fbpx

“Monstruozna opasnost koronavirusa je delirij”, kaže profesor Didier Raoult

Kraj koronakrize - Didier Raoult

Profesor Didier Raoult izrazio je neke rezerve ozbiljnosti trenutne epidemije, rekavši da stope smrtnosti i zaraznost Covid-19 nisu ekstremne.

Profesor Didier Raoult iznova je dao odgovor vezan za ozbiljnost epidemije koronavirusa, u videu koji je snimio Mediteranski sveučilišni bolnički institut (IHU), gdje profesor radi.

Vjerujući da se pandemiji bliži kraj, specijalista za zarazne bolesti dozvolio je sebi potvrditi početnu procjenu, ističući niske stope smrtnosti povezane s Covid-19.

“Sva ljutnja oko monstruozne opasnosti ove bolesti je nerazumna. Nije istina. Sveukupno, ona ne predstavlja iznimno povećanje smrtnosti . To je istina samo kod osoba koje su već u rizičnoj skupiti i morali smo ih pokušati otkriti i liječiti što je prije moguće“, objasnio je u ovom intervjuu.

Prema njegovim riječima, epidemija ima oblik zvona koje je “vrlo uobičajeno za virusne bolesti”, naglašavajući da se ponašala kao i sve ostale.„Vidimo da se približavamo kraju. Intenzivni odjeli se prazne, smrtnost se smanjuje. Sve to nestaje. Nitko ne zna hoće li se ponovno pojaviti sljedeće godine.”

Profesor Didier Raoult također je objasnio nisku stopu hospitalizacije najmlađih, procjenjujući sa svoje strane da nije bilo “izuzetnog teškog oblika kod djece”.

Prema riječima znanstvenika za zarazne bolesti, zaraznost virusa također je precijenjena i manja je od očekivane.

“Zaraznost se ne čini tako neobičnom kao što je rečeno. Možemo procijeniti […] da je možda pogođeno 3% stanovništva. Na primjer, mnogo je manje od gripe. Zaraznost nije bila ekstremna i vjerojatno je sve manja i manja jer smo na kraju epidemije”, izjavio je u ovom videu.

U prethodnoj snimku profesor Didier Raoult već je objasnio da ne vjeruje u mogućnost drugog vala epidemije . Kazao je da pandemija nestaje, rekavši da se 99% slučajeva trebalo dogoditi “oko 19. svibnja”, što je bilo kritizirano. Međutim statistike svakodnevno potvrđuju izjave profesora Didiera Raoulta koji se javnosti obraća u kontinuitetu.

0 0
Ocijenite članak
Pretplati se
Obavijest
guest
122 Comments
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
Abe IV. Nepotvrdjeni
Gost
Abe IV. Nepotvrdjeni
4 mjeseci prije

Ding-dong, kraj runde!

Bosanac
Gost
Bosanac
4 mjeseci prije

Kad je rijec o Pandemiji evo opet g-dja od jucer novi uradak Plandemic Part 1 (720p) https://youtu.be/k0j27_LoFq8

istrazuj
Gost
istrazuj
4 mjeseci prije

Bosanac,
haha… ova je opasna!
(Izgleda da je “nase gore list” 😉 )

Bosanac
Gost
Bosanac
4 mjeseci prije

Ne znam..al kad bi se desavanja iz njenog zivota (kako su je diskreditovali) pretvorila u scenario….mog’o bi se film napravit 🙂

Zigi
Gost
Zigi
4 mjeseci prije

Ugasili su taj video prilog!

istrazuj
Gost
istrazuj
4 mjeseci prije

“… Ugasili su taj video prilog! …”

Jebo te patak – u kojem fasizmu zivimo!
Da se smrznes!
Prije par sati funkcionirao normalno!

Bosanac
Gost
Bosanac
4 mjeseci prije

Istrazuj,
Kad ugase na youtube …onda gledaj ‘bitchute’ mozda se tamo pojavi

pera lozac
Gost
pera lozac
4 mjeseci prije

Ja ga pregledao u podne, ministarstvo istine radi punom parom.

Bosanac
Gost
Bosanac
4 mjeseci prije

Zigi, znaci da bi mogao bit objektivan :), a mozda i zato sto sam ga postao i u komentarima na CNN i MSNBC …i pitao ih sto nista ne govore o ovome 🙂

gg2
Gost
gg2
4 mjeseci prije

@guest_416719 pun pogodak 😉

Jiiii
Gost
Jiiii
4 mjeseci prije

Uuuuu

shumadinac
Gost
shumadinac
4 mjeseci prije

Didier Raoult kaže da “epidemija ima oblik zvona koje je “vrlo uobičajeno za virusne bolesti” – on je tvrdio da epidemija nije opasna i pre nego što se taj oblik mogao definisati. Da li se ova zaraza bliži kraju, da li je kao i ostale? U Rusiji se definitivno ne bliži kraju a ne ponaša se ni kao običan grip jer se širi i u toplim predelima. Upoređuje statistiku korone sa gripom – izgleda da je nekako zaboravio da bi statistika korone bila drugačija bez karantina ili je možda u stanju da tvrdi da bi bilo isto?!?

Korona definitivno nije obična zaraza. Do sada nije bilo izbora, karantin je bila neophodna mera obzirom da narod (i pored nje) nije disciplinovan u samozaštiti – i zaštiti drugih. Ako je cilj bila opšta vakcinacija onda su se za*bali, hlorokin se pokazao da efikasan lek a obzirom na veliku mutabilnost virusa vakcina je apsolutno nedovoljna zaštita tako da je svako insistiranje na njoj pitanje zdravog razuma ili mračnog cilja.
Činjenica je da se pojavilo nešto vrlo ozbiljno jer ga toplota ne zaustavlja, znači može biti prisutno preko cele godime, ima veliku mutabilnost što znači da se ne može stvoriti prirodna otpornost jer bi morali preboleti sve sojeve pri čemu če se novi neprestano pojavljivati. Posebno opasno a o čemu se uopšte ne govori je da se ne može eliminisati čak ni apsolutnim karantinom obzirom da su i životinje podložne obolevanju. Pretpostavljam da će nauka dati kvalitetan odgovor ali sumnjam da će u međuvremenu mirovati kreatori onog koji je prvi pušten.

Didier sve ovo zna bolje od mene a ipak nastavlja sa zamajavanjem javnosti, pravo pitanje je zašto to radi.

Београд
Gost
Београд
4 mjeseci prije

Шуми брате мислио сам да си поштен али грдно погреши испаде да си манипулатор

shumadinac
Gost
shumadinac
4 mjeseci prije

Vidiš Beograde, na moje tvrdnje ovog tipa dobijem samo gomilu minusa i uopštene kritike tvog tipa a niko ne kaže gde tačno grešim i to potvrdi ČINJENICAMA. Budi ti pošten ako već ja nisam pa reci gde sam gore pogrešio.

Branko
Gost
Branko
4 mjeseci prije

… karantin je bila neophodna mera obzirom da narod …
Hm?! Karantin je namijenjen da se izoluju BOLESNI, a izolovati i zdrave i bolesne je TIRANIJA! Neko je to već jednom lijepo rekao, ali džaba.

shumadinac
Gost
shumadinac
4 mjeseci prije

Ko kaže Branko da je karantin nešto lepo? Nije prijatno ni inekciju primiti – ma nije prijatno ni tabletu progutati… Da mi sve to napustimo pa da se prepustimo Božjem proviđenju? Da, to bi nas, posebno danas, ekspresno “približilo” Bogu.

mislim
Gost
mislim
4 mjeseci prije

shumadinac bravo upravo to .

shumadinac
Gost
shumadinac
4 mjeseci prije

Nemaš pojma mislim, virusi u stvari ne postoje – tačnije postoje ali su polimorfni: virusi se pretvaraju u bakterije, one u gljivice pa u krug. Nikako da ih “ufatiš”… Stvarno, kako smo samo bili slepi da verujemo “nauci”? Ali sada sve dolazi na svoje mesto. 🙂

PPP
Gost
PPP
4 mjeseci prije

Šumadinac, zašto bi ja, zdrav i prav, trebao primati injekcije zbog toga što si ti bolestan i trebaš je primit?

Gore u komentaru si naveo niz upitnih informacija:

– U Rusiji nema više korone, nego u Francuskoj. Rusi su popušli zapadnu priču i testiraju kao ludi.
– U praksi, bez karantena je cijela Afrika i tamo je najmanje problema.
– Bjelorusija je također odličan primjer
– Raoult je jasno rekao da se virus pojavljuje svuda, a ne samo u hladnim krajevima. Čak je rekao da je gripa moguća i ljeti.
– Nove vrste se ne pojavljuju svakog mjeseca, nego u budućnosti. Mnoge gripe su već nestale same od sebe.
– Ovo sa životinjama ti nije trebalo. To je totalna neistina. Virus sa životinja ne prelazi lako na čovjeka osim u rijetkim situacijama, što još nije 100% dokazano.
– Mainstream znanost čeka cjepivo, a ne najbolje rješenje.
– Didier to sve zna bolje od tebe i mene, samo što si priču okrenuo naopako i čovjeka osudio za imaginarnu manipulaciju.

Meni je dovoljno da ga mainstream mediji napadaju da znam na čijoj je strani.

Nije ni čudo što dobijaš minuse. 🙂

shumadinac
Gost
shumadinac
4 mjeseci prije

@guest_416475
– nisam rekao vakcina, rekao sam inekcija – penicilin recimo…
– ne tvrdim da u Rusiji ima više zaraženih nego u Franciuskoj nego da u Rusiji naglo raste broj zaraženih.
– i u Africi sada raste broj zaraženih (poslednje dve tvrdnje su sa MSM-a, na alternativnim ih nema ali nema ni demantija).
– na MSM-u sam video vest još pre više od mesec dana da je od korone oboleo tigar u zoo vrtu u Americi. To znači da bar mačke mogu oboleti – pa ti vidi.

Treba li da se vratim na deo o manipulaciji?

