fbpx

Putin: U koronavirusu ne vidi ništa čudno i tvrdi: “Sve će biti kao prije”

Manipulacija

Na portalu Logično, polako ali sigurno, uviđamo kako ne treba vjerovati autoritetima, čak i onima prema kojima imamo veliki respekt zbog dosadašnjih uspjeha. U intervjuu za rusku televiziju, Vladimir Putin je potvrdio da je važno boriti se protiv koronavirusa „umjesto filozofirati kako bismo pronašli njegovo podrijetlo“ i tražiti krivca, priznajući ipak da je ovo jedna od najtežih kriza s kojom se moramo suočiti.

Što se tiče koronavirusa, ruski je predsjednik rekao da mu se treba oduprijeti, a ne misliti odakle virus dolazi. “Međutim, nema razloga tvrditi da ga je netko uveo, da je netko nešto namjerno učinio”, rekao je predsjednik. Vjeruje da od toga neće doći ništa dobro ako se netko pridržava takve pretpostavke .

„Moramo učiniti ono što će nam omogućiti da se riješimo ove opasnosti. I upravo nas tako čeka uspjeh. Ne u sukobu”, nastavlja predsjednik Vladimir Putin. Za djelotvornu borbu protiv epidemije važno je udružiti napore umjesto okrivljivati jedni druge.

“Sve će biti kao prije”

Doduše, pandemija je dala poticaj određenim procesima, ali ništa se uopće nije promijenilo, nastavio je. “Često čujem da se govori da će se sada zbog virusa sve drastično promijeniti. U potpunosti se ne slažem s ovom formulacijom… Vjerujem da se zbog virusa ništa neće promijeniti“, tvrdi Vladimir Putin.

Kao pozitivan primjer je naveo razvoj telemedicine, što je već postojalo, a novi su uvjeti samo potaknuli njen razvoj. “Ništa se nije promijenilo i neće se ništa radikalno promijeniti. Sve će se vratiti onako kako je bilo prije, iako će se očito promijeniti kvaliteta našeg života.”

To ne sprečava Vladimira Putina da prizna da je riječ o velikoj krizi. “Jedna od najvećih po veličini”, tvrdi Putin, te smatra da je ova kriza jedna od najozbiljnijih s kojom se suočio.

“Epidemija se proširila. Mnogi su bili i još uvijek su bolesni. Veliko je opterećenje zdravstvenog sustava i za njegovo osoblje. S druge strane, cijeli sektori se zaustavljaju.”

Prema riječima predsjednika, on je procijenio potencijal zemlje i smatrao da ima sve šanse da “prođe ovo komplicirano razdoblje s manje gubitaka”, pod uvjetom da postupi ispravno i pravovremeno. Vladimir Putin dodao je da su ga testirali svaka tri ili četiri dana i da su rezultati uvijek bili negativni.

Čudno, kako predsjednik Vladimir Putin samouvjereno govori da se ništa neće dogoditi, a svi svjedočimo slomu svjetskog gospodarstva. Putin tvrdi da se radi o najvećoj krizi, ali da se ništa neće promijeniti, iako su dosadašnje krize indirektno prouzrokovale mnoge ratove.

S druge strane izjava da ne treba razmišljati o podrijetlu virusa, sto postotno potvrđuje da Vladimir Putin nije iskren. Što prikriva ili blefira, još ne znamo? Ruske tajne službe nasljednice su sovjetskih službi koje su čak pticu koja sleti na prozor promatrale sumnjičavo, a da neće razmisliti o virusu koji je svijet bacio na koljena.

Vjerojatno se radi o manipulaciji, o kojoj smo već pisali mi i naši komentatori. Kako će se sve odviti, ubrzo ćemo znati nakon godišnjih odmora kada većina kriza kreće. Oduvijek se zna da se čovjek mora pobrinuti za sebe, jer će u protivnom postati žrtva manipulacija i tuđih interesa.

Programirani reset svjetskog gospodarstva – Armagedon 21. stoljeća je pred nama?

Sviđa vam se portal Logično?
LAJKAJTE NAŠU STRANICU

(samo jednom, ako kliknete drugi put, Facebook će smatrati da nas ne volite)
Pretplati se
Obavijest
guest
Zaštitite svoje ime u komentarima... REGISTRACIJA
125 Komentara
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
Inline Feedbacks
View all comments
Borik
Gost
Borik
9 mjeseci prije

I ovaj put je Putin u pravu.
Ima i novinar pravo baciti kost rusofobima pa nek se iskalu i ispusu.

tihobl
Gost
tihobl
9 mjeseci prije
Reply to  Borik

Naravno da je u pravu. Zna ko je pokrenuo bakterioloski rat. Nakon medijskog rata protiv Rusije, sankcija, pokusaja obojene revolucije i ostalih oblika hibridnog rata ovo je samo jedna stavka u nizu. Nista se promjenilo nije.

Mravojed
Gost
Mravojed
9 mjeseci prije
Reply to  tihobl

tihobl daj shvati več jednom da Rusija više nije nikakav bitni faktor na svjetskoj sceni da bi se kauboji toliko zajebavali sa njom . 50 godina tehnološki i ekonomski zaostala za Kinom a za druge da ne govorim . Probudi se i pogledaj malo oko sebe ako uopće ima nade za tebe , u što iskreno sumnjam .

Željko
Gost
Željko
9 mjeseci prije
Reply to  Mravojed

@Mravojed Ni Sjeverna Koreja nije bitna, ups zaboravih na nuklearke!! Dok Ruska Federacija ima nuklearke može mirno da spava!!

Mravojed
Gost
Mravojed
9 mjeseci prije
Reply to  Željko

Ima puno zemalja nukse Željko i u njima nije poanta . Aludirao sam na sasvim druge stvari .

Brave new world
Gost
Brave new world
9 mjeseci prije
Reply to  Borik

Borik, novinar Saša je kategoriji 10orazredno kvazipiskaralo, a portal se s ovakvima strmoglavljuje velikom brzinom u čisto žutilo i naravno propast i još me nebi iznenadilo da počnu pisati članke o balkanskim sisoguzačama koje revu melodije turskoarapskog melosa poznate još kao i narodnjaci.
Nakon toga svaki komentar je suvišan…

Željko
Gost
Željko
9 mjeseci prije
Reply to  Borik

@Borik Da doživim dan i da ja branim Putina!! Pisao sam i dobija milijun minusa kada sam govorio da su svi veliki isti! Da, točno je to ALI između Putina i predsjednika “velikog brata” je razlika velika u korist predsjednika Rusije!!

Alen
Gost
Alen
9 mjeseci prije

Pa da , trebao je reći svjetski sistem se raspada , stiže nam globalni sukob , neka puši ko ima…Tako nekako , malo paniku da podigne..

tihobl
Gost
tihobl
9 mjeseci prije
Reply to  Alen

Sto bi to govorio? Pokazao je na paradi kako se priprema i nema potrebe da laprda.

Alen
Gost
Alen
9 mjeseci prije
Reply to  tihobl

I ti ga Tiho kontaš ..

Tadmur Palmirovic
Gost
Tadmur Palmirovic
9 mjeseci prije
Reply to  tihobl

Zašti tiho nije održao paradu u isto vrijeme kad i Lukašenko.

Alen
Gost
Alen
9 mjeseci prije

Znaš i sam tadmure da putin nikad nije talasao , niti su vremena za talasanje niti ima potrebe da talasa… Od kako su se vratili na svjetsku pozornicu , uvjek niz dlaku idu , a svijet više ne liči na onaj prije par godina , a ni rusija..
Mogu reći dobra taktika…

Tadmur Palmirovic
Gost
Tadmur Palmirovic
9 mjeseci prije
Reply to  Alen

Prvo ide pozdrav za druga Alena. Gledaj, Putin je odradio za narad, Rusije, Sirije, Venecuele i još nekih mnogo toga dobroga, to se mora pozdraviti ali ovo sa planetarnom prehladom je katastrofa. To je moj nekakav zaključak, ništa drugo. Poštujem i čitam drugačije stavove, izuzetak je par slijepaca koje preskačem i onda kada se meni obrate.

Alen
Gost
Alen
9 mjeseci prije

Pozdrav drug takodjer , krupne stvari se valjaju iza ove prehlade , zašto je putin pristao odigrati ovu laž je dobro pitanje ..Nisam mišljenja da je dio “prehlade” … Vidiš kakve se igre ovde igraju , ne treba više desetljeće da se drzava zakljuca , oključa , sad se sve dogadja u roku od dana , možda mu je prehlada adut za recipricitet..

Borik
Gost
Borik
9 mjeseci prije

@T.D. Pa tako da napokosti takvima kao sto si ti.
@
Nakon 4 sata stavljanja mog prvog posta ocekivao sam najmanje 30 minusa, izgleda da sam dobro prosao.

