27 milijuna razloga zbog kojih trebamo upamtiti Dan pobjede i usprotiviti se svim pokušajima revizije povijesti

Ruska vojska - II Svjetski rat

Broj poginulih na sovjetskoj strani u Drugom svjetskom ratu je ogroman, no ono što je sramotno jest to kako se ogromna žrtva, koju je Sovjetski Savez podnio 75 godina kasnije zaboravlja i, zbog nove geopolitičke agende, istiskuje.

U Britaniji mi imamo Dan pobjede (ili VE dan). U Rusiji postoji Dan pobjede, kada saveznici u Drugom svjetskom ratu obilježavaju povijesni događaj koji se dogodio prije 75 godina, kada su nacističke snage bile poražene u Europi. U petak su Boris Johnson i Vladimir Putin obavili telefonski razgovor, no u stvarnosti trebalo bi biti više povezanosti između ruskih i britanskih komemoratora. Istina je da je u posljednjim godinama sovjetski doprinos porazu nacista Zapad dosta umanjio ili još gore, u cijelosti ignorirao. Svatko zna (ili gotovo svatko) zna broj ljudi koje su nacisti ubili u Holokaustu (šest milijuna). No koliko ljudi zna koliko je sovjetskih građana, vojnika i civila, ubijeno u ”Velikom domoljubnom ratu”? Usudio bih se reći da bi manje od 5% u Britaniji znalo reći da je to bilo 27 milijuna. Tako je, 27 milijuna.

Kada se to stavi u perspektivu, britanski gubici (civili i vojnici) bili su oko 450.000, američki oko 420.000, što je manje od polovice ljudi koji su stradali samo za vrijeme opsade Lenjingrada. Oko jedne četvrtine populacije Sovjetskog saveza bilo je ubijeno ili je stradalo u ratu. U redu bi bilo za reći da niti jedna obitelj nije izašla neokrznuta.

Ti brojevi su važni, vrlo važni, jer oni pomažu u objašnjavanju sovjetske inozemne politike nakon rata. Želja za nastojanjem instaliranja prijateljskih vlada u ”satelitskim državama”, na zapadnim granicama države lako se može objasniti kao sovjetska agresija, ako se izostavi 27 milijuna mrtvih kao i činjenicu da se Kremlj morao obračunati sa stranom intervencijom od strane Zapada, koja je od 1918. do 1922. Ovdje se ne radi samo o obrani Staljina, već o ukazivanju na dio povijesnog konteksta. No taj se kontekst danas velikim dijelom ignorira od strane onih koji žele ”revidirati” povijest.

Sovjetski savez, savez država koji je podnio najveće žrtve kod pobjeđivanja nacista, neki drže jednako odgovorne za početak rata kao i naciste. Ovdje je ključno za razmotriti pakt Ribbentrop-Molotov. No Sovjetski je savez navodno ranije želio sklopiti ”protu-nacistički” pakt sa Britanijom i Francuskom, koji je bio odbijen.

Ono što je nagnalo Sovjetski savez na sklapanje pakta sa Hitlerom u 1930.-im godinama jest neuspjelo sklapanje pakta SSSR-a sa Zapadom, što je dovelo do toga da Drugi svjetski rat bude neizbježan.

Ono što je zanimljivo za primijetiti jest to da je doprinos SSSR-a u pobjeđivanju nad Nacističkom Njemačkom bio više primijećen u vremenu Hladnog rata, nego što je danas. Klasična dokumentarna serija ITV Svijet u ratu, rađena 1973. godine i koja se i danas prikazuje na kanalima nostalgije, u potpunosti je pravdala ulogu koju je igrao Sovjetski Savez i nevjerojatan stoicizam njegovih ljudi. Na kraju serijala povjesničar Noble Frankland odbacio je tvrdnju (toliko široko predstavljenu danas) da su ljudi u Istočnoj Europi nakon rata samo zamijenili jednu tiraniju za drugom, koja je bila jednako loša. Da, komunističke vlasti instalirane u Istočnoj Europi bile su tvrde, no ono što se zaboravlja jest to da su bile manje krute i tvrde kako je vrijeme odmicalo. Povjesničari toga vremena, čak i desno-orijentirani, poštovali su ono što je SSSR dao u ratu. No danas je situacija drugačija.

Priznavanje 27 milijuna mrtvih ne odgovara scenariju kojim se želi demonizirati Rusiju i njezinog predsjednika. ”Ruska agresija” je vapaj onih koji ne žele prihvatiti da je ruski strah od Zapadnjačke prijetnje na zapadnim granicama, koja se ogleda u izgradnji NATO baza stvarna i da se ne radi o paranoji. Samo pogledajte što se dogodilo nakon završetka Drugog svjetskog rata. Varšavski pakt je ukinut, no NATO se počeo širiti na istok. Zamislite da je situacija bila obrnuta, da je NATO bio ukinut i da se Rusija počela širiti prema Meksiku i Kanadi te da na taj način povećava države-članice Varšavskog pakta. Ne bi li se to nazvalo agresijom?

Serija ratova, koji su nastali zbog neokonzervativnih režima i kojima se željeli oslabiti vlade-saveznice Moskve povećali su se; od Balkana do Bagdada. Zamislite da je Rusija u drugim državama uspostavila vlade, koje su saveznice s Moskvom. To bi isto bila agresija, no danas je samo Rusija agresor i pod sankcijama.

Danas, kada se prisjećamo Dana pobjede, postoji 27 milijuna razloga zašto bismo trebali odbaciti pokušaje revizionizma povijesti i umjesto toga odati počast svim žrtvama koje su izgubile svoje živote zbog svih režima, nešto što neki ne žele učiniti. Prisjetimo se i razmislimo o riječima američkog predsjednika Fraklina Delano Roosevelta, iz srpnja 1943.:

„Svijet nigdje nije vidio toliko posvećenja, upornosti i požrtvovnosti kakva se vidjela kod ruskih žitelja i njihovih vojski. S nacijom koja spašava sebe i na taj način pomaže u spašavanju svijeta od nacističke prijetnje, naša država (SAD) uvijek bi trebala rado biti dobar susjed i iskreni prijatelj u budućnosti“.

Izvor: Neil Clark

112
Ostavite komentar

avatar
10000
 
26 Grupirani komentari
86 Odgovori unutar grupe
0 Pratitelji
 
Komentar koji izaziva reakcije
Najaktivniji komentar
109 Komentatori
onaj najgl.....veći Daltononaj najgl.....veći DaltonPeronePeronePerone Zadnji aktivni komentator
  Pretplati se  
Obavijest
Bosanac
Gost
Bosanac

Kako je krenulo (u pojedinim medijskim strukturama)…za par godina ce ispast da su Rusi bili nacisti..a da su nas Nijemci branili od Nacizma 🙂

Ajatollah O' Rocknrolla
Gost
Ajatollah O' Rocknrolla

To se neće dogoditi. Ali braniti “reviziju” povjesti je već dokaz da se ima nešto sakriti. Pa sovjetska povjest je pisana od Komunista koji su u krvi do ramena i koji su lažovi da normalnome čovjeku mozak stane. To baš iz osobnog iskustva znamo. Ali najviše su se okrvarili u krvi svojih građana. I sada se takvim totalitarnim režimima treba vjerovati i ne smije preispitati što su oni o sebi nahvalisali? O bratskim pokoljima sa leđa nad Poljskim oficirima i Ukrainskome narodu se isto tako mora peiznati, kao i Turci pokolj nad Armencima.

Bosanac
Gost
Bosanac

Konstatujem ja malo..samo kako smo svjedoci ovih zadnjih godina vsega i svacega…a trebali bi vjerovat necemu od prije sto nam je plasirano, evo jedan primjer iz Srbije..nisma mogao ovako ilustrativan nac iz Bosne(sto mi je zao…kod nas je bosanski locan..al je ssvuda otprilike isto) da vidis koja je razlika izmedju ‘komunista’ i recimo ‘nacinalista’ ili ‘liberala’ …sve jedno je u sustini …al malo premotaj prvo govore o Koroni u prilogu poslije imas poimenice ko je cije dijete od danasnjih Srbijanskih funkcionera i iz pozicije i iz opozicije https://youtu.be/lnrH-Hug1q4

neznanje
Gost
neznanje

Rusi su stvarno bili u krvi do ramena. Poginulo ih je 27 000 000 u borbi protiv nacista.

