fbpx

Ivan Vilibor Sinčić o Covidu-19 i tzv. cjepivu

Ivan Vilibor Sinčić

Ivan Vilibor Sinčić, jedini hrvatski eurozastupnik u Odboru za okoliš, javno zdravlje i sigurnost hrane

Ivan Vilibor Sinčić rođen je 1990. godine u Karlovcu gdje je završio matematičku gimnaziju, a onda u Zagrebu upisao i završio preddiplomski studij elektrotehnike i informacijske tehnologije na Fakultetu elektrotehnike i računarstva. Trenutačno je u mirovanju obaveza na diplomskom studiju na istom fakultetu.

Predsjednik je stranke Živi zid, zastupnik u Europskom parlamentu, politički aktivist, a bio je zastupnik u Hrvatskom parlamentu u 8. i 9. sazivu te kandidat na predsjedničkim izborima 2014.

A.Š.: Europski Parlament je 10. veljače održao raspravu o temi „Trenutačno stanje u pogledu strategije EU-a za cijepljenje protiv bolesti COVID- 19. Tom ste prilikom postavili predsjednici Europske komisije (EK) Ursuli Van Der Leyen neka vrlo konkrena pitanja. 



Pitali ste je: „ Gospođo von der Leyen, mislite li vi da je u interesu farmaceutskih kompanija da ova kriza ikada zapravo završi? Cijela ova kriza ne vrti se toliko oko zdravlja koliko se vrti oko kontrole i novca. Da se radi toliko o zdravlju, ne bi se dozvolilo da se koriste tehnike dijagnostike koje nam daju nepouzdane brojeve zaraženih i umrlih, ne bi se odgodio desetak tisuća operacija oboljelih od raka. Mnogi dijagnostički pregledi koji bi detektirali bolest ne bi bili odgođeni, a lockdown i kampanja straha ne bi devastirali mentalno zdravlje naših građana osobito najmlađih. Toliko se priča o razvoju cjepiva, stavljanju fokusa na cjepivo. Zašto se ne stavi barem malo fokusa na razvoj lijeka? Neke zemlje po svijetu razvijaju lijek. Zar jeftin i učinkovit lijek nije u interesu farmaceutske industrije ili tu jednostavno nema novaca. Što se tiče kontrole u Hrvatskoj recimo imamo situaciju da su umirovljenici odbili cijepiti se sa cjepivom Astra Zeneca zato što nema jednostavno dovoljno informacija. Sad se govori o kontroli, o Covid putovnicama. Zar ćete ograničiti putovanje i kretanje tih ljudi zato što odbijaju u svoje tijelo staviti nešto o čemu im uopće ne znate reći što je kako će na njih djelovati. Je l’ to etično? Građani moraju moći sami birati svoj tretman”.

https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/CRE-9-2021-02-10-INT-3-053-0000_HR.html

Hoćete li nam, molim Vas objasniti pozadinu svojih pitanja? Što Vam je predsjednica EK odgovorila?

Ivan Vilibor Sinčić: Najprije bih želio isaknuti kako ne dovodim u pitanje niti pojavu niti potcjenjujem opasnost od SARS COV-2 virusa. Propitujem političke odluke EK koje bitno utječu na sve aspekte života građana EU, a koje nisu donesene na transparentan način, na osnovi nedvojbenih znanstvenih kriterija te otvaraju pitanja na koja građani trebaju dobiti odgovore. Propitivanje i inzistiranje na odgovorima obaveza je zastupnika na svim razinama odlučivanja, a posebno nas zastupnika u EU Parlamentu. Pitanje koje se prvo nameće je izbor PCR testa kao glavnog dijagnostičkog alata i polazišta za niz ključnih odluka s dalekosežnim posljedicama za sve EU građane. Izumitelj PCR metode je nobelovac Kary Mullis i ona se koristila u znanstvenim istraživanjima, ali nije bila namijenjena i nije se koristila za dijagnostiku zaraznih bolesti. Pouzdanost razultata bitno ovisi o pragu ciklusa pojačanja. Što je veći broj ciklusa, povećava se i postotak pozitivnih rezultata. Neka znanstvena istraživanja dovode u pitanje vjerodostojnost PCR testova uz više od 25 ciklusa pojačanja

Review report Corman-Drosten et al. Eurosurveillance 2020

WHO je odobrila PRC test kao dijagnostički alat za otkrivanje SARS COV-2 virusa te kao “zlatni standard”  odredila da broj ciklusa pojačanja bude najmanje 35. Većina laboratorija u EU koristi 40 pa i više.

https://www.globalresearch.ca/nucleic-acid-testing-technologies-use-polymerase-chain-reaction-pcr-detection-sars-cov-2/5739959

U siječnju ove godine WHO je izdala novu preporuku u kojoj se predlaže ponavaljanje testiranja ako rezultati ne odgovaraju kliničkoj prezentaciji i time priznala nedovoljnu pouzdanost svog “zlatnog standarda”. U preporuci stoji “Prag ciklusa potreban za detekciju virusa, obrnuto je propircionaln virusnom opterećenju pacijenta. Ako se rezultati ne podudaraju s kliničkim prikazom, treba uzeti novi uzorak i ponovno ga testirati pomoću iste ili druge tehnologije”. “

https://www.who.int/news/item/20-01-2021-who-information-notice-for-ivd-users-2020-05

Ali taj se “zlatni standard “ i nadalje nastavio koristiti kao osnova za “ lock down”, za  zatvaranje niza gospodarskih subjekata i donošenje mjera koje devastiraju mentalno zdravlje građana. Nameće se logično pitanje zbog čega EU ulaže ogromna sredstva samo u razvoj cjepiva, a ne i u razvoj lijekova koji će prevenirati razvoj težih oblika bolest i da li je razlog za to bitno “manje tržište” koje bi farmaceutska industrija imala u tom slučaju. Korporacije ulažu ogromna sredstva u lobiranje unutar EU institucija, što je vidljivo u Registru transparentnosti.

https://ec.europa.eu/transparencyregister/public/consultation/displaylobbyist.do?id=84295189159-07

Postavit ću Europskoj komisiji pitanje koliko je 2020 g. farmaceutska industrija uložila u lobiranje i koliko su su njihovi lobisti održali sastanaka s predstavnicima EU institucija. Provjeravao sam to za telekom industriju, za 2019 g. Europski teleoperateri održali s visokopozicioniranim prestavnicima EU institucija 74 zajednička lobistička sastanka te imali budget za lobiranje unutar EU od 1,250.000 EUR https://lobbyfacts.eu/representative/4de9f42da39d4033b7e59bff47b0ab0b

Osim toga teleoperateri su održavali i pojedinačne sastanke. Tako je Deutche Telekom tijekom 2019 g. održao s dužnosnicima EU 114 sastanaka uz budget za lobiranje od 1,750.000 EUR, https://lobbyfacts.eu/representative/9546a4f6ac5c4a8697b0c71a0ce63ce6/deutsche-telekom

a Telefonica 83 sastanka, također uz budget 1,750.000 EUR. https://lobbyfacts.eu/representative/1af8aa58ca6940d0885e1af37529b2ec/telefonica-s-a Radi se o ogromnim sredstvima, koja otvaraju prostor za korupciju, ali i donošenje odluka u interesu korporativnog sektora. EU bi morala onemogućiti utjecaj farmaceutske industrije na odluke i mjere vezane za aktualnu pandemiju jer se korporatvni interesi uglavnom ne podudaraju s javnim interesom europskih građana. Imamo i čudni primjer naprasne zabrane korištenja hidroksiklorokina. Radi se o starom, dobro provjerenom i jeftinom lijeku koji se učinkovito koristio više od 70 godina u liječenju infekcija izazvanih srodnim virusima. Kad je u ožujku prošle godine grupa francuskih liječnika i znanstvenika željela provesti klinička ispitivanja i primijeniti hidroksiklorokin za ublažavanje respiratornih simptoma svojih pacijenata oboljelih od Covida-19, naglo je objavljena jedna nova studija prema kojoj taj lijek ima fatalne posljedice i WHO ga je hitno zabranila. Ubrzo se utvrdilo kako je spomenuta studija lažirana,  prepuna netočnih, lako provjerljivih podataka, pa ju je časopis koji ju je objavio (“The Lancet”) odmah i  povukao

https://www.livescience.com/surgisphere-study-hydroxychloroquine-covid-19.html

Očekivalo se kako će i WHO odmah povući zabranu donesenu na osnovi te studije, ali to nije učinjeno. WHO za istu svrhu preporučuje korištenje daleko skupljeg lijeka Remdesivir, čija se djelotvornost u borbi protiv Covida-19 te skraćivanje tijeka infekcije virusom SARS CoV-2 još uvijek istražuje. Činjenica je kako je farmaceutska industrija izuzetno moćna, a farmaceutske tvrtke se žestoko bore za svoj profit. To je razumljivo, ali nije razumljivo da im se dopušta utjecaj ili čak i kreiranje javnih politika. Postoji izreka “vjerovati kako je farmaceutskoj industriji interes zdravlje stanovništva, isto je kao i vjerovati kako je vojnoj industriji interes mir u svijetu”. Zbog toga smatram kako se cijela ova kriza ne vrti toliko oko zdravlja, koliko se vrti oko novca i posebno oko kontrole građana.

A.Š.: Bili ste kritični, odnosno propitivali ste politiku vezanu za nošenje maski. Na jednoj od sjednica Europskog parlamenta, na kojoj se raspravljalo o homologaciji i distribuciji prozirnih maski, izjavili ste:” Ako je nešto simbol korona krize to je upravo maska. Treba li nositi masku ovisi zapravo koga slušate i kome vjerujete. Ako se vratimo nekih godinu dana unazad, tamo drugi, treći mjesec kad je korona došla u Europu, imali ste razne autoritete, predsjednike, premijere, od hrvatskih pa, ne znam, do Macrona koji su govorili ako nemate simptome, ako niste bolesni, nemojte nositi masku. To su ponavljali svi stožeri po Europi da bi se onda u petom mjesecu priča okrenula i maska je postala obavezna, uvedene su kazne i došli smo do ove sadašnje situacije. Dakle, očito je da se u toj točki počelo slušati nekog drugog. Znači, radi se prije svega o političkoj odluci i o tome koga politika želi slušati i kakve mjere želi staviti u svojoj vlastitoj zemlji. Za razliku od stručnjaka koji se nalaze u stožerima koji su često tamo došli po političkoj liniji, imamo cijeli niz svjetskih autoriteta, znanstvenih radova koji su skeptični oko svega ovoga oko krize- što oko maski, što oko cjepiva, pa i samog pitanja je li ovo uopće pandemija. https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/CRE-9-2021-02-11-INT-4-132-0000_HR.html

Ivan Vilibor Sinčić: Maske su jedan od očitih primjera nedosljednosti i lutanja. Na početku krize bila su uvjeravanja kako maske nisu potrebne. Sjećate se izjave dr. Grba Buljević, koja je autoritetom liječnice i visoko pozicionirane članice Nacionalnog stožera na jednoj od onih čuvenih konferencija za medije, izjavila “Korona virus ne možete zaustaviti maskom, one vas neće zaštititi. Zato ih ne kupujte.”

https://www.rtl.hr/vijesti-hr/novosti/hrvatska/3652397/koronavirus-ne-mozete-zaustaviti-maskom-one-vas-nece-zastititi-zato-ih-ne-kupujte/

To je bilo na početku krize, kad zaista nije bilo dovoljno maski, očito niti u robnim rezervama i cijena im je s 0,7 Kn naglo narasla na nekoliko desetaka kuna. Nakon tri mjeseca gospođa Grba Buljević je, opet s autoritetm liječnice i članice stožera tvrdila kako svi moraju poštovati naredbu stožera i nositi maske. Bilo je to nakon što je nabavljena, odnosno uvezena velika količina maski.

https://www.telegram.hr/zivot/grba-bujevic-jutros-prica-da-apsolutno-treba-nositi-maske-zgodno-je-podsjetiti-na-njen-istup-iz-veljace/

Naslušali smo se raznih preporuka za maske, od one kako je “ svatko može sam sašiti”, zatim kako zaštitu pružaju jedino maske s filterom (FFP), pa  preporuke kako treba  koristiti dvoslojne medicinske maske.  Građane zbunjuju  kontradiktorna mišljenja nezavisnih stručnjaka i različitih “ stručnjaka”  politički oktroiranih  u razna savjetodavna tijela i stožere koji mijenjaju svoja stajališta onako kako je to u određenom momentu politički oportuno ili kako im netko naloži. Primjerice profesorica Alemka Markotić je krajem svibnja 2020 g., na pitanje “kada ćemo moći kazati da smo pobijedili koronu?” odgovorila “Kada cijeli svijet kaže da ju je pobijedio, onda možemo i mi reći da smo pobijedili.” https://www.glasistre.hr/hrvatska/alemka-markotic-mislili-smo-da-necemo-moci-ni-hodati-ulicom-virus-ipak-nije-tako-opasan-645204

Tri tjedna kasnije, kad je premijer Plenković uoči parlamentarnih izbora pompozno objavio kako je “njegova vlada  pobijedila koronu”, Nacionalni stožer se s time složio, a profesorica Markotić je naprasno promijenila ranije stajalište. Znanost i društvo napreduju upravo zahvaljujući argumentirnim raspravama i sučeljavanjima unutar znanstvene zajednice. Problem nastaje kad politika počne arbitrirati što je “znanstvena istina”. Nažalost, postoje znanstvenici koji su spremni prodati svoj kredibilit i služiti za pokriće političkih odluka. Oni dobivaju utjecaj i moć, dok ostali, pošteni i moralni znanstvenici bivaju marginalizirani i ušutkavani. Politika uvijek, nažalost može naći nekog dr. Mengelea. Teško je zamisliti kako bi danas izgledao svijet da se primjerice američka politika prije stotinjak godina umiješala u “rat struja” između dvojice na tom području tada vodećih znanstvenika, Tesle i Edison te presudila u korist Edison i grubo ušutkala Teslu. Upravo to se danas radi mnogim biomedicinskim znanstvenicima koji upozoravaju na nelogičnosti u pristupu ovoj pandemiji i upozoravaju kako učinkovitost cjepiva protiv Covid-19 nije potvrđena nezavisnim znanstvenim studijama. Politika je odlučila da su dovoljni podaci koje je dala farmaceutska industrija.

