Prije desetak dana, neposredno prije početka ludila oko cijepljenja u Velikoj Britaniji, prof. dr. sc. Didier Raoult dao je tv kući intervju u kojemu je iznio svoje mišljenje oko svega. Tko je prof Didier Raoult?
Prof. dr. sc. DIDIER RAOULT mikrobiolog, osnivač i direktor Instituta sveučilišne bolnice u Marseilleu, specijaliziranu za zarazne bolesti. 1984. godine prof. Raoult je osnovao jedinicu Rickettsia na Sveučilištu Aix-Marseille (AMU). Prof. Raoult predaje zarazne bolesti na Medicinskom fakultetu Sveučilišta Aix-Marseille. Od 2008. prof. Raoult je direktor Unité de Recherche sur les Maladies Infectieuses et Tropicales Emergentes . Stekao je značajnu svjetsku pozornost tijekom pandemije COVID-19 zbog promicanja hidroksiklorokina za liječenje bolesti. Od 2008. prof. Raoult je direktor Unité de Recherche sur les Maladies Infectieuses et Tropicales Emergentes (Institut za infektivne i tropske emergentne bolesti), koja zapošljava više od 200 ljudi.
Prof. Didier Raoult pokrenuo je izgradnju nove zgrade u kojoj je smješten Institut hospitalo-universitaire (IHU) Méditerranée Infection koja je otvorena početkom 2017. Posvećena je upravljanju i proučavanju zaraznih bolesti i kombinira dijagnostičke, istraživačke i nastavne aktivnosti na jednom mjestu. Dobitnik je ” Grand prix de l’Inserm ” 2010. ; 2015. godine dobio je ” Grand Prix scientifique de la Fondation Louis D. “, Institut de France; Nagradu od 450.000 eura podijelio je s biologom Chrisom Bowlerom s Instituta za biologiju l’Ecole Normale Supérieure u Parizu; rod bakterija Raoultella imenovan je u njegovu čast.
Prof. Raoult ima više od 2.300 indeksiranih publikacija. Od 2008. časopis ” Nature ” svrstao ga je među deset vodećih francuskih istraživača, po broju njegovih publikacija i po broju citata, a 2014., prema ISI Web of Knowledge, on je najcitiraniji mikrobiolog u Europi, a sedmi u svijetu. Prof. Raoult je jedan od 11 istaknutih znanstvenika imenovan 11. ožujka 2020. u Odbor koji je savjetovao o znanstvenim pitanjima koja se odnose na epidemiju u Francuskoj. Nije prisustvovao nijednom sastanku i 24. ožujka 2020. dao je ostavku na Odbor rekavši da je odbio sudjelovati. Osuđivao je „odsustvo bilo čega znanstvenog“ i kritizirao njegove članove zbog toga što „nemaju pojma“.
Branio je klorokin kao referentni lijek za plućne bolesti, rekavši da je iznenada proglašen opasnim nakon što se sigurno koristio 80 godina.
Počasti i nagrade
- 1995: Vitez nacionalnog reda za zasluge (Francuska)
- 2000: Vitez Legije časti (Francuska)
- 2002: Nagrada Europskog društva za kliničku mikrobiologiju i zarazne bolesti (Francuska)
- 2003: Nagrada Jean Valade (Fondation pour la recherche médicale, Francuska)
- 2005: Velika medicinska nagrada (Chicago, SAD)
- 2008: Međunarodna nagrada Sackler ( Sveučilište u Tel Avivu )
- 2009: Nagrada Eloi Collery ( Académie Nationale de Médecine )
- 2010: Grand prix de l’Inserm (Francuska)
- 2011: Službenik Legije časti (Francuska)
- 2015: Grand Prix scientifique de la Fondation Louis D. ( Institut de France )
- 2015: zapovjednik Nacionalnog reda za zasluge (Francuska)
Intervju s voditeljicom Laurence Ferrari
Voditeljica: Dobar dan profesore Raoult! Hvala što ste nas primili ovdje u najvećoj infektološkoj bolnici u Francuskoj, IHU-u u Marseilleu. Svakog se dana borite s virusima i drugim mikrobima, zajedno s još 800 ljudi koji ovdje rade. Razgovarati će mo o planu cijepljenja koji je predstavio javnosti prvi ministar Jean Castex. Naručeno je 200 milijuna doza cjepiva, dovoljno za 100 milijuna ljudi. Cijepljenje će se odvijati u više faza, najprije u domovima za starije, a zatim u narednim fazama u ostalom stanovništvu. Profesor Alain Ficher, imunolog, izabran je za odgovornog stručnjaka u vezi cijepljenja i jako je oprezan što se tiče novog cjepiva, to smo mogli vidjeti na tiskovnoj konferenciji za medije.
Da li vi dijelite njegovo mišljenje?
Prof. Didier Raoult: Prvo, profesor Alaine Ficher je jedan od najvećih znanstvenika u Francuskoj koji je izuzetan liječnik. Za razliku od mnogih koji samo sudjeluju u testiranju novih protokola, on je otkrio genetsku terapiju za imunodeficitarne smrtonosne bolesti kod djece. Bio je prvi koji je to učinio i značajno unaprijedio znanost. Naravno, sve ima svoje granice. Svaka intervencija na nukleinskoj kiselini, na DNK i RNK, nosi i nepredviđene promjene što se redovno i događa. On je najmjerodavnija osoba koja može procijeniti kako postupati u ovoj situaciji u vezi cijepljenja. Iskreno rečeno, to će malo podići nivo komunikacije u javnosti jer trenutno svašta slušamo.
Voditeljica: Francuzi su oprezni, 61 % njih nema povjerenja u ovo cjepivo, a uspijeh cijepljenja ovisi od broja cijepljenih. Vi to najbolje znate. Da li ovo cjepivo RNK može imati neželjene posljedice i da li može utjecati na naš genom?
Prof. Didier Raoult: Znate, o svemu tome se ne zna puno, plivamo u vrlo nepoznatim vodama. Prvo, plan mi djeluje kao naučna fantastika i ono što sam do sada vidio je reklama za cjepivo. Nema znanstvenih studija, nema objavljenih znanstvenih podataka.
Voditeljica: Laboratoriji nisu još uvijek objavili znansvene podatke testiranja?
Prof. Didier Raoult: Znate, testiranje nije samo konstatiranje ima li ili nema antitijela. Promatraju se razne grupe populacije u raznim uvjetima u određenom periodu. Na primjer, za cjepivo protiv gripe znamo da će slabije zaštiti stariju populaciju jer im je imunitet slabiji s godinama, što oduzima oko 10 % efikasnosti ili imunog odgovora.
Voditeljica: Znači, što smo stariji cjepivo manje djeluje?
Prof. Didier Raoult: Da, kod svih onih koje do danas koristimo. Znači, dok ne dođemo do trenutnka gdje će mo vidjeti značajan učinak cjepiva a da nije opasno po zdravlje, što zovemo ravnotežom između učinka i rizika ne možemo biti sigurni. Trenutno je atmoafera straha i panike i teško je u takvim uvjetima donijeti trezvene odluke. Postoji odbijanje realnosti od početka epidemije. Kad imate nepoznati rizik i imate terapiju koja pomaže, mora se razmišljati o stanovništvu. Što je najbolje za čovjeka, kako liječiti pacijente. Ovdje smo napravili presijek poslije 10000 (desettisuća) pacijenata koje smo primili, testirali, liječili, i mortalitet je jedan na tisuću. Znači, moramo biti sigurni da imamo nešto što ima bolji učinak od 1/1000. Treba izaći iz trenutnog ludila u kome se širi strah, ponavljam, nema lijeka, nema lijeka. Ako ne radite na poboljšanju liječenja ljudi naravno da će smrtnost biti veća. To se može poboljšati uzajamnom razmjenom između stručnjaka i dopunjavanja terapije na osnovu svojih i tuđih iskustava.
Voditeljica: Da, ali ekonomija je u rasulu, govori se o tome da bi cijepljenje omogućilo da se vratimo normalnom životu.
Prof. Didier Raoult: Živimo u ludom svijetu! Uvjeti i način na koji je tretirana ova epidemija sliče na uvjete iz prethodnih stoljeća. Da kažete ljudima sjedite, ne mičite se nikud, ne idite, nije rješenje. Čak ni Hipokrat ne bi to izgovorio. Umjesto da je rečeno ljudima testirajte se, tko je bolestan liječit će mo ga, tko nije može nastaviti s normalnim aktivnostima, otišlo se u drugom pravcu. Netko je zaključio kako je politikom moguće voditi ovu epidemiju a ne medicinom i da će problem riješiti ubrzanom metodom. Tu gledamo razne vladine eksperte koji godinama rade sa farmaceutskom industrijom i koji su se nadali čarobnom štapiću s te strane.
Voditeljica: Mislite na cjepivo?
Prof. Didier Raoult: Ne, prvo je bila afera s remdesivirom, bili su prevareni i kupili su za milijarde nešto što uopće ne funkcionira. Sad je novi čarobni štapić cjepivo. Ovo se ne može obuzdati na slijepo i na brzinu već strukom i praksom. Rekao bih kao razlika između metode Napoleona III i Gerile s terena.
Voditeljica: Kad govorimo o cjepivu, da li će te se vi cijepiti?
Prof. Didier Raoult: Trenutno se to pitanje ni ne postavlja, nema cjepiva pa nema potrebe.
Voditeljica: Ali stižu, Velika Britanija počinje s cijepljenjem u nedjelju.
Prof. Didier Raoult: Čujte, ja neću ići u Veliku Britaniju kako bi se cijepio tim cjepivom.
Voditeljica: Da li vas brine ovo RNK cjepivo i da li se nadate nečem boljem iz francuskih laboratorija, od Sanofija?
Prof. Didier Raoult: Kako bih vam objasnio dat ću vam primjer jedne stručne komisije gdje sam sudjelovao s prof. Ficherom, prof. Delfresiem i još trojicom kolega. Traženo je da procijenim što bi to poboljšalo oblast infektologije. Rekao sam kako se baca ogroman novac zadnjih 30 godina na pronalaženje cjepiva protiv AIDS-a i protiv malarije, i da ga ne mogu pronaći.
