fbpx

Habib upozorava da će Allah kazniti neprijatelje islama koji napadaju proroka Muhameda

Habib Nurmagomedov

Borac je prethodno na Instagramu objavio sliku Emmanuela Macrona s otiskom stopala na licu, nakon što je francuski predsjednik pozvao na suzbijanje islamskog radikalizma u zemlji, nakon nekoliko jezivih terorističkih napada.

MMA prvak iz Dagestana, Habib Nurmagomedov iz Rusije, objavio je ponovo na Instagramu, napad na karikaturu proroka Muhameda i napad na islam i muslimane.

“Danas, pod izlikom borbe za slobodu govora, neprijatelji islama i muslimani različitih razina pokušavaju uvrijediti osjećaje stotina milijuna vjernika širom svijeta crtajući karikature najboljih ljudi,” navodi se u objavi.

“Vjeruju li zaista da mogu prigušiti Allahovo svjetlo, koje je obećao da će baciti posvuda u svojoj divnoj knjizi? Misle li zaista da bi, čineći ove niske i podle radnje, mogli nekako naštetiti čovjeku koji je došao na ovaj svijet sa samo jednom svrhom; izvesti ljude iz tame neznanja i idolopoklonstva i izvesti ih na svjetlo istine i obožavanja Allaha,” dodao je borac.

Prema Nurmagomedovu, karikature “ne samo da su vrijeđale osjećaje muslimanskih vjernika, već su izazivale i Gospodara svjetova, koji je obećao da će zaštititi svog glasnika od napada neukih ljudi.”

“Neka Allah blagoslovi našeg voljenog zastupnika, kao i njegovu obitelj, sljedbenike i sve one koji su ih slijedili u dobru. A Allah neka obori svoju kaznu na svakoga tko zadire u čast najboljih ljudi: njegovog zastupnika Muhammeda. Zaista, Allah ne krši obećanja,” napisao je.

Objava je objavljena samo dan nakon što je Nurmagomedov objavio sliku Emmanuela Macrona s otiskom stopala na njegovom licu, rekavši: “Neka Uzvišeni iskrivi lice ovog stvorenja i svih njegovih sljedbenika!”, kritizirajući Macrona zbog vrijeđanja muslimanskih vjernika.

Prije toga, više muslimanskih zemalja i islamskih organizacija napale su Macrona zbog njegovih izjava, u kojima je političar obećao da će Pariz nastaviti štititi slobodu govora, uključujući pravo da ljudi crtaju karikature i obvezao se da će pojačati napore protiv ekstremizma, stvarajući ono što opisao je kao “prosvijetljeni islam” u Francuskoj.

Kritike upućene prema islamizmu uslijedile su nakon dva teroristička incidenta koji su se dogodili u zemlji: 16. listopada radikalist-tinejdžer ubio je i odrubio glavu francuskog učitelja Samuela Patyja zbog pokazivanja karikatura Muhameda tijekom predavanja o slobodi govora, dok je 29. listopada čovjek naoružan nožem ubio troje ljudi u bazilici Notre-Dame u Nici, navodno odrubivši glavu jednom od njih.

2.9 9 votes
Ocijenite članak
Pretplati se
Obavijest
guest
95 Comments
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
Inline Feedbacks
View all comments
Jouo
Gost
Jouo
28 dana prije

Ma da a vojska će kazniti sve islamiste po EU koji kolju sliluju i ubijaju. Propuvat će ih kao svinju!

SULE
Gost
SULE
28 dana prije

I ovome su muftije isprale mozak u zatucanoj sredini čudne drzave

Svi smo mi ljudi
Gost
Svi smo mi ljudi
28 dana prije
Reply to  SULE

Niti je kriv Habib niti Islam. Vec pojedinci ispranih glava koji rade za novac.

Mak
Gost
Mak
27 dana prije

Aha crkva Svete Sofije, paljenje crkava 2004, pogromi Jevreja iz Meke nakon 631, otimačina i pretvaranje tuđih bogomolja i svetišta u toku od 670-700, aha sve pojedinci, jedan po jedan milion-milijarda! To je jednostavno takva kultura, obraz, čast, naslijeđe, u posljednjem i racionalna i emocionalna inteligencija.

Pera
Gost
Pera
28 dana prije
Reply to  SULE

I njemu kao i piscu ovog veoma slabog clanka. Sta ima islam sa nekim sportistom i sta sportista sa svima nama.Vjera je licna stvar pojedinca. Uci nas necemu sto ni sam niti razumije a jos manje da nekome nesto porucuje. Bitni su klikovi a vrijednost procitanog nije bitna. Na zalost, to se sazna tek nakon citanja. Hahib je izvrstan sportist i borac i neka tako i ostane. Sve ostalo je zaradjivanje ‘poena’ preko jegovih ledja. Sramota.

Legendarni Grk
Gost
Legendarni Grk
28 dana prije

KAKO JE NASTAO ISLAM?

Samo vojskom Rimljani nisu mogli kontrolisati čitavu svoju imperiju, posebno Bliski i deo Srednjeg Istoka sa brojnim Arapima.
Za taj poduhvat bilo je potrebno formirati nešto jače, moćnu silu na čitavom područiju koja bi, ne samo mogla da za interese Rima kontroliše, već da kasnije i širi rimski uticaj po čitavom svetu.

Objediniti Arape nije bilo ni malo lako. Rascepkani na brojna plemena i na velikom prostoru, oni nikako nisu hteli da prihvate novu “hrišćansku” crkvu sa sedištem u Vatikanu. Razni katolički emisari pohodili su arapska plemena šireći svoju “jagnjeću” hrišćansku veru, ali bez uspeha.
Arapi su toliko mrzeli Rimljane u kojima su valjda videli razvratne i bahate okupatore koji su ih pljačkali i terorisali, da nisu želeli da sa njima dele istu veru.
Tako su mnoga plemena i dalje opstajala kao paganska, medjusobno često ratujući. Bilo ih je nemoguće kontrolisati.
Ovaj problem je Rimljanima, vremenom, rešio jedan veoma učen i pisanju sklon čovek koji se rodio u Alžiru 354. godine od majke katolkinje i nazvan je Avgustin. Postao je vladika (biskup) rimske Afrike i kasnije dobio zvanje sveca. Njegov posao bio je da prevede što više Arapa pod okrilje rimokatoličke crkve. U tome je bio veoma uspešan. Njegovo učenje upravo je zasnivano na ideji da će bog biti milostiv samo prema onima kod kojih ljubav prema carstvu nebeskom nadjača ljubav prema carstvu zemaljskom. Tako, dok su Rimljani orgijali i uživali u carstvu zemaljskom, narod je strpljivo učen da je grešan i da mora svoje grehe strpljivo iskajavati da bi tek na nebu uživao. Upravo ovi Arapi koje je Avgustin preveo u katoličanstvo, zaključili su da je arapskom narodu potreban živ čovek od krvi i mesa, kao Isus, koji će biti arapskog porekla i postati njihov živi prorok.
Dakle, trebalo je izmisliti neku ideologiju, neku veru koja bi njima bila prihvatljiva i koja bi ih sve povezala, dok bi ih istovremeno konfrontirala sa Jevrejima (kako bi se ostvario princip – divide et impera). Pisanje ove religije trajalo je preko dvesta godina, baš kao i traženje pogodnog živog proroka.
Pronadjen je tek u 6 veku, kada je u Meki rodjen dečak po imenu Muhamed. On će uz adekvatnog savetnika i adekvatnu priču uspeti da postane idol čitavog arapskog naroda.

KO JE BIO MUHAMED?

Muhamed je rodjen oko 570. godine u Meki. Ono što o njegovom životu beleže islamski izvori i ono što je Albertu Riveri u jezuitskoj školi otkrio kardinal Bea jedan od vodećih kardinala u Ekumenskom pokretu , daju nam zaista šokantnu sliku o tome da je idolatrija strahovito oružje kojim se stotinama miliona ljudi može upravljati zarad interesa vlastele.
Muhamed je imao 25 godina kada se oženio udovicom od 40 godina Kadidžom (Kadijom). Imali su dva sina, koji su rano umrli i četiri ćerke. Najpoznatija je svakako Fatima.
Kadidža je poticala iz bogate arapske porodice koja je prihvatila rimokatoličku veru. Ona je svu svoju imovinu zaveštala crkvi i postala kaludjerica kada je dobila od crkve specijalni zadatak – trebalo je da nadje podobnog mladog čoveka koji bi širio novu veru medju Arapima.
Oko 610. Muhamed je počeo da tvrdi kako ima vizije od boga (koga je nazvao Alah), preko njegovog glavnog čoveka Gavrila… Sam se tada prozvao prorokom. Kadidžin rodjak Vorakva, veoma blizak rimokatoličkoj crkvi, postao je Muhamedov savetnik i pomoćnik u tumačenju božijih prikazivanja.
Muhamed je tako tvrdio kako je noću po njega dolazio krilati andjeo sa svojom krilatom životinjom, Burakom,, i on bi sedao na nju i leteli su u Jerusalim na mesto ruševina jevrejskog hrama. Tu bi mu se pridružili drugi proroci božiji – Avram, Isus, Mojsije koji su se molili pred njim. Nakon toga bi opet uzjahao Buraka i išao u nebesa kod samog Alaha. Od njega je primio instrukcije za 5 dnevnih molitvi, post, obavezan hadžiluk i danak za sirotinju.

ISTORIJA O MUHAMEDU
 
Istorija Muhameda beleži ovako:
Zbog stalnog proganjanja od strane Arapa, Muhamed je pobegao u Medinu 200 milja severno od Meke 622. godine. Odatle je sa svojim ljudima napadao i pljačkao karavane koji su stizali iz Meke.
U Medini je uspostavio svojevrstan prikriveni teror. Svi Arapi koji bi mu se suprostavili bivali su krišom ubijeni. Tamo je Muhamed počeo da stvara posebno neprijateljski odnos prema Jevrejima (!?) napadajući njihove naseobine.
Muhamed se ženio i drugim ženama, verovatno iz političkih razloga, kako bi sebi obezbedio jači uticaj.
Iz Meke je jednom krenulo čak 10 000 ljudi kako bi ga uhvatili, ali njegova odbrana je bila veoma jaka, a omelo ih je i loše vreme. Iako je bio vojno veoma jak, Muhamed nije imao nameru da sruši Meku i zauzme je u znak odmazde, već je samo želeo da stanovnike prevede u novu veru – u islam.
Meku je zauzeo 630. godine i Ćaba je tada definitivno počišćena od gomile paganskih darova i paganskih simbola.
Ustoličio je kao predmet obožavanja samo jednog boga – Alaha, a sebe je predstavio kao njegovog jedinog proroka na Zemlji. U tumačenju Alahovih javljanja Muhamedu je pomagao Vorakva pažljivo ih zapisujući. Iz ovih pisanja nastao je Kuran. Alberto Rivera tvrdi da postoji još dosta toga u Kuranu što nije do sada objavljeno i to je tajna. Ovu tajnu čuvaju ajatolasi, eventualno objavljivanje ovih tajni pokazalo bi veliku upetljanost rimokatoličke crkve u formiranje islama. Zato obe crkve ovo veoma pažljivo prikrivaju i medjusobno moraju da saradjuju i tako jedna drugu štite od skandala.

Izvor: Ivona Živković

iiiistina
Gost
iiiistina
28 dana prije
Reply to  Legendarni Grk

pozdrav tebi,Ivona je solidan davalac informacija… lipo je vidjeti tvoje komentare…pa pitanje, spominješ Meku dali znaš za kovčeg saveza koji je pa ajd…nedavno iskopan tamo i stroj ga aktivirao te pobio one nedužnike oglašene kao žrtve stampeda

Svi smo mi ljudi
Gost
Svi smo mi ljudi
28 dana prije
Reply to  iiiistina

Izvor?

Tvrtko
Gost
Tvrtko
28 dana prije

Netko iz stampeda objavio na fejsbuku.

Mali Mujica
Gost
Mali Mujica
28 dana prije

Nismo baš svi ljudi, ima medju nama krvožedni zvijeri, koje ne predaju od ničega da otmu što više

iiiistina
Gost
iiiistina
28 dana prije

ok, valjda se vračaš na mjesto pitanja
http://www.hazud.hr/opasna-tajna-gabrielovog-kovcega-ruski-patrijarh-odrzao-tajni-ritual-na-antarktiku-po-uputama-pape-franje/
probao sam otvoriti i još daje taj tekst- mislim da su i ovi na linku koristili info sa koji je bolje obrađen na…. whatdoesitmean…… ima i fotke pa valjda daje i ingliš izvor-probao sam kliknuti i daje
Aftermath of 24 September “plasma emission” over Grand Mosque
Smatra se da je patrijarh Kiril zatim pomoću tog drevnog teksta obavio “drevni ritual” nad “Gabrijelovim kovčegom” u ruskoj pravoslavnoj crkvi Svetog trojstva (jedinoj crkvi na Antarktiku) i da je misteriozni predmet zatim prenesen od strane specijalnih snaga na nepoznatu lokaciju.
izvori: whatdoesitmean | dalystarwebtribune.rs | croative.net
Russia Begins Transport Of Saudi Arabia’s Mysterious “Ark of Gabriel” To Antarctica
By: Sorcha Faal, and as reported to her Western Subscribers

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
28 dana prije
Reply to  iiiistina

Ooet ti s svojim izmisljotinama…

Legendarni Grk
Gost
Legendarni Grk
28 dana prije
Reply to  iiiistina

Vidio sam prije nekoliko godina da su u nekoj pećini pronašli navodni kovčeg saveza koji je nevidljivom elektromagnetskom energijom pobio sve vojnike koji su se približili.

