fbpx

BI-TERAPIJA – Dok Markotićka i Capak broje mrtve, njihove francuske kolege uspješno liječe

Profesor Christian Perronne

Od danas ćemo uvesti, već najavljenu, rubriku “svođenje računa”, koju politika i mainstream znanstvenici neće “gušiti”. Istina o efikasnom tretmanu i prevenciji zaraženih koronavirusom svakodnevno izlazi na vidjelo. Sve više francuskih liječnika, profesora, znanstvenika, a sada i mainstream novinara otkrivaju prave poražavajuće informacije (bi-terapija) zbog kojih su mnogi nastradali.

Gost, mainstream emisije “Morandini Live“, koju vodi mainstream novinar Jean-Jacques Morandini, bio je šef infektivnog odjela francuske bolnice Raymond-Poincaré profesor Perronne.

Christian Perronne je profesor za zarazne i tropske bolesti na Sveučilištu Versailles-Saint-Quentin-en-Yvelines. Također je voditelj Odjela za zarazne bolesti u bolnici Raymond-Poincaré u Garchesu. Predsjedavao je Komisijom za zarazne bolesti Visokog vijeća za javno zdravstvo Republike Francuske 2011. Ukratko, radi se o autoritetu za infektivne bolesti.

Što je otkriva profesor Perronne?

“Koronavirus nije previše opasan za mlađu populaciju, ali je dramatičan za stare i bolesne osobe kod kojih već imamo veliku stopu smrtnosti – oko 30%. Ako pogledamo, koronavirus nije bio previše poguban, osim za rizičnu populaciju.

Tijekom presjedanja Komisijom Visokog vijeća, profesor Perronne je bio pobornik zaštitnih maski, ali ga vlasti nisu poslušale. U emisiji tvrdi, da bi s maskama, posljedice bile očito manje, nego što je slučaj.

Objašnjava također da vlasti nisu željele koristiti domaće testove, kao što je slučaj u Njemačkoj, nego su čekale industriju za završi i ponude svoje.

Profesor Perronne potvrđuje izjave profesora DidieaRaoulta o završetku prvog vala, ali se boji da će djeca zaraziti svoje bake i djedove, te zbog toga starije treba izolirati.

Državi autoriteti ne žele proizvodnju domaćih testova za što su sposobni francuski istraživački centri i laboratorije, nego čekaju, po njima, provjerene testove koje će za tri mjeseca ponuditi industrija.

Predsjednik Emmanuel Macron je okružen tehnokratima

Profesor Didier Raoult je uspješno tretirao oko 2800 osoba s 98% ozdravljenjem među najrizičnijim grupama. Kada predsjednik Macron kaže da je Didier Raoult veliki znanstvenik, ali treba nam još dokaz, čimi mi se da sanjam. Znanstvene rezultate ćemo imati kada prođe epidemija.

U Marseilles-u (kod profesora Dider Raoulta) bi-terapijom (hidroksiklorokin+azitromicin) tretirano je 3000 pacijenata s nula nastradalih od srčanih problema.

Svijetu šaljemo vijest o nuspojavama bi-terapije, međutim danas znamo da postoje pacijenti koji nisu primili niti jedan lijek, ali su umrli od srčanih problema. Da smo im dali bi-terapiju, rekli bi da se radi u nuspojavama klorokina i azitromicina.

To je kriminalno ponašanje jer ljudi umiru, a šef države ne reagira, dok Sanofi klorokin čeka iz mađarskih i marokanskih pogona. Francuska danas ima samo 300.000 doza klorokina, na 60 milijuna Francuza. Francuska tvrtka Sanofi u svojim mađarskim pogonima proizvodi lijek, ali za druge zemlje, a Francuska još nije poslala svoju narudžbu.

Donald Trump ipak zna što radi

Američki predsjednik Donald Trump, iako malo čudan, angažirao je 5 svjetskih laboratorija da proizvode klorokin za američko tržište. Čak da sada naručimo klorokin, dobit ćemo ga poslije.

Haluciniram kada čujem da postoji rizik za 1 osobu od 1000, te da nema političke volje da se to prekine jer ljudi umiru, a potencijalo efikasna terapija se ne koristi.

Prije svake bi-terapije se mogu izvršit pregledi kako bi se utvrdio kardio-rizik. To su upravo učinili u Marseillesu, gdje su liječili 3000 osoba i niti jedna nije imala problem sa srcem.

Danas jedini tretman koji funkcionira je tretman profesora Didiera Raoulta. Najmanja smrtnost je upravo u Marseilles. Znam da to mnogima smeta.

Ja također u svojoj bolnici dajem iste lijekove i vrlo malo imamo slučajeva intenzivne njege. Pazimo da tretman ne nudimo srčanim bolesnicima i onima koji nemaju velikih poteškoća.

Znanstveni konsenzus nema smisla u vrijeme velike epidemije

Danas znamo da virus može utjecati na srce i srčani ritam, što prije 15 dana nismo znali. Svaki dan nešto novo otkrivamo. Od 80-tih godina smo blokirani “znanstvenim konsenzusom” koji traži 100% dokaze, što nije dobro u situaciji velike epidemije.

Ljude koji umiru danas, mogli smo spasiti, ali nismo. Ako napravite anketu, 90% liječnika su šokirani. Ne mogu više. Brane nam lijekove za liječenje, ali su nam odobrili palijativne lijekove da ljudi lakše umiru. Mnoge moje kolege ništa ne razumiju.

Ako dođe do drugog vala, za mene je logično da osobe preko 70 godina budu izolirane i zaštićene. Teško mi je to reći, ali je tako.

Hidroksiklorokin – Prevencija dokazana u Wuhanu?

Treba možda ponuditi preventivni tretman. Malu dozu klorokina osobama s rizikom. U Kini se klorokin davao godinama osobama koje boluju od lupusa.

Kineski tim je utvrdio da niti jedna osoba koja je zbog lupusa uzimale klorokin, a nalazila su se u centru epidemije u Wuhanu, nije oboljela od Covida-19. Vrlo sam oprezan, ali sve treba istražiti i provjeriti. Gubimo vrijeme, a podatci su već odavno objavljeni.”

Zašto Alenka Markotić i Kristijan Capak ne znaju za studije koje spominje profesor Perronne?

Postavlja se pitanje zašto članovi Kriznog stožera o ovome ništa ne govore? Zašto uporno tvrde da trebaju sačekati cjepiva? Nije valjda da su hrvatski liječnici daleko bolji od francuskih i kineskih liječnika?

Umjesto što broje mrtve i novozaražene, neka kontaktiraju svoje kolege u Parizu i Wuhanu. Možda francuski i kineski liječnici nemaju WhatsApp, ali imaju telefon ili e-mail.

Tko zna, možda bi neki savjeti pomogli da bude manje mrtvih, a više ozdravljenih i sretnih?

0 0 vote
Ocijenite članak
Pretplati se
Obavijest
guest
129 Comments
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
Inline Feedbacks
View all comments
Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
7 mjeseci prije

Sigurno je kako su hrvatski liječnici bolji od ostalih, naročito liječnici stožeraši koji se osim u medicinu i zdravstvo razumiju i u školstvo, tramvaje, crkvu, medije pa čak i u turizam, tako od njh očekujemo da nam daju naznake kakva će biti turistička sezona, jasno, uz maksimalne mjere opreza 🙂

Darth Vader
Gost
Darth Vader
7 mjeseci prije
Reply to  Spacevoodoo

Hrvatski liječnici su među prvima uveli terapiju klorokinom i summamedom, puno prije nego je Trump govorio o tome.
Navodi iz naslova su netočni.

Stani Malo
Gost
Stani Malo
7 mjeseci prije
Reply to  Darth Vader

Ne govoriš istinu. Pogledaj snimke što su govorili i što govore danas. Cjepiva su im jedina ideja i respiratori.

