fbpx

Pokolj se nastavlja

Pokolj se nastavlja 1

Prije nešto više od mjesec dana objavili smo tekst sa linkovima o posljedicama cjepljenja iz cijeloga svijeta, teme o kojoj većina medija ne smije izvještavati. Ovaj tekst je nastavak, pregled posljedica koje su se dogodile u zadnjih mjesec dana.

Prvi tekst možete naći ovdje https://www.logicno.com/politika/je-li-poceo-cjepivo-pokolj.html

Prije nego krenemo sa posljedicama, spomenimo da su neka cjepiva u nekim zemljama zabranjena zbog premalo dokaza o učinkovitosti ili zbog velikih nuspojava. Tako je Švicarska odbila dati dozvolu Astra Zeneci i njihovom cjepivu (https://uk.news.yahoo.com/decision-reject-vaccine-between-astrazeneca-130753669.html) dok su Njemačka, Francuska, Švedska, Italija, Švedska i Poljska dale preporuku da se ne daje starijim osobama. Zbog čega, i o kakvim se to posljedicama radi kod starijih osoba, naravno ne žele reći, ali ono što se zbiva u staračkim domovima je dobar pokazatelj, o čemu ćemo pisati u nastavku teksta.

Indija je odbila Pfizerovo cjepivo (https://www.business-standard.com/article/current-affairs/india-s-expert-panel-rejects-pfizer-s-application-for-covid-19-vaccine-121020600070_1.html) njihovi stručnjaci su naveli „ozbiljne negativne nuspojave“ tijekom kliničkih ispitivanja i inzistiraju da se naprave testiranja u Indiji prije nego daju odobrenje.

Švedska regija Sörmland je zaustavila cijepljenje Astra Zenecinim cjepivom nakon što su cijepili 400 zdravstvenih djelatnika, idućeg dana preko 100 ih je imalo ozbiljne nuspojave, toliko da nisu mogli doći na posao. (https://www.svt.se/nyheter/inrikes/astra-zeneca-om-biverkningarna-inte-forvantat)

Ovdje je važno spomenuti da većina zemalja na svijetu uopće nema regulatorne agencije koje bi vršila svoja ispitivanja sastava cjepiva ili studije o sigurnosti. Kad EMA odobri neko cjepivo, cijela EU ga počne koristiti, za SAD to radi CDC, a ostatak svijeta se oslanja na WHO. Znači kad Svjetska Zdravstvena Organizacija odobri neko cjepivo, 172 zemlje koje surađuju kroz program COVAX, pretpostavljaju da je cjepivo sigurno i kreću sa nabavkom i planom cjepljenja. Samo bogate nezavisne države poput Švicarske koja nije dio EU ili velike Indije sa 1,3 milijarde stanovnika se oslanjaju na vlastite stručnjake, zato su njihove zabrane jako indikativne.

SLUŽBENE POSLJEDICE CJEPIVA

Prema službenim podacima iz VAERS sistema u SAD-u, zaključno sa 4 februarom, zabilježeno je 12.697 značajnih nuspojava i čak 653 smrti na 35 miliona doza cjepiva (prva ili druga doza). Radi se velikim dijelom o kardiološkim posljedicama, od nuspojava 1.171 ih je bilo kardiološke naravi, a od umrlih 134 slučaja. Ako to usporedimo sa cjepivom protiv gripe, ove sezone u SAD-u cijepljeno je 193 miliona ljudi protiv gripe, a zabilježeno je samo 20 slučajeva smrti. Prema tome možemo izračunati da je vjerojatnost za smrtne posljedice kod korona cjepiva otprilike 180 puta veća (!?) (https://childrenshealthdefense.org/defender/vaers-data-cardiac-related-reactions-covid-vaccines/)

Svjetska Zdravstvena Organizacija također vodi svoj „vaccine injury reporting system“ (Vigibase) i u njemu također možemo pronaći jako veliki broj kardioloških nuspojava i nuspojava vezane za krvni sustav i limfni sustav.

Pokolj se nastavlja 2

Ovdje je važno spomenuti da su VAERS i Vigibase pasivni sustavi koji ovise o dobroj volji građana i zdravstvenih djelatnika da se registriraju i prijave posljedice. A prema službenom istraživanju Harvarda, u te sustave prijavljuje se manje od 1 % posljedica (!) (https://digital.ahrq.gov/sites/default/files/docs/publication/r18hs017045-lazarus-final-report-2011.pdf)

PREGLED VIJESTI IZ SVIJETA

Unatoč snažnoj cenzuri i velikom utjecaju farmakoloških korporacija, na internetu se još uvijek mogu naći vijesti o negativnim posljedicama cjepiva. Iz cijelog svijeta ali i naše regije dolaze izvještaji iz staračkih domova u kojima iznenada izbijaju epidemije Covida u pravilu 5-7 dana nakon cijepljenja. U prošlom članku pisali smo o slučajevima u Sloveniji, sad imamo nove slučajeve u Zadru i u Šapcu. U Šapcu je 125 ljudi oboljelo 7 dana nakon cjepiva, 16 ih je završilo u bolnici, a jedna osoba je navodno umrla.

https://nova.rs/emisije/korona-u-starackom-domu-u-sapcu-porodice-samo-zele-istinu/

https://dnevnik.hr/vijesti/koronavirus/sticenici-doma-za-odrasle-zarazeni-nakon-sto-su-cijepljeni-protiv-korone—634521.html

U Britanskoj koloniji Gibraltar od početka pandemije umrlo je samo 11 ljudi od COVID-a. Zatim, nakon što je počelo cijepljenje, u samo 10 dana umrlo je 53 ljudi. https://healthimpactnews.com/2021/53-dead-in-gibraltar-in-10-days-after-experimental-pfizer-mrna-covid-injections-started/

761 osoba u španjolskim domovima za starije umrla nakon cjepljenja https://dokumentarac.hr/novosti/tragedija-u-spanjolskoj-761-starija-osoba-umrla-je-u-starackom-domu-u-jednom-tjednu-vecina-nakon-cijepljenja

13 osoba u Izraelu doživjelo je paralizu lica nakon cjepiva https://www.wionews.com/world/13-in-israel-experience-facial-paralysis-after-receiving-covid-19-vaccine-report-356985

U Njemačkoj 10 ljudi umrlo nakon cjepiva, u dobi od 79 do 93 https://in.news.yahoo.com/german-specialists-probing-10-deaths-232925067.html

Američka baseball legenda Aaron Hank, umro nakon javnog cjepljenja na televiziji https://www.newsweek.com/health-experts-hope-hank-aarons-death-doesnt-deter-people-covid-vaccine-1563914

Primjer trudnice koja je izgubila dijete nakon cjepiva, iz službene baze podataka https://medalerts.org/vaersdb/findfield.php?IDNUMBER=918034

5 osoba umrlih nakon cjepiva, još 16 sa značajnim nuspojavama u Švicarskoj http://newspanel.rs/petoro-ljudi-umrlo-odmah-nakon-vakcinacije-drzava-kaze-to-je-slucajnost/

U New Yorku čovjek u 70-im godinama srušio se mrtav 25 minuta nakon cjepiva. Vlasti su odmah objavile da nema dokaza da je smrt povezana sa cjepivom. https://metro.co.uk/2021/02/09/man-collapses-and-dies-25-minutes-after-having-the-covid-vaccine-14046641/

Zdravstveni djelatnik u Kaliforniji umro nakon druge doze Pfizerovog cjepiva https://www.radiologybusiness.com/topics/leadership/x-ray-technologist-dies-second-dose-covid-19-vaccine

8 umrlih u SADu nakon primitka cjepiva https://www.theepochtimes.com/mkt_app/deaths-of-elderly-who-recovered-from-covid-19-but-died-after-vaccine-raise-questions_3692259.html

U Francuskoj 20-25 % cijepljenih moralo uzeti bolovanje https://www.logicno.com/politika/panika-u-francuskoj-zbog-neucinkovitosti-cjepiva-astrazeneca-medutim-za-plenkovica-nema-nista-sporno.html

Izvještaj iz Njemačke o masovnom umiranju osoba u staračkim domovima nakon primljenog cjepiva. Prema izvještaju, nekima od njih cjepiva su se prisilno davala https://2020news.de/whistleblower-aus-berliner-altenheim-das-schreckliche-sterben-nach-der-impfung/

Mlada trudnica i doktorica iz SAD-a Sara Beltran Ponce, na Twiteru je entuzijastično pozivala na cijepljenje. Samo nekoliko dana poslije cjepiva, izgubila je dijete.

Pokolj se nastavlja 3

Pokolj se nastavlja 4

Grupa na Facebooku u koju ljudi dijele svoje reakcije na cjepivo. Tamo ima puno bizarnih nuspojava, kao npr. žene koje prijavljuju promjenu u menstrualnom ciklusu. https://www.facebook.com/groups/2862620063973793

ĐORĐE BALAŠEVIĆ I DR KERNER

Dvije posebno zanimljive priče s naših prostora. Dorđe Balašević primljen je u Novosadsku bolnicu zbog upale pluća, a rezultat na korona virus je bio negativan prema riječima njegove kćerke. Što se točno desilo kojim redoslijedom teško je razotkriti, navodno je srce otkazalo nakon što su ga priključili na respirator, a inače je bio srčani bolesnik. Međutim ono što je zanimljivo, prvi izvještaji o njegovoj smrti su govorili da je primio cjepivo protiv Covida. Ti izvještaji su ubrzo cenzurirani i izmijenjeni tako da kažu da je umro sa korona virusom. Cenzurirani članak možete vidjeti ovdje (https://telma.com.mk/2021/02/20/последна-почит-на-балашевиќ-пред-унив) a originalna verzija u kojoj se u zadnjem paragrafu spominje cjepivo, arhivirana je ovdje (https://web.archive.org/web/20210220213757/https://telma.com.mk/2021/02/20/последна-почит-на-балашевиќ-пред-унив/)

Doktor Mario Kerner, poznati zagrebački ginekolog sa klinike Medifem, iznenada je preminuo u 50-oj godini. Odmah su se pojavile informacije njegovih poznanika o tome da se navodno cijepio protiv Covida dan ranije. S obzirom da su se u to vrijeme doktori iz njegove klinike cijepili protiv Covida, to je logična pretpostavka. Iz klinike Medifem nisu odgovorili na naš upit, ali su zato kroz mainstream medije objavili kako je doktor Kerner zbilja imao zakazan termin za cijepljenje, ali se zbog obaveza nije pojavio, te stoga nije cijepljen. Uzrok smrti nije objavljen. Što je istina teško ćemo saznat, ali ljudi od 50 godina nemaju običaj iznenada umirati, pogotovo doktori koji se pretpostavljamo dobro brinu za zdravlje.

ZAKLJUČAK

Ovdje navedeni slučajevi pokrivaju period od samo jednog mjeseca (nakon našeg prvog teksta u januaru) i sigurno nisu potpuna lista. Ovo su samo informacije koje je autor uspio sakupiti u ograničenom vremenu, a znamo da se zbog cenzure samo mali dio toga uopće objavi u nekom mediju. Osim toga, u Harvardovoj studiji kažu da se manje od 1 % nuspojava prijavi, tako da su stvarne posljedice cjepiva vjerojatno puno, puno veće.

Unatoč tome, svi lokalni zdravstveni autoriteti, mediji i političari uporno pozivaju na cijepljenje, tvrdeći kako nema nuspojava. Je li moguće da su oni stvarno toliko neinformirani, ili se tu ipak nešto drugo dešava? Dokad će nam tako lagati u lice i rušiti ono malo kredibiliteta što ga medicinska struka još ima? Zašto mediji ne pričaju o ovome, tko ih kontrolira? Za čiji interes svi oni rade i hoćemo li uskoro imati masovna suđenja po uzoru na ona u Nurnbergu ili Haagu? To su prava pitanja koja si moramo postavljati.

U međuvremenu moramo i dalje živjeti u stvarnosti koju nam oni serviraju. U toj stvarnosti cjepiva su najveći doseg civilizacije, Bill Gates je najveći filantrop na svijetu, ljudi masovno čekaju u redovima za cijepljenje, čak se bore preko reda da se probiju, a doktorica Markotić, inače dokazana lažljivica, evo nekidan dobila nagradu za Zagrepčanku godine i pripadajuću nagradu od 50.000 kuna. To je ta njihova šuplja stvarnost u kojoj srećom, živi sve manje i manje ljudi.

