Francuski Odvjetnik Fabrice Di Vizio i zastupnica Macronovog LREM-a Anne Genetet bili su gosti programa “TPMP” emitiranog u ponedjeljak, 22. veljače 2021. godine. Kao i svi politički papagaji, Anne Genetet ponavlja da se narod opustio i da je odgovoran za pogoršanje pandemije. Međutim, odvjetnik Di Vizio joj postavlja konkretna pitanja glede navodnog opuštanja građana, te nošenja maske na otvorenom. Pročitajte kako profesionalna manipulatorka, vrlo bliska Macronu, izbjegava odgovor.
Fabrice Di Vizio (odvjetnik): “Shvaćate li težinu Vaših riječi: opuštenost Francuza? Kakav je to način postavljanja pitanja? Francuzi se opuštaju. Francuzi su doista djeca koja su do sada bila dobra djeca, a sada se opuštaju. Pa ako bismo mogli prekinuti s infantilizacijom, izlazak na ulicu po lijepom vremenu, to nije opuštanje, to je normalno, prva stvar. Druga stvar, gospođo zastupnice, možete li ponovo, ispričavam se, ali ovdje je riječ o ritualnom pitanju, možete li mi navesti dvije studije, ne jednu već dvije studije koje vam zapravo govore da je nošenje maske na otvorenom dobro i da utječe na epidemiju? Imate li nekih argumenata? Čak vam i Visoko vijeće za javno zdravstvo zapravo govori da je maska na otvorenom beskorisna, osim u vrlo posebnim okolnostima. Dakle, do neke mjere, ako želite, mogu prihvatiti da se radi o opuštanju. Nemam ništa protiv činjenice da svatko ima neko određeno mišljenje o svemu. No, čime potkrjepljujete to mišljenje?”
Anne Genetet (parlamentarna zastupnica): „Samo bih Vas htjela podsjetiti, svi smo sada shvatili da je nošenje maske učinkovito. Unutra to djeluje.”
Fabrice Di Vizio: „Ne, gospođo, mi trenutno razgovaramo o nošenju maske na otvorenom. Molim vas da nam navedete studije o maskama na otvorenom.”
Anne Genetet: “Učinovito je pranje ruku, korištenje dezinficijensa, te poštivanje razmaka između osoba.”
Fabrice Di Vizio: „Gospođo, i dalje nisam dobio odgovor na postavljeno pitanje. Postalo je navika ne odgovarati na pitanja na ovom televizijskom kanalu.”
Anne Genetet: “Ali ja nisam na sudu.”
Fabrice Di Vizio: “Nevjerojatno! Ne, gospođo, ovo nije sudski argument. Ovo je sofizam. Postavljam konkretno pitanje, jednostavno je, možete li navesti studije koje dokazuju da maska na otvorenom djeluje? Da ili ne ?”
Anne Genetet: “Postoji li danas mjesto…?”
Fabrice Di Vizio: “Da ili ne?”
Anne Genetet: „Ovo je strašno! Mogu li završiti svoju rečenicu? ”
Fabrice Di Vizio: “Gospođo, možete završiti svoju rečenicu ukoliko mislite odgovoriti na postavljeno pitanje.”
Anne Genetet: “Inače Vam neću moći odgovoriti. Nećete znati o čemu želim s Vama razgovarati.”
Fabrice Di Vizio: „Gospođo, ne odgovarate na pitanja, ograničeno nam je vrijeme. Imate li ili nemate studije koje dokazuju da maska na otvorenom djeluje? Da ili ne ?”
Anne Genetet: “Šteta, trebala bi mi 3 sata da obrazložim.”
Fabrice Di Vizio: „Da ili ne? Postoje li studije koje pokazuju da djeluje i da utječe na epidemiju?”
Anne Genetet: „Zaista ste odvjetnik. Zaista ste odvjetnik. Postavljate ciljana pitanja čiji je jedini mogući odgovor da ili ne. Neću vam odgovoriti. Neću Vam to dopustiti.”
Fabrice Di Vizio: “Žao mi je, ali na ovom televizijskom kanalu, svaki put kad imam nekoga ispred sebe, moja pitanja ostaju bez odgovora.“
Anne Genetet: “Znamo vas, znamo vas, ne želimo odgovoriti s da ili ne.”
Fabrice Di Vizio: „Ali, gospođo, upravo ste mi objasnili da vam je neugodno jer Francuzi vani ne nose maske i da to nije dobro. Kažem vam da se sve ovo radi u borbi protiv epidemije. Možete li navesti neke argumente na temelju kojih možete zaključiti da je to ekikasno u borbi protiv epidemije kada Vam Visoko vijeće javnog zdravstva govori upravo suprotno?”
Anne Genetet: “Uozbiljimo se malo jer bih i dalje voljela biti pozitivna o određenim aspektima.”
Fabrice Di Vizio: “Imate li nekih argumenata?”
Anne Genetet: „Ah, mogu Vam o tome pričati. Situacija je užasna. Važno je napomenuti da danas zapravo postoji regija u kojoj su postavljene obvezne mjere nošenja maske koje će se provoditi na jako posjećenim javnim mjestima, dakle ne svugdje. Možemo nastaviti šetati šumom bez nošenja maske kad smo sami. To je važno.”
Fabrice Di Vizio: „Ne možemo, vidim, razgovarati, nemoguće je. Ovako se odnosi sa cijelom epidemiološkom situacijom, tj. bez ikakvih detaljnih podataka. Nemamo niti jedan konkretan podatak.”
Anne Genetet: „Želim Vas podsjetiti i želim Vam reći što smo tu vidjeli, vidjeli smo kako Francuzi uživaju u trenutku lijepe vremenske prognoze, a bit će sve više takvih trenutaka. To je dobra stvar. Samo ih sve molimo, posebno u Alpes-Maritimes, posebno u Moselleu, posebno u regiji Nord, u gradu Dunkerque, molimo ih, dosadni smo, ali ih molimo da…”
Fabrice Di Vizio: “Zašto? Tražite od Francuza da nose masku vani, a ja vas pitam na osnovu čega?”
Anne Genetet: “Također ih molimo da nose masku u zatvorenim prostorima.”
Fabrice Di Vizio: „Gospođo, ja Vam pričam o nošenju maske na otvorenom, na temelju čega? Možete li navesti studiju koja tvrdi da je maska na otvorenom korisna s obzirom da nam zdravstvo kaže suprotno?”
Anne Genetet: „Dakle, dat ću vam vrlo jednostavan argument. Vrlo jednostavan argument je da sam ja, kad smo počeli govoriti o obvezi nošenja maske u zatvorenim prostorima, rekla sam OK, ali ja, gnjavite me s time, neću staviti masku pa ju skinuti pa ju staviti pa ju opet skinuti, stavim ju kad izlazim iz kuće pa sam mirna.”
Fabrice Di Vizio: “Je li ovo šala?”
Anne Genetet: “Dakle masku stalno nosim na otvorenom.”
Fabrice Di Vizio: „Ali, gospođo, shvaćate li da to nije argument? Shvaćate da to nije argument, zar ne? ”
Anne Genetet: „Dat ću vam primjer, u Japanu su to rekli. Pretpostavljam da ste upoznati sa situacijom u Japanu? Znate li kakva je situacija u Koreji? To su ljudi koji su dobili upute, koji su ih poštivali i to se pokazalo učinkovitim. S nama Francuzima morate biti malo prisilniji.”
Fabrice Di Vizio: „Ne, ne, ne, gospođo, nije problem u primjeru. Gospođo, mjera… Gospođo… To je nemoguće! Na ovaj način se provode mjere protiv epidemije, u tome i je problem. Gospođo, epidemija u ovoj zemlji, problem u ovoj zemlji je što se mjerama protiv epidemije upravlja ovako: s glupim primjerima, nemojte se ljutiti, ali u svakom slučaju glupi su primjeri. Mislim na problem, upravo se tu nalazi. Nemate osnove i argumente.”
Ovo je primjer zapadnih političara koji diktiraju mjere i naše narode bacaju na koljena. Upravo takve, naši političari i stručnjaci bespogovorno slušaju, uvode stoge mjere i ne mare za građane koji su im povjerili svoj glas. Svima koji obnašaju vlast ili su je obnašali ranije, glas ne treba dati.
Vizio je kao terijer što je odlična osobina za advokata jer smo svesni da advokati brane klijente bez obzira da li su krivi – to im je posao. Ovde se namerio na glupaču koja ni sama nije svesna zašto se preporučuje ova mera. Dakle, pitanje glasi: “Čak vam i Visoko vijeće za javno zdravstvo zapravo govori da je maska na otvorenom beskorisna, osim u vrlo posebnim okolnostima”. Nije nikakva tajna da su maske na otvorenom u uobičajenim okolnostima apsolutno nepotrebne – čak štetne ali se postavlja pitanje kolika je frekvencija “posebnih okolnosti”. Recimo naiđete na poznanika, prijatelja – da li… Pročitaj više »
Ti se lijepo odi cijepi i ako umres nista ne brini, umro si od svega samo ne od cjepiva!
