Dan nakon što se infiltrirao u nasilnu ćeliju Rose City Antife u Portlandu, Oregon, Project Veritas je to ponovio, ovaj put u New Yorku, gdje je tajni novinar snimio mlade radikale kako primaju instrukcije iz borilačkih vještina o tehnikama borbe za izazivanje nereda.
Djelujući iz “Baznog političkog anarhističkog centra”, borilački instruktor Antife, Chris opisuje kako je najbolje ozlijediti protivnika, dajući im vremena da “pobjegnu” ili ”stvarno pretuku tu osobu, ako tučnjavu žele učiniti osobnom”.
„Ako ih dobro udarite u jetru ili bubrege, to će ih poprilično osakatiti. Previjat će se i bit će jako bolno. Ako slomite jedno plutajuće rebro, koje je ovdje malo i desno, to je također vrlo bolno, teško je pomaknuti se nakon toga i doći do daha. Dakle, jedan dobar udarac potencijalno bi vam mogao pružiti čitavo vrijeme svijetq da pobjegnete od protivnika, koji će biti sklupčan u boli ili ih možete zaista pretući, ako to želite učiniti iz osobnih pobuda“, objašnjava Chris, Antifin instruktor za borbe.
Chris opisuje grupu kao “siguran prostor za prakticiranje agresije”, dodajući da to “nije agresija jedni protiv drugih, već zapravo samo prostor koji će, ako stvarno želite ili ako stvarno želite izazivati sebe, doprinijeti da ćete moći iskoristiti vašu energiju”.
Prikriveni Veritasov novinar tada je bio naučen različitim tehnikama rješavanja konflikta s protivnicima; kao na primjer kako se nositi s protivnicima koji imaju štit, kako se braniti od gušenja, hvatati protivnika za testise, ali i ostale “stvarno korisne JiuJitsu poteze”.
“Ti kreneš i uhvatiš njegove proklete testise! Ili samo čvrsto lakat, a on će te pustiti”, kaže instruktor. Ipak se radi o organizaciji, a ne spontanom okupljanju osoba ispranog mozga.
.
CIA u akciji na USA teritoriju? Organiziraju USA proljece. A sve pocelo borbom dva izbacivaca – redara u nocnom klubu za kontrolu distribucije.
Ništa posebno za levicu. Vežbaju napade na građane koji brane svoje male prodavnice od pljačke. Bar mi znamo od 45 kako levica zna pljačkati i ubijati one koji imaju nešto šta bi oni voleli imati.
Slažem se s tobom. 1945.g. je počela neviđena pljačka i ubijanje. Počelo je 1944. u Beogradu kada su Titovi komunisti činili neviđena zlodjela. Od političkih protivnika, intelektualaca, svećenika, malih i srednjih poduzeznika i obrtnika. To se onda ponovilo i u BIH i Hrvatskoj. Dan danas im sinovi žive u elitnim kućama i stanovima.
Kod nas je počelo sa Crvenom Armijom i njihovim “oslobođenjem”tj. pljačkom i silovanjima.
Gdje kod vas…
Ljubiša Prelepi, Quds, a šta da kažem osim da crvena armija nije napravila posao kako treba, previše vas je ostalo posle rata.
Nenade Staziću jeste li to vi?
1945 je počelo KAŽNJAVANJE!!! Nažalost, nedovoljno strogo!
Da tako je Običan. Levica je kazna božja kao kuga ili poplave. U svakom slučaju nešto zlo kao i desnica.
Obični tipe 1945. je na prostorima bivše Juge počelo masovno organizirano ubijanje svih nekomunista koji se iz bilo kojih razloga nisu sviđali komunističkim komesarima. Osnovni kriterij da netko preživi ili zaglavi je bilo to što “drug komesar” misli o njemu. A 1949. je počeo teror i iživljavanje i na svim komunistima koji se iz bilo kojeg razloga nisu dovoljno jasno izjasnili da su za Tita, a ne za Staljina. Ako to do danas nisi uspio shvatiti, onda ili si jako glup, ili si jako nadmen… Na sreću svih nas, taj komesarski komunizam je otišao u 3PM… Ipak, za podsjetnik svima… Pročitaj više »
JumpingJackFlash, vidiš, u Hrvatskoj glavni komesar je bio Franjo Tuđman, ni tada a ni sada nije napravio posao kako treba.
