fbpx

Izmanipulirani smo svi. Dokaz je ovaj grafikon.

Covidgate - Svjetski skandal

Covidgate – Svjetski skandal – Konačno dobivamo prve točne statističke podatke koji otkrivaju najveći znanstveni skandal u povijesti čovječanstva u kojem je bagra uz pomoć medija, lobija i političara bacila gospodarstvo na koljena.

Mediji ne prestaju izvještavati o broju “zaraženih” ne precizirajući jesu li to osobe sa simptomima ili bez, jer velika je to razlika. Osobe sa simptomima trebaju paziti na tijek bolesti tj. na eventualnu plućnu infekciju koja se može liječiti, a oni bez simptoma su vjerojatno preboljeli i stekli prirodni imunitet.

Vrijedni čitatelji i volonteri, na koje farmaceutski i financijski lobi nema utjecaja, danonoćno analiziraju dostupne statističke podatke, kako bi potvrdili svoje sumnje temeljene na zdravoj logici i intuiciji.

Danas vam konačno donosimo konkretan dokaz i primjer kako se manipulira koronakrizom. Statistički podatci iz Francuske, koju je koronakriza teško pogodila, otkrivaju ono u što smo od početka sumnjali i o čemu smo pisali. Statistike jasno pokazuju da je drugi val korona epidemije obična laž i manipulacija, a na temelju koje danas uvode sulude mjere auto-izolacije i obvezno nošenje maski.

Od prvog dana smo citirali ugledne profesore koje nisu u sukobu interesa, a koji su tvrdili da je drugi val korona pandemija obična fantazija. U Francuskoj su testiranja krenula u 5. mjesecu 2020. godine, točno kada je epidemija, prema struci, bila pri svome kraju, jer smo svjedočili porastu, vrhuncu i padu broja pozitivnih na koronavirus.

Mediji su participirali u paklenom planu plašeći populaciju koja je u panici pristupila testiranju koja su trebala potvrditi drugi val korona epidemije. Broj pozitivnih se povećavao, ali su rijetki razdvajali pozitivne i one koji su imali simptome, a nikada nismo u medijima vidjeli interpolaciju pozitivnih, bolesnih i umrlih od koronavirusa. Grafikon kojeg vam donosimo su objavile institucije kojima čak ni manipulatori ne mogu ništa reći, a koji razotkriva o kakvoj se manipulaciji radi.

Covidgate - Svjetski skandal

Covidgate – Svjetski skandal

Mediji svakodnevno broje pozitivne, zaboravljajući da se početak, vrhunac i kraj jedne epidemije računa po broju mrtvih, a ne broju pozitivnih. Broj mrtvih jasno pokazuje da drugog vala nema, a broj pozitivnih ima za cilj produljiti krizu dok ne stigne jesen i eventualno budemo svjedoci sezonalnosti koronavirusa kao kod gripe. U prijevodu, kvazi znanstvenici bi mogli sezonalnost, proglasiti drugim valom, a to zasigurno nisu učili na fakultetu.

U Hrvatskoj je teže doći do ovih podataka, ali smo na internetu pronašli post Velimira Vidovića koji je na Facebooku objavio tabelu s podatci koji jasno govore da je koronavirus ustvari jedan veliki znanstveni korona skandal.

“Obzirom da mi je puna “kapa” više tog medijskog i političkog terora i konstantnog izazivanja straha i panike kod ljudi sa tim fantomskim virusom, dao sam si malo truda. Koristeći isključivo SLUŽBENE podatke, iako, naravno prenapuhane, ali da ostanem “korektan”, dolazimo do ovih dolje brojki. Pogledaj narode ove brojeve i postotke i sjetite ih se svaki put kad Vam nameću neku novu mjeru ili Vam ukidaju još malo prava i slobode. Namjerno Vas drže u strahu i ne žele nam pokazati realno stanje stvari jer se vi onda ne bi imali razloga bojati i slijepo pokoravati na svaku njihovu poremećenu odluku i zabranu.  ZBOG OVOG ONI DILJEM SVIJETA PRIPREMAJU NOVI “LOCKDOWN”? Toliko… hvala na pažnji! Slobodno dijelite koliko Vas volja….peace!”

Statistički podatci iz Hrvatske

Osim poštenih entuzijasta, pojedinaca, rijetkih liječnika i alternativnih medija na Balkanu, svakodnevno svjedočimo trenutku istine u europskim zemljama, gdje liječnici ne žele participirati u ovom fabriciranom ludilu.

Pozitivan primjer iz Španjolske (engleski)

S tugom gledamo kako veliki broj domaćih liječnika slijedi manipulaciju, a neki od njih iskreno vjeruju u informacije i protokole koji im šapću iz financijski kontrolirane Svjetske zdravstvene organizacije. Uvjereni smo u njihove dobre namjere, ali na žalost mnogi moraju više poraditi na logici od koje ovise mnogi životi.

Provjerili smo društvene profile političara u Hrvatskoj, Srbiji i BiH, te shvatili da niti jedan političar u parlamentima balkanski država ne raskrinkava ovaj skandal, što govori da je glas za ove ljude uzalud bačen. Birači su izdani i prepušteni svjetskim financijskim i farmaceutskim vucibatinama.

Ugasite televizor i zasigurno će vam biti bolje. Okupljate se i planirajte osobnu autonomiju u budućnosti, jer će vam trebati. Zemlje se zatvaraju, a financijski sektor, koji nas drži u dužničkom ropstvu, neće popustiti. Ne smijemo biti pasivni, jer bagra već ubacuje kost kako bi rasplamsala sukobe između onih koji rado nose maske i onih koje to odbijaju. Zadnjih dana svjedočimo, do u detalj fabriciranim separatističkim idejama, gdje su jedni krivi, što drugima ne ide, a rijetki vide da smo svi u istom problemu. PAMET U GLAVU.

4.8 13
Ocijenite članak
Pretplati se
Obavijest
guest
183 Comments
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
dulebg
Gost
dulebg
2 mjeseci prije

E da, ali ako ne priznaš korona-virus, sledi ti plošana revolucija, kao Lukašenku.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
2 mjeseci prije

E, sad jedni kazu da treba krivotvorit potvrdu o cjepljenju. Drugi da je jod dobar protiv stetnih sastojaka kad nas cjepe. Treci, da je samo Putinovo cjepivo ok jer je cjepio kci. Cetvrti da treba bjezat na selo. Neki tamo peti da ce nas tvorac, svemir, Bog, Q i sl. spasit u zadnji cas itd itd.
Kad covjek cita takve vase komentare treba biti optimista???
Ostati “pozitivan”???

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah
2 mjeseci prije

@Emiliano :
”Kći” ?
Kišeš u komentaru (korona ?) ?
NAZDRAVLJE !

Guest
Gost
Guest
2 mjeseci prije

A-kći … istina je !

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah
2 mjeseci prije

@Guest :

NAZDRAVLJE !

I tako smo otkrili zajedno
parolu protiv histerije COVIDA -19 (”19”.08.2020) :

A-kći… !

Alex
Gost
Alex
2 mjeseci prije

Emiliano, nijedan tuđi mozak ti neće pomoći kad je kaos.Pametan misli svojom glavom, skupljajući informacije iz raznih izvora, po mogućnosti na više jezika. Na koncu doneseš zaključak, pa ako si se i zeznuo, odluka je tvoja. To je razlika između ljudskog bića i ostalih živih stvorenja.

pozitivan pesimista
Gost
pozitivan pesimista
2 mjeseci prije

Emiliano Zapata

tu izgleda jos samo pomazu glogov kolac i bjeli luk, sve ostalo macku o rep;)

Miki
Gost
Miki
2 mjeseci prije

Citam danas u novinama zapadnim kazu inekcija e biti 40do 50 posto efikasna a kao trebalo bi cjepiti vecinu stanovnistva. I kao trebalo bi biti cjepljenje 2 puta godisnje i to oko 10 godina pa ce u ti 10 godina kao pronaci efikasnu vakcinu. Koje ispiranje mozga. Onda kazu prvo trebalo bi cjepiti starije a oni kao nemaju dobar imuni sistem Pa im nece pomoci ta vakcina ali ipak bih ih trebalo cjepiti. Nekazu pravi odgovor zasto. A pravi odgovor je penzija i njihove ustecevine a tu su tisuce milijardi $ koje se nalaze u fondovima na wall streetu. Plus oni svi imaju otplacene kuce koje vrede po nekoliko stotina tisuca $. Vecina se nalazi u starackim domovima a vlasnici tih staracki domova su bogate korporacije. Pa zato korona najvise voli staracke domove . Koje licemjerje. ova politika sa koronom je recept od cionista(kabake) .ljudi se drze biblije koja govori kako da se ponasas a Elita ima svoju bibliju koja se zove Protokoli cionski mudraca kojaih uci da budu sto veci licemjeri i sto bolji manipulatori kako bi mogli da porobe glupe goje (ljude) na sto licemjerni i pokvareniji nacin. Njihova formula Je da zapale vatru napravis ratove, unistis porodice, unistis drzave, unistis narode, napravis viruse preko svojih agenata i onda ostavis goje (ljude) da ratuju ubijaju jedni druge . A kad se sve unisti onda oni preko svojih agenata donesu ti novu i bolju demokraciju.

Alex
Gost
Alex
2 mjeseci prije

Miki, evo aktualnog vica:
-Gospođo, zavrnite rukav da vam dam injekciju.
-Doktore, a jel može u guzu?
-Može gospođo, ali prvo da vam dam injekciju.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
2 mjeseci prije

Dragi Alex, svaka sala na ovu temu ima svojstvo da opusta i nasmijava, samim time lakse prihvacamo sudbinu i manje pruzamo otpor!

Zigi
Gost
Zigi
2 mjeseci prije

Miki , komentar kao komentar , ali izjava “A pravi odgovor je penzija i njihove usteđevine a tu su tisuce milijardi $ koje se nalaze u fondovima na wall streetu.” mi strši i ne drži vodu, jer ta kabala ima ili bi lako mogla imati novaca koliko joj god treba i njima penzije samo zbog novaca stvarno nebi trebale. U koliko takav centar postoji (ne želi govoriti on ničem kao činjenica ako nemam dokaz), a možda i postoji onda je on i na izvoru i kontrolira upravo novčane tokove i njegovu proizvodnju. Njima staro stanovništvo nebi trebao biti nikakav cilj (imaju važnijeg posla) , možda nekim kompanijama i fondovima!

istina boli
Gost
istina boli
2 mjeseci prije

Emiliano
ne ne, poslusati tebe, uzeti lopatu i zakopati se. Gdje da ti posaljem lopatu?
Ides na jetru koliko vise cmizdris i kukas. Postavlja se logicno pitanje……sta si?
1. pickica koja maltretira ljude sa svojim crnim prognozama
2. sendvicar sa faktografa ili ostalih vukojebina sa zadatkom
3.dobro programirana ovca koja sluzi svojoj svrsi
4. niti jedan prethodni, ja sam AI koji sljaka 24/7
Ajde ljudi odaberite sta je Emiliano pa da mu posaljemo lopatu ili ga iskljucimo iz struje

Željko
Gost
Željko
2 mjeseci prije

Novinar Mislav je poentirao ovom rečenicom:” Okupljate se i planirajte osobnu autonomiju u budućnosti, jer će vam trebati.”
Ja sam ubrao preko dvije tone jabuka, otprilike isto toliko šljiva “čačanki”, krušaka isto toliko i sav višak smo prodali! Biti će i džemova, pekmeza i slatka od voća, uskoro vrcamo suprugin otac i ja med, i različitih rakija, višnjevače smo napravili oko 100 litara, povrće rodilo kao nikada, napravio primitivno navodnjavanje jer blaga nizbrdica odgovara za to, orasi rodili, lješnjak isto, drenjak isto, domaća jaja od koki “grahorki”, zaledili vrganje, ljutače, sunčanice, dalje domaće mlijeko,dosta vrsta sireva, sirutke, domaće meso, sve u svemu kod ženinih roditelja sam se preporodio još samo da se naviknem na brda jer meni posavljaku je to malo teže i gle apsurda skoro svi iz dijela ex YU koji nije dio EU žele u EU a ja došao iz EU i odlično mi je!

Zvrk
Gost
Zvrk
2 mjeseci prije

bogte željac dobro ti stigneš išta pročitati i komentirat s obzirom koliko posla imaš.

Zigi
Gost
Zigi
2 mjeseci prije

Zvrk, ovo je bilo dobro !

Željko
Gost
Željko
2 mjeseci prije

@Zvrk Evo me nakon 33 sata opet na portalu, slomljen , umoran ali onaj pozitivni umor, sutra tržnica-pijaca sa supruginim ocem ! Život je lijep, samo ga treba znati živjeti !

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
2 mjeseci prije

Gle pluseva za Zeljka!??
Nitko da ukljuci mozak!
E pa nevidim da je Zeljko napisao kako ima privatnu vojsku jer kad iskljuce struju u prvome vecem gradu gdje ce vise desetaka ili stotina tisuca gradana pohrlit po hranu? Gdje?

pozitivan pesimista
Gost
pozitivan pesimista
2 mjeseci prije

Emiliano Zapata
cekaj samo dok ozbiljno proradi ona nevidljiva G zica na struju, ako ona nece nema mrdanja brale iz svog sokoka, jok!

bauštelac
Gost
bauštelac
2 mjeseci prije

jesi ti platio porez za pekmez pekmez željko

Vrlaga
Gost
Vrlaga
2 mjeseci prije

Meni je najbolje ovo: Novinar Mislav! Be he

Tobia Quantrill
Gost
Tobia Quantrill
2 mjeseci prije

VALOVIi igraju, VALOVI igraju
koza mi upija bakreni, suncani sok
VALOVI igraju, VALOVI igraju
a more, more mi tuce o bok
a more, more me dize i nosi
osjecam, vjetar mi struji u kosi
osjecam vjetar i uzivam.

p.s.
zapravo je smrtnost na HR primjeru (excell tablica u clanku) i jos manja, jer do 17.08 je bilo ohoho furestih, a fatalni ishodi su apsulutni, a pozitivni approximacija (i neka nasi trijazu rade, nema smisla trosit besmisleno lovu).

na kraju krajeva da je ovi virus fatalniji (srica nije za vecinu, ne zalost za neke je), testiralo bi se leva-leva…..’vako je vise psiholosko maltretiranje brojevima.

zdravi i veseli mi bili

Duki
Gost
Duki
2 mjeseci prije

dakle ipak ste potvrdili i moje sumnje !
HVALA!
Govnari koji su bili na pragu nove ekonomske krize pokrenuli su ovu opasnu laž i igrokaz da bi zamrznuli sigurni financijski strmopizd .pa je bolje da sve stane !

mislim
Gost
mislim
2 mjeseci prije

na Wall Streetu kad nešto padne 10% onda se trgovanja zaključavaju.
a sa covidom su nas sve zaključali .
zaključke izvlačite sami, ipak smo na logičnom.

