Senad Hadžifejzović intervjuirao Zlatka Dizdarevića: “Sve je isplanirano”

Zlatko Dizdarević

U “Centralnom dnevniku” FaceTV, Senad Hadžifejzović intervjuirao je Zlatka Dizdarevića o kome možete pročitati više na kraju članka. Kao i uvijek, odlični Zlatko Dizdarević, otvoreno i bez demagogije, govori o aktualnim političkim događanjima. Kolumna gospodina Zlatka Dizdarevića, koju također prenosimo, bila je povod za ovaj vrlo interesantan i informativan intervju.

Zlatko Dizdarević: Sloboda izolacije i sjećanje na davna upozorenja

Da mi je neko prije samo nekoliko mjeseci kazao da može biti zaključanost od svijeta, zabrane  izlazaka bilo gdje sem izvan sebe, natjerivanja  da se kao vrlina prihvati što se ne smije iz kuće i države, kako nema susreta, raje, kafane, izleta…

Da mi je neko prije samo nekoliko mjeseci kazao da može biti zaključanost od svijeta, zabrane izlazaka bilo gdje sem izvan sebe, natjerivanja da se kao vrlina prihvati što se ne smije iz kuće i države, kako nema susreta, raje, kafane, izleta, promocija, knjižara i pijaca, planina i mora – rekao bih mu da je lud. Ali, otkako se, evo, baš to dešava, jedna mi se ranije nedostižna mogućnost, a sada zbilja, pojavila kao blagodet. Eto viška slobodnog vremena koliko ga nikad nije bilo da se zasuču rukavi i uroni u poslove koje smo sami sebi obećavali godinama, a nikada ih nismo uspjeli ni započeti, a kamoli dovršiti. Na red su došle police, kese, fascikle, kutije pod krevetom i na ormarima, ladice u koje se godinama trpalo ono što se “ne smije baciti, trebaće…”

Požutjela dokumenta iz drugog života, zahvaljujući karantinu čiji se dani više ne broje, vraćaju u sjećanja zaboravljene ljude, mjesta, činjenice, pokazujući kako je i puno toga što je nekada izgledalo nemoguće postalo moguće. I kako smo za mnogo šta što će doći imali signale koje smo ignorisali. Isplivavaju neupitni dokumenti u šta smo i kome vjerovali, a kome nismo. I gdje smo se, sada se vidi, strašno prevarili, a gdje nismo ni trena. Ko je “ostao”, a ko je nestao kao da ga nikad nije ni bilo. Nebrojeni su zapisi, sada zlata vrijedni dokumenti, onako lično, fotografije, primjerci novina koje smo onda sa ogromnim zadovoljstvom i srećom pravili. Kuljaju uspomene koje sada mame osmijeh, pa čuđenja, ponakad nevjericu, ali i i tugu. Nepobitno je danas da se život kotrljao kroz dvije različite državne i društvene realnosti, ma kako ih ko nazivao, volio i ne volio. I da je mnogo toga u bivšem svijetu bilo krojeno za ovu realnost.

Mimo “papira” koji ovih dana uzvitlavaju emocije povodom spoznaja ko smo i šta smo bili, a više nismo, ko nam je bio bitan, pa nije, koga nismo ni primjećivali, a postao nam je blizak, u šta su se neki oko nas kleli glasno i javno, a danas sjećanja na te kletve kriju…puno toga otkriva se i povodom svijeta mimo nas. O današnjoj realnosti na planeti koju su iza kulisa modelirali drugačije nego što smo mislili. O zlu koje se proširilo kao virus, donoseći, evo, i ovaj karantin što ga danas živimo i niko ne zna sa kakvim krajem. O raspadu takozvanog međunarodnog poretka koji traje dugo, a svijet to nije prepoznavao.

Sa jednog davnog, lijepog putovanja po Americi, gdje mi je kao mlađanom novinaru bilo omogućeno da vidim puno od onoga što vjerovatno nikada ne bih vidio, nakon cjelodnevnog kopanja po čudesnim arhivama Vašingtonske biblioteke, i dokumentima iz istorije “sile nebeske” – gdje su mi pokazali i najnoviji primjerak sarajevskog “Svijeta” u kojem sam tada radio – dopao mi je ruku i govor Đorđa F. Kenana iz 1948. godine o planiranju vanjske politike SAD-a… Kenan, diplomata i istoričar, bio je jedan od stratega hladnog rata. Upamćen je kao otpravnik poslova ambasade SAD u Moskvi 1946. i autor dugog telegrama odatle u kojem je ustvrdio “ekspanzionistički karakter SSSR-a”, na što treba odgovoriti. Na toj je liniji i njegova teorija “zaustavljanja” ugrađena u Trumanovu doktrinu i hladni rat. Dobio sam tada u biblioteci kopiju tog govora sa ostalim što me interesovalo o istoriji vanjske politike Amerike. Sa mnogim drugim “sjećanjima” sa putovanja, pohranjenim pa potisnutim, i ovo je završilo u fascikli na kojoj je pisalo “Put po Americi ’81”.

Ovih dana sam otvorio prašnjavu fasciklu i zaustavio se na pasusu iz Kenanovog papira:

“Posjedujemo oko 50 % svjetskoga bogatstva, no samo 6,3 % svjetskog stanovništva…Takav položaj nameće zavist i srdžbu drugih. Naš glavni budući zadatak jest – osmisliti sistem odnosa kojima bi smo zadržali takvu nejednakost. Da bismo u tome uspjeli, moramo se odreći sentimentalnosti i sanjarenja… Trebamo prestati govoriti o nejasnim i nestvarnim ciljevima poput ljudskih prava, poboljšanja životnih uslova i o demokratizaciji. Bliži se dan kada ćemo morati upotrijebiti i otvorene koncepte moći. Ako nas tada ne budu ograničavale idealističke krilatice, tim bolje”.

I bilo je što je bilo, Koreja, Vijetnam, Afganistan, Irak…ukupno 13 “njihovih” ratova, stotine hiljada mrtvih, milioni raseljenih, 14 biliona dolara za smrt kao biznis. Uz rezultat u kojem je otimačina cilj, sila pravo, a realnost sve ono što je Kenann kazao o ljudskim pravima, životnim uslovima tamo gdje im je noga došla, i o demokraciji generalno. Sve je to potvrdio 2017. godine u izuzetnom govoru od samo nekoliko minuta i Oliver Ston (ovih dana govor kao video kruži mobitelima u nas ) naglasivši: “Nije riječ o pojedincu ili partiji, već o sistemu…” I gle čuda, minulih dana uzimajući s razlogom ponovo u ruke knjigu Viliema Engdala “Uništite Kinu – Što Vašington čini da obuzda kineski utjecaj na svijetu” , napisanu 2013. (objavio “Profil” iz Zagreba 2014.), vidim da je baš onaj pasus Đorđa F. Kenana objavljen u uvodu kao svojevrsni moto knjige. Eto linije, 1948 – 2013 – 2020… Pedantno i konzistentno.

Šuškalo se u međuvremenu po svijetu i o raznim drugim paklenim planovima, zavjerama i prevarama ali bez efekta kod onih što su ovo u svijetu morali da prepoznaju, pa nisu. Čast istorijskim izuzecima koji su htjeli otvorenih očiju trećim putem. “Nova klasa” ih danas omalovažava glasno. U nas posebno.

Sila je grabila a tzv. neoliberalni kapitalizam cvjetao je onako kako je to njegovim tvorcima odgovaralo. Sedamdesetih na krilima nobelovca Miltona Fridmana i čileanske ekonomske laboratorije, napisane su himne globalizmu i liberalizmu tržišta. Sjajna Naomi Klein napisala je o tome kultnu knjigu “Doktrina šoka”. Sve što svojevremeno niste znali, a htjeli ste da znate o novcu, profitima, pljačkaškom tržištu neoliberalizma i lažnim snovima slobode, bilo je tu. Naomi, ne jedina, je na vrijeme rekla što treba ali svijet nije na vrijeme povjerovao. Kako reće ovih dana dr. Miroslav Radman, zatečen s razlogom što pitaju “nauku” šta nam se to dešava: …Uz sve to što povodom virusa “imaju po bolnicama Švicarska, Amerika, Njemačka, Engleska ili Francuska… stanje im je gore nego u Africi.” A Fridmanovi studenti, “Čikago bojsi”, bili su Pinočeovi savjetnici, a on je dobio 1976. Nobela za ekonomiju. Zapravo za sistem, od Trumana preko Regana do Buša i evo Trampa čiji je smisao samo uzeti, milom ili silom, i to legalizovati kroz “novi međunarodni poredak” kao prirodno pravo. To smo gledali i navikavali se, uz stvorene mitove o sili kao pravu pred kojima se davno savila kičma.

Povratak kutijama ispod kreveta dovodio je svakodnevno do novih otkrića od kojih je bezmalo svako potvrđivalo Radmanovu misao iz intervjua za “Spektar” : Pušteno je tržištu i tehnologiji da misle umjesto nas. Što one nikako ne mogu, jer nemaju ni mozga ni duše, ni razuma ni etike. To ionako više nije u modi…a tržište baš briga za nas…

Eto, dalje, iz zaboravljenih spisa i jednog, posebno danas, znakovitog citata moćnog Henri Kisindžera. Riječ je o govoru na Vijeću za eugeniku, 25. februara 2009. Dakle, pred ljudima koji se bave teorijama i praksom “poboljšavanja ljudske rase“, što se kroz noviju istoriju svodilo uglavnom na sterilizaciju građana iz raznih razloga “nepodobnih” najmoćnijima u vladajućim sistemima Zapada. U Americi, dinastija Rokfelera i moćnici poput nobelovca (?!) Kisindžera bili su, i danas su viđeniji u tom krugu “tragača za savršenim čovjekom”. Zapis o pomenutom Kisindžerovom govoru iz 2009. posebno je zanimljiv danas kada se poveže sa aktuelnom dramom i korijenima korona virusa.

Kisindžer je tada kazao: “Jednom kada stado prihvati obaveznu prinudnu vakcinaciju, igra je završena! Tada će prihvatiti bilo šta, i prinudnu donaciju krvi ili organa – za opštu dobrobit. Kontrolišite um ovaca, i kontrolisaćete cijelo stado. Proizvođači vakcina će zarađivati milijarde, a mnogi od vas u ovoj prostoriji danas su investitori. To je ogromna pobjeda. Razrijedit ćemo stado, a pritom će nam oni sami platiti usluge istrebljenja…”

Zanimljivo, priča je nastavljena ovih dana. Bil Gejts se sa Kisindžerom, eto kao slučajno tragom ove istine iz govora 2009., a prema informacijama iz SAD-a, založio za masovnu vakcinaciju i globalnu vladavinu povodom korona virusa. U terkstu objavljenom prije deset dana, 3. aprila, dugovječni kreator temeljnih principa američke spoljne politike Kisindžer podvlači tri suštinske tačke za akciju: Prvo, poziva na vakcinaciju najširih slojeva stanovništva na svijetu. Drugo, Amerika posebno mora se “masovno” vakcinisati uz prelazak na digitalno finansijski sistem. Treće, svim ovim prigrlit će se svjetski liberalni poredak. Dakle, sve ono gdje su milijarderi i korporacije što vladaju svijetom dobitnici, dirigujući “politici” domaće zadatke. Uz “sterilizaciju” svega i svih što su izvan ovog sistema.

Nekako paralelno sa ovim, stižu i vijesti sa one strane Atlantika o objavi Bila Gejtsa da ostavlja po strani svoj kultni projekat Majkrosoft i ulazi direktno u poslove sa – vakcinom! Oni koji to znaju kažu da je od februara tržište vakcina šest puta veće nego prije 20 godina, danas je to više od 35 milijardi dolara i osigurava povrat od 44 dolara za svaki uloženi dolar i to u 94 države s najnižim primanjima na svijetu. Puno toga se o svemu ovome još otkriva tek danas, tragom informacija poznatih još prije deset, dvadeset pa i trideset godina. Uz ostalo, i koliko Svjetska zdravstvena organizacija (WHO) direktno, bezmalo sudbinski zavisi, od Fondacije Gejts i “ogranaka” knjiženih na više članove porodice. Nije čudo što kažu mnogi da je on danas ne samo za WHO nego i za sve iz grupe G20 “kao šef moćne države”.

