fbpx

(Ne)dokazivanje uzročnika simptoma

False

Kako biste vi dokazali koje simptome ili bolest uzrokuje neki patogen? Jedan od načina može biti sljedeći: taj patogen bi trebao biti pronađen u svim organizmima koji pate od neke bolesti, ali on NE SMIJE BITI pronađen u organizmima koji ne pate od te bolesti. Iako je očito, neki tvrde da to ne mora biti zadovoljeno jer mogu postojati asimptomatski ljudi. Ali ako su ti ljudi asimptomatski, tj. imaju patogen u sebi i nemaju bolest, to bi već trebalo biti dovoljno da zaključimo da taj patogen ne uzrokuje tu bolest. Znači, ako netko tvrdi da postoje asimptomatski prijenosnici, taj patogen ne može biti uzrok bolesti jer kao što vidimo kod „asimptomatskih“, on ne uzrokuje bolest.

Nakon tog zaključka službeni zdravstveni autoriteti počnu tvrditi da ti asimptomatski nisu oboljeli zato jer imaju dobar imunosni sustav, dok oni koji nemaju dobar imunosni sustav obole od tog patogena. Tvrdeći upravo to, priznaju da je loš imunosni sustav uzrok bolesti. Tvrde da čovjek s dobrim imunosnim sustavom neće oboljeti dok onaj sa lošim imunosnim sustavom hoće. Pa zašto onda struka ne proglasi loš imunosni sustav uzrokom bolesti? Između ostalog svoj imunosni sustav možemo kontrolirati, a sada cijeli Svijet vidi da viruse ne možemo kontrolirati. Nije li onda bolje mjere usmjeriti na ono što možemo kontrolirati, a ne praviti se da mjerama kontroliramo virus?

Osim toga, kako ne bismo pogrešno zaključili o uzročniku bolesti, mora se dokazati još nekoliko postulata. Patogen mora biti izoliran, a to znači da svi ostali patogeni moraju biti uklonjeni iz uzorka, tj. sve ostale molekule moraju biti uklonjene i u uzorku treba biti samo ta jedna vrsta patogena. Potom takav uzorak, sa samo jednom vrstom patogena kada se stavi u zdravi organizam, mora uzrokovati bolest s istim simptomima. Ako taj patogen prouzroči neke druge simptome koji nisu postojali kod osobe iz koje je uzorak uzet, onda očito taj patogen ne uzrokuje simptome koji su opaženi kod prve osobe. I na kraju, iz osobe u koju je unijet patogen potrebno je izolirati taj isti patogen, te se mora dokazati da je identičan onom kojim je organizam zaražen. Da je patogen izoliran dokazuje se njegovom karakterizacijom, a to između ostaloga znači slikom elektronskim mikroskopom.

Takav način dokazivanja uzroka bolesti naziva se Kochovi postulati. Već prije sam pisao ( https://www.logicno.com/hrana-zdravlje/sto-uzrokuje-covid-19.html ) da na taj način NIKADA nije dokazano koje simptome uzrokuje virus SARS-CoV-2 iako je WHO odlučio bolest COVID-19 povezati sa SARS-CoV-2 virusom. Nakon toga sam uvidio i da za SARS-CoV-1 nikada nije Kochovim postulatima pokazano koje simptome uzrokuje.

Pa na koji način su onda određeni simptomi koje uzrokuje virus SARS-CoV-2? Odgovor ukratko glasi da nisu na znanstveni način. Zdravstveni autoriteti navode da je neetično na ljudima odrediti simptome koje uzrokuje SARS-CoV-2. Ali zanimljivo je da ti isti zdravstveni autoriteti ne govore da je to neetično kada može poslužiti za zaradu farmaceutskim kompanijama. Barem 10-tak cjepiva je u 3. fazi kliničkih ispitivanja u vezi s COVIDOM-19. Svako od tih 10-tak cjepiva ispituje se na otprilike 3 000 ljudi, što znači da se ta cjepiva ubrizgavaju u 30 000 ljudi. Ubrizgati špricom cijele viruse ili dijelove virusa u 30 000 ljudi nije neetično, ali je neetično izložiti par ljudi virusu kada on nije u šprici? Znanstveni autoriteti nas uvjeravaju da nije etično utvrditi koje simptome virus uzrokuje, i uzrokuje li ih uopće, ali je etično raditi cjepivo za virus za koji uopće ne znamo koje simptome uzrokuje. Uvrnuta je ta etika, i to baš na način da farmaceutske kompanije imaju zaradu od nje.

Iako je neetično na ljudima istražiti koje simptome uzrokuje virus, izgleda da na majmunima nije. Na ovoj poveznici https://science.sciencemag.org/content/368/6494/1012 možete pročitati rad o tome objavljen u jednom od najprestižnijih znanstvenih časopisa Science. Pa tako u radu piše: “No overt clinical signs were observed in any of the infected animals, except for a serous nasal discharge in one aged animal on day 14 post inoculation (p.i.). No significant weight loss was observed in any of the animals during the study.“

Prijevod: Nikakvi vanjski klinički učinci nisu opaženi niti na jednoj od inficiranih životinja, osim obilnog nazalnog pražnjenja kod jedne starije životinje koje se pojavilo četrnaesti dan poslije izlaganja zarazi. Tijekom istraživanja nije opažen značajan gubitak težine niti na jednoj životinji.

To što su tek četrnaesti dan poslije izlaganja zarazi opazili obilno nazalno pražnjenje (narodski i semantički netočno rekli bismo obilno curenje iz nosa) ne treba dovoditi u vezu sa SARS-CoV-2 virusom jer je evo upravo i u Hrvatskoj odlučeno da samoizolacija/zatvor traje 10 dana, tj. da se simptomi COVIDA-19 pojavljuju unutar deset dana. Zbog tog curenje nosa koje se pojavi četrnaesti dan poslije izlaganja zarazi, u samo jednoj životinji ima neki drugi uzrok koji nije izlaganje virusu SARS-CoV-2.

I nakon što tako nešto napišu, čovjek bi očekivao da će zaključiti da SARS-CoV-2 ne uzrokuje simptome koji se pripisuju bolesti COVID-19. Međutim, upravo suprotno. U sažetku stoji: “In SARS-CoV-2–infected macaques, virus was excreted from nose and throat in the absence of clinical signs… These data show that SARS-CoV-2 causes COVID-19–like disease in macaques…“

U prijevodu: “Kod makakija inficiranih SARS-CoV-2, virus je ekstrahiran iz nosa i grla BEZ PRISUSTVA IKAKVIH kliničkih simptoma… Ovi podaci pokazuju da kod makakija SARS-CoV-2 uzrokuje bolest SLIČNU COVIDU-.“

Dakle, oni tvrde da su iz nosa i grla ekstrahirali virus, ali da niti jedna životinja nije pokazivala nikakve kliničke znakove bolesti. Iz toga bi se valjda trebalo zaključiti da taj virus ne uzrokuje nikakve kliničke simptome, pa tako niti one koji se pripisuju COVID-19 bolesti, tj da SARS-CoV-2 ne uzrokuje COVID-9 bolest. No autori tog rada zaključili su upravo suprotno. Zaključili su da taj virus uzrokuje bolest sličnu COVIDU-19, odnosno da su makakiji bolesni iako nemaju nikakvih kliničkih simptoma. Nadalje, zaključili su da boluju od bolesti „slične“ COVIDU-19. S obzirom na to da  je isto objavljeno u jednom od najprestižnijih svjetskih časopisa, a smatram da je to kontradiktorno samo sebi, molim vas da mi pomognete da to shvatim kako bih i ja mogao objavljivati u najboljim svjetskim časopisima. Nadalje, autori rada uvjeravaju da virus SARS-CoV-2 uzrokuje simptome pripisane bolesti COVID-19 te zdravstveni autoriteti na tom temelju stalno povećavaju broj simptoma koje pripisuju COVIDU-19, bez da su ikada dokazali da te simptome uzrokuje virus SARS-CoV-2.

