zadovoljim formu dobrog ponasanja u smislu da ne dobijes dojam da te ignoriram ili da se bojim branit ono sto pisem , a posto si ti ovoliko napisao ruzno bi bilo bas nista da ti ne napisem , mada smatram da si i dalje pod emocijama dok si napisao ovoliko duge komentare. Samo cu ti reci i sada si se u oba komentara koristio alatima ko je nebi trebao koristiti na nacin na koji ih sad koristis s obzirom da te privlaci duhovnost .Ima u tvojim komentarima mnogo onog sto covjek koji propagira duhovnost nebi napisao. Recimo Mikojan prica o minusu i plusu ali nevidi rijeci napisane LNZ poput glupane , kabalisto , baljezgas itd.Da li kabalista nije uvreda namijenjena LNZ ili mu je to poruka da je to napisano umjesto minusa ? Navalila je ova tvoja ekipa ko Tatari na par komentatora koji se ne slazu sa vama Ako ja navijam za Bajdena u cemu je problem , valjda je to moja stvar. Ima te li vi dokaze za sve one tvrdnje koje nastojite prisiti Bajdenu . Pusti pricu rekla kazala na to se nemoze pozvati zrela osoba koja razmislja svojom glavom. Evo za kraj napisat cu jednu strofu jedne kafanske pjesme i ovo nije tebi upoceno mada ti nece biti pravo …Placi brezo bijela i ja cu sa tobom otisla je Danijela nije rekla zbogom…

Z.A.
Gost
Z.A.
23 dana prije
Reply to  Dejan

i kako da ti odgovorim odmah mi komentar ide na provjeru . Hahahaaa smijesni tipovi . Sad cu se nasikirati

Dejan
Gost
Dejan
23 dana prije
Reply to  Z.A.

ZA ono za ekipu je bio sarkastičan naziv koji sam uzeo od komentatora sa nikom “samo”. On je pomenuo ekipu a ja sam se na to nadovezao. Eto ta ekipa su u ovom slučaju istomišljenici a u nekoj drugoj temi su već na suprotnim stranama. Cenim to što si napisao odgovor na komentar. Poštujem svačije razložno mišljenje iako se sa njim ne slažem. Ako mišljenje nije razložno, po mojoj subjektivnoj proceni naravno, onda jasno i otvoreno kažem svoj stav.
Duhovnost… možemo pričati o duhovnoti i to mi je omiljena tema… samo ne vidim šta sad odskače od predstave duhovnosti koju ti imaš to što sam ja napisao? Biti iskren prema sebi i drugima je najbolji vid duhovnosti. Da li si ti prepoznao možda neko nepoštovanje u mom komentaru prema drugome? E o tome možemo diskutovati – da li je bilo nepoštovanja ili uopšte šta je to poštovanje. Ako ti očekuješ da ja npr za ravnozemljaše kažem da je u redu da tako razmišljaju i da ja ne treba da iznesem svoj komentar na takvo njihovo razmišljanje jer će se to protumačiti kao nepoštovanje prema sagovorniku, onda ti kažem da ja tako ne smatram. Uzeo sam ravnozemljaše kao zgodan primer. I sem toga, moj način obraćanja je direktan i otvoren i to nije loša stvar. To može da bude loša stvar za nekoga ko ne može da podnese takvu vrstu komunikacije. Ima onih koji su licemerni (ne odnosi se na tebe, da budem jasan) i takvo komentarisanje im ne odgovara, ali to je njihov problem. Biti lažno učtiv i povladjivati nekome da bi se taj bolje osećao je samo to – laž. Eto, napisao sam neki duži komentar a pomenuo nisam temu oko koje smo se sporili a to je Bajden i američki izbori.
U vezi Bajdena mislim ono što sam napisao… Tramp je mnogo bolji izbor za svet. Evo Bajden je proglašen novim predsednikom od strane medija jer je dobio preko 270 elektorskih glasova. Tramp će ići na sud. Da li će nešto uraditi videćemo. Moguće je i da se ništa na sudu ne postigne i da Bajden bude ustoličen kao novi predsednik. Ali su ovi izbori pokazali svu trulež u Američkim izborima i da i oni nisu ništa bolji od banana republika gde se izborima manipuliše. Ali je to sad prvi put javno i glasno pokrenuto. Kažeš da nema dokaza? Dokazi se pojavljuju, možeš ti da pročitaš o njima kao i ja. Ovde je pitanje za tebe zašto ti obdacuješ takve dokaze? Budi fer i sagledaj objektivno sve informacije koje pristižu u vezi izbornih prevara. Ovde je ulog mnogo veći nego dva čoveka koji se takmiče za mesto predsednika koji se uzgred i ne pita mnogo jer se odluke donose izmedju mnogo jačih igrača nego što je predsednik SAD. Ulog je sa jedne strane dominacija kabale sa izborom Bajdena a kabala je izazvala epidemiju sa ciljem pojačane kontrole društva i vidimo šta se sve dešava, a sa druge borba protiv te kabale u liku Trampa. Borba kao satanisti protiv suverenista. A inače na višem nivou, moguće je da je i ovo samo predstava za javnost i da ta elita diriguje i jednim i drugim kandidatom. Ali Tramp je bar pokušavao da se bori sa njom.
Ono što je bitno, na individualnom nivou je da se osoba osvesti i da odluči kojim putem ide – putem ka svojoj duši ili ka svom egu. To je ultimativni izbor, za svakoga od nas.

Last edited 23 dana prije by Dejan
Z.A.
Gost
Z.A.
23 dana prije
Reply to  Dejan

Ovaj komentar vec ljepse zvuci i ima jedan nivo (ne kazem da ti i ostali komentari nisu sa nivom osim gornjih koje ne dozivljavam kao prijasnje )… Ali slazem li se u nekim stvarima sa tobom ili ne manje bitno jer ono sto kazu politicari i ja imam crvene linije pa zbog tih linija i neke stvari koje i nece donijeti neku pozitivu , jednostavno cu ih prihvatiti kao dobro rijesenje jer nisam u pozicij da biram . Jednostavno kad je Tramp u pitanju ja necu nabrajati stvari koje je lose uradio a jeli jeste …Nemamo se sta lagati Bajden je za mene bolja opcija a jeli tako vrijeme ce pokazati . Ja apsolutno razumijem tvoje stavove koje iznosis javno a i one koje si zadrzo u sebi a i sam imam tih stavova. Sto se tice duhovnosti nisam neki expert ali sam znao u pojedinim fazama svog zivota da je osjetim ,kroz raznorazne metode , dans se ne mogu bas pohvaliti nekim rezultatima vec dugi niz godina nametnut mi je problem koji ja ne umijem da rijesim pa i uz adekvatnu pomoc nekih osoba jednostavno ni oni nisu tome dorasli.Znaci pricam o necem sto sam osjetio a ne iskustva nekog drugog. Osjecaj je gadan kad to izgubis tesko se je nositi sa tim gubitkom ali vrijeme donekle ublazi frustracije . Pozdravljate ZA .

Zuco
Gost
Zuco
24 dana prije
Reply to  Quds

Kod njih moze glasati 1 covjek 3 ,4 ili vise puta. I na osnovu toga oni kradu glasove od trampa. Zadnja dva dana Tramp nije dobio 5 posto glasova a ovi 95 posto su pripisani demokratama. U americkim vijestima demantiju sto tramp kaze , na konferenciji je rekao istinu on se buni zato sto u ovim drzavama koje odlucuju ko ce pobjediti demokrate broje glasove i one koji su glasali za trampa oni prepisuju bajdenu. Ako dobiju demokrate sljedi zatvaranje ljudi u cijelom svjetu i dalje postravanje mjera i plasenje sa laznom statistikom pozitivnih od korone. Pa bajden nosi masku i kad ide na spavanje . Njega niko nista nece ni pitati zato i zele da pobjedi da bi lakse mogli pozatvatti cijeli svjet. Mislim da ce morati se ljudi probuditi iz dubokog sna inace nepise se dobro ljudskom rodu .

B.L.
Gost
B.L.
24 dana prije
Reply to  LNZ

Biden je bijedno pokrao glasove.

Cookie
Gost
Cookie
24 dana prije

Da li ima išta o FISA dokumentima kojima Trump pokušava otkriti cijeli lanac pedofilije?