Eto, pa ti čitaj stara dokumenta i povezuj ih – samo zdravom logikom, nikakvim lokalnim političko – piljarskim interesima, sa našim mahalskim stranačkim kartelima i njihovim marifetlucima. A sve dođe na svoje. Zato je puno toga jasnije kada se može posmatrati sa neke realne distance. Ako se distanca preživi. Tako je i sa ovim, ko smo danas, šta smo, gdje smo i iz kojeg smo svijeta ovamo zabasali. U traženju odgovora na takva pitanja, mjera stvari nam je ova jutrošnja do podneva, kobajagi politička, a zapravo isključivo sitnosopstvenička. Zato nam i određuju sudbine oni što u teškoj aktuelnoj krizi kradu statistiku i narod u “nepodobnim” opštinama/općinama, dijeleći tuđe pare onima od kojih će se tražiti “povrat” za privatne interese sutra, uz izbore. Taj se lopovluk onda u javnosti zove “gaf” a otkrivenog lopovluka kao da nije ni bilo; “Država” se do mizerije dovodi ne htijući ciljano, opet sitno-lopovski, da se dogovori o kreditu MMF-a, sve dok oni nisu naredili kome koliko i kako. A morali su taj kredit utrpati i nama, kao što će sutra i svoj virusno-ekonomski razvaljenoj sirotinji. Svaki građanin će onda plaćati cijeli novi dug MMF-a od 330 miliona eura, a dobijat će novac utvrđeni miljenici uz uslov – koliko para, toliko glasova u oktobru. Mafija mora ostati na vlasti, prvo da uzima, drugo da se ništa ne promijeni jer promjena ih vodi u zatvor; Država je evo horor i sa “zdravstvenim sistemom” , civilnim štabovima, domovima zdravlja, spaljivanjem šatorskih karantina uz granicu. “Lideri” zdravsta su izbrukani, ali nema veze. Važno je samo ne dati da progovore oni koji znaju, a mogli bi da su tamo gdje nisu; “Država” su nam i ministarstva koja ne znaju kako omogućiti građanima vlastite zemlje da se sa legitimnim pasošima vrate svojoj kući… Zapravo, skockava se novi sistemi za sutra u kojem će sve nove-stare zabrane važiti i kad virus prođe, kao i one nove uz postojeći metalitet “mojom odlukom, nazad u izolaciju, ovu ili onu.” Sloboda je virus.

Kako će sve ovo izgledati nekom drugom ko za deceniju ili dvije bude čitao zapise iz današnjih dana. Dva su rješenja: Ili se potruditi da ti zapisi budu drugačiji, mada je pitanje da li se sa nama ovakvima to više može. Ili neće biti nikoga da čita, a svijetom će ispočetka hodati stvorenja koja ne znaju čitati. Pakosnici kažu da bi ova druga varijanta po prirodu bila bolja.

Sve skupa, neko se ipak preigrao sa ovom izolacijom u globalizaciji koju živimo, pa ostavio još uvijek koliko –toliko normalnim ljudima vremena da se vrate sebi, prisjete šta je i kako je bilo pa bi, možda, mogli na tim osavremenjenim čipovima opet na ljudski put. Greška je u tome što se mnogima omogućilo da u izolaciji ponovo razmišljaju o smislu života, o sebi, društvu i državi. Da čine ono što se ne smije u sretno proizvođenoj sistemskoj retardaciji. I da se u iznenadnoj slobodi izolacije prisjete zaboravljenih upozorenja. Baš kad je “vladarima” dobro krenulo. Uz one što su sve posmatrali šutke, na leđima, uz sve četiri uvis. I tako glasali opet i ponovo i opet.

Izvor: Byka


Tko je Zlatko Dizdarević?

Zlatko Dizdarević (rođ. Beograd, 1948.). Osnovnu školu pohađao je u Beogradu i Skopju, maturirao u Prvoj gimnaziji u Sarajevu. Diplomirao je na Pravnom fakultetu Univerziteta u Sarajevu. Pohađao je Visoku školu novinarstva pri Francuskoj radio-televiziji (ORTF) u Parizu, i Nacionalnu školu žurnalizma u Lillu.

Novinar i urednik Oslobođenja bio je od 1972. do 1998. godine. Za to vrijeme prošao je put od reportera, kolumniste, urednika Unutrašnjo-političke rubrike i šefa Deska, do stalnog dopisnika s Bliskog istoka (Kairo) i zamjenika glavnog urednika lista. Bio je glavni urednik sedmičnika Svijet i Nedjelja i urednik u ratnoj redakciji Oslobođenja.

Surađivao je u više dnevnika i nedjeljnika u zemlji i svijetu. Pored ostalih bio je kolumnista u La Repubblici (Rim), Le Libre Belgique (Bruxelles), Diario (Milano), Il Giorno (Milano), a povremeno je objavljivao i u listovima Time, Le Monde, Liberation, L’Espresso itd. Na prostoru bivše Jugoslavije u Danas (Zagreb), Novom listu (Rijeka), Delu (Ljubljana) itd.

Počasni je član udruženja novinara u Francuskoj, Italiji i Kolumbiji.

Bio je predavač u više novinarskih škola i povremeno na fakultetima za žurnalizam, u BiH, Hrvatskoj, Albaniji i Kolumbiji.

Dobitnik je više novinarskih nagrada u BiH i inostranstvu. Prvi je laurat svjetske nagrade za “Odbranu slobode javne riječi – Reporters sans Frontieres” (Pariz), Nagrade za novinarsku hrabrost Paolo Borsalino (Rim), Nagrade Udruženja novinara Kolumbije Medios para La Paz (Bogota), kao i književne nagrade Premio Capri (Capri), te Nagrade za ljudska prava Bruno Kreisky (Beč).

Od 2001. do 2012. godine radi u Ministarstvu vanjskih poslova BiH. Imenovan je za ambasadora BiH u Hrvatskoj, kasnije u Jordanu, Siriji, Iraku i Libanu.

U međuvremenu, kao Ambasador at large u MVP bio je šef Ureda za potrebe diplomatske aktivnosti i Nacionalni koordinator za Srednjeevropsku inicijativu (CEI) i za Jadransko-jonsku inicijativu (JJI).

Odlikovan je visokim državnim odlikovanjima u Hrvatskoj, Jordanu i Libanu.

Autor je 8 knjiga, od kojih je 6 prevođeno u inostranstvu, u Francuskoj, Italiji, SAD-u, Njemačkoj, Holandiji, Kolumbiji i Češkoj, a “Ratni dnevnik” i na esperanto.

Član je P.E.N. International u BiH.

Živi i radi u Sarajevu. Bavi se novinarstvom i analizama međunarodnih zbivanja, pretežno na Bliskom istoku.

(iz knjige ”Istina iza vrata” – Z. Dizdarević i T. Jakić, u izdanju RABIC, Sarajevo, 2014.)

Izvor: Facebook profil Zlatka Dizdarevića

106
Ostavite komentar

avatar
10000
 
28 Grupirani komentari
78 Odgovori unutar grupe
0 Pratitelji
 
Komentar koji izaziva reakcije
Najaktivniji komentar
103 Komentatori
DjoleDejanNERMANAIveshumadinac Zadnji aktivni komentator
  Pretplati se  
Obavijest
Ringo10
Gost
Ringo10

A tako bi se skoro svako ponasao na mjestu Amerike

Mercury
Gost
Mercury

@ Ringo10

Ako time želiš opisati trenutačno stanje civilizacije (99%) onda to stoji. Jer si zaboravio da je USA samo alat, ne i izvor takvih razmišljanja. Tu ideologiju su porodili određeni pojedinci koji biraju i stvaraju alate za provođenje te ideologije. ovih 99% ispada zbog trenutačnog sustava upravljanja. Da daš referendum za 7 milijardi ljudi s tom agendom, to ne bi prošlo ni blizu.
Mnogi mislie da se ljudi “bude”, ali to je zabluda. uvijek je bio mali broj koji je prvo pomirišao što jede. Ljudi misle da su se riješili sustava “kraljeva i sluga”, a to dovoljno govori u kakvoj “stvarnosti” živimo.

Mali Mujo
Gost
Mali Mujo

Ringo 10;

NE ljudi od ljudskosti od casti, postenja i humanisti nebi i nece nikada prihvatiti takav obilk ponasanja. I nije u pitanju USA mada USA pruza svaki moguci obilk zastite i potpore tim svijetski najbogatijima GANGSTERIMA, a gangsetri su svi od BIla Gatesa kao najbogatijega pa na dolje do onoga tko posijeduje vise nego sto stotinu osoba mogu steci i zaraditi za zivota. VELIKI KAPITAL SE STIJECE CASNIM I POSTENIM RADNJAMA, NITI VLASTITIM RADOM.

Željko
Gost
Željko

Bravo za tekst!! Gospodin Dizdarević ima mu. a, a svaka mu čast! Počinjem vjervovati da pokojni otac čuveni novinar FTV iz Sarajeva Mladen Marić urednik kultne emisije Paralele koji je o čipiranju, o NWO, još prije dvije decenije govorio nije umro nego da je ubijen i da svaka čast novinaru Senadu na petlji da da kaže ono što ogromna većina tzv novinara ne smije niti sanjati da pita ovakva pitanja mada se sve čini od tzv vlasti u BiH da njegova TV ostane bez novaca jer mu sustavno uništavaju marketing na TV!!

Bibi
Gost
Bibi

točno je Zlatko rekao sve je bilo isplanirano do trenutka kada je kinezima pobjegao vrus iz laboratorija za biološka oružja, tada su kola krenula nizbrdo i još se dugo neće zaustaviti.

Milanče
Gost
Milanče

Pticama na graní je jasno dá je své isplanirano od vladara iž sjene.Ostali politicari sú samo obicne lutke kojí své té naredbe izvrsavaju.Rusija u Moskvu postavila 100kamera za pracenje gradjana za vrijeme koronavirusa itd.

Milanče
Gost
Milanče

Procitajte o svému tome málo kvalitetnije analize blog.dnevnik.hr/milanovblog

R1A1
Gost
R1A1

Te kamere u Moskvi postavljene su za rad bezbednosti svetskog prvenstva u futbalu 2018.
Pre nego se latiš pisanja, potrudi se da ne pišeš gluposti, odnosno, probaj da se informišeš!

jbg
Gost
jbg

pogledaj koliko kamera je u Londonu

Mali Mujo
Gost
Mali Mujo

I ne samo u Londonu vec u cijeloj V.B. gdije se policija vise i ne trudi posebno sprijciti kriminal vec se vise puzdaje da ce kriminalce zahvaljujuci kamerama i sistemom nadzora nakanadno uhvatiti. E sada dali je to pametno, mudru i dali je to jeftinije to je vec drugo pitanje. Za rijesavanje kriminala ja sam vise za nacin kako Filipinski predsjednik tretira teske ovisnike i trgovce drogom, na koje je otvorio lov bez lovostaja, jer droga je razlog za vise od 50 % svih kriminalnih radnji. Policiju treba naoruzati i dozvoliti im da na licu mijesta likvidiraju svakog trgovca drogom i ovisnika koji je prosao i proces odvikavanja i ljecenja i zatvora ali ne odustaje od droge.

perko
Gost
perko

Za rad istine, te kamere su postavljene za potrebe bezbednosti svetskog prvenstva u futbalu 2018.
Manje koristi rusofobske izvore da od sebe ne praviš bota!

LZN
Gost
LZN

Njemačka 5,2 miljijona kamera
UK 5 milijona
Japan 5 milijona

Samo London ima 627.000 kamera………..

I sad nam milanče ekskluzivno donosi strašnu vijest da je Rusija u Moskvu postavila 100 kamera…..
A ja evo baš pijem kavu sa Putinom i ne znam ništa o tome. Baš čudno….sad ču da ga pitam!

Stribor Panov
Gost
Stribor Panov

Ti se ne moraš bojati da će te kamere snimiti jer tamo gdje se nalaziš sunce ne sija .
Tvoj jedini problem je da Alexei Navalny ne pusti vjetar i od tebe napravi fleku na donjem vešu .
Vidimo se na Majdanu u Pragu .

Mali Mujo
Gost
Mali Mujo

Milanče:

Blago tebi kada si lud neobrazovan i nenacitan.