Darth Vader
Gost
Darth Vader
7 mjeseci prije
Reply to  Stani Malo

Pharma S je iz Indije nabavila i donirala Hydroxyklorokina za liječenje 20 000 oboljelih.
Liječenje Klorokinom(Hydroxyklorokin) i summamedom je standardna terapija u Hrvatskoj, zato
i je vrlo malo umrlih. Umiru samo stari i kronični bolesnici kojima nema spasa ni uz nikakvu terapiju.

indy
Gost
indy
7 mjeseci prije
Reply to  Darth Vader

Da je tako onda bi valjda nešto i o tome rekli.Jer se bave i osvrču na sve i svašta,a ovo da nebi rekli,teško.Jer se bave turizmom,ugostiteljstvom,javnim prijevozom,komentiraju tvz.teorije urote,lječenja razna,bave se radom nedjeljom,preuzeli ulogu sabora,predsjednika,ustavnog suda,vlade,te nepoštujutj.krše ustav i zakon a da nebi ovo objavili ili bar komentirali,misija nemoguče.

nonwo
Gost
nonwo
7 mjeseci prije
Reply to  Darth Vader

Darth@mislim da si u pravu.Infektivna ima u protokolu klorokin?-pacijent potpisuje da li se želi njime liječiti(nije 100% provjereno).Normalno je da umiru stariji i teški kronični bolesnici kojima nema spasa uz nikakvu terapiju,jer tako je uvijek bilo i biti će.
Respiratori,cjepiva,broj umrlih/oboljelih-zašto je to onda furka na ms medijima?A ne npr. -liječimo prema najboljim iskustvima iz svijeta i imamo dobre/izvrsne rezultate.Ako budete teže bolesni(covid),u dobrim ste rukama jer smo proučili i dobro odvagnuli sve poduzete korake u svijetu i primijeniti ćemo najsigurnije prakse koje daju najbolje rezultate.
I nemoj mi otvoreno navijati za cjepivo(mislim na ekipe na zadatku),boli glava.

Darth Vader
Gost
Darth Vader
7 mjeseci prije
Reply to  Stani Malo

Hrvatska ima cca800 respiratora, najviše oboljelih u jednom danu na respiratorima je bilo 39.
Na današnji dan 28 oboljelih je na respiratoru. I opet ću ponoviti Markotička je među prvima
uvela terapiju Klorokinom i Summamedom puno prije Francuske.

Stani Malo
Gost
Stani Malo
7 mjeseci prije
Reply to  Darth Vader

Zašto to nije javno rekla? Govorila je o terapijama koje guraju lobi. Capak govori o cjepivima. Zbog čega je uvedena karantena i uništeno gospodarstvo ako ova terapija liječi 98% slučajeva.

Ako je istina da su liječili ovom terapijom, a to nisu javno rekli, onda je to još gore zlo.

Darth Vader
Gost
Darth Vader
7 mjeseci prije
Reply to  Stani Malo

Markotička je govorila o tome, Capak nije. Markotička je to izjavila na dvije konferencije za medije, na
direktno pitanje novinara.

Brave new world
Gost
Brave new world
7 mjeseci prije
Reply to  Darth Vader

Bravo Darth da si poklopio dežurne mediokritete.

Stani Malo
Gost
Stani Malo
7 mjeseci prije

Darth Vader uljudno razgovara za razliku od tebe BNW, ali je također potvrdio sve što Logično piše zadnja dva mjeseca.

Brave new world
Gost
Brave new world
7 mjeseci prije
Reply to  Stani Malo

Stani malo, da ja sam katkad jako neuljudan i netolerantan na razno razne bisere i da nije adminovog brzog prsta kroz ove tri godine svašta bi bilo osvanulo u ovom komentatorskom odjelu!
E sad bi ti ja isto napisao što mislim o tebi na osnovu ovog što si brljao a Darth te poklopio na kraju pa sad opet nešto kokodačeš namjesto da se pokriješ ušima po glavi, ali hbga zadnjih 2 mjeseca pod prismotrom sam admina pa nemogu heh.

EU dismr
Gost
EU dismr
7 mjeseci prije

Brawe new world, vrlo si naporan, nametljiv i smaraš neviđeno !! Daj, pusti one koji misle da imaju što reći .. Uporno se trudiš da nametneš nešto što ne ide u “ambientu” ovog portala !! Joooj, “sad si pod prismotrom” , kao. nešto bih rekao al’ me prate ..
smiješan si i “kokodačeš” upravo ti, smaraču 🙂 🙂

Brave new world
Gost
Brave new world
7 mjeseci prije
Reply to  EU dismr

EU dismr, misaoni patuljče, što si dosad neviđeno puta dokazao na svoju sramotu, što se mene hvataš? Ukaži i dokaži što sam krivo rekao pa mi onda izriči osudu!

nonwo
Gost
nonwo
7 mjeseci prije

Brave@ne možeš kriviti laike da su s “konferencija” pokupili respiratore,cjepiva a propustili Markotičku…
Sustav se trudio da bude baš tako,strah,panika,mrtvi,CJEPIVA…Uz put reeeespiratori…
Ako ima kvalitetne terapije (u granicama mogućnosti),onda nema nerealnog straha…
Nitko se na ms medijima nije trudio odagnati strah,naprotiv…Kome to služi?

Brave new world
Gost
Brave new world
7 mjeseci prije
Reply to  nonwo

Nonwo, pa da, mislim da je širenje straha i panike od strane stožera bilo smišljeno da se ljudi maknu sa ulica i pridržavaju mjera, a sada koliko su mediji bili instruirani od stožera ili ih je vuko senzacionalizam to mi.je teško ocijeniti.

nonwo
Gost
nonwo
7 mjeseci prije

Brave@Strah i panika nisu jedini a očito ni najbolji način da se ljude makne s ulica.Od straha i panike, poznajem jednu osobu koja je umrla od infarkta(stresa),dvije osobe koje su doživjele moždani udar,par njih koji su nakon mjeseca boravka u kući zaboravili hodati pa pali na ravnome prvi put kad su izašli van i dobrano se ozlijedili; i još pristojan broj osoba koji su za vrijeme samoizolacije počeli koristiti anksiolitike,sedative..
Možda bi ljudi prestali biti ovce kada im se ne bi obraćalo kao ovcama..
Dragi građani,od Vas se traži odgovornost(što se očekuje i zašto)-povećanim kontaktima eksponencijalno(pa ponoviš matematiku) ćete prenijeti zarazu s kojom se zdravstveni sustav u tom slučaju neće moći nositi što može rezultirati povećanim brojem umrlih.Ostanite doma ili ćete(ako ste neodgovorni) platiti (neki pristojan iznos) kaznu.
To ne znači da sada,kad je situacija pod kontrolom,tjeraš ljude iz mora,livade,šume…-a na dovoljnoj su udaljenosti i slično..
Ljudima treba zraka i sunca i za bolje zdravlje/imunitet/živce.
Brave,ne vjerujem da je medije vukao senzacionalizam a bez instrukcija…

Brave new world
Gost
Brave new world
7 mjeseci prije
Reply to  nonwo

Nonwo, slažem se s tobom međutim ljudi nisu skloni slušati pa je vjerovatno iz tog razloga.

human
Gost
human
7 mjeseci prije
Reply to  nonwo

hahaha nakon sva mjeseca zaboravili hodati..hahaha ludilo :)))

Miki80
Gost
Miki80
7 mjeseci prije
Reply to  Darth Vader

Ma daj. Kada? Trump kada je govorio o tome, a to je bilo negdje 20.3 imali smo 10ak slučajeva? Pa me baš zanima kada je Markotić migla uvesti tu vrstu liječenja

Darth Vader
Gost
Darth Vader
7 mjeseci prije
Reply to  Miki80

Strože mjere su u Hrvatskoj uvedene od 16. 3. tada se već koristila kombinacija Klorokin+Summamed.