The Beatles
Gost
The Beatles

Apsolutno se slažem s Vama, zamislite nema revizije, preispitivanje, istraživanja nego ostaviti onako kako su, znamo kakvi režimi pisali povijest. Pa upravo bi to trebalo biti potvrda onoga što se doista dogodilo, no znamo zašto mnogima ne odgovara da se preispituje, provjerava sve. Crkvu se osuđivalo radi dogma, a ovdje se isto to radi. E nema više ležanja na lovorikama, hajde jedna generacija, hajde i druga, a sad bi ovi to produžavali u nedogled.

komentar
Gost
komentar

Na kraju konca izgubili su drugi rat jer su se raspali.

Slavonac
Gost
Slavonac

komentar,bas sam procito kakoje 8drzava EU bilo potpisalo deklaraciju da oni nisu bili oslobodjeni.Samo Hrvatska i Slovenija od komunisticki drzava,nisu potpisale.To nam govori kosu tajkuni i ko nas je pokro.

Živjela Rusija
Gost
Živjela Rusija

Raspao se je tvoj glupi mozak.

Mlata
Gost
Mlata

Bosanac….Nemačka je iskorišćena u WW1 i WW2

Tony
Gost
Tony

Pa po počinjenim zvjerstvima Nijemci i Rusi su tu negdje. Rusi su jedino više silovali …

Mikojan
Gost
Mikojan

Tony, a njemci su pristojno pitali, da, ti znaš !

Ante
Gost
Ante

Vidim da pišeš jako selektivno. Naravno da se broj žrtava i stradalih od fašizma ne može i ne smiju je zaboraviti. Međutim , nakon drugog svjetskog rata na istoku se stvara poredak koji je što zbog osvete što zbog i najmanje sumnje u neslaganje sa sistemom izazvalo nove milione žrtava . Tako da za mnoge dan pobjede nije bio baš dan pobjede nego početak agonije. Već jednom treba zatvoriti vrata prošlosti i nazvati stvari pravim imenom

Quds
Gost
Quds

Upravo. I fašizam, nacizam i komunizam su bili protubožji i protučovječni režimi. Iza nacizma i komunizma stoje međunarodno židovstvo i druge sotonističke grupe koje danas stoje iza liberalizma, globalizma, multikulturalizma. Komunizam i fašizam danas su se samo izmijenili u drugčiji oblik odnosno liberalizam. Da sovjetima ( Rusiji) priznajem pravo na obranu od agresora (nacista) ali ne možemo zato pravdati komunizam i sve što je nakon 1945. se dogodilo. Možda to na ovom portalu nije popularno za reći ili slično, poštujem srbe, muslimane i crnogorce, ali jugoslavija je bila frakenštajnska država koja se morala raspasti. Nastala je u krvi i raspala se u krvi. Nadam se da ćemo svi iz te krvave prošlosti nešto naučiti. Ali bez obzira na sve uvijek će mi jedan srbin ili bošnjački musliman biti draži od engleza, nijemca, francuza…

Ico
Gost
Ico

Vatikan je bio gorljivi podržavatelj fašizma, ma koliko mi šutjeli o tome!

Miro
Gost
Miro

E, a tek efendija jeruzalemski ili onaj nas Djozo koji je od majora SS doguro do Titovog sluzbenog prevoditelja za arapski jezik a tek razno razni pravoslavne vladike i popovi , zabradjeni ko ISIS monstrumi ?

Ico
Gost
Ico

Ti ne možeš kazati da je nešto protubožje, jer si umno ograničen, pa shodno svojim vrlo skromnim intelektualnim potencijalima ne shvaćaš pojam Više sile ( Bog )

Quds
Gost
Quds

Ico a koji je to tvoj Bog? Tito, Dobriša Ćosić, pop Đujić? Patiš za srboslavijom? Jel si ikada čuo Hudu jamu, Tezno, Vukovar, Ovčaru, Škabrnju, Srebrenicu? Kada su tvoji hrabri yugoborci izvršili zločine nad nesrpskim stanovništvom.

Koča Popović
Gost
Koča Popović

Quds, iznosis neistine! Kada bi išli brojati zločine, izgubio bi. Današnje suverene Hrvatske sigurno ne bi bi bilo da nije bilo partizana. Tada bi sudbinu Zagreba određivala dinastija Karadjordjević!

neznanje
Gost
neznanje

Koča
Da ne govorimo o tome da bi išli na maore u talijansku Dalmaciju.

Quds
Gost
Quds

Institut za srpski jezik osnovala je Srpska akademija nauka (danas SANU) 1947. godine zbog realizacije projekta izrade velikog “Rečnika srpskohrvatskog književnog i narodnog jezika”. To ludilo od rječnika nepostojeće države i nepostojećeg jezika uključivalo je “sve srpske zemlje” pa tako i “srpski Dubrovnik, srpsku Dalmaciju, srpsku Bosnu, srpsku Hercegovinu, srpsku Slavoniju i srpsku Liku”, dakle sve što je napisano na hrvatskom i srpskom jeziku! Prva knjiga izašla je iz tiska 1959., 2015. godine je došao do slova P s ukupno 19 tomova, a 2018. godine izašao je 20-ti tom. Ako ikada bude završen taj suludi projekt trebao bi imati 35-40 tomova. Naravno, to je najveći rječnik nepostojećeg jezika u svemiru! Ili barem u “regijonu”!
Samo ostavite vi hrvatsku istru i dalmaciju na miru. Dosta nam je Nikole Pašića, Rapalskog ugovora i drugih hrv. izdajnika.

Lucija
Gost
Lucija

Koča

A… ne bi li prije njih… Rusi? ☺

Ico
Gost
Ico

Quds, ti si stvarno zastranio, ali to je u skladu s tvojim vrlo skromnim umnim potencijalima

Koča Popović
Gost
Koča Popović

Država u kojoj su Hrvati, Srbi, Slovenci, Makedonci, Bosanci… bolje živjeli nego danas, nije sigurno frankenstajnska. Pisanje pamfleta ostavi za drugdje.

Ico
Gost
Ico

Tvoj komentar je u skladu s tvojim vrlo niskim kvocijentom inteligencije, ti ni ne shvaćaš koliko je tvoj stav zbog tvoje umne ograničenisti štetan za ljudski rod!

Moreno
Gost
Moreno

Ante Zašto ti “pravedniče” ne spominješ stradanja miljuna odma po završetku WWII u “demokratskom” poretku na zapadu Europe . . . šta je tebi Eisenhower koji je pobija par miojuni Njemac u Rajnskim logorima bolji od Staljina ili od “našega” Tite koji je bar ima manje od njih prostora za egzekuciju pa tako i manje žrtava . . .
Nebi tribalo zatvarat vrata povijesti dok god svi ne budu saznali “prava imena” stvari da bi ih mogli nazvat.
Ja znan kako je od mene osta skriveni dil povijesti jer svi kriju ponešto iz svoje, a čini mi se kako za tebe skrivene povijesti nema.

Nije problem kad neko nešto nezna i zna da to nezna, problem se pojavljije kad neko nezna, ali misli kako zna i niti u to ne sumnja. Ovi drugi su puno opasniji.

Mlata
Gost
Mlata

Moreno….imaš primer generala Patton-a koji se oglušio naredbama, odbiio je vršiti zločine po nemačkoj! Zbog toga su ga ubili i nisu ga ni hteli sahraniti kući već mu je grob u Luxemburgu

Perone
Gost
Perone

Ubijanje ljudi bez suda se ničim ne može opravdati bez obzira na kojoj se strani dogodilo i bez obzira kojoj strani ljudi pripadali.

R1A1
Gost
R1A1

@Ante:
Da li bi bio ljubazan da podeliš sa ostalim učesnicima te podatke, izvore, koji govore o tim milionima žrtava u okviru Varšavskog pakta.
Odmah da naglasim, SAD je i dan danas na teritoriji Nemačke i Japana kao posledica njihove politike u WWII! Sve članice bivšeg Varšavskog pakta ratovale su na istočnom frontu kao nemački saveznici!
Staljin je trebao žestoko da ih kazni za te sovjetske žrtve, posebno ako se uzme u obzir da je polovina poginulih civilno stanovništvo.
Upravo takvi kao ti, koji nemaju pojma o istoriji, koji nikada nisu čuli za “Kanzlerakte” i mnogo toga iznose olako besmislene optužbe!