Barban
Gost
Barban
2 mjeseci prije

Duki, nisu oni zamrznuli financijski strmopizd, nego su ga ovime još ubrzali. Ali sad imaju kao izgovor da je za taj ekonomsko-financijski strmopizd kriva pandemija, a ne njihovo mešetarenje.

zabrinuti
Gost
zabrinuti
2 mjeseci prije

Duki,

Upravo tako! Gangsterima koji kontrolišu svetski finansijski sistem preko FED, MMF, Svetske banke, komercijalnih banaka i investicionih fondova koji služe za pranje novca, jasno je da gube moć. Petrodolar sve manje učestvuje u globalnim tansakcijama, Kina ekonomski jača, a Rusija dominira sa ratnim igračkama koje za sada uspešno odvraćaju…

Zapadna civilizacija propada, tako očigledno, ali to nikako nije za radovanje, već za zabrinutost! Na planeti je do sada, zbog izmišljene pandemije virusa “Korona”, bez posla ostalo preko 300 miliona ljudi. Kriza je tek POČELA, na žalost, a bolesnici će je preko Svetske zdravstvene organizacije još više produbljivati u nastojanju da realizuju svoje bolesne i kriminalne ciljeve, i pokušaju da zadrže svoju dominaciju.

Kriza će eskalirati u rat kakav je teško i zamisliti, na žalost! Svi koji logično razmišljaju, treba da se pripremaju za nastupajuća vremena!

Žilevski
Gost
Žilevski
2 mjeseci prije

Mislim da nije do financija nego do ogromnog pedofilskog lanca koji seže do svih , predsjednika , kraljeva , lraljica , premijera , bogatuna korporacijskih . To oni skrivaju ovom pandemijom .

istina boli
Gost
istina boli
2 mjeseci prije

Duki
novi video objavljen prije 2 dana………nastavak od prvoga sa Dr. Judy Mikovits
Evo materijala ya Logicno……………..
gledajte, djelite, sirite istinu……………..idemo dalje!

https://www.bitchute.com/video/4u7rt61YeGox/

Mikojan
Gost
Mikojan
2 mjeseci prije

@Istina boli
ako je ovo sve istina onda ova planeta ne zaslužuje ništa drugo nego da je neka 10km gromada iz svemira malo prodrma. Ali sjetimo se što su govorili početkom ovog cirkusa kod nas i ovo što je u ovom videu, sve je jasno, sve je odavno dogovoreno a ljudi ne da su ovce nego izmanipulirane budale, zapravo nemam riječi za opisati što su.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
2 mjeseci prije

Mikojan,potvrdujes moje razloge za pesimizam jer eto postoje ljudi koji od samog pocetka govore kako je ovo sve plandemija i sad njih treba zbrisati gromada iz svemira skuoa s ovcama!??

Mikojan
Gost
Mikojan
2 mjeseci prije

@Emiliano Zapata
a možemo si pomoći, kako? Evo počeli su maske po ulicama nositi, još malo pa će početi upirati prst u mene bez maske, što da radim, odem u polje i iskopam kalaša? što ću postiči, ništa, to ostaje za zadnju obranu. Sad im mogu samo reči da su budale i da ih neka sila treba sravniti sa zemljom, što drugo.

Istrazuj
Gost
Istrazuj
2 mjeseci prije

@guest_466760
Odlican film.
Ovo je naprosto samo jedan mali djelic cijelog sistema koji je opisan u onom Shadow-gate.
Ipak dvije stvari sam jos skontao u ovih par dana….
Zlocnic Bil Gates (potomak jedne od najpoznatijih eugenicarskih familija na Svijetu):
– ne samo da zeli poubijati 7 milijardi na svijetu njegovim vakcinama (a kao sto se vidi vec ih je poubijao milione cak i svojerucno, sto samo debli indoktrinirani i ljudske gnjide kojima je “do zarade” na lazi i ubojstvu – ne vide)….
– nego je jedan od najvecih finaccijera prskanja ljudi otrovima iz zraka (chemtrails)…
– a uz to jos i glavni “teoreticar” financija i mnogih Centralnih banaka Svijeta! Suludo – ali Batku je prakticno “partner”u stanpanju para, a Putinu (tj onoj hazarki Nabulini) ipak jos samo “pridruzeni partner”… Ocito da za Rusiju jos traje borba.

Nevjerovatno je da jos uvijek ima neko ko ce spojiti rijec “filantrop” za toga zlocinca!
Ali kako se vidi – more jedno gadova neinteligentnih, koji sebe zovu “novinari” utrkuju se pored one AI upravo da tako zovu ovu gnjidu.
Za ne povjerovat.

Jxlspsp
Gost
Jxlspsp
2 mjeseci prije

Bill nije stigao napraviti cjepivo u 1. valu pa je izmislio 2.

Mario
Gost
Mario
2 mjeseci prije

MMF JE VLASTODRŠCIMA ISPOD STOLA DAVAO NOVAC DA PRIHVATE KARANTENU

https://zivicovjek.org/bjelorusija-protiv-novog-svjetskog-poretka/

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah
2 mjeseci prije

Photo Shop :
Na portalu objavljivati fotografije prominentnih
samo s maskom ?

Tko tu koga...
Gost
Tko tu koga...
2 mjeseci prije

Evo i priznanja o chipiranju, da i slijepi progledaju:
https://youtu.be/IGJjE6a0Nxc

Mortimor
Gost
Mortimor
2 mjeseci prije

strašan ti je ovaj link, šta reči kao najgori scenarijio iz filmova. A ove koji bi to ubrizgavali ljudima poslati u Gulage.

pozitivan pesimista
Gost
pozitivan pesimista
2 mjeseci prije

Tko tu koga…

da, kad je davnih dana pocelo cipiranje zivotinja razumni su pitali: kad smo mi na redu, i bili popljuvani od
pametnih, tzv. obrazovanih ljudi, avantgarde nase civilizacije kojoj danas mozemo mnogo toga zahvaliti?

IMF
Gost
IMF
2 mjeseci prije

Da si bar pogledao do kraja. Mozda bi i primejtio cemu sluzi taj RFid chip.

IMF
Gost
IMF
2 mjeseci prije

Da si barem pogledao do kraja , mozda bi i primjetio cemu RFid chip.
Ovako ubio si u glavu da 5×5 mm ide iz injekcije.

pera lozac
Gost
pera lozac
2 mjeseci prije

Hahahahahha, bravo pametni, pre deset godina je RIFD chip bio velicine zrna rize, danas je minimum DESET puta manji a ti nas ubedjujes da je po kvadratnog cm.
Bravo ti ga na tebe.

hAZE
Gost
hAZE
2 mjeseci prije

5mm×5mm je 0,25mm2. Četvrtina kvadratnog centimetra, ne polovina.

pera lozac
Gost
pera lozac
2 mjeseci prije

Neko ko je posvadjan sa elementarnom matematikom daje sebi za pravo da me ispravlja , 5×5 jeste 25 ali kvadrat sa stranicom od 0.5 je pola kvadratnog cm, da radis na gradjevini pola bi za dzaba uradio.
Stvarno nam se demonokracija najebala majke, svaka susa ima “svoj stav” a neznalice ispravljaju i postavljaju pogresan rezultat.

zapadnonjemacki njemac iz sjeverne istocne prusije
Gost
zapadnonjemacki njemac iz sjeverne istocne prusije
2 mjeseci prije

Mora da ti je uciteljica iz matematike imala dobre sise. Priznaj.

Eto i mene
Gost
Eto i mene
2 mjeseci prije

Pera lozac,
Aj ti to prijatelju nacrtaj na papir, prvo kvadrat stranice 1 cm, pa unutar njega onaj od pola, koristi susjedne stranice i kut veceg kvadrata. Pa mi reci kolko mista zauzima taj manji kvadrat unutar veceg? Pola ili cetvrtinu?
Jadan onaj kome ti plocice postavljas… Bitno da druge nazivas neznalicama…

Zigi
Gost
Zigi
2 mjeseci prije

Prema prilogu , naglašavam, prema viđenom ovdje se radi o tagiranoj ambalaži (tag dio kučišta), i nema (za sada) nikakve veze sa čipiranjem ljudi preko cijepiva.Međutim, postoje nekakve izjave(nisam zapisao linkove) gdje bi cijepivo prema Bilovoj izjavi ostavljalo nekakvu crnu točkicu na mjestu uboda kao znak da smo cijepljeni. Znači ovdje se nigdje ne pokazuje da RFID završava u cijepivu, prilog je loše napravlje i može biti konfuzan za većinu gledalaca!

Tupko Glupko
Gost
Tupko Glupko
2 mjeseci prije

Odlično!
Sada napravite usporedbu ukupno umrlih u razdoblju veljača – srpanj 2019. i veljača – srpanj 2020.
Usporedite omjer umrlih od/sa Covid-19 sa ukupnim brojem umrlih.
I to za više zemalja.
Po trenutnoj statistici, u Hrvatskoj otprilike svaka 150-a osoba umre od/sa Covid-19.
Po mogućnosti nađite i statistiku starosti umrlih od/sa Covid-19.

Jxlspsp
Gost
Jxlspsp
2 mjeseci prije

Hrvatska – u prvih 6 mjeseci 985 umrlih MANJE nego u istom razdoblju lani. Opasan neki virus.

zuzu
Gost
zuzu
2 mjeseci prije

U prvih 7 mjeseci vise od 150 mrtvih u prometu u Hrvatskoj.

Jxlspsp
Gost
Jxlspsp
2 mjeseci prije

To ćemo smanjiti uvođenjem obaveznih maski u automobilima.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
2 mjeseci prije

Ne, vec ce uvesti jos 2 pojasa i smanjiti dozvoljenu brzinu. U sve bi u autoskole mogli uvesti polaganje na GT PS4simulatoru da sve nivoe morate proci s A licencom!

duki
Gost
duki
2 mjeseci prije

Dok se ne uvede”kultura vožnje” ništa od smanjenja broja mrtvih ! A možda da se uvede i statistika poginulih po markama automobila Aodi,bmh,dercedes etc,etc

Ana
Gost
Ana
2 mjeseci prije

Sve znam, sve vidim. samo mi nije jasno kako i zasto toliko svijeta u Francuskoj pokazuje kakve su ovce…. Nastojim pratiti stanje u svijetu i miozda je gora samo ona… hmm… hajd reci cu premijerka novog zelanda, koja za 4 slucaja iz jedne jedine obitelji u visemilijunskom gradu ubodi diktaturu prema kojoj je zatvaranje u Wuhanu ljetni raspust, premijerka ciji policajac hvata za vrat zenu koja je tri puta laksa od njega i tri puta manja, te je onako za vrat sadisticki vitla zrakom, da bi ju na kraju oborio i legao na nju jer…. eto…. zena nije imala masku!
Anti Covid protesti su u Canada, ISA, Germany, Belgique…. ne i u Francuskoj. Tuga …

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
2 mjeseci prije

Draga Ana, svugdije ustanci ali na balkanu nesto slabo…
No ostanimo pozitivni,cekajmo da zadnjeg mozda nas neko cudo spasi!?
Odo ja pun optimizma malo plivat u svoj bazen, “Q” ce to sve rijesiti, nemoram ja nista! Na koncu pa ovdije medu komentatorima imamo hrabre i neustrasive ratnike, koji istina sad nose maske posvuda ali ce se vec pobuniti kad bude vrijeme! (tako barem sami tvrde za sebe)….

Jozo
Gost
Jozo
2 mjeseci prije

N Zealand će prvi na pelcovanje Premijerka im je školovana od elite a narod je tamo kao Ovce beeee Australija ista inteligencija Bee tamo je već proglašeno Mandatory bocanje.

Jxlspsp
Gost
Jxlspsp
2 mjeseci prije

Novi Zeland i Australija su napredna, obrazovana, razvijena i nadasve politički korektna društva. To znači da tamo neće biti nikakvog otpora.

Stara kuka
Gost
Stara kuka
2 mjeseci prije

Mogli bi se objaviti i podaci i grafovi za Kinu. Jako su zanimljivi:
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/china/

Po tim podacima, od 17.travnja do danas u Kini je od covida-19 umrlo 2 (dvoje) ljudi. A grafikon broja “novooboljelih” i umrlih izgleda ovako:
comment image

Ako bi se moglo tražiti uzrok tako čudnog izgleda grafikona za Kinu, odnosno skoro potpuno ravne crte broja novozaraženih i umrlih, možda bi ga se našlo u činjenici da u koloni “testirani” za Kinu na Worldmetru već barem dva tjedna (koliko pratim) nalazi jedan te isti broj – 90.410.000. Što ukazuje na to da su Kinezi koronu “izliječili” tako što su uglavnom prestali testirati. I zato sada mogu (prošli vikend) u samom Wuhanu održavati masovne festivale i tulume bez ikakvih “zaštitnih mjera”:

comment image

Tupko Glupko
Gost
Tupko Glupko
2 mjeseci prije

@Stara kuka
Vidi se iz grafikona da i dalje testiraju. A mrtvih u zadnja četiri mjeseca malo.
Ovo što govoriš svega dvoje iz grafikona.. Ako su testirali skoro 100.000.000 ljudi, a na grafikonu je skoro 100.000, znači da brojke koje vidiš na vertikali sa lijeve strane treba množiti sa 1.000.
U Kini ih je do sada službeno umrlo 4.710 od/sa Covid-19, što je na populaciju od 1,35 milijardi ljudi 0,00035%.
Jedan na njih skoro 300.000..
Gadna neka pandemija.

