fbpx

Lukašenko dramatično slijeće u rezidenciju u Minsku noseći automatsku pušku s riječima: “Trče kao pacovi!”

Lukashenko

Baš kada ste mislili da stvari u Bjelorusiji više ne mogu biti nadrealne, to su postale. Dok su se u nedelju uveče u blizini njegove rezidencije u Minsku okupile gomile prozapadnih demonstranata, prkosni Aleksandar Lukašenko sletio je helikopterom, spreman za akciju.

Bizarni snimci, koje je objavio Telegram, kanal blizak Lukašenkovoj pres službi, prikazuju predsjednika obučenog u taktički prsluk kako nosi jurišnu pušku AK. Čini se da Lukašenko – koji je na vlasti 26 godina – oponaša Salvadora Allendea, bivšeg čileanskog predsjednika svrgnutog u državnom udaru koji je podržala CIA 1973. godine.

U jednom snimku, Lukašenko je viđen kako leti nad Minskom dok telefonom razgovara s pilotom. Potom se iskrcava iz helikoptera, u pratnji mladića koji podsjeća na njegovog 15-godišnjeg sina Nikolaja (poznatijeg kao ‘Kolja’).

Nekoliko drugih naoružanih ljudi može se vidjeti u drugom videu, na kojem se vidi kako Lukašenko lagano korača prema svojoj rezidenciji s pištoljem u ruci. Pita ih: “Tamo nema nikoga, zar ne?”

Snimci iz helikoptera prikazuju predsjednika kako naređuje pilotu da pođe bliže jednoj ulici, očigledno da bolje pogleda antivladine demonstrante. Lukašenkovo oružje može se vidjeti kako leži uz bok tokom leta.

Dok se ukrcavao u helikopter, predsjednik se može čuti kako govori: “Oni trče kao pacovi”, vjerovatno opisujući demonstrante na terenu.

 

Ranije uveče, demonstranti su se približili rezidenciji Lukašenka, uzvikujući slogan: “Odlazi!” Dočekala ih je OMON policija i vratila ih u centar grada nešto kasnije.

U jednom trenutku je viđen helikopter koji je letio iznad demonstranata. Neki su, na društvenim medijima, tvrdili da Lukašenko bježi iz grada, ali čini se da je bilo obrnuto.

U Bjelorusiji je pokrenut val masovnih antivladinih demonstracija, izazvanih rezultatima predsjedničkih izbora 9. avgusta, za koje opozicija vjeruje da su falsifikovani. Dok je Lukašenko dobio više od 80 odsto glasova prema zvaničnim podacima, njegovi kritičari ga optužuju za lažiranje glasanja. Kriza je potaknula masovne demonstracije i štrajkove širom zemlje posljednjih sedmica.

Izborni rezultat je osporilo i nekoliko zapadnih zemalja, uključujući Sjedinjene Države i cijelu Evropsku uniju, koja je odbila da prihvati ishod podržavajući demonstrante.

Sviđa vam se portal Logično?
LAJKAJTE NAŠU STRANICU

(samo jednom, ako kliknete drugi put, Facebook će smatrati da nas ne volite)
Pretplati se
Obavijest
guest
222 Comments
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
Inline Feedbacks
View all comments
Tadmur Palmirovic
Gost
Tadmur Palmirovic
6 mjeseci prije

Dobro je da Brko zna s kim ima posla, tako se i ponaša.

Zvrk
Gost
Zvrk
6 mjeseci prije

sad ti je svaki s brkovima Brko. Obično ga nazivaju Saša, još jedan klasik.

Tadmur Palmirovic
Gost
Tadmur Palmirovic
6 mjeseci prije
Reply to  Zvrk

Pa eto, ja ga zovem Brko, i šta sad?!?

Darko
Gost
Darko
6 mjeseci prije

I meni je Brko simpatičan nadimak

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
6 mjeseci prije
Reply to  Darko

Valter Svinjar te onda zovemo ak ti je simpa!

bauštelac
Gost
bauštelac
6 mjeseci prije

tadmur meni je brko bio mile martić

Suze Roni
Gost
Suze Roni
6 mjeseci prije

Batko

tihobl
Gost
tihobl
6 mjeseci prije
Reply to  Suze Roni

Brko ili Batko nije vazno kako ga zovemo. Bitno je da pije ruski caj.
Eno vidjeli ste sta se desilo sa Navaljnim – prvi put u zivotu je popio ruski caj i organizam je imao toliko snaznu reakciju da je pao u komu. Tako je to kad zpadnjak proevropskih vrijednosti popije casu ruskog caja organizam burno reaguje. Bar da je imao masku za koronu i pio kroz nju, mozda nebi zavrsio na ruskom respiratoru.

wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
Gost
wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
6 mjeseci prije
Reply to  tihobl

Tihobl, dobar čaj hahaha.

tihobl
Gost
tihobl
6 mjeseci prije

Caj je prva liga. I dobar je za zdravlje, osim ako nisi reptil.

pozitivan pesimista
Gost
pozitivan pesimista
6 mjeseci prije

Naravno da zna kad radi za istu firmu, zna Brko dobro i kad je bila 1959. a pogotovo tko je bio Charles de Gaulle,
bog i otac ideje Lisabon – Vladivostok

Zvrk
Gost
Zvrk
6 mjeseci prije

@guest_469117 zapravo je jedan od otaca Enrico Mattei koji je to platio zivotom.

zapadnonjemacki njemac iz sjeverne istocne prusije
Gost
zapadnonjemacki njemac iz sjeverne istocne prusije
6 mjeseci prije

Nema od njega nista cim se on ceslja k’o Dzajic.

sokre
Gost
sokre
6 mjeseci prije

gdje mu je okvir?

Dude
Gost
Dude
6 mjeseci prije
Reply to  sokre

Vidim da nevidiš dobro

tihobl
Gost
tihobl
6 mjeseci prije
Reply to  sokre

Ispao mu okvir bjezeci. Vidis da je Lukasenko pobjegao u Rusiju, a rusofili montazom i premotavanjem snimak unazad pokusavaju da prestave da se vratio. Svetlana Tihanovska je postala predsjednica, a iduce sedmice se udaje za Gvida od Venecuele (Sakasvili ce biti djeverusa, a Merkelova kum). Rusofilima ce se i dalje prividjati Lukasenko u Bjelorusiji, a mi svi ostali znamo da to nije istina).

Tadmur Palmirovic
Gost
Tadmur Palmirovic
6 mjeseci prije
Reply to  tihobl

Hahaha… Dobar tihobl. Zaboravio si da je Navalni trebao biti kum ali ga zeznuo čaj😏ne Merkelova. Ona je barjaktar.

mislim
Gost
mislim
6 mjeseci prije

lukašenko naj živi diktator.
bolji i veči od njega su pokojni.

Ante
Gost
Ante
6 mjeseci prije

Demonstranti žele promjenu vlasti. Živim u Hrvatskoj u kojoj imamo tu ” demonkraciju ” u kojoj caruju banke i uhljebi koji žive na teret naroda. Svakodnevno se vrši teror zapljena imovine građana. Političari koji zadužuju Hrvatsku dižući kredite tako da je dug Hrvatske porastao na 95 % BDP. Kamate su još veće na taj dug. Samo za vraćanje kamata Hrvatska mora izdvojiti svake godine ogromne sume novca. Uz to Hrvatski političari su rasprodali u bescjenje sve profitabilne tvrtke. Među kojima je i Industrija nafte, da je ta industrija ostala u Hrvatskim rukama sada bi Hrvatska imala stalni novčanu zaradu i ne bi se morali zaduživati. Ali Hrvatski političari su toliko korumpirani da su to prodali za sitniš. Ista stvar će se dogoditi u Bjelorusiji ako dođe prozapadni vođa. Građani i dalje ne budu imali demokraciju nego demonkraciju. Političari će i dalje biti korumpirani.

sokre
Gost
sokre
6 mjeseci prije
Reply to  Ante

u Hrvatskoj imamo autokraciju

tihobl
Gost
tihobl
6 mjeseci prije
Reply to  sokre

U Hrvatskoj imate autosovinizam.

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije
Reply to  Ante

Ante , INA je prodana i to će zadesiti i ostale kompanije prije ili poslje, jer htjeli mi to ili ne skoro plebiscitom se odbacio socijalizam i usvojio kapitalizam kao politički sustav. Ako misliš da bi nam bilo bolje sa nacionaliziranom INA-om bojim se da se grdno varaš jer to gnjezdo je bilo i ostalo sakupljalište ološa. Savkin zet je umočen u to do grla, a Savka se slavila kao poštena i napredna osoba. Energetska samodostatnost što nam prodaju sa stranim LNG plinom i sve ostale samodostatnosti su priče za malu djecu, kapitalizam nema ograničenja u cijenama ,već ih određuje tzv. tržište što znači da u krizi bi mi plačali i domaću struju, plin, naftu po tržišnim cjenama čije god da jesu. Tu smo gdje jesmo i nema natrag, povjesno klatno je krenulo u drugom smjeru! Otrcana fraza ali po mom mišljenu istinita ” demokracija nije savršena ali jedino što imamo”, izađimo na izbore nemojmo sjediti doma!

m.ivanisevic
Gost
m.ivanisevic
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

Znači za tebe je Zigi bilo neophodno prodati sve kapitalne (strateške) tvrtke strancima jer kao ono mi smo sada u kapitalističkom sustavu. Kako onda objašnjavaš činjenicu da je recimo Njemačka vlada novcem poreznih obveznika spašavala posrnulu autoindustriju? Kako objašnjavaš činjenicu da recimo Lidl dobija kredite od njemačkih banaka po kamatnoj stopi od 1% da bi pokoravao inozemna tržišta dok se recimo Todorić morao zaduživati kod Rusa (koji su mu nudili najniže kamatne stope od 10%)? Koliko je recimo Njemačka država upumpala novaca u razvoj tehnologije za korištenje tzv obnovljivih izvora energije da bi istu tu tehnologiju mogla prodavati nama, te nam prodavati priču da ne postoji alternativa? U te priče o nemogućnosti izbora vjeruju samo oni koji ne razmišljaju vlastitim mozgom. Odluku o napuštanju plinska polja u okolici Palmire u koja je INA uložila novce je donio tko? Tko će obešetiti INU zbog prisiljavanja iste na povlačenje njezinih tvrtki iz Sirije?

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije
Reply to  m.ivanisevic

Ivanisevic,, odlično si naveo sva sranja koja je napravio tuki (za mene tipičan primjer diktatora u nastajanju) i diktatori nisu nikakva garancija prosperiteta i poštenog obnašanja vlasti . Grešite u polemizaciji sa temom ili ja naprosto nisam jasan u komentarima , a to je da LUKAŠENKO JE PROBLEM A NE RIJEŠENJE. Belorusija se našla u vrtlogu geostrateškog nadmudrivanja i taj problematik im je izgovor , da bi u isto vrijeme sa svojim glupim postupcima dao municiju bez da im trebaju lažne vijesti. Ne mora se vjerovati u demokraciju , ali ne namečite diktature jer nisu nikad ama baš nikad uspijele. Samo za kratko o tvom uvodnom dijelu o prodaji tzv strateške tvrtke, ako izađeš na sajam da prodaješ robu onda moraš platiti i placarinu bez obzira što neznaš trgovati. Živimo u raskoraku bivše države i kapitalizma i brkamo pojmove i pomalo smo dezorijentirani, sada je sve na prodaju , ama baš sve. Samo javni pritisak na vlast može ih natijerati da ne krčme ostavštinu.Bivše republike nisu bile u stanju da se dogovore pa smo sada male ribe u akvariju koje svako može prožvakati.Lidl ne objašnjavam , već kažem da je otvoreno tržište magla kao i komunizam, a osim toga zašto… Pročitaj više »

Lexilio
Gost
Lexilio
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

@Zigi ti nam tupiš o bivšoj državi i kapitalizmu dok ljudi nemaju za alkohol. Tko je od tih tvojih potegao to krucijalno pitanje? Ne dam posao Lovrinoviću niti ikome, ja njima ne dam posao. Ima zemlje neobrađene pa ako baš žele raditi neka svojim rukama zarade. Ipak nadolaziš, male ribe u akvariju, malo mesa. Nažderani primati iz uhljebničkih institucija koje “neka rade svoj posao” (ispijanje kavica) to je već hrpa mesetine. TOLIKO MESO JE PROBLEM A NE RIJEŠENJE. Ali da, ne da nam se hraniti napaćene morske pse!

m.ivanisevic
Gost
m.ivanisevic
6 mjeseci prije
Reply to  m.ivanisevic

Dragi, miješaš subvencije za stan i potpore gospodarstvu, razlika nebo i zemlja. Hrvatska može subvencionirati stanogradnju, ali za svaku potporu gospodarstvu mora pitati EU. Zigi, ajmo reć da je Tuđman uhljebljivao u INA-i, ali tko je i kada predao upravljačka prava Mađarima? Tko je upropastio Crosco? Zašto Hrvatska nije upumpala novac u razvoj novih tehnologija??? Jel ti to mene zahebavaš ili šta? Uspoređuješ RH i Njemačku? Aj se samo prisjeti šta je bilo sa proglašenjem ZERP-a, a da drugo ne spominjem. Moratoriji za emisije CO2 su bili koliko, 6 mjeseci. Njemačka se za isto pripremala godinama, da ne kažem desetljećima. Takvo razmišljati mogu samo oni koji nemaju pojma o tematici, ili su žešći trolovi.