Što se tiče religija koje je izmislio i podmetnuo Vatikan za kontrolu robova, nije Islam jedina njihova konstrukcija, ali je zadnja.
Vatikanu i globalistima iz Londona i Washingtona više nisu potrebne religije za kontrolu robova, jer sada taj zadatak obavlja tehnologija.

Ovdje je prikazano kako su Rusi, koji su izvorno imali Vedsku Arijevsku tradiciju, 988. godine nasilno pokršteni od strane Vatikana na religiju robovskog mentaliteta – „kršćanstvo“:
 
Razaranje Asgarda (grad Asa, kontinent Asia je zemlja Asa), započeto krštenjem Kijevske Rusije 988. godine:
 
“Svi su dobro znali što nosi „grčka religija“, u koju su princ Vladimir Krvavi i oni koji su stajali iza njega krstili Kijevsku Rusiju od Moskovske Tartarije. Stoga niko od stanovnika tadašnje kijevske kneževine (pokrajina koja se odvojila od Velikog Tartara i pridružila se Evropi kao dio kršćanske Rusije) nisu prihvatili ovu religiju. Ali iza Vladimira su stajale velike sile Vatikana, i oni se nisu htjeli povući.
 
U procesu “krštenja” tokom 12 godina prisilne kristijanizacije, s rijetkim izuzecima, uništeno je gotovo cjelokupno odraslo stanovništvo Kijevske Rusije i dio stanovništva Moskovske Tartarije. Jer se takvo „učenje“ može nametnuti samo nerazumnoj deci koja zbog svoje mladosti još nisu mogla razumeti da ih takva religija pretvara u robove u fizičkom i duhovnom smislu te reči.
 
Svi oni koji su odbili prihvatiti novu „vjeru kršćanstva“ su ubijeni. To potvrđuju činjenice koje su do nas stigle. Ako je prije „krštenja“ bilo 300 gradova i 12 milijuna stanovnika na teritoriji Kijevske Rusije Moskovske Tartarije, onda je nakon „krštenja“ ostalo samo 30 gradova i 3 milijuna ljudi! 270 gradova je uništeno! 9 milijuna ljudi je ubijeno! (Diy Vladimir: “Pravoslavna Rusija prije prihvaćanja hrišćanstva i poslije”).
 
Unatoč činjenici da su gotovo cijelo odraslo stanovništvo Kijevske Rusije, kao dijela Velike Tartarije, u njihovom dobrom križarskom ratu uništili “sveti” baptisti Vatikana, vedska tradicija nije nestala. Na zemljama Kijevske Rusije uspostavljena je takozvana dualna vjera. Većina stanovništva je formalno priznala nametnutu religiju robova, a ona je nastavila živjeti prema vedskoj tradiciji, mada bez pokazivanja.
 
“Ali vedsko slavensko-arijsko carstvo (Velika Tartaria) nije moglo mirno gledati mahinacije svojih neprijatelja, koji su uništili tri četvrtine stanovništva Kijevske kneževine. Samo njen odgovor nije mogao biti trenutan, i to zbog činjenice da je vojska Velike Tartarije bila okupirana sukobima s Kinom na njenim krajnje istočnim granicama, pa su sukobi u Aziji bili skriveni između Velike Tartarije i vatikanskih krstaša, koji su na muslimanske ratove krenuli u kršćane kako bi krstili ljude južne pokrajine Tartarije, nakon krštenja Kijevskom Rusom 988. godine, sjeverne pokrajine Velika Tartarija u samom srcu Asgarda Irije.
 
Sva ta djelovanja Vatikana protiv vedskog carstva provedena su i ušla su u modernu historiju u iskrivljenom obliku, pod imenom mongolsko-tatarske invazije horde kana Batu na Kijevsku Rusiju, gdje se vojska Tartarije vratila u svoj glavni grad – Asgard Iriju na rijeci Nevi.
 
Tek su se u ljeto 1223. godine na rijeci Kalki pojavile trupe vedskog Tartarskog carstva. A kombinirana vojska polovskih i ruskih knezova kršćanske Rusije bila je potpuno poražena (u potpunosti su poraženi križari Teutonskog i Livonskog reda koji su 1240. godine krstili Novgorod – Bitka na Nevi i 1242. – Ledena bitka). Tako su nas uveli u lekcije istorije i niko nije mogao zaista objasniti zašto su se ruski knezovi tako tromo borili sa „neprijateljima“, a mnogi od njih su čak prešli na stranu „Mongola“ koji su bili predodređeni da budu 1930. godine.”
 
U stvari, 1223. godine Velika Tartarija borila se ne s kršćanskom Rusijom – Kijevskom kneževinom, koja se još nije oporavila od svog krštenja 988. godine, nego s vatikanskim križarima koji su došli na krštenje Novgoroda, ali te su bitke gurnute u budućnost, poput bitke za Nevu 1240. (15. jula 1222.) i Ledena bitka 1242. (april 1223.).
 
Upravo na tim pobjedama nad Velikom Tartarijom utemeljen je konačni datum osnutka kršćanske Rusije – 1223., pa je ta raštrkanka dobijena od Prvog krštenja 988. do drugog 1223. – IX-XIII vijeka.
Ali to nije važno, zbog krštenja Kijeva i Novgoroda, Vatikan se približavao Asgardu Irijskom koji je stajao na sjeveru blizu Belovodye – na rubu jezera na sjeveru, do poluotoka Kole koji ispire Bijelim morem i Arktičkim okeanom, a može se nazivati bijelim.
 
Tako su „pokrštene“ Rusija i sve ostale zemlje Slavena – Arijevaca, koje su tisućama godina imale vedsku tradiciju, koja je danas dobro očuvana jedino u Indiji.
 
Ovdje je cijeli poduži tekst:
 
https://footyclub.ru/bs/dom-i-sad/bitva-s-kitaem-7500-let-nazad-slavyano-ariiskaya-imperiya/

Istražuj
Member
Istražuj
28 dana prije
Reply to  Legendarni Grk

“…Ovdje je prikazano kako su Rusi, koji su izvorno imali Vedsku Arijevsku tradiciju, 988. godine nasilno pokršteni od strane Vatikana na religiju robovskog mentaliteta – „kršćanstvo“…”

Nekad sam takodjer mislio u slicnom smjeru… Na zalost.
Danas – citajuci A. Fomenka – vidim pismenim dokazima i arhefaktima koje on prilaze u svojim knjigama – da ova prica nema bas puno veze sa istorijom.

Sta vise, siguran sam da nikakav “Vatikan” nije nikad niti mogao pokrstavati Ruse – jer su u stvarnosti – Rusi i napravili tzv Vatikan…. a onda posljedicno – ova cijela “konstrukcija” iz maste i stripova – odlazi u smece….

Last edited 28 dana prije by Istražuj
MatijaVZHR
Gost
MatijaVZHR
28 dana prije
Reply to  Legendarni Grk

Nije Asgard nego Ass-Grad (Arse-Grad). Stanovnici tog drevnog mjesta su imali čudan oblik. Nisu znali gdje im je dupe a gdje glava. Danas bi to bio Zagreb, Markov trg. I Kaptol.

zlatan
Gost
zlatan
28 dana prije
Reply to  Legendarni Grk

E sada, ovo je već malo pretjerano. Prvo svega, kršćanstvo je među istočne Slavene došlo iz Bizanta (Konstantinopolja), ne iz Vatikana. Dalje, ne postoji baš ta neka vedsko-slavenska tradicija, već se u svim vjerovanjima i mitologijama, svih Indoevropljana, može pratiti ista nit vjerovanja: od stare Grčke, do današnjeg hinduizma.
Usput, arijevska-vedska tradicija, na Indijskom Potkontinnetu nametnuta je starijim narodima na tom području – Dravidima. Još orije nekih 3 do 4 tisuće godina. Bio je to gadan sraz. Mahabharata opisuje te neke borbe između Arijaca (vedista) i Dravida.

Istražuj
Member
Istražuj
28 dana prije
Reply to  Legendarni Grk

“…Od njega je primio instrukcije za 5 dnevnih molitvi, post, obavezan hadžiluk i danak za sirotinju….”

Haha…
Ovo je toliko naivno – da se moram grohotom nasmijati…
Ne kazem, ima Ivona i dobrih tekstova – ali ovo je jedan od karikaturno losih.

Po mom misljenju – najgora stvar koja se dogadja ljudima koji zele istrazivati PROSLOST jeste da se zakace za Skaligerijansku (jezuitsku) tzv “istoriju” – i onda drle iste lazi koje su i u nas kljukali po debilanama (tzv “skolama”)…
I sam sam dugo godina bio zrtva iste – sulude prakse…
PLandemija mi je “otvorila oci” 😉

Pa ljudi moji – nemoguce je na laznoj (jezuitskoj) tzv “istoriji” – pokusati “razumijeti” kretanja i stvari oko nas. Takav pokusaj je osudjen na propast, a uz to sluzi jedino onim na vrhu piramide da se nasladjuju glupocom “gojima”…

Licno takodjer smatram da je ideologija-religija, a poglavito “Abrahamske prevare” – prakticno baza za sve ovo sto nam se desava (i Orwel je to jasno znao i pisao o tome) – ali suludo je cak i pokusati razumijevati “istoriju i religije” – kroz laznu Skaligerijansku/jezuitsku tzv “kronologiju”…

Last edited 28 dana prije by Istražuj
brusli
Gost
brusli
28 dana prije
Reply to  Legendarni Grk

To sto si napisao nema veze sa istinom niti u jednom slovu. Apsolutno izokrenuto i fabrikovano. Zalosno je da su ljudi zarad malo svog zadovoljstva spremni toliko bjezati od istine. Ali za sviju nas postoji Sudnji dan. A. Rivera je posmatrao svoju majku kršćanku kako vristi u smrtnim mukama i to mu je promjenilo zivot. Međutim, nije daleko odmakao u traganju za istinom jer ga je židovska struja povukla i otad pljuje po svemu osim po židovstvu.

zlatan
Gost
zlatan
28 dana prije
Reply to  brusli

A BRUSLI ovako. Ne postoji nikakav sudnji dan. Evo recimo ja. Nisam nikada ništa ukrao, nisam nikoga povrijedio, nisam nikome učinio nikada ništa loše. Sve obrnuto, samo sam pomagao i često na svoju štetu. I na svoju moralnu i financijsku štetu. Pomagao drugima, radio kao volonter, ali sam odustao od toga. I trpio u mladosti udarce i vrijeđanje. I gle, ne vjerujem u te sudnje dane, u te izmišljotine. Jer, ako i ima te izmišljotine, čega se ja imam bojati?
Neka se boje oni koji u to vjeruju, jer su takvi činili najveće zločine!

Z.A.
Gost
Z.A.
28 dana prije
Reply to  Legendarni Grk

Promjeni nick ne pristaje ti legendarni grk vec Glupi Grk…

Legendarni Grk
Gost
Legendarni Grk
28 dana prije
Reply to  Legendarni Grk

Što se tiče vatikanskog Isusa Krista – treba pročitati tekst koji je napisao australac Tony Bushby koji je više od 20 godina istraživao stare originalne državne zapise i knjige Rimskog Carstva i Bliskog Istoka oko nulte godine i na dalje. Časopis Nexus je još 2007. preveo i objavio najvažnije dijelove tog teksta. Ovdje je idejni sažetak događaja na prvom koncilu u Nikeji 325. godine, kada je osnovano kršćanstvo kao državna religija Rimskog Carstva:

“Mnoštvo religijskih učenja i bogova vladalo je rimskim carstvom i doprinosilo njegovom raspadanju. Radi učvršćivanja političke vlasti car Konstantin je odlučio napraviti jednu novu državnu religiju. Na sabor u Nikeji 325. godine pozvao je sve vjerske učitelje i poglavare iz cijelog carstva, a to su uglavnom bili neuki hohštapleri koji su zagovarali preko 30 bogova, od Indije do Britanije. Konstantin im je naredio da se slože oko jednog boga i oni su o tome glasali godinu i pol. Tada je Konstantin presudio na svoj način: izabrao je najdominantnijeg boga s Istoka, Krišnu, i sa Zapada, druidskog boga Hesusa, i spojio ih u jednog boga. Tako je Hesus Krišna službeno postao novi bog rimskog carstva (prema Acta Concili Nicaeni 1618). O tome su glasali i sa rezultatom 161 prema 157 izglasano je da ta dva boga postanu jedan bog. Tek od devetog stoljeća je ime evoluiralo u Isus Krist.
Dakle, potpuna je laž da je Konstantin samo ozakonio postojeće kršćansko učenje i oslobodio ga progona. Ono uopće nije postojalo i on ga je napravio u današnjem obliku kao crkvu. U Nikeji je donesen “Simbol vjere” ili učenje o osnovnim “istinama” kršćanske crkve. One prije toga nisu ni postojale.
Novoj religiji trebala je i nova knjiga. Od spisa koje su na sabor donijeli vjerski učitelji, Konstantin je naredio da se odaberu odgovarajuće priče i sastave u jednu. Nazvana je Knjiga (sastavljena) od knjiga, ili popularizirano Knjiga nad knjigama. Eusebije, Konstantinov savjetnik, sastavio je priče o Mitri i Krišni u jednu cjelinu. To objašnjava kako su se priče iz drevnog indijskog epa MahaBharata našle doslovno prenesene u današnjim Evanđeljima (npr. Matej 1:25, 2:1 1, 8:1-4, 9:1-8, 9:18-26), i zašto se odlomci iz djela Phenomena (Pojave) grčkog državnika Aratusa od Sicyjona (271-213. prije nove ere) nalaze u Novom zavjetu. Gotova knjiga je predana caru kao Novi zapis. Zato se sada naziva Novi Zavjet, jer je nov, prije toga nije postojao. Konstantin je naredio da će se ona zvati Riječ rimskog boga Spasitelja i da će biti službena za sve svećenike i vjerske obrede u rimskom carstvu. Za ostale spise je naredio da se spale i da će svako tko ih čuva biti obezglavljen. Da bi se svećenstvo natjeralo da prihvati sve to, bilo je potrebno nekoliko godina sile i tiranije od strane cara.”