Mikojan Glavni komesar u hrvatskoj je bio Andrija Hebrang, pa su ga ubili u Beogradu, jer se jedini i po završetku rata usudio sa Jožom Bravarom komunicirati na “Ti” i nije mu se uvlačio… Franjo Tuđman je 1945. na bijelom konju jahao kraj kolona domobrana koje su vodili sa Blajburga na križni put i usput tamanili… A bogme i Tuđman je 90-tih maknuo Martina Špegelja jer je i ovaj s njim jedini razgovarao kao ravnopravni sugovornik (svi ostali su uglavnom bili Francekovi rektalni alpinisti – kakva analogija, zar ne…) Za mene je Tuđman bio i ostao veliki licemjer: narod je… Pročitaj više »
Ali zato je dr. Farnjo zamislio; kada se LOPOV do LOPOVA u kolo uhvati ZLOCINACKI HDZ ce nastati i pljacka moze poceti.
Mikojan,sigurno zivis u ukradenom bravarovom stanu.Smrt fasizmu i Komunizmu.
Slavonac, ne, dale mi komunjare salaš otet od švaba a ja ga prodo pa pare zapio ko pravi rvat !
Vidi ovog skakućeg Džeka. Zaista mu je demokracija i sloboda mišljenja totalno izokrenula misli. Još samo malo fali da napiše da su nas okupirali. I usput zapjeva: “loša bila 45a…”.
Zvrkane Da netko ne bi slučajno pomislio kako ja žalim što su 1945. poubijani ustaše, četnici, belogardejci, esesovci i tako dalje… Ni slučajno, no drugovi komesari nisu baš probirali, nego su uglavnom bez suđenja rokali sve redom tko im se nije sviđao (domobrane, seljake kulake koji nisu htjeli ići u zadruge, intelektualce koji su im bili sumnjivi, jer su bili previše školovani, o svećenicima i popovima da ne pričam). U Zagrebu su “revolucionari iz šume” htjeli potući skoro sve inženjere, no srećom je “drug” Vladimir Bakarić bio dovoljno pametan da upita: “A tko će nam ona ponovo izgraditi zemlju” pa… Pročitaj više »
Dok vi trkeljate o 1945, Kill Bill ostri injekciju!
@guest_431471
Majstore,tema je Veritas i Antife, a ne oštrenje injekcije.
Jel još uvijek ide 50% dodatak na noćnu nadnicu?
Kazun, dao ti bog da zaradis isto koliko ja navodno dobijam od tih nekih koje navodis!
JumpingJackFlash Oprosti, ali pišeš gluposti odnosno svijesno ili nesvijesno obmanjuješ i manipuliraš. Ubijanja odma posli WWII su odrađena po sporazumu pobjednika di je svaka pobjednička vojska tribala poubijat gubitničku vojsku i one koji su ih podržavali na teritorijima svojih država. Upravo zbog toga Hrvati su vraćeni iz Bleiburga nazad u Jugoslaviju da bi se tamo odradile egzekucije. Tako je bilo i po ciloj zapadnoj i sjevernoj Europi i ta ubijanja su odrađivali demokratski režimi isto ka šta su to u istočnoj Europi radili komunistički režimi, ali, jasno, o demokratskim zločinima se ne piše niti se govori. Jedino u Njemačkoj nije… Pročitaj više »
Meni je zanimljivo da on i jos trojica cetvorica gnoje cijeli dan , izvan teme, o ust-cet bratiji ali se admin odluci izbrisati moj kao odgovor ovima a sastojao se od jedne i po recenice .
Moreno
Nisam nikakav ljubitelj Europske komisije jer su sve to banksterski pijuni. No, oni zasad još ne streljaju političke protivnike… Ajmo staviti na stranu dogovor da se ratni gubitnici potamane. Još uvijek ostaje ubijanje “klasnih neprijatelja” da bi se ušlo u njihove stanove i kuće, seljaka-kulaka da bi im se otela zemlja i stoka, te popova, svećenika i hodža i tu su se “drugovi komesari” baš iskazali. Ne možeš reći da su im to Churchil i Eisenhower rekli da naprave… (Staljin vjerojatno jest).