R1A1
Gost
R1A1

Spomenuh u prethodnom postu “Kanzlerakte” pa bi bio red da mnogi, koji prvi put čuju za to, nešto više o njemu saznaju!
https://www.mimikama.at/allgemein/kanzlerakte/
“Kanzlerakte” ili Akt o pokornosti Americi (tj. vlasnicima Amerike) koji su posle Drugog svetskog rata potpisali svi kancelari savremene Nemačke, i dalje je na snazi.
Nekada su feudalni gospodari svojim kmetovima nalagali da polože zakletvu da će biti pokorni, a to od 1945. do danas, od svih nemačkih kancelara PRE STUPANJA na funkciju zahtevaju vlasti Sjedinjenih Američkih Država.
U „Aktu o pokornosti”, Sjedinjene Američke Države, kao jedna od četiri sila pobednica u Drugom svetskom ratu (mada ne vidim otkuda je Francuska u toj grupi), tražile su od SVAKOG nemačkog kancelara NE samo bezuslovnu poslušnost, već i to da on NE radi, shodno ustavu i zakletvi, za dobrobit nemačkog naroda, već isključivo u interesu Sjedinjenih Država!
Nemački pisac i istraživački novinar, Udo Ufkote, specijalizovan za praćenje rada tajnih službi, smatra kako su svi kancelari koji potpisali “Kanzlerakte”, pa tako i sadašnja kancelarka Angela Merkel. time počinili veleizdaju.
Još da dodam, ovaj novinar izgubio je život pod čudnim okolnostima posle svog pisanja o tome kako postupaju SAD!

Weteran
Gost
Weteran

Možda su Švabe zaslužile i teže “Pedagoške” mere !?

Weteran
Gost
Weteran

Ozbiljnu reviziju istorije izvršili su stanovnici Jugoslavije!?
Pre trideset godina!

Bosanac
Gost
Bosanac

Nisu stanovnici vrsili reviziju…nego pojedini ‘metaforicki receno partizani’ (oni su tad imali apsolutnu vlast i vojnu silu) koji su transformisali opste drustverno dobro u svoje dobro u odredjenom procentu po planu koji su donijeli 1974 zajedno sa ‘drugom Titom’ a on vjerovatno dobio nalog da to uradi od tadasnjih svojih zapadnih ili istocnih saradnika da ne kazem sefova, ….stanovnici su ti ko ves…samo dodje neko i ubaci ih u masinu svi budu mokri..a neko pusti i boju od prejake temprature

Kažun
Gost
Kažun

Weteran,

Bogoljub Kočović i Vladimir Žerjavić došli su do 1,7 milijuna demografskih gubitaka,što
nije isto pojmu stvarnog gubitka ljudstva.Po ŽERJAVIĆU stvarni broj je 1,027 milijuna.
Da se razumijemi i 1000 nevinih je stravična cifra.
Koga zanimaju podaci neka progugla pojam KOČOVIĆ ŽERJAVIĆ
Ovo gore odnosi se na prostore EX YU.
NE štima ni cifra 6 mil. žrtava Holokausta.
Usput,USA su i male nešto više 400 000 vojnih gubitaka.

Math
Gost
Math

Na ovogodišnji Dan pobjede u Rusiji je otvorena i spektakularna katedrala-muzej tzv. “Armed force main cathedral””. Posvećena je odnosu pravoslavne religije i vojske kroz rusku povjest a naročito ruskoj hrabrosti i žrtvi u drugom svjetskom ratu. Video link:

https://youtu.be/x_lDNvwTx6Q

Prijedlog uredništvu da ako može napisati osvrt na tu temu tj. katedralu.

Perun
Gost
Perun

Citat ….„Spremni smo za rat koji ne postoji, ali ne i za onaj koji nas je zadesio”….Italijanske novine ,,Espresso”….Vojni troškovi su porasli sa 1,25 odsto BDP-a na 1,45 procenata. Ako Italija bude usvojila zahtev Donalda Trampa da, kao članica NATO-a, poveća vojnu potrošnju na dva odsto BDP-a, to će značiti dodatni trošak od 10 milijardi evra na godišnjem nivou( citaj oficielni troskovi ,inoficielni trosko oni ne prikazani su mnogo veci)….„Svi ti brojevi izdvajanja za vojsku su startna predviđanja, dok su stvarni izdaci mnogo veći. Iako u papirima piše da će Italija ove godine potrošiti 5,9 milijardi evra na kupovinu novog naoružanja, analiza Opservatorije Mileks, koja nadgleda italijanske vojne troškove, kaže da će oni 2020. iznositi 26,3 milijarde evra….To je otprilike stanje u jednoj od drzava Europske Unije , a sto se desava u drugim clanicama unije ne razlikuje se puno od stanja u Italiji….Niti jedna druga vodeća zemlja svijeta nije toliko povećala izdvajanja za vojsku kao Njemačka, javlja Institut za mirovna istraživanja SIPRI iz Stockholma…..
No u ukupnim izdvajanjima su daleko ispred i dalje SAD i Kina.. Njemacka je prošle godine za vojsku izdvojila 49,3 milijardi dolara…
Recesija u ekonomiji sto bi to trebalo znaciti…Ta lova mogla se preusmjeriti na povecanje primanja ,razvoj drugih sektora ekonomije ,
istrazivanje u podrucjima mikrobiologije i makrobiologije ,razvoj ekoloskih proizvodnih standarda i omoguciti prelaz sa prljave technologije na cistu technologiju… Njemacka nije jedina koja Rusiju doživljava kao opasnost. Šest od vodećih petnaest država svijeta, koje najviše izdvajaju za naoružanje, su članice NATO-a. Pored SAD-a, Njemačke, Francuske i Velike Britanije tu su još Italija i Kanada. Ako se njihovi izdaci zbroje, dolazi se do gotovo polovine svjetskih izdataka za naoružanje. Dvadeset i devet zemalja članica NATO-a ukupno su 2019. godine za obranu izdvojile 1.035 milijardi dolara……P.S Evo jedna pjesma od ,,Divljih Jagoda ”…nesto mi govori da na ovu temu stihovi ove pjesme dobro pristaju….LET NA DRUGI SVIJET….
Opet neki glas u noći
Crni jastuk, plavi snovi
Divlji konji mjesec vuku
Što po nebu baca sjaj
Dijele se karte za raj
U dva i pet
Let na drugi svijet
Dijele se karte za raj
U dva i pet
Let na drugi svijet
Ali iznad grada lete strašni snovi
Djeca u snu broje zvijezde
Zvonik pao sa vrh tornja
Sat je stao al’ nije kraj
Dijele se karte za raj
U dva i pet
Let na drugi svijet
Dijele se karte za raj
U dva i pet let na drugi svijet

Moreno
Gost
Moreno

Dok god se bude baratalo pojmovima pobjeda i poraz bit će se u disbalansu.
Funkcioniranhe samoga čovika dok se jednome ne smrkne drugome ne svane je samo održavanje neravnoteže.
Ta neravnoteža se na umjetni način održava, kako pisanjem povijesti koju pišu pobjednici, tako i nastojanjem revizije iste koju traže poraženi koji bi tili bit malo pobjednici i to sve rezultira “ponavljanjem povijesti” odnosno permanentnim ratovima i stradanjima.

Masovni zločini su u Europi počinjeni za vrime, ali i posli WWII. Europa se u Jalti javno podilila, a tajno je dogovorena egzekucija nad poraženima po pravilu da svaka pobjednička vojska pobije poraženu na svojemu teritoriju i to je više ili manje odrađeno svugdi po Europi osim u Njemačkoj di su to odradili Amerikanci u Rajnskim logorima. Europa je iz WWII izašla podiljena i opet okupirana, samo šta se na istoku Europe 1990-ih prominija okupator.

Mi na ovim prostorima nakon WWII najgore smo prošli i to se nije posli WWII dogodilo slučajno nego ka zalog onome šta će se dogodit 1990-ih.

Kako vama koji ste petali ovi naslov u kojemu je “Pobjeda” nije jasna tehnologija nastajanja ratova i kako ratove generiraju isti i kako vama nije jasno da se na ovim prostorima ljudi sve manje vesele pobjedi i oslobađanju Vukovara 1991 isto ka i pobjedi i oslobađanju Knina 1995.
Te obe dvi pobjede su meni danas gadljive.

Šta god bude veće slavlje pobjede bit će i veće nastojanje revizije povijesti jer nijedna pobjeda nije ostala “čista ka suza” kako to poručnik JNA i general HV ministar Ugroza u ostavci zna reć.