A.Š.:  Kao član ENVI, Odbora za za okoliš, zdravstvo i sigurnost hrane Europskog Parlamenta (ENVI), surađujete i razmjenjujete dokumente s Europskom medicinskom agencijom (EMA) vezano za istraživanje učinkovitosti cjepiva za Covid-19.  Nastavno na Vaš interes i istraživanje postavili ste pitanje “Ako zbog primanja cjepiva dođe do nuspojava kod pacijenta, kome se on može obratiti za odgovornost te tražiti kompenzaciju? Jesu li to farmaceutske kompanije, medicinsko osoblje koje je provodilo postupak cijepljenja, nacionalna ministarstva država članica koja su poticala na cijepljenje, Europska komisija ili netko peti?

https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/E-9-2021-000344_HR.html  

Pitanje je supotpisao i Mislav Kolakušić. Kakav ste odgovor dobili?

Ivan Vilibor Sinčić:  Poznato je kako je povodom pandemije bolesti COVID-19 uzrokovane virusom SARS-COV-2, Europska komisija odlučila pristupiti zajedničkoj nabavi i distribuciji cjepiva različitih proizvođača za sve države članice EU-a. Zastupnici u Europskom parlamentu dobili su mogućnost uvida u ugovore između Komisije i farmaceutskih kompanija o nabavi cjepiva, ali na vrlo kratko vrijeme te pritom nisu smjeli ništa slikati, skenirati ili fotokopirati, a ono što su saznali nisu smjeli nikome reći ili podijeliti s javnosti. Takav pristup dodatno je pogoršao netransparentnost tog procesa, potencirao skepsu i nepovjerenje kod većine mojih kolega. Mi smo odgovorni građanima koje predstavljamo i smatram potpuno neprihvatljivim činjenicu da je netko odlučio kako europski građani nemaju pravo dobiti te informacije. Osim nepovjerenja i netransparentnosti nije riješeno niti pitanje odgovornosti za nuspojave cjepiva i na to sam svojim pitanjem želio posebno upozoriti. Živimo u demokraciji, EU se time posebno ponosi kao jednom od svojih temeljnih vrijednosti i njezini građani imaju pravo znati tko snosi tu odgovornost. Odgovor koji sam dobio više skriva nego otkriva, što nije rijetko, pa u tom slučaju šaljem nova pitanja dok se stvar do kraja ne raspetlja.

A.Š.: S obzirom da kao član ENVI aktivno surađujete s EMA, možete li nam nešto više kazati o načinu na koji EMA odobrava cjepiva? Znamo da su cjepiva Pfizer BioNTech i Moderna odobrena brže nego AstraZeneca, Jonson & Jonson …

Ivan Vilibor Sinčić: Normalan proces odobrenja farmaceutskog proizvoda, pa tako i cjepiva, počinje predajom zahtjeva i svih dostupnih podataka od strane kompanije proizvođača na adresu EMA. Osim tih podataka agencija prikuplja sve druge dostupne podatke koji postoje o tom proizvodu. Dokumentacija se proslijeđuje Odboru agencije koji čine predstavnici 27 zemalja, među kojima je i predstavnica Hrvatske, djelatnica Agencije za lijekove i medicinske proizvode (HALMED), gospođa Margareta Bego.

CHMP members | European Medicines Agency (europa.eu)

Svaki od predstavnika daje svoje mišljenje o pojedinom proizvodu. Odbor radi analizu svih prikupljenih podataka te daje mišljenje o odobrenju ili o ne odobrenju. Odluka odbora se potom šalje u Glavnu upravu za zdravlje i sigurnost hrane (D-G SANTE) Europske komisije.

U slučaju cjepiva za Covid-19 zbog danih okolnosti nije upotrijebljena normalna procedura jer ona traje dulje vrijeme.  Kako su mi kazali djelatnici EMA, od njih se očekivalo da izaberu ubrzanu proceduru, pa je EMA donijela odluku da umjesto normalne procedure koja traje nekoliko godina, (obično tri), uvede posebna proceduru od svega nekoliko mjeseci. Proces odobrenja cjepiva i u ovom je slučaju započeo predajom zahtjeva i podataka od strane proizvođača. EMA nije tražila druge dostupne podatke jer ih naprosto nema- zbog patenata za ta cjepiva podaci su nedostupni drugim nezavisnim istraživačima poput sveučilišta i instituta. Dakle, nema niti nezavisne provjere niti nezavisne potvrde podataka o njihovoj visokoj učinkovitosti. Postoje samo podaci koje su dostavili sami proizvođači – farmaceutske kompanije.  EMA smatra kako će se u budućem vremenu pojavljivati novi podaci o istraživanjima te će ih uzeti u obzir i raditi ponovne procjene odobrenja. EMA javno objavljuje sve podatke iz kliničkih studija koje su dostavile farmaceutske kompanije. EMA je bila iznenađena visokom učinkovitošću cjepiva koju su prikazali proizvođači, devedeset i više posto, jer očekivala učinkovitost od oko 50%. Zaposlenici EMA-e su pitanje da li su ljudi koji su sudjelovali u pojedinoj kliničkoj studiji uopće bili izloženi virusu nakon cijepljenja ocijenili kao –  dobro pitanje (“that is a good question”), ali oni očekuju da su obje grupe – i prava i placebo, bile podjednako izložene istim uvjetima i da to daje određen balans podacima. Što se tiče dugoročnih posljedica cjepiva u Agenciji kažu kako se o tome nikakvih saznanja, ništa se ne zna, ne postoje nikakve studije jer je prošlo jako malo vremena, ali EMA očekuje da će se u dogledno vrijeme pojaviti istraživanja i takvih učinaka pa će ih uključiti u svoju ponovljenu procjenu. PRAC (Pharmacovigilance Risk Assessment Committee) odbor EMA-e koji se bavi sigurnošću i procjenom rizika, bavio se i procjenom sigurnosti cjepiva AstraZeneca nakon niza nuspojava koje su se pojavile diljem Europe.  EMA je odluku o korištenju AstraZeneca prepustila svakoj od članica, što je rezultiralo različitim odlukama i unijelo dodatnu nesigurnost. Primjerice Danska je potpuno zabranila cijepljenje Astra Zenecom, neke ga članice primjenjuju selektivno za određene dobne skupina, a Hrvatska ga primjenjuje bez ograničenja. Hrvatska je, kao što znamo, u prvo vrijeme naručila najviše AstraZeneca cjepiva, 2,7 milijuna doza.  Spominje se i drastična razlika u cijeni između cjepiva AstraZeneca u odnosu na Pfizer BioNTech i Modernu. Potrebne dvije doze cjepiva Pfizer BioNTech stoje oko 50 Eura, Moderne oko 60 eura, a AstraZeneca oko 5 Eura, s obzirom da se ta kompanija unaprijed odrekla zarade na cjepivu za vrijeme trajanja pandemije.

https://www.jutarnji.hr/globus/politika/zbog-cega-se-diljem-europe-dize-uzbuna-zbog-astrazenece-15050522

Trebalo bi svakako obratiti pozornost i na nedavno objavljeno izvješće francuskog  Nezavisnog  regionalnog centra za procjenu lijekova ( CTIAP) koji zahtijeva povlačenje s tržišta cjepiva odobrenih u EU  (Pfizer BioNTech, Moderna AstraZeneca i Jonson &Jonson). CTIAP upozorava kako su cjepiva odobrena za široku primjenu na ljudima “prije nego li je dokazana kvaliteta aktivnih supstanci i proizvod dovršen”. https://www.lifesitenews.com/news/french-drug-assessment-center-demands-removal-of-all-four-widely-used-covid-vaccines

U izvješću navodi kako je u službenoj dokumentaciji EMA, vidljivo da je uvjetno odobrenje izdano bez studija studija kvalitete i sigurnosti aktivne te pomoćnih tvari, (od kojih su neke nove), kao i bez studija stabilnosti i usporedivosti serija koje se stavljaju na tržište.

A.Š.: U više navrata upozorili ste kako sve odluke vezane za pandemiju donosi politika slijedeći preporuke Svjetske zdravstvene organizacije bez adekvatne znanstvene podloge. U jednoj od rasprava izjavili ste” Upravo je politika odlučila da se koriste maske. Politika je odlučila da nema testiranja na gripu pa prvi puta nakon više desetljeća jednostavno nemamo gripe. Politika je odlučila da se koriste nepouzdani PCR testovi. Politika je odlučila da nakon smrti nema autopsija.” https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/CRE-9-2021-02-09-INT-2-051-0000_HR.html

Možete li nam to komentirati?

Ivan Vilibor Sinčić: Da bi se kvalitetno moglo upravljati krizom, potrebni su egzaktni podaci, brojke. A brojke koje se prezentiraju javnosti i koje su podloga za restriktivne mjere i “lock down”, donose se na osnovi nepouzdanih PCR testova. Europska komisija platila je milijarde eura farmaceutskim kompanijama za cjepiva, a nije ništa uložila u dijagnostiku. Procjene stručnjaka o prokuženosti stanovništva jako variraju. A to je podatak koji bismo trebali znati kako se mjere nebi donosile stihijski, proizvoljnim političkim odlukama. Trebali bismo znati točne brojeve zaraženih, kao i asimptomatskih slučajeva koji su razvili antitijela pa im možda i nije potrebno cijepljenje. Zbog loše dijagnostike, upropašteni su mnogi životi. Mnogi nisu mogli raditi, mnogi nisu mogli putovati, morali su u samoizolaciju, automatizmom, čim ste pozitivni odmah ste zaraženi. I to ako ste pozitivni prema nepouzdanom PCR testu, koji uz preporučenih više od 35 ciklusa pojačanja, može dati čak do 97 posto lažno pozitivnih rezultata. U isto vrijeme mnogi bolesnici teško dolaze do liječničke skrbi.” Lock down” kao mjera je devastirala mnoge grane gospodarstva. Vidimo da bogati postaju još bogatiji, a siromašni sve siromašniji i to je nedopustivo. Nevjerojatna je vijest koja ovih dana dolazi iz Njemačke, objavio ju je ugledni “Deutche Welle”. Radi se o događajima od prije godinu dana kada je njemački ministar unutarnjih poslova Seehofer naručio od određenih njemačkih znanstvenika scenarije straha, odnosno “izradu modela na čijoj bi se osnovi mogle planirati mjere preventivne i represivne prirode” jer treba “u društvu postići šok djelovanje”. https://www.dw.com/hr/koronski-horor-scenarij-po-narud%C5%BEbi/a-56557733

Iz dokumenata se iščitavaju informacije, kako bi trebalo dignuti razinu straha među populacijom, osigurati strah i poslušnost populacije, ostvariti mentalnu i sistemsku kontrolu situacije. Dokument je proglašen tajnim, a sadrži formulacije prikladne za izazivanje panike. Jedna od njih glasi: “Kada bi uskoro bilo inficirano 70 posto stanovništva, više od 80 posto pacijenata za intenzivnu njegu bi moralo biti odbijeno, a broj mrtvih u Njemačkoj bi prešao milijun”. Istovremeno, prema modelu koji su izradili znanstvenici s instituta “Robert Koch” procjena smrtnosti od virusa u Njemačkoj bila je 0,56 % od broja inficiranih što bi i u najcrnjem scenariju bilo trostruko manje.  Nameće se logično pitanje- zašto i kome je bio potreban ovaj marketing straha, ova kampanja zastrašivanja?  Njemačka je velika i utjecajna članica EU i ako se u njoj uspostavi stanje straha, to će se preliti na cijelu Europu. Znamo što sve strah radi ljudskom zdravlju i fizičkom i mentalnom, znamo kako mijenja ljudsku psihologiju, što radi zdravlju djece – a radi ogromnu štetu. Ako je onima koji su kreirali i provode ove mjere doista stalo do zdravlja ljudi i njihove dobrobiti, zašto se trebaju služiti kampanjama straha? Ljudi trebaju vjerodostojne informacije, bazirane na znanstvenim činjenicama, a ne kampanje zastrašivanja, kako bi se osigurala njihova bespogovorna poslušnost. Mene je ta informacija, koju je objavio Deutche Welle, zaista užasnula.