Sviđa vam se portal Logično?
LAJKAJTE NAŠU STRANICU

(samo jednom, ako kliknete drugi put, Facebook će smatrati da nas ne volite)
Pretplati se
Obavijest
guest
Zaštitite svoje ime u komentarima... REGISTRACIJA
294 Komentara
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
Inline Feedbacks
View all comments
Moreno
Member
Moreno
1 mjesec prije

Pokolj se nastavlja, ali mračne sile su jače . . . bija san jučer kod oca, uša ja u kuću i tamo grmi televizija i on sluša HRT di se priča o cijepljenju . . . pitan ja njega šta je tebi, zašto ti grmi televizija od jutra do mraka, jer on gleda iste vijesti iz stožera ujutro i uvečer, a kad izađe vanka onda mu u autu grmi isto jerbo slabije čuje . . . odgovara on meni kako sluša jeli se počelo cijepit jerbo da se prijavija prij misec dan i još nije doša na red . .… Pročitaj više »

Spora
Gost
Spora
1 mjesec prije
Reply to  Moreno
tuf
Member
Famed Member
tuf
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

Mnogi se ne mogu odhrvati naučenim obrascima iz formirajućih godina. Jednostavno je indoktrinacija jača, prevladavajuća. Pa vidimo da i dan-danas jako puno ljudi kao autoritete smatra novinske kuće kao što su NYT, Washington Post, Financial Times, Guardian – ono što tamo netko napiše uzima se kao Autoritet Istine i Ozbiljnog Novinarstva(tm). A stvarnost je dijametralno suprotna. Čitam te novine (tiskana izdanja, on-line nije vrijedno ni spomena) i sve ne mogu vjerovati koja količina manipulacije, pristranosti i lobiranja je zapakirana u njihove članke. Svi ti ljudi postavljeni su nimalo slučajno na pozicije s kojih narodnim masama s umišljenim autoritetom nameću stavove.… Pročitaj više »

Moreno
Member
Moreno
1 mjesec prije
Reply to  tuf

Neznan jesan li ja dobro to objasnija, sve je meni jasno, znan ja šta je indoktrinacija, ali da bi indoktrinacija uspila na ovoj razini po meni tribaju neke sile meni nepoznate . . . a znan kako se vladari služe okultnim metodama . . . e sad ti mene provaj uvjerit kako se oni ne služe sa okultnim metodama . . .

Nonwo Nonwo
Member
Famed Member
Nonwo Nonwo
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

Poznajem tri desetljeća više stotina seniora do u tančine(i prije nego su postali seniori). Prije nego će se cijepiti(cc 200),vlastitom željom,upoznati su sa svim potencijalnim štetama(iscrpni informirani pristanak).I svejedno se hoće cijepiti.To nisu ljudi iz doma umirovljenika,znači slobodno izlaze(jer ih viđam) i rade što hoće i do sada,cjepivo im ne predstavlja IZLAZ iz “zatvora”.Znaju i da ih cjepivo ne osigurava apsolutno od bolesti,da ju svejedno mogu dobiti, a “obećanje” big pharme je samo da neće dobiti teži oblik bolesti(?).Znaju da postoje zemlje,bolnice sa ivermectinom u protokolu i da je efikasnost 75-85%.Znaju i kako ga mogu nabaviti za 5 dolara ako… Pročitaj više »

CAN
Gost
CAN
1 mjesec prije
Reply to  Nonwo Nonwo

Okultno im/nam je usađeno …
kako čim i kad?

nonwo
Gost
nonwo
1 mjesec prije
Reply to  CAN

Nismo napravljeni savršeni u začetku a indoktrinacija na nesavršenu podlogu nas čini lošijima.Psihopate su nam “uzorni” građani,takvi streme vrhu funkcija/vlasti a mi smo ih pustili jer smo se,zabavljeni trivijalnostima,opustili.Oni negativnom selekcijom proizvode sekundarne psihopate(ne po rođenju već po negativnom utjecaju na njih).
Od jedne trule jabuke istrunu sve druge u vreći.Nismo na vrijeme maknuli one prve što su istrulile.
Što stavljaš pod tepih,kad tad izađe na površinu.Vrijeme je za čišćenje .

KISIK
Gost
KISIK
1 mjesec prije
Reply to  nonwo

Bacačom plamena.
Može i zelenog.

Nonwo Nonwo
Member
nonwo
1 mjesec prije
Reply to  KISIK

Eko zelenim plamenobacačem protiv planetarnog zagađenja.

Mrčikola
Gost
Mrčikola
1 mjesec prije
Reply to  Nonwo Nonwo

nonwo, u tome i jesu “čari” okultnog, da “sigurno” znamo da nije okultno u pitanju.
Ovi stari budalaši koje spominješ su spremni životom braniti pravo da bezuvjetno vjeruju autoritetu, a za “dan duže” su spremni uništiti i budućnost najbližih.
Kod prostodušnih ljudi zloća i sebičnost raste proporcionalno s godinama i teži u beskonačnost i sva je sreća da je životni vijek za sada ograničen na stotinjak godina..
Ako majstori jednom kažu da ljudi trebaju jesti ljude, oni će to prvi početi.

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije
Reply to  Mrčikola

Hehehe……..

nonwo
Gost
nonwo
1 mjesec prije
Reply to  Mrčikola

Uvjerena sam da mogu do adrenocroma i mlade krvi za duži život a bez kazne, da se mnogi ne bi libili.Zloća nije ekskluziva “elite”.
Spas je u izgradnji društva koje zlo na vrijeme prepoznaje i eliminira/kažnjava, a ne da ga još veliča i služi mu.

KonstantTiranija
Gost
KonstantTiranija
1 mjesec prije
Reply to  nonwo

Haha prepoznavanje zla na vrijeme odnosno preventivno. Sta nije to nwo

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije
Reply to  Nonwo Nonwo

Bravo.

Busola
Gost
Busola
1 mjesec prije
Reply to  Nonwo Nonwo

Većina ljudi želi pokorno služiti sistemu , jednostavno oni se hrane negativom i tuđom nesrećom , a na bilo koji način ne žele iskočiti iz tračnica zacrtanog života. U svom ovom propadanju u Hrvatskoj i na Balkanu , ljudi ne gledaju kako uništiti korupciju, kriminalne tajkunske obitelji i političare već gledaju kako da oni dobiju od takvih mrvice ili u boljem slučaju zasjednu na njihovo mjesto. Sistem je vrlo loš , izvlači ono najlošije iz ljudi. U razgovorima ljudi ne trude se ništa novo stvoriti , organizirati, smisliti nove ideje i projekte… ljudi u svojoj pakosti propadanja upiru prstom u… Pročitaj više »

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije
Reply to  Busola

Busola, resurs je govno koje smrdi zato nisu onako smrdljivi razumjeli Pernara kad im je govorio istinu, za istinu moraš biti mentalno snažan i brutalno iskrenoljubiv.

Nonwo Nonwo
Member
Famed Member
Nonwo Nonwo
1 mjesec prije

Mislim da su oni sve razumjeli, ali to ih je nerviralo,… jer- su1)saučesnici u svinjarijama 2) šmizle koje su sve indiferentno promatrale ili 3) manijaci na egotripu,u se na se poda se,ništa me drugo ne zanima,… pa im kvari nirvanu.Pernar budi neugodne osjećaje.

KonstantTiranija
Gost
KonstantTiranija
1 mjesec prije

Da istina je bila kad je reko da chem trailsi ne postoje

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije

Jel ostalo bilo istina? Nemoj misliti da ja vjerujem da je on anđeo i nije stvoren od iste ruke ko i stožer, kurtona, tornjevi itd, nisam toliko naivan ima već dva desetljeća. No cjenim tu istinu što je resursu objavljivao, bio njihov projekt ili ne.

KonstantTiranija
Gost
KonstantTiranija
1 mjesec prije
Reply to  Busola

Toliko se ljudi pogotovo mladih okanilo svke nade da se politikom moze nesto promjenit zato su dosli pernar i sincic da ih stave pod kontrolu smire uliju im laznu nad i sprjece danijele. Pa u kojoj stranci je ip poceo karijeru. Zna se. Kak je neko rekao u politici se nista ne događa slucajno ako se i dogdi nesto slucajno onda znaci da je tako bilo planirano

PlanetB
Gost
PlanetB
1 mjesec prije
Reply to  Busola

E to je kljuc Zadrzati mjesto u sistemu!! Ubojstva Medicinske Mafije u Izraelu: https://www.bitchute.com/video/HbPgE0q3D0x2/ Ubojstva u raznim djelovima zapadnog svijeta: https://thecovidblog.com/ Za ovo smo djelom svi mi krivi. Ne naravno direktno ali ipak mi sa Medicinskom Mafijom zivimo na ovoj Planeti iz Pakla. Znam da oni koji su svjesni cine sve sto mogu ali na zalost cinjenice su da depopulacijski zlocini Medicinske Mafije idu naprijed punom parom. Pfizer i Moderna su MRNA vakcine kao da ste ukljucili prekidac i vise ga nikada ne iskljucite. !! dr Sherri Tenpenny: https://www.bitchute.com/video/thgHE7VUsDrn/ Velika vecina tih ‘cjepljenih’ nesretnika umrijet ce u roku od slijedece… Pročitaj više »

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije
Reply to  Nonwo Nonwo

“Kad bi im postavili pravo plandemično pitanje-tata,mama zašto sudjeluješ u prevari ako ću ja morati živjeti u totalitarizmu koji se rađa zahvaljujući tvojem učešću u njemu?…pitanje je što bi odgovorili”, šutili bi ko čkepi il bi robotski ponvaljali stožerove minhauzenske laži terma im svima bemje!!!!!!!!!!!!

Mrčikola
Gost
Mrčikola
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

Moreno, onda si “potega” više na onu promoćurnu babu.😁

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

Ti imaš “treće oko”, tvoj stari nema, da ima ti bi mu ga otvorio do sada pričom. Sjetim se prijatelja koji živi u Australiji, onako dečko mlađi vispren, ne trebaš mu ništa objašnjavati sam kuži. Objašnjavao on svom starom nešto, a ovaj ga sasluša klimne glavom i nastavi gledati crnu kutiju zvanu tv nesvjestan programiranja.

jablan u žitu
Gost
jablan u žitu
1 mjesec prije
Reply to  tuf

Istina.

Mladen
Gost
Mladen
1 mjesec prije
Reply to  jablan u žitu

Evo ti kolega najnovija vijest ,u Srbiji zemlji sa najvećom stopom procijepljenosti protiv covida nagli porast zaraženih !Di će sad Vučić bijezati ?Kome će se sad u Srbiji suditi za ovu blamažu i privaru ?

nonwo
Gost
nonwo
1 mjesec prije
Reply to  Mladen

Intuicija me rijetko prevari.Govori mi da je cijepljenje-infekt više od slučajnosti.Od stotine pokusa(tisuće stranica ,pa ne mogu ovaj čas naći tu jednu rečenicu) našla sam da su neke eksperimentalne životinje ispoljile simptome bolesti nakon injekcije SAMO virusnih spike proteina(bez virusa). Cjepiva nose kod za stvaranje virusnih proteina u primaocu. Ako se pokaže da su zaraženi,sa simptomima,pozitivni na covid, primili cjepiva,i to u većem broju…hmmm hmmm… Mogu oni reći da su bili inficirani(u inkubaciji) u vrijeme cijepljenja(što su i rekli za one kod kojih se to već dogodilo) pa eto izbilo u slučajnoj vremenskoj korelaciji…Ali veliki broj takvih se ne može… Pročitaj više »

Iva
Gost
Iva
1 mjesec prije
Reply to  Mladen

Vi verujete da je to istina? Možda vakcinacija ne ide po planu, pa lažu da se povećava broj obolelih.

rimtu
Gost
rimtu
1 mjesec prije
Reply to  tuf

“Odgovorno tvrdim na temelju osobnog praćenja da su svi zapadni mainstream mediji pod središnjom fašističkom kontrolom.”

Ne samo zapadni, svi msm.

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije
Reply to  tuf

Medijima, kurtonom, “kurtonama” se upravlja iz istog centra, od pamtivjeka.