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije
Reply to  m.ivanisevic

Ivanišević , po pitanju trolova spusti tenzije, jer tvoj komentar nije važniji od mojega . Radi se o mišljenjima na neku temu, a ako ti se ne sviđa , tvoj problem. Opet se ponavljam ali neka : lako je razgovarati sa istomišljenicima!! Uporno se vraćaš na unutrašnje probleme koje mogu biti zasebna tema. Sva tvoja pitanja/argumenti su adresirani na trenutnu (bivšu više niko ne pamti) vlast i od njih treba tražiti odgovore, međutim vidi vraga HDZ dobiva još više glasova , a mudrijaši ne izlaze na izbore očekujući promjene same po sebi. Uz ovakve birače bolje vlasti nismo ni zaslužili, a prizivati kvazi vođe čvrste ruke koji će sve to riješiti i baciti NWO i kabalu u najdublji ponor je ispod svake razine . Znam da se to ne odnosi na vas , ali 80% komentara upravo to zagovara! Nikad nije problem do nas uvijek je u tuđem dvorištu.

bauštelac
Gost
bauštelac
6 mjeseci prije
Reply to  m.ivanisevic

ivaniševiću prvo su otišle bjele noći

mrdžo
Gost
mrdžo
6 mjeseci prije
Reply to  m.ivanisevic

INU trebaju obeštetiti Pusička,Josipović,Milanović,Kotromanović,Maras,Mrak i ostala ekipa koja je prodavala na tisuće tona oružja npr. Jordanu a svi znaju da je bilo namijenjeno ISILu,dakle njihovom prodajom izgubljena su naftna polja u Siriji NEPOVRATNO

Lexilio
Gost
Lexilio
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

@Zigi moj izbor je kalaš još odavno i to onaj kragujevački od Crvene Zastave. Isprobao još sovjetski, rumunjski i bugarski. Ne znam kakav nosi Lukašenko ali poštujem njegov izbor. Budući da sam ja davnih dana izabrao dok se ostali ne odluče moram i ja sjediti doma. Meni demokracija ne treba i to je moj izbor također. Gledam ljudske imitacije u odijelima koji shizoidno melju o nečem jako važnom i sjetim se kako jadni morski psi u Jadranu gladuju a toliko mesa ima za njih. Nakon filmskog serijala “Ralje” zvuči otrcano ali istinito: “morski psi nisu savršeni ali su jedino rješenje koje imamo.” Zato nahranimo morske pse, nemojmo sjediti doma! Jaws V: Blood Adriatic Sea uskoro u svim kinima!

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije
Reply to  Lexilio

Lexillo…. Kalaš kao izbor mogu imati samo oni koji ga nisu nosili ili su socijalno neprilagođeni(biti ću pristojan radi ovog portala). Ja sam ga nostio 11 mjeseci i ne namjeravam ga više ni za čije sulude ideje stavljati u ruke. Ako to vidiš kao riješenje neka je sreća sa tobom, jer će ti trebati i svoje ratove traži brate negdje drugdje po svijetu. Eto ti prilika pa se priključi g.Lukašenku na ulicama Minska.

Lexilio
Gost
Lexilio
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

@Zigi krivo sve shvaćaš. Ja sam zaista imao izbor i to ne samo kalašnjikovi ali bili su nekako za koplje ispred svih. Zatim sam imao priliku isprobati modele raznih proizvođača i meni je najbolji kragujevački CZ. Kako bih ja mogao voljeti kalašnjikov da ga ne znam rastaviti, sastaviti, očistiti i koristiti? Možda ima takvih likova ali ja sve moram isprobati prije nego postane moj izbor. Nosio si ga 11 mjeseci ali krivi su oni što su ti ga dali. Ne bi ja tebi dao ni plastični model jer odmah se vidi da nisi macho tip i lijepo je da priznaš kako ti machistički simboli nisu za tebe. Nije meni sila okolo ratovati za lovu, imam dosta. Samo želim svoju zemlju Jugoslaviju osloboditi od okupacije. Mogao bih pomoći predsjedniku Lukašenku po internacionalnoj tarifi ali takve poslove prepuštam mlađima da si zarade neku lovicu za početak života. Lukašenko kao pravi vođa bi trebao čak ispaliti prvi metak u obrani svog naroda i svoje zemlje od okupacije. Ali mudar je to čovjek i prvo ide na finjaka, mirno rješenje dok im je zorno demonstrirao što ih čeka ako nastave kakiti. Svi ti prodemokratski aktivisti duginih boja naglo izgube motivaciju kad počnu rafali. Lukašenko… Pročitaj više »

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije
Reply to  Lexilio

Prijatelju , nije mi do hvalisanja ,ali 3 mjesto u vojnom natjecanju sarajevske vojne oblasti 81 nije za baciti . Gađalo se 150 i 200 m PAP -ovkom 10 metaka . Prva dvojica su bili aktivni vojni oficiri.Za to sam dobio 15 dana ranijeg otpusta. Meni je dosta i pucanja i pušaka za sva vremena. a ti macho tipu mačuj okolo koliko ti volja . Zdrav mi bio i pamet u glavu.

mladen3x
Gost
mladen3x
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

Zigi-znaš li zašto je Đureković ubijen?Zato što je kao direktor INE prodao tanker Englezima,taj tanker je iskrcan u Liverpoolu a novac je sjeo na njegov račun u Njemačkoj.Nakon toga on odlazi živjeti u Njemačku jer u tom trenutku ima “para ko blata”,ali dolaze oni koje je zajebao i naplačuju pravi račun.Da je Hrvatska zemlja kao bivša Juga,Sanaderi i slični bi odavno visjeli kao primjer drugima.

Miki
Gost
Miki
6 mjeseci prije
Reply to  Ante

Demonstranti ocito necjene to sto ih Lukasenko nije tjerao i maltretirao za vreme korone. Mozda bi bilo bolje da im dodje neki zapdni licemjer pa da ih zatvori i stavi im maske na usta i kaze im da je to bolje za njihovo zdravlje. Ovi licemjeri(politicari) sa zapada nekazu demonstrantima da stave Maske dok strajkuju. Kada ide u prilog globalista onda nema korone. Nazalost velika vecina ljudi ima pileci mozak i zato ovi sto prave koronu,ratove, nevladine organizacije rade to jer vide da ljudskoj gluposti nema kraja, ona je beskonacna ko svemir.

Željko
Gost
Željko
6 mjeseci prije
Reply to  Ante

@Ante Zaboravili ste i dodati da je Hrvatska jedina europska država koja nema niti jedan gram zlata u svom vlasništvu više!

bauštelac
Gost
bauštelac
6 mjeseci prije
Reply to  Željko

željko a srebro ostale su još samo one žlice za promješat čaj

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
6 mjeseci prije
Reply to  Željko

Haah Željko kako ce imati kad kod nas zlato iz policije nestane.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
6 mjeseci prije
Reply to  Ante

Ante, sve sto pises i zbog cega sam ti dao plus kao i mnogi ostali je govorio jedan saborski zastupnik koji je ispao iz sabora sa samo 2.3% glasova. Dakle moglo se nesto napraviti i bez revolucije ali su ga mediji unistili!

Kaj ti
Gost
Kaj ti
6 mjeseci prije
Reply to  Ante

A tko ti brani da odeš negdje gdje ćeš biti sretan (S. Koreja, Rusija, Venecueala…..)

m.ivanisevic
Gost
m.ivanisevic
6 mjeseci prije
Reply to  Kaj ti

Kaj t, ako nemaš nešto pametno napisati barem se ne sramoti tim glupostima na razini 2 razreda osnovne škole.

Kaj ti
Gost
Kaj ti
6 mjeseci prije
Reply to  m.ivanisevic

Drugi razred osnovne škole kažeš? Znači još uvijek školovaniji od tebe

m.ivanisevic
Gost
m.ivanisevic
6 mjeseci prije
Reply to  Kaj ti

Da se primijetiti iz komentara.

Feniks
Gost
Feniks
6 mjeseci prije

Haha crna uniforma i crni pancir naoružan izlazi pred svoje ljude mora se priznati da malo podsjeća na Arkana. Salu na stranu ovo mu nije trebalo(automatsko oruzije).

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
6 mjeseci prije
Reply to  Feniks

A bolje i automatska puška nego maska protiv korone 😊😊😊

Stock
Gost
Stock
6 mjeseci prije
Reply to  Feniks

Što mu nije trebalo?
Misliš da je trebao uzeti kuburu?
I sablju?

Hafez
Gost
Hafez
6 mjeseci prije
Reply to  Feniks

a šta je trebao uzeti, krunicu i golfa dvojku ?!

bacibombugonibandu
Gost
bacibombugonibandu
6 mjeseci prije
Reply to  Hafez

“Ne može se carstvo zadobiti na dušeku sve duvan pušeći…”

LZN
Gost
LZN
6 mjeseci prije

Tip je prolupao……………ovo izigravanje ramba je zadnje što mu treba u ovom trenutku.

Daba
Gost
Daba
6 mjeseci prije
Reply to  LZN

Ne mozes tako pisati protiv idola Portala…
Proglasit ce te provokatorom I ides na validaciju
🙂

sandokan
Gost
sandokan
6 mjeseci prije
Reply to  LZN

po mom mišljenju mu je bolje izigravanje ramba nego pacova ( gadafija, kad su ga uhvatili su izvukli iz neke rupe a zna se ili rambo ili pacov kakav je kraj ako dodže do njega..

Petar
Gost
Petar
6 mjeseci prije
Reply to  sandokan

Pod velikim znakom pitanja je da li je ono zaista bio Gadafi? Ja mislim da nije!

Davor drugi
Gost
Davor drugi
6 mjeseci prije

U pravom stilu diktatora, i ovog lika kao i sve druge diktatore bez iznimke, poslati u šesnaest pm.

4e 65 6b 64 6f 2e
Gost
4e 65 6b 64 6f 2e
6 mjeseci prije
Reply to  Davor drugi

Za početak nauči tko je diktator, a tko tiranin, a ne kao ogromna većina samo papagajski ponavljati izreke političara i neobrazovanih novinara, koji izvrću riječi i mijenjaju njihovo značenje. Još malo pa će riječ pošten postati sinonim za prevaranta, riječ dobro označavati će zlo itd. U biti mnogo je ljudi već prihvatilo to. Pa su prevaranti snalažljivi ljudi, koji možda čak kao brinu za zajednicu, a u biti su besramni lopovi koji vraćaju mrvice iz košara kruha koje su pokrali. A recimo nametači zla su kao glasnogovornici (širenja) demokracije. Pretjerujem? Nikako. Onaj koji ne nosi masku je bio-terorist, ako ne već eugeničar ili sociopat, riječi kojima baš psihopati, sociopati i eugeničari nazivaju ljude, koji se ne slažu sa njima ili njihovom agendom. Pozitivni su oboljeli, imuni su asimptomatski, oboljeli su tako reći mrtvi. Vakcina je lijek. Onaj koji se zalaže za smanjenje populacije je filantrop. Pokretač ratova je mirotvorac, nagrađen Nobelom. Demokratski izabrani predsjednici su diktatori, a oni koji dođu na vlast prevarom glasača (npr. Slovenija) su oličenje demokracije. Svi koji su u ono vrijeme gledali Plavu Lagunu i slične filmove u današnje vrijeme označeni bi bili kao pedofili. Iako neki još znamo tko je maloljetnik i što je umjetnost.… Pročitaj više »

wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
Gost
wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
6 mjeseci prije

“Onaj koji ne nosi masku je bio-terorist, ako ne već eugeničar ili sociopat, riječi kojima baš psihopati, sociopati i eugeničari nazivaju ljude, koji se ne slažu sa njima ili njihovom agendom. Pozitivni su oboljeli, imuni su asimptomatski, oboljeli su tako reći mrtvi. Vakcina je lijek. Onaj koji se zalaže za smanjenje populacije je filantrop. Pokretač ratova je mirotvorac, nagrađen Nobelom. Demokratski izabrani predsjednici su diktatori, a oni koji dođu na vlast prevarom glasača (npr. Slovenija) su oličenje demokracije.”

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
6 mjeseci prije

Sve posdjeća na ono;
“War is Peace, Freedom is Slavery, Ignorance is Strength”
S binarnim kodom sve je moguće 😊😊😊

4e 65 6b 64 6f 2e
Gost
4e 65 6b 64 6f 2e
6 mjeseci prije
Reply to  Spacevoodoo

@Spacevoodoo

Sa binarnim kodom nije. Ili je 1 ili je 0.