Voditeljica: Da li danas isto mislite za korona virus?
Prof. Didier Raoult: Vidjet ćemo. Postojao je pokušaj izrade cjepiva za neke druge respiratorne viruse ali bez uspjeha. Vidite, za gripu, vrlo je nezgodno da ima toliko sojeva u različitim zonama. Ovdje su nam se javili pacijenti koji su u ožujku – travnju – svibnju imali COV-19 a onda su u kolovozu oboljeli od druge varijante. Znači, prirodni imunitet od jednog nije uvijek sigurna zaštita. Zato mislim da neće biti ni cjepiva. To nije bolest koju dobijete jednom pa imate trajnu zaštitu kao male boginje, na primjer. To je prvo RNK cjepivo, potrebno je vrijeme kako bi vidjeli rezultate.

Broj cijepljenih u svijetu
Valja li rusko ? Putin se ima tri mjeseca hvalio da je registrirano jedno,a potom i drugo cjepivo proti v covida – 19.Jucer citam da su cjepili 800 000 stanovnika,a rusa je oko 160 miliona i svakodnevno oboljeva najmanje 20 000 ljudi.Vidim cak ni srbi ne zele njihovo cjepivo,a putin kaze da cjepivo nije za starije ljude.Ajde “logicno” pisi malo i o tome,jest da vas ruska i kineska ambasada placaju d pisete ono sto vam oni dostavljaju,ali ipak gdje vam je cast,ponos ili profesionalizam ?
Nisi dobro procitao. Kakvih 800.000, bilo bi dobro da su do juce nagurali na 75.000 sto je 50% od prijavljenih dobrovoljaca.
800.000 je sa argentincima, meksikancima, bjelorusima i ostalim narodima, ali tu je najmanje rusa.
Vi ste izgleda povremeni čitaš, a vaše ocjene nisu baš primjerene, čak ni točne. Budite malo redovitiji, preporučam.
Kaže se čitatelj, a ne čitaš. Tko je tebe pustio da prođeš školu?
Бил Гејтс јуче прича о смањењу становништва а данас улаже у прављене вакцине. Мислите да је на пречац променио мишљење, или је то исти циљ другим средствима. Ко би знао? Путин је патриота и није револуционар. Вакцина је збрзана као и западне али класична. Нема опасности да трећој генерацији порасте реп.
sta ti je sa tipkovnicom?
Ovo je proipruski portal i to je ok moze biti ,ali mi nije jasno koja budala finansira ovo smecei kakav je cilj.
Ovaj portal je vise puta tražio ostavku Plenkovica,vlade, štaba,svih hrvatskih infektologa od same opozicije u saboru zadnje 4godine.A ovo je ka ono regionalni portal,mos mislit.
Srbija i BiH su zaštićene ko svete krave. Nikad ni slovca kritike za njihove političare, koji isto hebavaju svoj narod kao i ovi ovdje. Nešto tu neugodno miriše.
Antune, srećo … u nesreći.
Mnogo je to puta ovdje objašnavano. Portal jes’ i Brčkog ali je na poratlu vas iz CRO mnooogo više od onih “ostalih”. Pošto vi poznajete mnooogo bolje šta vama vaši rade no mi ostali, zato i ima više pljuvanja po Plenky-u. Mi ostali znamo mnooogo bolje šta “naši” nama rade. A rade nam isto što i vama rade vaši. Nisam nikada kukao po vašima, ne zato što ste mi vi dragi, već ZbogRadi tog što imam svojih na pretek i onog što mi čine.
Nadam se da si rasklamfao šta sam rekao. “Zalivanja” CRO je više zato što je vas iz CRO više a ne zato što su Pizzy, Dodo, Aljin sinak ili vaš Komša nekome prirastli za pupčanu vrpcu.
Pero, odjebi.
Cilj je da takvima oči ispadnu od čuđenja.
Da li se ti Pero uopce u nesto razumijes?
pih,nigdje u tekstu nisam pročitao da je cjepivo besmisleno neefikasno i opasno.
Novinarčiću prestani bit doktor i smiri strasti.
nelogičniportal,prvo ste trkljali da nema korone pola godine pa da je klorokin lijek,pa kad su rusi došli s cjepivom onda je i Putin kabalin igrač….ma dajte uozbiljite se malo i počmite realno i logično izvještavat o problemima ujesto bit žuta štampa
Nauci francuski pa ces cuti a mozes i procitati ima prevod a nebi se zacudio da nisi u stanju da podesis postavke pa nisi ni primetio da je video titlovan. . Na 6’50” kaze prvo da nema vakcine a kad mu voditeljica kaze da englezi pocinju sa vakcinacijom on odgovara da da ga neinteresuje sta oni rade i da se nece vakcinisat.
Al ok, tebi je cij da kenjas ko patka a ne da napises nesta pametno.
Pero, rekao je da oni nemaju vakcinu i da ga ne zanima što Englezi imaju. Ti imaš problema s razumijevanjem, posjeti lekara ili liječnika, makar sumnjam da ti može pomoći.
Ivancov, bi li ti da imaš izbora radije izabrao rusko cjepivo koje se bazira na tradicionalnoj metodi unosa adenovirusa koji i inače prirodno inficira čovjeka kao virus prehlade, oxfordsko bazirano na adenovirusu koji inficira čimpanze ili ove neprovjerene Pfeizerove i Modernine genetske mućkalice kojima za prijenos služe tko zna sve kakve nanočestice koje isto primaš u organizam?
Profesor Raoult je zasigurno pošteniji od ostalih mesara, ali vidim da je ipak zagovornik cijepljenja, dakako – “provjereno i sigurnog”, što mene kao okorjelog, zadriglog antivaksera nikako ne zadovoljava…
Kad bi zavladala epidemija neke strašne, smrtonosne bolesti, recimo bjesnila nekako mi se čini da bi ti, okorjeli i zadrigli antivakser među prvioma stao u red za cjepivo.
Jednako kao što ćeš se i sada cijepiti ako ti zaprijete gubitkom posla, mogućnosti putovanja ili ti onemoguće pristup javnim događanjima, trgovinama, kazalištu, koncertima ili slično.
U ničem ne treba biti okorio i zadrigao, a još se manje treba time hvaliti. Većina nas ovdje nije protiv cjepiva apriori nego kao svi normalni i razumni ljudi tražimo više informacija pa da sami procijenimo kakav je to rizik i želimo li ga preuzeti.
Ova Vam je odlična, i točna!
Nikako mi nije jasno zašto ljudi malo pažljivije ne čitaju.
“Nikako mi nije jasno zašto ljudi malo pažljivije ne čitaju.”
Pa nije to lako svakome. Treba aktivirati mozak a mnoge to izgleda boli.
Daj ti meni reci koji bi razlog bio za ikakve zabrene koje si nabrojao? Tko normalan bi to ikome nametnuo ?
Kao da splićani kažu ako nisi član ajduka da ne možeš preko njihove županijske granice jer si protiv njih.
Pa takve zabrane ti otvoreno najavljuju budalo jedna. Jesi ti ptije tri sata pao s Jupitera?
Neki kažu da je bjesnilo izmišljena bolest..
Ne vidim zašto bi se neki okorjeli antivakser prvi išao za bilo šta cijepiti?! To je optužba bez ikakvog temelja, argumenta ili opravdane sumnje!
To da će mnogi biti natjerani silom prilika da bi mogli održavati stil života na cjepljenje je puno vjerojatnije. Na kraju krajeva to je stvar prioriteta. Ako bude putovanje avionom, koncert, kino i kazalište bez toga se sigurno može živjeti. Gore će biti ako nećeš moći zaraditi, kupiti, prodati, to je stvar preživljavanja. E onda će neki to riješit potpunom neovisnošću od sistema što znači vraćanje načina života barem 70 godina unatrag. Koliki će biti spremni na takvo samoodricanje je vrlo upitno.
A onda možda dođu na red i takvi. Ako ih bude toliko da počnu talasati većinu, i ako imaju psihopatske šerife na lokalnom nivou.
I za Aids kazu da je virus u pitanju , a kamo vakcina … ? Ili je za ovaj virus nemoguce napraviti vakcinu ? I za Multiplesklerozu nagadjaju da je izaziva virus a kamo vakcina . A kako cujem vec je u fazi stvaranja vakcina za Aids i bez imalo izlike sve treba redom cijepiti jer danas varanje supruznika i biti nastran je normala . Sledeca faza je kako predvidja B.G. navala( ko muha )sve ekstremnijih zaraza i tako ce mo do kraja zivota se cijepiti ko stoka hahahaa … Strasna perspektiva nas ceka … Sta ce ti posao , putovanje , odlazak na stadione ako obolis … Ti pokusavas na osnovu informisanja saznati sta je za tebe najbolje , e pa ne ide to tako iz razloga da si mali kao i ja isti i vecina i dobit ces uvijek informaciju koja ce kod tebe izazvati efekat onaj unaprijed planiran . E posto ti i jedan veci broj imat ce dilemu oko prihvatanja njihove informacije usput ce ti provuci kroz uho i informaciju sta bi ti se moglo desiti ako budes puno meditirao . Znas ima u covjeku nesto i od Boga dato da kad smo u opasnosti upali se alarm i taj alarm nije kod svih ljudi isto razvijen . Moras se posluziti i intuicijom. U Bosni je prije 10 do 15 godina donesena odluka da se devizna Ljubljanska stednja verifikuje i ko to ne uradi propast ce mu stednja . Vecina je to i uradila po nalogu verifikacione komisije uz saglasnost vlade ali jedan dio i nije poslusao tu naredbu … I znas koja je posljedica bila da oni koji nisu pristali na verifikaciju su dobili neke pare ostali koji su slusali i danas placu ,barem je tako u Bosni a kod vas u Hrvatskoj ne znam … Gdje je drzava da zastiti te ljude. Sjeti se sta Avdo Sidran kaze ali iz istinski ; Otkako sam sebe samog uhvatio u lazi nikom vise ne vjerujem. Gledam nedavno na TV jednog kao eminentnog strucnjaka i on se grozi i ismijava na racun ljudi koji vjeruju u teorije zavjere … Pita doticnu novinar kao jeli moguce da je vakcina sigurna i mozeli se umrijeti od nje . Znas li koji je odgovor doticne koja propagira vakcine . Citirat cu je : Pa oni kazu da je sigurna i bezbijedna … hahaha strucnjaka , ona vjeruje u sigurnost jer oni tako kazu , ali osporavaju onim ostalim njihova vjerovanja . Ne ocijenjuj ljude po sebi i sta su oni spremni uraditi ti nikad ne mozes pretpostaviti ko je od kakvog materijala i dokle je spreman ici …Sto je tebi ko M.E. nekom je to kao casa vode . Pogledaj Asanza , malo je takvih ali ima ih… Tvoja su razmisljanja logicna i sa stanovista jedne trezvene osobe su okej ali nikad se svijet nece pomaknuti ako svi budemo kao ti …Ovo sto ti se ovako obracam je samo iz razloga sto kod tebe i E.Z osjecam da se nalazite izmedju dvije vatre jer koristite dualnost svog uma … Da se razumijemo i moj je takav ali … Dualan um je um koji je sklon greskama i moras uvijek udovoljavati i plusu i minusu a sve sto vidim kod vas proistice iz straha a tako je sa vecinom … Ja sam tu dilemu rijesio necu i necu i tacka …Ne gledam dnevnike ni vijesti a i ne citam autore poput tebe jer mi to izaziva nesigurnost i konfuziju i ne radi toga hocu li promijeniti misljenje u vezi vakcinisanja jer odluka je pala vec iz razloga koje mogu imati posljedice ako ne pristanem na taj cin . Moje misljenje i nista licno protiv tvog misljenja i stava o svemu ovom . Razumijem te potpuno ali se slazem i sa profesoricom Mirom Aleckovic da nismo svi od istog materijala .