EU dismr
Gost
EU dismr

Milanče, još 18 dana do “majdana” i “raspada Rusije” .. 🙂 jel’ tako .. da nije tajming na “preformaciji” ?? 🙂

R1A1
Gost
R1A1

Interesantan je jedan vrlo važan detalj?! Mada svako pametan odavno zna ovo o čemu je govorio Dizdarević, nije mi jasno zašto i pored toga male zemlje trče u zagrljaj toj satanističkoj zemlji?
Nemoguće je da nikada nisu čuli Kisindžera koji je otvoreno govorio:
“Razrijedit ćemo stado, a pritom će nam oni sami platiti usluge istrebljenja…”
“Biti neprijatelj SAD opasno je a biti prijatelj pogubno je”
I pored svega, gomila “država” (vazala) trči u zagrljaj NATO (USA).
Koji sadomazohizam i bedno poltronstvo. Onda se čudimo što nam se sve ovo dešava zaboravljajući da su SAD jake srazmerno našoj slabosti, odnosno, tom slepom poltronstvu!
Gadi mi se ovakav svet!

Hash
Gost
Hash

Baš tako.
Meni nešto osta nejasno. Dizdarević prvo kritikuje usrance i nato, da bi rekao da treba maketi one koji smetaju da bih uđe u nato???
Malo je sjajan, a onda i jadan. Očito da su se i umni ljudi u svem ovom ludilu pomalo pogubili.

gago
Gost
gago

Baš tako – Bravo za zapažanja;sve kad “sabereš i oduzmeš”,ništa novo! Podsjeća me na nepomenikove “disidente” koji su se o trošku “njegove” države baškarili po svijetu i “napadali” diktatora,socijalizam,komunističku partiju ….

Djole
Gost
Djole

Svi su bezali od agresivne politike Milosevica, Karadzica, Seselja, Arkana, Mladica…..pa makar I u pokvareni NATO.

Ive
Gost
Ive

Ne trce te male zmelje dragovoljno pod okrilje USA vec pod prijetnjom i prislom sankcijama, nasilnoj smijeni vladajucih, pokretanje narandzaste revolucije (iraq, Libija, Sirija…), izazivanjem gradjanskog rata medjuetnickim sukobima kao u Yugoslaviji i slicnim obilcima ucijene, Kriminalci ne biraju sredstva za ostvarivanje svojih ciljeva. I to ce tako biti dok diljem svijeta ne pocmu atentati na svakog zivog amerikenjca, tek tada ce shvatiti da im je jedini spas da se vrate u okvire svoje drzave i granice.

R1A1
Gost
R1A1

@Ive,
ne bi se baš složio sa tvojim stavom. Irak, Libija i Sirija nemaju veze sa članstvom u NATO. Libija i Irak su najavili prestanak prodaje nafte za dolare a Sirija je otkazala učešće u projektu gasovoda Nabuko.
Kao što vidimo, sa Sirijom nisu uspeli. Rusija se vratila na geopolitičku scenu i više ništa neće biti isto. Jedino je isto da podguzne muve ostaju podguzne muve.
Primer je Mađarska koja za razliku od Poljske, Češke, Čitave, Letonije….ne laje horski za USA interese ili EU interese.
Imaju muda da stave svoje interese ispred interesa SAD i EU. Prosto, kroz istoriju nisu bili podguzne muve kao neki i zato i danas tako nastupaju.
Ko to brani, recimo, Hrvatskoj da isto tako postupi? Upiratii prst u političare je jeftin izgovor jer kakav narod takva i vlast!

Ive
Gost
Ive

@R1A1
Znas kada dragovoljno ili na nagovor samovoljno skines gace i kleknes onda se vise ne radi o analnom silovanju.
A nagovori i motivi mogu biti razliciti.

Abe IV. Nepotvrdjeni i Čestobrisani
Gost
Abe IV. Nepotvrdjeni i Čestobrisani

Jasnije je kad izdvojiš g…uvlakače sa visokih položaja od naroda koji misli da zna koga bira i da je njima posao ono što im je zvanično posao, tj. služiti za dobro naroda, a nije im to posao. Još je žalosnije što g…uvlakači ne znaju svoju ulogu, osim oni najvišeg ranga. Tako je svugdje u upravi, gdje se stalno vrte neki kao projekti i prima plaća, a desetljeća prolaze bez vidljivog napretka, nego naprotiv.

Kihot
Gost
Kihot

Sve u tekstu stoji osim jednog: Kina nije stvarni RIVAL Gatesu, Kisinđeru, USA. Divide et impera. Kina i USA su lice i nalićje istog novčića. Niti je SSSR nakon smrti Staljina bio rival. Svi svjetski igrači su dio iste protučovječne ekipe. Svi izmi su produkt jedne te iste kabale.

Milanče
Gost
Milanče

Sví oni imaju istog gazdu,Putin,Trump itd..Ali mnogi toga neshvacaju, svjetom se upravlja iž jednog centra, to je dokázáno koronavirusom.Politicari, novináři sví sú danas pod kontrolom vladara iž sjene, své ostale price sú price za malou djecu

noExcuse
Gost
noExcuse

AvatarMilanče
Aha znaci sve jedn koš, svi su kabala, bas zanimljivo. A zasto je onda tom pedofilskom lancu prepunog sotonista voda došla do grla, zasto nitko ne spominje da je Trump naredia akciju spašavanja dice iz podzemni bunkera, gdje su samo u New Yorku spasili preko 30 000 dice namjenjene pedofiliji, prostituciji, okultnim praksama.
Zasto nitko ne pise o pizzagate aferi i adrenokromu?
Ljudi istrazujute, sotonistima je koronavirus triba bit alat za micanja Trumpa i uspostavu svih ovi grozni planova o cipiranju i vakcinaciju, međutim ne da su provaljeni , pa skoro svaki normalni portal pise o tome!
Pa vi stvarno mislite da evo sutra proglase cijepivo i da se krene , da ce to im proc??
Nisu ljudi debili, sjebala se elita jer nije racunala da ce ljudi u karanteni progleda.
Proucavajte malo.

Riddick
Gost
Riddick

I sada oni pokušavaju da uvedu globalnu upravu a već se svima upravlja iz jednog centra po tebi.
Žele da zavladaju svetom kojim već vladaju?!?
Sve je manje i manje mira u svetu i sloge a sve više ratova i ti govoriš o jednom centru upravljanja, na osnovu čega si to zaključio.

Dejan
Gost
Dejan

Riddick – Žele da vladaju svetom kojim već vladaju. To je iz teksta novinara od pre neki dan koji je duhovito pominjao 4 vrste ljudi u odnosu na korona virus. Kad se tako kaže zvuči zabavno i ironično na prvi pogled. A na dublji pogled šta dobijamo? Kontrolu i još kontrole i još više kontrole. Elita vlada, a opisao sam juče i ko predstavnici te elite i vrh zavere. Jezuitski red i ko je iza njih. Ali elita nije postigla dovoljan stepen kontrole nad čovečanstvom i nije postigla dovoljno moći. A kad će elita postići dovoljno moći? Tu je odgovor samo jedan jer jer se uvek teži za više moći. Čak i kad uspostave totalni despotizam težiće da ga učine još efikasnijim.

JumpingJackFlash
Gost
JumpingJackFlash

Dejane,
nisam jučer bio tu da pročitam ko su Ti predstavnici elite. Nemoj mi samo reći da trenutni papa vlada tom elitom…
Kakvu to moć ima katolički jezuitski red u masonskim protestantskim zemljama čije banksterske elite vladaju svijetom?

JumpingJackFlash
Gost
JumpingJackFlash

Nadalje, ono što mi je poznato da se ona pogana baba Kilarija Klintonovska od mladosti cijeli život ulizivala i još uvijek ulizuje Rotšildima i Rokfelerima.To mi je jedan od najboljih pokazatelja tko drma u toj eliti… Zato su je i stavili kao prvu kandidatkinju na usanskim predsjedničkim izborima ikad….

Dejan
Gost
Dejan

evo Jumping od juče
Vrh zavere i najmoćnija grupa ljudi su Saturnalijansko bratstvo – 13 zoroastrijskih krvnih linija. To su porodice Borja, Breakspear, Somaglia, Orsini, Conti, Chigi, Colonna, Farnese, Medici, Gaetani, Pamphili, Este, Aldobrandini. Papinsku krvnu liniju čine Breakspear, Somaglia, Orsini, Farnese, Aldobrandini. Papinska krvna linija je tajna hijerarhija koja je iznad jezuitskog reda. Najmoćniji čovek na ovom svetu je Pepe Orsini, koji je sivi papa. Crni i beli papa nisu iz papinske krvne linije. Crni papa je Arturo Sosa, jezuitski general. Jezuite je zvanično osnovao papa Pavle III u XVI veku a Ignacio Lojola je postao njihov prvi general. Crni papa je druga najmoćnija figura sveta posle sivog pape i kontroliše bankarski sistem, masoneriju, tajne službe sveta. Rotšildi, Rokfeleri, kao i engleska kraljevska porodica su samo izvršitelji.

JumpingJackFlash
Gost
JumpingJackFlash

Dejane,
Priča Ti zvuči zagonetno, ali to je možda tako bilo u srednjem vijeku… Nekako mi ne ide pod kapu da bi bilo tko od judeo-anglosaksonskih banksterskih drmatora primao naređenja od gore navedenih žabara. Pošto Rotšildi i Rokfeleri direktno financiraju američku i britansku vojsku (preko svojih lutaka na uzici koje Ameri zovu predsjednicima) imaju i kontrolu nad tom vojskom. Ne vidim koju vojsku ima taj jezuitski general ili crni papa, da bi njima zapovijedali. (To me podsjeća na onu priču kad su Staljinu rekli da se Papa vjerojatno neće složiti s nekim njegovim potezom. Staljin je sugovornike samo zapitao: “A koliko divizija ima Papa?”)

Dejan
Gost
Dejan

Jumping
ostaje ti da istražiš o tajnim vladarima. Medju svim ozbiljnijim istraživačima Rotšildi i Rokfeleri nisu na vrhu već su izvršioci. A jezuitski red se infiltrirao u sve pore država. Evo ti jedan link

https://www.newsfromtheperimeter.com/home/2019/4/25/illuminati-the-orsini-bloodline-of-rome

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo

Riddick Održavanje kaosa je modus operandi vladara svijeta koji su redom psihopati odnosno sa nekoliko postotaka koliko u ukupnoj populaciji psihopata ima kad se ide prema vrhu poramide globalne moći taj udio psihopata se po visini povećaba kako bi na vrhu bili iskljičivo psihopati.
Nestankom ratova i ostalih sukoba nestalo bi i neravnoteže i globalni vladari bi izgubili svu moć.
Po puno povijesnih pokazatelja ljudi su u prethodnim civilizacojama živjeli bez da su ratovali što navodi na zaključak kako su te civilizacije funkcionirale na osnovi kolaboracije, a ne konkurencije među jedinkama i nižim zajednicama odnosno ono što mi danas nazivamo obitelj, selo, grad itd.

Dejan
Gost
Dejan

Spacevoodoo
dalo bi se raspravljati o tih nekoliko postotaka psihopata u ljudskoj populaciji. Psihopati se radjaju? Ili takvi postaju? Ima elemenata i jednog i drugog. Ali moje iskustvo je da ako daš čoveku moć od njih sto dva bi radila po pravdi, ostali bi zadovolavali svoju oholost i svoj egoizam. To još nije klasična psihopatija ali je početak, i ako bi takve osobe imale sve više moći onda bi i težile sve većoj kontroli i sve većem egoizmu i dokle bi došli? Da ima puno potencijalnih psihopata na planeti samo još nisu stigle da se iskažu… ne dozvoljavaju im drugi psihopati. Pa pogledaj samo ovde na komentarima kakvih sve ima. Neki bi isto radili kad bi bili u poziciji moći kao Rotšild. Ne treba nama neka daleka imaginarna figura zla koju nikad nećemo sresti, mi imamo psihopate oko sebe.

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo

Molim te nemoj bespotrebno relativizirati stvari. Zna se što je psihopatski poremećaj i koje karakteristike bi netko trebao imati da bi ga svrstali u psihopate. Evo samo primjer, psihopati uopće ne reagiraju na detektor laži jer im se strah drugačije manifestira u mozgu koji kad se snima pokazuje drugačije reakcije na iste podražaje.
Psihopati i nisu tema, a ako te to interesira prouči malo, vrlo je korisno.
Mislim kako bi ti vrijeme u to bilo pametnije iskorišteno od pisanja tako dugih komentara koji relativiziraju sve i svašta. To je čisti gubitak energije.