Aste1
Gost
Aste1
4 mjeseci prije

@Shumadinac ti si običan manipulator, i to ne bas dobar. Gdje su činjenice za te tvoje tvrdnje? Nije tačno ništa skoro što si napisao. Širiš dezinformacije i potičeš na mržnju samo tako. Nije dokazano da životinje prenose virus te da mogu biti zaražene. Naime tu informaciju što si pokupio si pokupio od neuglednog New York kolumniste koji je bio željan pažnje. Isti taj novinar je radio kolumne kako Covid nije opasniji od obične gripe, malo se informiraj prije nego što počneš propovjedati. A da ne počinjem o tome da virus se širi i na toplije krajeve ” što znaci da nije obican virus” – to je tvoja logika, malo pogledaj koja su mjesta zaražena u svijetu pa onda komentiraj. Neznam jel pokusavas ostati dostojan svog nickname ili si samo obični politički troll.

Stock
Gost
Stock
4 mjeseci prije

Polako Aste, polako.
Prejaka je recenica -” Širiš dezinformacije i potičeš na mržnju samo tako.”
jer koga to potice na mrznju? I prema kome?
Sto se tice pojma – dezinformacija…
a sta je informacija u ovom vremenu? Eno i cistacice Bjele Kuce imaju “informaciju”. Ja imam “informaciju”. Imas i ti.
Ali ima i onih koji imaju “informaciju” koja se razlikuje od tvoje…ili moje.
Ovo sve je ludilo i samo i jedino ludilo.
Ali, ubrzo cemo vidjeti ko je bio NEinformisan, ili manje informisan…ili cija je informacija bila istinita.
Ja se nadam da cu, vec krajem maja moci izvuci “pametnu” statistiku koja ce moci,donekel, objasniti narodu u koja su doba.
Zato…
polako sa etiketama

Mucke
Gost
Mucke
4 mjeseci prije

Kako pocinje manipulacija?Jednostavno,dvojicu iz Trumpovog osiguranja nazoves cistacicama.

shumadinac
Gost
shumadinac
4 mjeseci prije

Dobro je Stock dok ostanu na etiketama, sledeća faza je okupljanje (kao oni Trampovi pristalice – “naoružani, protiv nauke i opasni”) pa zastava… Veruj mi kolega da nije daleko dan kada će “protivnici nauke” imati svoju zastavu – koliko god to suludo zvučalo.
p.s. Valjalo bi proveriti šta radi Srđa Popović.

pera lozac
Gost
pera lozac
4 mjeseci prije

“Valjalo bi proveriti šta radi Srđa Popović”
Sad si usro stanicu sefa stanice i 10 km pruge.
srdja popovic moze predvodit samo takve kao ti i nebi se iznenadio da mi kazes da si dao svoj doprinos 5-og oktobra.

Aste1
Gost
Aste1
4 mjeseci prije

Stock. Informacija je podatak sa pouzdanim izvorima i dokazima. Deziformacija je informacija ali bez činjenice i dokaza. Vrati se u školu pa nauči pojmove. A širi mržnju jer potiče na strah i nepovjerenje. Ti si vjerovatno isti lik koji pokusava sad kao da brani nekog nepoznatog i podrzava njegove stavove. A to što pokušavas je samo prevrtanje riječi. Cistačica bjele kuce ima informaciju? – logika ti je vrhunska. Najgore stvari na internetu su pedofilija i politički troleri kao vi. Pročitaj opet što si napisao nisi ni jednu činjenicu ili dokaz dao vec me samo pokusavas umanjiti nekom igrom riječi koje bi bolje smislilo dijete iz 4. osnovne. A dragi moj za kraj, sam se javljaš sa infromacijama koje nemaju činjenica. Savjetujem ti da mi uopce ne odgovaraš jer imam osjećaj da nisi intelektualno sposoban da vršimo razgovor. Prvo si napisao da životinje prenose COVID i da mogu prenjeti na ljude. Nisi dao nikakve pouzdane dokaze, već samo “rekla-kazala” kolumna u New York postu. Jedno vrijeme sam mislio da nas mediji prave glupim i zaglupljuju narod, dok nisam upoznao takve kao ti i svatio da se narod rodio glup. Ali ne brinem se ja za takve kao ti, takvi za 3 mjeseca neće ni sjetiti se ime virusa.

Stock
Gost
Stock
4 mjeseci prije

Cekaj malo…eha…
Iako ne zelis da ti odgovorim, moram…cisto iz principa.
A ne bi trebao.
Prvo:
Vec je bio neki link ovdje, koji nisam ja postavio, a nisam ga ni pogledao, gdje se kaze kako cistacice iz Bijele Kuce…blabla.
Drugo:
” Najgore stvari na internetu su pedofilija i politički troleri kao vi”- ovo ti nije trebalo!
OVO je podlozno kaznenom postupku.
Trece:
Eno ti dole moj post u kome pokusavam nesto dokazati. Matematikom, doduse, pa sam misljenja, a nakon ovog tvog odgovora, da neces puno shvatiti.

Aste1
Gost
Aste1
4 mjeseci prije

Ahahaha da vidim koji će me sud osuditi što sam rekao da je pedofilija loša kao i politički provokatori. Dalje od toga neću ni komentirati hahahah, nemaš ništa pa sad gluposti lupetaš hahahah. Pokreće kazneni postupak. Evo sam cu se javiti u policiju hahahahah

shumadinac
Gost
shumadinac
4 mjeseci prije

@guest_416490
Ja sam mislio da sam iskusan a promakla mi tvoja “intelektualna nesposobnost”. Ugledaj se na kolegu koji je tek došao a ovako briljira sa procenama uz gomilu argumenata – posebno se koncentriši na argumente…

I da, ahahahahaha

Stock
Gost
Stock
4 mjeseci prije

Ama Sumadinac…u pravu je. Glup sam ko k#rac.
Kad upadam u price sa ovakvim organizmima.

J. B
Gost
J. B
4 mjeseci prije

Sa likom koji podupire pedofile nije potrebno uopče raspravljati.

pera lozac
Gost
pera lozac
4 mjeseci prije

Nemesam se u vasu raspravu, al nabijem te na “kazneni postupak”, rednjare, drukere, spijune, nazovi to kako hoces, nepodnosim iz dna duse.

istrazuj
Gost
istrazuj
4 mjeseci prije

“… polako sa etiketama …”
Stock,
Slazem se u potpunosti!

shumadinac
Gost
shumadinac
4 mjeseci prije

@guest_416504
Pa hebem mu miša – pogledaj svoj komentar malo niže 🙂

istrazuj
Gost
istrazuj
4 mjeseci prije

@guest_416445
Izvini, ne kontam gdje sam ti dao etiketu…
Ako jesam – jebi ga izvini – u zaru napisem koju previse 🙂

J. B
Gost
J. B
4 mjeseci prije

Ti gutaš priče od CNN da mačke i tigrovi oboljevaju od corone pa onda ta ista ima mogučnost napast čovjeka? Pa vidi se da nisi jedno doktorsko mišljenje potražio u vezi virusa, već pratiš vijesti namjenjene za obmanivanje javnosti sa strahom. Vjerojatno vjeruješ da je virus airborne i da leti zrakom poput boinga na 15ak metara.

pera lozac
Gost
pera lozac
4 mjeseci prije

Ja video papagaja neki dan, leti u krug i vristi “korona, korona”, bas mi ga bilo zao.

indy
Gost
indy
4 mjeseci prije

Prije cirka 10 godina sam prebolio gripu početkom sedmog mjeseca.

Piretis
Member
Piretis
4 mjeseci prije

@guest_416445 – Ni ti ni ja nismo epidemiolozi ali prof. Raoul jeste. I ima svoje mišljenje isto kao i oni koji su u panici, samo je njegovo bliže zdravom razumu.
Glupo je govoriti o tome što bi bilo da nije bilo karantene. Možda ništa spektakularno osim što bi epidemija, a onda bi to bila jer bi oboljelo više od 5% stanovništva, već bila zaboravljena. Ovako imamo SZO koja je postala gospodar života i smrti cijelog svijeta. Jedna duboko korumpirana organizacija je došla na svoje, usput došli su i Kinezi koji ju izdašno financiraju i koji su uz nju zatvorili cijeli svijet a sada glume svjetske humaniste.
O virusu ne mogu govoriti jer ne poznam materiju ali mogu o onom što vidim oko sebe a to je jedan veliki pilot program discipliniranja stanovništva. Odjednom su iskočili, do jučer nepoznati ljudi, i počeli donositi odluke o našim životima i to sve za “naše dobro”. Zanimljivo kako se uvijek, nakon što se nešto desi, pojave pojedinci koji nas savjetuju i žele nam dobro a u stvari samo koriste svojih pet minuta slave. Sjećam se černobilske tragedije i izvjesne, do tada poznate samo njenim najbližima i kolegama na poslu, Alice Bauman koja je uspjela zagospodariti medijima i prestraviti sve na ovom prostorima. Medijska pažnja i traženje savjeta učinile su ju, preko noći, superstarom. Sva je sreća da ništa od njenih prognoza nije bilo točno jer nas već dugo ne bi bilo osim onih koji bi mutirali i postali slični likovima iz SF filmova. Tako i sad, virus će nestati ili mutirati u blaži oblik, a vlasti cijelog svijeta dobiti uspješan recept za zatvaranje građana, bez sudskog naloga ili parlamentarnog pristanka. Uz to naši će balkanski vlastodršci upriličiti prijevremene izbore da kapitaliziraju “uspješnu” borbu sa nemani zvana korona. A mi, mi ćemo se nadati da se nitko neće sjetit i upriličiti novi cirkus pod izgovorom drugog, trećeg i tko zna kojeg vala. U međuvremenu morat ćemo se maskirati, dezinficirati i razmaknuti od drugih da svojim odgovornim ponašanjem pridonesemo vlastitom pretvaranju u dobrovoljne poluljude, ljude “ostani doma”, ljude “budi odgovoran”, pa makar pri tome više ni ne bili ljudi. Važno da smo živi i nezaraženi, kome još treba ljudsko dostojanstvo ili istina.

Aste1
Gost
Aste1
4 mjeseci prije

@Piretis Svaka čast na tekstu ali to je za njih teško štivo.

shumadinac
Gost
shumadinac
4 mjeseci prije

Uh Piretis – ljudsko dostojanstvo? Znači maska nas odvaja od čovečnosti? Ja bih je pre svrstao u znak brige prema ugroženima.

Ova kriza je mnogo dublja od karantina i vakcina. Obrati pažnju koliko je porasla opšta radikalizacija ovde, da ne govorimo o širokoj javnosti. Koliko smo danas podeljeni i kolika je netrpeljivost “izrasla”. Čipovanje i opšta kontrola je “žvaka za ludaka” – radikalizacija je bila cilj, ista radikalizacija koju su sprovodili migrantima, padom standarda, rodnom agendom… I pazi samo kako se dobro na nju “primamo”.

