fbpx

JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.?

Predsjednički kandidati za predsjedničke izbore u Hrvatskoj 2019.

Već će započela kampanja za novog predsjednika ili predsjednicu Republike Hrvatske, koju ćemo pratiti na nama svojstven način.

Koliko god se trudili da ostanemo objektivni, vrlo je teško. Svi imamo svoje predrasude i uvjerenja. Uredništvo, novinari i osnivači portala Logično mogu jasno i javno izložiti što misle. Ne bojimo se istine, djela i izgovorenih riječi.

Glede političara s naših prostora i šire, stvar je vrlo jasna. Portal Logično nema svog “bliskog” kandidata kojeg će gurati, a druge stigmatizirati. Naš kandidat je svatko tko djeluje suvereno i u interesu svojih državljana.

Napomena: Predsjednik u Republici Hrvatskoj nema sve ovlasti kojima bi utjecao na mnoga pitanja, ali ima društvenu moć za reagirati na svaki problem koji se pojavi u društvu i time postane kvalitetan korektor Vlade.

Ovo su načela, predrasude i uvjerenja po kojima pišemo naše članke i procjenjujemo političke predstavnike:


  1. SUVERENITET
    Rad u interesu vlastitih nacionalnih država i svih njihovih državljana
  2. NEUTRALNOST
    Neutralnost u odnosu na druge svjetske sile: SAD, Rusija, Kina, Njemačka, Velika Britanija, Francuska, Izrael…
  3. NACIONALNA VALUTA
    Suverena monetarna kreacija na temelju stvarne dodatne vrijednosti i bez valutne klauzule, ali bez hiperinflacije koja je identično zlo kao i kamatno dužničko ropstvo.
  4. CENTRALNA BANKA
    Parlamentarna kontrola Centralne banke.
  5. MONETARNA POLITIKA
    Monetarna politika s ciljem veće zaposlenosti, a na održavanje rentijerstva putem niske inflacije i stabilnih cijena.
  6. BANKE
    50% banaka mora biti u vlasništvu državljana zemlje u kojoj banke posluju.
  7. SUDSKA VLAST
    Neovisno i od korupcije očišćeno pravosuđe i Ustavni sud.
  8. MEĐUNARODNA POLITIKA
    Izlaz iz svih međunarodnih asocijacija gdje nacionalni interesi nisu na prvom mjestu.
  9. VOJSKA I POLICIJA
    Jaka vojska i policija koje će trošiti proračun na razvoj svoje pameti i domaće vojno-policijske tehnologije, a ne kupovati tuđe.
  10. GRANICE
    Dobrosusjedski odnos prema svim državama, a vojska i policija trebaju biti na nacionalnim granicama, a ne tuđim.
  11. RAD I TRŽIŠTE
    Stvarno slobodno nacionalno tržište gdje svi imaju identične uvijete za rad i priliku za uspjeh.
  12. MONOPOL
    Strogo kažnjavati monopol i kartelsko dogovaranje cijena.
  13. CJEPIVA I LIJEKOVI
    Nacionalna i neovisna provjera učinkovitosti i nuspojava lijekova i cjepiva, te slobodan izbor svakog pojedinca o cijepljenju i liječenju.
  14. GMO
    Potpuna zabrana uvoza i uzgoja GMO hrane, prehrambena autonomija i uzgoj autohtonih biljaka i životinja.
  15. EKONOMIJA I PRIRODNI RESURSI
    Država se ne smije miješati u “proizvodnju toalet papira” i određivati hoćemo li jesti brijeli ili crni kruh. Prirodni resursi zemlje moraju biti u vlasništvu države. Neizbježne monopolske aktivnosti mora voditi država (distribucija električne energije i vode). Ako aktivnost nije monopolska, država je mora prepustiti radnicima i poduzetnicima.
  16. REFERENDUM
    Sve veće odluke moraju biti potvrđene nacionalnim referendumom. Narod mora imati mogućnost pokrenuti referendum za bilo koje pitanje na vrlo jednostavan način i s najviše 50.000  potpisa.
  17. IDEOLOŠKA MANIPULACIJA
    Ideološke teme koje razbijaju društvo, staviti u drugi plan jer postojeći pozitivni propisi odlično štite svakog pojedinca, njegova prava i uvjerenja.
  18. NEVLADINE ORGANIZACIJE
    Razno-razne političko-ideološke udruge moraju biti financirane samo putem članarina državljana. Nepolitičke udruge se mogu financirati iz proračuna ali tako da svaki državljanin svojim potpisom odrediti koga će financirati, a ne političke stranke.
  19. VJERODOSTOJNOST
    Politička doživotna lustracija svih političara koji ne održe predizborna obećanja ili prevare birače na bilo koji način.
  20. MEDIJI I ANKETE
    U javnim medijima podjednako dati riječ svim stranama, a ne samo određenim. Zabraniti sve predizborne ankete.

Na temelju gore navedenih načela, portal Logično će pratiti sve buduće parlamentarne i predsjedničke izbore u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Srbiji.


Nazivi kolona na donjoj tablici političara:

  1. Neutralnost (EU, NATO, globalizam,…)
  2. Monetarna neovisnost (HNB, kuna, valutna klauzula,..)
  3. Ideološka manipulacija (Osobna prava, ustaše-četnici-partizani, vegani, CO2,…)
  4. Medijska stigmatizacija kandidata (Mainstream nazočnost = loša ocjena)
  5. GMO (Hrana, autohtone biljke i domaće životinje)
  6. Cjepiva i lijekovi (Propitivanje i slobodan izbor)
  7. Ekonomija (Poznavanje ekonomije, iskustvo,…)
  8. Vjerodostojnost (Bivše političke funkcije, trud u kampanji,…)
  9. Glas čitatelja portala Logično

Ocijene su samo polazna točka i rado ćemo ih korigirati jer su temeljene na izjavama koje smo pronašli u medijima i na društvenim mrežama. Ako imate bilo koji vjerodostojan dodatni izvor, slobodno ga ostavite u komentarima ispod imena svakog političara, a na temelju kojeg ćemo izvršiti korekcije. Ako smo nešto pogriješili, timovi političkih kandidata nas mogu kontaktirati i korigirati naše greške koristeći e-mail: redakcija@logicno.com.


PROFIL HRVATSKIH PREDSJEDNIČKIH KANDIDATA


Fotografija
Kandidat
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Ante Đapić - predsjednički kandidat
Ante ĐAPIĆ
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 1
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 3
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 4
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 4
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 3
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
Dalija Orešković - predsjednička kandidatkinja
Dalija OREŠKOVIĆ
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 3
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 4
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 4
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 3
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 4
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 17
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
Dario Juričan - predsjednički kandidat
Dario JURIČAN
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 3
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 3
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 3
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 3
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 3
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 3
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 17
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
Dejan Kovač - predsjednički kandidat
Dejan KOVAČ
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 4
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 17
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 17
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 17
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
Ivan Pernar - predsjednički kandidat
Ivan PERNAR
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 37
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 37
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 37
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 37
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 17
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 17
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
Kolina Grabar-Kitarović - predsjednička kandidatkinja
Kolinda GRABAR-KITAROVIĆ
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 3
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 3
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 3
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 4
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 3
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
Katarina Peović - predsjednička kandidatkinja
Katarina PEOVIĆ
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 4
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 4
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 4
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 4
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 17
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
Miroslav Škoro - predsjednički kandidat
Miroslav ŠKORO
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 17
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 37
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 37
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 17
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
Mislav Kolakušić - predsjednički kandidat
Mislav KOLAKUŠIĆ
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 37
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 17
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 17
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 17
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
Nedjeljko Babić - predsjednički kandidat
Nedjeljko BABIĆ
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 17
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
Zoran Milanović - predsjednički kandidat
Zoran MILANOVIĆ
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 3
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 3
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 4
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 3
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 3
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 3
JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.? 2

DAJTE SVOJ GLAS

Tko je po vama najbolji kandidat za predsjednika(cu) Hrvatske?


Vaši komentari će nam poslužiti da zajedno napravimo najbolju procjenu svakog kandidata, a nakon toga svatko može birati prema svojim uvjerenjima. Komentari koji nemaju za cilj informirati, bit će obrisani, a uporni stranački i drugi manipulatori blokirani. Slobodno komentirajte i navedite izvore vaših tvrdnji. Informirajte sve Logičare o političkim kandidatima, kako bismo o njima imali najbolju sliku.

0 0
Ocijenite članak
Pretplati se
Obavijest
guest
190 Comments
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
amater
Gost
amater
10 mjeseci prije

Sjedište portala Logicno com je Brčko distrikt Bosna i Hercegovina.Naslov “JASNO I OBJEKTIVNO: Koga ćemo birati za novog predsjednika(cu) Republike Hrvatske 2019.?” S obzirom na sjedište portala logično com bilo bi logično da se piše i o izborima u BiH, Srbiji, Sloveniji, Makedoniji itd.

L. R.
Admin
Famed Member
10 mjeseci prije

Poštovani Amater,

Sjedište regionalnog portala negdje mora biti. U Brčkom i BiH žive Hrvati koji su konstitutivni narod i koji imaju jednako pravo pisati o izborima u Hrvatskoj, kao što Srbi iz Brčkog mogu pisati o izborima u Srbiji.

Možda vi više volite da vam o izborima pišu strani mediji koji s Hrvatskom imaju samo interesnu vezu, te guraju svoje predstavnike koji će tu vezu održavati? 🙂

S poštovanjem.

Moreno
Gost
Moreno
10 mjeseci prije

Daj L.R. odblokiraj mi IP od doma

L. R.
Admin
Famed Member
10 mjeseci prije

Odblokiran je. Ali ako ne smirite susjeda, blokirat ćemo čitav grad. 🙂

Moreno
Member
Moreno
10 mjeseci prije

L.R. Ma čisto sumnjan kako moj wifi koristi iko od mojih susida da bi brumava portal Logično.
Nikome nisan dava U&P od mojega wifi-ja, a da je neko i sazna bez mojega znanja, radi se o desetak ljudi u rangeu signala, a sad vjerojatnost da neko sa strane zna login i šulja se meni ispod ponistre kako bi vas brumava je ipak paranoja 🙂

L. R.
Admin
Famed Member
10 mjeseci prije

Ne vjerujemo da je netko u vašoj mreži, nego susjed koristi istog internet provajdera pa su IP gotovo identični.

Malomorgen
Gost
Malomorgen
10 mjeseci prije

😂😂😂😂😂

Bosanac
Gost
Bosanac
10 mjeseci prije

Jesi li cuo kad za VPN, Moreno?