Darth Vader
Gost
Darth Vader
7 mjeseci prije
Reply to  Darth Vader

“I kod gripe imate one s težim i lakšim simptomima. O ovoj bolesti još učimo”, kaže Markotić.
Oboljele trenutno liječe simptomatskom terapijom, koja uključuje skidanje temperature i davanje dosta tekućine. “U bolnici se još pokušava sa šemama liječenja koje su preporučene, a to je klorokin, hidroklorokin i ritonavir, a nove informacije govore i o pokušajima liječenja drugim lijekovima”, kaže Markotić.

Miki80
Gost
Miki80
7 mjeseci prije
Reply to  Darth Vader

Raoult je izasao negdje 15.3 s tim dok smo imali neznantni broj slučajeva i vjerovatno nikoga izliječenog. Pa te pitam kako Markotić zna čime liječiti, ako se prvi put srela sa virusom par dana prije.

neznanje
Gost
neznanje
7 mjeseci prije
Reply to  Miki80

Miki
Ljudi se na kongresima upoznaju , druže a potom se u praksi i međusobno konzultiraju. Ne skupljaju svi znanje sa portala.

Miki80
Gost
Miki80
7 mjeseci prije
Reply to  neznanje

Dakle, hajmo napraviti neku kronologiju. U wuhanu su prvo testirali jer su se logično i prvi susreli s tim. Ta informacija je podijeljena vjerovatno preko SZO ili nekim kanalima i sa drugima. Vjerovatno su istu informaciju dobili i Francuzi i mi u sličnom vremenu. Samo što je testiranje odradio Institut u Marseillu i to podijelio sa svima. Od tog trenutka kreće hype, Trump i politika koja prati taj lijek. Markotić sasvim sigurno nije mogla znati kako djeluje klorikin dok nije dobila neka istraživanja jer jednostavno nije bilo dovoljno zaraženih da se testira. A ta istraživanja su mogla doći samo od onih koji su prije nas imali zaražene, a to je Kina.

Francuzi su bili važni kao europska potvrda, zbog tradicionalnog nepovjerenja u informacije iz Kine. Markotić bi u svrhu doprinosa znanosti i i Hrvatske, trebala napraviti nekakva istraživanja da se dobije jasnija slika lijeka i da se napokon depolitizira

Lucija
Gost
Lucija
7 mjeseci prije
Reply to  Darth Vader

Darth

To koga će se testirati, a koga ne je mijenjano tri (3) puta. Izjavio Capak. Sve prema uputama izvana.

Nole
Gost
Nole
7 mjeseci prije
Reply to  Darth Vader

Darth Vader
Nema se što učiti o ovoj bolesti, treba napraviti ono što je Putin napravio: tražio sve podatke od kineza za virus koji su napravili da pobije evropljane.

Darth Vader
Gost
Darth Vader
7 mjeseci prije
Reply to  Nole

Ja sam samo stavio citat iz razgovora sa dr Markotić od 31.03.2020. gdje ona govori o liječenju klorokinom. Ona o
tome govori prije mjesec dana. Problem je kaj ljudi ne prate, a onda zbog svoje neinformiranosti izvlače krive zaključke.

Brave new world
Gost
Brave new world
7 mjeseci prije
Reply to  Darth Vader

Darth Vader, još jednom svaka pohvala za prezentirano činjenično stanje!

nonwo
Gost
nonwo
7 mjeseci prije
Reply to  Darth Vader

Darth@ritonavir ima ozbiljnih nuspojava,pogotovo u višim dozama…Tamiflu(oseltamivir) dijeljen kod svinjske gripe , pokazao se neučinkovit,također s nuspojavama.Važno je da učimo,najbolje na tuđim lošim(i dobrim) iskustvima…

Lucija
Gost
Lucija
7 mjeseci prije
Reply to  Darth Vader

Darth

Službeno objavljeni broj respiratora je bio 500, onda 600.
Otkud 800?
Također, neki tvrde da je Hrvstska 95′. imala 1500 respiratora. Aparati se kvare, (ali ne baš toliko), zašto nisu nabavljeni novi.
Za koronu – i bolje da ih nije bilo.
To bi moralo biti poznato jer su uvelike korišteni 2017/18 , za gripu.

neznanje
Gost
neznanje
7 mjeseci prije
Reply to  Lucija

Lucija
Zdravlje je skupo. Potrošnja se nastoji optimizirati. Bilo bi više za sve potrebe u zdravstvu kad pacjenti nebi tražili za lijekove koje ne popiju već ih slažu u ladice.

Darth Vader
Gost
Darth Vader
7 mjeseci prije
Reply to  Lucija

Oko 500 stacionarnih i oko 300 mobilnih respiratora, to su rekli na jednoj od konferencija za medije.

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
7 mjeseci prije
Reply to  Darth Vader

Ja nisam komentirao naslov nego ukupna događanja oko korone u Hrvatskoj. Stožeraši uključujući i Markotićku su svaki dan po cjeli dan ispred kamera i mikrofona i kako uopće stignu išta napraviti.
Što se tiče procedura liječenja tu nije baš sve jasno od samog početka. Uopće se nezna koliko su sami testovi standardizirani i razinu zaraženosti diktira proizvođač testova i oni koji nameću procedure i standarde. Tako je i sa liječenjem gdje za svaki pojavni oblik simptoma postoje različite procedure liječenja tako što u nekoj fazi pomaže u drugoj odmaže, a liječnici se moraju držati procedura i to nije skučaj samo kod korone nego općenito. Inače informiranje je jednostrano i laže se kao na vojnoj vježbi koja svaka uspije i pokaže “izuzetnu sposobnost” vojske i posao stožera, kako u ratu sa vidljivim tako i u ratu sa nevidljivim neprijateljem, i je obmana, to je po definiciji stožera tako.
Ne kažem kako nema poštenih liječnika koji savjesno rade, ali oni su samo u slučaju korone indoktrinirani vojnici koji moraju držati jezik za zubima, a samo odabrane se pušta u medije.
Oprosti, ali ja imam potpuno drugačiji sistem vjerovanja i pogled na to kako svijet funkcionira.

nonwo
Gost
nonwo
7 mjeseci prije
Reply to  Spacevoodoo

Spacevoodoo@Gajski je ekspresno ušutkivana…Zbog par pitanja..Traži se strogo vjerovanje/nepropitkivanje samoprozvanih “autoriteta”.
“Stožeri” ubijaju glasnike loših vijesti( tipa nema maski,dezinficijensa) ,umjesto da se potrude nabaviti ih(liječnici koji su ukazali-s opomenama pred otkaz).Naravno da je teško nabaviti,ali se zna tko je to prvi trebao imati.Zato valjda postoje stožeri.
To je simptom bolesnog društva..
Testiranja(višestruko) su prioritetno trebala biti u zatvorenim kolektivima sa starim i bolesnim ljudima(tipa domovi umirovljenika).Da se promptno izdvoje sumnjivi/pozitivni i smanji mogućnost zaraze.Vrijedi i za zaposlenike.Plus maske za štićenike,osoblje-da ne šire kapljično infekt.Dezinfekcija površina,ruku(ne znamo kako je bilo).
Dugo se testiralo samo prekogranične putnike i kontakte -pogrešno računajući da će infekt doći isključivo izvana,a isti je već od ranije bio među nama.
Tko radi taj i griješi,ali ne možeš ništa ispraviti ako misliš/tvrdiš da si savršen.
U svakom slučaju,za sada imamo više sreće nego pameti,a imamo i dobrih/kvalitetnih doktora više nego što mislimo(svi preboljeli od težeg infekta su dokaz) i sustav u kojem je sve još “besplatno”…

Lucija
Gost
Lucija
7 mjeseci prije
Reply to  nonwo

nonwo

“…Perronne je bio pobornik zaštitnih maski, ali ga vlasti nisu poslušale…”
I ja. Svaki normalan čovjek. To je jedino što je bilo potrebno. Nikakve karantene.

