fbpx

Pogledajte kako lažu Austrijski mediji – koriste slike prosvjeda iz 1993. godine

Manipulacija medija

Ovako funkcionira manipulacija Austrijskih mainstream medija. Slike „mora svjetla“ iz 1993. trebala bi simulirati demonstraciju za cijepljenje koja se nikada nije dogodila

Austrijske novine OE24 pružaju nam izvrstan primjer sumnjivog, manipulativnog izvještavanja. U broju od 15. prosinca na 8. stranici, uz obveznu propagandu cijepljenja i anti-FPÖ agitaciju, nalazi se i posebna vrsta članka. Površnom čitatelju treba ostaviti lažan dojam da deseci tisuća ljudi sa svijećama u moru svjetla su vrlo čvrste i “solidarno” stoje iza režima Corone. Tek ako pažljivo pročitate saznat ćete da se parada prikazana na slici uopće nije ni održala.

Pogledajte kako lažu Austrijski mediji - koriste slike prosvjeda iz 1993. godine 1

Ovdje je korištena snimka iz 1993. godine kada je bilo more svjetla protiv tadašnjeg šefa FPÖ-a Jörga Haidera.

Evo dokaza:

Pogledajte kako lažu Austrijski mediji - koriste slike prosvjeda iz 1993. godine 2

Izvorni tekst od 09. 02. 2015. | Die Presse (pogrešno napisane u originalu): “Godine 1993. četvrt milijuna ljudi demonstriralo je protiv stranaca.“

Dakle, ovu sliku su iskoristili kako bi ljude uvjerili da se u Beču navodno održavaju veliki protu-prosvjedi koji su tobože u čast umrlima od korone i koji podržavaju korona-mjere. Kažu kako sudjeluje na tisuće ljudi. Samo problem je što se ti prosvjedi uopće ne održavaju, osim što se jednom sakupilo stotinjak plaćenika raznih stranih NGO organizacija.

Mainstream mediji šire svoju lažnu propagandu, a od fact-chekera u ovom slučaju ni glasa.

VAŽNA PORUKA ZA LOGIČARE

Vrijeme uvjeravanja prolazi. One koji ne shvaćaju što se događa, treba ignorirati i ne gubiti vrijeme na njih. Poštene, empatične i logične osobe se trebaju okupiti, bez obzira na osobna uvjerenja i svjetonazore. Osim raskrinkavanja, dolazi vrijeme djelovanja brojnim i legalnim sredstvima u gospodarstvu, zdravlju, autonomiji… U protivnom, sve će nas porobiti.

Pitate se što učiniti nakon čitanja ovog teksta? Jednostavno, šaljite i dijelite tekst poštenim, empatičnim i logičnim osobama. Informirajte bližnje o postojanju portala Logično. Priključite nam se na našem Telegram kanalu tako što ćete kliknuti na Vijesti.  Od danas možete komunicirati i pisati nam u Telegram grupi Zajednica. Budimo složni, mudri i jaki.


Posjetite naš novi video kanal na platformi Odysee i obvezno se registrirajte, kao i najveću arhivu alternativnih video snimaka Jubitu.

Svidio vam se članak i
pitate se što možete napraviti?
PODIJELITE ga s PRIJATELJIMA

*Stavovi izneseni u kolumnama su osobni stavovi autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala Logicno.com

Pretplati se
Obavijest
guest
Zaštitite svoje ime u komentarima... REGISTRACIJA
22 Komentara
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
Inline Feedbacks
View all comments
Toxic_Zombie
Gost
Toxic_Zombie
1 mjesec prije

Gamad plaćena, kaj drugo reć

ZVUCNO IME
Gost
ZVUCNO IME
1 mjesec prije

Ja sam vise poceo zamjeriti ljudima koji im vjeruju, jer da nije takvih, ne bi ni ovi imali kome lagati, isto je i sa politicarima.

Alan Ford
Member
Alan Ford
1 mjesec prije

Izrazio bih kritiku na gornji članak, jer nije korektan i neki su navodi tj. tvrdnje pogrešni. Naime, zaista se sinoć u Beču okupilo nekoliko desetaka tisuća ljudi na ulici, kako bi odali poštu umrlima (od čega god). Manipulacije jeste ovdje u tome da su ove novine iskoristile sliku iz 1993.g.… Pročitaj više »

ledeno
Gost
ledeno
1 mjesec prije

Die Presse pripada izdavačkoj kući “Styria”– kao i naše lažovčine: Večernji list, 24 sata, Express

Styria je uključena u veliki Sorosev projekt “Project Syndicate”, koji okuplja oko 400 medija i novinskih kuća iz Europe, a sjediše mu je u Pragu

Medo
Gost
Medo
1 mjesec prije

Kak se zove ona KURVETINA iz faktografa kaj je imala intervju.

nessy
Gost
nessy
1 mjesec prije

Ako je ovo istina, po mom skromnom misljenju, netko bi trebao biti odgovoran pred zakonom. Namjerno sirenje dezinformacija je zlocin, oduvijek i svugdje. Zanima me ima li autor ove dijareje neko opravdanje, ili bar obrazlozenje, zasto radi nesto nezakonito i duboko nemoralno.

Grafofakt
Gost
Grafofakt
1 mjesec prije

Ne treba se nista brinuti, za sve takve situacije je tu FactChecker. Oni ce to ispraviti. Nema brige.

Omer
Gost
Omer
1 mjesec prije

Juče 19.12.2021 god.većina portala u BiH prenijela lažnu vijest o uvođenju VTP potvrda za 20.12.2021god.Vlada Federacije je ubrzo demantovala da je uopšte odlučivala o tome.
Niko od medija se nije ispričao zbog toga.

Kovidukter
Gost
Kovidukter
1 mjesec prije

Jebote sve čekam kad će ljudi skužit da su mediji glavni alat u ovoj igri…… Pitanje je samo kako ih dozvati pameti….

Patricija
Gost
Patricija
1 mjesec prije

OE24 nisu ni do koljena kreatoru “povijesti” Hrvoju Klasicu i HRT-u.

ime
Gost
ime
1 mjesec prije

voda je mokra, mediji lazu, alemka radi eksperimente na djeci, debelo prase je trol phrama mafije. sta ima novo?

POVEZANE VIJESTI

Izbornik