Dejan
Gost
Dejan

Spacevoodoo
zanimljivo, od nekoliko tvojih komentara na ovom postu koji su iste dužine kao moji ti meni kažeš da pišem dugačke komentare. “Objektivno” primećivanje, nema šta. Oko psihopatije i patokratije sam prilično upoznat. A psihopati treba da budu glavna tema. Mogu da ti napišem baš duuuugi tekst o psihopatskom delovanju…
I ovde nije relativizovanje stvari već mnogo šire sagledavanje kakvi nas ljudi zaista okružuju. Kako to može biti relativizovanje? Ako ti smatraš da je relativizovanje da se istakne ljudska pokvarenost i zloba koja se pokazuje u gotovo svakoj prilici onda smatraj i dalje. Nećemo pričati o pokvarenim ljudima koji su oko nas nego ćemo pričati o Rotšildu koga nikad nećemo sresti i na njega ćemo sručiti sav epitet zla. To je izbegavanje stvarnosti. A svi energetski vampiri oko nas i pokvarene osobe ćemo gledati kao divne duše jer ako pomenemo njihovu pokvarenost mi relativizujemo stvari. Zanimljivo gledište…

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo

Dragi Dejane, nije to nikakvo zanimljivo gledište nago sam pogled na širu sliku i veći vremenski okvir.
Želim te na normalan način upozoriti na besmislene rasprave koje sa svakim komentarom još više obesmisljavaš pa tako i sa ovim, pa pogledaj malo dalje od nosa i nemoj misliti kako su drugi sa kruške pali. Vidim koliko i što pišeš i ni u ludilu ja ne bih mogao ispisati toliko koliko si ti ispisao u zadnjij desetak dana. Uredu, ne smeta meni koliko pišeš, ali zadržavam pravo na primjedbu svakome na kako nešto piše. Probaj smanjiti tu raspravljačku retoriku koja je na granici svađalačke, a da se merituma i ne dotakneš. Ta primjedba se odnosi i na sve ostale tvoje rasprave gdje često na jednostavan način ukazuješ na bit stvari, ali sa odvlačenjem rasprave u periferiju pokvariš sve.

Dejan
Gost
Dejan

dragi Spacevoodoo evo dajem ti potpuno pravo da izneseš svoje mišljenje, zar to nije najbolje što mogu da uradim… Mogu da se složim sa tobom ili ne ali imaš pravo na svoj stav. Samo to ću reći 🙂 Eto kratko. Kako ti imaš pravo na tvoje pisanje tako imam i ja pravo na svoje pisanje. A vidm da si ti od onih koji bi drugom zabranili da iznosi neke svoje stavove jer se eto tebi to ne dopada. Sad sam ovom zadnjom rečenicom opet pokvario sve a 🙂

Zsphere
Gost
Zsphere

AvatarDejan
“Ali moje iskustvo je da ako daš čoveku moć od njih sto dva bi radila po pravdi, ostali bi zadovolavali svoju oholost i svoj egoizam”

Kolega za ovakvu procjenu je potrebna temeljna i objektivna analiza a ne licno iskustvo i dozivljaj. Tvoje iskustvo je zasnovano na procjeni drustva koje je utemeljeno na zapadnom materijalistickom sistemu vrijednosti koji je objektivno katastrofalno los, bez trunke etike i morala, gdje je unisten sistem porodice i zajednice, gdje se svako bori za sebe i gdje je covjek covjeku vuk. Sistem uspostavljen upravo od elita u cilju izrabljivanja stanovnistva a ne kulturnog, moralnog i duhovnog uzdizanja. Da li ti zaista vjerujes da su svi ljudi po prirodi oholi i zli ili je mozda istina ipak totalno suprotna toj tvrdnji odnosno da su ljudi po prirodi dobri ali da su odredjena drustva kontrolisano vodjena u pogresnom smijeru?

Dejan
Gost
Dejan

Zsphere
Ja ne smatram da su svi ljudi po prirodi oholi i zli. Otkud ti to? Da bi kvalitetno diskutovali o tome moramo da udjemo u samu prirodu ljudi, da udjemo u temu duše, u temu metafizike, u temu dobra i zla, u temu Boga. Najopširnija moguća tema. Ne može se kratko o tome reći. I da, moja je lična procena da bi od sto ljudi dva radila po pravdi. Možda bi radilo 20 po pravdi od sto a možda bi se i 2 od hiljadu tako ponašala. Mnogo toga sam video u ponašanju drugih kad dobiju moć. A inače sam upoznao sjajne ljude koji su na izuzetno visokoj vibraciji i sa njima sam prijatelj. Takvi ljudi su stvarno retki. Većina je slabo osvešćena, da tako kažem. I naravno da okolina i društvo puno utiču na osobu. Ali i snaga volje i svesnost utiču na osobu. Kojim putem će osoba poći – ka svojoj duši ili ka svom egu. Ako uzmemo osećanje straha ljudi se u strahu ponašaju iracionalno. Ako su u stanju čiste ljubavi i deluju iz tog stanja onda je to najbolje moguće ponašanje.

mislim
Gost
mislim

vladari iz sijene.
ko su oni?
pa žene!

Bosanac
Gost
Bosanac

Milance,
bilo je nekad i u Rimu gazda koji su dobivali po ushima od obicnih vojnika…tako i sad se moze svasta desit, malo je gazda a mnogo je ljudi

EU dismr
Gost
EU dismr

Milančeee , to careee, daj “sjenu” .. “malou” djecou .. 🙂

Jomla
Gost
Jomla

Ovako se piše, stara škola.

shumadinac
Gost
shumadinac

„Bliži se dan kada ćemo morati upotrijebiti i otvorene koncepte moći”
Da li je sada jasnije zašto uporno pričam o usponu fašizma i njegovim posledicama. Iako mi planovi nisu poznati, dovoljno se vidi šta se radi…
Dizdarević ukazuje na još jednu stvar na koju se stalno vraćam: zaboravite na bankrot Amerike, zaboravite na “slabu vojsku i izgubljene ratove, glupe predsednike i još gluplje stanovništvo…” – oni koji prave planove tačno znaju sa čim raspolažu i kako to najbolje da upotrebe. Da im je potreban pametan predsednik ili stanovništvo mislite li da ne bi radili nešto po tom pitanju?

Nije uspeh naterati druge silom na nešto, uspeh je kada ti drugi samostalno prihvataju nametnuto rešenje jer nemaju izbora.
Odličan primer je na početku napomenut ekspanzionizam SSSR-a. Taj ekspanzionizam ne treba stavljati pod navodnike, on je bio stvaran ali je izbor bio „napravi što veću tampon zonu ili će ti neprijatelj doći na granice“.

Slično je i sa budućom obaveznom vakcinacijom. Doći će vreme kada ljudi neće imati izbora (osim da se potpuno odvoje od ostatka sveta ali i tada ostaje pitanje da li će i životinje, pa i one najsitnije, postati prenosioci), kada vlasti neće imati izbora nego će prisiliti stanovništvo (ono koje odbija) na vakcinaciju. I opet ponavljam – izlaz postoji, napraviti vakcinu u sopstvenoj režiji gde razni Gejtsovi, Soroši, Kisindžeri neće moći da vam uvale ono što oni hoće. Sada još uvek imamo vremena i ta borba je lakša od borbe protiv virusa koji tek dolaze. Nikako ne smemo zaboraviti da oni misle mnogo unapred tako da i mi moramo biti spremni da ne bi dolazili u situaciju bez izbora.

otpisani
Gost
otpisani

“…izlaz postoji, napraviti vakcinu u sopstvenoj režiji gde razni Gejtsovi, Soroši, Kisindžeri neće moći da vam uvale ono što oni hoće.”
Naivno, Šumadinac naivno!
Eto ti domaća izabrana vlast što radi svom narodu je primjer!
Za šaku škuda bi prodali i svoju mater. Zar misliš da bi šefovi domaćeg laboratorija za cjepivo bili imuni na škude ? … ako bi i netko bio nekorumpiran ne bi dugo ostao na tom mjestu jer bi ga korumpirani skotovi iz državne vlasti brzo maknuli.

Izlaza nema!

(ima ga … poput rješavanja korova u vrtu…ali problem je, tko će prvi uzeti “motiku” u ruke?)

shumadinac
Gost
shumadinac

U pravu si otpisani ako “razmišljaš po inerciji”, ako posmatraš prošlo vreme. Već danas je vidan porast suverenizma i političari će tome morati da se prilagode ili će “da šetaju po dasci”.
Mnogi pričaju da će se svet promeniti – e jesu vidoviti, svet se već promenio. Ostaje pitanje kada će i kojoj meri te promene doći kod nas.

Ali ja hronično ne verujem vlasti, zato pokušavam pa ukažem ljudima šta treba raditi makar “zbog svog dupeta”.

Dejan
Gost
Dejan

otpisani
eva ja sam prvi često “uzimao motiku u ruke” tj borio sam se za pravdu i rezultat je da su mi se mnoge budale podsmevale i napadaei, takvi su najobičnije prodane duše. A jesu li te prodane duše prepoznate kao takve? Ja vidim da se prema prodanim dušama mnogi odnose na fin i pristojan način i čak da te prodane duše ne smatraju prodanim dušama. Tako da pozivanje na neko jedinstvo i pokretanje zajedničke akcije nema smisla dok smo okruženi budalama i prodanim dušama.

Dejan
Gost
Dejan

Shumadinac
taman sam pomislio da se složim sa tobom u napisanom kad ti sve pokvari tvojim zadnjim pasusom o vakcinaciji. Šta si se uhvatio za tu vakcinaciju kao pijan plota? Ti si pokupio to uverenje da je vakcinacija dobro rešenje i naš jedini spas. Da li trebam da detaljno obrazlažem štetnost vakcinacije? Ti ako hoćeš da je primiš ti je primi, mogao bih da kažem i ako hoćeš da skočiš u bunar onda skoči, ali je to tvoja odluka i samo tvoja. Ja ne bih primio ni Gejtsovu ni Putinovu ni Kinesku vakcinu a ni našu u sopstvenoj režiji ne bih primio. I nemoj pozivati da je vakcinacija spasonosno rešenje. Vakcinacija je sredstvo kontrole. Imuni sistem je taj koji je odbrana od virusa. Ako si upropastio svoj imuni sistem onda si napravio najgoru stvar za sebe. Ako održavaš svoj imuni sistem na najvišem nivou onda ti vakcinacija neće ni pasti na um.

shumadinac
Gost
shumadinac

Oprosti mi Dejane, biću sada grublji ali ne zato što želim da te podcenim već nemam bolji način da ti objasnim – nemaš dovoljno ni znanja ni iskustva da bi doneo kompleksne zaključke. To je generalno problem mlađih generacija koje misle da su “uhvatile Boga za bradu” a znanja nemaju jer “nauka ništa ne zna”. Međutim, stvarno sam razočaran da većina ne čita kompletan komentar već izdvaja samo ono što im odgovara. mnogo puta sam pisao na ovu temu da bi uporno ponavljao kako “jedini spas vidim u vakcini”.

Geopolitiku sam počeo da komentarišem pre desetak godina još na Advance-u i tada sam piso ne neminovnosti konfrontacije Istoka i Zapada i izvesnom biološkom ratu kao delu te konfrontacije. Iako je tamo tada atmosfera bila mnogo kulturnija nego ovde danas ipak su se mnogi na tu tvrdnju smejali: “pa zar ne vidiš da je to sve isto, i Istok i Zapad, gde će Putin da udari na “naše zapadne partnere”, Kina je kapitalističkija od Amerike…” Pa ipak, danas već vidimo tu konfrontaciju a i biološki rat je u toku (juče-prekjuče sam objasnio da postoji mnogo oblika ovog ratovanja). Dajle, isuviše sam dugo u geopolitici da bi se komentar samo “preletao”, moraš malo i da razmisliš o njemu a ne da odbacuješ sve što se ne uklapa u tvoj stav – ako hoćeš nešto da naučiš.