A…što je nama govoreno? Da – su beskorisne. Sada se to opravdava time da su to morali govoriti jer ih – nije bilo na tržištu…!!!

Onda kažeš narodu da nosi – improvizirane maske. I angažiraš domaće firme za izradu maski.
Pa nije maska svemirski brod !
E, al’ ne bi nitko zaradio.

Kada su se pojavile opet, cijena nije bila 40 lipa nego – 18 kuna !!!
Vlada odbila ponudu od 2.8 kuna po maski (bez pdva), a prihvatili ( minis.gospodarstva) od iste firme za 5.6 sa pdvom!!!

E, da je izvanredno stanje – odmah zatvor.

nonwo
Gost
nonwo
7 mjeseci prije
Reply to  Lucija

Lucija@za sve korona profitere obavezno dobrane kazne…Zna se da u nestašici,otežanom prijevozu i sl. plaćaš više u nabavi-ali maske s 40 lipa komad na najjeftinije 7 kuna komad. 1750% više.Ne mogu vjerovati.
Slična priča s dezinficijensima.

Piretis
Member
Piretis
7 mjeseci prije
Reply to  nonwo

@nonwo- “obavezno dobrane kazne”. Ova ti je dobra.
Kada smo 90-ih otišli u rat pa se poslije vratili zatekli smo nove bogataše, zvali smo ih tajkuni, koji su to vrijeme iskoristili da privatiziraju sve što su stigli. Ne da nisu kažnjeni, nije im ni dlaka s glave pala, nego su još i političke karijere napravili. Najsmješnije da su ti “tajkuni” oni isti koje smo do rata duhanili i plaćali im pivo jer ih pas nije ima za što ugristi.

nonwo
Gost
nonwo
7 mjeseci prije
Reply to  Piretis

Piretis@točno.Ne trebamo trpiti ponavljanje takvih devastirajućih praksi.Već bi trebali biti pametniji.

neznanje
Gost
neznanje
7 mjeseci prije
Reply to  Lucija

Lucija
Nije se znalo puno o virusu. Kirurške maske su bile i ostale ne djelotvorne u zaštiti od virusa. One služe da kapljice iz naših dišnih puteva ne dođu na pacjenta tijekom operativnih zahvata. Nisu sve maske jednakog učinka.
Sad je smijeh sa zaštitnim naočalama u nekim medicinskim specijalnostima. Naočale s otvorima za prozračivanje, koji na sebi nemaju filter čije pore su ispod 20 nm su malo eikasnije od kirurških maski. Maske bez otvora za prozračivanje su jako neugodne već nakon par minuta. Trebat će neko vrijeme da se to shvati svuda, na žalost i u zdravstvenim krugovima. Dugo nije bilo frke i ljudi su se uljulali u osjećaj sigurnosti. Treba vremena da se svi saberu i “skockaju”u glavi.

Nik
Gost
Nik
7 mjeseci prije
Reply to  Darth Vader

Bravo to ljudi ne prate istina je za ovu terapiju u hrvatskoj

Lucija
Gost
Lucija
7 mjeseci prije
Reply to  Darth Vader

Darth

? Molim izvor podataka.
Jedini lijek za kojeg se ja sjećam da je spomenut jest jedan antivirusni lijek, čini mi se remdesvir ( ili retinovir?).

Darth Vader
Gost
Darth Vader
7 mjeseci prije
Reply to  Lucija

Malo iznad imaš link, a na temi o Francuskoj imaš linnk o nabavi 400 000 tableta hydroxiklorokina iz Indije(Pharma s),
a i iz Sandoz-a je isporučeno.

edi
Gost
edi
7 mjeseci prije
Reply to  Darth Vader

Pa nije valjda Trump doktor medicine,o čemu vi pričate. Generalno oporavak kod nas teče sporo ??

Nole
Gost
Nole
7 mjeseci prije
Reply to  Spacevoodoo

Bitno je da bi-terapija djeluje na virus koji su napravili kinezi da pobiju Evropljane.

istrazuj
Gost
istrazuj
7 mjeseci prije
Reply to  Spacevoodoo

Italija je krvavo lagala o broju umrlih…
Naravno, to su radili i svi ostale gnjide tzv “politicari i novinari, a podrzani od virologa”… sto je svako prosjecno inetligenta, sa trunkom logike – mogao i sam uvidjeti…
Danas italijanski parlament:
https://www.youtube.com/watch?v=Smf2TtjVVTg

Lucija
Gost
Lucija
7 mjeseci prije
Reply to  istrazuj

istrazuj

Može odmah:
“Italija je u poslednjih 4 godine imala veći broj umrlih od gripa u istom razdoblju nego ove 2020. godine, ali to medije nije zanimalo jer su plasirali podatke koje su dobili iz njima poznatih izvora.

Italijanski poslanik Vitorio Sgarbi napravio je svojim izjavama veliki skandal u Parlamentu kada je otkrio u javnosti skrivane podatke da 96% navodno umrlih od korone uopšte nije umrlo od korone nego od smrtonosnih bolesti koje su imali i da je to sve falsifikovano.”, webtribune

neznanje
Gost
neznanje
7 mjeseci prije
Reply to  Lucija

Zašto vjerovati jednom političaru a drugome ne? Koji su kriteriji.

Jomla
Gost
Jomla
7 mjeseci prije

Ako poslije ove pandemije ne budu letile glave, onda su ljudi stvarno goji… Molim bez komentara.

ZAGREPCANKA
Gost
ZAGREPCANKA
7 mjeseci prije
Reply to  Jomla

Točno. I ja to upravo gore napisah. ODGOVORNOST! PROCESIURANJE. KAZNE.

Nole
Gost
Nole
7 mjeseci prije
Reply to  Jomla

Zelena najjeftinija maska u apoteci košta 7kn. Plenki nije lopov.

Ivan
Gost
Ivan
7 mjeseci prije

Hrvatska vlada strogo slijedi upute kabale i nije im ni malo stalo do svojih građana. To što pričaju je druga stvar…

Pi-zdro
Gost
Pi-zdro
7 mjeseci prije
Reply to  Ivan

da Ivane i ne srame se.. a i stoljećima su sistematski tjerali narod sto dalje od rodne grude..a glume patriote i domoljube.

Nole
Gost
Nole
7 mjeseci prije
Reply to  Ivan

Je suis Corona virus.

ZAGREPCANKA
Gost
ZAGREPCANKA
7 mjeseci prije
Reply to  Ivan

Oprostite, netočno, vlada u hrvatskoj.
Gdje vi vidite hrvatsku komponentu u vladajućoj koaliciji?
Ne bi li bilo normalnije i bliže pravoj istini istu nazivati pravim imenom:
jugoslavensko-srpska koalicija.
Zar u njoj vi vidite političke Hrvate?
Ja ne.

neznanje
Gost
neznanje
7 mjeseci prije
Reply to  ZAGREPCANKA

Zagrebcanka
ili doseljenička alapača?

ZAGREPCANKA
Gost
ZAGREPCANKA
7 mjeseci prije
Reply to  neznanje

Zagrepčanka, vama je to neki problem? I, uljudno samo, čemu vulgarizmi.
Imate baš dobar nick, primjeren!

Koba
Gost
Koba
7 mjeseci prije
Reply to  ZAGREPCANKA

Što bi točno, i tko b,i bili ti “politički Hrvati”. Mislim čuo sam za politične i apolitične Hrvate, ali političke još nisam.