JumpingJackFlash Ne zagovaran niti favoriziran ijedan poredak, ali najprij triba znat kako su uvik neki malobrojni profitirali jer su bili usko vezani uz vlast, crkva prva koja je otimala uz potporu vlasti koja je imala moć odnosno policiju i vojsku, tako su se bogatili i oni koji su bili uz austrougarsku vlast, pa onda oni koji su bili za kraljevinu Jugoslaviju, čak su i za kratko vrime NDH us#aše topavale kuće svojih gazda za koje su radili prij rata i često su ubijali svoje bivše gazde nadajući se njihovoj imovini, pa kad su došli komunisti onda su otimali ukradeno i… Pročitaj više »
Potpisujem Moreno.
Za Todorića i Tedeschog znam da su sinovi visoko pozicioniranih udbaša , ostale navedene ću probati pronaći , moguće da su figure ispred pravih vlasnika . Sa ostalim se slažem manje više .
@guest_431295
Što se dogodilo na Bleiburgu?
23,792 views•May 18, 2019
@guest_431295
KONSTANTA ANTIFAŠIZMA
Koča Popović – izvan boljševičkog dogmatizma i demokratske evolucije. Septembar 2017. post image …
Lažeš! 1945 je počelo kažnjavanje onih koji su 4 godine prije toga klali, ubijali i pljačkali kako svoje tako i ostale narode i narodnosti! A 1949 je počela odbrana svoje samostslnosti i suvereniteta, nešto što je fanas nepoznat pojam u ,,državama” na prostoru bivše Jugoslavine a ti ako to ne vidiš nisi glup već totalni idiot!
Gosn Ljubiša, vaša patološka mržnja prema levom, ničemu ne koristi. kao drugo. ćenife nisu levičari nego pizdeki.. na malo nižoj razini svijesti su od pilića koji baulja po dvorištu nakon što mu je odsječena glava. Niti su dobro organizirani, a još manje pripremljeni.. pogotovo ne naspram paravojnih milicija kakvih u usa ima malo više nego što mislimo. A ovaj brucelee vikend tečaj i maloumnici koji idu na njega naivno misleći da će postati nepobjedivi ne bih ni komentirao. Levica je, za vašu informaciju, odavno mrtva.. tako da se ne morate sekirati..
Da, prija je sve bilo lepše i levičari su bili jači i pametniji… Čisto sumnjam.
Ljubiša
Eto si uspio sve svesti na part ust i čet. Svaka ti čast. Budale ostaju budale i pedaliraju na mjesti istu biciklu 80 godina! Alaj vam vera.
VERITAS je KRSCANSKO FASHISTICKA organizacija, ali na srecu i krscani su medjusobno podijeljeni iako svi vjeruju u jednog Boga i jednog Isusa, ali se nemogu dogovoriti koja frakcija je u pravu jer svi kazu samo nasa crkva govori istinu, a ono svi lazu. Krscanstvo postoji 2000 godina i podijeljeno je vise nego ikada a svakim danom gubi na desetin tisuca vjernika koji vise ne vjeruju u prazna obecanja.
Ja bih eto zeli vidjeti jednu jedinu osobu kojoj je dokazano Bog ili isus pomogao.
Da ali to sve treba nauciti s jednom rukom!
U drugoj je kutija s Nike patikama ili novi Iphone!
ja samo jos u BOGA verujem.
sve ovo zemaljsko je sranje zivo laz prevara i zlo
Šta onda postoji, raspored časova možda?
igor, ako nas bog vidi kako patimo zasto ne pomaze?
Cuo sam da je svemoguc i pun ljubavi pa se namece logicki da bi trebalo sve izgledati puno bolje oko nas zar ne?
kako nam je sve je to od nas samih
Igor, Neslazem se ni malo jer do mene sigurno nije, a na ostale nemogu uticat , a onaj koji moze izgleda da vise uziva gledajuci nas kako patimo…
Itekako postoji samo ga nisi još sreo..
Igore, progledaj, Bog ti je največa prevara na ovoj planeti, sljedeća je “korona virus”, čekamo nešto novo.
ima dosta dokaza da nije prevara
Igore, zašto Bog(ovi) dozvoljavaju stradanje živih bića ?
Da to nije i njima agenda poput Bill da smanji populaciju za par milijardi ljudi ?
Igore tocno si reka , ali kad smo vec tu ne nason voljon , iz nekog razloga ,
Ne preostaje nam nego se borit za nas opstank , opstanak nase dijece .