Napravio sam gresku u reply a namjenjen je bio na komentar Stara kuka . Izvinjavam se Starina .
Ok. Ja sam svoj odgovor napisao a da nisam vidio tvoj ovaj upis, nisam refreshao stranicu jer sam skrolao do dna.
Izvini dragi ali ja tebe baš nisam skužio šta ti ovdje govoriš..
Mialim vidim da je nešto protiv mene ali ne znam konkretno šta.
Ne vodeci racuna u upisu umjesto da se potpisem pod Stara kuka potpiso sam se pod tvoj komentar i tako napravio gresku i stvorio kod tebe dilemu . Opet se izvinjavam …
Meni je drago da si se vratio i da si ponovo s nama…
Hvala drug … ali vidis ima i minusa, ima ih koji me i ne zele na ovom portalu , njihov problem ZA nikog ne mrzi ali nekada moras i biti grub iako to ne zelis…. Ti znas da ti ne uvijam da si ti jedan od komentatora koje ja cijenim (nije floskula ) i da nije tebe i slicnih cini mi se da bi bio ovdije usamljen … Napisao sam par komentara gdje sam i tebe pomenuo i mogu ti reci da si me pozitivno iznenadio … Ni jednom mi nisi odgovorio ili pokusao me osporiti a bit svega toga je da ti posjedujes ljudskost i mozes prihvatiti cak i kritiku a malo ih je da tako funkcionisu uglavnom svi zauzimaju odbrambeni gard . ZA u dosta slucajeva se ne slaze sa najrodjenijim ali to nije znak da ih ne voli tako da znas da ja nisam se promijenio prema tebi samo sam iznio licni stav a on ne mora biti identican tvom i razlog za obostranu netrpeljivost naprotiv moze nas jos jace pribliziti i omoguciti nam razumijevanje i podici nivo konverzije i tolerancije i spojiti nas nitima drugarstva .
“Neki kažu” je strašno jak argument na koji zaista nemam što odgovoriti..
Isto kao tvoj kad ti kažeš da postoji.. Gdje su dokazi? U tome da se jadne pse cijepi- pelcuje kako reče netko danas ovdje?Jesi li ikad pomislio da je pelcovanje pasa kao i njihovo čipiranje bilo prediktivno programiranje za čovječanstvo?!
Prvo, baš nigdje nisam tvrdio da virus postoji. Ali naravno ti uopće ne čitaš što piše nego ono što si već uiunaprijed utuvio sebi u glavu. Ja zaista ne mogu tvrditi da postoji ili ne postoji. Ali čak i da sam rekao da virus postoji, usporediti i izjednačavati to sa “argumentom” tipa “neki kažu” dovoljno govori o tvojoj razini rasprave i razumijevanja problematike.
Ja sam sebi utuvio što sam pročitao na tvojem komentaru. Ti si spomenuo bjesnilo kao opciju. A ja sam tebi rekao da virus bjesnila ne postoji. “Neki kažu” su oni koji su istražili povijest nastanka vakcine, prve lovce mikroba, i samu “bolest ” bjesnila. Ti ne spadaju u službeni narativ moderne medicine.
Istraži malo više ima dosta na webu. Mogu ti posuditi knjigu Lovci mikroba.
Šta ima na webu? Zar nije i to “neki kažu”? Sta piše u knjizi? “Neki kažu”?
Ako si ti sve pronašao, testirao i dokazao, ja se izvinjavam, u suprotnom trabunjaš
ko i drugi a razlika je samo što su neki drugi “neki kažu”.
Grga mi je baš drago ime. Šteta da ti baš i nisi drag i dražestan.
U pravu si ti ( iako to ne moraš tako narogušeno iskazivati) nitko ništa nije dokazao!
Zato se to i zove teorija mikroba i teorija domaćina ( ili terena ili miljea).
Svako za sebe može vjerovati što kažu ovi ili oni. Činjenice najbolje neka svatko za sebe skuplja i po njima se ravna.
Ja sam sebe iz vlastitog iskustva uvjerio da me moderna medicina uništava i čini bolesnim ovisnikom o njoj. Dok me vlastita briga za zdravlje uvjerila u istinitost teorije domaćina, i pomogla mi je da imam jak imunitet kojem ništa vanjsko bolesno ne može nauditi.
Teško je ostati sabran i dražestan nakon pročitanih komentara ali nisam te htio uvrijediti. Činjenica je da svi stvaramo svoje mišljenje na “neko rekao” i “neko napisao”. Nažalost mnogi pri tome isključe logiku, preispitivanje i provjeru takvih “saznanja”. Odaberu najnevjerovatniju tezu i tupe do besvjesti, te ne odustaju ni kod gomile dokaza da su u krivu. Kao što sam već napisao, svako ima pravo na svoje mišljenje pa i na zablude, ali kad sam sebe redovno opovrgavaš, onda je to glupost. Zbog takvih, ljudi gube živce i često upućuju neprimjerene komentare na pogrešnu adresu.
Ja sam apriori protiv cjepiva jer su to potpuno beskorisne materije za moj imunitet, zdravlje i dug i sretan život. Čak šta više sve su to otrovi za ljudski i životinjski organizam. Da ne znam koja bolest dođe. Imunitet je naš obrambeni sistem od Boga nam darovan i nikada medicina niti ijedan čovjek neće napravit ništa slično dobro tome.
A da Bog kaže, primite ovu vakcinu napravljena je od moje ruke !
Rekao bi odlučno NE !?
Ivermectin je na primjer prirodni lijek ,…”od Boga”…Proizvodi ga samo jedna bakterija na Zemlji..I najjači je antiparazitik u veterinarskoj a i u humanoj medicini..našao ga Japanac(bakteriju) u zemljištu s golf terena i poslao Mercku…
U pravu si.
Niti ja nisam antivaxer ali sam za slobodu izbora iako mi se ne cini da ce nas nekakav bog spasit…
Po meni tko oce neka se bode a tko nece nek se nada u boga ili u imunitet ili nesto trece to nije bitno.
No ovdije se ionako ne radi o nekakvom cjepivu koje bi trebalo donjeti srecu covjecanstvu vec ga dodatno podjelit, zaratit, unistit.
Eno citam vec neke zemlje koriste crvene narukvice za obiljezavanje zatvorenih/zarazenih i sl.
Kaos u vecem dijelu svijeta,siromasni postaju jos siromasniji a bogati jos bogatiji i mocniji dok se vecina komentatora ovdje hrabri u stilu: “gotovi su, sad ce da im sude, da hapse kabalu i sl.”
Ti slobodno budi apriori protiv cjepiva. Ja ti to ne sporim. Ali ja nisam takav vrhunski stručnjak kao ti koji baš sve zna o bolestima, virusima i cjepivima pa meni treba više pozdanih informacija da bih donosio odluku. Ako ta odluka uopće bude na meni.
Ne trebaš biti vrhunski stručnjak da vidiš da je sistem truo, da se uopće ne brine o zdravlju ljudi, da ne ozdravljuje jer ne liječi uzroke nego simptome, da je pljačkaški, te da truje ljude, te ih sve više čini invalidima i čak ubija. Tako su greške liječnika treći uzrok smrti u Usa, a vjerojatno i posvuda drugdje.
I kad izađeš iz sistema i počneš se sam starati za svoje zdravlje primjećuješ da se osjećaš sve bolje i mlađe.
Oho. Sad smo od “neće mene nitko cijepiti” došli do rasprave o trulosti čitavog zdravstvenog sustava. Kako bi bilo da se držiš teme koju si sam započeo. Ovo što si ovdje napisao sve stoji, ali to nije ono o čemu smo pričali.
Nego objasni ti nama kako se to “izlazi iz sustava”. Jer meni taj sustav uzima svaki mjesec 16,5% na plaću. Plus dopunsko osiguranje. Kako iz toga izlaziš?
Svi se slazeno oko ove plandemije, nema potrebe da se medusobno nadmudrujemo oko drugih stvari u ovim teskim vremenima.
Starina i ti poceli oko problema a sad vec trazis rjesenje od njega?
Istovremeno 90% ovaca ne shavaca sto se dogada a kad netko i shvati u kolikoj smo banani nemos odma covjeka za vrat da ti ponudi uspijesno rjesenje!?