Priča o Černobilju je slična pričo o Kosovu, tu nažalost imamo jasne podatke koji se i danas maksimalno guraju u stanu a jezivi su.
Tačno je da je Didier stručan ali da ti dam drugi jasniji primer: mnogo cenjenih Ajnšajnovih kolega su ga iz sve snage pljuvali. Ko su oni? Nemam pojma – zaboravljeni su. A Ajnštajnove tvrdnje se i danas potrvrđuju uprkos stalnim pokušajima da se pobiju. Znači, ako neko ima diplomu i karijeru to ipak nije garant da je u pravu.

Aste1
Gost
Aste1
4 mjeseci prije

Bravo Shumadinac haha, usporedi fiziku i biologiju hahahahhahahahahahahahah

J. B
Gost
J. B
4 mjeseci prije

Virusi su submikroskopski entiteti, znači maska ti je uzaludna. Rupe pored tvog nosa i brade su za viruse dovoljno velike da nađu put vani i unutra. Jedino što radiš jeste da depletiraš dovod kisika u mozak, što se vidi i po priloženim porukama na ovome portalu.

Piretis
Member
Piretis
4 mjeseci prije

@shumadinac- Maska je samo, ako je, preventivno sredstvo. Ima i gorih stvari koje većini opasno ide na živce, redovi koji se razvlače po 50m, zatvorene trgovine, škole, kina,…
Ove krize što se mene tiče nije ni trebalo biti. Trebalo je kao svake sezone gripe staviti pod posebnu kontrolu staračke domove i bolnice. To je već uhodano. Sve drugo je radikalizacija ali ne naša nego nekoga sa strane. Koliko naivan treba biti pa povjerovati da je sva parada samo zbog virusa koji je do sada ubila manje ljudi od gripe? Olako se odreći prava na normalni život je lakomisleno. Dopustili smo ovaj put i sva je prilika da ćemo opet. Dopustili smo sada neke restrikcije, uglavno vezane za javnost, drugi puta nam mogu određivati i privatni život. Nije opća kontrola “žvaka za ludaka” nego je realnost. Bila je to i prije korone, ne smijem ni pomisliti kakva će tek biti.
Pitanje čipiranja je za mene osobno ne toliko pitanje slobode koliko nasilna intervencija u svjetonazor. Dozvola nekome da kontrolira i uređuje moj život prema svojim željama.

shumadinac
Gost
shumadinac
4 mjeseci prije

Mislim Piretis da ćemo brzo saznati više o pravim posledicama virusa obzirom da se mere ukidaju a virus još tu. Izgleda da se vlast “okuražila” hlorokinom ali ako visoke temperature ne zaustave virus bolnice imaju premalo mesta i sa karantinom…

Možda ja grešim ali je za mene virus realnija opasnost od mogućeg čipovanja i moguće veće kontrole na koje mi možemo uticati – kad se jave kao problem.

Dejan
Gost
Dejan
4 mjeseci prije

shumadinac
jesam nekad na tvojoj strani i simpatičan si mi ali danas si u vezi virusa nadrobio prilično. Šta možemo reći o virusu – nije smrtonosniji od gripa i nije ektremno prenosan. I u čemu je njegova opasnost? Da je kuga u pitanju onda bi sve bilo drugačije. Ovako je strah i panika koja se širi po medijima gora od virusa. A sve što se vidi ukazuje na svesno širenje straha u svrhu pojačane kontrole nad ljudima.
A da je virus koji je sličan gripu gori od čipovanja je tvoj lični biser! A baš me zanima kako ćeš uticati na čip koji će biti u tvom telu, recimo varijanta nanočipova rasporedjena u tebi? Hoćeš li se umotavati u sluminijumsku foliju od glave do pete? Ili imaš neki kreativniji način za anulirati čip?

shumadinac
Gost
shumadinac
4 mjeseci prije

@guest_416711
Kojim jezikom želiš da pišem pošto srpski ne razumeš. Ja sam rekao da je virus realna opasnost jer ljudi od njegovih posledica umiru (treba li da objašnjavam reč “posledice”?) dok je čipovanje još u teorijama zavere (ono kroz špric pošto smo svi već čipovani). Ili me prosvetli ako je takvo čipovanje već počelo…
Po ko zna koji put ti savetujem da pažljivije čitaš ako uopšte želiš nešto da shvatiš.

Dejan
Gost
Dejan
4 mjeseci prije

Ja sam dobro pročitao i shvatio šta si napisao shumi. Ta realna opasnost od virusa je samo u tvojoj percepciji. Ljudi umiru od raznih drugih i mnogo smrtonosnijih bolesti. Ljudi umiru i od saobraćanih nesreća pa se svi voze. Ljudi umiru os svega i svačega, pa čak i od pogreški lekara. Oko 1% ljudi u Americi umire zbog tih grešaka lekara godišnje. I to je u brojevima preko 300 hiljada ljudi. I koji to ljudi umiru od corone? Jel ovi statistički? Tu se sve i svašta stavlja kao smrt od korone. Ti to čitaš i ovde ali svesno prelaziš preko takvih informacija. To je svesno preuveličavanje u cilju izazivanja straha i panike kod naroda. Virus nije smrtonosniji od običnog gripa, javljaju razna istraživanja a ti pominješ “realnu opasnost”.
Čipovanje već traje nekoliko godina i to čip veličine zrna pirinča u ruku. Za nano čipove nemam informaciju da je to počelo osim možda u nekom pojedinačnom broju u svrhu istraživanja. Ali ne sumnjam da će se omasoviti. I ne mora nanočip samo putem vakcine, može i putem hrane, i putem tečnosti. Čipovanje nije teorija zavere nego realni plan elite.

pera lozac
Gost
pera lozac
4 mjeseci prije

Pa jbte SVAKA sezonska GRIPA, koja traje od polovice novembra do polovice marta (4 meseca), ubije oko 700.000 ljudi na planeti a ovaj “strasni koronavirus” je u ISTO TOLIKO VREMENA ubio 258.000, PO CEMU JE “STRASAN” I OPASAN, mislis ima dobar “finish” i sad kad smo se opustili ima da nas SATARE.
Ili mislis da ih je pobio tako malo zahvaljujuci cinjenici da su nas pozatvarali u torove ko ovce, sto ogromna vecina i jeste???
E moj shumadinac, ako ti nisi u stanju da skines oglav, netrazi od drugih da ga stave.

Mikojan
Gost
Mikojan
4 mjeseci prije

shumadinac, poznam te kao drugačijeg na ovom portalu, sad mi djeluješ kao da si puko ko kokica, vjerojatno napadi straha i panike rade svoje kod tebe ma koliko misliš da ne. Bojiš se bolesti, smrti?
Ja planiram živjeti do smrti, ni trena duže !

Djuro
Gost
Djuro
4 mjeseci prije

Moj shumi, na logičnom su komentatori, a bome i pisci tekstova oboljeli od težeg oblika “teorije zavjere”, pa je zavjera ako ljudi idu u karantin, a bome spada u zavjeru i kad ih se ne šalje (Švedska, USA u prvom dijelu epidemije). Ne valja kad je karantin i čuvaju se stariji ljudi, ali ne valja ni kada se ne čuvaju, te zbog toga umiru, jer je tada na dijelu pokret za “zlatnu milijardu”. Uglavnom, uvijek su svi “podmazani” svjetskom vladom: EU, USA, Kina, Rusija …

istrazuj
Gost
istrazuj
4 mjeseci prije

“… Glupo je govoriti o tome što bi bilo da nije bilo karantene….”
Piretis,
Slazem se prakticno sa skoro svim sto ste rekli.
To je zasigurno i cilje ove bande. Napraviti od nas neljude i protivnike jedni drugima!
Medjutim, mislim da nije glupo – postavljati pitanje opravdanosti “karantene”.
Karantena – jeste samo jedan mali alat – u cilju “odljudjivanja” ljudi!
Bas kao sto ste i vi primjetili.
Sta vise, smatram – da bi trebalo sto vise ljudi pokrenuti – krivicne tuzbe protiv inicijatora ovog laznog “karantena”!
Kolegi Sumadincu, je nepotrebno postavljati argumente (premda on to, navodno “trazi”, u svom postu – eto “cudeci se” sto on, koji je valjda olicenje te “moderne nauke” dobije tolike minuse). Bas cudno…?
A zasto mislim da je nepotrebno?
Naprosto zato sto ljudima poput njega, bukvalno zarazenim “vjerom” u tzv “zvanicnu nauku” – naprosto nikakav argument nije valjan – dok ga ne “overi nauka”. I bilo bi ok, da tu istu “nauku” ne financira najveca svjetska bagra danasnjice.
Medjutim, meni je i to – takodjer OK. Neka financiraju – i nake Sumadinac “veruje” – nema problema…dakle ako on (i slicni) smatraju da je Gates, Soros, Rockfeller ili Rotschild oluicenje “humanizma” i da oni sve sto rade i financiraju – iskljucivo za nase vlastito dobro – to je njegova stvar…
Medjutim – sta je problematicno (…i poprlilcno gadno) – prakticno u svakom Sumadincevom komentaru?
To je onaj ekstremizam, te kao i uvijek (tesko) skrivena potreba – da se “nenaucni komentari” cenzurisu/brisu/ naprosto “sklone” iz diskusija…
On sam, kao i besmislena “Gatesova moderna nauka” – definitivno nemaju nikakav dokaz!
Cak i kada se pozovemo na – naucne radove i postulate te moderne “virusologije”!
(Suludo ali istinito – sami naucnici kazu da nisu postovali postulate, i da prakticno nemaju pojma o tzv “virusu korone” – te da ga jos trebaju puno ispitivat!
Mjesec dana prije “karantene” dokazanih kriminalaca iz tzv SZO!)
Dakle – inkvizicijske metode, kad vec nemamo “nauce”, ili jos gore kad te “naucne” nemaju ama bas nikakve sanse – u najprostijoj argumentaciji, cak i sa obicnim laikom!
A dokaza da tzv “karantena” – nema ni smisla niti potrebe je more:
1. na samom pocetku, svi smo gledali 3700 ljudi, zatvorenih na plutajucoj konzervi zvanoj “Dijamantska princeza”.
“Zaraza” je navodno izbila!
Rezultat:
– 700 “zarazenih” (znaci ne svih 3700 – kako je to uobicajeno na holiuvudskom smecu!)
– 10 umrlo! (Svi stariji od 70, pa i 80 godina, i svi umrli imali dugu istoriju drugih bolesti! Niti jedan nije obduciran!)
2. Svedska – koja je oduvijek imala izuzetnu i brzu statistiku – pokazuje da “karantin” nema smisla!
(Uistinu, poceli su da manipuliraju naslovima i dijagramima, sto me ne iznenedjuje (jer satanisti su mocni) ali – porovaljuju se kao idioti. Evo nadam se da kolega Stock ima jos vijesti iz Svedske. Uz to druga statistika iz Drzavne Uprave (Landsstyrelsen) – javno i direktno kaze – “da se svi umrli u ovom periodu smatraju – umrlim od korone”… da se ne lazemo, tu je Stock… )
3. Belorusija – nemam link na statistiku – ali neko postavi nedavno da ih je umrlo manje od 70 navodno… (ne iznenadjuje me, samo mislim da je taj broj takodjer netacan – jer nisam siguran da li su zrtve korone obducirane.
4. Sef patologije grada Hamburga (grada koji je jedini koliko znam – odbio – da klasificira sve umrle kao “zrtve korone” BEZ obdukcije!) – javno je na njemackoj MS televiziji ZDF – objasnio da na 50 leseva koje je on obducirao, a bili su “korona pozitivni” – NITI JEDAN JEDINI – nije umro od tzv “korone”. Sta da se lazemo – mogu postaviti link koji sam vec davno postavio, ako to treba Sumadijcu napr za “argumentovanu” diskusiju – u kojoj on ocito nema argumenata, osim zelje da se “nenaucna” misljenja cenzurisu/brisu (inkvizicijskim metodama)…