Moreno
Member
Moreno
10 mjeseci prije

Bosanac Čuja san za Virtual Private Network, ali draže mi se dopisivat sa L.R. nego sad ić u raspravu sa raznim VPN providerima . . . to me općenito strahovito nervira, a neda mi se nervirat radi bilo kojih teleoperatera i njihovih subcontractora . . .

shumadinac
Member
10 mjeseci prije

Ja sam danas instalirao novu Operu sa integrisanim VPN-om pa za svaki komentar čekam odobrenje admina.

amater
Gost
amater
10 mjeseci prije

Nemam ništa protiv da pišete o izborima u Hrvatskoj ali volio bih biti više informiran o društvenoj zbilji i u drugim državama regije. Portal Logicno com cijenim i čitam jer piše sa dosta truda i poznavanja materije o ozbiljnim temama koje drugi mediji izbjegavaju!

Slavonac
Gost
Slavonac
10 mjeseci prije

Bravo,samo malo logicnog razmisljanja ,nebi ni vama skodilo.Kazu stri ljudi,od dva zla biram uvjek manje zlo.

nessy
Gost
nessy
10 mjeseci prije

@ amater
Nije mi jasno zasto tebe brine gdje je sjediste portala? Mislis li da u Brckom ima Hrvata? Da u nekom, Argentinskom portalu citas isti tekst, bi li ti smetalo? Ako vec inzistiras, zasto mislis da mogu pisati o izborima u ” Sloveniji, Makedoniji ” ?

Moreno
Gost
Moreno
10 mjeseci prije

Pa svi su sistemski igrači osim Pernara . . . nije dobro to šta je
Pernar među njima jedini takav jer siguran san kako postoje oni koji bi
to mogli radit i puno bolje od Pernara . . . ali Pernar je ono šta je iz
mase izašlo, nije izašlo ništa bolje i to je stvarnost.
Nakon Pernara se pojavljuje Kolakušić od kojega san samo jedan put čuja
nešto antisistemski, ali to je vjerojatno bija trik.

Sve se svodi na to kako se problemi nemogu rješavat unutar sistema jer
za to triba bit sistemski igrač, a ko je sistemski igrač tome nema vanka
sistema . . .

Kako funkcionira sistem dalo se vidit i iz kandidature stanovitoga
Gorana Jurišića koji je kako kaže objavija kandidaturu još početkom
godine, posla obavijest svim medijima i mediji su ga ignorirali,
vjerojatno je triba imat neku aferu ili uć u rality show pa bi bija
pripoznat. Taj tip je ekstreman i bunca o NDH, to je manje bitno, bitno
je to da je on objavija kandidaturu, a Škoro nije da bi taj Škoro bija
ubačen u HRT anketu posebno organiziranu za njegovu promociju, a da ni
posli te ankete Škoro nije bija siguran oće li se kandidirat i kad je
vidija kako su stvari podmazane, eto Škoro se kandidira kad puno njih to
želi, i fala bogu, nemože ostavit hrvatski narod na cjedilu pa se
kandidira . . . ništa ljigavije nisan vidija od toga u kampanji za
predsjedničke izbore.

Stan
Gost
Stan
10 mjeseci prije

Moreno, ako nisi čuo za Kolakušića onda si politički nepismen!

Kora
Gost
Kora
10 mjeseci prije

@Stan

Kolakušić nema nikakvih izgleda tako da ne smeta što “politički nepismeni” nisu za njega čuli.

A što se tiče ostalih kandidata, ukoliko ne bude iznenađenja u posljednjem trenutku (tipa, da se general Ante Gotovina kandidira za predsjednika kao nezavisni kandidat), na ovim predsjedničkim izborima pobijedit će Zoran Milanović. Nije da mi je drago zbog toga, ali tako stoje stvari.

Jack
Gost
Jack
10 mjeseci prije

Kolakušić je euro zastupnik, ali izrazio je želju da bi htio biti ministar vanjskih poslova, premijer predsjednik države i još nekoliko funkcija ne da mi se nabrajati, ukratko neozbiljan čovjek, koji kao sudac nije učinio gotovo ništa zapaženo na području prava, pravne zaštite državljanja ili nešto drugo što bi bilo korisno! Populist na kvadrat!

Moreno
Member
Moreno
10 mjeseci prije

Jack To šta je Kolakušić izjavija je puno bolje od onoga šta imamo danas. Jasno je kako se kadroviranje vrši skroz drugim kanalima i kako postoje uticaji na visoke funkcionere pomoću kojih se opstruira sve ono šta je za dobrobit građana. Sve važne odluke i zakoni se nameću iz vanka Hrvatske i ministri to predlažu, glasačka mašinerija u Saboru to izglasa, a predsjednik vlade svojim legitimitetom osigurava takvu izvedbu.
Valjda si čuja Plenkovića, ja san predsjednik vlade, iman legitimitet i bit će onako kako ja kažen, a ti kad dobiješ legitimitet radi šta oćeš.

Kora
Gost
Kora
10 mjeseci prije

@Jack

Tko bi rekao da ćemo Vi i ja imati jednako mišljenje o Kolakušiću 😉 Dobro ste ga opisali, što će reći da je tragedija još i veća kada vidimo kakvu “kvalitetu” nude predsjednički kandidati i kakav profil imaju političari u Hrvatskoj.

Jack
Gost
Jack
10 mjeseci prije

Kora, već smo se mi više puta sreli na ovom portalu, a moguće i na nekim drugim i imali smo često identična mišljenja o nekim stvarima.

Ivo
Gost
Ivo
10 mjeseci prije

jacky, ne lupetaj. Ajde u kućicu, idemo. Nemaš se ti šta s kime susretati okolo.

bbb
Gost
bbb
10 mjeseci prije

Drug Ivo bi ih sve pomeo do nogu i bio bolji predsjednik od ovih.

x@y
Gost
x@y
10 mjeseci prije

bbb @ da je drug Ivo Fukušima u pitanju, odavno bi izbio 3.svj.rat …Meni se nažalost čini da njemu nije do života, pa misli da nije i drugima.)

x@y
Gost
x@y
10 mjeseci prije

hahaha Jack @ ovaj Ivo stvarno neki ljubomoran tip na tebe.. I koliko vidim samo juriša momke na ovom portalu 😀 a deklarira se da nije LGBT hahahahaha

Jack
Gost
Jack
10 mjeseci prije

Hahaha, dobri stari Ivo neumoran je u svom nastojanju da se do kraja obruka!

Mucke
Gost
Mucke
10 mjeseci prije

Hadezenjara i Sdpenjara se slazu,zaista neocekivano.

Čoban
Gost
Čoban
10 mjeseci prije

Koji je sudac nešto napravio ? ne znam toga ,mene su sudovi pokopali.Sud ,vele da je paralelna vlast kao i istražni organi ,onda su nepismeni i ne shvaćaju što im je raditi.

x@y
Gost
x@y
10 mjeseci prije

Čoban @ istina, i ovaj Kolakušić bi totalno centralizirao vlast i sebi dao plaću non šalantno 70.000,00kn .. haha na to je mislio itekako. Lud čovjek. Tko će njega kontrolirat u svim tim ovlastima 🙂 I još k svemu tome nije niti obavljao svoj jedan jedini posao koji je imao kako treba,opravdavajući se da ni drugi suci nisu stizali ..

Moreno
Member
Moreno
10 mjeseci prije

Stan Aj pročitaj još jedan put šta san napisa . . . sluša san šta govori dosta puti i napisa san kako je Kolakušić samo jedan put spomenija nešto u vezi državnog poticanja proizvodnje domaćim, a ne stranim sredstvima . . . inače Kolakušić je u pravu, locira je točke moći i jasno je kako bez premijerske pozicije neće ništa moć i tu je odma napadnut da ima ”diktatorske” sklonosti . . . ali on mi ne pari neko ko ima muda, ne ovima doli, nego onima gori reć ko vas je*e i urbi et orbi objavit, taj i taj me je ucjenija tako i tako odnosno taj i taj za kredit traži to i to pa neka se onda Hrvatići misle ko tu koga brumaje . . . oću reć, Pernar onakvi kakvi je bi mrtav ladan urbi et orbi objavija taj i taj mi traži to i to pa vi Hrvatići sad recite oćemo li to prihvatit ili nećemo . . . sistem funkcionira tako da bi takvo nešto bilo spriječeno svim sredstvima, pa i po obrascu Jeffreya Epsteina ako triba.

Kora
Gost
Kora
10 mjeseci prije

@Moreno

“Valjda si čuja Plenkovića, ja san predsjednik vlade, iman legitimitet i bit će onako kako ja kažen, a ti kad dobiješ legitimitet radi šta oćeš.”

U čemu je problem? Plenković barem ne traži veće (“diktatorske”) ovlasti za sebe za razliku od Kolakušića koji bez imalo samokritičnosti vjeruje da mu je samo nebo granica.

Moreno
Member
Moreno
10 mjeseci prije

Kora Vadiš iz konteksta . . . Plenković je za ministra financija zadrža Marića koji je bija pomoćnik za vrime Šukera, posli toga je Marić iša u Agrokor, pa se opet vratija u Oreškovićevu vladu, da bi osta u Plenkovićevoj . . . to se na američki zove prolaz vamo tamo kroz ”revolving door” . . . pa haenesovci Štromar i Vrdoljak su došli u Plenkovićevu vladu . . . to su sve face koje Plenković nije isisa iz maloga prsta, bili bi oni i da je predsjednik vlade bilo koji drugi hadezejac ili hadezejka na primjer Šuica . . . za Kolakušića to jednostavno neznamo, na primjer neznamo bi li Kolakušić pustija Amerima da sastave lex Agrokor kakvi je sastavljen kako bi skorup pokupija lešinarski fond . . . neznamo bi li Kolakušić ka predsjednik vlade dopustija onu šaradu sa izraelskim avionima ka Plenković di mu ministar obrane Ugroza ima tvrtke koje imaju ekskluzivu za nabavu izraelske vojne opreme . . . svi su oni Plenkoviću poslani od entiteta koji su nama nevidljivi . . . da se pojavi i sveti Petar ti bi rekla kako sveti Pere sere da ima ključe kraljevstva nebeskoga . . . ovi tvoj komentar sa ovim ”u čemu je problem” je čisto preseravanje . . . i ja san u mojim predhodnim komentarima napisa zašto je Pernar po meni za zub isprid Kolakušića, ostale nisan spominja jer su za mene out . . . a ti ako ne misliš srat napiši ko je za tebe, ako ne najbolja, a ono najmanje loša opcija od onoga šta se nudi, a zašto je ponuda takva kakva je valjda je svima jasno i mislin kako to ne triba pisat sad i ovde jerbo je to jedna skroz druga tema . . .