Nije ovdje vise u pitanju ni maska ni vakcina. Radi se o posjedovanju razuma. Manja je steta nositi masku i vakcinisati se,nego biti glup i ne vidjeti sta se dogadja. Sumadinac ti je kao jegulja,nikad ga uhvatiti,isklizne svaki put. Taman kad pomislis,evo ga,on se izmigolji i demantira sam sebe. Nije covjek glup ali kao da to zeli biti po svaku cijenu. Ako i prihvatimo cinjenicu da polupismeni puk,zaveden od MSM,prihvata ovu Agendu zdravo za gotovo i ne shvata o cemu se tacno radi,mada i on takav sumnja i trazi odgovore zbunjen i sludjen,kako je moguce da ljudi poput Sumadinca i… Pročitaj više »
Dobar,zato cjepim se tako jutros 6 velkih ledenih,pa druga doza oko podne bocu bjelog i za svaki slučaj još par rakijica oko tri i češnjaka,ma koji virus il bolešina.A masku još ova iz dučana šefica imala problem sa upravom jer neki dan me jedna ni pustila da platim jer nenosim brnjicu,eto danas isprika od trgovačkog lanca i šefice smjene više neče provodit diskriminaciju.Može se sve ako ima volje.Živili ode ja još cjepiva uzet taman mi fergazeri proradili,mora se ubit kovid i ostale boleštine.Izvinjavam se ako ikog uvrjedio nije mi bila namjera,samo puno istine i dobronamjernosti.Stavovi i agregatno stanje je moje,portal… Pročitaj više »
Debosi ne kuže osnovnu logiku. Samo te tvoj imunitet spasava. Prirodna i nekontaminirana okolina i normalna osobna higijena. Recimo glupa prica sa anti-covid (tko vidi tko ne vidi) tzv. vakcinom. Dakle primiš poslovnu tajnu u sebe ( i jos potpišeš da nitko ne odgovara za posljedice) i onda ta poslovna tajna pokrene tvoj imuni sistem da te zaštiti! Dakle i po toj priči ipak je na kraju moj jebeni imuni sistem koji me štiti. On proizvodi antitijela ne cijepivo. To mi je neshvatljivo, ali si to tumačim da se većina jednostavno odspojila i nesposobna je shvatit elemente logike. Nema to… Pročitaj više »
“kako je moguce da ljudi poput Sumadinca..”
Voleo bih da sam u bilo šta siguran kao ti i mnogi drugi ovde. Ali mi nije jasno kako sebe demantujem – milion puta sam rekao da sam protiv ove vakcine (većina čak ni tu ne pravi razliku – jedne su mRNK a druge se rade na “starinski način”) a da podržavam nošenje maski. To što mnogi ne uspevaju da shvate da su to dva različita pitanja i da se o njima može imati različito mišljenje je posledica intelektualne lenjosti – što se zamarati razmišljanjem kad je lakše odbrati “autoritete”…
ako mozes reci zasho podrzavas nosenje maski i da li to ukljucuje samo zatvorene prostore ili..hvala.
Korona je relativno težak virus i ukoliko postoji fizička prepreka kada se vazduh izdiše virus “nema veliki domet” (dakle smanjuje mogućnost da “izvor” nesmetano šalje viruse u okolinu). Takođe, ako se neko nađe u prostoru gde su virusi prisutni u vazduhu ili pri kašljanju, kijanju, maska značajno smanjuje mogućnost ulaska virusa u respiratorni sistem. Nerviraju me “analize” koje sugerišu da maske nisu zaštita – tačno je, maske nisu apsolutna zaštita, one samo smanjuju mogućnost zaražavanja a ako hoćeš apsolutnu zaštitu onda nosiš zaštitna odela koja koriste laboranti koji rade sa najopasnijim biološkim agensima. Maske koje većinom koristimo su prilično loša… Pročitaj više »
hvala na odgovoru,covjek uci dok je ziv,trudim se.shvacam te ozbiljno,pokusavam,mozes li mi pojasniti zasho po trgovinama,autobusima,malim biznisima,ugostitelje ne racunam jer su prvi macici za unistenje..zasho nije bilo upozorenja da se nosi maska kod sezona gripe jer bi maska sigurno pomogla u sprijecavanju sirenja virusa.sha je to drukcije sada,osim sha smo iskorijenili gripu.hvala.
Sumadinac,hahahahahaha,ima joos, Tulum ispred HNK, stotine mladih bez maske i distance | PIXSELL PLUS1.117 Aufrufe
•21.02.2021
https://www.youtube.com/watch?v=LmjoOEuXy6U
Nisam te imao namjeru uvrijediti,stavise vise je licilo na kompliment i gotovo sam siguran da ti to ne radis namjerno. Ti u pokusaju odbrane medicine ali nadam se one prave,branis onu krivu medicinu i sve ono sto uz nju ide i koristi je u ovoj Agendi protiv ljudskog roda. Mozda si neodlucan ali shvati da je vrijeme da zauzmes jednu stranu u svemu ovome. Ne mozes biti malo trudan …….ili jesi ili nisi. Virus je benigan i nije ni blizu kako nam ga predstavljaju i kako ga vidim i ti dozivljavas. Po njima 85% ljudi su asimptomaticni i to govori… Pročitaj više »
“i gotovo sam siguran da ti to ne radis namjerno.”
Razmisli još jednom o tome.
A možda je sam zatraži?
On ti se drži provjerenih tehnika kako zbuniti mozak, isto ko i stožeraši virus leti zrakom virus ne leti zrakom i takove bedastoće, zato jednom napiše nama prihvatljiv napis a onda skroz suprotan, perfidan je: “Jedna od glavnih tehnika za slamanje samopouzdanja pomoću strategije zastrašivanja sastoji se upravo od taktike držanja osobe u stanju nesigurnosti, tako da ne zna na čemu je i što točno može očekivati. Osim toga ukoliko često kolebanje između strogih disciplinskih mjera i obećanja o dobrohotnome tretmanu – u kombinaciji sa širenjem kontradiktornih vijesti – učine kognitivnu strukturu te situacije dodatno nejasnom, osoba može posve izgubiti… Pročitaj više »
Bidermanova tabela 1/1.
Mislim da Sumi ne pokusava da zbuni druge,prije ce biti da je i sam zbunjen.
Kao sto rekoh nije covjek nepismen,nego jednostavno nema odlucnosti ili hrabrosti stati na jednu stranu potpuno,jasno i glasno.
Psiholoski momenat gdje si pokusava napraviti alibi u slucaju pobjede jedne ili druge strane gdje ce on onda lakse rijesiti neke nedoumice sa vlastitom savjescu.
Ali neka ga svakako medju komentatorima da ne bi i mi pomislili kako su svi na ovoj strani na kojoj smo i mi.
Razoružnio ju je.
“… Ali moramo shvatiti da se nalazimo u neuobičajenim okolnostima koje nas prisiljavaju na žrtve, nalazimo se u biološkom ratu…” Da se nalazimo u “neuobicajenim okolnostima” – vidi i osjeti svako ko ima IQ veci od sobne temperature… Medjutim – gdje ti vidis “bioloski rat“…? Ovaj advokat je postavljao samo logicna pitanja, ali u paradigmi koja postoji u danasnjooj pseudo-nauci… Dakle “maske korisen unutra“… Ova idiotska tvdrnja tzv “struke” (idiota “epidemiologa”) – razvaljena je sa jedno 20tak naucnik radova – upravo te iste struke u zadnjih 10tak godina… I STVARNA tvrdnja – koja se temelji na zakljuccima iz tih eksperimenata… Pročitaj više »
Decko, nalazimo se u informacionom ratu,zato je neprijatelj nevidljiv.
I neka svatko postupi po svom izboru, a ne da staje u red MSM i neinformisan narod zbunjuje i stvara kakofoniju, te sludjuje narod koji na kraju nema svoje misljenje,jer o pojmu nema pojma. A nema pojma jer je informaciono nepismen.
Nije ovdje samo u pitanju informaciona blokada tj indoktrinacija naroda da prihvati laz za istinu. Ima tu dosta i do koristenja razuma. Pogotovo kod onih koji ga imaju. Ja licno najvise naucim od MSM,stozera raznih i glavnih protagonista ove Agende kao sto su Schwab,Gates,Fauci i mnogi drugi. Oni obicnom covjeku kao da crtaju sta je ovo,od kuda je doslo i kuda ide. I to crtaju tako jasno da nema dileme gdje je istina. Da nema alternativnih medija i ljudi koji su strucni i nekorumpirani a koji su nam ovo sve lijepo objasnili,normalan covjek bi kao od sale prozreo zlocince koji… Pročitaj više »
Vecinu interesira kako imaa stoji maskica i mislemkako su maskice in i misle kako izgledaju i gledaju kakvih sve kul maskica ima. Gledaosam mali filmic o.starimndrvenim automatima. IMaju puno vise ljudskosti od ovih brnjicara danas. Evo ko oce pogledat. ttps://youtu.be/SzOgsaXO7BE
A i nas se pripremjau svih pretvorit a utomate jer elita koja vlada je mrtvi atomat i boje se svga sto je zivo odnosno svega sto je nepredvidivo
Onaj tko je prisiljen razmisljati samo o egzistenciji ne stigne o esenciji. Zato i postoje razni uspjesni opterećujući programi bazirani na strahu i ugrozi.
Za one koji se ne skidaju s MSM. Malo je moje, malo sam podijelila od drugih: https://odysee.com/@ISTINA_WAHRHEIT_TRUTH:5?r=6oAXmHFztKrS5CFZrhPp4mgGbGmS6rPX
Rat nije samo informacijski nego i psihološki, ekonomski i duhovni.