Nije starina izmislio kabalu, nije njihov bivsi voda, nije netko tko se generacijama bori protiv njih i sl.
Zivot nije film ko u Matrixu da se Neo probudi i pobjedi sistem.
U stvarnome zivotu kad se probudis odnese te mrak,a kolike su sanse da se pojavi Neo bolje da ne razmisljamo….
Ostanimo skupa!
Bravo starino izgleda da ja dijelim sa tobom ista zivotna iskustva . To moze spoznati ( ovo o cemu pises ) samo onaj ko je dozivio izvjesne neugodnosti i iskustva sa gorkim okusom u ustima i razocarenjem u znanost . Kad su mi doktori ubijali onog ko me je napravio i kad sam reagovo i prvo im ocitao medicinsku bukvicu zijevali su ko pesevi i pitali me dali sam ja studirao medicinu . Pa mi pocese naizust recitovati medicinu i zbuniti me terminologijom a ja im postavih samo jedno banalno pitanje a oni opet zijevaju i gledaju u pod . Pa godine izgubljene po ambulantama ocekujuci pomoc i lijek , pa poceh uciti i citati sam njihove knjige kontajuci da cu tu naci lijek a i misliti ovaj doktor nezna idem kod drugog dok ne skontah da oni svi uce iz istih knjiga i da svi rade sistemski i nista dalje od toga kao kad konju stavis ono sto mu onemogucuje da gleda sa strane vec samo u jednom pravcu . Pa podjoh sam uciti ali ne iz tih knjiga nego iz iskustva drugih pa dodjoh do duhovnosti i njenog uticaja na zdravlje pa malo navratih do Kine , Indije Japana i Arapskog sistema lijecenja i mnogo toga spoznah i naucih . I kad ti se otvore vidici u saznavanju onda ti sve postane jasno . Pricati cu o duhu i njegovoj tjelesnoj manifestaciji nervnom sistemu . Zar misli neko da duh ne razaznaje strano tijelo u sebi i izdaje naredbu za odbranu a ne mozak koji je samo taster za provedbu duhovnog . Pise ovdje novinar Nermin u jednom od svojih tekstova da Alah nije dao bolest a da nije dao lijeka samo treba taj lijek potraziti i obratiti se osobama koje ce nas izlijeciti. Koje nepoznavanje Boga i ne razumijevanje sta je Bog s izrecenim mislio. Generacijama ljudi oboljevaju i umiru od istih bolesti a u novija ova nasa vremena spektar bolesti se uvecao pa gdje su ti ljudi sto lijece i gdje je taj lijek o kojem Bog govori . E oni sto ne razumiju puno razmisljaju i pokusavaju dokuciti istinu i spas sa svojim ogranicenom inteligencijom pouzdajuci se u nauku a nauka ko nauka daje iluzije za lijek i to mnogi ne mogu da skuze , od te nauke dobijaju samo trenutna olaksanja i sporo odumiranje .A lijek je uvijek tu bio sa nama i u nama samo je otrebno otkljucati kapiju , ali covjek koji zivi u strahu nema mogucnost da ga upotrijebi bas iz razloga straha a strah je ekvivalent neznanju . Lijek je u nama i o tome Bog govori jer da nije tako oni sto su umrli prije hiljade i hiljade godina ranije, bi bili osudjeni od samog Boga, (tada znanost valjda nije bila na ovom stepenu danasnje ?)a nije tako , samo nisu znali da ga traze na pravom mjestu .Ko se bavi duhovnoscu i traganjem za istinom zna da naprimjer bijeli luk sprjecava transcendentiranje i duhovni ga ljudi ne koriste iz tog razloga, samo u malim kolicinama i to povremeno Zamisli vakcinu u sebi i znaj to je kraj duhovnosti ne postoji vise nacin da napredujes i spoznas istinu … Nije nam svima na pameti utakmica , shoping i inostranstvo . Pricam li ja i pisem li o onom sto je samo moja fikcija i izmisljotina hahaha nek svak za sebe donese zakljucak ….
Tako i ja gledam na stvari. Lazu nas oko zdrave hrane, uloge, sna, promjene sata,mozda velicine ili oblika zemlje, lazu djecu u skoli, oko svega manje ili vise.
Mrtvih je 650.000-800.000 godisnje u cemerici, 60-70.000 u Italiji (za druge neznam) zahvaljujuci pogresnim dijagnozama, terapijama i bolnickim infekcijama.
👍 Hvala na podacima.
Kada navodiš nešto takvo, onda staviš i link na svoje tvrdnje. Inače si obično kafansko laprdalo
nemam dopunsko , i sve što kažeš, kao iz moje glave da čitaš.
Kad oboliš od neurodegenerativne bolesti u mlađim godinama cc 30-40-kojoj se ne zna uzrok a smatra se da može biti autoimuna i da ju mogu izazivati cjepiva,pa postaješ sve nepokretniji i na kraju ležeći u pelenama čekaš smrt…pitao bi se SIGURNO-da li se cijepiti ako postoji RIZIK…
To je jednako strašna i smrtonosna bolest.
Bolesni ne idu na avion,vlak,kazalište…
Prijetiš? Sutra u sedam ujutro kod Hendriksovog mosta, biraj oružje. 😀
Ne cjepim se. Spreman sam za dobiti otkaz. Kad ekonomija vrisne djaba ti posao. Rad na crno da prezivim i cekati da vidim da li se rizik isplatio. Ako je cjepivo otrov, za zdravog ce biti posla. Sta ce ti posao, koncerti i putovanja ako umires u mukama.
Tvoj komentar je kamilica na moje rane, i to dupla, topla.
A da imaš ženu i djecu koju treba oblačiti i hraniti? i onda bi tako olako bio spreman dobiti otkaz?
A kako ces im pomoci ako si zakucan za krevet ili mrtav?
Vidim skupio se sve junak do junaka. Pretpostavljam da su oni stariji među vama koji su bili u JNA isto tako odlučno odjebali cjepljenje i tamo. A oni koji imaju djecu sigurno su rekli odlučno “NE” kad su liječnici htjeli zabiti igle u njihovu djecu. Siguran sam u to. Neki su možda putovali u tropske krajeve gdje je cijepljenje protiv malarije i drugih tropskih bolesti obavezno i otjerali u pizdu materinu lokalne carinike i policajce kad su im tražili potvrde o cijepljenju. Jer takvi heroji ne jebu živu silu je’l tako junaci? Ne može vam nitko ništa, jači ste od sudbine.
Ali kako kažu u TV prodajama, ni to nije sve. Osim što ste neustrašivi i čvrsti kano klisurine vi ste drugovi još i sveznajući. Sve znate o boleštinama, virusima i ostalim patogenima i o cjepivima. Vama ne trebaju informacije, Ne treba vam znanje Jer vi ste se učeni rodili.
I zato vi, kao Tito Staljinu, kažete povijesno “NE” cijepljenju. I od toga nećete odstupiti apsolutno nikad i ni po koju cijenu. Osim kad vam zabrane ulazak u Konzum ili restoran jer nemate potvrdu o cijepljenju. Ili kad uprava vaše firme donese odluku da svi zaposlenici moraju biti cijepljeni. Ili kad vas ne puste u avion, autobus ili vlak. Ili kad vam zabrane ulazak u neku stranu zemlju Ili jednostavno kad vam žena kaže da se ne preseravate i odvuče vas u ambulantu. Onda ćete, jebiga, skinuti gaće, odnosno zasukati rukav i pružiti svoj moćni deltoidni mišić sestri s iglom. Jer i heroizam ima svoje granice.
A u međuvremenu ako neki namjernik doluta na ovaj portal, utvrdu neustrašivih internetskih ratnika moći će pročitati da ti Spartanci našeg doba cjepivo ne odbijaju zato jer o njemu ne znaju dovoljno, jer nemaju dovoljno informacija pa ne mogu procijeniti rizik od cijepljenja, zato jer ne vjeruju vlastima i “struci” ili zato jer smatraju da bolest nije toliko opasna da bi bila vrijedna rizika. Neee. to je sve nebitno. Kakav Didier Raoult, kakav Sladoljev i njihove priče. To je za za pičkice. Žestoki momci s portala Logično prkosno odbijaju cjepivo iz uvjerenja. Jer oni su ponosni “okorjeli i zadrigli antivakseri” koji od začeča znaju sve što ocijepljenjima i medicini općenito treba znati i koji nikakvoj sestri s iglom neće otkrivati nadlakticu.. Osim ako…
Ne postoji vakcina protiv malarije. Uzimaju se tablete, na primjer Malarone, po jedna na dan. Prva se uzima jedan dan prije polaska, onda za svaki dan u rizičnoj oblasti po jedna, i još 7 dana dana nakon povratka po jedna na dan.
Jedina obvezna vakcina za tropske krajeve je ona protiv žute groznice. Putujem često u tropske zemlje i kad god carinici zatraže, uredno im pokažem certifikat o cijepljenju.
Cijepljen sam i protiv bjesnila, tetanusa, hepatitisa A i B, i puno ostalih bolesti.
Ali protiv ovu novopečenu vakcinu sam 100%.
Ne znam zašto polemišete bezveze. To što je neko protiv jednog cijepiva, ne znači da je i protiv drugog, i ako si za jedno cijepivo, ne znači da si automatski i za drugo.
Isto kao kad bi se muslimanu rugao što ne jede svinjetinu, a jede govedinu i piletinu. Pa nećeš mu reći da je glup što ne jede meso.
Vjerojatno su ga stisnuli..
Negdje sam procitao da je drzava digla tuzbu protiv tog doktora.
👍
Dobro primjeceno za dr. Raoulta.
Iako ovdje na komentarima, na zalost, nitko ne dovodi u pitanje smisao imunizacije, ili dogmu o virusima kao uzrocnicima bolesti. Vec se komentira samo o nekakvim “pouzdanim vakcinama” ili pak nedjelotvornim vakcinama i da li su virusi stvoreni u laboratoriju. Sto je nonsens samo takav
Virusi nisu živi organizmi i ne prenose bolesti. Pišem to ovdje cijelu godinu. Doduše ne prečesto, ne želim dosađivati.