Remeta
Gost
Remeta
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

TV program zasigurno, ali TV uređaj je jednostavno 4 puta veći od laptopa i čovik od 5 banki ga bolje vidi, a kamoli onaj od 84.
Kupi ćaći monitor onda. 27 ili 32 incha biće mu ka televizija bez tv programa.

Moreno
Member
Moreno
1 mjesec prije
Reply to  Remeta

Nije stvar u tome, mogu ja kupit screen veći od TV-a, ali onda bi tribalo spojit TV na ti screen . . . 🙂

CAN
Gost
CAN
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

Moj otaci 83 je isti TVoj…samo ga Laptop i ne zanima.
Šta rade dici sa pc programima je genocid:to me mori još i više.
U PRAVU SI.
TV JE ZAYEBANIJI OD BOLESTI
ČAK BI GA NAZVAO
UZROČNIKOM.
sorry za velka slova.
pozdrav

Remeta
Gost
Remeta
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

Jbga onda ti priča ne drži vodu. Po tome ispada da stari oće gledat tv program na laptopu, a ne sadržaj malog laptopa na velikom ekranu. Jedino tako ima smisla branit ocu da spaja laptop na tv.
Odavno je tv ona škatulica od t-coma, vipa ili b-neta sa daljinskim bez ekrana koju možeš spojit i na monitor sa zvučnicima ili projektor ili bilokoji screen sa hdmi ulazom. Imam ja i tv usb stick koji odavno ne koristim. Poslaću ti ga starome pa neka gleda tv na laptopu. Ako je do toga.

Stari Barba
Gost
Stari Barba
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

Napriča ti gomilu gluposti. Osobno ne glean tv program već priko 25 godina jerbo san poprilično alergičan na njega. Iman laptop od 14 incha i stari lcd tv od priko metra koji nema playera za filmove pa kad oću pogledat neki film spojin laptop na tv i naravski da mi izgleda veće, čistije i istinitije. A bolje se i čuje. Samo mi za to tv i služi. Još mi samo fali neki idiot da mi to zabrani jer je tv zlo i da me tira da ćorin na mini laptopu!? O čemu ti to laprdaš?

evo ga
Gost
evo ga
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

Je, je kad spojim mobitel na laptop, a laptop na televizor i meni sve djeluje nekako istinitije…Jedino se pitam cemu mi sad sluzi mobitel kad uz njega moram i televizor nosit sa sobom u drugom dzepu?

piždro
Gost
piždro
1 mjesec prije
Reply to  evo ga

Baci sve i rješi se tereta… pisano je, da će ih se samo malo oslobodit od čvrstog zagrljaja glavnog mahera..

Novi kolac
Gost
Novi kolac
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

Zato sam ja beskrajno zahvalan dr.Nestorovicu,moja majka je njega pratila i prije ove kurone,zanimala se za alternativnu medicinu.Kad je pocelo ovo sranje i postovani doktor je od samog pocetka pravio cirkus od ovoga,a kad je nedavno javno izjavio da se nece cjepiti niti jednim,i moja majka je to isto rekla.Sjetimo se kako je u vrijeme prvog vala plandemije doktor preporucio damama da idu u soping u Milano(po msn zariste i mjesto gdje ljudi bukvalno padaju po ulici),jer nema guzve i sigurno ce biti veliki popusti.Gigant.

Tucker carlson
Gost
Tucker carlson
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

Pitanje je dali je balašević otegao od ruskog cijepiva ili od nepostojećeg virusa ili od upale pluća što je manje vjerovatno.hvala.

Wulf
Gost
Wulf
1 mjesec prije
Reply to  Tucker carlson

Poznavajući njega, 99% je uzeo Pfizerovu ili neku drugu zapadnu vakcinu, čisto sumnjam da je rusku

Iva
Gost
Iva
1 mjesec prije
Reply to  Tucker carlson

Možda ga je “ubila prejaka reč”.

Jadranka Belančić
Member
Jadranka Belančić
1 mjesec prije
Reply to  Tucker carlson

Da ste preboljeli infarkt i ugradili 4 stenta , i malo jača prehlada bi vas mogla doći glave, a niti to nije uvjet… 😞✌️

Puž
Gost
Puž
1 mjesec prije
Reply to  Tucker carlson

Veli kćer da je cjepivo… bar sam tak čul.

Željko
Gost
Željko
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

Interesantan komentar, slažem se sa njim jer i sam stalno pišem o tome! “Sve ide prema mojim predvidjanjima…, nazalost! Malo popustis teror da ljudi ne eksplodiraju, da ne dodje do revolucije, pa onda opet povecas broj testiranih i broj ciklusa u PCR testovima… proglasis novi val, novi soj virusa, novu mutaciju… sve dok ljudi ne pocnu puzati na koljenima i moliti za cjepivo… poslije kojeg opet moraju nositi brnjicu!!! Sve dok ljudi totalno oguglaju! Ovu prijevaru i podvalu moze samo narod zaustaviti, nitko drugi. Bojim se da nas nema dovoljno, bojim se da su vecina ovih covjekolikih samo dobro zakamuflirane ovce… Pročitaj više »

... ....
Gost
... ....
1 mjesec prije
Reply to  Željko

Točno, iako kafići ne rade i te slične restrikcije, iako teku ima-nema manipulacije oko cjepiva i tu i tamo čujemo za nuspojave.. sve djeluje ipak mirno i kao da smo neprimjetno ušli u novi moment, u kolotečinu novoga. Nema vise onih rijeci u medijima, npr ‘zariste’. Ima nekih novih sojeva to stalno pluta kao mine oko nas. Pala smrtnost i pojavnost. Ali interesantno vidi vidi i testira se manje. Je li to postupno spuštanje lopte pred sezonu, je li to hlađenje pregrijane situacije, ili možda oboje? Hoće li novi soj razvaliti sezonu. Jeste čuli kako se spremaju za kruzer turizam,… Pročitaj više »

nonwo
Gost
nonwo
1 mjesec prije
Reply to  ... ....

Nema se što testirati jer je broj inficiranih drastično pao.Ide druga respiratorna viroza-nešto grlobolje,curi nos,bole čeoni sinusi,uglavnom bez ili s malom temp. ali ti su svi na testu negativni što ne ide u prilog proizvodnji plandemije jer zamislite,postoje i druge respiratorne viroze.Ne može proći ni ko treći val,ni novi soj-jer su negativni.

tzghhhhhjrgjjhghkjtu
Gost
tzghhhhhjrgjjhghkjtu
1 mjesec prije
Reply to  ... ....

pa to je to… otvori glupanima terase i svi presretni do kraja ljeta.a onda opet terror…mislim da neće gazda dozvoliti normalizaciju u ožujku…kupujte štrik….bit će nestašica kad krene

jablan u žitu
Gost
jablan u žitu
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

Hvala što si to podelio sa nama. Istina je da ljudi veruju sve što vide na TV. I moja majka se vakcinisala. Kad mi je mlađi brat to javio, podivljao sam doslovno! Pitao sam ga zašto joj je to dozvolio, samo je rekao da je u potpunosti podržava!? Nisam razgovarao sa njima 3 dana. Hvala Bogu dragom pa je u redu ali sam zabrinut, i sad, šta da kažeš ljudima kojima je “Amin” ono što vide na vestima?!

Sinjski laf
Gost
Sinjski laf
1 mjesec prije
Reply to  jablan u žitu

Hmm. Ipak je preživjela

Ganicus
Gost
Ganicus
1 mjesec prije
Reply to  Sinjski laf

Da sacekamo malo dok ne pokupi kakav bezazleni virus ili upalu kakva ce joj biti imunoreakcija tijela.

PlanetB
Gost
PlanetB
1 mjesec prije
Reply to  Ganicus
Jadranka Belančić
Member
Jadranka Belančić
1 mjesec prije
Reply to  Sinjski laf

Nije dovoljno preživjeti, posljedice se mogu javiti i nakon dužeg razdoblja, u tome jest poanta ovog cijepljenja 😞

... ....
Gost
... ....
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

Tv je vrag. Ja sam ne bas starija generacija i ne gledam puno serije i filmove preko streama fliksova i to. Dvdovi nula. Zašto mi je uvijek bilo interesantnije gledat nešto na tv znajući da to istovremeno gleda još pola države nego skidati, gledati poslije ‘sam’?
Tune in for more! Stay tuned! Adjust frame ratio. Uključujemo stožer.. večeras u otvorenom: red trli la uh jao; red simpatičnog i ha ha ha, poentiranje svi smo u ovome zajedno, malo otopli oko srca koje stalno zebe,reklamni blok: Misli na druge – cjepi se! Hrrrrk.. i ispočetka.

Malomorgen
Gost
Malomorgen
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

ipak bi pregovorio
po moje je kriw obican točak, nebi se ljudi selili… ili gutemberg, ljudi bi bili nepouceni, nepismeni i nebi se bunili….. možda karl benz, da nije njega jos bi imali gradove pune konjskog gnoja…
da o tw-ju… internetu ne govorimo…. 😃

p. s
nekaj drugo sam hteo napisati…. kaj ak je morenov otac pametniji i iskusniji od sina?

bez vređanja…. 🤔

CAN
Gost
CAN
1 mjesec prije
Reply to  Malomorgen

Pa bi konjski gnoj menjali sa seljacima za urode…i tako dok se ne pojavi NAPReDAK…
Koji za posledicu ima :
moralni i$prdak

Novi kolac
Gost
Novi kolac
1 mjesec prije
Reply to  CAN

👍

Malomorgen
Gost
Malomorgen
1 mjesec prije
Reply to  CAN

seljaci bi se smijali gradskom gnoju…
da je zanič…. da nije bio i eko😂

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

Dobra ti ti priča za starog. Sjetim se svog prije rata čekao da gleda dnevnik, velim mu ja što će ti to kad sve lažu i obmanjuju.

Ozzy
Gost
Ozzy
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

Režimska Tv i mnogi mediji su pokrenuli rat,psihološki rat,protiv svojih građana.Nadam se da će “građani” shvatiti da su napadnuti.Samo mi nije jasno kako ljudi to već ne vide.Rat (psihološki ili fizički,sasvim svejedno) i da se treba početi braniti od njih?Rat je počeo.I zato treba zauzeti stav i boriti se!

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije
Reply to  Ozzy

Rat je shvatilo 1% svjetskog pučanstva, ostali su programirani manje ili više.

Ozzy
Gost
Ozzy
1 mjesec prije

Sjeb… ih windows već 95 godine.Znam,nazalost.

Puž
Gost
Puž
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

Je, za ove preko 5-6 banki TV je ZAKON! Preduboko usađena navika. A razbiti ju nije nimalo lako! Dok sam majci uspio objasniti ko i kako manipulira čitavim nacijama morao sam se sa njom posvađati milion puta i zapravo je čudo da se zbog toga nismo u potpunosti razišli. I trajalo je to skoro cijelu dekadu. Da nije bilo K.Mišaka i NRZ neznam kako bih uspio. Hvala bogu ona se neče cjepiti i danas može relativno lako detektirati propagandu/manipulaciju koja dolazi preko msm kanala i TVa …. koji nažalost ne može/ne želi prestati gledati. S druge strane, njena mama i… Pročitaj više »

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije
Reply to  Puž

Dopro Krešo do njenog programa i deinstalirao ga.

