fbpx

Sky News optužuje Ruse za hakovanje američkog izvođača odbrane bez ikakvih dokaza

Sky News optužuje Ruse za hakovanje

Nakon što su otkrili da su hakeri napali ransomware-om američkog izvođača odbrane, britanska agencija Sky News je, u potpunosti bez dokaza, izvijestila da su za napad osumnjičeni ljudi koji govore ruski jezik.

Sky News je izvijestila u srijedu da su hakeri provalili u računarsku mrežu Westech International, američkog izvođača za odbranu koji pruža inženjersko održavanje i podršku za Pentagonove interkontinentalne balističke rakete Minuteman III s nuklearnom glavom.

Prema pisanju agencije, hakeri su ukrali dokumente iz mreže Westech prije šifriranja računara, a zatim zaprijetili da će podijeliti dokumente putem interneta ako im kompanija ne plati za šifre kako bi dobili pristup računaru – ova vrsta iznude poznata je kao ransomware (otkupnina).

„Postoje takođe zabrinutosti da bi ruski operateri koji stoje iza napada mogli pokušati da unovče svoj poduhvat prodajom informacija o nuklearnoj sili neprijateljskoj državi“, preneo je Sky News. Međutim, članak ne daje apsolutno nikakve dokaze za ovu tvrdnju.

Čini se da tvrdnja potiče iz činjenice da su računari Westech-a bili šifrovani programom nazvanim MAZE, za koji je Sky News napomenuo da se „prodaje na velikom broju podzemnih tržišta sajber kriminala“.

“IP adrese su označene kao da su iz Ruske Federacije, ali to ne dokazuje da je zlonamjerni softver došao iz ove zemlje”, rekla je kompanija McAfee u martovskom izvještaju o funkcionisanju MAZE, koji se takođe naziva ChaCha, dodajući da je “to moglo da bude namjerno pogrešno preusmjeravanje, a uz jezičke provjere zemalja ZND, to se sigurno čini mogućim.”

Tech outlet CRN takođe je izvijestio u aprilu nakon što je provajder IT usluga Cognizant pogođen napadom ransomwarea MAZE: „Počinioci su objavili link na ruskom forumu za hakere i zlonamjerni softver koji sadrži datoteke kao što su sporazumi o raskidu ugovora, ugovori, medicinska evidencija, spiskovi direktorija servera, potvrde za šifrovanje i izvezene liste korisnika sa aktivnih servera direktorija. ”

I to je to, narode, dokaz koji stoji iza tvrdnje je da je softver povezan sa ljudima koji razgovaraju na hakerskim forumima na ruskom jeziku. Sky News i Westech nisu potvrdili informacije ko su hakeri i samo su sa sigurnošću zna da su im ukrali lične podatke.

0 0 vote
Ocijenite članak
Pretplati se
Obavijest
guest
4 Comments
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
Inline Feedbacks
View all comments
mindor
Gost
mindor
5 mjeseci prije

Ništa novo za ove. Najjače im je bilo kad su platili Rumune 2000 dolara da im za vest glume bandu koja prodaje oružje teroristima u Siriji.

Max
Member
Max
5 mjeseci prije

Možda se i dogodio hakerski napad ali i Sky News je poznat po svojoj istinoljubivostI”

ruska špijunska dijaspora
Gost
ruska špijunska dijaspora
5 mjeseci prije

bild.de/politik/ausland/politik-ausland/st-petersburg-trainingscamp-fuer-deutsche-rechtsextreme-in-russland-71072076.bild.html

Bosanac
Gost
Bosanac
5 mjeseci prije

Nema se tu sta hackirat danas, to ti je danas ko kad na tuneru trazis stanicu…scaniras i nadjes sta trazis…samo postavis prave parametre ….sve sto izlazi na mrezu ima i ulaz

Nego ovi misle izgleda da su ljude toliko zaglupili (ovi MSM mediji) pa da ih plase sa ovim kao sto su stariji djecu plasili babarogama

POVEZANE VIJESTI

Izbornik