istrazuj
Gost
istrazuj
4 mjeseci prije

Evo,
Licno mislim da mi je kolega Sumadinac – zalijepio “minus”.
Medjutim – umjesto “minusa” – ocekivao sam njegove “argumente”…
Gdje su argumenti kolega Sumadinac?
.
Pustite “minuse” … “Naucne” argumente na Sunce!
To valjda nije tesko nekom ko vjeruje iskljucivo modernoj “nauci i postulatima”?
(Evo obecavam da cu i ja korisiti iskljucivo “naucne” argumente”. Dakle nista “alternativa”… Je li posteno?)
Argumenti dakle…?
1…. 2… 3… ?

shumadinac
Gost
shumadinac
4 mjeseci prije

@guest_416504
Nemoguće je dati argumente na tvoje tvrdnje jer stralno izbacuješ nove ili postavljaš one koje su nedokazive i za i protiv.
Jedan od argumenata koje je lako dokazati je tvoje napadanje Ajnštajna kao foliranta. Uz milion drgih dokaza evo jednog za kojega si sigurno čuo – talasanje prostorno vremenskog kontinuuma pri spajanju dve crne rupe. Čovek je predvideo da živimo u takvom kontinuumu, predvideo postojanje crnih rupa i talasanje kontinuuma prilikom njihovog spajanja – sve teško shvatljivo i posle jednog veka pa ipak pre nekoliko godina vek posle predviđanja takvog događaja on je i zabeležen (jer ranije nismo imali potrebnu opremu koju je napravila “nauka”). Sve je potvrđeno.

Argument je i “Načelo” gde si me navukao da detaljno objasnim da bi samo prestao da ga veličaš a sve ostalo radiš i dalje.

Nije argument da ti nisam “zalepio” minus – često ne stavim ni plus na komentar koji me podržava (što se lako može videti – kad nema NI JEDAN plis 🙂 a da “lepim minuse… Mećutim, za fanatizam imam dokaze – pogledaj koliko minusa ima Stock, da upravo onaj Stock koga ti pominješ kao kvalitetnog, a samo zato što me čak nije ni podržao već pozvao na umerenost. To je upravo fanatizam na koga upozoravam i objašnjavam kakav će svet biti ako se oni budu pitali. Tebe i Dejana ne svrstavam u fanatične bez obzira na upornost, vi stalno upućujete pitanje, jedino je problem što ne želite da čujete odgovor ako ne odgovara vašem shvatanju stvari. Ali da ćete doprineti rastu fanatizma – hoćete. Za sada su “naoruzani, protivnici nauke i opasni” u Americi ali sutra…

istrazuj
Gost
istrazuj
4 mjeseci prije

“… tvoje napadanje Ajnštajna kao foliranta…”
Cekaj Sumadinac,
Dakle, to sto mislim o Anstajnu – nisam promijenio. Medjutim, ajde da sad na trenutak zaboravimo njega…
.
Naprosto, sta to nije tacno u ove 4 tacke koje sam gore spomenuo?

Sto se tice naucnih prvih radova (2 kineska naucnika) – na osnovu kojih je prakticno tzv “SZO” uveo karantin cijelom svijetu – vec se vodila diskusija. Uistinu, kolegica Lucija je bila poprilicno bucna, ali sa taklodjer besmislenim “opaskama”. Meni to naravno ne smeta, ali ne mogu diskutovati sa nekim – ko cak sam postavi zakljucak naucnog rada u kojem se decidno kaze:
1. nismo postovali postulate mikrobiologije (dakle Koch ili Rivers (za viruse))
2. treba jos mnogo istrazivanja da bi smo nesto znali o virusu (dakle, “prevedeno na narodni” – nemamo pojma o cemu se radi)
… i kaze – evo dokaza…

E sad. Ja iskreno zelim da cujem odgovor “nauke”.
Sta vise, kao sto vidis (i znas, jer sam iskljucivo ja lijepio linkove na naucne radove) – pokusao sam i da sam dodjem do uzroka koji je naveo tzv “SZO” na podizanje pandemije.
Ne zaboravimo – 3. postulat mikrobiologije – ZAHTIJEVA – pronalazenje uzrocno posljedicne veze izmedju mikroba i zaraze!
(Dakle – ako 3. postulat nije ispunjen – nikakvo “slikanje” cicaka i virusa – ne dolazi u obzir!)

shumadinac
Gost
shumadinac
4 mjeseci prije

Dobro istrazuj, zaboravićemo Načelo, zaboravićemo i Ajnštajna kao što ćemo i ova dva kineska naučnika…

Odgovor nauke je “MI NE ZNAMO A LJUDI UMIRU”. Hebeš postulate dok se ne zna kakva je i kolika opasnost, hebeš procedure koje se koriste u normalnim uslovima, u slučaju ovako POTENCIJALNE (zato što se i dalje do kraja ne zna sa čim imamo posla) opasnosti imperativ je da se što pre dođe do rešenja. Neko će tu brzinu platiti glavom (i već su sigurno platili) ali ne možeš od nauke tražiti ono što nije u stanju – a nije svemoguća i problem je što je mnogi krive zahtevajući da bude svemoguća i nepogrešiva. Znaš onu: “ko nema greha neka baci kamen prvi”?

istrazuj
Gost
istrazuj
4 mjeseci prije

“… zato što se i dalje do kraja ne zna sa čim imamo posla …”
Sumadinac,
Hajde da makar na trenutak budemo – logicni (na portalu Logicno 🙂 )
1. Slazem se da – ljudi umiru.
Umirali su uvijek – i statisticki mozemo to pratiti u svakoj zemlji koja ima koliko toliko uredjene podatke.
Veca zemlja – umire vise ljudi dnevno.
Pitanje je od milion…praziluka…
– Da li umire vise ljudi sada ili prosle, predprosle…itd godine?
2. Ako oni koji su proglasili “pandemiju” – prakticno nemaju pojma o tome – ZASTO su onda proglasili pandemiju?
3. Ako su ti koji su proglasili pandemiju (SZO) – proglasili pandemiju na nekoj drugoj naucnoj bazi – KOJA je to baza? Bilo bi vise nego logicno da nam odgovorni – predstave i bazu – za njihovu brigu o nama!? Zar ne?
(Koliko sam upratio, to je jedino mogla biti baza ovih par naucnih radova iz Wuhana, krajem januara. Mozda ti imas drugi odgovor?)
4. Mislim da je nepotrebno diskutovati cinjenice:
Tzv. “Svjetska zdravstvena organizacija” (SZO) – jeste prakticno privatno financiran kriminalni klan pri UNu.
A) Kriminalna – jer su prije 10 godina takodjer na lazima – proglasili – laznu pandemiju tzv “svinjskog gripa”. Time su izazvali lavinu tuzbi protiv najvisih duznosnika te iste SZO i vuse zemalja EU (Poljska i Holandija mi prvo padaju na pamet). Sudski proscesi, za obmanu javnosti u cilju protivpravne imovinske koristi – jos traju!
B) Privatni klan – naprosto zato – sto je do neki dan 90% fnanciranja te SZO popunjavao Bil Gates i Rockfeller, a samo 10% sve ostale drzave svijeta… Od nedavno SAD ne financira vise tu kriminalnu organizaciju, ali ocito je da nemaju problema, jer Bill Gates je preuzeo to na sebe “covjekoljubca”. Inace Bill Gates – nema nikakvog interesa za razvoj i prodaju vakcina. On to samo radi zbog toga sto je “covjekoljubac”.

E sad meni logika kaze:
– da ako su ljudi oduvijek umirali (svakodnevno) – prije nego sto bilo ko proglasi “pandemiju” – trebalo bi valjda, da zna i zbog cega? Dakle – protiv cega se to covjecanstvo “bori”? Zar nije logicno?
– ako je neka organizacija – vec vise puta diskreditovana lazima, obmanom i pokusajem sticanja protiv pravne koristi – zar nije sasvim logicno da ljudi sa pravom nemaju povjerenja u istu?
– ako je ta ista (vec diskreditovana organizacija) – ujedno i glavni pokretac uvodjenja tzv “pandemije” (po drugi put u 10 godina!) , a upravo takva spodobna kreatura poput SZO se poziva na “nauku” – zar je nelogicno da ljudi nemaju povjerenja u iste?