Taugo
Gost
Taugo
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

Moja mater 77god. samo tv ..misa na trecem pa vijesti u 19h ..pa opet iznova ..nece se cijepit iz samo jednog razloga ..jer je jedna susjeda rekla da je cula od jedne uvazene gospođe da su unutra cipovi..i da samo zboh toga nece ..jer nece nju niko cipirat..inace ja mogu do sutra pricat o argumentima protiv cijepiva…uglavnom ne boji se korone jer nju bog cuva…
Dolazimo do zakljucka da ovi sto nisu po domovima jos imaju neke sanse ..ovi drugi nazalost ovise o drugima…

Puž
Gost
Puž
1 mjesec prije
Reply to  Moreno

Btw. @Moreno Mogli biste pustiti svome ocu bujica intervju sa Dr.Nadom Jurinčić!

shumadinac
Gost
shumadinac
1 mjesec prije

Neće biti masovnih suđenja, imaćemo mnogo ozbiljnijih problema nego sad. Ovo je biološki rat ali ne samo biološki, komplikovanije je nego u najluđim pretpostavkama. U suštini, iako donekle izmenjeno da bi se postigli mnogi ciljevi, sve se odvija prema taktici o kojoj sam odavno pisao: prvo se pusti blaži virus kao opravdanje za masovno vakcinisanje. U sledećem naletu (a mi vidimo da ih je više – kako bi bilo uverljivije) ide stvarno opasan virus od koga će biti zaštićeni oni vakcinisani – ali ne bilo kojom vakcinom!!! Za sada je vakcinacija haotična ali nikako ne gubite iz vida učešće vojske… Pročitaj više »

Mr.T
Gost
Mr.T
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

Kako se to pusta virus? Onako kako nam serviraju u hollywoodskim filmovima? Iz epeuvete izliju zelenu tekucinu koja se dimi, u ventilaciju podzemen zeljeznice? 😊
Virusi se ne mogu proizvesti, virus ne postoji izvan tjelesne stanice. Virus nema probavni sustav, virus nema reprodukcijski sustav, nema nukleus, nema respiratorni sustav. Ali nama su prodali ideju da on ima zelju i volju da nas “zarazi” razboli. Sam pojam , nevidljivi neprijatelj je apsurdan i smijesan, ako razmislimo o tome bar 10 sekundi

Tvrtko
Gost
Tvrtko
1 mjesec prije
Reply to  Mr.T

U redu, štima sve to, a sada objasni epidemiju i pandemiju, zašto su simptomi bolesti masovni, objasni u par rečenica. Virus ne postoji van stanice, što natjera stanicu da ga stvori i kako se to detektira?

KISIK
Gost
KISIK
1 mjesec prije
Reply to  Tvrtko

PRIČA O ISTINI Prema legendi iz 19. stoljeća… Jednoga dana susrele su se Istina i Laž. Laž reče Istini: “Danas je zaista predivan dan!” Istina pogleda prema nebu i uzdahne … jer dan je zaista bio predivan. Provele su dosta vremena zajedno, da bi se u jednom trenutku zatekle blizu zdenca. Laž reče Istini: “Voda je zaista ugodna, idemo se okupati zajedno!” Istina je i ovaj puta bila sumnjičava pa je sama probala kakva je voda i otkrila kako je odista vrlo ugodna. Razodjenule su se i krenule na kupanje. Iznenada, Laž iziđe iz vode, odjene na sebe odjeću Istine… Pročitaj više »

Istražuj
Member
Famed Member
Istražuj
1 mjesec prije
Reply to  Tvrtko

“… Virus ne postoji van stanice…” Koliko se sjecam, vi niste novi ovdje ne diskusijama… Dakle imali ste priliku – SAMI istraziti, a na osnovu mnogobrojnih uvodnih tekstova portala Logicno, kao i brojnih poveznica kolega na diskusijama… Nije vam palo na pamet – ili ste smatrali da ste izuzetno “pametni”…? Izgleda da cak niste ovo pitanje postavili ni vasem “ljekaru” ili mozda nekom idiotu “epidemiologu“, ali postavljate ljudima koji nisu “struka”…? Ako vam neko sada od “nestrucnjaka” i objasni cijeli proces – sta ce to vama znaciti…? Sta ce vam znaciti, cak i ako vas uputi na prave strucnjake (a… Pročitaj više »

Mr.T
Gost
Mr.T
1 mjesec prije
Reply to  Istražuj

👍

Tvrtko
Gost
Tvrtko
1 mjesec prije
Reply to  Istražuj

Hvala na iscrpnom odgovoru, nisam medicinske struke ni približno ali ako krenem razmišljati svojom glavom, kako kažeš, poćet će me boljeti, sve će mi se izmješati a onda može doći i do ludila, nije da sad baš nešto nisam lud ali nije bitno. Dakle virus je mrtav, bakterija je živa i ona radi njasra u organizmu a protiv njih nekakvih otrova ima. Znači da nas sve skupa uredno hebu u glavu sa nekim nevidljivim i nepobjedivim virusima ili što god to je a nauka nije sigurna što to je i kako se boriti sa tim nakupinama. kao klinac sam prebolio… Pročitaj više »

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije
Reply to  Tvrtko

Ušao si u njegovo energetsko polje, u njegovu auru koja je bolesna, pošto nisi imao snažno energetsko polje on ti je prenio “informaciju” koja je zarazila tvoj imunološko energestki pojas tom frekvencijom. Sve u nama funkcionira sa elektrosignalima koji putuju živcima. Ako ti netko ili nešto hakira naponske senzore može raditi od tebe što želi. Ako je netko ili nešto u tebe već unio hranom, vodom, zrakom, cjepljenjem silne metale koji mogu preuzeti ulogu naponskih senzora, transmitera, risivera onda sa elektromagentnim zračenjem vodova struje u zidovima, električnim uređajima, wifi, 12345 G, blutut, bežični telefoni itd može davati zapovjedi tvom organizmu… Pročitaj više »

Malomorgen
Gost
Malomorgen
1 mjesec prije
Reply to  Istražuj

odtipkaj virusi…. kaj su virusi….. i sve znaš
to je znanost

pera lozac
Gost
pera lozac
1 mjesec prije
Reply to  Istražuj

Krece se sa logorima.

pera lozac
Gost
pera lozac
1 mjesec prije
Reply to  pera lozac

Neznam zasto mi neda da postavim link al ok .
Justin Trudeau bivsi premijer i predsednik liberalne partije Kanade, 22/2/21 tvituje ovo:
Ako ste negativni na PRC test, karantin cete “odlezat” kod kuce, karantin je obavezan i morace se postovat.
Ako je test pozitivan, bicete trenutno odvedeni u strukture predvidjene za karantin (logore).

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije
Reply to  pera lozac

To su več pričali prije pola godine u Kanadi, sad primjenjuju, nadam se da imaš gvožđa.

pera lozac
Gost
pera lozac
1 mjesec prije

Ako nema, nabavice se.
nego nazalost moram ti priznati da si bio u pravu za Putina i ti i Iztrazuj, poceli su sa prisilnim vakcinisanjem ljudi, ulaze specnaci u kuce i bockaju.
Ruski mi nije jaca strana pa nemogu da shvatim koja zona je u pitanju (neka primorska). ali kazu da ce bit na “citava strana” sto bi reklo u celoj drzavi.
Neda mi ovo da postavim link, a bas treba pogledat.
https://www.facebook.com/100000561901703/posts/4187442057951150/

Maja
Gost
Maja
1 mjesec prije
Reply to  pera lozac

Ma daj to mora da je neka zahebancija

pera lozac
Gost
pera lozac
1 mjesec prije
Reply to  Maja

neznam, svasta je moguce.

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije
Reply to  pera lozac

Paaa za Nosferatua sam sumnjao još od tornjeva i pisao na večernjaku prije 15 godina da mi on smrdi i da mu ne vjerujem. Dakle nekih aktivnih 15 godina sam ga prozreo tko je i što je i za koga radi. Istražuj je priznao da ga je prozreo kroz kurtonu što ne umanjuje njegov rad ako je to spoznao poslije mene.

đo đok
Gost
đo đok
1 mjesec prije
Reply to  pera lozac

Mislim da su to dezinf . Gledam cesto uzivo baklyikov kanal iz petrograd. Nema skoro nikakvih mjera. Koncerti bez maski.

pera lozac
Gost
pera lozac
1 mjesec prije
Reply to  đo đok

Neznam, meni je drugar poslao snimak, pregledao sam stranicu tipa koji ga je objavio i nije neki Fuck-cheker ili slicno, stavise.
Probacu pronaci izvor.

rimtu
Gost
rimtu
1 mjesec prije
Reply to  pera lozac

Ne djeluje mi autentično, ali Rusija je u pitanju pa je sve moguće.

otpisani
Famed Member
otpisani
1 mjesec prije
Reply to  Tvrtko

Pojava sezonskih bolesti je vezana uz periode u kojima vladaju nepovoljni životni uvjeti – pojačana hladnoća (ili vrućina) pojačana vlažnost, živa biljna hrana nestaje… i sve to zajedno rezultira napadom na naš život a kao posljedica dolazi do pada imuniteta naročito kod ljudi koji se uglavnom hrane umjetnom, procesiranom hranom uzimaju razne “lijekove”i žive u dodatno lošim uvjetima. U takvim okolnostima, uz pad imuniteta dolazi do neravnoteže mikroorganizama (bakterija,gljivica) u našem organizmu (sa kojima živimo u simbiozi) pa do ponovne uspostave ravnoteže naše tijelo bude napadnuto iznutra samim tim mikroorganizmima (čiji se broj uvećao) i njihovim metaboličkim produktima koji remete… Pročitaj više »

Mr.T
Gost
Mr.T
1 mjesec prije
Reply to  Tvrtko

Koju pandemiju, onu koju nam serviraju kroz medije?
Ja ne vidim druge pandemije.
Na ostalo je odgovorio kolega Istrazuj, i to temeljito, puno bolje nego sto bi ti ja obrazlozio

otpisani
Famed Member
otpisani
1 mjesec prije
Reply to  Mr.T

I kolega otpisani 😉

Mr.T
Gost
Mr.T
1 mjesec prije
Reply to  otpisani

Sad sam procitao tvoj komentar. Slazem se i kolega otpisani je to dobro objasnio 😊👍
Nadam se da ce Tvrtko procitati i tvoj post

Tvrtko
Gost
Tvrtko
1 mjesec prije
Reply to  Mr.T

Sve pročitao, zahvaljujem svima na trudu.
Mene nikada nije sram reči da nešto ne znam.

Novi kolac
Gost
Novi kolac
1 mjesec prije
Reply to  Tvrtko

Moj druze ja dok nisam naisao na ovaj portal mislio sam da sam poludio,da me paranoja uzela pod svoje i da nisam naisao na portal vjerovatno bih se i ja uspavao,mada mi je od samog pocetka sve bilo sumnjivo,nelogicno,iako sam totalni laik i za medicinu i geopolitiku.Hvala Logicnom.

Kihot
Gost
Kihot
1 mjesec prije
Reply to  Tvrtko

Na stanicu utječu elektromagnetski valovi.

Inače primjetio sam kako oko 22h dolaze majstori instalirati nekakav čip, malu karticu po javno rasvjetnim stupovima. pitam ga što je to. kaže za efikasnost. smrdi mi to na najjače.

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije
Reply to  Kihot

Instaliraju mikro stanice 5G! Za njih ne trebaju dozvolu, mogu ih posijati u led uličnu rasvetu koliko žele.

Kihot
Gost
Kihot
1 mjesec prije

Slijede novi “valovi virusa”…

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije
Reply to  Kihot

Znaš i sam buraz što slijedi, da! Kad proradi 60 Ghz to je već oružje koje će upotrebljavati, nisu ga badava postavili, ovo do 6 Ghz i nekako.

Ttttr
Gost
Ttttr
1 mjesec prije

Mislim da ipak nije 5G, bar za sad. Instaliraju LoRa module kojima će daljinski da pale/gase rasvjetu, bežično, naravno.

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije
Reply to  Ttttr

Može biti da si u pravu ali da bi pokrili teritorij nekog grada moraju imati bezbroj mikro stanica i za koje ne trebaju dozvole od hakoma, posijat će ih na desetine tisuća okolo. Ako je ovo tvoje u pitanju, za sada, onda je vezano vjerojatno za ono gašenje ulične rasvjete kako je jewropska komisija zapovjedila da ne znam 3 sata preko noći moraju gasiti uličnu rasvjetu. Što će tad raditi u mraku zamisli se.

Ja robot
Gost
Ja robot
1 mjesec prije
Reply to  Tvrtko

Evo ja cu ti objasnit . simptomi su masovni jer si retariran. Ljudi umiru jer si retariran. Virus postoji jer si reardiran. Da ti nisi reardiran nebi postojali ni virusi. Kakvi jebeni simptomi. Simptomi nosenja maske . Prehlade. Simptomi trovanj dezificijensima. Simptomi ljekova. Simptomi simptomi planktoni neutroni moroni koroni. Kome zvono zvoni. ZIVOT JE UZROK SVAKE SMRTI KAD GA VISE NEBUDE ISKORJENIT CEMO SMRT

jablan u žitu
Gost
jablan u žitu
1 mjesec prije
Reply to  Mr.T

Chemtrails ili vodovod bi ispunjavali te uslove, razno – razni aditivi u hrani, mleku, čaju, kafi, koji su sami za sebe bezopasni ali međusobno reaguju. Naravno, to bi moralo biti globalnih razmera, a kao što vidimo, ovo i jeste to. Vakcina bi mogla biti “okidač”.