Tadmur Palmirovic
Gost
Tadmur Palmirovic
9 mjeseci prije
Reply to  Borik

Borik, vidim da ti je logika uvrnuta što znači da svako ko više ne vjeruje Putinu po pitanju Korona prehlade je automatski rusofob i mrzitelj..Još nešto :ako si ovdje zbog pluseva džaba si došao.

oišdxbgfsihsnetnhsegsgsetgshe
Gost
oišdxbgfsihsnetnhsegsgsetgshe
9 mjeseci prije

Tadmure ma pusti to, badava crtati crtane filmove za djecu…………

tihobl
Gost
tihobl
9 mjeseci prije

Tadmure zamisli da je odrzao paradu i da je u maju umro neki veteran pun oredenja od bilo cega. Novinari bi razapeli Putina ga da je ubio koronom namjerno. A vjerovatno bi umrlo nekoliko veterana u maju mjesecu. Ni ja nebi odrzao paradu u vrhuncu euforije koja je tad vladala.
Putin je pamentniji od mene. Da li si izbrojao koliko je novih bolnica izgradio, odnosno koliko je sovjetskih napustenih sanatorija renovirao i od njih napravio bolnice? Da li si primjetio koliko je pokrenuo proizvodnju lijekova i medicinske opreme? Iskoristio je koronu da za pola godine odradi dvogodisnji plan iz njegove strategije za zdravstvo do 2024. (izgleda da su ovde mnogi zaboravili strategiju za skolstvo i zdravstvo i sestogodisnji plan). Putin koronu koristi za svoje ciljeve, a usput je i jeftino odradio markentisku kampanju po Italiji.
A da li si primjetio ruske volonterke i koliko su aktivne? Ovo je po meni najveci uspjeh. Srednjoskolke i studentkinje odvojile su se od FB, sapunice i sl. pa masovno volontiraju pri crvenom krstu i slicnim orgqanizacijama. Pogledaj njihove vrsnjakinje po zapadu. Uspio je pokrenuti najinertniji dio populacije da radi nesto korisno za Rusiju i to za dzabe.

Bero
Gost
Bero
9 mjeseci prije

Mislim da je najbolje neprijatelja pobijedit njegovim oružijem!!!! To je najslađa pobjeda!!! Kako je Svijet stao, tako je i ZLO zaustavljeno!!!

Lucija
Gost
Lucija
9 mjeseci prije
Reply to  Bero

Bero

Vi ste svi s tim imenom tak’ pametni…da ja nemogu pronaći smisao…niti je svijet stao niti je Zlo zaustavljeno…

Bero
Gost
Bero
9 mjeseci prije
Reply to  Lucija

Lucija

Ovo je bio moj prvi i vjerojatno zadnji post u životu.

Ako smo i ti i ja u pravu, a uvijek je istina u sredini (bez obzira što sam ja možda pametan), onda je sve OK.

Pozdrav

neko ime
Gost
neko ime
9 mjeseci prije
Reply to  Bero

@guest_441475
Zašto odustati?!…@Lucija je tu već dulje vremena i da si često oduška…bez razmišljanja…nekad to i ima smisla, ali nekad, zbog renomea, samo preskočim…ono što ne volim je neopravdano skakanje ad hominem, ali to je ljepota bespuća cyber zbiljnosti…
Mislim da je svaki dobronamjeran komentar dobrodošao…često više naučim u komentarima nego u tekstu pa zahvaljujem mnogim dobrim komentatorima…nekad je super dobiti neki hint (da se bar on vrati :() ili neku ideju, dobar link ili sl…otvoriš si mnoge vidike i tražiš dalje…
Dakle, @Bero, bujrum za komentare!

Lucija
Gost
Lucija
9 mjeseci prije
Reply to  neko ime

neko ime

😃 Jbt… šta je ovo?…revolucija bezveznjakovića…

Traže svoje pravo da – i dalje- “nekažnjeno” laprdaju gluposti…
A…koji je tvoj “renome”?😃

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
9 mjeseci prije
Reply to  Bero

Bero, bas mi drago da ti je ovo bio zadnji post jer nikakvo zlo nije zaustavljeno.
Naprotiv, ono se nemilice mnozi i eksplodirace s oduzimanjem ljudakih sloboda i dostojanstva s drugim i trecim valom!

VOLGA VOLGA
Gost
VOLGA VOLGA
9 mjeseci prije

Gospodin i drug Vladimir Vladiirovič zna sve i naravno da kao državnik neće dozvoliti paniku…Rusija je samodostatna..ima svoje zlato u rezervama-kod sebe-nije u stranim bankama…ima energiju,hranu,ima ponajprije sve svoje ljude u cijeloj federaciji koji su ipak više zadovoljni nego nezadovoljni…neće dozvoliti paniku,glad i rasap…Rusija nije nikom ništa dužna,a ako i je onda je to oko 4% BND,dakle gotovo pa ništa…i NITKO JOJ NIŠTA NE MOŽE …iako bi htjeli…Nisam rusofil..nastojim skromno gledati objektivno i smatram da je Rusija novi svjetski lider …ne,nije Kina ,unatoč brojnosti,niti će ikad biti…a ovi drugi…su svoje “odradili”…To je neminovnost procesnog razvoja…Pozitivno je što umiruje ljude,iako im ne daje lažna obećanja…ne huška ih i ne širi paniku…iako ZNA tko je i što i zašto sve to napravio…Putin je strpljiv i mudar državnik i prije svega strateg i logičar,a duhovno je slavenska duša…tko ne zna…neka malo prouči.

Alen
Gost
Alen
9 mjeseci prije
Reply to  VOLGA VOLGA

Dobro kazez , za ruse nema zime , tako da putin zna šta priča..

tihobl
Gost
tihobl
9 mjeseci prije
Reply to  VOLGA VOLGA

A sto bi panicio?
Sankcije je iskoristio da pokrene proizvodnju hrane (’90-ih uvozuli su svu piletinu, od cega 90% iz SAD one smrdljive piletine). Sad je izvoznik. Ovu situaciju ce iskoristiti da postanu nezavisni u oblasti zdravstva. Ne treba paniciti vec raditi.

Mlata
Gost
Mlata
9 mjeseci prije
Reply to  tihobl

tihi….da bi on radio bez panike milioni moraju plakati! Da ne bi bilo kod njega panike i da bi on nesmetano izvozio prinuđen je mešati se u “tvoju kuću” a ti se pitaj što stagniraš, nazaduješ bolje rečeno

sobravia
Gost
sobravia
9 mjeseci prije
Reply to  VOLGA VOLGA

Bez obzira na to što je Rusija nuklearna sila, na ekonomskom planu ne stoji baš najbolje. Prošle godine BDP Rusije iznosio je oko 1,6 biliona dolara, što je manje od BDP-a Texasa.

tihobl
Gost
tihobl
9 mjeseci prije
Reply to  sobravia

Pusti BDP. Crna Gora uvozi 96% hrane i taj uvoz im se racuna u rast BDP. Toliko o BDP i njegovom racunanju.

otpisani
Famed Member
otpisani
9 mjeseci prije

“…polako ali sigurno, uviđamo kako ne treba vjerovati autoritetima…”

Interesi i zadaci “autoriteta” se uglavnom uvijek kose sa interesima pojedinca. (pojedinac želi slobodu a autoritet je ograničava)…

Zato onaj koji je ikada vjerovao “autoritetima” – sada ima problem…

Lucija
Gost
Lucija
9 mjeseci prije
Reply to  otpisani

Pa, hm…ja nemam problem s autoritetma, ali imam sa lažnim autoritetima…mislim da trenutno to i nije bitno.

Ali, kako protumačiti ovu rečenicu:”Sve će se vratiti onako kako je bilo prije, iako će se očito promijeniti kvaliteta našeg života.””

tihobl
Gost
tihobl
9 mjeseci prije
Reply to  Lucija

Lako se tumaci – ako zivis u drustvu gdje su stalno neki problemi i krize idu jedna za drugom onda je korona sporedna stvar. Tranzicija i reforme su bile daleko pogubnije pa smo ih prezivjeli kao i rusi.
Ovo je stresno za one sto zive u Luksemburgu, Lihtenstajnu i ostalim zemljama dembelijama.

gost1983
Gost
gost1983
9 mjeseci prije
Reply to  tihobl

Ako je rečenica upućena samo Luksemburgu, Lihtenštajnu i sličnima, onda ok. Ali mislim da je ta rečenica upućena i nama: bit će kako je i bilo, ali promijenit će se kvaliteta našeg života. Drugim riječima, osim šta naše društvo ima stvarne probleme, dodat ćemo vam još i izmišljene (zapravo karantena nije izmišljen već stvaran problem).

tihobl
Gost
tihobl
9 mjeseci prije
Reply to  tihobl

Valtere digni kredit i vidjeces koliko je korona bezazlen problem.

Moreno
Gost
Moreno
9 mjeseci prije
Reply to  Lucija

Lucija To znači kako se niko nije prominija samo si ti Luce ostala ista ☺

Perun
Gost
Perun
9 mjeseci prije
Reply to  Lucija

To se u zargonu tumaci nema predaje LUCE…udri do kosti

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
9 mjeseci prije

Svi političari su zaglumili koronaše, neki su čak i doslovno zaglumili zarazu i sakrili se u bolnicu kao premijer UK Boris Johnson.
Jedini političar od vođa država ili vlada koji nije glumio koronaša je bjeloruski predsjednik Lukašenko.

Lucija
Gost
Lucija
9 mjeseci prije

Za one koji misle da je virus Manmade … “A new analysis of SARS-CoV-2 may finally put that latter idea to bed. A group of researchers compared the genome of this novel coronavirus with the seven other coronaviruses known to infect humans: SARS, MERS and SARS-CoV-2, which can cause severe disease; along with HKU1, NL63, OC43 and 229E, which typically cause just mild symptoms, the researchers wrote March 17 in the journal Nature Medicine. “Our analyses clearly show that SARS-CoV-2 is not a laboratory construct or a purposefully manipulated virus,” they write in the journal article. ….(they) looked at the genetic template for the spike proteins that protrude from the surface of the virus. The coronavirus uses these spikes to grab the outer walls of its host’s cells and then enter those cells. They specifically looked at the gene sequences responsible for two key features of these spike proteins: the grabber, called the receptor-binding domain, that hooks onto host cells; and the so-called cleavage site that allows the virus to open and enter those cells. That analysis showed that the “hook” part of the spike had evolved to target a receptor on the outside of human cells called ACE2, which… Pročitaj više »

Lucija
Gost
Lucija
9 mjeseci prije
Reply to  Lucija

Virus jest prirodan, ali ono što se oko njega događa nije.
Cijeli cirkus isplaniran je kada je virus izoliran u Kini. Naravno, ne mislim na eu strukture, nesposobne da bilo što predvide ili organiziraju…a što je tipično za birokraciju. Tko upravlja?