Eto – 4 kratke cinjenice i 3 kratka pitanja bazirana na tome?
Mislim da cemo sada iskristalisati – ko religiozno vjeruje u nesto a ko trazi cinjenice.
Ne budi ti zapovjedjeno – ali dovoljno je da odgovoris i sa da i ne, pa da vidimo kako ti gledas na stvar.

shumadinac
Gost
shumadinac
4 mjeseci prije

@guest_416504
“Na osnovu kog istraživanja su države uvodile karantin?”
Prvo jedno kontra-pitanje ali logično – da si predsednik neke države da li bi “gasio” privredu i društvo na osnovu bilo kakve studije? Ili bi možda predhodno poslao stručnjake na lice mesta da se uvere o čemu se stvarno radi?
Ili da ti recimo Merkelova kaže “ako ne uvedeš karantin nema tvojima ulaska u Nemačku”.
Ili ko zna šta još. Da li si zaista toliko naivan da misliš da su privrede gašene samo zbog preporuke SZO (koja kaže da to nije ni rekla)?
Ili možda samo strah da ne bude više smrtnih slučajeva koji bi mogli dovesti do protesta i gubitka vlasti.
Nemam pojma šta je od svega ovoga ali po onome što sam video mislim da je glupo rizikovati kao što je glupo određivati strogo Za i Protiv. Karantin je omogućio vreme da se pronađe lek koji je izgleda pronađen i zbog koga je obavezna vakcinacija sve više besmislena – teža za opravdati.

Interesantna je tvoja metoda konstrukcije: najviši službenici SZO su optuženi što znači…
Setih se drugog primera koji je slikovitiji: WV je optužen i presuđeno je da je kriv za prevaru sa softverom koji određuje stepen čistoće izduvnih gasova. Da li su krivi samo ljudi na najvišem položaju ili ceo WV? Po tvom načinu određivanja krivice kriv je i Pera koji montira haube na Golfu (ceo SZO). Tačnije, krivi su svi Nemci (kompletna nauka). Koji god primer korupcije u nauci nađeš (zamisli korupcija – kao da je nigde drugo nema) ti je “prišivaš” kompletnoj nauci. Tvoj nick poziva na istraživanje ali sam se zaustavljaš na prvoj stvari koja se poklapa sa tvojim mišljenjem.

Finansiranje SZO je posebna priča. Finansiraju je Gejts i Rokfeler i to je dokaz da su pljačkaška organizacija? Da je sreće da je tako ali razmisli:
1 – sve države su dobrovoljno stavile glavu u torbu dvojice pljačkaša?
2 – najmoćniji faktori su dozvolili dvojici pljačkaša da rade šta hoće?
Nisi toliko glup da moram da ti objašnjavam ali se potrudi ubuduće (na šta sam ti više puta ukazivao) da odrediš granicu dokle ide nauka a odakle politika jer ti uporno sve guraš pod kapu nauke. Danas politika bukvalno sve kontroliše a prema nauci se ponaša kao prema najnepotrebnijoj sluškinji – što pljuvanje po njoj čini još mizernijim činom. Ali nemoj da brineš, ubrzo će biti spaljena na lomači kao jedan od prvih činova ulaska u mračni Novi vek.

istrazuj
Gost
istrazuj
4 mjeseci prije

@guest_416445
Eh…sumadinac,
Sad si napisao, poemu – ali nisi htio konkretno odgovoriti niti na jedno – po meni sasvim logicno pitanje…
Evo gore mi spocitavas sljedece:
“… Nemoguće je dati argumente na tvoje tvrdnje jer stralno izbacuješ nove ili postavljaš one koje su nedokazive i za i protiv…”
A sad – pogledaj ponovo sta sam postavio kao – logicno pitanje i sta je tovj odgovor… Nema smilsa ? Zar ne?

Ja sam se upravo trudio da ne politiziram stvari.
Sa druge strane – tebi je to izgleda bas potrebno?
Dakle – cak sam to napisao neki dan – da je meni odavno jasno da ce se politicari “ograditi” od odgovornosti, a i sa pravom! (… jer niti su strucnjaci, a niti ko od njih trazi da su inteligentni, analiticni i da “vole svoj narod i drzavu”, posto je to i onako samo predstava…)
Cak evo… i danas ima clanak gdje kaze da su francuski politicari napravili zakon – koji njih sve – bukvalno stiti od odgovornosti za izazivanje lazne “pandemije”…
Medjutim – logicno:
1. pandemija se ne proglasava – zato sto neko “misli da je to cool” (jer ce zaraditi lovu, kao prije 10 godina).
2. pandemiju proglasava “strucnjak”, a to je u ovom slucaju SZO, tj ona bitanga korumpirana iz Etiopije! To sto sada bitanga iz SZO, kao i ta (prakticno) privatna organizacija – hoce da se ograde od ZLA koje su napravi – ne mijenja stvar!
3. pandemiju proglasava “ekspert” ili “ekspertni tim” u svakoj zemlji po na osob. (valjda na osnovu neceg?)
Odgovrni su:
A) prvo bitanga na celu SZO – i treba ga pozvati sudskom tuzbom na odgovornost i ostetu !
B) svaki odgovorni “expert” u svakoj zemlji – koja je prihvatila “preporuke” kriminalne privatne organizacije SZO.
Dakle u tvojoj drzavi – milim da se lik zov Kon (a navodno je taj lik zaradio i prije 10 godina povece pare od vakcina protiv lazne “pandemije” svinjskog gripa)
To isto vazi i za Hrtavsku, Austriju, NJemacku, Rusiju …..
SVI tzv “eksperti” bi logicno – morali izaci iza govnjivog stita “naucne strucnosti” – te objasniti jasnim jezikom, na osnovu cega su preporucili tzv “politicarima” takve mjere!
SVAKI od tih “eksperta” – ako NISU u stanju proizvesti valjane (logicne) razloge za uvodjenje karantina – morao bi krivicno odgovarati zbog izazivanja nevidjenih muka vlastitim stanovnicima, pa cak i uzrocenja smrti!
Da li je odluka “eksperata bazirana na
– totalnoj nekompetentnosti!
– gramzivosti i korumpiranosti (od strane farma-koncerna)
… apsolutno je nebitno! To je i onako samo tehnicki posao suda.
…Sto se tice SZO kazes…
“… Finansiraju je Gejts i Rokfeler i to je dokaz da su pljačkaška organizacija…”
Ne.
Pljackaska organizacija su – prije svega sto su vec prije 10 godina – napravili istu prevaru, a sudski proces nije zavrsen premda su brda dokaza ogromna.
Ponajvise zato, sto ih i financiraju ova dva “covjekoljupca” (kako se oni sami prodaju).
Mozda se i ti slazes da su ove dvije bitange covjekoljupci – medjutim, ja smatram da su to najgori neprijatelji ljudske rase , ali do njih i politicara je u ovom trenutku – nemoguce doci.
Medjutim, to nije ni vazno trenutno…
Vazna je istina, a ona ne ide u prilog tvojoj prici Sumadinac.

Lucija
Gost
Lucija
4 mjeseci prije

istrazuj

1. Nije lijepo pisati o nekom tko nije prisutan na komentarima.
2. Molim vas da mene ne oslovljavate sa “kolegice”. Nalazim to uvredljivim. ‘To da ste vi nekad bili gdje i ja’ je – glupost. Vi nikad niste znali koliko ja. Jbg, bila sam ‘prirodni smjer u gimnaziji; pred par godina našla kontrolnu – samo o krvi 3,5 stranica – arak papira.
3. Stalno pričate iste stvari i SMARATE ( izraz sam ovdje naučila, ali baš je dobar).
Iznosite neke gluposti iz 1918. i 1935…. Wtf?
Ne odgovarate na pitanja – normalno, kad ih nemate- niti npr Dejanu koji vas je eksplicitno pitao i o egzosomima i o tome kako te “teorije” objašnjavaju – zaraznost.
Ne objašnjavaju nikako.
Mene u osnovi ne zanima jeste li trol i/ ili ludi.
Sad “skidam rukavice”.

pera lozac
Gost
pera lozac
4 mjeseci prije

“Jedan od argumenata koje je lako dokazati je tvoje napadanje Ajnštajna kao foliranta”
Folirant i lopina belosvetska, na fakultetu su ga zajebavali da je kratke pameti.
Ali namazana dzukela, ozenio pametnu MILEVU MARIC koja mu je i napravila teoriju sa kojom se proslavio.
Ali posto je imao onu cudnu kapicu na glavi sve je njemu pripisano, a vidi kurca od kad se 1918-e razveo sa Milevom i ozenio rodicu Elsu (Einstein) Löwenthal ( kcer Rudolfa Einsteina i Fanny Koch) nista vise niti je uradio a ni objavio.
Ipak treba priznati da su mu dve izjave bile stvarno vrhunske; ona o neogranicenosti svemira i ljudske gluposti, i kada su ga pitali kakav je osecaj biti najpametniji covek na svetu, a on odgovorio “NEZNAM PITAJTE TESLU”

Lucija
Gost
Lucija
4 mjeseci prije

istrazuj

Koje argumente , jadove bolesni?
Kritizirao si članak i znanstvenika koji je IZOLIRAO virus i dokazao VEZU virusa i bolesti.
– nema – čitanja s razumijevanjem.
– nema poznavanja jezika/ načina izražavanja.
– nema poznavanja činjenice da bio sustavi NISU DETERMINISTIČKI kao tehnički.

Dejan
Gost
Dejan
4 mjeseci prije

istražuj
U Belorusiji do danas skoro 20 hiljada zaraženih i 112 umrlih. Mada je to statistički veoma upitno jer su testovi neprecizni, bolje reći da testovi nisu validni i onda ništa ne znači kad test pokaže da je neko pozitivan ili negativan. A broj umrlih je sa koronom. Pitanje je koliko ih ima umrlih od korone…
A reci mi jel ti istraži šta uopšte izaziva bolest covid19?

istrazuj
Gost
istrazuj
4 mjeseci prije

“… A reci mi jel ti istraži šta uopšte izaziva bolest covid19? …”
Dejan, hebo ga ti…
Ako evo gledamo ovdje koliko je ljudi umrlo od/sa/bez tzv korone – i zakljucak je prakticno da to nema ama bas nikakve razlike od prosle godine – onda tzv “smrtonosna korona” jeste obicna laz!
To kaze i ovaj Francuz – manje vise.
A to je vec do sada zakljucio svako, ko postavlja iole logicna pitanja i sa baznim stepenom analiziranja.