Također piše Guzičetinica, Istražuj, Subaru.. I još neki žao mi je ne mogu sad se sjetit
Oprosti sto nisam primjetio do sad. Drago mi je da nas ima koji slicno razmisljamo
Ima još ljudi koji vide i drago mi je da ima.
Evo intervjua sa mnom:
Virusi nisu uzročnici bolesti,
Testovi su lažni,
Pandemije nema.
Gotov intervju
Bas tako…
Duhovito
Kad vidis vojnika s puskom na ulici, 100% mozes biti siguran da nece pucati na virus!
Baš lijepa kolekcija stručnjaka.
Judging from this sequence analysis alone, we were convinced early on that not only would the SARS-CoV-2 Spike protein bind hACE2 but also the binding would resemble, precisely, that between the original SARS Spike protein and hACE223. Recent structural work has confirmed our prediction.
In fact, this CGGCGG arrangement is the only instance found in the SARS-CoV-2 genome where this rare codon is used in tandem. This observation strongly suggests that this furin-cleavage site should be a result of genetic engineering.
Šaljem radi koncentriranja na činjenice.Raprava -odakle je virus.
Ljudi obolijevaju,imaju neobičniju kliničku sliku nego uobičajeni respiratorni infekti(neurološki simptomi, učestalost long houl(dugotrajnog infekta)…
Bolest se javlja u obiteljima,u bliskom kontaktu.Oni koji imaju simptome,uglavnom su slični…Bolest se prenosi…(čisto da se ne luta)
Teški oblici ne izgledaju dobro(nikome se ne bi svidjelo),ali srećom ima ih malo i prošli bi bolje usvajanjem efikasnijih protokola.
Složena analiza upućuje na APSOLUTNO SVE što je moguće pronaći u genomu sars cov 2…Što je u tome uobičajeno,a što je jakoooo čudno.To je izuzetno stručan posao vrhunskih znalaca da pronađu kvaku 22.Ovaj tekst je neprocjenjivi sažetak svih uvida u genetiku sasr cov 2-inače treba čitati 50 tak stranica još većih zavrzlama.
Zaključak-traži se porijeklo.Indicije za lab made su ozbiljne.
Link ne prolazi,valjda hoće.
Gle,kad efikasnost covid cjepiva od 95 % ne bi bila nonsens(a jest,ima sve crno na bijelo i daleko,dalekoo je nižaaa-i to vrijedi SAMO da ne dobiješ teži oblik bolesti a ne da uopće ne dobiješ bolest…), za dostavu mRNA u stanice,pegilirana lipidna nanočestica koja je sama po sebi alergen-može izazvati anafilaksiju i po život opasne nuspojave,… i koja nije biorazgradiva pa završava tko zna gdje(jetra najvjerojatnije-tamo ostaju nanočestice koje nisu biorazgradive ),…nadalje kad mRNA koja ne bi trebala izmijeniti genetski materijal u domaćina jer bi trebala ostati u citoplazmi-ali uz prisutstvo rna polimeraze,uz kontakt s nekim drugim virusom moguća je teoretski (u praksi nije isključeno) interakcija s dna-a to NITKO nije opovrgao;onda se cjepivo ne može smatrati sigurnim.Osim toga ako sadrži protein ljudske posteljice(trofoblasta)-onda je moguće da imuni sustav napadne posteljicu.
Nisu ispitivali postojanje ADA(anti drug antib.) a upotrijebili su PEG na kojeg je alergično cc 70 % ljudi…I kojeg odavno NITKO ne preporučuje za nanodostavu…
Nek proizvedu SIGURNO cjepivo i provjere sve MOGUĆE nuspojave i interakcije i dokažu da ih neće biti.To NITKO nije napravio.
Ne možeš najaviti 22 očekivane teške nuspojave i pustiti cjepivo u promet bez ikakve odgovornosti.Od toga je jedna -smrt.
Takvo-sigurno i efikasno-cjepivo nisu uspjeli proizvesti od vremena sarsa i mersa,a kod sars eksperimentalnog cjepiva lab životinje su krepale nakon kontakta s divljim virusom, a nakon davanja cjepiva.Uzrok-citokinska oluja( napad imunološkog sustava na organe domaćina).
Zato svi govore(i Raoult i Kennedy itd..-dajte nam SIGURNO cjepivo i prestati ćemo njurgati.
Znaju da je to nemoguće(jer biotech. to za ovu bolest(i sars i mers), a na ovaj mRNA način NE MOŽE ) Reći da si “pro vakser”, ali uz sigurne vakcine zvuči politički korektno,taman toliko da ti ne nalijepe etiketu.
Da imamo “na stolu” takvo cjepivo,pa tko bi se od nas uopće bunio..
ALI NEMAMO.
https://www.youtube.com/watch?v=09MgxUQActw
Što sve može krenuti krivo ?
Slažem se, draga, ali Bruce Lipton me je uvjerio da je jedini ispravan način u nošenja cjepiva – oralni način, nikako probijanjem kože. Naše tijelo je nastalo puno prije pojave medicine, a kamoli vakcine. Osim toga, sve dok sam uvjeren u efikasnost moje vlastite, oralne vakcine, ne pada mi napamet izlagati se igli. Ali ja nisam pfizda kao Pfizer, recimo, pa ne tajim sadržaj doze. Evo ga:
Svako jutro (dobro, ne baš svako)
-gutljaj sopstvenog maslinovo ulja
-mg-citrat plus 5 kapi lugolove
-iscijeđeni limun sa sodom bikarb.
-konoplja u prahu s mrvicom maca-praha u jogurtu
-neredovito:cink, selen, NAC (n-acetil cistein), ulje crnog kima, 2 kapi ekstrakta divljeg origana… i bar jednom tjedno jednu Jalapeno ili Habanero papričicu.
Svaka cast. Vodis brigu o svom tijelu.
Samo bih dodao
-propolis
-luk i češnjak, tko podnosi i naravno ne za gablec prije poslovnog sastanka.
Sa maslinovim uljem i limunom, koji su inače izvrsni čistači jetre, je moguće bezbolno izbaciti kamence iz žuči. Provjereno.
Znači više voliš oralno nego penetraciju?
Ja sam ti reko: u sedam kod mosta.
Dobar si brate!!!
Dosta sličnoga koristimo, samo nemam lugolovu.
Ja radim smoothie, sa celerom, brokulom, đumbira dosta trošim, kurkume, cimeta, ginsenga, i krećem dan sa gutljajom rakije i suhim smokvama, bademon, orasima.
A da vi djevojke odete na neki ženski portal razmjenjivati svoje “beauty” recepte?
To su recepti za “beauty iznutra”…
Ja vidi muškarčine utemeljene na tinejdžerskim iskompleksiranim odbijanjima svega što nije u skladu sa slikom idoliziranog heroja koji ne brine ni o čemu osim o svojem imidžu.
Da možda odeš do doktora provjeriti zašto si zaostao u razvoju.. Homeopate..
Vidim mala da ti ponestaje argumenata pa počinješ vrijeđati. Možda bi pomoglo da gutneš malo više smoothiea a malo manje rakije s kojom izgleda ne samo da počinješ nego i završavaš dan.
Na ovakve komentare ti bi argumente?! Moram priznati da si mi otpočetka bio sumnjiv i šaren lik.. Hik! Ugodan ti dan. Hik!
Nakon svih saznanja iz domene big pharma mućki,ne da ne bi “iglu”,već i rijetko koju tabletu-u krajnjoj nuždi.Šteta da je hrana sve nekvalitetnija,da ljudi zaboravljaju ljekovitobilje(stolisnik,gospina trava,majčina dušica…),začine iz dalmacije,motar-nemaju pojma da se jede a na svakom je kamenu,… ,da malo ljudi pozna gljive,da se sve manjejedu kesteni,bobice,pasji luk,radič…da se ne beru borove mladice,maslačak…i rade sirupi…itd…
Odlicno mlada damo ( Majcina Dusica a i dodao bih Ruzmarin ) na taj nacin ces ocistiti limfu a ona je presudna za odbranu od vanjskih uljeza jer ces na taj nacin aktivirati Fagocite koji su ubice vanjskih uljeza . Mozes uraditi i sama sebi reflekso masazu na limfu a ako ne razumijes pa prohodaj malo bosa kao kad si bila dijete po zemlji i ta setnja ce aktivirati limfu . Godisnje uradi cetri detoksa organizma ili jedanput sedmicno posti bez konzumiranja hrane , pronadji neku duhovnu tehniku za eliminaciju i odbranu od stresa vise ti i nije potrebno da zastitis sebe , sve ostalo sto nas snadje je do sudbine a kazu da se i sudbina da promijeniti ko ima znanja … Moramo se vratiti pozitivnosti i istrenirati da budemo vedri i bezazleni kao djeca . Djeca su u vecini slucajeva zdrava i prirodna i loze se na sitnice koje im izazivaju reakcije smijeha …
Sudbina je logika karaktera.
Lična receptura nije nikakav dokaz. Neki ljudi puše i piju, nikad čaj nisu popili, a doživjeli su duboku starost bez liječnika. Neki se jednostavno bolje nose sa bolestima a nekima ne može ništa pomoći. Svakako preporučujem zdrav život, neće škoditi. Možda pomogne, ali ne treba se zanositi da je to garancija za zdravlje i dug život.
Imaš 25% zemljana koji imaju predobar imunološki susutav, to je jednom spoemnuo Z.A., to zato jer se tvorac pobrinuo da takovi prežive SVE boleštine i nastave vrstu. Ostale su u zadnjih 100 godina uništili kemijom u cjepivima, vodi, hrani, zraku, eletrkomagetnim zračenjem bilo koje vrste, stresom konstantim. Sad sa ovim cjepivom žele uništiti i ovih 25% čuvara opstojnosti ljudskog stada.