Zašto insistiram na pitanju vakcinacije? Da li si video kako nam je ovaj, ne previše opasan, virus promenio život poslednjih par meseci? Zamisli kako bi izgledalo da nas zadesi neki stvarno opasan! Shvati da su u stanju da kreiraju viruse po željenim osobinama, da mogu da naprave takav da ni ekstremna izolacija ne pomaže (u amaterskoj varijanti, naravno) i da protiv toga nemaš izbora nego da se štitiš vakcinom. Zaboravi ospice, zaboravi koronu – pistiće nam nešto mnogo gore od ebole, samo je pitanje vremena. Slobodno nek se smeju kao što su se smejali pre 10 godina na moje komentare ali smeh može da prisedne. Ja insistiram na pravovremenoj akciji dok još imamo izbora jer vreme za akciju je ograničeno…

Dejan
Gost
Dejan

cenjeni kolega shumadinac zahvaljujem na opširnom izlaganju. Mi se ovde kosimo po pitanju vakcinacije. Ja razumem šta ti pričaš. I ja uporno kažem – ako ti hoćeš da se vakcinišeš možeš slobodno to da uradiš. Tvoj život je tvoja stvar i tako treba da bude, slažemo se… Ovaj slab virus nam je promenio živote zato što je elita to napravila, ne zbog same opasnosti tog virusa. Virus je samo izgovor, i sad se pokazuje ne mnogo jak izgovor, za sve karantenske i ograničavajuće mere na planeti. Elita može i pustiti neki zaista smrtonosan virus koji će desetkovati planetu, kako kažeš. Ali kakve to veze ima sa vakcinacijom?. On će desetkovati stanovništvo pre nego što će vakcina doći. Onda će se vakcinacija uzeti kao spas za one koji su preostali. Znači elita te ubija i elita te spašava ako nekim čudom ostaneš živ posle takvog smrtonosnog virusa. I ti kažeš da se treba oslanjati na vakcinu od elite? Ja ću sam da se brinem o sebi i svom zdravlju i svom imunitetu a najgore što bih mogao da uradim je da pustim elitu da se brine o meni. A ti upravo hoćeš da pustiš elitu da se brine o tebi. Razumem tvoje postove o geopolitici i najčešće se slažem sa njima, nekad kažem i da si sjajno napisao, ali u vezi vakcinacije mi nije jasno tvoje vidjenje. Ti kao da hoćeš da se vakcinišeš od svih bolesti unapred da bi bio “zaštićen”? To nije moguće, znaš i sam. Em elita može uvek pustiti neku novu bolest em te vakcine nisu baš efikasne. Najispravniji način je jačanje svog imuniteta i vodjenje zdravog života. E sad – da li ja to primećujem da ti nemaš poverenja u svoj imunitet, u svoje zdravlje pa onda tražiš poverenje u vakcinama?

shumadinac
Gost
shumadinac

Dejane, tvoje insistiranje na imunitetu mi govori da ili ništa ne znaš o temi ili delješ po svome ne želeći da se zamaraš činjenicama. Ovde kažu da virus ima delove HIV-a – odličan primer. Da li misliš da bi te jak imunitet zaštitio od inficiranja? Ako si baš siguran mogao bi mnogo da zaradiš kladeći se u to.
Ovde se više puta pisalo i o španskoj groznici – da li ti je poznato da su najgore prolazili maladi ljudi u top formi dok je starijima virus mnogo manje štete napravio? Šta je u tom slučaju sa teorijom “dobar imunitet i siguran si”? Doktori se uglavnom slažu da upravo prejak imuni odgovor pravi najviše štete kod korona virusa (bar kod mlađih ljudi).
Nemam loš imunitet, aktivniji sam i zdraviji od 90% vršnjaka ali sam svestan ograničenja i mogućnosti što i tebi savetujem da ne budeš neprijatno iznenađen.

Takođe me čudi tvoje insistiranje “da vakcine pravi elita”. Je li to neka ultra-moderna tehnologija koju imaju samo retki? Nije, mi smo u “staroj, truloj” državi odlično vladali tom tehnologijom i vrlo brzo bi to ponovo mogli ako se vlasti odluče na taj korak. Cena opreme i svega ostalog potrebnog se ne može porediti sa ekonomskim gubicima zbog izolacije tako da je ulaganje sasvim opravdano (o eliminisanju moguće zloupotrebe da ne govorimo). Međutim, da naglasim po ko zna koji put, ja nisam pobornik vakcinacije, ja je smatram nužnim zlom i samo kao krajnje rešenje, rešenje koje je bolje spremiti na vreme nego biti prinuđen da uzmeš šta ti se da.

p.s. Što se korone tiče još niko nije objasnio kako će vakcina biti efikasna proti virusa koji neprestano pravi nove sojeve.

Dejan
Gost
Dejan

Poštovani kolega shumadinac ko su vlasnici tih farmaceutskih kompanija koje prave vakcine? Elita. Nije ultra moderna tehnologija već je u pitanju koncentracija kapitala u osetljive grane farmaceutskog kompleksa. A ti bi da udješ u to područje slobodan? Kolega dugo si u geopolitici pa znaš kako stvari stoje. Proizvodnja vakcina je koncentrisana u rukama elie. A vlasti ne mogu da se odluče na taj korak iz više razloga – ali najbitniji je taj da elita drži vlasti i dominira nad njima.
A što se tiče imuniteta – to je jedino što će me zaštititi od inficiranja. Navodio sam nekiliko puta primer profesora Arnolda Ehreta koji je pred doktorima popio ampulu u kojoj je bio virus kolere. Ništa mu nije bilo na zaprepašćenje svih prisutnih. Ali je on očistio svoj organizam isharnom i postom a i svesnim načinom života. Tačno je da je španska groznica uticala na prejak imuni odgovor organizma. Ali kakav je to primer? Ne trebamo imati snažan imunitet jer ako dobijemo špansku groznicu on će reagovati prejako i umerećemo? Sem toga tu je i pitanje svesti i dominacija uma nad telom. Ako te ta tema interesuje mogu ti preporučiti neku literaturu.

shumadinac
Gost
shumadinac

Dejane, ljudi koji VERUJU gotovo uvek usvajaju stvari nekritički. Kad već pominješ Ehreta kakvu si proveru napravio, da li je uopšte bilo moguće proveriti:
1. da ji to zaista bila bakterija (nije u pitanju virus) kolere, da li je eventualno bila umrtvljena (umrtvljene bakterije i virusi se koriste kao oblik vakcine)?
2. da li je predhodno bio vakcinisan?
3. ko je izvršio proveru toga (ako je uopšte), da li je možda imao lične koristi od te demonstracije…

Sam nastup koji opisuješ je vrsta performansa sa nekim ciljem tako da je manipulacija sasvim verovatna. Iako mađioničarske trikove vrhunskih mađioničara ne uspevam da provalim ipak znam da to nije realnost. Takođe ne isključujem mogućnost da je sve realno – nemam dokaze ni za jedno ni za drugo ali sumnja postoji. Takođe je sasvim sigurno da postoje ljudi koji su toliko u stanju da utiču (kontrolišu) svoju energiju da su u stanju da se izbore sa svim bolestima ali takvi ne prave YouTube kanale…

Dejan
Gost
Dejan

shumadinac Ehret je živeo pre 100 godina. Za tu informaciju da je ispio bolest kolere sam pročitao u jednoj knjizi. Pojedinosti ne znam, ali nije bio vakcinisan, a za detalje provere nije opisivano. Razumem tvoju skepsu. Cilj je bio da se dokaže da čisto telo neće da se zarazi. Evo ti jedan deo iz knjige Arnolda Ehreta gde on govori o sebi… S 18 godina sam obolio od teškog bronhijalnog katara (upala sluznice), što je bilo tim više zabrinjavajuće kada je moj otac umro od tuberkoloze pluća. Moj brat je kasnije u 32. godini života podlegao toj istoj bolesti. Nakon ulaska u vojsku, otpustili su me poslije 10 mjeseci zbog srčanih smetnji I rastrojenosti živaca (neurastenije). U 30. godini zdravlje mije bilo potpuno narušeno pojavom kronične upale bubrega. U međuvremenu mi je majka umrla od vodene bolesti. U 9 godina sam obišao 24 liječnika, specijalista, profesora, naturopata, posjetio toplice, lječilišta i Kneippova lječilišta. Poboljšanja je bilo, ali samo na kratko. Upravo zato sam otišao u Berlin studirati vegetarijanstvo, slušao sam medicinske kolokvije, fiziologiju (znanost o funkcijama organizma) i slične predmete – i sudjelovao sam na tečaju za naturopate. Eksperimentirao sam s gotovo svim i svačim, čak i s ozloglašenim metodama liječenja i već sam bio potrošio hrpu novca na svoje zdravlje. Opet sam doživio slom. Bio sam na rubu očaja ijednom nogom u grobu. Bio sam sam i odlučio sam isprobati hranu za bolesnike na smrtnoj postelji, koja se rugala svim uvriježenim mišljenjima. Prvo sam munjevito napredovao, zatim su nastupile slabosti koje su mi oduzele vjeru i pouzdanje. Sve sam doživljavao kao veliku prepreku koju do sada gotovo nitko nije nadišao, a pogotovo ne teški bolesnici. Opet sam pao. Ta se “drama” odigravala više puta dok se nisam odlučio za kuru na Kapriju koja je jedina valjala. Tek nakon što sam riskirao život, spoznao sam istinu i postao siguran te nadišao sve sumnje. Sve se okrenulo na dobro. Od bolesnika sam postao novorođeni mladić. Moje tjelesne snage i duhovne sposobnosti su nadmašile one najbolje iz mladosti. Pješačio sam i vozio ture biciklom koje kao 20-godišnjak nisam mogao izdržati. Jednom sam izdržao 56 sati bez spavanja. Na Kapriju sam se izlagao najjačem suncu u kolovozu bez šešira i bez posljedica. Pred otprilike 20 svjedoka sam trčao maraton 2h i 15 min bez značajnijeg povišenja pulsa. Podnosio sam najveće temperaturne oscilacije bez imalo nelagode. Namjerno sam se kretao područjem gdje je vladala malarija, iako me je tamošnji liječnik odvraćao od toga, i ništa mi se nije dogodilo. Puis je ostao ispod 50 unatoč izlaganju bakcilima, malariji i tropskoj vrućini, a puis moga prijatelja s kojim sam zajedno bio na kuri čak ispod 40. Prilikom jedne nesreće sam bio ranjen, ali gotovo da nisam osjetio nikakvu bol i rana je začuđujuće brzo zarasla, bez upale. Ozlijedio sam se na neki oštar predmet, ali krv nije curila. Rana se odmah zatvorila grušanjem krvi. Moja sijeda kosa je opet postala tamna i bujna, a do prije 10 godina me je mučila “suvremena bolest” – opadanje… Pročitaj više »

shumadinac
Gost
shumadinac

AvatarDejan Ž.
Ranije sam bio skeptik a sada sam siguran – u pitanju je fanatizam koji graniči sa verskim fundamentalizmom. To je tako očigledno i ako želiš lako ćeš napraviti paralele.
Čovek je potpuno u pravu što se tiče filozofije ali je pristupio problemu krajnje fanatično što njegove tvrdnje o postignutim rezultatima (i predhodnom stanju) stavlja pod veliki znak pitanja.

Moj ti je savet da bežiš od ekstrema jer ćeš sigurno otići pogrešnim putem. Onaj ekstrem o koleginici i 9/11 si lepo identifikovao jer je u suprotnosti sa tvojim stavom a ovo si prihvatio jer ti “prija”.

Dejan
Gost
Dejan

Ekatrem je što čovek vodi zdrav život? E ovo mpram zapamtiti… Shumadinac ovde grešiš sto posto. Za vakcine te donekle i razumem ali za ovo samtram da su duboko u tebi predrasude.

deki
Gost
deki

Ako je poznato da su vecinom tvorci takvih vakcina,ljudi koji se zalazu da max 6 milijardi ljudi mora biti na svetu,ne bi cudilo da bi u ovoj vakcini bilo zaista segmenta pomoci za nekih 40%,primalaca ali da bi bilo i nekih skrivenih dugmica za ostalih 60% primalaca,i to kada se pritisne takvo dugme bice eno ga umro od srca pero iz smedereva,ili sancez iz barcelone,smit iz nemacke itd itd….
ko zna kakav paprikas bi bio u njima?
i kakvi sve daljinski okidaci?
ne verujem im ni rec!