Sa kvantnom mehanikom itekako je moguće. 😏

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
6 mjeseci prije

Svašta ću ja naučiti ovdje pa i to da je binarni kod ili jedan ili nula, a ne kako su nula i jedan dva simbola binarnog koda.
A tek kvantna mehanika 😊😊😊

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
6 mjeseci prije
Reply to  Spacevoodoo

Ako govorimo o bit kao jedinicni nositelj stanja onda unutar toga moze biti ili 0 ili 1. Dakle istovremeno ne mogu biti oba stanja u bitu informacije. Kod quantnog racunala je qubit i tu je situacija drugacija. Barem koliko sam osobno upucen. Tako da se kolega mozda nije explicitno izrazio, ali obojica ste u pravu. Dvije kombinacije jedno moguce(i dozvoljeno) stanje u bitu informacije.

wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
Gost
wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
6 mjeseci prije
Reply to  Spacevoodoo

Spejs ma zahebao sam se što nisam napisao da je od 4e 65 6b 6f 2e.

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
6 mjeseci prije

Nemože tako, jedino ili 4 ili e, 6 ili 5, 6 ili b itd. Uči ovdje dok možeš, ovo ti je rijetka prilika koju nebi trebalo propustiti 😊😊😊

bauštelac
Gost
bauštelac
6 mjeseci prije
Reply to  Spacevoodoo

spaco šta ti ne kužiš da je to šah mat konj jede topa a kralj jebe kraljicu

KISIK
Gost
KISIK
6 mjeseci prije
Reply to  Spacevoodoo

84

Žilevski
Gost
Žilevski
6 mjeseci prije

Jedan od boljih u zadnje vrijeme Subaru . Drž se !

4e 65 6b 64 6f 2e
Gost
4e 65 6b 64 6f 2e
6 mjeseci prije
Reply to  Žilevski

Nije to Subaru, a nije ni Mečka.

wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
Gost
wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
6 mjeseci prije

Stavio sam pod navodnike.

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
6 mjeseci prije

Da li je ptica ili avion?

Mucke
Gost
Mucke
6 mjeseci prije

Bravo kolega 4e 65…. ,nesto slicno sam i ja napisao dole na dnu ,ne sumnjam da ce se brzo javiti veci broj onih ” papagaja”.

bacibombugonibandu
Gost
bacibombugonibandu
6 mjeseci prije

Pa kažu: PRODALI su toga i toga, imenom i prezimenom, za toliko i toliko miliona eur-a, i to je normalno za slušat?Ne, ja to ne mogu prihvatiti za normalno, a takav riječnik -nabizarniji žargon je na našoj hrt koja bi morala biti primjer u promicanju književnog jezika.

tihobl
Gost
tihobl
6 mjeseci prije

Svaka cast na postu kolega 4e 65 6b 64 6f 2e. Ja se zalazem za precizno izrazavanje na sajtu pa makar bilo i politicki nekorektno.

Zvrk
Gost
Zvrk
6 mjeseci prije

Oponaša Allendea?!
Nije mi nešto poznato da je dotični volio pozirati s oružjem…iako je vjerojatno sam sebi skončao nakon 9/11. Štoviše, u njegovom slučaju je bilo da je vojska bila posve okrenuta protiv njega i kad je počeo udar nije imao nikakvu šansu.
Ovdje je sasvim obrnuto. Dok god su sigurnosne snage na Sašinoj strani, on je siguran.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
6 mjeseci prije

Evo kako prolaze borci protiv Kabale, Rotshield i Rockfeler family, Kill Billa, Sorosa…
Zele ga smijenit iako je dobio legtimnije izbore od Plenkia AV zajedno…Ako pozele i ubice ga!
Da mi barem malo nade i optimizna uljevaju komentatori uz rijeci podrske, empatije i sl. ali ne , vecina ga zove diktatorom! Isprani mozgovi koji ne vide borca protiv lazne plandemije…Steta

pozitivan pesimista
Gost
pozitivan pesimista
6 mjeseci prije

Emiliano Zapata

stari moj, nema nista kuknjave i komentara, nego, kad se krece da povedes i mene pa ako prezivis neka tebe postavi za ministra obrane a meni povjeri novcanik;)

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije

E.Z, ako ovaj rambo nije diktator onda vjerojatno dikatatori ne postoje, Kakav to ‘predsjednik’ može davati otkaze svima koji mu se ne sviđaju , a govorim o tvornicama, vozati se okolo sa kalašom i prijetiti ljudima. Ovo je borac za svoje dupe, a ne protiv kabale itd. Sve sami domoljubi, a skupljaju kao hrčci zlato nekretnine i sve svjetske valute. Davati ovom liku bilo kakve atribute heroja je promašilo i metu i odstojanje i samo zato što mu zapad radi o glavi ne čini ga pozitivcem.

4e 65 6b 64 6f 2e
Gost
4e 65 6b 64 6f 2e
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

Možda tiranin ali diktator 100% nije.

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije

Tiranin može biti svatko (više moralna karakteristika), a diktator kao društveno uređenje. Oboje može biti u jednoj osobi. Ovdje je prije svega element diktatorstva jer ima neki ” legitimitet” (koliko je vjerovati takvim izborima), a tiranija se može pojaviti ili ne(korišćenje nasilja).

4e 65 6b 64 6f 2e
Gost
4e 65 6b 64 6f 2e
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

I diktator može biti svatko. U diktaturi ili bolje rečeno za vrijeme diktature – Diktatora je imenovao senat za vreme kriza i to za najviše 6 mjeseci nema vlade, nema parlamenta. I u manjoj mjeri za diktatora važi da je autokrat. A tiranin je potpuni autokrat. A pošto Lukašenka zapadni mediji opisuju kao autokrata i jer ima potporu običnih ljudi (seljaka, srednji sloj) napisao sam da bi možda mogao biti klasificiran kao tiranin. Ni diktator, ni tiranin nisu bili pogrdni izrazi, nego potpuno suprotno. Ali kao što sam već napisao u drugom komentaru, definicije riječi se kroz povijest mijenjaju u skladu sa trenutnim političkim potrebama. Nekada sporije, a u zadnje vrijeme sve brže. Tako se recimo na Wikipediji može pronaći na slovenskom da se sa diktatorom ne označava absolutnog monarha, kao što ni prema definiciji diktatora ne može biti, jer je monarhija u osnovi nasljedna predaja vlasti, što se nekako čak slaže sa engleskom verzijom, gdje saudski kralj nije označen kao diktator ali je zato kao diktator označen njegov sin. Na hrvatskoj ni riječi, ni slike, ali je zato tamo Tito, iako njegovi mrzitelj znaju reći, da od početka 70-ih, ako ne i ranije, nije on upravljao državom nego Dolanc,… Pročitaj više »

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
6 mjeseci prije

Ako diktator nije, onda je 100% demokratski tiranin 😊

bauštelac
Gost
bauštelac
6 mjeseci prije
Reply to  Spacevoodoo

čovjek iz naroda

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

Zigi, osobnoga poznas pa znas da je tako?

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije

Vjerojatno smo obojica živjeli sa njima, a mogao si isto pitanje postaviti i “4e 65 6b 64 6f 2e” (Nekdo).

Istrazuj
Gost
Istrazuj
6 mjeseci prije

“… Isprani mozgovi koji ne vide borca protiv lazne plandemije…” @guest_469101 Kolega, Mislim da je par ovih koji su odmah zorom popljuvali Batka – vjerovatno tek doslao da ovaj portal… I to najvjerovatnije za sendvic i pivu koju su dobili za “pregalacki rad” na lazima i propagandi. (Naravno Soros, a u konacnici uvijek “Gazda” (inace GB-kraljica-fuksa satanisticka mu je dala titulu “lord” takodjer)- Rotschild su ti koji placaju ovakva glupake)… Medjutim, stvari jesu ozbiljne. I to ne od prije 6 mjeseci, nego od prije vise godina! Dovoljno je pogledati kako nam se lazne “pandemiije” prodaju vec godinama – a tek sada kada je ovo zlocionacko i iskopleksirano ljudsko govno od Bill Gatesa – od “Gazde” Rotschilda dobilo i naredbu da bude “menadzer” ove lazne pandemije, preko njegovog WHO – stvari su postale ocite i ogavne. (oni prosli “menadzeri” su bili gluplji, a cionisti nisu jos u potpunosti preuzeli i DRZAVNE medije, kao sto su to ove godine!) Batko je medjutim i sam djelom kriv – jer je dopustio ovom odvratnom zlocincu i satanisti Bill Gatesa – da mu udje u Centralnu Banku Belorusije! I to je vec javno vise od 10 godina! Dakle – mislim da su 2 stvari izuzetno… Pročitaj više »

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije
Reply to  Istrazuj

Istražuj, s obzirom da se tvoj tekst nalazi ispod mog komentara pa da ti i ja odgovorim! Niti se osjećam kao soroševac, rotschildovac, billgetovac, klintovnovac , quanonovac , itd već mislim da ti to sve stavljaš u svaki kontekst kao vegetu u svako jelo i pomalo gubiš kompas . Nije mi jasno da ljudi sa ovih prostora imaju toliku naklonost prema osobama sklonim diktaturama(Tita tu ne uključujem, a možemo i o tome) sa stvarno teškim iskustvima u nedalekoj prošlosti i nesklonost demokratskim dijelovanjima . Temu Lukašenka doživljavam na dva nivoa, prvi, njega kao političku osobu lik i dijelo i drugi dio geopolitičke situacija. Taj drugi dio ima elemente venezuele i već viđenih scenarija , međutim politička osoba koja je meta je doista i trula jabuka koja čeka da padne , a što je kriza dublja njegove reakcije će sve više pokazivati o kakvom autokrati je riječ. Šteta je belorusa koji u ovoj priči ne mogu dobiti jer pad autokrate će vjerojatno zamjeniti druga nevolja, ali mi nije niti na kraj pameti raditi od prilično jasno profiliranog diktatora heroja palog od zapadne ruke. Samo još jedna zubata ribetina u bari koju je pojela druga nešto veća i pametnija!

Istrazuj
Gost
Istrazuj
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

“… međutim politička osoba koja je meta je doista i trula jabuka koja čeka da padne …” @guest_469121 Komentar nije bio upucen vama – ali ste se mozda nasli. Mene ne smeta. Dakle – smatram takodjer da je vas odgovor kalsicna besmislica, koja se vec mjesecima provlacila po ruskim drzavnim medijima poput RT i Sputnika, ali je malo u zadnje vrijeme popustila. Sad je pocela prica da je Belorusija = Veneculela, ali je do prije neki dan bila prica o “truloj jabuci”… Ruski CNN… pardon…RT – je postao totalno konfuzan… Vjerovatno se svasta dogadja iza scene i u Rusiji! Zato ste i konfuzni. Stvari su vise nego proste. Cinjenice: 1. Batko je pobjedio sa ooooooogromnom vecinom glasova, tako da svako pozivanje na “falsifikovane izbore” – jesto obicno natureno smece od iste cionisticke bande koja ocito ima poprilicno puno “akcija” i u ruskoj RT. 2. Batko je istjerao “predstavnike” MMF, WB, WHO – kada su mu uslovljavali kredite sa zatvaranjem drzave na bazi (Rotschildove) – lazne “pandemije” kojoj je menadzer Bil Gates i njegova privatna “svjetska organizacija” WHO! 3. Rusija je imala drakonske “mjere” po naredbi Bil Gatesa i njegovog WHO – a pored unistenja ekonomije i nevidjene duhovne sramote, upravo… Pročitaj više »

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije
Reply to  Istrazuj

Istražuj, po dodatnom komentaru sada je neprijatelj i putko (vjerojatno sam i ja sljedbenik osim prije navedenih i putkovac). Ne znam gdje živiš , ali nadam se da ne priželjkuješ takve osobe na vlasti u svojoj zemlji (ako je hrvatska u pitanju imao si jednog sličnog na vlasti). Da ne trebamo se ponavljati , ali imamo pravo komentirati po mogućnosti bez etiketiranja jer najlakše je razgovarati sa istomišljenicima.

Istrazuj
Gost
Istrazuj
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

“… Istražuj, po dodatnom komentaru sada je neprijatelj i putko …” @guest_469121 Kolega, Diskutujete argumentovano i logicno. Ne morate se sloziti sa mojim argumentima, ali ja sam vam ih (kao i drugim kolegama ovde na diskuiji) – naprosto stavio pod nos. Vi mozda imate neke druge argumente i to je ok da iznesete. Medjutim- bapske price “rekla baba Mara da je sad vrijeme revolucije” – mozet komotno – zaboraviti… Bar sto se mene tice. U Belorusji je trenutno – na snazi – tatalna cionisticka “obojena revolucija”! Po svakoj i najmanjoj tacki! Ne samo zato sto je ovaj cionisticki zlocinac Bernard-Henri Levy tu umijesan (premda je to i vise nego ODLICAN pokazatelj ko u stvari pravi ovu “revoluciju”!) – nego svaki i najmanji detalj! Sve smo gledali vec 30tak godina! Naprosto cionisticka (Rotschildova) banda nema bas previse maste… A izgleda da im i nije potrebna kad ima toliko zaglupljenih i neinformiranih! . Sto se tice Putka – sve sto sam do sada rekao o njegovom ponasanju za vrijeme Rotschildove lazne “pLandemije” – to jeste tacno i lako provjerljivo. (Takodjer sam neki dan postavio i lik na (cionistu) Medvedeva koji bukvalno ponavlja frazu Bil Gatesa: “nema normalnosti dok se svi ne vakcinisu!”…… Pročitaj više »

wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
Gost
wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
6 mjeseci prije
Reply to  Istrazuj

Istražuj, izvrstan opis Nosferatu i bratije mu, Seker sere, on kao nezna tko vlada planetom kenjator. U videu Nosferatu kenja, pogledaj ga kako je nervozan kad je pred braćom koja mu zapovjedaju.