Postoji dalji nastavak koji ide u duhovnu tradiciju Irske, jer je pisar Eusebio spojio irsku i indijsku duhovnu tradiciju u vatikansko kršćanstvo – Irska Biblija je temelj vatikanske biblije i to rijetko tko zna.
Kada se svećenike pita o ulozi pisara Eusebia kod stvaranja vatikanske biblije, oni odmah bježe glavom bez obzira i izbjegavaju svaki dijalog na ovu temu, jer bi onda postalo jasno da nikakvi “apostoli” nisu pisali njihovu bibliju, nego običan rimski pisar koji je radio za cara Konstantina.

Vatikan i financijska Oligarhija (bivši venecijanski trgovci) su izmislili i konstruirali kršćanstvo i islam i sve njihove novije sekte, ali vrlo malo ljudi zna povijesne detalje o nastanku tih religija, jer čitaju samo njihove podmetnute pamflete.

bauštelac
Gost
bauštelac
28 dana prije
Reply to  Legendarni Grk

rimsko carstvo i indija???

zlatan
Gost
zlatan
28 dana prije
Reply to  bauštelac

BAUŠTELAC, Indija tada uopće nije ni postojala kao država, a to nije postojala nikada u svojoj povijesti. Možemo govoriti o indijskoj civilizaciji, ali o državi nipošto – NE.
Čak ni danas, ova moderna Indija nije država koja se može poistovjetiti sa prostorom Potkontinenta, na kojem se odvijala ta indijska civilizacija. Ali to je već druga i i složenija priča. Osim Indije, imamo tu i Pakistan, Bangladeš, Sri Lanku, Nepal…pa i Butan.
Na kraju sam naziv Indija, uopće nije indijski, nego starogrčki. Iz perzijskog. I danas je službeni naziv za Indiju, ovu modernu državu BHARAT. Koja Indija?

Legendarni Grk
Gost
Legendarni Grk
28 dana prije
Reply to  Legendarni Grk

Fiktivna katoličko-pravoslavna priča je nastala 325. u Nikeji, kada je car Konstantin spojio dvije najveće religije svog vremena – Irsku Bibliju (Iesa Chriost) i Indijske Vede (Krišna).
Tako je nastao nepostojeći vatikanski lik Isus Krist – ukrali su ime irskog Iesa Chriosta koji je živio oko 2600 godina prije Nove Ere.
Postoje dvije stare irske knjige iz 1923. i 1973. koje o tome govore – autor Conor Mac Dari.

Ovi tekstovi o 325. godini su zapravo izvučeni iz vatikanske biblioteke i to je iskopao Tony Bushby koji je 20 godina proučavao i istraživao Vatikan, Bliski istok – išao je tamo i tražio je originalne spise iz Vatikana i rimskog carstva oko nulte godine i nešto kasnije, da sazna da li je vatikanski Isus uopće postojao.
Otkrio je da apsolutno niti jedan državni povjesničar ili službeni pisar iz tog vremena nikada nije spomenuo niti napisao bilo što o nekakvom “Isusu”.
Nemoguće je da onaj tko liječi bolesne i invalide i koji diže ljude iz mrtvih ne bude nigdje službeno spomenut, pa čak niti u knjigama koje su pisali pisci tog vremena, a stanovali su nekoliko kilometara od Nazareta.
Vatikansko kršćanstvo je fiktivna religija s fiktivnim likovima sastavljena od dvije stvarne religije sa stvarnim likovima.
Dakle, likovi i radnja na Bliskom istoku su fiktivni, ali su mnoga učenja koja su prepisali Eusebio i ostali pisari iz originalne Irske Biblije i indijskih Veda ispravna i stvarna.

Papa Leo X je to potvrdio kada je rekao:

Kako dobro znamo koliko je ta bajka o Isusu bila unosna predrasuda za nas i naše prethodnike.

Potrebno je proučavati prave originalne izvore i uložiti vremena i truda, a ljudima se to uglavnom ne da raditi ili nemaju vremena.

Montague Keen o vatikanskom kršćanstvu:

“Biblija je irska knjiga koju su preradili britansko-rimski prepisivači. Božić, onako kako ga oni prikazuju, NIKADA SE NIJE DOGODIO. Nikada se Isus nije rodio u štali. Oni su stvorili tu bajku na Nicejskom saboru. To je uhvatilo maštu ljudi i koristilo se za uspostavljanje religije.
Nedavno su rekli da “ISUS” nikada nije ni postojao, nego da su ga izmislili. Dakle, on nije nikada bio razapet. Ali oni još uvijek koriste ovu PRIČU kako bi kontrolirali vaše umove.
Sve te ceremonije su 100% kontrole uma. Krist nikada nije bio “Isus” Vatikana. Oni su izmislili tu priču kada su promijenili povijest vašeg svijeta, tako da sve što su vas učili je upravo suprotno stvarnoj istini. 2000 godina vi ste prihvaćali učenja Crkve u Rimu.
Da, postojao je IESA ili ESSA, Uzašli. On je činio sve što vam je rečeno da je činio Isus. No, on nije živio u razdoblju u kojem navode religije da jest. On je živio na ZAPADU, a ne na istoku. Provjerite sami. Prihvatili ste mit kao činjenicu. On je živio 2600 godina prije nego kako to tvrde Židovi. Nicejski savjet je odgovoran za taj MIT i uništenje svega dobrog u vašem svijetu. Čak su mu osmislili i izmišljenu obitelj. Ta prevara vam je nametnuta putem legija vojski Rima.
Samo su promijenili imena: Iesa je preimenovan u Isus. Stvorili su mit iz njega koji je nametnut neobrazovanima. Tvrdili su da je Biblija hebrejskog porijekla. Istina je da su te stvari u potpunosti preuzete iz irskih evanđelja uz neznatnu promjenu nomenklature da bi se izbjeglo prepoznavanje porijekla.
Iako je nametanje Isusa Spasitelja i zamjena njega za IESA CHRIOSTA, donijela veliko bogatstvo Rimskoj crkvi, to je zahtijevalo veliki i ogroman napor kako bi se uspjelo u tome da se predstavi svijetu da je stvarno povijesno postojao.
Vatikan je CIONISTIČKA ORGANIZACIJA. Nikada to nemojte zaboraviti. Rimokatoličanstvo je osnovao PETAR, koji je bio ŽIDOV. Svih dvanaest apostola bili su Židovi. Svi vi to znate, ali ste propustili vidjeti značenje toga. Vi ste prevareni. Oni su izmislili Isusa, Mariju, i priču o Josipu, na koju ste vi pali. Iesa je postojao, stotinama godina prije nego što Vatikan tvrdi. On je proveo mnogo godina u Irskoj i Indiji, i putovao je mnogim zemljama.”

To je kompletna slika o vatikanskom kršćanstvu i neki svećenici su me pitali odakle sve to znam.

wefviweruvniuerwtver
Gost
wefviweruvniuerwtver
28 dana prije
Reply to  Legendarni Grk

Zadnji pasus je ono što je bitno u svom tumačenju. Danas imamo novu religiju, zove se korona i oni će ju sprovesti isto kao što su sproveli krščanstvo i islam.

zlatan
Gost
zlatan
28 dana prije
Reply to  Legendarni Grk

Ma da u Irskoj? Koja je bila divlja i poganska otočna vukojebina u to doba, opasna za bilo kakvo kretanje nekog stranca. A Indija? Hahahha, pa Indija je naša izmišljotina, jer nikakve zemlje Indije nije bilo. Čak je i to ime, INDIJA, iz starogrčkog, došlo iz perzijskog. Po najzapadnijoj velikoj rijeci Ind, odnosno po zemlji SINDH. To je zemlja na jugu današnjeg Pakistana.
Možemo govoriti o indijskoj civilizaciji na Potkonntinetu, a narodi na raznim jezicima Potkontinenta, imaju tako puno imena za taj prostor, ali nema uopće tog imena Indija. Ok, od prije par stoljeća kod Hindustanaca se čuje ime HIND…ali ni to nije Indija.
A taj Božić koji se spominje, pa to je mitraistički kult Nepobjedivo Sunce, koje su kršćani preuzeli i proglasili za Božić………sve neke bajke iz prošlosti.Ne znam kako to može mnoge ljude još uvijek tako zaokupljati, kao da je baš dokazana stvarnost?

miki iz USA
Gost
miki iz USA
27 dana prije
Reply to  Legendarni Grk

moj prijatelj indijac kaze da svaka obitelju Indiji i Sri lanki / cejlon / ima svoga Boga kome se obracaju kod kuce i u hramu…………………..

puf
Gost
puf
28 dana prije
Reply to  Legendarni Grk

Sam konstrukt Arap je u komentaru iznad poprilicno netacan. Posebno kada se govori o dobu prije Muhameda.

Ko su bili Arapi prije Muhameda?

Prije Muhameda, Arapima su oznacavani stanovnici Arabijske pustinje, odnosno, beduinska nomadska plemena koja su zivjela na Arabijskom poluotoku, kao i u par gradova na tom poluotoku, ukljucujuci neke od veoma poznatih na jugu kao Aden i Sana, gradove plodnog gorskog Asira na jugozapadu danasnje Saudijske Arabije, te gradove na sjeveru prema Levantu, Meka, Taif i Medina.

Ako se pogleda gdje su i kako zivjeli vidi se da su imali par gradova u djelimicno plodnim dijelovima uz ili blizu Adenskog zaljeva, moreuza Bab-Al-Menab i prema Crvenom moru. Ostatak su prema istoku cinile ogromne pustinje onoga sto Arabljani kolektivno nazivaju Nedz.

Stanovnici Arabije, odnosno Arapskog poluotoka su bili jako jako saroliki. Termin Arap je bio vise neki kolektivni skupni termin i nije imao nikakvu posebnost. Arabljani, odnosno tadasnji Arapi su govorili nekoliko srodnih semitskih jezika, od kojih su najpoznatiji bili jezici koji su se govorili u danasnjem zapadnom Jemenu, zbog bogatstva i vaznosti gradova kao sto su Sana i Aden.

Sto se tice religije tu je opet jako upecatljivo koliko blizu, odnosno daleko, su pojedina arapska plemena bila od vanjskih utjecaja. Arapi koji su bili blize krscanskom Egiptu, Jordanu, Siriji itd su bili krscani, kao oni u okrugu Akabe i koji su krscanako ucenje trgovinskim karavanama sirili na jug u pustinju. Oni koji su zivjeli prema Mezopotamiji i Zagrosu su bili zoroastrijanci, jer su bili pod utjecajem Perzije. A na samom poluotoku, duboko u gradovima pustinje, i dalje na jugu su postojale velike jevrejske zajednice, kao i dalje na jugu u Jemenu. Vecina onih koji su zivjeli duboko u pustinji su bili politeisti.

Sjeverno od Arabije su zivjeli drugi semitski narodi koji uopce nisu bili Arapi, ali su bili Semiti, bas kao i Arapi. Tu se nalaze neke od najstarijih civilizacija svijeta kao one u Mezopotamiji, Asiriji, Siriji, Libanu, Izraelu, Palestini, Jordanu, Egiptu. Vecina ovih je kasnije potpala pod rimsku kontrolu.

Oni koji su sirili najvise utjecaja su bili Fenicani. Oni su osnivali gradove i kolonije sirom Mediterana, ukljucujuci Kartagu u Tunisu, Barcelonu, Marsej i slicno. Toliko su toliko utjecajni i toliko daleko su sirili svoje trgovacke veze brodovima da cak i ime danasnje Britanije potjece od rijeci za plavo kako su se tadasnji Briti bojili i Fenicani su im po tome dali ime.

Medjutim, ovi uopce nisu bili Arapi. Cak stanovnici danasnjeg Maroka, Alzira, Tunisa niti Libije nisu bili ni Semiti, nego su pripadali raznim berberskim narodima, koji su opet bili pod snaznim prvo fenickim utjecajem preko Kartage, pa kasnije i pod rimskim utjecajem.

Medjutim padom Zapadnog rimskog carstva i poslije slabljenjem Bizanta sa napadima naroda sa sjevera, te jacanjem Perzije, stanje se osjetno mijenja.

Bizant je bio uvelike oslabljen ratovima, provalama na Balkan, Justinijanovim ratovima za prosirenje teritorije, ratovima sa Perzijom. S druge strane Perzija je isto tako uveliko patila zbog ratova sa Bizantom i bila znatno oslabljena.