Duki
Gost
Duki
24 dana prije

Može će ih Janša postaviti za počasnog predsjednika i 1.damu .💪💪

LNZ
Gost
LNZ
24 dana prije

Donald………..pozdravlja te Qasem Soleimani

Duki
Gost
Duki
24 dana prije
Reply to  LNZ

@ LNZ
Točno !
Ne bih mu bio u koži,jer koga oni stave na listu……

Istrazuj
Gost
Istrazuj
24 dana prije

Cisto sumnjam da ce ovi korumpirani krimosi ista uraditi.
Za takvo sto im treba puno ljudi, a oni toga nemaju.
Lako je bilo sa laznim ceduljicama “dobiti veci broj glasova” (naravno uz bjesomucnu podrsku MSM i “socijalnih mreza” koje se cenzurisu gebelsovski)…
Cak je i onaj njonjac Biden jasno rekao njegovim biracima u Michigenu:
“Ja vas ne trebam da bi pobijedio na izborima.”
Pa i nisu mu trebali…
Medjutim, sada izigravati “sliu” a svakodnevno izlaze novi i tvrdji dokazi po pokusaju bestidne prevare – e to je vec druga stvar…
Evo, danas u nekoliko Countyja u Michiganu – otkriveno da je “glitch” u komp-softveru – prebacivao po nekoliko hiljada glasova za Trumpa u glasove za njonjca i pedofila Bidena…
Naravno – opravdana sumnja je – da je “glich” radio u svih 47 countyja…
..
Zato je pedofil Biden tvrdio “da ne treba njegove birace za pobjedu”…
Koristio je Trumpove.

NSAP
Gost
NSAP
24 dana prije
Reply to  Istrazuj

Kako te nije sramota podržavati ovog ludog Trumpa. Lik je javno izjavio da hvata žene za pi*ku. Otiđi na YouTube, ukucaj “grab them by the pussy” .

Cookie
Gost
Cookie
24 dana prije
Reply to  NSAP

Imaš 2 zla. Jedno zlo ti govori da češ cijeli život bit zatvoren i nosim brnjicu, koji je pedofil isto kao i njova obitelj (imaš i slike), ne zna kako se zove… a drugo zlo govori da ce sve strpati u zatvor jer su pedofili i jer rade svašta sa djecom…
Nije da mislim da je Trump savršen, ali definitivno je bolji nego ovaj ljigavac koji ne zna ni 2 rečenice izgovorit

Z.A.
Gost
Z.A.
24 dana prije
Reply to  Cookie

Ne mislim da Trump je savrsen , ali definitivno je bolji nego ovaj ljigavac… ovaj ljigavac zasad nema zvanicnih optuzbi za seksualna uznemiravanja i napostovanja .Trump nije savrsen i ima 26 javnih optuzbi u sudskom postupku procesuiranja za seksualna uznemiravanja i napostovanja …

mario
Gost
mario
24 dana prije
Reply to  NSAP

Kako tebe nije sraamota podržavati pedofile, sotoniste, psihopate, zločince koji uništavaju obitelji, slobodu, ekonomiju da bi proveli zločinačke planove kontrole cjelokupnog stanovništva. Kako te nije sramota, imaš li ti djecu i obitelj, roditelje? Znaš li za empatiju? Objasni za koga i zašto to radiš

Popadić
Gost
Popadić
24 dana prije
Reply to  mario

Kao drugi je bolji?Terorist,pljackas i kauboj,ostalo necu spominjat.

Mikojan
Gost
Mikojan
24 dana prije
Reply to  Popadić

Pa onda neka izaberu trečeg, ova dva su sramota ljudskog roda, tko je treči ?

mario
Gost
mario
24 dana prije
Reply to  Popadić

bolji, istraži, ili nemoj kako te volja

Zabluda
Gost
Zabluda
24 dana prije
Reply to  NSAP

Jos jedna ojebina koja nema pametnijeg posla u zivotu nego srat gluposti po webu. Ljudi ovo je primjer kakvi ljudi se treba rijesiti na svijetu i onda ce to donekle liciti na nesto. Al opce ne zelim zamisliti sta stoji s druge strane ovog nicka, vjerovatno iskomplexirani drkadzija koji uvijek trazi krivca u nekome drugome. On konstatno ima minuse u komentarima i ne zapita se, jesam li ja glup ili ova vecina sto daje minuse. Slazem se da treba biti crna ovca al prijatelju ti nisi crna ovca nego glupo magare.

NSAP
Gost
NSAP
24 dana prije
Reply to  Zabluda

Slušaj zabludo, zaobiđi me u širokom luku. S obzirom da podržavaš Trumpa, vjerojatno ti iq nije veći od broja cipela. Ti si jedan obićni isfrustrirani luzer koji vjerojatno ništa nije postigao u životu, niti će ikada. Imaš kompleks niže vrijednosti pa krivce tražiš u drugome. Iz svoje nesposobnosti i nemoći pljuješ po zapadu, americi, ali pazi nešto, to neće promijeniti tvoj jadni, bijesni luzerski život. Ostat ćes bijednik do kraja života.

Zabluda
Gost
Zabluda
24 dana prije
Reply to  NSAP

Kupim te hladno.

35s
Gost
35s
24 dana prije
Reply to  NSAP

Bednik veci od tebe ne postoji

Zorule
Gost
Zorule
24 dana prije
Reply to  NSAP

Bolje da vata žene za onu stvar nego djecu

Quds
Gost
Quds
24 dana prije
Reply to  NSAP

Bolje da grabi žene za pussy nego da njuška i slini za malom djecom kao pedofil Biden.

Mikojan
Gost
Mikojan
24 dana prije
Reply to  Quds

Ne razumje on to, vjerojatno ima iste navike ko pospani Đo pa su kolege.

cia
Gost
cia
24 dana prije
Reply to  NSAP

Pa di hvatas muskarce za penkalu. Pa nikome nisza

Željko
Gost
Željko
24 dana prije
Reply to  cia

ADMIN Stvarno izbrišite 90 % “komentara”, dao gospod Bog da se ukine i ovaj portal zbog ovakvih pogrešaka i propagiranja svega lošeg!!

Mikojan
Gost
Mikojan
24 dana prije
Reply to  NSAP

a ti voliš hvatati muške za pimpek ?
Ja poštujem tvoj izbor i nemam problema sa tim, što tebe muče njegove izjave?
Još ubjek je bolje milfače nego osnovnoškolke kao “lovac” i njegov otac.

Dejan
Gost
Dejan
24 dana prije
Reply to  NSAP

NSAP a ti samo hvataš žene za pi*ku i ćutiš o tome i onda je sve u redu? Šta je poenta tvog komentara?

Mikojan
Gost
Mikojan
24 dana prije
Reply to  Dejan

On to ne radi jer mu ne daju blizu pa je zavidan !

Pero
Gost
Pero
24 dana prije
Reply to  NSAP

To je najmanji problem. Problem je što nas čeka. Vjeruj mi, istraži sto su govorili na ekonomskom skupu u davosu i kakvi su im ciljevi. Jedino je Trump bio protiv toga, a oni su znali da ga moraju maknuti da se posao dovrši. Vidjet ćeš, nakon prvog mjeseca 2021, kad je sljedeći skup, što su nam pripremili. Veliki zaokret, koje će opravdavati spasom za Zemlju, ostati ćemo bez prava.

Patriot
Gost
Patriot
24 dana prije
Reply to  NSAP

Biden kao nije lud? Taj nezna tko mu je kćer a tko tata😂😂😂
Kad smo kod sexualnih istupa, pogledaj malo kako Creepy Joe ulijeće djevojčicama i ženama…gadljivo. Pa taj je i vlastitu kčer sexualno zlostavljao. Taj je u istom gengu sa poremećenim Klintonima, Epstajnima, ludom Pelosi…sama krema…Zato ne kenj@j

Last edited 24 dana prije by Patriot
LNZ
Gost
LNZ
24 dana prije
Reply to  Patriot

Bidenu je kčer poginula u prometnoj nesreči 1972 stara manje od godinu dana.

Kako te nije sramota.
Da nemaš možda i za to neoborive dokaze konju bresramni?

35s
Gost
35s
24 dana prije
Reply to  LNZ

Kme, kmeeee🤣

BanOvan
Gost
BanOvan
24 dana prije
Reply to  NSAP

Da NSAP-e ali tvoj miljenik ‘vata curice za taj dio tijela a to je VEEEELIKA razlika ili pak mislis da nije?