ZAGREPCANKA
Gost
ZAGREPCANKA
7 mjeseci prije
Reply to  Koba

Preporučam učiti, danas je to i atraktivno, cijeli život, il kak vele ovi socliberali: cjeloživotno učenje. No, njima je to nužno zbog “fleksibilnijeg” manipuliranja uposlenicima.

Koba
Gost
Koba
7 mjeseci prije
Reply to  ZAGREPCANKA

Izravni odgovor nema? Vrdanje sačuvaj za eventualnu političku karijeru, mene ne interesira.

Brave new world
Gost
Brave new world
7 mjeseci prije

A tko to umire u hrvatskoj? Stariji ljudi jel da, a prema tvojoj standardnoj antivaks doktrini treba pustiti da virus odradi svoje jer nije opasan pa prema tome zašto bi se onda ikoga lijecilo kad to ljudi ionako po vama moraju umrijeti.
Neznam ali barem možeš provjeriti sto si pisao u prijašnjim tekstovima pa da si donekle dosljedan.

indy
Gost
indy
7 mjeseci prije

A šta sa nama koji bolesni od drugih bolesti a ovi tirani iz tvz stožera onemogučuju primjenu preporuka lječnika specijalista,šta sa djecom koja če nakon ovoga imati žešče traume,šta sa gladnima i sirotijom koje svaki dan sve više.Samo ovdi di sam lokalne novine objavile zadnji dva tjedna 500 obitelji zatražilo neki oblik socijalne pomoči zbog nemogućnost prehrane djece.Ta svake godine gripa i isto stari i bolesni umirali pa nigdi nikakav stožer,ko onda kriv za stare i bolesne što prošlih godina umirali.Al puštat dicu da gladuju i budu izložena stresu e to mora biti veči umobolnik,il branitmprimjenu preporuka struke bolesnima.Takvog zatvorit i bacit ključ.

nonwo
Gost
nonwo
7 mjeseci prije
Reply to  indy

indy@za kronično bolesne koji su u dobrom stanju i nisu akutno ugroženi(kompenzirani su) je SIGURNO bolje da izbjegavaju mjesta gdje je lako pokupiti infekt-a to su zdravstvene ustanove.
Oni koji nisu dobro i stabilno-sigurno će biti zbrinuti.
Svakako da je prioritet zbrinuti egzistencijalno ugrožene…Gladnih ljudi,djece ne smije biti..

William
Gost
William
7 mjeseci prije
Reply to  nonwo

Aj nemoj pricat gluposti vise molim te. Frendu mi je mama umrla nakon sto je bila na hitnoj i poslali je kuci jer vlada korona. I zena umre tu noc. Nema obdukcije nema niceg. Dva decka od 26 i 29 godina su ostala bez majke zbog neke prehlade koju je pokupilo jedva 2000 hrvata.
10 puta vise ljudi u hrvatskoj je indirektno stradalo zbog posljedica karantene.
Kome je prioritet zbrinuti gladnu djecu? Plenkovicu, Jandrokovicu? Jesi ti ozbiljan u svojim izjavama il trollas?

nonwo
Gost
nonwo
7 mjeseci prije
Reply to  William

William@žao mi je.Ne postoji opravdani razlog da se nekome ne pruži pomoć-jer vlada korona.Trebalo bi znati od čega je umrla da možemo “suditi”-je li bilo moguće spriječiti/predvidjeti,bez obzira na koronu.O karanteni ovoga puta nismo ni raspravljali,a da ima negativnih posljedica-ima.Ja smatram da je (ekonomski i zdravstveni) prioritet zbrinuti “gladnu djecu”…(egzistencijalno ugroženih roditelja) i očekujem to od Plenkovića,Jandrokovića..
Ne djeluju mi kao da se možeš u njih pouzdati kad si gladan,ali zato postoji pritisak javnosti.
Isplate sredstava za očuvanje radnih mjesta su ipak nekima pomogle da prebrode mjesec.Uvijek se može više..
Na tržnici prodaju OPG-i(kod nas),a ne uvoznici/preprodavači…Može se kad se hoće.
Dobru nevolju ne treba propustiti-vele banksteri…U nekim stvarima ih treba kopirati.Ne trollam.Nastojim djelovati konstruktivno,što se još može bolje.

indy
Gost
indy
7 mjeseci prije
Reply to  nonwo

Govorim o preporuci specijalista kretanje uz more ili planinama,neki moraju imati i pratnju znači nema dva metra razdaljine.Istu brane i vrše represiju nad ljudima koji žele biti zdravi.Na meil koji im poslao preko ureda pučkog pravobranitelja,jer drukčije ovi iz stožera neodgovaraju,dobio odgovor nesuvisal nevezan za navedeno uglavnom žešči psihički poremećaj kod istih.Nadalje od 1987 nisam imao problema,a odonda prošlo puno sezona gripa,upala pluća itd i ništa nisam pokupio,jer sam se držao uputa specijalista,do prije misec dana kad stožer kaže da više nevrjede upute specijalista.Odonda stanje se pogoršava,a nisam jedini.Ma ima toga,uglavnom ako nemaš koronu moraš strahovat za svoje zdravlje i zdravlje drugih.Interesantno kako ih ni bilo desetljećima,nikad,a bile razne epidemije.

ZAGREPCANKA
Gost
ZAGREPCANKA
7 mjeseci prije

A kako ne citirati Capaka, pa to je hit.
Čovjek mislio brzo i bez kalkuliranja te odgovorio iskreno. I tako on kaže, tj. “struka”:
“Ja uvijek kažem, pranje ruku je spasilo više života od svih cjepiva i antibiotika na ovome svijetu”

mislim
Gost
mislim
7 mjeseci prije

treba vidjeti što su to talijaniski doktori radili pogrešno, a što to njemački i kineski i drugi rade dobro.
omjer izliječenih i umrlih u italiji je jako loš.
pustimo broj zaraženih, jer on nije važan, jer ako bude drugog i trečeg vala bit ćemo na kraju svi zaraženi.

Darth Vader
Gost
Darth Vader
7 mjeseci prije
Reply to  mislim

Talijani su liječili oboljele kombinacijom visokih doza kortikosteroida 600mg dnevno u kombinaciji sa
različitim antivirusnim lijekovima isto u visokim dozama pa su oboljeli umirali od toksičnih nuspojava
lijekova.

nonwo
Gost
nonwo
7 mjeseci prije
Reply to  Darth Vader

Darth@točno.Zato je preventivna galama dobra,ako je njihovim “stručnjacima” palo na pamet nešto takvo,da se slučajno ne ponovi.

neznanje
Gost
neznanje
7 mjeseci prije
Reply to  nonwo

Svijet: smrtnost oboljelih 6,9%.
Hrvatska: smrtnost oboljelih 2,6%. Umrli su pripadali skupini starijih bolesnika s više dijagnoza. Naslov i podnaslov su sušta suprotnost istini. Autoru ne smijemo brojati gluposti koje je napisao samo u posljednjih mjesec dana jer ima “smrtnost” od 95%.

tabula
Gost
tabula
7 mjeseci prije

Hej mislave, na čemu si bio dok si pisao ovu kenjažu? Okolo sve svjetski elitni znanstvenici sa gomilom genijalnih rješenja, a mrtvih bezbroj. Markotićka i Capak broje mrtve jer ih mogu izbrojati, a ovi tvoji genijalci koji “uspješno liječe”, ne broje ih iz prostog razloga što ih, zbog ogromnog broja umrlih, nisu u stanju ni izbrojiti. I još spominjati onog štrumfa Trumpa, koji bi ljude liječio injekcijama dezinficijensa???!!! Daj Mislave…

William
Gost
William
7 mjeseci prije
Reply to  tabula

Ma da, potpuno je realno racunat hrvatsku sa 4 mil ljudi i drzave koje si naveo koje imaju minimalno 60 mil ljudi, a zadnja koju si naveo 350 miliona. Jesi glup ovako prirodno, il si se samo tako danas pocesljao?
Jel znas koja je gustoca naseljenosti npr Pariza i prosjecna gustoca naseljenosti u Hrvatskoj?
Mislim vidim da si glup i znam sta ces odgovorit, al jednostavno se nekad glupom mora reci da je glup.