Upravo tako sveobuhvatan i samo s jednom svrhom. Trajnom uspostavom robovlasničkog sustava iz kojeg se nitko nikada neće moći oslobodit. Najgore od svega sto sljedbenici pri samom vrhu piramide ne kuze da ce i oni u jednom trenutku postati nesposobne izjelice resourca koje ce njihov ” projekt” pojesti na isti jačin na koji revolucija jede svoju dijecu. Srećom sve je to samo igra mačke i miša i dok nema mačke miševi kolo vode.
Antraks – Mandžurija -jedinica 731 – japanski dr. Mengele ?
Dokaze u svojim arhivima -Rusi -Amerikanci.
Pojmovi: bedrenica,crni prišt.
“… Dokaze u svojim arhivima -Rusi -Amerikanci….”
Poveznica?
Inace “verujte mi na rec“…
Sto se mene tice – NE vjerujem.
Ha,mladiću početkom 80* kupio sam knjigu
u Rijeci,ali prilikom renovacoje krova,bačeno
sve u škovace. A,onaj japanski dr.Mengele,
koji je radio stravične eksperimente na ljudima,aboliran je.
Naravno,svu svoju dokumentaciju ,predao je Amerima
u zamjenu za slobodu.
Gdje ja mogu naći poveznicu – jel postojao google 1980?
Još moraš ti pojesti palente ,ali ti se jako trudiš naći
poveznice koje tebi odgovaraju,pa vjerujem da ćeš
naći poveznice i za ovu stvar.
Nisu ni tvoje poveznice zakon,a imaš i jaku podršku
Portala.
Ali i je tebi povremeno “vjerujem na riječ”
Andrija Hebrang- Lažem samo ponekad.
“Svakom loncu poklopac”
en*wikipedia*org/wiki/Unit_731
en*wikipedia*org/wiki/Unit_731#Biological_warfare
nytimes*com/1995/03/17/world/unmasking-horror-a-special-report-japan-confronting-gruesome-war-atrocity.html
History of Unit 731, Facts you must know about Japan’s World War II Human Experiments Unit youtubeyoutube*com/watch?v=84sc4EB8Q40
pubmed*ncbi.nlm.nih.gov/27003420/
amazon*com/Japans-Infamous-Unit-731-Experimentation/dp/0804852197
umflint*edu/sites/default/files/groups/Research_and_Sponsored_Programs/MOM/b.altheide.pdf
pure*tue.nl/ws/portalfiles/portal/107088552/Heirbaut2002.pdf
Zataškavanje japanskih zločina.
Japan’s Role in Developing Biological Weapons in World War II and its Effect on Contemporary Relations between Asian Countries
Montana*State* Universiti
montana*edu/historybug/yersiniaessays/shama.html
JAPANESE BIOMEDICAL EXPERIMENTATION DURING THE WORLD-WAR-II ERA
laguardia*edu/maus/files/Ethics-ch-16.pdfedu/maus/files/Ethics-ch-16.pdf
Nemaš ti pojma – biološko oružje ne postoji jer su virusi proizvod sopstvenog tela i ne prenose se na druge :)))))))))))))))))))
Japanski dr.Mengele,Iši,vjerovali ili ne
radio i dolazio na predavanja u Fort Detrick !!!!!
Glavni zločinac iz UNIT 731.
The Geopolitical Deployment of Biological Weapons
Romanoff
unz*com/lromanoff/the-geopolitical-deployment-of-biological-weapons/?highlight=unit+731
Crko 1965. – slobodan ko ptica.
U.S. Dropped Fleas With Bubonic Plague on North Korea
globalresearch*ca/u-s-drops-fleas-with-bubonic-plague-on-north-korea/5474089
Hvala.
Department of Justice Official Releases Letter Admitting U.S. Amnesty of Japan’s Unit 731 War Criminals
Još jedno skandalozno saznanje o prikrivanju
zločina unit 731 – “viši interesi”
jeff-kaye*medium*com/department-of-justice-official-releases-letter-admitting-u-s-amnesty-of-unit-731-war-criminals-9b7da41d8982
Hvala.
Kako mogu ja znati ,ja sam molekularni
automehaničar,školovao se u MIT – u. 🙂
Ti nisi stari Kažun zar ne?!!
Kako nisam,Kažun d.d.- Labin .
Imam 62, pa nisam više mlad.
Naporan dan,ali imam još poveznica,za
cijelu noć.
Ajde…drugačiji stil pisanja zero 😊
Slonice,ima nekih provokatora na Portalu,pa
sam danas baš nabrijan.Biti će da je Portal
vjerovatno hakiran,skaču + i – kao ludi.
A ima svakakvih nickova .Vidi i ti imaš –
kloni se mene.
Lako za minuse, nema zime …
Glavno da nije na računu
😉
Gde se školovao – u MITrovici 🙂
Ako nisi shvatio sarkazam u komentaru na kome mi repliciraš i na koju adresu je upućn onda si me razočarao.
Shvatio ja potpuno 🙂
Shvatili i ostali – vidi se po minusima 😉
Bolje da se klonim tvoje blizine.
Privlačim – – – 🙂
Kolega, Hvala na poveznicama… Pomno sam ih procitao, a i pogledao onaj indijski klip… Generalno imam par primjedbi: niti jedan od ovih eksperimenata nije napravljen “obicajenim prenosom zaraze” – tj nije koristena ni slina, ni pljuvacka, niti krv “zarazenih” – nego je vrsena direktno ubrizgavanje inekcijom ovih “patogena“… ljudi su umirali nego cak na razlicite nacine, medjutim nista nema o detaljima i razlozima… Naprosto radilo se o primitivnom masakru. nigdje nisam upratio da su na bilo koji nacin testirali “zastitu” vlastitih vojnika – kontra napadnutih vojnika tim “patogenima” (kuga, antrax, kolera)… Dakle opet primitivno ubijanje i klanje… uz sve ovo,… Pročitaj više »
Nisu zadovoljeni Kochovi postulati?
A..zaboravio sam da je Koch dvorska luda !
Vjerovatno je radio košer metodom.
Netko tvrdi da je preuzela američka vojska .Pa
i je samo treba čitati sa razumjevanjem.
Vjera je vjera ili je imaš ili nemaš.
Kolega ,ti si beznadežan slučaj.
Pozz
“… Nisu zadovoljeni Kochovi postulati? …” Definitivno nisu. A to da je obican Rockfellerov majmun i plagijator – to svako ko malo potrazi i analizira moci ce i naci… Bez obzira na sve – bitno je da je makar sjenu “naucnosti” uveo u to Rockfellerovo smece… “… Kolega ,ti si beznadežan slučaj….” Ne znam o cemu pricate… niti jedna poveznica koju ste postavili – ne govori o nekom vodjenom “biolskom ratu”… premda govori o (zlocinackim) “eksperimentima” masovnog ubijanja i masakriranja ratnih zatvorenika – u svakom od ovih primjera (iskljucujuci otrove i druge bestijalnosti) – tzv “patogeni” su USPRICAVANI injekcijom… (danas… Pročitaj više »
Odlicna poveznica izgubljena na starom šufitu. I ja sam ima jednu odlicnu knjigu . Zvala se “dimenzije i volumeni alkoholizma u dalmacij” . Bilo je u njoj odlicnih stvari. Na primjer stari dalmatinski težak bi ujutro otisao u vinograd i od zore do rucka bi pio bevandu. Zatim bi tijekom rucka pio cisto vino. nakon rucka se odlazi u vinograd i opet se pije bevanda ali u vecim kolicinama do veceri. Uz veceru se opet pije cisto sve do spavnja. Izracunao sam da je prosjecno svaki tezak dnevno pio.20 litar minimalno. Znacilo bi da je misecno popija 600 litara vina.… Pročitaj više »
Evo Robote,ti brzo vrtiš, imam za
tebe materijal za barem 1 godinu čitanja.
20 l dnevno??? 😛
Opasno ga pretjera.
Još su Stari Rimljani miješali vino s vodom na ratnim pohodima, ako su smatrali da je zagađena…vino zaista “uspavljuje” viruse…
Hm… što vas komentar ovdje radi??
Znao sam barbu koji od kad zna za sebe u životu vode nije popio. Jednom pak prilikom za cca sat vremena jedan drugi barba je slistio 3 litre čistoga bijeloga je mene cca 1,5 dl prekrasnog bilog kao ulje, mirišljavog onako nepatvorenog dobrano ugrijalo i zazujalo. Ako je netko skvim barbom blizu osamdeset kost i koža pproba kopat kumpire ili vinograd onda mu je debelo gledao u rit. Ode barba ispred. Mlad pizdis kako te starac uništava kao i sunce koje uprljilo i tuče u tikvu, znojis se ko budala i ločes vodu, ali ne ide. Barba rutinirano tuče kerozin… Pročitaj više »
U podrumu Dioklecijanove palače?
priča mu stoji,bilo i u filmu na istinitu temu što Njemac u okupiranom djelu Kine spašavao Kineze,al davno ga gledo,A dokumentarac na temu mislim da se zove suđenje u Tokiju,uglavnom spominje se navedeno,kako Kažun tipko.A poveznicu izvini nemogu jer jedva čitam a još poveznice auf.Al nađe se ko traži.Ljepi pozdrav,živili,ode ubijat koronu.
“… priča mu stoji …”
Ne stoji.