A.Š.: U posljednje vrijeme aktualno je pitanje Covid putovnica. Kakav je Vaš stav o tome?

Ivan Vilibor Sinčić: Kao što sam već rekao, nemamo konkretnih, egzaktnih brojki kako bismo mogli učinkovito upravljati krizom i donositi mjere sa znanstvenom podlogom. Za dijagnostiku se koristi nepouzdani PCR test i na bazi tih nepouzdanih rezultata, uz podršku žestoke i orkestrirane kampanje straha, donose se restriktivne mjere koje ograničavaju pa i ukidaju temeljna ljudska prava i slobode. Ljude se prisiljava na cijepljenje, Covid putovnica je vrlo učinkovito sredstvo za to, jer bez nje će mnogi ljudi izgubiti pravo na rad, pravo na egzistenciju. Ljude se prisiljava da u svoj organizam unose supstance koje nisu prošle kvalitetnu znanstvenu validaciju, za koje imamo samo tvrdnje farmaceutske industrije da su učinkovite. Sve je to na “majke mi, cjepiva su sigurna”. Kad su se pokazale štetne nuspojave, počela je marketinška priča “korist nadmašuje štetu”.. Imamo li dokaze za to? Naravno da nemamo, trebali bismo vjerovati farmaceutskim kompanijama kako je primjerice nova mNRA tehnologija, koja nikada nije bila primjenjena u cjepivima za masovnu upotrebu, učinkovita i bezopasna. Nema nikakvih istraživanja dugoročnih učinaka, čak se niti nezna koliko dugo će trajati zaštita cjepivom, da li će nam trebati jedna dvije, tri ili više doza, da li će nas zaštititi od novih sojeva, a ono što je najvažnije, ne znamo kako će na to cjepivo dugoročno reagirati naš imunosni sustav, da li će možda ono biti okidač za neke autoimune bolesti? Na sve to upozoravaju brojni znanstvenici, čije stavove nitko ne osporava argumentima, ali im se ne dopušta pristup u javni medijski prostor, proglašava ih se “kontroverznima” ili čak povezuje s raznim “teorijama zavjere”. Kad farmaceutske komanije istražuju nove eksperimentalne lijekove, trebaju za to kvalificirani pristanak građana koji sudjeluju u eksperimentu, a proizvođač snosi i odgovornost za nuspojave. Kad se neki njihov novi proizvod odobrava za masovnu upotrebu, treba proći strogu proceduru koja jamči sigurnost. Cjepiva protiv Covida -19, kao što sam već objasnio, odobrena su po takakozvanoj “ubrzanoj proceduri”, samo na osnovu podataka koje su dale farmaceutske kompanije, a koje uz to ne odgovaraju za nuspojave. I sad se Covid-putovnicama želi prisiliti ljude na sudjelovanje u masovnom eksperimentu ispitivanja novih proizvoda farmaceutske industrije. Ponavljam, ne tvrdim kako kriza ne postoji niti kako je SARS-COV-2 virus bezazlen, ali ukazujem na mnoštvo nelogičnih, nedosljednih poteza političkih subjekata koji upravljaju krizom. Politika bi trebala slijediti znanost, a ne obrnuto. Zaključno: Covid putovnica je diskriminirajuća i segregacijska i korak je ka totalitarizmu.

A.Š.: EK Supotpisali ste amandman svog nizozemskog kolege, Roba Rookena na odluku EK o uvođenju Covid putovnica , odnosno “digitalnog zelenog cerufikata za cijepljenje”. https://childrenshealthdefense.eu/eu-issues/voters-to-meps-support-rooken-amendment-and-reject-the-green-pass/

Možete li nam kazati nešto više o tome?

Ivan Vilibor Sinčić: EK je donijela prijedlog Uredbe o uvođenju Covid putovnice, odnosno “digitalnog zelenog certifikata o cijepljenju” i predložila Europskom parlamentu da taj prijedlog što hitnije usvoji. Kolega Rob Rooken, nizozemski zastupnik, uz podršku veće grupe nas eurozastupnika koji propitujemo način upravljanja ovom Covid krizom, u proceduru je poslao je amandman kojim se predlaže odbijanje Covid putovnica. Podržao sam taj amandman jer smatram kako bi uvođenje Covid putovnica automatski diskriminiralo građane koji se nisu cijepili, a na razini EU diskriminacija nije dopuštena. Uvjeren sam, ako bi bi slučaj Covid putovnica došao na Europski sud za ljudska prava, on bi ih odbio. Uvjetovanje slobode putovanja posjedovanjem Covid putovnice, indirektna je prislila na cijepljenje jer konzumiranje prava na slobodni izbor automatski dovodi do diskriminacije. Mi zastupnici u EP moramo biti legalisti, moramo poštovati legislativu i sve europske pravne norme. Nažalost , kao što znate, 21.05.2021 donesena je odluka o određenom obliku Covid-putovnice, odnosno postignut je  privremeni dogovor Europskog parlamenta i Vijeća o EU-digitalnoj potvrdi o Covidu-19

https://www.europarl.europa.eu/news/hr/press-room/20210517IPR04111/eu-ova-digitalna-potvrda-o-covidu-privremeni-dogovor-parlamenta-i-vijeca

A.Š.: S grupom od četrdesetak Vaših kolega eurozastupnika, upozorili ste Europski parlament na nazadovanje u području prava djece zbog mjera ograničavanja uslijed širenja bolesti COVID-19.

https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/O-9-2021-000012_HR.html

Postavili ste pitanja: 1.Kakvim se mjerama Komisija služi za rješavanje problema nazadovanja u ovom području? 2. U nastojanju da se suzbije nazadovanje, pokušava li Komisija pokrenuti brze istraživačke mjere kako bi pružila dokaze potrebne za jačanje brzih procjena i hitno razvijanje strategija te pripremu intervencija zajedno s državama članicama? Možete li nam kazati nešto više o tome?

Ivan Vilibor Sinčić: Unatoč tome što djeca znatno rjeđe oboljevaju od Covida-19, ona su žrtve ove pandemije jer zbog ograničavanja kretanja snose nerazmjerno opterećenje. Jaslice, vrtići i škole zatvoreni su mjesecima, što štetno utječe ne samo na njihovo obrazovanje, već i na njihovu prehranu, rast, socijalni razvoj i zaštitu. Školovanje na daljinu povećalo je nejednakost u obrazovanju, posebno digitalnu isključenost, jer mnoga djeca nemaju adekvatnu informatičku opremu i pristup internetu. Mjere ograničavanja za suzbijanje širenja zaraze dovele su i do porasta nasilja unutar obitelji. Ugroženo je pravo djece na igru, bezbrižna druženja i na razvoj socijalnih vještina.  Posebno su ugrožena djeca s poteškoćama u razvoju te djeca iz marginaliziranih i ranjivih zajednica. Pandemija se ubrzano pretvara u širu krizu prava djece. Ugrožena su prava, razvoj i budućnost naše djece. Nošenje maski otežava im disanje, posebno ako moraju pod maskama satima sjediti u učionicama. Kampanje straha kojima su i djeca direktno ili indirektno stalno izložena, pogubna su za njihovo fizičko, a posebno za mentalno zdravlje.

UNICEF je kao zajedničke faktore rizika za nasilje, zlostavljanje i zanemarivanje djece povezane s bolešću COVID-19 a izdvojio slijedeće:

  • veće siromaštvo i nesigurnost opskrbe hranom zbog gubitka radnih mjesta i prihoda,
  • ometanje mreža za uzajamnu i socijalnu potporu za djecu i njegovatelje,
  • prekid usluga potpore zajednice i socijalne potpore za djecu i njegovatelje,
  • narušavanje svakodnevne rutine djece i njegovatelja,
  • povećana konzumacija alkohola i/ili opojnih tvari od strane njegovatelja;
  • ad hoc rješenja za skrb o djeci.

Kao jedan od supotpisnika gore navedenog dokumenta, smatram kako je EU dužna zaštiti prava djece i zaustaviti njihovo nazadovanje uzrokovano ovom pandemijom, te ulagati u sigurnost i kvalitetu života djece, jer to je ulaganje u budućnost.

Iako je čak i sve politiziranija Svjetska zdravstvena organizacija donijela preporuku da se djeca ne cijepe dok se ne završi cijepljenje starijih i rizičnih grupa U SVIM ZEMLJAMA. https://dnevnik.hr/vijesti/koronavirus/who-prije-cijepljenja-djece-treba-cijepiti-rizicne-i-starije-sirom-svijeta—650943.html

a ta je preporuka donesena nakon što je Kanada odobrila cijepljenje djece mlađe od 12 godina cjepivom Pfizer i BioNTech, Hrvatska je, kao što znamo, krenula u agresivnu marketinšku kampanju cijepljenja djece.

A.Š.: EU je uspostavila je Fond za oporavak i otpornost, kako bi pomogla ekonomski oporavak. Vi ste u tom kontekstu govorili o univerzalnom temeljnom dohodku. Možete li nam to pojasniti?

Ivan Vilibor Sinčić: Neke su države nastojale pomoći svojim ekonomijama na način da su centralne banke oslobodile velike količine novca. Taj bi novac onda posudile poslovne banke, pa bi onda one trebale taj novac posuditi poduzećima i građanima. Međutim, ako ste vi pred bankrotom, ako nemate novaca, zašto bi neka poslovna banka posudila novac vama ili vašem poduzeću. Naravno da neće, a ako i hoće, posudit će po vrlo rigoroznim uvjetima i visokim kamatama. Trebalo je napraviti obrnuto. Helikopterskim su novcem centralne banke trebale direktno i bespovratno pomoći poduzećima i pojedincima i na taj način novac ne bi ostao zaglavljen u financijskom sustavu. Dugoročno se stvar rješava univerzalnim temeljnim dohotkom koji ima za cilj, dakle, bespovratno i bezuvjetno preusmjeriti bogatstvo jedne ekonomije k svojim građanima. Univerzalni temeljni dohodak nije samo ekonomsko pitanje, nego je to moralno i civilizacijsko pitanje Dok bankari peru milijarde, u Europi je 100 milijuna siromašnih. Imamo milijune djece koji žive ispod granice siromaštva. U Hrvatskoj je više od 200.000 takve djece. Siromašna djeca su pod stresom, neuhranjena su, sporije se razvijaju slabije uče. Imaju veliku šansu da i sama jednoga dana budu siromašna. EU bi trebala iznaći mehanizme kako da toj djeci da šansu i ispravi ogromnu nepravdu- u ovoj krizi bogati postaju sve bogatiji, siromašni sve siromašniji. Ovo je prilika da EU na djelu pokaže europske vrijednosti i toliko proklamirani princip europske solidarnosti.

A.Š.: Dobili smo informaciju kako zaposlenici nekih ustanova koje djeluju u području kulture,  primjerice Osječkog HNK,  Virovitičkog kazališta, Akademije dramskih umjetnosti u Zagrebu, Glazbene akademije, dobivaju mailove kojim ih se na određeni način prisiljava na prijavu za cijepljenje, kao i da je Ministarstvo kulture zatražilo od HRT-a popis cijepljenih djelatnika. Kako to komentirate?

Ivan Vilibor Sinčić: Ako je informacija u potpunosti točna, a znam za neke od tih institucija da jest, to je nedopustivo i predstavlja eklatantnu povredu Nirberškog kodeksa koji  je temelj bioetike i etičnosti u medicini

BMJ_No_7070_Volume_313_The_Nuremberg_Code.pdf (tghn.org)

Tim je kodeksom izričito zabranjen bilo koji oblik prisile na sudjelovanje u medicinskim postupcima. Osim toga, Parlamentarna skupština Vijeća Europe donijela je 27. siječnja ove godine Rezoluciju 2361 (2021)1 “ Cjepiva Covid -19: etička, pravna i praktična razmatranja” https://pace.coe.int/en/files/29004/html

U toj se Rezoluciji  ( točke 7.3.1 i 7.3.2.) naglašava se da cijepljenje  protiv Covid-19 ne smije biti obvezno, da  građani o neobveznosti cijepljenja moraju biti informirani te da nije dopušteno vršiti politički, društveni ili bilo kakav drugi pritisak ili izlagati diskriminaciji građane koji se iz bilo kojeg razloga ne žele cijepiti. Hrvatska je članica Vijeća Europe, a gospođa Marija Pejčinović Burić u ovom  mandatu je čelna osoba te organizacije ( Secretary General of the Council of Europe). Moj će ured od Ministarstva kulture zatražiti provjeru informacije o mogućim pritiscima na zaposlenike u  ustanovama koje su u nadležnosti  Ministarstva kulture te diskriminaciji onih koji se ne žele cijepiti.