Last edited 24 dana prije by BanOvan
35s
Gost
35s
24 dana prije
Reply to  NSAP

Bolje matorog ludog pedofila?!? ☹️

Melita
Gost
Melita
24 dana prije

Da li je normalno da nekoliko ključnih država s velikim brojem elektorskih glasova u kojima je Trump uvjerljivo vodio nakon više od 50 % prebrojenih glasova, simultano proglasi pauzu na nekoliko sati i onda u ranim jutarnjim satima u svim tim državama odjednom glasovi za Bidena počnu strmoglavo rasti u odnosu na stagnirajućeg Trumpa? Da li je normalno da se na tako važnim izborima koje imaju implikaciju na čitav svijet prekine proces brojanja zbog, kako kažu, “umora brojača”. To se nikad niti u Hrvatskoj nije dogodilo, jer jednostavno nije normalno. Da li je normalno da softver koji služi za bilježenje glasova radi grešku tako da udvostručuje glasove, ali samo one koji idu Bidenu? To se protivi zdravom razumu i svatko s “dvije čiste” u glavi bi posumnjao u tu priču. Svi glavni mediji unaprijed viču “nema dokaza!”. Postoji osnovana sumnja, a dokazi se mogu prikupiti tek pošto se promatračima omogući pristup glasačkim mjestima i direktan uvid u izborni proces, čemu se lokalni nadležni organi žustro protive. Dakle, radi se “kvaki 22”. I na kraju, da li je normalno da u tim spornim državama brojanje još uvijek traje?
“Navijanje” za Bidena je nešto neshvatljivo za iole površno informiranog čovjeka. Radi se o tipičnom aparatčiku, karijernom političaru, koji je američkom narodu nanio ogromnu štetu na razne načine, a ponaosob forsiranjem trgovačkih i poslovnih veza s Kinom. Brojne američke i europske kompanije su izgradile proizvodne pogone u Kini, s računicom uštede na nižoj cijeni rada i nižim porezima, osiromašile su vlastite države i povećale nezaposlenost u njima. Kinezi se ovu priliku iskoristili da kopiraju tehnologije, podignu vlastite tvornice i konkuriraju tim vrlim kapitalistima, ne samo u Kini, nego i u njihovim matičnim državama. Ove investicije u premještanje proizvodnje u Kinu su se u velikom broju slučajeva pokazale lukrativne jedino za Kinu, dok su na zapadu izazvale jedino bankrote i povećanu nezaposlenost. Jedno od najvećih postignuća Trumpa bilo je okretanje tog trenda u Americi. I dok “elite” koje čine korporativni menadžeri i praznoglavi glumci, pjevači i kojekakvi drugi “influenseri” pljuju na Trumpa, radnička klasa u Americi itekako cijeni 4 godine njegovog mandata. To su pokazali uvjerljivom većinom glasova koje su mu dali, a koji su besramno ukradeni.
Nadalje, unatoč gnjusnim pokušajima glavnih medija da se cenzuriraju informacije o sadržaju zaboravljeng laptopa Bidenovog sina Huntera, na vidjelo su izašle informacije o njegovom trgovanju utjecajem moćnog oca, tada potpredsjednika Amerike. Dakle, ovaj totalno nesposobni čovjek, i uz to još narkoman ovisnik, je navodno za izdašne honorare direktno preko oca omogućavao ostvarivanje interesa pretežito stranih kompanija, koje je u nekim primjerima uvodio direktno u Bijelu kuću na sastanak s “moćnim tajom”. I na kraju, prema svemu prikazanom, Biden zapravo nema nikakvog političkog integriteta. On je samo prijenosnik poruka čudnog entiteta koji se integrirao u Demokratsku stranku pa promiče “brisanje” granica i slobodan ulaz imigrantima, raspuštanje policije, ukidanje industrija koje se temelje na fosilnim gorivima (možete li zamisliti što bi ovo moglo proizvesti u SADu pa i u svijetu!?), promicanje BLM pokreta, ukidanje kontrolnih zakonodavnih tijela, drugim riječima “prekrajanje” postojećeg Ustava.
Dakle, vrijeme je da se postavi pitanje: Tko želi ovu “ljušturu” za američkog predsjednika?

NSAP
Gost
NSAP
24 dana prije
Reply to  Melita

Kako te nije sramota podržavati ovog ludog Trumpa. Lik je javno izjavio da hvata žene za pi*ku. Otiđi na YouTube, ukucaj “grab them by the pussy” .

Melita
Gost
Melita
24 dana prije
Reply to  NSAP

NSAP, ako je to vaša najveća zamjerka Trumpu, onda ste zaista plitki.

NSAP
Gost
NSAP
24 dana prije
Reply to  Melita

To znači da je Trump obična primitivana stoka, nedorasla funkciji predsjednika. Kad vidim da ga podržavaju najveći neprijatelji Amerike, sve mi je jasno. To su isti oni likovi koji žele loše Americi.

cia
Gost
cia
24 dana prije
Reply to  NSAP

Pa nije ti ovk feministicka grupa na fejsu. Ti neznas gdjesi previse gledas bidena

cia
Gost
cia
24 dana prije
Reply to  NSAP

Pa sta nisi maloprije izonanira na tu izjavu i sad opet stvarono si nezasitna nimfomanska feministkinja

NSAP
Gost
NSAP
24 dana prije
Reply to  Melita

Taj totalno nesposobni Hunter Biden je svemirski brod za Trumpovu djecu. Zašto ne napišeš da je Trump zaposlio kćerku u administraciju, koja je dokazana glupača. Nikakve kvalifikacije nema za tu poziciju. To nećeš napisati? Pokušavaš nas uvjeriti da je bezgrešni Trump novi Isus koji će spasiti svijet?

Last edited 24 dana prije by NSAP
Cookie
Gost
Cookie
24 dana prije
Reply to  NSAP

A ti nama govoriš da je Biden bolji od Trumpa?
hahahha

NSAP
Gost
NSAP
24 dana prije
Reply to  Cookie

Sigurno nije gori

Cookie
Gost
Cookie
24 dana prije
Reply to  NSAP

Ajde se malo informiraj prije nego šta komentiraš tako kako komentiraš. Ako imaš djecu onda valjda shvačaš šta ti govorim, a ako ne, nadam se da nećeš shvatiti neke stvari na način na koji ne bi htio ni največem neprijatelju

Mikojan
Gost
Mikojan
24 dana prije
Reply to  Cookie

Uzalud govoriš nekome tko voli djecu i sve kakav je i on sam.

cia
Gost
cia
24 dana prije
Reply to  NSAP

Hihihihi stvarno si narajcan. Ne uzma se africkamsljiva ako nemas partnera

mario
Gost
mario
24 dana prije
Reply to  Melita

Bezdušni sotonističko-psihopatski zločinci i njihove bezdušne sluge

Puž
Gost
Puž
24 dana prije
Reply to  Melita

MSM debosi… svi do jednog .-)

Z.A.
Gost
Z.A.
24 dana prije
Reply to  Melita

Znas Melita kako je to moguce da Bajden napreduje a Trump stagnira kad je prebrojavanje u pitanju ? Tebi jedan savjet da se vise informises, sa vise izvora da koristis informacije… Kao prvo u SAD postoji glasanje putem poste a to se upravo desava sada . Razlika se je stvorila jer isti Trump je svojim biracima ranije sugerisao da ne glasaju putem poste a Bajden to nije trazio od svojih glasaca .I sad tu situaciju Trump koristi za stvaranje lazne slike o kradji izbora.

Melita
Gost
Melita
24 dana prije
Reply to  Z.A.

Progutali ste prozirnu priču da su glasovi pristigli poštom isključivo za Bidena. Poštom su glasali ljudi koji iz nekog razloga ne žele ili ne mogu doći na biračka mjesta. Znači, određeni postotak glasova sigurno pripada i Trumpu. Poštom poslani glasovi nisu ekskluzivno za Bidena, što nam žele nametnuti, ali su idealni za manipuliranje.

mario
Gost
mario
24 dana prije

gradjanski rat

Tko tu koga...
Gost
Tko tu koga...
24 dana prije
Reply to  mario

Nazalost, ali da, to je dosta vjerojatna opcija.

Legendarni Grk
Gost
Legendarni Grk
24 dana prije
Reply to  mario

Jedini građanski rat koji priznajem i prizivam je rat 98 % robova protiv umrežene Bande.
Pokušajmo organizirati probu na Jelačić placu – njih ćemo staviti u sam centar i dat ćemo im sva moguća oružja koja žele, a nas 98 % ćemo ih goloruki okružiti, pa da vidimo koliko dugo će trajati njihov otpor.

“Mamicu im njihovu triperasko sifilisticarsku kopilandersku zarazenu” – kako bi to rekao originalni Grk koji je živio 1920-1997.
On bi takve kopilandere rezao na hiljadu komata i pravio bi od njih OSTATAKA!
Onda bi na sav njihov telo primijenio tako ekstremno jaki gravitačija, da bi telo od kopilo istoga momenata propao tri metara ispod Zemlja, u podzemno svijeta Hada, bez da sa asova kopa rupa.

mario
Gost
mario
24 dana prije
Reply to  Legendarni Grk

dobar

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
24 dana prije

Trump ili Biden vladarima je irelevantno isto kao nazivi sustava, ali čini se kako je to bitno samo ovcama koje će se držati u toru, šišati i na kraju priče završiti u klaonici. Ovce raspravljaju o boji tora, a za razmišljanje kako izaći iz plavog ili crvenog tora ovce jednostavno nisu sposobne.