Uno
Gost
Uno
6 mjeseci prije
Reply to  Istrazuj

@Istražuj
Mislim da se ne pretvara. On je samo nastavak kontinuiteta neruske vlasti i postavljen je sa ciljem da uzdigne Rusiju vojno i ekonomski do te mjere da u budućem sukobu koji satanisti planiraju Rusija podnese što veću žrtvu…

wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
Gost
wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
6 mjeseci prije
Reply to  Uno

Uno, pogodio si u centar.

bacibombugonibandu
Gost
bacibombugonibandu
6 mjeseci prije
Reply to  Istrazuj

Sutra gotova majica sa natpisom LUKAŠENKO MOJ BRAT, i NE,NE,NE NE DAJ NA SEBE!

m.ivanisevic
Gost
m.ivanisevic
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

Evo da ti ja odgovorim Zigi, nemamo mi nikakvih sklonosti prema osobama sklonim diktaturama, već imamo sklonosti prema osobama (ili skupinama osoba) koje štite suverenitet vlastite zemlje. A zašto ti imaš skonosti prema institucijama koje provode diktaturu, recimo prema EU, MMF,WB, itd?

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije
Reply to  m.ivanisevic

Ivanisevic, potpuno krivo. Nemam nikave sklonosti prema ‘EU, MMF,WB, itd?’, ali me mrvi da od dreka radimo zlato. Lukašenko i slični sebe doživljavaju za državu i ne brani on narod(mačku o rep) već sebe i svoje leno. Tako su i plemići nekad branili svoje kmetove ne zbog njihovog dobra već zbog svog ugleda i čuvanja svog vlasništva. Makar su prošla stoljeća isti paradoks se vrti u krug, Belorusija je njegovo leno. Mislim da je točno rekao ‘Istražuj” koji baš ne bira riječi da je svoju nacionalnu banku predao tzv. kabali. Belorusija ako nema kvalitetne ljude (pozicija ili opozicija) neće se moći obraniti , zapravo Lukašenko je tu samo dodatni teret da se javno diskreditira stanje u zemlji. Ova opozicija koju predstavlja izvjesna Tihanovska doista miriše na već viđeni obrazac Juan Guaido iz Vencuele, međutim to belorusi moraju sami vidjeti i jasno dati podršku sadašnjoj vlasti ako su sigurni u nju. Ranim ponavljanjem izbora sa promatračima bi stvar izravnalo bez nasilja i bacilo drugo svijetlo na stvar, a rezultate nitko poslije ne bi mogao stavljati u pitanje bez da dobije negativne bodove od javnosti! Pametna vlast bi odustala od ega i prihvatila rizik novih izbora ako je sigurna u njih kao… Pročitaj više »

m.ivanisevic
Gost
m.ivanisevic
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

Ajmo reći da si u pravu i da on samo želi obraniti svoj položaj, ali zašto su onda u sve države koje su se riješile autokratskih vođa upale spomenute institucije koje se isto tako ponašaju diktatorski? Ako će Bjelorusiju (nakon Lukašenka) voditi ljudi koji neće dopustiti spomenutim institucijama da provode diktaturu onda sam i ja protiv “ludog diktatora”, ali na žalost to se do sada u niti jednoj državi koju je zapad oslobodio od “diktature” nije dogodilo. Tako da…
Evo recimo primjer tvornice traktora Belarus čiji radnici su se pobunili protiv upravljanja njihovom tvornicom. Jel ti stvarno misliš da će im Njemačka (ili ostali) dopustiti da budu konkurencija recimo Fendt-u? otvoriti će tržište EU njima? Ahahaha
Kakvo je stanje u Ukrajini? Ukrajinski predsjednici su se smjenjivali demokratski a i prije 2014 imali smo jad i bijedu (BDP dvostruko niži od Bjeloruskog, nepotizam, korupcija….)
Di je nestao Torpedo Rijeka? Sve što su mogli uništiti u RH su uništili, ostao jedino turizam.

wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
Gost
wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
6 mjeseci prije
Reply to  m.ivanisevic

M.Ivanišević, ovi koji su planetarnim aktima nametnuli uporabu papira zvanog dolar i jevrej mogu tu ponci šemu održavati jedino tako što uvlače nove aktere koje će tom šemom pljačkati. Tako su krah iz devedesetih preživjeli tako što su pljačkali dva desetljeća: Poljsku, Mađarsku, Češku, Hrvatsku, Sloveniju, Srbiju, BiH, Makedoniju, Rumuniju, Bugarsku, Rusiju, Slovačku, Litvaniju, Letoniju, Estoniju i na kraju Ukrajinu. To lakostama dođe ko svježa krv da se obnovi umirući organizma kao što im je tata rokfeler mjenjao srca i organe i krv adrenaiziranom dječijom krvlju. Sad im treba malo dopa to jest pljačke kroz pljačkanje Bjelorusije pošto su Rusiju opljačkali iznutra a ostatak iznjeli vani. U međuvremenu u tih četvrt stoljeća su zgotovili sredstva pogonjena binarnim kodom i sad sve ide svjetlosnom brzinom kako zapovjedi da umjetna i zemljani su njome pokoreni.

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije
Reply to  m.ivanisevic

Nakon pada berlinskog zida ni sam neznam koliko je nastalo tzv. nezavisnih država (samo bvših SSSR ‘stanova’ ima dosta) i sve su nastale da budu nezavisne. Tu se slažemo nadam se! Međutim, dali su sve one sposobne da i opstanu na tržištu ,jer su se sve mahom opredjelile za kapitalizam po ugledu na zapad i sada napuštaju svoje domove i hrle na taj zapad? Bojim se da mnoge nisu sposobne za samostalnost, jer su premale , nedostaje kvalitenih ljudi , loše ekonomske situacije itd. Što će se desiti sa njima ? Preći će u tzv. zonu utjecaja neke veće zemlje ili saveza i izgubiti dobar dio suverenosti, neke će uspijeti , baš kao u životu i ono što se nama dešava.Krivi potez , zanemarivanje , ljenost , nedostatak vizije i eto nas na dnu! Sami komentatori žive u takvim državama ‘slučajevima’ i ne želimo prihvatiti da nam ostaju samo pravila delegatskog izbornog sustava jer to je većina i htijela. Zapravo vi postavljate pitanje zašto u dijelovima ‘nove evrope’ demokracija ne funkcionira , i samim time jedna nova tema za diskusiju , ali možda je odgovor u prošlosti ispunjenoj nekim vidom diktature i ne snalaženjem u novoj situaciji. Zašto funkcionira u… Pročitaj više »

m.ivanisevic
Gost
m.ivanisevic
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

Da li država može opstati na tržištu. E u ovoj rečenici mi nešto gadno ne štima.

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije
Reply to  m.ivanisevic

Da svaka država ima svoj oib pod kojim se zadužuje i vrši transakcije .Sve to ima i vlada i podvladina tijela i županije itd.

bauštelac
Gost
bauštelac
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

zagi zato što su članice EEZ-a

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije
Reply to  bauštelac

Ja sam glasao protiv na referendumu, a gdje su drugi bili?

Lada
Gost
Lada
6 mjeseci prije
Reply to  m.ivanisevic

Moje zapažanje je kad vidim fotografije ili snimke nekog od Bjeloruskih gradova, kako je sve čisto i uredno, sve ceste su, kako vidim, nove , kako su zgrade lijepe sa novim fasadama i stolarijom, što nemaju mnogi gradovi, navodno prebogate EU! Ja sam ljetos, nakon 20 godina, prvi put posjetila Zagreb (koji je u EU već 7 godina), i jako se razočarala izgledom grada : otpale i otrcane fasade, raspala stolarija, mnoštvo lokala po centru grada zatvoreno i sa slojem debele prašine (što mi je dokaz da ne rade godinama), na tržnicama tek po koja kumica nešto malo prodaje; u dućanima sa robom su bile “rasprodaje”, ali sa takvim cijenama, da ne znam ko to i kupuje; hrana također na “evropskom” nivou, što se tiče cijena… Pretpostavljam da su drugi gradovi u još gorem stanju od ZG, a Hrvatska je u toj “prosperitetnoj” EU, a Bjelarus nije! Sinoć gledam na YouTube intervju sa jednim našim mladićem koji je rođen u Bjelorusiji, tamo je završio školu, i ima rodbinu i prijatelje, i on priča kako se živi u Bjelorusiji – plače radnika oko 800 evra, besplatno zdravstvo, besplatno školstvo, beskamatni krediti, svi imaju stambeno pitanje riješeno, dakle kuću ili stan u… Pročitaj više »

m.ivanisevic
Gost
m.ivanisevic
6 mjeseci prije
Reply to  m.ivanisevic

Nema veze u čijem je vlasništvu Fendt to je bio samo primjer. Kako je frau “odriješila kesu” kad je Opel propadao a svi znamo u čijem je vlasništvu bio.vama pro EU ljudima izgleda nije jasno da u EU nisu svi jefnaki, a nikako vam ne ide u glavu da nisu svi krenuli s iste startne pozicije. Zašto je frau smjela spasiti Opel, a Hrvatska je morala pitati smije li pomoći radnicima Uljanika? Također, DINU isto tako nije smjela spašavati. Niti jedna strateška tvornica ne smije se podupirati bez da EU odobri.

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
6 mjeseci prije
Reply to  Istrazuj

Covjek izasao pred narod i rekao: samo recite koje promjene zelite i napravicemo. Da znam Ruski otisao bih tamo zivit sa traktorom bolje nego s korona ludilom.

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije
Reply to  Pera Detlic

Ponovit ću sebe iz nekog prijašnjeg komentara, a to je: “što nije onda izašao ispred opozicije i dao takvu izjavu pa ih stjerao u kut”. Bojim se da su to samo frazetine upaničenog političara. Lik je ozbiljan kao i ekipa iz malnarove noćne more! Ruski nije problem kao što nije niti njemački većini naših emigranata. Bojim se jedino da možda nebi prošao njihove provjere.

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

Zigi Iskren i posten covjek prolazi sve provjere bez problema. Usporedjivat Njemacku i Bjelorusiju glede jezika nije isto. Zna se desiti da na gradilistima u Njemackoj ima vise “nasih” nego Njemaca. Da pored Eng i malo Talijanskog ucim jos i Ruski ne pada mi na pamet. Imam previse godina da bih sad krenuo ispocetka. Medjutim ono sto sam dobro naucio je prepoznati kad mi netko uvaljuje muda pod bubrege i manipulira. Isto tako sam naucio da vecina nas ima povrsnu sliku zbog manjka informacija i zato nikog ne osuđujem u prvom redu, ali ako nesto uspoređujemo i mijerimo onda metar mora imati sto centi jednako za sve.

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije
Reply to  Pera Detlic

Pera, jezici su bogatstvo svakog kojeg znaš plus za tebe , naročito uz zapadnoeuropske još jedan slavenski . Jedino ovo iskreni pošten prolazi sve provjere je relativno. Iskren – kako prema komu , pošten – kako za koga!

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

Zigi dobro si to primjetio. Mislim da u knjizi Sirakovoj pise nesto u stilu jao si onome tko za bijelo govori da je crno ( radi inverziju). To mozemo vidjeti kod “novo normalnog”. Medjutim pisano je bori se za istinu i Gospod ce se boriti zate. Sto se tice postenja 11. Bozija preporuka je tu jasna: Ne cini drugome sto ne zelis sebi. To su neke od mojih zvijezda vodilja tako da ne bih relativizirao istinu i postenje. Lp.

LZN
Gost
LZN
6 mjeseci prije
Reply to  Pera Detlic

Taj isti čovjek je zatvorio sve koji su rekli koje promjene žele, taj isti čovjek je rekao da svi koji izadju na proteste ili štrajk avtomatski gube posao i ne smiju se vratiti na svoja radna mjesta, taj isti čovjek svoj vlastiti narod upoređuje sa pacovima………..
Nauči ruski i sretan ti put. I ne zaboravi javit kako si.

wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
Gost
wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
6 mjeseci prije
Reply to  LZN

LZN-u odgovor: “m.ivanisevic
#469221

Evo da ti ja odgovorim Zigi, nemamo mi nikakvih sklonosti prema osobama sklonim diktaturama, već imamo sklonosti prema osobama (ili skupinama osoba) koje štite suverenitet vlastite zemlje. A zašto ti imaš skonosti prema institucijama koje provode diktaturu, recimo prema EU, MMF,WB, itd?”