Kora
Gost
Kora
10 mjeseci prije

@Moreno

“primjer neznamo bi li Kolakušić pustija Amerima da sastave lex Agrokor kakvi je sastavljen kako bi skorup pokupija lešinarski fond . . . neznamo bi li Kolakušić ka predsjednik vlade dopustija onu šaradu sa izraelskim avionima ka Plenković di mu ministar obrane Ugroza ima tvrtke koje imaju ekskluzivu za nabavu izraelske vojne opreme…”

Prvo, ako Vi nešto ne znate (o Kolakušuću, Škori, Pernaru, itd.) i javno priznajete da niste upućeni u detalje iz političkog života i dosadašnje karijere predsjedničkih kandidata, onda ne mojte drugima pametovati nego šutite. Jer, drugo, kad je riječ o Kolakušiću et al., nisu svi tako neupućeni kao Vi pa da generalno “ne znamo” kako bi Kolakušić ovo ili ono, odnosno bi li on ili ne bi ovako ili onako u određenoj situaciji. Treće, ako Vi preferirate Kolakušića iz razloga što nemate o njemu dovoljno informacija, to ne znači ni da Kolakušić realno zaslužuje prednost pred drugim predsjedničkim kandidatima ni da su drugi glasači voljni glasati za njega zbog Vašeg neznanja. Četvrto, nije sramota nešto ne znati, ali je sramota biti neskroman i bahat; pišite u jednini i isključivo u svoje ime. Peto, znam da Vam je stalo do svog “neodoljivog dalmatinskog imidža”, ali prema prethodnom komentaru djelujete kao tipični politički agitator i poslušnik koji “ništa ne zna pa će glasat za” (u ovim slučaju Kolakušića). Šesto, ako Vama Kolakušić “pari ka dobar čovik” to ne znači da bi isti automatski bio i dobar narodni lider tj. predsjednik Hrvatske; ima puno “dobrih ljudi” (u gospodskim odijelima) koji nisu sposobni za državničke i političke funkcije niti imaju poziv za takvu društvenu ulogu. Sedmo, glasati za nekog predsjedničkog kandidata (koji nema specifične kvalitete potrebne za istinskog državnika) na osnovu svojih (pogrešnih/neosnovanih) predodžbi i dojmova ili iz svojevrsnog “političkog milosrđa” (zvanog “benefit of the doubt”) jest – teška glupost!

Ukratko, Vaš stav “mi ne znamo kakav je ustvari Kolakušić pa glasajmo za njega” po ničemu se ne razlikuje od stava onih koji redovito izlaze na izbore da bi ponosno izglasali kandidate koji nas od mandata do mandata vode iz jednog zla u gore.

“a ti ako ne misliš srat napiši ko je za tebe, ako ne najbolja, a ono najmanje loša opcija od onoga šta se nudi, a zašto je ponuda takva kakva je valjda je svima jasno i mislin kako to ne triba pisat sad i ovde jerbo je to jedna skroz druga tema . . .”

Među ovim kandidatima, nijedan nije ni najbolja opcija ni manje zlo. Oni su, ukratko rečeno, svi do jednog antikandidati!

Što se ishoda tiče, moja je laička procjena da će među ovim antikandidatima izbore dobiti Zoran Milanović, i to zbog potpuno pogrešnog načina razmišljanja glasača iz “naroda koji demokratski odlučuje”.

P.S. – Za slučaj da Vas interesira, moj (narodni) kandidat za predsjednika Hrvatske je general Ante Gotovina; za njega bih (demokratski) glasala… kad bi demokracija doista bila moguća.

Moreno
Gost
Moreno
10 mjeseci prije

Kora Za one koji su bili i još su u izvršnoj vlasti znan jer su se pokazali, a za one koji nisu bili u izvršnoj vlasti neznan kakvi bi bili jer za nikoga ruku u vatru nebi stavija, a naročito ne za političara.
Eto Milanović je jedan od tih koji je pokaza šta i kako može. To da će on pobjedit san već čuja na par mista . . . i to mi izgleda ka klasični obrazac rada tajnih službi. Ako većina to sve dopušta onda neka bude . . . pri ovome dopušta podrazumijevam i manipulaciju odnosno krađu glasova. Jasno da se sve pokušava namistit raznim netodama pa i onom notornom 200 kn za glas. O tome neman iluzija kako se to ne događa. Meni niko nije reka kako demokracija izgleda onda dok je još nije bilo i ja ne virujen nikome, za tebe neznan.
Šta se tvoga kandidata tiče on se nije kandidira, a on zna više nego mi, to je sigurno, ali je nijem ka riba. Šta se o njemu zna ja neznan, a sigurno neću saznat ni u filmu koji je o njemu snimljen. Ka mali san se nagleda partizanskih filmova tako da znan kako to sa narodnim junacima ide odnosno znan kako izgleda kad narod snima film o narodnome junaku.
Ako je Gotovina pravi, ja mislin kako mu je ovi film dodatni teret u životu, ali iz nekoga razloga on taj teret mora nosit, a ako mora nosit ovi teret onda bi i ka političar na vlasti mora nosit još teži. A razloge ja i dalje nebi zna . . .

Mucke
Gost
Mucke
10 mjeseci prije

Taj zalizani pi*dun je izasao pred sabor i izjavio,:”Ja mogu sto hocu””.Ovakve izjave su si mogli priustiti jedino rimski carevi.Malo tko je primjetio da u nas predsjednik vlade ima carske ovlasti i da se cesto ponasa i kao mesija i diktator,ali je vama jedino vazno,u ovom trenutku,primjetiti da bi netko vama i njemu nepodoban mogao zalijepiti jednu zidarsku bahatom nikogovicu u slucaju da dobije malo vece ovlasti.
Uostalom poslusaj savjet@Moreno i reci konacnio nesto afirmativno o svojem favoritu umjesto neargumentiranih hrackanja po drugim kandidatima.

Moreno
Member
Moreno
10 mjeseci prije

Mucke Sorry, nije mi jasan tvoj komentar . . . spomenija san samo Pernara i Kolakušića i napisa koja je po mojemu mišljenju razlika između njih . . . druge nisan spominja . . . nejasno mi je zašto bi pisa afirmativno umisto onako kako ja vidin stvari šta san i napisa i ako to po tebi nije afirmativno ja ti tu nemogu pomoć . . . definitivno neću pisat ono šta ja zamišljan da se od mene očekuje . . .

Mucke
Gost
Mucke
10 mjeseci prije

Moj komentar je kao odgovor upucen @Kora.

Moreno
Member
Moreno
10 mjeseci prije

Mucke Ma ti majmuni koje petaješ i ne petaješ su me imbrojali 🙂

Mucke
Gost
Mucke
10 mjeseci prije

Sve 5.

pera detlic
Gost
pera detlic
10 mjeseci prije

Kandidati za predsjednika-predsjednicu Hrvatske oslikavaju trenutačnu sliku Hrvatskog izbornog tijela. I to je uvijek po pravilu tako i ovdje i drugdje. Ako takva slika (ili stanje) nekome nije prijatna ili je niti ne vidi kroz prizmu sopstvenih “leća” to u biti ne mijenja ništa. Rezime: pođimo svako do svog ogledala i pogledajmo se u oči. ( Iliti: kandidati su loši, taman koliko i birači)
SMRT FAŠIZMU SLOBODA NARODU !!

Pero
Gost
Pero
10 mjeseci prije

Zalosno, no svi vi koji pljujete po Kolakusicu radi izjave da bi objedinio tri pozicije i dao si placu ,70k kao nesto nevidjeno i diktatorski..uopce pojma nemate . Zao mi je da tako moram napisati.
I ne, Kolakusic nije moja prva opcija.

Slavonac
Gost
Slavonac
10 mjeseci prije

Svi su zatebe ljigavci.Vidim da bi ti bravarova covjeka biro.Moras se pomiriti pametni,proslo vrjeme totalitarni rezima.

Čoban
Gost
Čoban
10 mjeseci prije

Pernar–Pernar..on je pao iz provincije jeli ,on prikazuje stvarno stanje u državi nasilje u Saboru,nasilje u bankama,to je tako ,nije lijepo znam ali je tako .Pernar—Pernar…!

Mlata
Gost
Mlata
10 mjeseci prije

Pitanje je “koga ćemo birati za predsednika Hrvatske”? Pa odgovor je jasan, “biraćete” onog ko će i dalje hrvatski narod držati kao taoce…i u mojoj Srbiji preslikana situacija

Slavonac
Gost
Slavonac
10 mjeseci prije

Bravooooo,burzoazija i njuhovi potomci drmaju ovim prostorima.Ostali gudani,samo valove promjenili.

Tadmur Palmirovic
Gost
Tadmur Palmirovic
10 mjeseci prije

Ante Đapić🤣🤣

Jack
Gost
Jack
10 mjeseci prije

Anto Đapić: Bogata radna i životna iskustva, svojevremeno je trovao štakore po Osijeku ili stručno rečeno, bio je deratizator!

Ivo
Gost
Ivo
10 mjeseci prije

jacky, ne trkeljaj. Ajmo, u kućicu!

Jack
Gost
Jack
10 mjeseci prije

Ooo, gle naš Ivo Fukušima!! O hebote, a ja mislio da si već u pekingu i da si otišo po instrukcije!
Neka tebe, samo se ne petljaj u komentiranje, jer ćeš nastradati a sad mi bježi s očiju skote pasji idi ti u kućicu!ili pod kućicu može i na drvo, samo tutanj, da te nema!

Max
Member
Max
10 mjeseci prije

jack 6i plus moj mislimovo za đapića

Jack
Gost
Jack
10 mjeseci prije

Max dugo ga već poznam!

Bruno
Gost
Bruno
10 mjeseci prije

Odavno je jasno gdje spadaš ali otkrivaš se sve više. Praviš li spisak za eliminaciju?

Jack
Gost
Jack
10 mjeseci prije

Upravo tako!

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah
10 mjeseci prije

Izbor mi ne odgovara
pa mijenjam apoteku !

A Kolinda Grobar Vučić /

Ante
Gost
Ante
10 mjeseci prije

Skoro svi ovi kandidati, možda je samo izuzetak Pernar, ali to je veliko možda ne bi trebali uopće dobiti priliku da postanu predcjednici Hrvatske. To je sve toliko puno korupcije i lažnog domoljublja da mi se ne da uopće dalje govoriti o njima. Ali za nekoga treba glasati da moj glas ne ode tim lažnim domoljubima. Tako da ću glasati za pernara, lažni domoljubi će se pojesti od jada kada im ovaj počne filozofirati, bilo bi kao da je Trump pobijedio u Hrvatskoj, Mogu samo zamisliti face svih Hrvata koji se busaju u krunicu i lažno domoljublje. 😀

Pi-zdro
Gost
Pi-zdro
10 mjeseci prije

tako je ante

Ante
Gost
Ante
10 mjeseci prije

@Pi-zdro- Ja sam netko tko voli Hrvatsku više nego ćete je vi ikada voljeti. @ Salavonac koji su to zakoni prirode ??? Više bi rekao da su to zakoni koje ste stvorili vi iz uhljebistana.

Ante
Gost
Ante
10 mjeseci prije

Ja sam pročitao tko je Ante, sada vidim da piše tako je Ante.