Istrazuj
Gost
Istrazuj
24 dana prije
Reply to  Spacevoodoo

Ne slazem se.
Nista ovde nije normalno ili bolje onakvo kakvo smo mi “navikli” inace u tzv “demokratijama”…
Time cini mi se i ova klasicna prica – sve je to igrokaz – ne stoji…
Ili makar trazi pojasnjenje…?
Evo jucer sam sa Morenom i Shumadincem pokusao o tome diskutovati…
Sta ti mislis konkretno? Pusti igrokaz…
Sta se po tvome iza brda valja?

Mucke
Gost
Mucke
24 dana prije
Reply to  Istrazuj

U pravu si ,iznenada nekolicina ozbiljnih komentatora izlazi sa relativizacijom kradje pod izgovorom “sta ima veze obojica su isti” iako se sa mjeseca vidi da nisu.

Puž
Gost
Puž
24 dana prije
Reply to  Mucke

de ne rise vnago … jedini problem je što u tvojoj glavi msm politiziranje radi neki smisao. što znači da u bulji imaš ljevpro…

Mucke
Gost
Mucke
24 dana prije
Reply to  Puž

Budi pristojan puzu balavce jer nisi jedini koji zna vrijedjat i psovat.
Ako nemas sta pametno za rec onda radije suti nego da progovoris i otklonis svaku sumnju.

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
24 dana prije
Reply to  Istrazuj

Uredu što se ne slažeš, sve sam to više puta pisao i sad nisam u prilici to ponovo pisati, ali kad uhvatim vremena napisat ću.

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
24 dana prije
Reply to  Istrazuj

Pa evo odmah se ne slažemo o ”navikama” u ”demokraciji”. Sve ono što sam ja mislio da demokracija je pokazalo se još i prije Trumpa da to demokracija nije, nego je to kako si napisao ”demokracija” gdje ja ne vidim razliku u ”demokraciji” prije, za vrijeme Trumpa i danas, pa su moje i tvoje ”navike” različite. Primjetio sam kako je riječ ”demokracija” bila u svakoj trećoj Obaminoj rečenici, a Trumpa nikad nisam čuo da je tu riječ izgovorio i to je samo njihov retorički stil po kojem su se razlikovali, ali za vrijeme obojice dolari su se proizvodili istom stopom. Mogu i ja reći kako mi se više sviđa Trumpov nego Bidenov narativ, ali to je u biti nevažno odnosno ne mijenja išta na stvari. Pobjednik ovih izbora je Jerome Powell koji je na čelu najmoćnije institucije na svijetu u koju se Trump kao i njihovi predhodnici nisu niti smjeli taknuti, oni koji su to kroz povijest pokušali kao Lincoln i Kennedy znamo kako su završili. Za Bidena se također može odmah reći ako uđe u bijelu kuću kako će biti na sigurnoj disatanci od FED-a i onoga što FED radi.

Mislim kako su kandidati Trump i Biden u najbitnijemu isti jer nisu i neće izaći iz zadanih okvira, a to je u SAD-u skoro pa nemoguće jer se bez podrške korporacija koje opet ovise o pumpanju miljardi iz FED-a, podrškom MS medija i ostalih javnih, polutajnih i tajnih struktura niti teoretski nemože pomirisati kandidatura za predsjednika SAD. To što se u prošloj i ovoj kampanji za predsjednika SAD-a medijski Trumpa supresiralo je samo varka jer je najbitnije da se govori i piše, pa makar i loše tako da je dualizam zagarantiran. Vladari žele što manje razlike u podršci kandidatima jer to znači kako će oba kandidata dati puno više vadarima kako bi im sustav osigurao bolji rating. Pobjedio Trump ili Biden biti će podjednako dužni onima iznad njih i tu nikakva neposlušnost ne dolazi u obzir. Kako bi mase bile i dalje začarane čarolijom demokracije njih se čara na ideološkoj razini, pa se tu pojavljuju ideološke teme s kojima kandidati zabavljaju mase, a sve ionako ide po već poznatim agendama davno ustanovljenim. Želim reći kako nikakve religije, LGBT, pobačaji, nacionalizmi, rasizmi itd. ne pokreću svijet nego je to novac, a sve navedeno služi za pokretanje masa u željenom smjeru na određenom mjestu i u određeno vrijeme tako da se te mase vrte sa svijetom novcem pogonjenim. To ti je isto kao da ti i ja trčemo po autobusu i igramo na vatalo i kukalo, nekim putnicima ćeš se više sviđati ti, nekima ja, ali vozač vozi svoje i na kraju puta dolazimo na isto mjesto i ti i ja i putnici navijači, isto tako je kad su u tom autobusu Trump i Biden i njihovi navijači. Oprosti, ako ti misliš kako su Trump ili Biden vozači autobusa, ja to ne mislim i tu se mi slažemo ili ne slažemo. Po meni oni samo zabavljaju putnike.
Ja se ne bavim proricanjem budućnosti niti znam scenarije, međutim ono što vidim je to kako naznaka promjena nema niti u tragovima, a što će biti sutra neznam isto kao što lani u ovo doba nisam znao kako ćemo dobiti koronu, ali neki su ipak znali, a to su vjerojatno znali i prije Trumpa i prije Bidena. Tko to zna što nas čeka za koji mjesec ili godinu, vjeruj mi imam pametnijeg posla od čaranja što će biti. Meni je stvarno smiješno kako je i Trump dobio koronu i u par dana, nakon što je kihnuo par puta, on se izliječio. To govori kako Trump igra strogo po pravilima, a twitta iz razonode kao što ja ponekad napišem koju dosjetku umjesto ovakvog komentara.

Last edited 24 dana prije by Spacevoodoo
Istražuj
Member
Istražuj
23 dana prije
Reply to  Spacevoodoo

Pa kolega, ok…
Puno si ti toga ovdje napisao, ali si malo rekao…
Nepotrebno je da se raspravljamo o nekim dijelovima, u kojima se prakticno u potpunosti slazemo… poput ovog:
“…Želim reći kako nikakve religije, LGBT, pobačaji, nacionalizmi, rasizmi itd. ne pokreću svijet nego je to novac…”

Sta vise , cini mi se da se mogu naci moji komenti upravo o ovom “feniomenu” cak mjesecima unazad… Cak sam nazvalo te pare “zlatni/papirnati shekeli” – po ugledu na tzv “bibliju” (koja je i te kako vazna, jer ovi koji vladaju Svijeto ocito imaju drugaciju Agendu od samog “skupljanja para” – koje i onako “proizvode”)…

Dakle sto se tice te “demokratije” i “navika” pod navodnicima – nisam shvatio u cemu se to ne slazemo? I tzv “demokratija” kao i tzv “navika” na takve Cirkuse – jeste nseto na sto smo navikli kroz zivot – gledajuci sta se desava u SAD.
Samo naivni ljudi su mislili da postoji “demokratija” – a sada ih je “korona” mao iznenadila, psoto su im po dekretu Bill Gatesa (tj tzv WHO) ekspresno uskracena sva prava… Time je i “navika” totalno izmjenjena. Prakticno umrla… Ako je vjerovati Bill Gatesu – a on je strucnjak i za zdaravstvo i za buducnost (kako govore svi “demokratski izabrani predsjednici” – osim Trumpa) – onda cemo imati uskoro i “NoveNavike”…

Nego da ne sumpljiramo “naivkama i demokratiji”…
Dakle postavicemo situaciju prema kojoj se vjerovatno obojica slazemo:

  1. Privatni FED (u vlasnistvu Rotschilda i par familija porijeklom iz institucije “Dvorski zidov”) – u potpunosti kontrolise “proizvodnju novca” u SAD ali prakticno i u cijelom Svijetu. Naprosto preko BIS sa sjedistem u Bazelu, gdje se sve CB svijeta – moraju “dogovarati” o buducim koracima… Najmocnija CB ima najvise prava, a familije koje su vlasnici nekoliko CB – imaju prakticno i neprikosnovena prava…
  2. Biden, ne samo da ce slusati FED, nego one najnize cinovnike iz UN ili WHO (koji je ocito pod kontrolom par privatnih familija)… I to je pokazao, a i jasno nam je svima – koji smo pogledali makar par onih snimaka sa ovim pedofilom i kriminalcem. Sta vise pedofil se sam otkrio i za kriminal, jer se hvalio kako je smjenio Ukrajinskog javnog tuzioca, koji je ispitivao kriminalne djelatnosti njegovog sina Huntera… Da je pedofil, priznao je sam na onim klipovima (ali ajde… necemo ih uzimati, jer MSM ne dozvoljava da se o tome prica)…
  3. Trump – zasigurno NECE slusati WHO/UN i to je i pokazao! Medjutim, morace slusati FED, jer kao sto je i najavio (isto kao i Biden) morati pokrenuti “pakete stampanja para” iz Rotschildovog FED… Time je ovo sto ti i Peter Shiff tvrdite – tj da je Jerome Powell (obicni sluzbenik privatnog FED) “najmocniji covjek na svijetu” te da ce on nesto “profitirati” – pomalo je groteskno… U stvari, to mi je uvijek smetalo kod Petera Shiffa, da nikad nije spominjao stvarne PRIVATNE vlasnike FED… Dakle u svakom ovom “kvantitaitvnom olaksavanju” – vlasnici FED uvijek zaradjuju! Shiff razumljivo, zna za to , ali definitivno mu ne pada na pamet – da izgubi glavu (premda je i on PIN)… Dakle – definitivno – NECE profitirati nikakav – sluzbenik privatnog FED – nego ako iko – onda one familije iz nekadasnje isnstitucije “Dvorski zidov”… I to se moze fino i javno reci – ali samo na ovim diskusijama… Medjutim – upravo zbog onog sto je Trump uradio – napustajuci Rockfellerov/Gatesov WHO/UN – on je prakticno najavio da ce biti problematican i sa “stampanjem para” i sa FED