Ajatollah O' Rocknrolla
Gost
Ajatollah O' Rocknrolla

Jednom je priznatoj zemlji od susjedne zemlje grad okupiran i narod žene i djeca silovani i ranjenici pobijeni i narod protjeran. U drugome slučaju je oslobođen okupirani grad internacionalno priznate zemlje uz minimalnu količinu žrtava. Osobe kao ti, koje ne znaju razliku između pravde, prava i nepravde i zločina već preintepretiraju razlike da bi ispali neutralni između koljača i žrtve, su najveće zlo ovoga svijeta. Ovi ostali bi se nekako snašli i na kraju i uzajamno prihvatili. Ali onda zle osobe kao ti dovode sve u disbalans, preokreću dobro u zlo i zlo u dobro i kao “oboje su vam gadljive”. Daju zločincu argumente za njihov zločin i podkuhavaju želju za ponovnim pokušajem otimanja susjedima njihovoga imanja, njihove zemlje i njihovih života (jer okupacija tuđe i oslobođenje svoje zemlje je isto gadljivo po Morenama ovoga svijeta).

Takvi koji izokreću pravdu i nepravdu i to izjednjaćuju i glume neutralce su definitivno najveće zlo ovoga svijeta. Takvim odvratnim i zlim osobama želim sve najgore u životu.

Andreey
Gost
Andreey

Bok Ajatol,

nova nepravda ne rješava prethodnu nepravdu, nego samo stvara poligon za nove nepravde…. Ako su tebi Srbi prvi počinili nepravdu u vašoj lijepoj (a povijesno sigurno nisu bili prvi u nizu bratoubilačkih ratova, samo treba ići malo dulje od 1991-1995), onda vi niste trebali Srbima načiniti nepravdu vašim protjerivanjem istih i zločinima nad njima. Srba je u Hrvatskoj ostalo možda 2-3 %, od skoro 20-25 % prije raspada bivše države i to nakon vaših pobjedonosnih vojnih akcija, koje vam je eto isplanirala i vodila Amerika, kao predvoditelj imperije zla. I zato danas imate od samostalnosti državnu himnu. zastavu i (još uvijek) svoju valutu. Sve ostalo (pogotovo se to odnosi na ekonomiju), kao u svim državicama bivše nam zajedničke države, drže u rukama ti isti stranci, koji su na našoj krvi zaradili i stavili nas u moderno ropstvo. Imati dobar auto i telefon, sve na kredit (ili postignuto korupcijom), da o krovu nad glavom ni ne pričamo, nije odraz napretka, već ropstva… Rob si svim kreditima, odnosno financijskim ustanovama koje daju te kredite (sve redom strane jer drže u vlasništvu nekada naše ustanove), da bi mogao sastaviti kraj svakog mjeseca. I ne daj bože, da se razboliš, jer onda sve te fine svjetlucave stvarčice odlaze, odnosno ih tvoji stvarni vlasnici odnose, uključujući i ono bitno za preživljavanje, a to je tvoj krov nad glavom…
I to ti hoće objasniti Moreno, ali na žalost ti sa tvojim samo sam ja u pravu (a to tvoj pseudonim samo potvrđuje) i samo je moja istina jedina istina, ne želiš shvatiti i čak napadaš čovjek i nazivaš ga imenima koje ni pod razno ne zaslužuje. Razmisli i malo se duhovno obrazuj, pa ćeš možda moći shvatiti što ti je kolega Moreno htio objasniti….
A pravda u pravnim državama je suditi zločincima, koji su zločine počinili (bili oni Srbi ili Hrvati ili neko treći van okvira naše lokalne realnosti), a ne prstom ukazivati na odgovornost cijelih nacija. A kako mi te pravde zbog našeg barbarstva (čitaj zaostalosti) i geopolitike većih igrača ne primjenjujemo, onda o pravdi nema smisla ni govoriti. Upirati prst za odgovornost i krivicu je potrebno u pojedince (na vlasti) i medije, koji su huškali naše narode, a ne u cijele narode, jer čovjek je u svom smislu zapravo dobar ali naivan. I lako se ga izmanipulira posebnim metodama psihologija masa. Zato je potrebno u školama staviti upotrebljivu psihologiju za učenje, da ljudi budu manje skloni raznoraznim negativnim manipulacijama i misle svojim mozgom a ne uzimaju zdravo za gotovo sve što im razne političke interesne grupe serviraju preko medija masovnog informiranja – kontroliranja.

Lijep dan i svako dobro!

Ajatollah O' Rocknrolla
Gost
Ajatollah O' Rocknrolla

20-25% Srba u Hrvatskoj? Znači miliun. Ostale laži, mitovi i gluposti se uopće ne trebaju komentirati.

Ajatollah O' Rocknrolla
Gost
Ajatollah O' Rocknrolla

Uostalom, blokiran sam pa mi uopće teško proći da odgovorim na sve vaše provokacije i izgovore za nečije zločine koje tražite u bližoj i daljnoj prošlosti (a i ti izgovori su primitivne jeftine laži, uostalom za zločine nema opravdanja) Ali vidim da filozofi izjednačavanja zla i pravde znaju izvući svaku glupost iz konteksta i “malo” nadodati ono kao 20-25% Srba u HR. A to nije jedina laž u ovim komentarima balkan filozofa izjednačavanja zločinca i žrtve.

Tony
Gost
Tony

I ja sam čitao Andreey-ev komentar do 20-25 %, a onda sam odustao

pera lozac
Gost
pera lozac

@ ajatolah
Andrej je malo pretero nije 20-25% nego 15-18% ali ta greska nista neumanjuje njegove tvrdnje, a to da si zadojen i otrovan stoji ko kuca.
Bas mi zao sto tebe i tebi slicne sjebala korona pa ove godine nemozete u “hodocasce” a oni bezobrazni Austrijanci vam cak zabranili da nosite “sveta obiljezja”, koja sramota, da neverujes.

Mirk
Gost
Mirk

Zato je potrebno u školama staviti upotrebljivu psihologiju za učenje, da ljudi budu manje skloni raznoraznim negativnim manipulacijama i misle svojim mozgom a ne uzimaju zdravo za gotovo sve što im razne političke interesne grupe serviraju preko medija masovnog informiranja – kontroliranja.
Bravo…To je jedini nacin da mase steknu pravo zivotno obrazovanje i da se manipulatori sa necasnim namjerama potpuno marginaliziraju….

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah

AvatarMoreno :
Bravo !

Becko
Gost
Becko

Vukovar91 da je mogao proci kao Knin95 rat bi stao 92 ili ga na bi mi bilo. Moras ili biti slijep I glup ili zlonamjeran pa to usporedjivati. Jeste zlo i tragedija da su toliki Srbi napustili Hrvatsku u i nakon Oluje ali da su Hrvati primjenili sistemsko zlo iz ndh ili komunjara nakon 45 ili Srba nakon Vukovara i Srebrenice mi danas na bi imali drzavu Hrvatsku. Tko pamti taj period zna da su kojem slucajem Srbi I JNA bacili na koljena Hrvatsku danas bi nam djeca ucila o ustaskim koljacima iz 91. Usput poprilicno postujem srpski narod i imam puno puta razumjevanja za njihovu mitomaniju ali Vukovar I Knin su neuporedivi

xyx
Gost
xyx

Srbi su stalno u borbi protiv nepobjedivog protivnika. Oni to ne razumiju ili se nadaju nekom cudu. Nije moguca repriza 1945. Ovi podgijavani hosovci nisu dovoljni za gradjanski rat u RH. Ovaj put nema velike sile s kojom bi se stvorila nova juga. USA postiva stav EU o Balkanu.,a EU treba RH. Srbija ce se morat pomirit. Rezultat je po nju jos povoljan. Od dvi pokrajine jedana ostaje, plus uticaj preko RS na BIH. To je i za jace apetite, dobar ishod.

Z.A.
Gost
Z.A.

Postoji jedna cinjenica a glasi da Sovjeti nisu bili na strani sila pobjednica u drugom svjetskom ratu, Njemacka , Japan i Italija nikad nebi izgubili rat . Prevagu za pobjedu u tom ratu donijelo je ucesce SSSR .

Ajatollah O' Rocknrolla
Gost
Ajatollah O' Rocknrolla

Da su samo bili Njemci i Rusi, Rusi bi izgubili. Rat su pobjedili u prvoj liniji Amerikanci. Svi drugi uključujući Ruse su dobivali ogromnu pomoć u tehnici od strane Amerikanaca.

Moreno
Gost
Moreno

Ni ti ne razumiš tehnologiju nastajanja i financiranja ratova. Oni koji su pomagali Hitlera pomagali su i one koji su se protiv Hitlera borili.
Sama američka vojska se u rat uključila tek kad je bilo sigurno da se SSSR obranija.
Iz cike priče je najbitnije da se u ratovima sve uništi i svima triba lova za vođenje ratova i posli triba lova za izgradit sve šta se razorilo, a žrtvama se odaje počast.

Andreey
Gost
Andreey

Bravo Moreno!