KAKO SE ŠIRI GRIPA?

Znate li da su nekada postojala vremena kada se na ljudima dokazivalo koje simptome uzrokuje patogen? Na ovoj poveznici ( https://jamanetwork.com/journals/jama/article-abstract/221687 )  možete vidjeti rad iz 1919. godine koji određuje simptome one strašne „zarazne“ bolesti kasnije prozvane Španjolska gripa.

Autora tog rada zanimalo je kako se gripa prenosi. Za to je odabrano 100 dobrovoljaca koji te godine nisu bili u kontaktu s gripom, tj. nisu je preboljeli i stekli imunost. Prvo su direktno u nosnice nekolicine njih unijeli Pfeifferov bacil, za koji se vjerovalo da uzrokuje gripu. Unutar tjedan dana nakon toga niti jedan dobrovoljac nije pokazao simptome bolesti.

S obzirom na to da je eksperiment bio negativan, u drugom eksperimentu 19-orici su dobrovoljaca dali velike količine smjese trinaest različitih sojeva Pfeifferovih bacila, a neke od njih su ekstrahirali iz pluća upravo preminulih ljudi. Administrirali su ih sprejom u nos, oči i grlo volontera. I opet niti jedan nije pokazao niti jedan simptom.

Potom (treći eksperiment) su transferirali sekrete prikupljene sa oboljelih osoba na bolničkom liječenju na 10 dobrovoljaca. I opet niti jedan nije pokazao niti jedan simptom gripe. Pomislili su da je eksperiment dao negativan rezultat pošto je nekada prošlo i do 4 sata od prikupljanja uzoraka do njihova unosa u dobrovoljce.

Zbog toga (četvrti eksperiment) su to vrijeme skratili na maksimalno sat i četrdeset minuta. I opet niti jedan dobrovoljac nije pokazao niti jedan simptom gripe.

U petom su eksperimentu direktno uzimali bris iz nosa oboljelih i prenosili ih u dobrovoljce. I opet niti jedan nije pokazao niti jedan simptom gripe.

U šestom eksperimentu su uzimali krv od 5 donora koji su bili na bolničkom liječenju od gripe. Pomiješali su tih 5 uzoraka krvi donora i svakom od 10 dobrovoljaca ubrizgali taj pomiješani uzorak krvi. Opet niti jedan nije pokazao niti jedan simptom gripe.

Imali su i sedmi eksperiment tijekom kojeg dobrovoljci također nisu pokazali niti jedan simptom gripe, a ako nekoga zanimaju detalji, upućujem ga da pogleda članak.

Nas prvenstveno zanima njihov osmi eksperiment u kojem su simulirali „prirodan način“ za koji se vjeruje da se gripa prenosi. Od 30 osoba na bolničkom liječenju od gripe 10 je odabrano za donore. Isto tako, 10 osoba su bili dobrovoljci u eksperimentu. Ovdje ćemo opisati proceduru na jednom dobrovoljcu, jer su ostalih 9 slijedili istu proceduru, ali kod drugog donora. Dobrovoljac je došao do kreveta pacijenta, sjeo uz krevet, rukovao se s pacijentom te su potom dobili instrukciju da budu što je moguće bliže pacijentu i potom pet minuta pričali. Nakon tih 5 minuta razgovora, pacijent je izdahnuo najdublje što je mogao dok je dobrovoljac udaljen samo 5 cm od njega udahnuo taj zrak najdublje što je mogao. To je ponovljeno 5 puta. Nakon toga pacijent je 5 puta kihnuo direktno u lice dobrovoljca. I nakon toga je taj, i preostalih 9 dobrovoljaca, tu istu proceduru ponovio sa preostalih 9 pacijenata. I tako se svaki od 10 dobrovoljaca rukovao sa 10 ozbiljno bolesnih ljudi, ukupno na kratkoj udaljenosti od njih pričajući s njima 50 minuta. Od svakog od njih uzeo po 5 dubokih udisaja njihova izdahnutog zraka, s tim da su pritom bili na udaljenosti od 5 cm, te nakon toga primio 50 kašalja u lice sa kratke udaljenosti. I nakon toga svega, što mislite koliko dobrovoljaca je dobilo simptome gripe? NITI JEDAN dobrovoljac nije pokazao NITI JEDAN simptom gripe. Čak niti povišenu temperaturu.

Nakon svega ovoga postavlja se pitanje na kojim eksperimentima nas medicina, a posebno epidemiologija, uvjerava da se gripa širi s čovjeka na čovjeka preko izdahnutog zraka i kapljica. Postavlja se pitanje i zašto je neetično provoditi takve eksperimenta kada niti jedan od 100 dobrovoljaca nije nakon toga imao niti jedan od simptoma koji pripisujemo gripi. Prvo što čovjek pomisli zašto je to sada neetično jest zbog toga da se ne otkrije stvarni uzrok „zaraznih“ bolesti i način njihova prenošenja jer izgleda da bi to moglo značajno smanjiti prihode farmaceutskih kompanija.

Naravno da je onda opravdano postavljati pitanja u vezi s mjerama donesenima u tijeku ove plandemije. Pogotovo kada se sjetite kako su vas mediji bombardirali podatcima da virus ostaje na plastici i po 14 dana? Bombardirali su vas i s puno drugih nebuloza. Ali zato vam nisu rekli da je jedan liječnik u stanu oboljele osobe skupljao briseve s kvake, čaše, mobitela i ostalih površina i da niti jedan od tih uzoraka nije uspio razmnožiti virus na hranjivoj podlozi. O tome vas mediji nisu nastojali obavijestiti, ali zato su vas plašili da su viruse nalazili i po 14 dana na plastici. Zbog svega toga zanimljivo bi bilo dobiti odgovore od nadležnih institucija na kojem temelju su oni donosili i još uvijek donose mjere. Nabrojimo samo neke od njih.

Zašto pojedine institucije otežavaju pružanje usluga građanima koji imaju temperaturu veću od 37.2 °C, tj. kojim pokusom je dokazano da će odbijanje usluge takvim ljudima usporiti širenje virusa? Zašto pojedine institucije otežavaju pružanje usluga građanima koji odbijaju špricanje ruku različitim preparatima koji im uništavaju kožu, tj. kojim pokusom je dokazano da će to usporiti širenje zaraze? Zašto pojedine institucije otežavaju pružanje usluge građanima koji ne žele kompromitirati svoje zdravlje nošenjem maski, tj. kojim pokusom je dokazano da će to usporiti širenje zaraze? Podsjećam da su u gore navedenom eksperimentu bolesnici na bolničkom liječenju direktno na maloj udaljenosti kašljali 50 (slovima PEDESET) puta u lice dobrovoljaca od kojih niti jedan od desetorice nije razvio niti jedan simptom gripe. Pa zašto nas onda maltretiraju mjerenjem temperature, narušavanjem zdravlja kože te posebno narušavanjem respiratornog zdravalja nošenjem maske? Znaju li za neki eksperiment koji je dokazao da i jedna od tih mjera imalo usporava širenje zaraze? Ja ne znam niti za jedan takav eksperiment, ali znam za puno znanstvenika, pa čak i nobelovaca, koji govore drugačije.

Jedan koji tako govori je i tvorac PCR postupka umnožavanja molekula, nobelovac Kery Mullins koji kaže da nikada nije dokazano da HIV uzrokuje bolest AIDS.