Tupko Glupko
Gost
Tupko Glupko
2 mjeseci prije

@Stara kuka
Ako je skoro 100.000.000 Kineza testirano na Covid-19 kao što si napisao, a na vertikali grafikona je prikazano 100.000 znači da se brojka na vertikali mora množiti sa 1.000 da bi se dobio pravi broj.
Testovi se u Kini i dalje rade, a umrlo ih je više od dvoje od travnja.
Službeno 4.634 mrtvih od/sa Covid-19 u Kini do danas (od sredine travnja vrlo malo), što na populaciju od 1,35 milijardi ljudi daje smrtnost od 0,00035%, odnosno umro je jedan od skoro 300.000 Kineza.
Gadna neka pandemija.
I da su realne brojke 10 puta veće u Kini, opet bi bili na razini Hrvatske što se tiče umrlih po glavi stanovnika.
Međutim, zanimljivo je da Kinezi u zadnjih, npr. pet dana otkriju tek 20-30 slučajeva novozaraženih po danu.
Koja ima više nego duplo stanovnika nego čitava Europa.

Što se tiče priložene slike iz Wuhana, daje puno za razmišljati.
Kinezi prestali sa stvaranjem panike i zatvaranjem gospodarstva čim su uvidjeli (ili znali otprije) da virus nije tako opasan.
Zapad sa druge strane uvodi sve veće restrikcije i smanjivanje ljudskih sloboda, premda grafikon za Francusku i tablica za Hrvatsku u tekstu rječito govore sve, a i za druge države su sigurno slične.
Ako je riječ o novom soju gripe – a vidljivo je da su simptomi (većina ih uopće nema) i smrtnost daleko manji tijekom ljeta, što je karakteristika gripa – onda bi baš trebalo u ovo vrijeme pustiti da se virus raširi (uz čuvanje starijjih i bolesnih, jasno), da se stekne imunitet.
Možda je i to razlog zašto se u Kini nađe malo novozaraženih i što nisu neobične slike kao ova iz Wuhana što si ju dao.
Jer su uvidjeli da je smrtnost od Covid-19 jako mala, da je ogroman broj asimptomatskih zaraženih, a u međuvremenu su pojačali kapacitete za prihvat bolesnika, nabavili respiratore, našli lijekove kojim liječe kada se na jesen i zimu pojačaju brojke.

Stara kuka
Gost
Stara kuka
2 mjeseci prije

Neke statistike za Kinu.

https://www.worldometers.info/coronavirus/country/china/

22.01.2020. mrtvih ukupno 17
16.02.2020 mrtvih ukupno 1.770
16.03.2020. mrtvih ukupno 3.226
16.04.2020. mrtvih ukupno 3.342
17.04.2020. mrtvih ukupno 4.632 – taj dan su priznali da su ipak premalo mrtvih prebrojali pa su se ispravili.
26.04.2020. mrtvih ukupno 4.632
27.04.2020. mrtvih ukupno 4.633
16.05.2020. mrtvih ukupno 4.633
17.05.2020. mrtvih ukupno 4.634
18.08.2020. mrtvih ukupno 4.634

22.01.2020. ukupno zaraženih (kumulativno) 571
22.02.2020. ukupno zaraženih (kumulativno) 79.936 povećanje u mjesec dana + 79.365
22.03.2020. ukupno zaraženih (kumulativno) 81.093 povećanje u mjesec dana + 1.157
22.04.2020. ukupno zaraženih (kumulativno) 82.788 povećanje u mjesec dana + 1.695
22.05.2020. ukupno zaraženih (kumulativno) 82.971 povećanje u mjesec dana + 183
22.06.2020. ukupno zaraženih (kumulativno) 83.396 povećanje u mjesec dana + 425
22.07.2020. ukupno zaraženih (kumulativno) 83.707 povećanje u mjesec dana + 311
18.08.2020. ukupno zaraženih (kumulativno) 84.871 povećanje u 27 dana + 1.164

Ukupno testiranih danas: 90.410.000
Ukupno testiranih prije 2 dana 90.410.000
Broj stanovnika NR Kine: 1.439.323.776

Kina tvrdi da je ogromna većina (zadnjih dana svi) slučajeva covida kod njih uvezena i da skoro uopće nemaju lokalne transmisije..
https://www.chinadaily.com.cn/a/202008/17/WS5f24addba31083481725d877.html

Eto i mene
Gost
Eto i mene
2 mjeseci prije

Stara kuka,
Mozda sam totalno u krivu, ali meni ovo s kinom i tulumima nalikuje na davanje poslastice psu. Pozakljucavalo ih, neke ubilo, vecinu usutkalo, dali socijalni kredit, sve stanovnike wuhana testiralo, mjeri se temperatura na svakom koraku, karantenu nadzirali dronovima… Koji nisu valjali za sistem, umrli su od korone, a oni koji su to sve sutke prihvatili, sad se mogu malo odmoriti, zasluzili su…
Svedska slicna stvar – narod se ima vec neko vrime dobrovoljno cipira, nema gotovine nego samo kartice, kad dode cjepivo, opet ce ga svi prihvatiti jer je takva preporuka i eto… Zasto bi njih onda zatvarali? Oni su poslusni psici, nema ih se zasto kaznjavati…

Stara kuka
Gost
Stara kuka
2 mjeseci prije

Eto i mene
Više je od toga. Nisu bitni tulumi. Nego to što Kinezi nikad nisu radili lockdown dalje od Wuhana. Nisu si upropastili gospodarstvo, čak ga ni bitnije usporili. Debelo su zaradili na izvozu zaštitne opreme koju proizvode sami, ali su prije plandemije također masovno kupovali u inozemstvu i onda skupo preporodavali.

Stoji što kažeš. Izmaltretirali su te ljude, tko zna koliko i pobili, ali za kineski režim to je prihvatljiva žrtva. Životi i dobrobiti kineskih građana ionako su za njih jeftina i potrošna roba. Koja tisuća ili milijun kmetova manje ili više. Sve za viši cilj.

A viši cilj je bio destabilizirati Donalda Trumpa koji ih je prilično bolno nagazio. I uspjeli su. Što je bila njegova glavna forca? Gospodarski uspon i prosperitet. Koji je s plandemijom i lockdownima otišao u … To je ujedno dalo toliko potreban manevarski prostor kineskim ortacima iz američke i EU duboke države koji su već bili u knock downu da se poslože i organiziraju i BLM nerede pa tako dodatno uzdrmaju Trumpove šanse koje sad više i nisu velike. Potpuni preokret. A sve je počelo u Wuhanu..

I što sad imamo? Ćitav zapad u rasulu, gospodarstvo propada, dugovi rastu, društvene napetosti, podjele i nasilje prijete općim rasulom. A Kina? Gospodarstvo radi punom parom, izvoz raste, još da u studenom Trump odleti pa će Huawei i ostali imati otvoreni put. Kinezima se smiješi svjetska dominacija ne samo na ekonomskom polju nego i na tehnološkom i političkom.

I sad im korona više nije potrebna. Jednostavno su prije četiri mjeseca doslovno preko noći prestali od nje umirati. Pa čak i oboljevati. I ovo malo slučajeva koje reda radi prijavljuju su, kažu, uglavnom uvezeni. Nestalo korone iz Kine kao da je nikad nije bilo. Nazovi me teoretičarom zavjere, ali meni je to ipak pomalo čudno i sumnjivo.

U siječnju i veljači u Wuhanu ljudi navodno padaju mrtvi po ulicama kao muhe. Sve od korone. I taj virus se u par tjedana proširi po čitavom svijetu, ali ne i po ostatku Kine. Ali već od svibnja – nitko u cijeloj Kini nije od korone umro. Nijedan jedini Kinez.

Ovi tulumi u Wuhanu, možda i jesu mala nagrada i puštanje s lanca, ali po meni su isto tako bahato smijanje u lice cijelom svijetu. Jesmo vas zaje… kao da nam svima s tim kažu. Preuzeli smo vam cijelu industriju, kupujemo pola svijeta, a što se vaše demokracije i građanskih sloboda tiče skoro ćete zahvaljujući plandemiji i mjerama postati isti kao mi.

A za Švedsku si potpuno u pravu. Samo bih napomenuo zanimljiv podatak. 55% umrlih u Švedskoj “od korone” su umrli u staračkim domovima, a dodatnih 20% su starci koji su imali kućnu patronažnu skrb. Dakle 75% umrlih bili su pod izravnom brigom i “zaštitom” sustava” tj. države. Države koja ima ozbiljnih financijskih teškoća zbog troškova imigracije i koja stalno traži načine kako rasteretiti mirovinske fondove. To kakti baca mračnu sjenku na švedsku “mudru politiku” u vezi plandemije.

Eto i mene
Gost
Eto i mene
2 mjeseci prije

Stara kuka,
Ja sam samo primjetila ono sto mi se cini u odnosu na “malog covjeka”, dok se politicke slike nisam tila uopce doticati, puno se igara tu igra, ali uglavnom i meni se cini da je tako kako pises. I tko dobrano financira novu svjetsku vladu osim gejtsa? Jer, budimo realni, trenutno je who na vlasti…
Ali imam jos i puno upitnika iznad glave, pa se nekako trudim izbjegavati neki razgovor o tome dok jos informacija ne ispliva na povrsinu, s time da mozda nikad nece ni isplivati…

Tupko Glupko
Gost
Tupko Glupko
2 mjeseci prije

E sad – ili Kinezi gadno lažu (dvoje umrlih u četiri mjeseca na 1,44 milijardi stanovnika!) ili je sve skupa ogromna prijevara.

Eto i mene
Gost
Eto i mene
2 mjeseci prije

Tupko glupko,
Taj mali broj ce oni opravdati time sto su im stanovnici odgovorno postivali mjere i bili poslusna mala pseta. Tek kad i mi totalno i bespogovorno prihvatimo sve mjere i pridrzavamo ih se ne komentirajuci kako se politicari grle sa zarazenima, i mi cemo imati male brojeve…

Alex
Gost
Alex
2 mjeseci prije

Pa to smo već znali. Bar mi koji mislimo svojom glavom i koristimo elementarnu logiku kod logičnih dilema. Sada samo treba vidjeti tko se u ovoj histeriji oko covid19 okoristio, pa će biti sve jasno.
Činjenica jest da su se neke zone , kao Bergamo u zagušile mrtvačkim kovčezima, pa je jasno da je tu corona udarila svom snagom. No ima mjesta gdje je u vrijeme epidemije covid19 bilo manje umrlih nego u vrijeme gripe, samo šta se svaka smrt pripisivala coroni…kao kod nas, npr.

pera lozac
Gost
pera lozac
2 mjeseci prije

Isto tako je cinjenica da je u Bergamu i Bresci 99% mrtvih preko 80 godina sa dve tri bolestine za vratom, aq jos veca istina je da je u te dve provincije vakcinisano preko 90% penzionera protiv sezonske gripe. Nekazem da ih je vakcina pobila al nekako mi bas na to smrdi. U Friuli Venezia Giulia (provincije Trst, Udine, Gorica i Pordenone) vakcinisano je jedva preko 50% penzionera a od plandemije ima 346 mrtvih.
Nesta je trulo u drzavi Danskoj i bolesno.

Alex
Gost
Alex
2 mjeseci prije

Pera, ti mi podaci nisu bili poznati, no kako bilo, slike koje su dolazile iz Bergama dizale su ljudima kosu na glavi, mnogi su pukli na živce…Josip Iličić, npr.
Problem s coronom je samo jedan : previše ljudi se razboli odjednom i bolnice budu pretrpane. Sve istalo je pi* kin dim.
Drugi val😆😂🤣😆😂🤣

Tvrdi
Gost
Tvrdi
2 mjeseci prije

Alex, svake godine u doba gripe krenu sve moguće zdravstvene komplikacije i bolnice su prepune, kad dođeš sa težom virusnom upalom pluća a još dišeš na škrge i donekle stojiš na nogama oni su jednostavno slali kući, odmarajte i proći će, što je i istina. Kakvo bolničko liječenje, i to je logično također. Zašto ovakav cirkus ove godine treba pitati sve doktore pa da čujemo što imaju za reći.

Žilevski
Gost
Žilevski
2 mjeseci prije

Zagušile su se zato jer bio zabranjen izvoz mrtvaca 14 dana zbog virusa , dakle ono što se radilo na dnevnoj bazi je išlo svaka dva tjedna pa otud i kamioni mrtvih . Ali to se ne stavi u naslov jer vijesti više nisu poštene .

Gaja
Gost
Gaja
2 mjeseci prije

Mislim da je već i najglupljima među nama jasno da se tu ne radi o virusu. Idući korak privesti pravdi domaće izdajnike iz redova politike, medija, medicine

Tupko Glupko
Gost
Tupko Glupko
2 mjeseci prije

Treba kolektivnim tužbama protiv odgovornih za izgubljena radna mjesta i izgubljene prihode.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
2 mjeseci prije

Tako je Gaja! Potpuno se slazem!
Medutim, tko ce to izvesti?
Sami sebe da privedu lpred lice pravde?
BUHU-HAHAHAHAHAH

Zigi
Gost
Zigi
2 mjeseci prije

Dobar prilog koji sam gledao prije cca .godinu dana , a više od tog novinara Harry Vox na linku:
http://www.voxnews.com

Mucke
Gost
Mucke
2 mjeseci prije

Izmisljotina od testa na nista je podvaljena upravo radi manipulacije statistikama i ” pojacavanja dojma”.Ovcoidi cekaju u redovima na zabijanje sonde u nos i onda jos to plate iz svog dzepa 1500-2000 kn .Ovu sprdacinu sa ljudima ( osim organizatora) izvode dvije profesije , “doktori” i ” novinari” i cini mi se da se u ove dvije profesije ( cast izuzetcima) ugurao sav sljam ovog svijeta sto ne znaci da trebamo zaboraviti na ulogu politicara,policije i obavjestajnih krugova.
Jucer sam gledao “Plandemija 2″ ,Mikki Willisa na L.R. live koji je sazetak svega od Event 201 do danas ,vrhunski dokumentarac koji dogadjaje reda kronoloski i tematski i nepogresivo dovodi gledaoca ravno pred vrata onog brloga u kojem obitava ” stvor” .

Lucija
Gost
Lucija
2 mjeseci prije

Mucke

“From a press conference in Spain. With the participation of hundreds of professionals from all over the world, “DOCTORS FOR THE TRUTH” denounced that the Covid-19 is a false pandemic created for political purposes. They urged doctors, the media and political authorities to stop the operation, by spreading the truth.”

Koliko puta ste pročitali ovu vijest?
Stotine liječnika iz cijelog svijeta razgolitilo je laži o Covidu i lažnoj pandemiji stvorenoj u političke svrhe.
Potiču liječnike, medije (😃) i vlasti (😃) na zaustavljanje operacije širenjem istine.
Istina – nije dovoljna.
Ponavljam: znate li za ovo? Ne? Dakle, krivci su…novinari?☺

NE. KRIVI SU VLASNICI MEDIJA. Oni imenuju urednike koji odlučuju što će se objaviti. Novinar nema nikakvog utjecaja na to.