NERMANA
Gost
NERMANA

KAKVA VAKCINA, DA SU HTJELI VEĆ BISMO JE IMALI… SIGURNO ČEKAJU ŠIRENJE TRŽIŠTA… KINA UKLONILA SVOJIJH 100 MILIJARDERA SA TRŽIŠTA. SVE JE TO PRORAČUNATO I KADA I KAKO I KOME …

Zigi
Gost
Zigi

Shumadinac, dosta toga si rekao točno, jedino dio o mogućem puštanju sve gorih varijanti bolesti pa onda je cijepivo jedino riješenje. je diskutabilno. Zapravo, ako te žele učiniti bolesnim , onda im je i cilj da te uklone, a ako ti zatim nude spas u obliku cijepiva onda je dosta izvjesno da je poanta u cijepivu. Doista su ovakvi dijalozi iz domena urota , međutim i cijela situacija u kojoj smo se našli ne dijeluje prirodno i vjerojatno svakog tko promišlja zagazi u to minsko polje.Mora se priznati da je ovih desetak godina strašno puno stalo vladama da nas cijepe što opet poučeni iskustvima da postoje mnoge bolesti koje se (karcinomi, srčani/moždani udari , dijabetes , itd) zapravo ne ljeće (već uklanjaju simptomi i eventualno olakšavaju posljedice) isti taj sustav previše ne zabrinjava.

shumadinac
Gost
shumadinac

Zigi, da ponovim – biološko ratovanje može imati razne oblike i razne ciljeve koji mogu biti kombinovani – više ciljeva istovremeno.

Z.A.
Gost
Z.A.

Dejane razocarat ces me u svezi polemike o vakcinisanju koju stalno ali stalno propagira Sumadinac . Sumadinac s tim stavom blizi je Gejtsu nego meni a nadam se i tebi.

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo

Oprosti, meni se čini kako tebi ništa nije jasno. Oni koji prave planove vrlo dobro znaju što rade, a njihova najveća moć je kontrola umova odnosno obrazaca po kojima ti umovi funkcioniraju.
Prvo što treba napraviti je osloboditi um pa tek onda razmišljati o proizvodnji cjepiva.
Tek kad se oslobodi um može se razmisliti da li su i kakva cjepiva uopće potrebna.
Oni koji prave planove to rade stotinama godina unaprijed i sad bi ti odluku o cjepivu protiv aktualnog virusa donio u jedan dan bez da i razmisliš. Shvati kako su oni koji planiraju u prednosti kolko i mi ljudi nad ovcama kojima možemo upravljati sa sijenom, pašnjakom, žitom i vodom od janjenja do klaonice. Za shvatiti to, najprije je potreban slobodan um kako bi se taj um povezao sa višom sviješću.

NERMANA
Gost
NERMANA

GDJE IMA PARA IMA I PAMETI I ZNANJA , NAŠA POZNATA

Hogar strasni
Gost
Hogar strasni

Teorija zavjere ne postoji , zavjere i zlocinačke psihički bolesne kabala udruge postoje. Kissinger i aktivni rodjaci istog plemena su zlo na planeti. Bolesnici na strateškim položajima koji planiraju uništenja cijelih država preko ratova, cijepljenja, sadržajno zagadjenih TV kanala, novina. Tudja krv i patnja su njihova igra.
Urlanje o demokraciji i brizi za vaše zdravlje je znak da se sprema nešto gadno.
U vrijeme svinjske gripe bila je paranoja aktivirana u Švedskoj i rezultat je bio masovno cijepljenje . Pojavile su se komplikacije kod djece NARKOLEPSIJA I AUTIZAM. Gadni poremečaji .
Farmaceuske firme su bile oslobodjenje sve odgovornosti. Pamenom dosta i zato je Švedska sada “manje u panici” oko ove nove korona uzbune . Rezultat če biti masu otpuštenih, pražnjenje burzi, propast firmi. I ops nova cijepljenja po svijetu…

shumadinac
Gost
shumadinac

AvatarHogar strasni
Teorije zavere postoje kolega. Koliko god da si pristalica “politički paranormalnog” nešto ipak nećeš moći da prihvatiš – bilo da je to ravna Zemlja, vladavina guštera ili anorganskih bića, “hologramsko rušenje kula bliznakinja”… Niko ne može baš sve da prihvati jer u krajnjoj liniji toliko je tih teorija da ih ima i međusobno suprotstavljenih.

Uništenje celih država nije cilj. Šta bi time dobili – naselili bi “svoje stanovništvo”? Ne, cilj je napraviti robove od stanovništva osvojenih država, tako se radilo milenijumima a namere su ostale iste jer se ni mentalitet nije promenio.

Bitno je diskutovati o ovakvim pitanjima i stvoriti zaključke kako bi smanjili nepotrebno lutanje.

otpisani
Gost
otpisani

Nema od naših zaključaka ništa… sila se samo silom može dotući… ako želiš zmiju ubiti moraš joj glavu odsječi – to ti je zaključak!
(ali opet, tko će tu zmiju u ruke primiti?)

Kihot
Gost
Kihot

otpisaniotpisani Zmiju u ruke može primiti samo onaj koji joj je ravan i otrova se ne boji. Čovječanstvo ujedinjeno u znanju, ljubavi i istinskom razumjevanju bližnjeg svoga bi imalo takvu moć! Ali daleko, svjetlosnim godinama smo mi kao vrsta daleko od toga! Pa ljudi su pristali da ih se zatvori kao najgore kriminalce, evo u Bosni čitam i na 28 dana u sobu, a to nije ni zatvor, to je samica u kojoj oboli um a kako neće tijelo!!! A ljudi su pristali da ih se tako zatvori ne zato jer su empatični i štite svog dedu, susjeda ili majku! NE! Zato što su sebična ustrašena govna koja misle samo na svoju guzicu! Onda sa dalekozorima prate što taj susjed radi, da nedo bogo židovski nekamo ode kamo ne smije! Strah, jal, sebičnost, to je duh čovječanstva. Par nas tu jadnika koji se skupimo na portalu ne možemo ništa osim hrabro izginuti ili dopustiti da nas zatvore ako odbijemo cjepivo i pokažemo inat. Ali što nam sa ženama, djecom? Plaće mi kad zamislim kakav svijet im ostavljamo, gdje nam psihopati i pedofili rade kako i što žele. Teško je to sve. I nema nam spasa. Doslovno van meteora da nas sve zajedno dokusuri ili Mesije, Krista da nas nadnaravnim izbavi, tugo moja.

weifnviwerifnigverugvntrvwsergwe
Gost
weifnviwerifnigverugvntrvwsergwe

Jel netko spomenuo asteroid, taj ja na pravom putu……………..

otpisani
Member
otpisani

Kihot
Kud li nam sreće kada bi išta od onoga što si napisao mogao pobiti… na žalost, u pravu si !

mislim
Gost
mislim

Kihot nemoj da te tuga savlada .
da daleko smo, ali kao pojedinac , ću pokušati sebe dovesti znanju, ljubavi i istinskom razumjevanju bližnjeg svoga .

Dejan
Gost
Dejan

ispravka shumadinac – holografski udar aviona u kule bliznakinje. Rušenje je bilo stvarno i to posle sat vremena od udara aviona, i to sa kontrolisanom eksplozijom. Ali avaj, kako sam se ja iznenadio koliko ovde ima komentatora koji veruju da nije ni bilo udara aviona već je to bio hologram u direktnom prenosu. Nije ni čudo što ravna zemlja ima toliko pristalica.

Piretis
Gost
Piretis

Malo je ljudi sa ovih naših prostora koje uvijek treba čuti i o čijem mišljenju razmisliti. Jedan od takvih je Zlatko Dizdarević.
I ako sve što je rekao ispari i zaboravi se jednu bi misao svakako trebalo zapamtiti: “Dva su rješenja: Ili se potruditi da ti zapisi budu drugačiji, mada je pitanje dali se sa nama ovakvima to više može. Ili neće biti nikoga da čita, a svijetom će ispočetka hodati stvorenja koja ne znaju čitati.”

Dejan
Gost
Dejan

Šta duboka država želi da sakrije o korona virusu – dr Šiva

https://www.youtube.com/watch?v=2nr-mKRNXIM

PeroTunguz
Gost
PeroTunguz

KAO U ONOJ PJESMI PRVE BOSANSKE PJESNIKINJE (Umihana Cividina): Sarajlije iđu na vojsku protiv Srbije
u kojoj pjeva o sarajlijama koji idu da guse srpski ustanak protiv turske (koja ih je uzgred receno samo 20 godina poslije izdala)
Za racun velike osvajacke imperije idu da se tuku s bracom srbima.

Kako tada tako i danas, ova dvojica sanjaju da ce USA imperija smijeniti Dodika i Covica i natjerati Srbe i Hrvate da budu Bosanci.
Zao mi ovih bosanaca, vec 200 godina se tuku za racun imperija u raspadu, s nadom da ce im zauzvrat pomoci da podjarme bracu hriscane OPET.

Pipistrella
Gost
Pipistrella

Mislim da smo svi više manje izrekli svoja viđenja na ono što nam se trenutno dešava. Ima onih koji bezpogovorno vjeruju ono što im se servira po medijima, ima onih koji znaju zagrepsti ispod površine i donekle pojmiti što se dešava ‘iza ogledala’, a takvi su uglavnom ili ignorirani ili ismijani jer su to sve ‘glupe teorije zavjere’, a ima i onih koji znaju da stvarnost nije onakva kakva se čini, ali se jednostavno iz konformizma ili straha priklone većini. Veliki broj ljudi koje znam zapravo spadaju u tu treću kategoriju, tj mišljenja su :ok, nešto se iza brda valja, al ko što mi sad tu možemo, ostajemo doma i čekamo da prođe. Ja sam većinu stvari zaključila promatrajući svijet oko sebe. Još prije dosta godina kad sam putovala po Italiji, a prije nego je nas zahvatio val konzumerizma i gluposti, čudilo me kak je nacija s toliko bogatom kulturnom prošlošću postala toliko tupava. Neki blesavi showovi na TV-u, sa nekim ljigavim starkeljom i nadobudnom polugolom starletom, ljudi zakeljeni za ekrane koji se smiju debilnim forama, big brotheri, skrivene kamere, reality showovi…ostala sam u šoku. Ubrzo je i to do nas došlo i postalo dio svakodnevnice, a pojavom raznih društvenih mreža, i svakakvi polupismeni ‘influenceri’ (mrzim tu riječ)…Uglavnom, znam da mi je još tada u Italiji, iako sam bila skroz mlada i nije mi zanimalo ništa osim putovanja i provoda, preletilo glavom kak netko namjerno zatupljava ljude besmislenim sadržajima. A to je samo jedan mali primjer.. Jedno vrijeme sam živjela u Turskoj i vidjela sam kako je lako kad si na vlasti blokirati sve ono što ti ne paše, a sve što se dogodi isfrizirati u svoju korist. Kad šaljem svojim prijateljima iz Turske neke članke koji nisu u skladu s onim što bi pasalo vlasti, oni ih jednostavno ne mogu otvoriti, sve te stranice su blokirane u Turskoj. Kod nas je još privid demokracije i nema toliko cenzure, bar ne one očite. Tu i tamo nam bace neku kost da žvačemo kao što je sad za ovu koronu hrpa znanstvenika koji svako trubi svoje, pa sad ti raspoznaj žito među kukoljem.
I kad sve zbrojiš, upravo radi pasivne, izmanipulirane i zatupljene mase je sve ovo moguće. Imaš većinu ljudi koji ne znaju razmišljat svojom glavom, ali uljuljani su u svoju rutinu gdje im materijalne stvari omogućuju koliko-toliko lagodan i bezbrižan život, e sad tu naglo dodaš dozu šoka i straha, smućkaš i eto ti mase za modeliranje.

otpisani
Member
otpisani

👍👍

Zigi
Gost
Zigi

Ova izjava Kissingera o krdu i cijepljenju bi trebalo malo bolje objasniti i to od strane g. Dizdarevića , to jest dali on stvarno posjeduje takav dokument ili je to rekla -kazala. Prema informacijama koje se mogu po tom pitanju naći na netu radi se o lažnoj objavi 3.4.2020. na nekoliko facebook stranica , a jedana od tih je i od izvjesnog “Craig Muhammad”. Kissinger je jedan mračan lik , ali ovo je previše i za njega , a takva izjava ako je stvarna ne može proći bez istrage.

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo

Nije previše za njega, postoje njegove knjige iz kojih je izvučeno na stotine citata i ovaj uopće ne odudara od njih.