Otkad virus kruži, “Bog zna”. Najnoviji pomak u prošlost: Španjolska, otpadne vode, 3. mj 2019. Mora se potvrdit nalaz.

Pitanje je ne što s virusom nego što sa – idiotima.
Nekidan u indexu anketa…nisam poslije gledala, ali odmah je nekih 83% ljudi bilo za to da se stožer ukine.
Koje ideje…ljudi su imali pi par sati da se vrate iz Bosne. Zadnji biser.

Bitno: stalno neke ‘diskrepancije’ u brojevima oboljelih. Županijski ovo…glavni ono. To se objašnjava intervalom vremena u kom se dostavljaju podaci.
Međutim: pitanje. Kada pozitivni iz izolacije postaje oboljeli? Zašto od početka nije vođena odvojena statistika?
Želim reći slijedeće, a mislim da nisam prva koja se toga sjetila: imena. Mi moramo znati imena oboljelih…inače…?

Zahtjevi za privatnošću…ma nemojte me u ovakvim situacijama..gospodarstvo je stajalo, svi sjede doma i hodaju s maskama, a kriju se imena oboljelih?

Red Dog
Gost
Red Dog
9 mjeseci prije
Reply to  Lucija

Oli si primetila kako se reaguje na Koronu?
Sve od toga da ne postoji do toga da je zavera za nesto drugo. I onda im se sve mesa u glavi.
A sve su to zapravo samo emotivne reakcije na to da se ljudima ne svida.
Mogli su samo reci: „Ne svida nam se“. Tacka.
Faze tuge:
1. Poricanje. Nemoguce. Mora da je neka greska.
2. Pregovaranje. Sto pogada mene? Ja sam dobar covek. Komsija bije zenu…
3. Depresija, apatija
4. Prihvatanje
Mnogi su zapravo stigli do faze 4, ali posto je na internetu sport terati inat poricu i dalje. I mesale su im se i ostale faze u glavi.
Ne biva bolje od kontradiktornih izjava stubova drustva, ali to nije zbog neke zavere, vec zato sto im kompetencija nije bolja od toga.
Drzave i institucije ne vode superljudi vec karijeristi koji uglavnom blefiraju. U normalnim okolnostima uspevaju drzati maske, u ovim vanrednim su pale.
I naravno, klikbejt-novinarstvo. Oni bi da zvacu temu vecno, da ljudi obraduju traume, i da im se trpaju reklame.

nonwo
Gost
nonwo
9 mjeseci prije
Reply to  Lucija

Himera korona viruse koji su patogeniji za ljude od prirodnih, su definitivno proizvodili/stvarali i o tome radili GOF studije.A u financiranju je uvijek prisutan NIH ili NIAID-stari kompići Kill Billa.Isto vrijedi i za viruse gripe.To pali upitnik u glavi? Declan Butler 12 November 2015 An experiment that created a hybrid version of a bat coronavirus — one related to the virus that causes SARS (severe acute respiratory syndrome) — has triggered renewed debate over whether engineering lab variants of viruses with possible pandemic potential is worth the risks. In an article published in Nature Medicine1 on 9 November, scientists investigated a virus called SHC014, which is found in horseshoe bats in China. The researchers created a chimaeric virus, made up of a surface protein of SHC014 and the backbone of a SARS virus that had been adapted to grow in mice and to mimic human disease. The chimaera infected human airway cells — proving that the surface protein of SHC014 has the necessary structure to bind to a key receptor on the cells and to infect them. It also caused disease in mice, but did not kill them. Creation of a chimaera The argument is essentially a rerun of the… Pročitaj više »

Lucija
Gost
Lucija
9 mjeseci prije
Reply to  nonwo

nonwo Mislim da ste to već postali. 1.) Ja uopće ne negiram mogućnost da je Covid umjetan, ali smatram to malo vjerojatnim. Za razliku od toga, SARS je puno vjerojatnije – umjetni. 30% promjena…koje baš i nisu vjerojatne. Samo…promjene koje nisu prirodne…neće u prirodi dugo opstati. Mi jedino i imamo VJEROJATNOST. I ne sumnjam u točnost onoga što vi navodite. Nisam znala to za tvorove; mislila sam da dijelimo korone s porodicom mačaka kao i gripe sa pticama i drugima. 2.) Istraživanje koje sam ja ‘postala’, objavljeno, čini mi se u ‘Nature’, istraživalo je baš ovaj virus. SARS Cov19. a.) I nedvosmisleno je utvrđeno da je osnova virusa (back bone) nova i različita tj da to jest virus čiji je bliski rođak na pangolinu. Pa tko bi došao na ideju baš toga uzimati za osnovu? Puno posla. Daleko previše. b.) analiziran je protein na omotaču koji virusu služi da bi se prikačio na stanicu, “hook”. I koji je super- efikasan. Probali su hrpe simulacija, ne bi li utvrdili kako je do te mutacije došlo. I nije uspjevalo. Nitko drugi osim prirode ne bi pronašao tu kombinaciju proteina! Ono u što ja vjerujem i sigurna sam jest to da – virusi… Pročitaj više »

mnc
Gost
mnc
9 mjeseci prije
Reply to  Lucija

Tu analizu je uradila navodna laboratorija za koju nije niko cuo do sada. Spinovanje pravih igraca je trajalo,traje i trajace uvek.

Annabella
Gost
Annabella
9 mjeseci prije
Reply to  Lucija

I sad bismo trebali vjerovati jer je neki lab eto tako napisao. Samo na riječ! Iz cijele ove priče mi nemamo nikakvih vjerodostojnih argumenata niti za niti protiv i nećemo ih niti dobiti. Sve je naklapanje, mi možemo vjerovati što hoćemo, koga briga. “The truth is outthere”, ali mi nemamo načina doći do nje. Zato se zabavljamo teoretiziranjem ovako ili onako, a kabala nesmetamo ide dalje i provodi svoje planove.

Kora
Gost
Kora
9 mjeseci prije
Reply to  Annabella

@guest_441534

Nije baš da kabala nesmetano ide dalje. Puno se njihovih planova izjalovilo samo što oni to skrivaju i prave se kao da je sve baš onako kako su priželjkivali. No stvarnost je (ipak) neumoljiva!

Lucija
Gost
Lucija
9 mjeseci prije
Reply to  Annabella

Annabella

😊To vam baš ne ide tako: “neki lab eto tako napisao”…
Postoji nešto što se zove ‘principi znanstvenog rada’.

A osim toga…tko bi htio takav lab financirati i dalje?

PlanetB
Gost
PlanetB
9 mjeseci prije

Sve sto je Putin rekao je suprotno od Istine. Cak i ako je govori samo za Rusiju.
Svakim danom sam sve vise razocaran tim covjekom. Pa cak se Australija ponasa razumnije. Barem su pozvali da se izvrsi istraga koji je pravi uzrok ovome virusu!
Ako cemo ovako sami sebe lagati moguc je jos jedan napad u bilo kojem trenutku!. To jest u trenutku kad se ovo kao ‘rjesi’ i sve se ‘normalizira’!!

Ali ja ne vjerujem da Putin sve to nezna. Ocito cilj je pretvarati se da je eto to sve samo slucajnost!

Israelski geneticar:
‘https://gmwatch.org/en/news/latest-news/19418-scientists-say-covid-19-may-have-been-cooked-up-in-lab’
‘https://www.dailytelegraph.com.au/coronavirus/scientists-say-covid19-cooked-up-in-lab/news-story/242c5f9fd14f162dea67f166bcabd985’
MI6:
‘https://www.scotsman.com/news/politics/former-mi6-chiefs-covid-19-claims-will-reignite-debate-spans-virology-and-geopolitics-2875102’

‘https://www.naturalnews.com/2020-06-04-scientists-increasingly-say-coronavirus-created-in-a-lab.html’
‘https://www.naturalnews.com/2020-02-03-the-coronavirus-was-engineered-by-scientists-in-a-lab.html’
Francuski nobelovac koji je dobi Nobelovu nagradu za HIV:
‘https://www.novosti.rs/vesti/naslovna/drustvo/aktuelno.290.html:859998-Francuski-nobelovac-otkriva-U-koroni-ima-HIV-cestica-
i-SIGURNO-je-izasao-iz-laboratorije-ne-znam-sta-su-hteli-da-postignu?fbclid=IwAR0j_tLDs4FgKh0ZLzkJLA8hx0C-zhtLRt-zLKzy_e8TzzAAhVuXTkcibgw’

Kineska vojska :
‘https://gnews.org/102795/?__cf_chl_jschl_tk__=d0c13d487e1ea0f14446fbf8bdc1ccb0b6fa2a00-1583562488-0-AeiMgy6pxPCAKXBUZiMD_wA3YWjQgZERrvYNRNnfp-E0L433pN3Dn2jr1a2AXWUVhEMP6W2f0zfr1XCFCSkOTNeDatj-o1z_4wZtY0q7hxbTGOh6RMWE7S78Tx4BwHRAMKarEEWa9w6XJ3gJUHFh-E9OKPyPkDm3GMfNrWmqHVvYnxrKj1Vwo5mr52QX8h0jtwcTZgr5fzuf4iQsDb9Wxvjkig6-Vzdnkl3k-EeVtmLr1Iek-mnV4tY2MalXQbhitA8hxwFCoJNipk5dRqL0cAgOPd-hAf2snyxUSUE6-3VXbw9g4tIaDNpmkw8p59_LLINE-CwP_8jwuUZNCFdPhS7K1GQgznrudPfU-YKHTssZ’
‘https://www.taiwannews.com.tw/en/news/3880475’

Istrazuj
Gost
Istrazuj
9 mjeseci prije

“…Epidemija se proširila. Mnogi su bili i još uvijek su bolesni. Veliko je opterećenje zdravstvenog sustava i za njegovo osoblje. S druge strane, cijeli sektori se zaustavljaju….”

