fbpx

Uvodi se obvezna elektronička narukvica za praćenje pozitivnih na Covid-19?

Elektronička narukvica

Elektronička narukvica mogla bi se dodati ili čak zamijeniti aplikaciju StopCovid koju vlada Francuske planira koristiti za praćenje Covid-19 pozitivnih osoba nakon prestanka karantene. Tvrtka iz Toulousea ponudila je svoje usluge u ovom području, tvrdi Les Échos.

Pacijenti kontaminirani koronavirusom mogli bi biti obvezni prihvatiti elektroničku narukvicu koja olakšava pronalaženje ljudi s kojima su došli u kontakt nakon izlaska iz karantene, a koju nudi tvrtka Sigfox, specijalizirana za uređaje povezane internetom (IoT).

“Ideja je imati narukvicu ili neki drugi uređaj koji nije povezan sa pametnim telefonom i koji bi omogućio da se povežu osobe koje je nosilac upoznao tijekom dana, ali i one koji su odlazili na različita mjesta”, rekao je Izvršni direktor Sigfoxa Ludovic Le Moan, a prenosi RTL.

Iznad svega, takva bi narukvica omogućila praćenje interakcija mnogih pacijenata koji nemaju pametni telefon. Mogla bi zabilježiti susrete s drugim povezanim narukvicama i upozoriti, na primjer, na to da su njihovi nosioci preblizu jedni drugima ili da je previše ljudi u istom prostoru.

Njeno korištenje također bi olakšalo stvaranje liste kontakata za osobu koja je pozitivna na Covid-19 tijekom 14 dana prije dijagnoze. Le Moan je rekao da će cilj biti neovisan o Googleu i Appleu koji već imaju dovoljno informacija o kretanju i preferencijama korisnika.

Imajući to u vidu, narukvica neovisna o telefonu, bila bi sigurnija, jer bi prestala prenositi svoje podatke nakon što je uklonjena, dok će pametni telefon ostati s vlasnikom nakon završetka pandemije.

Ministar zdravlja Olivier Véran i državni tajnik za digitalnu tehnologiju potvrdili su u srijedu, 22. travnja, da rade na mobilnoj aplikaciji “praćenja kontakta”, pod nazivom StopCovid, kako bi usporili širenje virusa, napominje Les Echos.

U isto vrijeme, Cédric O priznao je da proučava druge prijedloge industrijalaca. “Potpuno smo svjesni da nemaju svi pametni telefon. Proučavaju se alternativna rješenja”, rekao je, citirao RTL.

Narukvica bi mogla postati dodatak aplikaciji StopCovid. Ali njena upotreba bi trebala biti fakultativna. “Cilj vlade je da svaki građanin koji želi pomoći, razbiti lance prijenosa i širenja virusa, može to učiniti slobodno, sigurno i u okviru koji poštuje njihovu privatnost”, rekao je Cédric O, za Le Point.

Druge su države već pokušale koristiti elektroničke narukvice kako bi zaustavile širenje Covid-19. Od sredine ožujka, Hong Kong zahtijeva nošenje elektroničke narukvice za sve strance kako bi se provjerilo poštivanje karantene.

Južna Koreja je nametnula elektroničku narukvicu od početka travnja “svim ljudima koji prekrše pravila samoizolacije, izlaskom van bez upozorenja i ne odgovaranjem na telefonske pozive”, javlja agencija Yonhap.

U Belgiji, luka Antwerpen testira „koronavirusnu“ verziju narukvice Romware Covid Radius od tvrtke Rombit, koja se može poslati upozorenje kada je udaljenost između zaposlenika premala ili kada je na jednom mjestu previše ljudi, izvještava Les Echos.

Bez obzira koliko se ovo činilo potrebnim, očito je sve već organizirano unaprijed. Jedna elektronička narukvica koja funkcionira s centralnom bazom se ne realizira za mjesec dana. Svi koji rade u IT struci, dobro znaju da za slične projekte trebaju mjeseci, ako ne i godine. Kako reče glumac Dragan Petrović:

“Nema slobode bez ropstva,  ona se samo tako može spoznati”

0 0 vote
Ocijenite članak
Pretplati se
Obavijest
guest
80 Comments
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
Inline Feedbacks
View all comments
narukvica
Gost
narukvica
7 mjeseci prije

Kakv je to humor?

Nole
Gost
Nole
7 mjeseci prije
Reply to  narukvica

To je humor kineske G5 mreže sada znaš koja joj je namjena.

Busola
Gost
Busola
7 mjeseci prije
Reply to  Nole

i 5g mreže Starlink Elona Muska i mnogih drugih… Nema ovo veze s nacijama , a ljudi glupi…

Amster
Gost
Amster
7 mjeseci prije
Reply to  Busola

Zato ima sa karcinogenim zračenjem , a ljudi glupi…

Cigo
Gost
Cigo
7 mjeseci prije
Reply to  Busola

A kad sam ja nedavno u članku o škriljcu i nafti spomenuo 5g, onda su me ljudi pitali u čemu je problem. Nevjerojatno je kako se ljudi bave nebitnim stvarima, a bitne im promiču. Interesantno je i to da naša redakcija nije objavila ni jedan članak na temu 5g. Vjerojatno zato što to i nije neki problem. 😉 Možda će me opet netko ismijavati, ali baš me briga. Tko je upoznat s temom, shvatit će. A ako sam u krivu i ako sam možda neki članak propustio, ispričavam se.

Pi-zdro
Gost
Pi-zdro
7 mjeseci prije
Reply to  Cigo

bravo Cigo ne obraci paznju na ismijavanje..zovot ide dalje i uvjek zastupas ono sto ti smatras da je najbolje.