Mislite da su ‘bez veze’ kupili do ’90. svih pet velikih izdavačkih kuća?

Mucke
Gost
Mucke
2 mjeseci prije

Znao sam za to kao i za istup doktora u SAD a pogotovo za istup njemackih doktora zato sto cackam po internetu tamo gdje prosjecan zemljanin inace ne zalazi ,domace portale i tv kuce zaobilazim u sirokom luku ,sto se vijesti tice. U gornjem komentaru sam se ogradio sa ” cast izuzetcima”. Kod mene inace ne prolazi ta fora ” I just followed my orders “.
Neki dan je bio clanak u kojem se autor pitao dali ce biti novog “Nirnberskog procesa ” i sudjenja odgovornih nakon sto se situacija promijeni.Nisam nista komentirao samo sam se zapitao dali autor clanka kao i komentatori poznaju cinjenicu da je u Nurnbergu osudjeno samo 17 sedamnaest ljudi (10 na smrtnu kaznu) za sva razaranja i smrt 50 miliona ljudi. Da ne bi amera,rusa,engleza i partizana zlocinci bi se bili izvukli neokrznuti pod skuzom “I just followed my orders”.

Mortimor
Gost
Mortimor
2 mjeseci prije

Svi postavljate krivo pitanje.
Pravo pitanje koje je najvažnije TKO stoji iza cijele ove FARSE??????????????
E kad to shvatite onda i samo onda možete nešto mijenjati.
(da vam malo pomogneme isti oni koji imaju moć nad printanjem novca, alles klar?)

Zigi
Gost
Zigi
2 mjeseci prije

Mortimor , iskoristi priliku pa iznesi svoja saznanja i podijeli sa čitaocima!

Stara kuka
Gost
Stara kuka
2 mjeseci prije

Dozvolite da navedem primjer koliko su te medijske manipulacije uspješne. Na jednom hrvatskom (kvazi)oporbenom “non-mainstream” portalu koji okuplja uglavnom publiku sličnu ovoj ovdje objavljena je anketa o tome kakve su mjere potrebne za jesen i “drugi val” (ili već treći).

Glasovao je nemali broj ćitalaca skoro 2.200 njih. Od tog broja 38% smatra da ne treba uvoditi pojačane mjere jer one neće ništa promijeniti. 33% misli da što prije treba uvesti oštrije mjere, 8% smatra da treba odmah uvesti obavezno nošenje maski i na otvorenom, a 21% njih kaže da im je svejedno jer ionako na to ne mogu utjecati. Dakle 62% se zalaže za znatno oštrije mjere ili im je svejedno. Napominjem da se ne radi o režimskom portalu nego o portalu koji nastoji njegovati sličan “alternativni” image kao i ovaj portal i okuplja vrlo sličnu strukturu čitalaca sudeći barem po komentarima ispod članaka.

Ili neki dan na poslu pričam sa strankom, sredovječnom fakultetski obrazovanom ženom koja stavlja masku na lice jer se boji da će zaraziti unuke. Kaže da je to zato jer su eto u prvom valu UMIRALI uglavnom samo stari ljudi, a sada OBOLJEVAJU i mladi. U svojoj glavi ona je podsvjesno, pod uticajem medijskog ispiranja mozga izjednačila umrle, oboljele i sve virus pozitivne makar bili i potpuno asimptotični i sada iz straha nosi masku i kad ne treba.

ili primjer čovjeka koji je vozeći se vlakom kroz Liku ugledao pastira koji na livadi usred zabiti, gdje kilometrima oko nema nijednog čovjeka, čuva ovce i pritom nosi masku.

Dodajmo sad tome da je većina anketiranih u SAD izjavila, od više ponuđenih brojki, kako misli da je virus u SAD ubio oko 9% stanovništva (što bi bilo 30 milijuna), a u sličnoj britanskoj anketi britanski građani većinom misle da je kod njih od covida umrlo oko7-8% stanovništva. To bi u britanskom slučaju bilo oko 5 ,milijuna, dok je u istoo vrijeme službena brojka umrlih od covida bila oko 46.000.

Uz ovakvu “informiranost” građana ne treba se onda čuditi što većina i dalje manje ili više podržava produljenje ili pooštravanje ovih samoubilačkih mjera.

Zato je od ključne važnosti ovakve podatke što je više moguće prezentirati ljudima na jednostavan i razumljiv način. I nikako ih vrijeđati i nazivati ovcoidima jer će to postići suprotan efekt.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
2 mjeseci prije

Tako je Kuka, potpuno se slazem!
Upravo iz toga razloga, nevidim razlog za optimizam no ocito da je moj pesimizam najveci grijeh ovdije, a ne maske, cjepljenje, ovce ,Kabala i sl.

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
2 mjeseci prije

Grijeh nije najsretniji termin u ovom kontekstu jer je grijeh isključivo kršćanska odrednica i tu riječ druge religije ne poznaju, ali nije to sad neki problem. Ako hoćeš pesimizam nije nikakvi “grijeh” niti su maske, cijepljenje, kabala, ovce itd. problem ovdje.
Problem je konformizam i način na koji izaći iz njega.
Sad umjesto pesimizma kojim si obuzet probaj promišljati što je sve potrebno za izaći iz njega.
Isto vrijedi i za optimizam i “život je lijep” obrazac.
Najprije krenemo od sebe pa tek onda prema ovcama i kabali. Teorija kako su meni krive ovce i kabala uopće za mene ne stoji.

Stara kuka
Gost
Stara kuka
2 mjeseci prije

Spacevoodoo
“umjesto pesimizma kojim si obuzet probaj promišljati što je sve potrebno za izaći iz njega”
“Najprije krenemo od sebe pa tek onda prema ovcama i kabali”

Lijepo si to napisao. Kao iz knjiga o samopomoći. Samo kako čovjek može izaći iz pesimizma kad je taj pesimizam vrlo realan? Toliko realan da uoppće nije pesimizam. I kako da čovjek krene od sebe kad je suočen sa toliko moćnim i dobro organiziranim globalnim pokretom neograničenih resursa i tupošću i glupošću stotina milijuna ljudi spremnih da ga zbog svog straha i konformizma rastrgaju iako im želi pomoći?

Emiliano Zapata možda zvuči pesimistički ali nikako konformistički. I pokušava se u ovoj situaciji postaviti pravilno i nešto učiniti. Ali kao i svima nama to je vrlo teško. Ipak treba pokušavati. I tražiti sve moguće načine da se nešto učini. Upoznavati ljude s istinom i činjenicama, zašto ne i pisati svojim političkim predstavnicima, ako ima mogućnosti pokušati i sa sudskim tužbama. Naravno da šanse nisu velike. Pogotovo ako to radi jedan ili mali broj pojedinaca. Ali ako se veći broj ljudi uspije angažirati, povezati i organizirati, i ako budu uporni, onda šanse postoje. Ali nešto se mora poduzimati. Pisanje na internetu nije dosta. I ponavljam, ako želimo ljude osvijestiti, nemojmo ih nazivati ovcama i nabijati im na nos koliko su glupi jer su se dali preveslati. Jednostavno suočimo ih s činjenicama i pokušajmo im objasniti kakve će to imati posljedice po njih same. Onda možda neki počnu misliti i izvade glavu iz pijeska.

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
2 mjeseci prije

Frustrirajuće je kad vidimo očite stvari, i upozoravamo, a nitko ne reagira. To se događa i tebi i Emilianu i meni.
Nemoj misliti kako je to meni drago, vjerujem kako nam je svima osjećaj sličan, ali reakcija nam je malo drugačija.
Mislim kakp je potrebno neke stvari najprije rješiti sam sa sobom, a ppslije toga stvari rješavati u zajednici, od one uže prema široj i to nema veze sa selfhelpom kojeg spominješ. Ako si primjetio ja pokušavam ovdje u komemtarima pisati svoje i samo nadopuniti tuđe s kojima se djelomično slažem. Trudim se ostati miran i nereagirati na one gadljive komentare kako bi izbjegao dolaziti budalama na njihov teren kako bi me na iskustvo dobili.
Općenito mi se ovdje ne slažemo u pristupu problemu, ja mislim kako norba “istinom protiv laži” jednostavno nije dovoljna.
Nemoj sad pitati što to treba jer sam to pisao puno puta. Evo i primjer je kritika ovog portala koji često pušta navijački opremljen tekst i ni oko toga se nemože razviti konstruktivna rasprava nego navijanje za i protiv čega god bilo.
Kad mene preuzme malodušnost onda se mičem dalje od intetneta i još dalje od komentatora, naročito onih koji mi nisu “ništa skrivili”. Umjesto termina pesimizam osobno za sebe koristim riječ malodušnost koja nas svih više ili manje hvata.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
2 mjeseci prije

Spacewoodo, u konclogorima su najvise tukli jevreji sami sebe i cuvali a ne SS-ovci!
Postojali su tkzv. Kapo, koji su se dokazivali pred nacistima tako da bi za sitne povlastice poput nesto vise hrane, odjece ili u zamjenu za kasniji odlazak u pec, svoje sunarodnjake nemilice i okrutno kaznjavali i gurali u peci. Ako malo bolje razmislis ,svako tko nosi masku dobrovoljno po ulici je Kapo koji ce te sutra cinkati da se nisi cjepio ili ce te doci prisilno cjepit. Netreba Kabali ni policija a kamoli vojska za to! Ti s tom cinjenicom u glavi lijepo budi optimist, ja nemogu. Laku noc!

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
2 mjeseci prije

Slično kao u nacističkim logorima je bilo i na Golom otoku u komunizmu, ali ovo je gore i od nacizma i od komunizma. Vidim dolje kako pišeš o poznatim trolovima ovdje na portalu i najbitnije je ne reagirati na njihova trolanja jer to oduzima energiju, a to oduzimanje energije izaziva malodušnost iki kako ti voliš reći pesimizam. Općenito ne kažem kako su stvari jednostavne i sva tko tko nosi masku za mene nije nužno kapo, prije će biti konformist koji zna kako maska nema smisla, ali razmišlja na način neka maske, ja ću se već nekako izvući. Ima i onih koji stvarno misle kako maska pomaže i kako će ih ovi bez maske zaraziti. I da završim s konformozmom, niti ja iz njega potpuno nisam izašao jer smo svi mi ljudi, ali na putu sam izlaska.

Zigi
Gost
Zigi
2 mjeseci prije

U ovom vremenu nositi masku u prijevoznom sredstvu ni isključivo znak poltronstva već obzira prema osobama koje ne poznajem, a moguće je da su u stvarnom strahu od bolesti i nema potrebe dizati tenzije naročito na putu prema poslu ili povratku kući! Samo to i ništa više

Lucija
Gost
Lucija
2 mjeseci prije

Space (😊)

“grijeh isključivo kršćanska odrednica i tu riječ druge religije ne poznaju”

POGREŠNO, Moreno. Sa tobom sam već vodila ovu diskusiju.

Btw, skužila sam te odavno po onome: ” možda je kreacionizam, a možda evolucija”☺

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
2 mjeseci prije

Ti si već četvrta ili peta koja mene želi debunkirati kao Morena kojeg se ti često dohvatiš pa bih te molio da mene pustiš na miru ako već nemaš nešto pametnijeg za pisati.
Možda mi koristimo sličnu terminologiju, a možda ti nemožeš izaći iz šablona tvojeg razmišljanja.
Očito bi svih pospremila svakog u svoju ladicu, ali neide to tako.
Koliko sam primjetio nisi ti jedina, često pročitam kako netko drugog naziva raznim imenima i nikad mi to nije bilo jasno čemu sve to jer je to samo udaljavanje od bitnog. Evo sad sam promislio što ako si ti muškarac i pretvaraš se kako si žena 😊😊😊

eorhciuqebricubqwebrcquwceqwec
Gost
eorhciuqebricubqwebrcquwceqwec
2 mjeseci prije

Spejs, pa to je stara fora da se muški pretvaraju da su žene na netu, a ona jeste jer nije htjela na neobaveznu kavu hahahaha.

Lucija
Gost
Lucija
2 mjeseci prije

Volim malo mlađe i malo vitkije tipove za…kavu.

Zigi
Gost
Zigi
2 mjeseci prije

Lucija , čovijek o kavi a ti odmah na mutne misli! To su današnje žene ccccc…..!

Rusofil
Gost
Rusofil
2 mjeseci prije

Džaba Lucija. Koliko puta sam pomislio da je nešto istjerano na čistac i dokazano čvrstim argumentima a onda isti likovi, isto pišu, kao da uopće nisu učestvovali u toj raspravi.

Tupko Glupko
Gost
Tupko Glupko
2 mjeseci prije

@Stara kuka
Trebamo svi poslati link na ovaj članak prijateljima i poznanicima i zamoliti ih da šire dalje.

Histrion
Gost
Histrion
2 mjeseci prije

Ja poslao vajber om na pe-šest strana…

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
2 mjeseci prije

Histrion, heroj !