Mr.T
Gost
Mr.T
1 mjesec prije
Reply to  jablan u žitu

Slazem se sa ovim sto si naveo. Lose prehrambene navike, otrovi koje unosimo u tijelo, pa i sam metabolicki otpad, koje tijelo stvara, jer se konstantno obnavlja, su vjerojatno uzrok da tijelo stvara te solvente, otapala, koja nazivaju virusima, da bi ocistili tijelo i vratili ga u neko koliko toliko normalno funkcioniranje. Sjecam se jedne situacije iz rane mladosti. Brat od dobrog prijatelja se zakacio na heroin, pa me je ovaj zamolio da budemo s njim nekoliko dana dok je prolazio krizu. Bili smo u jednoj kuci s njim,nismo ga pustali nigdje, niti smo popustali kad je imao napade ocaja… Pročitaj više »

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije
Reply to  Mr.T

Odlična usporedba simptoma ovisnosti sa simptomima bolesti i regeneracije, bravo. Regeneraciju upališ ako tjelo jako opteretiš. Ako šetaš desetak kilometara hodom nečeš je upaliti. Ako šprintaš 100 metara a onda šetaš 500 metara i tako pola sata upalit češ je. Isto ako opteretiš mišiće do maksimuma teškim teretom. Ako postiš dva dana isto pališ regeneraciju, zato je post i gladovanje zdravo.

Mr.T
Gost
Mr.T
1 mjesec prije

Hvala. U pravu si za post i za jaci trening. Isprobavao sam i pokusirao na sebi masu puta. Tijelo je savrsena masina.
Nekako me uvijek bunilo to da se ta kriza skidanja s ovisnosti gleda kao pozeljna, a simptomi su skoro identicni gripi, vjerojatno puno intenzivniji, ali to je to. Zasto onda kad imamo virozu, ili gripu, i prolazimo tu krizu, te simptome i muke, ne mislimo da je to isto tako ciscenje, kao kad se ovisnici skidaju sa teskih narkotika. Zakoni u tijelu su isti

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije
Reply to  Mr.T

Ovo tvoje vrijedi ponoviti jer razbistri mutnu vodu tame: “Nekako me uvijek bunilo to da se ta kriza skidanja s ovisnosti gleda kao pozeljna, a simptomi su skoro identicni gripi, vjerojatno puno intenzivniji, ali to je to. Zasto onda kad imamo virozu, ili gripu, i prolazimo tu krizu, te simptome i muke, ne mislimo da je to isto tako ciscenje, kao kad se ovisnici skidaju sa teskih narkotika. Zakoni u tijelu su isti.”

Lux
Gost
Lux
1 mjesec prije

Proučite autofagiju. Moje osobno iskustvo je izuzetno pozitivno.

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije
Reply to  Lux

Na tome sam skoro godinu dana, tako će biti dok ne odem u vječna lovišta.

rimtu
Gost
rimtu
1 mjesec prije
Reply to  Mr.T

“Majstor” trola na najjače.

Mr.T
Gost
Mr.T
1 mjesec prije
Reply to  rimtu

Trolejbus 😊

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije
Reply to  Mr.T

Hehehehe: “Virus nema probavni sustav, virus nema reprodukcijski sustav, nema nukleus, nema respiratorni sustav. Ali nama su prodali ideju da on ima zelju i volju da nas “zarazi” razboli.”

Novi kolac
Gost
Novi kolac
1 mjesec prije

I da ima mozak jer je lukav i prepreden,a sad jos cujem da je dobio raketni pogon.Cirkus.

Ivan
Gost
Ivan
1 mjesec prije
Reply to  Mr.T

Virus je živ, kaže vlada šex

Ozzy
Gost
Ozzy
1 mjesec prije
Reply to  Mr.T

Yo

Legendarni Grk
Gost
Legendarni Grk
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

Netko mi je nedavno rekao da su u Hrvatskoj navodno počeli pozivati ljude telefonom na cijepljenje. Ako je tako, onda je vjerojatno najbolje prestati se javljati na nepoznate brojeve. Isto tako, ako zvone ili na vrata kucaju nepoznati ljudi, uopće ne treba reagirati, jer bi mogla biti njihova medicinska zamka ili neka druga prevara. Dobili smo poštom neki bezvezni poziv na nekakva medicinska skeniranja i testiranja u bolnici, ali smo to naravno ignorirali i bacili u smeće, pa su zvali telefonom – opet smo odbili njihov poziv, uz čudan završni komentar s njihove strane koji mi je odmah bio sumnjiv… Pročitaj više »

KISIK
Gost
KISIK
1 mjesec prije
Reply to  Legendarni Grk

Pajser i onaj kurdski ďžukac šta vukove kolje ?

Legendarni Grk
Gost
Legendarni Grk
1 mjesec prije
Reply to  KISIK

Znam dvojicu koji u džepu nose onaj mali sprej za oči – ako te našprica s time onda ne vidiš otprilike sat i pol.
Jedan od njih se tako spasio od napada uličnog psa.
Postoji i veliki sprej protiv medvjeda koji ima domet oko 5 metara, ali taj ne stane u džep.

Tupko Glupko
Gost
Tupko Glupko
1 mjesec prije
Reply to  Legendarni Grk

Ti sprejevi su odlična stvar.

Novi kolac
Gost
Novi kolac
1 mjesec prije
Reply to  KISIK

Imao sam kangala,zvjer bukvalno,ali ga je nemoguce hraniti,trosio sam za njegovu ishranu otprilike koliko i za zenu,mene i dijete zajedno sa djetetovim pelenama.Na kraju sam ga poklonio covjeku koji ima lanac mesnica.

KISIK
Gost
KISIK
1 mjesec prije
Reply to  Novi kolac

…bit će hrane…
novinari polikurve
pseudonjaci ma lešo.

otpisani
Famed Member
otpisani
1 mjesec prije
Reply to  Legendarni Grk

Ili samokres u džepu ?
(taj ti ima veći domet;)

Novi kolac
Gost
Novi kolac
1 mjesec prije
Reply to  otpisani

Nema potrebe,ako ti pridju samo kaslji u njih,vise se toga sad ljudi boje nego samokresa😄

Trt
Gost
Trt
1 mjesec prije
Reply to  Legendarni Grk

Samo lezi i pravi se mrtav;)

Tupko Glupko
Gost
Tupko Glupko
1 mjesec prije
Reply to  Legendarni Grk

Ako imaš ograđeno dvorište, a uđu ti u njega i pozvone na vrata, snimi ih kamerom, neka ti se predstave, zatraži osobnu, zapiši podatke a onda lijepo odi u najbliže Državno odvjetništvo. Prijavi kazneno djelo temeljem članka 141. Kaznenog zakona: Kazneni zakon (nn.hr) Citiram ga ovdje: Članak 141. (1) Tko neovlašteno prodre u tuđi dom ili poslovni prostor ili zatvoreni ili ograđeni prostor koji pripada tom domu ili poslovni prostor ili se na zahtjev ovlaštene osobe otuda ne udalji, kaznit će se kaznom zatvora do jedne godine. (2) Ako kazneno djelo iz stavka 1. ovoga članka počini službena osoba u… Pročitaj više »

otpisani
Famed Member
otpisani
1 mjesec prije
Reply to  Tupko Glupko

Bravo! Odlična ideja za početak….(svakako bolja od potezanja letve ili palice, ili nedajbože, kakvog oružja)
Evo kopirati ću ovaj članak kaznenog zakona i uokvirenog postaviti na vidno mjesto u kući da i ostali ukućani u svakom trenutku znaju kako se postaviti u slučaju nečijeg upada na naš posjed i dom.

shumadinac
Gost
shumadinac
1 mjesec prije
Reply to  Legendarni Grk

I kalašnjikov – za svaki slučaj 🙂

CAN
Gost
CAN
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

Pade mi napamez specijalni rat…
Gdje nesta onih (30 do 50 hilada komandosa (usra nato),prije godinu otprilike su sletjeli ovdje…je rsprvljano n temu…

P.S.Zapamti :cjepivo je jedini bojni otrov zasad,. i nije tu da štiti,doli uništi imun.sistem…i svake godine po 2x se bost…nije neka opcija normalnom čoeku.
Za novi val (3/21)će se pobrinit strah cjepljeni i maske .
P.S.Kako reagira ljudsko tijelo kad izađe ispod maske u proljetni dan-deoksidirano preplašeno…i deinformirano?
Kako na to reagira moj ili morenov otac?
Po meni nastupaju deformacije stanica…a to opet stvara bolest kod većine nas.
NeznamNisamPametan.
Pozdrav

Ja robot
Gost
Ja robot
1 mjesec prije
Reply to  CAN

Nemoj govorit da nisi pametan . To je naša parola

shumadinac
Gost
shumadinac
1 mjesec prije
Reply to  CAN

Čim se nešto nameće (a vakcina se nameće, bar retorikom) i uz to još ni proizvođači vakcine a ni zdravstvo bisu sigurni u efikasnost… mora da je dobro 😉

CAN
Gost
CAN
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

Covidologija je trojanac… za programiranu pljačku preostalih zaliha
Vode ZRAKA i zemljišta.
Usput će šef odradit par milijardi mrtvih do 2030…
indoktrinitati dicu u robote 1/1.
I to je to .
Ostalo će doći”samo od sebe” na psihopatskoj listi želja.
Veeruj u sebe…pa ćemo se moći jedan na drugoga osloniti…kad dođe voda do čela.
Živ bio.;)

infrvuwnbowurebvuerw
Gost
infrvuwnbowurebvuerw
1 mjesec prije
Reply to  CAN

Briljirao si ovdje sa ironijom i snagom istine u malo rijeći: “Covidologija je trojanac… za programiranu pljačku preostalih zaliha
Vode ZRAKA i zemljišta.
Usput će šef odradit par milijardi mrtvih do 2030…
indoktrinitati dicu u robote 1/1.”

CAN
Gost
CAN
1 mjesec prije

Dešava mi se pred očima .a.za neke stvari sam senzibilizirano objektivan.

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

Ako virusi uoće postoje i ako je onako kako ti veliš u prvoj polovici napisa onda bi perfidnije od tame bilo da sa tim “opasnijim” virusom(prije bih rekao sa nekim otrovom, sa onim svim metalima u nama koji će korespondirati sa elektromegnetnim zračenjem a 60Ghz.i 5G samo što nije operativan) pobiju u drugom naletu one koji se ne cjepe, rješe se na taj način onih koji se neće cjepiti to jest biti poslušni. Iako ovo sve doživljavam kao tvoje perfidno trolanje u korist “cjepljenja”, “vakcinisanja” da bi ostali živi u “drugom naletu”. Možeš navlačiti ove naivne na taktiku malo istine… Pročitaj više »

Mr.T
Gost
Mr.T
1 mjesec prije

Provalio si ga 👍

otpisani
Famed Member
otpisani
1 mjesec prije

…jako simptomatično (simptom latencije)! …ima već tri sata kako si bocnuo šumadinca a on ne reagira ?(u međuvremenu je reagirao na komentar @CAN) …očito se radi o simptomu selektivne neosjetljivosti na neke podražaje 😉

shumadinac
Gost
shumadinac
1 mjesec prije
Reply to  otpisani

Da bih mu odgovorio morao bih više puta da pročitam da bih uopšte shvatio tok misli…
Nisam uspeo ni prvi put do kraja da pročitam, ako bih morao ponovo bacio bih se kroz prozor 🙂

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

Hehehe, šprdaj se isto kao i sa onim avatarima kad vidi vraga Švab, Mišak, Ajk priča ono što sam ja tipkao prije koju godinu ovdje a ti se smijao, hehehe, smij mi se i dalje hehehe………….