Marius
Gost
Marius
7 mjeseci prije
Reply to  Cigo

Problem je što na našim ex YU prostorima ne postoji niti jedan jedini medicinski stručnjak koji ima makar površno znanje o problemu koje sa sobom nosi izloženost niskim frekvencijama elektromagnetskih zračenja. Kada bih vam rekao da postoje hiljade studija na tu temu koje pokazuju ozbiljne negativne efekte na ljudsko zdravlje većina bi rekla da lupam gluposti. U suštini, radi se o najvećem zdravstvenom skandalu i organizovanom zataškavanju zarad profita u istoriji. Mogao bih da napišem članak na tu temu i pošaljem redakciji. Nisam inženjer, niti doktor ali sam veoma dobro upoznat sa tematikom jer sam zadnjih godinu dana proveo istražujući problem. Na našem jeziku ništa inteligentno, niti pametno nije napisano niti rečeno na temu 5G i zdravtvenih problema povezanim sa elektromagnetskim zračenjima. A verujte mi, činjenice su fascinantne.

Nole
Gost
Nole
7 mjeseci prije
Reply to  narukvica

Zračenje je zdravo za dobivanje karcinoma i leukemija živiš puno kvalitetnije sa G5 mrežom jača imunitet.

Stock
Gost
Stock
7 mjeseci prije

Da prebacim post napisan juce na ovu temu jer ce se tamo izgubiti u masi novih tema:
Ako me Zvrk nauci kako se postavljaju slike napisacu komentar i priloziti par dijagrama o Svedskom modelu.
2019 godine je u Svedskoj umrlo manje od 89 000 ljudi. To je najmanji broj umrlih od 1977 godine.
Godinu prije, 2018 umrlo je neuobicajeno mnogo ljudi. Preko 92 000. Jaka gripa se navodi kao uzrok.

Pogledajmo udjel starijih osoba (65 godina i stariji) u jednoj godini (2019) sa iznenadjujuce malim brojem preminulih i ovom 2020 godinom sa pandemijom koja je zakljucala Svijet.
Uzeo sam period od 1.januara do 5.aprila radi sigurnosti podataka posto raportiranje umrlih moze kasniti i do 2 sedmice. Za 2018 nemam podatke.

2019- 92,72
2020- 92,68

Ovdje mozete vidjeti broj umrlih u zadnje 3 godine u periodu 1.januar-5.april
Dakle, jedna godina sa neocekivano velikim broj umrlih, jedna godina sa neocekivano malim brojem umrlih i jedna godina sa paranojom
2018- 27368
2019- 24262
2020- 25436

Sta da vam kazem?
Ako se nesto drasticno ne promjeni u aprilu i maju ove godine i broj umrlih pocne neocekivano rasti, niko nece moci pobiti ove cifre i cirkus koji je na putu.
Vec se, pomalo, bude i obicni gradjani pa se mogu procitati i znakovi neslaganja i sa ovako lakim preporukama o samoizolaciji kakve ima Svedska. Doduse, to procitam samo na LinkedIn-u jer je to jedini soc.medij kojeg imam, a i to zato sto radim…to sto radim.

Stock
Gost
Stock
7 mjeseci prije
Reply to  Stock

I da odgovorim Mercury na zamolbu o podatcima na dnevnoj bazi…
Vrlo rado bih uradio i to, ali upravo da izbjegnem mogucnost manipulisanja podatcima odlucio sam se koristiti datom CSB-a (Statistickog Centralnog Biroa) jer je to,u ovoj situaciji po meni najrelevantniji pokazatelj.
Oni izbacuju statistiku umrlih bez obzira na uzrok smrti, ali zbog nacina na koji se ragistruje smrtni slucaj, informacija dolazi i sa 2 sedmice zakasnjenja.
Dakle, ako nastavimo pratiti ovakav nacin prezentacije veoma brzo, za mjesec-dva, cemo moci izvuci interesantne podatke.
Isto tako, iz jedne druge statistike koju izbacuje Socialstyrelsen, moci cemo uporediti broj mrtvih sortirano prema uzroku (dijagnozi) smrti.
Cijeli ovaj raport bi izgledao mnogo citljiviji da znam ubaciti dijagrame.

L. R.
Admin
Famed Member
7 mjeseci prije
Reply to  Stock

Poštovani Stock,

Možete li nam dati link od ureda za statistike?

Hvala unaprijed.

Redakcija

L. R.
Admin
Famed Member
7 mjeseci prije
Reply to  Stock

Hvala puno…

Stock
Gost
Stock
7 mjeseci prije
Reply to  Stock

Da dodam jos par interesantnih podataka:

period ———-2018—— 2019 —– 2020
1.mars-8.mars -2542 -1966 – 2083
9.mars-15.mars -2126 -1806 -1721
16.mars-22.mars -2033 -1672 -1850
23.mars-29.mars -1939 -1638 -2001
30.mars-5april -1999 -1712 -2317
Summa v10-v14 -10639 -8794 -9972

Zasto uzimam bas ovaj period?
Zato sto je Corona pocela panicit u martu mjesecu. Prva zrtva, registrovana kao Covid-19 je bila 11.marta.

Ovdje morate znati da je gripa 2018 pocela u februaru i pocela jenjavati krajem marta-sredinom aprila kada se i broj umrlih stabilizira na “normalni” nivo.
Kao sto rekoh, ako je ovo jedna vrsta jace gripe i broj umrlih bi trebao poceti dolaziti na jedan “normalni” nivo u maju/junu.
To je moje ocekivanje kada poredim ove cifre.