Na jugu se radja Muhamed i siri novu ideologiju. Medjutim, ova ideologija je bila drugacija, jer ne samo da se zalagala za to da su svi Arapi isti, nego i da su svi oni koji je prihvate isti. Ponukani pobjedama prvih muslimana i rapidnim sirenjem islama medju Arapima ti isti bedunski nomadski Arapi, vidjevsi slabost Perzije i Bizanta, napadaju obje drzave. Perziju zauzimanu u potpunosti, te osvajaju velike dijelove Bizanta.

Jako je bitno naglasiti sta je to u sustini arapski jezik, odnosno konlji je to standard uzet da bude sluzbeni. Muslimani ce reci da je to kuranski arapski. Medjutim, i to dolazi odnekle, te je standard za kuranski arapski uzet iz mekanskog dijalekta, tacnije iz govora plemena kojem je Muhamed pripadao, plemena Kurejs.

Osvajanjem Muhamedovih sljedbenika se siri i nova vjera. Islam postaje i religija, ali i politicko strjemljenje.

Tek tada, kroz par stokjeca dolazi do apsorbcije, odnosno asimiliranja velikih semitskih zajednica u Mezopotamiji, na Levantu i u Egiptu u Arape. Tek tada. U nekim dijelovima, kao u Maroku i Alziru taj proces jos nije zavrsen, te su tu berberski identiteti veoma jaki.

Tako da, kada se govorino nekim Arapima i njih se povezuje za sjevernom Afrikom u doba, to nema veze s vezom.
Rimljani, cak i da su u vojnim ekspedicijama zauzeli Arabijsku pustinjunod iste ne bi imali nista.
Vecina tog stanovnistva su bili nomadi koji su se kretaki po tom ogromnom teritoriju, i izuzev zapadnog Jemena, Rimljani od toga ne bi imali nikakve koristi, nego bi samo gubili resurse. Zato im nikako nije bilo u interesu, a nisu su mogli ovladati Arabijskom pustinjom, niti Saharom s druge strane. Tu su naiali na prirodni geografski zid, koji, za njihovo doba, pa cak ni danas uz svu tehnologijuni napredak nije lako kontrolisati.

zlatan
Gost
zlatan
28 dana prije
Reply to  puf

PUF, bravo, odlično, hvala!

mislim
Gost
mislim
28 dana prije
Reply to  Legendarni Grk

što je zajedničko skoro svim vjerama na svijetu?
to što su pagani ,svi pogani.
a oni su u biti prva izvorna duhovnost u čovijeka , kako i zašto to.
možda zato što su sve vijere naspram paganizma u stvari degradacija duhovnosti.

Legendarni Grk
Gost
Legendarni Grk
28 dana prije
Reply to  mislim

Zanimljivo je da se jedino Vatikan služi tom olinjalom floskulom “pogani”.
Njima sve drugo jednostavno ne odgovara, jer žele apsolutni religijski monopol za obmanjivanje robova.
Sasvim je jasno da je sadašnji papa Bergoglio igrač Novog Svjetskog Poretka, a takva je i cijela njegova ekipa u Vatikanu.
Postoji hrpa fotografija gdje su pape uslikani s Clintonom, Bushom, Obamom i ostalim uništavačima ljudskog roda – oni su svi jedna ekipa.

Kada sam u Nexusu vidio taj članak koji je napisao Tony Bushby, onda sam pročitao dvije knjige irskog autora Conor Mac Dari iz 1923. i 1973. godine – on jasno spominje Iesa Chriosta koji je živio oko 2600 godina prije Nove Ere i kojega je Vatikan ukrao i prekopirao metodom Copy-Paste na Bliski istok, uz izmišljene likove Josipa, Mariju, itd.
Ovdje su te dvije knjige:

http://www.hyksos.org/index.php?title=IRISH_WISDOM_PRESERVED_IN_BIBLE_AND_PYRAMIDS

http://www.hyksos.org/index.php?title=THE_BIBLE_AN_IRISH_BOOK

Na prvom linku se ime Iesa spominje čak 107 puta.

Zanimljivo je da na starom irskom jeziku postoje i imena glavnih indijskih Bogova – Brahma, Vishnu, Shiva – njihovo pravo značenje na irskom jeziku je Otac, Sin, Majka.
Jasno se osjeti da ime Shiva zvuči kao žensko ime, a ne kao muško – o tome piše na drugom linku o Irskoj Bibliji.

Uglavnom, izgleda da su Arijevci (AryaLand = IreLand) nakon velikog potopa prije otprilike 13.000 godina krenuli iz Irske (ostatak potopljene Atlantide) prema Istoku i tako su preko Rusije došli čak do Indije, gdje je stara Vedska tradicija najbolje očuvana.
Zato je Rusija sve do napada Vatikana 988. i 1223. godine imala Vedsku religiju, a njihov bog gromovnik Perun, predstavlja indijskog boga Indru.

Takve teme su opisane u te dvije knjige, a Vatikan je stoljećima namjerno uništavao svaki trag postojanja irskog Iesa Chriosta po cijelome svijetu i njegovog puta na daleki Istok sve do Indije, gdje je napustio svoje tijelo.
Postoji knjiga “Isus je živio u Indiji”, ali se to odnosi na irski original Iesa Chriosta, a ne na vatikanskog izmišljenog i nepostojećeg Isusa.
To su neke važne kockice mozaika koje nedostaju da se dobije cijela slika o nastanku vatikanskog kršćanstva i islama.

zlatan
Gost
zlatan
28 dana prije
Reply to  Legendarni Grk

Ma GRČE, zar su tada divlji Irci, ako su uopće bili narod, osnovali indijsku vedsku civilizaciju? Hahaa, nismo toliko pošandrcali. Jedna rubna euroazijska vukojebina Irska? I sada je vukojebina-:)!
Ipak su vedisti bili Indoevropljani, a hipotetska pradomovina Indoevropljana, bila je ili iranska visoravan, ili današnja Turska ili Kavkaz ili jug današnje Rusije i Ukrajine.
O kakvoj Rusiji možemo govoriti u to doba? Koja Rusija? To je bila RUS’ (čitati Rusj, meko J na kraju). I taj naziv je sporan, odakle?

Legendarni Grk
Gost
Legendarni Grk
27 dana prije
Reply to  zlatan

Upao si u zamku njihovih fiktivnih pojmova – stvari se nisu tako razvijale.
Slavenska-Arijevska haplogrupa R1A1 je najstarija upravo u Irskoj i nakon potopa Atlantide su Irci krenuli na Istok, kako to navodi Conor Mac Dari u svojim knjigama.
Zato Balkan i Rusija imaju istu irsku haplogrupu, ali mlađeg porijekla, jer je smjer selidbe nakon potopa išao prema istoku.
Za detalje pogledaj rad Anatolij Kljosova.

Irci nisu bili nikakvi divljaci kako navodiš, nego su prenijeli na Istok znanja Atlantide i Vedsku tradiciju, a Tara s druidima je tada bila duhovni centar svijeta.

bauštelac
Gost
bauštelac
28 dana prije
Reply to  mislim

u početku bijaše riječ u bibliji novom zavjetu i kuranu ne spominje se nikakvo nasilje u ime boga nego baš obrnuto ljubi bližnjeg svog to šta su pogani nadopunjavali sveto pismo u svoju korist kroz povijest da bi izmanipulirali ljude to je druga priča koliko samo podjela ima rimo pa grko katolici jehovi pa advnentisti pa ovi po starom zavjetu amiši jebemu svaki kvart ima svoju religiju mislim da je jedno 150 puta netko izbrisao ili dodao nešto u svoju korist pogotovo kad se kolonizirala amerika e to su pogani

zlatan
Gost
zlatan
28 dana prije
Reply to  bauštelac

BAUŠTELAC, to nisu religije, nego pravci unutar iste religije. Sve vjere imaju razne pravce. I kršćanstvo, i islam, i budizam, o hinduizmu da i ne pričamo…!
Ne slažem se da su tu bile samo poruke ljubavi. I Biblija i Kuran, kao i Hitlerov Majn Kamf, kaže: ubij, satraj one koji nisu naši.

Zvrk
Gost
Zvrk
28 dana prije
Reply to  Legendarni Grk

O vezama arijanstva i islamaZa rasplitanje zavrzlame o zataškavanju našeg pravog porijekla bitno je razumjeti veze između arijanstva i islama jer se upravo tu kriju glavni politički i geopolitički razlozi prešućivanja, ali i oni koji prelaze te okvire i kontekst svog vremena
Naši povjesničari Antun Vramec, Pavao Ritter Vitezović, Nikola Lašvanin i Andrija Kačić Miošić navode da je ta veza bila čvrsta od samog početka. Vramec u knjizi Kronika vezda znovich zpravliena Kratka Szlouenzkim iezikom (1578.) piše da je „Mahomet sa Sergiusem fratrom započeo svoju vjeru. Vitezović u svom djelu Kronika aliti spomen vsega svieta vikov (1696.) navodi da  Mahomet po napuchenju Ivanna Antiokena (Antiohijskog) i Sergia Taliana aliti Laha Kalugyera Alkoran pisati pocse.“ Pojam ‘Lah’ tj. ‘Vlah Kalugyer’ odnosi se na talijanskog arijanskog redovnika. Lašvanin je potom u svom Ljetopisu (1750.) napisao da Muhamed po napućenju Ivana Antiokena i Šerđija Talijana, kaluđera, poče pisati Alkuran. Za njim pođoše Kaldeji i ostali narodi i prozva ih Šaracene. Kačić Miošić u svojom djelu Korabglicza Pisma svetoga i svih vikovah svita dogagiajih poglavitih u dva poglavja razdigliena (1760.) navodi da je Muhamed sastavio zakon, „a to cigniashe s pomochin Sergia Kalugera, Arianskoga sligegna i stranputja“. Napisao je također da je Muhamed bio u izmijenjenom stanju svijesti koju on naziva ‘Zlopadavicza aliti Malkaduk’ te da je govorio narodu kad je u tom stanju, odnosno da kada padda, govori se gnime Bogh, po Miovilu Arkangelu.“
Podudarnost ilirskog grba i simbola islamaIako su navedeni katolički povjesničari razumljivo ‘po formaciji’ negativno ostrašćeni prema arijanstvu i islamu, ipak nam prenose vrijedne podatke koji bacaju svjetlo na teološku bliskost između te dvije vjere. Osnovna veza trebala bi biti sadržana u sljedećem: Isus je čovjek, a Sveto Trojstvo ne postoji (barem ne u smislu kako to propovijeda tradicionalna doktrina). Uostalom, između ilirskog grba i simbola islama također postoji podudarnost koja, kako vidimo, najvjerojatnije nije nimalo slučajna.
A da su naši stari povjesničari činjenično u pravu što se tih veza tiče nema nikakve sumnje. Sveti Ivan Damaščanski (675.-749.), borac protiv manihejaca, nestorijanaca, jakovita i ikonoboraca, koji živi u vrijeme kad su uspomene na Muhameda itekako svježe, piše sljedeće u svom djelu O herezi: „Ovaj čovjek (Muhamed), nakon što je odbacio Stari i Novi zavjet, izgleda je razgovarao s nekim arijanskim redovnikom pa izumio vlastitu herezu.“
Isto piše Teodor Abbu Qurrah (750.-829.), haranski biskup prema izvještaju Ivana Đakona: „Saraceni (Muslimani) su usmjereni i ostrašćeni da poriču božanstvo Božje Riječi. Sakupljaju se sa svih strana protiv njega želeći da pokažu kako on nije ni Bog niti Božji sin. Uistinu, to je stoga samo zato što je njihov lažni prorok bio učenik arijanca koji mu je predao taj bezbožni nevjernički nauk.“
Slično je pisao i Konstantin Porfirogenet u 14. poglavlju De Administrando Imperio: „Njemu (Muhamedu) se vjerovalo stoga što je neki arijanac, koji se pretvarao da je redovnik, lažno svjedočio njemu u korist da izvuče nešto za sebe.“