Zigi
Gost
Zigi

Spacevoodoo!
Moguće , ali opet ako si pročitao moj komentar bilo bi dobro da onda i izneseš neke od tih izjava koje se ne mogu tumačiti dvojako kao što je ova iz samog članka. Moram se ponavljati i reči da je dotični američki vječni savjetnik opasan lik , ali nije ni toliko blesav da ovako “Va banque” blebne takvu izjavu. S toga bilo bi poželjno iznositi fakte , a sve ostalo ide na vodu upravo zločama koje to lako onda proglase “eto još malo teorija zavjere” i takve može se reći “lažne vijesti” (nema pisanog traga niti svijedoka koji bi to potvrdio) im služe kao argumenti. Nadam se da nije i Dizdarević to izvukao iz rukava, s toga bi bilo jako dobro da to pojasni!

Ostap Bender
Gost
Ostap Bender

Ima gomila sličnih citata. Ne samo Kisindžera.

Recimo, ECO-92 EARTH CHARTER:

„Садашњој огромној пренасељености, далеко већој него што свет може да поднесе, не може се одговорити будућим смањењем наталитета због контрацепције, стерилизације и абортуса, већ јој се данас мора одговорити смањењем броја тренутно егзистирајућих. То мора да се уради на било какав начин.“

Nekdo.
Gost
Nekdo.

Nije to nešto novo. Ta se izjava Kissingeru predbacuje već godinama a isto tako je godinama pobijana. Ja sam također tražio neki vjerodostojan dokument ili izjavu u vezi toga i nisam ništa pametno našao. Doduše nisam si uzeo previše vremena za detaljniju istragu ali valjda bi do sada već isplivao neki dokument?

Je li izjava istinita? Moguće ali treba to i nepobitno dokazati.

Z.A.
Gost
Z.A.

Nekdo. Sta ti mislis od koga je ucila zanat Medlin Olbrajt? Vjerovatno treba istraziti i njenu izjavu u vezi opravdanosti sto su poumirala iracka djeca .

Hogar strasni
Gost
Hogar strasni

ODGOVOR ŠUMADINAC
Mislim na zločinačko vračanje Libije i Iraka u kameno doba. I Sirije…
Pogubljenja njihovih vođa….užas.
Demokracija ???? Assad must go? A gdje če na bausrellu u Njemačku? Miljoni migranata prema EU ?

Sale
Gost
Sale

Izazivam sve koji su pročitali ovaj tekst da nađu izvor ovog Kisindžerovog citata, bilo gde na svetu, na bilo kom jeziku, u bilo kojoj formi, na bilo koji način. Da se razumemo, o Kisindžeru mislim sve najgore. Ali ne mislim da je gluperda. Lud da, psihopata i zločinac da, ali ne gluperda. Izjaviti ovako nešto ogoljeno nema nikakvog smisla iz njegove pozicije. Kao kada bi ubica držao govor koga će i kako ubiti, svestan da će o tome ostati evidencija. Toliko o Zlatku. O njemu mnogo gore od navođenja ovog citata govori sama njegova biografija kojom se, izgleda, ponosi. Novinar, političar, nagrađivan, odlikovan… Rokajte minuse, ali zaista pokušajte da nađete izvor citata. Ionako smo svi u zatvoru, vremena bar ima.

otpisani
Gost
otpisani

“politifact.com/factchecks/2019/jun/25/facebook-posts/henry-kissinger-never-said-once-herd-accepts-manda”

Evo Sale, doduše ispada da je to “rekla-kazala” …
No, znaš onu staru -” gdje ima dima ima i vatre”
(nisam pročitao sve do kraja jer nemam vremena ali mislim da je to ono što si tražio?)

Mercury
Gost
Mercury

@ Sale

Neki ipak rade u zatvoru pa nemaju toliko vremena.
Ali ja bih tebe zamolio, ako ne radiš pa imaš vremana, da pronađeš akcije koje su odrađene na temelju ovog dokumenta:
“Implications of Worldwide Population GrowthFor U.S. Security and Overseas Interests(THE KISSINGER REPORT)December 10, 1974” – prvo je pitanje zašto je to bio tajni dokument sve do sredine 90tih, a drugo pitanje je koje su to akcije oni financirali jer unutra ne piše.
Hvala.

hiber
Gost
hiber

@L.R.
Ovakav članak ishlapljelog Zahira bio je očekivan kad vam se javio onaj donfeng iz kineske anbasade, pa ste mu se javno ispričavali, buncajući o nekakvoj nepristrasnosti. Čovjek je očito ishlapio. Bunca o nekavih 50% bogatava koji pripada 6% Amerikanaca. A mi došli da 90% bogatvstva pripada 1% stanovništva, ako ne 0,1%. U obiteljskoj podjeli kInezi su svedeni na milijardu digitaliziranih robova, a amerikanci na žitelje zemalja trećeg svijeta kao topovska žandarska hrana. Dovoljno je viditi na što im liči infrastruktura, da ne govorimo o zdravstvu i većini školstva. Ona priča o “uništite Kinu” je još smješnija.Već sam objasnio kako su Kina i USA sklopili brak 1971 godine i što je tko dobio u miraz. Tako da im je ova brakorazvodna parnica uglavnom, za promatrače, mučna i zamorna. Dosta nam je i Severine.

Stock
Gost
Stock

Ovo je jedan od rijetkih novinara sa nasih prostora koji jos uvijek mogu i smiju pisati bez direktive ic CK. I kojemu vjerujem. Medjutim, malo mi je cudno da ne primjecuje jednu, po meni, bitnu cinjenicu. Borba oko prevlasti u Rimu je u punom jeku. Cezar Trump mobilise mase i javno ih poziva na ulicu, a sto nailazi na sirok odziv. I ti ljudi izlaze na ulicu pod punom ratnom opremom, gledam na TV-u. I ne kriju lica, sto je bilo za ocekivati. Znaci, nisu placenici iz Moldavije, Ukrajine, Gruzije ili sta ti ja znam odakle, nego ljudi sa imenom i prezimenom koji se lako mogu identifikovati. No, oni se ne boje. Ili su ludi. Istovremeno u provinciji se cuju znaci protesta i neslaganja sa onom drugom stranom u Rimu. Onom koja je protiv Cezara. Tako, opet na TV-u, DRZAVNOM, vidim pobunu u Australiji koja trazi, sa visokog DRZAVNOG nivoa, da se ispita WHO zbog ove uloge oko Corone. A sto je pokrenuo Cezar sa svojim povlacenjem finansiranja WHO. Dakle, ako uzmemo u obzir samo ove dvije cinjenice, postaje jasno da se sukob podize na jedan puno veci nivo. Gdje jos uvijek imamo sansu jer nas nisu bacili na front da pucamo jedni u druge. Mada ni te bitke nisu iskljucene, kako bi rekao idol nekih ovdje. Kaze Dizdarevic: “Kako će sve ovo izgledati nekom drugom ko za deceniju ili dvije bude čitao zapise iz današnjih dana. Dva su rješenja: Ili se potruditi da ti zapisi budu drugačiji, mada je pitanje da li se sa nama ovakvima to više može. Ili neće biti nikoga da čita, a svijetom će ispočetka hodati stvorenja koja ne znaju čitati. Pakosnici kažu da bi ova druga varijanta po prirodu bila bolja.” Druga varijanta ce doci neumitno ako propadne prva. Jer prva je u toku. Ovaj proces je nezaustavljiv i to je TO. Kako ce zavrsiti? Volio bi da znam, ali jednostavno – ne znam. Pokusavam analizirati, upotrebljavati logiku, iskustvo, znanje koje sam stekao, vasa iskustva i misljenja koja ste pisali ovdje. I dzaba…ne znam! Ali ja na sve ovo gledam, u svijetlu ovog virusa, ovako. Hajde zamislite na trenutak sljedece… Zamislite se kao bakterija koja zivi u vasem organizmu, negdje oko bubrega, na primjer. I to specificnog, jednog malog dijela bubrega. I da ste Dobra Bakterija. Zajedno sa milijardama drugih Dobrih Bakterija radite svoj posao…da vas dio Bubrega, hajde da ga uslovno nazovemo Zemlja, radi bez problema i kako treba. I to radite generacijama…jedna bakterija umre, druga se rodi…taj dio Bubrega, Zemlja, radi ko sat. I vrijeme prolazi. Dobre Bakterije se radjaju i umiru, prolaze milenijumi bakterijskih vijekova. (sada se vratite u vase sadasnje stanje i kontajte da je proslo samo nekoliko mjeseci ili godina). Mozete ici i dalje u ovom experimentu i poceti istrazivati vas Bubreg, hajde da ga nazovemo Mjesecev put. Ili Izlaz iz Debelog crijeva, u narodu poznat kao Supak. Nazovimo ga Crna rupa. Ili filozofirati o postanku i Big Bangu koji moze biti udarac spermija naseg oca u jajnu celiju… Pročitaj više »

kdk
Gost
kdk

Big bang nije nastao ni iz čega, ništa će se pretvoriti u big bang…
Zvuči konfuzno?! Pa i nije…
Sam sa sobom sam odavno riješio problem trodimenzionalne percepcije i linearnog vremena, skromno (pred)znanje mi ne dozvoljava da se jako duboko upustim u kvantnu mehaniku, fiziku…ali sam i skromnim znanjem i velikim trudom dobio odgovore na neka pitanja. Naravno, odgovori mogu biti i pogrešni…
Kažu da je tvar neuništiva i da prelazi iz jednog u drugi oblik i da ne može biti istovremeno na dva mjesta. Isto tako, dogodio se paradoks po pitanju “božje čestice” gdje se “istovremeno” pojavila na 2 mjesta…i gdje dobar dio trodimenzionalne znanosti gubi tlo pod nogama.
U Boga (stvora, stvoritelja…kako god) ne vjerujem. Siguran sam u njegovo postojanje i ne trebaju mi “znanstveni” dokazi, sama ravnoteža je dokaz da je sve oko nas kreirano. Sve što je kreirano ima neku svrhu (hrana, piće, energija…zabava:) )
Najžešći fajt se događa u nama nevidljivom spektru, ezoterija (koja to i nije više jerbo je dokazivo da i nakon smrti mozak još radi) radi punim kapacitetom i sve je spirala bez kraja i početka (u ovoj dimenziji) 🙂
Dalo bi se jako puno pisati ali sve nas hebe ovo linearno vrijeme koje curi 🙂
p.s. piši, ne budi lijen, imaš sjajne premise ali kao da se bojiš zabiti gol jer ćeš (sigurno?) biti neshvaćen. Pa što?! I(onako nije sve za svakoga.
lp

Nekdo.
Gost
Nekdo.

Fraktalna geometrija. Isto tako možeš zamisliti, da je sunce atom, planete elektroni i tako dalje. Jer kao između zvijezda i između atoma je ogroman “prazan” prostor. Ili tko garantuje da nismo isti ko likovi iz igre The Sims? Da se nalazimo u nekoj vrsti simulacije? Tko upravlja simulacijom? A tko je taj netko? Je li on isto samo lik iz simulacije? Ali uvijek ostaje pitanje gdje to završava? Tko ili što je onaj najviši entitet? Koji je najniži? Nisu više atomi. A tko može garantirati, da je to kvark? Iz čega je kvark? Ako je stvarno sve energija i nema materije, gdje se onda nalazi energija i što ju ograničava?