Eto i mene
Gost
Eto i mene
2 mjeseci prije

Zapata,
Minusi (bar s moje strane) su zato sto:
Prvo, ne nudis konkretno rjesenje. Kakav ustanak? Di? Kada? Imamo li oruzje? Ili je to miran prosvjed? Protiv koga tocno (idemo li samo na domace izdajnike ili do vrha moci)?
Drugo, pocinjes zvucati kao histericna tinejdzerica u pms-u koja misli da se sve vrti oko nje. U svakom komentaru kojim izrazavas nezadovoljstvo nasom pasivnoscu skreces pozornost na sebe i duris se.
Nemoj se ljutiti sto sam ovako iskrena, inace te cijenim kao komentatora, pametno pises i dobro zakljucujes i zelis dobre stvari i razumijem tvoju frustraciju, ali brate mili…

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
2 mjeseci prije

Eto i tebe, hvala sto se bar neko javio tko lupa minuse s razlogom kako tvrdis. To sto nisi citala sve moje komentare u kojima pojasnjavam sto i kako uraditi da se izvucemo, sad lijepo koristis kao argument! Hmmm, bas pravedno! Jos veci razlog da ostanem pesimist, pogotovo sto kazes da sam u pravu ali ne nudim rjesenja (koja eto samo nisi procitala…)
Nema veze, navikao sam…

Eto i mene
Gost
Eto i mene
2 mjeseci prije

Zapata,
Daj ime clanka na kojem je komentar pa se javim kad procitam, nisam stvarno vidila, ili sam zaboravila. Mozda prihvatim, a mozda ti dam jos minusa jer mi je sad vec presmisno kolko se mozes duriti 😁

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
2 mjeseci prije

evo tebe, Pisao sam puno puta ali se iskreno ne sijecam imena clanka. Lakse ih pronalazim po slikama jer sam vizualan tip i nepamtim nebitna imena clanaka. Slobodno ti meni i dalje lupaj minuse, ja cu tebi dati plus jer sam naucen biti gentlman prema njeznijem spolu! Zagrlio bi te i poljubio cak ali je to sad zabranjeno a nevjerujem da ce tako skoro biti dopusteno hahahah.
Ukratko moje videnje otpora se svodi na potpuno mjenjanje sistema jer se unutar sistema nemozes borit protiv njega. Meni se svida ideja kao neka vrsta Anarhije bez novca (samo bonovi s pokricem) nesto slicno UBUNTU Michaela Teringera, uglavnom svijet bez novca, vojske, politicara, policije, kvazi ekonomskih strucnjaka i sl. hostaplera i parasita!
Svijet gledam kao mjesto gdje je sve manje/vise zajednicko i nema potrebe za kradom i izrabljivanjem. Svijet bez gladi i lazi npr. u arheologiji, fizici i sl. , s sto manje bolesti jer bi se bez ulaganja u vojsku moglo strasno napredovati u medicini, naravno bez tajkuna i filantropa! Mnogima se to cini kao komunizam ili utopija, medutim kad bi si svi dali truda pa malo proucili da to uopce nije nemogice ,vec da nas se plasi hollywoodskim filmovima o anarhizmu bas kako bi postigli suprotan efekt

Eto i mene
Gost
Eto i mene
2 mjeseci prije

Zapata,
Stoji mi u glavi da netko jest spominjao ubuntu, al eto nisam zapamtila da si to ti… Minusi su bili vise onako, kao jedna priko nosa da dodjes sebi kad pocnes lupetati. A inace kad normalno pises, minus ne dam cak ni kad se ne slazem, kao ni vecini ostalih.
Gle, ideja je odlicna, ja sam inace anarhista i ako si skuzija, uglavnom cesto kao primjere ljudi koji po meni dobro zive navodim one koji zakone i novaca nemaju (cigani, busmani, bajau). Ali, buduci da ne znam na koji nacin konkretno izvesti to da se ovakav sustav potpuno urusi, jedino sto mogu uciniti je izaci iz njega i povezati se s istomisljenicima da bi stvorili svoj neki sustav, a ostali neka ostanu tu di jesu. Jer vec postoje zajednice koje zive skupa van sustava (i to u hrvatskoj!), i iako ja nisam bas za toliku bliskost kao sto je hipijevska komuna, svakako sam za suradnju, medjusobnu pomoc, razmjenu dobara (ali svatko u svojoj privatnosti). Ako ti slucajno imas ideju, ali realnu, koja bi zazivila u praxi, na koji nacin srusiti ovo sve, samo reci, meni stvarno ne pada na pamet kako nagovoriti prosjecnog konzumera da se odrekne monetarnog sustava kojeg toliko voli jer tako moze stjecati sve vise i vise nepotrebnih stvari…
Sto se tice medicine, od moderne ti priznam samo kirurgiju. Sve ostalo je vec izmisljeno u prirodnoj medicini i da dobijem rak ne bih ni sekunde razmisljala bih li uzela konoplju ili kemo.. Tako da nam to nije niti potrebno, ali naravno ima podrucja u koje vrijedi ulagati trud da bi se napredovalo…
I znam da se namjerno stvaraju negativne asocijacije na anarhiju kroz pranje mozga koje nazivamo kultura i obrazovanje, bas zato da bismo od toga odustali, iako je to jedini sustav koji je nama ustvari prirodan, ljudi su u svojoj sustini dobri i ne ubijaju se ne zato sto zakon to ne da, nego zato sto to ne zele…
Pa sad, evo ponovit cu, kako da dodemo do toga? U krvave revolucije ne vjerujem, za bojkot dosadasnjeg stanja nemamo kriticnu masu (niti cemo je ikad imati).

Histrion
Gost
Histrion
2 mjeseci prije

Jao, Kuka, kako, kako?!? Da napravim predstavu o tome? Ko će me financirat? Ali potpuno se slažem s tobom.

Subotica
Gost
Subotica
2 mjeseci prije

Zvanicni Zavod za statistiku Srbije,u ovoj godini za 6 meseci 740 manje umrlih u odnosu na proslu godinu,a u odnosu na 2017 manje umrlih za 2500

Stara kuka
Gost
Stara kuka
2 mjeseci prije

Subotica
E to je vidiš to. Kratko, jasno, konkretno. Brojke. Ubaciti tu informaciju u razgovor ako skrene na koronu. I isprovocirati sugovornika da odgovori. Pitati ga što misli o tome, što bio on rekao na to i slično. Ako odgovori znači da mora o tome i razmisliti.

I daj molim te kad ovako nešto nađeš stavi i link da ne moramo previše vremena gubiti na traženje..

Mikojan
Gost
Mikojan
2 mjeseci prije

@Stara kuka,
znaš koji je odgovor programiranog plačenika na takvo pitanje? Da je manje smrtnosti jer su uvedene mjere, dezinfekcije, socijalnog (ne fizičkog) distanciranja i edukacije građana o zaraznim bolestima, to je klasični odgovor tih plačenika, ne znam kako bi ih drugačije nazvao, možda dobar stari naziv domači izdajnici, peta kolona, bilo što.

Rusofil
Gost
Rusofil
2 mjeseci prije

@Mikojan Čuj mi to radimo za novce i svejedno nam je šta odgovaramo. Kako ti vidiš tu situaciju? Zbog čega misliš da se smanjio broj umrlih?

Mikojan
Gost
Mikojan
2 mjeseci prije

@Rusofil
pa ljudi umiru svaki dan, od kancera, u prometu, od moždanog, od zastoja srca, od starosti, pitanje je kako se ove godine smanjio broj umrlih u odnosu na prošle godine? Što je riješenje, zatvori bolnice pa neće biti umrlih ? Zatvori ceste pa neće biti mrtvih u prometu? Situacija ide u 3pm, pogledaj da je sve planirano do u detalj a naši stožeraši to predano rade a zbunjeni ljudi gledaju i vjeruju onima kojim ne bi smjeli vjerovati ni izgovorenog slova.
Problem je tko će to zaustaviti, rusko cijepivo? neće, mora biti njihovo.

Rusofil
Gost
Rusofil
2 mjeseci prije

@Mikojan Naveo si gore kakav odgovor daju plaćenici ali si izbjegao da daš konkretan odgovor šta ti misliš o tome. U nastavku tvog posta, se ipak da iščitati da i sam isto misliš, s tim da razvodnjavaš stvari prejudicirajući da su mjere uvedene radi smanjenja smrtnih slučajeva a ne da su nuspojava sprječavanja širenja virusa.
Zaustavit će se samo. Virus je već odavno oslabio i dalje slabi. Sve je više oboljelih sa lakšom kliničkom slikom i sve manje umrlih. Ljudi se polako opuštaju i sve manje se drže propisanih mjera. Malo im zamjeram što se ne hvale svojom borbom po portalima niti educiraju neuke. Istina je da se vrši više testiranja i zbog opuštanja ima više pozitivnih testova, ali je situacija neuporedivo bolja nego prije par mjeseci. Cjepivo će na kraju biti propala investicija ali su financijski mešetari već “klepili” grdnu lovu.

Rusofil
Gost
Rusofil
2 mjeseci prije

@Stara kuka ….. a onda mu dati pravi odgovor. Koji?

g6h8
Gost
g6h8
2 mjeseci prije

Još u aprilu epidemiolog Dr. Ioannidis sa Stanford-a je nešto slično govorio na osnovu tada dostupnih podataka (smrtnost ispod 0,2%)
https://www.globalresearch.ca/mit-tech-review-smears-study-proving-covid-19-overhyped/5710088
Dodajem i njegov intervju koji je objavljen pre nešto više od mesec dana u kome posmatra posledice krize nešto šire, a ne samo epidemiološki.
https://www.globalresearch.ca/300-million-people-may-infected-covid-19-stanford-guru-john-ioannidis-says/5717660

kemičar
Gost
kemičar
2 mjeseci prije

Jednog penzionera je hvatao osjećaj da iz televizora izlazi zlo (po njegovim riječima), te je na nagovor svoje žene posjetio psihijatra. Tu njegovu misao da iz televizije izlazi zlo, ti stručnjaci su liječili sa 11 vrsta tableta raznih psihofarmaka, i to istovremeno..

Tvrdi
Gost
Tvrdi
2 mjeseci prije

kemičar, pa penzioner nije za terapiju već je 100% u pravu, iz TV izlazi zlo, slika i ton mržnje na sve strane, zato su mudri ljudi izmislili daljinski, kad krenu vijesti samo prebaciš program a najbolje dugme je ono za isključivanje.

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
2 mjeseci prije

Najviše korone ima u televiziji i testovima na koronu. Stožeraši su nam rekli kako je neprijatelj nevidljiv i sad vidimo kako tog nevidljivog neprijatelja najbolje vide tv i testovi.
Ako sumnjamo u to jedino rješenje su tablete koje nam psihijatri prepišu 😊😊😊

CAM
Gost
CAM
2 mjeseci prije

Tu sam,a nema me?!
bezOsijećajno izmanipuliran…a i povraća mi se…

bauštelac
Gost
bauštelac
2 mjeseci prije

treba na televizore vratit heklane stoljnjake da vise preko pola ekrana

bacibombugonibandu
Gost
bacibombugonibandu
2 mjeseci prije

Ja ,nakon što vidim Đikića ili stožer, gasim TV i palim tamjan,da raskužim.

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
2 mjeseci prije

Puni smo dokaza i svijedočanstava ne samo običnih ljudi u našem okruženju nego i doktora medicinske struke o manipulaciji. Čak i osvijedočeni “teoretičari slučajnosti” na glas postavljaju pitanja koja postavljaju i “teoretičari zavjera”.
Međutim postavlja se pitanje kako je nakon svih velikih prevara danas ova korona prevara uopće moguća i prihvaćena.
Neka mi oprosti ovaj portal, nemam ništa važnije protiv njega ni protiv imena ovog portala, ali logika očito više ne funkcionira.
Nemogu se oteti dojmu kako je u igri nešto što prelazi sve logičke koncepte čime bi se trebalo pozabaviti umjesto od svih nas ponavljanja dokaza, podataka, mišljenja itd.
Nevidljivi neprijatelj je čini se puno jači i teško ćemo ga pobjedoti njegovim oružjem. Mislim kako treba gledati u suprotnu stranu od one koju nam neprijatelj nameće, pa zaviriti i izvan granica logike i percepcije.

Tupko Glupko
Gost
Tupko Glupko
2 mjeseci prije

U igri je višestruko cijepljenje svih stanovnika Zemlje, totalna kontrola, emocionalni i fizički zatvor, ekonomski kolaps.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
2 mjeseci prije

Tupko u pravu si ! E sad kako netko unatoc tome moze biti optimist a da ujedno nije budala bas me zanima? Mozda vjeruje da ce ovakvi clanci na Logicnom promjeniti slijed dogadaja? Je da, hoce kao sto su zaustavili rat u Siriji tako ce zaustavit Plandemiju!

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
2 mjeseci prije

Spacewoodo, ma bitno da unatoc svemu sto primjetis mozes biti pozitivan i optimistican!
Unatoc tome sto si izgubio (e sad ovisi u kojoj drzavi tocno zivis) vecinu ljudskih prava tokom ove godine.

haha
Gost
haha
2 mjeseci prije

Naravno da je prevara, u Wuhanu u kojem su navodno početkom godine po ulicama padali mrvi od corone i bile pune bolnice samo par mjeseci poslije imaju masovni party i to bez maski i distance. Sve je to medijska manipulacija. A mi neka se držimo pravila. Treba prestati slušati sve preporuke i raditi da ova prevara konačno prestane. Prestati pratiti broj zaraženih jer su to isto samo manupulacije, ovo nije zdravstveni nego politički slučaj.

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
2 mjeseci prije

Tamo gdje su padali po cesti i gdje su raskuzivali okolinu i fasade nitko se nije sjetio testirati na SARIN, a bas bi bilo zanimljivo vidjet te testove.

bauštelac
Gost
bauštelac
2 mjeseci prije

kažu neki da nije bio isti virus u kini italiji sj i j americi vele četri različita virusa navodno je u kini stvarno postojala epidemija a ovo drugo je namjerno pušteno sjetite se sladojeva kad je govorio da ovaj virus nema strukuru kovida nego je proizvod nekog debila

Slovenac
Gost
Slovenac
2 mjeseci prije

Kina vec davno zavrsila.sa tom.pricom.a glumimo.dalje bez veze zaista u evropi zive ovce koje se moze da se vodi do.ponora

Tupko Glupko
Gost
Tupko Glupko
2 mjeseci prije

Lako moguće da su politički vlastodršci u svim zapadnim državama ucijenjeni da će se naći izvan ekonomske pomoći zbog korone (te famozne tisuće milijardi dolara i eura koje se tiskaju bez pokrića) ako ne provode ovu agendu.
Vidiš kako je Hrvatska ugovorila 22 milijarde eura (pola kredita, pola bespovratno), baš me zanima koliko je Slovenija ugovorila.

4e 65 6b 64 6f 2e
Gost
4e 65 6b 64 6f 2e
2 mjeseci prije

10,5 milijardi. 6,6 milijarde bespovratnih.

Jxlspsp
Gost
Jxlspsp
2 mjeseci prije

A Hrvatska 5.9 milijardi bespovratnih. 2 puta veća od Slovenije. Bitno da se Plenković hvali uspješnim pregovaranjem.

Tbilisi
Gost
Tbilisi
2 mjeseci prije

za vrijeme covid-a gledajte svoja posla i ne zamarajte se s analitičarima. nema druge.