Puž
Gost
Puž
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

Krivo!
Pogledaj si bujicu sa doktoricom Nadom Jurinčić pa če ti biti jasnije što su virusi. A i nakon njenog izlaganja lakše je shvatiti tko i kako gura plandemiju…

Trondhjemite
Gost
Trondhjemite
1 mjesec prije
Reply to  shumadinac

“prvo se pusti blaži virus kao opravdanje za masovno vakcinisanje. U sledećem naletu (a mi vidimo da ih je više – kako bi bilo uverljivije) ide stvarno opasan virus od koga će biti zaštićeni oni vakcinisani – ali ne bilo kojom vakcinom!!!” Pa baš suprotno. Po svemu se čini da je cilj bio slabi virus koji će izazvati otpor stanovništa. Sa slabim virusom i s poplavom lako dostupnih različitih informacija kod ljudi se izazvala sumnja. Sve je veći broj protivnika cijepljenja, stvorilo se ogromno nepovjerenje prema sustavu, prema zdravstvu i znanosti općenito. Nude cijepljenje, a većina ga ne želi, nameću… Pročitaj više »

CAN
Gost
CAN
1 mjesec prije
Reply to  Trondhjemite

Ne puštajmo vetrove u eter.

infrvuwnbowurebvuerw
Gost
infrvuwnbowurebvuerw
1 mjesec prije
Reply to  CAN

Hahaha……….

Davor drugi
Gost
Davor drugi
1 mjesec prije

Da je to eksperimentalno cjepivo nema nikakve dvojbe, kao ni to da su neželjene reakcije još uvijek nepoznate. Ok je da se i o tome piše, ali mi je to posve nebitno.
Ako ga sutra i usavrše da bude sa minimalnim nus pojavama ili nikakvim, ne želim se cijepiti i moj prirodni imunitet zamjeniti cjepivom, ne želim nikakvo uvjetovanje po pitanju cjepljen/necjepljen, kao ni to sto ne želim ni u kojem slučaju postati djelom mrlinda/bil agende. Točka

tihobl
Gost
tihobl
1 mjesec prije
Reply to  Davor drugi

Nije eksperimentalno i nije neispitano.
Turcin u Njemackoj 20 godina ga je ispitivao. Pokusavao je da nadje lijek za rak punih 20 godina i nije uspio. Ali izgleda da je uspio nesto drugo cim je placen 700 miliona. Isto tako trazeci lijek za srce otkrili su da za nuspojavu ima snaznu musku potenciju i prodaju ga pod imenom Vijagra. Sad bi trebalo procitati strucne publikacije i vidjeti kakve je nuspojave turcin zabiljezio tokom svojih eksperimenata, jer nebi mu dali tolike pare na lijepe oci.

Lucija, prva
Gost
Lucija, prva
1 mjesec prije
Reply to  tihobl

Turčin se NIJE CJEPIO svojim cjepivom.
mRna cjepiva su itekako eksperimentalna.
Pise manjina da nisu testirana na životinjama (Pfizer). ,

tihobl
Gost
tihobl
1 mjesec prije
Reply to  Lucija, prva

Naravno da nije nije lud. A sto se tice testiranja na zivotinjama radjena su naveliko prosle decenije. Ali tad navodno nije radjena ova vakcina protiv korone, pa nije ni testirana. Fajzer nije imao vrmena da odradi testiranja na zivotinjama, odradio je prvu fazu na ljudima, dobio privremeno dozvolu od SAD i EU da odradi drugu i trecu fazu (pogledaj zvanicno nigdje mu nije registrovana vakicna, vec ima privremene dozvole za provodjenje ispitivanja). Ali pustio fajzer, moderna je daleko zanimljivija. Osnovana je prosle decenije i ulozene su ogromne pare, a nije proizvodila nista, vec samo nastavila razvijati turcinove eksperimente. Puno para… Pročitaj više »

Nonwo Nonwo
Member
Famed Member
Nonwo Nonwo
1 mjesec prije
Reply to  tihobl

Modernini molekularni biolozi,bivši djelatnici kritični su prema brzom razvoju sadašnje modernine mRNA covid vakcine jer ZNAJU da ju desetljeće nisu uspjeli napraviti.

Nonwo Nonwo
Member
Famed Member
Nonwo Nonwo
1 mjesec prije
Reply to  Lucija, prva

Naravno da su eksperimentalna jer klinički pokus traje-točno je navedeno da eksperiment/pokus završava za cc godinu dana od sada(mala razlika u dva mjeseca između raznih proizvođača).Svi koji se cijepe su neplaćeni sudionici pokusa koji uz to nemaju pravo na odštetu(za razliku od onih koji su potpisali sudjelovanje u početku kliničkog pokusa).
Zato i sva cjepiva imaju UVJETNO ODOBRENJE.
Nisu testirana na životinjama.

PlanetB
Gost
PlanetB
1 mjesec prije
Reply to  Lucija, prva

Zapravo bila su testiranja na zivotinjama ali rezultati su bili porazavajuci. I onda
jer ipak se radi o prestizu i lijepoj svotici samo su preskocili ta istrazivanja na zivotinjama. Pfizer i Moderna su ucinili bas to.

https://www.bitchute.com/video/thgHE7VUsDrn/

Davor drugi
Gost
Davor drugi
1 mjesec prije
Reply to  tihobl

Dobro si to primijetio 👍👍
Znači ako je praksa učiti iz iskustava, lik je u nešto punih 20 godina ciljao, u što je konkretno pogodio, tek ćemo vidjeti.👍

Sinjski laf
Gost
Sinjski laf
1 mjesec prije
Reply to  Davor drugi

Praks i je učenje iz iskustava… Samo je problem što u teoriji nema razlike između prakse i teorije, a u praksi ima

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije
Reply to  Davor drugi

Ovom rečenicom si rekao koji im je cilj (uz onaj da nas pretvore u borgove prikljućene na njihove servere upravljani umjetnom) : “ne želim se cijepiti i moj prirodni imunitet zamjeniti cjepivom.” Od kad nas cjepe namjerno nam atrofiraju imunološki sustav i isti taj tjeraju da uništava vlastite organe koje zamjeni sa stranim tijelom. Do sada su cjepiva a i kemija u hrani, vodi, zraku bili odgovorni za skoro 20% autoimnuih bolesti, a i ostalih novih, koje se množe geometrijskom progresijom. Poslije ovih kura cjeljenja koje neće prestati cjepljenje će biti uzrok 100% svih autominuh bolesti.

Maki
Gost
Maki
1 mjesec prije

Postoje indikacije da cjepiva sadrze mutirane celije raka i da ce oni koje prime cjepivo oboljeti, ne odmah, vec nakon 10-ak godina. Dakle, posle masovnog cijepljanja moguce je da ce kasnije doci do masovnog umiranja stanovnistva. Nuspojave cjepiva morale bi se ispitivati na duzi vremenski period pa tek onda da se uvedu u upotrebu. Medjutim, ovde se ocigledno radi o planu depopulacije i smanjenja broja stanovnika na ovoj Planeti pri cemu ce narodi svijeta platiti usluge sopstvenog istrjebljenja!

Darko
Gost
Darko
1 mjesec prije
Reply to  Maki

Pa ima Talijanska studija,corvelva,gdje su nađeni virusi raka kokosi,avian lecosis,te virus konjske anemije, kada su ispitivali cijepiva.Jasno tu je i sv40 polio cjepiva,kada su iz bubrega prebacili majmunji virus u ljude.

tihobl
Gost
tihobl
1 mjesec prije
Reply to  Maki

Sto bi ubacivali celije raka u vakcinu?
Znas li kako se radi genetska modifikacija bilo kog organizma? Ova mRNA me podsjeca na mosantove genetske makazice kojima ubacuju segmente gena u postojeci genom.

Legendarni Grk
Gost
Legendarni Grk
1 mjesec prije
Reply to  tihobl

Ne ubacuju se stanice raka – ubacuje se oko 40 modificiranih DNK komadića koji su u vezi raka-tumora i nakon te genetske promjene ti se “prirodno” razvije rak nakon nekog vremena po genetskoj naredbi koja je ovim lukavim načinom promijenjena da to izazove. Budući da se rak razvije tek nakon nekoliko godina, nikome ništa nije sumnjivo i teško je to povezati s cjepivom. Zato mala djeca nakon cijepljenja dobivaju rak, iako nema nikakve logike da ga tako brzo dobiju. Naravno da Banda ništa o tome ne govori – to su otkrile neovisne analize cjepiva u Italiji prošle godine – objavio… Pročitaj više »

Legendarni Grk
Gost
Legendarni Grk
1 mjesec prije
Reply to  Legendarni Grk

Ovdje je cijeli tekst koji sam ranije objavio – nije 40, nego 560 promijenjenih DNK koji izazivaju rak u ubačenom degeneriranom genomu: Natural News je objavio novo izvješće o cjepivima koja imaju štetne učinke:   https://www.naturalnews.com/2019-11-25-vaccines-cause-permanent-brain-injury-development-years.html   Ovo je novo, a namjera mi je ukazati na neke neugodnosti koje su one propustili – trenutna serija cjepiva je posebno napravljena s višestrukim vektorima uništenja da bi dijete sigurno bilo oštećeno.   Ovdje su originalni uništavači u cjepivima:   Počeli su sa živom. To ne treba objašnjavati. To je automatsko oštećenje mozga, bez obzira što oni guraju kao razlog da se živa… Pročitaj više »

Legendarni Grk
Gost
Legendarni Grk
1 mjesec prije
Reply to  Legendarni Grk

dr. Slađana Velkov:   “Lekar, direktor klinike, koji je gostovao na televiziji zajedno sa mnom, u vezi vakcina, posle emisije prilazi meni i voditeljki, pruža mi ruku i kaže:   Svaka vam čast na ovome što radite, i ja bih sve to rekao, ali ne mogu, smenili bi me sa mesta direktora klinike, sa političke pozicije, uništili bi me.   A u emisiji je zdušno promovisao vakcine – znači zna sve, ali obmanjuje javnost da su vakcine bezbedne. I on je položio Hipokratovu zakletvu.”   Još jedan čovjek iz Srbije piše što su mu osobno rekli neki liječnici:   Evo… Pročitaj više »

Dinarosaurus
Gost
Dinarosaurus
1 mjesec prije
Reply to  Legendarni Grk

Jedan šef svima:
Virusi u napaddd!

P.S.Bravo Legendo

Sinjski laf
Gost
Sinjski laf
1 mjesec prije
Reply to  Legendarni Grk

Sve štima samo jedno pitanje. Jel i ruski sputnjik ovakvo cjepivo??????????????!!!!!!!!!!

Lucija, prva
Gost
Lucija, prva
1 mjesec prije
Reply to  Sinjski laf

Ne. Sputnik je tzv vektorsko cjepivo.
Ono V u SputnikV znati “VE” od vektorsko.

Kod svakog cjepiva bitne su tri stvari:
– način izrade,
– čistoća izrade: neka pokupe viruse iz okoline. Neka iz podloge.
– dodaci cjepivu.

Nonwo Nonwo
Member
Famed Member
Nonwo Nonwo
1 mjesec prije
Reply to  Lucija, prva

Vektorsko je samo način unosa,materijal koji unose je isti,a to je bitno.

Legendarni Grk
Gost
Legendarni Grk
1 mjesec prije
Reply to  Sinjski laf

Bježi od svakog cjepiva, ako ti je život mio – vjerojatno je cijeli cirkus fiktivan, jer inače ne bi namještali brojeve za oboljele i umrle. Ovi koji imaju neke simptome su nečim otrovani – ranijim cjepivom ili drugim toksinima ili imaju prehladu, gripu, temperaturu, upalu pluća i slično, a svi medicinski tretmani i “liječenja” samo ubrzavaju smrt. Nema se što dirati ili “popravljati” u zdravom čovjeku. Već sam rekao kako su mene tako prevarili i otrovali kada sam s 20 godina bio mlad i naivan i nisam imao pojma što se događa u pozadini. Jedva sam se izvukao nakon 9… Pročitaj više »

tihobl
Gost
tihobl
1 mjesec prije
Reply to  Legendarni Grk

Legendo koliko se ja razumijem u medicninu svejedno im je ubacivali 40 ili 560 fragmenata DNK. Organizmi su sposobni da izadju na kraj sa jos vise smeca (u vecini slucajeva). Ali napraviti vakcinu u kojoj 70% sadrzaja cine mosantove alatke za genetsku modifikacuju je nesto drugo.