A.Š.: Da li ste upoznati s informacijom kako međunarodni odvjetnički tim priprema tužbu zbog zločina nad čovječanstvom radi eksperimenata s cjepivom?

Ivan Vilibor Sinčić: Da, čuo sam za tu inicijativu. Kontaktirali su me iz europskog ureda poznatog američkog odvjetnika Roberta Kennedy, jr. i upoznali me sa onime što rade. Gospodin Kennedy i njegova asocijacija “Childern’s Health Defense

https://childrenshealthdefense.org/seeking-justice/legal/

posebno se zalažu za pravnu zaštitu zdravlja djece. Prema informacijama koje sam dobio, respektabilni međunarodni pravni tim priprema, na temelju važeće legislative i međunarodnih konvencija, sudske tužbe protiv onih koji krizu izazvanu pojavom SARS-COV-2 virusa iskorištavaju za suspendiranje i povredu temeljnih ljudskih prava i sloboda. Tužba bi trebala biti podignuta protiv odgovornih u WHO koji su nametnuli nepouzdani PCR test kao “zlatni standard” dijagnostike, protiv pojedinih političara koji svjesno kreiraju scenarije zastrašivanja kako bi izazvali paniku i osigurali apsolutnu poslušnost građana, protiv autora lažiranih “znanstvenih studija”, protiv odgovornih za prisiljavanje ljudi na sudjelovanje u eksperimentalnom ispitivanju cjepiva uskraćivanjem prava na rad i egzistenciju. Sudski proces mnoge podsjeća na Nurnberški.

A.Š.: Nedavno ste javno prozvali ministra Beroša zbog obmanjivanja hrvatske javnosti vezano za cjepiva protiv Covida. Naveli ste zastrašujuće iskustvo kad je Vaše životno ugroženo dijete zbog Covid protokola satima čekalo na hitnu medicinsku intervenciju – operaciju slijepog crijeva. I mi smo tražili u ime portal očitovanje, no, odgovor nismo I nećemo dobiti. Da li je Vama ministar Beroš odgovorio?

Ivan Vilibor Sinčić: Nije, iako bih jako volio dobiti njegov odgovor. A ako mi i kojim slučajem odgovori, to će najvjerojatnije biti samo formalno, birokratsko bla, bla, bla … bez konkretnog odgovora na moje navode. Zanima me, a to vjerujem zanima i sve roditelje, tko je, imenom i prezimenom, donio protokol po kojem se životno ugroženom djetetu satima ne pruža hitna medicinska pomoć nego se čeka na rezultat PCR testa?  Tko snosi odgovornost za posljedice i da li se eventualni smrtni ishod, broji u “Covid statistiku”?

A.Š.: I za kraj, jedno pitanje koje nije vezano uz Covid-19. Nedavno je EK predložila novu uredbu o umjetnoj inteligenciji (AI) , koja bi trebala dati pravni okvir za njezino  korištenje u EU. https://drive.google.com/file/d/1ZaBPsfor_aHKNeeyXxk9uJfTru747EOn/view

U prijedlogu Uredbe stoji rečenica: “Treba priznati da umjetna inteligencija može omogućiti nove manipulativne prakse društvene kontrole koje su posebno štetne i trebalo bi ih zabraniti jer su u suporotnosti s vrijednostima Unije o poštovanje ljudskog dostojanstva, slobode, demokracije, vladavine prava kao i poštovanja ljudskih prava.” Možete li nam nešto više kazati o tome?

Ivan Vilibor Sinčić: Smatram izuzetno važnim donošenje čvrstog pravnog okvira, koji će regulirati upotrebu umjetne inteligencije i na prostoru Europe osigurati njezino etično korištenje. Protiv sam novih zajedničkih politika, a trebalo bi napustiti i neke stare, ali mislim da je ovaj prijedlog dobar standard. Ako smjernice iz Uredbe usvoji Europski parliament, one će se primjenivati u čitavoj EU zoni. Nadam se da će i nacionalne države donijeti svoja vlastita pravila. Umjetna inteligencija je važan moćan alat za razvoj društva, otvara niz novih mogućnosti, ali donosi brojne, opasne izazove i bitno je spriječiti eventualne zloupotrebe. Čovjek uvijek mora biti na prvom mjestu, a stroj tek na njegovu ispomoć. Jedna od glavnih karakteristika sustava umjetne inteligencije je prikupljanje i pohrana velike količine podataka, koje složeni algoritmi AI mogu samostalno analizirati te na osnovu njih samostalno donositi odluke. Ne smijemo  dopustiti da se primjena AI pretvori u skup striktno definiranih pravila, algoritama i parametara koje nameću korporacije ili političke elite kako bi osnažile ili očuvale svoju dominaciju. Ovom uredbom predlaže se stvaranje Europskog odbora za AI, koji bi trebao harmonizirati i olakšati njenu primjenu, te potaknuti razvoj AI standarda. Bitno je da postoji parlamentarni, ali i građanski nadzor svega.

Rečenica koju ste citirali u pitanju navedena je u Preambuli Uredbe, a također je naglašena i važnost osiguravanja punog poštovanja građanskih prava, primjenom etičkih smjernica za razvoj i korištenje AI, U čl.4 navedene su zabrane korištenja AI, između ostalog, aplikacije sustava masovnog nadzora i “socijalnog” bodovanja, koje bi mogli dovesti do diskriminacije.  Smatram kako se ne smije dopustiti “stihijski razvoj”  umjetne inteligencije te uvođenje nadzora i kontrole građana. Umjetna inteligencija može se razvijati samo ako poštuje etičke principe te demokratske standarde, ljudska prava, temeljna prava i slobode – za mene demokracija znači imati kontrolu nad svojim životom u svakom trenutku i spram budućnosti.

Hvala Vam gospodine Sinčić na Vašem vremenu, čekala sam ali se zaista isplatilo.

VAŽNA PORUKA ZA LOGIČARE

Vrijeme uvjeravanja prolazi. One koji ne shvaćaju što se događa, treba ignorirati i ne gubiti vrijeme na njih. Poštene, empatične i logične osobe se trebaju okupiti, bez obzira na osobna uvjerenja i svjetonazore. Osim raskrinkavanja, dolazi vrijeme djelovanja brojnim i legalnim sredstvima u gospodarstvu, zdravlju, autonomiji… U protivnom, sve će nas porobiti.

Pitate se što učiniti nakon čitanja ovog teksta? Jednostavno, šaljite i dijelite tekst poštenim, empatičnim i logičnim osobama. Informirajte bližnje o postojanju portala Logično. Priključite nam se na našem Telegram kanalu tako što ćete kliknuti na Vijesti.  Od danas možete komunicirati i pisati nam u Telegram grupi Zajednica. Budimo složni, mudri i jaki.

Svidio vam se članak i
pitate se što možete napraviti?
PODIJELITE ga s PRIJATELJIMA

*Stavovi izneseni u kolumnama su osobni stavovi autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala Logicno.com

Pretplati se
Obavijest
guest
Zaštitite svoje ime u komentarima... REGISTRACIJA
243 Komentara
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
Inline Feedbacks
View all comments
Šele
Gost
Šele
1 mjesec prije

kulturan i fin djećko, ali takve vukovi pojedu za gablec, EU parlament je i napravljen komplikovan, zamršen, da bi vukovi mogli raditi šta rade. na ovakav način nemogu ovi parlamentarci ništa promjeniti, bolje bi bilo da se udruže i podignu ustanak, bunu, da oni budu predvodnici, vođe, a za to… Pročitaj više »

sajt
Gost
sajt
1 mjesec prije
Reply to  Šele

On se dobro unovčio, odličana plaća za malo priče.

mario
Gost
mario
1 mjesec prije
Reply to  sajt

I ti si se dobro unovčio za svoje trolanje

mario
Gost
mario
1 mjesec prije
Reply to  mario

Trolovi sa imbexa u napadu. Vratite se tati kozjeg prezimena

Homer
Gost
Homer
1 mjesec prije
Reply to  mario

Unovcio se sendvicima

Faust
Gost
Faust
1 mjesec prije
Reply to  sajt

Sve što si naveo znamo i mi.Ali,kad se već praviš pametan,reci nam kako riješiti problem.Neizlazak na izbore sigurno nije rješenje.Svi mi vidimo da je demokracija prijevara,utvrdio je to još Sokrat prije skoro dva i pol tisućljeća.Hoćeš ispastti pametan a nemaš pojma.

Faust
Gost
Faust
1 mjesec prije
Reply to  Faust

Pa svi vide da je demokracija prošlost,ako je nekad uopće postojala.Ne samo u RH nego globalno.Izbori se namještaju punom parom.To,međutim,nije razlog da omalovažavaš pratitelje portala.Ako znaš bolje od drugih,prosvijetli nas,što nam je činiti.Sustav je spreman na brutalni obračun s protivnicima koji su za sad malobrojni i svjesni da valja izbjegavati… Pročitaj više »

Martin
Gost
Martin
1 mjesec prije
Reply to  Faust

SVE JE DRUGI,,DRUGO. KOD. BALKANACA…ALI NIJE ISLAND..ARMENIJA..
UKRAINA…
PROTESTI VLADAJUCI ODLAZE A BALCAN KMECANJE

Martin
Gost
Martin
1 mjesec prije
Reply to  Faust

ODLICAN BALKAN SOFTWARE(filizofija). A HRDDRIVE KOD KUCE U
KUTU.NAUCI MIRNI. P R O S V J E D I.

Mikojan
Gost
Mikojan
1 mjesec prije
Reply to  Faust

Dojma sam da je on našao riješenje za sebe, pobjegao je u Irsku !

Zigi
Gost
Zigi
1 mjesec prije
Reply to  Faust

Mora da ti je bio stvarno usran dan !!!! Zapljuvat ćeš i sebe do kraja dana!

ŠumUm
Gost
ŠumUm
1 mjesec prije
Reply to  Faust

Ne izlazak na izbore i izlazak na ulicu je jedina inteligntna opcija za sada

Mucke
Gost
Mucke
1 mjesec prije
Reply to  sajt

Plenkovic-Grbin ?

Martin
Gost
Martin
1 mjesec prije
Reply to  sajt

MORA DA SI I TI “ZRTVOVAO”. SEBE. NA NEDAVNOM PROTESTU U ZAGREBU.
INCE IMAS VISOKI BALKANSKI STANDARD. I TI UNOVCIS KAO
P L A C E N I K

Martin
Gost
Martin
1 mjesec prije
Reply to  sajt

B. E. D. O

Martin
Gost
Martin
1 mjesec prije
Reply to  sajt

TRAZI OD. AGROKORA. ADRIA BANKE. GRUPE. BORG BRODOGRADILISTA..

Malomorgen
Gost
Malomorgen
1 mjesec prije
Reply to  sajt

đura, ak imam crno odelo… dali sam onda čovek u crnom… vladar?

😂😂😂😂

iiiistina
Gost
iiiistina
1 mjesec prije
Reply to  Šele

u drami planet Zemlja puno je igrača kao i puno tajni sa razotkrivanjem puzlica šire slike ove drame….dio sam načeo kopirati kod posta o Epštajnu

iiiistina
Gost
iiiistina
1 mjesec prije
Reply to  iiiistina

ovaj Kubrikov uradak je vrloooo znakovit i sa svime što se događa oko proboja osvještavanja naših mozgova pa ako admin propusti kopirati ću izrazito zanimljivi dio kao što je i puno zanimljivosti oko Kubrika-od kuda mu sve ovo?:
https://youtu.be/9woRJ7-mD7Y

Zigi
Gost
Zigi
1 mjesec prije
Reply to  iiiistina

Otkud? Pa od Arthur Clark-a!

iiiistina
Gost
iiiistina
1 mjesec prije
Reply to  iiiistina

i rezultat učinka na mozak što se more uporediti i sa ovime što se radi na ovom portalu – osviještavanje
https://youtu.be/oG1j0evC1T0

iiiistina
Gost
iiiistina
1 mjesec prije
Reply to  iiiistina

mislim da imamo i rezime na ovaj tekst plasiran za ismijavanje u to vrijeme: for March 31, 2012 Zavjereničke stranice često spekuliraju na temu najnovijih glasina ili curenja. Što gomila Novog svjetskog poretka planira sljedeće? Poubijati nepoželjne članove populacije otrovnim cjepivima ili širenjem AIDS-a, postaviti prljave bombe po gradovima ne… Pročitaj više »

iiiistina
Gost
iiiistina
1 mjesec prije
Reply to  Šele

zašto se ovim zlotvorima ovoliko žuri……..ZATO ŠTO ZNAJU VRIJEME SVRŠETKA OVE DRAME NA ZEMLJI i nastoje ostati gospodari ove planete…..no hoće li im biti dopušteno ili ih se pušta da naprave corpus delikti da imaju za što odgovarati kako i Arna sugerira a ona očito zna više i dozira pokazivanje-objavljivanje

iiiistina
Gost
iiiistina
1 mjesec prije
Reply to  iiiistina

kako proširivati slaganje šire slike……nedavno je ponuđen ovaj tekst pa ću kopirati zanimljivu uporedbu…….:jer i na ovom portalu je raspravljano o nedfavnoj pojavi monolita po planeti: …13. srpnja 2021. ……dobrodošla u svaku dušu koja se, poput nas, raduje ovim razgovorima i utjesi i ponekad zbrci koju oni donose! : Zašto… Pročitaj više »