žrec
Gost
žrec
10 mjeseci prije

Ante ne zna čitati, ali je zato vrsni politički analitičar. 😀

Jack
Gost
Jack
10 mjeseci prije

Misliš reć anal- litičar i da pravi anal- lize?

Slavonac
Gost
Slavonac
10 mjeseci prije

Po svim zakonima prirode,svoje ime bi treba promjeniti.To su price iz susjestva i Dejana kandidata za presjednika.

politicki nekorektan
Gost
politicki nekorektan
10 mjeseci prije

….a,gdje je ona curica koja zeli legalizirati porno i travu ???…ima moj glas, a , ako treba i vise…

Malomorgen
Gost
Malomorgen
10 mjeseci prije

I moj ……🥰

shumadinac
Member
10 mjeseci prije

Diskusija na portalu – šta mislimo da je ispravno, šta bi želeli… je jedna stvar a odabir kandidata OD PONUĐENIH je nešto sasvim drugo.

Apsolutno podržavam načela koja je portal postavio, ona su nešto na čemu bi svaki čovek trebalo da insistira. Ali ovakva suverenistička načela ne verujem da ijedan od ponuđenih kandidata moža da ostvari (a neki su automatski isključeni i to vrlo moćni što je hrabro od strane portala). Dobro, glasaće se za onoga ko je “najbliži idealu” i tu u startu leži zamka – onde gde ne može da postigne želje birača praviće kompromise a mera u pravljenju kompromisa je takva veština kakvu poseduje ekstremno mali broj ljudi.

Kada razmišljamo o vlasti koja postiže dobre rezultate, koja radi u korist građana i od koje građani zaista imaju koristi odmah se nameću dva primera: Rusija i Kina. Iako na prvi pogled različite škole, jedna višestranačka a druga centralizovana razlike su minimalne. Obe vlasti imaju korene u vojno-partijskim ali pre svega patriotskim strukturama. Obe države imaju jaku, autoritarnu vlast. I obe države imaju velike resurse, jedna ljudske a druga sirovinske zahvaljujući kojima mogu da postignu toliki stepen nezavisnosti i samostalnosti (nije sve ni u resursima, Indija sada ima gotovo isto stanovnika kao Kina ali njeno vođstvo nema vođe koji bi je postavili u ravan sa Rusijom i Kinom). Ali stanovnici obe države su morali i još uvek moraju da podnose žrtve zbog politike svoje vlasti. Dolazi vreme kada će te žrtve postati još veće, stanovništvo je bar delimično svesno toga pa ipak podržava politiku svog vođstva.

Naše države nemaju kapacitete za održavanje istinske nezavisnosti, u borbi divova moramo da se priklonimo nekoj strani. Nemamo izbora jer ćemo biti pregaženi. To je danas suština izbora naše vlasti. Svaki izbor nosi sa sobom i žrtvu. Da li su nam moralne žrtve lakše od ekonomskih? Da li umanjujemo ekonomske žrtve ili ih odlažemo za kasnije – narednim generacijama? Da bi populacija zaključila šta zaista želi, kako to da ostvari i ko će da ih prema cilju vodi mora da postoji prava, konstruktivna diskusija. Mi nemamo patriotske snage koje imaju iskustvo i moć. Danas pobeđuje glasniji – zato i dobijamo šta dobijamo.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
10 mjeseci prije

Pogresno i opasno razmisljanje…Island se odupro s samo 300000 stanovnika, Ekvator je dobat primjer, a i Madzarska u susjedstvu je dobar primjer da se moze usprotivit podmuklim bankama…Kukanje da smo mali su nam placeni mediji ubacili u glavu, isprogramirali nas! Sve se moze kad se potrudi!

shumadinac
Member
10 mjeseci prije

Island se odupro? Mađarska? Zamolio bih te da ponovo pročitaš gore postavljena načela… Oduprla se Severna Koreja i donekle (ali ne potpuno) Venecuela i Iran ali i one samo zato što imaju Rusiju i Kinu iza leđa.

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah
10 mjeseci prije

@shumy :
Pišeš Sj.Koreji,Venecueli i Iranu iza ledja ?
Sramota !

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah
10 mjeseci prije

@shumy :
Pišeš da imaju Rusiju i Kinu iza ledja !
Geopolitički ”zguza” ?
I bez osjećaja i suza ?

Slavonac
Gost
Slavonac
10 mjeseci prije

Bas vi imatete dobre vodje.Vojvoda do vojvoda lupanjem u prsa,kad zagusti najveci zecevi.Cujem daje rjeci bezanija ,jako kodvas popularna.

Jack
Gost
Jack
10 mjeseci prije

Slavonac!! Oni naj prije pritegnu opanke, onda padne njihov bojni pokliČ: Bežmo braćo pobeda je naša!!!! Imaju oni još i drugih bojnih pokliča, kao na primjer: Spašavaj bre glavu i “Spašavaj se ko može!!

Ivo
Gost
Ivo
10 mjeseci prije

Jacky, večeras nema kostiju za tebe. Zločesti!!

Ze.b
Gost
Ze.b
10 mjeseci prije

E moj Logično, analiza Vam je za goli k…. kao i kandidati, koje vjerojatno niti ne biraju glasači u RH. Iz Vaše ponude izabrao sam Daliju da bar imam nešto lipo gledat na tv.

shumadinac
Member
10 mjeseci prije

Da, slično sam slušao i pre 5. oktobra: “Glasaću Đinđića – on je bar lep”…

Ze.b
Gost
Ze.b
10 mjeseci prije

Ako si homoseksualac ok

shumadinac
Member
10 mjeseci prije

U Srbiji i žene glasaju – a u Hrvatskoj?

x@y
Gost
x@y
10 mjeseci prije

Shumadinac @ dobro pitanje :D. U Hrvatskoj i žene, hrvatska dijaspora, imigranti, kriminalci, transvestiti, bi, gay itd. Iako bih osobno to dozvolio samo hrvatskim državljanima muškarcima i ženama,koji su isključivo straight a ostalo sve isključio čak i tu dijasporu ,jer ne živi i ne radi u toj Hr i ne zna kako je..

Adriana
Gost
Adriana
10 mjeseci prije

U Hrvatskoj glasuju, ako…

Jack
Gost
Jack
10 mjeseci prije

Pozdravi ga ako ga sretneš!!

Brave new world
Gost
Brave new world
10 mjeseci prije

Ze.b, o ukusima jel, ali mušice mu tuste kud ona kad izgleda kao da joj je grof Drakula bio u posjeti maloprije.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
10 mjeseci prije

Tako ce ti i biti slijedecih 30g.

Slovenac
Gost
Slovenac
10 mjeseci prije

Nemate izbora kao u svih kao demokraticnih zemljah isto ko u vreme bivse juge ali u tisto vreme ste bili slobodni

Jack
Gost
Jack
10 mjeseci prije

Slovenac, ti se ne miješaj u naše izbore i ne komentiraj previše!

Ivo
Gost
Ivo
10 mjeseci prije

Jacky!! Ne to!

znanje
Gost
znanje
10 mjeseci prije

Mujo se kandidira za predsjednika BiH.
Držeći govor dođe i u jedno planinsko selo:
– Do vašeg sela ću napraviti asfaltirani put!
-Napravit ću i vodovod!
-Izgradit ću i školu!
Netko iz mase:
– Ali u selu nema djece!
– I djecu ću vam napraviti
( Svaka sličnost sa izbornim programima kandidata za predsjednika na Hrvatskim predsjedničkim izborima je slučajna!)

Ze.b
Gost
Ze.b
10 mjeseci prije

Dao sam ti + ali nisam siguran da ovo kandidati znaju pravit dicu.

znanje
Gost
znanje
10 mjeseci prije

Ze b
Ne interesiraju me + . Želio sam ukazati na apsurdnost predsjedničkih obečanja. Vic inaće nije moje djelo. Dobio sam ga prije desetak godina na mejl i sačuvao ga. Ako ste se nasmijali kao i ja, drago mi je i ovim putem čestitam nepoznatom autoru za ovo malo remek djelo našeg, balkanskog, humora.

Željko
Gost
Željko
10 mjeseci prije

Ha-ha dobar i nažalost istinit vic a aktuelno je oko izbora u Hrvatskoj.

Siniša
Member
Siniša
10 mjeseci prije

Joj…zadnji lokalni izbori u Srpskoj/BiH, Banja Luka i kanpanjanDragan Čavić/NDP bukvalno išao od ulice do ulice i kritikovao vlast kako u gradu sramota ima ulica bez asfalta, lik je na kraju prešao u SNSD i dobio direktorsko mjesto u Električnom. Jadnik iz SDSa inače vrstan profesor ode u neko selo i na sav glas kritikuje da vlast što selo nema asfalt i onako ushićeno vikne “Ja ću vam napraviti asfalt!”…SDS posle propao u BL na izbirima a profa nestao sa političke scene, zlodusi bi rekli SDS namjerno minirao sebe u BL mada je činjenica da su uvijek opstruisali Banja Luku.

bbb
Gost
bbb
10 mjeseci prije

Plus voli batinati invalide po crkvi Sv.Marka na gornjem gradu. Pravi vjernik, ljudina.

Jack
Gost
Jack
10 mjeseci prije

Sjećam se toga i zbog tog proganjanja invalida od kojih su neki bili i na kolicima bi trebalo nekomu suditi!

Laki Topalović
Gost
Laki Topalović
10 mjeseci prije

Problem u RH je što je predsjednik fikus i to se neće promijeniti, definitivno, jer je ustav takav da će ustavni sud svako referendumsko pitanje promjene sustava vlasti i ustava samog proglasiti neustavnim. Tako je napisan. Zašto? Pitajte Šeksa, on ga je pisao, ne ja,. Predsjednički zbori uglavnom služe kao “barometar” političkih preferencija. Drugo, kako ocjenjivati nekog kandidata koji u životu nije vodio ni seoski rukometni klub ili mjesnu zajednicu, a ne državu? (Ostavivši po strani to što je predsjednik fikus). Dakle imamo ove za koje je dokazano da su nule, koji su bili na funkcijama i sve druge koji su apsolutna nepoznanica. Ali ajd, neka bude malo veselja, kampanja se svodi na uvrede i bacanje blata, bez smisla plana i programa. Tko ga i nudi, ne kaže kako to misli. Škoro i Kolakušić me čude, jer znaju da se ustav i ovlasti ne mijenjaju referendumom. Ali dobro. Da vidimo prvo 22. 12. Što će reći narod.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
10 mjeseci prije

Skoro i Kolakusic skupa pomazu HDZu, samo sto ovce to ne kuze…Ali budu vrlo brzo shvatili pa ce njihovi glasaci pakovat kofere i za onima koji su vec otisli! Irska, Njemacka itd. itd…

Pi-zdro
Gost
Pi-zdro
10 mjeseci prije

nije ga šeks pisao nego sokol separovic i drugi, sta ce pjandura šeks pisati molim te

Ivo
Gost
Ivo
10 mjeseci prije

Ustav se nemoze promjeniti referendumom???
Jeste sigurni?
Kako je nastala ” ova ” Hrvatska???
Što je starije kokoš ili jaje?
Moze li predsjednik RH raspisati, inicirati, povesti referendum???
Mozete mi odgovoriti?