OK.
Slazem se sa najvecim brojem kolega – da je normalno da drzavnik (cak i kad zna situaciju) ne izaziva paniku medju stanovnistvom.
To je ona bazna logika, koju su mnoge kolege ovdje jos kao djaci ucili na tzv ONO i DSZ.
Sve super….

Medjutim, meni bi bilo najzanimljivije sljedece:
1. Cuti razgovor predsjednika Lukasenka i Putina o ovoj stvari, ….ili makar….. Kako predsjednik Putin objasnjava Rusku “borbu” protiv korone u usporedbi sa Beloruskom?
2. Kako predsjednik Putin objasnjava nevjerovatnu razliku u “smrtnosti SA koronom” izmedju Rusije i Belorusije (koja ne da nije imala karantin i “brnjicare” nego je odrzavala masovne sportske manifestacije kao i Paradu Pobjede 9. Maja?)… Naravno relativno tj prema broju stanovnika…
Neki dan je ovdje bio tekst o tome i svi su upoznati da Belorusija prakticno skoro i nema “umrlih OD/SA koronom”!
.
Sve ostalo je tlapnja, dok predsjednik Putin ne odgovori na ova kljucna pitanja.
A naravno da nece nikad odgovoriti, cak i ako se neko usudi pitati…ali evo….vidjecemo….

otpisani
Famed Member
otpisani
9 mjeseci prije
Reply to  Istrazuj

Istrazuj
Na tvoja pitanja si možeš i sam odgovoriti.
– Putin je odabrao put korone i njemu je u interesu da ima što više oboljelih i umrlih, pa ih zato i ima
– Lukašenko je odabrao put kontra korone i njemu nije u interesu veliki broj oboljelih i umrlih, pa ih zato ni nema

Lažu oboje ! Lažu svi! …Fuckthemall !!!

Da se nije nikada obznanilo da “korona” postoji nitko nikada ne bi primjetio ni bolesne ni mrtve, pa kada svima to bude jasno neće gubiti energiju oko toga…. jednostavno, u tom kaosu i neredu koga su nam stvorili moramo naći ono što je za nas pojedinačno i trenutačno najbolje (tok ove rijeke ne možemo promijeniti ali držimo bar glavu iznad vode).

Istrazuj
Gost
Istrazuj
9 mjeseci prije
Reply to  otpisani

“… Da se nije nikada obznanilo da “korona” postoji nitko nikada ne bi primjetio ni bolesne ni mrtve, pa kada svima to bude jasno neće gubiti energiju oko toga….” Otpisani, Slazem se u potpunosti. Medjutim – ogromna je razlika izmedju Putina i Lukašenka – u pristupu ovom “virusu”… Da je Putin primijenio Lukašenkov pristup – sva lazna prica i lazni “testovi” na ovu govnjivu Kill Billovu laznu “pandemiju” – pali bi u vodu nakon 2 dana pokusaja cio-medija da izazove paniku! Bili bi provaljeni – u sekundi! Ovako – Putin igra igru Bil Gatesa, zlocinacke WHO (UN) i ove eugenicarske bande lpka je isplanirala “panemiju” cak i nekoliko godina prije, a mislim da si gledao i onu “vjezbu korone” u organizaciji Bil Gatesa, pola godine prie – lazne “pandemije”? Zasto je Putin to uradio? Da li je i on veliki jaran sa Bil Gatesom? Da li mu je vise stalo do “prijateljstva” sa Bil Gatesom (i Gatesovom i Rockfellerovom WHO/UN) – nego do napretka njegovog naroda, tj stanovnistva RF koja ga je i izabrala za predsjednika? Evo i ovde kaze “ne vidi nista cudno u koroni” – ali napominje da je ruska ekonomija i narod RF dobio ogroman udarac! I… Pročitaj više »

MatijaVZHR
Gost
MatijaVZHR
9 mjeseci prije
Reply to  Istrazuj

@Istražuj “Kako predsjednik Putin objasnjava nevjerovatnu razliku u “smrtnosti SA koronom” izmedju Rusije i Belorusije (koja ne da nije imala karantin i “brnjicare” nego je odrzavala masovne sportske manifestacije kao i Paradu Pobjede 9. Maja?)” Putin to uopće ne objašnjava. Prema ruskim prozapadnim i državnim medijima broj oboljelih se povećao u doba parade a Putin je napravio lockdown u ožujku-travnju tvrdeći da će se parada pobjede sa 9. svibnja pomaknuti na 24. lipanj. 9. svibnja su prema njihovim medijima imali manje korona-problema. Sad navodno, naglašavam- navodno, imaju više. Taj lockdown je imao smisla jedino ako su Rusi pomislili da je ova korona-priča bila usmjerena protiv njih kao redstvo rušenja režima. Što se stvarno dogodilo, saznat će se jednom iako se mora jasno reći da Rusija i dan-dans ne dozvoljava pristup mnogim arhivima iz oktobarske revolucije i onima iz 2. svjetskog rata. Ako ŽELITE: – još COVID-1984 farse – vladavinu neustavnih “stožera” – TV prijetnje dražesne Alemke Markotić – još iseljavanja iz Hrvatske – propast gospodarstva i novu krizu – teroriziranje malih i srednjih tvrtki i obrtnika od strane porezne uprave – obavezno cijepljenje za sve, i staro i mlado, svime i svačim, svake godine – vrlo restriktivne kvazizelene politike sa… Pročitaj više »

guzičetinica
Gost
guzičetinica
9 mjeseci prije
Reply to  MatijaVZHR

Matija….dakle u tvom svijetu izbori su super i legitimni i iskazuju volju naroda i ljepilo su demokratskog društva.
Uh uh uh uh….. stvarno na znam što da ti odgovorim…..ali, nije ti to OVAJ svijet. Pa čovječe, sve je namješteno….jel tako da to znaš?

Mölltaler
Gost
Mölltaler
9 mjeseci prije
Reply to  MatijaVZHR

@Matija Koji su to kontra njih? Ja ne vidim takve. Izbori su obična farsa u kojoj učestvuje velik broj ljudi misleći da glasanjem mogu nešto promijeniti.

Mucke
Gost
Mucke
9 mjeseci prije
Reply to  MatijaVZHR

Trebao si biti prije dva dana na temi izbori u HR gdje je na moje iznenadjenje(nisam trebao biti iznenadjen) vecina gadila te manje stranke nabrajajuci im kao minus konstrukcije iz MSM istovremeno propustajuci reci bilo sto negativno o ” A je to ” dvojcu .Sve osim status quo bi me izvrnulo iz stolice.
Sto se Putina tice ,o njemu sam napisao komentar nakon onog “tresla se brda..” govora i nemam sta dodati ili oduzeti od njega.

Miro
Gost
Miro
9 mjeseci prije

Nece valjda Putin da kaze kako su za virus krivi Kinezi njihovi veliki saveznici. Bez Kineza Rusi na zalost i realno puknu u sekundi

*Ime
Gost
*Ime
9 mjeseci prije
Reply to  Miro

Svašta. Kinezi uopće ne glume Ruske savenike. Nikada niti nisu…

netman
Gost
netman
9 mjeseci prije

Sve na ovom svijetu vezano uz politiku, ujedno je vezano i za interese. Bez obzira o kom se radilo Putinu, Trumpu ili bilo kome, ako se neka pojava ili događaj može koristiti za ostvarenje nekih globalnih, strateških ciljeva, onda je to i u redu. Naravno, postoje razlike od lidera do lidera, vezano za način kako dolazi do ciljeva…

Dayal
Gost
Dayal
9 mjeseci prije

Ma korona je ko lakmus papir. Pokazala je sve ko je kakav. I to je dobro. Globalisti su izašli na čistinu iz svojih rupa di su se skrivali iza raznih položaja. Sad se zna ko radi za koga. Sad može početi stvarna narodnooslobodilačka borba.

farre
Gost
farre
9 mjeseci prije

Virus su stvorili Ameri i ubacili u Wuhan, jer je bilo “logično” da se nulti pacijent upravo tamo pojavi (gdje je sjedište kineske Bio-Teh industrije). On je stvoren ne da ubija nego jda širi paniku i očekivalo (nadalo se) se da će izazvati revolte u Kini i eventualni Regime Change (ako se još netko sjeća, tada je Hong Kong bio jako aktivan). Kinezi su uradili što su uradili, stavili 80 miliuna ljudi u karantin i podredili sve resurse države “odbrani” od virusa. Nekako sasvim “slučajno i spontano” su svi protesti ugašeni, “opozicija” pohapšene (nešto slično je Macron kasnije uradio sa Gilete Jeune) i “regime” je izašao snažniji nego ikada. Ovim je Kina pokazala da ukoliko zapad hoće da se bije sa njima, da moraju pokazati da su spremni da još više trpe. Vidjevši šta se događa NATO je spremio “svoj odgovor” i proglasio svoju opću pandemiju. Tu su zapravo iskoristili Gatesovu paranoju i uticaj koji ovaj ima u John Hopkins i WHO, a i Elita je uvidjela da je jedan pandemija jako korisna za vać dugo neophodni prelazak iz globalnog Kapitalizma u globalni fašizam. Što se Gatesa tiće, mislim da on on sam ne razumije šta zapravo ćini. On je… Pročitaj više »

žrec
Gost
žrec
9 mjeseci prije
Reply to  farre

Pogledaj intervju Whitney Webb dan Jimmiju Doru. Govori o iskorištavanju korone za političke ciljeve, lijepo napisano u famoznom Projektu za novu američku sigurnost (nasljednik projekta za novo američko stoljeće).

guzičetinica
Gost
guzičetinica
9 mjeseci prije
Reply to  farre

Jok….virus su “stvorili” političari i danas četvrta kategorija vlasti – MEDIJI… inače ne postoji…baš kao niti jedan drugi virus iz ne tako davne prošlosti.