Ilija
Gost
Ilija
7 mjeseci prije

Bolestan naslov, Francuzi liječe dok mi brojimo mrtve?Pa u njih u danu umre koliko kod nas neće za 3 godine i mi brojimo mrtve.Tko je tu lud

Gledamokosebe
Gost
Gledamokosebe
7 mjeseci prije

Bezvezni naslov, a i tekst. 0 bodova.

Tony
Gost
Tony
7 mjeseci prije
Reply to  Gledamokosebe

Da, jer je cilj na ovom portalu ocrniti Hrvatsku na bilo koj način. Čudno, kako se nikad u negativnom kontekstu ne piše o Srbiji ili BiH, a sjedište portala je u Brčkom, podjednako udaljeno od Beograda, Zagreba i Sarajeva. Kako to tumačiti ? Dali vjerovati njihovoj navodnoj neutralnosti ili vlatitim očima i ušima ?

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah
7 mjeseci prije

Sretno je svako čoviječanstvo koje ima ovakve vlasti !
Drug Tito ?

EU dismr
Gost
EU dismr
7 mjeseci prije
Reply to  Umpah Pah

Umpah Pah, Druže Tito mi ti kune nemamo .. 😉

Pizistrat Nelson
Gost
Pizistrat Nelson
7 mjeseci prije
Reply to  EU dismr

Prešao sam preko tvog komentara i vidio “Druže Tito mi ti se kunemo” i izađem van iz članka, a onda me nešto “štrecnulo” i vratim se natrag i vidim ovo, hahahaa.. 🙂

EU dismr
Gost
EU dismr
7 mjeseci prije

Pizi N. , čovjek vidi ono što želi .. 😉

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah
7 mjeseci prije

@Nelson :
Al Gore :
Mi smo tu da vam bude gore !

Sve je to lijepo Al Gore !

Jozo
Gost
Jozo
7 mjeseci prije

HDZ/SDP trolovi su stigli… 🙂

Darth Vader
Gost
Darth Vader
7 mjeseci prije
Reply to  Jozo

Evo ja ti mogu reči da se u Hrvatskoj primjenuje terapija Klorokin i summamed praktično od samog
početka. To znam iz prve ruke od doktora koji liječe oboljele. Nisam nikakav HDZ/SDP trol, a ti nemoraš
vjerovati.

Pero
Gost
Pero
7 mjeseci prije
Reply to  Darth Vader

Sjećam se jednog članka u kojem su pisali o ljudima koji su preboljeli koronu. Tada je jedan čovjek rekao koje je simptome imao, praktički nikakve, bez temperature, samo se malo neobično osjećao. Dobio je lijekove protiv HIV-a.?!? To je bilo u Zagrebu.

Darth Vader
Gost
Darth Vader
7 mjeseci prije
Reply to  Pero

U pravu si na početku su se isprobavali različiti pristupi i terapije između ostalih i lijekovima protiv HIV-a, ali
ubrzo su se neučinkovite terapije prestale koristiti. Infektivna klinika “Fran Mihaljević” u Zagrebu je referentna klinika pa
se njihove terapijske metode provode u ostalim bolnicama.

Rusofil
Gost
Rusofil
7 mjeseci prije
Reply to  Pero

Sasvim normalno, u početku su svi lutali. Mislim da je davanje lijekova za HIV, u početku bila praksa svugdje u svijetu, a vjerojatno zbog one sekvence u genomu

Darth Vader
Gost
Darth Vader
7 mjeseci prije
Reply to  Darth Vader

Pa zamisli da su objavili da Klorokin sigurno liječi , svi bi navalili kupovati i ko treba i još više oni koji ne trebaju pa bi nastala nestašica i ne bi bilo za one koji stvarno trebaju. Imaš primjere sa WC-papirom, kvascem itd.

nonwo
Gost
nonwo
7 mjeseci prije
Reply to  Darth Vader

Darth@ne bi ga mogli dobiti bez recepta.A recept im za bezvezarije nitko ne bi dao.

Mucke
Gost
Mucke
7 mjeseci prije
Reply to  Jozo

E,frisko pituravanje,idu izbori.

ZAGREPCANKA
Gost
ZAGREPCANKA
7 mjeseci prije
Reply to  Jozo

Kako to mislite? Nisam ni jedno ni drugo, samo sam hrvatska nacionalistkinja, zakaj bi morala biti trol? Il se vi to zafrkavate?

EU dismr
Gost
EU dismr
7 mjeseci prije
Reply to  ZAGREPCANKA

ZAGREBCANKA, ima na ovom portalu puno humora, na više nivoa .. 🙂 Nego, da pitam: ima li išta od inicijative da Zagreb promjeni ime u Oklen city ?? 🙂

ZAGREPCANKA
Gost
ZAGREPCANKA
7 mjeseci prije
Reply to  EU dismr

Muči vas Zagreb? Zanimljivo. Od kud vi to meni kuckate? Kak je kod vas? Da malo izanaliziram, onak, na egzaktnim pokazateljima.

Pizistrat Nelson
Gost
Pizistrat Nelson
7 mjeseci prije
Reply to  ZAGREPCANKA

Pa dobro ti je eusmrad povedal, oklen city, neg kak drukče. Evo ja ti pišem iz Turopolja i nigdar se nebi menjal z tebom.

ZAGREPCANKA
Gost
ZAGREPCANKA
7 mjeseci prije

Zakaj? Lepe to vaše Turopolje al nisam znala da ima dotepenih!

EU dismr
Gost
EU dismr
7 mjeseci prije
Reply to  ZAGREPCANKA

ZAGREPCANKA, ne muči me Oklen city .. 🙂 “egzaktno” iz Istre 🙂

ZAGREPCANKA
Gost
ZAGREPCANKA
7 mjeseci prije
Reply to  EU dismr

Sve jasno, niste Istranin već Istrijan? Il griješim. Ovi moji iz Žminja su Istrani! Jel to vam problem?

EU dismr
Gost
EU dismr
7 mjeseci prije
Reply to  ZAGREPCANKA

ZAGREPCANKA, nije problem .. samo opušteno .. 🙂

ZAGREPCANKA
Gost
ZAGREPCANKA
7 mjeseci prije
Reply to  EU dismr

Evo plusić od mene!