 Slavenska imena u napuljskim krajevima
Da su veze između ovdašnjih arijanaca i islama bile kontinuirane znamo po tome što u srednjem vijeku postoji niz jakih veza između ovdašnjeg stanovništva i arapske islamske civilizacije koje su vrlo nezgodne za historiografiju srednje struje, zbog čega se metu pod tepih. Navest ćemo samo neke. Dubrovački povjesničar Jakov Lukarević – citirajući nama danas nepoznato djelo Chronica di Slavonia – govori o dalmatinskom knezu Kačiću s arapskim naslovom Melekdok. Prema pravniku i povjesničaru Vladimiru Mažuraniću, sinu bana Ivana Mažuranića i ocu Ivane Brlić Mažuranić, neporeciva je istovjetnost Malduka Kačića s Melek Domaldom zvanim Saracen koji je bio ‘zaštitnik patarena’ . Melek Domald vjerojatno je rođen 1160. u Livnu, a početkom XIII. stoljeća vladao je dobrim dijelom Hercegovine i Dalmacije, uključujući Split, Šibenik i Zadar. Branio je Dalmaciju od Venecije i križara. Pao je u nemilost Andrije II Arpadovića koji je njegova imanja razdao Grguru i Stjepanu Šubiću. I danas u Splitu u samom centru grada postoji Domaldova ulica.
U XII. i XIII. stoljeću u mnogim napuljskim krajevima postoje brojna imena kaštela i mjesta koja su bez sumnje slavenska te se po njima vidi da su tamo bili naseljeni ‘Sclaveni’. Sveti rimski car te kralj Njemačke i Italije Fridrich II, odan saracenskoj kulturi, naselio je u okolici Lucera mnoštvo saracenskih vojnika, od kojih su većina bila bosanskog i dalmatinskog porijekla. Zbog toga je Sveta Stolica u XIV. stoljeću potražila nekog tko će na pravovjerni put vratiti ‘razvraćen’ svijet u Lucerskoj biskupiji u Apuliji. Bio je to Augustin Kažotić, dominikanac, Trogiranin, koji je nakon školovanja u Parizu i karijere u Hrvatskoj, Bosni i Slavoniji, 1319. otišao u Luceru da tamo „zavede red“.
Ibn Habib zvani Saracenus, ugledni Slaven i arapski pisac iz IX. stoljeća u Kordobi, spominje mnoge važne tamošnje Slavene. Povjesničari Miguel Casiri (Bibliotheca Arabico-Hispana Escurialensis), James Cavanah Murphy (The History of the Mahometan Empire in Spain) Jose Antonio Conde (Historia de la Dominación de los Árabes en España) pronašli su u arapskim kronikama velik broj zabilješki o našim velikanima u Španjolskoj za vrijeme arapske vlasti. Primjerice, arapski kroničar Massudi, prema izvatku armensko-švedskog povjesničara Ignatiusa Mouradgea d’Ohssona, za arapske Slavene kaže„Taj je predmet preopsežan, a da bi ga ja mogao na ovom mjestu razložiti; zato sam oprezno progovorio u mojim djelima Achmar uz Zemani i Ketab ul Ansatti.“
Nijemi svjedociO tome je također pisao poljski povjesničar Karol Szajnocha oko 1859. godine, a Ibn Habibova apologija kordobskih Slavena (rukopis iz 9. stoljeća) izašla je u engleskom prijevodu španjolskog povjesničara Pascala de Gayganosa. Holandski povjesničar hugenotske provenijencije Reinhart Pieter Anne Dozy u svojim je proučavanjima arapskih prilika u Španjolskoj istakao naglaske iz Habibove kronike u svojoj Historie des Musulmans d’ Espagne iz 1861. Međutim, kod nas se time nitko nikad nije sustavno bavio, što zbog naše poznate inertnosti, samozadovoljstva i lijenosti, a što zbog ideološkog kompiliranja povijesti. Zbog toga ćemo se na ovu temu nadovezati u još nekoliko nastavaka.
Za kraj, skrenimo pažnju na Maškovića han u Vrani kod Biograda na moru koji je izgradio Jusuf Mašković, zapovjednik flote Osmanskog carstva. U njegovoj neposrednoj blizini nalazi se templarska utvrda – sjedište papinskih legata i templarskog priora te mjesto gdje se čuvala hrvatska kruna. Nijemi su to svjedoci unutarnjih šizmi našeg naroda koje tek trebamo rasvijetliti.

Vinko Klarić i Domagoj Nikolić

Last edited 28 dana prije by Zvrk
Yuxel
Gost
Yuxel
28 dana prije
Reply to  Legendarni Grk

OSOBA MORA BITI DOBRANO GLUPA DA OVE NEBULOZE SHVATI OZBILJNO

Legendarni Grk
Gost
Legendarni Grk
28 dana prije
Reply to  Yuxel

Ne vidim nikakav argument u ovome što si napisao.
Tony Bushby je u svojoj knjizi za svaki citat naveo ime vatikanske knjige, broj stranice i tekst citata, tako da lako možeš provjeriti da li je on bacao nebuloze.
Najlakše je zbog stare programirane predrasude odbaciti ono što je on 20 godina strpljivo stvarao.
Sve ovo što sam napisao o Vatikanu je jaka crvena pilula koju je Morpheus ponudio Thomas J. Andersonu kasnije poznatom kao Neo.
To što ti biraš plavu pilulu ignoriranja i zaborava je tvoje pravo, ali trebao bi provjeriti stare originalne tekstove koji raskrinkavaju prevaru zmije iz Vatikana.
Ovo uopće nije lako, jer se tu ruši cijela lažna slika kojom su nas mađioničari iz Vatikana hranili 1695 godina – od koncila u Nikeji 325. godine.

Z.A.
Gost
Z.A.
28 dana prije
Reply to  Legendarni Grk

I posto je sve izmisljeno i sve je laz sad nam jedino preostaje da slijedimo grka i Ivonu Zivkovic (jer oni ,grk i Ivona su otkrili hiljadugodisnje spletke i lazi ) je li tako ili postoji i neko treci koga treba slijediti dede legendo uputi nas da ne lutamo vise …

Last edited 28 dana prije by Z.A.
Legendarni Grk
Gost
Legendarni Grk
27 dana prije
Reply to  Z.A.

Originalni izvori od kojih sam preuzeo te informacije su:

  1. Conor Mac Dari i one dvije njegove knjige iz 1923. i 1973.
  2. Montague Keen
  3. Michael Tsarion
  4. Tony Bushby
  5. Alberto Rivera
  6. Ivona Živković

Svi ovi izvori se jako dobro nadopunjuju – od njih sam sastavio sažetak koji sam ovdje objavio u nekoliko komentara.
Puno više detalja ćeš naći u njihovim knjigama i objavama.
A sada navali na ovu šestorku gore i sve će ti biti jasno.

Z.A.
Gost
Z.A.
27 dana prije
Reply to  Legendarni Grk

Covjece da te ne vrijedjam vise ali toliko nemam kontrole …da je ovo sto pises toliko glupo i besmisleno da vrijedja razum . Covjece koga mi navodis kao mjerilo i izvore znanja … Hej ko su ti ljudi koga oni nadahnjuju cime su oni obdareni osim glupostima za koje su nasli i sljedbenike ? Vjerovatno tebe , i ini ti se prikljucise da nisi usamljen . Jeli ti ovo znas od ranije ili si procitao ta nadri dijela i prihvatio kao istinu, posto mnogo zelis a malo ti se ostvaruje pa okreces onom ledja koji ti ni zasta nije kriv jer je zivot podnosljiviji kad imas drugog za krivca za svoje neuspijehe .Postavih ti pitanje a ne dobih odgovor koga treba slijediti kad vec pises da je sve izmisljeno … Sta nije izmisljeno i sta slijediti ? Cini mi se da ti nemas na ovo moje pitanje odgovor, a ni ti autori na koje se pozivas. Vidi ovaj Bog na koga se ja pozivam a ti kazes da je izmisljen sve je ovo stvorio i ta laz traje vjekovima pa ti isti navali sa tim maloumnicima na koje se pozivas pa stvorite istinu u kojoj ce vas ostali slijediti… Ili ste samo vi pametni a mi ostali glupaci ,vas ne razumijemo i iz razloga sto smo glupaci i ne slijedimo . Ja za ove stvari o kojim ti pises i pozivas se na neke” autoritete” mogu samo reci sejtanska djeca na djelu . Za par godina i ti i ovi tvoji nestat ce te sa scene i ono sto naukujete ce nestati sa vama a ovaj koga ja zovem vjecni ce i dalje egzistirati . Ako je sve laz otkud ti na ovoj planeti , kako si to uspio uraditi, jeli to sve objasnjeno u tim knjigama .koje mi preporucujes . Ti si slican komunistima i oni su tvrdili da boga nema i da je sve izmisljeno pa na kraju isti propadose i nestase . Ili si ti i te koje navodis, Darvinisti i slijedite evoluciju da je covjek postao od majmuna . Covjece nisi ti kapacitet a ni mjera da ovo nebuloze guras i da mozes imati uspijeha u svojim komentarima, ti si samo jedan sljedbenik koji je citanjem dosao do svoje istine koju pokusavas drugom nametnuti. Koji su tvoji duhovni domeni i dostignuca , jesi li uspio izaci iz iluzije koju sam covjek svojim umom stvara ?

Legendarni Grk
Gost
Legendarni Grk
27 dana prije
Reply to  Z.A.

Kao što sam napisao u ranijim komentarima – mnoge duhovne pouke iz vatikanske biblije su ispravne jer su prepisane iz Irske Biblije i Indijskih Veda, ali je priča na Bliskom istoku fiktivna s nepostojećim likovima Isus, Josip, Marija.
Dakle, ja ne negiram Boga i božansku stvarnost, nego ukazujem na dokaze o lažnoj vatikanskoj priči na Bliskom Istoku koja se uopće nije dogodila, isto kao priča o Pinokiu i majstoru Đepetu.

Ako misliš da je Vatikan religijski i duhovni “autoritet”, onda nemaš pojma tko je ta ekipa i što zapravo rade od 325. godine na dalje.
Cijela lažna struktura Vatikana će uskoro pasti i oni će nestati u ropotarnici povijesti kao najveći kriminalci što i jesu.
Mogao bih ovdje poslati prave duhovne tekstove, ali imam dojam da se ovaj portal ipak više bavi političkim i geostrateškim idejama.

Z.A.
Gost
Z.A.
27 dana prije
Reply to  Legendarni Grk

Vidi Grk meni apsolutno nesmeta sta ti vjerujes i usta vjerujes i koga smatras laznim a koga istinskim to je tvoja stvar ,ali doci na portal na kojem se bas trve ljudi radi onog sta su i izjaviti javno i to na osnovu insuinacija jedne zene i ponuditi je kao relevantan izvor to je neumjesno . Mene ne interesuje sta se desava u Vatikanu to nije moje da raspredam o tome, ja to smatram neumjesnim da ja osporavam necija vjerovanja a pripadnik sam druge religije. Ja sam musliman i nije u redu da neko iznosi neistine o mojoj vjeri i religiji , ako mislis da je to sto ti znas istina zadrzis za sebe a ne javno jer onda smatram da se izrugujes sa onim sto sam ja i u sta vjerujem . Moja religija od kad je obznanjena je negirana i osporavana a i njen poslanik .Ja isti citajuci svetu kjnigu islama znao sam se misaono ogrijesiti o istu i vidi u par sljedecih ajeta da budem razuvjeren za ono sto sam pomislio . Takav covjek ne postoji na dunjaluku (svijetu) da napise to i da zna sta cu ja pomisliti u datom trenutku a radi se o odmaku vremenskom 1400 i nesto godina kad je Kuran objavljen a mnogo je covjecanstvo napredovalo od tog vremena kad se je to desilo. Kuran je mnogo ponudio stvari i razjasnijo o onom sto za jednog covjeka je nedokucivo . Citao sam neke vjerske knjige poput Biblije itd. ali nista nije slicno Kuranu. Nije mi namjera da Kuran izdizem na pidjestal a druge obezvredjujem ali nista slicno nisam imao prilike da citam kao sto je Kuran . Upoznat sam sa Vedama odavno, jer bavio sam se nekim tehnikama ciji izvor je Indija ali vjerojatno ne poznajem Vede poput tebe i ne negiram ih ali im ne pridajem neki poseban znacaj mada rijec Veda je znanje . Po meni sve je djelo jednog jedinoga i sva znanja dolaze od njega i nije grijeh sto je ispravno i za licnu dobrobit okoristit se tim a uman covjek zna dokle smije ici a da ne pogrijesi . Sta zelim reci … Bog se ne uzima kao neka pojava koja se desila i njegovo postojanje se ne veze sa pojavom islama. Nije bilo vremena na ovoj planeti a da u njemu nije bilo i Boga ,oduvijek je bio sveprisutan.Ja isti ne dozivljavam Boga kao djeda mraza koji ispunjava zelje dok kod mnogih vjernika primjecujem osude na racun Gospodara kad se nesto desi kako neko nije zelio e onda ti vjernici pocnu osudjivati samog Boga s rijecima : kako si mogao to dopustiti , kakav si ti Bog itd. Mnoge stvari su nama obicnim smrtnicima nedostupne i ne razumijemo ih kad je Gospodar svijetova u pitanju ,tako da ne zelim polemizirati o onom sto nadilazi moje umne sposobnosti . Islam i sam znas (valjda) kao rijec znaci pokoravanje i ja sam to prihvatio i slazem se sa tim . Sve ostalo su spekulacije koje dolaze od ljudi sklonih sumnji a sumnja nije nesto i u obicnom zivotu covjeka sto je za pohvalu .Dosta ima stvari u Vedama koje ja ne negiram vec im i dajem znacaj pogotovo u sadasnjem dobu koje se u Vedama naziva Kalijugom (valjda sam se dobro izrazio i da si me razumio ako vec nisam ispravno napisao rijec gramaticki) Mudrost i znanje treba uciti od mudrih ljudi i u svakoj ovoj religiji ima takvih ljudi a Indija ih je prepuna koji su koristili iste Vede u svom duhovnom napretku . Mogu ti navesti recimo sto se islama tice Mevlanu Rumija i Rabijuel Adaviju koje je bog nagradio u njihovoj duhovnoj istrajnosti mnogim mudzizama (natprirodnim djelima ) a ti vjernici nikad nisu sumnjali u istog i njegovu objavu ljudima .Tako da ti kazem da niko na svijetu trenutno ne posjeduje toliku moc da je blizak sa Bogom i ima znanje o Bogu koliko mu sam Bog to dopusta. Vede su stare preko 5000 godina i u vedama pise kad su i Bogovi ili polubogovi svejedno je kako sam se izrazio valjda me razumijes, posjecivali zemlju i pise i da su ljudi mnogo duze zivjeli i razlozi zbog koga smo dopali u ovo sadasnje stanje …sve to pise ali samo pise na osnovu pisanja nemoze se nesto prihvatiti nesto kao apsolutna istina . Apsolutna istina je da je Muhamed postojao i donio svijetu islam i pozvao ljude u novu vjeru i ako je slucajno Muhamed izvrsio prevaru sam Bog bi to sasjekao u startu i osudio na propast ,ono sto je u njegovo ime a sto on nije aminovao . Nemoguce je da islam egzistira preko 1400 godina a da isti Bog nije nista poduzeo ako to nije istina…

Legendarni Grk
Gost
Legendarni Grk
27 dana prije
Reply to  Z.A.