Ovo ti je dokaz , nikog nisi uvrido , reka si svoje osobno misljenje a 9 minusa si dobio . Tih 9 ti hoce nametnuti njihovo misljenje , oni ne zele da ti mislis tvojom glavom, i da imas svoje misljenje.
Iako nisi nikom sugerira .
Tako radi sistem u kojem zivimo.
Armagedon, ja ne zelim da ne razmislja, bas naprotiv postavio sam logicno pitanje.
pozdrav prijatelju
Armagedon, ja sam drugačijeg dojma, on ne misli, on po svoje mišljenje ide kod popa u crkvu, to nije dobro, nije.
Brave,vidim kakoste se vi majmunoidi radjali u komunisticko doba.Sad vam je ostalo samo skakanje sa grane na granu.
U 21. stoljeću neki još uvijek vjeruju u bajke za odrasle ?!
Tebe je Bog totalno sje*ao, izgubljen slucaj nema nade.
Prekobrda Janko
A tebe je bog učio kako vrijeđati bližnjeg svoga ?
Tony i tebe je Bog sje*ao.
Svi se mi rodismo kao ljudi a da neki krvozedne zvijeri postadose to naucise ih pretci i popovi njihovi.
A što bi trebalo, prepustiti se mlaćenju policije bez otpora? Svaka akcija rađa reakciju!
Samo kada milicija mlati je ok, jer mlati za crvenu buržoaziju.
Crvenu buržoaziju? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ajmo sada hipotetski zamisliti da se ANTIFA pokret na prostoru bivse SFRJ omasovi,poveze i krene u borbu za slobodnu i demokratsku Jugoslaviju. Nacionalisticke vlasti na taj pokret odgovore represijom i brutalnom primjenom policijske i vojne sile,oruzja. Antifa borci krenu u oruzani otpor i nakon 5. godina borbe preuzmu vlast i oslobodi drzavu od terora i pljacke nacionalisticke i kriminalne interesne skupine na vlasti. Ostaci te vlasti u panicnom strahu kupe sve sto mogu i daju se u bijeg, iza njih ostaju vile, penthausi, jahte,mercedesi,vikendice,nekretnine i pokretnine. Austrija zabranjuje prolaz preko svog teritorija, borci Antife ih hapse i privode pravdi, doduse… Pročitaj više »
Hahahahahaha… ćenife da se osnaže? daj molim te.. ta hrpica pseudointelektualnih pizdeka koji misle da su socijalno osviješteni zato jer kao studiraju nekakvu sociologiju, ili pak još gore, kulturologiju, te se zalažu za nečija kao prava, i to skupljanjem potpisa po fejsu, a nisu u stanju ni vatru zapaliti bez upaljača, a kamo li rastaviti i sastaviti kalaš? što oni da se osnaže? Kako molim te?
Slažem se druže, jasno da nije. Ali samo ako vođe Antife postanu multimilioneri a ostatak društva živi u siromaštvu onda je to pravda koju svi želimo.
varaš se.. ćenife su jeftinije..
Shocno odluci Vrhovnog prekršajnog suda u Republici Hrvatskoj potpuno si u krivu. Kao i Ustavni sud, uostalom.
Druze,
Prema logici reakcije su partizani bili lakeji neimenovanih jevrejskih bankara.
Danas ima zidov ime; Soros. A nisam siguran ni za onog Gejca… 😉
„Sve je to iz istog centra/kuhinje“ 🙂
45 je bila maltretiranje mirnih nacional-socijalistickih demonstranata od strane huligana Antifa. Bruka i sramota 😀
I George Soros je iza te Antife. Do kada ce ljudi biti ovako kratkomisleni. ?
Uvjek se gleda tko je iza organizacije i sa kojim cilljem.
Pa i sam komunisam je zaveo tolike jer zavedeni nisu znali niti su htjeli znati tko je iza te otrovne i omamljujuce ideologije.
A ovi iza kulisa takve zovu: Korisni Idioti.