Jack
Gost
Jack
10 mjeseci prije

Da čovjek može postavljati takva pitanja i na njih dobiti odgovore, prvo mora biti Hrvat, ali sumnjam da ti to jesi!!!

Ivo
Gost
Ivo
10 mjeseci prije

Jack, nisam shvatio
Ovo si odgovorio meni ili Topalovicu?

Ivo
Gost
Ivo
10 mjeseci prije

Jacky, jacky… Opet kradeš moj nick… I koristiš ga za izmišljene razgovore sa samim sobom.
Pretpostavljam da ti je jasno koliko si umno zakinut, jeli tako.. Ne znam što su to roditelji radili s tobom, da si tako pukao… siroti čovječe… 🙁

Ivo
Gost
Ivo
10 mjeseci prije

Nisam Jacky. Cesto citam,rijetko komentiram
Prviput sam ukucao ime,prošlo ,ali sad mi neda promjenit a vidim ima dva s istim nickom.
Neznam dali je meni upuceno, ali da, jesam iz Hrvatske.
I samo bih još napomenuo ovima koji kazu nemoze se nista promjeniti….
Moze se.
Nebitno dali je ustavni sud za ili protiv.
Moje misljenje,a i jedino logicno je da vecina naroda moze promjeniti sve…
Dali mirno na referendumu ili ce se desit ” narod”…
Kod nas je problem ako kazes nesto protiv HDZ ti si odmah protiv Hrvatske i komunjara.
A ustavni sud je cisti politicki sud…

Ivo
Gost
Ivo
10 mjeseci prije

Redakcija Logicno,admine…
Mogu li ja promjenit ime,nezelim vise biti Ivo
Moze nesto drugo sto vec nepostoji, ili bar Ivo 123 neki broj…

x@y
Gost
x@y
10 mjeseci prije

hahahahahhahaha

Mucke
Gost
Mucke
10 mjeseci prije

Ne cudi me ispaljivanje ovakvih nebuloza o mijenjanju ustava i ovlasti predsjednika drzave,cudi me jedino 6 pluseva.Nije zaludu Kolakusic rekao da su u nas ljudi politicki nepismeni.

x@y
Gost
x@y
10 mjeseci prije

Možda je Kolakušić to govorio u ime osoba sa kojima je on okružen :)… Ne bi mi čudilo, obzirom kakvu on fatamorganu ima.. Uostalom ; šta nije propisano da izmjenu Ustava može predložiti 1/5 zastupnika Sabora, Predsjednik i Vlada , a o promjeni odlučuje Sabor 2/3 -skom većinom

Alfa33
Gost
Alfa33
10 mjeseci prije

Ajoj,eto opet imamo šansu za odlučiti o nekomu i nečemu. Svima nam se ponavljaju jedne te iste stvari,a to je da biramo po nekoj inerciji. Biramo onog koji je najmanje loš,ili pak biramo jednog kandidata samo da onaj drugi ne dobije naš glas. Nemamo baš izbor,da izaberemo od dobrih kandidata onog najboljeg.Ako i postoji netko bar malo razuman sa nekakvim programom taj dobije glasova negdje otprilike u rangu statističke pogreške. A što se tiče,od ova 3-4 glavna kandidata koji bi mogli izboriti drugi krug ne vidim nešto kod njih ništa što izlazi van okvira normi za današnje vrijeme i mjesto održavanja tih istih izbora.U stvari,ovi izbori su sigurno samo proba za sljedeće parlamentarne izbore.Nisam siguran,ali čisto sumnjam da bi neki kandidati položili psiho test,imali bi bar neku dijagnozu,i obavezno uvesti za sve političare takve testove procjene. Valjda profil samih političara sa ovih prostora odražava isto tako profil samih birača u određenom postotku. Nekad smo imali ljude sa vizijom,sad samo sa provizijom…..

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
10 mjeseci prije

Kolakusic je cisti HDZovac. Podsjeca me na onaj video clip u kojem Sanader vice: “gdje su lopovi? “Tko sumnja ,neka naparavi screenshot ovog komentara pa ce se osvijedocit kad dode na vlast.
Takodjer ,svi oni trkeljaju o obracunu s korupcijom a i da se zbilja obracunaju, sve djaba kad je HNB mjenjacnica preko koje isparava novac a o njoj svi sute ,cak i pjevac Skoro! Dalje, nitko nije protiv clanstva Nato-a i EU zbog kojih nema za place, nema dovoljno za mirovine, a ni za bolesnu djecu. O tome se suti ili ide otprilike :”mi smo premali da se odupremo…” e pa onda lijepo po starome, mozda se za 30g. rodi neki novi Pernar pa budite pametniji!

Zvrk
Gost
Zvrk
10 mjeseci prije

Ja sam čak načuo da se uz njega Karamarko vraća na mala vrata u politiku. Štoviše, on ga je htio staviti u onu tehnokratsku Vladu s Mostom kao ministra pravosuđa.

Mucke
Gost
Mucke
10 mjeseci prije

Vama jednako kao i ostalim “administratorima iz sredisnjice””, iznesite konacno nesto afirmativno o kandidatima koje preferirate umjesto iznosenja lazi (Kolakusic hadezeovac) i neargumentiranog hrackanja po onima koji vam ne odgovaraju.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
10 mjeseci prije

Kao sto rekoh, screenshot pa cemo vidjeti…

Son of Alerik
Gost
Son of Alerik
10 mjeseci prije

Od ponuđenih ‘načela, predrasuda i uvjerenja’, jedini kandidat koji zadovoljava kriterij je Ivan Pernar. Međutim, čovjek nema ni dana radnog staža izvan Sabora, u život nije zaradio jednu kunu na tržištu, ima vanbračno dijete za koje ne plaća alimentaciju. Povjeriti mu državu? Koliko je političke mudrosti imao, vidiljivo je iz njegovog doprinosa rasturanju Živog Zida, jedine snage koja je mogla oko sebe okupiti ljude koji znaju napraviti promjene.
Ivan Vilibor Sinčić, kao ostatak ostataka Živog zida, ovih dana povlači dobre poteze. Deklaracija o položaju kune, recimo. Pa tribine o korupcij, Zakon o ispitivanju porijekla imovine i- Živi zid je podržao Kolakušića koji je jedini kandidat od ponuđenih koji ima potencijal za predsjednika, a da je izvan HDZ-SDP orbite.
Međutim, čini se da on ne namjerava doista dobiti izbore. Učinio je sve što je mogao da od sebe otjera birače (pričom o plaći od 10 000 eura, o tomu da će biti premijer i još par ministara odjednom plus predsjednik), oko sebe nije okupio ekipu koja bi djelovala ozbiljno. Ako je ispod ove kandidature jedna druga namjera – zajedno sa Sinčićem oformiti širu frontu (kad god vidim da je dr Slavko Kulić tamo kao podrška, razveselim se) koja će izaći na parlamentarne izbore – to je druga priča.
Po mojim procjenama, u drugom krugu dobiva Milanović. Vidjet ćemo.

Jack
Gost
Jack
10 mjeseci prije

Jedino Miroslav Škoro ispunjava sve uvjete za dobrog predsjednika. a sve drugo je šuć, muć pa prolij!
Zgubidan Milanović! Leni Zoka, Rošavi i još mnogo drugih imena koja označavaju njegov luzerski karakter! On se je kandidirao, iz egzistencijalnih razloga jer mu je propao taj njegov tajanstveni biznis, od kojega očigledno nije mogao živjeti i ne znam što će biti s njime ako izgubi ove izbore!? Žena će ga garant protjerati iz stana i teško će naći neki posao jer je apsolutno nesposoban za bilo što!

Ivo
Gost
Ivo
10 mjeseci prije

Jacky, ne lupetsj I u kućicu, idemo!

Kora
Gost
Kora
10 mjeseci prije

@Jack

USKOK, USKOK, USKOK…. toliko o “ispunjavanju svih uvjeta” za doktora znanosti, profesora, uspješnog poslovnog čovjeka i političara… u Hrvatskoj.

P.S. – Molim Vas, prestanite s tim bajkama o Škori jer djelujete neracionalno. Mnogi (Slavonci) Škoru “znaju u dušu” i neće glasati za njega.

Ico
Gost
Ico
10 mjeseci prije

Milanović, FUJ

otpisani
Member
Famed Member
otpisani
10 mjeseci prije

Son of Alerik
Kako god, jedino Kolakušić ima potencijal koji bi došao do izražaja u funkciji premijera jer “fikus” može biti svatko…

…no Hrvatskoj više ne bi mogao pomoći ni David Copperfield, pa bi jako rado imao predsjednika “fikusa sa bodljama”, a za tu ulogu nema boljeg od Pernara… mislim da bi nas njegov izbor stvarno mogao zabaviti 😂

Lucija
Gost
Lucija
10 mjeseci prije

Soa
Za Pernara O. K. To mnogo ljudi zaboravlja.
Ali, Škoro jedini sigurni u drugom krugu…bio i kod Bozanića 😊

Jack
Gost
Jack
10 mjeseci prije

Luce iz tvojih usta, u Alahove uši! Škoro pobjeđuje a ove dosadašnje “naplavine” u ropotarnicu istorije, tako im i treba!

Kora
Gost
Kora
10 mjeseci prije

@Jack

Škoro je izgubio onaj tren kad su mu podršku dali tzv. “suverenisti” i “obiteljaši”. Nema tog “alaha” koji će ga više spasiti… jer Gospodin Bog nad bogovima će ih sve do jednog prokazati.

x@y
Gost
x@y
10 mjeseci prije

Ne daj Bože ni Milanović; u tom slučaju onda bolje Kolakušić, koliko god mi djeluje manipulativno.

Jack
Gost
Jack
10 mjeseci prije

Kolakušić je čovjek Plenkovićevog kova i poslije pobjede povukao na lijevo!

x@y
Gost
x@y
10 mjeseci prije

Da, nešto sam tako i već načuo kao da je njihov igrač.. Tko god da bude, samo ne opet isto *****, već puno… puno bolje od ovoga sada.

Kora
Gost
Kora
10 mjeseci prije

@Jack

“Kolakušić je čovjek Plenkovićevog kova i poslije pobjede povukao na lijevo!”

To se u narodu kaže “podmetnuto kukavičje jaje” 😉

Btw, isti slučaj Vam je i “doktor” Škoro.