To što je Vatikan sudjelovao u stvaranju Islama i Kurana ne znači da je sve to promašeno i pogrešno, jer inače ne bi privuklo ljude.
Ivona Živković ima odličnih tekstova, ali sam kod nje vidio i hrpu grešaka. Bez obzira na to ona je razotkrila mnoge zavjere i prevare.

Osobno izuzetno cijenim Sufije i imam dosta sufističke literature, a Rumi je bio jedan od Savršenih Učitelja (Salik-e-Mukammil) svog vremena. Meher Baba je u dvije najvažnije knjige koje je objavio (Besede, Bog govori) vrlo detaljno objasnio put do Bogospoznaje i pri tome je istovremeno koristio Vedske i Sufističke izraze, tako da prilično dobro vladam Sufističkim pojmovima i idejama. U tim knjigama Meher Baba navodi da u svakom trenutku na svijetu postoji 5 Savršenih Učitelja (Qutub, SatGuru) – onih koji su postigli Bogospoznaju (stanje Baqa-Billah) i koji pomažu i drugima da to postignu. Na prijelazu iz 19. u 20. stoljeće bila su 2 muslimanska (Hazrat Babađan i Tađudin Baba) i 2 vedska (Narajan Maharađ i Upasni Maharađ) Savršena Učitelja, dok je Sai Baba od Širdija bio i Musliman i Hindus i on je bio glavni od njih pet. Kada jedan od Savršenih Učitelja napusti tijelo, onda jedan od živućih JivanMukta zauzima njegovo mjesto i postaje ParaMukta ili Qutub i tako se tradicija Savršenih Učitelja neprekidno održava. Na prijelazu iz 20. u 21. stoljeće su tih pet Qutuba vjerojatno bili od Hindusa Sai Baba, Maharishi, Chinmoy, Maheshwarananda i još netko za koga se ne zna – od njih je danas još živ samo Maheshwarananda koji je napisao odličnu knjigu “Skrivene snage u čovjeku”.
Inače, koliko sam vidio, Sufijima i Hindusima je zajedničko da meditiraju i vježbaju Yogu, tako da je duhovna praksa vrlo slična, a i mnoga objašnjenja su doslovno identična.

Mnoge od tih duhovnih knjiga sam skenirao i prebacio u PDF i onda sam napravio OCR uz prebacivanje u TXT format, pa mogu lako kopirati i objaviti citate.
Ovo su dosta teške teme i imam osjećaj da ovaj portal nema afinitet prema takvim tekstovima.

zlatan
Gost
zlatan
28 dana prije
Reply to  Yuxel

YUXEL, možda ima u tome nebuloza, ali nebuloze su i ozbiljno prihvatiti i ono šta propovjeda bilo koja vjera. Uključujući i kršćanstvo, islam, itd, itd. Ima li ikakvih dokaza za njihove priče? Nema, nema.

zlatan
Gost
zlatan
28 dana prije
Reply to  Legendarni Grk

Poštovani, ako je islam nastao kao neki politički projekt u ono nepismeno doba, imamo pravo vjerovati da su manje-više nastale i druge vjere na taj način. Kršćanstvo…ma i sve ostale. Zaključak je taj, da su vjere obične izmišljotine, kao i sve ideologije. Zar nije to istina?
Inače hvala na članku, ugravirati ću ga na zid dnevnog boravka-:)!

Legendarni Grk
Gost
Legendarni Grk
27 dana prije
Reply to  zlatan

Ovdje je link na prijevod knjige Tony Bushby: Kriminalna povijest papinstva:

https://davidudruga.files.wordpress.com/2018/08/9d7f5-kriminalna-povijest-vatikana.pdf

Mnogi ne znaju da je Vatikan imao i dvije ženske “papice”: Teodora i njezina kćerka Marocija.
Onaj tko pročita ovu knjigu će vidjeti što se zapravo krije iza lažne pobožnosti Vatikana.

Slučajni gost
Gost
Slučajni gost
26 dana prije
Reply to  Legendarni Grk

Jedna ispravka.

U to vreme (4. vek!) nije postojala rimokatolička vera, nego hrišćanstvo, koje se na katoličanstvo i pravoslavlje podelilo tek 1054. godine (tzv. Velika šizma). Vatikan “šizmaticima” pogrešno naziva pravoslavce, ali u teologiji nema spora da su pravoslavci nastavili da praktikuju izvorno hrišćanstvo, a katolici su se zapravo odvojili, promenili i uveli nove dogme i krenuli svijim putem.

Uostalom, pravoslavci se drugačije zovu Ortodoksus hristianus (Ortodoksni hrišćani)… Taj termin se na Zapadu i koristi za pravoslavce. Reč pravoslavac (pravo slavi – hrišćanstvo) možda bolje objašnjava ovu konstataciju…

Last edited 26 dana prije by Slučajni gost
nekoime
Gost
nekoime
28 dana prije

Potresima, na primjer.

iiiistina
Gost
iiiistina
28 dana prije

iz komentiranja…(prevod)
Čelnici koji drže korporacijske dionice kao opunomoćenike bogatih pojedinaca doista su način na koji Majstori lutaka kontroliraju svijet, kao što smo objasnili na početku sage. To omogućuje tim pojedincima, kojih je malo, da ostanu skriveni i privatni. Žive skromno. Oni koji ih osobno poznaju, nikada ne bi posumnjali da su upoznati s Učiteljem lutaka. Majstori lutaka nisu Iluminati niti bilo koja gomila Novog svjetskog poretka poput Vatikana ili hazarske mafije ili Sorosa ili kriminalca Caba iz Busha / Clintona koji su ambiciozni upravljati svijetom. Ti su entiteti podređeni Majstorima lutaka.
Prethodno 19.2.2005.
Opisali smo one koji manipuliraju svjetskim događajima na temelju svog velikog bogatstva kao Majstori lutaka. Upravljaju li Europskom kraljevinom i svijetom? Upravljaju li poglavice organiziranih religija, Vatikan? Na temelju čega? Bogatstvo je ono koje upravlja svijetom, na mnoga sredstva koja smo naveli, od kupnje suradnje od korporacija u njihovom vlasništvu, do pomaganja njihovim Lutkama u političku moć putem njihove kontrole nad medijima i imovinom koja će se koristiti za podmićivanje i prisilu.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
28 dana prije
Reply to  iiiistina

Upozorenje, ovaj komentator siri lazne vijesti da QAnon hapsi i ubija slavne diljem svijeta.

kinez
Gost
kinez
28 dana prije

To su bolesne zvjeri i to treba bez milosti istrijebiti

Istražuj
Member
Istražuj
28 dana prije

Decko je OK.
Medjutim, treba posteno reci… Jos je balavac i lako ga je kontrolisati.
Da ima pameti, ne bi se u opste upustao u ovu kabalinu predstavu za idiotizirane “gojime”…

Uz to ipak posteno govoreci – uz dobijnje tolikih udaraca u glavu, cisto sumnjam da covjek postaje inteligentniji.

Last edited 28 dana prije by Istražuj
brusli
Gost
brusli
28 dana prije
Reply to  Istražuj

Nekom je lutanje privlacno. Zbog osjecaja slobode i manjka odgovornosti. Međutim, to je samo njegov nivo shvatanja i shodno tome ponasanja. Ovdje nismo jer hocemo, odlazimo odavde iako to nećemo. Svemir ide ka svom “gašenju” …itd. I umjesto da se u svemu tome čovjek ponasa odgovorno spram tolike moći Milostivog Samilosnog Stvoritelja, uporno furate “alternativne” istine koje nisu ništa osim vaših pretpostavki. A pretpostavka nije istina.

Istražuj
Member
Istražuj
28 dana prije
Reply to  brusli

“…A pretpostavka nije istina…”

A sta je po vama “istina”?
Da li smatrate da ste vi dosli do nje?
Iz kojih izvora crpite vasu spoznaju?
(Molim vas nemojte samo iz “unutarnjih duhovnih” jer to manje vise svi mi i radimo)

Last edited 28 dana prije by Istražuj
Z.A.
Gost
Z.A.
28 dana prije
Reply to  Istražuj

brusli je sa svojim komentarom apsolutno u pravu i sve izreceno je sa mjerom bez ikakve naznake pretjerivanja a ta mjera se ne uci niti stice poglavito zivotnim iskustvom , nego dobija na dar ,radi onog sto nam je u srcu … Zamolio bih te da ne budes sveznajuci kao Ivona Zivkovic … Znas Habib je covjek koji ima preko 30 godina i ako je MMA borac ne znaci da je glup i da to dolazi od udaraca a malo je njih i bilo da je udaralo Habiba ili se smatra glupostcu sto je iz Dagestana… i cini mi se da se ovdje jedan broj komentatora pamecu osjeca superiornijim od Habiba dok su uzeli sebi za pravo da ga kritikuju jer Habib je musliman i otkud njemu pravo da kritikuje a onda to sve podvedete pod kabala urotu .Zapamti Habib je vjernik i ujedno moj brat i mi ne kalkulisemo u svojoj ljubavi prema Gospodaru svijetova …Znas ja, velikog mi Boga ne podrzavam nikakva ubistva a pogotovo nevinih ali ne zelim a i necu dozvoliti da se neko izrugiva sa mnom i onim sto sam . Primjera radi nije u redu da da mi neko psuje ono sto volim … ili da cirkuza s onim sto je meni sveto… no pasaran … Tebi ove rijeci sto pisem nisu kritika ali ukljuci razum , da postoje ljudi koji tebe cijene a ne djele bas sve stavove i misljenja kao ti, ne budi iskljuciv pa malo pokazi tolerancije i zrelosti prema tim ljudima, ako ne radi sebe onda radi njih .. a ja ne sumnjam da si ti covjek bez empatije i postovanja prema drugacijim od tebe samo kulturoloski i religijski . Ne budi malouman kao ovaj grk koji se po prvi put pojavljuje na ovom portalu sa ocitom namjerom a radi se o covjeku koji je poznat nama svima , a sad kako pojedinci uspijevaju u veoma kratkom vremenu da napisu nesto i da to prodje meni je jasno a valjda bi i tebi trebalo biti jasno. I za kraj nista licno protiv tebe i onog sta si ti, i sta pises …

Istražuj
Member
Istražuj
28 dana prije
Reply to  Z.A.

“…Zamolio bih te da ne budes sveznajuci kao Ivona Zivkovic…”

Cekaj kolega…
Ja nigdje nisam rekao da sam “sveznajuci” nego upravo sam tvrdio da sam i sam vjerovao i bajke/basne koje su ispredali (i ispredaju) – upravo jezuitski svestenici.
Mislim da je nepotrebno napominjati da je Joseph Justus Scaliger (koji je “otac moderne kronologie”) – prakicno i isfabricirao sa jezuitskim redom cijelu tzv “kronologiju”…Dakle, ako se neko poziva na “kronologiju” – koja je meni licno bila groteskna i dok sam bio dijete – onda ocito ima pogresne Startne uslove. A ako su mu Startni uslovi pogresni – pa valjda je jasno da mu je i Cilj nedostizan (u najmanju ruku)?

Sto se tice ovog decka (a sa 30+ je za mene decko) – nisam rekao da je zloban ili pokvaren. Niti se zbog bilo cega osjecam “superiornijim” u odnosu na njega. To je besmisleno… Opaska da je primio puno udaraca, jeste vjerovatno i logicno tacna – jer je ipak ucestvovao u borbama, ali priznajem – to ne znaci da je covjek neinteligentan. Sta vise Muhamed Ali je bio jedan od inteligentnijih ljudi, premda je morao i sam primiti masu udaraca… Tako da ste u pravu – sto se tice ove moje druge recenice. Priznajem da je nepotrebna…
Ipak…
Licno smatram da je – decko izmanipulisan.
Dakle smatram da – svako (ali svako!) – trvenje medju ljudima u vrieme ove lazne pLandemije (a pLandemija – vlada cijelim Svijetom) – jeste samo manipulacija istih onih koji su i “izazvali pLandemiju”.

Dakle ovo… :
“…Znas ja, velikog mi Boga ne podrzavam nikakva ubistva a pogotovo nevinih ali ne zelim a i necu dozvoliti da se neko izrugiva sa mnom i onim sto sam…”

… jeste po mom misljenju – totalno nepotrebna recenica.

Niti se izrugijem, a niti smatram da je to sto je danas “islam” – ono sto se tvrdi da jeste, tj ono sto je BIO prije 600+ godina.
Uz to, ako ste upratili ranije diskusije – takodjer sam vjernik, te sama ta cinjenica, vama ne daje nikakvo pravo da se postavljate – iznad nekog drugog sa vasim vlastitim vjerovanjem.
Sto se mene tice – nikom ne naturam da vjeruje na koji god hoce nacin. Svakome je blagi Bog dao i razum i dusu – pa je onda smo do covjeka…

Ja licno – naprosto vidim (pogotovo sada u pLandemiji) a to sam jos i potvrdio citajuci A. Fomenka – da su sve ove tzv “Abrahamske religije” u stvari manjevise “Abrahamske prevare”…
I ja tu nemam nikakve dvojbe. Ne zato sto sam “sveznajuci” – nego zato sto sam nasao more (bolje OKEAN!) – dokaza tome u prillog.
Sta vise, uvijek sam spreman da podijelim moje vlastite izvore informacije sa svim kolegama, a i otvoren sam za diskusiju.