O zarazama i infektologiji, vec sam ti dao po meni nevidjen video, a sam imas ponesto od one novinarke…
Nemoj sad o tome, jer vidis da Sumadinac samo ceka da okrene pricu na vodu teorije zavjere i reptilima…
Drzi se nauke 😉

Dejan
Gost
Dejan
4 mjeseci prije

istražuj
Neka bolest postoji. Ako virus corone nije izolovan onda šta tu bolest izaziva? Ima nekih simptoma koji su novi pri respiratornim bolestima kao što je slaba apsorpcjaj kiseonika u krvi a takodje i zgrušavanje krvi, a stanje je umelo da se kod odredjenog broja pacijenata pogorša mnogo u toku jednog dana i da predje od lake prehlade do vrlo teškog disanja pa čak i da onemogući disanje, bilo je primera i da se pogoršanje desi u roku od nekoliko sati. Dakle, za ovu bolest nisu u pitanju klasični simptomi gripa. Da je sve prenaduvano slažemo se gotovo svi na ovom portalu. Ali treba naći odgovor šta izaziva bolest. Neće pomoći ako se priča da nema nove bolesti i da je to samo običan grip.

istrazuj
Gost
istrazuj
4 mjeseci prije

Dejan,
Ja ne bih “trcao pred rudu”…
To rade ovi “experti” po raznim drzavama, ali zasigurno ne dzaba. Cisto sumnjam da svi oni nisu dobro podebljali svoje kontoe u Rutschildovim bankama (u sustini su sve banke njegove, a i ako jos nisu, sad nakon korone ce definitivno biti)…
Pricekaj jos mjesec dva – i dobices odgovor.
Premda se vec vidi odgovor. On je isti kao i prije 10 godina, tj radilo se o laznoj pandemiji – korona, kao sto je bila i lazna pandemija “svinjska gripa”…
Koliko znam, niko se nije previse upirao da nadje “razlog i uzrok svinjeske gripe”?

pera lozac
Gost
pera lozac
4 mjeseci prije

Belorusija 20.000 zarazenih 112 mrtvih,
Treba Shumi da im objasni da nisu dobro brojali i da ce najebat kad izadju iz karantena.
Ups, nisu ga ni imali.

Turac
Gost
Turac
4 mjeseci prije

Bravo, s malo riječi si istakao bit cijele ove frke oko korone.👏

Aste1
Gost
Aste1
4 mjeseci prije

@guest_416530 najbolje za takve kao ti da ni ne izlaze iz kuce i kad prodje ovo sve ahaha

Aste1
Gost
Aste1
4 mjeseci prije

@guest_416543 nismo mi prijatelji a to sto izlazis priznas da krsis odluke civilno stozera i uputa.

J. B
Gost
J. B
4 mjeseci prije

Ovaj vrli francuz je bio na prvoj ligi obrane, on je imao i najmanji postotak mrtvih u ovom ludilu, on je upoznao ovaj virus bolje od tvoje percepcije čitanja novina, gledanja hrt i širenja panike sa strane plačanih “naučnika” koji pjevaju pjesmu koju su WHO i Gatesova fundacija napisala. Postoji nešto što se zove konflikt interesa, koji je jako očigledan u ovoj krizi za one koji imaju mozak, dva oka i dva uha.

J. B
Gost
J. B
4 mjeseci prije

Marseille. A jesi ti napravio znanstvenu studiju za učinkovitost maski protiv zaraze? Jesi bio u Londonu dok je Imperial college zajedno sa Dr. Thompsonom radio prvu kompijutorsku simulaciju koja je zatvorila svijet? Jesi bio u njegovoj sobi dok je karao svoju ljubavnicu dok je bio pozitivan na korona virus, a drugima govorio da ostanu doma odgovorni? Konflikti interesa su veči od Burj Khalife, a ti i dalje igraš davoljeg odvjetnika? Razumijem da si svaki dan za tipkovnicom i živiš od trolanja, ali tako glupa pitanja postavljaš jer dobijaš te ideje od “pravih izvora”. Capak, Beroš i Markotićka su ti tvoji “experti” koje citiraš?

indy
Gost
indy
4 mjeseci prije

E kad kod sexa,kako se ježevi sexa-nešta.Oprezno,oprezno.

indy
Gost
indy
4 mjeseci prije

A valjda negdje,a diti?Eto i ja se očitovo,komentari prije.

Helvetia
Gost
Helvetia
4 mjeseci prije

Necete vjerovat prijatelj mi reko da je neko u njegovoj daljoj familiji umro od raka a opcina nudila novce da kazu da je umrla od corone
Drugi slucaj rodjak bio na samrti isto rake odvezli ga u bolnicu i stavili ga u odjeljenje za corona bolesne on mu bio u posjeti

istrazuj
Gost
istrazuj
4 mjeseci prije

Helvetia,
Puno je takvih slucajeva na zalost.
Ja licno znam jedan. Bosna. Zena dobila izbocinu na jednoj nozi. Nisu joj dozvoljavali da dodje u bolnicu, na vise poziva – jer se “medicinski radnici boje korone”… Nakon par dana noga pocrnila. Primila je neka doktorica, a zena primila neke lijekove za smirenje i uputnicu (cekanje) na mjesto u bolnici. Nakon par dana – zena umrla.
Upisace naravno – zrtva korone.
I u pravu su.
Samo bi trebalo pisati – “zrtva ludila korone”!

shumadinac
Gost
shumadinac
4 mjeseci prije

Vidiš istrazuj, da sam ja izjavio nešto suprotno bar deset kolega bi reklo da lažem i tražilo dokaz – već se događalo…

onaj najgl.....veći Dalton
Gost
onaj najgl.....veći Dalton
4 mjeseci prije

@shumi
Pa sad nek ja odgonetam ko je tu Iljf, a ko Petrov…..
Meni je ovaj Francuz sasvim ok. Valjda zato što govori ono što je meni drago čuti……
P.S.
Ja sam dometa jutarnje kocke šećera, koju zalijem rakijicom. Zbog bakterija i slične gamadi.
Ako su bakterije baš uporne i ja sam karakter. Pa ponovim postupak. Ovaj put bez šećera.
Za viruse, promijenim rakiju…….

shumadinac
Gost
shumadinac
4 mjeseci prije

@Dalton
“More fali, obale se drži”
Ili onaj Šiptar kada je krenuo na demonstracije i stavlja šajkaču u džep:
“Šta će ti to?”
“Za svaki sljućaj…”

p.s. izbaci šećer, loš je za zdravlje a i podloga za mikroorgamizme… 🙂

onaj najgl.....veći Dalton
Gost
onaj najgl.....veći Dalton
4 mjeseci prije

Znači da ne spominjem…..
Da se ne ureknem.
I da me ne pogodi strijela nebeska……
P.S.
Dobro kažeš, jebo šećer….
Rakiju mi ne diraj.
Uz nju sam sentimentalno vezan.
🙂

Stock
Gost
Stock
4 mjeseci prije

Probaj i jalan sarmu, hladnu, uz rakiju.
Ali evo mi kazu da su i listovi loze fasovali koronu, pa budi pazljiv.

onaj najgl.....veći Dalton
Gost
onaj najgl.....veći Dalton
4 mjeseci prije

@Stock
Fala jarane! 🙂
Di će mi srce, di će mi duša….
Meni se iz nekog čudnog razloga ne hvataju savjeti tipa zelenjava, zdravo ovo, zdravo ono.
Odbijaju se od mene kao da sam od teflona. Valjda imam imunitet. Stekao ga dok sam bio mali.
Onda se jelo samo zdravo. Ono što se imalo za jesti……. Najeo sam se zdravlja za tri života.
Sreća. Jer je sad sve što ja volim postalo nezdravo.
Više mesa manje primjesa…..
Dok mi doktor ne zabrani meso.
P.S.
A iz džepa kožne jakne viri boca rakije.
Začepljena kukuruznim klipom…..
🙂

Stock
Gost
Stock
4 mjeseci prije

Ama, meni se sve cini da ti mene ne razumijes. Jalan sarma se ne jede zbog zdravlja ili da se najedes.
Za to je meso.
Ovo ti je meza. A digne rakiji ukus samo tako.
Probaj, jebo te patak.
Neces od jedne pocet fotosintezu.

Potres u glavi
Gost
Potres u glavi
4 mjeseci prije

onaj najgl…..veći Dalton, jao čovječe, od kad takav “pampur” nevidjeh, to su bila vremena ponosa i slave ! 🙂

Bosanac
Gost
Bosanac
4 mjeseci prije

shimadinac,
neko ti je izgleda jutros nesto stavio u kafu …a da ti nisi opazio 🙂

shumadinac
Gost
shumadinac
4 mjeseci prije

@guest_416442
U rakiju prijatelju, u rakiju – kafu ne pijem, nije zdrava 😉
p.s. lažem , ne pijem ni rakiju 🙂

Bosanac
Gost
Bosanac
4 mjeseci prije

shumadinac,
🙂

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah
4 mjeseci prije

@shumy :
Čestitke !
Uspio si doći u veći minus od USA !
Ni korona ti neće pomoći da se izvučeš !
Ala gušta !

shumadinac
Gost
shumadinac
4 mjeseci prije

Briljiram Umpy, briljiram. Saberi sve pluseve replika i ne mogu doći ni do pola broja mojih minusa. Bolji sam i od burta Bog te mazo. Al niko ne nudi sendviče – izgleda da sam se negde za*eb’o.

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah
4 mjeseci prije

@shumy :
Dobro se noćas pokrij ,hladno,-50 !
Čuvaj se lavine,odrona i korona !

shumadinac
Gost
shumadinac
4 mjeseci prije

Nema više opasnosti Umpy, naše vođe proglasile pobedu nad koronom. Postali smo koronaproof.

indy
Gost
indy
4 mjeseci prije

Nisam u toku osim hmeljsko vinski cili dani.Šta gestapo i u Srbiji popušta sa mjerama,ma hvala Bogu.Ma držte se,ovi tvz.naši u rH lumeni,al vas pravo logor,a ni BiH ni bolje prošla,a imamo lumena na vlasti.A ko kriv.ma ne mi međusobno,držte se.By,moje osobno mišljenje.Pozdrav svima.