Ante
Gost
Ante
7 mjeseci prije
Reply to  Stock

Kada sam prvi puta morao ići na groblje jer je umro netko moj bila je zima. Ono što želim naglasiti je da se to groblje jako popunilo samo u par mjeseci od kada sam ja prvi puta morao ići na to groblje i to u zimskom razdoblju. Gledao sam dob umrlih na grobovima to su uglavnom bili ljudi rođeni za vrijeme i prije drugog svjetskog rata. Moj zaključak je bio da zima kosi stare ljude. Da je te 2004 godine netko onda radio statistiku umrlih u Hrvatskoj u samo tom razdoblju kada vlada gripa mislim da bi slobodno mogli reći da ljude kosi pandemija. To se radilo samo o jednom groblju u Zagrebu, tko zna koliko je ljudi pokopano u istom razdoblju u ostatku države. Možda postoje statistike, ali mi se ne da gledati to.

hiber
Gost
hiber
7 mjeseci prije
Reply to  Stock

Zašto se uopče mučiš? Dovoljno ti je siječanj 2017 u Hrvatskoj. 2.000 više mrtvih nego u siječnju 2016. godine. Dakle, u USA sada neće preći ni 100.000, a Hrvatski ekvivalent bi bio 165.000. Uostalom, ako pažljivo pratiš prve izjave Markotičke govori o izravnanju krivulje da se ne premaše kapaciteti intezivne. Danas su sve bolnice prazne i redovne i corona. Isto je u Njemačkoj, kao i Britaniji. Praktički je bolničko osoblje na korona odmoru. Međutim, stožeru se omastila “popularnost ” kritična tri tjedna će trajati 3.000 godina. Dok ne uvedu stalnu kontrolu.

Nekdo.
Gost
Nekdo.
7 mjeseci prije
Reply to  hiber

A u Italiji 75.000 siječanj 2017 prema 55.000 siječanj 2016.

Dejan
Gost
Dejan
7 mjeseci prije
Reply to  hiber

.

Stock
Gost
Stock
7 mjeseci prije
Reply to  hiber

Ti Nekdo poredite 16 i 17 i to je OK.
Iz tih primjera i moga sa 18 i 19 mozemo vidjeti kako to varira.
Ali, potrazite datu za ovaj period 20-te ako ima pa da to uporedjujemo sa prijasnjim godinama.
Ovdje nema puno filozofije i samo sa čistom matematikom i zrnom logike ovaj “nesporazum” se može izgladiti.
Jer, veoma brzo će poceti pranje ruku i postavljanje neugodnih pitanja.
Ja se ne usudjujem izaci sa ovim podatcima u Švedskoj jos jedno mjesec, dva iz prostog razloga što bi me pojeli za dorucak.
Ali ako se ovaj trend nastavi, a pokaze se ista ili slicna situacija i u ostalim zemljama onda nema drugog izbora.
Tada bi trebali svi reagovati i traziti odgovore.
Posljedicno i kazne.

Nekdo.
Gost
Nekdo.
7 mjeseci prije
Reply to  Stock

Još se čekaju podaci za prosinac 2019 za Italiju, tako da će potrajati.

Stock
Gost
Stock
7 mjeseci prije
Reply to  Stock
Dejan
Gost
Dejan
7 mjeseci prije

Ono što je godinama bio standard za pse i mačke širom svijeta, postupno će se od 1. siječnja 2021. uvesti za sve građane Europske unije. Ta ideja nije posve nova, ali se sada uveliko primjenjuje u zajednici država Europske unije.

https://www.gspress.net/sve-je-jasno-od-1-sijecnja-2021-eu-standardni-cip-eps-zamjenjuje-osobnu-iskaznicu/

Sve je to uvod u potpuni totalitarizam. Korak po korak su se dešavale pripreme. Plan je stupio u akciju. 5G se uvodi, gotovinski novac je pred ukidanjem i to će biti kroz koju godinu omasovljeno. Vakcine i čipovanje su stvar koja je eliti preko potrebna. I sve je to samo uvod u vanserijski dogadjaj koji će biti ustoličenje antihrista, sina pogiblog i početak nevidjenog terora na planeti. Čeka se gradnja trećeg solomonovog hrama i ceremonija ustoličenja će biti spremna.

Starina
Gost
Starina
7 mjeseci prije
Reply to  Dejan

@Dejan Ž.
Na temelju čega tvrdiš ovo?
Kakav će biti kraj po tome scenariju?
Kako si možemo pomoći da izbjegnemo ovaj usud?

Dejan
Gost
Dejan
7 mjeseci prije
Reply to  Starina

starina
Na temelju raznih saznanja i istraživanja.
Kraj se nazire – dolazak antihrista i njegova vladavina tri ipo godina i nevidjeni teror za to vreme. Iza toga će uslediti božanska intervencija.
Ovde sam primetio da dodje poneki komentator i traži šta konkrento možemo da uradimo. Pisao sam i ja o tome a pisali su i neki drugi komentatori ali to nije primećeno od strane pojedinih jer se ne uklapa u njihov način rešavanja stvari. Šta se može uraditi? Najbolje šta se može uraditi je osveštavati sebe, biti povezan sa svojom dušom i delovati iz tog stanja, velika vera u Boga i u sebe. Krajnji cilj ove zavere je borba za ljudsku dušu.