Da, i Sladojev kaže da jedino oralno cjepivo je ispravno, sve preko igle direktno u krv ne valja nikako. Zeolit pola kile u Lavanda Mii u Ilici, da se očistiš od otrova. Iako i lugolova čisti otrove. Cink i selen uzimaj zajedno. Konopljino ulje, ne ono u dućanima, imam prijatelja desetak nekih problema sa zdravljem ima, preporodio se. Kapi orgiana treba dobor izmješati u žlici maslinovog da se dobro otopi i veže inaće tko ima slab želudac osjeti tu žestinu.
politički- mora malo plivat niz…dobro je to sve,profesor je pravi!
Histrione, mislim da Profesor Raoult, kao i onaj mu kolega nobelovac, s obzirom na okolnosti, govori na jedini mogući način, tj. “u rukavicama” ali više nego dovoljno razumljivo onima koji žele razumjeti.
Zna kakvi mu majstori rade o glavi i mora bit maksimalno oprezan.
p.s. Za cijepljenje si u pravu.
I sama riječ postaje sve ogavnija za čuti i ako nekim slučajem, kao ljudska podvrsta, prebrodimo ovu kalvariju, možda iz svega ovoga izvučemo i neke pouke pa da bude po onoj staroj; svako zlo za neko dobro.
Moguće je da ljudi krenu razmišljati i o smislu pretjeranog cijepljenja djece, tj. možda to više ne budu uzimali zdravo za gotovo.
Mrči, ma kužim ja doktora, simpa mi je još od ožujka, ali štrecnuo me, hebiga.
Dobro je ovo elaborirao Mrcikola … moras nauciti citati izmedju redova … jer neke se stvari ne izgovaraju glasno i ne nude na pladnju , ipak ovo je renomiran naucnik i doktor koji zastupa zvanicnu medicinu i nauku i bilo sta drugo da izgovori ponistio bi sebe i ono cime se citav zivot bavi i radi . Ali radi se u prvom redu o covjeku i humanisti koji nece podrzati ono sto je upitno a i svjestan je i sam situacije u kojoj se nalazi kompletno covjecanstvo a i on sam i nije mu jednostavno ucestovati u tome.
Nevjerojatno je da ZA nije čuo da je još 2015. Europski sud za ljudska prava u Strasbourgu presudio da Ljubljanska banka mora vratiti novce štedišama BiH, Hrvatske i Makedonije.
—
U Bosni je prije 10 do 15 godina donesena odluka da se devizna Ljubljanska stednja verifikuje i ko to ne uradi propast ce mu stednja . Vecina je to i uradila po nalogu verifikacione komisije uz saglasnost vlade ali jedan dio i nije poslusao tu naredbu … I znas koja je posljedica bila da oni koji nisu pristali na verifikaciju su dobili neke pare ostali koji su slusali i danas placu ,barem je tako u Bosni a kod vas u Hrvatskoj ne znam …
Cuo sam a i upoznat sam za to sto navodis ali bi trebao znati da i pored odluke suda iz Strasbura nisu svi uspijeli da dobiju svoju stednju jer su mnogi bili izmanipulirani donosenjem zakona o obaveznom verifikovanju devizne stednje jer Slovenci nisu htijeli isplatiti nikom stednju ko je verifikovao istu i to po meni nije se desilo slucajno .Sto bi mi u Bosni rekli neko je dobro hajrovo na tome ili ti drugacije receno debelo omastio bradu . Stednja je isplacena samo onim stedisama koi nisu verifikovali stednju . Sad se sve ponovo povlaci po sudu i sta se dalje desava nisam upoznat…
Taj doktor renault 4 neki zajebant,sigurno vozi kisobrana po parisu i sanja povratak u pecine,pa da opet moze lijecit puzevima i pijavicama.
”Već milion vakcinisanih protiv korone i najave kraja epidemije do proljeća. Kako je Izrael uspio da obezbjedi velike količine cjepiva i vakciniše stanovništvo neuporedivo brže od drugih zemalja?”
Znate li da izrael ima tri vrste cjepiva: za ekstra klasu, za službenike i za starce.
Netko je jednom ovdje napisao da oni uzimaju samo oralno, ništa igla.
Neka ga Alemka Markotic ( Smradkotic).? ospori..i slicni Sorosevi priljepci..
Gdje ste?
Emisija Otvoreno.. suceljavnje znanja i Lazi i korupcije!
Srami se Markoticka
Ubijas svjesno narod
Death of pediatric assistant two days after receiving Covid vaccine puts Portuguese health authorities ‘on alert’portugalresident.com
3rd January 2021
authorities in Portugal today are described as “on the alert” following the so far unexplained death of a 41-year-old pediatric operational assistant two days after she received her first dose of the Covid vaccine.
The woman, so far unidentified beyond her age and professional situation (see update below), died in bed on New Year’s Day.
Ne vjeruj Danajcima ni kad ti darove nose!
od kad je počelo cijepljenje u SAD-u, Rusiji i V. Britaniji u tim državama je rekordan broj korona slučajeva a oni prvi koji su cijepljeni još nisu dobili ni drugu dozu, procijepljenost stanovništva od 70%-75% kako je zadato nemoguće je postići dobrovoljnim cijepljenjem u demokratskim državama jedino ako se uvede obavezno cijepljenje u autoritarnim državama Kini, Sjevernoj Koreji, Kubi, Tadžikistanu, Vijetnamu, Eritreji, Myanmaru i ako kazne za odbijanje cijepljenja budu zatvor, radni logori i kampovi za preodgoj a u Kini je izvršena smrtna kazna nad osobom koja je pregazila autom epidemiološkog radnika na covid kontrolnoj točki
burte djesi KUCO STARA ? Evo od ZA plus za Zapadnjaka burta . Samo jos da te pitam a sta je sa IRGC sto njih izostavi hahaha…. ? burt valjda me poznajes druzimo se ovdije toliko vremena, nisam dvolican minus nije moj .
Prof Raul kaze da nema lijeka. A hidroksiklorokin?
Ova gospoja novinarka očito ima ekskluzivna prava na doktorove intervjue.
Inače isti je snimljen prije mjesec, a ne desetak dana i ima dužu minutažu.
A puštanje više klipova istog videa,više članaka više komentara…i tako ukrug.
Svaka čast ali puštati dio starog intervjua stvarno liči na skupljanje komentara i klikova.
Griješite, tri dana prije početka cijepljenja u GB.
Uostalom, čak da je i kako Vi kažete, jeste li negdje drugdje u medijima ovo vidjeli?
Haha,dali ste pomislili da je to obična voda?
Arna što je s tužbom? Prvo to odradi do kraja, a onda dalje filozofiraj.
Zar Vi očekujete da žena i postupak vodi, pa za to su zaslužni hrvatski pravosudni organi, u ovom slučaju DORH. Pišite novoj državnoj odvjetnici, nema je nigdje. Podmetnite leđa, Kakav ste to gotovan?
On će radije podmentnuti kuku………..
Nesto veoma intetresantno
https://www.nature.com/news/engineered-bat-virus-stirs-debate-over-risky-research-%201.18787
U tom grmu leži zec.
Redovito čitam Logicno i povremeno stavim neki osvrt ovdje, ovisno o temi i tome imam li vremena i volje za tipkanje. Primjećujem da je u zadnjih nelkoliko tjedana i ovdje u komentarima porastao broj čitatelja, tj. komentatora koji su dobrim dijelom “inficirani” djelovanjem medija i psiho-propagande. Jesu li to samo “sendvičari” ili peta kolona, manje je važno. Jasno da sam za pluralizam i slobodu izražavanja, no očito je da ulazimo u fazu koju su kreatori pLandemije i željeli, a to je da posiju razdor i insceniraju sukobljavanje ljudi koji su do nedavno imali svoj stav i ispoljavali kritičko razmišljanje po pitanju cijele priče.
Eto, danas smo već u situaciji da se prepucavamo oko učinkovitosti cjepiva pojedinih proizvođača, čime je samo promijenjen fokus sa onog što je bitno ili činjenica;
Ionako već ozbiljno gubim strpljenje pokušavajući još od ožujka 2020. potaknuti ljude oko sebe da se informiraju i potraže druga, argumentirana mišljenja. Još uvijek su dostupne hrpe dokaza o ovoj farsi, sve dok ne uvedu strože filtere na interntu Odgovara vam nošenje brnjica, distanciranje i ekonomska propast? Nemogućnost dobivanja adekvatne medicinske skrbi, pregleda, dijagnosticiranja i terapija? Biti pokusni kunići i primiti “dokazano” sigurno eksperimentalno cjepivo ili dati pristanak da vam cijepe djecu? Sutra ćemo morati pokazati Vac ID za ulaz u tramvaj? Haha. Ustvari, nije ni smiješno. Bilo bi, da nije upravo žalosno vidjeti koliki broj maskiranih konformista hoda uokolo misleći da ih vladajuće strukture štite i brinu o njima. Iskreno, takvih mi više i nije žao. Samo naprijed, dajte svoja temeljna ljudska prava i slobodu u zamjenu za malo lažne sigurnosti.
S jedne strane, čovjeka dirne u srce kada vidi reakcije naših sugrađana kada je u pitanju pomoć žrtvama potresa, koliko smo spremni pomoći drugima u nevolji, biti solidarni i iskazati ljudskost, suosjećanje i empatiju. Opet, s druge strane, nismo sposobni detektirati i reagirati na enormnu količinu propagande temeljene na fabriciranim i po skripti plasiranim lažima? Pa u što se to pretvara ljudski rod?
Nije ni meni žao takvih osim kad su mi moji i dragi. Žao je meni mene, jer njihovo slijepilo (ili konformizam) neće koštati samo njih, nego sve nas.
I ti preskaces najvazniji dio? Koji vam je klinac svima? Virus je izasao iz laboratorija i opasan je. Kreatori virusa trebaju biti raskrinkani poput izvrsitelja ubojstva, a preko njih cemo lako doci do naredbodavaca. Izostavljanje tog najbitnijeg momenta izbija nam glavni argument iz ruku. Za to da je virus posebno opasan jer je kreiran upravo s tom namjerom postoje veoma cvrsti dokazi. Zasto se ta najvaznija cinjenica relativizira? Sta je vama ljudi, jeste li vi stvarno tako naivni i neupuceni ili ste ubaceni spijuni s ciljem da na strani onih koji se bore za istinu i pravdu stvarate pomutnju?