Da je bio masakr nad zatvorenicima i (idiotski) “eksperimenti” to stoji…
Medjutim – to nema veze sa “bioloskim ratom”…
Evo odgovor:
https://www.logicno.com/politika/domaci-politicari-su-narod-prepustili-patoloskim-manipulatorima-i-zlotvorima-a-ovo-je-dokaz.html#comment-588111
Opet trubiš istu priču.A odakle ljudima
po tjelu otvorene rane,tipično
za crni prišt.Ima više slika.
To mesarenje / vivisekcija nema nikakve veze
sa antraksom i botulinom .
“… A odakle ljudima po tjelu otvorene rane,tipično za crni prišt.Ima više slika….” A zasto mene to pitate…? Trebali biste pitati “strucnjake” – koji bi bili u stanju da naucno i pokazu da se organizam “zarazio“… Dakle kontroliranim naucnim eksperimentom – dokazati uzrocno posljedicnu vezu izmedju patogena i bolesti… (BEZ injekcije – nego samo onim prirodnim putevima “zaraze”) Posto znam da to NISTE u stanju, je takvo sto ne mozete naci – onda mozemo samo nagadjati – isto kao i ti idioti “virusolozi” koji su stvar nazvali “crni prišt”… Da je crn i da je “prist” – vidimo… Medjutim –… Pročitaj više »
Da,i tvoji( i tvoje ekipe) dokazi su jaki.
JAAKO si ti dobro plaćen za svoje
piskaranje.
“… Da,i tvoji( i tvoje ekipe) dokazi su jaki…” Bolan Kazun, Nije moje – da tebi ili bilo kome koji se zalaze “nauku” i tvrdi da je sve sto govori “cista i provjerena naucna cinjenica” – postavljam dokaze… Zar ti to nije jasno? Pa TI i ovi koji se pozivaju na “nauku” – trebate da meni i svim “nenaucnim protuvama” – zacepite gubicu – naucnim radovima… Vi (dakle vi “pobornici nauke”) – MORA da imate na stotine takvih radova…? Sta ste se usrali – pa kada vas neko pita: “OK – glup sam…nikad nisam cuo za to… Ali “nauka zna”…dakle… Pročitaj više »
Prvi poznati biološki rat u povjesti je bio kad su Tatari osvajali Krim.
Preko zidina su bacali svoje mrtve od kuge.
Moguće,ali nemaš poveznice 🙂
I ti imaš protekciju – ti dobijaš pluseve a Lucija minuse. Ili njudi ne svataju sarkazam čak ni uz smajlija 😉
Shumi,imam ja povlasticu,uvijek mi
piše Aprov…ajte čekati malo.
Ali .ja pijem Pipi i boli me Kiki.
Jbg, neki su i knjige čitali…prije nego je “svo znanje stavljeno na internet”.
Još i podmeću budalama, koje na nešto naiđu i ne naprave nikakvu provjeru…
Npr netko je stavio na internet nebulozu da ono u Srednjem vijeku nije bila kuga, nego – ebola.
Kao da nigdje ne postoje nikakvi zapisi o ničemu.
Osim povjesničara, po starim grobljima sjetili su se ‘čačkat’ i biolozi. A da bi vidjeli koliko se uzročnik, yersinia pestis, promjenio s vremenom…
Lucija,ja sam puno čitao,nije bilo druge.Eto
gospodin Istražuj kaže kako nikad nije
korišteno biološko oružje,a znao sam da je
zloglasna japanska UNIT 731 koristila sve i svašta
u Mandzuriji.Eto,dao sam i hrpu poveznica
Na kraju,Ameri ih oslobodili,radili su u Americi do
1958 -vraćeni kući.Oni su pomogli Amerima radu
na biološkom oružju.Zloglasni Iši predavao je
Fort Detricku.Jedan general ove jedinice,godinama
je bio na visokom položaju u Ministarstvu Zdravlja.
Istražuj,jesi li provjerio poveznice / ili tvoji nadređeni?
Očekujem tvoj magistarski rad za cca 2-3 dana.
Medjutim – gdje ti vidis “bioloski rat“…?
Ovako pitanje moze postaviti neko ko vjeruje u sismise kao izvor epidemije. Kad je izbila epidemija u Kini i kad su odmah engleski tabloidi znali da je potekla sa pijace od sismisa odmah sam znao da su englezi ubacili virus. To me nije iznenadilo ovekivao sam osvetu za neuspjeh u Hong Kongu.
Sledeci soj su ubacili u Iran, a treci germanima po skijalistima gdje su se najvise zarazili talijani.
Sumadinac je u pravu, ovo je bioloski rat globalista protiv mene – tako ja gledam na stvari.
Tiho slažem se s ovim dijelom ” ubačeno”. Međutim sam virus ne može ništa kao neživ. On treba pomoć. Evo primjer tzv. vakcine Pfizer. Genetski materijal zaštićen lipidnom i PEG kancerogenom ovojnicom jer bi organizam prepoznao uljeza i uništio ga. Ovako se imuni sistem zajebe i omogući nakot trojanca u organizmu. Pojavljuje se logično pitanje čemu taj postupak uopće kad ce organizam po prirodi stvari uništiti uljeza? Naravno to nema veze sa zdravljem i zaštitom. Zdravlje je samo cover za prave ciljeve.
‘Po prirodi stvari’, onda se nitko nikad ne bi razbolio… virusi i bakterije usavršavaju svoja oružja kao i imuni sustav svoja…
“… Ovako se imuni sistem zajebe i omogući nakot trojanca u organizmu….”
Tacno.
NEMA “zaraze” bes uspricavanja inekcijom, ali onda to NIJE “zaraza” – nego idiotizam…
Tzv “patogeni” ne prelaze sa covjeka na covjeka – inekcijom.
Da, da – prošle godine se malo ko odlučivao da mi bilo gde da plus ali izgleda da se vreme menja. Zato sam se i vratio. Ako si čitao ovaj portal možda si naišao na tvrdnje da ovaj virus (koga ti ne priznaješ…) ne može biti prirodnog porekla jer ima sekvence HIV-a a negde se priča i o sekvencama Koksaki virusa (nije isključeno da su ubacili od početka više različitih virusa – nemam podatke). Dakle, virus je veštački, Gejts ga je najavio znatno ranije, Lavrov izjavio da Zapad sprovodi agendu smanjivanja svetske populacije – da li možda očekuješ da ufatim… Pročitaj više »
S virus misliš bojni otrov
Bojni otrov je termin koji se koristi za hemijski. Virusi i bakterije se koriste kao biološki.
Ta definicija ostaje po svemu do sada (ne)viđenom neispravna…dok ne nabavimo vlastitu SVIJEST.
Po meni 90 posto pogođenih “bojnim virusima”nema uvid u ono šta mu se desiöo.bojni otrov/crv sumnje -ili pak virus,svejedno kad ti preostaje jedino:uloga žrtve.
Stani malo…šta znači + ili -…
šamar za ego …
milovanje opet ega dopaminom?
Koliko energije smo ovde istresli,da smo je drugdje usmjerili …pokorili bi kinu.
😉
“… koga ti ne priznaješ…” Ja stvarno ne razumijem potrebu ljudi da pricaju o “priznanju ili nepriznanju” nekakvog virusa… Nasto sto se zove virus – nikad niko ovdje nije negirao… Medjutim – FUNKCIJA tog virusa je izuzetno upitna… Pseudo-nauka tzv “virusologija” – tvrdi da to “nesto” NEZIVO i bez organa za kretanje – sto su nazvali “virus”: na neki volseban nacin “dodje” do celije… onda jos i “udje” u nju … onda je na neki nacin i “preuzme”, te je natjera da “proizvodi” jos tih istih virusa… Zdrav razum – kaze: posto se taj “virus” niti je ziv, niti se… Pročitaj više »
Izmet se također kreće po crijevima. Kako, o kako, kad nema – nogice? Peristaltikom crijeva. A…kako se kreću crvena i bijela krvna zrnca? Jeli i to izmišljotina? Krilima? Pa čemu uopće služe bijela krvna zrnca (leukociti), kad nema nikakvih patogena? Čuli ste za krvotok? Ono, srce pumpa krv…? Eto. Surfaju. I virusi. Dok se ne prikače na stanični receptor. Ako ih ne pojede neki makrofag u međuvremenu. Ili se na njega ne nalijepe neka ambiciozna antitijela. Kako je virus došao u krvotok. Lako. Kako dolazi kisik? Od alveola u plućima…. U prostoru, virus se kreće u zračnim strujama… dovoljno je… Pročitaj više »
“…moguće je zaključiti da središnju i temeljnu ulogu u svim osobenostima živih bića, kao samostalnih oblika postojanja žive supstance imaju: Osobine 1. autonomnost (samostalnost – cjelovitost), tj. povezanost svih elemenata građe i uloge u jedinstvenu cjelinu – organizam; 2. autoregulaciju, tj. samopodešavanje – sposobnost organizma da putem odgovarajućih životnih uloga obezbijedi sopstvenu postojanost unatoč stalnim promjenama u spoljnoj i unutrašnjoj sredini; 3. autoreprodukciju, tj. samoponavljanje ili razmnožavanje – sposobnost stvaranja potomstva – novih generacija sebi sličnih živih bića.”, Wiki Može li se muškarac sam razmnožiti? Danas, čini mi se da i za kloniranje treba ženska jajna stanica? I pod uvjetom… Pročitaj više »
“Kinezi recimo mnogo lakše prihvataju disciplinu”. Dobro da nisi stavio usporedbu sa svjetskim prvacima u prihvacanju discipline, ovako nas drkas samo sa viceprvacima.