Dovde ja mislm da se u potpunosti slazemo – osim one male disgresije oko “profitiranja” Jerome Powell-a…
Dakle i Biden i Trump – naprosto ce biti prisiljeni da – naprave velike pakete “kvantitivnog olaksavanja” – sto prakticno znaci sljedece:

  • Trezor SAD – ce izaci sa “prodajom par hiljada milijardi” trezorskih papira (obveznica) koje niko ziv nece htjeti kupiti (a tako je vec par godina) – nego ce ih FED sve pokupovati – i tako ubaciti u sistem tih par hiljada milijardi US$…
  • U samom sistemu, ti US$ ce prije svega ici u akcije ogromnih banaka (koje su takodjer u vlasnistvu onih par familija koje imaju i FED) ali i u sve velike kompanije i osiguravajuca drustva, gdje ti isti “Dvorski zidovi” imaju svoje poveznice poput Muska, Zukerberga, Gatesa i slicno… (Svim tim balavcima “genijalcima” ista ona ekipa “Dvorskih zidova” dala je i pocetni kapital i “propusnicu” da rade to sto rade… (Samo budala moze povjerovati da je Musk “sam dosao na ideju” da se uglavi izmedju banaka i musterija – te da uzima procenat – BEZ da su ovi krvolocni kamatari to dopustili… a ima takvih budala podosta…)

Dakle – SAD sistem a time i US$ da bi se odrzao – mora se naprosto napuniti “nastampanim dolarima”… U ogromnoj kolicini…

E… tu sada dolazi i KINA!
Razumljivo dolaze i ostali, poput Japana, koji ima masu tih US$ u vidu “US duga”, medjutim Japanci su vojno zgazeni – isto kao i Njemacka… a pod kontrolom su naravno istih onih “Dvorskih zidova” sa pocetka komenta! …
Dakle nikakva “Amerika” ne kontrolise niti Japan niti Deutschland…
Treba stvari nazvati pravim imenom.
US Army – je samo “alat” za izvrsavanje naredjenja ovih Dvorskih-zidova tj FED.

***
Odavde postaje interesantno…
Dakle, ogromno “stampanje dolara” – naravno da ce voditi i direktnoj ugrozi KINESKIH interesa, tj interesa one kineske “elite” (par familija iz KPC)
Naime :

  • “stampanjem” (kvantitativnim olaksanjem) – US$ je prakticno osudjen na pad vrijednsoti u odnosu na ostale valute… poglavito RMB (kineski Yuan)
  • samim tim i onih ~1000 milijardi US$ koje su recimo sada u poredjenju sa RMB od – recimo 7000 milijardi RMB – opadace u vrijednosti pa ce kineska “elita” (takodjer par satanistickih familija – koje vladaju KInom) – izgubiti poprilicno… Recimo da US$ izgubi 50% vrijednosti u odnosu na RMB – onda ce prakticno Kinezi (ona “elita”) – umjesto danasnje “kupovne moci” od 1000milijardi US$ imati samo (figurativno) – 500 milijardi US$…
  • jos je nezgodnije… Ako bi kineska “elita” – odlucila da dampuje veliku kolicinu dolara na trziste – recimo 100 milijardi UD$ (to je ogromna velicina!) – to bi bio ZNAK – za sve ostale robove (pa i Japan i Njemacku) – da se zurno oslobode US$… Dakle doslo bi do stampeda – u kojem bi dolar mozda izgubio i previse vrijednosti… Recimo cijelih 99%!
  • Ocito KINA (tj “elita”) to ne zeli, a vjerujem da ce napraviti neki – skriveni ugovor sa Bidenom – gdje ce se osloboditi onih svojih 1000milijardi US$ – ali da NIKO od ostalih to NE ZNA… Provuce ih kao “kvantitativno olaksanje” za Amere!…
  • Sa Trumpom – mislim da ce to biti malo teza stvar. Naprosto zato sto ga ne kontroliraju kao sto to rade u potpunosti sa Bidenom, a privatni FED (tj “Dvorski zidovi” ) nemaju mogucnost da ga prisile na “deal” u kojem bi se KINEZI (koji su takodjer uz pomoc “Dvorskih zidova” i dosli tu gdje jesu) se kineska “elita” u potpunosti oslobodila US$ – u punoj njegovoj danasnjoj vrijednosti… Dakle, mislim da nemaju mogucnosti prisiliti Trumpa na to.

Dakle mislim da je tu osnovni problem.
“Dvorski zidovi” tj familija Rotschild je preko Rockfellera i napravila ovakvu Kinu (naaravno da su i Dvorski zidovi tj FED bili u jakoj “pozadini”)…

Cijela suluda prica o “outsourcingu” – jasna je bila i najvecoj budali (ali izgleda da su “zapadni menadzeri” jos gore gramzive budale)… Prenosenje proizvodnih kapaciteta, a zadrzavanje razvoja i menadzmenta – ne moze trjati vjecno…
Kinezi ce samo ubrzano izgraditi i vlastiti razvoj i menadzment – a onda se otarasiti idiota sa Zapada… a Zapad ostao bez fabrika…
Upravo se to i desavalo – ali definitivno sa totalnim pristankom “Dvorskih zidova” tj FED, i par onih “filantropskih” familija…

Lazna “pLandemija” – razumljivo je odigrala svoju ulogu (kako vidimo u ovom cirkusu od “izbora” – ali jos nije zavrsena…

Cijela ova banda “Dvorskih zidova” danas renomirane “Centralne banke” – ima i svoju satanisticku “duhovnu nadgradnju”… u koju se eugenicarske familije Rockfeller i Gates – odlicno uklapaju.
Uz njih idu u potpunosti i WHO, pseudo-nauka i “debilizmi” vezani za tu tzv “nauku”, kao i sva medija i drustvene mreze, kao i tzv “demokratija”…
Cijeli sistem je otkriven na “pLandemiji” i ovoj farsi od “izbora”…
Samo totalno zaslijepljene budala koja informacije “crpi” sa MSM – to ne vidi..

Mislim takodjer da sva ova farsa sa psedo-naukom i idiotizmima kojim su nas bombardirali – ima takodjer i uporiste u nekoj vrsti kvazi-religije ove satanisticke skupine…
Ali o tome drugi put…

Last edited 23 dana prije by Istražuj
Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
23 dana prije
Reply to  Istražuj

Nakon svega što si ispisao mogu napisati kako ostaje vrlo malo toga u čemu se ne slažemo. Sve se svodi na par detalja.
Samo ću pojasniti ovo oko trenutnog šefa FED-a gdje sam figurativno napisao kako je on pobjednik izbora čime sam htio reći bio predsjednik SAD-a Trump ili Biden Powell će raditi svoje, točno je kako je on samo činovnik, ali nešto moćniji od činovnika na poziciji predsjednika SAD, bio on Trump ili Biden.
To da Trump nije slušao UN i WHO u stvarnosti jednostavno nije točno, Trump je svašta govorio i twittao, između ostalog kako će ukinuti financiranje WHO, ali je Amerika odradila sve što su WHO odnosno Gates i Fauci zamislili, na kraju je čak Trump i koronu dobio jer da Trump nije pod punom kontrolom nitko Trumpa nebi mogao prisiliti na javno objavljivanje fake testiranja nego bi Trump testiranje odradio sa svojim timom i nikakvi rezultati nebi izašli u javnost, naročito zbog toga jer Trump i nije imao neke simptome. Malo žešće je bilo i s Borisom Johnsonom koji se u početku opirao mjerama protiv korone pa je jednostavno bio ugašen na par tjedana pod izlikom korone i nije ga se moglo ni čuti ni vidjeti za to vrijeme, a UK su preizeli njihovi stožeraši i Johnson je nestao iz medija u kojima se sve do danas rijetko pojavljivao.