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije
Reply to  Legendarni Grk

Bravo Grk.

tedi
Gost
tedi
1 mjesec prije
Reply to  Legendarni Grk

Sijecam se tog tvog komentara.
Sada im je plan cijepiti poulaciju 55+, sa svim tim govnima ubacenim u cijepivo,a rezultat ce se pokazati za cc5 do 10g i nitko nece povezati nastale bolesti sa cijepivom.
Gadafi je javno rekao u UN izmisljati ce viruse da bi vam prodavali cijepiva,zato je ubijen,jer je otkrio tajnu.
Dr Alek Raacic je rekao da je MMF rekao da ce se penzija uzivati samo 10g jer stari ljudi vise ne vrede jer ne stvaraju, samo trose kako hranu tako i zdravstvene usluge sto mnogo kosta,i da su rekli da ce to rijesiti SZO.

Lucija, prva
Gost
Lucija, prva
1 mjesec prije
Reply to  tedi

9 mjeseci.
Karcinomi.

PlanetB
Gost
PlanetB
1 mjesec prije
Reply to  Lucija, prva

tocno dr Sheri Tenpenny koja se vec vise od 20 godina bavi korupcijom vakcina tvrdi da sa MRNA tehnologijom svi danas cjepljeni u roku od godine dana imat ce ozbiljne reakcije koje ce ih ubiti.

https://www.bitchute.com/video/thgHE7VUsDrn/

Vrlo slicno govori i dr Doleres Cahill iz Irske.

AbraCAdaBra
Gost
AbraCAdaBra
1 mjesec prije
Reply to  tihobl

1 kroz 1

Istražuj
Member
Famed Member
Istražuj
1 mjesec prije
Reply to  Maki

“… Dakle, posle masovnog cijepljanja moguce je da ce kasnije doci do masovnog umiranja stanovnistva….”

Vise nego logicno.

KISIK
Gost
KISIK
1 mjesec prije
Reply to  Maki

…u to.grmu ležizec već dugo.

... ....
Gost
... ....
1 mjesec prije
Reply to  Maki

I nema bilu brige oko pokopa ili kremiranja milijardi u roku tjedana.

tedi
Gost
tedi
1 mjesec prije
Reply to  ... ....

treba otvarati agencije za sahrane,cist profit i puno posla.

Novi kolac
Gost
Novi kolac
1 mjesec prije
Reply to  tedi

Sa stalnom tendencijom rasta.

Sinjski laf
Gost
Sinjski laf
1 mjesec prije
Reply to  Maki

Ovo je na tragu priona… Totalna nebuloza… A da nema previše ljudi na planeti i danismo istrebili dobar dio populacije života to nitko nemože poreći

Uno
Gost
Uno
1 mjesec prije
Reply to  Maki

“Otrovi za pacove se prave tako da imaju odloženo dejstvo. Pacovi umiru tek za nekoliko dana nakon konzumacije istog i za to postoje opravdani razlozi. Naime, kad bi otrov imao trenutno dejstvo, deratizacija bi bila skoro skroz neuspješna jer već prvi pacov koji bi pojeo mamac i pao mrtav nakon “obroka”, uplašio bi i odvratio ostale pacove i ovi bi se razbježali, bez da pipnu ponuđenu im “hranu”. Zato su se majstori za otrove dosjetili i napravili ih na bazi bromadiolona, sastojka koji spriječava zgrušavanje krvi i izaziva unutrašnja krvarenja nakon nekog vremena, dovoljnog da ostali pacovi ne ukapiraju prevaru… Pročitaj više »

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije
Reply to  Uno

Hehehehe………….

Branka
Gost
Branka
1 mjesec prije
Reply to  Maki

Lako moguće.SZO je najavila do 2040 epidemiju raka

4e 65 6b 64 6f 2e
Gost
4e 65 6b 64 6f 2e
1 mjesec prije

U Sloveniji već 2 tjedna na TV-ju osvanuju predviđanja Velikog vođe, odnosno sa Instituta Jožef Stefan, da ćemo krajem travnja imati “treći val”, zbog novog britanskog soja. Danas su rekli zbog novih sojeva – vjerojatno će osmisliti novi soj prema potrebi. Česte mutacije ovog virusa (svih korona virusa) su baš prikladne za stalno zazivanje i proglašavanje novih valova, pa se tako “navodno” umrli od virusa (sa pozitivnim PCR testom na nešto) zbrajaju kroz (za sada) dvije sezone respiratornih oboljenja, kako bi brojke izgledale još više. Ne znam da li je netko ovdje već pisao o tome, ali prošle godine je… Pročitaj više »

promatrač
Gost
promatrač
1 mjesec prije

Zaboravio si reči da smo dobili poštu od Janeza Janše i njegove stranke SDS. Samo treba ispuniti i vratiti poštom nazad, sve je več plačeno.
Treba odgovoriti na pitanja, recimo dali čemo se cijepiti i dali čemo se učlaniti u njegovu stranku i slično.

Spora
Gost
Spora
1 mjesec prije

Dr. Kerner se nije cijepio, znam to iz pouzdanog izvora. Slažem se sa većinom toga
što pišete, ali činjenica je da se dr. Kerner nije cijepio. Istina treba uvijek biti na prvom mjestu

Mölltaler
Gost
Mölltaler
1 mjesec prije
Reply to  Spora

Pa autor članka niti ne tvrdi da se navedeni doktor cijepio.
Samo izražava sumnju u činjenicu kako je umro (od infarkta) samo dan nakon što se trebao cijepiti, a inače je bio zdrav i nije bio srčani bolesnik.

Infarkt je inače jedna od mogućih nuspojava cjepiva.

tihobl
Gost
tihobl
1 mjesec prije
Reply to  Mölltaler

Zanimljivo je to kako samo umiru oni koji se ne pojave na vakcinaciji.

Dr. Daktilografić
Gost
Dr. Daktilografić
1 mjesec prije
Reply to  tihobl

Hehehehe

rimtu
Gost
rimtu
1 mjesec prije
Reply to  Spora

Rekla ti je njegova obitelj?

Maja
Gost
Maja
1 mjesec prije
Reply to  Spora

Kao prvo u članku uopće ne piše da se cijepio. Kao drugo, reci nam onda kad imaš tako pouzdane informacije, od čega to 50-godišnji doktori naglo umiru. I ja imam skoro 50 pa sam zabrinuta

Malomorgen
Gost
Malomorgen
1 mjesec prije
Reply to  Maja

doktori ili doktor……?…

Istražuj
Member
Famed Member
Istražuj
1 mjesec prije

“… U New Yorku čovjek u 70-im godinama srušio se mrtav 25 minuta nakon cjepiva. Vlasti su odmah objavile da nema dokaza da je smrt povezana sa cjepivom….” E ovo je klasika. STA imaju “vlasti” sa cjepivom…? Ocito puno. Te “vlasti” su jasno u VLASTI – onih koji su Vlasnici fabrika smrti (tzv “cjepiva”)… Zato te tzv “vlasti” i zahtijevaju od lobotomiranih resursa (Goyima) – da prvo potpisu da nikoga nece pravno ganjati – ni ove tzv “vlasti” a ni prave VLASTI ovih “vlasti”… Ja licno mislim da je ovo masovno umiranje – samo “nuspojava”… Naime, desava se “prebrzo”… od… Pročitaj više »

4e 65 6b 64 6f 2e
Gost
4e 65 6b 64 6f 2e
1 mjesec prije
Reply to  Istražuj

Ima skoro 3 tjedna od kada Vas želim nešto pitati. Da niste vi židovski rabin? Na isti način pričate o sličnim stvarima kao rabin na donjoj poveznici. 🤔

https://worldtruthvideos.org/watch/this-rabbi-is-spitting-some-truths-indeed_kYzVxGstxPbDIvT.html

Malo zezanja u ovim vremenima nije na odmet. 😁

Uživajte i budite mi zdravi!

Istražuj
Member
Famed Member
Istražuj
1 mjesec prije

“… Da niste vi židovski rabin? Na isti način pričate o sličnim stvarima kao rabin na donjoj poveznici….” Haha… Stvarno zanimljivo lik… Hvala. Malo sam pogledao o njemu… Evo mogu i ostali, ako ih interesuje: https://ndestories.org/alon-anava/ Dakle, tip je bio malo divlji u mladosti, a onda je nakon iskustva “blizu smrti” – progledao… Mislim da ce se subaruu svidjeti ovaj video 😉 https://www.youtube.com/watch?v=ea1FHdzpTWw&feature=youtu.be … a ovde cak trojica govore o reptilima, o tome da su hereticki rabini (zidovi) stvarno preuzeli Njemacku i izazvali 2ww… https://www.youtube.com/watch?v=jgN9HN67fZ0 Meni se licno cini da tip – upravo govori – djelomicnu istinu… I stvarno –… Pročitaj više »

4e 65 6b 64 6f 2e
Gost
4e 65 6b 64 6f 2e
1 mjesec prije
Reply to  Istražuj

Pretpostavljao sam da će vas zaintrigirati. 😏

Ja nisam otišao u istraživanje ovog lika ali ću tokom dana sa zanimanjem pogledati Vaše linkove.

Hvala!

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije
Reply to  Istražuj

Bravo istražuj, sad si razotkrio ovoga, isti slučaj ti je sa Alexom Đonsom.

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije
Reply to  Istražuj

Počeo sam gledati ovo d fol of d nwo kad je počao sa mitovima i nabrajanjima tko je koga porazio a tko je htio vladati svijetom odmah se sjetim Šikija, i on je njihov podvaljenik jamago a prikazuju ga kao neprijatelja kao i ovi svi nabrojani, vrijeđa mi znanje o svemu tome. Ovim programiranjem može programirati naivne i neuke koji nemaju svoje mišljenje, znanje, intuciju o svemu što se dešava kroz milenije. A kako voli Šnersona za kojeg sam pisao još na Nebojšinom Alteru tko je i što je što više reći, uglavnom izbjegao si indoktrinaciju svojom dedukcijom. Uprati ovo… Pročitaj više »

Istražuj
Member
Famed Member
Istražuj
1 mjesec prije

“… odmah se sjetim Šikija, i on je njihov podvaljenik…” haha… Medjutim, ovaj lik je puno bolji… On jasno kaze da je Siki takodjer bio obicna marioneta… ovog NWO (za kojeg on tvrdi da je Vatikan, cionisti, masoni...) Tvrdi da je Vatikan centar, da je Izrael samo marioneta Rotschilda/Rockfellera (koji su na visokim pozicijama NWO) , a da je satana (“stvor“) taj koji kontrolise cijelu pricu… Dakle, za onaj video koji sam ti rekao da ce ti se svidjeti – siguran sam da hoce 😉 Samo moras poslusat do kraja (najbolje ubrzano. Recimo na 1.5)… Tip cak prica zanimljivo… 🙂… Pročitaj više »

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije
Reply to  Istražuj

Dobra ti fora sa ubrzanim pričanjem, za sada može proći ako ne bude valjalo gotov si hehehe.

rgnbertngbenwrtggewr
Gost
rgnbertngbenwrtggewr
1 mjesec prije

Mogu ga usporediti sa Ahrimanditom Nikodimom Bogosavljevićem, dosta istine je rekao ovdje.