Stock
Gost
Stock
9 mjeseci prije

Sasa! Mozda da odes “u CK po misljenje”? Redakcija nedavno napisa clanak u kojemu kaze: “Nakon njega (Jelcina, op.mene) se pojavi predsjednik Vladimir Putin. Mislite li da se slučajno pojavio? Ne, Vladimir Putin je postavljen od oligarha i stranih tajnih službi (Velika Britanija) koji su s njime dugo i tajno pregovarali. Pregovore je vodio kontroverzni Boris Abramovič Berezovski, ruski matematičar i oligarh, povezan s velikim mafijaškim klanovima, koji su ga vjerojatno i ubili u Londonu 2013. Blizak Borisu Jeljcinu, Boris Abramovič Berezovski je tražio alternativnu aktualnom ruskom predsjedniku. Obavještajne službe su strahovale od kronično alkoholiziranog Jeljcina, koji bi mogao ugroziti već razrađenu pljačku Rusije. Novi predsjednik je trebao očistiti teren stranim koroporacijma i investitorima, tako da ukloni sve oligarhe koji su bili smetnja projektu rasparačavanja i rasprodaje Rusije. Zadatak da pronađe novu “marionetu” povjeren je Borisu Abramoviću Berezovskom, koji se odlučio za zatajnog Vladimira Putina. Biviš KGB-ovac i čovjek od zadatka, Vladimir Putin je bio idealna osoba za veliku čistku. Lobiranje je krenulo, a Vladimir Putin je posjetio pet puta vilu ovog oligarha u Španjolskoj u mjestu Cadix. Boris Abramovič Berezovski je Putinu objasnio da ga žele za premijera i predsjednika Rusije. Odnos dvojice protagonista bio je vrlo prisan, tvrde… Pročitaj više »

Istrazuj
Gost
Istrazuj
9 mjeseci prije
Reply to  Stock

Stock, Siguran sam da su mnogi primijetili ove pasuse, ali u mom slucaju – naprosto nisam imao volje da ulazim u raspravu o Putinu, na temi o izborima u Hrvatskoj. Ipak, posto sam i sam ranije kopao po tim temama, mislim da je novinar poprilicno puno toga i pokrio. E sad….da li je to sto je vidljivo na DRUGI pogled, jos i dovoljno duboko, pa da se moze vidjeti bez TRECEG, ili jos pogleda – ostace pitanje zauvijek… . Ja licno mislim, da su tzv CIA i KGB dvije organizacije, koje kontrolise isti centar. Zato su mi analize Sakera (koji je inace odlican) glede Purinovog dolaska – uvijek bile naivne. On tvrdi naime, da je tzv”patriotsko jezgro” KGB prakticno zadrzalo cvrstu kontrolu, te da je upravo ono to koje je podmetnulo Putina AngloCionistima (kako ih on definise) – kao “najbolju alternativu”… Sa preuzimanjem vlasti, “patriotsko krilo” (koje on zove “Suverenisti”) pocinju postepeno da ciste vlast zemlje od AngloCionista, koji su skoro preuzeli sve poluge vlasti u RF. Mozda istinito….ali uu svjetlu novih dogadjaja – po meni ipak – naivno… Sa druge strane, Saker je po meni izuzetno dobro uocio uzasnu-zlocinacku ulogu politickog zidovstva, te je o tome cesto pisao odlicne… Pročitaj više »

Istrazuj
Gost
Istrazuj
9 mjeseci prije
Reply to  Stock

@Redakcija Logično
Postovana gospodo,
Napisao sam kolegi Stocku poprilicnu dugu repliku sa mojim vidjenjem stvari, a ima od toga dobrih 6 sati.
Nije mi jasno kakav je to nacin “validacije” – da treba cekati vise od 6 sati na repliku?
Tim prije sto sam postavio vlastio misljenje i nicije drugo, tj niti jedan clan Redakcije – prakticno nema nista sa tim.
Dakle, jedino ja i niko drugi ne stoji iza toga – a i sve sto sam rekao mogu podkrijepiti izvorima informacija!
Ne vidim – apsolutno nikakav razlog – cenzurisanju iz Redakcije poratala.
Molim za nekakav odgovor.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
9 mjeseci prije
Reply to  Istrazuj

Jel ti se ovo prvi put dogodilo?

Istrazuj
Gost
Istrazuj
9 mjeseci prije

Emiliano,
Nije, ali sad je bilo poprilicno dugo…

fbslo
Gost
fbslo
9 mjeseci prije

Pa normalno, da Ruse zanima i traže zašto, odakle i kako došao virus.
Putin je samo okrcao USA, koji rade baš isto, al o tome za razliku od Rusa, glasno iznose kao činjenice.

Tadmur Palmirovic
Gost
Tadmur Palmirovic
9 mjeseci prije

Vladimir Vladimirovič laže za naše dobro, zato mu je sve oprošteno. 😁😁😁
Ne trebaju nam oči, uši, mozak, imamo Vladimira.

Mrčikola
Gost
Mrčikola
9 mjeseci prije

Tadmure, Putin je obećao učiniti sve da olakša muke ruskom narodu.
Prića sa da se proizvodnja vazelina već udvostručila.

oišdxbgfsihsnetnhsegsgsetgshe
Gost
oišdxbgfsihsnetnhsegsgsetgshe
9 mjeseci prije
Reply to  Mrčikola

Mrčikola hahaha. Tadmure ma minhauzen mu nije ravan a sve oskare mogu baciti u smeće koliko Noaferatu dobro glumi ono što nije.

Mrčikola
Gost
Mrčikola
9 mjeseci prije

Rekli bi u Dalmaciji da ne yebu lipi nego dosadni.
Zna to Putin i ekipa i zato guraju dalje.

Tink
Gost
Tink
9 mjeseci prije
Reply to  Mrčikola

Mrcikola, ne dosadni vec uporni😀

Mrčikola
Gost
Mrčikola
9 mjeseci prije
Reply to  Tink

Tink, znam da ide tako ali je ova inačica možda primjerenija trenutku jer ovo što rade je već postalo dosadno i, naravno, nadasve opasno.

Tink
Gost
Tink
9 mjeseci prije
Reply to  Mrčikola

Mrcikola, 👍

oišdxbgfsihsnetnhsegsgsetgshe
Gost
oišdxbgfsihsnetnhsegsgsetgshe
9 mjeseci prije
Reply to  Mrčikola

Rasturaš Mrčikola hahaha…………..

Moreno
Gost
Moreno
9 mjeseci prije
Reply to  Mrčikola

Mrčikola Je, lako je dok guze druge, ali najgore je kad osjetiš nešto tvrdo kako je ušlo odizad, a kad se okreneš nema nikoga ☺

Mrčikola
Gost
Mrčikola
9 mjeseci prije
Reply to  Moreno

Moreno, ja mislim da nam je nevidljivi već suptilno zavuka i da smo većina nas toga svjesni ali niko neće prvi da prizna.