Stock
Gost
Stock
4 mjeseci prije

Minus i minus daju plus.

istrazuj
Gost
istrazuj
4 mjeseci prije

“… ne pijem ni rakiju …”
To ti je greska Sumadinac. Uz kafu nema bolje, em zdrava em inspirativna.
Pogotovo u Sumadiji bi trebala biti odlicna 😉

shumadinac
Gost
shumadinac
4 mjeseci prije

@guest_416504
To ti je sudbina – kad kreneš da kontriraš ne umeš da staneš 🙂

Istrazuj
Gost
Istrazuj
4 mjeseci prije

@guest_416445
Haha…
Dobra 🙂

indy
Gost
indy
4 mjeseci prije

Prije koju godinu žena mi gori uspjevam smanjivat temperaturu,dobila duplo klavocin znači 2mg il kako več,uglavnom doza boli glava, na 12 sati ,ne pomaže.Zovem doktoricu i insistiram na sumamedu,a kronični plučni bolesnik osobno.Prošlo nakon tri dana.A ko je da je skidam kapu na tome što želi pomoči.Da nebi bilo da navijam za nekog,1986/7,sad netražim medicinsku dokumentaciju,sam bio na kisiku i aparatima za preživljavanje,Rebro i zarazna Zvjezda.Zbog vjerodostojnosti,mog komentara, istu na zahtjev adminima,onima koji nevjeruju.A ima toga.

Lucija
Gost
Lucija
4 mjeseci prije

Shumadinac

1. ” velika mutabilnost”? Svaki puta kada se razmnaža u stanici, može doći do ‘greškice’ u prepisivanju.
U odnosu na što velika? Manje mutira od gripe (k tome, što dva virusa gripe mogu izvesti sa razmjenom gena u stanici…- nisam sigurna za druge vruse).

2. Sunce / UV zračenje sasvim sigurno ubija sve viruse. Osim toga, mrtav je i kad padne na bilo koju površinu za par sekundi.
Sezonalnost gripe i prehlada objašnjava se i time što ljudi zimi više borave u zatvorenom, pa imaju bliže kontakte.

3. Velika je vjerojatnost da se preboljevanjem jednog korona virusa stječe imunitet i na drugi. Rade se istraživanja.

4. Navodno je na jednu tigricu i dva mačka isto prešla korona. I to je sasvim moguće, jer korona virusi napadaju i cijelu porodicu mačaka.
Međutim, ono što nas treba zabrinjavati jest prelazak virusa sa životinja na ljude. Zoonoze.
I gripa je počela kao zoonoza. Navodno je prešla sa pataka, pred nekih 10 000 godina.
I Sars i Mers su zoonoze.

Ratoborna gljiva
Gost
Ratoborna gljiva
4 mjeseci prije

https://youtu.be/nFPeN17PVU8
Žena ekspert objasnila

pera lozac
Gost
pera lozac
4 mjeseci prije

Nestao snimak, poslali ga na “validaciju”

Abe IV. Nepotvrdjeni
Gost
Abe IV. Nepotvrdjeni
4 mjeseci prije

Fali jedna opsežna analiza situacije.

Stock
Gost
Stock
4 mjeseci prije

Ja, do sada, nisam vidio neku veliku razliku u broju umrlih u Svedskoj.
Istina, kada se pocnu podvlaciti racuni na kraju ove ili pocetkom sljedece godine, mnogi ce reci – to je zato sto smo uveli karantin.
Medjutim, Svedska je imala vrlo slab karantin, ako ikakav, jer se sve svodilo na “rekomendacije”, pa ako zelis vani, idi vani, ali misli…ako imas simptome, nemoj. I evo cifri, dosta sigurnih, za period 1-24 april.

…………… 2018… 2020
jan………. 8578… 8113
feb………. 8151… 7350
mar……… 9210… 8316
1-24.april 6191… 8181
summa… 32130… 31960

Znaci:
2018 je umrlo iznenadjujuce mnogo ljudi i ta je godina super dobra referensa za ovu godinu.
Kako vidite, broj umrlih u periodu januar-24.april je skoro isti u obe godine. Cak 2020 malo “kaska” za 2018.
A imali smo gotovo mjesec i po izvjestaje o rekordnom broju umrlih.
Ovaj trend ce se nastaviti, po meni, maj mjesec i eventualno pola juna. Nakon toga ce i broj umrlih suksesivno opadati. Koliko?
To se ne moze predvidjeti sada. No na kraju godine ili pocetkom sljedece sve ce biti kristalno jasno.
Ono sto mene zabrinjava je cinjenica da hronicni bolesnici, iz straha da ne dobiju Koronu, ne dolaze na godisnje kontrole svojih bolesti, tako da se vec primjeti da, npr. dijabeticarima raste Hba1c, srcanim bolesnicima krvni pritisak itd…
Koliko dugo ce oni izdrzati? I koiko ce oni doprinjeti losijoj statistici?
Kazem opet…vec krajem juna vidicemo u kom pravcu sve ovo ide, a na kraju godine ZNACEMO 90%.
Redakcija je dobila isti lenk na drzavnu stranicu koja izbacuje ovu statistiku pa bi bilo dobro da naprave text o tome i podkrjepe dijagramima jer tako izgleda puno citljivije i lakse za shvatiti.
Ako treba pomoc-tu sam.

Istrazuj
Gost
Istrazuj
4 mjeseci prije

Stock,
Samo da napomenem…
Neki dan je neki kolega postavio link na svedsku statistiku u kojoj stvarno stoki (lazni) zastrasujuci naslov.
Kad sam sam pogledao statistiku, uvidio sam da su SAKRILI 2018, a zadnju sedmicu parirali sa “srednjom vrijednoscu” od svih 5 zadnjih godina!
Skandal!
Naravno, to nije bilo tako prijejesec dana!
Po meni, Svedkani tj statisticki biro jeste pritisnut od kabale (preko politicara) – da zastrasuje ljude!
Da li je neko od Sveda javno protestovao ma ovu skandaloznu manipulaciju?

Stock
Gost
Stock
4 mjeseci prije

Stidljivi glasovi se cuju, ali Svedi su takvi.
Ipak se jos uvijek moze, sa malo znanja, izvuci cijela statistika i za 18-tu i 20-tu.
Jos uvijek je daju dan za dan tako da je jos uvijek skroz OK.

Stock
Gost
Stock
4 mjeseci prije

Nazalost, nemam statistiku za 2018. Umrli po godistima, ali imam za 2019.
Pazite, 2019 je umrlo neocekivano MALO ljudi. Jos od 1977 nije umrlo manje.
Pa to ovako izgleda:

…………… 2019……. 2020
0-64……….. 3007……. 3122
65-79 år……. 8344……. 9080
80-89 år……. 10130…. 11534
90+ år………. 7330……. 8225
Total………… 28811…. 31961
Nema govora, kosi stare ljude, ali kako rekoh, u istom periodu 2018 je umrlo vise ljudi nego ove godine.
I ako gledate procentualno, svake godine umire isti procenat starijih.
Jos ce se voditi diskusije o ekonomskoj isplativosti zatvaranja Svijeta, koliko god to zvucalo morbidno.
Ali je bitno. Jer, ako se nesto drugo valja iz svega ovoga (a valja, po mom misljenju) onda ce i ekonomski pokazatelji biti vazni u gonjanju odgovornih za sve sto ce nas cekati kada se sve ovo slegne.
Bar se nadam…

istrazuj
Gost
istrazuj
4 mjeseci prije

“… Nazalost, nemam statistiku za 2018….”
Stock,
Imas je!
U tome i jeste problem!
Dakle – kada sam gladao prije mjesec dana – Svedjani su postavili svih 5 godina sa apsolutnim brojevima po danima i za svaku godinu (5 godina unazad)!
Sada – dakle na ovom linku koji je postavio kolega “Svedska zdravo” – ocito aludirajuci da Svedska valjda “laze” o broju umrlih:
https://www.logicno.com/politika/trump-kaze-da-je-uvjeren-kako-je-covid-19-nastao-u-laboratoriji-wuhan.html

Jedino sto trebas – jeste da spustis onaj Excel file – i da sam – (na zalost moras sam i u tome i jeste manipulacija takodjer!) – postaviti na grafik 2018!
Vidjeces upravo da je te godina prvih 3 mjeseca bilo puno gore nego ove 2020.

Znaci 2 (ili cak 3!) skandalozne stvari (posto puno ljudi ne radi sa grafovima):
1. sakrili su Apsolutne vrijednosti za 5 zadnjih godina (!) – za sve godine osim za 2020!
2. porede Apsolutne vrijednosti 2020 sa Srednjom vrijednosti! (sto je suludo za donosenje bilo kakvog “zakljucka”)
3. postavili su – lazno – “strahobalan” naslov! (“Århundradets högsta dödstal uppmätt i Sverige”)

Stock
Gost
Stock
4 mjeseci prije

Istrazuj, mislio sam na statistiku po godinama starosti. Tu statistiku nisu prikazivali od pocetka za sve godine nego samo posljednje dvije, znaci 2019 i 2020.
Ako pogledas excel danas imas vise razlicitih raporta nego na pocetku. Sto je dobro.
Potrazi svjeziju statistiku i uvjerices se i sam.
Medju 8 razlicitih raporta (5 je bilo u pocetku) igraj se sa prvim (Tabell 1). Tamo je prikazana statitika dan za dan u zadnjih 6 godina. Zadnja kolumna je prosjek, ali je mozes i baciti.
Napravi vlastiti excel i kopiraj podatke za svaki dan, svaku godinu i voila…imas sve.
Ono sto sam ja zelio prikazati sa brojem umrlih po starosnim grupama je da udara po starijim osobama, ali procentualno, umire isti procenat starijih svake godine.
Zbog istine…
pogledaj i broj umrlih u Stockholmu. Tu je bio zaista pomor u martu/aprilu, ali se i tu situacija stabilizira na jednan normalan nivo zadnjih dana.

istrazuj
Gost
istrazuj
4 mjeseci prije

Stock,
Hvala. Ja sam takodjer sam bio prisiljen generirati krivu, ali nisam ulazio dublje 🙂
Ipak, kontam da i Svedi trebaju nesto uradit za same sebe 😉

Mucke
Gost
Mucke
4 mjeseci prije

Inace , postupak kada netko opet i opet iznosi gomilu prethodno argumentirano opovrgnutih naklapanja zove se shitposting.