Što se Kine tiče nisam siguran kako Trump vladarima nije poslužio za discipliniranje dijela KP Kine jer se ni Kini nesmije dopustiti moć koja bi se u nekom trenutku mogla oteti kontroli.
Trump je negdje popuštao kako bi i njemu na drugom polju bilo popušteno pa je mrtav hladan Rothchildovoj tvorevini Izraelu povećao američku vojnu pomoć za nekoliko miljardi dolara godišnje i preselio američko veleposlanstvo iz Tel Aviva u Jeruzalem. U svemu tome svoju ulogu je odigrao i Trumpov zet i savjetnik židov Jared Kuchner.

Na kraju da je Trump išta mogao nebi bio na ovim izborima pokraden i po cjenu njegove likvidacije ili rata u SAD-u njemu nebi bila tolerirana neposlušnost.
Još ništa nije gotovo, ja neznam kakav će biti ishod do zakonske primopredaje vlasti, bitan faktor je i američka vojska za koju također neznam kako će reagirati na eventualnu pat poziciju u trenutku primopredaje predsjedničkih dužnosti.
Tako, ili će Trump biti poslušan kao Biden ili ga neće biti na poziciji predsjednika SAD. Skriveni vladari su ipak jači i još uvijek drže uzde, Trumpa su oni doveli i s njim će napraviti što požele, a mi ćemo i dalje pričati o demokraciji, da li je ima ili nema i da li ju je ikad bilo ili nije.
Nisam obuzet pesimizmom i nadam se kako ovo neće trajati zauvijek, ali iz ovoga nas neće izvući nikakav Trump ili njemu slični.

Last edited 23 dana prije by Spacevoodoo
Puž
Gost
Puž
24 dana prije
Reply to  Spacevoodoo

hebote led, prave ovce djeluju super pametno prema ekipi koja guta msm trump biden farsu

Istražuj
Member
Istražuj
24 dana prije
Reply to  Puž

Cekaj kolega,

Evo i tebi isto pitanje:
“Sta se iza brda valja” – po tvom razumijevanju cijele ove farse?

Sta je cilj… Dati gol … ili nesto drugo…?

Lako je do “korone” bilo pricati – sve je to ista farsa…
Gdje smo sad?
Valjda imate neko stajaliste?

Ako je nesto farsa – onda ima neki “skriveni scenario” – koji ja (a i mnogi) – trenutno ne mogu razumijeti… Onaj koji razumije – ocito VIDI – kroz tu farsu i pravi cilj (ili stvarni scenario) cijele farse…

Da li mozete ti i Space – ukratko pojasniti kako vi vidite taj scenario?
Iskren da budem – ni Shumadinac mi nista nije rekao – premda je napisao dosta…ali prakticno nicega…

Moze li jednostavnije?
Dajlete vase vidjenje – tog scenarija – IZA farse?

Last edited 24 dana prije by Istražuj
Puž
Gost
Puž
24 dana prije
Reply to  Istražuj

@Istražuj Ipak sam ja jedini koji je ovdje imao upaljen mozak dok je gledao Na Rubu Znanosti.
Vrijeđanje? Ja se samo ne sramim koristiti primjerene riječi… umjesto da stavljam pod navodnike kao gsn@Mucke koji se bavi pazi sad ovo, relativizacijom pljačke na izborima u americi… za pišat

BTW. Ak vam nekaj ne štima kod mojih komentara imate minus ili preskočite… kao dobre ovčice
balavac? tnx. odma se osječam 10godina mlađe. I dalje stariji od 2/3 msm trump-poremećenih frikova na čije prstiće rado gazim…

Puž
Gost
Puž
24 dana prije
Reply to  Istražuj

Cilj izborne farse?
Logika conrona plandemije? Sve je to dio istog “scenarija”.
Ovisno o perspektivi, za svaku situaciju se može uvidjeti njena viša logika. Sve ima svoju logiku. Kao što niti nema slučajnosti. Zato se i referiram na NRZ. Jer je tam u zadnjih deset godina fino objašnjeno baš sve kaj se sad događa. Trebalo je doduše pratiti i kupovati i čitati knjige…
Npr.Kad se u obzir uzme eugenićka nauka kojom bogati guraju tehno transhumanizam kao i činjenica da su vojne tehnologije 50tak do 100 godina ispred onih koje su dostupne javnosti, kao i činjenica da se protiv masa koristi tzv. crna psihologija (psihološko uvjetovanje) onda ovo što ovce nazivaju covid19 pandemija zapravo ima potpuno drugačiji smisao i potpuno je logićna SVA ne-logićnost koju možemo percipirati u našoj svakodnevnici.
Cilj je znači tehno-feudalizam kakav si 95% populacije nemože niti početi zamišljati…

Last edited 24 dana prije by Puž
Istražuj
Member
Istražuj
23 dana prije
Reply to  Puž

“… Cilj je znači tehno-feudalizam kakav si 95% populacije nemože niti početi zamišljati…”

Kolega,
Nisam bas shvatio iz vaseg komenta po cemu su to pedofil Biden i Trump identicni u ovoj farsi od izbora…
Sta vise – Tump je izrazito nacionalan. Cak je napustio Gatesov-Rockfellerov WHO a prijetio je da ce ne samo USA napustiti Rockfellerovu UN, nego ce je izbaciti iz SAD…

Dakle – ako samo vidite ovo svjetski tehno-feudalizam onda bi Trump trebao biti prvi covjek koji je PROTIV toga?

Puž
Gost
Puž
23 dana prije
Reply to  Istražuj

Znači i vi ste pristaša Trumpove politike? Znači i vi ste pro-Izraelski nastrojeni? Volite da zionisti porobljavaju svijet sa svojim retard ideologijama? Vi tvrdite da Trump nije dio cijele te parazitne priče. A ja tvrdim da vas je preveslao… Kao i mene kad je osvanuo na toj nakaradnoj sceni koju zovemo politika. Od onda je prošlo dosta vremena i ja sam imao prilike shvatiti koju igru igraju super-bogati. Ako ne uviđate što je današnja “demokracija” meni je žao. Odite mu uplatiti koju stoticu eura na Gab, da ga jadnog nebi cenzurirao big-tech, protiv kojeg se on eto uspješno bori kao lav.
Ko zna,možda počnete shvačati da su neke vaše perspektive zapravo samo vaša projekcija. Nije to ništa strašno, dapače. To je pravi put do Istine koji svi moramo proči. Jer smo rođeni u sustav LAŽI!
Moramo razbiti svoja uvjerenja utemeljena u željama i uskladiti ih sa nekim malo bitnijim aspektima našeg bića. To jest ako želimo napredovati prema gore. Mene fura u tom smjeru ,.-)

Istražuj
Member
Istražuj
23 dana prije
Reply to  Puž

“…Znači i vi ste pro-Izraelski nastrojeni?…”

O cemu vi pricate kolega pobogu?
Da li vi stvarno mislite da ce ovaj pedofil Biden raditi nesto protiv globalnih satanista?
Sto se tice Trumpovog priznanja Jerusalema za galvni grad vjestacke cionisticke tvorevine – pa to sam uvijek postavljao kao nesto sto mi je mutno…
Medjutim, takodjer sam postavljao i poveznice – da cionisticka ADL – bez obzira na ovo sto je Trump uradio – navija za Trumpa.
Sve vam stoji crno na bijelo…

Nisam “nastrojen” niti na koga.
Pokusavam shvatiti sta se desava…
Ne mogu biti slijep kod ociju i glup pored mogucnosti propatranja i razmisljanja koje nam je blagi Bog dao.

Last edited 23 dana prije by Istražuj
cia
Gost
cia
24 dana prije
Reply to  Puž

Gutan farsu . bolje to nego ko ti kobasu

samo
Gost
samo
24 dana prije

nema tko sta prijetiti
amandman 20 američkog Ustavava je sve predvidio
… ako do 20. siječnja u podne neizabrani predsjednik ne napusti bijelu kuću, smatra se uljezom i tretiraju ga kao bilo koga tko je preskočio ogradu….