Poslijeratna obnova Europe, koja je bila razrušena ratom, je digla Ameriku (koja nije bila uništena ratom) na prijestolje i sve što je to sa sobom donijelo. Ameri su dali i novce (posudili uz kamate) i slali firme i opremu u obnovu i tako preko te obnove uzeli nazad novce sa dobrom zaradom, jer su smislili takve ugovore za te firme, u kojima su one mogle jedino zaraditi i to puuuno, ne kao danas u graditeljstvu možda 5%.
No sada je došlo vrijeme, da se siđe sa tog prijestola, jer se zloupotrebljavao za služenje zlu a ne dobrom. Hvala Bogu dolazi novo doba. Samo je pitanje da li će satanisti otići u miru (teško vjerojatno je jer je njihova narav kaotična i zla) ili će na žalost opet biti rata. Zato i sva ta silna propaganda i mijenjanje povijesnih činjenica, da pridobiju što više slijedbenika, da ih riješe od nagrade, koju su i zaslužili… E zato je potrebno, da se toj propagandi i pokušaju raznoraznih povijesnih revizija odupremo i budemo snažni protiv sila zla. Neće nas moći upotrijebiti u borbi protiv dobroga i prije će biti te sile zla i uništene. I doći će nova ravnoteža i drugačiji život.

Pozz!

Perun
Gost
Perun

Mozda pomoc u materijalnim resursima ali AOR puska tad nije pucala samo tako ,trebalo je oruzje uzeti u ruke i suociti se sa smrcu i neprijateljem …..Ljudi su ti koji slave Pobjedu nad baukom fasizma u proslim vremenima,ne oruzje …Taj rat je unazadio svijet u moralnom i materijalnom smislu . A inicijatore sukoba obiljezio kao genocidnu naciju (citaj svo Germansko stanovnistvo u tzv Evropi) …Poslije hebanja nema kajanja kaplar je u…rao stvar…SFSN….Slaven Bijelac Slobodan Strijelac

R1A1
Gost
R1A1

@Ajatollah O’ Rocknrolla
Pre nego su USA stupile u rat, SSSR je pod Moskvom prvi porazio nemačku ratnu mašineriju!
I da se USA nisu uključile, možda bi rat potrajao samo duže i ništa više.
SSSR sa svojom enormno velikom teritorijom nemoguće je bilo zauzeti i držati pod kontrolom!
Jednostavno logistika, fizička sila i resursi za teko nešto ne postoje!
Možda bi stigli do Urala i to je sve. Posebno je priča mentalitet ruskog čoveka koji ne skida gaće pred neprijateljem kao narodi u Evropi, sa časnim izuzecima!
Od svih evropskih naroda, samo Grci i Srbi nisu bili saveznici Nemaca na istočnom frontu!

Jon Sneg
Gost
Jon Sneg

OK R1A1, slažem se sa tobom u svemu, osim onome, da samo Grci i Srbi nisu bili saveznici Nemaca na istočnom frontu. Nad mojim, slovenačkim narodom bio je vršen etnocid. Na područjima, koje su zaposjeli Njemci vršila se Germanizacija a svi nepovoljni elementi (intelektualci, sveštenstvo, patriote) izseljavani su u Srbiju, NDH i u Reich. Na područjima gdje su bili Italijani bio je malo blaži oblik okupacije, al se tamo stvorio građanski rat,…, na madžarskim područjima vršila se Madžarizacija. Slovenski narod nije ni posojao. Poslije napada na Kraljevinu Jugoslaviju i njenog razbijanja, pravila se konferencija o bivšoj KJ, gdje su samo pomenuti Srbi i Hrvati,…, a o Slovencima nema ni riječi.

Hoču naglasiti,…, Njemci rekrutiraju Slovence u Wermacht i šalju ih na ruski front, u Norvešku, u Frnacusku, u Afriku,…., al sve kao njemačke štitenike Reicha (večina njih nije ni dobila državljanstvo Reicha jer se nu+isu uklapali u šemu o rasnoj pripadnosti arijskoj rasi). Ako je bio koji dobrovoljac, bili su retki. Takođe Madžari šalju Slovence u mađarskim uniformama protiv CA,…, al sve na osnovi rekrutacije. Slovenci, kao narod nismo postojali u vidu okupatora i nismo bili saveznici Njemcima na ruskome frontu.

R1A1
Gost
R1A1

@Jon Sneg:
Ne zaboravi samo to što u čitavoj istoriji Slovenci nikada nisu imali svoju državu! Prvi put su imali teritoriju kojom upravljaju u okviru Jugoslavije (koju su Srbi na svoju štetu stvorili).
Da, u vreme WWII, veliki broj Slovenaca koji nije pristao na tu “prisilnu” regrutaciju i asimilaciju našao je utočište u Srbiji i sa srpskim narodom delio sudbinu. U Srbiji se rodio i Milan Kučan!
Kako je Slovenija zahvalila Srbima za sve to? Tako što je priznala Kosovo?!
Možda bi bilo bolje da su vas sve asimilirali, tada bi vaš čin bio razumljiv a ovako nije!

Sparkling
Gost
Sparkling

Ajatollah O’ Rocknrolla´
Ma kako si ti pametan. Šta to jedeš, reci i nama da i mi budemo tako pronicljivi i pametni.
Provokatoru, da Rusi nisu držali XY broj divizija na istočnom frontu nikakvo iskrcavanje u FR se ne bi dogodilo.

Andreey
Gost
Andreey

80 % njemačkih efektiva je uništeno na istočnom frontu – bivši Sovjetski savez. To sve govori. Točka.
Ostalo su priče za ljudi koji ne znaju koristiti osnovnoškolsku matematiku. A kako ne znaju ti isti ljudi, kao i ti ajatole, zbrojiti par brojeva ili ih anaizirati, tako i šire dalje neznanje i propagandu drugih. Čak i indoktrinirani kao ti nekom svojom istinom, koja je samo djelić cijele istine. A ta može biti samo kod Boga, jer smo svi mi nepotpuni i nepotpuno shvaćamo svijet oko nas… Tako da pamet u glavu i prigrli svog brata Slavena, jer su vam preci puno bliže nego će ikad biti naši preci s precima Amera, Nijemaca i drugih ne-slavenskih naroda… Dosta više mržnje, neka ljudsko u nam pobijedi!

roki
Gost
roki

Da Romela nisu povukli sa istočnog fronta danas Rusije ne bi bilo !

Andreey
Gost
Andreey

Roki je rođen roditeljima Nijemcu i Amerikancu, pa se zato srami svojih slavenskih korena. Ili je možda pobornik ideje, da Hrvati zapravo dolaze ili od germanskih naroda ili Iranaca (tz. Hur ur vathi pleme)… Svaka čast… Da nije bio NOB i partizana te Sovjetskog saveza, vjerojatno danas ne bi pričali na hrvatskom jeziku…

Ajatollah O' Rocknrolla
Gost
Ajatollah O' Rocknrolla

Andreey, prepusti Hrvatima istraživanje svojih izvora, makar imali ciganske korijene nema veze Hrvati smo. Tu smo, uspjeli smo više od nekih i manje od nekih drugih. Što to tebi smeta, zašto si ti pozvan rugati se Hrvatima? Što si ti bolje? Izmišljanje laži i mitova ne kvalificira tebe i tvoje da se nekome rugate. Bolje bi bilo da se pozabaviš narodu ili grupaciji koju ti voliš i baviš se njime. Ali ne neki se samo definiraju preko mržnje i ruganja drugima.

Andreey
Gost
Andreey

Ajatole, opet ti okrećeš i manipuliraš. Ne rugam se ja Hrvatima. Hrvati su moja slovenska braća. Ja sam izdvojio pojedinca koji je komentirao i naveo njegov pseudonim koji koristi za komentiranje ove teme. A ti kao naučen i istrenirani skočiš, čim se spominje riječ Hrvat. Ni je to OK ajatole. Preispitaj svoje reflekse i automatiku, koju su ti usadili oni koje žele takve reflekse i od njih profitiraju.
Ne izmišljam ja ni laži ni mitove, nego preispitujem laži i mitove. Za sve navedene mitove i manipulacije iliti laži po tvome postoje podaci i ako se njih pogleda (ako nisu uništeni ili sakriti), puno je toga jasnije. Ali kako su ljudi postali lijeni malo istraživati, najlakše im je prstom uperiti u druge i guglati msm propagandu. Tu dragi ajatole uzmi sebi vrijeme i mržnju zamjeni istraživanjem tih podataka i činjenica i shvatit ćeš koliko si izmanipuliran, pa tu manipulaciju pokušavaš trenirati na ostalima. Nakon prosvjetljenja uvijek dolazi ljubav.