Piretis
Member
Piretis
7 mjeseci prije
Reply to  Dejan

@Dejan Ž. & @Starina – Sa stajališta kršćana i onih koji vjeruju da je Otkrivanje proročka knjiga ideje da se ljudi kontroliraju bilo preko narukvica ili čipa u tijelu je siguran znak za uzbunu. Toliko toga se saznalu u zadnjih 2,3 mjeseca da je to nemoguće ignorirati. Dignuta je uzbuna širom svijete, posebno u SAD-u gdje je do sada prikupljeno pola milijuna potpisa na peticiju da se Gates privede na kongresno saslušanje.
Postoje dva scenarija. Ili će sada biti stopirano nastojanje o potpunoj digitalnij kontroli, pa to odloženo za neko buduće vrijeme, koje može potrajati i dulje od naših života čime bi neke nove generacije imale isti problem, ili će, zamotano u borbu protiv epidemija, terorizma ili izbjeglica, biti uvedeno obavezno čipiranje za sve. To za sve znači u teoriji da je potpuno slobodno ali bez toga ne možeš ništa i nigdje. U tom slučaju samo će potpuno neovisni, čudaci, fanatici i oni kojima je vjera važnije od fizičkog postojanja pristati na život u potpunoj izolaciji. Takvih bi moglo biti jako jako malo, možda jedva nekoliko stotina na području prosječne države.
Tko pažljivo prati nastojanje da nas čipiraju ima opravdanog razloga za strah. Tehnologija je dostupna i jeftina, ljudi strahom pripremljeni, većina totalno materijalno orijentirana ionako ne obraća pažnju na drevna upozorenja, pa je pravi trenutak za uspostavu novog svijeta. Nama ostaje da budemo pažljivi i da već sada imamo dobar plan kako ćemo se postaviti prema tome i što ćemo raditi ako se odlučimo biti protiv čipiranja po svaku cijenu. Još malo vremena imamo. A onda… tko zna hoćemo li moći međusobno komunicirati na ovaj način?
P.S. Postoji i najcrnji scenarij koji podrazumijeva da će biti ukinut svaki oblik dokumentacije za identifikaciju, osobne, vozačke, kreditne itd., zamijenjen jedinstvenim čipom, pa će to povlačiti materijalno i mandatno kažnjavanje neposlušnih i potpuno izbacivanje takvih pojedinaca iz svih društvenih i radnih okruženja. U tom slučaju život bi postao gori od smrti.

ornbwoetnbgwenbgewngnweirgwergwet
Gost
ornbwoetnbgwenbgewngnweirgwergwet
7 mjeseci prije
Reply to  Piretis

Piretis, u Irskoj su ponavljali referendum dok nije “uspio”. Tako će biti i sa ovom kazališnom predstavom, ponavljat će je dok ne pokore umove neodlučnih a ostalih 90% ovaca njih i ne trebaju pokoravati, one čekaju ispašu u vidu čipiranja, cjepiva, 5G i ostalih čuda stvorovih za stoku zemaljasku.

tedi
Gost
tedi
7 mjeseci prije

Dobro, bar znamo u cemu je kvaka,pa nas boli uho nema straha.

Starina
Gost
Starina
7 mjeseci prije
Reply to  Piretis

@Piretis
Život umjesto da postaje sve bolji i bolji, svakim danom postaje sve neizvjesni ji, ispunjen tjeskobom i strahom, komandama koje nemaju veze sa normalnim i zdravim razumom. I sve više tone u blato. Zato sam i napisao da se treba pripremati da bi se tako nešto izdržalo. Bez obzira na teške okolnosti, još uvijek će biti “bolje živom psu nego mrtvom lavu”.
Što se tiče peticije i saslušanja Gatesa pred američkim kongresom, mislim da čak i ako dođe do toga da se neće baš ništa promijeniti. Prvo ti kongresnici su vrlo potkupljivi, i dio su sistema, drugo čak i da donesu neki zaključak protiv Gatesa neće mu nitko ništa napravit.
Nema kritične mase za poduzeti nešto, ljudi su lobotomiziranih mozgova, uopće ne razmišljaju, leže kao vino na svojem talogu i misle Šta ja tu mogu napravit, prebaci TV kanal otpije pivo i gricka dalje čips.
Iako u prosjeku ima 400- 500 policajaca na 100.000 stanovnika elite sve više i više provode zlu tiraniju nad masama.

Euro
Gost
Euro
7 mjeseci prije
Reply to  Starina

jeste. sve gore i gore. muski rod se ne miče. fudbal, pivo. to je to.
15 sportskih kanala. minimalac. niko nista. budal. i idiot.
katastrofa. nikad bolje biti nece. zato budal. kao što je b gejtc mogu ,da rade sta hoče.

Kora
Gost
Kora
7 mjeseci prije
Reply to  Euro

@guest_411826

Da me krivo ne shvatite, nisam nikakva feministica niti sljedbenica ženskih pokreta koje predvode osobe poput Jelene Veljače, ali moram reći da se slažem s Vama oko tvrdnje da je muški rod zakazao još i više nego ženski. Kako su na pozicijama vjerske, društvene i političke moći uglavnom muškarci (i to ne samo “bijeli”, nego svih rasa) koji nemaju ni namjeru ni sposobnost poslušati savjete ili primjedbe drugih osoba (žena ili muškaraca izvan svoga “muškog klana”), a i ravnoteža u muško-ženskom partnerstvu je teško narušena, čini se da se ljudskim nevoljama ne nazire kraj. Nažalost, zbog sve težih i brojnijih propusta odraslih sve više počinju ispaštati i djeca.

Imate nekakvu ideju što učiniti da se ovaj negativni trend promijeni? Kako postići veće međusobno uvažavanje, odnosno odgovornije i etičnije ponašanje u društvu?

Osobno, mislim da nikakva “čarobna narukvica” – ma koliko tehnološki bila usavršena – nema moć proizvesti radikalnu sociološku promjenu koja nam je potrebna u ovim trenucima kada čovječanstvo samouvjereno srlja u propast.