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
1 mjesec prije
Reply to  iiiistina

Budi malo pristojan i kolegijalan i ne kontaminiraj prostor komentara kojem ti je dopušten pristup.

iiiistina
Gost
iiiistina
1 mjesec prije
Reply to  Spacevoodoo

lipo ti piše………proširivati slaganje šire slike…..a barem ti ne djeluješ ograničeno

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
1 mjesec prije
Reply to  iiiistina

Nemam ništa protiv proširivanja slike i iznošenje pogleda koliko god se ja ne slagao, dapače, međutim to se može napraviti u nevezanom komentaru, a ne kao beskonačni broj komentara nevezanih na komentare na koje odgovaraš. Vjerovao ti ili ne, da si sve ovo napisao u par samostalnih komentara koji bi… Pročitaj više »

Taugo
Gost
Taugo
1 mjesec prije
Reply to  Spacevoodoo

Neki se mogu čuditi što se ne želim cijepiti, a medicinska sam sestra, pa bih valjda trebala lakše prihvatiti takvu potrebu. Ali možda se ne želim cijepiti baš zato što sam sestra. Možda bolje od drugih razumijem neke detalje o cjepivu”, rekla je Ivana za Deutsche Welle, medicinska sestra koja radi… Pročitaj više »

Malomorgen
Gost
Malomorgen
1 mjesec prije
Reply to  Taugo

usmiljena sestra… radodajka?.. to misliš? 😇

Taugo
Gost
Taugo
1 mjesec prije
Reply to  Malomorgen

Nisam ja tu da mislim ..to prepustam takvima kao ti..
Zaobiđi me…

Malomorgen
Gost
Malomorgen
1 mjesec prije
Reply to  Taugo

tesko je nači koga, koji priznaje da ne misli… 😒

BanOvan
Gost
BanOvan
1 mjesec prije
Reply to  Taugo

ttps://www.facebook.com/100071072119772/videos/989540421860003/

Taugo
Gost
Taugo
1 mjesec prije
Reply to  Spacevoodoo

Ja pritom uopće nisam antivakserica, bez obzira na to što će me netko svrstati među takve. Samo se ne želim izlagati ovakvom eksperimentalnom cjepivu. Nuspojave su, prema mojim saznanjima, česte, nerijetko ekstremno teške, a nisu još sve ni poznate. Ta i kad se testira neki novi lijek, plaća se onima… Pročitaj više »

Taugo
Gost
Taugo
1 mjesec prije
Reply to  Taugo

Jucer na moru ..dođe stariji covjek i jvali se da je dobio drugu dozu ..znam ga iz viđenja..pitam ga jeli imao kakve nuspojave ..kaze nista .. Imate srece ..kazem ja ..dobili ste placebo ..covjek blijedo gleda.. I onda je poceo pricat da on sam ne vjeruje u sve to ..da… Pročitaj više »

Novi kolac
Gost
Novi kolac
1 mjesec prije
Reply to  Taugo

Ja se vama,koji jos uvijek imate zivaca i snage objasnjavati i ubjedjivati,divim,bukvalno.
Ja ih nagovaram.
Evo jucer jedan poznanik se isto hvali da je primio drugu dozu.
Ja:tek sad?pa sta ste cekali?uvijek mi zaostajemo za svijetom,evo u Srbiji ljudi poceli primati trece dozu,a mi se jos hvalimo drugom.Katastrofa!

Taugo
Gost
Taugo
1 mjesec prije
Reply to  Novi kolac

Kolac ..imas pravo ..dana im je slobodna volja..pa neka odlucuju kako zele ..

Joe
Gost
Joe
1 mjesec prije
Reply to  Taugo

Ma kakav placebo sto ti laprdas, pa odes u laboratorij i provjeris si antitjela nakon cjepljenja.

Lucija, prva
Gost
Lucija, prva
1 mjesec prije
Reply to  Joe

A otkud znate da ih niste imali i prije cijepljenja?
Jedino ako ste prije cijepljenja provjerili i – niste ih imali.

ŠumUm
Gost
ŠumUm
1 mjesec prije
Reply to  Taugo

Izvadis djoki i pocmes pisat po njima i vikat nebojte se cijepivo vas stiti

Željko
Gost
Željko
1 mjesec prije
Reply to  Šele

Žali Bože zbog ovoga “intervjua”, što bi stari rekli “trala baba lan da joj prođe dan”!

Ipak će Ivan Sinčić na plaću od 8757 € u Europski parlament!!

Željko
Gost
Željko
1 mjesec prije

Poštovana, pročitajte SVE moje komentare na ovom portalu i vidjet ćete da se ja borim za “malog čovjeka” bez obzira na vjeru i naciju a Vi se sa ovakvim “stavom borite” za dokazanog “uhljeba”!! P.S. Nisam NIKADA, niti u SFRJ, niti u SR BiH, niti u RH a niti u… Pročitaj više »

sajt
Gost
sajt
1 mjesec prije
Reply to  Željko

Tvoja najbolja karakterna osobina je da nisi spavač stranke na vlasti koji je torpedirao domovinski pokret, ti nisi dvoličan.

Željko
Gost
Željko
1 mjesec prije
Reply to  sajt

Nisam ja ničiji, osim što sam ponosni suprug moje divne supruge 26-tu godinu i ponosni otac moga sina jedinca već 23-ću godinu a o ” strankama i partijama ” bilo gdje, na bilo kojim paralelama i meridijanima je sve već rečeno, SVI su “dobri “dok ne dođu na vlast i… Pročitaj više »

Yugo 45
Gost
Yugo 45
1 mjesec prije
Reply to  Željko

Prijatelju ,komentarisani dečko nema pojma od života, prodaje maglu kako je naučio po kojekakvim MBA sranjima i seminarima,nemoj da te bude strah reći svoj stav ,pratim tvoje kometare ,imaš ti prirodan kompas,samo pun gas

Željko
Gost
Željko
1 mjesec prije
Reply to  Yugo 45

Zemljače, ne bojim se ja nikoga i ničega, samo još da mi sin završi arhitekturu, posljednja godina mu je ostala i ja sam svoje uradio na planeti Zemlji, nemam dlake na jeziku, nikoga ne vrijeđam, za svakoga čovjeka sam i djelima tu!! Sve najbolje Vam želim i idemo dalje što… Pročitaj više »

Martin
Gost
Martin
1 mjesec prije
Reply to  Željko

ZELJKO
TVOJ SIN CE BITI PRAVI ARHITEKT. KAD BUDE RADIO SVE ZANATE NA BAUSTELLI. (2) DVIJE GODINE.PO USA STANDARD ili BIROKRATA(BALKAN)
DIPLOMA JE SAMO ULAZNICA. U ZIVOT. SRETNO.

Željko
Gost
Željko
1 mjesec prije
Reply to  Yugo 45

Kada bi dotičnoj osobi ponudili da bira cjepivo/vakcinu ili pak plaću od 8757 € u Europskom parlamentu, glavu na panj dajem da bi on, odabrao ovo drugo, sve “prodavači” magle !

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
1 mjesec prije
Reply to  Željko

Izvini ali kakve veze ima njegov osobni izbor koji bi kako ti pises trebao donjeti pod ucjenom s onime sto covjek pise ili govori u EU?

Novi kolac
Gost
Novi kolac
1 mjesec prije

Jel to ti opravdavas ove sto pokleknu pred ucjenama?

Malomorgen
Gost
Malomorgen
1 mjesec prije
Reply to  Yugo 45

kak nema pojma? … pa uhvatio je dobar posao u bruslju…… sposobam momak😂

Zeljkov fan
Gost
Zeljkov fan
1 mjesec prije
Reply to  Yugo 45

Vegetarijanac i podrzava lgbtq+=€ zajednicu,rimac je super i tako to,sve sto ovi napredni podrzavaju,jos jedan od kojeg se dobiva proljev. Ezopove basne!

Martin
Gost
Martin
1 mjesec prije
Reply to  Željko

Zeljko. CUO. SI. MARTIN U ZAGREB(DALLS) MARTIN IZ ZAGREBA. UMJESTO..ZIVIM U DEMOKRATSKOM SVIJETU I. GRADJANI IDU NA MIRNE PROSVJEDE ,,DA STAVE DO ZNANJE PROPUSTI,,NESLAGANJA.,UMANJENA. OSPORENA PRAVA JEDINA I ISPRAVNA RABOTA JE. N A R O D. MOZDA BI I BALKANCI TREBALI TAKO NESTO ..ILI LJUDI ZASTO PARIZ< ITALIJA. KAKO SPASITI… Pročitaj više »

Željko
Gost
Željko
1 mjesec prije
Reply to  Martin

Dosta sam ja “gurao” Hrvatsku, dok sam se ja, nažalost, borio za Hrvatsku, autohtoni Hrvati kao Plenki i Zoka su bili ” život dam ali Hrvatsku ne dam ” par tisuća kilometara udaljeni od Hrvatske, u “pričuvi”! I na kraju ja se mogu boriti, da sam uvijek ovako mislio ali… Pročitaj više »

Zeljkov fan
Gost
Zeljkov fan
1 mjesec prije
Reply to  Željko

👏👏👏👏👏👏👏👏👍💪💪

mario
Gost
mario
1 mjesec prije
Reply to  Željko

Imbex trolovi povampire na sinčičevo ime kao da ih je sam stvor odnosno smeće kozjeg prezimena poslao sa imbexa

Martin
Gost
Martin
1 mjesec prije

MOGU JA RECI ZA UVAZENU DAMU;;BALKANKI TRAC ME NE ZANIMA””

mario
Gost
mario
1 mjesec prije

Vratite se tati jariću

Grom iz oblaka
Gost
Grom iz oblaka
1 mjesec prije

Poštovana Arna, duboko ste me razočarali sad sa svojim komentarom da mu je neto plaća znatno manja. Da malo istražujete plaće briselskih parlamentaraca, vidjeli bi da mu je mjesečna plaća još puno deblja od navedene. Svaki od njih pokupi mjesečno razno raznim dodatcima i bonusima još mnogo mnogo više na… Pročitaj više »

kdk
Member
Active Member
kdk
1 mjesec prije
Reply to  Željko

Što bi rek’o Bakir: “Ja, i…”? Ima li u ovom tekstu bilo što sa čime se možeš složiti?! Ako ima (budući da znaš imati zanimljive komentare zaključio sam da bi moglo biti) zanemari glasnika i sliku koju o njemu (i ne samo o njemu) stvaraju mediji, ovaj mladac igra za… Pročitaj više »

Željko
Gost
Željko
1 mjesec prije
Reply to  kdk

Dotična osoba ” igra za raju ” isto kao npr. i Forto, Stanivuković i Raguž (HRS) u BiH ! Svi oni SAMO gledaju SEBE a za “obične male” ljude, građane i narode im je stalo kao do lanjskog snijega !

kdk
Member
Active Member
kdk
1 mjesec prije
Reply to  Željko

Ok, na osnovu napisanog shvatit ću (možda griješim?) da se ne nalaziš u odgovorima koje je Sinčić dao Arni! Zato što “dotična osoba” igra za plaću i gleda sebe? Hm, da ne pilim dalje, zajebi formu i probaj se fokusirati na sadržaj…

Novi kolac
Gost
Novi kolac
1 mjesec prije
Reply to  kdk

Izvinjavam se sto upadam u raspravu,samo ja kad vidim glasnika pocinjem sumnjati i u ovu pricu.

kdk
Member
Active Member
kdk
1 mjesec prije
Reply to  Novi kolac

Tvoj izbor. I tvoje pravo. I ne mogu tvrditi da nisi u pravu…ali probaj barem na trenutak razmisliti o mogućnosti da je narativ po kome su “svi političari isti” namjerno i programirano serviran, što nas dovodi u situaciju da časni ljudi izbjegavaju baviti se politikom. Što nas, uzročnoposljedično dovodi do… Pročitaj više »

mario
Gost
mario
1 mjesec prije
Reply to  Željko

Trolove sa imbexa šalje sotonin vjerni sluga kozjeg prezimena

Novi kolac
Gost
Novi kolac
1 mjesec prije
Reply to  Željko

On da je neka opasnost,tj. da nije njihov,prvo ne bi prismrdio toj instituciji,drugo,za puno manje interese se skracuje za glavu. Ozbiljno,ne znam puno ko je i ciji ovaj,samo je sigurno da je neciji,u bajke i slucajnost ne vjerujem,a mene je zivotna skola naucila da razmisljam ovako. Inace,kako ste vi? Sta… Pročitaj više »

Željko
Gost
Željko
1 mjesec prije
Reply to  Novi kolac

Ma svi su “političari”, vlast ili oporba bilo gdje isti,čast iznimkama,mede što bi mi u Bosni kazali dok ne dođu na vlast a onda pokažu svoje pravo “lice” jer obraza nemaju!! Hvala vam na pitanju, dobro sam, navikavam se na bosanska brda, “lomim” se od posla ali nikada nisam živio… Pročitaj više »

ŠumUm
Gost
ŠumUm
1 mjesec prije
Reply to  Željko

sincic je retardo isti ko plenki i milanovic i tomasevic. Treba covjeku samo dat sansu danpokaze sto zna. Zena mu je musko. prijateljica od gradonacelnice chikaga

Željko
Gost
Željko
1 mjesec prije
Reply to  ŠumUm

Sinčić je kao i što su svi “političari” na svim meridijanima i paralelama planete Zemlje, čast rijetkim iznimkama, “uhljeb” koji živi od “lafine”!!

ivan sever
Gost
ivan sever
1 mjesec prije
Reply to  Šele

Poštovani Gosp. Sinčiću !