A  nakon toga sam zapazio i Dr. Stephana Lanku koji tvrdi da niti jedan virus nikada nije izoliran:

SAŽETAK

Mi si volimo tepati da smo na najvišem stupnju razvoja. Međutim i s tim najvišim stupnjem razvoja nismo u stanju odrediti koje simptome uzrokuje virus SARS-CoV-2. Dapače, to nismo uspjeli odrediti niti za virus SARS-CoV-1, a nobelovac Kery Mullins tvrdi da to nismo uspjeli odrediti niti za virus HIV-a. Dr. Stephan Lanka tvrdi da to nismo uspjeli odrediti niti za jedan virus. Nadalje, 1919. pokušavalo se odrediti širi li se „zarazna bolest“ gripa neposrednim kontaktom oboljelih i zdravih ljudi. Istraživanjem na 100 dobrovoljaca došlo se do zaključka da je odgovor negativan. Takvi su eksperimenti proglašeni neetičnima, stoga ne znam niti za jedan rad koji dokazuje kako se šire zarazne bolesti.

Iz svega toga proizlazi da epidemiolozi nisu znanstvenici nego vjernici. A svatko ima pravo vjerovati u što želi sve dok ne nameće svoju religiju drugima. Zašto nam epidemiolozi i stožer pokušavaju nametnuti svoju religiju?

P.S.

ASOCIJACIJA NE ZNAČI I UZROČNO-POSLJEDIČNU VEZU. ZNANSTVENICI TO RAZUMIJU, MEĐUTIM EPIDEMIOLOZI IMAJU PROBLEM S RAZUMIJEVANJEM ISTOGA.

Sva tri znanstvena rada za koje vas mnogi uvjeravaju da su dokazali da virus SARS-CoV-2 uzrokuje simptome bolesti COVID-19, nisu dokazali uzročno-posljedičnu vezu, nego su dokazali asocijaciju/implikaciju, tj. oni su u istom trenutku uvidjeli simptome i „izolirali“ genom. Nisu dokazali da virus SARS-CoV-2 uzrokuje simptome bolesti COVID-19. To manje ili više jasno i piše u svim tim radovima.

  1. https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/nejmoa2001017

U diskusiji je napisano: “Although our study does not fulfill Koch’s postulates, our analyses provide evidence implicating 2019-nCoV in the Wuhan outbreak.” U prijevodu: “Iako naša studija ne zadovoljava Kochove postulate, naša analiza pruža dokaze koji IMPLICIRAJU izbijanje pandemije 2019-nCov u Wuhanu“ .

Autori su napisali da njihov rad ne zadovoljava Kochove postulate. Samim time svima su jasno rekli da se Kochovim postulatima dokazuje uzročnik bolesti, a da oni nisu dokazali uzročnika bolesti. Pa kada vam netko kaže da se Kochovim postulatima ne dokazuje uzročnik bolesti pokažite im ovaj rad koji kaže da se upravo Kochovim postulatima dokazuje uzročnik bolesti. Osim toga, taj rad kaže i da oni nisu dokazali uzročnika bolesti. Što je najtragičnije upravo taj rad mnogi citiraju kada napišu da je dokazano da SARS-CoV-2 uzrokuje simptome bolesti COVID-19.

  1. https://www.nature.com/articles/s41586-020-2012-7

Sljedeći rad za kojeg mnogi tvrde da je identificirao uzročnika pandemije objavljen je u jednom od najprestižnijih svjetskih časopisa, „Nature“. Naslov rada je: “A pneumonia outbreak associated with a new coronavirus of probable bat origin“. Već iz naslova rada vidljivo je da se radi o asocijaciji, a ne kauzalnosti, tj. nije dokazano da virus SARS-CoV-2 uzrokuje simptome bolesti nazvane COVID-19.

  1. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7045880/

Niti treći rad na kojeg se mnogi pozivaju kada tvrde da SARS-CoV-2 uzrokuje simptome bolesti COVID-19 nije to dokazao Kochovim postulatima. Pažljivim čitanjem može se uvidjeti zašto su mnogi pomislili da je taj rad pokazao uzročno-posljedični vezu.

Naime, u Objectives (ciljevima) tog rada navedeno je: “Following reports of patients with unexplained pneumonia at the end of December 2019 in Wuhan, China, the causative agent was identified as coronavirus (SARS-CoV-2)“ (Izvještaji pacijenata sa neobjašnjivim pneumonijama s kraja prosinca 2019. u Wuhanu, Kina, identificiran je uzročnik u koronavirusu (SARS-CoV-2). Njihova se obmana sastoji u tome da tvrde da su neki izvještaji identificirali SARS-CoV-2 kao uzročnika, a ne da su oni dokazali da je on uzročnik. Osim toga, to su stavili u sekciju ciljeva dok u sekciji zaključak nema niti riječi o tome. Cijeli njihov zaključak glasi ovako: “SARS-CoV-2 was isolated from putative patients with unexplained pneumonia and intermittent coughing and fever. The isolated virus was named BetaCoV/Korea/KCDC03/2020.“ (SARS-coV-2 je izoliran iz pacijenta s neobjašnjivom pneumonijom praćenom kašljem i groznicom. Izolirani virus je nazvan BetaCoV/Korea/KCDC03/2020.) U zaključku, dakle, nema niti riječi o tome da taj virus uzrokuje simptome bolesti povezane sa SARS-CoVv-2. Ali još jednom se mora reći da su svojim pisanjem u poglavlju ciljeva značajno i gotovo sigurno ciljano pisali s namjerom da lakovjernog čitatelja obmane da virus SARS-CoV-2 uzrokuje bolest COVID-19.

A kad smo već kod asocijacija, navedimo ovdje jedan primjer kako su epidemiolozi licemjeri kada taj primjer ne navode kao uzročno-posljedičnu vezu. Ako mogu gornje asocijacije dovoditi u uzročno-posljedičnu vezu, onda bi mogli i ovu. Zapravo, ta čak ima i više izgleda da bude uzročno-posljedično povezana u odnosu na tri prethodno navedenih.

„Broj slučajeva“ kontinuirano raste mjesec dana prije 5. 9. 2020. kada je u Zagrebu održan Festival slobode na kojem se skupilo 5 000 ljudi iz cijele zemlje. Oni su se družili, grlili, skakali, plesali, pjevali, ljubili i to je trajalo nekoliko sati. Kada bi bila točna, nikada dokazana pretpostavka da se gripa/COVID-19 širi neposrednim kontaktom s čovjeka na čovjeka, očekivao bi se značajan porast broja slučajeva unutar slijedećih 10 dana. Međutim, broj slučajeva slijedećih 30 dana kontinuirano opada.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=960160147802889&id=100014267379074

Kada se dogodi takva promjena trenda od rasta u pad broja slučajeva, koja je asocirana s nekim događajem (Festivalom), znanstveno bi bilo istražiti postoji li uzročno-posljedična veza. Ako su na temelju asocijacije iz gore nabrojana tri rada epidemiolozi mogli krivo utvrditi da postoji uzročno-posljedična veza između SARS-CoV-2 i simptoma bolesti COVID-19, onda bi barem mogli istražiti smanjuju li Festivali slobode „broj slučajeva“. Ovo nije jedini primjer da se trend promijenio neposredno nakon Festivala. Ako se dobro sjećam, broj slučajeva je rastao, pa je čak i srpski predsjednik Vučić htio uvesti policijski sat. Međutim, tada su se dogodili „festivali“ po više gradova Srbije i nakon toga je broj slučajeva krenuo opadati. Kada se isto dogodi nakon dva festivala onda bi stvarno trebalo istražiti opada li „broj slučajeva“ nakon slavljenja slobode.