Ako je virus vjestacki napravljen i namjerno pusten onda je to razlog zasto nije izoliran jer se vise nebi moglo sakriti i trazilo bi se krivca vjerovatno preko nišana.To je jedna opcija.
Druga opcija je da je iskoristena sezonska gripa 2019,2020/i uz pomoc medija i nepouzdanog pcr testa stvorena lažna pandemija.Malo smo zaboravili da gripa nije prehlada i da su ljudi umirali svake godine(500-700 000 u svijetu svake godine.)
To je ukratko da ne razglabamo o onom sto je vec receno 1000 puta ovdje.
U prvu opciju ne vjerujem jer sam proveo 9 sati u autu sa covjekom koji je sutra dan zavrsio sa upalom pluca, visokom temperaturom i naravno pozitivnim testom i tek nakon 20 dana izisao iz bolnice.
Drugi slucaj moja susjeda u bolnici 15 dana visoka temp. pozitivan test,upala pluca muž i djeca se nisu ni nakašljali.
Ne znam za raspiratorni virus koji preskace ljude i ne vjerujem da jos takav postoji.
Hehe,možda dolazi iz/od r3spiratora?:)
Analize genoma stvarnih stručnjaka daju izdašnu potporu lab made teoriji.
Unusual Features of the SARS-CoV-2 Genome Suggesting Sophisticated Laboratory Modification Rather Than Natural Evolution and Delineation of Its Probable Synthetic RouteSevere acute respiratory syndrome-coronavirus (SARS-CoV)-2′s origin is still controversial. Genomic analyses show SARS-CoV-2 likely to be chimeric, most of its sequence closest to bat CoV RaTG13, whereas its receptor binding domain (RBD) is almost identical to that of a pangolin CoV. Chimeric viruses can arise via natural recombination or human intervention. The furin cleavage site in the spike protein of SARS-CoV-2 confers to the virus the ability to cross species and tissue barriers, but was previously unseen in other SARS-like CoVs. Might genetic manipulations have been performed in order to evaluate pangolins as possible intermediate hosts for bat-derived CoVs that were originally unable to bind to human receptors? Both cleavage site and specific RBD could result from site-directed mutagenesis, a procedure that does not leave a trace.
“The Chinese biological laboratory in Wuhan is owned by Glaxo, who merged with Pfizer! Pfizer is managed by Blackrock finances, who managed the finances of the Open Foundation Company (Soros Foundation) which serves the French AXA. Coincidentally, Soros owns the German company Winterthur, who by chance, built the Chinese laboratory in Wuhan that was bought the German Allianz. Which has, Vanguard as a shareholder, which is also a shareholder of Black Rock. Black Rock controls the central banks and manages about one third of the global investment capital, and is a major shareholder in Microsoft. Microsoft is property of Bill Gates who happens to be a shareholder of Pfizer. (Which sells the miracle vaccine) and is currently the first Sponsor of WHO. Ghislaine’s father Robert Maxwell is Mossad. Bill Gates is both a Rockefeller & a Maxwell. ‘Dr Fort Detrick’ Fauci owns HIV/Sars Covid interaction patents”
“Ne znam za raspiratorni virus koji preskace ljude i ne vjerujem da jos takav postoji.”
Ne pita se virus. On nebi nikoga preskočio ali nisu svi isto otporni niti su izloženi istoj količini virusa. Takvom logikom bi svi imali grip kad mu je sezona što naravno nije slučaj.
Ima tu još šupljine ali duga priča.
Volio bih da postoje čvrsti dokazi ali to nije istina. Postoje indicije i osnovana sumnja što i mene navodi na isti zaključak da je virus vještački modificiran. Naravno, svako ima pravo na svoje mišljenje, pa i na zablude. Pojava, tijek širenja i ponašanje virusa daje dovoljno razloga za sumnju u prirodan nastanak epidemije. Istražiti, pogotovu dokazati, bilo šta, je nemoguće. “Razmjena mišljenja” na portalima nimalo ne pomaže nego čini upravo suprotno.
Pojava,tijek širenja i ponašanje ne daje dovoljno razloga za tezu prirodnog nastanka epidemije.Mogao je bez pardona izaći iz BL4 Wuhan(china&usa hand made-ekipa , ne narod).Proširiti se od tamo kako se je i širio(npr s vojnim igrama kada je i bilo čudnih upala pluća),a ponašanje mu i jest začudno-s obzirom na korona viruse “običnih prehlada” …. obzirom na neurološke smetnje,upale srčanog mišića,drugih organa osim pluća..Neurološke učinke su postigli na jednoj od GOF chimera sarsa….
Istražiti porijeklo virusa je važno…makar ne mogli dokazati 100% porijeklo.Istraga bi prokopala financijske veze usa,NIAID,faucci, wuhan i što se sve radi/radilo u biolabosima 4 kateg-kakve su sve GOF viruse napravili.
Bilo bi kao s mafijom-ne padneš radi ubojstava već zbog poreza…
Zašto razmjena mišljenja ne pomaže?
Trebali bi čekati da nas liječe neučinkovitim remdesivirom,kontradiktornim respiratorima i cjepivom s moguće 22 nuspojave od kojih je jedna smrt.
Virusi su egzozomi koje proizvidi ljudsko tijelo kad je previse zatrovano da bi razlozilo otrove ,dakle dobro jutro svima 🙂 ! Mozak na on pa ce te lakp doci do istine
Još samo probaj to utuvit u glavu 99% komentatora i odmah imamo konsolidiranije redove.
Možda me nisi dobro razumio. Ovaj novi virus, prema svim prihvatljivim pokazateljima) ako i jest u pitanju virus, a ne nešto drugo je definitivno “man-made” i namjerno pušten. Pa pogledajmo samo prediktivna programiranja koja traju godinama i desetljećima. Sve te dokumentirane i javno publicirane najave mogućih pandemija za koje nas pripremaju upravo strukture koje debelo profitiraju od svega. Nije li još 2017. famozni dr. Fauci najavio, da će bez sumnje svijet biti suočen sa globalnom pandemijom za vrijeme trajanja Trumpova mandata..?
Naravno, slažem se da treba prvenstveno raditi na raskrinkavanju kreatora i psihopata uključenih u ovo. Sve dok se gubimo u suočavanjima sa posljedicama, umjesto otkrivanja i definiranja samog uzroka problema, bojim se da neće biti dobro.
“Sta je vama ljudi, jeste li vi stvarno tako naivni i neupuceni ili ste ubaceni spijuni s ciljem da na strani onih koji se bore za istinu i pravdu stvarate pomutnju?”
Ni jedno, ni drugo, samo drugačije gledamo na “virus”.
Sve “ostalo” je manje/više isto.
Znanstvenici služe politici i zato nije moguće da znanstvenici pozivaju političare na red. Mam se sjete Giordiana Bruna.
Bravo!
Konačno netko da napiše nešto suvislo i bitno, a ne samo isprazno junačenje tipa “mene nitko neće cijepiti”.
Na ovo vaše bih dodao neke bitne stavke vezane uz liječenje tzv. “kovid” bolesnika u bolnicama koje niste naveli:
Promjena protokola liječenja (u Hrvatskoj 30.08.) kada je izbačena terapija hidroksiklorokinom, azitromicinom i cinkom i ostavljena samo terapija skupim i neučinkovitim Remdesivirom. Nakon toga došlo je do porasta smrtnosti “kovid” pacijenata u bolnicama sa 8 preminulih na 1000 hospitaliziranih u proljeće i ljeto na 23 mrtva na 1000 hospitaliziranih u studenom i prosincu. Dakle učestalost smrtnosti hospitaliziranih “kovid” pacijenata se gotovo utrostručila.
Nadalje unatoč izrazito visokoj stopi smrtnosti hospitaliziranih “kovid” pacijenata hrvatski, a i većina svjetskih liječnika uporno odbija čak i umiruće pacijente barem pokušati liječiti sa lijekovima koji su postigli vrlo obećavajuće rezultate tamo gdje su primjenjeni. To nije samo kombinacija hidroksiklorokina, azitromicina i cinka, nego i Ivermektin i inhalirajući lijekovi za astmu sa Budezonidom.
Uporno forsiranje neučinkovitog lijeka unatoč vrlo visokoj stopi smrtnosti pacijenata i isto tako uporno odbijanje da se barem pokuša s nekim drugim lijekom po meni je, ne samo oportunizam i kukavičluk, nego i kriminalno ponašanje za koje bi netko zaista trebao završiti u zatvoru.
Također bi trebalo ispitati zbog čega u Hrvatskim bolnicama smrtnost pacijenata koji su stavljeni na respirator dostiže 80%, a u Njemačkoj navodno tek 50%. Odnosno koliko je ljudi umrlo jer su im nepravilnom upotrebom respiratora fatalno oštećena pluća.
I naravno ostaje i pitanje izvođenja odnosno neizvođenja obdukcija kod preminulih “kovid” pacijenata.
Bravo za post…sad me zanima kad se ministar Beros razbolio, ali mislim da je to scakako bilo poslije 30.08. kad se promijenio protokol lijecenja. Zasto je to bitno? Zato sto znam iz prve ruke da je Beros koristio azitromicin izmedu ostaloga. Eto, minister se nakon promjene protokola lijecio po starom protokolu, a druge je osudio na smrt. Treba li jos nesto dokazati povrh ovoga da se ministra izvede pred sud i da mu se sudi za namjerno ubijanje ljudi? Sto se tice ovih koji tvrde da se ne radi o virusu unatoc toga na sto sam upozorio u svojem prvom komentaru, pogledajte ovaj video pa mi onda opet recite da se ne radi o virusu…link slijedi u slijedecem postu…
Evo linka : https://youtu.be/5QGO_dB6rDs
Stvarno misliš da ta žena smije reći baš sve?