Eto i mene
Gost
Eto i mene
2 mjeseci prije

I ja sam sama racunala statistiku jos u “prvom valu” i pokusala objasniti nekima… Nula bodova. Tad jos nisu bili spremni. Kasnije su poceli gledati i kuziti, ali tek kad ih je zaboljela nepravda, prvo procesija, pa povratak samo neke djece u skolu, pa izbori itd. Sad skoro nitko koga poznajem ne vjeruje u ovo, jedino je jos par starijih ljudi u smrtnom strahu. Ali svi koji i kuze o cemu se radi, osjecaju se nemocno. Mozda malo treba poraditi na ohrabrivanju ljudi, iako znam da se ne moze pomoci onome koji pomoc ne zeli.
Jucer je kolega Istrazuj napravio odlicnu usporedbu ove situacije s djecom koja se igraju. Teror razmazenog derista prestaje kada ostala djeca shvate sto se dogada, ali i nastave se igrati bez malog kretena, makar to znacilo da vise nece vidjeti njegove igracke. Autor clanka takodjer poziva na okupljanje i planiranje vlastite autonomije. Jer kad i ako ovo zavrsi i prevara se otkrije (ili zataska, sto je vjerojatnije), za koju godinu svejedno slijedi nova, vjerojatno jos strasnija, s velikim ratom. A ja se nemam namjeru nakon novog rata osjecati kao budala zbog tudjih spletki kojima su me nagovorili da mrzim druge dobre ljude koji nisu nista krivi, kao ni ja. Jedino za sto se vrijedi boriti je vlastita obitelj i zivot i to samo na kucnom pragu…
Oni koji su i prije planirali pobjeci iz ove lose stvarnosti, ovu situaciju su shvatili kao upozorenje i iduci put ce nadam se biti spremni. Svi ostali koji zele i dalje sudjelovati u nevidljivom ropstvu i svim divotama modernog svijeta, neka slobodno izvole. Sam pao, sam se ubio…

Histrion
Gost
Histrion
2 mjeseci prije

Bravo!

Stara kuka
Gost
Stara kuka
2 mjeseci prije

Eto i mene
“Teror razmazenog derista prestaje kada ostala djeca shvate sto se dogada, ali i nastave se igrati bez malog kretena, makar to znacilo da vise nece vidjeti njegove igracke.”
Problem je u tome što je u startu određeno da se djeca moraju, htjela ne htjela “igrati” s tim razmaženim derištem. Ne mogu otići. Ne smiju. I nemaju kuda pobjeći od terora.

“Autor clanka takodjer poziva na okupljanje i planiranje vlastite autonomije.”
Nema vlastite autonomije. Neće nam dopustiti. Doći će za nama kud god se sklonili. Ima samo otpora i borbe. Ili tihi nestanak.

“Jedino za sto se vrijedi boriti je vlastita obitelj i zivot i to samo na kucnom pragu…”
I tako gledati kako se jedan po jedan susjed sami bore i padaju na svom kućnom pragu dok ne dođe red i na nas.

“Oni koji su i prije planirali pobjeci iz ove lose stvarnosti, ovu situaciju su shvatili kao upozorenje i iduci put ce nadam se biti spremni.”

Pobjeći od stvarnosti? Kuda? Kako se bježi od stvarnosti pa makar i loše? Ili je možda bolje boriti se da tu stvarnost popravimo. Onda barem imamo kakve-takve šanse. Bježeći ćemo samo jednom doći do zida odakle nema dalje.

Eto i mene
Gost
Eto i mene
2 mjeseci prije

Stara kuka,
Na kakvu tocno borbu mislis? Jer ako mislis na one male, svakodnevne, ne mogu reci da se ne borim – upilavam ljude podacima da shvate neke stvari di god stignem, ne nosim masku, ponekad pisem ministarstvu (za sad samo obrazovanja), preskacem ograde dok su parkici zatvoreni i igram se s djecom, podrzavam zabranjena okupljanja dok se moralo ostati doma. Ako mislis na borbu tipa prosvjeda, bune, drzavnog udara, tu ti moram reci da nemamo kriticnu masu i ti to znas. Bez toga prosvjed je samo skup frustriranih teoreticara zavjere koje mediji ismijavaju…
Gejtsa cekat necu kad dode na jadran da mu spucam metak u celo, jer ne mogu ubiti ni ribu na moru, pa ne znam kako bih covjeka/reptila…
I kakva borba nam jos ostaje?
Sto se tice mog stava, imam samo jedno objasnjenje, ne znam kakav nacin zivota imas trenutno i koliko si vezan za ovaj materijalisticki svijet, pa ce ti mozda biti potpuno strano, ali eto – cigani. Cigo uzme sto mu treba iz sustava, ostatak vrimena ga nema, ni briga ni pameti, u slucaju rata pusku uzet nece… Prije korone su kroz moju ulicu prolazili svaki dan i skupljali stare spahrete, kad je pandur najavija da nece bit skole ni posla, nestade ih. Propali u zemlju. Vratili se nedavno. Ako na jesen opet nestanu, odo i ja… Ces da ti gatam? Samo mi ne bi isli na takav djir u potpunosti, vise na djir vlasickog robinzona, ali da ti bolje docaram sto znaci promijeniti stvarnost oko sebe sam navela bas cigane.
Ni ako jedan dio nas odhebe sustav, ni tu nema kriticne mase koja bi sustav urusila, tako da progona nece ni biti, nismo im zanimljivi… Izvana se nista promijeniti nece, ali hoce moja stvarnost, moj zivot. A moja stvarnost je jedino sto ja imam….

Stara kuka
Gost
Stara kuka
2 mjeseci prije

Eto i mene
Nemam puno vremena za odgovarati na sve. Samo ću ti reći da pod “borba” mislim na apsolutno bilo koji oblikborbe koji je u datom trenutku moguć. Dakle ovisi o situaciji i odnosu snaga. Od razgovora i educiranja ljudi, online aktivizma, pritiska na političare, sudskih procesa, preko mirnih prosvjeda pa sve do onih nasilnih. Sve što god je u tom trenutku moguće i može dati rezultate.

Eto i mene
Gost
Eto i mene
2 mjeseci prije

Stara kuka,
Pa evo napisala sam sto radim… U nasilje ne vjerujem (ne vjerujem da moze izroditi ista dobro iz nasilja) i sto mi jos ostaje kao borba? I protiv cega se tocno borimo? Protiv prijevare zvane korona ili protiv vrha moci koji prijevare i stvara?
Ali vidim da ti u ovaj sustav ipak vjerujes, pa ne znam kako jos da ti objasnim da ja to nikako ne zelim, sustav je los, a ne mozemo promijeniti samo zadnjih par mjeseci, jer je los stoljecima!
Mi mozemo raskrinkati prijevaru s koronom, na tome nadam se svatko od nas i radi, i puno ljudi vec shvaca, i izgledno je da ovo zavrsi dobro (bez cjepiva i cipa). Ali to nije dugorocno rjesenje jer za koju godinu ide nova velika laz…. Do kada cemo tako?

Stara kuka
Gost
Stara kuka
2 mjeseci prije

Eto i mene
Borimo se protiv puno moćnijeg neprijatelja od onih koje si navela. Borimo se protiv ljudske gluposti, straha i neinformiranosti. A to je totalni rat u kojem se ne biraju sredestva. Sve što može pomoći je dozvoljeno i opravdano.

Mikojan
Gost
Mikojan
2 mjeseci prije

@Stara kuka
nema autonomije sve dok postoji država ili bilokakav oblik teritorijalnog razdvajanja između nacija, naroda, plemena, grupe ljudi. Već znamo da je negdje oporezovano postavljanje solarnih panela jer Sunce nije tvoje već državno, negdje oporezuju sakupljanje ili zabranjuju sakupljanje kišnice jer kišnica nije tvoja već državna, kod nas oporezuju tj. stavljaju brojila na pumpe za vodu iz tvog bunara na tvom kućnom pragu, jer voda nije tvoja već državna. A tko je država ?
Već odavno smo mi došli do zida samo mnogi to nisu shvatili.

Stara kuka
Gost
Stara kuka
2 mjeseci prije

Mikojan
Da li ti to podržavaš ukidanje države i bilo kakvog oblika teritorijalnog razdvajanja između nacija, naroda, plemena, grupe ljudi? I koja je alternativa? Hipijevske komune? Ili možda Vrli novi svijet bez granica među narodima, ali i bez naroda. Što nudiš kao bolju alternativu nacionalnoj državi?

rudi
Gost
rudi
2 mjeseci prije

“Innovation in diagnostics, therapeutics and vaccines will get us largely out of this by the end of 2021,” Gates said. “The true end comes when between natural infection and a vaccine we have this herd immunity,” he added.
Kako stvari stoje maske će se nositi do kraja 2021. godine i to ne zbog toga da se „zaštiti“ populacija od „opasnog virusa“ ili dok se čeka „spasonosno“ cjepivo, već da se u potpunosti slomi duh i otpor kod ljudi. Najavljen je također i treći val u travnju 2021. te četvrti val negdje početkom jeseni da histerija kulminira prije samog cijepljenja. Nije problem proizvesti cjepivo protiv „nedokazanog virusa“, nego je problem eksperimentalno DNA cjepivo „prilagoditi“ ljudskom genomu da se prilikom prve aplikacije ne bi desio sve opći „masakr“ i genocid nad populacijom.
Logički gledano da se sad ljudi cijepe, isti bi tražili da se odmah uspostavi normalno stanje,a to eugeničarima nije u interesu jer je puno u sve ovo uloženo a pogotovo od strane dva lika koja se nigdje ne spominju a to su eugeničari sa pedigreom , Gatesov mentor Warren Buffett kao i Sorošev mentor Ted Turner , Goebbels 21. stoljeća.
Paralelno s ovom pričom intezivno se uvodi digitalni novac, primjer je kineski juan i po svemu sudeći i euro da bi se ukinuo papirnati novac. Nadalje, krenuo je lov na „off shore“ tvrtke da bi se saznalo gdje je skriveni novac i da bi se zapljenio, naravno da sa off shore tvrtkama u svijetu prednjače UK i Rusija i zbog toga ruski oligarhi tu pružaju značajan otpor, a UK se između ostalog i odvojila od EU baš zbog toga da nikome ne podnose račune vezane za bogatstvo off shore tvrtki pogotovo nakon donesenog zakona unutar EU u vezi toga pitanja.
Nakon toga treba naglasiti da je već potpisan sporazum između država da se povećaju parafiskalni nameti za 400% na sve proizvode da bi se osigurao novac za one koji će u prvom valu izgubiti poslove jer su oni najveća opasnost kod eventualnog bunta i izlaska na ulice. S obzirom da će se digitalizacijom novca povećati priliv novca u državnu kasu, u potpunosti će se eliminirati tzv. siva ekonomija imat će se dovoljno novaca da se tih u prvom valu 30% nezaposlenih na planeti „zbrine“ sa „socijalom“ tj. minimalcem da bi se izbjegao bunt.
Zašto je to tako? Pa stvar je jednostavna, jer će ti ljudi sjediti u svojim kućama ispred tv prijemnika ,a neće biti na ulicama u protestima, a u isto vrijeme će im se preko tv ekrana lagano vršiti „brainwashing“ da oni neće biti ni svjesni što im se događa.
Sa druge strane djecu će odvajati od roditelja i ostalih vršnjaka i to već ovu jesen, tako da će djeca konstantno nositi maske u razredima čak i dok se igraju da bi se što više distancirala od vršnjaka, a oni koji budu „zaraženi“ ići će u specijalna odjeljenja za „zaražene“. Ima indicija da će se „zaražena“ djeca čak držati u školama kako ne bi išla svojim kućama i tako prenosila „zarazu“ na svoje roditelje i obitelj (primjer Canade i sl.). Učiteljice će im svaki dan mjeriti temperaturu i tako vršiti kontrolu nad njima iako znanstveno nije dokazana sigurnost takvih toplomjera sa infracrvenom zrakom i utjecaj infracrvene zrake na pinealnu žlijezdu (epifizu) u mozgu.
Bit ovoga je da se djeca odvoje od roditelja i da bi se ta ista djeca pridobila od strane države (već se to radi u domovima za nezbrinutu djecu stoljećima) i da se jedino može vjerovati državi koja će ih spasiti od „jezive pandemije“ jer to roditelji nisu u stanju napraviti, a druga stvar takva djeca su najlakši plijen pedofilskim predatorima koji su u stvari u svemu ovome i glavni organizatori.
Već smo sa današnjim danom duboko ušli u patologiju poremećenih vrijednosti dopuštajući da para tijelo od 4 jahača apokalipse (kako sebe od milja nazivaju „krizni stožer“) preuzmu vlast u državi bez da pitaju ikoga , u potpunosti ignoriraju Ustav i to prvenstveno Članak 17. i da nam uskraćuju fundamentalno pravo na slobodu kao što su kretanje, druženje, rad i disanje i sl.
Patologija je otišla još korak dalje da nam zaštirari mjere temperaturu i da nam odlučuju da li smo zdravi ili ne i da li možemo ući u neki od festivala ili šoping centara.
Ta ista patologija i ucjene su otišle tako daleko da nam prodavaćica u trgovini može uskratiti osnovne životne namirnice ako nemamo komad krpe na licu. Mi smo već duboko prihvatili nametnutu patologiju koja nam se uporno servira pod geslom „NOVO NORMALNO“ ili što bi rekao Aldous Huxley „Vrli novi svijet“, a ostatak buntovnika će se lako riješiti tj. „ukrotiti“do kraja 2021. godine.
Također nam vjerovatno slijedi da će najlakša manipulacija i cijepljenje krenuti po gradovima zbog toga što su njihovi stanovnici najranjivija skupina jer nemaju ama baš nikakvu autonomiju egzistencije. Znači vezani su za poslove, u šoping centrima kupuju hranu i žive pod gradskim video nadzorom i u zgradama koje je najlaše držati pod kontrolom jer imaju samo jean ulaz i izlaz (isti je princip nadzora kao i u zatvorima).
Ako ste kojim slučajem mislili to izbjeći i otići na selo, tu je „svjetska elita“ doskočila i tom problemu tako da će se ljudima na selu ograničiti konkretno uzgoj peradi na primjerice 4 komada, neće smjeti imati pijetla zbog rasploda iako oni tvrde da je to zbog toga jer je to glasna životinja koja budi susjede u ranu zoru, a uzgajanje povrća će se dozvoljavati samo u dvijema kutijama po domaćinstvu, a nikakva sadnja neće biti dozvoljena u zemlju.
Sumnjate? Kako se je donijela i olako prihvatila promjena za kolinje i pečenje rakije u domaćinstvima koje nam je nametnula EU preko „naše hrvatske vlasti“,a narod se olako bez pogovora odrekao tradicije i običaja.
Zbog čega je to tako?
Pa jednostavno da se ljude sa sela prisile da moraju doći u šoping centre po hranu jer neće moći proizvesti dovoljno za prehraniti sebe i obitelj. E sad da bi ušli u šoping, morat će imati ćip za identifikaciju, biti cijepljeni i imati digitalni novac. Kad sve posložite stvar je prejednostavna.
Globalisti žele izazvati „kontrolirani kaos“ u svakoj od država svijeta tako da će prvenstveno potencirati sukobe pobornika nošenja maski i cijepljenja i onih koji to ne žele. Tako će jednostavno imati svoje vojske „zombija“ po cijelom svijetu koje će odrađivati „prljave poslove“ globalista, eugeničara i sotonista. U svako slučaju dosadašnja priča da je demokracija sloboda pojedinca, sad se svodi da se pojedinac mora žrtvovati za tzv. viši stupanj demokracije, a to je „demokracija za više ciljeve“ gdje se osobne slobode žrtvuju da bi se „spasio narod“ od „jezive pandemije“ koja u „promilima“ „ubija“ sve ispred sebe .
To su radili i nacisti i komunisti, a primjera nažalost ima jako puno, kao primjerice „kaposi“ u Auschwitz-u tj. „podobni i odabrani“logoraši koji su za „sitne privilegije“ (a jedna je od njih da neće biti ubijeni) morali pokazati jezivu monstruoznost u mučenju i ubijanju kolega logoraša. Takvih primjera imamo i na Golom otoku , Gulagu i more drugih u novijoj povijesti. Tako da se za obavezno cijepljenje uopće ne mora donijeti neka velika odluka ili Zakon , jer se jednostavno onima koji se ne žele cijepiti ukinu fundamentalna građanska prava sa „malim i sitnim“ korekcijama ili se sa histeričnom i izbezumljenom masom ljudi predvođenu „kaposima“ natjera na zločine, jer će tobože jedini krivci za „pandemiju“ i poremećen život biti tradicionalno „antivakseri“.
Da bismo upravo spriječili sve to gore navedeno i ne dozvolili krvave građanske ratove unutar država treba se HITNO vratiti suspendirana demokracija. Globalisti upravo žele prikazati da vlade suverenih država nisu u stanju boriti se sa „pandemijom“ i novo nastalim problemima koji idu uz nju i da se uspostavom „svjetske vlade“ jedino može riješiti nastali kaos na planeti.
Kako to smisleno izvesti?
Treba izvršiti demokratski pritisak na Sabor, da se „politički stožer“ gdje su sva 4 člana članovi HDZ -a, a od toga jedan policajac i jedan lobotomist, a dvoje stand up komičara, vrati HITNO legitimitet Saboru po Ustavu RH Članak 17 . Problem je po onome kako stvari stoje da ini i nisu puno zainteresirani ili jednostavno nisu svjesni situacije , a dokaz je da su bez pogovora prihvatili zdravo za gotovo da im „stožer“ nameće nošenje krpa na licima iako za to po ustavu nemaju pravo niti znanstvenu osnovu.
Nadalje, treba stožer „spustiti na zemlju“ gdje mu je mjesto, a to je teren , točnije prva crta obrane od ove globalističke manipulacije i da u timu bude struka bez članskih iskaznica i to po mogućnosti epidemiolog, virusolog i kliničar i da „PCR-papaya-mango“ test ne koriste kao jedini dijagnostički alat u otkrivanju „COVID-a 19“ jer to nema smisla.
Drugi potez bi trebao biti da se Tedros svrgne sa trona WHO-a i to baš zbog nesposobnosti, pristranosti i korumpiranosti , jer su oni kao sjetska organizacija samim napuhavanjem broja oboljelih da bi izazvali histeriju i strah sami sebi priznali da su nesposobni i da se ne mogu nositi sa pandemijom.
To bi bile nekakve osnove da se ova zahuktala eugenička lokomotiva sa svojim kvislinzima pokuša bar malo usporiti u monstruoznom naumu i da se dobije na vremenu da ako ništa drugo da ljudima počnu raditi male sive moždane stanice.
Jedino što mi uljeva nadu, a nada bi trebala umrijeti zadnja, je da su pametni ljudi i velike vojskovođe govorili „Bahatost je neprijatelj pobjede“. Stoga “molim” globaliste da budu još bahatiji.