4.9 91 votes
Ocijenite članak
Pretplati se
Obavijest
guest
71 Comments
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
Inline Feedbacks
View all comments
Stock
Member
Famed Member
Stock
12 dana prije

Kao dodatak prilozicu nekoliko dijagrama iz Svedske sa brojkama za oktobar koji su danas izasli. Radi se o UKUPNOM broju umrlih bez obzira na uzrok smrti.
Mozda neko navrati i ukljuci mozak.
Vec je kasno pa cu sutra kada se vratim sa posla odgovoriti na pitanja ako ih bude bilo.
Mada mislim da Dijagrami govore sami za sebe.

Umrli po danima.png
Broj umrlih na 100000st 2015-2020.png
Umrli stariji od 80g.png
Danijel Grgičin
Gost
Danijel Grgičin
12 dana prije
Reply to  Stock

E o tome ćete uskoro moći pročitati moj tekst samo sa podacima za Hrvatsku.

Dani
Gost
Dani
11 dana prije

Bravo, bravo, bravo imenjače!!!
Odličan članak, čista petica! Dosta je usranih prozirnih laži, istina je vrlo jasna i nepobitna i ti si je fantastično prezentirao. No bullshit! Kada bi bar većina to bila u stanju shvatiti… Molim te nastavi sa ovako dobrim radovima.
Najsrdačniji pozdrav!

Slagalica
Gost
Slagalica
11 dana prije

https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps/

Višak smrtnosti bez obzira na uzročnika …

Excess deaths 2020 od početka godine do sada 245 676

Excess deaths 2019 od početka godine do sada 62 866

Excess deaths 2018 od početka godine do sada 118 366

Excess deaths 2017 od početka godine do sada 82 769

Vazi za sljedece zemlje:

Austria, Belgium, Cyprus, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany (Berlin), Germany (Hesse), Greece, Hungary, Ireland, Italy, Luxembourg, Malta, Netherlands, Norway, Portugal, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland, UK (England), UK (Northern Ireland), UK (Scotland), UK (Wales).

Definitivno je u ovoj godini najvise umrlih ali je zanimljivo kako je smrtnost razlicita po zemljama …

Vezano konkretno za švedsku … Zvanična statistika – Excel tabela ukupna smrtnost po danima … Opet ova godina najveća smrtnost …

https://www.scb.se/en/finding-statistics/statistics-by-subject-area/population/population-composition/population-statistics/pong/tables-and-graphs/preliminary-statistics-on-deaths/

Stock
Member
Famed Member
Stock
10 dana prije
Reply to  Slagalica

Da bi dobila pravu sliku, trebala bi porediti broj smrtnih slucajeva na 100 000 stanovnika.
Mozes i na milion ili 10 000.

hogar strašni
Gost
hogar strašni
11 dana prije
Reply to  Stock

I s upotrebom samo malog mozga je sve jasno

Latz
Gost
Latz
11 dana prije
Reply to  Stock

Ma koja gripa, ma koji SARS-CoV-2, sve su to gluosti, Ljudi uiru na dnevnoj bazi zato što su živi ništa više, Evo u kini ih nesostaje oko 100 miliona. Ma jeli to moguće?

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
11 dana prije
Reply to  Stock

Hvala ti ali netreba.
Ako neko do sada nije shvatio onda je to zato sto jednostavno ne zeli prihvatiti cinjenice jer ga strah da ce morati nesto poduzeti.
Meni osobno netreba doctorat ni elektronski mikroskop da bi shvatio da vojska na ulicama nece pucati na viruse.
Isto tako o virusima neznam mnogo ali sam siguran da na rukama ne nose sat po kojem napadaju kad pocne policijski sat i prestaju s napadom kad on prode…
Osim toga kakav je to opasan virus kad se ljudi boje vise kazni od virusa?
Za mene je ovo troje vec dovoljno i nebi se s nikim upustao u neke daljnje rasprave.
Jedina stvarna opasnost od kovida je ta sto se u njegovo ime ukinula sva ljudska prava..

rnfviuernvunerutbver
Gost
rnfviuernvunerutbver
11 dana prije

Hahaha, dobar………..

crokykruxy
Gost
crokykruxy
12 dana prije

Pogledajte ovo, još jedan znanstvenik, koji je radio za Pfizer, Dr. Michael Yeadon, upozorava na opasnost cjepiva. Kaže da je šokiran i da se ovo cjepivo može koristiti samo u eksperimentalne svrhe inače bi bi to bilo kriminal.
Dr. Michael Yeadon Former Vice President and Chief Science Officer for Pfizer. 2012 founded biotech Ziarco, sold to Novartis 2017)
Video s njegovim tweetovima počinje na 2:00.

https://www.bitchute.com/video/jAfEf2AqyMEH/

https://twitter.com/MichaelYeadon3

DŠ...
Gost
DŠ...
11 dana prije
Reply to  crokykruxy

Cjepiva su opasna, pozivanje na imunitet razumno.

Ali neka autor objasni kako ćemo zaštititi starije ljude koji stradaju o dodiru s onima koji su prijenosnici virusa?

Nemoguće bez strogih mjera zaštite: maske, rukavice, dezinficijensi, ograničavanje kontakata.

llll
Gost
llll
11 dana prije
Reply to  DŠ...

Tako da ćemo ograničiti NJIHOVO kretanje i kontakte. Ne možeš mi objasniti da ja moram paziti na nekoga (konkretno staricu ispred staračkog doma koja ima CIGARETU u ruci i puši, a k tome ima sigurno bar 5 kroničnih bolesti) ako taj sam ne vodi brigu o svjem zdravlju. Pokušaj u jutarnjim satima navratiti u npr. Konzum. Sve penzići jedan do drugog u redu na blagajni. A ja bih radi njih trebao imati masku i stati sa svojim životom radi njihove komocije???? A da me još i cijepite? Da ne umre netko od 90 godina? Pa da, ako se ja cijepim oni će vječno živjeti, sigurno.

Mućki
Gost
Mućki
11 dana prije
Reply to  llll

Moraš li stati u prometu kad voziš automobil a vidiš stariju osobu kako prelazi kolnik van obilježenih prometnih znakova predviđenih za to,pregazi ih,sta će se oni komoditirati po prometnicama!Mozda starica ima5kronicnih bolesti,na jedan način ćeš spasit nju a jednim dijelom socijalni i zdravstveni Državni sustav.E pa sad neka mi NETKO kaže da su nam umirovljenici sirotinja i da nisu zdravi ,a kroz jutro su ih pune samoposluge i još puse.

llll
Gost
llll
10 dana prije
Reply to  Mućki

Ne, moramo obustaviti sav promet. Svi pješke, da netko ne pogine. 🙂

rnfviuernvunerutbver
Gost
rnfviuernvunerutbver
11 dana prije
Reply to  llll

Ubio si ga…………..

Promatrač
Gost
Promatrač
11 dana prije
Reply to  DŠ...

Sve ti je več mnogo puta objašnjeno. Samo se praviš glup.
Zaštita od virusa koga nema ne treba ti, gripa nije zarazna. Ko po tvome širi virus onda? Jedini zarazni virus je onaj hipnotički sa MSM koji je tebe več uveliko zarazio,čak toliko da zaboravljaš da imaš mozak koga ne upotrebljavaš, pustiš MSM da misle i odlučuju za tebe.
Ne bojim se ja nimalo virusa, ali se stravično plašim vakcina.

Zok
Gost
Zok
11 dana prije
Reply to  Promatrač

Grešiš. On se ne pravi glup, on je glup!

Mladen
Gost
Mladen
11 dana prije
Reply to  Promatrač

Ajde nam ti objasni svoju znanstvenu titulu kad se tako dobro razumiješ u viruse, gripu, a vidim da si i stručan za neuro psihologiju.Objavi nam naslove svojih znanstvenih radova.Da ti mozak radi ne bih ovako pisao po portalu i vrijeđao komentatora.