Fenix
Gost
Fenix
9 mjeseci prije

Pa dobro covjek je upravu vratice
se sve u normalu kad prodje korona. A procice nista ne traje vječno.

mladen
Gost
mladen
9 mjeseci prije

Kada se par mjeseci redovito fiksate urotničkim drogama naravno da vam skidanje teško pada. Toliko su vam tijela zasićena drogama da više ne percipirate stvarnost. Vlado je u većoj mjeri u pravu, njega ne zanima što autor članka Saša F. sada sve pojave na svijetu želi pripisati koronavirusu. Dragi Saša F. , sukoba je bilo i biti će, neovisno o koronavirusu. Također već godinama klizimo prema velikoj financijskoj krizi, a ovo samo nije pomoglo, ne i uzrokovalo slom. Vojna doktrina Pivot to Asia donešena je još u vrijeme Obame. Planovi se ne mijenjaju. Tako da – istina je, većina stvari se neće izmjeniti. Ostati će jednako trule kao i do sada. P.S. Vidimo da su aplikacije za ‘praćenje’ koronavirusa doživjele opći poraz -u najboljem slučaju ih je instaliralo 2% ljudi, a dok ih razviju cijela priča će biti i zaboravljena. U Njemačkoj nije prošlo obvezno cijepljenje. Dakle, o čemu pričate? Kakav novi svjetski poredak? Ostaje ovaj isti truli poredak kao do sada u kojemu se ljudima KONSTANTNO smanjuju prava. Nema tu ničega novoga niti uzrokovanog koronavirusom, za koji – gle čuda – čak niti Iran, Sjeverna Koreja i Bjelorusija nisu dokazali kako je umjetnog podrijetla. Internet znanstvenike kao i one… Pročitaj više »

Becko
Gost
Becko
9 mjeseci prije
Reply to  mladen

Aplikaciju u Njemačkoj skinulo vec vise od 15 milijuna korisnika. Ljudi vjeruju tj prate naredbu zato i jesu uspjesna nacija. Ne trkeljaju o cjepivima,zaprasivanji,ravnoj zemlji itd. Vjeruju onima koji imaju znanje o odredjenoj temi. Ovde dosao jedan “moj” svjezi i zacudjen kako ljudi ostavljaju bicikla dostave i sl bez bojazni da ce netko nesto ukrasti. A mozak im ne funkcionira na taj nacin. Dugorocno su u prednosti jer nacija i osobe koje stalno razmisljaju da ce ih netko zajebati ne bave se sustinakim rjesavanjem svojih problema i tapkaju u mjestu.

Istrazuj
Gost
Istrazuj
9 mjeseci prije
Reply to  mladen

@guest_441498 Kolega, juce niste odgovorili na pitanje koje sam vam postavio u vezi vaseg shvatanja situacije i vasu “teoriju”… Ipak, ovo je cini mi se vas odgovor na to pitanje… Ranije sam vec napisao poduzi koment kolegi Stock, koji mozda pokriva i ovaj odgovor – ali na zalost – komentar jos ceka na cenzuru @Redakcija Logično , pa kada ce proci i hoce li u opste – vidjecemo… Dakle… Kazete: “… Ostaje ovaj isti truli poredak kao do sada u kojemu se ljudima KONSTANTNO smanjuju prava…” Ipak, iz vaseg komentara, a specijlano iz ove recenice, lako je zakljuciti sljedece: 1. Svjesni ste cinjenice – da se bukvalno SVA tzv “prava” ljudskoj rasi – prakticno ukidaju i to neprekidno (konstantno)… 2. Svjesni ste i cinjenice da se to ukidanje – prakticno odvija na cijelom Svijetu… 3. Tvrdite sa pravom, da je sadasnji poredak “truo” – premda ne ukazujete ko je na vrhu piramidalne moci ovog poretka? Ipak predpostavljam, i vi kao i svi mi – culi ste za “Svjetsku Zdravstvenu Organizaciju” (WHO)? Ne znam da li ste do sada upoznati, ali ta cinjenica se spominje cak i ovdje – upravo je ta ista WHO – izdala naredbu za (sada to znaju… Pročitaj više »

Trondhjemite
Member
Trondhjemite
9 mjeseci prije
Reply to  Istrazuj

@Istražuj
Kažete:”Dakle tzv “pandemija” – a NIGDJE umrlih!”
Na ovom portalu je 19.06. objavljen članak “Je li virus sredstvo za manipuliranje narodom putem straha?” koji dokazuje da se u drugom/trećem mjesecu ove godine dogodio nagli skok broja smrti u svijetu.

https://www.logicno.com/politika/je-li-virus-sredstvo-za-manipuliranje-narodom-putem-straha.html

Ne ulazim u priču o “totalitarnoj kontroli” ili o “vrhu piramide” nego samo ukazujem na podatke koji su objavljeni i na ovom portalu koji jasno ukazuju da se nešto dogodilo u ovom periodu. (Znam da će vam biti najlakše reći da su to lažni podaci koji nam se namjerno serviraju).

Istrazuj
Gost
Istrazuj
9 mjeseci prije
Reply to  Trondhjemite

@Trondhjemite Kolega hvala, Naravno, vidio sam ovu statistiku dosta davno… I ne vidim potrebu da kazem da se “rezultati serviraju” (premda se serviraju… Oni govore poprilicno jasno – da tu nema nikakvog tzv “masovnog umiranja”… Predlozio bih vam dvije stvari – nakon sto odete na izvorni link za ovue podatke: 1. spustite se na na stranici skroz na dno i vidjecete da recimo da mnoge zemlje nemaju ama bas nikakvu povisenu smrtnost tokom cijele godine, tj imaju cak i MANJU SMRTNOST nego ranijih godina ! Napr Austria, Denmark, Finland, Njemacka, Grcka, Norveska, Madjarska…itd….) 2. samo NEKE zemlje maju povecanu smrtnost poput Belgije, Francuske, Engleske, Spanije…) Cak i ta povecana smrtnost – ukaztuje na dvije stvari: – Spic smrtnosti je izmedju 14.-16.te sedmice… dakle SAMO 2-3 sedmice! ostalo je sve “ravno”! – cak i ako recimo uzmemo najgori slucaj (Spanija recimo) u toj najgoroj sedmici je umrlo 30 ljudi vise nego u 2017 godini (43 kontra 13)… Sto priznacete – nije neki izuzetno dramatican broj na 47 miliona stanovnika (2019) Uz sve navedeno – imamo samo 3 godine na raspolaganju za poredjenje! … Dakle – ako vi licno smatrate da je u “najgorem slucaju” u jednoj zemlji koja ima skoro 50… Pročitaj više »

Trondhjemite
Member
Trondhjemite
9 mjeseci prije
Reply to  Istrazuj

Najveći problem vaše teorije o 30 smrti više je što ta brojka “30” ne prikazuje broj smrti nego je to koeficijent, odnosno ne predstavlja apsolutnu brojku. I točno je da je u nekim zemljama u tom periodu smrtnost ostala ista i to u onim zemljama u kojima znamo da je i smrtnost bila niska (npr. Njemačka ili Norveška). Broj smrti je puuuno veći u zemljama poput Italije, Španjolske. I to nisu samo dva tjedna, nego malo više, ali taman u onom periodu kada je bilo najgore. Na stranici je sve jako lijepo prikazano i jako lijepo je vidljiv nagli skok smrti te je lako usporediv sa sezonskom gripom. Ne možete poreći da se u pojedinim zemljama dogodio bum (opet napominjem, koeficijent “z” koji se nalazi na ordinati grafikona ne prikazuje apsolutnu brojku smrti!!!!! Ako je z=30, to nije 30 smrti više! z=broj smrti/standardna devijacija broja smrti). Ne, ja ne mogu objasniti svojim riječima što se događalo i što se još uvijek događa. Premalo informacija imam i zato ne izlazim van sa svakakvim teorijama (jednom jesam, u trećem mjesecu, ali od onda skupljam što više informacija i čekam sa zaključcima). Želim samo vidjeti činjenice, i to ne servirane činjenice bilo putem… Pročitaj više »

Stock
Gost
Stock
9 mjeseci prije
Reply to  Istrazuj

Sta li si napisao, istrazuj, pa da ti nisu pustili post???

Istrazuj
Gost
Istrazuj
9 mjeseci prije
Reply to  Stock

Stock
Stvarno nemam pojma….
Medjutim, mozda mladici koji sjede u redakciji – udaraju sami sebi a onda i drugim komentatorima “politicku korektnost”, pa onda brisu sve sto se ne slaze sa tim obrascem?
Valjda ce se javit sa nekim “odgovorom” – zasto se replika cenzurise?

konrad
Gost
konrad
9 mjeseci prije

Što mislite o ovoj tablici? http://www.deagel.com/country/forecast.aspx

PlanetB
Gost
PlanetB
9 mjeseci prije

Sve sto je Putin rekao je suprotno od Istine. Cak i ako je govori samo za Rusiju.
Svakim danom sam sve vise razocaran tim covjekom. Pa cak se Australija ponasa razumnije. Barem su pozvali da se izvrsi istraga koji je pravi uzrok ovome virusu!
Ako cemo ovako sami sebe lagati moguc je jos jedan napad u bilo kojem trenutku!. To jest u trenutku kad se ovo kao ‘rjesi’ i sve se ‘normalizira’!!

Ali ja ne vjerujem da Putin sve to nezna. Ocito cilj je pretvarati se da je eto to sve samo slucajnost!