Kora
Gost
Kora
7 mjeseci prije
Reply to  Piretis

@guest_411674

Odlično ste izložili problem i opisali sociološku kataklizmu kojoj izgleda nitko neće umaći. Međutim, kršćanski nauk kaže da spasenje dolazi po vjeri u Boga Oca, Sina Božjega i Duha Svetoga, odnosno kroz Svetu Crkvu i zagovore svetih. Iz toga razloga ne smijemo gubiti nadu nego vjerovati da je Bog pobijedio svijet i da će novom intervencijom očitovati svoju nadmoć nad zlima.

Kora
Gost
Kora
7 mjeseci prije
Reply to  Starina

@guest_411631

“Na temelju čega tvrdiš ovo?
Kakav će biti kraj po tome scenariju?
Kako si možemo pomoći da izbjegnemo ovaj usud?”

Meni se nadaje samo jedan odgovor na ova pitanja: obratite se i vjerujte Evanđelju!

J. B
Gost
J. B
7 mjeseci prije
Reply to  Dejan

Jednom kada se direktiva na razini EU donese, vjeruj mi da će biti obavezno ua sve članice. Sada ovisi ako će biti razumnih EU birokrata koji će odustat od te ideje i ići po svojem.

gg2
Gost
gg2
7 mjeseci prije
Reply to  Dejan

@guest_411572 zar se ne radi tu o solomonovom hramu ili o kuli babilonskoj? naime poznato je da je zgrada EU-ropskog parlamenta građena upravo po uzoru na nedovršenu kulu babilonsku i doista ima sve predispozicije za to ustoličenje zla. o ovome ima nevjerojatno puno informacija i slika. Samo utipkajte: eu-parlament ili kula babilonska! ali upravo koliko god da je vidljivo smiješna simbolika sad-a s drevnim babilonom koja je napravljena prije cca 250 godina isto tako je slučaj europom koja nimalo ne zaostaje sad-u po pitanju babilonske simbolike i to sve od zadnjih pedesetak godina do danas. normalan bi se čovjek zapitao kakva je to prokleta tvorevina ovaj svijet danas? a sve je javno i vidljivo dostupno na tri klika mišom. stvari doista postaju psihički mnogo gore nego što izgleda i koliko zaista danas ima ovaca a koliko ovčica pravo je pitanje. ovo sve doista izgleda kao posljednje vrijeme pred kraj. možda da Logično objavi kakav članak o ovome ali opet onda bio bi lako etiketiran kao alter i politički nekorektan i tko zna što sve još ne!

Dejan
Gost
Dejan
7 mjeseci prije
Reply to  gg2

gg2
treći solomonov hram treba da se izgradi a sve pripreme su gotove. U Jerusalimu na tom mestu se nalazi Al Aksa džamija.

Marius
Gost
Marius
7 mjeseci prije
Reply to  Dejan

Almo se okladiti da će među prvima sigurno uvesti za sve građane Hrvatske ko i ovu kretensku karantenu

Kaj ti
Gost
Kaj ti
7 mjeseci prije
Reply to  Dejan

Vidi ga sotone

Janoš
Gost
Janoš
7 mjeseci prije
Reply to  Dejan

Svakako bi prilikom čipiranja trebalo izvesti nekakav vanjski Interface sa utičnicom. Tako da možemo raditi Update i arhivirati podatke. Možda eventualno i hakirati malo. Pa svi imamo laptope, zar ne.

Nekdo.
Gost
Nekdo.
7 mjeseci prije

Upotreba bi bila fakultativna, osim zaraženih. I kome bi onda javljala? Od jednog zaraženog drugom? Nema smisla, osim da si je stavi i većina nezaraženih. Znači isti k… ko aplikacija na telefonu. Nikakve vrijednosti ako je nema velika većina odnosno svi. Ali koja je njezina prava vrijednost? Recimo primjena u velikim gradovima je također upitna jer ljudi imaju puno svakodnevnih kontakata, pa do trenutka kad netko sazna da je pozitivan može imati već tisuće bliskih susreta.

Evo primjer. Svi ljudi imaju narukvicu/aplikaciju. Čovjek se zarazio ali još ne zna. Ode ujutro podzemnom samo na trg i vrati se doma. Recimo da je bio sa 200 ljudi u kontaktu (na manje od 10m, u polju BT signala). I sad svaki od ovih 200 bio je u kontaktu sa samo 10 novih ljudi (ostali kontakti se podvajaju). To je sada već prvi dan baza od 2.200 ljudi. Drugi dan isto uzmimo konzervativan broj od 10 novih kontakata po osobi. To je 22.000 ljudi. Treći dan recimo da na kraju dana sazna da je pozitivan. Do sada je u kontaktu sa njim bilo već 220.000 ljudi. I kaj sad? Svi u izolaciju i/ili na testiranje? A radi se o vrlo konzervativnim brojkama.

Za par dana moralo bi se samoizolirati ili testirati stotine tisuća ljudi. To je ne samo nemoguće nego i kontraproduktivno. Znači jedina svrha tih narukvica, aplikacija… je potpuna kontrola stanovništva

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah
7 mjeseci prije
Reply to  Nekdo.

Nakon toga predvidjena :
Nožna ”narukvica” vezana kuglom od 10 kg. na lancu za kontrolu higijene stopala (baterija od FAP-a u obliku globusa i odašiljač za vezu sa US ambasadom) ?

Kažun
Gost
Kažun
7 mjeseci prije
Reply to  Umpah Pah

@Umpah,kugla je predviđena za braću Dalton 😅 .

