fbpx

Glas Amerike je kineska propaganda? Bijela kuća napada vlastitu agenciju u bizarnom biltenu

Voice of America

Milijarde ljudi širom svijeta decenijama znaju da je Glas Amerike(VOA) propaganda koju finansira SAD. Izgleda da je Bijela kuća to upravo primijetila – i odlučila je da ih pozove u postu na blogu, a ne službeno.

VOA, kao što je poznato, “prečesto govori za protivnike Amerike – a ne za njene građane”, piše u petak bezobrazan post u dnevnom listu, optužujući službu da je “pojačala pekinšku propagandu”.

U pitanju je VOA izvještavanje o proslavama u Wuhan-u, Kina, i pohvale zbog zaključavanja Covid-19 koje su kineske vlasti tamo uvele kao uspješan model borbe protiv koronavirusa. Bilten je dodatno optužio agenciju da koristi statistiku kineske vlade za grafiku upoređujući smrtnost od koronavirusa.

Kako bi ukazao na to da se VOA bavi modelom lošeg ponašanja, bilten je izneo kako je „pomogao da se istakne“ Twitter feed iranskog ministra vanjskih poslova Javada Zarifa prošle godine, dok je on prijetio SAD i „dijelio ruske anti-američke propagandne video snimke. “

Pobuna se razmahala nostalgijom o boljim vremenima tokom hladnog rata, kada je VOA „promovisala slobodu i demokratiju širom svijeta za publiku koja je čeznula za obje“.

Ne morate biti vašingtonski insajder da biste shvatili da ako bi Trumpova administracija ili bilo koji drugi bili nezadovoljni sa VOA, bilo bi smislenije nazvati onoga ko je glavni u Agenciji Sjedinjenih Država za globalne medije – matično tijelo VOA od Avgust 2018. – i reći im sve. Ako je VOA zaista skrenula s puta, emitovanje te žalbe putem biltena čini Bijelu kuću nemoćnom da preduzme bilo šta u vezi s tim!

Kao da stvari ne mogu biti još lošije, interni memorandum, u kom se direktorica VOA Amanda Bennett žali da Bijela kuća vrijeđa herojsko osoblje VOA koje rizikuje svoje živote „da bi svijetu, na osnovu činjenica pružili pravične, nepristrasne vijesti i informacije“. prenijela je South China Morning Post, rekordne novine iz Hong Konga u vlasništvu Alibabe.

Bennett može protestovati koliko želi da njena služba „temeljno pokriva kineske informacije i dezinformacije“ na engleskom, mandarinskom i 45 drugih jezika emitovanja – ali ko god je pustio ovaj memorandum u Kinu, samo je dokazao poentu Bijele kuće.

Ostatak svijeta možda se pita ko je glavni u SAD, i mogu li savezne agencije raditi sve što žele. A opet taj isti svijet vjerovatno se trudi da shvati smisao saveznih birokrata koji pokušavaju da zaustave Trumpa, dok je CIA lažno optužila izabranog predsjednika za zavjere sa Rusijom, FBI je špijunirao njegovu kampanju koristeći lažne naloge na osnovu tajnog dosjea. … Propagandni budžet od 200 miliona dolara koji ne napada određene „protivnike“, poput Kine, Irana i Rusije, izgleda kao sitna riba.

Ozbiljno, prizor Bijele kuće koja u bilteni proziva jednu od vlastitih agencija – kada bi Trumpov tvit bio manje sramotan – izgleda kao posebno luda epizoda američkog remakea The Thick Of It. Neko negdje duguje Armando Ianucci tantijeme.

0 0 vote
Ocijenite članak
Pretplati se
Obavijest
guest
8 Comments
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
Inline Feedbacks
View all comments
nekoime
Gost
nekoime
7 mjeseci prije

Što li će tek biti kada saznaju kako je 73% američke vojske u kineskom vlasništvu?

Ime
Gost
Ime
7 mjeseci prije
Reply to  nekoime

Američke novine nikad ne lažu, isto kao ni kineske, samo istina ništa drugo. Kakvi plenki.

Hogar
Gost
Hogar
7 mjeseci prije

Američka administracije je zbunjenija od dva ludaka u buretu.

Bosanac
Gost
Bosanac
7 mjeseci prije

A sta ce im VoA …zvanicna administracija sad ima RT da ih gura vs. ovi ostali veliki privatni mediji 🙂

shumadinac
Gost
shumadinac
7 mjeseci prije

Good cop bad cop?
Od sada verujemo samo onome što kaže VOA :))))))))))))))))))

tošo
Gost
tošo
7 mjeseci prije

Nista, ne izgleda tako, kako se čini na prvi pogled!!!

tošo
Gost
tošo
7 mjeseci prije
Reply to  tošo

Kina je u vlastništvu Amerike…

Zarson
Gost
Zarson
7 mjeseci prije

A ti imas dir info pa znas bolje od njih,a pokrij se po usima

POVEZANE VIJESTI

Izbornik