Svako dobro!

Gaja
Gost
Gaja

Ajatolah, kolika je dnevnica od CIe? Nisam rusofil ili amerofil , ali daj da sagledamo stvari logicno. Najelitnije i najsnaznije jedinice Njemacke vojske su bile na Istocnom frontu i to 80% njemacke vojske. Rusi su jedini odgovorni za slom nacisticke sile. Na istoku su se vodile bitke sa tisucama tenkova i milijunima poginulih na obje strane. Sa druge strane Amerikanci su odradili veliki posao u ratu protiv Japana i takodjer su ponjeli veliku zrtvu u bitkama za otocja po pacifiku. Dakle obje zemlje su doprinjele slomu naci-fasizma, Rusi lomljenjem nacisitcke kicme, a Amerikanci Japanske. Da su kojim slucajem najelitnije jedinice njemacke vojske cuvale Normandiju (a ne djeca) od iskrcavanja nebi bilo nista, zaisgurno nebi prezivio niti jedan Americki vojnik. 2 sv. rat je zadnji “posteni” rat u kojem je dobro pobjedilo zlo. Nazalost iz toga se nije rodio bolji svijet nego ovo sranje koje imamo danas.

Becko
Gost
Becko

E jbg sad. Da su iz jednadzbe izbaceni jedni ili drugi mislim da bi Japan I Njemacka definitivno pisali neku drugu povijest. Ili da je kojem slucajem Italija mogla biti Njemacka SE :-))). Rusi su podjednako zasluzni kao i Ameri. Iz nase europske perspektive cak i malo vise.

pera lozac
Gost
pera lozac

AUUUUUUUUUUUUU, pameti.

Mrčikola
Gost
Mrčikola

Z.A. u drugom svetskom ratu su pobjedili isti oni koji već stoljećima pobjeđuju u svakom ratu, ali ovaj put im pobjeda nije bila potpuna zahvaljujući SSSR-u i J.V.Stalinu.
Zahvaljujući njima je i današnja Kina to što je, a i mi još uvijek mrdamo repom.
Čini mi se da je zaludu što propagiraš istinu onima koji su “istinom” rođeni, ali s istinom moramo nastavit nastupati, makar i radi nas samih.

Miro
Gost
Miro

Povijest jest nauka koja se stalno izucavati i proucavati treba da bi se mogla konstantno cistiti od poluistina, lazi i mitoloskih pretjerivanja. Revizija na provjerenim i dokazivim cinjenicama JEST temeljni alat te nauke kao sto je i stolaru dlijeto.

Ogledalo
Gost
Ogledalo

A sto je sa ostalih 33 milijuna ?

Zapad je polako shvatio da nije sve crno bijelo
I da je Njemacka u Dva rata bila samo okidac zlih Ideja koje su bile moderne u svijetu
Zato se ovih dana ne slavipobjeda nad Njemackom
Nego se
OBILJEZAVA zavrsetak mracnog perioda ljudski povijesti
Nazalost
Mnogima je sretna okolnost da su se nasli na strani pobjednika posluzila da nastave sa mracnim idejama sve do danasnje dana

Gaja
Gost
Gaja

Cini se da je US embassy bacila oko na ovaj portal, zamjetan je povecani broj nazi-klero fasista u komentarima.

Perun
Gost
Perun

U porobljenim i devastiranim zemljama Evrope neki su saradjivali sa okupatorima neki ne ,odupirali su se na svaki moguci nacin…neki su smatrali da je ideologija ,,krvi tla ” njihova ideologija a neki su zazirali na samu pojavu novog talasa primitivizma promoviranog od tzv ,,,civiliziranog” dijela evropskog kontinenta koji je sebe nazivao ,,trecim rajhom”….Poslije rata puno toga je nacionalizirano i na prostoru balkanskih drzava i srednjeevropskih drzava ,prostoru koji je uredjen kao socijalisticki (citaj pobjeda ideje socijalizma i komunizma nad kapitalizmom i ostacima feudalizma )…Svi koji su se opirali revoluciji i stajali joj na putu kao smetnja proglsavani su kao neprijatelji naroda i naroda u mnozini ,poglavito populacije Slavenskih Naroda koji svako pomjeranje Germana ili bilo kojih drugih narodnosnih skupina na prostor gdje obitavaju Slaveni i Slavenski narodi dozivljavaju kao ugrozu ili opasnost…Revizija na televiziji i u medijima nije isto sto i revizija na bojnom polju…..P.S. ..SLOBODA NEMA CIJENU …Uvijek neko oko nas dodje pa nam prijeti….Ja se potpisujem kao SLAVEN …Onako kako su to radili moji Djedovi i Pradjedovi i ostali preci , nisam podlozan politickim niti drugim infekcijama Takv sam i takav cu valjda u crnu zemlju kad mi dodje vrijeme…
Slaven Bijelac Slobodan Strijelac

roki
Gost
roki

Da se nije otvorio zapadni front Rusija ne bi postojala a posle rata su Rusi porobili pola evrope i poubijali na milione ljudi ako pogledamo i sadašnje stanje u Rusiji njima ni ne treba spoljni neprijatelj ! Najveća država na svetu koja nema ni dvesta miliona stanovnika i još širom sveta ratuju , za deset dvadeset godina Rusija neće postojati sama od sebe će se urušiti kao i bivša Juga !

onaj najgl.....veći Dalton
Gost
onaj najgl.....veći Dalton

Prije trideset godina smo saznali da su četnici na Neretvi imali hipi okupljanje, koncert na otvorenom. (Amerikanci, plagijatori, to su napravili tek 26 g. kasnije. U Woodstocku.) Da su ustaše bile na tim bilding izletu. Da su Švabe imale rafting na Neretvi. Jedino se Taljancima nije dalo bazat uokolo. Pa su se izležavali po bunkerima. Kuvali paštašutu. Što je zamirisalo partizanima. Koji su i onako, nepozvani, ljubomorni kakvi već jesu, ušli čak i kroz Prozor…. Pentrali se preko mosta. Da bi im to sve im to pokvarili.
P.S.
Malo je poznato da su grad i područje Šibenika, ispred svih gradova i područja Jugoslavije, po broju palih boraca na Neretvi i Sutjesci. Da je iz malog Drvenika, sela na Makarskom primorju, u samo nekoliko dana na Sutjesci poginulo 76 (sedamdeset i šest) mladića i djevojaka. Starih između 20-30 godina. Šta je tu mladost vodilo u borbu, gdje ih je čekala gotovo izvjesna smrt. Vjera u bolje sutra……?

Sparkling
Gost
Sparkling

Dalton
Već smo utvrdili da se za pojedine komentatore (na sreću u manjini) ništa od toga nije dogodilo jer je to bilo prije 1991. Prije toga ništa nije postojalo.

onaj najgl.....veći Dalton
Gost
onaj najgl.....veći Dalton

Mama, jesu komunisti bili crveni?
Nisu sine. Bili su zlatni.
🙂 🙂 🙂

Perone
Gost
Perone

Kako kome moj daltone

onaj najgl.....veći Dalton
Gost
onaj najgl.....veći Dalton

@Perone
Upravo tako, kako kome….
Uvijek bilo i bit će…..

Perone
Gost
Perone

Bilo je i to puno toga i prije 1941.

Netko
Gost
Netko

Jurišali su u smrt jer su se radovali tome da će 70god kasnije, narod koji su oslobodili, pljuvat i pišat po njihovim kostima.

Perone
Gost
Perone

Sad baš da su moju obitelj oslobodili pa da kuće, stanova i tako to. Jesu.

Becko
Gost
Becko

Vrlo brzo je ta prezivjela mladost nakon 45 vidjela da je naguzeena i da su samo Hrvati ostali bez drzave i da se i danas cobanima po hrvatskim kucama i stanovma prividjaju ustase I N D H

Perone
Gost
Perone

Nažalost nasjeli na propagandu pa zbog režima razbijali državu što je za mene neoprostivo. Ratovat protiv svoje države za tuđu. Nevjerovatno. I danas meni fumić ide nešto objašnjavat.U svakoj državi bi bio suđen kao veleizdajnik.