Postaču vegetarijanac. Idem potražiti neki reality. Pa da vegetiram malo kao i većina oko mene. 🙂

istrazuj
Gost
istrazuj

Stock, Kolega, meni ova tvoja teorija izgleda vise naucna nego “Big Bang” (kojeg je i onako “izumio” jezuitski pop Lamentr …cisto da se zna – ko nam kroji tzv “nauku”). Takodjer, licno mislim (a ponukan ovom pricom od Dizdarevica – o citanju) – da upravo u starim spisima – ima dosta informacija koje su nam prakticno date, ali milenijumi indoktrinacije, “nauke i teologije” (namjerno zajedno!) – naprosto ucinili su svoje. Dakle, za razliku od mnogih religioznih vjernika – ja licno – vjerujem (za razliku od njih!) da je svaka rijec u zidovskoj Torah (tzv “stari zavjet” u tzv “Bibiji”) – apsolutno tacna. Sta vise nedavno sam pokusao opet uraditi experiment – pa rijec “elohim” prevesti na engleski i tako provrtiti par puta… ISTI experiment napravio na CIOgoogle prije nekoliko godina. Tada su uvijek hebrejski znaci – za prevod imali “elohim” – dakle NE lazni prevod “Bog”… E… sada na CIO-google (i vjerujem i CIOpediji) – to vise nije slucaj 🙂 Prevodioc ti sa zidovskih znakova da prevod “Bog”… (Bijedno da bjednije ne moze biti!) . Elem, citajuci Torah – ali bukvalno vjerujuci SVAKOJ rijeci (one pogresno prevedene – vratis na staro!) – svako moze zakljuciti da je kreatura zvana JHVH (neki ga suludo zovu i “Jehova” ili slicno) … takodjer – samo KREACIJA! Jasno je svakom ko iole cita Torah – bez upliva budalaste “teologije” – da ta kreacija zvana JHVJ – NIJE i Kreator! Naprosto to je nemoguce iz svakog slova Torah! On je samo jedan “ratnik”, a jasno je da bas kreacija koja se identifikuje sa “ratnik” – nije i ona koje ce klonirati/stvarati ljude! Naravno budalasti “prevodi” umjesto samo suglasnika koji su oznacavcali “elohima” zidova, koji je opisan u Torah – izmisljaju cak i kojekakve druge rijeci tipa “Gospod” isl… E sad – ta kreacija – bukvalno: – nema pojma ni sa cim oko njega… (more je stihova gdje se to jasno vidi, a cak cijela knjiga o Jobu – plasticno to i prikazuje)… – izuzetno je zao, opak, ohol, sebican, pohlepan na pare-djevice-moc, sujetan … prakticno ne postoji niti jedna jedina osobina da ta kreatura po bilo cemu ima ikakvu dobru osobinu….osim…. – … ako je za nekog to dobra osobina – JHVH je ratnik” i ima jaku “desnicu ruku”… I to je to. Dakle, viese nego detaljno opisano u zidovskoj knjizi – ta kreacija se mulja izmedju zidova, koji su prakticno njegova vojska za osvajanje teritorija – koje mu Elion (u budalastim “prevodima” Svevisnji – nije dodijelio – nego mu je dao iskljucivo Jakova, a onda je on 40 godina obucavao vojsku na Sinaju od placenika koje je kupio u Egiptu – za 7 tona zlata) – Dakle taj “elohim” JHV jeste minoran , ali i izuzetno ZAO! (Naprosto svaka slicnost te kreacije sa onim “neljudskim entitetom” koji vlada ovim Svijetom (koje Subaru zove “stvor”) – meni se cini – vise nego ocita.) … E sad – pored te kreacije “elohima JHV” – postoje i ljudske kreacije poput svestenika Mojsija (Muse) – koji su ne… Pročitaj više »

Stock
Gost
Stock

Drago mi je da vam se ova moja “priča” svida i vjerujte mi, kada pustite mašti na volju, sve neobjašnjive stvari mogu dobiti smisao.
Naravno, ne mozete to nikome dokazati onako kako se to danas trazi…matematikom, ponovljenim experimentima, svjedocima.
Ali imate slobodu da svojim pitanjima date i odgovor na jedan jednostavan nacin.
Da, umjesto da se dignete na nivo naseg Univerzuma sa 5% iskoristenosti naseg mozga i da ništa ne razumijete, da se spustite unutar sebe, na nivo bakterije ili atoma i sa istim mozgovnim kapacitetom postanete Univerzum.
Kada se vratite nazad i ovaj Univerzum postane puno razumljiviji. I prihvatljiviji.

ventilator
Gost
ventilator

A ONDA ĆE NEKI REĆI DA SVE TE PREZENTIRANE IZJAVE AMERIČKIH I ZAPADNIH, EKONOMSKIH, POLITIČKIH I FILOZOVSKIH GURUA, NEBULOZE O TEORIJAMA ZAVJERA, A ŠTO SU DIZDAREVIĆ I JAKIĆ OBRADILI U NJIHOVOJ KNJIZI “ISTINA IZA VRATA”. NISU TO NEBULOZE NEGO JEZIVA STVARNOST KOJA NIJE UŠLA KROZ PROZOR NE.GO KROZ ŠIROM OTVORENA VRATA.JER JE KRDO TOLIKO POSTALO POSLUŠNO DA SAMO IDE U USKI KORIDOR DA GA SAMELJU PO ŽELJI ONIH KOJI SU MU IZGRADILI TAJ USKI KORIDOR.PRIJE NEGO SE UĐE U KORIDOR KRDO SE SATJERA U TOROVE. KAKO SE DOĐE DO TOROVA MOGLI BI NAUČITI OD ONIH KOJI SU ZAVRŠILI U HOLOKAUSTU. KAD SA JEDNOM UĐE U TOR TEŠKO JE POBJEĆI IZ NJEGA. ZATO JEDINO PREOSTAJE ….PAMET U GLAVU…I UPOTREBITI SVE MOŽDANE VIJUGE I SMISLITI KAKO POBJEĆI IZ TORA.

Becko
Gost
Becko

Urednik Oslobođenja do 1998 :-))).

Becko
Gost
Becko

Previše okružen Komsicima . Da je civilizacija trula to zna svatko s 3 čiste. Ali tito partija no no više .Moja sućut

basso
Gost
basso

Padaju Dodig,Bakir i Dragan? Malo morgen.

Bez brnjice
Gost
Bez brnjice

Djeco, slušajte starije koji još imaju moći i volje pratiti, analizirati i dati veliku sliku događaja u svijetu. Oni više nemaju što izgubiti, brinu se za djecu i unuke, njihova želja da svijet postane bolji je čista i iskrena, preostalo im je malo vremena i žele ga iskoristiti dobro i za opće dobro. Pri tom ne moraju odgovarati nikakvim arhitekturama moći, što im daje kredibilitet.
Danas je tako na HRT 4 u 10:10 progovorio bez ograda naš vrhunski ekonomist Ljubo Jurčić, dugogodišnji profesor Ekonomskog fakulteta u Zagrebu i predsjednik Društva ekonomista Hrvarske. Među ostalim je rekao (parafraziram):
“ zadnjih 30 godina u svijetu su vlast preuzeli bankari koji preko kupljenih političara ostvaruju svoje interese. HNB već 30 godina drži tečaj kune prema marki odn. euru, bez imalo suvernosti što je katostrofalna politika koja je dovela da 200.000 ljudi mora iseliti”.
Financijska, a kroz to i politička moć svjetske elite danas je takva da je (neograničeni) novac samo sredstvo realizacije dugoročnih agendi. Novo zaduživanje bez limita u korona krizi ima za cilj povećati dužničko ropstvo država i dalje im ograničiti suverenost. Nakon krize (kupljeni) političari prihvatit će provođenje bilo kakve agende u zamjenu za preživljavanje. 5G nadzor i kontrola – samo dajte, to će dići cijelo društvo. Vakcinacija s ugrađivanjem ID-a – bez toga ne možemo, bez obzira na cijenu. Itd, itd.
Nova podjela svijeta na centre moći se upravo dogovara. Nažalost, izgleda da je pitanje sreće u koju ćeš varijantu totalne kontrole v4.0 potpasti. Orwell s podjelom svijeta u 1984. -Oceanija, Euroazija, Istočna Azija i ostali – nije daleko od stvarnosti.
Važno je da ove spoznaje dođu do što šireg kruga ljudi, pogotovo mladih. Ako već ne možemo izbjeći šišanje neka frizura bude što više po našoj vlastitoj mjeri.

Alfred Hitchcock
Gost
Alfred Hitchcock

Ovo su sudbonosna, prijelomna vremena. Nešto poput godina 1789, 1848, 1914 ili 1939. Upravo sada se udaraju temelji za narednih 100 ili 200 godina.
Krećemo se prema društvu totalne kontrole u kojemu će se tehnologija nedvojbeno koristiti PROTIV nas. Koja je onda alternativa ovome fašizmu što nam ga upravo spremaju i serviraju globalistički filantropi?
Alternativa je “Društvo izravne demokracije” u kojemu se sve odluke donose referendumom na sva tri nivoa (državnom, regionalnom, lokalnom).
U društvu izravne demokracije (skraćeno DID) nema političkih posrednika ni mešetara, nema uhljeba i muljatora, nema parazita, jer odlučujemo o svemu mi sami i to IZRAVNO. Za male zemlje, a to su sve zemlje ispod 10 milijuna stanovnika, uvođenje DID je jednostavno i izvedivo rješenje. Tehnologija izravnog glasanja bila bi tada upotrebljena u našu KORIST, a ne protiv nas.
DID nam omogućava da sami odlučujemo o svemu i da ne postoji ni teoretska mogućnost da nas malobrojna klika bogatuna namagarči, truje i obmanjuje. DID sprečava prisilu i diktaturu globalističke kabale te njezinih poslušnika i plaćenika.
Mnogi od nas koji pokušavaju misliti svojom glavom znaju da je ovo oko nas loše i pogubno. No, mi trebamo imati zamjenu za ovaj kaos koji nam nameću. Predstavničku demokraciju treba zamjeniti izravnom demokracijom.

Bosanac
Gost
Bosanac

Dovljno je gledat Trumpove Task FOrce Live evente i citat izmedju redova 🙂 ….kaze FBI vrh scam, CNN fake news…kad se to moglo cut od nekog predsjednika zapadne demokratije 🙂

P.S. Drago mi je da ste i iz BiH postavili nekog ko ce rec nesto kontra MSM-a, steta je ako ga ne budu vidjeli svi gradjani BiH, da bar malo progledaju, jer su im odavno prije ovih maski stavili povez za oci a da nisu ni svjesni toga

Max
Gost
Max

Snažna ličnost i odličan tekst. Treba ga angažirati na Logičnom.

Ive
Gost
Ive

Iz onoga sto sam prije znao, a ovaj clanak mi je samo potvrdio da je GLOBALIZACIJA jedno veliko zlo ako ne i vece od fasizma. Jer umijesto da radi na dobrobit svih na planetu radi iskljucivo u korist super bogatih koji posijeduju vise od polovine svih svijetskih dobara. Nece me zacuditi ako se nestvori jedan svijetski pokret koji ce poraditi na elimisnjau svijetski najbogatijih, dali ce to biti atentati, diverzije ili drugi oblici lisavanja zivota i posijeda materijalnih dobra, to ce nam buducnost pokazati. Ti najbogatiji su toilko pohlepni i smisljeno unistavaju prirodu, rade na unistavanju zivota ne samo ljudi vec svega zivoga samo da zadovolje svoje bolesne ambicije da posijeduju i da kontroliraju.

Mali Mujo
Gost
Mali Mujo

Ovu Kisingerovu sa vakcinacijom i kontrolom svih svijetskih ovaca su HDZ-ovci doslovno shavtili sa svojom JEBOKRACIJOM gdije stoka krupnog zuba nasilno jebe stoku sitnog zuba i jos stoku sitnog zuba uvijerava da je to radi demokratskih potreba stoke sitnog zuba i sexualnog zadovoljavanja potreba stoke sitnog zuba.

Perun
Gost
Perun

Dobra zapazanja i prosudjivanja o hegemoniji …Medjutim ako hegemon nije dopustio da se prvobitna doktrina hegemonizma transformira ili prilagodi globalnoj situaciji sta ciniti tada ( citaj carolija je prestala ) ….Hegemonizam je ostao na prvobitnom stadiju sumanutosti i proces gloablizacije pretvorio je hegemonizam u Patuljka i Cudoviste (citaj USA ) koje se odrzava na zivotu kradjom plodova iz tudjih imanja (citaj ostatak Civiliziranog Svijeta) ….Sto se tice
Henri Kisindžera ( citaj majmuna u prvobitnom stadiju Evolucije ) njegovo vrijeme je proslo i nikada se vise nece vratiti …P.S Bauk….Bauk Globalizma kruzi Svijetom …Hegemonizam je kao i Virus Corona ili ga prebolis i nastavis zivjeti ili crknes i pretvoris se u prah i pepeo…Nema vakcinacije i preventive za Globalnog bolesnika broj jedan …citaj USA ….

NERMANA
Gost
NERMANA

DOSTA MI JE IPAMETOVANJA zLATKA KO I HADŽIFEJZOVIĆQA, NJIMA JE RAT POSLUŽIO KAO ODSKOČNA DASKA I PRIČA O KATASTROFI KOJA NAM SLIJEDI, NEMA TU ČITAVA NOVINASRA NI ISTRAŽIVANJA… JEDNA BUDALA NAŠLA DRUGU A NIKO NIŠTA NE ZNA

POVEZANE VIJESTI

Izbornik