Kora
Gost
Kora
10 mjeseci prije

@x@y

Dijelim Vaše razočarenje hrvatskom politikom i ovim (anti)kandidatima za predsjedničke izbore, no kako sada stvari stoje, sve ide na ruku pobjedi Zorana Milanovića.

x@y
Gost
x@y
10 mjeseci prije

Kora @ onda bolje Kolakušić, jer se ipak nadam da mita i korupcije neće biti niti političke podobnosti ili nepodobnosti, manje uhljeba, više pravde.. In spe vivo

Meštar
Gost
Meštar
10 mjeseci prije

Bravo redakcijo. Odlična analiza!

tuf
Gost
tuf
10 mjeseci prije

Bilo bi zgodno gorenavedene kriterije preklopiti s “prioritetima” koji su mainstream medijima predani kao obvezni predložak kojeg se moraju držati (red euroatlantskih tema, red LGBT+, red 45′-91-a kako bi se stvorila dimna zavjesa u odnosu na ozbiljne teme, itd.)

Slavonac
Gost
Slavonac
10 mjeseci prije

Da Hrvati biraju kao u Srbiji,bijo bi sretan.Oni su ostali dosljedni svojim vojvodama,dao Bog da i u Hrvatskoj biraju svoje Starcevice.

Boris
Gost
Boris
10 mjeseci prije

Je,bas su ti Srbi sretni sa svojim vojvodama.. A mi bi se trebali ugledat na njih..?! Na majmune vece i od nas?! I ko ti je danas Starcevic u Hrvatskoj?

EU dismr
Gost
EU dismr
10 mjeseci prije

Tolika dreka i galama za odabrat fikus .. Nepotrebna (sa takvim ovlastima) funkcija, nepotrebno bacanje naših para, negativizam i mlaćenje prazne slame ..

onaj najgl.....veći Dalton
Gost
onaj najgl.....veći Dalton
10 mjeseci prije

Srami se….. nevjerniče jedan….
Di će Ti srce, di će Ti duša….? Vidiš kakav si?
Ti bi ljudima uzeo i tu prigodu da misle kako odlučuju o nečemu…..
Da se nekažnjeno svađaju i vrijeđaju…… navijaju za naše, a ne za one mrske…… isto naše.
A ovaj put, pazi sad, mrtvi neće moći glasovati…..
Jer su mrtvi, logično misliš Ti…..
Ma je, kako ne…. Zato jer su rekli iz Ministarstva uprave.
Da su objavili Registar birača…..
Pa svak može provjerit jel na njemu.
I mrtvi također….. valjda.
P.S.
Jbg, zaboravi smješka, al nije greda….
Ti kužiš ove moje huncutarije! 🙂

EU dismr
Gost
EU dismr
10 mjeseci prije

žimku .. 🙂 😉

onaj najgl.....veći Dalton
Gost
onaj najgl.....veći Dalton
10 mjeseci prije

Izbori…. opet?
Šta je rekao jedan naš, još neafirmirani, mislilac u usponu:
”Hej živote, je*eš li šta drugo osim mene”?
P.S.
Oće li dobit onaj što će najbolje proći između tu handrid tauznt members of HDZ and deir femili members, frends, nejbrs…….
P.P.S.
Moj glas ide Luciji…..
Ako neko ne da više.
Jbg, kad sam go*no od čovika….. nikakav karakter.
I moga bi se naviknut na kolače.
Ako nema janjetine……

Lucija
Gost
Lucija
10 mjeseci prije

Dalton
Fala, fala. Ma imam ja osobina…s ovakvom naravi za ratnog poglavicu prvenstveno.

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah
10 mjeseci prije

@Luce :
DODJI DA ODRATUJEMO ZAJEDNO !

onaj najgl.....veći Dalton
Gost
onaj najgl.....veći Dalton
10 mjeseci prije

Draga Luce!
Ako Vas ikad zapadnu ti neki dvori, sjetite se da ima jedan sluga pokoran…….
Koji ne zna ništa raditi, pa je kao takav najbolji kandidat za….. šefa Narodne banke……
Kvalitete su mu da ga nije briga ni za narod, a vala ni za banku….
Briga ga je za novce, jer je uz njih sentimentalno vezan.
Osobito narodne……
Uz naklon i rukoljub……
Bilježim se s štovanjem!

MARIJAN
Gost
MARIJAN
10 mjeseci prije

Naravno da sve predrasude načela i uvjerenja POTPISUJEM KAO SVOJA, jer to su i MOJA UVJERENJA. Što se tiče vjerodostojnosti kandidata najuvjerljiviji je Juričan, Kolakušić je avanturist, Pernar je zabavljač kao i Juričan, postoje veoma opasni kandidati ali i zabavni. Kao ljevičar i dalje ću podupirati sve što će pomoći razvoju i boljem položaju radnika. Zoran Milanović? Ako u zadnjem trzaju ne prolije sve pozitivno što je stvorio ima mogućnosti ali blesav je na svoju ruku.

Brave new world
Gost
Brave new world
10 mjeseci prije

Pročitah, razmislih, nasmijah se. Kako pojmiti ideju da 50 posto vlasništva banaka MORA biti u vlasništvu državljana zemlje u kojoj posluju? Kako pojmiti ideju da se monetarnom politikom zapošljavaju ljudi, pa valjda je to stvar fiskalne politike!?
Kao da vam je Pernar pisao program. Mogli ste još staviti i da je ravna zemlja dogma 🤣🤣🤣🤣

L. R.
Admin
Famed Member
10 mjeseci prije

Poštovani Brave new world,

Ako nešto ne razumijete, možete pitati, rado ćemo vam odgovoriti.

Fiskalna politika nema veze sa zapošljavanjem. Radi se o prihodima države dostatnim za njeno funkcioniranje.

Citiram vaše riječi: “pročitah, razmislih i nasmijah se”. 🙂

Vaš L. R. – “Ravnozemljaš”

Brave new world
Gost
Brave new world
10 mjeseci prije

Poštovani, nema ni monetarna ali to ne shvaćaju ni naši političari tzv. stručnjaci pa vam onda ne uzimam previše za zlo.
Svejedno hvala na pažnji.

Vaš Brave New world

L. R.
Admin
Famed Member
10 mjeseci prije

Poštovani Brave new world,

Monetarna politika je direktno vezana za razinu zaposlenosti u jednoj državi jer određuje cijenu rada i konkurentnost.

S poštovanjem.

Brave new world
Gost
Brave new world
10 mjeseci prije

Poštovani L.R., skrećem Vam paznju da nije isto u državama koje nemaju euro i onima koje imaju. One koje nemaju, a među njima je i RH, primarni cilj narodne banke je stabilnost valute tj. stabilnost cijena i sve je podređeno tome. Povećavanje zaposlenja je mjera europske banke i država koje imaju uveden euro i tamo je to primarni cilj, ali za RH ti HNB iako je obvezuju pravila europske unije, to je tek sekundarni cilj.

S štovanjem

Silence
Gost
Silence
10 mjeseci prije

Sa stranica HNB: “Održavanje stabilnosti cijena osnovni je cilj Hrvatske narodne banke. Ne dovodeći u pitanje ostvarivanje osnovnog cilja, Hrvatska narodna banka podupire i opću gospodarsku politiku Europske unije u skladu s ciljevima Europske unije određenima u članku 3. Ugovora o Europskoj uniji. Ti ciljevi uključuju ostvarivanje uravnoteženoga i održivoga gospodarskog rasta te postizanje visoke razine zaposlenosti.”

x@y
Gost
x@y
10 mjeseci prije

Silence @ zvuči kao mrtvo slovo na papiru… Nažalost,ništa od toga u HR.

jure
Gost
jure
10 mjeseci prije

primarni cilj narodne banke je štititi interese gazde. ne nas…

neznanac
Gost
neznanac
10 mjeseci prije

Brave New World pa to ti redakcija i piše tj. poručuje
Mislim na ovo zadnje što si napisao..
U tome i je problem.
Odrekli smo se centralne banke kroz currency board. Uz bankarstvo koje je 90% u rukama stranaca ne s razvoja.

Moreno
Member
Moreno
10 mjeseci prije

L. R. To je polutočno, jer prij cijene rada i konkurentnosti monetarna politika se koristi za povećanje produktivnosti odnosno kvocjenta outputa i inputa . . . tek kad izvoz izvan ekonomije nadmaši uvoz u ekonomiju može se pričat o raspodjeli zarađenoga odnosno uz ostalo i cijeni rada . . . i konkurentnost zavisi o produktivnosti, a ne obrnuto.

Miki
Gost
Miki
10 mjeseci prije

Šta L.R. je jedna osoba ?! Ja sam bio uvjeren da su to dvojica.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
10 mjeseci prije

Hahahahah, bravo L. R.

Boris
Gost
Boris
10 mjeseci prije

Ima raznih dogmi..pa i u tvom komentaru ih ima nekoliko..

Weteran
Gost
Weteran
10 mjeseci prije

Da li je predsednik RH :
– Izabran ?
– Odabran ?
Prvo da se dogovorimo oko toga!?

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah
10 mjeseci prije

@Weteran :
-Suncobran !

Lucija
Gost
Lucija
10 mjeseci prije

Umpa
Vinobran? 😲
A …domobran?
Padobran !!
trt…hrt

Dopizdilomi
Gost
Dopizdilomi
10 mjeseci prije

Gledam i ne vjerujem. Muppet Show bi imao bolje kandidate. Bit će da stvarno vrijedi kakav narod, takva vlast. Od ovih se ne može izabrati ni manje zlo.

Kažun
Gost
Kažun
10 mjeseci prije

Ja bi glasao za Avu,ali na žalost,nije skupila dovoljno potpisa 😪😪😪.
Ne vidim boljeg kandidata/icu.

Red Dog
Gost
Red Dog
10 mjeseci prije

Ava!
Hocemo Avu. Posto je funkcija ionako sprdnja bar da odmorimo oci.
Ili Kata.
Prica lepo. Znam da ne moze ispuniti to, ali lepo ju je cuti.

Zvrk
Gost
Zvrk
10 mjeseci prije

grabarka – nastavak šupljega u praznom. primjetno je sve više gafova pa mislim da ona samu sebe sabotira.
milanović – prčeviti narcis. voli glumiti korektiv u društvu i ništa konkretnije
škoro – podmetnuto kukavičje jaje desnice. reklamira se kao nešto novo iako je riječ o ispraznom proizvodu.
kolakušić – velika nepoznanica. htio bi biti sve u jednom. mislim da on radi taktiku za parlamentarne izbore.
kovač – socijal-liberalni tehnokrat koji misli da je skoro sve kao u sveučilišnim skriptama.
peović – nažalost slika i prilika moderne ljevice i svega u što je devoluirala.
juričan – protestni kandidat kakvim u zadnje vrijeme buja tzv region.
pernar – sam pao, sam se ubio skupa sa bivšom strankom. čak ni uz bisere nije više toliko stalan po msm-u.
orešković – politički proizvod svog svekra koji nije iskoristio momentum i osuđena je na mrvice.
đapić – politički pluskvamperfekt koji je pokazao da još diše.
babić – biser s margine margina kojeg će se dogodine zaboraviti.

onaj najgl.....veći Dalton
Gost
onaj najgl.....veći Dalton
10 mjeseci prije

A oni meni…… taj ti je zvrknut! 🙂

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah
10 mjeseci prije

@Dalton :
Svi su pretjerano proruski orjentirani ?
Govornice za zvrkutanje ?
I jesu li pismeni ?