U prolazu
Gost
U prolazu
7 mjeseci prije

Očito da se slijede poslušno naputci svj. zdr. organizacije i povezanih lobija za proizvodnju cjepiva. Samo cjepivo, samo cjepivo, to se samo ponavlja. Problem je što se prave cjepiva na brzinu sa teškim nus-pojavama i još gore, prisiljava se ljude da se cijepe. Stariji ljudi su rizična skupina, je li ? Kad ostariš onda si svakako ugrožen od svih bolesti, šećer, tlak, srce, otkazuju organi od starosti itd. Ljudi ne misle da su i dosad godinama postojale plućne bolnice prepune pacijenata. Sad je najednom covid odgovoran za plućne bolesti, svašta. Igraju se tu razne igre.

nonwo
Gost
nonwo
7 mjeseci prije

Nema razloga da se ne doda klorokin uz makrolide težim slučajevima upale pluća koji se sporije oporavljaju samo na antibioticima.Njegove su nuspojave blaže od velikog broja lijekova koji su već sad u stalnoj uporabi.Rezultati u Francuza su očito dobri,a nema studija u koje bi se mogli pouzdati s obzirom na kratkoću vremena i nepoznavanje bolesti.
U danim prilikama važno je da NE ŠTETI.
Ako su spremni u sve ljude ubrizgati cjepivo koje rade i odobravaju po skraćenom postupku a koje mijenja biologiju/imunologiju primaoca,čemu onda panika oko klorokina.
Jedina briga je da se pri tome ne prijeđe u ekstreme,…pa da svi nagrnu piti “spasonosni” klorokin na svoju ruku,kupeći pri tome i nuspojave na svoju ruku..Jer cc 80 % i više ljudi ga uopće neće trebati..A mogli bi potrošiti lijek onima kojima zaista može pomoći..
Da je više razuma a manje panike/straha u zraku-dalo bi se to sve lijepo “iskomunicirati”.I da nije navijanja za cjepivo kao jedino rješenje…

mislim
Gost
mislim
7 mjeseci prije
Reply to  nonwo

penicilin je 100 godina bio dobar, a sad više i nije tako magičan.
tako da slažem se da cjepivo protiv dječije paralize i velikih boginja i još… je dobro.
ali protiv ospica i neki drugih dječijih bolesti nije baš.
a i cijepivo protiv gripe su upitne beneficije.
tako da što se tiče cijepiva dok god postoji dilema , nebi smio postojati dekret.

Alex
Gost
Alex
7 mjeseci prije

Upravo zato što se covid19 obrušio na one koje medicina inače, umjetno održava na životu, Šveđani su se odlučili za pristup stjecanja kolektivnog imuniteta, što je nastavak orjentacije prema zemli sa minimumom ugljikovodika. To je dug proces, koji zajtjeva puno posla, ali disciplinirani , kakvi jesu, imaju dobre izglede. Jer nije corona jedina pošast koja je zadesila svijet i za očekivati je da se svake godine nešto pojavi, obzirom kako se odnosimo prema planetu i jedni prema drugima.

istrazuj
Gost
istrazuj
7 mjeseci prije

Arsen Dedic pjeva “Partizan”:
https://www.youtube.com/watch?v=2BvwBJFrqUo

Nekdo.
Gost
Nekdo.
7 mjeseci prije

Evo, još jedno razmišljanje.

Puno se govori o 80% asimptomatskih slučajeva Covid-19. Što u biti znači asimptomatski? To znači da nisu oboljeli. Ako nisu oboljeli znači da su imuni. Ako je 80% ljudi imuno u populaciji, bez obzira da velika većina za sada još nije bila zaražena, zar to ne znači da je u biti cijelo vrijeme čredna imunost već tu? S tim da moramo paziti da je asimptomatski oznaka za vrijeme potvrđenog testa i ako se bolest razvije taj slučaj u evidencijama trebao bi se voditi (prekarakterizirati u) kao presimptomatski.

Jer nemojmo zaboraviti da sve one prezentacije o širenju virusa imaju jednu veliku manu, na koju po meni poznatim činjenicama još nitko nije upozorio. A to je činjenica da svi prikazuju, da jednom kada čovjek preboli (odnosno postane imun) ne može više širiti virus. A to uopšte nije istina! Isto tako može ponovo postati prenositelj nakon kontakta sa zaraženom osobom, jedina je razlika što se najvjerojatnije neće ponovo razboljeti. Ko da su svi odjednom zaboravili na prenositelje.

Recimo studija u Vijetnamu je kod epidemije gripa ukazala na 45% (17-77%) asimptomatskih oboljenja, a dugoročne usporedne studije čak 86% (82-89%). U drugim dugoročnim usporednim studija na bazi seroloških testova iznosi 65-85%.

Mare Prpić
Gost
Mare Prpić
7 mjeseci prije

Markotička i Capak istina broje mrtve, ali i još puno toga čine za nas. Od samog početka ove histerije utjeruju nam strah u kosti, propisuju i kontroliraju socijalnu distancu, ukidaju nam pravo na rad, pravo na kretanje i pravo na život dostojan čovjeka. Ne zaboravljajući niti u jednom javnom obraćanju (u početku čak 2 puta dnevno) napomenuti da zaboravimo na način života prije korone.
Kad su Markotičku pitali za Sumamed, odgovorila je da to nije istraženo.
Baš me zanima tko je i kada utvrdio socijalnu distancu od 2 m. Može li mi netko dati link za znanstvenu studiju na tu temu?

ZAGREPCANKA
Gost
ZAGREPCANKA
7 mjeseci prije
Reply to  Mare Prpić

Mogu ja, treba novoj tehnologiji, Maskovim satelitim, sve programirano, eksperiment do savršenstva proveden, i još traje. Narode probudite se, moramo biti za Krista protiv sotonista! Tko će odgovarati za ovo?
Nema emisije za selo prvi puta u povijesti HRTV. Hej, jeste li svi vi, svi mi – normalni?

Tony
Gost
Tony
7 mjeseci prije
Reply to  ZAGREPCANKA

@ZAGREPCANKA
Jesi sigurna da biti za Krista nije ujedno biti na strani sotonista ? Sve su to judeo-kršćanske vjere, iz iste kuhinje, smišljene da nas se potčini i kontrolira. Znam da ti ovo nećeš htjeti razumjeti i da se to kosi sa temeljima tvoje osobnosti, ali oprosti mi (onako kršćanski) morao sam ti to reći.

Zvrk
Gost
Zvrk
7 mjeseci prije
Reply to  Mare Prpić

Markotić je pravi mali psihopatić koji bi najrađe kljukao nas injekcijama dok stojimo u redu, s obaveznom distancom.
Capak se još malo koleba pa često zamuckuje u odgovorima, ne gleda direktno u kameru i najrađe bi nazad u anonimnost.

ZAGREPCANKA
Gost
ZAGREPCANKA
7 mjeseci prije
Reply to  Zvrk

Kja se čudite, nema ni kučeta ni mačeta, ziher sam da misli poslije nje – potop!

ZAGREPCANKA
Gost
ZAGREPCANKA
7 mjeseci prije

Prvi puta u povijesti Emisije za poljoprivredu kao i emisije More – nema ih.
Ni u ratu ovoga nije bilo.
Logorska uprava perfektno služi globalističkim sotonjarama, odlično “radi” posao!
Sve to treba na odgovornost pozvati, tužbe podići, procesuirati.

ZAGREPCANKA
Gost
ZAGREPCANKA
7 mjeseci prije

Pogledajte ovo, dajte si 10-15 min vremena, salsušanje ovog zlotvora.
https://www.facebook.com/902554053210878/posts/1902322149900725/
Dobio u životu samo cjepivo protiv difterije!
Da je dobio prošlu jesen 12 komponentno kao svi starci po domovima u EU ali i kod nas, ne bi ga bilo. Zločinci.
YT pun svega o tom zlotvoru dr Stanleyu Plotkinu.
Ovo treba zaustaviti boljim znalcima, NANO stručnjacima. Ovi pokvareni zujani (ne)svjesno lažu.
Potražite i ovo: dubrovnik.epfl.ch
Naš znanstvenik svjetskog glasa prof. dr. sc. Davor Pavuna od 1988. predsjeda NANO inženjeringom u Kaliforniji.
Deset konferencija, pa barem on poznaje sve TOP znalce u svijetu kakav je i sam. Ali, mi se držimo aktiviste Đikića!
Pogledajte i ovo, ubojice cjepivima:
https://file.wikileaks.org/file/FBI-pedophile-symbols.pdf

neznanje
Gost
neznanje
7 mjeseci prije
Reply to  ZAGREPCANKA

ZG
Ograničen intelekt i neograničen internet su jako za.ebana kombinacija.