Jomla
Gost
Jomla
1 mjesec prije
Reply to  Šele

Još jedan Murphyjev zakon: -Ne možeš pobijediti! -Ne možeš ni izvući neriješeno! -Ne možeš čak ni odustati! Glavno je pitanje: kako da razumni dio populacije preživi ovu igru koja nam je nametnuta? Ne znamo pravila, ne znamo cilj, ne znamo ništa… samo da treba preživjeti do kraja igre! Sve ostalo… Pročitaj više »

Malomorgen
Gost
Malomorgen
1 mjesec prije
Reply to  Jomla

ostaje jedino da se jim pridružiš. 😎

Jomla
Gost
Jomla
1 mjesec prije
Reply to  Malomorgen

Jel’ te netko nešto pitao?!
(triput razmisli!)

Sticky fingers
Gost
Sticky fingers
1 mjesec prije

Veliko hvala i g. Sincicu i gdji. Sebalj na ovom razgovoru. Trebamo vise ovakvih ljudi!👏👏👏❤

sajt
Gost
sajt
1 mjesec prije
Reply to  Sticky fingers

Dobar!
Hehehe…

ivan sever
Gost
ivan sever
1 mjesec prije
Reply to  Sticky fingers

Mislim da je nakon ovakovog i drugih konstairanja očitih netočnosti i zloupotreba, te poduzimanja potpuno pogrešnih odluka nadležnih, vrijeme da krenemo sa konkretnim pravnim sredstvima, odnosno prijavama za kaznena djela, sudskim tužbama kod domaćih sudova za naknadu štete i ostalih vrsta tužbi na utvrđivanje pogrešnih praksi i odluka (“mišlju ,… Pročitaj više »

Sparkling
Gost
Sparkling
1 mjesec prije

27. srp 2021. Poslušajte Mislava Kolakušiča, sve je rekao.
//www.youtube.com/watch?v=dPv3jWdZupI

Bosanac
Gost
Bosanac
1 mjesec prije
Reply to  Sparkling

I ovaj je odličan

Maki
Gost
Maki
1 mjesec prije

“Najprije bih želio isaknuti kako ne dovodim u pitanje niti pojavu niti potcjenjujem opasnost od SARS COV-2 virusa.” – Ova recenica govori da su i oni koji se predstavljaju kao javni protivnici curtone stavljeni u tocno definirane okvire borbe protiv neopravdanog i nezakonitog curtona terora. Velibor nigdje ne spominje Rokfelere,… Pročitaj više »

nestabilni egzekutor
Gost
nestabilni egzekutor
1 mjesec prije
Reply to  Maki

Ma u redu je to što kažeš ali bolje i ovo nego bezpogovorno spuštanje glave nad terorom. Ja mislim da on radi koliko može u tim zadanim okvirima. Da počne pričat o judeomasonima brzo bi ga potopili – na ovaj ili onaj način, kao što si i sam rekao.

Maki
Gost
Maki
1 mjesec prije

Slazem se da nas truju, ne samo cjepivima (oni koji su uzeli cjepivo), vec i kroz hranu, vazduh, vodu… Sto treba dovesti i do masovne depopulacije. Kada sam napisao da se “kriza” ne vrti oko zdravlja mislio sam “njihovu” laznu “brigu” o nasem zdravlju kojom nas zapravo truju

Maki
Gost
Maki
1 mjesec prije
Reply to  Maki

A sto se tice navodnog “virusa” sars cov 2, volio bih znati gdje ga ima da idem odma da se “zarazim” sto bi naravno “otkrili” “papaja” testom i proglasili me “oboljelim”. Svako dobro i sve najbolje

Драгогост 屋
Member
Драгогост 屋
1 mjesec prije
Reply to  Maki

Depopulacija je u toku.
Na svetskom nivou Fertility rate, total (births per woman) je 1964 bio 5 a 2019. 2,4. Za prosto održavanje stanovništva mora biti 2,1
To je stanje pre mRNK sterilizacije.

Diego
Gost
Diego
1 mjesec prije
Reply to  Maki

Da spomene Rokfelera,FED,Švaba,Veliki Reset… a prima platu u zločinačkom EU parlamentu?Može li to?Nismo baš tolike ovce,suprotna strana iste batine.Politička bagra…

Coca Corona
Gost
Coca Corona
1 mjesec prije

Side dva guštera na kamenu isprid centra za davanje genske terapije-šprica visi iz vene,i pivaju :
Nijeeee u šeeekeeelima sveee…

Faust
Gost
Faust
1 mjesec prije

Dr.John Ioannidis(Stanford):borba protiv Covida ubila je daleko više ljudi nego sam Covid.

Jomla
Gost
Jomla
1 mjesec prije
Reply to  Faust

Sam covid je ubio smiješno malo ljudi!
Brojevi, procenti koji se vrte po medijima, kao i oni s L.P, su obilno prenapuhani.
To je istina!
Više puta citirani lik: najbezazlenija epidemija u zadnjih 2000 godina.

Legendarni Grk
Gost
Legendarni Grk
1 mjesec prije

Bivši HSLS-ov državni tajnik za promet a sada poduzetnik, Dražen Breglec, uputio je otvoreno pismo Vladi RH u kojem objašnjava zašto je postao ‘cijepljeni antivakser’: Cijepio sam se. Ne smatram to nekom velikom životnom prekretnicom, još manje točkom mog identiteta. Ističem to na početku kao što ističem i da vjerujem… Pročitaj više »

Sticky fingers
Gost
Sticky fingers
1 mjesec prije
Reply to  Legendarni Grk

Ovaj gospodin kaze da je prebolio koronu i onda se cijepio. Zasto nije prije cijepljenja testirao ima li i u kojoj kolicini antitijela?

Coca Corona
Gost
Coca Corona
1 mjesec prije
Reply to  Legendarni Grk

Ma šta?!?!
Moraš obolit.-dabi bio zdrav!!
Pušite mi lulu mira svi skupa.

Legendarni Grk
Gost
Legendarni Grk
1 mjesec prije

I ovaj neuvjerljivi odgovor, ali i zdravorazumski pristup, otvara dalje niz novih pitanja: • kako je moguće da nema određene gornje granice antitijela? Znači, koliko god ih netko ima, pa možda i puno previše, makar već i sad u opasnosti da si naruši zdravlje, država svom građaninu kaže: cijepi se,… Pročitaj više »

Legendarni Grk
Gost
Legendarni Grk
1 mjesec prije

I da te priupitam, Veliki brate, koji ti je plan za one koji ne žive kako Ti zamišljaš? Ja npr. očekujem Državo, da s cesta makneš sve loše vozače, a tko do 4 kata ne može bez zastajkivanja da mu oduzmeš stan u neboderu, da zabraniš kruh i tjesteninu pretilima… Pročitaj više »

nestabilni egzekutor
Gost
nestabilni egzekutor
1 mjesec prije
Reply to  Legendarni Grk

Svaka čast Breglecu, vrlo je to lijepo sročio.

Ana
Gost
Ana
1 mjesec prije

Moj naklon do poda!!!!!!!

bumbar
Member
Famed Member
bumbar
1 mjesec prije

Jučer su režimski mediji objavili: Od siječnja do kraja lipnja ove godine, navode u Mirovinskom osiguranju, prestali su isplaćivati gotovo 27 tisuća mirovina, zbog smrti korisnika. U prvih šest mjeseci 2021. godine preminulo je pet tisuća korisnika hrvatskih mirovina više nego lani. U usporedbi s 2016. godinom, broj umirovljenika kojima… Pročitaj više »

nestabilni egzekutor
Gost
nestabilni egzekutor
1 mjesec prije
Reply to  bumbar

Dakle pobili su 27 tisuća naših baka i djedova u prvih pola godine “cijepljenja”.
Dao im je Beroš zdravlje.
Tužno.

throne
Gost
throne
1 mjesec prije
Reply to  bumbar

umirali su penzioneri kako od cjepiva tako i od neadekvatne bolničke skrbi, naime mnogo ih je umrlo prije ili nakon čekanja pcr testova, jer bez njih ne bi te primili u bolnicu. Kod hitnih slučajeva kao srčanog infarkta ili moždanog udara, pitanje je za trijažu minute ili možda sati neki… Pročitaj više »

Prle
Gost
Prle
1 mjesec prije
Reply to  bumbar

Ako su to tocni podaci, i ako je to istina, onda su oni samo stavili ISTINU PRED OCI ljudima da vide hoce li kovidovci progledati i na osnovu toga reagirati. U STVARI PORED ZLOCINA KOJEG CINE JOS OVOM VJESCU NAM SE JOS I RUGAJU. Jer znaju da smo bespomocni. A… Pročitaj više »

Žvuž
Gost
Žvuž
1 mjesec prije
Reply to  bumbar

Kako 27000 smrti (vrlo vjerojatno dobar dio tih smrti uzrokovan je ili potpomognut cjepivom) upakirati u celofan s mašnicom i predstaviti ovcama kao dobru vijest? Evo kako.

Diego
Gost
Diego
1 mjesec prije
Reply to  bumbar

To je to.U Srbiji 01.07.2021 ima 24.000 manje penzionera u odnosu na 01.03.2020.Poslednjih 30 godina,pre početka genocida,svake godine beležen je rast u broju penzionera.Radi bagra posao punom parom…

Moris
Gost
Moris
1 mjesec prije

Da kriv je Sinčić da li si to pokušao reči, ili da imamo pokvarenu državu.

Lopata
Gost
Lopata
1 mjesec prije
Reply to  Moris

trolčino crvljiva, smrdljiva i pokvarena! Odi u neku komercijalnu banku, uzmi jedan zajam, uredno ga vraćaj, malo kasnije uzmi drugi zajam, uredno ga vraćaj, traži i treći zajam. Dobij ga. Uredno ga vraćaj. I sad shvatiš da nema smisla imati tri naloga koji te zajedno mjesečno izađu 2500 kuna. Odi… Pročitaj više »

mario
Gost
mario
1 mjesec prije
Reply to  Lopata

Trolčina crvljiva je smeće bez duše i časti

Žvuž
Gost
Žvuž
1 mjesec prije
Reply to  mario

Fucktografsko-fašistički ološ.

Mladen
Gost
Mladen
1 mjesec prije
Reply to  Lopata

Svakome onomu kome se to dogodi sa bankarskim službenicima i njihovim poslovanjima neka direktno odu u općinsku firmu Vodovod i kanalizaciju i tamo napišu žalbu pa će ti oni objasniti tko je u toj priči kriv .Pa si ovdje naša pisati o bankama i njihovim lihvarskom poslovanjima .Napa si ovdje… Pročitaj više »

Puž
Gost
Puž
1 mjesec prije
Reply to  Mladen

Samo KR ET ENI mogu imati tri kredita u prosjeku, bez obzira na navodnu nacionalnost…
Primjetićemo da Sinćiće i Pernare brani upravo takva ekipica.

Jomla
Gost
Jomla
1 mjesec prije
Reply to  Lopata

Alavi korisnik zajma!
(Alavi znači isto što i pohlepni).

Faust
Gost
Faust
1 mjesec prije
Reply to  Moris

Sinčić je u EU parlamentu i pliva protiv globalističke struje koja je uništila civilizaciju.A ti u nedostatku argumenta i empatije skačeš s kredita na deložacije.da imaš osjaćaja za druge uvidio bi da su ljudi postali kreditno nesposobni zbog gubitka posla,bolesti ili nečeg trećeg.Dakle,u velikoj većini ne svojom krivnjom.

mario
Gost
mario
1 mjesec prije
Reply to  Moris

Trolko čekaju te na imeksu

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
1 mjesec prije
Reply to  Moris

Nije pokvaren netko, nego kontrolni sistem kojeg si ti najobičniji poslušni vojnik specijaliziran za trolanje.

Abe 04
Gost
Abe 04
1 mjesec prije
Reply to  Spacevoodoo

Evo ga opet, sustav, vojnik sustava. A sekeli?

Coca Corona
Gost
Coca Corona
1 mjesec prije
Reply to  Spacevoodoo

Zna cura svoj posa…a kad ugradi pišu…otra na HRT1 .