Kinezi su navikli, da ili slusaju, ili ih drzava preodgoji, pa opet slusaju.
Većina Kineza zna da im je bar jedna baba umrla od gladi…pa se drže onog što funkcionira…
Dok je EU padala, oni su izvukli iz sirotinje 300 milijuna ljudi…
Ako je ovo gore bio francuski monti pajton, onda je ovo domaća tln.
Ti se bori kako ti hoćeš a ja se borim sa jačanjem mojeg imuniteta. Ne sa trovanjem pseudo znanstvenika i lažnih medicinara koje ne zanima moje zdravlje ni koliko je crno ispod noktiju. Njih zanimaju samo pare, slava, i zle sotonske namjere.
A ova glupača koja se tupasto kesi na stvari kojima uništava živote ljudima je za sveti malj i u potiljak. Takva praznoglava osoba donosi zakone kojima određuje drugima živote!!! I tako je u svim državama svijeta!!?
Dokle ljudi, dokle ćete ovo trpjeti????
A ti ne trpiš ?
no, ne sekiriši se previše i ja još trpim, do kada, ne zna se.
Praznoglava?
Ta zapravo prica: ” Morate nositi maske jer:
– moj muž ZARAĐUJE na njima,
– jer mi xy daje 20% od profita na prodaji maski.
Svaka država ima svoje korona profitere.
Nešto ne vidim da se u parlamentima i medijima to spominje.
Svi koji misle da bi “tama” mogla nešto napraviti bez ove grupe koja ostvaruje zaradu, varaju se.
Kako nije praznoglava kad ni domaći zadatak nije uradila? Njen posao je bio da nauči (ne da smisli nego da nauči) par odgovora ali…
Trpe oni koji su svijesni. Ostali se pitaju tko to ševi naše koke ? I podnose.
Trajat će do dolaska spasitelja, asteroida……………….
Ti si druze ovdje pretplacen za minuse od prvog dana tvog pojavljivanja.
I to nesto govori o tebi i tvome znanju i razmisljanju,zar ne?
Daj sjedi malo sa sobom,razmisli ako ikako mozes pa pokusaj ponovo.
Mozda se nesto i promijeni na bolje.
Dobro si primijetio. Zato i mijenja nickove.
Mora da ne vidim dobro ali moje računice pokazuju da si rekorder u minusima.
Debeli ili galaktikuse ili šta več, da te nema ne bismo bili svjedoci ljudskog dna.
Debeli,sam si sebe diskreditirao,u ovom drustvu sa ekipom Logicno. Ovom tvrdnjom,stvarno je zalosno da si na Logicno sa komentarima a pljujes i vredjas ekipu Logicnog,sram te i stid bilo.Ima jos portala sta si se navrzo, neki prigovori se mogu i lijepo uputiti, kulturno i ljudski.
Na kraju ,svaki nas komentar je ogledalo nas samih.
Ma nije mi cilj s tobom polemisati,jer do sada nisi ni jedan jedini suvisli komentar napisao,nego ti onako napisah da malo usporis,razgledas oko sebe,analiziras i pokusas mozak upotrijebiti.
Ako to uspijes dacu ti dva plusa.
Do tada razmisljaj ako ikako imozes.
kako mrziš balkan..! a sto posto imaš vilu il tako nešto na balkanu, a ne na tvom vrlom zapadu. gdje se više klanjaju onom liku na naslovnoj grafici nego ičem drugom..
Otkud ti u pola 3 ?
Komesare, samo je tvoj kožni šinjel još dobre kvalitete, jedino ne valja što smrdi- a da ga ipak promjeniš?
pogodila si u žicu ..vidiš koliko je minusa sa svojim kabalcima podjelljeno za 10 min. i to ide direkt na ciljane komentatore..
Pošten čovjek, kad se kaže “firma” ima asocijaciju “rad,rad,samo rad”. A tebi je prva asocijacija -fina! Usput, sa opservacijom o fini, slažem se i ja. Dakle, ja rekoh firma.
Eu je nastavak sovjetske unije.. a zapad od prije 35 – 40 god. zaboravi! prošlost. v . britanija se odrekla takve družine! italija i španjolska na koljenima, bivša ddr-ovka vodi njemce petinu vjeka.. sam pokojni kanzelar kohl dao još tad čuvenu izjavu: ‘merkel mi je moju lijepu Europu upropastila’ – naslov u svim novinama i internetskim stranicama: Kohl kritisiert Merkel: „Die macht mir mein Europa kaputt …” koji zapad ? ? to je proslost… i hebe lud zbunjenoga..
Ti si karakteropat -ili pak imaš dvojnika.
E taj sam izraz i odgovor trazio.
Pogodio si u centar sto se tice Sumadinca.
Inteligentan a podvojena licnost.
Nije iskvaren ali se za svoje dobro mora odluciti gdje pripada.
Pogledaj repliku kolegi ….. na vrhu.
Kome treba diploma za biti čovik?
Kome treba diploma, odgovorih kratko i jasno pa me UI cenzor stavi na čekanje. Diploma za dokazivanje nečega treba ne baš bistrim ljudima.
Daj ne pametuj više o nekakvom izražavanju mišljenja. Šta glumataš tu nekog nadri demokratu?! Uništavaju nam sotonisti ekonomiju, zdravlje i živote a ti tereš jedne te iste bajkice za malu djecu ispranog mozga.. Skini se više sa tih tudum gemišta..
Zagađuješ svaku temu skretanjem na nebitne gluposti i utišavanje opravdanog gnjeva.
Pa to je debelome zadatak. I još kome…
Tudum? za mene je tudum onaj delanec, mešung svih sorti grožđa koje si posadio pa još od toga napraviš drugi “roj”. A kraljevski “direktor” je zabranjeno goržđe-vino. Zašto je zabranjeno, iz sličnih razloga zašto je zabranjena konoplja.
Kad shvatis da se radi o uvodjenju svjetske diktature preko umjetno stvorene i medijski prenapuhane bolesti zvana korona onda ces moci napisati nesto pametno al ovako pises tj. Ponavljas stozerske bajke
Ova plandemija se može ukratko i nazvati inkvizicija 2.
Inkvizicija je kamilica za ove.
Da redovnije čitaš moje komentare znao bi da ja to od početka tvrdim.
Dvojna licnost ? Nmg na posao doci od mrtvih ljudi na ulici
Sta vrijedi i cijeli zivot studiranja ako moras na kraju reci sta ti sef kaze. Samo slijepac ne vidi da u ovoj piramidi ne smijes vjerovati nikom iznad sebe, a mi smo na dnu.
lako je tebi iz tvoje rupe da sve proglasis visinom!!!
Mislim da bi ti drage volje,velika većina ovdje poklonila i više maskica i svoju dozu otrova.Naravno ako bi ti to htio.
Ali samo pustite ti i takvi nas,da imamo slobodnu volju,svoje mišljenje i slobodu izbora,da ne nosimo krpe na faci i otrov u krvi.
Slazem se, potpuno. Treba nam propis, da se maska nosi 24/7. Narocito nocu. Zamisli da u sred noci pocnes mjesecariti (nisi mjesecar, ali, nikad se ne zna), i recimo u takvom stanju, oko 4h ujutro, naidjes na susjeda? A nemas masku? Brrr… Ili popnes se na krov, dodju vatrogasci da te spase, a ti bez maske! Da bi se izbjegle takve nemile situacije, maske treba pricvrstiti epoksidnom smolom, ili brzim ljepilom, za lice, sve u cilju opceg dobra. Tko ne prihvati takve humane mjere, masku mu treba fiksirati za lice, humano, klamericom, ili, za one nepopravljive, kirurskim savovima. Vrlo skoro… Pročitaj više »
konju jedan
pardoncek plemenitoj zivotinji konju…
Ti si potpuno poremećen
Baš tako, “da pobijem g… i gotova stvar…”, kao u “Maratoncima”. Da nema njih, ne bi bilo ni Korone, vrlo prosto. Scenario za upiš… se kako Kinezi padaju po ulicama, zadnje reči su im sigurno bile “živeo drug Mao”. Još malo pa će svugde ljudi padati po ulicama uz masovnu histeriju. “Jel’ Korona? Nije nego j… ivičnjak”. Ovo je stvarno cirkus!
Mi se nalazimo u biološkom ratu u kojem se 1% moćnika namjerilo poubijati 99 % populacije. I to iglom. Svakako da je to biološki rat jer se u igli nalazi biološko oružje.
Blago li je vladajućima s takvima kao ti. Zapitaš li se zašto se okupljaju po dernecima svako toliko? Bez maski, naravno. Stavljaju kad kameru vide. Još ću ti samo jednu stvar reći… Kad budemo u STVARNOJ biološkoj opasnosti vjeruj mi da se ovakvi i slični razgovori neće nigdje voditi niti će biti potrebne ikakove mjere i nukanja da bi ljudi nabili brnjicu na njušku, cijepili se i slično. To ti mogu garantirati svojim životom. Tada ni naši vrli “vladari” neće dernečiti svaku drugu večer kao što, recimo, danas rade. Vidiš Shumadinac, to je obična elementarna logika. Ništa više. Primjera u… Pročitaj više »
Nije to samo Francuska.. Cijeli svijet je u istim govnima.. I biti ce tako sve dok narod ne kaze DOSTA..
Vrijeme je da izvadimo glave iz vlastitih guzica i napravimo ono sto ce imati rezultat: SVI ZAJEDNO!! GRADJANSKI NEPOSLUH.. BOJKOT!!