Istražuj
Member
Istražuj
1 mjesec prije

Naravno… Dijelom koriste istu “teologiju”… U tome i jeste problem… Premda su i ovaj lik i NIkodim – vjerovatno izvorni likovi i vjeruju u to sto pricaju – vrlo je lako da ih ova banda upravo okrece u smjeru koji su zacrtali… Obojica pricaju o “zadnjim vremenima”, sa tim da se onaj rabin poziva na neke zidovske izvore i Talmud takodjer… Cijela satanisticka sekta Chabad-Lubawitsch je podredjena upravo “zadnjim danima”… Dakle – jedino pitanje koje je zlocinac Schneerson pitao svakog “politicara” (marionetu) – jeste: “zasto jso Moshiah ne dolazi“…? A naprijemjer – zlocinac Netanyahoo mu odgovara: “Radimo na tome…” https://www.youtube.com/watch?v=rHBiT6eJaQQ… Pročitaj više »

infrvuwnbowurebvuerw
Gost
infrvuwnbowurebvuerw
1 mjesec prije
Reply to  Istražuj

Izvrsno ih čitaš buraz, bravo: “Sad ovaj rabin a i NIkodim – reci ce nisu to zidovi, nego NWO, gdje su i Vatikan i masoni i ostali bla, bla….”, “Misljenja sam da i Nikodom a i ovaj Anava – samo sluze Agendi… I nehotice… Pricaju (programiraju) Goyime na “zadnje dane”…”, samo ne rade to nehotice jer su i sami programi onog u što su ih uputili programeri. Interesantno je to da Nikodim i Anava kad pričaju o “geopolitici” vide 99% stvari mojim očima a nisam ni vjernik nit ičemu pripadam nit se komu molim nit mi je tko idol. Anava… Pročitaj više »

4e 65 6b 64 6f 2e
Gost
4e 65 6b 64 6f 2e
1 mjesec prije
Reply to  Istražuj

Zanimljivo je, kako je on već u travnju prošle godine svojim riječima govorio o velikom resetu. Ali nije mi jasno kada priča o dolasku Mesije, koji će doći nakon 9 mjeseci nakon formiranja svjetske vlade i kada ćemo svi ostati bez para. Da se trebamo buniti, protestirati, jer onaj tko šuti podupire sve što nam se događa. Ali on je rabin, čovjek od vjere. Zar ne bi on bio među prvima koji otvorenih ruku čekaju Mesiju? Barem sam naučio par novih stvari i obnovio neke. Kao da je Rothschild bio najutjecajniji lik izza stvaranja Izraela, da je Izraelu poklonio više… Pročitaj više »

Istražuj
Member
Famed Member
Istražuj
1 mjesec prije

“… Zar ne bi on bio među prvima koji otvorenih ruku čekaju Mesiju?…” Gore sam duze odgovorio Subaruu, ali mislim da je djelom i ovo pitanje obuhvaceno… Lik mi djeluje autentican – dakle izgleda da cvrsto vjeruje u to sto prica… Medjutim, kao sto vidis, ima tu razlike i izmedju samoh rabina… Jedino sto se slazu (a u kljucujuci i NIkodima, pa i mnoge islamske svestenike) – jeste da dolazi “zadnje vrijeme“… ZASTO? Zato sto je Rotschild i kamatarska-satanisticka bratija u opasnosti da ih obasja SVJETLO – pa da istina o tim zlocincima koji u potpunosti kontrolisu i manipuliraju –… Pročitaj više »

evo ga
Gost
evo ga
1 mjesec prije
Reply to  Istražuj

Pa zna se da se svi cijepe na vlastitu odgovornost, ali ako vlasti odmah ne objasne da smrt nije od cjepiva mogla bi im propast kampanja CIJEPI SI MAMU, ALI NE PREKO REDA!!!

Faust
Gost
Faust
1 mjesec prije

Strah i ljudska glup… su najjače oružje u rukama neprijatelja čovječanstva(UN,WHo,”filantropi”…).Kako je moguće da ni nakon što nas više od godine dana otvoreno zaj…. sa lažnom pandemijom većina čovječanstva nije sposobna shvatiti da je u pitanju genocidn plan za radikalnu depopulaciju i da su na odstrijelu prvi na redu oni koji se dragovoljno pristaju “cijepiti” protiv nepostojećeg neprijatelja.Ne treba ih ni žaliti jer dragovoljno sudjeluju u vlastitoj propasti i povlače za sobom i druge.

evo ga
Gost
evo ga
1 mjesec prije

Tko jos nije vidio ovaj video : https://www.listennotes.com/podcasts/sarah-westall/warning-nursing-home-gKR9Pni-Xk4/ Dakle situacija je mnogo gora od slike koju mozemo dobiti na temelju sluzbeno prijavljenih suspektnih slucajeva smrti i nus efekata cijepljenja. Jedino me cudi da taj obrazac ne slijedi situacija u hrvatskim domovima umirovljenika. Naime u kontaktu sam s jednom osobom koja je pak u kontaktu s nekim osobama koje rade u nekim zagrebackim domovima umirovljenika i trenutno nemam informaciju da se u tim domovima ista neobicno dogada. Kako to objasniti? Mozda se u nasim domovima umirovljenika nije jos procijepilo dovoljno ljudi ili jos nije proslo dovoljno vremena da bismo primijetili isti… Pročitaj više »

evo ga
Gost
evo ga
1 mjesec prije
Reply to  evo ga

Evo jos jedan link na isti video, za one koji koriste mobitele : https://tourtiere.app/post/124

Zabrinuti građanin
Gost
Zabrinuti građanin
1 mjesec prije
Reply to  evo ga

S obzirom da se cjepiva službeno testiraju do 2023. Pretpostavljam da će neke doze biti placebo kontrola…

rimtu
Gost
rimtu
1 mjesec prije
Reply to  evo ga

Za Modernu znam, ali možda je slučaj i sa drugim proizvođačima, da cjepivo nije isto za sve države.

ledeno doba
Gost
ledeno doba
1 mjesec prije

“a doktorica Markotić, inače dokazana lažljivica, evo nekidan dobila nagradu za Zagrepčanku godine i pripadajuću nagradu od 50.000 kuna. ..” Svaka sličnost sa njemačkim glavnim guruom za pričanje horor bajki, Christianom Drostenom nije slučajna. Drosten je još u srpnju dobio nagradu od 50.000 eura Nekoliko mjeseci kasnije dobio je i bundesverdienstkreuz– od Merkeličine vlade- najveći njemački orden za zasluge inače samo 2 primjera: U travnju je Drosten proricao da će u Africi biti katastrofa, da će biti milijuni mrtvih, da će ljudi padati mrtvi po ulici kao muhe…. Danas u Africi, u svim državama zajedno, ima manje mrtvih nego samo… Pročitaj više »

Remeta
Gost
Remeta
1 mjesec prije
Reply to  ledeno doba

Copy-paste od zemlje do zemlje osim Afrike. Tamo je tipka control otpala sa tipkovnice.
U Africi nema interneta, fakebooka, twitera, portala, televizija, laptopa, smartphona, medija pa jadnim afrikancima nema ko svakodnevno gurat lešinarske tablice pod nos i govorit im da su bolesni i da umiru. Možda bi i oni umirali kad bi ih ovi uspjeli lijepo multimedijski zamolit kao nas. Od digitalnog virtualnog virusa koji u analognom svijetu izaziva sad već iščezlu prehladu i gripu.

tihobl
Gost
tihobl
1 mjesec prije
Reply to  Remeta

Grijesis. Afrikanci uglavnom uzimaju kineske mobilne sa korisnim kineskim aplikacijama.

Remeta
Gost
Remeta
1 mjesec prije
Reply to  tihobl

Onda sigurno sporo uče kineski.
Koliki to postotak ukupnog afričkog stanovništva ima bilokakve mobitele?

tihobl
Gost
tihobl
1 mjesec prije
Reply to  Remeta

Imaju skoro svi. Zastarjela ti je prestava o Africi. Puno je Afrika napredovala u poslednjih 30 godina. Pola zemalja je naprednije od Hrvatske. Pogledaj koliko crnaca dolazi u hrvatsku, a koliko hrvata ide u Afriku raditi.

Mladen
Gost
Mladen
1 mjesec prije
Reply to  tihobl

A kolega moj ,gdje to crnci iz Afrike idu “Radit”,Koliko si ti vidio Afrikanaca u Europi na bilo kakvim gradilištima ,mozes ih jedino vidjeti po prdgradjima gdje dilaju drogu ili ispred socijalnih ustanova.

Remeta
Gost
Remeta
1 mjesec prije
Reply to  tihobl

Po pitanju poštenja i časti naprednije su sve zemlje planete. Što se tiče vlasti.
A lako moguće da si i za prvo u pravu. Valjda negdje postoje podaci o postotku digitaliziranosti pučanstva svakog kontinenta. Čini mi se da je kod njih još uvijek najmanji. Nije tvrdnja nego dojam.

Lucija, prva
Gost
Lucija, prva
1 mjesec prije
Reply to  Remeta

Kako da ne.
Po tome se npr zna koliko ima stanovnika na Kosovu…

Lucija, prva
Gost
Lucija, prva
1 mjesec prije
Reply to  Remeta

O, jako ih vole.
U Lagosu, ako idete cestom s novim Ifonom, velika je vjerojatnost da će dvojica naleti na motoru, i odsjeci vam ruku magnetom da se dokopaju moba…

Remeta
Gost
Remeta
1 mjesec prije
Reply to  Lucija, prva

Ne bih znao. Odavno nisam šetao cestom u Lagosu, a ni iphone nemam nego staru nokiu dugmetaru. Valjda bi mi zbog nje odsjekli barem prst.
Ili bi se trebao žaliti ovome sa slike zbog diskriminacije?

Ja robot
Gost
Ja robot
1 mjesec prije
Reply to  Remeta

Doči će oni ovamo pa če naučit kako se pada pod utjecaj nečstivog

Jakov
Gost
Jakov
1 mjesec prije

Jako dobar tekst, sve jasno kratko i koncizno, ne znam kako su farmako lobi-mafija dopustili ovakav članak.
Uglavnom nije lako sakriti istinu poglavito u vrijeme interneta kada su informacije dostupne svima i odmah.
Samo je pitanje kada istina postane javna da li će svi ovi koji su navijali za koronu i cijepljenje kao političati, stožer (bolje reči štab sve udbaši), novinari izdajic biti dovedeni pred lice pravde i biti osuđeni na DUGOTRAJNE ROBIJE POŽELJNO DOŽIVOTNO za genocid na ljudima?

Legendarni Grk
Gost
Legendarni Grk
1 mjesec prije
Reply to  Jakov

Doživotna robija za sve, a Grk bi ne mnoge od njih primijenio “harakterno plemenito staljinisticko komunisticko inkvižičijsko metota od ovlasteno vatikansko mucitelj, spanjolsko inkvizitor Torquemada – original metota od Vatikan“.

piždro
Gost
piždro
1 mjesec prije

Koji dosje ovaj na slici ima dok ga nisu stavili na ovu WHO funkciju…? I malo veći kriminalci bi mu pozavidjeli!! Upravo ovakve postavljaju da onda sve izvršavaju.. jer inače..

piždro
Gost
piždro
1 mjesec prije
Reply to  piždro

Sad se njegov boss od UNwo a. Gutteres otkupljuje i pokušava na dvije stolice naslonit guzu, ako bi drugacije krenulo po zlu…il ga uhvatio strah od pravde pa prevrće drugu stranu LP krutona ploče.. : “Šef UN-a Guterres: Mjere korone služe za ograničavanje ljudskih prava 24. veljače 2021 Glavni tajnik UN-a Antonio Guterres dao je neke izvanredne izjave tijekom zasjedanja Vijeća UN-a za ljudska prava. Primjerice, rekao je da zemlje koriste mjere korone kao izgovor za ograničavanje ljudskih prava i ušutkivanje neistomišljenika i neovisnih medija, rekao je Guterres. U nekim zemljama najavljuju se stroge sigurnosne i hitne mjere kako bi… Pročitaj više »

Dinarosaurus
Gost
Dinarosaurus
1 mjesec prije
Reply to  piždro

Nisu budni…da nas “”vole””
Već da dijele i vladaju.
Njihovo riješenje pseudodemonkacije se zove “”hepinizam”” i dio je agende2o1.(bilo je na službenoj stranici da bi biloskinuto početkom pLandemonije.) Živio

piždro
Gost
piždro
1 mjesec prije
Reply to  Dinarosaurus

živio i ti meni.. a ako boga ima, onda će se goye probuditi.. ako se ne propude – onda on nije to što je pisano u knjizi za goyime.. onda je to isto uvaljeno od elite ..

piždro
Gost
piždro
1 mjesec prije
Reply to  Dinarosaurus

imam problema sa upisom postova , pa evo ponovo..
živio i ti. a ako boga ima na način kako je većuni opisano , onda će se goye probuditi iz sna, iako sumnjam. a ako se ne propude – onda to nije to, što je pisano u knjizi za goyime.. onda je to isto uvaljeno od elite .

Ja robot
Gost
Ja robot
1 mjesec prije
Reply to  piždro

Ovkavi su na celu svake opcine svake drzavne firme

piždro
Gost
piždro
1 mjesec prije
Reply to  Ja robot

znam, sve su to sitne prodane duše, koje se klanjaju ko fol većim šupcima. tako funkcionira matrix… jer ova dimenzija ovdje, na sanskritu se zove o b m a n a

ledeno doba
Gost
ledeno doba
1 mjesec prije

na ovom portalu svakodnevno bilježe sve slučajeve u Njemačkoj u vezi sa cjepljenjem. Nuspojave, mrtve, pojave kovida nakon cjepljenja, itd..

https://corona-blog.net/tote-im-zusammenhang-mit-der-covid-impfung/

ledeno doba
Gost
ledeno doba