Diskusija ne moze biti tipa:

  • ja sam iskljucivo u pravu – zato sto tako kaze “sveta knjiga”…
  • ili u kuranu pise 5 dnevnih molitvi… (a i ne pise…)
  • ili Bog se zove “jhvh” (ili Allah) i onda mozemo dalje pricati…

Dajte da pricamo o svemu argumentovano ali i otvoreno… Niko nema ekskluzivno pravo na Istinu.

Dakle

  • ne slazem se sa pricom koju je napisala Ivona Zivkovic, a imam i razloga.
  • ne slazem se da su “Abrahamske religije” tzv “bozije slovo” a i zato imam i te kako razloga i dokaza. Sta vise smatram da se radi o bestijalnom pokusaju – skrivanja Boga.
  • smatram da se radi o nevidjenoj manipulaciji cjelokupnog ljudskog drustva, koja upravo dozivljava kulminaciu – a da su tzv “Abrahamske prevare” – odlican alat u rukama ovih manipulatora, kojeg koriste maksimalno.

Da je drugacije (tj da nie po srijedi pogana manipulacija) mi danas ne bi niti pricali o laznoj “pLandemiji” a jos manje bili izlozeni Teroru “filantropa” koji i kontrolisu Svijet. Zasto?
Pa zato sto bi “Abrahamske prevare” – vec odavno trebale postaviti – najprostija, djecija pitanja ovim “filantropima” i umisljenim gospodarima Svijeta.
Pitajte se zasto se to nije desilo i nece se desiti?
Pitajte se zasto i iranske mule i vehabijski sheici (ali i Vatikan i RPC ili SPC) – jos uvijek ne postavljaju nikakva pitanja? Sta vise (bio je i clanak na Logicno) – idu na Kabu sa brnjicama na ustima?
To vam je vaznije pitanje, cini mi se nego isprazne i nepotrebne “prijetnje” onima koji navodno “ugrozavaju” vasu religiju.

Misljenja sam licno – da jedini koji maksimalno rade na skrivanju Boga – jesu upravo ovi “najvisi velikodostojnici Abrahamskih prevara”…
Naravno – to je moje vlastito misljenje.

Last edited 28 dana prije by Istražuj
Z.A.
Gost
Z.A.
28 dana prije
Reply to  Istražuj

Vidi covjece pogresno me tumacis , ja i jesam se tebi obratio iz razloga nekih batina i sam si rekao da je to sa tvoje strane bilo nepotrebno, ali nije meni to toliko zasmetalo , kako se tebi cini (nije ti valjda bila namjera da napises komentar da Habib prima batine? )… Vidi covjece ja necu ulaziti u ono sta si ti da li vjerujes ili ne , tvoja stvar kao sto je i ovo sto ja propagiram licno moje . Postoje teme koje su za tabirit (bistriti , analizirati ) ali ih ima u koje ne treba dirati . Sto se tice da je Habib po godinama balavac za tebe je tacno a jeli to znak neznanja . Po godinama si i ti mladji od mene ( znam od ranije ) i … Recimo Dritan Abazovic je doktor politickih nauka 34 godine samo dvije stariji od Habiba i ja im obojici mogu biti otac i … Sto se tice Ivone Zivkovic ja sam ti natukno a ne usporedio te s njom ne dozvoli da ti isti ja jedan dan kazem HALOOO prikoci malo …Nisam te uporedio sa njom niti mislim, samo je navodim kao izvor informacije po kojoj se i grk vodio . Bogu za plakat, samo se je trebala roditi Ivona Zivkovic i da nam da znanje i razjasni sta je islam i ko je a.s. Muhamed .Za nju mnogo ljudi kaze da je sveznajuca … Na ovo no coment . I sto se tice Habiba i njegove mladosti i znanja ti ga skroz pogresno razumijes i interpretiras .kad mislis da je izmanupuliran … Zasto ti ovako pisem je iz razloga sto slabo poznajes muslimane kao ljude i vjenike iz razloga zato sto svojim ocima mozes vidjeti samo materiju u nasu dusu i srca nemas pristupa. Habibu za ovo svaka cast i on iako je mlad , mnogo je bolji od mene .Habib nije terorista vec vjernik kao i ja koji se osjetio uvrijedjen Macronovom izjavom . Navodis mi A. Fomenka a i cesto ga pominjes , meni kao meni taj covjek nista ne pretstavlja , tebi on inspiracija meni ne , ja sam naso prije mnogo vijekova svoju inspiraciju . A ja se ne postavljam ni iznad koga sa svojom vjerom i nikad ni nepisem nista na tu temu kad je u pitanju druga religija a cini mi se i ostali muslimani na ovom portalu ne objavljuju takve komentare dok se da primjetiti da grka na na ovom portalu ima mali milion kad treba pisati o muslimanima i islamu , znaju ko hafizi (neko ko zna Kuran napamet) bolje i od nas samih. I nemam nakanu da se upustam u polemiziranje sa tobom ne sto nebi mogao ili ne bih znao nego sto to nije vrijedno i sto ti nisi neko koga ja smatram za nekog ko nije dobronamjeran . Puno si stavio stavki za komentarisanje , nemam volje a ne da mi fali znanja da na svaku odgovaram … Meni treba gladna godina da to ostampam. Recu ti za kraj pogresno me shvatas ne leti na prvu , nisi covjek bez kapaciteta , studiraj ljude , ponudi im ono najbolje od sebe ako mozes ne budi kao ovi … a ti znas i mozes dosta ponuditi .Vidi jednom ne tako davno ja sam tebe draufno (ti si se nasao uvrijedjen zbog mene …) ali ja sam ipak kriv ili ne kriv obratio se tebi prvi i nisam nista manji bio kao licnost sto sam to ucinio .Izvini sad, umorio sam se pisuci …Pozdrav

Istražuj
Member
Istražuj
28 dana prije
Reply to  Z.A.

Kolega postovnani,
Nikakve kod mene ljutnje nema.

A sto se tice Habiba…
Rekao sam odmah da mislim da je OK, ali da je izmanipuliran…
Eto…hebi ga rekao sam i “balavac” ali to nisam mislio u nekom pogrdnom znacenju, nego samo zato – sto vidim da je mlad i izmanipuliran.
Njemu (ali i nikom drugom) – u opste ne treba da politizira bilo koju religiju.
Upravo politiziranje religija – i dovodi do krvoprolica i ratova.

Ja licno – od recimo pocetka pLandemije – uvijek postavim sebi pitanje:
KO dobija sa tim?
Ljudi – ili ova banda sto nam radi o glavi?

Zdravi bili

Last edited 28 dana prije by Istražuj
Z.A.
Gost
Z.A.
28 dana prije
Reply to  Istražuj

Ja znam da nisi bio zlonamjeran , ali primjecujem masu tekstova o islamu kao religiji (i na ovom portalu ) i nijedan taj tekst ne ide u prilog islama kao religije , pa i Habib je od krvi i mesa i reagovo je na nacin kako smo i ti i ja reagovali sa izvjesnim osjecanjima kad smo se jedan drugom obratili , a i sam si konstatovao da se radi o mladom covjeku … Evo ja star kenjac pa se upalim… Slazem se s tobom ovdje neko pravi religijski sukob a nije uopste potreban ali ga neko planski pokusava proizvesti za neke vece ciljeve . Cuo si i sam izjavu Macrona poslije dogadjaja u Francuskoj koji izjavljuje: mi i dalje necemo uskracivati i zabranjivati slobodu misli i izrazavanja itd . Taj covjek, i dalje znaci nastavit ce da se izruguje sa osijecanjima muslimana a on to i javno obznanjuje …Zasto ? Ja znam odgovor a i znam sta ce se desiti , vjerovao ti meni ili ne ! Sjeti se Charli Hebdoa , isti je scenarij i pazi molim te opet u Francuskoj ? I sam znas da je policija i bezbjedonosne agencije Francuske su znale sta ce se desiti tada i znali su imena izvrsitelja i nisu reagovali da to sprijece. Zasto ?

Istražuj
Member
Istražuj
28 dana prije
Reply to  Z.A.

“…Sjeti se Charli Hebdoa…”

Slazem se u vecini toga sto si ti rekao.
Medjutim, mislim da si poprilicno dezinformiran sto se tice ovog sranja zvanog CH.
To je bila tipicana akcija MOSAD.
Totalni teatar – ili bolje reci cirkus.

Uvertira u puno veci Cirkus – koji zivimo danas sa laznom “pLandemijom”.
Isti organizatori, isti reziseri – a ne bih se cudio da su i akteri/glumci isti – jer niko sa sigurnoscu ne zna koga su tzv “policajci” ubili, a koga su tzv “islamski teroristi” ubili…
Ni do danas.
Medjutim, novinari (a evo vidim cak i ti) – predpostavljas da “znas”…

Opet kazem, nemam potrebu nikom naturati u sta da vjeruje i na koji nacin. Smatram da nam je svima blagi Bog dao dovoljno i rauma i duse – pa da mozemo sami istrazivat ili osjetit Poruku.
Smatram da nam nikakavi “tumaci” ne trebaju u odnosu sa Bogom.
Razumijem da je vjerovatno tebi, kao i i mnogim drugim ljudima koji prakticiraju islam, na neki nacin neugodno kada se ovaka sranja dogadjaju…
Medjutim – nista ne doprinosis – ako reagujes, bas kao po knjizi “Manipulacija masama”.
Ovo je obican Cirkus…
Gazda je isti, a ovi nizerazredni glumci tzv “predsjednici” – samo igraju sporedne uloge u ovom gadnom cionisticki isplaniranom Cirkusu…
Moje je misljenje da su tzv “Abrahamske prevare” – najjednostavniji nacin kontrole stanovnistva. I “drevni” nacin kontrole.
Razumljivo – one tu su po mom misljenju – iskljucivo da sakriju Boga od nas obicnih “gojima”. I nista drugo. Svi gledamo “djela” tih klovnova koji sebe nazivaju “najvisi vjerski duznosnici”…
Banda.

Slazem se takodjer da i ja naravno, nekad ispizdim od toliko ocite i gnusne prevare ili nekog bezobrazluka, pa eksplodiram.
Ipak, vjerovatno je bolje od prilike ovako:

  • Stati na loptu…
  • Pogledati oko sebe – hladne glave…
  • Pomoliti se Bogu i zahvaliti za za sve sto si dobio, a i na svemu sto ti je uskraceno takodjer…

… A onda napraviti prvi korak.

Last edited 28 dana prije by Istražuj
Z.A.
Gost
Z.A.
28 dana prije
Reply to  Istražuj

Ja sam u razmisljanju tu negdje kao i ti , samo ja se ne bavim toliko detaljima sto primjecujem kod tebe ali sustina je slicna tvojoj pa i ovo za CH , pretpostavka je i da iza svega stoji Mosad , vezu ga i za obaranje kula blizankinja pa ni ovo u Libanu nije bez njihovog potpisa, najvjerojatnije imaju umijesane prste u svim bitnim svjetskim dogadjanjima ,ali posto ja toliko ne idem daleko u sustinu slozicu se sa tvojom konstatacijom da ti vise i detaljnije znas .Otprilike i ova situacija mi je donekle jasna i ne puca mi fiber radi Macrona i ostalih igraca i njihovih .smicalica , ali mi par pojedinaca na portalu se popelo na onu stvar radi neprestanog mantranja koje jednostavno prelazi u dosadu .Ne mogu poreci da u mom narodu (muslimanima ) i nema elemenata koji su skloni radikalnim potezima ali to nije ona mjera koja se zeli prikazati , a postoje i cinjenice koje ne idu bas u korist onih koji zele nas generalno prikazati divljacima , jer muslimani su narod koji trenutno najvise pati radi ovakve politike . Nisu muslimani izmislili Arapsko proljece i silne ratove koji se vode samo na prostorima gdje su oni vecina. Zrtva je zrtva i ne treba se porediti brojcano nasih voliko a vasih ovoliko ali kad bi brojcano to izrazio to je katastrofa koliki je broj ubijenih ljudi ni za sta . Sjeti se pola miliona Iracke djece je umrlo radi odluka zapada i nikom nista, nadjeno je opravdanje za taj zlocin ,ali to nas boli i urezalo se u podsvijest, Iranu i u doba najzesce krize sa Koronom ne omogucava se pristup medicinskim potrepstinama a ovdje nisu bitne konstatacije da li je ima ili nema , muslimani se ubijaju u dzamijama na molitvama i opet nikom nista . Garantujem da ogroman broj ovih terorista koji se pripisuju muslimanima su njihovi igraci , da nema izdajnika i ubacenih elemenata ne bi Mosad imao organizovanu spijunsku mrezu svakoj islamskoj drzavi . Vidi pojavio se neki grk na portalu i napisao tekst o islamu i njihovom proroku i jos naveo izvor Ivona Zivkovic …Vidi li i cujeli sebe taj frajer sta pise i on to kao ozbiljno i istinito , ima izvore , nikad nisam cuo za tu ludjakinju valjda ona se dokopala skrivene istorijske arhive kao onaj cini mi se da mu je ime Vidojevic pa truni li truni . Ti vrlo dobro znas da izvora ima mnogo, ali sasvim je mali i to zanemariv broj odakle se smijes napiti vode , istina je samo jedna ali postoje i nebrojene podvarijante te istine zbog nas samih, a ne sto istina kao takva ne postoji . Misljenja sam da i ova desavanja u Francuskoj ce biti povod za rat , daj boze da grijesim … ovo mi sve mirise da se stvara alijansa protiv Turske …Ja bih volio da je mir ali ko mene pita za nesto … Mir je radost a sve ostalo mimo toga je patnja … Vremena su takva da samo mogu se moliti Bogu i nadati se i ocekivati njegovu pomoc , u razum danasnjeg covjeka se ne mogu pouzdati . Nisam dzaba tebe odabrao i slicne koji umijete da pisete da sirite iskru mira (a ne vatre) u tome su dobri SoA i Kobas . Kako je poslo po zlu bojim se da ce rijec MIR postati misaona imenica i mnogi ce je se zazeljeti. Pozdrav tebi …

zlatan
Gost
zlatan
28 dana prije
Reply to  Istražuj

ISTRAŽUJ, gledajući svijet oko sebe, iskustvo me uči da su vjernici najgori ljudi. Jasno ne svi, ali veći dio jesu loši. Zato se ja ne molim nikakvim zamišljenim stvoriteljima, jer za to naprosto nemamo nikakav odgovor. Ima li ili nema tog ili tih stvoritelja? Važniji je moral. Već sam napisao, zašto bi se npr.,ja bojao sudnjeg dana? Nisam nikada nikome ništa loše napravio, a radio sam samo dobro, često na svoju moralnu i materijalnu štetu. Kome ja imam odgovarati i za što?
Neka se za taj sud strašni, pripremi većina onih koji vjeruju, oni su najveći zlodusi. U postotku, ne svi, da se razumijemo!

zlatan
Gost
zlatan
28 dana prije
Reply to  Z.A.