Slonica
Gost
Slonica
2 mjeseci prije

Rudi…clanak 16 i 17 je tako dobro uređen, mnogi su se pozivali na njega ,ustavni sudac Abramovic,Grbin pa cak ga je i Milanovic spominjao,ali razmjerno sve opravdava,a mislim da vanredno stanje u Ustavu ne postoji(ukinuto je)sto se tice škola potpuno ste u pravu jer sad u svibnju kad su tražili da se djeca vrate u školu,jer je sigurna i da izostanak treba ispricati uz objektivan ili subjektivan raz. na upit dali je neprestanak covida objektivan razlog,vec tada ministarstvo obrazovanja pakira odgovor al i mogu vam doci kući u provjeru stanja i djeteta.
Za ovaj labirint tesko je naci izlaz,mnogi misle da je otpor ..al i otpor pokaže zube pojedincima a mnogi se provuku u gomili.Valjda ce vrijeme pokazati lp

Eto i mene
Gost
Eto i mene
2 mjeseci prije

Rudi,
Svaka cast na predvidjanju buducnosti i ja mislim da ce vise manje tako i biti (zato nemam namjeru poci na pravo selo i drzat onoliko kokosi koliko mi kazu, vec u totalnu ilegalu, al to je vec neka druga tema).
Ono na sto ti zelim skrenuti paznju je clanak 17.
Proglasavanjem izvanrednog stanja necemo dobiti nista. Trenutno stab navodno donosi odluke, tj.donosi im ih who pa oni ponavljaju. Aktivacijom clanka 17 papagaji nece biti ono cetvero korisnih idiota nego dvotrecinska vecina u saboru koja tada ima pravo ograniciti pojedine slobode i ljudska prava. Znaci, opet se mogu donositi mjere (koje po ustavu moraju biti primjerene naravi pogibelji, a predstavljeno nam je da je ugroza od pogibelji i vise nego velika, veca nego od potresa) samo za njihovo donosenje dvi trecine divnih i nadasve postenih ljudi u saboru mora dignuti ruku…
Sve 5, osim sto u saboru ne sjede divni i posteni ljudi, pa ti je dizanje ruku za ogranicavanje sloboda od dvije trecine sabora garant. Za troje ih mislim da mozda nece dignut ruku…

rudi
Gost
rudi
2 mjeseci prije

Slonica i eto i mene,
nije poanta cijele ove priče da Sabor proglasi vanredno stanje, već naprotiv da kao nositelj zakonodavne vlasti jednostavno razriješi nametnuti nam “stranački stožer” koji je direktnom ingerencijom Plenkovića i da postavi ne stranačke stručne ljude koji neće pokorno slušati što im naredi korumpirani Tedros iz WHO-a i da se počne statistika i testiranje raditi u okvirima poštivanja struke,a ne kako to savjetuje poznati “virusolog”, “epidemiolog”,”genetičar”,”antropolog”, prodavač lošeg softwarea i eugeničar Bill. Sabor može donositi strategiju nacionalne sigurnosti i imenovanja i razrješenja, u skladu s Ustavom i zakonom. Nadalje, nije poanta u 21. stoljeću bježati u divljinu pred šaćicom pedofila, sotonista, eugeničara i prepustiti im ovu divnu planetu, našu i budućnost naše djece da je unište, več dapače poanta je da se takve pozatvara na doživotne robije i da im se sudi za genocid. Poanta je oduprijeti se zlu, buntom i borbom , neposlušnnošću i zdravim razumom ,oduprijeti se čistom zlu . Zar stvarno mislite da postoji divljina pored ovoliko satelita na nebu koji sve prate?

Eto i mene
Gost
Eto i mene
2 mjeseci prije

Rudi,
Procitaj ponovno sto pises za sabor. Toliko im vjerujes da mislis da rade za nase dobro? Pa ti isti ljudi su izglasali i sve ono sto nas godinama unistava-legalnu pljacku, odlaganje nuklarnog otpada, rasprodaju svega sto nam treba… Da sabor valja, komentar bi ti bio na mistu, ovako i ti ispadas naivniji od mene koja bjezim od satelita u sumu…

rudi
Gost
rudi
2 mjeseci prije

Eto i mene,
znam ja jako dobro tko je u saborskim klupama i zbog čega, nema brige, ali je isto tako potrebno da narod izvrši po prvi put u povijesti javni pritisak na državne institucije da se javno i dokumentirano izjasne o svemu i da onda znamo što dalje ,a ne da ovako sjedimo kao janjad za klanje misleći da će nam država pomoći i da radi za nas.

Eto i mene
Gost
Eto i mene
2 mjeseci prije

Rudi,
Buduci da nasa drzava nije sama smislila ovu prijevaru, vec im je naredena odozgo, mislim da nema teoretske sanse da se ista dogodi jer ih odozgo i stite. Evo nekidan sam cula da se stozeru triba potvrditi ustavnost prije donosenja novih mjera. Ne triba biti vidoviti milan da znas da ce ustavni sud reci da je sa stozerom sve ok… Tako da na nasoj razini, mi mozemo vrsiti pritisak, ali igra je globalna. Ako previse ljudi progleda, jednostavno ce se sve zataskati, bit ce ko sa svinjskom gripom i poija vuk magare, do iduce plandemije. Ono sto svakako triba jest dati im do znanja da znamo,i to na globalnoj razini, tako da nas ne stezu sve jace, nego da odustanu. Za sad…

Gost_i_ona
Gost
Gost_i_ona
2 mjeseci prije

Izvor, molim!

Eto i mene
Gost
Eto i mene
2 mjeseci prije

Redakcijo,
Ako nije problem, stavite graf sa stvarnim odnosom brojeva na okomitoj osi, tako da ovaj broj od npr 200 umrlih bude udaljen 5 puta od 1000 zarazenih, a ne da se krivulje preklapaju,jer se u sve 3 linije radi o broju ljudi.
Tako ce se i puno bolje viditi omjeri mrtvih, testiranih i pozitivnih i bez ikakvog racunanja. Ovo cisto pisem da mogu nekome dati da vidi, a da mi ne kaze da ima vise mrtvih od zarazenih ako ne zna procitati graf… Hvala!

Eto i mene
Gost
Eto i mene
2 mjeseci prije

I jedno pitanjce – jesmo li sigurni da francuska nije testirala sve do petog miseca? Jer to onda dovodi u pitanje postavljanje svih ovih dijagnoza i uzroka smrti do tada (a to bi bila velika vecina, u periodu koji se zapravo poklapa sa sezonom gripe)…

L. R.
Admin
Famed Member
2 mjeseci prije

Poštovani(a),

Francuska u to vrijeme nije testirala jer nije imala testove za testiranje, kao ni maske.

Lp

Redakcija

Eto i mene
Gost
Eto i mene
2 mjeseci prije

Redakcijo,
Mozda trazim previse, ali bilo bi onda lijepo od vas da trazite ocitovanje od ovog naseg stozera po ovom pitanju. Mozemo i mi ostali u svoje ime ih zatrpati s takvim upitima, ali ipak dobiva na tezini kad izjavu trazi novinar a ne netko “obican”. Mi ostali mozda bolje mozemo pomoci tako da kontaktiramo neke druge medije, koji su uglavnom korumpirani, ali vrijedi pokusati, i damo im ove podatke s molbom da i oni priupitaju stozer o istome ili barem da objave poneko slovo o tome…

L. R.
Admin
Famed Member
2 mjeseci prije

Hvala na prijedlogu.

Poslat ćemo upit s nekoliko pitanja.

Lp

Redakcija

Zvrk
Gost
Zvrk
2 mjeseci prije

Dobro lik veli, ugasiti mobilni uređaj, računalo, TV i izbjegavati tiskovine. Duševni mir zagarantiran.

Jozo
Gost
Jozo
2 mjeseci prije

Koji virus 😋😂

Mikojan
Gost
Mikojan
2 mjeseci prije

@Jozo
patantirani virus, ako ga kopiraš eto tužbe i gotov si !

edded ded
Gost
edded ded
2 mjeseci prije

Mislave P. Sine, obriši sline…

CAM
Gost
CAM
2 mjeseci prije

@eded
Prazna pliva ,prazna riva
,bit će rima kada prođe plima?

Max
Member
Max
2 mjeseci prije

Swe točno ali kako dokazati owzoidi

Suzy
Gost
Suzy
2 mjeseci prije

Tko Ce i dali Ce zaustaviti nas stozer Lazi?
Gdje je kraj?
Narode Hrvatska.. nesto trebamo napraviti
Ne ide vise ovako.
Svi sute a mi tonemo

mali boro
Gost
mali boro
2 mjeseci prije

Ljudi ja vas uopće ne kužim oko čega se vi zamarate , promijeniti ne možete ništa jer niste složni zato se ili posložite u glavi da se ne zamarate glupostima na koje ne možete ili ne želite utjecati. Opustite se i uživajte , do nedavno ste pušili u bolnicama , vlakovima i gdje sve ne , sada skoro pa ne smijete u svojoj kući to – vam je bila samo proba za ovo i sve što dalje slijedi. Elite vam osobito ove zapadnjačke prodaju kaj god žele, Makron je sakatil žute prsluke koji su htjeli da ode sa vlasti , niko se nije od vas pobunil sad da vam taj isti Makron veli da objesite Lukašenka vi bi to napravili. Zato prestanite kmečati jer mi idete na živce sa svojim glupostima .

NSU
Gost
NSU
2 mjeseci prije

Ma koji drugi val?? Najveći svjetski epidemiolog, dr. znanosti, prof. Jelko Kacin tvrdi da je u Hrvatskoj krenuo treči val!

obicnosamocitam
Gost
obicnosamocitam
2 mjeseci prije

Evo i mene nakon dužeg izbivanja. Naravno da lažu i manipuliraju. Napravili su cirkus(a tek nam slijedi gori dio) od jednog obicnog virusa kakvih ima na stotine oko nas cijeli naš život.