Volim Vas sve
Sve dok narod ne kaze dosta?
Ali narod ni nakon “sljedeca dva tjedna su kljucna” ili nakon “pobjedili smo Koronu” i dalje nista nije shvatio vec su prihvatili novi LockDown
“… Sve dok narod ne kaze dosta? …” Emiliano, To je zasigurno neophodno… Medjutim to – NIJE dovoljno… Sve dok postoji ova ZLOCINACKA (Rockfellerova) kvazi-nauka “moderna medicina” a poglavito ovaj idiotizram zvani “epidemiologija-virusologija” – NEMA SLOBODE! Sve dok postoji institucija “dvorski zidov” …pardon… sada se to zove “moderna centralna banka” – koja ne odgovara nikakvoj “demokratski izabranoj vlasti“ nego jedino i iskljucivo familijama “dvorskih zidova“ (Rotschild je najvaznija) – NEMA SLOBODE! Dakle, cak i kada ti na sljedecim izborima pobijedi recimo IP i “antivaxeri” – najvaznije je KAKO ce odgovoriti na ova 2 pitanja? da li ce lazna “nauka“ dozvoliti… Pročitaj više »
Kolega, ima li neka sila (tajno ili polutajno društvo ili slično) u svijetu, koja je na strani ljudi i pokušava nam pomoči?
Sami čemo se teško izvuči iz ovoga.
“… Sami čemo se teško izvuči iz ovoga….” Tacno. Svega nas je 7.5 milijardi – naspram sake jada ovih khazarskih judaizera-satanista… Na zalost – nas najveci i jedini neprijatelj – smo mi sami… Sve je tu: Nasa neutoljiva “glad i strast” prema prikupljanju “papirnatih shekela” – koje ista satanisticka-judaizerska banda oko Rotschilda/Rockfellera bukvalno “stampa iz nicega” i to za svaki idiotsku tzv “demokratsku drzavu“… (nikad nas nisu po debilanama ucili – sta da radimo bez judaizerske “stamparije”... Cak su i lobotomiranim “strucnjacima ekonomije” – skrivali tu cinjenicu u debilanama-na-kvadrat, poznatijim – kao “fakulteti”…) Korumpirana stoka – koju su ovi sa… Pročitaj više »
U pravu ste. Bakterije i paraziti su prava i stvarna opasnost. I mogu se gledati pod mikroskopom. Međutim virus zvuči jebački i mora se imati posebna oprema za igranje tako da svatko ne moze provjeravati postulate i proučavati novu jedinstvenu svijetsku religiju virologiju. Zašto se bojati živih organizama kad možemo biti ustraseni nevidljivim neživim neprijateljem. Dodatno zastrsujuca (podsvijesna) činjenica da ne mozes ubit onog koji je vec neživ. Postavljate pitanje i što sad? Pa već je odgovoreno. Izmišljena je nova religija i pokrenuta inkvizicija 2. Po već prokušanim principima borbe protiv nevidljivog i nedokazivog neprijatelja. Svaka podudarnost s inkvizicijom 1… Pročitaj više »
Dakle postulat jedna drzava, jedna religija, jedna vlada je uspostavljena samo nije javno deklarirana. Globalna vlada je uspostavila ista sranja u svakoj drzavi pa sve mijere i zakoni koji se donose od jedne vlade vrijede kao u jednoj globalnoj državi. Globalna religija je virologija, a visoko svećenstvo su bigFarma i bigTech tj. prodana “struka”.
Asteroid.
Hvala na opsirnom odgovoru. Mogao si napisati i krace ono sto svi znamo: NIKADA
Ne možemo koristiti pojam izbori jer je nepravilno. Ispravnije je “instalacija”. Kako objasniti postupak npr. neovisno izabranog neovisnog premijera/premijerke bilo koje države koji potpiše da neće sam stampati svoju besplatnu lovu nego će moljakati šarene svijeze odštampane sličice na dug + kamata (koja je također dug s odgodom). Pogotovo sto su te sličice odstampane bez pokrića. Vjerujem da nitko ne može biti toliko debilan, ali može biti instaliran pa onda jednostavno obavi ono zbog cega je instaliran. Upravo takav instaliran to može jer zna da nema sanse u normalnoj prirodnoj selekciji. Za nagradu oni ne dobijaju plaću direktno od gospodara… Pročitaj više »
A uskoro ide treći val, taj će nas sve pokositi. Alergičari pazite se, virusna pelud leti zrakom uskoro, kreće šmrcanje, hunjavice, grebane u grlu, brzo na testiranje i tu ćete shvatiti da imate novozelandski soj mamut virusa koronalnog tipa.
Ako usput primjetimo da se cesto češemo po genitalijama to nije znak da će poskupiti sol nego da nas je posjetio novi engleski soj koji bas voli to najmilije podrucje eugenike. Barem tako kažu upućeni.
Ima sad tih sojeva dovoljno- moglo bi se jedno svjetsko prvenstvo upriličit-soj protiv soja, koji je najjači, koji je najperspektivniji-prijelaz igrača u tijeku natjecanja dozvoljen!
Sve dok narod ne kaze dosta?
A ne, necu nasjesti ovaj put. Svi Mi Zajedno neka pise pozive na ustanak na engleskom, nejmackom, francuskom, spanskom. Mi ako bi se pobunili dobili bi rat i bombardovanje. Zato je nama ovde najpamettnije da se drzimo bosankog modela – da se pravimo da postujemo sve njihove preporuke. Neka se bune veci narodi.
Dzaba vam minusi evropejci, mi u Bosni i dalje glumicemo da postujemo korona mjere.
Znate li koliko dnevno nosim masku? Oko minut i po. A nosim je samo zbog inspekcije da ne zatvori radnju i ne lupa kazne prodavacicama sa kojima sam dobar.
Hahahaha, tačno tako, Bosna postaje glavna destinacija za turizam slobode 🙂
Ovi evropejci samo se bune na internetu, a masku nose i po kuci (sta ako ih ugleda komsija, sat ce pomisliti). Zaboravili su kako kafana izgleda iznutra.
Dokaza koliko hoces, na svakome koraku i tako vec vise od godinu dana posvuda i nikome nista osim ako ne racunate ovo sto se uzrujamo kad procitamo kako nas lazu…
Bitno da sam ja pesimista a onaj koji napise: “ovo im je zadnje!” ili “gotovi su” ti poberu uvijek iznova brdo pluseva valjda zbog dobrih zelja ili nekakvog ohrabrenja, neznam ni sam..
A stvarno si zloban. Čitam ove tvoje upise i mislim si, plaćeni trol, nema se smisla uzrujavati, a ponajmanje odgovarati. I onda ispišeš ovakvu zločetoću. Jadan si.
relax bro, relax i pamet u glavu, nije ovo tvoja raja i nije ovo tvoj rat a pogotovo doba kuke i motike, dobro rece bora corba: srbin je lud, srbin je proklet, jednom ga ubijes on ‘oce opet;)
sorry bro, sorry ako boga znas – eto ti tvoja raja, povedi je i vise ne vracaj;)
Ma zena totalno u pravu vidi se ,baš ocito je. Ovaj agresivni muski BJELI covjek nikako da razumje…. A naime na pomolu je najvece otkrice medicine u istoriji covjecanstva , o kojoj “ova” ne zeli da prica….tj vjerovatno ta nova studija naravno nepristrasnih istrazitelja treba da objelodani to otkrice. A otkrice bi moglo biti jedan interesantan podatak. U prosloj godini zahvaljujuci nošenju maski covjecanstvo je po prvi put pobjedilo smrt !!! Tacnije gotovo da nisu zabiljezeni slucajevi smrti od starosti na cjeloj planeti. Niko nije umro od starosti svi se umrli od korone. Gotovo nula procenata umrlih od starosti ,… Pročitaj više »
Dobro ste primjetili. To bi uskoro moglo pisati na pakovanju maski. Nuspojava nošenja maske: zajamceno necete umrijeti od starosti.
Kakvo je stanje u Izraelu gdje se cijepilo 53% stanovništva?
FranceSoir je 17.2.2021. objavio interview s dr.Hervé Seligmann i inženjerom Haim Yativ s Medicinskog fakulteta Sveučilišta Aix-Marseille. Oni su istraživali i analizirali podatke o nuspojavama cjepiva na izraaelskom stanovništvu. Koristili su 3 izvora informacija: 1) izraelska web stranica za vijesti Ynet, 2) baza podataka izraelskog ministarstva zdravstva, i 3) američka baza podataka o sustavu izvještavanja o neželjenim događajima nakon cjepiva (VAERS).
Ključni zaključak nakon analize ovih podataka je da je SMRTNOST NAKON CIJEPLJENJA U SIJEČNJU 40 PUTA VEĆA NEGO PRETHODNIH GODINA U ISTOM PERIODU !!!
https://www.francesoir.fr/videos-debriefings/vaccination-en-israel-des-chiffres-de-mortalite-qui-interpellent-video
https://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/297051
Odlični linkovi.
Znaci na 100% – 80x veća “cirka oko”.