Israelski geneticar:
‘https://gmwatch.org/en/news/latest-news/19418-scientists-say-covid-19-may-have-been-cooked-up-in-lab’
‘https://www.dailytelegraph.com.au/coronavirus/scientists-say-covid19-cooked-up-in-lab/news-story/242c5f9fd14f162dea67f166bcabd985’
MI6:
‘https://www.scotsman.com/news/politics/former-mi6-chiefs-covid-19-claims-will-reignite-debate-spans-virology-and-geopolitics-2875102’

‘https://www.naturalnews.com/2020-06-04-scientists-increasingly-say-coronavirus-created-in-a-lab.html’
‘https://www.naturalnews.com/2020-02-03-the-coronavirus-was-engineered-by-scientists-in-a-lab.html’
Francuski nobelovac koji je dobi Nobelovu nagradu za HIV:
‘https://www.novosti.rs/vesti/naslovna/drustvo/aktuelno.290.html:859998-Francuski-nobelovac-otkriva-U-koroni-ima-HIV-cestica-
i-SIGURNO-je-izasao-iz-laboratorije-ne-znam-sta-su-hteli-da-postignu?fbclid=IwAR0j_tLDs4FgKh0ZLzkJLA8hx0C-zhtLRt-zLKzy_e8TzzAAhVuXTkcibgw’

Kineska vojska :
‘https://gnews.org/102795/?__cf_chl_jschl_tk__=d0c13d487e1ea0f14446fbf8bdc1ccb0b6fa2a00-1583562488-0-AeiMgy6pxPCAKXBUZiMD_wA3YWjQgZERrvYNRNnfp-E0L433pN3Dn2jr1a2AXWUVhEMP6W2f0zfr1XCFCSkOTNeDatj-o1z_4wZtY0q7hxbTGOh6RMWE7S78Tx4BwHRAMKarEEWa9w6XJ3gJUHFh-E9OKPyPkDm3GMfNrWmqHVvYnxrKj1Vwo5mr52QX8h0jtwcTZgr5fzuf4iQsDb9Wxvjkig6-Vzdnkl3k-EeVtmLr1Iek-mnV4tY2MalXQbhitA8hxwFCoJNipk5dRqL0cAgOPd-hAf2snyxUSUE6-3VXbw9g4tIaDNpmkw8p59_LLINE-CwP_8jwuUZNCFdPhS7K1GQgznrudPfU-YKHTssZ’
‘https://www.taiwannews.com.tw/en/news/3880475’

burt
Gost
burt
9 mjeseci prije

pandemija svinjske gripe 2009/2010, tip A, H1N1/09

SAD, 12. travanj 2009/10. travanj 2010, smrtni slucajevi 12469
Rusija, 1.svibanj 2009/travanj 2010, smrtni slucajevi 604
Brazil, 19. srpanj 2009/2. sijecanj 2010 smrtni slucajevi 2051
Meksiko, ozujak 2009/24. veljace 2010 smrtni slucajevi 1076

pandemija SARS/Covid 19

SAD, ozujak 2020/28.lipanj 2020, smrtni slucajevi 128437
Rusija, ozujak 2020/ 28. lipanj 2020, smrtni slucajevi 9073
Brazil, ozujak 2020/ 28. lipanj 2020, smrtni slucajevi 57658
Meksiko, ozujak 2020/28.lipanj 2020, smrtni slucajevi 26381

ovo su konkretni podaci koji pokazuju veliku razliku izmedu pandemije svinjske gripe H1N1 i Covida 19
dr. Sladoljev kada je u ozujku usporedivao pandemiju H1N1 i Covida 19 tada jos nije znao kakve ce razmjere imati Covid 19

Stock
Gost
Stock
9 mjeseci prije
Reply to  burt

Vidim, sada si okrenuo na svinjsku gripu.
Nemas aduta za 2018?
Gdje ti je Svedska?

Rooster
Gost
Rooster
9 mjeseci prije

Rusija novi svjetski lider
Hahaaaaaa
Šta ljudi lupetaju

abopl
Gost
abopl
9 mjeseci prije
Reply to  Rooster

Rooster………..To ti lupetas.
Malo tko vjeruje u to
ali zato sto ima Hrvata koji ne bi voljeli da ih Amerikanci smazaju
onda ubacu
hhaaa Rusija svjetski lider.
Ti si troll.

Rooster
Gost
Rooster
9 mjeseci prije

Rusija nikada nije bila niti će biti svjetski lider
To je svakom normalnom čovjeku jasno
No da je vrlo važan igrač na globalnoj političkoj sceni to svatko normalan također zna
Zato je smiješno izbacivati ruse iz G8 što radi zapad,vidimo da ih trump zove nazad ali neki lideri to ne odobravaju
Igra mačke i miša se nastavlja

Alen
Gost
Alen
9 mjeseci prije
Reply to  Rooster

Nije rusija svjetski lider , no nije ni usa , vrijeme svjetskog lidera je prošlo !
Danas je to raspodjeljeno s tim da su neki u strelovitom opadanju (usa ) a neki u usponu (rusija )..

Borik
Gost
Borik
9 mjeseci prije
Reply to  Alen

@ Alen – Rusija nije Americi ni do chichaka.
Ovo ne govorim zato jer se zafrkavam
Bas tako i mislim.
Nekako mi je u naravi podrzavati under dog.

Sto se tice Kine stvar je malo drugacija
Ti ovo znas ali tek radi reda
1990 god. americka ekonomija je bila 5.9 triljuna dolara a kineska je bila $360 miljardi skoro omjer 16:1 u korist Amerike.
Danas je americka ekonomija samo 50% veca od kineske

$$$$$$$$$$$

But just to give you an idea, in 1990 the U.S. was at $5.9 trillion and China at $360 billion, meaning 30 years ago the U.S. economy was 16 times bigger. The Chinese are catching up fast.
First some basic facts. The U.S. still has the biggest economy in the world (a position it’s held since 1871) with a GDP of $21.4 trillion last year. China is of course No. 2 at $14.1 trillion, so yes by that measure, the U.S. economy is still 50% bigger.

sobravia
Gost
sobravia
9 mjeseci prije
Reply to  Alen

Bez obzira na to što je Rusija nuklearna sila, na ekonomskom planu ne stoji baš najbolje. Prošle godine BDP Rusije iznosio je oko 1,6 biliona dolara, što je manje od BDP-a Texasa.

Becko
Gost
Becko
9 mjeseci prije

Sasvim je nebitno necije porijeklo kad ti je vec provalio vrata i jos usput puca nasumicno da ubije.Prvo se obranis pa onda istrazujes. U ovom slucaju sigurno Putin ne ce pricati o sasznanjima tajnih sluzbi

sefvaiefvbiaewdviawdcvawcaw
Gost
sefvaiefvbiaewdviawdcvawcaw
9 mjeseci prije

Što mulja varan………..

Moreno
Gost
Moreno
9 mjeseci prije

Meni se više čini kako valja nego šta mulja . . . i ja sam kad neznan šta ću reć onda rećen “sve će bit uredu, ništa ti ne brini” . . . mene smij vata . . . ☺

MatijaVZHR
Gost
MatijaVZHR
9 mjeseci prije

Putin ko Putin. Ništa novo. Naravno da Putin zna tko stoji iza ovoga i kako je do svega došlo. Ako pogledate njegov pristup tijekom rata u Siriji, vidjet ćete identičnu shemu. Nikada Amerikance i Engleze nije otvoreno optuživao za bilo što – tu i tamo ali vrlo,vrlo rijetko. Nazivajući ih bez zadrške “partnerima” umjesto neprijateljima i okupatorima, što ovi jesu bili. To nije ni na koji način utjecalo na činjenicu da su Rusi došli u Siriju da ostanu i ništa ih neće pomaknuti. Što se tiče povratka na staro, možda za njega i kliku u Kremlju neće biti promjena ali za mnoge od nas bi moglo biti. Vrijeme će pokazati. Što se tiče telemedicine, ona je sranje jednako kao i škola na daljinu. Ali telad je spremna i za telemedicinu iako većinu “tele-medicine” dobivamo preko tele-vizora. Ako ŽELITE: – još COVID-1984 farse – vladavinu neustavnih “stožera” – TV prijetnje dražesne Alemke Markotić – još iseljavanja iz Hrvatske – propast gospodarstva i novu krizu – teroriziranje malih i srednjih tvrtki i obrtnika od strane porezne uprave – obavezno cijepljenje za sve, i staro i mlado, svime i svačim, svake godine – vrlo restriktivne kvazizelene politike sa velikim povećanjem cijena i dostupnosti… Pročitaj više »

Davor drugi
Gost
Davor drugi
9 mjeseci prije

„Čudno, kako predsjednik Vladimir Putin samouvjereno govori da se ništa neće dogoditi, a svi svjedočimo slomu svjetskog gospodarstva.“
Tko to sve svjedoči slomu svjetskog gospodarstva pa to navodiš u množini i u moje ime.
Velika je vjerojatnoca da kriza nadolazi, ali kakve to promjene sa sobom nosi po pitanju čovječanstva? O nekim promjenama će se moći samo i isključivo govoriti po završetku krize, odnosno u kakvom obliku i stanju je svijet ušao u krizu i u kakvom stanju je iz nje izašao. Kriza sama po sebi nije nikakv oblik društvene promjene, nije nikad bila niti će to kad biti.
Mislim da je predsjednik Putin potpuno u pravu, ništa spektakularno se neće dogoditi na svjetskoj sceni prije kao ni poslije krize.
Jedan običan sugestivan tekst u svrhu diskreditacije V. Putina i ništa više.

žrec
Gost
žrec
9 mjeseci prije
Reply to  Davor drugi

Dosta smo ga se nahvalili….nek malo zasluži.

Outsider
Gost
Outsider
9 mjeseci prije
Reply to  Davor drugi

Nekom zakrizi a nekom svane. Problem je što budoćnost dolazi do kraja a ljudi do pameti. Sa religijske strane gledajući,ovi wannabe bogovi ne znaju kap vode proizvesti. A uvlače cijeli svijet u svoju igru.

*Ime
Gost
*Ime
9 mjeseci prije

Ako tako kaže Mashiach ben David onda mora da je tako…

piždro
Gost
piždro
9 mjeseci prije
Reply to  *Ime

*Ime hahahahaha nemoj mi na Putka. Ipak bi za njega sutra svoj glas dalo 70% Rusa! A na zapadu koliko bi skupili njihove vođe.. ?

Max
Member
Max
9 mjeseci prije

Poštovani autoru u pravu ste Vladimir Putin sigurno zna Podrijetlo virusa kao što zna i boju nečijeg donjeg rublja ako treba znati) očito se nešto krupnije valja iza brda nožda ropstvo i smrt sviju nas ali borit ćemo se kao i general Sulejmani.

piždro
Gost
piždro
9 mjeseci prije
Reply to  Max

Tako je Max nema bez borbe.