Rusofil
Gost
Rusofil
2 mjeseci prije

Nisu mi baš jasne ove brojke pa ako može neko malo da pojasni.
U tabeli se navodi ukupan broj testiranih 138.647 a od toga negativnih rezultata 131.991. U odnosu na druge države u okruženju i samu EU mislim da je broj testiranih jako mali. Zašto? Čini mi se i da je mali broj pozitivnih u odnosu na broj testiranih. Ima li to veze sa turizmom?
Od ukupnog broja pozitivnih 6.656 umrlo je 166 osoba to je skoro 2,5% ali navodi se stopa smrtnosti od 0,004%, tj. na ukupan broj stanovnika od preko 4.000.000. Tako virus izgleda dosta bezopasan, kao da postoji mogućnost da umru i oni koji virus nemaju. Tome dodaj nepouzdanost testova, gdje je i papaja pozitivna kako se često navodi, onda je broj stvarno pozitivnih daleko manji a broj umrlih je i dalje 166. Neka je test 50% pouzdan, davali su mu i manje, onda je smrtnost skoro 5%. Ako uporedimo region, a ne vidim razloga da Hrvatska posebno odstupa, jako je mali i broj umrlih. Lažira li Hrvatska podatke? Opet turizam?
Dosta se piše o turistima koji se vraćaju pozitivni na virus sa odmora na Jadranu u svoje matične države. Ako je to istina onda ima dosta slučajeva koji su „pozitivni“ a nisu testirani. Ili im test to nije pokazao ili ih nije briga jer nemaju simptome. Sve to, ovisno šta je i koliko istinito, utiče na statistiku i kako god okreneš, statistika je tu da potkrijepi neku priču.

CAM
Gost
CAM
2 mjeseci prije

Statistika nikada ne predstavlja istinu,ali trebala bi barem razotkriti i pokopati laž…

Rusofil
Gost
Rusofil
2 mjeseci prije

Statistika je samo skup podataka koji bi trebao ukazati na neke činjenice. Nažalost, podložna je manipulaciji kako sa načinom uzorkovanja tako i brojem i uglavnom služi za dodatno uvjeravanje onih koji nisu odmah progutali udicu.

Bagatus
Gost
Bagatus
2 mjeseci prije

Sjecam se kad su gradani Splita isarali gradsku upravu grafitima zbog korupcije pa su gospoda sanirala stetu sutradan zbog javne sramote..Mozda za pocetak jedan sprej i kratke poruke, Korona=globalni fasizam, Gasite Tv, Manipuliraju vas, Maska ne stiti itd..Naravno ne na mjesta koja su kulturno dobro, stare gradske jezgre itd nego tamo gdje nece biti velika steta, a gradani ce ga sigurno vidjeti..Aktivirajte drustvene mreze, sherajte linkove, raspravljajte se sa prijateljima, susjedima, obitelji na normalan i smiren nacin, maknite im fokus od pustih TV dnevnika i njihovih praonica mozga..Preporucite im neke dokumentarce koji bi im mogli upaliti ugasenu zarulju..Odnekuda treba krenuti, mozda nece nista promijeniti, ali znat cemo da smo kao pojedinac dali mali doprinos..Novine, TV, emisije, radio, sudstvo, cjelokupna drzava je njihova i tu ne mozemo nista

bacibombugonibandu
Gost
bacibombugonibandu
2 mjeseci prije

5 mjeseci traje ovo , a nitko ,ni kredom, da se našalio napisati javnu poruku u gradu. Halo,umjetnici? Ja nosim majice sa protestnim porukama, ali kako nisam zgodna,dugonoga plavuša…..nitko ne obraća pažnju. Nije mene radi mene, nego radi poruke….

... ....
Gost
... ....
2 mjeseci prije

Vidim nervozu i požurivanje planova da se makar uradi šta veća šteta (ni toliko im neće uspjeti) jer su jadnici bitku već izgubili. Ne treba nikom otvarati oči i nuditi podatke, treba gasiti aparate informiranja.

Rusofil
Gost
Rusofil
2 mjeseci prije

Tek mi sad nije ništa jasno. Ubiste se pišući o izmanipuliranim (c)ovcoidima, plaćenicima i izdajnicima, ali da li ste ikada pomislili da ste vi izmanipulirani? Stave vam neki grafikon i evo ga, raskrinkana svjetska zavjera. Koliko je vas stvarno proučilo grafikon a za koliko vas je već samo postavljanje grafikona dokaz zavjere? Čisto teoretski, ako je virus stvarno opasan, da li ste vi u službi onih kojima odgovara da se ovakvo stanje održi? Da li je utjeha da to radite za džaba i niste ničiji plaćenici? Na početku grafikona su katastrofalni podaci ali isto se pričalo da virus ne postoji. Pa naravno do sada su nas lagali a tek sad stižu pravi podaci. Zašto bi prestali da nas lažu?
Ne jednom sam napisao da je previše dezinformacija, plaćenih studija i izjava, da svako ima svoju istinu prema svom interesu, da oni koji stoje iza “svjetske zavjere” nikada neće ni dozvoliti da se istina sazna. Neki ipak misle da su baš oni proniknuli u tu zavjeru, da su prikupili baš one prave podatke u moru dezinformacija i imaju misiju da šire istinu. Ništa medijska kampanja, izjave kojekakvih doktora, znanstvenika, nas ne mogu prevariti, imamo grafikon. Uzgred, milijarde su već otuđene, sad sitne ribice grickaju ostatke na kostima.

Eto i mene
Gost
Eto i mene
2 mjeseci prije

Rusofil,
U bise navrata sam primjetila da izvrces logiku da dodes to zakljucka, ali svejedno cu pokusati.
Biko je bolesnih i mrtvih, ali nije bilo testa! Shvacas? Zato sam i pitala redakciju jesmo li sigurni da nije bilo testa. Kako onda znamo da je bilo korone? Na temelju simptoma? Pa, vjerovao ili ne, lijecnici znaju postaviti krivu dijagnozu na temelju simptoma. Eno imas tu negdi clanak o lajmskoj bolesti – znam da je andja maric ima, ali u pocetku su joj govorili da ima teski oblik multiple, to su dvi potpuno razlicite bolesti koje se potpuno razlicito lijece, a ta pocetna dijagnoza ke stajala cak poprilicno dugo dok netko nije vidio gresku…
Dalje, u hrvatskoj imas u sezoni gripe SVAKE sezone oko 150 mrtvih, a ove sezone NEMA TOG BROJA, nego samo 20 i nesto. Plus oko 130 umrlih u prvom valu korone.
Ako nisi gledao bujicu u kojoj gostuje sladoljev i gajski jos u trecem misecu, pogledaj. Tamo ti je sve objasnjeno. Sladoljev je bio u pravu, prodali su nam sezonsku gripu pod pandemiju! Bas kao i sa svinjskom gripom… Test dokazuje neki tamo virus koji uzrokuje prehladu (ako uopce dokazuje ista)…
A najesen novi val terora jer svakako ide novi val GRIPE, oni to dobro znaju, zato i najavljuju crnu jesen jos od proljeca…

Rusofil
Gost
Rusofil
2 mjeseci prije

@Eto i tebe Doista ne bi trebala da se trudiš i pokušavaš da mi objasniš stvari pogotovo što je vezano za logičko razmišljanje. Mogao bih puno stvari da navedem gdje fulaš cili balun ali nemam toliko vremena a i teško da bi išta shvatila. Nastavi da gledaš Bujicu, to je baš emisija, .., onako …

Eto i mene
Gost
Eto i mene
2 mjeseci prije

Rusofil,
Slobodno ti mene ispravi kad primjetis da grijesim. Ali umisto da mi kazes di sam fulala me nazivas glupacom… To govori vise o tebi nego o meni.
I di da ja to pogledam emisiju u kojoj gostuje pravi nekorumpirani znanstvenik? Hrt se nije bas ubio od truda da ugosti nekog takvog. Bujanca ne volim, ali pogledam sve sto mi moze doniti korisne informacije, pogotovo u momentu kada nas se drzi u kuci i govori da cemo svi pocrkati ako ne ostanemo doma. Da bi dobia bolji uvid u situaciju, potrebno je stvari sagledati iz vise kuteva i prikuputi sto je vise informacija moguce. I sam kritiziras one koji podrzavaju samo postavljanje grafa a da ga nisu ni proucili, ali isto tako odbijas pogledati bilo sto sto se ne slaze s tvojim misljenjem…

Rusofil
Gost
Rusofil
2 mjeseci prije

@Eto i tebe Nigdje te nisam nazvao glupačom ali ne mogu ti zabraniti da se tako osjećaš. Ako sam te nehotice uvrijedio ispričavam se, nije mi bila namjera. Ja ne živim ni za portal ni na portalu, ne prikupljam linkove da turam pod nos drugim komentatorima i ne zapisujem ko je šta i kad napisao. Kroz tvoje komentare, stekao sam dojam da si previše ufurana u neke preperske fazone. Nisam siguran da li si stvarno spremna da to uradiš ali poprilično sam siguran da ogromna većina nije, a i ti za koje misliš da jesu vjerojatno se ne usude proturiječit pa samo klimaju glavom. U svakom slučaju, potpuna izolacija ne postoji. Dođe li do toga da se mora bježati iz gradova ni u zadnjoj zabiti nećeš biti sigurna. Većina toga što si nabrajala bi ti samo učinila život težim a ne i boljim. Ne treba se vratiti u srednji vijek da bi se živjelo “zdravo”
Pratim i ja dosta toga ali neke medije iz principa NE. Ne branim bilo kome da prati Bujicu ili bilo šta drugo što misli da će mu pomoći da donese ispravan zaključak ali zadržavam pravo da mislim da ta i sl. emisije ne pomažu u tome. Za promjenu mišljenja nisi u pravu, ali ne očekuj da ga mijenjam zbog pogrešnih zaključaka, kratkovidnih i površnih razmišljanja, navijačkih komentara i nerealnih teorija. Ne bježim od rasprave ali s nekima je to nemoguće. Za pisanje kilometarskih komentara nemam ni volje ni vremena, pogotovu kad je uzalud. Svako ima pravo na svoje mišljenje. Ako ne provocira ne treba ga vrijeđati niti omalovažavati. Primjetna je velika ostrašćenost kod nekih komentatora i mislim da takvi komentari nemaju šansi da budu korektni.
Što se grafa tiče, spornog ili bilo kojeg, pogledao sam letimice. Da je bilo vrijedno pogledao bih ga bolje. Ja ne mislim da graf, napravljen za cijelu Francusku (prosječne vrijednosti) može raskrinkati svjetsku zavjeru i dokazati bilo šta. Kako bi bilo da je Kina napravila graf za cijelu Kinu? Koliko bi to bilo realno s obzirom da je u Wuhanu bila katastrofa a najveći dio Kine gotovo da i nije imao slučajeva u to vrijeme? Da li je u cijeloj Francuskoj bila ista situacija? Cijela situacija sa koronom je bila nepoznanica za cijeli svijet ali puno se pisalo i govorilo o tome i svi su imali svoje mišljenje. Ni danas nije puno bolja situacija. Svako je izvukao iz dostupnih podataka svoje mišljenje, kao što sam i ja svoje, i nemam problema s tim. Mogu raspravljati i dokazivati svoje mišljenje dok je druga strana pristojna i korektna. Problem je kad neko, na osnovu svog mišljenja stvorenog na ovakvim podacima počne da me uvjerava u to, nikakvim argumentima, nerijetko nelogičnim i/ili neistinitim, ignorišući sve što opovrgava tu njegovu teoriju i insistira na nebitnim stvarima koje ne dokazuju bilo šta.
Ako ti se ne sviđa moj stav i mišljenje slobodno iznesi svoje mišljenje. Rado ću svoje obrazložiti ali daj konkretne zamjerke, nemoj da moram ovoliko pisati.

Kio
Gost
Kio
2 mjeseci prije

Tajna drustva su veliki problem.polako i nevidljivo su se usuljali u gotovo sve pore zemalja i stvorili nevidlljivog neprijatelja.Nitko nije godinama obracao paznju na to ali…

Stara kuka
Gost
Stara kuka
2 mjeseci prije

“Ukupan broj umrlih u Hrvatskoj u razdoblju od siječnja do lipnja 2020. pao je za 3,6% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, odnosno umrlih je bilo 985 manje, objavio je Državni zavod za statistiku u upravo objavljenom dokumentu pod nazivom: “Učinci pandemije bolesti COVID-19 na društveno-ekonomske pokazatelje”.

https://www.poslovni.hr/hrvatska/u-hrvatskoj-je-umrlo-gotovo-1-000-ljudi-manje-nego-lani-4244070 Broj preminulih od covida u gore navedenom razdoblju do 31.svibnja 2020. je službeno 103.

“U lipnju 2020. zabilježen je porast broja umrlih osoba, i to za 8,0% u odnosu na lipanj 2019., odnosno bilo je 300 umrlih više nego u istome mjesecu prethodne godine.”

Ali istovremeno, iako je broj umrlih u lipnju 2020. navodno za 300 veći od broja umrlih u lipnju 2019. u istom tom lipnju 2020. prema službenim statistikama bilo je samo 5 (pet) smrti pripisanih covidu.

Dokurčilomi
Gost
Dokurčilomi
2 mjeseci prije

Neka mi ne prijete silom i raznoraznim propisima koji se ne odnose na koronu i neka mi nitko ne dolazi na vrata kako bi me prisilno cijepio i sve će biti u redu.

milivoje
Gost
milivoje
2 mjeseci prije

sve bilo je laz, svaka tvoja rec… pa glavna hrana korone -virus bila je laz i po mogucstvu panika u sto vecem broju zemalja sveta. maske, pranje ruku svim mogucim dezifekcionim sredstvima, kucni pritvori po nekoliko meseci, ne imanje prisnosti i sa najmilijima i inim, udaljavanje jednih od drugih. ubijanje privrede celog sveta ali i enomno bogacenje pojedinih ”bizmismena”. krah turizma i mnogo toga jos negativnog je rezultat tzv. korona virus – prevare! ali ovo je mozda samo aperitiv pre glavnog jela! a mozda glavnog jela nece ni biti. ostacemo na aperativu. dovoljno.

Zlo
Gost
Zlo
2 mjeseci prije

Zaprašivani smo godinama…svime i svačim….biće da smo sazrili za berbu

Dule
Gost
Dule
2 mjeseci prije

Naj gluplja tabela koju sam vidjeo. Neki misle da su pametni ako podijele dva broja.

Prorok
Gost
Prorok
2 mjeseci prije

Kako je lako manipulirati sa tuđim životima. Globalno za neke nazovi ljude tuđa smrt i bolest su samo statistika. Mali vam je letalitet od 2,49%, pa ako vam je mali proširite Covid -19 da vidite šta će da bude . Obratite pozor na Belgiju i Švedsku želite takav scenarij, pa izvolite.

POVEZANE VIJESTI

Izbornik
183
0
()
x