“… Koristili su 3 izvora informacija: 1) izraelska web stranica za vijesti Ynet, 2) baza podataka izraelskog ministarstva zdravstva, i 3) američka baza podataka o sustavu izvještavanja o neželjenim događajima nakon cjepiva (VAERS)….” Odlican link. Hvala. Ipak, nekako mi se cini da sve sto dolazi iz cionisticke tvorevine Izrael – moramo uzeti sa ekstremnim skepticizmom… Ne kazem da svi Izraelci lazu, ali situacija ni kod njih nije ni po cemu drugacia – nego u slucajevima ostalih “demokratskih rezima“… Dakle – laze se bestialno! Na prvi pogled ova prva dva izvora informacija – djeluju mi nepouzdano… MSM i “ministarstvo zdravlja”… (Ima… Pročitaj više »
Izvršni direktor Pfizera Albert Bourla 27. veljače imao je interview za NBC. Evo što je rekao za situaciju u Izraelu:
“Vjerujem da je Izrael trenutno postao svjetski laboratorij jer u ovoj državi koriste samo naše cjepivo i cijepili su vrlo velik dio svoje populacije, tako da možemo proučavati gospodarske i zdravstvene indekse.”
https://www.jpost.com/breaking-news/pfizer-ceo-albert-bourla-calls-israel-worlds-lab-in-interview-to-nbc-660349
Nije ovo prvi put da Khazarska mafija žrtvuje Židove za svoje sotonske ciljeve. Sjetimo se samo da je Rothschildova BIS banka financirala i Hitlera.
Taj se isto – nije cjepivo. Svojim cjepivom.
Srbija je primjer,korona je planula nakon miliun i po cijepljenih. Oce lokdawn,a meni svejedno imam posla da glavu ne mogu dignuti,a i sve reslove sam iz preskakanja zavrsio,jer se ljudi uplasili pa me ne smaraju,popi kaficu,rakijicu i bla,bla.a vreme ode.
To nam treba, stjerati ih u kut!
Pogledat video
https://jubitu.com/videos/watch/61f1766a-5673-47b6-a747-f37089b58c37
dosta stvari objašnjava.
Živili!
Jedan od najboljih klipova u zadnjih 20 godina!
Aaron Russo je godinu dana prije smrti napravio dokumentarac o eliti, cipiranju i ostalim stvarima sa kojima su ga upoznali prilikom vrbovanja.
Davno sam ovo gledao, sudeći po crtama njegovog lica mogu reći da je bio dobrodušna osoba.
Aaron ima dobrog frenda
To treba stjerati ih u kut!
maske vani su totalna budalestina…. neko masno kasira na njima😠
Nosite masku tijekom masturbacije – preporuka teksaškog sveučilišta Autor: Ljubica Šaran Zdravstveni centar sveučilišta Sjevernog Teksasa je objavio tweetove koji su na koncu izbrisani jer su se u njima davali savjeti koji nisu u skladu sa sveučilišnim stajalištima o borbi protiv koronavirusa. Javnost je najburnije reagirala na objavu koja poziva studente da se samozadovoljavaju s maskama na licu. Srećom objave su obrisane. Evo prijevoda spornih tweetova: Mask-tubrirajte?! Izbjegavajte seks i ostanite u svoja četiri zida – samozadovoljavanje je najsigurniji oblik seksa. (…) Tijekom uzajamne masturbacije nosite maske kako biste smanjili rizik. (…) Budite kreativni s fizičkim barijerama i seksualnim pozicijama kako… Pročitaj više »
Budaleština su unutra isto kao i vani.
O čemu mi ovdje više uopće pričamo? O tome da bismo i dalje trebali s ovakvim lobotomiziranim robotima čiji softver se stalno vrti u petlji razgovarati i raspravljati. Pa vidite kako “razgovor” s njima izgleda. Raspravljati s takvim drskim i bezobraznim zombijima kao što je ova glupača? Nema tu više nikakvog razgovora. Nikad ga nije ni bilo. Tek kad javnost shvati, ako shvati, da se s tim ološem ne može razgovarati i argumentirano raspravljati i kad i ako poduzme jedino moguće – batinu u ruke i udri onda možemo računati da ćemo uspostaviti koliko toliko normalno društvo. U protivnom, ako… Pročitaj više »
Vrijeme priče je davno prošlo, a banda uvijek konkretno djeluje, za razliku od robova koji ništa konkretno ne poduzimaju da se oslobode.
Treba skupiti sve zdrave i voljne muškarce – ima nas više nego dovoljno da lako obračunamo s bagrom – svatko u svojoj zemlji i u svom mjestu.
Njihovu korumpiranu policiju i vojsku je najbolje zaobići ili eventualno okružiti i pregaziti, naročito ako počnu s bezveznim nasiljem.
Nekoliko tjedana nakon uklanjanja ekipe dežurnih luđaka ćemo već zaboraviti da smo ikada bili njihovi robovi.
“… I ne samo otpora nego i rušenja kompletne postojeće beznadno i nepovratno korumpirane i odnarođene nomenklature….” E…ovo je najvaznije… Evo gore sam Emilijanu odgovorio detaljno a vazi i ovdje: https://www.logicno.com/politika/domaci-politicari-su-narod-prepustili-patoloskim-manipulatorima-i-zlotvorima-a-ovo-je-dokaz.html#comment-587714 Treba se pokrenuti, ali isto mora biti jasno da je ogromana masa ljudi – jos uvijek totalno lobotmirana ovom “kvazi-naukom” a generacija i generacije idiotiziranih “strucnjaka” je proizvedeno na bazi – te zlocinacke Rockfellerove pseudo-nauke… Dakle, cak i onaj smrad “nobelovac” Montagnier – koji je sada stao KONTRA vakcinacije (makar jednom u zivotu na strani ljudi) – hladnokrvno je LAGAO i MANIPULISAO ljude seruci o “virusu HIV” (kojeg smradina… Pročitaj više »
Ajde dosta vise PLJUVANJA po svima i svemu!
A tko si ti uopće?
Koliko vremena provodiš za tipkovnicom? Zašto?
Idite van – na čisti zrak- i razgovarajte sa susjedima.
Možda nešto saznate.
Parcijalno pljuvanje je nedovoljno jer ako pogledate svaki aspekt zivota je kontaminiran i smuljan. Npr. zakon je zakon upravo zato jer nije promijenjiv i jednako vrijedi za sve. Povijest smuljana, religije izmisljene. Samo dvije “nestasne” obitelji Morgan i Rok-feller unazadile covječanstvo enormno. Jedna u tehnici, a druga u medicini, a obje općeniti kastrirale cijelu nauku. Ako je nešto ostalo neukakano i ne frizirano i to će doći na red. Vrijeme dogmi i vlasnistva nad istinom se razmahalo.
Pa što ne vidiš da su to njegovi stari komentari o virusima i Nobelovcu?
Što to uopće traži ovdje gdje su pitanje – DOMAĆI POLITIČARI
Tebe su programirali dogmatskim knjigama kroz “obrazovanje” a Istražuj koristi njihovo sredstvo utamničenja, binarni kod, da dođe do informacija koje odprogramiraju.
Oh. Oh.
Ali si TI vrlo dobro PROGRAMIRAO budale na portalu.
Naravno, potpuno sam svjesna da ovdje postoje i dvije grupe…jedna je “udruga bolnih šupčića”.
U pravu si, ali otpor je uzaludan jer su izgradili digitalni zatvor, možeš se jedino pojedinačno žrtvovati kad krenu na tebe.
Jelda’?
Pa to je najvažnije…😁
Ova glupača je jednako glupa kao i Markotička, koja nije u stanju vidjeti dva prsta ispred nosa.
Ova mene podsjeća na SDP-ovu drugaricu Mare iz Zadra (koja je promijenila ime u Ingrid) i njenu legendarnu izjavu na “engleskom”: “Pipl mast trast az!”
Intelektualni dometi su im podjednaki, razumiju se u problematiku otprilike “k’o Mara u krivi džojstik”.
Takav vrhunski intelekt im je i bio glavni uvjet za uspjeh u politici. Nijedan šef stranke ne treba pametne blizu sebe…
Ive te osobe nisu glupe, niukom sličaju. one vole talašiku, ugled u društvu i ego trip! njima nije stalo da bude bolje susjedu, drugima i zajdnici. njima je samo stalo do njih samih i to je njihov prag. to je odgojeno tako još od malena u kući, partijskoj bazi i religijskoj ustanovi..a politkamarila podrzava isključivo i samo takve egomanijake
Vidiš, ne slažem se s tobom da nisu glupi. Velika većina tih nakarada zaista jesu ograničeni i priglupi. Ali da bi netko bio bezobrazan i bahat ne treba mu puno inteligencije. Pa svaki idiot se može, poput ove kalašture praviti blesav i ne odgovarati na pitanja dok zna da za to neće snositi nikave posljedice. Da je tu kurabu uhvatiti negdje u mraćnoj ulici i podijeliti joj par šamara da vidiš kako bi odgovarala na pitanja. Pjevala bi kao slavuj. No ovaj razgovor gluhih pokazuje upravo da spomenuta kokoš ima vrlo nizak stupanj iinteligencije. Jer da ima imalo mozga mogla… Pročitaj više »
dobro s. kuka, ja sam mislio malo drugacije nego što je ispalo zbog prostora komenta. – te osobe u principu dobiju viša zvanja, zanimanja a poslije i funkcije. sad, jeli preko: šalabahtera, b vitamina, il partiji preporuka, il uplata – al budu uporne dobiju. zasjednu na funkciju da nižim mast vade i u zdrav mozak hebu.. naravno da one nemaju empatije i osjećaja za druge, ni emocuja inteligencija i štošta još što krasi jednu kompletniju i zreliju osobi.. po tom pitanju su automatski glupe sebične i zlobne.. a da dodam to kabali jako paše kad ima trvenja i hebe ovaj… Pročitaj više »
Najgori su puni intezivne strasti a najboljima nedostaje strasno uvjerenje.
d a
he he neki kabalin klaun koji se našao pogođen lijepi minuse taj bi najradije djelio i šprice i štošta još ..hehe
Ma nisu to ni kabalini klaunovi nego omanja grupica dežurnih analnih prostitutki koji se nadaju da će netko barem ovdje na njih obratiti pozornost, a možda im udijeliti i koji sendvič s parizerom.
kuka znam iz iskustva i dugog proučavanja da su kabalci moćni i premoćni.. oni su kipali izbore u sad-u a svjetu rasturačinu napravili.. .. sa eu se igraju, a na ovim terenima baš su dar-mar odigrali! da se domaći nemogu ni snaći – nit znaju gdje su, ni šta ih je snašlo .. uvjereni su da je njihovo vrijeme došlo i imaju puno puno gojenčadi što za njih radi..