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
6 mjeseci prije
Reply to  LZN

Promjene tipa “sjasi Kurta da uzjase Murta” garnirane s pustim predizbornim obecanjima i cekanjem da prodje mandat smo se nagledali barem u zadnjih cca 30 godina. Izbori i delegatski sistem je ziva pusiona i nikad pa ni tad nece dovest do opceg boljitka.

tihobl
Gost
tihobl
6 mjeseci prije
Reply to  Istrazuj

Istrazuj nekidan si mi postavio neka pitanja, ali vec sam bio krenuo na put. Pokusacu da ti odgovorim narednih dana. Pitao si o vagnerovcima. Prvo ta organizacija ne postoji, to je izmisljotina engleskih novinara, ponovljena dosta puta da je svi prihvataju kao istinu. Postoji nesto drugo – medjuvladina organizacija (RF i nekoliko Stanova) u koju salju obavjestajce i specijalce vojne i policijske. Primarno su osnovani za borbu protiv islamskog terorizma. O njima se jako malo pise, a najoopasnija su organizacija jer je sacinjavaju samo najuvjezbaniji oficiri (koliko znam nemaju obicnih vojnika u svojim redovima). Bez problema oblace razne uniforme i vojne i policijske (bili su u Siriji u uniformama ruske VP, ali i kao humanitarci). Drugo mjesto zauzimaju kozacke folklorne organizacije. Imaju dosta starijeg oruzja racunajuci i tenkove T-55. Mogao si vidjeti snimke kolona njihovih dobrovoljaca kad su isli u Donbas (od nekoliko stotina do nekoliko hiljada). Kozaci su djelomicno obnovili svoj status, ali vojska ih ne uzima zaozbiljno, smatraju ih folklonim udruzenjima koja se igraju zastarjelim oruzjem. Na trecem mjestu su ceceni sa svojih 10.000 specijalaca policije. Na cetvrtom mjestu je privatna vojska jednog ruskog oligarha koji ulase u Siriji. Uglavnom su u Alepu i dobro su naoruzani (otprilike… Pročitaj više »

Istrazujrecenica
Gost
Istrazujrecenica
6 mjeseci prije
Reply to  tihobl

@guest_469247
Hvala kolega na iscrpnom objasnjenju.
Ima donekle smisla, ali kao i sve sa ovim “tajnim vojskama” – poprilicno je toga tipa “rekla baba Mara…”
Ne znam da li si upratio na Sakerovom blogu – takodjer jedno detaljnije objanjenje:
http://thesaker.is/the-arrest-of-33-russians-in-minsk-turns-out-to-have-been-a-provocation-by-the-ukrainian-secret-services/

tihobl
Gost
tihobl
6 mjeseci prije

Nisam do sad vidio to na sakerovom blogu (odavno tamo ne idem). Informacije sam sakupljao iz komadica i sakupio sam vise od njega (recimo nigdje ne pominje umjesanost ekipe oko Navaljnoga u cijelu pricu i americkog otpravnika poslova ambasade koji je nadzirao cijelu operaciju). Meni je najzanimljivije u citavoj prici da dio KGB nije upoznat sa ovom operacijom u koju su umjesane i njihove kolege (sad cekam da vidim ko ce koga ocistiti). A sto se tice “rekla baba Mara…” mogao si primjetiti da se ovde ne istrcavam sa vijestima dok ih djelomicno ne potvrdi Peskov, Zaharova ili neko iz Kremlja. Evo da ti objasnim kako ja prikupljam informacije: direktor nekog ruskog instituta se pohvali novinarima da su napravili veliki proboj na superprovodljivosti na obicnim temperaturama. Dva dana kasnije direktor iz vojne industrije se pohvali da mogu krenuti u proizvodnju elektromagnetskih topova za vojsku. Par dana kasnije ruski akademik izjavi da njihovi topovi nece biti ogromne skalamerije kao americke koje ce ispaljivati projektile vec da ce ispalivati cestice. Zakljucak: rusi imaju EM topovena drugacijem principu od americkih koje su do sada testirali na niskim tempreaturama, a sad vec mogu krenuti sa serijskom proizvodnjom. Ali znajuci ruse jos nekoliko godina ce… Pročitaj više »

aidsvnaidvniawdviawnivawvawvaw
Gost
aidsvnaidvniawdviawnivawvawvaw
6 mjeseci prije
Reply to  tihobl

Holmogorov u Faktima je najbolje opisao što treba uraditi u Bjelorusiji.

Istrazuj
Gost
Istrazuj
6 mjeseci prije

Pa sta kaze Holmogorov?

aidsvnaidvniawdviawnivawvawvaw
Gost
aidsvnaidvniawdviawnivawvawvaw
6 mjeseci prije
Reply to  Istrazuj

“Holmogorov napisao politički manifest ruske Belorusije – poučno i za Srbe 20:58 16.08.2020. komentara Štampaj „NAGLAŠAVAJTE DA SZ BELORUSI – NAJRUSKIJI OD SVIH RUSA, A DA JE POLESJE – IZVOR SLOVENSTVA“ Aleksandar Lukašenko i Vladimir Putin u Vaalamskom muškom manastiru * Ako Lukašenko poklekne i započne „demokratski proces“ u ovoj ili onoj meri, brzo se treba samoorganizovati i jasno nastupati sa svojih pozicija * Belorusija je sastavni deo Rusije. Ruska Federacija nije Rusija, to je samo RF zajedno sa Belorusijom, Novorosijom i Malorusijom * Belorusi su Rusi i po poreklu i po jeziku. NJihov zadatak je sada da povrate svoju zemlju – Rusiju, da postignu potpunu i časnu integraciju kroz Saveznu državu sa RF, ili, još bolje, kroz punopravni sporazum o ponovnom ujedinjenju * Ako beloruski nacionalisti pokušaju sa diktatorskim modelom, bez zazora tražite intervenciju Rusije. Delovi ruskog naroda nemaju nikakva odvojena „unutrašnja pitanja“ * Formirajte svoje organizacije i vodite propagandu u ovom duhu ____________________________________________________________________ Autor: Jegor HOLMOGOROV RUSKI nacionalizam uvek gubi jer se uvek mora boriti sa rukama vezanim na leđima, sa okovima na nogama i sa krpom u ustima. Beloruski nacionalizam, koji je raskarikavao Lukašenko, sada ga jede sa mljackanjem, a pritom nema nikoga da mu oponira. Demonstranti… Pročitaj više »

Istrazuj
Gost
Istrazuj
6 mjeseci prije

subaru,
Slazem se sa ovim pogledom na Nato i tzv “Zapad”… Takodjer mi izgleda logicno da (ako Belorusi zele) naprave ujedinjenje sa Rusijom. Sta vise, pa i da nas su prakticno ujedinjeni i vojno i ekonomski. Ne vidim bas sta bi jos povoljnijeg donijelo totalno brisanje Belorusije za same Beloruse?…
Mozda neku (neodredjenu) ekonomsku sigurnost (?) ali ocito i – Bil Gatesov “lock-down”? (Na stranu da je Batko sam (suludo) dozvolio da mu Bil Gates vrslja po Centrelnoj Banci, uz kojekakve NGO po cijeloj Belorusiji)…
Sve OK…
Medjutim, i ovde mi fali uloga politickog zidovstva?
Sta kazu kamatari tzv “bankari” o svemu? Gdje je pozicija Habada tj milijardi koje stoje iza Habada?
Kakvi su njihovi planovi i za Rusiju i za Belorusiju?

Alex
Gost
Alex
6 mjeseci prije

Dno dna…maloumni imbecil koji ne da vlast i ide oružjem na vlastiti, nenaoružani barod. Srednji vijek još uvijek traje u Bjelorusiji. Samo su se malo modernizirali.

Žilevski
Gost
Žilevski
6 mjeseci prije
Reply to  Alex

Tamo narod živi kao bubreg u loju , besplatno zdravstvo , jeftino gorivo i energenti , domaća hrana , jaka tvornička proizvodnja ali kako kaže Zapata jer nije uzeo novac za zatvaranje naroda žele ga smijeniti ali tako da ga smijeni njegov narod . Vidim tu u Hr što nam je donijela demokracija , ne možeš više proći ulicom ili sjesti negdje na terasu kafića da ne vidiš penzionere kako kopaju po kontejnerima . Sramota , a to i njih čeka kad im uvale ovu pljačku pod krinkom slobode .

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije
Reply to  Žilevski

Žilevski, ni ja se sa puno toga ne slažem (stanje u hr), ali ne želim niti nekakve luđake sa ovlastima faraona, međutima kako to da te zemlje nisu imigrantska meka za europljane. Osim toga narod koji živi kao bubreg u loju ne izlazi na ulicu nigdje pa niti u Belarusiji, očito da stvari nisu onakve kakve nam se čini. Tuđmanu su izašle na trg tisuće ljudi (100000 po mnogim izvorima), a prije toga je imao radničke štrajkove i proteste po ulicama koje je sprečio policijom i mlatio ljude , a hrvati nisu ljudi koji rado demonstriraju, već je postojao dobar razlog.

Žilevski
Gost
Žilevski
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

Jesu i ja sam bio tamo za radio 101 , sloboda govora je bitna . Ali mi je bitnije da nema 300000 siromaha jer me njihova borba boli . I pomažem kad mogu i koliko mogu . Tuđman je bio kakav je bio ali do njegovog micanja ržava unatoč ratu nije bila dužna ni trećinu današnjeg duga . Dakle konformizam , krediti , novi automobili su bitniji od sveg ostalog . Meni ne , nemam kredita , trošim koliko imam u đepu , nemam dozvoljenih minusa (za ovo su me uvijek kad sam mijenjao banku gledali kao luđaka kad nisam htio dozvoljeni minus ), kreditnih kartica etc. Izračunao sam tada kad sam sve to završio da uzmu na ime naknada i kamata dvije mjesećne plaće . Eto sad kad nećemo imati turizma a ind. proizvodnja je uništena od čega ćemo živjeti ? A to spremaju i tamo . Nisam pametan toliko da bih mogao deklarirano reći da za manje otvaranje usta želim više autonomije ali i ovdje ispod površine ako puno pričaš o stvarima koje su opasne nećeš dugo .

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije
Reply to  Žilevski

Žilevski, ako si bio tamo(za radio 101) onda me čudi da ti nije poznato da je upravo tuki predao HNB ‘europi’ i vezao kunu za marku/euro i s time nismo više vlasnici monetarne politike. Zapravo sva sr..ja su stigla sa njim i zbog njega. Isto diktatorski orijentirana osoba veliko ega koja nas je predala predatorskom tržištu na milost i nemilost bez ikakve prave tranzicije(lopove iz emigracije ne računam).Uzeo tvornice radnicima i predao (doslovno) svojim povjerljivim ljudima te trasirao put u propast bez rezervnog padobrana. Ne treba više trošiti riječi na štetoćinu , ali poanta je da takvi likovi su garancija neuspjeha prije ili poslije, samo je pitanje vremena!

Žilevski
Gost
Žilevski
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

“Vidim tu u Hr što nam je donijela demokracija , ne možeš više proći ulicom ili sjesti negdje na terasu kafića da ne vidiš penzionere kako kopaju po kontejnerima . Sramota , a to i njih čeka kad im uvale ovu pljačku pod krinkom slobode .”
Kad već selektivno čitaš , evo što sam napisao u prethodnom komentaru , i to se je sve desilo što si naveo ali nije zaduživao državu . A onda su Račan i Linić i to nadoknadili . Ma na koncu nabijem ih sve .

Zadranin
Gost
Zadranin
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

Zigi

“Osim toga narod koji živi kao bubreg u loju ne izlazi na ulicu nigdje pa niti u Belarusiji, očito da stvari nisu onakve kakve nam se čini.”

Za Francuze kažu da žive ko bubreg u loju (ono, Zapadna Europa..). Oni su na ulicama već koliko..?

Što misliš da li su i Libijci živjeli ko bubreg u loju pod Gadafijem?

A kako im je sad, nakon što su ih zapadnokenjci “oslobodili” od “diktatora Gadfija”?

Čim netko smeta zapadnokenjcima, znači da radi protiv interesa tih istih zapadnokenjaca.

A zapadnokenjcima nije u interesu dobrobit tih naroda, čiji im vođe/diktatori/predsjednici smetaju.

Zapamti to.

P***!

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije
Reply to  Zadranin

Nećaka mi živi u Francuskoj i ne živi kao bubreg u loju , ali joj je doista bolje nego u Hrvatskoj! Francuzi su jedna od glasnijih nacija u obrani prava i gotovo imaju tradiciju prosvjeda. Oni ne šute i trpe. Za njih se ne brinem. Libija i Belorusija ne spadaju u isti civilizacijski krug i običaje i nebi ih uspoređivao.Osim toga budite svijesni da ste i vi dio tih zapadnokenjaca koji rade sranja po svijetu , pogledajte u vlasti za koje ste vjerojatno glasali. Uvukli su vas u sve asocijacije po kojima pljujete ( sa pravom) , a imali ste mogućnost da to spriječite ! Znam , nemate za koga glasati svi su kreteni.