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
1 mjesec prije
Reply to  Moris

Sve je točno što si napisao, međutim racionalizacija je upravo dodatna energija s kojom se trolovi napajaju.

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
1 mjesec prije
Reply to  Moris

Ti možeš odgovoriti samo poslušnim lizanjem otvora iz kojeg jedeš ono što ti je kroz taj otvor pušteno. To je ukupni doseg tvog bića.

Žvuž
Gost
Žvuž
1 mjesec prije
Reply to  Spacevoodoo

Fucktografčad je toliko posvađana s realnošću i mozgom da ne vide da im budućnost vrlo, vrlo lako mogu biti štrik i bandera. Ako stvar ne daj Bože eskalira i pukne (što je dosta izgledno da će se dogoditi prije ili poslije), te gluperde će biti među prvima koje će masa… Pročitaj više »

mario
Gost
mario
1 mjesec prije
Reply to  Spacevoodoo

Trolovi u napadu, invazija sa imbexa, pošalji mi ih nazad tati kozjeg prezimena

Coca Corona
Gost
Coca Corona
1 mjesec prije
Reply to  mario

Je…vidljivo bez mikroskopa…i to mučki soroševci- ni ona ni on – doli ono.
Diverse😁

Coca Corona
Gost
Coca Corona
1 mjesec prije
Reply to  Spacevoodoo

Nemoj ga…nije on kriv-to ti je genetika…
Ćaća varan -mater lezba.

Mladen
Gost
Mladen
1 mjesec prije
Reply to  Moris

Sinčić je tamo di je odavno planira da bi moga biti .Ako ne ništa bar im može preporučit dobra odvjetnika .

Coca Corona
Gost
Coca Corona
1 mjesec prije
Reply to  Moris

A di si ti ?
…moj galebe??

MATIJA EMANOVIĆ
Gost
MATIJA EMANOVIĆ
1 mjesec prije

Loše nan sepiše.
EU upravljaju mali Hitleri i Korporacijska MAFIJA s NJemačkom na čelu.

Dr. Daktilografić
Gost
Dr. Daktilografić
1 mjesec prije

Neeeee.na čelu je šesterokraka stvorova.
Ostalo je bajka z imbex-ovce!

Bosanac
Gost
Bosanac
1 mjesec prije

Meni je ovaj Nestorović top za pustit ga ovima što su ovisnici o TV Dnevniku i njihovim statistikama.

KEC NA JEDANAEST | Dr Branimir Nestorović | O virusu korona, penziji, zdravom životu i hejterima:
h ttps://youtu.be/YsbSYrRd9M8

Slow motion
Gost
Slow motion
1 mjesec prije

Tko ima zeludac, neka pogleda kako je sotonist Nenad Jaric sa inbexa izrelativizirao cinjenicu da u Britaniji podjednako umiru cjepani i necijepljeni.. ne znam dal bi vristao od smijeha il bi ga zatukao toljagom..smece zatucano kojem ce nadam se, netko kadtad presudit za zlocin koji cini..

mario
Gost
mario
1 mjesec prije
Reply to  Slow motion

Nema većeg bezdušnog smeća od tog smrdljivca

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
1 mjesec prije
Reply to  Slow motion

Meni Index i Dahenberger služe kao digestiv. Kad pročitam te uratke moj želudac to digne na minus prvu i dobijem stvarni uvid i energiju za dalje. Index je koristan jer je pun informacija koje je potrebno samo inverzno percipirati. U strogo određenim dozama Index djeluje kao lijek, jer da se… Pročitaj više »

Slow motion
Gost
Slow motion
1 mjesec prije
Reply to  Spacevoodoo

“..inverzno percipirati..”. Bravo, upravo to cinim. Oni su mi opcija da vidim sto se prica i dogada u tom paralelnom izmisljenom svijetu.

A e
Gost
A e
1 mjesec prije

Gdje su šekeli? Ne citam ništa dok istražuj ne da smjernice.

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
1 mjesec prije
Reply to  A e

Očito je kako ti ne čitaš ništa, ali još veći problem je što tvoj um izvan matrixa ne funkcionira jer da to nije tako tebi u životu ne bi bio navažniji Istražuj već bi znao kako se s iz zraka proizvedenim šekelima otkupljuje sve što te okružuje, od sredstava za… Pročitaj više »

Abe 04
Gost
Abe 04
1 mjesec prije
Reply to  Spacevoodoo

Prvo isprika sta mi je pobjegao komentar sa pogrešnim imenom, Abe 04. Sve sta ti pises ja se apsolutno slažem. Osim sto me kinjis a ne znas me. Ali ponijela te inspiracija pa razumijem. Sekeli priča je iritantna pa tome kontraproduktivna i neće dovesti nigdje. Iako je realna. Vjerovao ili… Pročitaj više »

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
1 mjesec prije
Reply to  Abe 04

Šekele je spomenuo komentator A e i ako si to ti onda nastavi dalje čitati. Odgovorio sam na komentar kao bilo kome drugome. Da budem iskren i meni je taj izraz šekel iritantan, ali mi je također iritantno kad bilo tko spominje šekele pozivajući se na komentatora pod nickom Istražuj.… Pročitaj više »

Istražuj
Member
Famed Member
Istražuj
1 mjesec prije
Reply to  Spacevoodoo

“… Ponekad se potrebno baviti i s likom i djelom bilo koga, od političara do komentatora…” hehe… Slazem se da politicarsko lik i djelo – moze i treba u nekim slucajevima “secirati” ali samo u cilju ovog sto ti spominjes… tj da se shvati CILJ ili namjera tog dijela i… Pročitaj više »

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
1 mjesec prije
Reply to  Istražuj

Mislim kako smo se razumjeli. Meni je sadržaj važniji od forme tako da ponekad dajem sebi, a to dopuštam i drugima, slobodu da komentiraju druge komentatore, kao što si napisao, kako bi se bolje razjasnila neka tema, ili čisto iz humora kako bi svi bili opušteniji pa ja slobodno mogu… Pročitaj više »

KISIK
Gost
KISIK
1 mjesec prije
Reply to  Spacevoodoo

Dide..živci su ti ka konopljino uže

KISIK
Gost
KISIK
1 mjesec prije
Reply to  Spacevoodoo

E? Pa to je ekipa s imbexa po zadatku ovdje.
Njima trebaju samo upute i ništa više.

nonwo
Gost
nonwo
1 mjesec prije
Reply to  KISIK

Evo,točno ih je 12.

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
1 mjesec prije

Dobro je kad se protiv sustava bori unutar sustava, ali po pravilima sustava učinak je vrlo ograničen, a negativni učinak je to što se sustavu na taj način potvrđuje legitimitet. Po tom pitanju nebi trebalo biti isključiv.
Ali ipak ništa bez borbe otkazivanjem poslušnosti sustavu.

Prle
Gost
Prle
1 mjesec prije
Reply to  Spacevoodoo

Bas tako,sto kaze Ajnstajn….ne mogu se rjesavati problemi na onom nivou na kojem su nastali.

Abe 04
Gost
Abe 04
1 mjesec prije
Reply to  Spacevoodoo

Otkazat ćeš ti i ja i jos poneko. A kako ćeš na svoju stranu privesti dovoljno ljudi za promjenu. A to je ni 90%, ni 50%, nego još i manje, da se stvari mijenjaju. Znaci moras doći do njih i sjesti s njima. Drugo, i koje je mnogo jače, sto… Pročitaj više »

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
1 mjesec prije
Reply to  Abe 04

Da, ali ja ne mislim kako ikog tko ima slobodnu volju mogu pridobiti na našu stranu. Takve ili takvi su već na našoj strani. To što nas je malo je stvarnost i ja tu stvarnost gledam neutralno. Tako je jer vjerojatno tako treba biti dok se ne steknu uvjeti za… Pročitaj više »

nonwo
Gost
nonwo
1 mjesec prije
Reply to  Spacevoodoo

Može se protiv sustava boriti unutar sustava ali po stranputicama sustava.
Uspješnije nego po pravilima.

xyyyy
Gost
xyyyy
1 mjesec prije

STA ZABORAVILI SMO ONAJ MASONSKI POZDRAV NJEGA I PLENKIJA???????????????????

PA DOKE CETE NAS LAGAT VARAT I STVARAT NEKE ILUZORNE SLIKE O POJEDINCIMA????

jgfsd
Gost
jgfsd
1 mjesec prije
Reply to  xyyyy

kad, gdje ?

mario
Gost
mario
1 mjesec prije
Reply to  xyyyy

Mrš na imbex trolu

Xyyyy
Gost
Xyyyy
1 mjesec prije
Reply to  mario

Jedini trol tu mozes biti ti maloumni kret. enu….. Divis se mladim masoni ma koji igraju dvostruku igru, pa ovaj lik ne smije bez žene ma wc hahaha

mario
Gost
mario
1 mjesec prije
Reply to  Xyyyy

Mrš bezdušno smeće

xyyyy
Gost
xyyyy
1 mjesec prije
Reply to  mario

hahhahahahhhhhhhah kakav si ti debi.lcina!!!!! Zbog takvi ko ti se i desava ovo sto se desava

Mali Ivica
Gost
Mali Ivica
1 mjesec prije

Ja u đepu nosim masku na kojoj piše da MASKA ŠTETI MOME ZDRAVLJU i stavljam je na lice tek kada neki idiot počne inzistirati, jer lakše i jednostavnije mi je staviti tu masku nego IDIOTU objašnjavati štetnost maske po zdravlje. A cjepiti me neće ni mrtva, tako sam odredio u… Pročitaj više »

Pravnica
Gost
Pravnica
1 mjesec prije

Meni se, unatoč svemu, Ivan ne sviđa. Svaka mu čast što se bori za slobodu, ali je veliki licemjer. Vrlo dobro se sjećam vremena kada su se on i njegova supruga Vladimira Palfi kandidirali za sabor, pa se gospođa lažno predstavljala kao dipl. inž. građevine, da bi se kasnije otkrilo… Pročitaj više »

iewgniuesngunespgrnp
Gost
iewgniuesngunespgrnp
1 mjesec prije
Reply to  Pravnica

Dovoljna su krvna zrnca…………..

nonwo
Gost
nonwo
1 mjesec prije
Reply to  Pravnica

Nismo u prilici da nam idealno sjedne onaj tko momentalno radi protiv genocida. “oprosti nam,kako i mi opraštamo”….Tko je bez grijeha nek prvi baci kamen… Momentalno mi ne pada na pamet nešto iz drugih knjiga … Po djelima ćemo ih poznati… Pa proučavajmo što rade,i ne budimo sitničavi… Nije bilo… Pročitaj više »

Juzernejm
Member
Noble Member
Juzernejm
1 mjesec prije

Svako ko još uvek veruje u politički sistem i političare zaslužuje moje iskreno divljenje za upornost u mazohističkom verskom fanatizmu.

iewgniuesngunespgrnp
Gost
iewgniuesngunespgrnp
1 mjesec prije
Reply to  Juzernejm

Hehehe……………

A neg.
Gost
A neg.
1 mjesec prije
Reply to  Juzernejm

Stranka sadista protiv stranke mazohista.

Puž
Gost
Puž
1 mjesec prije
Reply to  Juzernejm

Bogme! U principu bi večina ekipe po cestama trebala hodati obućena u umjetnu zglancanu kožu i bar 45 komada piercing-a na vidljivim mjestima dok se pomalo bičuju…

Max
Member
Famed Member
Max
1 mjesec prije

Pošten čovjek i bori se za slobodu. Šteta raskola u Živom Zidu . I Pernar je činio isto i najavio terorr cjepivima.

Leslie
Gost
Leslie
1 mjesec prije

U sjever. Italiji je pao led veličine teniske loptice i demolirao stotine tisuća automobila. Božesačuvaj!!

Leslie
Gost
Leslie
1 mjesec prije

Poplave, požari, tuča, skakavci, “virusi” bluda i pohlepe, te zavisti. Bezboštvo(antiljubav) u usponu, dakle dolazak antikrista(duha vremena bezboštva). Molimo se i pohodimo Sv. MISU, nedjeljom barem

ŠumUm
Gost
ŠumUm
1 mjesec prije
Reply to  Leslie

S.cijepivom maskom i dezificijensima umjesto balgoslovljene?