Rekao si istinu buraz, ma zahebi umjetnu i njenu djecu što se igraju.
ma znam imaju ekipu entuzijasti u avi vo rade na ijade..
KURVETINA, PAPAGAJ.
Napravis rupe u maski i problem resen. Kao pojedinac.
Kad ce nas biti na hiljade onda i makse “padaju”… kada nema straha u raji, vlast gubi moc.
Nosite masku tijekom masturbacije – preporuka teksaškog sveučilišta Autor: Ljubica Šaran Zdravstveni centar sveučilišta Sjevernog Teksasa je objavio tweetove koji su na koncu izbrisani jer su se u njima davali savjeti koji nisu u skladu sa sveučilišnim stajalištima o borbi protiv koronavirusa. Javnost je najburnije reagirala na objavu koja poziva studente da se samozadovoljavaju s maskama na licu. Srećom objave su obrisane. Evo prijevoda spornih tweetova: Mask-tubrirajte?! Izbjegavajte seks i ostanite u svoja četiri zida – samozadovoljavanje je najsigurniji oblik seksa. (…) Tijekom uzajamne masturbacije nosite maske kako biste smanjili rizik. (…) Budite kreativni s fizičkim barijerama i seksualnim pozicijama kako… Pročitaj više »
Narod je nakupina sluđenih i zbunjenih ovcoida koje vode kvazi izabrani kvazi političari. Eto…
Tako je ali, naravno ALI, taj narod odlučuje i o tvojoj sudbini, o tebi i tvom nošenju brnjice jer taj “narod” je na pozicije moći doveo raznorazne prikaze koji ne zaslužuju raditi kao čuvari krava na paši a ne odlučivati o onome što je dobro za narod pa i onome što je dobro za tebe.
Dokle god bude vladala sveopća hipnoza koronom, cijepivima, maskama itd pomaka na bolje neće biti. Htjeli ili ne, serviraju se teme, kao u ovom slučaju francuske TV, koje u stvari diktiraju ono o čemu bi ovce trebale blejati. Potpuno je nevažno tko je za, a tko protiv u ponuđenoj temi, važna je kontrola misli i percepcije. Potrebno je okrenuti se k sebi i tad svaka manipulacija postaje sama po sebi vidljiva, a previše gledanja ovakvih besmislenih TV rasprava smanjuje vrijeme koje se može upotrijebiti za sebe samog. Potrebno je gledati i slušati vijesti iz svih izvora, ali uz to je… Pročitaj više »
Ja gledam jedino jedan na jedan, voditelj i gost, kad netko prića, ili sam tip, čim je u režiji tv-e kuće i da govori istinu samo ti uvali program u glavu a da večina nije toga ni svjesna.
Pocnimo vec govoriti da su ove brnjicevoruzje protiv naroda.Bez maske kad idemo po izrazu lica vidimo dal se osoba boji ili ne ovako ne znam jel ispod covid idiot koji ce pocete vristati ili normalna osoba.Taķ se svi povlace i boje ostvariti kontakt .E to je glavni cilj ove cionisticko pederkopedofilske igre.Naravno ako ne dodje do pobune bice jos gore
pitaj onaj lik na naslovnoj grafici u pozadini slike.. on sve zna
Hehehe, dobar ti snajper buraz……………
hehe vidi tip se kojem sam replicira sam nazvao tako.. hehehe
piždro, dobro si “ubra” dirigenta sveznalicu.
Mrči, eh dirigent je danas ima puno svoji..
Pogledajte zanimljiv video iz 80tih…. Teorija zavjere ili slučajno proročanstvo? https://youtu.be/P-WP6POdTgY
Puno trokuta, onda ništa nisam brao. Još si mi uništio dječačku maštariju. Gruni, atomko!
DA LI JE VOJNA EKSPERIMENTALNA VAKCINA 1918-e UBILA 50-100 MILIONA LJUDI, OPTUŽENA KAO “ŠPANSKI GRIP”? DA LI JE EKSPERIMENT SA VAKCINOM NA US VOJNICIMA IZAZVAO “ŠPANSKI GRIP”? Španski grip” je ubio oko 50-100 miliona ljudi tokom pandemije 1918-19. Šta ako priča koja nam je rečena o ovoj pandemiji nije istinita? Šta ako, umesto toga, ubica nije ni grip niti španski? Novo analizirani dokumenti otkrivaju da je “španski grip” možda vojni eksperiment sa vakcinom koji je pošao po zlu. Osvrnuvši se na stogodišnjicu završetka Prvog svetskog rata, moramo dublje zaviriti kako bismo rešili ovu misteriju. Razlog zbog kojeg savremena tehnologija nije… Pročitaj više »
Nije u tome problem nego si postao bahatiji i bezobrazniji, a to dolazi s vremenom prividne sigurnosi i nedodirljivosti.
Eto, što sam rekao
koja kravetina, da ju zatučeš…
SPAVAČI buđenje će vam biti bolno!
Ovako bi izgledalo i pravo ročište da u nekom slučaju dođe do suda u slučaju vlast protiv naroda. Pogodite kako bi sud završio? Pa, narod je kriv, čovjek stvara virus, ispušta CO2 u atmosferu bla, bla, bla…
Presuda, jače mjere, više izolacije, manje kretanja, lošija hrana i voda, i da, ovo nije zatvor, to je zbog nas…
Ponovnom analizom podataka Izraelskog ministarstva zdravstva zaključeno je da je Pfizerovo cjepivo protiv COVIDA-19 tijekom nedavnog petotjednog razdoblja cijepljenja ubilo “oko 40 puta više (starijih) ljudi nego što bi ih sama bolest ubila”, a 260 puta više mlađih nego što bi umrli od virusa. Iako je u siječnju skupina neovisnih liječnika zaključila da eksperimentalna cjepiva protiv COVIDA-19 “nisu sigurnija” od samog virusa, nova analiza stope smrtnosti povezanih s cjepivima u Izraelu pokazuje da bi doista moglo biti govora o dramatičnim podacima. Ponovnom analizom objavljenih podataka Izraelskog ministarstva zdravstva, dr. Hervé Seligmann, član Medicinskog fakulteta za infektivne i tropske bolesti Sveučilišta… Pročitaj više »
Bravo odvjetniče . Ma naravno da su to sve psihopati, Od Grete Thunbberg naviše. Njihove su mjere luđačko iživljavanje.
Brojis i zbrajas svoje pluseve i minuse? tebi stvarno nesto nedostaje.
Prejudiciranje svega oko plandemije stvara ovakve nebuloze i otkriva kakav soj ljudi je u sistemima cijelog svijeta😊
Tako, ukoliko želimo da razumijemo čovječanstvo, čovjeka kao jednu cjelinu, bez napuštanja onih zakona rasuđivanja koje nam nameće objektivni jezik, mi ćemo na kraju morati da prihvatimo tu realnost, koja je unutar svakog od nas, bez obzira na to da li je ona normalna ili ne, da li smo mi nju prihvatili zato što smo odgojeni na takav način ili smo došli do tih gnostičkih znanja svojim vlastitim putem, ili smo ih odbacili iz materijalističkih ili naučnih razloga. Nakon svega, kad analiziramo negativna psihička stanja, uvijek nailazimo na uvjerenja koja su potisnuta iz polja svijesti. Kao posljedica toga, stalni napor… Pročitaj više »
Odvjetnici poznati muljatori. Dobro mu je rekla za Japan i Koreju svi nose maske, a ima ih puno više od balkanaca.
THE TEN STAGES OF GENOCIDE“ By Dr. Gregory H. Stanton, © 2016 Gregory H. Stanton 1. CLASSIFICATION – KLASIFIKACIJA Razlike među ljudima se ne poštuju. Postoji podjela na ‘nas’ i ‘njih’ – Nijemaca i Židova, Hutua i Tutsija. 2. SYMBOLIZATION – SIMBOLIZACIJA Prema klasifikaciji, imena ili simboli koriste se za razlikovanje između ljudi kao što je prisiljavanje Židova da nose žutu zvijezdu (i druge simbole) pod nacističkom vlašću i plavi šal za ljude da identificiraju one koje su Crveni Kmeri planirali ubiti. 3. DISCRIMINATION – DISKRIMINACIJA Dominantna skupina koristi zakon, običaj i političku moć kako bi uskratila prava drugih skupina. Primjeri uključuju… Pročitaj više »
Ne mogu zamisliti ovakav razgovor na našim televizijama. Svaka čast voditelju.