Mucke
Gost
Mucke
4 mjeseci prije

Za razliku od tebe koji donosis informacije sa lica mjesta iz prve ruke i usput si skolovaniji pametniji i sa vise iskustva od doticnog?

indy
Gost
indy
4 mjeseci prije

A moš objasnit indijske vede,rimske zapise o žitnici Sahari itd….teorije?A ko što taji zašto i u čijem interesu???Kultovi,da naravno postoje,eto osobno sam u,kultu koji vjeruje u Isusa,a poglavar u Vatikanu,a drugi vjeruju u istog a poglavar,u Konstantinopolu,pa London,pa neki amerikanski gradovi,opet oni koji na slično.Muslimani,pa suniti,šiti.Opet Budisti,pa Židovi ortodoksni i oni drugi.Ovime samo želim prikazati da je sve to nekakav kult,koji je u određenom trenutku bio boljitak za sve koji bili u istom.Al je bit da budemo ljudi,bit pomogni,bit,nahrani daj vode.Evo izvinjavam se ako nekog uvrjedio sa ovim mojim komentarom.Samo vas molim budimo ljudi i pomognimo,kako sve vjere i njihova učenja nalažu.

Yagoda
Gost
Yagoda
4 mjeseci prije

Dali biste radje proveli 10 godina kao rob, u zatvoru, zakljucanoj sobi – ali savrsenog zdravlja. Ili bi 5 godina zivili zivot slobode, ali znajuci da cete umrijeti?
Zdravlje ne postoji bez slobode. Jer bez slobode, svedeni smo na puko postojanje.
Kada smo se kao civilizacija prestali boriti za slobodu?

Yagoda
Gost
Yagoda
4 mjeseci prije

Doci ce neki novi ‘smrtonosni’ virus.
A sto je s ovima koje vec imamo? Kada su oni prestali biti prijetnja za rizicne skupine? Nisu. Zivot ne moze funkcionirati na nacin da se od onog neminovnog u zivotu stitis gasenjem svega onog sto zivot je.

piždro
Gost
piždro
4 mjeseci prije

hoces reci da ljudi koji su napisali tone naslova kniga o urotama- samo varalice I manipulatori?? sve to izmislili u vlastitoj fantaziji i varaju na najjeftiniji nacin sve nas “neduzne ljude” !?? Imam ‘lexikon zavjera’ od Roberta Antona Wilsona, po abecednom redu 430 stranica koja se samo u kratkim crtama oslikava hiljade poznatih urota kroz povijest i sta se sve desava iza paravana 3 d. dimenzije.. (a ti nisi ni cuo za njega al si zato najpametniji i evo ko književnik skrabas.) da je to sve izmisljotina gluposti i bajke za odraslu djecu i da neki pokusavaju manipulacijama jeftino doci do novca?? misliš balkanci su primitivni i naivni pa ovako malo, malo da ih isfoliram i da ih trznem- da im dokazem sunce se okreće oko zemlje a ne zemlja oko sunca i ??!..ajde molim te promašio si poral i slabo se udvaras…

indy
Gost
indy
4 mjeseci prije

Isto izjavljivali pripadnici wermachta,ss,talijanskih crnokošuljaša itd…samo slušali vođe.I kud to vodi…ta ni Beograd,Sarajevo,Zagreb,Pazin nisu mogli držat u stisku,sad svi zatvoreni po direktivi.Komunisti,Vjernici,Srbi Bosanci Hrvati svi pružali otpor nacifašizmu.A dismo sad,ta dicu nam drže zatvorenu.A sutra če priče prodavat,krivi Hrvati Srbi Bosanci.Al nitko ni,al kao treba,svaka čast na gebelsovoj prepisci,makar ni orginal njegova.Sramota i jad.u mišje rupe vi koji dicu zatvarate,u mišje rupe vi koji koji silu nad ljudima provodite.Vi koji to radite nemate duše.Sramim se što i takvi spadaju pod ljude,jer oni nisu ljudi,i zvjeri bihi se sramile.

Dejan
Gost
Dejan
4 mjeseci prije

Yagoda
Bolje ceo život živeti kao slobodan nego sedam dana kao rob 🙂
Sloboda… Veliki pojam, mada za svakoga znači drugačije. Sloboda U umu i u duhu, unutrašnja sloboda je prava sloboda. Ko je dostigao tu slobodu taj je dostigao i prosvetljenje.

Dejan
Gost
Dejan
4 mjeseci prije

shumadinac
Ova tvoja izjava traži repliku – “Tebe i Dejana ne svrstavam u fanatične bez obzira na upornost, vi stalno upućujete pitanje, jedino je problem što ne želite da čujete odgovor ako ne odgovara vašem shvatanju stvari. Ali da ćete doprineti rastu fanatizma – hoćete.”
Ja upućujem pitanje i tražim odgovor o ovoj bolesti. Tačno. Ja nisam stručan i nisam virusolog ni molekularni biolog ali bih voleo da saznam šta se zaista dešava po pitanju bolesti. Kakve veze ima fanatizam sa tim. Ti sve možeš da iskonstruišeš u svojoj glavi. I da pripišeš nekome razne stvari koje uopšte ne stoje. Kako ću ja to doprineti rastu fanatizma? Hajde sad to lepo skockaj, iskonstruiši i smisli neki logičan i realan odgovor o mom doprinosu rasta fanatizma? Koji odgovor u vezi bolesti je dat a ja nisam hteo da ga čujem? Imaš li ti kavlitetan odgovor? Ovo danas što si pisao o virusu nije bilo nimalo kvalitetno već je bilo ponavljanje priča sa masovnih medija.

shumadinac
Gost
shumadinac
4 mjeseci prije

@guest_416711
Da, ima po nešto i sa MSM-a. Ili misliš da je alternativa jedini mogući izvor dobrih informacija (možda fanatično gledište 🙂

Kao u gornjoj replici i sada ti ponavljam – ti čitaš onako kako misliš da je napisano. Ne podstičeš fanatizam pričom na temu korone ali drugim “alternativnim teorijama” dovodiš ljude do zbunjenosti čime povećavaju prijemčivost za sve i svašta. Kritičnost se mora zasnivati na logici i činjenicama a ne na veri – da ne pišem ponovo isto. Pročitaj ponovo moj poslednji tekst na temu kontrole pomoću interneta.

Dejan
Gost
Dejan
4 mjeseci prije

shumi
ako misliš na entitete onda treba ljudi da povećaju prijemčivost jer su entiteti veoma prisutni, i u našoj auri, i oko nas, i u polju, i u drugim dimenzijama. Ima ih nebrojeno. I to što su neki zbunjeni entitetima je rezultat pogrešnog učenja i svako može to istražiti i sagledati tu stvar iz drugačije perspektive.
Ili ću ići po tebi putem zvanične nauke u istraživanje entiteta? Eksperimentalno da dokažemo njihovo postojanje? Ima i toga – možeš prizvati entitete i uveriti se u njihovo postojanje. Možeš prizvati i demone mada ti to ne bih nikako preporučio. To je činjenica. Činjenica je i da su drugi na mnogo mesta izveštavali o raznim entitetima koje su videli. Imaš i studija o tome koje se bave paranormalnim. A logika je da mi nismo samo ovo telo već smo mnogo više od tela. Mi smo pre svega spiritualna bića koja nastanjuju ovo fizičko telo. Ako ti imaš drugačiju logiku tvoja stvar i tvoja logika.

hiber
Gost
hiber
4 mjeseci prije

Više ne postoji medicija koja se bavi zdravljem i u korist običnih ljudi. Tu tamo neki pojedinci, koji zatim dobiju svakojake epitete kao što ih ovdje daju profesoru Raoultu. Još je dobro prošao, u Kini nestaju, na zapadu im oduzimaju licence, a u Rusiji se pojavlju šišmiš doktori koji lete kroz prozor. Da zaključimo, danas je medicina izvor ogromnih prihoda fermaceutskih korporacija koja odatle obire ogromne prihode najčešće za potpuno neifikasne i opasne medicinske pripravke, uživajući benefite nekadašnjih pionira moderne medicine. WHO je danas korumpirana organizacija koja djeluje isključivo u takvom okružju, služeći kao nepošteni policajac u službi mafijaških kumova. Zašto se dogodila ova pandemija, i napose zašto se dogodila ova karantena. Naprosto zato što su je mogli provesti, a ne zato što je trebala. Cijeli svijet zbog pada profitnih stopa, slijedno tome nesigurnosti i sve veće nejednakosti klizi u totalitarizam i totalitarnu kontrolu. Naravno sama pandemija nije ništa pogoršala što već nije bilo loše. Ako ste stari i imate kronične bolesti, virus vam svakako neće pomoći. Međutim, sve podjele i procesi sada su se pogoršali. Globalizacija je na izmaku jer je od nje prvi odustala USA, a Brexitom i Britanija. Pa HongKong pobunom. Sada taj proces nezaustavljivo ide u kontinentalizaciju, a kamo ide EU nitko ne zna. Naravno, to ne odgovara Kini, a Rusija će se držati dokle se drži i EU. Međutim odustanak od globalizacije znači i veći pad profitnih stopa, što znači i više kontrole i više totalitarizma, što onda dovodi do većeg pada profitnih stopa itd do kolapsa…

indy
Gost
indy
4 mjeseci prije

E da i oni koji izumio cjepivo protiv bjesnoće,al ajmo malo bliže,isto se cjela zajednica smijala liku,koji reko da prije zahvata treba prat ruke,al vidim dobro si upoznat sa tematikom pa neče bit problem da otkriješ koja su to dva šarlatana koja navodim,a imam toga još rukavu.A Gospari nek mi oproste,jer bili nazadni,naime oni bolesne i potencijalne stavljali u karanteni.E stvarno,Gospari moji,ta napredno sve zatvorit.Svaka čast Dubrovačkoj republici,nema je više a puno naprednija bila nego ovi svi skupa.O ljepa,o draga o Slobodo.

Lucija
Gost
Lucija
4 mjeseci prije

“Researchers at Arizona State University (ASU) recently discovered a new COVID-19 coronavirus mutation…
The researchers used 382 nasal swab samples from possible COVID-19 cases in Arizona to identify a new SARS-CoV-2 mutation that had not been seen before. In one of the genomes, known as AZ-ASU2923, 81 DNA base pairs in a gene called ORF7a were DELETED.

The ORF7a gene produces an accessory protein which assists the virus in infecting and replicating inside the human body. The protein is believed to help the virus bypass the immune system, allowing the virus to replicate and kill the cell before spreading to others.

Deletion of the gene that produces the protein thus suggests that the virus may be WEAKENING, similarly to the one that causes SARS.
However, study co-author Matthew Scotch told the New York Post that it is too soon to definitely state that the COVID-19 coronavirus is weakening.”, sputniknews.com

Eto, dobre vijesti.

POVEZANE VIJESTI

Izbornik
122
0
()
x