Katolik
Gost
Katolik
1 mjesec prije
Reply to  Leslie

Da, a za nas vjernike i katolike je bilo nezamislivo da se sve crkve zatvore i prestanu služiti mise. To je jedan od najvažnijih znakova skorog dolaska Antikrista, a prije toga će se otvarati pečati i dogodit će se Upozorenje. Pročitajte o tome na stranici countdowntothekingdom.com i Queen of Peace… Pročitaj više »

Martin
Gost
Martin
1 mjesec prije

G.Sincic,

Ovim nastupom ste pokazali na najvisem nivou i najvisima lice i nalicje. korone.
Hvala

Vilibor
Gost
Vilibor
1 mjesec prije
Reply to  Martin

Hvala Martine. I hvala svima koji me podrzavata . Nebi nikome zelio da osjeca on sto ja osjecam kad vrijedjaju moju voljenu Vladimiru.

mario
Gost
mario
1 mjesec prije
Reply to  Vilibor

Trolovi stvaraju pomutnju

nonwo
Gost
nonwo
1 mjesec prije
Reply to  mario

Da, troler day.

nonwo
Gost
nonwo
1 mjesec prije
Reply to  Vilibor

Zahvaljujem se na svim protuplandemičnim aktivnostima,nadam se da ćete smoći snage za dosljednost,udružiti se s istomišljenicima bez obzira na političku orijentaciju(opstanak je važniji),a što se tiče obiteljskog života nitko nema pravo da Vam soli pamet.Mišljenje može imati ali osnove dobrog odgoja su ne miješanje i bez uvreda. Osim toga,kako će… Pročitaj više »

Krle
Gost
Krle
1 mjesec prije

E tako se to radi Arna, pustiš pametnog čovjeka da priča a ti samo zapisuješ. @ostali Nije da ga nešto pratim ali, sve ovdje rečeno je OK. Ono što ga razlikuje od drugih europarlamentaraca je što on ovo i javno iznosi na sjednicama. Svi ostali, isto uzimaju plaće ali samo… Pročitaj više »

Sonja
Gost
Sonja
1 mjesec prije

Neces ti dugo,mali.

Gaga
Member
Famed Member
Gaga
1 mjesec prije

Kakvi su ovo tonovi komentara danas, a i posljednjih dana? Malo smo zastranili činimi se… Iscrpljeni smo, ne vidimo ništa pozitivno na horizontu, ali ljudi moji – ne dajte se prvovocirati, ali jednako tako nemojte ni sukati vatru na bezvezne tipove. Čemu? Ignor! Sinčić i Kolakušić su dva političara, koja… Pročitaj više »

Tucker Carlson
Member
Famed Member
Tucker Carlson
1 mjesec prije
Reply to  Gaga

portal je stekao neku reputaciju,dosta ljudi je culo vec za njega..a sha ja opcenito mislim o ljudima,bolje da ne znas..o vecini ljudi barem.zato i nisam previse htio piskarati ovdje jer mi je bilo jasno da ce se ovdje najmanje govoriti o temi koja je ponudjena.sad sam se javio cisto zato… Pročitaj više »

Gaga
Member
Famed Member
Gaga
1 mjesec prije
Reply to  Tucker Carlson

Hvala tebi Tucker!
Ne brini, razbježati će se u svoje rupe, čim zasvira uzbuna!

nonwo
Gost
nonwo
1 mjesec prije
Reply to  Gaga

Bacila sam letimičan pogled na komentare. Ne znaju prepoznati kada im netko želi/radi dobro,svaka ih dlaka smeta(rđavog da ne velim što),svađaju se s ljudima koji su im idejno/svjetonazorski najbliži(a i takvih je ko igle u plastu sijena)-pa koji im je danas…Previše paklenih dana za redom? Haloooo.Nalazimo se tu gdje jesmo… Pročitaj više »

Gaga
Member
Famed Member
Gaga
1 mjesec prije
Reply to  nonwo

Točno draga! Imaš ljude koji su vječiti kritičari, a niš koristi! Ovo je pravo vrijeme za njih!

Taugo
Gost
Taugo
1 mjesec prije
Reply to  nonwo

Nonwo..bit ce da vrucine rade svoje ..ne brini ..izgladit ce se to do jeseni..

kdk
Member
Active Member
kdk
1 mjesec prije
Reply to  Gaga

Bravo! Danas sudjelujemo u procesu koji će sutra biti – prošlost! A “onaj tko kontrolira prošlost kontrolira budućnost! Onaj tko kontrolira sadašnjost kontrolira prošlost!” Pa kažu da je Orwell “slučajno” ubo…

Tucker Carlson
Member
Famed Member
Tucker Carlson
1 mjesec prije
Reply to  kdk

..da,da,orwell je slucajno ubo..isto kao i ja prije 22 godine..slucajno sam ubo nakon sha sam plesao danima oko zrtve koju sam htio ubosti..pogoditi sve prave zice prije nego dobijem pristup..orwell i slucajnost..razumijemo se.hvala,kdk.

Taugo
Gost
Taugo
1 mjesec prije
Reply to  Gaga

+……….

Hattori Hanzo
Gost
Hattori Hanzo
1 mjesec prije
Reply to  Gaga

Dobro rečeno,imamo mi tamo jos europarlamentaraca koji mlate iste pare i uz put nam stežu omču oko vrata.Ova dva čovjeka su vrijedna rizika i treba ih podrzati. I samo da napomenem da je Schwab obični vojnik kojeg je rodila Marianne Rotshild pa prema tome da bi se njega zaustavilo treba… Pročitaj više »

Dejan
Gost
Dejan
1 mjesec prije
Reply to  Hattori Hanzo

comment image?_nc_cat=102&ccb=1-3&_nc_sid=825194&_nc_eui2=AeFmdIEf9n6jM7rcnl-AzQuXL2jPw_bCQ7AvaM_D9sJDsP32Mgx-UxuKZ0A1ENahrYEydKDc-o4vf1jQRo1NM86R&_nc_ohc=VvMdE0jyUlwAX_pnRiw&_nc_oc=AQlkxeYpoccIvgohR9db_Psb0_KZ9vQP7VxoZARuAxCDT1eRebTF3QCtd9bjAL84eo8&_nc_ht=scontent.fbeg1-1.fna&oh=5791758993839df6b2e6210547b85a63&oe=612AFB0A

mario
Gost
mario
1 mjesec prije

Mrš na imbex trolu,

Promatrac
Gost
Promatrac
1 mjesec prije

Iako je Sincic proziran, a jos mu kudikamo gori mentor Pernar, ako nista drugo ovaj interview je pristojan. Tema je dobro obradjena, pitanja na mijestu. U EU parlamentu sve je trulo, pa tako i interes zastupnika za pitanja koja Sincic postavlja komisiji. Steta, nemamo nekog bolje poput Karoline. Bojim se… Pročitaj više »

tuf
Member
Famed Member
tuf
1 mjesec prije

Vilibore lijepo si zborio, ali onda si zas*ao s podrškom UBI-u (Universal Basic Income). Da li si samo naivan ili potpuno neinformiran o istome, pa ne shvaćaš da će UBI biti vrhunski alat kontrole građana od strane Sustava? Da će se stvoriti ovisnost o državnom novcu zbog koje će ljudi… Pročitaj više »

Slow motion
Gost
Slow motion
1 mjesec prije
Reply to  tuf

Nisi krivo shvatio. Tu je usrao motku. O razlogu mozemo samo nagadati..da li neinformiranost..naivnost ili nesto drugo..

A neg.
Gost
A neg.
1 mjesec prije
Reply to  Slow motion

…nešto drugo…

Abe 04
Gost
Abe 04
1 mjesec prije
Reply to  tuf

Nije povezao te 2 stvari, kao ni mnogi. Sta danas kaže za UBI, kad je to jasno. E, to će nam reci gdje Vili stoji.

nonwo
Gost
nonwo
1 mjesec prije
Reply to  Abe 04

Najjednostavnije ga je pitati što je mislio?Pa raspraviti i savjetovati ako je krivo shvatio/mislio.Pa tek onda sve ostalo.Dijalog.

Puž
Gost
Puž
1 mjesec prije
Reply to  tuf

Nisi krivo shvatio. Agenda, kao i njeni glasnici, se prepakirava po potrebi, ali u suštini ostaje ista.

mislim
Gost
mislim
1 mjesec prije

po mojim razmišljanima , svi pelcovani će umrijeti u roku tri godine ,tako je rekao i kil bil .

niki
Gost
niki
1 mjesec prije

Nepotrebna pažnja srebroljupcu i rogonji!

Legendarni Grk
Gost
Legendarni Grk
1 mjesec prije

Fiktivni novi valovi i sojevi dolaze preko 5G   Kako oni znaju da novi val počinje 15. kolovoza? Jednostavno, pojačavanjem 5G signala do kraja širom svijeta, sinkronizirano, jer su sve vlade u istom stroju i izvršavaju isti red vladajuće elite u svijetu. Svi cijepljeni ljudi imaju metalnu prašinu, što će… Pročitaj više »

ledeno doba
Gost
ledeno doba
1 mjesec prije
Reply to  Legendarni Grk

Bild Zeitung, najpoznatije novine u njemačkoj na svom portalu i u tiskovnom izdanju, donosi naslov u kojem se kaže, da su oni “raskrinkali” plan novog svaranja panike- “horor plan”- RKI-ja (institut Robert Koch- državan instutucija koja ima tamo ulogu kao HZJZ kod nas), uputila je već tajno dokumente svim pokrajinama… Pročitaj više »

Abe 04
Gost
Abe 04
1 mjesec prije
Reply to  ledeno doba

Igraju se diletantski kao da smo zadnje budale ili nam je 5 godina. I znas sta? To prolazi.

ledeno doba
Gost
ledeno doba
1 mjesec prije

Na pitanje hoće li nam trebati i treća doza cjepiva, Markotić je rekla da o tome još raspravlaju stručnjaci i znanstvenici. “Međutim, za sada ne postoji studija koja bi govorila o tome da se mora primijeniti treća doza, ali postoje već brojne studije koje govore o tome da se jaka… Pročitaj više »

ledeno doba
Gost
ledeno doba
1 mjesec prije
Reply to  ledeno doba

he, he, kako USAMRIID-ova dresirana sajborgka ispaljuje bisere: ““Međutim, za sada ne postoji studija koja bi govorila o tome da se mora primijeniti treća doza,..” —- ima. Biontech i Pfizer je objavili službeno nedavno, o tome sam pisao ovdje i priložio link. Biontech i Pfizer predlažu primjenu i treće doze… ““Nema… Pročitaj više »

Gaga
Member
Famed Member
Gaga
1 mjesec prije
Reply to  ledeno doba

Ne smijem niti opisati svoj osjećaj, dok čitam te njene izjave!
Baš čovjek sam sebe nikada do kraja ne upozna!

nonwo
Gost
nonwo
1 mjesec prije
Reply to  Gaga

Dresirana sajgborgka(ha,ha) bi trebala pogledati let iznad kukavičjeg gnijezda,..pa ako ne razumije zašto onda još par puta…
sr Mildred Rached-i ona je mislila da liječi,da je stup svoje klinike…
Psihološki radovi o porijeklu zla u analizi kroz filmske likove,Mildred stavljaju na prva mjesta.

nonwo
Gost
nonwo
1 mjesec prije
Reply to  ledeno doba

“Međutim, za sada ne postoji studija koja bi govorila o tome da se mora primijeniti treća doza,..”
Ali zato ima studija koja govori da bi booster doza mogla biti još opasnija za pretjerani imunološki odgovor,ADE reakcije,aktivaciju citokina,…od prethodnih.Ta neće u javnost,naravno.

KISIK
Gost
KISIK
1 mjesec prije
Reply to  nonwo

To je onda “4.val”?
A dnovinari će ponavljati priču o
tetra³soju… uhhh.nemaju ljudskosti .
Srećom ih izbjegavam već 20 godina.
Čo”ek odmah zdraviji.

Radar
Gost
Radar
1 mjesec prije
Reply to  ledeno doba

Za nju bi bilo pitanje kako jedni imaju simptome prehlade i na testovima su pozitivni na smrtonosni virus, prehlada prođe, nije im ništa, preboljeli su Covid a kako da drugi umru od prehlade tj. Covid smrtonosnog virusa, tu nešto ne štima ili umuiru svi ili ne umire nitko od tog… Pročitaj više »

Slow motion
Gost
Slow motion
1 mjesec prije
Reply to  Radar

Pa jebote utrpali su 258 simptoma pod covid!

KISIK
Gost
KISIK
1 mjesec prije
Reply to  ledeno doba

Pfizerovu studiju…o štetnosti vlastitog proizvoda….hahahaha.
To se onda :
nezavisna obijektivna studija zove?!?

ŠumUm
Gost
ŠumUm
1 mjesec prije

Predlaze redakciji da opet ukinete pluseve i minuse . Vaši gube

Puž
Gost
Puž
1 mjesec prije
Reply to  ŠumUm

heheh! brijem da če uskoro ukinuti … jer inače je nemoguče gurati bilo kakav ugovoreni narativ i agendu. Kao naprimjer da ovaj nije uhljeb i varalica. A svako sa malo mozga, mozga koji je u dostatno visokoj funkciji doduše, je to mogao VRLO LAKO vidjeti i stvoriti 100% validan zakljućak.

Zelinčanka
Gost
Zelinčanka
1 mjesec prije

Ako nije predviđena 3ća, 4ta, 5ta i 6ta i doza što će ‘rvatskoj 18 milijuna doza?

Slow motion
Gost
Slow motion
1 mjesec prije
Reply to  Zelinčanka

Veli plenkimoon da mozemo uokolo donirati..ahaha!

Marko
Gost
Marko
1 mjesec prije