Perone
Gost
Perone

Nemojte me krivo shvatit. Nikada se ni u kakavu ideju ili ideal ne diram i poštujem ga. Ali stvarno mi nije jasno što su ti ljudi imali u glavi kad su išli na Sutjesku ili Neretvu 300 km od svog doma.Za koga??? Za onoga hoštaplera.Za jugoslaviju. Poštujem njihovu žrtvu ali stvarno ih ne razumijem. Ja sam dragovoljac domovinskog rata i kao takav ih ne razumijem. Oprostite ali ne razumijem.

onaj najgl.....veći Dalton
Gost
onaj najgl.....veći Dalton

@Perone
Puno toga Ti ne razumiješ. Da nije bilo te mladosti i tog ”hoštaplera”, Ti, a bome i ja, ne bi imali šta braniti u domovinskom ratu. Josip Broz je Hrvatima dao državne granice. Temelj svake države su granice. Ako nemaš državnih granica, nemaš ni državu. Da nije bilo Tita, granice Hrvatske bi određivala Vlada Kraljevine u Londonu i Draža Mihailović. A po Draži, granica Hrvatske bi se vidjela sa zagrebačke katedrale. Ako bi je uopće i bilo. A srpski kralj bi se vratio. Dok su Pavelić i društvo zbrisali koliko ih noge nose. Spašavajući živu glavu, bježeći pred osvetom, nakon svih zločina koje su počinili. I nad Hrvatima, a ne samo nad Srbima, Židovima, Romima i kome sve ne….. Ostavljajući narod na milost i nemilost nekim novim pobjednicima. Draži i četnicima…. da nije bilo Tita i partizana.
A da nije bilo Tita i partizana i granica uspostavljenih 1945. g. Franjo Tuđman ne bi imao šta osamostaliti, a ni Ti ni ja, šta braniti. Razmisli malo o ovome. Pusti ideologiju.
Ne treba braniti komunizam. On je produkt jednog vremena. Ali i ova ”demokracija” je produkt ovog vremena. A i ona nije baš nešto bajna.
Što bi Ti rekao, kako kome….

Becko
Gost
Becko

Pa i nacisti da su vladali 50 godina svi bi bili Svedska danas

Ajatollah O' Rocknrolla
Gost
Ajatollah O' Rocknrolla

Hahaha dobar👍

Meštar
Gost
Meštar

Gamad i okupatori i oslobodioci. Ne zna se što je bilo gore u 2. svj. ratu okupacija ili oslobođenje. Kao hrvatski domoljub mogu reći da mi je žao što je prva Jugoslavija propala i što Srbi nisu imali diplomatske taktičnosi proći kroz taj rat bez žrtava. Od kad su poubijali Obrenoviće nisu imali racionalnu politiku. Princ Pavle je bio preinteligentan za tadašnju elitu. Toliko je krvi proliveno u tom ratu, tolika su zvjerstva počinjena, da je to prestrašno. Trebalo je pustit ko Česi i Slovaci da nas okupiraju, onda da nas oslobodi ko god hoće od onih glavnih pavijana što su vodili rat. A narodi u tadašnjoj Jugoslaviji su se trebali dogovoriti kako urediti ondnose, iz te perspektive ništa ne bi imao protiv kraljevine Jugoslavije. Neću govoriti o drugima , ali što se tiče Hrvata na njihovo čelo su stale dvije ekstrmističke minorne skupine kretena: ustaše i komunisti. Jedna i druga varijanta bile su očajno loše. Kako je sve završilo vidili smo 91. Toliko o 27 milijuna razloga.

Slavonac
Gost
Slavonac

E moj Sasa.Kose boji istine na ovim prostorima.Tosu lopovi i komunisti.Sve stosu napravili poslje 08.05.1945g.je negativno.Zato netreba govoriti o revizijonizmu,treba istinu istraziti.Punoje ostalo lazi na ovim prostorima,jer oni stosu pisali proslost ,hoce i buducnost da pisu.Bez istine i lustracije,nema mira na ovim prostorima.Cude mene mladi ljudi koji cak ni RVE1481 i ER koja je izjednacila fasizam i komunizam ne prznaju.Moje je geslo uvjek bili,smrt fasizmu i komunizmu.

Kkk
Gost
Kkk

Nakon epizode 3,nece biti pogresaka kao nakon epizode 2.

Ajatollah O' Rocknrolla
Gost
Ajatollah O' Rocknrolla

Tako je, svi smo naučili a i ovdje se vidi po lažima i krivotvorinama nekih da apetiti nisu prestali.

Perone
Gost
Perone

Nisam razumio bi li pojasnio????

Perun
Gost
Perun

Pacijent nazvan ,,treci rajh ” je mrtav reanimacija tu ne pomaze ….Iz mrtvih se ne ustaje ,ovo je realnost cista realnost ovo je svijet zivih a ne mrtvih…P.S Nema milosti udri do kosti ….Slaven Bijelac Slobodan Strijelac

onaj najgl.....veći Dalton
Gost
onaj najgl.....veći Dalton

Njemačka može bit mirna. Berlin je jedina zapadnoeuropska prijestolnica koju su Rusi zauzeli tri puta.
U Sedmogodišnjem ratu 1760., u ratu Šeste koalicije protiv Napoleona 1813. g. i 1945.
Više im nije zanimljiv.

Tupko Glupko
Gost
Tupko Glupko

U Drugom svjetskom ratu poginulo je 6 milijuna Židova, a Rusa 27 milijuna.
Koliko mediji sva ova desetljeća plasiraju ruske žrtve, a koliko židovske?

Zvrk
Gost
Zvrk

Ne. Poginulo je 27 milijuna sovjetskih državljana. Smatra se da od toga baš ruskih žrtava je 22 milijuna.

Tupko Glupko
Gost
Tupko Glupko

Zvrk, to ne mijenja poantu mog pitanja.

Kažun
Gost
Kažun

TG – žrtve ŽIDOVA se spominju skoro svskodnevno,dok su Rusi zaboravljeni
“u zapadnom demokratskom svijetu” ???

Zvrk
Gost
Zvrk

Mijenja kontekst. Ne može setek tako licitirati s brojem žrtava i onda ih svesti kao bilancu jednog naroda.
To namjerno primjerice Putin izbjegava pa uvijek naglašava da su to sovjetske, a ne ruske žrtve.

Kažun
Gost
Kažun

TG,uključujući i AUŠVIC.6 miliona je bila brojka u vrijeme kada se računalo da je samo u Aušvicu bilo
3mil. Žrtava.Naknadno ,došlo se do broja 1-1,1 mil.Znači da 6-2=4 milijuna žrtava / ŽIDOVA.

E,sad bilo je nekih rasprava u vezi toga ,ima toga u arhivi The Unz Rewiew,možeš u njigovoj tražilici
potražiti pojam Holokaust ili Aušvic.
Da se razumijemo,bilo koji zločin npr. 1….10….100….. 1000 je strava,a kamo kada
se radi o milijunima.
Za žrtve u ex YU dao sam jedan kraći iznad.

Procjenu koju su dali BOGOLJUB KOČOVIĆ te VLADIMIR ŽERJAVIĆ,svaki posebno,slične
brojke.Te procjene su izrađene prije 1990.
Usput rečeno,oni su bili stručnjaci u svom području,za razliku od revizora na ovim
prostorima koji se javljaju 1990-2020 .

Perone
Gost
Perone

Ta dvojica koje navodiš nisu brojali žrtve nego radili procjene a uz to bilo je preuveličavanja zbog ratne odštete koja se trebala naplatit od Njemačke.

Ajatollah O' Rocknrolla
Gost
Ajatollah O' Rocknrolla

Samo što su Sovjeti platili duplo. Jednom Hitleru jednom Staljinu.

sqjay
Gost
sqjay

Na ovu temu od mene samo ovo:
https://www.youtube.com/watch?v=xWaTPe04s2o

ruski zločinaci u Berlinu
Gost
ruski zločinaci u Berlinu

bild.de/video/clip/news/russische-nachtwoelfe-leder-rocker-feiern-den-sieg-vom-9-mai-1945-70546220.bild.html
balkanist.net/crnja-od-smrti
vecernji.hr/vijesti/masovna-silovanja-i-danas-su-tabu-tema-75-godina-nakon-rata-1400868
jutarnji.hr/vijesti/svijet/mi-smo-za-ruse-bili-divljac-za-odstrel-i-75-godina-nakon-kapitulacije-nacista-masovna-silovanja-njemica-u-reziji-sovjetskih-vojnika-su-tabu-tema/10289065

hAZE
Gost
hAZE

Kao, Nijemci su bili cvijeće na svom pohodu u Sovjetski Savez…
Tko sije vjetar, žanje oluju.