Čoban
Gost
Čoban
10 mjeseci prije

Pitaš nebitno,pa ČOBAN je isto birač ,kako će on biti pismen,vele za moje komentare ,da su napisani sa gramatičkom greškom,jeli koliko je ta moja greška u pisanju napravila štete i dali se greškom podrazumijeva laž ili istina koja boli.

Čoban
Gost
Čoban
10 mjeseci prije

Zvr je zavrtio svud neprijatelj i neće se zaustaviti.Sve je o kej jedino me smeta što za Pernara veli da je sam pao ,je toćno ,nedaju mu ni račun u banci otvoriti.Nedavno sam u kino festu u Sisku pod nazivom Fabula vidio dokumentarac o političko-progonjenom čovjeku,ne u Jugi ne u totalitarnom uređenju nego u našoj lijepoj,istinit događaj kada je i sam čovjek bio prisutan u sali i poslije sve potvrdio.Dokumentarac” U ime države.” Toga nema kod nas jeli.

Slavonac
Gost
Slavonac
10 mjeseci prije

Ja mislim da bi tebe odgovaro akademik bravar ,daje ziv.

Max
Member
Max
10 mjeseci prije

Iiako nisam njegov pristaša Škoro dosta inzistira na suverenitetu jakoj policij vojsci granicama prizvodnji hrane i pića zaštiti štediša… Pernar također.

Jack
Gost
Jack
10 mjeseci prije

Ako si gledao njegov skup u Lisinskom u Nedjelju mogao si vidjeti, da je škoro za razliku od cmizdrave Kokolinde i glupog i bahatog Rošavog zorangutana pravi državnik! Njegov govor je bio pravo umijeće! Bio je to za razliku od onoga što smo mogli mnogo puta do sada čuti pravi državnički govor, po formi i po sadržaju u tom govoru je rečeno sve što treba reći, ni jedna riječ premalo ni jedna riječ previše. Škoro se je dotaknuo svih problema, a naj više me je impresioniralo, kao je raskrinkao aktualnu vlast u Hrvatskoj, kirurški precizno dio po dio, raskrio je sve njihove grijehe, ali ne samo da je sve raskrio, nego je dao odgovore na pitanja, kako bi to on riješio sve ono što su oni pokvarili i zasrali! Kažu, da su se ljudi doslovno tukli, da dobiju mjesto u dvorani Lisinski, gdje je broj mjesta bio ograničen iako dvorana nije mala, ali interes je bio veliki, mnogo veći od kapaciteta dvorane! Škoro planira održati skupove u svim našim većim gradovima i po svemu sueći posjetitelja tih skupova neće manjkati i sa svakim takvim skupo će njegova populrnost rasti, jer ljudima je dosta ove pokvarenosti koja je vladalala i koja još uvjek vlada Hrvatskom. Ljudi su instiktivno osjetili, da pred njima stoji čovjek koji će ispuniti sve ono što obećava i ne treba sumnjati, da će upravo on pobjediti i moguće je da se to dogodi već u prvom krugu!

Ivo
Gost
Ivo
10 mjeseci prije

Hahah… Naš politički komentator.. 🙂 Ajde u kućicu, dosta je bilo. Idemo!

x@y
Gost
x@y
10 mjeseci prije

Jack @ zaista sa velikim poštovanjem prema tvojim stavovima, ali mislim da Škoro apsolutno nije kompetentan za predsjednika.
To je ogromna odgovornost i potrebno je puno više stručne edukacije od one koju Škoro ima.
Kolakušić mi ne djeluje normalno uopće, iako ima odličnu agendu; apropo mita i korupcije.. Mito i korupciju itekako treba istrijebit, ali ova zemlja ima još isto tako bitnih drugih problema.
No to je samo sve moje skromno mišljenje. U svakom slučaju slažem se da je narod izvaran i obmanjivan već decenijama ,ali nažalost izbor predsjedničkih kandidata je opet katastrofalan.

Jack
Gost
Jack
10 mjeseci prije

Misliš, da je on početnik u tom poslu! Ali svatko je jednom bio početnik i radio nešto prvi put a Škoro će se s vremenom izbrusiti u vrsnog političara i mislim, da bi on ukoliko bi bio izabran, bio poslije Tuđmana naj bolji hrvatski predsjednik kojega smo do sada imali! Korupcija je samo jedan od problema koji je prisutan u Hrvatskoj i to ne mora rješavati predsjednik osobno nego se on mora okružiti timom dobrih savjetnika i pomoćnika, koji su stručnjaci za pojedina područja a predsjednik samo koordinira njihov posao! Na nagrobniku jednog američkog političara piše: Ovaj je čovjek znao okupiti ljude pametnije od sebe i voditi ih! To je sva mudrost pametne politike!

x@y
Gost
x@y
10 mjeseci prije

Ne mislim uopće da je M.Škoro apsolutni početnik u tom poslu, no jednostavno mislim, da su ga politika i dobrobit naroda zaista interesirale kao što to sada naglašava, da bi već odavno imao kudikamo više temelja za predsjedničko mjesto, tim više što vjerujem da u ovoj zemlji postoje kudikamo stručno educiranije i kudikamo diplomatski potkovane osobe, koje bi mogle neusporedivo bolje obnašati dužnost predsjednika, a koje su vrlo dobro upućene kako u rad unutarnjih poslova, tako i vanjskih poslova ove države, i koje točno znaju taktiku, i prljavštine kojima se služe i diplomati.

Na kraju krajeva, niti sam rusofil niti rusofob, ali mišljenja sam da Miroslav Škoro apsolutno ni po čemu ne može parirati jednom Vladimiru Putinu, uz svo dužno poštovanje.

Želio bih da narod konačno ima nekog tko će znati odabrati svoj vrhunski tim ljudi za što sumnjam da bi M. Škoro znao, i tko će znati kako dovesti u red kompletni ovaj korumpirani sustav u apsolutno svakom pogledu, i tko neće gledati je li građanin RH politički podoban ili nepodoban, i da li ima titulu ili nema, već će svakog građanina ove zemlje smatrati apsolutno ravnopravnim!

Problem demokracije je neravnopravnost u svakom pogledu!
Čovjek ,koji će itekako bitii promišljen i taktičan po pitanju raznih strateških i ostalih pitanja ove zemlje, pa tako i po pitanju gospodarskog razvitka ove zemlje.

U ovoj zemlji je nažalost apsolutno sve korumpirano, hoćete od prosvjete do zdravstva , sudstva, policije…
Sve ide isključivo po po političkoj podobnosti i nepotizmu ili tko ima više novaca.

Također, takva osoba ne bi smjela imati nikakvu “upitnu” prošlost etničkog čišćenja, niti osmišljavanja niti ostvarivanja idelogije, bilo kakvih zločinačkih ciljeva, kao i upravo prethodno navedenog, pod agendom zaštite suvereniteta hrvatskog naroda. Nitko nije lud!

Kora
Gost
Kora
10 mjeseci prije

@Jack

Etnobiznismen Škoro je miljama daleko od “pravog državnika”.

Jack
Gost
Jack
10 mjeseci prije

Oprostite Kora on nije nekakav tamo “etno biznismen” kakav je to recimo, Milorad Pupovac, nego poslovni čovjek, usto doktor ekonomije i proofesor na fakultetu, a nađe vremena i za koncerte jer je i priznati pjevač i kompozitor a neke njegove pjesme su evergrini! Sad se je još upleo i u politiku, i pitam se kako može izdržati sve to? Kako god da je, niko mu ne može reći, da je neradnik kakav je Milanović i vidi se da je ostavio neki trag u svemu što je radio!

Kora
Gost
Kora
10 mjeseci prije

@Jack

Da kupiti diplomu, titulu i radno mjesto na osječkom ekonomskom fakultetu nije nikakav problem, to je utvrdio čak i USKOK. Stoga, vis-a-vis svih istinskih znanstvenika i profesora, prestanite Škoru trpati ondje gdje ne pripada i omalovažavati u pravom smislu zaslužne ljude unutar hrvatske akademske zajednice (kojoj “doktori” poput Škore i Kolinde ništa ne znače). Škoro je, u prvom redu, samodopadni i pokvareni etnobiznismen… koji gleda isključivo svoju korist i nema namjeru raditi za tzv. “opće dobro” nego samo za svoju korist/dobit.. To ga čini “savršenim” (anti)kandidatom za predsjednika, ali unatoč njegovoj “savršenosti”, ne treba glasati za Škoru jer Hrvatima treba istinski, a ne fejk državnik i vrhovni zapovijednik oružanih snaga.

Max
Member
Max
10 mjeseci prije

Kolega vidio govor bio je dobro pripremljen riječit konecentran prilično precizan i zalaže se za zaštitu državnog suvereniteta. to cijenim

Kora
Gost
Kora
10 mjeseci prije

@Max

Nije bitno što se kaže, nego tko kaže… a Škoro je još manje vjerodostojan od tzv. “vjerodostojnih”.

jure
Gost
jure
10 mjeseci prije

demokracija: na ovim i budućim izborima -> dvije budale govore pametnome što da radi !

nessy
Gost
nessy
10 mjeseci prije

Pitanje za admina;
Pristojno i argumentirano sam napisao zasto ne podrzavam Pernara (iako mi je simpatican), kojega portal ocito, favorizira, nego podrzavam Kolakusica. Pa, zasto mi je izbrisan komentar? Ako sam dobro shvatio, i trazili ste da kazemo koga podrzavamo i zasto? Podrzavam Kolakusica, je li to lose?
Ako treba, napist cu nesto u podrsku Pernaru, ali ne znam kako cete mi dostaviti sendvic?