LNZ
Gost
LNZ
24 dana prije
Reply to  samo

Točno tako………može izači kao čovjek a može i nogom u stražnjicu kao prvi u istoriji.

cia
Gost
cia
24 dana prije
Reply to  LNZ

Hihihihi . Jos vam nije dosta. A da razmjenite brojeve telefona pa da se nadjete i konzhmirate demokratske stečevine rodovskih robova

Trt
Gost
Trt
24 dana prije

Navodno je Sluzba domovinske sigurnosti prije izbora papir za štampanje glasačkih listića u 12 država koje ce biti neizvjesne po rezultatima označila kako bi se mogli točno pratiti i razlikovati od lažnih. Navodno je to zamka za demokrate jer su znali da će ići na prijevaru,a Trump misli na upravo takvu provjeru “legal ballots-a” kada govori o izbornoj prijevari. Jako cenzurirana tema…ako netko ima više informacija..

samo
Gost
samo
24 dana prije
Reply to  Trt

SVI listići imaju sakriveni kod
tko god objektivno prati događaje to zna
zato
može Trump vikati koliko hoće
u nekim državama ponovo broje listiće
i istina će izići na vidjelo

Mucke
Gost
Mucke
24 dana prije
Reply to  samo

Pa ako je tako sve cisto i uredno zasto “demokrati” odbijaju dati suprotnom taboru dati uvid u “cistocu”?Na njihovom mjestu ja bi smjesta omogucio provjeru i zavrsio ovu trakavicu.

samo
Gost
samo
24 dana prije
Reply to  Mucke

pa
provjere se i rade
pa ne vode demokrati sva brojanja
do sada
sve trumpove optužbe su samo lupetanja bez argumenata
čovjek vodio državu 4 godine a sada ne vjeruje istoj toj državi
haha
loše je odradio posao zar ne?

LNZ
Gost
LNZ
24 dana prije
Reply to  Trt

Navodno sam ja kresnuo miss svijeta…………i to 2x

piždro
Gost
piždro
24 dana prije
Reply to  LNZ

Idalan si za bidenov tim… toliko demokratske Energie nemaju ni trolovi

Last edited 24 dana prije by piždro
cia
Gost
cia
24 dana prije
Reply to  LNZ

Kresnuo je tbe mister soroš. I kreyše te non stop. Izvadi chmarčèp dok surfas. Sramota . Hihihihi

Z.A.
Gost
Z.A.
24 dana prije
Reply to  cia

Da li si ti zensko ili musko ? Igrom slucaja ako imas cunu, smijes se koda imas picu .Daj bolan ne bio nasmij se kako treba da te svi cujemo .

Jozo
Gost
Jozo
23 dana prije
Reply to  LNZ

kaj vi srbi imate pimpeke?

Zabluda
Gost
Zabluda
24 dana prije
Reply to  Trt
Trt
Gost
Trt
24 dana prije
Reply to  Zabluda

Hvala.

Trt
Gost
Trt
24 dana prije
Reply to  Zabluda

Hvala.

piždro
Gost
piždro
24 dana prije

BIdenaši imaju iza sebe pravu pravcatu NWO ekipu.. zato su Black L. M. mogli spomenike rušit, paliti, krasti, vandaĺizirati a da trumpovci samo gledaju u kaos i nered..

Last edited 24 dana prije by piždro
Puž
Gost
Puž
24 dana prije

Sindrom MSM poremećenosti je u HR samo ove godine ubio najmanje 15000 ljudi, a te smrti pripisane nekakvim tamo nazovi bolestima… a koliko ih je samo na listi čekanja za ultimativnu psihozu… Da nije opasno po život ovo sve bi bilo ZABAVNO.

TerraMarrique
Gost
TerraMarrique
24 dana prije

Ocigledno je da se radi o smisljenoj kradji glasova preko softvera CIA & NSA kao i pripremljenim hiljadama glasova koje se donose kamionima u vrecama. SAD je lakse da izabere predsednika u drugim zemljama nego da izabere svog predsednika!

https://www.armstrongeconomics.com/international-news/politics/the-cia-ability-to-hack-the-vote/

LNZ
Gost
LNZ
24 dana prije

Donald Trump bi, ako izgubi izbore, trebao dobiti politički azil u Sloveniji, a potom i počasno državljanstvo i premijerski položaj.

TerraMarrique
Gost
TerraMarrique
24 dana prije

Ocigledno je da se radi o smisljenoj kradji glasova preko softvera CIA & NSA kao i pripremljenim hiljadama glasova koje se donose kamionima u vrecama. SAD je lakse da izabere predsednika u drugim zemljama nego da izabere svog predsednika!

Ime Moje
Gost
Ime Moje
23 dana prije
Reply to  TerraMarrique

…ma nemoguce, zna se da su kradje uvik sponatane…
izborni inzenjering im je odlican, trolovi svuda u deliriju pa i ovde vidim par njih trola sve zivo i divo admin spava.

ali me ova duhovna … stvarno dobro nasmijala, na cemu je, moze li se dobiti malo!?!

twitter.com/RightWingWatch/status/1324175651515949056

Bosanac
Gost
Bosanac
24 dana prije

Ovdje jedan republikanac pojasnjava kako to u U.S. otrpilike ide sa glasanjem i demokratama https://youtu.be/fQSNjwf8Hk8

Last edited 24 dana prije by Bosanac
Bosanac
Gost
Bosanac
24 dana prije
Reply to  Bosanac

Evo i 2 analiticara iz Izraela, i oni pojasnjavaju sta se desava sa U.S. election

https://youtu.be/QYrMeNiL63Y

Last edited 24 dana prije by Bosanac
Bosanac
Gost
Bosanac
24 dana prije
Reply to  Bosanac

A evo sta kaze NewsMax TV
Fake reporters, stop doing what you’re doing
https://youtu.be/Q92fMd1jXB4
U ovom TV video prilogu moze se vidjet sta je Biden govorio 1974 kad je prvi put uzeo neku vlast.

Last edited 24 dana prije by Bosanac
piždro
Gost
piždro
24 dana prije

.Masovno lažiranje izbora

Nevada glasalo 125 %
Pensilvania glasalo 109 %
Minnesota glasalo 107 %
Nord Carolina glasalo 106 %
Visconsin glasalo 105 %
Michigan glasalo 105 %
Arizona glasalo 102 %
Georgia glasalo 98 %
itd
U prosjeku najviše je izišlo 75% glasača od 100 popisanih na izbore, kad nema lažiranja

Last edited 24 dana prije by piždro
LNZ
Gost
LNZ
24 dana prije

Uzalud vam trud trumpači
Za drugog su dunje zute

cia
Gost
cia
23 dana prije
Reply to  LNZ

Sta si uzgojen na tatinon mljeku. Hihihih

Legendarni Grk
Gost
Legendarni Grk
24 dana prije

Ipak je Trump uspio dokazati namještanje s naknadno ubačenim glasovima iza 8:00 u Pennsylvaniji:

Biden spoke and seemed lost. That’s because Supreme Court Justice Alito gave an order to take away all votes that showed up in Pennsylvania after 8 PM on Tuesday and segregate them out for inspection by federal authorities.
There’s a big problem for the Dems, and that is that they DID commit fraud, HEINOUS fraud, by the numbers they drafted up approximately 48.1 million fake ballots for Biden and they got busted doing it. Poll workers are ratting them out, the post office is ratting them out, and hopefully a watermark will finish ratting them out.

There is an EVEN BIGGER problem for US:It is called “The great reset”. This is something the communists want to do to destroy everyone and have EVERYONE begging for salvation, with communism being the savior. They were putting it into action in Europe with tons of lock downs and the destruction of society wholesale, all accomplished via the Corona scam. If they fail to steal this election then Trump will be the end of the “great reset”, this all has to happen within a time sensitive window before everyone wakes up to it, and if America is led by a president that wants to prevent that, the communists automatically lose.

Do you think the Communists, who have had at least a 100 year plan to take over the world are going to let that happen without a fight? HELL NO.The world became aware of their plan before they were really ready to smash it down, so they are doing all they can to smash it down now before the optimal time and things are not looking good. They are hitting serious resistance. If they fail to keep Trump from a second term, they can kiss it away, GAME OVER.
What we will witness now is not whether or not Trump is the rightful president, what we will instead find out is if there is enough of the fabric of America remaining to fight off this evil after they have spent so many years infiltrating it for times like these. I can’t say we’ll lose, I can’t say we will win, but I CAN say I am damn nervous.

Willer
Gost
Willer
24 dana prije

Za dokazat krađu na izborima mora dat neoborive dokaze. Objava na tviteru to nije.

Zato ga ne zalim iako ga podrzavam. Ima je 4 g da se spremi na ovo. U te agencije je moga ubacit svoje ljude, donit neki zakon da mu ide u prilog.

Zasad ga ovi gaze kako im ćukne. Nije smia to dozvolit. Cak i ako pruzi jasne dokaze mediji ce to ispolitizirat i zamutit i tu vodu koja je mozda bila bistra.

Mikojan
Gost
Mikojan
24 dana prije
Reply to  Willer

Istina, za ove četri godine njegovog boravka u Bijeloj Kući dojma sam kako on nema po kontrolom državne službe, NSA, CIA itd. i ne samo to, kao da svo vrijeme rade protiv njega a on im ne može ništa. Samo se sjetimo njegovih savjetnika.