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
6 mjeseci prije
Reply to  Zadranin

Kao covjek nitko nije savrsen medjutim Gadafi je napravio dva velika grijeha. Prvo krenuo je s vodovodom prema Tripoliju s namjerom da ozeleni pustinju. Mozda bi mu to nekako i proslo međutim posla ga je pucat ideja da napravi arapsku banku pandan MMF-u i koja bi, naravno, pozajmljivala novac bez kamate. I desio mu se narod bez da je uvozio jogurt.

m.ivanisevic
Gost
m.ivanisevic
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

Zigi, nisu izašle Tuđmanu nego u podršku radiju 101. Koliko su ga trebali podržati najbolje je vidljivo iz daljne sudbine 101-inice. Da ne pišem o onoj koja bi u to vrijeme izgorila za 101-inicu na Trgu Bana Jelačića kao Giordano Bruno, a prva je pobjegla kad je nestalo love

LZN
Gost
LZN
6 mjeseci prije
Reply to  Žilevski

“Tamo narod živi kao bubreg u loju , besplatno zdravstvo , jeftino gorivo i energenti , domaća hrana , jaka tvornička proizvodnja” BDP po stanovniku 5.660 € Prosječna plata 306€ Tko može sa 300 eurona uz europske cijene da preživi mjesec kao bubreg u loju skidam mu kapu…. Primjerice radi: Slovenska prosječna plača 1200€ litra benzina 1€. Litar benina u Bjelorusiji 0.80€ a prosječna plata 300€. Ima i dobrih stvari, mala nezaposlenost, malo kriminala………..ali su zato policija, vojska i svi mediji u rukama diktatora a svi politički protivnici u zatvorima. Problem diktatra je sto je zaglavio i nema pojma kako napred, sjedio bi na dvije stolice a uz to je počeo režat na Putina i iznuđivat povlastice koje mu ne pripadaju. Uz to je javna tajna, da svog sina priprema za svog naslijednika. Po svojoj krivici se sad našao izmedju čekiča i nakovnja. Ali je još veči problem što nema neke alernative (sve je po zatvorima) pa tako u danoj situaciji diktator ispada manje zlo trenutno. Mogao je biti bar malo manje pohlepan pa rezultate izbora lažirati u granicama normale……..recimo 50/30….ali to je absolutnom gospodaru života i smrti premalo za njegov ego pa je tako sredio na 80/10 što je… Pročitaj više »

Žilevski
Gost
Žilevski
6 mjeseci prije
Reply to  LZN

Odmah si se diskreditirao sa cijenom benzina . Tamo je 0.60E a ako je u slo litra 1E evo me odmah , ne živim daleko , no ipak je ta litra u Sloveniji 1,189 što je gotovo duplo skuplje . A cijene u dućanima su i više nego dvostruko jeftinije . I ne plačaš zdravstvo . Pa stavi te sve stavri u jednadžbu i vidjet ćeš da nije neka razlika Slo i Belarus a tamo još uvijek nisu robovi kredita niti je zamlja zadužena kao Grčka .Plin za kućanstva je btw 0,004 USD po litri pa ti vidi . Grijanje besplatno skoro a u Slo 0,221 USD . GDP je 6678.50 u Bjelorusiji i složit ću se da nije velik ali ne možeš baš Slo tu uzeti za usporedbu jer je stanovništvom i površinom puno manja zemlja pa tako i statistički gledano ako u maloj zemlji imaš dosta bogatih ne možeš vidjeti koliko je u biti siromašnih jer im ovi prvi poprave prosjek .

wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
Gost
wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
6 mjeseci prije
Reply to  Žilevski

Batko nije diktator, tu mantru šalji braći na šesterokrakom zapadu.

bacibombugonibandu
Gost
bacibombugonibandu
6 mjeseci prije

Batko je domaćin čovjek u svojoj kući.Dobrog domaćina treba cijenit.

LZN
Gost
LZN
6 mjeseci prije
Reply to  Žilevski

Dolazi i tankaj koliko te volja, gorivo je več mjesecima točno 1€ po litri za 95 i dizel. Ako živiš u blizini a to ne znaš, kako onda znaš za Bjelorusiju koja nije u blizini. A i javno zdravstvo i školovanje je državno…………zasad još. U bjelorusiji je gorivo 5KN po litri.
Ne nasjedaj bajkama kako u bjelorusiji teče med i mlijeko………nije istina. Uređena jeste, ali sa bodlikavom žicom, senzorima i dugim cijevima na granici, absolutnom kontrolom interneta i slično. Ako te policija nađe da si malo previše cugnuo ideš u aps i obavezno lječenje i avtomatski dobijaš zabranu rada u bilokojoj državnoj firmi. Pa ko voli neka izvoli….

Žilevski
Gost
Žilevski
6 mjeseci prije
Reply to  LZN

U pravu si , sad sam pogledao , 1,189 je u dolarima , isprika .

pera lozac
Gost
pera lozac
6 mjeseci prije
Reply to  Žilevski

Zile, u Sloveniji je stvarno 1 euro i benzin i nafta ali suplja prica o prosecnoj plati od 1200 je isto tako stvarno suplja, izracunavanje prosecne plate na osnovu BDP-a je obicna glupost, pa i za Hrvatsku kazu da je prosek oko 800 ali eto nazalost slavonci, baranjci licani to neznaju pa rade za 500 a neretko i manje.
LZN je zaboravio da napomene da su stanovi skupi ko djavo, 40 kvadrata u Kopru te kosta kao 80 u Trstu ima toga jos al neda mi se pisat.

Zadranin
Gost
Zadranin
6 mjeseci prije
Reply to  LZN

LZN

“BDP po stanovniku 5.660 €
Prosječna plata 306€
Tko može sa 300 eurona uz europske cijene da preživi mjesec kao bubreg u loju skidam mu kapu….
Primjerice radi:
Slovenska prosječna plača 1200€ litra benzina 1€. Litar benina u Bjelorusiji 0.80€ a prosječna plata 300€.”

Hmm.. troškovi života u Sloveniji su i tri-četiri puta skuplji nego u Bjelorusiji. Cijene nekretnina duplo skuplje, računi struje+vode+plina su četiri – pet puta skuplji u Sloveniji.

Pitam se, zašto si ih usporedio sa Slovenijom?

A što ih nisi usporedio sa još jednom zemljom, zemljom koju su zapadnokenjci također oslobodili od “diktatora”: Ukrajinom?

Što misliš, je li život u Ukrajini bolji sad kad su im zapadnokenjci “najbliži prijatelji”.. ili dok su im Rusi bili najbliži prijatelji?

Aj reci iskreno, i primijeni slično na Bjelorusiju.

P***!

wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
Gost
wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
6 mjeseci prije
Reply to  Zadranin

Zadranine, nemoj tako, razotkivaš LZN-ov spin, nije u redu………….

LZN
Gost
LZN
6 mjeseci prije
Reply to  Zadranin

Pitam se, zašto si ih usporedio sa Slovenijom? Iz prostog razloga, zato što oboje znam iz prve ruke pa mogu nekom u lice reči da laže da je litra goriva 1,189 kad ja znam da je več gotovo 3 mjeseca cijena 1€ za litar i pre nekoliko dana sam tankao po toj cijeni. Eto zato i samo zato! Ne možeš mi laprdat kako se cijedi med i mljeko, energenti gotovo besplatni a u istinu plata 300€ . jesu skoro pa besplatni ali za Lukašenka koji energente dobiva od Putina za siču ali za narod je gorivo papreno skupo. I ako neko laže več kod litre goriva šta li tek laže o ostalom. Zar ste zaboravili o tome odakle Lukašenku energenti i po kojoj cijeni jih dobiva od Putina i zašto je to tako. Zar ste zaboravili kako je Lukašenko nedugo nazad počeo da grize ruku koja ga hrani? Zar ste zaboravili kako je Lukašenko ucjenjivao Putina jer zna, da mu je potreban na granici sa zapadom? Kako SADisti trebaju Ukrajinu za topovsko meso tako i Putin treba Bjelorusiju i zato če se boriti do posljednjeg ukrajinca ili bjelorusa. A šta ako je sve namešteno od vrhunskog šahiste Putina koji igra… Pročitaj više »

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
6 mjeseci prije
Reply to  Zadranin

Sa 300 eurona mozes i u Hr prezivit, a cijene rastu svaki dan skoro i sve je skuplje nego u zapadnim zemljama.

wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
Gost
wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
6 mjeseci prije
Reply to  Žilevski

“Vidim tu u Hr što nam je donijela demokracija , ne možeš više proći ulicom ili sjesti negdje na terasu kafića da ne vidiš penzionere kako kopaju po kontejnerima . Sramota , a to i njih čeka kad im uvale ovu pljačku pod krinkom slobode.”

wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
Gost
wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
6 mjeseci prije

Ovo vidim gore je od Žilevskog.

Žilevski
Gost
Žilevski
6 mjeseci prije
Reply to  Žilevski

S tobom mi se ne da trošiti vrijeme na polemiku .

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
6 mjeseci prije
Reply to  Alex

Osobno mi nije nešto napeto što se u Bjelorusiji događa i neda mi se navijat ni za ni potiv Lukašenka premda mi je jasno kako bi Bjelorusija kao država i Bjelorusi kao narod odlaskom Lukašenka deteriorirati u svakom pogledu.
Da li ti misliš kako odlaskom Lukašenka i dolaskom “demokracije” to nebi bilo tako?

Žilevski
Gost
Žilevski
6 mjeseci prije
Reply to  Spacevoodoo

Nisam najbolje shvatio pitanje na kraju komentara , Bjelorusi će sigurno izgubiti puno a dobiti malo dolaskom demokracije (namjerno ne pišem zapada jer i Rusija je privatizirana ali potiho pa ga i Putin želi smijeniti ali postaviti nekog njemu bliskog) , kakvu privilegiju imaju samo za vrijeme ove prevare , nisu prisiljeni nositi brnjice , nemaju organizirano širenje straha i panike . Ali imaju ljude koji žele primiti novac od raznoraznih fondacija u vlasništvu Sorosa , Rotschilda , Rockafelera , Morgana i inih pa nije problem dizati bunu . Nisam čuo da je u Bjelorusiji bilo ikakvih represija prema stanovništvu i prije svega ovoga . Smjetili su Lukašenku na najjače jer nije uzeo novac i podjarmio narod . Dakle ovo ja mislim bez obzira na ostanak ili odlazak Lukašenka . A demokracija će im donijeti isto što i svima nama , rat , pljačku resursa i privatizaciju a sve u korist ranije navedenih . Salute Voodoo

Uno
Gost
Uno
6 mjeseci prije
Reply to  Žilevski

Žilevski, vrlo dobro i ukratko rečeno sve bitno! Salute!

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
6 mjeseci prije
Reply to  Spacevoodoo

Kao sto sad u Libiji bolje zive nakon izvoza demokracije.

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
6 mjeseci prije
Reply to  Alex

Pored svih socijalnih experimenata mogli bi i mi napravit jedan. Cisto da provjerimo demokraciju i da li bi bio isti scenarij. Zamislite referendum kojim dajemo otkaz kompletnoj vladajucoj strukturi i prelazimo na direktnu demokraciju gdje narod pravlja i donosi zakone. Zamislite da referendum prodje i da ljepo zamolite gospodu da napuste pozicije kao suvisni. Sto mislite da bi se desilo u nasim demokratskim drzavama?

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
6 mjeseci prije
Reply to  Alex

Da je protiv njega izaslo 50% stanovnistva ne bih rijec rekao. Ovako meni to izgleda kao tipicni ” izvoz demokracije” scenarij vec vidjen mnogo puta. Ako bas hoce rusit nek pokrenu referendum, pa ako se ne moze uspostavit volja iskazana referendumom onda se moze ici drugim metodama.

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije
Reply to  Pera Detlic

50% nerealno kao 80 % dobivenih glasova , bojim se da referendumi bilo kojim pitanjem vlasti (Lukašenku) nebi dozvolile! Dovoljno bi bilo da su bili stranački promatrači na izborima(problem je u tome što ljudi možda nisu htjeli biti promatrači u strahu za egzistenciju)

Petar
Gost
Petar
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

Bili su posmatrači! Rusi! Ostali su takođe bili pozvani, ovi “evropski”, međutim oni su odbili da dođu!

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
6 mjeseci prije
Reply to  Alex

Aleks ako ste gledali delozacije u Hr onda ste itekako mogli vidit specijalce sa punom spremom i dugim cijevima kontra golorukog naroda. Iza su bili dzipovi opremljeni microwave antenicama ( za svaki slucaj). Barem se meni tako ucinilo glede tih vozila. Ista stvar u drugim drzavama. Zasto bi za Lukicu vrijedili drugi kriteriji?

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije
Reply to  Pera Detlic

Zakon o deložacijama je pred izglasavanjem , a stranka koja se za to zalagala nije ušla u sabor , očito birači imaju drugo mišljenje o tome. Nisam za istjerivanje ljudi , ali svaki slučaj je za sebe i ne može se generalizirati. Pretpostavimo da imaš dužnika koji te zavlači i pravi magarcem (takvih ima koliko očeš) pa mi daj odgovor.

Smogovac
Gost
Smogovac
6 mjeseci prije

Kokosenko je puko ko kokica,koliko covjek mora nisko pasti da kao predsjednik jedne drzave u pancirki i sa automatskom puskom nadlijece helikopterom iznad svojih gradjana koji ne zele da im drzavu vodi diktator i psihopata.

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
6 mjeseci prije
Reply to  Smogovac

Obicno oni koji ne padaju nisko uskoce u neki bunker duboko pod zemljom i sa udaljene i sigurne distance izdaju zapovijedi. Cim se naruse stereotipi problem.

