fbpx

RT služba na njemačkom jeziku priprema tužbu nakon što je ozloglašeni tabloid „Bild“ lažno optužio njene novinare u Berlinu za špijuniranje

Bild novine

RT u Njemačkoj planira da preduzme zakonske mjere protiv tabloida Bild, nakon što su berlinske novine objavile senzacionalističku priču koja se oslanjala na procurile Telegram-ove razgovore bivšeg zaposlenog, koji je tvrdio da je morao špijunirati za taj kanal.

U članku objavljenom u utorak, izvještač Julian Roepcke, koji je prethodno bio usklađen sa „Portalom o dezinformacijama“ NATO dodatka Atlantskom savjetu, tvrdi da je, prema saznanjima Bilda, predsjednik Vladimir Putin naredio špijuniranje svog „javnog neprijatelja broj jedan . “ Navodno je ciljana opoziciona ličnost Alexey Navalny i dvojicau njegovih bliskih saradnika. Navodno se špijuniranje dogodilo tokom liječenja aktiviste zbog navodnog trovanja Novichokom prošle godine u berlinskoj klinici Charite.

Povrh toga, piše Roepcke, „rusko rukovodstvo koristilo je ruskog inostranog emitera RT DE, koji se zauzvrat oslanjao na dva njemačka radnika“. Da bi potkrijepio tvrdnje, Bild je takođe prikazao intervju sa Danielom Langeom, tada zaposlenim u RT DE, koji je tvrdio da je imao osjećaj da je u slučaju korišten kao špijun. Lange je takođe za Bild priložio, kako kaže, interni razgovor sa njegovim šefovima.

Pozivajući se na Roepckeov članak, šef RT u Njemačkoj Dinara Toktosunova rekla je da je Lange Telegram-u proslijedio razgovor u kojem se od njega samo tražilo da radi svoj posao, nakon što nije uspio da dobije bilo kakav ekskluzivan i novinski vrijedan materijal o boravku Navalny-ja u Njemačkoj.

„Podsjećamo naše kolege na njemačko zakonodavstvo koje (za sada) štiti štampu omogućavajući joj da prikuplja informacije o stvarima od javnog interesa“, dodala je Toktosunova.

Članak Bild-a dolazi samo nekoliko dana nakon što je Commerzbank rekla matičnoj kompaniji RT DE i Ruptly da će okončati njihov poslovni odnos i zatvoriti račune krajem maja. Otkako je Commerzbank prošlog novembra promijenila uslove korištenja usluge, RT DE je pokušavala da pronađe alternativnu banku, ali 20 drugih finansijskih institucija je ili ignorisalo njene upite ili je glatko odbilo da otvori račune u njeno ime.

Toktosunova vjeruje da je ovo dio šire kampanje za ometanje rada RT u Njemačkoj. „Imamo sve razloge da vjerujemo da je RT u Njemačkoj bio na meti onoga što je u suštini finansijski embargo“, rekla je ona 4. marta, nakon saopštenja Commerzbank.

Navalny je avionom prebačen u Njemačku u avgustu 2020. godine, a njegovo osoblje je tvrdilo da je otrovan Novichokom, često opisivanim kao najsmrtonosnije nervno sredstvo na svijetu. Liječio se u berlinskoj klinici Charite. Moskva je rekla da je Njemačka odbila zahtjeve Rusije za detaljnim informacijama o njegovom stanju.

Sam Bild pratio je svaki Navalny-jev potez u Njemačkoj; ne samo da je dobio pristup klinici, već je objavio i fotografije snimljene odmah na ulazu u Navalny-jevu sobu za liječenje.

Bloger i samozvani antikorupcijski aktivista, koga zapadna štampa smatra ruskim „liderom opozicije“, uprkos anketama sa malim ciframa, vratio se u Moskvu u januaru, gdje je uhapšen zbog kršenja uslovne slobodeu slučaju koji se smatra politički motivisanim.

VAŽNA PORUKA ZA LOGIČARE

Vrijeme uvjeravanja prolazi. One koji ne shvaćaju što se događa, treba ignorirati i ne gubiti vrijeme na njih. Poštene, empatične i logične osobe se trebaju okupiti, bez obzira na osobna uvjerenja i svjetonazore. Osim raskrinkavanja, dolazi vrijeme djelovanja brojnim i legalnim sredstvima u gospodarstvu, zdravlju, autonomiji… U protivnom, sve će nas porobiti.

Pitate se što učiniti nakon čitanja ovog teksta? Jednostavno, šaljite i dijelite tekst poštenim, empatičnim i logičnim osobama. Informirajte bližnje o postojanju portala Logično. Priključite nam se na našem Telegram kanalu tako što ćete kliknuti na Vijesti.  Od danas možete komunicirati i pisati nam u Telegram grupi Zajednica. Budimo složni, mudri i jaki.

Svidio vam se članak i
pitate se što možete napraviti?
PODIJELITE ga s PRIJATELJIMA

*Stavovi izneseni u kolumnama su osobni stavovi autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala Logicno.com

Pretplati se
Obavijest
guest
Zaštitite svoje ime u komentarima... REGISTRACIJA
4 Komentara
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
Inline Feedbacks
View all comments
Moreno
Member
Famed Member
Moreno
4 mjeseci prije

Svi novinari velikih medija i jesu operativci tajnih službi i to nije tajna. Dokazivanje špijunaže je opet stvar politike . . .

ledeno doba
Gost
ledeno doba
4 mjeseci prije

Bild Zeitung pripada izdavačkoj kući “Axel Springer Verlag”. Kao i mnogi drugi listovi i mediji u NJemačkoj i Europi, poglavito, istočnoj. Među njima i poljski tabloid “Fakt” i srpski tabloid “Blic”. ASV ima odavno zapisano u svom statutu, da njegovi mediji moraju imati proameričku i proizraelsku politiku. Direktor ASV-a, Matthias… Pročitaj više »

Milica
Gost
Milica
4 mjeseci prije

Bild je mjesavina tabloida i ozbiljnih novina
Malo cudna kombinacija, ali…
Jako je citan i ozbiljan dio respektabilan
Definitivno nije ozoglasen!!!

rimtu
Gost
rimtu
4 mjeseci prije
Reply to  Milica

Fali ti dublji uvid u cjelokupnu situaciju.

POVEZANE VIJESTI

Izbornik