Stock
Member
Stock
11 dana prije
Reply to  DŠ...

Starije cemo zastititi bas kao sto smo radili i prije.
Zbog takvih kao ti i postavljam dijagrame da se vidi da nema neke razlike u broju umrlih, kao niti da ove godine stari umiru u vecem procentu nego prijasnjih godina.
Dajte vec jednom razumite da smo ograniceni rokom upotrebe.
Da li zbog toga sto ce svake godine umrijeti oko 60% starijih od 80 godina nasa djeca moraju nositi maske, ne smiju se druziti?
Ljudi ostaju bez posla i egzistencije.
Molim vas…budite normalni!

Last edited 11 dana prije by Stock
Mucki
Gost
Mucki
11 dana prije
Reply to  Stock

Ajde postavi dijagram o 18 umrlih štićenika doma za starije i nemocne u Splitu u roku od mijesec dana od prodora virusa u dom,u odnosu na prošla razdoblja bez tkz virusa.

čudila se aman ja
Gost
čudila se aman ja
11 dana prije
Reply to  DŠ...

Stariji ljudi, ovih osam mjeseci, stradali su od respiratora, a prije toga izmučeni samoćom i strahom koji im je, a sve po protokolu,priuštio zdravstveni sustav, ne bilo ga takvog!

Mućki
Gost
Mućki
11 dana prije
Reply to  DŠ...

Budi siguran da ćeš za ovakav komentar dobiti puno minusa.Sigurno si kod velikog dijela njih taknuo u njihovu žicu .a to sezove jednim dijelom strah od virusa,jer da ih nije strah budi siguran da se nebih ni javljali ,uostalom sto uopće pišu o stvarima koje ne postoje.Ovdje svaki lik može budi siguran napisati knjigu o raznoraznim teorijama zavjere,svi ti oni imaju pouzdane izvore informacija,svaki od njih će ti ovog trenutka izdiktirati najmanje 10 bivših članova CIE koji su ovo već predvidjeli .

Upitnik
Gost
Upitnik
12 dana prije

Danijel Grgičin, bravo na trudu da se što je moguće više prikaže realnost od zaraze virusima. Žalosno je samo što će manji dio ljudi to pročitati, a još manji dio ljudi to prihvatiti kao istinu, iz više razloga, od kojih mogu da izdvojim tri najbitnija: koristoljublje; glupost i indokriniranost.
Svejedno, hvala na ovim informacijama Danijele.

Starina
Gost
Starina
12 dana prije
Reply to  Upitnik

Upravo sam pročitao članak o istraživanju u Hrvatskoj koje potvrđuje da 57% ljudi ne želi primiti cjepivo protiv Covid 19. Usprkos svoj indoktrinaciji samo 13% ljudi će uzeti odmah cjepivo.
Ipak nije sve tako crno. Sve više ljudi uvažava činjenice, koje vide i sami oko sebe i donose zaključke koji odbijaju svo medijsko ispiranje mozga.
Još jednom smo i iz ovog članka mogli uvidjeti da virusi nisu prenosioci bolesti stoga nema nikakve potrebe za cjepivom, maskama i distancom. Živimo život, jačajmo imunitet spavanjem, utopljavanjem, zdravom hranom i vodom, te ne dozvolimo da nas strah i tjeskoba obuzimaju.
Hvala svim borcima za istinu!
Laži su najopasnije oružje kojima se ubija čovječanstvo.

Last edited 12 dana prije by Starina
Zsphere
Gost
Zsphere
11 dana prije
Reply to  Starina

To je tako, na pocetku ove “krize” u martu ili aprilu bi statistika bila drasticno drugacija ali do danas se ogroman broj ljudi koliko toliko osvijestio, sledece godine u martu aprilu ce sa 57% narasti na 97%. To je neminovno ljudi ce otkazati poslusnost ovakvom sistemu ko se malo potrudi moze i matematicki izracunati kada ce to otprilike biti, samo treba unijeti relevantne parametre u jednacinu.
Sto vise stiscu nas mi sve negativnije mislimo o njima a pozitivnije o zivotu, sreci, miru, ljubavi, ubrzanje sirenja te misli progresivno raste i za nju granice ne postoje. Tako da ce uskoro slicna statistika vaziti za cijelu Evropu bez obzira sto je indoktriniranje na nevidjenom nivou, samo je proizvelo da se oni koji trebaju brze osvijeste i sada je to gotovo vec odavno je kriticna masa postignuta, ne kriticna masa koja ce sutra osloboditi cijeli svijet nego prekosutra. Odnosno ona da je nemoguce zaustavi zelju za slobodom i srecom 🍀

Sretnick
Gost
Sretnick
11 dana prije
Reply to  Upitnik

https://slobodnadalmacija.hr/kolumne/sve-se-zna-jos-od-biblije-570360
Ovo je odgovor zašto ljudi i pored zdravih očiju vjeruju propagandi.

marty
Gost
marty
12 dana prije

Ako stoji teorija da je namjerno pušten, onda su im ta tri istraživanja sasvim dovoljna. Tko ima višak love može samostalno istražiti i vjerojatno bi pronašao baš taj virus po svim postulatima.

OT:
Evidento je svakako da ovdje više nije stvar o zdravstvenom problemu, nego o globalnim promjenama i prisilnom nametanju tehnološkog transhumanizma.

Četvrta industrijska revolucija dovest će do fuzije našeg fizičkog, digitalnog i biološkog identiteta”, kaže Klaus Schwab promovirajući svoju knjigu “Shaping the Future of The Fourth Industrial Revolution”. Knjigu je u 16.000 primjeraka kupila vojska Južne Koreje, a najveći kupci su Kina, Južna Koreja i Japan, što sve možete i sami čuti iz njegove izjave: https://twitter.com/i/status/1325248870931165185

Par isječaka iz knjige:
– “Nadolazeća tehnologija će omogućiti ulaz u privatni prostor naših umova, čitajući misli i utičući na ponašanje.”
– “Povećanje mogućnosti za istražitelje i sudove da utvrde vjerojatnost kriminalnih radnji, procjenu krivnje ili čak mogućnost dohvaćanja uspomena.”
– “Prelazak državne granice mogao bi jednog dana zahtijevati detaljno skeniranje mozga radi procjene sigurnosti rizika.”
– “Tehnologije četvrte industrijske revolucije neće se zaustaviti tako da postanu dijelom fizičkog svijeta, postat će dio nas.”
– “Očigledno, neki od nas već smatraju da su naši pametni telefoni postali fizički produžetak nas samih. Današnji vanjski uređaji postat će gotovo sigurno ugradivi u naša tijela i mozak.”

Drugim riječima, žele transhumanističkim singularizmom stvoriti inventar kojem će “ljudi” pratiti svaki pokret i misao. 
To nije nikakava teorija zavjere, jer to on piše i promovira. 
Izvor (engleski): https://summit.news/2020/11/16/klaus-schwab-great-reset-will-lead-to-a-fusion-of-our-physical-digital-and-biological-identity/
Video (engleski): https://www.youtube.com/watch?v=ugRnjpXEwTo&feature=emb_logo

Čardak
Gost
Čardak
11 dana prije
Reply to  marty

Sa druge strane, na site-u summitnews ima i vijest da su Danci višednevnim protestima natjerali vladu da odustane od zakona koji bi omogućio prisilno cijepljenje.

Dakle, otpor funkcionira.

A neg.
Gost
A neg.
11 dana prije
Reply to  marty

Živimo u tehnotronskoj eri. Kada je Brzezinski propovjedao o budućnosti većina se zabavljala sa izborom tapeta i nogometom.
Isti slučaj je i sa Schwabom.
Samo šta je transhumanizam-sadašnjost.

marty
Gost
marty
11 dana prije
Reply to  A neg.