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah
7 mjeseci prije
Reply to  Kažun

@ježy :
Averel sada pripada našoj bandi (njemu ne pakovati) !

punica od Daltona
Gost
punica od Daltona
7 mjeseci prije
Reply to  Umpah Pah

@Umpah
Nešto se bavio zatvorskom modom, pa otišao na kvasinu i skrenuo na budizam……

Zorule
Gost
Zorule
7 mjeseci prije
Reply to  Nekdo.

Slazem se da je aplikacija totalno besmislena, buduci da ima bezbroj primjera gdje su ljudi boravili dulje vrijeme sa zarazenom osobom i nisu se zarazili, a neki su se zarazili da uopce ne mogu povezati kontakt sa nekom zarazenom osobom. Glede te potencijalne aplikacije i njene primjene, eventualno bi se podaci mogli filtrirati samo na kontakte koji su dulje trajali od nekog vremena (recimo 20 sec), tada se broj potencijalnih kontaka drasticno smanjuje, ali uzevsi u obzir onu prvu konstataciju, pitanje je da li je i taj podatak upotrebljiv.

Nekdo.
Gost
Nekdo.
7 mjeseci prije
Reply to  Nekdo.

Narukvice o kojima pričaš postoje već jako, jako dugo. U SAD se npr. koriste za ljude u kućnom pritvoru. Zašto onda smišljati nešto novo? Za veći nadzor? Ma ne, pored tolikih filantropa, to je nemoguće. Čak ćeš dobiti leptirića i pčelicu u bilježnicu (ili na čelo) ako ćeš je koristiti.

Kad uzmeš u obzir da se širi “izuzetno” brzo, da virus na nekim površinama može preživjeti danima, da ima puno asimptomatskih prenositelja i sve ostale priče, koje nam pričaju, onda jako brzo shvatiš da narukvice i aplikacije nemaju nikakvog smisla. Jer dok netko sazna da je pozitivan i da se obavijesti sve kontakte, predugo traje. Kažeš 20s ili dulje? Dovoljna je 1s. Kako će aplikacija znati da li je ili nije prošlo dovoljno vremena? Da zaraženi nije dotaknuo nešto, što je mogao dotaknuti i čovjek sa kojim se susreo samo za sekundu? Koji je onda smisao?

Za sada nisu obavezujuće i mogu se uvijek pozivati da su dale dobre ili loše rezultate, uopće nema veze, i zbog toga će vrlo brzo postati obavezne. A gore sam objasnio kako takvo nešto nema smisla osim za potpuni nadzor.

Da se možda radi o virusu kod kojeg se bolest razvije brzo i da je smrtnost puno veća od ove korone, onda bi takva aplikacija možda i imala smisla.

Lucija
Gost
Lucija
7 mjeseci prije
Reply to  Nekdo.

Nekdo.
“…virus na nekim površinama može preživjeti danima, …”
NEMOŽE

Nekdo.
Gost
Nekdo.
7 mjeseci prije
Reply to  Lucija

Lucija
Znam. Dr. Streeckov intervju koji je imao na ZDF 31.03.2020 gledao sam već 1. ili 2. travnja.
U rečenici koju spominješ nabrajam priče (laži), koje nam pričaju a i sama rečenica završava upravo tim riječima.
I baš te laži opovrgavaju potrebu tih aplikacija/narukvica, a ne za uvođenje inih kako se čini ljudima koji ne razmišljaju.

jezevakucica
Gost
jezevakucica
7 mjeseci prije
Reply to  Nekdo.

Umpy,
Lipo si mu reka.Kratko i jasno!

EU dismr
Gost
EU dismr
7 mjeseci prije
Reply to  Nekdo.

Umpah Pah , samo “raspali” ..

guzičetinica
Gost
guzičetinica
7 mjeseci prije

“nema slobode bez ropstva..blablablabla” – ta se perspektiva inače zove NEGATIVNA SLOBODA… i nije super…. jer ako misao odvedeš do konačnog logičkog zaključka… on kaže… žrtvuješ li slobodu zbog sigurnosti – ostati ćeš istog trenutka bez oboje.

Bez brnjice
Gost
Bez brnjice
7 mjeseci prije

Ova kriza odgovora centrima moći u svijetu da povećaju utjecaj i kontrolu u svojim interesnim područjima.
Prvi i najjači instrument je strah. Možemo očekivati puno “domovinskih zakona”, kao u SADu nakon 11.9. koji će bitno ograničiti slobode. U takvoj psihozi ljudi će s manje otpora prihvaćati obveznu vakcinaciju uz ugradnju digitalnih zapisa, G5 mreže, ovakve narukvice i dr.
Drugi instrument je plasman “neograničene” količine novca namijenjenog za pokretanje ekonomije. No, to su krediti koje treba vratiti, čime se povećava stupanj dužničkog ropstva manjih ekonomija.
Treći instrument je sveopća digitalizacija, robotizacija i uvođenje AI, što će smanjiti potrebu za ljudskim radom i povećati profite bogatima.
Kad sve to sumiramo, jadno nam se piše.

Nekdo.
Gost
Nekdo.
7 mjeseci prije
Reply to  Bez brnjice

Tako je. Samo si pogledajte neki dokumentarac kako je zakon o domovinskoj sigurnosti promjenio život na američko-kanadskoj granici. Granice SFRJ su u tom kontekstu bile mila majka!