ZAGREPCANKA
Gost
ZAGREPCANKA
7 mjeseci prije
Reply to  neznanje

Vidim, odlična dijagnoza. Il bolje autodijagnoza! Ha ha!

Mucke
Gost
Mucke
7 mjeseci prije

Odred za uljepsavanje proslosti krenuo u akciju.Treba uvjerit raju da je crno zapravo bijelo i obratno.Svoje generalsko umijece ste trebali upotrijebiti za vrijeme bitke a ne nakon sto je rat manje vise gotov,pa bi i ove najnovije “spoznaje” o mjerama i protokolima koje su gurali zalizani i 4 stoogies tada imale neki kredibilitet.

ZAGREPCANKA
Gost
ZAGREPCANKA
7 mjeseci prije

Imamo li mi u Saboru zastupnika koji će o ovome ovako progovoriti?
Možda samo trojica, Zekanović, general Glasnović i Pernar, a ostali?
Znači, trojica njih, eventualno.
Al to je nedovoljno, treba nam revolucija. CROEXIT!
Providno odradiše eksperiment, rade i dalje. Ode gospodarstvo.
Slijedi nam glad. Koliko ljudi nije moglo ništa posaditi, zbog propusnica.
Slavonija iseljena. A mi se mičemo na 2 m jedano od drugoga, pa kaj taj covid bolji od Blanke Vlašić, skače 2 m!
Sateliti snimaju, tu je kvaka, treba im tih 2 m.
TKO ĆE ODGOVARATI? TKO biti procesuiran?
Sotonjare.

neznanje
Gost
neznanje
7 mjeseci prije
Reply to  ZAGREPCANKA

ZG
Nisu sotonjare. Zagrebčanke.

Abe IV. Nepotvrdjeni
Gost
Abe IV. Nepotvrdjeni
7 mjeseci prije

Pa poanta je da se umire i da kleknemo i molimo za cjepivo jer je to jedini spas plus da bi se obranili od opasne nepoznate epidemije sve nas treba pratiti. I onda im Čudomiks dođe sa svojim napitkom i pomrsi račune. Dodjavola!

Tampere
Gost
Tampere
7 mjeseci prije

Vjerujem da je autor ovog članka poznati virolog i da se razumije u ovu tematiku – sigurno ne prepisuje brojeve tek tako. Najgore je što je “voljeni vođa” Moskvi podbacio s brojevima pa je sad i truli Zapad bolji od Hrvatske… što i nije neki uspjeh kad se uzme koliko je navedena Francuska naprednije i uređenije društvo. Zanimljivo je gledati kako ovaj portal “razvija” ovu temu zadnjih mjeseci – od negacije svega pa do optuživanja da je Zapad kriv za pandemiju koja je očigledno krenula iz Kine.

ZAGREPCANKA
Gost
ZAGREPCANKA
7 mjeseci prije
Reply to  Tampere

A ne, zna se jako dobro kad je to krenulo. Zadnjih 20 godina sam rade na tome. Sotonjare, kabale, masonerija. Sve to treba “pohapsit”! Nek si čipiraju svoju djecu, mene i moje neće.
Pogledajte na Googleu otvaranje Olimpijskih igara 2012. Smrznut će te se.
Pa sve je tamo, čak i ova jadna mala Gretica!

Alex
Gost
Alex
7 mjeseci prije

“Dok Markotićka i Capak broje mrtve, njihove francuske kolege uspješno liječe”

Mrtve?😂😂😂

Moris
Gost
Moris
7 mjeseci prije

Novinarčiću jer moram ti se tako obratiti jer pratim već drugi tvoj članak gdje sa otrovnim strijelama ciljaš Hrvatsku. Molim te reci koji je tvoj problem? Pogledaj Hrvatske brojke minimalan broj umrlih, a polovica od službeno zaraženih je izliječena. Zašto to ne spominješ? Ovo je običan pamflet koji ne zaslužuje mjesto u ozbiljnim medijima. Mi građani Hrvatske ne slažemo se sa svim mjerama koje se provode u Hrvatskoj, ali u usporedbi sa nekim zemljama iz susjedstva krećemo se slobodno bez vojske na ulicama. U svom radu, jer geodeta sam po struci krećem se slobodno u granicama tri županije, policijske ophodnje me rijetko zaustavljaju i često ih čak ne viđam. Rekao bi labavi režim. U nekoliko općina uz granicu sa Slovenijom, rade na aglomeraciji i tvrtke iz Slovenije. Ljudi zaposleni u tim slovenskim tvrtkama prelaze granicu dnevno bez ograničenja jer im je lokalna samouprava osigurala takav tretman. Koliko znam to baš nije praksa u neću nabrajati kojim zemljama. Što se tiče cjepiva tu smo večina protivnici, jer znamo šta se krije iza toga. Zdravstveni radnici koje spominješ su kvalitetni stručnjaci i oni su dobro odradili ovaj posao, ali budući da je sve ovo globalistički teatar ponešto i oni u njemu učestvuju kao i predsjednik Makron i kancelarka Merkel na primjer. I za kraj Alenka Markotić je Alemka Markotić i ona je isto tako profesor. Pa kada već pišeš piši kako je primjereno, a na da jednom spominješ titulu profesora, a dugoga nazivaš Markotička. Mogao bi na primjer spomenuti da je institut Ruđer Bošković u kratkom vremenu uspio izolirati iz pacijenta genom virusa COVID19. Dr. Markotić rijetko je spominjala cijepiva, više je spominjala izradu seruma iz krvi imunih osoba. Na pitanje da li je COVID 19 umjetno stvoren, odgovorila je da je to legitimno pitanje za razliku od nekih znanstvenika koji apriori to svrstavaju u teoriju zavjere. Evo upravo slušam Srađana Noga, koji tvrdi da je COVID 19 umjetno stvoren i dokazi su mu prilično ćvrsti. No on je opozicija u Srbiji i može si dozvoliti da u ovom trenutku govori istinu.

Bosanac
Gost
Bosanac
7 mjeseci prije

Vitamin A, D i C dok si zdrav, TV (vijesti, ostala informativna sranja) turn OFF …. najbolja terapija protiv svih ovih novih virusa

ZAGREPCANKA
Gost
ZAGREPCANKA
7 mjeseci prije
Reply to  Bosanac

Bravo! To i mi primjenjujemo.
Nema Tv, sam radio i glazba s CD-a.

edi
Gost
edi
7 mjeseci prije

Kod nas je nahveći uspjeh propuhivati se po kratkovidnici , pametovati bez konkretnog učina.

Rusofil
Gost
Rusofil
7 mjeseci prije

Mislim da stožer i zdravstvo u RH rade odličan posao. Nikome se ne sviđaju ove mjere ali kad pogledate regiju situacija je super, manje zabrana a najbolji rezultati. Razumljiv je oprez i ovakve odluke koje se uklapaju u svjetske okvire borbe protiv virusa te preporuke WHO. Kada se ovako pljuje po njima u ovakvoj situaciji kako bi to izgledalo da je stanje kao u Italiji?

lažne dijagnoze
Gost
lažne dijagnoze
7 mjeseci prije

bild.de/news/2020/news/eine-woche-fieber-promi-gastronom-hielt-corona-fuer-eine-grippe-tot-70273214.bild.html

Mijo
Gost
Mijo
7 mjeseci prije

Znate li da je ovim liječnicima zabranjeno liječiti pod prijetnjom izbacivanja iz liječničke komore i oduzimanja licenci liječnika? Nema liječenja ako to ne odobre ovi iz farmaceutskih kuća, Bil Gates i ostali iz WHO. Na što bi to ličilo kada bi se sada razotkrila sva laž oko Covid-19?

POVEZANE VIJESTI

Izbornik