Sve jasno.Tehnokracija je nastavak nekog davnog početka, ali da li će skrenuti u tehnološki ili prirodni transhumanizam? Osim što trenutno kroz masmedije intenzivno rade na propagiranju vjere, u njihovim dugoročnim računicama ne vidim varijable kao što su priroda, ljudska duša ili srce svakog života ove planete. Kao ljudi trebamo prihvatiti prirodni transhumanizam, ali tehnološki NE! Do sada poznata povijest, iako ne baš bajno poznata, nigdje ne bilježi nešto moćnije od zakona prirode. Tako da ja i dalje vjerujem u sve nas ljude željne slobode, jer to je jednostavno prirodno stanje svakog živog bića u trenutku kada se rodi.

bauštelac
Gost
bauštelac
12 dana prije

zašto je danas kina slavila novu godinu šta nije u drugom mjesecu inače kad je kineska nova godina onda počinje sezona gripe tradicijalno

Ime imena
Gost
Ime imena
12 dana prije

Virus gripe je postao Bog. Prodani znanstvenici farizeji. Ovo je nekome bekik novac u djepu.

krivA
Gost
krivA
12 dana prije

..možda i nije vezano uz temu.., ali.., interesantno je, sa odmakom od 25 do 30-ak god. pogledat serijal “The X-Files”, pogotovo neke epizode, premda se u svakoj moze naci nesto interesantno.., ako ne u pozadini same price, ali onda makar u nekim dijalozima. ..zdravi i veseli mi bili..!

iiiistina
Gost
iiiistina
11 dana prije
Reply to  krivA

dobro uočeno-šuška se sve više da će nam se konkretnije obznaniti jer svijet na koji smo navikli ionako odlazi pa neki informiraniji su napisali……u međuvremenu uživajte u predstavi……eto kazalište i s tim istupima se onda poklapa i ova objava:

  • Život u fizičkom tijelu je privremen. Svi mi umiremo. Svatko ima određenu količinu vremena da učini ono po što je ovamo došao prije nego što njegovo vrijeme završi, a to se može dogoditi u svakom trenutku!
  • Mi smo u cijelosti spiritualna bića i živimo u fizičkom svijetu dualnosti koji je, zapravo, škola za rast ljudske duše, svijet izazova i konflikata, što su neophodni uvjeti za rast duša! Nije najvažnije ono što se nama događa, nego kako mi odgovaramo i koje odluke donosimo, jer to stvara karmu koja će naše duše privesti njihovoj sudbini. Izazovi i krize su način Univerzuma da nas navede na razvoj.
  • Došli smo u ovaj život s ciljem i misijom, a kada naše fizičko tijelo umre, vraćamo se u duhovni svijet i jedino što nosimo sa sobom je naša karma i sjećanja na ono što smo činili dok smo boravili tu, na fizičkoj razini, kroz to kratko vrijeme koje smo proživjeli kao ljudska duša na školovanju.
  • Mi smo glumci u Božjem magičnom kazalištu u kojem svaki put igramo drugačiju ulogu, javljamo se u različitim inkarnacijama i identitetima, misijama, životnim okolnostima i osobnostima. U međuvremenu, oko nas je mnoštvo visoko razvijenih duhovnih bića. Mi smo zatočenici drame sve dok ne shvatimo da se radi samo o igrokazu.

****************************************************************************************
zgodno je i ovo:
U DVORANU SLAVLJA SE NE IDE PRLJAVIH CIPELA !

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
11 dana prije
Reply to  iiiistina

Ajde molim te sad ti nama lijepo pojasni (svim komentatorima, citateljima i redakciji) kako da mi tebi bilo sta vise vjerujemo kad si nas obmanjivao objavljujuci listu na kojoj je stajalo da su svi Kabalisti uhapseni, osudeni i smaknuti?
Tvrdio si da su na njihovim mjestima sad dvojnici jos si spominjao da je to vise nego ocito jer npr. Bracni par Gates sad izgleda potpuno drugcije?
Eto mene to prvoga zanima i lijepo te pitam bez svade?
Dakle kako da ti bilo sto drugo nakon toga vjerujemo?

Zok
Gost
Zok
11 dana prije

Kako ja to razumem. Sve se to radi u naše dobro, jer smo programirani i zato da nas resetiraju. Kako resetirati, da jih što dalje držiš u takoj obmani i laži, da bi na kraju i budale shvatile, da nas več stolječima lažu. A njih više nema i ne mora da se brinemo….

iiiistina
Gost
iiiistina
11 dana prije

komentar je složen po tvom nivou i da, pošto ja podržavam djela a ne rječi preskačem ružne istupe i pokušati ću dati moje viđenje toga.
1-ideš krivo….sa….. na kojoj je stajalo da su svi Kabalisti uhapseni, osudeni i smaknuti? tamo je pisalo na ingliš za svakoga status uhapšen-smaknut-u kučnom pritvoru (to je nošenje neke narukvice ili odašiljača na nozi za pračenje kretanja ima fotki za kilaricu i mc Caina)-ili čeka suđenje jer pristaje na suradnju i odavanje ostalih učesnika zla….tko je autor te liste neznam jer nije ni navedeno a ko bi lud ni stavio izvor jer kabala trenutno pronalazi i ubija te se može predpostaviti da je trag objavljivača dobro izbrisan i da je zaštičen..naletio sam na objavu i kopirao i postojao je i video obrada sa još dužim popisom i u infu je bio i ogroman popis otete djece iz cijeloga svijeta sa imenom-prezimenom-dobi i država porijekla-ne usudim se više njuškati po tim linkovima i sve sam obrisao i ne želim više se igrati 007-opasno je to previše.. te mislim da je to neki informirani zviždač iz Trumpovih redova ili iz pokreta Q…ili spomenuti tamni sudac.Naišao sam na više portala tvrdnje da postoji alijansa koja ide u eliminaciju ogrezlih u zlo i da postoje spec.postrojbe za eliminaciju i hapšenja….ima objava-odluka Trumpa o osnivanju vojnog suda zovu to Junta sa civilnim učesnicima i to se može naći na netu kao službeno izvješće a velike ribe još nisu ni na proširenom popisu kao npr. rokefeleri,ročildi ,natanjahu i ti zli kazari svih znate da ne nabrajam….nije pošteno od mene tražiti rasvjetljavanje i davanje ojašnjenja zašto-kako-u koju svrhu tako velike tajne operacije ali mogu svakome sugerirati da se obrati na portal Benjamin Fulford update weakli report – tamo ima i njegova e-mail adresa pa izvolite i zamolite ga da vam pokaže link-ili da naputak gdje čete što naći i te popise jer po njemu sam i ja našao i on zna uglavnom i razloge dvojnika i svrhu jer se spominje da je član alijanse za borbu protiv duboke države,kabalista,cionista.kazarske mafije i on ima zaštitu kao takav pa zato i može pisati-
2.—-našao sam ovo pitanje i dati odgovor koji pomaže u razumijevanju borbe te alijanse:
18. listopada 2020. u 15:45
Prihvaćeno putem e-pošte: 
Ne znam kako Junta pronalazi ove savršene tjelesne dvojnike. Teško je zapravo povjerovati jer osobu koja JEST dvojnik mora nekako “izbrisati”. Njihov stvarni identitet bio je skriven. Ti su dvojnici imali svoja prava imena i živote prije nego što su preuzeli ulogu dvojnika tijela za drugu osobu. Moje pitanje je kako se stvarni identitet dvostruke osobe briše i prikriva?
odgovor:
Kako to da sa stotinama dvojnika koji su već zamijenili svoje stvarne kolege, nijedan dvojnik nije izašao s ekspozeom? Većina uhićenih i / ili pogubljenih kriminalaca ne dobiva Double, već jednostavno nestaju iz javnosti. Možda objavljuju tweetove ili komentare e-poštom, ali za to nije potreban Double. Najavljuju prijevremenu mirovinu ili odluku o putovanju u inozemstvo ili se jednostavno više ne čuju. Ali za političare na čelu vlade ili šačicu poznatih osoba koje javnost pomno prati, traže se dvojnici.
Koji je uvjet za odabir dvojnika? Struktura lica, veličina tijela i zvučna provjera sličnog glasa. Od 7 milijardi ljudi više na Zemlji, svaki Double zahtjev ima desetke tisuća kandidata. Plastična kirurgija može pojedinca prilagoditi izvorniku, a mogu se primijeniti koraci poput boje kose i šminke. Svi parovi koji su javno vidljivi dobivaju tim koji će im pomoći, tako da mogu izbjeći neugodna pitanja ili biti spremni na odgovore.
Odabrani dvojnici su, kao što smo spomenuli, ponajprije izvan posla. Oni su također socijalno izolirani, introvertirani, a ne ekstrovertirani, a odabrani su jer su bez supružnika ili obiteljskih veza. Neizmjerno su dobro plaćeni tako da mogućnost ugovora o knjizi nije primamljiva. Oni također moraju potpisati papire u kojima se navodi da ako otkriju svoj status prije “završetka zaruka” da pristaju na sputavanje, zatvor i gubitak sve njihove naknade i koristi.
Opasnost od izlaganja Double-a ne dolazi od Double-a već od onih koji imaju osobit interes da se original zamijeni. Budući da je riječ o kriminalnom ponašanju, onima kojima je stečen interes prijeti uhićenje i zatvor ili možda slanje u Gitmo s mračnim ishodom poput egzekucije. Odabrali su tišinu. Pretpostavljaju da će s vremenom doći do promjene vlade i oni mogu progovoriti, napisati knjigu, pa čak i tužiti za naknadu štete. Utješu se da su svi ti sudovi zaslužni samo za predsjednika Trumpa i vode kampanju za demokratske kandidate.