Beroš se jadan zarazio sredinom studenog. 19. studenog je objavljeno da je pozitivan. A kako je do početka prosinca prebolio smrtonosnu bolest sada naravno nema potrebe primiti cjepivo još nekoliko mjeseci pa će svoju dozu prepustiti nekom potrebitijem .Recimo nekom nesretniku u Petrinji koji je ostao bez kuće, ali mu je “Superheroj” Vili zato poslao cjepivo da se ne razboli dok spava u autu ili štali.
Da, upravo sam i sam tražio taj podatak. Beroš je dakle saznao da je pozitivan 19.11.2020. što je skoro tri puna mjeseca nakon što je promijenjen protokol. Dakle, zašto se sam ministar liječio po starom protokolu umjesto po novom i to skoro tri mjeseca nakon promjene protokola??? Odnosno, zna li Beroš da je nakon promjene protokola smrtnost od covida-19 skočila sa 8 od 1000 na 23 od 1000 oboljelih? Za taj skok smrtnosti (za svakog nepotrebno umrlog) je odgovoran direktno Beroš. Dokaz je činjenica da se sam Beroš liječio po starom protokolu. Nadam se da će novinari tragom ove činjenice za koju sam saznao od čovjeka koji je blizak Beroševoj kćeri (od koje je ovaj dobio podatak da je Beroš uzimao sumamed (azitromicin) nakon što je saznao da je pozitivan) nešto poduzeti. NOVINARI, ISKORISTITE OVAJ CORPUS DELICTI KOJI VAM JE SERVIRAN BESPLATNO!!!
Ispravak navoda : nije u pitanju Beroseva kcer vec jedna druga zenska osoba iz kruga njegove uze obitelji…
To je jedno od glavnih pitanja.
-Zašto me liječite s neefikasnim lijekom kad postoji dokazano efikasan?
-Nije u protokolu.
-Je li ja “moram odapeti” radi profita/krivog protokola?
Bit ce lijepo gledati kako nekima usi rastu u vis nakon sto vlastodrsci pobodu dobar dio stanovnistva a onda na proljece proglase zavrsetak pandemije covid19 i pocetak plandemije covid21.
Gotovo svi odgovori su ovde:
https://www.bitchute.com/video/Qe8lciriDSfZ/
Jebla vas gripa
Mene zanima je’l ovaj njihov Alan Fišer kakav rođak onom Joški Fišeru bivšem Njemačkom ministru odbrane?
U moju venu moze samo heroin iz makedonije,best of the best.Svi problemi nestaju kao vodom odneseni.Lijek za sve.Maximum jednom mjesecno.pulpfiction scena.
Pljačkali su GB/USA robovlasnici i kolonizatori, ubijali i širili zarazne bolesti ,poznato je.Što je ovo danas ? sve samo ne ono što većina medija piše
Poruka Markotićki i cijelom stožeru:
Bravo! Ubojice! Znali smo da ćete kokati nemoćne osobe. Ova holivudska predstava s cijepljenjem ubojica nikoga neće prevariti. Ja cijepim životinje i znam da se ovako ne cijepi. Što smo upravo vidjeli? Prvo su “cjepitelji” dobro opipali golim rukama “cijepljenike” zatim su i drugi oko njih to učinili. Onda nismo vidjeli, ali je sugerirano da jesmo, “izvlačenje” cjepiva iz bočice, onda postavljanje nekog flastera da se sve zamaskira i onda se vidi da se netko “cijepi”. Ma daj! Što je osnovna pogreška, osim već navedenih? Kad cijepim životinje, pritisnem špricu da malo cjepiva iziđe, kako u tkivo ne bi ušla guma od zatvarača. Onda na dezinficirani dio unesem cjepivo. Sve to nismo vidjeli. Lažljivci, ubojice. Svim medijima koji ovo podržavaju želim pravo cijepljenje, neka budu pokusni kunići. Svatko na sebi može isprobati ako želi. Upravo je u tijeku jedan sprovod. Muči nas pitanje jesu li pokojnicu cijepili prije no što je umrla. Njena rođakinja upravo leži, ima visoku temperaturu. Primila je cjepivo protiv ptičje gripe kojeg još ima.
ja ću vjerovati da jesu samo ako umru sutra, prekosutra…
naravno,mislim na naše “heroje” i “heroinu”
Ja im želim Q cjepivo!
Nažalost opisani postupak (predstava) nije proveden na onoj jadnoj teško bolesnoj starici iz Čakovca. Ženu od 82 godine u staračkom domu koja je bolovala je od astme i poremećaja gutanja, zbog toga je imala sondu, imala je anginu pektoris, bila je ležeća i nije samostalno hodala su Beroševi egzekutori cijepili a da ona vjerojatno nije bila toga ni svjesna.
Potpuno je nerazmljiv i neljudski nekom u toj dobi i u takvom katastrofalno lošem zdravstvenom stanju ubrizgavati jedno praktično eksperimentalno, nedovoljno ispitano cjepivo, I inače se u pravilu ozbiljnije bolesne osobe ne cijepe upravo zbog mogućnosti nepredviđenih, opasnih pa i fatalnih reakcija organizma. Naravno povjerenstvo u Ministarstvu zdravstva “nije našlo da je uzrok smrti povezan s cijepljenjem”.
Ali najstrašnija od svega je Beroševa izjava:
Smrt 82-godišnje žene ipak je prijavljena HALMEDU uz Beroševo “objašnjenje”: “Prijavljena je sumnja na nuspojavu jer smo znali da će se čekati nalaz obdukcije neko vrijeme jer se u međuvremenu moglo nešto dogoditi i drugim korisnicima”
Dakle “Superheroj” Vili i njegovi plaćeni ubojice s iglom jasno i glasno kažu da bez obzira na opasnost namjeravaju nastaviti eksperimentirati na bolesnimi nezaštićenim starcima u staračkim domovima iako bi se to isto (smrt) moglo dogoditi i drugim korisnicima. Prestrašno.
prof Didije Raul je jedan od najvecih autoriteta na svetu u ovoj oblasti i veoma postujem sta on kaze i misli. Takodjer sam veoma puno vremena proveo citajuci jos jednog veoma priznatog virusologa nemackog Dr Volfganga Vodarga koji slicno govori kao i prof Raul .
No danas nema mesta struci , vec politicari i probisveti zatre i pale . U svetu nikada nije bilo vise lekova a narod nikad bolesniji.
Preventiva ( zdrav zivot , zdrava ishrana) su skrajnuti bas kao i Raulov hidrksihlorokin da bi narod kljukali sodama, smecem od hrane i stresom i tako sebi farmaceutska mafija dozivotno obezbedila vecne pacijente ( musterije ).
Nevolja po civilizaciju je pocela onog momenta kada se Hipokrat zamenuo sa profitom.
Prosto objasnjivo kada danas imate prejak farmaceutksi lobi koji je izdejstvovao da proizvodjac vakcina nema gotovo nikakvu odgovornost na nezeljene i rizicne efekte vakcina koju proizvode . Biste li vi licno kupili za iste ili slicne novce auto sa ili bez garancije. Ajde recite mi . Samo je ulog ovde daleko veci , tj. vlastiti zivot i zdravlje .
Oni ( politicari ) po nalogu farmaceutske mafije kazu ” vakcina je bezbedna ” i nema opasnosti. Prvo mi ( narod) neznamo sta oni kad se reklamiraju da se vakcinisu primaju , ko nam moze dokazati da ONI primaju istu sadrzinu kao i obicni gradjani .
I zasto su ako je vakcina sigurna farmaceutske kuce ( proizvodjaci) izuzeti od placanja bilo kakvih odsteta za nezeljene posledice pacijentima . I jos nesto neka Bil Gejts lepo nam objasni zasto se on licno nije nikada vakcinisao ko ni njegova deca .
A pobio je milione neduzne dece po Africi . Gde ce mu dusa zlikovcu . Za njega i ove nase politicare i farmako mafiju onaj MENGELE iz Ausvica je olicenje covecnosti .
Newsbar?? Ne nije, nego je logično.hr.
Puno zuji a malo meda daje
NE VALJA NI JEDNO CJEPIVO JER COVID-19 NIJE BIO BOLEST VEĆ ŠIRENJEM VELIKE PANIKE MOGUĆE JE UBITI VIŠE LJUDI NEGO BILO KOJIM DRUGIM ORUŽJEM.
U VOJNOJ TERMINOLOGIJI TO NAZIVAMO PSIHOLOŠKI RAT.
Prije ičega treba poslati člankopisca na ubrzani tečaj hrvatskog jezika i pravopisa ( kad nije usvojio u osnovnoj školi).
Koji smisao video zapisa, ako ga prijevod kompletno prekrije?
Sljedeći put poraditi malo na tajmingu subtitlova i skratiti ih na manje instance.
Da mi nismo imali potrese i ovakva razaranja, vjerujem da bi ljudi pošli u obračun s ovim lažljivcima koji su izmislili pandemiju. Zašto su sve izmislili? Oni eksperimentiraju, natežu nam živce da vide koliko smo spremni trpjeti dok ne puknemo. Samo je pitanje vremena kad će ljudima dojaditi, a onda teško onima koji su sve ovo izmislili. Kažu da se slična natezanja živaca događaju u Kini. Kad ljudima prekipi, oni ulaze u TV postaje, bacaju sve urednike kroz prozor (obično je to na višim katovima), glasnogovornik grupe kaže svoje zahtjeve, odrede se pregovarači i onda se traži rješenje. Pogrešna je pretpostavka da kineske vlasti uvijek idu represijom. Češće se dogovaraju, a onda netko nagrabusi. Optuže one koji su slušali vlast, a ne vlast. Tako vlast opstane, njeni poslušnici budu kažnjeni, a prosvjednici dobiju ono što su zahtijevali. Naše su vlasti sretne što je niz potresa razorio Hrvatsku, a od liječenja korone koje nema, ugušili su na respiratoru veći broj ljudi. Ne zna se točno koliko, ali saznat će se. Kad se malo oporavimo, krenut ćemo u obračun. Onaj pravi. Zasad su podnesene tužbe.