Mravojed
Gost
Mravojed
9 mjeseci prije
Reply to  Max

Max borio se dok nije doletio Helfire RX-9 🙂 . Ko lav 🙂 . A je to možda bio onaj Sulejmani koji je upitao onog pokojnog kretena Izetbegovića što misli zašto su srbi dobili entitet a oni ne 😉 ? I koji je 1993 izjavio javno da nema pojma čiji to avioni lete iznad Bih i borbeno djeluju ? Daj mi malo to pojasni jer ja ne shvačam a za sve navedeno postoje video snimke . Uzmi max M-48 i pravac Donbas jer je to jedini lijek za tebe 🙂 .

Nije bitno tko
Gost
Nije bitno tko
9 mjeseci prije

Putin je umjetnik.
Svaku krizu koju zapad sproducira i svaki embargo koji zapad usmjeri prema Rusiji, on pretvara u korist za Rusiju.
Mi takve političare možemo samo da sanjamo.

Nije bitno tko
Gost
Nije bitno tko
9 mjeseci prije

Rusofobi žele da Putin radi za zapad i na štetu Rusije?
Tog filma nečete gledati.

Uno
Gost
Uno
9 mjeseci prije

Može Putko pričati šta mu volja…
Rusija je trenutno jedina dovoljno moćna država da se suprotstavi zlu koje dolazi i ukoliko se Rusi ne osvijeste i golom silom ne sprže demone koji vladaju svijetom, desiće im se ono što im se dešavalo i ranije. Izginuće kao muve, a neće uništiti stvarno zlo…

Mravojed
Gost
Mravojed
9 mjeseci prije
Reply to  Uno

Uno tako je . Bravo ti . Imaš moj naklon . Jedno 100 komada ICBM -ova na kauboje odmah poslije večere .

Uno
Gost
Uno
9 mjeseci prije
Reply to  Mravojed

Mnogo je 100. 🙂 3 Sarmata (može i Bulava), svaki sa 10-ak bojevih glava, na prava mjesta… Nisu kauboji toliki problem da ih treba spržiti, drugi njima upravljaju…

korona
Gost
korona
9 mjeseci prije

Ma super im je i sa i bez korone…..
https://postimg.cc/3dVS9y2y
https://postimg.cc/23FL2gvn

tihobl
Gost
tihobl
9 mjeseci prije
Reply to  korona

Vidi Slavonija.
A ni u Rusiji nije nista bolje, pusta sela.

Stjepan Cuković
Gost
Stjepan Cuković
9 mjeseci prije

Zna Putin dobro odakle je došao virus ali igra igru i priprema sa za uništenje Amerike.

Perun
Gost
Perun
9 mjeseci prije

Slave Bijelac Slobodsan Strijelac……I ovaj put je Putin u pravu.

onaj najgl..... veći Dalton
Gost
onaj najgl..... veći Dalton
9 mjeseci prije

”Care, nisi iskren”…. ?
Neka Vi svi znate o koroni više od GRU, FSB….. I bog te pita koga još. Tko za Ruje ruje po svijetu za informacijama o svemu i svačemu….. Pa vjerujte ovim EU trećerazrednim političarima o ”novom normalnom”. Novoj žvaki za idiote.
P.S.
Gajdar Alijev, otac sadašnjeg boga i batine Azerbajdžana, Ilham Hejdar oglji Alijeva, u vrijeme CCCP-a jedan od šefova KGB-a, bio je protukandidat Gorbačovu. Za nasljednika Černjenka. Pa ga je ovaj poslije potjerao iz Politbiroa. Da je Gajdar prošao, ni perestrojke, ni Jeljcina, ni…… Da li bi bilo presmiono reći da bi se na propast komunizma pričekalo još pofajn vremena…
A možda i ne bi. Možda bi čovjek cijelu stvar još ubrzao. Jer je napravio vrhunsku karijeru kao diktator ”azijske Švicarske”. Čak su mu podigli nekoliko spomenika u nekim drugim državama. Jedan i u Beogradu. Na Tašmajdanu. Razlog su sigurno neke njegove zasluge za srpsku stvar. A ne što je azerbajdžanska strana takve poduhvate po svijetu honorirala sa dva – tri milijuna dolara.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
9 mjeseci prije

Joj kad se sjetim da on i Trump trebaju spasit svijet od Kabale….

davor
Gost
davor
9 mjeseci prije

Putin je veliki dar.

L. R.
Admin
Famed Member
9 mjeseci prije

Poštovani Promatrač,

Komentare validiramo, a ne cenzuriramo, jer da cenzuriramo, ne bismo ih nikada objavili.

Validacija je potrebna zbog psovki, koje graniče s kaznenim djelom, te kvare konstruktivan razgovor.

Uskoro će biti usvojeni zakoni koji će odgovornost vaših komentara prebaciti na uredništvo portala.

Postoji samo jedan način da se to riješi i zove se REGISTRACIJA.

Za koji dan ćemo instalirati novu verziju komentara.

Hvala na razumijevanju.

Redakcija

Nekdo.
Gost
Nekdo.
9 mjeseci prije

Univerza u Barceloni je testirala zamrznute uzorke otpadnih voda iz 2018. i 2019., te u uzorku od 12.03.2019. pronašla SARS-Cov2. https://www.ub.edu/web/ub/en/menu_eines/noticies/2020/06/042.html To bi potvrdilo moju tezu, da taj virus nije nov, nego da je među nama već najmanje godinu ili dve ako ne i više, kad sam tumačio grafove oboljelih od gripe i gripu sličnih bolesti u Italiji za posljednjih 15 godina, na kojima je jasno vidjeti enorman porast oboljele djece 2018. i 2019. g. A pošto djeca svake godine najviše oboljevaju od korona virusa… Sada bi bilo zanimljivo vidjeti je li i ako je, kako je mutirao. Pa da vidimo je li taj virus uopće pravi razlog bolesti i umiranja ili ne? Zašto? Testovi, anyone? Njihova pouzdanost, i prisutnost čega nam uopće do(pri)kazuju? Jedne vrste eksosoma ili nekog virusa? 27. 06. 2020. 18:26 RENEW#440857 Točno takšne tace ima kot HIV. https://www.zerohedge.com/geopolitical/coronavirus-causes-weaponized-tentacles-sprout-infected-cells-directly-inject-virus 27. 06. 2020. 20:04 Nekdo.#440909 Ako sam dobro razumio to potvrđuje priču Jamesa Hildretha da su (retro)virusi eksosomi u svakom smislu riječi. O tome smo pričali na logičnom. https://www.logicno.com/politika/koronavirus-je-otkrio-sve-mane-neoliberalne-globalizacije-i-slijedi-alternativa.html#comment-403132 A u 2014 je u The Scientistu objavljen članak o eksosomima iz glioblastoma, najopasnijih stanica raka: https://www.the-scientist.com/the-literature/exosome-tentacles-37873 A oboje potvrđuje zašto lijekovi protiv HIV i protiv raka imaju učinkovita… Pročitaj više »

Armagedon
Gost
Armagedon
9 mjeseci prije

Putin “Ne vidim nista cudno “, ……nije cudno jer nas iznenade savko malo s nekim s****m.
ali da su pretjerali …jesu

Putin :”Sve će biti kao prije” E ovo je vec reka veliku glupost

Nista vise nece biti kao prije , Daj Boze da sam u krivu.
Kocenje ekonomije sa strahom i zbranama radi virusa .
Ekonomski kolap ,
siromastvo .
Psihicka rastresenost , enorma Frustracija , nezadovoljstvo i strah , (sve ubojice ljudi )
nesigurnos
MLADE GENERACIJE SU shvatile da im je unisteno naj ljepse godine …ne samo jednoj generaciji
Agresija
Politicka napetost svuda u svijetu
Brakovi pucaju brzinom zvuka
Familjarna agresija zlostavjanje dijece
Droga i alkohol ide kao nikad prije rezultat poznat
Valovi Korone koji se najavivaju 2, 3, 4, itd a jos ni prvi nije zavrsi
Nosenje maski i kad su sami u automobilu ,
Srednja klasa koja nestaje
Zaduzivanje i krediti koje se vise ni do kraja zivota ne mogu isplatiti.

I da se sve sada vrati na normalu , uzet ce jako dugo vrimena za oporavak ,
A jesen jos nije stigla .

Gospodine presijednice Putine ,Ako ste ovo rekli , nadam se da ce vam neko ipak reci koliku ste glupost rekli .

ionako necete objaviti
Gost
ionako necete objaviti
9 mjeseci prije

Na portalu Logično, polako ali sigurno, uviđamo kako ne treba vjerovati autoritetima, čak i onima prema kojima imamo veliki respekt zbog dosadašnjih uspjeha.

DOBRO JUTRO !!!!!!!!!!!!!!!!!!
kada smo svojim komentarima ukazivali da vaša ideološka zasljepljenost nije dobra
ONDA STE KOMENTARE BRIASALI ILI CENZURIRALI
hoćete li ovo objaviti?
hoćete li objaviti ispriku svim ljudima koji su dobronamjernim komentarima htjeli poboljsati ovaj portal???
vjerojatno nećete
svi neistomišljenici su ionako samo smetnja
a vi ćete jedno jutro samo okrenuti ideološku ploču
viđeno u sfrj 1948.

POVEZANE VIJESTI

Izbornik