Suze Roni
Gost
Suze Roni
6 mjeseci prije

Treba kao u Ukrajini, postaviti Židova Kazara na mjesto predsjednika, a tu objavu Belorusima treba priopciti USA drzavni tajnik Mike Pompeo, kao sto je napravila drzavna tajnica Victoria Nuland u Ukrajini.Prije toga posao moraju odraditi Sorosevi bojovnici.

Nebojsa
Gost
Nebojsa
6 mjeseci prije

Niko da nam kaže kakve su ono bijelo crvene zastave,šta one simbolizuju.

LZN
Gost
LZN
6 mjeseci prije
Reply to  Nebojsa

Radi se o svojevrsnoj alternativnoj bjeloruskoj zastavi koja je kroz povijest bila i u službenoj upotrebi, posljednji put u prvoj polovici devedesetih godina prošlog stoljeća, prije nego što je na referendumu održanom nakon dolaska Lukašenka na vlast odbačena u korist sadašnje službene zastave. Međutim, oporba je i dalje koristi, kao što ju je koristila i tijekom 20. stoljeća. Suvremena Republika Bjelarus, kako se službeno zove Bjelorusija, nalazi se na području koje je u srednjem vijeku zauzimalo Litavsko Veliko Vojvodstvo, koje je u 15. stoljeću ušlo u personalnu uniju s Poljskim Kraljevstvom u tzv. Poljsko-Litavsku Uniju 1569. godine. Iz heraldičkih simbola te Unije – poljskog bijelog orla i litavskog bijelog konjanika na crvenom – slijede nacionalne boje i Poljske (bijelo-crvena) i Litve (crveno-bijelo-crvena), a kada je na ostatcima raspadajućeg Ruskog Carstva 1918. stvorena kratkotrajna Bjeloruska Narodna Republika, za svoj je grb izabrala konjanika sličnog litavskom grbu, koji za razliku od litavskog plavog nosi bijeli štit s križem, te zastavu istih boja, ali promijenjenog rasporeda – bijelo-crveno-bijelo. Nakon proglašenja Socijalističke Sovjetske Republike Bjelorusije 1919. godine, bijelo-crveno-bijela zastava ostala je u uporabi kod dijaspore na Zapadu, pa i u sklopu Poljske kojoj je bio pridodan veći dio bivše zapadne Bjelorusije. Bjeloruska SSR koristi… Pročitaj više »

Nebojsa
Gost
Nebojsa
6 mjeseci prije
Reply to  LZN

Hvala na iscrpno objašnjenju!!!

Istrazujrecenica
Gost
Istrazujrecenica
6 mjeseci prije
Reply to  LZN

@guest_469092
Kolega, hvala na detaljnom objasnjenju.
Medjutim iz njega se takodjer vidi sljedece…
Naime, recenica:
“…. te je usvojila svoju povijesnu bijelo-crveno-bijelu zastavu 9. rujna 1991. godine…”
… nikako ne stoji!
Rijec “svoja” – jasno nije tacna!
Ta bijelo-crveno-bijela zastava nikad nije bila Bjeloruska!
Uvijek je bila nametnuta sa strane – a to je klasika u svakoj od ovih cionistickih tzv “obojenih revolucija”.

LZN
Gost
LZN
6 mjeseci prije

Hja……………..koja je prava Hrvatska zastava? Ona sa bijelim prvim poljem ili ona sa prvim crvenim bijelim poljem?
Kako za koga…….

m.ivanisevic
Gost
m.ivanisevic
6 mjeseci prije
Reply to  LZN

Nisam znao da Hrvatska zastava počinje bijelim poljem. Možda grb počinje, ali zastava teško. Ako malo dublje uroniš u povijest vidjet ćeš da je sasvim svjejedno s kojim poljem počinje grb jer su oba ispravna (tijekom povijesti mijenjao se raspored), ali ako aludiraš na ustaše onda bi trebao znati da je ustaška zastava imala slovo “U” unutar iste. Također, trebao bi znati da je službena zastava do donošenja zakona o grbu i zastavi RH imala grb koji s prvim bijelim poljem.

LZN
Gost
LZN
6 mjeseci prije
Reply to  m.ivanisevic

Ne, nisam aludirao na ustaše, daleko bilo…………samo na dilemu koja je zastava prava (odnosno grb na zastavi).
Kao što znamo, istoriju pišu pobjednci pa tako često dođe do dileme šta je šta, ko je pravi a ko nije, ko smo mi a ko vi, ko su naši a koji nisu, što je moje, naše ili vaše. Svaki put kad dođu novi tvrede da su on pravi a oni stari nepravi pa počinje pisanje nove istorije, novije i još starije……….tako da su takve stvari diskutabilne bez obzira bile one službene ili ne.
Nadam se da se razumijemo na šta mislim.

Lucija
Gost
Lucija
6 mjeseci prije
Reply to  m.ivanisevic

Zapravo nije bijela nego – srebrna.
Najstarije oznake/ zastave Slavena su uvijek kombinacija crvene i srebrene, ali ova zadnja zbog jednostavnosti postaje bijela, rjeđe siva

sedban
Gost
sedban
6 mjeseci prije

Evo uskoro pro-zapadni u Bjelorusiju s puno oruzja iz Poljske, iz Litvanije, iz Ukrajine…jesteli culi za AZOV.
Azov-ci ulaze u Bjelorusiju i donose puno demokraciju.

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije
Reply to  sedban

Predpostavljam da uz belorusku vojsku na granicama i jakom obaviještajnom službom će im biti lako ući , može koja informacija iz prve ruke ?

sedban
Gost
sedban
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

Nemam iz prve ruke, ovo mi je javio preko FB dalekovidni Milance iz Ceske.
Po mom misljenju lako bi moglo krenuti tim tokom.
Poljska je isto sto je Turska, zeli se siriti.

tuf
Gost
tuf
6 mjeseci prije

Uh kako bi Ameru dobrodošla Bjelorusija za postavljanje raketnih sustava na granici s Rusijom, a EU za izvoz proizvoda i korištenje resursa.
Ništa čudno da se EU, kao i u slučaju Ukrajine, već dala u milijunski trošak “potpore” nevladinim udrugama, a Ameri ugostili bjeloruskog ženskog Guaido-a koja želi na sebe preuzeti teški teret bjeloruske ‘tranzicije’ u bolje sutra.

Zadranin
Gost
Zadranin
6 mjeseci prije
Reply to  tuf

Musa *ovno Kusa

Aj ne kenjaj svoju “rusofobiju”.

Nije Rusija ta koja je izvršila agresiju na Ukrajinu (dok je ista još bila “suverena zemlja”..) već zapadnokenjci.

Ili se ne sjećaš kolačića V.Nuland i drugih europskih predstavnika na terenu?

Zamisli rusku/kinesku delegaciju da dijeli “kolačiće/sendviče/potporu” antivladinim prosvjednicima u, recimo Francuskoj.. i ti prosvjednici zbace vladu.

Što bi zapadokenjistan rekao?

Okladio bi se da bi bilo: Rusija i Kina zbacile legitimnu vlast u Francuskoj!

P***!

Lucija
Gost
Lucija
6 mjeseci prije
Reply to  tuf

Musa

😃😃NE MOGU.
RaketLe su im daleko prespore. One iz silosa i tzv ‘minutmeni’ – nula. Zato i prilaze bliže.
Rusi su demonstrirali što umaju 2013. 😊
Jedino na što trebaju paziti su podmornička oružja i ono što imaju ameri u Rumunjskoj, a to bi sateliti vidjeli pripreme…
Jedna podmornica s Bulavama (a i njih sada zamjenjuju), dovoljna je za cijele usa.
Krstarica Nahimov (klasa kao i Petar veliki), kad bude gotova, a cca 2 godine, bit će dovoljna za cijelu Nato flotu; – prema američkim izvorima.

Stara kuka
Gost
Stara kuka
6 mjeseci prije

“Čini se da Lukašenko – koji je na vlasti 26 godina – oponaša Salvadora Allendea, bivšeg čileanskog predsjednika svrgnutog u državnom udaru koji je podržala CIA 1973. godine.”

Molim da nikako ne uspoređujete mrskog diktatora Lukašenka koji ne brine u zdravlju svog naroda sa herojem i ikonom zapadnih i “regionskih” marksista-lenjinista rahmetli Salvadorom Allendeom. Kako se može usporediti drug Salvador za kojim i danas svaki salonski leftard koji drži do sebe roni suze kad ga se prisjeti sa zlikovcem koji uporno odbija u svoju zemlju uvesti korona demokraciju, podržati i sponzorirati vesele lgbt fešte i pustiti stručnjacima Goldman Sachsa da mu osmisle i provedu reforme gospodarstva i financija.

Ako drug Salvador i jeste okolo mahao puškom, sebi je mahao. I sebe je ubio, nikog drugog. A ima li vaš diktator Lukašenko namjeru sam sebe upucati kao drug Salvador? Naravno da nema. Previše je sebičan kao i svi diktatori.

Jediina sličnost i poveznica između njih su tri slova – CIA.

Lucija
Gost
Lucija
6 mjeseci prije
Reply to  Stara kuka

Kuka

“sam sebe upucati kao drug Salvador”
??
Ubili su mu i kćer, nekoliko godina poslije.
Čini mi se ‘škorpionom’.

To je jedna od najpoznatijih i najproučavanijih CIA operacija. Kojom su maknuli DEMOKRATSKI izabranu vlast.
Uz pomoć svoje rudarske kompanije, točnije Mnc, ITT.

Stara kuka
Gost
Stara kuka
6 mjeseci prije
Reply to  Lucija

Luce
Baš silno želiš ispasti pametna ali bez puno sreće. Pa bar ti koja toliko voliš kopipejstati s wikipedije si mogla ovo naći:
https://en.wikipedia.org/wiki/Death_of_Salvador_Allende
“On September 11, 1973, Salvador Allende, President of Chile, died of self-inflicted gunshot wounds during a coup d’état led by Augusto Pinochet, Commander-in-Chief of the Chilean Army. After decades of suspicions that Allende might have been assassinated by the Chilean Armed Forces, a Chilean court in 2011 authorized the exhumation and autopsy of Allende’s remains. A team of international experts examined the remains and concluded that Allende had shot himself with an AK-47 assault rifle”
Ili ovo:
https://www.nytimes.com/2011/07/20/world/americas/20allende.html
“Allende’s Death Was a Suicide, an Autopsy Concludes”
https://www.bbc.com/news/world-latin-america-19567445

A što se tiče kćeri vjerojatno misliš na Beatriz (jer je druga kćer Isabekl još živa i bavi se politikom). Beatriz, sunce tatino marksističko – socijalistička političarka i “revolucionarka” se 1977. sama ubila u Castrovoj u Havani.
https://www.nytimes.com/1977/10/13/archives/a-daughter-of-allende-is-a-suicide-in-havana.html

Luce, sjedi jedan.

Stara kuka
Gost
Stara kuka
6 mjeseci prije
Reply to  Stara kuka

A minusi su ovdje zašto? Za davanje točne informacije koja se nekim trolčićima ne sviđa?

Hamer
Gost
Hamer
6 mjeseci prije

Čovjek bi tukao i ubijao svoj narod to jedino može samo luđak

wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
Gost
wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
6 mjeseci prije
Reply to  Hamer

Znači kad te tuće vlastita policija da te istjera iz stana kojeg je ukrala banka za koju policija radi to je ok onda, na to se ne buniš. Ovdje čovjek brani narod da mu to policija ne radi jer narod je stoka sitnog zuba bez pameti.

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije

Definitivno nije neki doživljaj napuštati nekretninu, ali dugovi se ovako ili onako moraju podmirivati. Isto tako je i u belorusiji samo osim duga , razlog može biti i zamjeranje vlasti , a tamo vlast puno toga gleda!

wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
Gost
wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

Hoće li svoje “dugove” u rijekama krvi kroz ratove platiti isti tiskari dugova koji ih i insceniraše? Samo pitam. Koji dugovi, dugovi od valute iz ničega koju su nametnuli da putem nje ukradu cijeli planet, o čemu ti čašpri?

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije

Ja se to isto pitam i za tebe , jer očito forsiraš zlatni standard i misliš da bi išta bilo drugačije naročito tamo gdje ti živiš?
Kad bi se radilo o zlatu onda bi ti došli pod prozor kopati ako treba , još jedna utopija kako bi sve bilo drugačije , je sigurno!

m.ivanisevic
Gost
m.ivanisevic
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

Bolje i zlatni standard nego bezvrijedni papir. Nemoj da ti sad moram objašnjavati kako ti financiraš prebogate Amere koji kontroliraju tiskanje svjetske rezervne valute.

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije
Reply to  m.ivanisevic

Da , ne moraš mi pričati o tome jer postoji stari vic: Koji je najveći izvozni proizvod Amerike? Da, da , dolar! Oni financiraju sami sebe sa štamparijom i ne trebamo mistificirati tu temu . Zašto svijet ovisi o tom štampanom papiru je nešto drugo.