Kažun
Gost
Kažun

SS divizije nisu dirale dicu,žene ,starce,civile.Adolf
je to strogo zabranio.Je*i ga,oteli se pojedinci kontroli,nije
stigla Vojna Policija na vrijeme.

piždro
Gost
piždro

Pokoj vječni svim zrtvama i na ovoj i na onoj strani!!! Inace da su se ov.. e razbudile nebi bilo zrtava ni na jednoj strani-jer bi rekli matrixu odhebi… No lako je meni sad ovde ser.. ti i skrabati .. nadam se da ce se cjelokupno ovce i BJELE i zute i crne probudit jednog lijepoj dana. Ja i nase vrjeme to necemo dozivjeti .. mozda za milijun dva godina. Na kraju jedan kratki prilog od insajdera i fabijaniste G. Orwella svaka mu cast za poruke…
: “Tko kontrolira prošlost, taj kontrolira budućnost: ko kontroliše sadašnjost, kontrolira prošlost. “Autor G. Orwell. … Oni koji poznaju prošlost znaju šta se tamo dogodilo, šta je laž i što je istina, oni mogu oblikovati svoju budućnost na osnovu točnih i skrivenih informacija…

piždro
Gost
piždro

Treba isto dodati: da cjeli zapad, istok, jug i server nije dao toliko zrtava ko Rusija i sovjeti.. a danas im se najmanje priznaje izuzev granica Rusije.. A i Balkan po proporciji pucanstva…

FRANO -MARXISTA
Gost
FRANO -MARXISTA

DRAGI GRAĐANI HRVATSKE, POSEBNO GRADANI ZAGREBA,

DANAS JE 8-MI MAJA ,ILITI 8-MI SVIBNJA 2O2O GODINHE ,GODIŠNJICA SJEĆANJA NA POVIJESNI DAN HRVATSKIH GRAĐANA ,NA DAN 8-MOG SVIBNJA 1945 GODINE,KADA NAŠ DRAGI I GLAVNI GRAD ZAGREB ,BIVA OSLOBOĐEN OD HOLOKAUSTSKOG ,NACI- KRŠĆANSKOG TERORA I KRVOLOČNE POŠASTI, STEPINČEVSKIH KATOLIČKIH DRAKULA ,SLJEDBENIKA RIMOKIATOLIČKE CRKVE I ČETNIČKO-RAZBOJNIČKO-BRADATIH DRAKULA , PRIPADNIKA , KRŠĆANSKE SEKTE,RASKOLNIČKE SVETOSAVSKE, KOLJAČKO-PLJAČKAŠKE , BRADATE POŠASTI. TOGA DANA ,8-MOG SVIBNJA-MAJA,1945 GODINE U NAŠ GRAD ULAZE PATRIZANSKE JEDINICE NARODNO-OSLOBODILAČKE ,VEĆ IZGRAĐENE ARMIJE, ČIJI SASTAV ,NAJVEĆIM DIJELOM ,ČINE MLADIĆI I DJEVOJKE ,SVIH VJERA ,NACIJUA I KULTURA SMJEŠTENIH NA TLU BIVŠE ,MONARHISTIČKO-ZAPADNE ,KOLONIJANE TVOREVINE ,JGOSLAVIJE. DAKLE,DJECA TIH ISTIH GRAĐANA KOJI SU TRPILI TEROR TE STEPINČEVSKE POŠASNE, KATOLIČKE CRKVE I NJEZINIH MALOBROJNIH SLJEDBENIKA ,KAO I SLJEDBENIKA ONE TAMO RASKOLNIČKE SEKTE ,BRADATO.-KRVOLOČNIH SVETOSAVKIH DRAKULA, KOJI SU KAO QUISLINZI ,U SLUŽBI NACISTIČKE ,NIBELUNŠKE RASISTIČKO-RAZBOJNIČKE NJEMAČKE, I RIMSKE CRKVE DOGOVORENO U RIMU 1935 GODINHE ,IZMEĐU VATIKANA I III-ĆEG REICHA O STVARANJU NOVE EVROPE I U NJIOJ NOVOG ĆOVJEKA ,ARIJEVCA,KOJI ĆE BITI DRUGAČIJI FIZIČKI, PA I DUHOM I UMOM, KAO NOVI KORIJEN IZ KOJEG ĆE IZRASTATI BUDUĆE GENERACIJE GRAĐANA EVROPE,NOVE KRŠĆANSKE DRAKULSKE EVROPE.
PA TOGA DANA ,DRAGI GRAĐANI HRVATSKE ,SJETITE SE , PONOSNO ULAZE ,U EŠALONIMA , POJEDINE BRIGADE,ČIJI SASTAV JE ,KAKO REKOH U UVODU ,TIČUĆI SE SPOLOVA, MJEŠOVIT, JER CC-A 21% SVIH UČESNIKA NAŠE OSLOBODILAĆKE VOJSKE ČINILE SU ŽENE.DAKLE , TA NAŠA NASTUPAJUĆA ,OSLOBODILAČKA ARMIJA JE BILA POSEBNA OSOLBODILAČKA ARMIJA KOJU BRITANSKI GORNJI DOM ,DOM LORDOVA ,NIJE AKCEPTIRAO KAO OZBILJNU VOJNU SILU ,PA SVOJOM PRIMJEDBOM ,KAO UPOZORENJEM ČERRČILU ,KADA BI ON TOM DOMU LORDOVA PODNOSIO IZVJEŠĆE O STANJU NA FRONTOVIMA A, POSEBNO NA BALKANU,KOJI JE BIO ENIGMA USPJEHA RATNIH OPERECIJA SAVEZENIKA ,KADA SU PREDSTVNICI DOMA LORDOVA ,OZBILJNO UPOZORAVALI ČERČILA DA SE PUNO NE OSLANJA NA KOMUNISTIČKI ,PARTIZANSKI POKRET ,A POSEBNO ZBOG VELIKOG PROCENTA , OD 21% UČEŠĆA ŽENA KAO RATNICA. LORDOVSKO UPOZORENEJE ČERČILU JE GLASILO:KADA SU ŽENE, KROZ POVIJEST RATOVANJA ,BILE ONE KOJE SU DONOSILE POBJEDU . A NAŠE ŽENE ,BORCI ,SA MITRALJEZIMA NA RAMENU ,KAO PRAVE RATNICE ULAZE U SVOJ OSLOBOĐENI GRAD ZAGREB , IZ PRAVE BORBE U PRAVIM RATNIČKIM OPERACIJAM. ONE SE NISU RAZLIKOVAKLE OD SVOJIH MUŠKIH DRUGAOVA ,JER JE KOMUNISTIČKA PARTIJA JUGOSLOAVIJE UVIJEK ISTICALA ,DA MEĐU SPOLOVIMA, TIČUĆI SE UMA I DUHA ,NEMA NIKAVE RAZKLIKE PA JE POBJEDA NAD STEPINČEVSKO-RIMOKATOLIKIM DUHOM KRIŽARSKO-PLJAČKAŠKO KASTINSKE POŠASTI BILA POBJEDA ČIJU KRUNU SU ČINILE NAŠE ŽENE,DJEVOJKE ZA UDAJU.

Meštar
Gost
Meštar

Frenki, jesi li uzeo lijekove

Vinko Marković
Gost
Vinko Marković

Neosporna je činjenica da je Sovjetski Savez na čelu sa Staljinom dao daleko najveći obol u slamanju nacizma i fašizma. U posljednjih nekoliko godina ide se na besramnu reviziju a koja je zanimljivo počela baš za vrijeme perestrojke i kasnije Putina. Počelo je rušenjem spomenika Lenjina i Dzeržinskog i ostalih političara pa su neki narodi kao Poljaci počeli rušiti spomenike ruskim generalima a nedavno su i Česi srušili spomenik osloboditelja Praga maršala Konjeva. Zapad je to jedva dočekao i Putin se našao u klopci iz koje se ne može izvući.
Što se žrtava tiče, neposredno poslije završetka 2SR-a figurirala je brojka od 6,5 milijuna poginulih, koja je najtočnija. Hruščov je tu cifru zbog iracionalne mržnje prema Staljinu podignuo na čudovišnih 20 milijuna. Kad je došao Putin na vlast, on je taj broj dignuo na fantastičnih 27 milijuna a već sada neki političari i kupljeni povjesničari dižu taj broj na nevjerovatnih 30 i više milijina. Cilj toga je da se pokaže kako su komunisti bili nesposobni i da su mogli pobijediti samo pomoću velikog broja leševa.
Putin odustaje od parade, navodno zbog korona virusa ali Lukašenko ne. I tako mogao bi do sutra. Dobro je tu netko napisao. Za nekoliko godina učit ćemo da su nacisti bili Rusi a Hitler počinio samoubijstvo zbog velikih i čistih ideala.

POVEZANE VIJESTI

Izbornik