ZA, u pravu je Macron. Sloboda iznad svega. To šta se muslimani izruguju a svima ostalima, to nekima ne smeta? Uostalom, kako su muslimani sa svima u zavadi? Samo su oni pametni i pošteni, je li?

Z.A.
Gost
Z.A.
27 dana prije
Reply to  zlatan

ZA , upravu je Macron ! ..Pojma ti nemas sta je sloboda a nisi jedini , sirok je to pojam rijec sloboda i nije za svakog da ga tumaci moze doci do nezeljenih posljedica .S ovom izjavom cini mi se da naginjes se nad ponor gluposti…Ovaj komentar ti je cista fula a i rekao bi da odise glupostcu…itd . Daj saberi se i razmisljaj sta pises , ne povodi se emocijama .

Last edited 27 dana prije by Z.A.
zlatan
Gost
zlatan
27 dana prije
Reply to  Z.A.

Z.A, netočno, ne pišem gluposti, pišem pametno. Zar nisu glupoisti vjerovati da je Mosad ili ne znam tko, srušio WTC u N.Y 2001 godine, a ne oni teroristi? Vjerovati u tako nešto, je čisti idiotizam.
Znači opet islamisti nevini i u pravu, svi drugi u krivu? Ma krasno!

Z.A.
Gost
Z.A.
27 dana prije
Reply to  zlatan

Toliko si pametan da mozes pod vola …

Slonica
Gost
Slonica
28 dana prije
Reply to  Istražuj

Istrazuj…nemogu mucat…
Sve vise vidim zašto volim citati vaše komentare iako se puno puta ne slažem.
Nije važno.
Ali ta vaša lakoća objektivnosti,da vas ne mogu svrstati nigdje je naprosto nevjerovatna.
Taman kad vas spremim u jednu fioku vi iskacete u drugoj.
Visoko sofisticirana objektivnost,ne zauzimanje strana…vas naprosto čini da se upitam..jeste li robot??
Uglavnom ne komplimentiram,ali skidam kapu i mislim da bi svaki portal bio ponosan da Vas ima

Tvrtko
Gost
Tvrtko
28 dana prije
Reply to  Z.A.

MMA borac, što je to, neki pokret otpora za oslobođenje potlačenih, okupiranih, izrabljivanih ?

zlatan
Gost
zlatan
28 dana prije
Reply to  Z.A.

Taj Habib ili kako li se već zove taj mlataraš MMA, vjerojatno jest glup. Ako je pametan, šta nije studirao matematiku ili fiziku, a ne se mlatio. Usput, klasični boks je profinjeniji od tog MMMA, ahhhh.

Z.A.
Gost
Z.A.
27 dana prije
Reply to  zlatan

Pope gdje si bre dosad, jos samo ti falis da festa pocne.?

Z.A.
Gost
Z.A.
27 dana prije
Reply to  zlatan

vazno je da si ti studirao matematiku i fiziku i vjerojatno jesi pametan!1! …Izmedju glupog Habiba i pametnog zlatana razlika je u tome da nije Logicnog ko bi znao da da postoji zlatan . zlatane puno si pametan za svoje godine , prikoci malo s tom svojom pamecu . Uhvati se ti fizike i matematike pa mlati s tom pamecu do mile volje .

zlatan
Gost
zlatan
27 dana prije
Reply to  Z.A.

A gle, očito si muslimanski fanatik, možda i islamist. Tko je uopće taj MMA borac? Koliko znam ta MMA nije arapska ili islamska izmišljotina. Usput za njega nikada do ovog članka nisam čuo da postoji.
Mislim da nisam propustio ni najmanje, šta nisam čuo za toga lika. I istina je, nakon svih tih udaraca u glavu, svrake su mu popile mozak.

Z.A.
Gost
Z.A.
27 dana prije
Reply to  zlatan

Ti mene ocito vrijedjas i koristis se slobodom koju zagovras da bi me vrijedjao Sad da ti vratim po pravu slobode i za uvrede, mrs picka ti materina klosarska …

Tvrtko
Gost
Tvrtko
28 dana prije
Reply to  Istražuj

Rekao mi je svevišnji, preko svojih samozvanih izaslanika.

Daniel Plainview
Gost
Daniel Plainview
28 dana prije
Reply to  Istražuj

Trebao je stati na prvoj rečenici gdje ukazuje na neukusno vrijeđanje pod krinkom slobode izražavanja i licemjernu stranu liberalnih pokreta koji određuju koje se pojave i skupine smije i ne smije ismijavati ili vrijeđati. Uzmimo na primjer da Borat dobije svoju izraelsku verziju i krene ismijavati Židove i holokaust. Nezamislivo. Ostatak komentara mu je nespretan i nepotreban jer se može protumačiti kao poziv na nasilje, što radikale može potaknuti na djelovanje.

postenlopov
Gost
postenlopov
28 dana prije

E, moj Habibe, drz se ti sporta gdje si neko i nesta, a ostavi se politike. Tvoj idol Muhamed je ozenio 5 godina staru djevojcicu kad je on bio stariji od 40 godina, a sa njom je prvi puta imao seks kad je ona bila 9 godina stara. Po mom vidjenju zivota on je mentalno retardirani pedofil. Isto kao sto ti imas pravo na svoje misljenje, tako i ja imam pravo na moje misljenje, kom milo , kom drago.

SULE
Gost
SULE
28 dana prije
Reply to  postenlopov

Ovo je prava istina-to je lažni prorok koji svoje sljedbenike navodi maasovna ubojstva nedužnih ljudi -šta rade po Pakistanu kao demoni urlaju sve što je krscansko-ubij i zakolji to je njihov moto

zlatan
Gost
zlatan
28 dana prije
Reply to  SULE

Da SULE, samo i islam i kršćanstvo, o kojem tu cviliš, su na teritoriji današnjeg Pakistana obični uljezi. Tu je prije ikakvog islama “cvjetao” hinduizam i kasnije budizam. Ali prije hinduizma i dolaska vedskih Indoarijaca, davno prije više od 3.000 godina, i više i prije 5.000 godina, cvala je još uvijek nedovoljno razjašnjena civilizacija Dravida. Poistovjećujemo je sa iskopinama Mohendžo-daro i Harapa, baš u današnjem Pakistanu.
Inače ideja o stvaranju Pakistana nastala je tek 1933 godine,a samo ime je jedna čudna kovanica, izmišljotina.
Nepristojno je govoriti samo o zločinima islama, kada znamo koliko krvi na rukama ima kršćanska ideologija.

Dalmatinac
Gost
Dalmatinac
28 dana prije

Od svih muslimana ovi ruski su najjači hahaha

zlatan
Gost
zlatan
28 dana prije
Reply to  Dalmatinac

DALMATINČE, pa taj Dagestan u sastav tadašnjeg Ruskog carstva, ušao je tek na samom kraju 18-tog toljeća. Oni su već bili muslimani, a tu blizu Dagestana imamo i Kalmike. Ti Kalmici su lamaistički budosti, tu su došli sa istoka današnjeg Kazahstana, u 17-tom stoljeću. Isto prije dolaska ruske carevine.
Stvaranjem SSSR-a, 1922 gdn., taj Dagestan je ušao u sastav Ruske SFSR, najveće sovjetske republike. Oni su bili Dagestanska ASSR. Nestanskom SSSR-a, Dagestan je ostao u Ruskoj Federaciji, koja je ista država kao i Ruska SFSR, najveća sovjetska republika. Dagestann je autonomija, kao i mnoge u Rusiji.
Inače ima dosta zagovaratelja u samoj Rusiji, da Rusija od sebe otkanta, odcijepi taj svoj muslimanski jug………….da im da nezavisnost. Pa neka se samo među sobom svađaju.

4e 65 6b 64 6f 2e
Gost
4e 65 6b 64 6f 2e
28 dana prije

Zanimljivo je, što se sve događa u tjednu potpunih lockdowna, prije toga je bilo mirno, ili se nije izvještavalo. Napadi u Francuskoj, u Quebecu, napad na crkvu u Beču, zaj… i kamenovanje policije u Njemačkoj, oružani sukobi bandi u Francuskoj, žešći protesti u nekim gradovima Italije i Španjolske, Pragu… Sigurno mi je još nešto promaklo.

Ko da su obavještajne službe krenule u rad za podršku režima. Gladio, anyone?

xxx
Gost
xxx
28 dana prije

ovi religijski siritelji bezgranicne ljubavi bozje ce nas svih doci glave. imagine there is no religion.

wefviweruvniuerwtver
Gost
wefviweruvniuerwtver
28 dana prije

Habibe ako si to izjavio mani se politike, nije to hrvanje gdje si doktor. Iako sumnjam da je to izjavio jer zbog trenutnog narativa da su klorofilni opet krivi za sve posežu za slavnim osobama jer onda “njihove” poruke lako stižu do svekolikog pučanstva kojeg se treba uvjeriti da su islamlije problem a ne oni koji vladaju planetom. Isto to rade sa “oboljelim” od korone, jače odjekne jer je osoba medisjki prepoznatljiva.

Last edited 28 dana prije by wefviweruvniuerwtver
Mrčikola
Gost
Mrčikola
28 dana prije

Subaru, Habib ostavlja dojam da je uistinu religiozan čovjek i ako je reagirao, učinio je to s pozicije čovjeka kojemu neko grubim generaliziranjem vrijeđa religijske osjećaje.
Na žalost učinio je baš ono zbog čega onaj otpad s predumišljajem i generalizira.
Majstori opetovano ponavljaju istu igru, a po komentarima se vidi da im još uvijek uspješno prolazi.

zlatan
Gost
zlatan
28 dana prije
Reply to  Mrčikola

MRČIKOLA, pa koga briga da je religiozan? Ti vjernici stalno one one druge i drugačije vrijeđaju, i često ubijaju, pa zašto ne bi malo i njih vrijeđali?

JusufBrdar
Gost
JusufBrdar
28 dana prije

Ovaj Khabib je ružun bez svoje šubare uši su mu u planu.

zlatan
Gost
zlatan
28 dana prije
Reply to  JusufBrdar

Taj Habib je tipična faca sa istoka kavkaskog područja. Nema ih sa plavim očima ili žutom kosom. Ali to je najmanje važno u cijeloj priči.
Inače mnogi ti muslimani sa Kavkaza, prije nekih tisuću godina bili su kršćani ili su imali svoje “poganske” vjere.

Trt
Gost
Trt
28 dana prije

Bas mi je bio drag do ovog istupa, sad je prekrižen zauvijek.

zlatan
Gost
zlatan
28 dana prije
Reply to  Trt

TRT, ja nisam nikada čuo da taj lik uopće postoji. Jesam li šta propustio?

Max
Member
Max
28 dana prije

Ničiju wjeru ne treba vrijeđati ali ni osvećivati se nevinim ljudima zato što je neki plaćenik uvrijedio vjeru.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
28 dana prije

Uopce ne vidim problem?
Kaze da ce Muhamed da kazni one koji se rugaju?
Super!
Dakle netreba nitko nikome rezat glave, organizirat bombase samoubojice, zaljetati se kamionima i sl.
Neka lijepo sjede ili klece i mole se a Muhamed ce se vec osvetiti bogohulnicima!

Alex
Gost
Alex
27 dana prije

Alah ima pametnija posla od petljanja u sitne ljudske pakosti i islamski terorizam. No,ako će ikoga kazniti, to će biti upravo oni koji se svete na nevinim žrtvama.
Ono što sam vidjeo u Afganistanu,ostavlja me duboko u uvjerenju da Allaha nema nigdje u blizini,jer kako bi mogao dopustiti da se ostavljaju bombe po školama i ubijaju nevini…djeca prije svega.

POVEZANE VIJESTI

Izbornik