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

Objasni to kako je dugove moguće vratiti. Kako ću ja vratiti moj dug od nekretnine ako sam ja izgubio posao, a taj moj dug je kupio mirovinski fond koji tebi isplaćuje mirovinu kad i eventualno meni oduzeti stan u “credit freez” situaciji nemože postići ni 30% vrijednosti mojeg duga što također znači kako će i tebi mirovina biti znatno umanjena i ti sam trebaš paziti kako nebi bio ovršen zbog računa koje nećeš moći plaćati i koji mogu biti prodani utjerivačima dugova za 20% vrijednosti duga.

wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
Gost
wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
6 mjeseci prije
Reply to  Spacevoodoo

Ma badava crtati “pametnima” Spejs.

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije
Reply to  Spacevoodoo

Još jedna opširna tema dug i kako nastaje, međutim onako prizemno , pa zavisi kako je dug nastao i o kojem dugu govorima . Mnogi su(većina) zaglavili sa besmislenim kreditima na automobile i pizdarije jer se moraju pokazati susjedima , ili nebulozne cijene za kvadrat stana(ključ u ruke) jer robau nije za njih jer su pre fina gospoda.

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije
Reply to  Spacevoodoo

I ti vjeruješ da za te dubioze Lukašenko ima odgovor bez da mora štampati novac??????

Žilevski
Gost
Žilevski
6 mjeseci prije
Reply to  Spacevoodoo

Dug se fizički ne može vratiti jer kamate koje stavljaju na njega nikad nisu puštene u opticaj kroz FIAT te ih je nemoguće vratiti osim kroz krv , znoj ili djedovinu .

Zadranin
Gost
Zadranin
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

Zigi

Aj mi pokaži zemlju gdje te policija ne tuče ako se zamjeriš vlasti.

P***!

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije
Reply to  Zadranin

Zadranin , oprosti ali pitanje je u prazno , osim toga nisam nigdje napisao da te tuku , mada sigurno i to postoji. Van teme .

Lucija
Gost
Lucija
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

Zigi

U Bjelorusiji je socijalizam.
U socijalizmu se nitko nije izbacivao iz stanova, ni prije ni sad.
Niti obitelji “narodnih neprijatelja”. Zapravo ne trebaju navodnici.
SADA svi znaju da je to potpuno točan naziv.
I djeca su im se normalno školovala i završavala fakultete.
E, bilo je to POGREŠNO.
Tek sada vidim da Kinezi s onim bodovanjem uopće nisu u krivu.
Zašto djeca nekoga tko je pošteno radio cijeli život ne bi imala veća prava od djece nekog nitkova i lupeža? I to iz dva razloga:
– genetika,
– mentalitet: koja je već generacija onih iz “vlaka bez voznog reda” u Slavoniji? I? ☺

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije
Reply to  Lucija

Lucijal . dali bi ja sada trebao povjerovati u to? Nacrtali ste raj na zemlji a nitko nije bio niti vidio. Isto tako ne vjerujem da je u sjevernoj Koreji sve crno kako govore a isto nitko nije bio! Meni je pun kufer totalitarizama i slušanja o blagostanju ,a ond puf revolucija i razbijene glave i puni zatvori. Pa mi smo izgubili desetke godina života na oporavke od cirkusa kojeg su zakuhali slične glavonje da bi danas vodili slične razgovore. Povijest se stalno ponavlja.

m.ivanisevic
Gost
m.ivanisevic
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

Zigi, Bjelorusima je puno bolje sada nego što bi im bilo da na vlas dođu one dvije spodobe koje su pobjegle u Litvu. Zapamti dobro šta sam ti napisao.

m.ivanisevic
Gost
m.ivanisevic
6 mjeseci prije
Reply to  Zigi

Zigi, e sad dolazimo do onog pitanja zašto bi taj netko uopće trebao generirati dug i kome je i zašto taj isti dužan? Sad ćeš mi ti vjerojatno objasniti kako duga mora biti i kako alternative nema. E moj zigi molim te da mi ovdje postaviš nekakvu poveznicu ili nekakav primjer gdje je bilo tko u Bjelorusiji deložiran iz vlastitog stana zbog duga banci.

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije
Reply to  m.ivanisevic

Može onda i kontra pitanje , dokaži da nikoga nisu deložirali! Dug kao pojava je univerzalna , i pojavljuje se svugdje od razmjene dobara do danas, stvar je samo kako se to riješava. Niti jedan dug nije moguće bezbolno riješiti osim da intervenira država sa svojim štampanim novcima, ali evo opet idemo u široko i van teme! Lukašenko uskoro više neće moći štampati po svojoj volji jer je po nekim informacijama više nema punu kontrolu nad centralnom bankom Belorusije.

Smogovac
Gost
Smogovac
6 mjeseci prije

Statistika kazuje da se mladi balkanjerosi i mladi rusi mnogo kasnije osamostale i odsele od mame i tate,nego sto je to slucaj sa mladima trulog zapada.
Mozda je to jedan od simptoma bolesti i razlog zbog cega podrzavaju diktatore i boje se preuzeti odgovornost za svoje zivote,zivote svojih obitelji i u konacnici drzave.

Zadranin
Gost
Zadranin
6 mjeseci prije
Reply to  Smogovac

Smogovac

Ne kenjaj. Na trulom zapadu mladi žive sa starcima do 35-40 godina (u podrumu, ili na tavanu..) jer su im vlastite nekretnine preskupe.

Ja sam “Balkanac”, i prvi sam stan kupio sa 25, a drugi (veći..) sa 32 godine.

P***!

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije
Reply to  Zadranin

Da budem zločest, pa primetim da to u socijalizmu ne bi mogao , mada ja ni ti sada ne mogu . Bravo za tebe , obećana zemlja samo neznam od kuda ta gorčina u komentarima? U Zadru je jak HDZ jel da?

KISIK
Gost
KISIK
6 mjeseci prije
Reply to  Smogovac

Na zapadu obitelji,skoro pa ne postoje ,mentalitet pogubljenog krda i neizgrađene ličnosti…jadno.

Lucija
Gost
Lucija
6 mjeseci prije
Reply to  Smogovac

Smogovac

Nisu jedini.
Talijani i Španjolci isto. Bile statistike i u vezi s koronom.
Skandinavci i Nijemci se odseljavaju najranije.

Nego vi trolovi mijenjate temu.
Zar zbilja mislite da nakon 30 godina sr*anja nekome možete prodavati fore o tome da je netko – “diktator”.
Gadafi je imao Savjet plemena, gdje bi svi slali predstavnike. To se zove DIREKTNA DEMOKRACIJA.

Na Zapadu:
Možeš glasat za Peru ili Jozu.
Peru ili Jozu, naravno, predlažem, JA 😃

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije
Reply to  Lucija

Lucija , da bi se bilo trol trebalo bi pisati uvredljive tekstove, a ako je za vas to uvredljivo onda je to i vaš problem , a u koliko niste suvlasnik ovog portala suzdržite se od etiketiranja drugačijeg mišljenja ! Što se tiče Gadafija onda ste mogli uzeti i usporedbe sa drugim afričkim plemenima rasutim po ravnicama tog kontinenta i europe što bi imalo velikog smisla . Ako su vam “Pero i Jozo” na ku…ac, zašto bi vam Štef bio dobar za jakog predsjednika?????? Gdje je garancija, naročito ako mu date ovlast da ge ne možete opozvati.

ježurka
Gost
ježurka
6 mjeseci prije

Apsolutni kralj i točka

wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
Gost
wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
6 mjeseci prije

Nedaj se Luki, samo oštro bez obzira što bude.

Žilevski
Gost
Žilevski
6 mjeseci prije

Pa već i ako ga razvale neka ode u stilu a ne da ga razvlače kao Gadaffija po cesti . Bolje s puškom u ruci .

wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
Gost
wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
6 mjeseci prije
Reply to  Žilevski

Tako je, ja da sam na njegovom mjestu bi poginuo časno i pošteno braneći državu i narod od predatora i sa zapada i sa istoka i domačih izdajnika predvođenih zekskratenima. Da su mene uhvatili ko Gadafija izašao bih vani i zapucao po njima a ne da me maltretiraju kreteni, ko da se nije mogao naoružati i boriti bez obzira što će ga ubiti.

piždro
Gost
piždro
6 mjeseci prije
Reply to  Žilevski

..Ne brinite se. Komentar samo čeka validaciju zbog velikog broja provokatora koji ometaju naš rad. Brzo ćemo pogledati poruku i validirati je.

Tadmur Palmirovic
Gost
Tadmur Palmirovic
6 mjeseci prije

Vidi Subaru kakvu poruku Luki šalje lakostinim nosonjama sa kalašem.heheh….

wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
Gost
wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
6 mjeseci prije

Tadmure, pa da, “poruka” je nedvosmislena, šteta što ne uvede izvanredno stanje i ugasi internet, mobitele i telefoniju. Nebi bilo loše da napravi na granici neki spin tipa “incident u tonkinškom zaljevu” ili “poljavi napali švabe” da zakuha skroz. Mora biti ispred lakostinih podvala.

Lucija
Gost
Lucija
6 mjeseci prije

Jedino što treba kontrolirat su:
– računi. Neke zatvoriti i konfiscirati sredstva,
– ambasade i ngo- protjerati već iza prva dva dana protesta.
Sami su se deklarirali. Usa, eu +Ukrajinsku.
Zatvoriti granice.
Sve je to trebalo biti već napravljeno.
Uhapšene puštati uz otkupninu od 500€ ili $ 😊
Da im uzmeš zaradu.

wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
Gost
wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
6 mjeseci prije

Batko obaraj one heliće iz Litusranije što ti ulaze u zračni prostor, napravi dar mar na granici da Nosferatu mora doći u pomoć jer je kao nešto izjavio da će braniti Bjelorusiju, eto mu prilika da dokaže da ne laže lažovčina. A kad zatutunje ruski tenkovi ovi plačenici od strane onih koji tiskaju dolar i jevrej će se ohladiti isti čas.

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije

Stvarno ne vidim razloga zašto batko ne dijeluje ako mu strane letjelice vršljaju zemljom. Možda imaš odgovor, interesantna tema u svakom slučaju!

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
6 mjeseci prije

Za sad se vodi psihološko propagandni odnosno specijalni rat i prave informacije o helikopterima, Putinu i Lukašenku mi nemamo. Kako se Lukašenka u tom ratu napada propagandom tako se on propagandom i brani pa se oblači u ratnu uniformu i drži pušku u ruci. Ne vidim ništa čudno u tome, a hoće li specijalni rat prijeći u rat oružjem najmanje ovisi o Lukašenku i Bjelorusima i više ovisi o “demokratskom zapadu” i Putinu.

Zigi
Gost
Zigi
6 mjeseci prije
Reply to  Spacevoodoo

Čovjek je jasno napisao ‘helići iz Litusranije ulaze u zračni prostor’, pa , onda to rušiš ili presrećeš gdje je problem?
Da mora se voziti u svom heliću iznad prosvjednika pa nema vremena.

Lucija
Gost
Lucija
6 mjeseci prije

subaru

Zanimljivo razmišljanje za nekoga tko naziva Putina ‘Nosferatu’…?

Ili bi ti htio da nosferatuovi uđu u Bjelorusiju?
E, nema potrebe. Za sada sigurno.
Bjeloruska vojska je više nego dovoljna za ove jadove blizu granica.
Putin je potvrdio i usmeno predanost Rusije vojnom savezu Rusije i Bjelorusije, upozorivši eu.

Lokot
Gost
Lokot
6 mjeseci prije

Neki ljudi nakon nekoliko mandata misle da je država njihovo osobno vlasništvo. Vjerovatno već priprema sina da preuzme državu. Čitao sam hvalospjeve o Lukašenkovim uspjesima u vođenju države. Čitajući malo ekonomske pokazatelje o Bjelorusiji nisam baš siguran da je tamo med i mlijeko. Jedino što je pozitivno to je da nemaju veliki postotak nezaposlenih. Cijene u odnosu na plaće nisu baš toliko prihvatljive. Nešto je jeftinije ali ima dosta toga na razini cijena na zapadu, recimo u Srbiji. A kad ti radnici okreću leđa, a ti se šećeš s kalašnjikovim onda tu nešto ne valja.

wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
Gost
wernguwengwnegrnwergiuewrgterg
6 mjeseci prije
Reply to  Lokot

Rešse ko trčka.

Lucija
Gost
Lucija
6 mjeseci prije
Reply to  Lokot

Lokot

? Pa i neki sa 16% misle da je država njihovo osobno vlasništvo.
A u tih 16% ulaze i glasovi dijaspore i glasovi onih sa dvojnim državljanstvom i glasovi mrtvaca. Onog mostovca što je htio srediti popise birača – otprdili…
I to – ne samo zbog izbora. Nego i mogućeg lakog oporezivanja.

m.ivanisevic
Gost
m.ivanisevic
6 mjeseci prije
Reply to  Lokot

I mene kao i Luciju zanima kakva je razlika u činjenici da stranka misli da je država njezino vlasništvi i kada to misli jedna osoba?

Djuro
Gost
Djuro
6 mjeseci prije

Bože, dileje !

Mucke
Gost
Mucke
6 mjeseci prije

Dvije stvari bodu oci u ovom propagandistickom ratu protiv Bjelorusije , jedna je nevoljko