Willer
Gost
Willer
24 dana prije
Reply to  Mikojan

Tako je. Kad dođes na vlast prvo sta radis je kadroviranje. On to nije uradia.

Usa je u njihovu igru blacenja i naravno da ga je nesto blata pogodilo. Nemos sam protiv svih. A uostalom ako se stalno nesto opravdavas nekome i ispovidas pred nekin komisijama onda tim komisijama priznajes nekakav nadredeni polozaj. Naravno to je lose za image jer ko moze predsjedniku bit nadreden.

U njegovoj situaciji je najbolje bilo radit tzv call out. Etikete koje su mu se lijepile kroz nekakvu duhovitu ironiju ili satiru priznat. Dovest ih do apsurda. Pustit ljude da sami ismiju te teorije. Jer mijesanje rusa u izbore je samo teorija zavjere. Na njihove lude teorije zavjere triba je dodavat jos luđe. Platia bi nekog samo da izmislja te price.

Ovako je dosta puta djelova nemocno i ograniceno. To je katastrofa za image bilo kojeg lidera. Putinu se to nikad nije dogodilo. Dobro, nije isti sustav u rusiji i americi ali covik 20 g vlada a image mu je gotovo savrsen. Tako se vlada, uostalom nije ni putin ima kadar na pocetku, jos je ima cecenski problem pa je sve glatko postavia na svoje misto.

TražeseDomaćaJaja
Gost
TražeseDomaćaJaja
24 dana prije

Pravo pitanje je tko želi plandemiju i tko se grčevito bori za njeno neograničeno trajanje a tko je obećao kraj tome….ako narod zbilja bira ….ovaj put, narod se o tome ipak ne pita, tamo, kao ni ovamo.

burt
Gost
burt
24 dana prije

Trump je sletio s vlasti što se moglo i očekivati jer mu ni unutrašnje ni vanjske okolnosti nisu išle u korist, ekonomska kriza, rast nezaposlenosti, rasne podjele i sukobi, covid pandemija na unutrašnjem a na vanjskom planu nije prepoznat kao čvrstorukaš ali nije prepoznat ni kao mirotvorac tako da od svih njegovih planova da dobije Nobelovu nagradu za mir na kraju nije bilo ništa, glupan Milanče je unosio zabunu jer je uvjeravao da globalisti neće dozvoliti da Trump izgubi i da će protiv njega biti izveden atentat ali to je bila neozbiljna teorija zavjere jer zašto bi na njega netko izvodio atentat kad će izgubiti na izborima i vratit se igranju golfa na Floridu bez mogućnosti da utječe na daljnje događaje

Last edited 24 dana prije by burt
Jozo
Gost
Jozo
24 dana prije
Reply to  burt

Sad sam totalno uvjeren da Trump nece pasti jer istina je uvjek suprotno od ovoga sto doticni sendvicar burt napise

Z.A.
Gost
Z.A.
24 dana prije
Reply to  Jozo

Ne ispune se uvijek uvjerenja , a ovaj put male su ti sanse Jozo da ti se uvjerenje obistini , i corava koka nadje zrno … Tako da dadoh burtu pozitivnu ocjenu nabode i burt nesto . Ali nije ovo novina sto se tice burta on je to vec davno prognoziro sto se tice americkih izbora . Nije sve sendvic ima nekad i pecenja

LNZ
Gost
LNZ
24 dana prije

Do par dana unazad nisam ni znao tko je ovaj Biden…….
Zbog ove histerije u komentarima iša sam malo pogledati.

Pored izuzetno tragične biografije ( mucao je, izgubio ženu i dvoje djece u nesreči, jedan sin preminuo od raka) ima i izuzetnu političku.
Kao podpredsednik SAD je bio mastermind sporazuma izmedju izraela i palestine, poslije tog sporazuma su izraelci ubili svoga predsednika Rabina a Arafat umire u nikad pojasnjenim okolnostima. Sporazum naravno propada.
Bio je i mastermind pomirenja izmedj SAD i Kube.
Od tud i nobelova obami……….sad znate, a i ja.
Srbskim političarima je rekao: Nečete se smiriti dok ne dobijete po ušima a dobit čete. I dobili su. Inače ne odobravam napada na srbiju ali očito drugačije nije išlo. Nastrada narod ali političari su konačno shvatili da je dosta.
Uopšte nije loš ovaj Joe, dok je trump u politici kao slon u dučanu porcelana.

Čim nastupi mandat, Biden vrača SAD u pariski sporazum a vjerovatno i vrača sporazum sa iranom…..več sam mu poslao mail na kojem mi se toplo zahvalio.

Z.A.
Gost
Z.A.
24 dana prije
Reply to  LNZ

Sa ovim komentarom sve si reka kak treba … Ne okreci se sine … Perke ti ne mogu odbiti ovi sto ti pokusavaju staviti etiketu neznalice !!! Kad je Bog dijelio pamet i mudrost neki su ocito pobjegli sa casa milosti ….

LZN
Gost
LZN
24 dana prije
Reply to  Z.A.

Z.A.hvaljujem

Živ ti meni bio ljudino.

Ne okrečem se……..za njih je moj nivo nedostižan a ja se na njihov nivo ne mislim spuštati..
A sve poklone od njih odbijam, neka zadrže za sebe. Komentar je ogledalo komentatora.

35s
Gost
35s
24 dana prije
Reply to  LNZ

Sve sto ga je zadesila od nesreca je zasluzio matori senilni pedofil👍

Sretnik
Gost
Sretnik
24 dana prije

Citam komentare
Citan tekstove na ovu temu
Ako su trump suporteri u USA isto kao ovi komentatori i novonari
Sretan sam sto ne zivom nizu u usa niti sa vama u istom drustvu
Dretno vam bilo

NSU
Gost
NSU
24 dana prije

A u p.m. ako se ovako nastavi izgubio sam okladu, ručak! ☹☹

LZN
Gost
LZN
24 dana prije
Reply to  NSU

Ako ovako nastavi ja osta bez glave……………:)))))))))))))

35s
Gost
35s
24 dana prije
Reply to  LZN

I treba 👍

LZN
Gost
LZN
24 dana prije

TRAMP POČEO DA NAPADA I SVOJE: Pravni tim je nedorastao da dokaže krađu glasova!
Baš budaletina ovaj trump. Pa ovdje na logičnom ima desetine medjnarodnih pravnika koji imaju dokaza koliko hoče. Neka pošalje avion po ekipu sa brdovitog balkana. I par šlepera da prebace dokazni material.
Ima da srede stvari prije završetka izbora……….

Z.A.
Gost
Z.A.
24 dana prije
Reply to  LZN

Ne sumnjam u tvoju tezu kad su u pitanju raja sa (B)rdovitog Balkana . S pravne strane to je sitnica za njih…Raji sa brdovitog Balkana nista nije tesko , njima se jedino tesko bilo roditi .

LZN
Gost
LZN
24 dana prije

Največi izvozni produkt amerike je demokracija.
Ali ima kvaka:
Ameri su toliko izvozili demokraciju po cilom svito da je nestalo za njih same.
Ovi izbori, kako god da se završili su največa sramota i blamaža u istoriji.
Kako ono kažu ameri…...taste of your own medicine

mQstar
Gost
mQstar
24 dana prije

“Tko ima uši neka čuje”

time traveling…

https://twitter.com/tafkag/status/1325059945641938944?s=09

Z.A.
Gost
Z.A.
24 dana prije
Reply to  mQstar

Izvini zamolio bih te da mi malo pomognes ako mi zelis odgovoriti ? Posto sam ja gledao samo desno i primjetio neke rezultate koji idu u korist Bajdena i na osnovu toga sam zakljucio da Bajden je pobjedio… Da li je moja konstatacija tacna ?

Kažun d.d.
Gost
Kažun d.d.
24 dana prije

Presidential spiritual adviser Paula White is currently leading an impassioned prayer service in an effort to secure Trump’s reelection.
Predsjednička duhovna savjetnica Paula White trenutno vodi strasnu
molitvu u nastojanju da osigura Trumpov ponovni izbor.

https://twitter.com/RightWingWatch/status/1324175651515949056

Kažun d.d.
Gost
Kažun d.d.
24 dana prije

Paula White – I Hear the Sound of Victory YOU TUBE
https://twitter.com/RightWingWatch/status/1324175651515949056

Last edited 24 dana prije by Kažun d.d.
Max
Member
Max
24 dana prije

Ako je prijevare bilo onda ima i dokaze pa neka ih podastru.

Buda
Gost
Buda
24 dana prije

Polako Bajdene….prvo moraš da dođeš do nje.

Grunf
Gost
Grunf
24 dana prije

Bolje herojski ustuknuti nego kukavički pobijediti.

Ana
Gost
Ana
23 dana prije

Naslov vam je za pet. Ajte sad malo o izborima.

POVEZANE VIJESTI

Izbornik