Istrazuj
Gost
Istrazuj
7 mjeseci prije

Sve fino…
Upravo to se i ja pitam vec duze vrijeme…
.
Jedini zakljucak, koji sam iz ovog mogao izvesti je da Moshiah ben David tj Putin – naprosto dobija naredjenja od iste kabale.
Lukasenko ne. On cak predstavlja ogroman problem kabali, jer je jasno kao dan da ce milioni Rusa poceti postavljati ista pitanja, ako vec nisu….
Onda ce jedini nacin za kabalu biti – korona2

Starina
Gost
Starina
7 mjeseci prije
Reply to  Istrazuj

@ istražuj
Otkuda ti ovo ime Moshiah Ben David, I kako si došao do te informacije?
Postoji sumnja u načinu postavljanja na prvi predsjednički mandat koji je bio postavljanje naredbom odozgo..

istrazuj
Gost
istrazuj
7 mjeseci prije
Reply to  Starina

starina,
haha… ma negdje cuo…
Nema veze sa stvarnoscu… (ili mozda ima 😉 )
.
Jendo vrijeme sam i ja pokuavao povezati Otkrivenje sa dogadjajima oko nas. Neki moji prijatelji (pravoslavci) su tada u Putinu vidjeli silazeceg arhandjela Mihalla, koji ce ubiti Zvijer…
Zidovi cekaju Mesiju (Moshijaha) … a onda … kako je vrijeme prolazilo – one cudne stvari od prije nekoliko godina
– (dakle reakcija Putina na 911, a i ja sam mislio da samo koristi stvar),
– pa oslovljavanja Putina od strane fanatika iz Chabad-Lubavich zodovske sekte – kao “kralja Zidova” (a ti fanatici nikad ne grijese u formi!)…
– pa preko ruskog RT (kojeg sam dugo smatrao korektnim medijem, sve do “pandemije” korone) ….te sa “letovima u Kosmos” ….
– … naprsoto vidim da je vrhuska koja kontrolise Rusiju – takodjer, dio plana ove kabale koja kontrolise i ostale “drzave” na Svijetu.
Jedno vrijeme sam se cak nosio mislju, da postoje prakticno makar 2 piramide Kontrolnog sistema…
Sad vec poprilicno sumnjam u to.

Starina
Gost
Starina
7 mjeseci prije
Reply to  istrazuj

@Istražuj
Ova zavedenost I zanesenost sa RT i Sputnikom je uspjela zato što su zapadni mediji počeli očigledne laži promovirati kao istinu.
Ali na kraju i ruski mediji su se pokazali samo kao drugi kraj iste batine. Ja sam pokušavao komentirati očite navijačke vijesti i kolumne na Sputniku, ali nije bilo šanse s, brisali su me u istoj minuti. Dakle, ne daju drugačija mišljenja niti u komentarima! Koja je onda razlika u odnosu na drugi kraj batine, CNN, Foxnews I svi drugi mediji.

Marius
Gost
Marius
7 mjeseci prije
Reply to  Starina

U knjizi “Putin, povratak Rusije” objavljenoj 2007. autor i akademik Roj Medvedev navodi da je Putinova majka ili baba (ne mogu sad da se setim, davno je bilo) iz porodice Šalomov. Pošto se kod njih etnicitet prenosi sa majčine strane, Putin je tehnički gledano jedan od njih. E sad da li to ima neke veze sa njegovom politikom, možemo da raspravljamo. Knjigu imam kod kuće, kupio sam je 2007 ali pošto trenutno živim u inostrantvu a knjigu nisam poneo sa sobom ne mogu da vam kažem na kojoj tačno stranici se nalazi taj podatak. Uglavnom, nisam ga izmislio. Zapamtio sam jer mi je to bilo jako interesantno.

istrazuj
Gost
istrazuj
7 mjeseci prije
Reply to  Istrazuj

Sve fino…
Mozda bolje reci – covjek ima svoju piramidu – i ne zeli uci u kabalinu.
(Nadam se da isto vazi i za italijansku mafiju 🙂 )

Tadmur Palmirovic
Gost
Tadmur Palmirovic
7 mjeseci prije
Reply to  Istrazuj

Bolji ili je Bjelorusija sa Švedskom eksperiment za sebe…. ko zna…!?

Nekdo.
Gost
Nekdo.
7 mjeseci prije

Bjelorusija ruski, Švedska britanski, S. Koreja Kineski i Nikaragva američki eksperiment?

Djelomična izolacija (što se tiče granica), ograničena izolacija, potpuna izolacija i bez izolacije (u Nikaragvi se igra nogomet i granice su otvorene).

Lucija
Gost
Lucija
7 mjeseci prije

Tadmur
Da. Bolje je. Na prvu izgleda surovije, ali…

Crni žutokljunac
Gost
Crni žutokljunac
7 mjeseci prije

Počela je završna faza našeg porobljavanja!Logičari,spremate li se,ili mislite provest ostatak ovog života na koljenima pod totalnom umnom i tjelesnom kontrolom?

ornbwoetnbgwenbgewngnweirgwergwet
Gost
ornbwoetnbgwenbgewngnweirgwergwet
7 mjeseci prije

Tko pobijedi konformizam u sebi toga neće pokoriti ni po cijenu smrti istog iz bilo kog razloga. Ima jedan travnički robinzon, tako ga zovu na jubito, on pokazuje što bi trebali uraditi oni koji se ne žele pokoriti ni po koju cijenu.

kremit
Gost
kremit
7 mjeseci prije

Beeeeeee beeeeeeee ovce nikada neče gristi pastire svoje. One misle da ih on štiti od vuka.
Vrlo je intetesantno kako je debeli englez Boris Johnson preživio STRAŠNI covid 19. U par dana su mu davali kamilicu sa limunom dok je on gledao Monty Piton leteči cirkus…
Pola planete u kaveze i sada još ko mačke i psi bip bip signal gdje hodamo.

crna guja
Gost
crna guja
7 mjeseci prije

pametno i jednostavno

Mickey
Gost
Mickey
7 mjeseci prije

Počelo obeležavanje, nije Čip, ali i za početak,………

zora
Gost
zora
7 mjeseci prije

A sta ce jos ta narukvica pratiti???Da li ce u svakom momentu moci da kontrolise nas mozak i cita misla?