L. R.
Admin
Famed Member
10 mjeseci prije

Možete pisati, ali nazivati nekoga šizofreničarom, nema nikakvog smisla. To se ne radi.

nessy
Gost
nessy
10 mjeseci prije

Nisam nazvao cojvjeka shizofrenicarom, nego sam rekao da su njegovi pojedini nastupi shizofrenicni, sto je ipak, bitna razlika. A vec sam rekao, da mi je tip, generalno simpatican. Jos da dodam neku mudru izreku? O tempora, o mores? Ne znam sto znaci ali zvuci uceno.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
10 mjeseci prije

Neznam jesi li doctor ili ne pa odredujes dijagnoze, medutim biti normalan i gledati kako ovce nasjedaju na Bozu Peterova, Skoru i Kolakusica nemoze niko ostati ravnodusan pa ti se zato cini da je sizofren…No shvatit ces nakon izbora kad Pernar izgubi da je bolji klaun od ugladenih lopova u skupocijenim odijelima…

Ivo......stoti
Gost
Ivo......stoti
10 mjeseci prije

Hvala redakciji na dokazivanju onoga što sam i napisao u obrisanom komentaru. Nije mi jasno šta je bilo uvredljivo, niti me više zanima. Nessy ima pravo, očito mora biti rečenica koja daje podršku Pernaru i portal se ne smije kritizirati

American_dreams
Gost
American_dreams
10 mjeseci prije

Tito bi ih pobjedio sve skupa u prvom krugu,bez obzira sto je 39.godina mrtav.
P.S.Rezultati ankete samo potvrdjuju moju konstataciju da je portal visoko kontaminiran pernarovim dokolicarima,odnosno da je postao sastajaliste ravnozemljasa i antivaksera sa dna populisticke kace.

Ivo
Gost
Ivo
10 mjeseci prije

Pričaš o sebi, točno?

Slavonac
Gost
Slavonac
10 mjeseci prije

Sramotno i ne demokratski je spominjati zlocince iz komunisticke partije.

Jack
Gost
Jack
10 mjeseci prije

Dakako, jednonogi šumski maršal sa svojim tifusarima bi “pobedio” bez izbora! one koi su protiv nega bi eliminirao po kratkom postupku ko kerove kraj tarabe, a preostali bi ga od straha proglasili najvećim sinom našeg naroda i aklamativno proglasili doživotnim precednikom, ali na sreću nema ga više i nek mu je teška srpska zemljica!

Mucke
Gost
Mucke
10 mjeseci prije

Drago mi je da ste napisali jedan ovakav clanak,konacno rekao bih,da se barem malim koracima pokusa razbiti medijska blokada i presija prema korisnicima raznih medija u HR u kojima nas razni trabanti postojeceg poretka u medijima pokusavaju uvjeriti da ne postoji nista drugo osim dvoje(ili troje) moralno bankrotiranih spodoba koje zavrijedjuju paznju.
Zanimljivo bi bilo da se netko pokusao osvrnuti na onih vasih 20 tocaka i pokusao izdvojiti jednog kandidata koji u svojim izrecenim stavovima
odrazava barem vecinu ,ako ne sve,navedene tocke.Tada bi se mozda moglo iskristalizirati da jedino M.Kolakusic ima cvrst i afirmativan stav po vecini navedenih tocaka i da je najnapadaniji od svih medija i komentatora(administratora u sredisnjicama) na njima upravo zbog toga.
Nadam se barem jos jednom osvrtu prije izbora u primjerenije vrijeme.Stavljanje ovakvog clanka u isto vrijeme kad se igraju utakmice lige prvaka mirise na praksu HTV-a na kojem se sve potencijalno subverzivno treba sakriti nekim vecim dogadjajem.

Jack
Gost
Jack
10 mjeseci prije

Bravo dobra anal-liza i ti Mucke si jako dobar anal-litičar!

Bruno
Gost
Bruno
10 mjeseci prije

Nisam ni čitao tekst. Pravi kandidat za predsjednika RH sigurno nije na spisku. Iako je kako kažu “fikus” ipak treba predstavljati svoju državu u najboljem svjetlu. Ne lupati gluposti, igrati svoje igrice i stjecati osobnu korist, niti raditi druge nepodopštine.
Možda bi bilo dobro izabrati Pernara (za totalnu promjenu) ili Kovača, ali nešto nisam vidio da su iznenadni povratnici napravili nešto dobro, pogotovu ako imaju veze sa SAD.

Ivi.tz
Gost
Ivi.tz
10 mjeseci prije

Svi predsjednici od kako je postala nezavisna,ne rade ništa dobro za državu,nego za ameriku i brisel tako da…kome to nije jasno i neka mu,neka živi u zabludi.jedino PERNAR.

Floskula
Gost
Floskula
10 mjeseci prije

Svima koji pišu kako “kandidati nemaju ovlasti”, da se “bira fikus” i slično, poručujem: pogledajte Kolakušićeve javne istupe iz 2019., najbolje zadnji Nu2 (od 27.10.), a od starijih možda Podcast inkubator. Nemojte biti intelektualno lijeni. Čovjek je sve objasnio nebrojno puta. Dao je ponudu građanima, kojom preuzima osobnu odgovornost za ispunjavanje toga što je obećao. Dakle, ne skriva se iza nikakve stranke, vijeća (kako se svojedobno Petrov), političkih sponzora i tako dalje. Ako ne ispuni što je rekao znat ćemo tko je odgovoran. Jedini je kandidat koji dugoročno nudi konkretna rješenja, jasno i argumentirano. Pozdrav

Slavonac
Gost
Slavonac
10 mjeseci prije

Jadna je zemlja koja bi birala Pernera.Bijo bi sretan kad bi imali vojvodu i ministra obrane kraljevine ,kojeg bi birali a drugog slavili.Samo okrenite osobe,onda bi razgovarali ,KO koga bira.

Jack
Gost
Jack
10 mjeseci prije

Tako je Slavonac! Pernar je polupismeni sveznalica!

puki
Gost
puki
10 mjeseci prije

Kovaču ste dali 3 zelena smajlija? Dakle 3 pozitivna boda.. Koja smijiurija. Kovač je tipični neoliberalni, elitni, globalistički, ha-en-es-ovski kandidat, koje mu su puna usta demokracije, tolerancije i sličnog sranja. Ali sva sreća, da on nema nikakve šanse. Jer, mamlaz je sam sebi pucao u nogu, kada je izišao na vidjelo kretenizam, koji je prije godinu ili dvije, pravio sa nekim Čehom, Kada su njih dvojica pravili nekakvu studiju, o učestalosti imena Ante u Hrvata i ovaj Kovač je zaključio, da Hrvati ime Ante često daju svojoj djeci zbog Ante Pavelića, usporedivši ime Ante sa imenom Adolf u Njemačkoj i Austriji. Tako je Dejan Kovač umno zaključio eto dok pametni Nijemci izbjegavaju djeci davati ime Adolf, dotle Hrvati, masovno nadjevaju svojoj djeci ime Ante… I ne samo, to Kovač i njegov još mamlazniji češki suator, u inkriminrana “ustaška” imena, svrstali su i mnoga druga imena, samo zato što su ih imale neke visoke ustaške glavešine, pa je među tim inkriminranima imenima, naprimjer i ime Andrija (zbog Andrije Artukovića)… Hm, samo što će onda reći na poznatog srpskog pjevača narodnih pjesama Andriju Eru Ojdanića? Je li on dobio ime po Andriji Artukoviću..? .. Doista toliki kretenizam kao što je taj Kovač u toj “studiji” o imenima u Hrvata nadrobio, u životu nisam vidio…

Sa ostalim kandidatima sa liste, ne želim se pozabaviti, jer su bez šanse. Pernar je nažalost također bez šansi. Iako ima dobre stavove, ali je još nezreo, i nepotrebno iskače u neke sporedne stvari, sa čime sebi otežava život. Osim toga, nakon propasti Živog zida (do koje su doveli očiti trojanski konj Sinčić i njegova djevojka/žena), I Pernaru je opala podrška u javnosti
Dakle samo sa Milanovićem, Kolindom, Škorom i Kolakušićem.
Milanović i Kolinda su oboje kandidati duboke države i svatko od njih igra svoju ulogu. Milanović treba privući one lijevlje birače, a Kolinda one desnije. Milanović je međutim kao osoba naprosto bahat i odvratan (što nema veze sa njegovim političkim svjetonazorom), dok Kolinda, iako lupeta glupost za glupošću, ipak ima neki šarm i naravno puno bolje izgleda od rupičavog Zokija.
Kolakušić mi je od njih 4 najbolji, ali, na žalost, on vjerojatno nema šansi da uđe u 2. krug.
Škoro je u svakom slučaju bolji od Kolinde i od Milanovića svakako, međutim, hoće li on, ako pobjedi doista biti nezavistan od utjecaja duboke države, čak ako to i pokuša u nekim stvarima (naprimjer podrška referendumima i većem utjecaju građana), to je upitno. Čak i da hoće, on vjerojatno neće moći sprovesti puno. Jer funkcija predsjednika RH je skučena i mala, on nema gotovo nikakvog utjecaja na politiku vlade (zato Škoro i zahtjeva veće ovlasti za predsjednika). Bi li Škoro, ako pobjedi postao “hrvatski Orban”, kako se nadaju neki sa desnice, ili će ipak ostati sve po starom. Ja mislim, da, on ako pobjedi, da bi možda nešto malo mogao promjeuti nešto pozitivno, procjenjujem ono u pravcu Trumpa i sličnih suverenista i možda pridruživanje Hrvatske takozvanoj “Višegradskoj skupini”, dakle, možda će pokušati, slično kao poljska vlada, da Hrvatska bude kritilnija i nezavisnija prema Briselu, ali i to malo, bi bilo dobro… Ali, puno se i od njega ne može očekivati. Čak kada bi pobjedio Pernar ili Kolakušić, ni oni ne bi mogli puno učiniti… Jer mreža duboke države, Brisel-Buzin-hrvatski mediji-NVO-ovi… bi odmah pokrenuli rat protiv njih.
Škoro dakle ne može postati Orban, čak da to i hoće, jer on naprosto nema poluge vlasti, kao što ih Orban ima u Mađarskoj, Orban je premjer i ima dvotrećinsku većinu u parlamentu.

Boris
Gost
Boris
10 mjeseci prije

Ode mi je jedino Katarina Peovic simpaticna,i jedino mi je ona izgleda potpuno iskrena. Iako se ne slazem bas u svemu sa njom,najbliza mi je. Ali nisam “demokrata”, pa ne vijerujem u mogucnost tog ” dwmokratskog socializma”. Daj mi dobar socializam bez tog “demokratski”. Ali,ako i budem glasao,mozda cu prije dati glas Kolakusicu. On ipaknima nekakve sanse,ludji je,a nekakav pozitivni ” ludjak” sada treba,a ima malo i diktatorskih osobina,sto takodjer sada treba. Pa i Pernar nebi bio losa opcija za predsjednika. Ipak on govori i o temama o kojima drugi ne smiju,a i ljepo je skusati i gledati kako brcka po zivcima HDZenjara. Ostali nusu vrijedni spomena.

Tao
Gost
Tao
10 mjeseci prije

Ja ne znam sta rade ovih 50% sto ne izlaze na ikakve izbore. Il si nadite svoje kandidate ili dajte se iselite onda sa planeta ako ne zelite sudjelovat u drustvu.

POVEZANE VIJESTI

Izbornik
190
0
()
x