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah
11 dana prije
Reply to  krivA

Odmak od 25 do 30-ak godina
je skoro mičigen ?

krivA
Gost
krivA
11 dana prije
Reply to  Umpah Pah

..postovani.Umpy.., virujen da ste mi zdravo i veselo te da prkosno, prkosivši, prkosite prkosnoj nam svakodnevici..!!! ..zdravi i vesele mi bili..

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah
11 dana prije
Reply to  krivA

FALA IN !

Yes I am se trudin .

P.S.
Jesi li za Bidena ili Trumpa ?

NISAN !

krivA
Gost
krivA
11 dana prije
Reply to  Umpah Pah

..jesan za se..! Ja san Trupdenik..! Trupdin se jer su mi doturi rekli da nema šamse da ostanen trumpdan..! BmD

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah
11 dana prije
Reply to  krivA

Eeeee..

Kako su se radniki
i seljaki izgubili
u politiki ?

A tek ”svirljevina”
u prazno i mukte
pa moš falivat ?

Komplekstan je život .

Last edited 11 dana prije by Umpah Pah
sunce
Gost
sunce
11 dana prije

našao si nekakav primjer star 100 godina…👩‍🦯😆
i sad u 21 stoljecu to je kao mjerodavno

Alojzije524
Gost
Alojzije524
11 dana prije
Reply to  sunce

Za tebe i nije ovaj text….par levela si ispod…pozdrav.

čudila se aman ja
Gost
čudila se aman ja
11 dana prije
Reply to  sunce

Karanten je mjera stara više stotina godina,pranje ruku također, a eto danas sva divna nauka o virusima poziva se na njih kao načine zaj.. ups! zaštite.Primjer je primjeren,boljeg niti nema, a niti treba.

Alojzije524
Gost
Alojzije524
11 dana prije

Kako se onda prenose virusi?

Neko ime
Gost
Neko ime
11 dana prije
Reply to  Alojzije524

Mora da se šališ…?!
Pa valjda se prenose onako kako nam kaže stozer. Ili Đikić. Ili Lauc. Ili…već ćemo naći nekog stručnjaka…
Šta se tu ima postavljati pitanja, ima ko će da misli šta i kako…
Pratimo Dnevnik 2 na htv-u i presice stožera, ostanimo odgovorni sljedeća dva tjedna koji su ključni…
Čujemo se na presici u 11

sunce
Gost
sunce
11 dana prije
Reply to  Alojzije524

prenose se po duhu svetom

Alojzije524
Gost
Alojzije524
11 dana prije
Reply to  sunce

Sve je moguće

Kihot
Gost
Kihot
11 dana prije
Reply to  Alojzije524

Alojze, putem Frekvencije. Elektromagnetskog polja. Aure. Tako se prenosi. Sve što postoji u ovom svemiru vibrira. Sve što vibrira utječe na vibraciju onog drugog. Jesi kad pročitao što je to string theory?

Alojzije524
Gost
Alojzije524
7 dana prije
Reply to  Kihot

Nisam…da ti budem pošten nika ni jednu knjigu nisam čitao osim lektire.Ali pogledat cu to sto kažeš.

Sretnick
Gost
Sretnick
11 dana prije

U Francuskoj je već mjesecima obavezno nošenje maski i u zatvorenim prostorima i na otvorenom, Kad je mjera donesena imali su 6000 pozitivnih dnevno a 14.11. su imali 32000 pozitivnih. Očito je obavezno nošenje maski vrlo efikasna mjera.

iiiistina
Gost
iiiistina
11 dana prije
Reply to  Sretnick

je,je samo ima glasina sa radio mileve da se Gibraltar,francuzi,portugalci,španjolci,nizozemci,englezi spremaju za puno gore zbivanje pa ajmo ko na kvizu……jedna rječ….označava silnoopasno…..već je viđeno sa strahotom posljedice….prvo slovo je…..c…….pa dalmoši….cu-cu moro…cu moro iiii biiingooooo……. = c u n a m i

negativeions
Gost
negativeions
11 dana prije

Jedno pitanje iz znatiželje. Kad pričamo o gripi, kako se dogodi da se istovremeno razboli nekoliko članova obitelji, a nekoliko ne? Je li riječ samo o snazi imunološkog sustava, može li se u potpunosti otpisati mogućnost zaraznosti? Pitam jer osobno ne vjerujem u prenošenje ikakve bolesti kapljičnim putem, a znam iz prve ruke čovjeka koji se “zarazio” fantomskom novinarskom gripom na poslu, donio je doma i svi članovi obitelji, izuzev jednog kojem nije bilo ništa, su imali blage simptome, dok je baka imala teže. Iz osobnog iskustva znam nikad nisam imao nikakve sezonske bolesti iako sam bio u bliskom i dugotrajnom kontaktu s mnogo bolesnih ljudi. Jedini zaključak koji mogu izvući je da se klice bolesti mogu širiti, ali na kraju pojava ovisi o holističkom zdravlju pojedinca.

Istražuj
Member
Istražuj
11 dana prije
Reply to  negativeions

“…može li se u potpunosti otpisati mogućnost zaraznosti?…”

Moze.

“…Jedini zaključak koji mogu izvući je da se klice bolesti mogu širiti, ali na kraju pojava ovisi o holističkom zdravlju pojedinca…”

Tacno. Ali i grupe kojoj pojedinac pipada takodjer.

Kihot
Gost
Kihot
11 dana prije
Reply to  Istražuj

Ali i grupe kojoj pojedinac pripada takodjer? kakve grupe, istrazuj?