ANTINWO.HR
Gost
ANTINWO.HR
7 mjeseci prije

Jebena masonska Francuska!

Marius
Gost
Marius
7 mjeseci prije

Svima pa i Putinu odgovara uspostavljanje totalitarnog društva potpunog nadzora koji će im obezbediti večnu vlast.U Moskvi je instalirano preko 100 000 kamera za prepoznavanje lica,prati se kretanje ljudi iz jednog komandnog centra itd. Kineski model i u Rusiji. Svima to odgovara, Putinu, zapadu, Kinezima, Mulama u Iranu. Kineski model totaliterne države potpunog nadzora garantuje vlastima večnu i sigurnu vladavinu.Putinova izdaja je i za mene zaista veliko razočaranje. Očigledno on nije od početka bio uključen u planiranje ove prevare. Izgledalo je kao da se nećka ali je na kraju ipak prihvatio igru i rešio da žrtvuje ruski narod i ekonomiju. Dragi prijatelji, sami smo u ovoj borbi protiv zla. Nemamo za koga da navijamo, ni za Ruse a ni za Kineze. Korona je ogolila sve.

pera lozac
Gost
pera lozac
7 mjeseci prije
Reply to  Marius

Ja bi to nazvao engleskom modelom, kinezi su male mace za englesku bagru, jos pre 10 godina u Londonu je bilo preko 1.200.000 (milion i dvesto hiljada) kamera a u velikoj britaniji je bila kamera na svakih 14 stanovnika a zamisli danas, 100.000 kamera u Moskvi je smijurija u usporedbi sa danasnjih 1,5/2 miliona u Londonu, pisem po secanju ali se ti podatci lako nadju osim ako je cilj pljuvanje po Putinu i Rusiji.

pera lozac
Gost
pera lozac
7 mjeseci prije
Reply to  pera lozac

Da dodam na jubitubi imas snimkaka pljacki po Londonu, gde murija prati pljackasa putem kamera i navodi operativce, fakticki u celom Londonu nema sanse da pobegnes kamerama, nepostoji mrtvi ugao sve je pokriveno.

Max
Member
Max
7 mjeseci prije

Orwellova 1984 se čini kao vic prema ovome.

Tadmur Palmirovic
Gost
Tadmur Palmirovic
7 mjeseci prije
Reply to  Max

Haha.. U pravu si Max.

Mrčikola
Gost
Mrčikola
7 mjeseci prije
Reply to  Max

Kao i Alan Ford prema realnosti balkanskih podružnica.

Alex
Gost
Alex
7 mjeseci prije

Sad će svi bježat od testiranja…Umjesto da izoliraju kritične skupine. Zapadni svijet je i bez corone bio taoc matorih prdonja, od tuda tolika pošast u Italiji, Španjolskoj, Britaniji, Usa…

EU dismr
Gost
EU dismr
7 mjeseci prije

Oh, baš sam iznenađen ..

Mali Mujo
Gost
Mali Mujo
7 mjeseci prije

Evo citam ne jednom portalu u Njemackoj policija hapsi jer se sisaju u podrumu, ja moju Fatu sisam i u podrumu i na tavanu, ova Cocororan pa dzeca po cijeli dan u kuci tako da moramo vrebati da im pobjegnemo na 10 munta pa da je sisnem ih a njoj mrsko mos si mislit.

Bosanac
Gost
Bosanac
7 mjeseci prije

E kakvi ‘zombiji’ su danas ljudi (vecina) postali vjerujuci previse onome sto vide na MSM TV-u (ima i onaj McAfee osnivac zanimljivu teoriju o tome negdje sam gledao kratki klip….nesto kao neuro lingvisticko programiranje), oni ce to sve prihvatit bez puno opiranja …kako su nam ubacili biometrijske pasose (putovnice), kod nas u BiH je bilo nema na zapad bez novog Biometrijskog..a zapad ukida vize u tom momentu nekad ako me sjecanje dobro sluzi.

Pi-zdro
Gost
Pi-zdro
7 mjeseci prije
Reply to  Bosanac

da Bosanac ljudi su sto velis pravi pravcati Zombie postali! Za nepovjerovat, ali je. Sve mogu! Kad od ljudi mogu napravit krpetine bez supstance, duse..Sve mogu.

brusilica
Gost
brusilica
7 mjeseci prije

On The Coronavirus And Smoking, Infection Fatality Rates And More

On April 3 I had linked the chart below and remarked:

Interestingly smokers seem not to develop a cytokine storms during a Covid infection and are thereby less prone to end up in the ICU.

(A cytokine storm is an inappropriate inflammatory response by the immune system.)

Source – bigger

It was really curious that during a respiratory disease epidemic current and former smokers were less prone to end up in an ICU than people with other preconditions. (It was also a psychological relief for this chain smoking blogger but should be NO reason for anyone to start this otherwise dangerous habit.)

A French study has now confirmed this astonishing phenomenon:

Cont. reading: On The Coronavirus And Smoking, Infection Fatality Rates And Morehttps://www.moonofalabama.org/2020/04/on-coronavirus-and-smoking-infection-fatality-rates-and-more.html#more

POVEZANE VIJESTI

Izbornik