Alojzije524
Gost
Alojzije524
7 dana prije
Reply to  negativeions

Ali ko zna kakvo mu je zdravlje?

Patriot
Gost
Patriot
11 dana prije

Prestanimo analizirati vjerodostojnost pLandemije. OK, znamo da je sve fejk i znamo da nas planiraju pretvoriti u Borgove do 2030te. Ajmo malo o otporu, ajmo se umrežiti, ajmo Hrvati, Srbi, Slovenci, Makedonci…ovo neće samo od sebe stati, što ćemo MI napraviti da to zaustavimo? Da li ćeš bit spreman kad zlo krene na tebe i tvoju djecu? Kolika imaš mud@?
ZAUSTAVITI PLAN OBAVEZNOG CIJEPLJENJA!!
P.S. Danska vlada povukla je prijedlog zakona nakon 9 dana protesta probuđenih građana građana Danske.

rnfviuernvunerutbver
Gost
rnfviuernvunerutbver
11 dana prije
Reply to  Patriot

Tko bi rekao za dance da će se probuditi, valjda su oni auslenderi bili na na ulicama.

Tko tu koga...
Gost
Tko tu koga...
11 dana prije
Reply to  Patriot

Komentar ti je na mjestu. U americi npr. postoji mogucnost osnivanja lokalnih milicija. Kod nas zakonski to nije opcija, al sjecam se da smo se u hr, kad je pocinjao rat, lokalno organizirali, organizirali civine straze…
Dakle kad vrag pokuca na vrata, mislim da cemo se instinktivno i nagonski povezati, samo se nadam da bu nas dosta. SFSN

Kihot
Gost
Kihot
11 dana prije
Reply to  Tko tu koga...

Volio bih da ujedinjeni dočekamo kulminaciju. Noć je najtamnija prije zore… Kada pokucaju na vrata, možda nas bude više nego njih?

StarDam
Gost
StarDam
11 dana prije

Možda bi bio zgodan i neki tekst o razlikama egzosoma i virusa.

U prolazu
Gost
U prolazu
11 dana prije

Odličan tekst sa jakom argumentacijom. Što znači da virus x izaziva bolest x ? Kako se to dokazuje? Po navedenom, to se “dokazuje” isključivo uzročno-posljedičnom vezom. A to navodno nije dovoljan dokaz. Ispada da ako imaš neke simptome (bolest), onda ti nađu u tijelu neki virus pa ga proglase uzročnikom. Ovi pokusi iz 1919. sa gripom su nevjerojatni, jer dokazuju da se gripa ne širi kapljičnim putem, odnosno aerosolom. Jeli to moguće ?Zašto je onda opće prihvaćeno da se gripa širi aerosolom(kapljično) ? Jeli itko osporio ta istraživanja iz 1919. ? Pa postoji termin “zarazne” bolesti i to je dokazano da se čovjek zarazi od čovjeka ili životinje. Po gornjim navodima, mi ne znamo kako se bolest prenosi. Puno je tu nepoznanica ili nedokazanih stvari, gdje se zaključci donose na temelju pretpostavki. Uskoro se primiče vrijeme odluke da li se cijepiti ili ne. Velika većina se koleba i ne zna što da radi…

Dani
Gost
Dani
11 dana prije
Reply to  U prolazu

Jednostavno: NE.

mladen
Gost
mladen
11 dana prije

sve 5 ali: “Nakon tog zaključka službeni zdravstveni autoriteti počnu tvrditi da ti asimptomatski nisu oboljeli zato jer imaju dobar imunosni sustav, dok oni koji nemaju dobar imunosni sustav obole od tog patogena. Tvrdeći upravo to, priznaju da je loš imunosni sustav uzrok bolesti. Tvrde da čovjek s dobrim imunosnim sustavom neće oboljeti dok onaj sa lošim imunosnim sustavom hoće. Pa zašto onda struka ne proglasi loš imunosni sustav uzrokom bolesti? Između ostalog svoj imunosni sustav možemo kontrolirati, a sada cijeli Svijet vidi da viruse ne možemo kontrolirati. Nije li onda bolje mjere usmjeriti na ono što možemo kontrolirati, a ne praviti se da mjerama kontroliramo virus?

Slažem se da je u svakom slučaju to najbolji pristup: prevencija i jačanje imuno sustava ali kako ojačati imuno sustav starijih ljudi i onih s kroničnim bolestima?
To i je argument mainstreama od početka, da se treba spriječiti prevelika smrtnost onih sa slabim imunitetom i da se zato nastoji spljoštiti krivulja itd.
Ne tvrdim da ne postoji očita medijska histerija, pumpanje panike i potenciranje lažnih statističkih podataka, samo kažem da je gornji pasus više autogol u borbi s službenom politikom oko covida nego dokaz ičega. Važnije je stalno naglašavati da je ukupna smrtnost u granicama očekivane ili manja a negdje gdje je izrazito veća je u granicama jačih epidemija gripe.

Last edited 11 dana prije by mladen
Starina
Gost
Starina
11 dana prije
Reply to  mladen

“ali kako ojačati imuno sustav starijih ljudi i onih s kroničnim bolestima?
To i je argument mainstreama od početka, da se treba spriječiti prevelika smrtnost onih sa slabim imunitetom i da se zato nastoji spljoštiti krivulja itd.”

Svatko tko ima slab imunitet ima ga zato što ne želi biti zdrav i jak. Točka. Zato jer mu je važnije pušenje i pijenje pive na plus 5 Celzija vani nego da leži u toplom krevetu i odmara i tako jača svoj imunitet. Zato jer će radije dati 7 eura za kutiju cigareta nego kupiti si nešto skuplji zdravu hranu.
Zato jer radije jede čips, salame, peciva i kekse umjesto da si napravi smoothie ili skuha neko povrće i meso.
Kako ćeš ti nekome pomoći kad on sam sebi ne želi pomoći???!!
Ja da budem odgovoran zato jer se on ne brine o svom zdravlju i optužuje gripu, koronu i sve druge osim sebe da je neodgovoran..
Najbolji mi je prodavač na Ini koji kaže da se on brine za mene pa zato nosi masku.. Kako takav mene može učiniti zdravim ako se ja cijeli život činim bolesnim svojim stilom života?
Vrlo važno bio takav mlad ili star, sve su to vrlo neodgovorni pojedinci.

negativeions
Gost
negativeions
11 dana prije
Reply to  Starina

Imao sam razgovor upravo na tu temu s jednim kolegom čiji brat i bratova žena imaju kronične autoimune bolesti za koje nisu krivi jer žive prilično zdravim načinom života i obična gripa bi ih dosta ugrozila. Razumijem da je njemu stoga iznimno teško prihvatiti koncept osobne odgovornosti za zdravlje jer se netko njemu izrazito blizak mora nositi s puno težom situacijom od većine nas koji više manje imamo potpunu kontrolu nad našim zdravljem. Kreiranje društva isključivo prilagođavajući se najslabijima može imati veliki kontra efekt koji će nepobitno donijeti goru situaciju, ali brojnim ljudima je to teško osvijestiti.

rnfviuernvunerutbver
Gost
rnfviuernvunerutbver
11 dana prije
Reply to  mladen

Taj pasus od Grgičina je i najaći u napisu.

Max
Member
Max
11 dana prije

Ovime ste dokazali da krasna službena znanost nije dokazaloa da ono čimenas plaše upoće postoji- To jest nisu zadovoljili temelje svoje struke. Istražujte i dalje.

niki
Gost
niki
10 dana prije

Čestitam autoru! Tako se piše i argumentira.Nadam se da neće nikada okusiti estradu kao Đikić,Lauc, Primorac i slični Juke boxi.

POVEZANE VIJESTI

Izbornik