Nisam dobio odgovor na pitanje, pa cu ga preformulirati. Da li je NOB-a i partizanski pokret bio zlocinacki komunisticki pothvat “soroseve”Antifa sumske bande ili borba za oslobodjenje od naci-fasizma na prostoru tadasnje okupirane Jugoslavije? Odnosno da li su nacionalisti koji su oruzanom kontrarevolucijom 90-tih srusili Jugoslaviju, iskreni vjernici, demokrate i borci za slobodu i demokraciju? Smatram da bi sa odmakom od 75.godina od 2.svjetskog i 30.godina od gradjanskog rata u Jugoslaviji,polako ali sigurno morali odgovoriti na ova pitanja,jer sve dok ne odgovorimo na ova pitanja, ne postoji mogucnost trasiranja buducnosti ovih naroda, ostaje samo kakofonija tzv suverenisticko-nacionalisticko-populistickih skupina kriminalaca i… Pročitaj više »
Stota,jesuli ti isti antifi bili za ljudska prava poslje rata.Jadan ti i tvija diploma,kad podrzavas totalitarni rezim.Kartu velike zemlje sam gledo prije 50g.Procitaj malo povjesti i dvje mem. sanu,paces malo progledati.Manise lazi i propagande.
stota petoljetka buducnost ovih naroda nije na totalitarnoj i laznoj ideoloskoj drogi na kojoj se temeljila bivsa Jugoslavija nego je buducnost ovih naroda da kao nacije i drzave zive po nekom svicarskom ili slicnom modelu liseni ideologije nametnute izvana . Komunizam je ideologija skuhana u Velikoj Britaniiji u tadasnjoj britanskoj imperiji. Gdje god je bilo korisnih idiota da to prihvate rezultat je bio katastrofa . Cak i Sovjetski Savez se raspao i malo je falilo da ne zavrsi u mori gradjanskog rata bas kao i Jugoslavija. U Americi je obrnut proces.America je od 1945-te polako ali sigurno infiltrirana komunistickom ideologijom… Pročitaj više »
Koristni idioti.
Stota petoljetka, ovo si dobro napisao ali neki to baš i ne razumedu ili se samo prave da ne razumeju. Ako je šaka terorista, pardon, boraca za slobodu i nezavisnost 1990/95. rušila jugoslaviju da bi nastale neke male nacionalne državice i njih sada zovemo, ne znam ni kako, oslobodioci, branitelji, kurcipalci, kako bi sada nazvali moguće borce protiv tih malih nasilu osamostaljenih državica (stvorenih od partizana antifašista 1943.) i da se pripoje Austriji da ponovo bude jedna velika uređena država na ovim prostorima, kako? ANTIFE, teroristi ili možda borci za slobodu od nacionalističkih uzurpatora vlasti i tlačitelja naroda. Da, tlačitelja… Pročitaj više »
Mikojan, sve zapadne zemlje ukljucujuci Ameriku grcaju pod porezom od 65 %! A sto se tice raspada Jugoslavije bili su ideoloski, nacionalni pa pomalo ikulturni sukobi Ali taj ideoloski faktor – komunizam je bio glavni kamen spoticanja. Jer sjevernije republike kao Slovenija i Hrvatska su se htjele oprostiti sa komunizmom dok su Srbija i druge republike bile za tu ideologiju. Takav konflikt morao je dovesti do fatalnog ishoda. U vrlo slicnim okolnostima je Amerika sada. Dio Amerike nece ni da cuje za komunizam. Dok drugi dio slavi komunisticku ideologiju. Slave kineskog Mao-a slave danasnju komunisticku Kinu pa cak i Kubu.… Pročitaj više »
Iz sume su to prijatelju.Svi oni koji ne uvazavaju druga misljenja ,su sumski ljevicari.
Nazalost iz trenutnog kuta gledanja i blizine zadnjeg Balkanskog rata to je zasada neostvarivi san. Situacija u kojoj trenutno vladaju nacionalisti fashistickim metodama to je neostvarivi, treba jos mnogo vode proteci Savom i Dunavom pa da se takva ideja moze plasirati. Trenutno svaka nacionalisticka strana je ujdedno i NACISTICKA a vlada FASHISTICKIM metodama i svaka strana se smatra pobjednikom u zadnjem Balkanskom ratu. A tri budaletine Sloba, Franjo i Alija su ratovali za neostvariv san Veliko carstvo cara Dusana, Velika kraljevina hrvatska i Evropska dzamahirija. Na srecu nijedan projekt nije uspio. Sacekejmo tko pozivi pa za jedno 100 godina da… Pročitaj više »
Prekobrda Janko, a dali si navjestio ovaj rat sada u Americi ?
Iz tvojih usta u Bozije usi. Mozda za Ameriku ima nade ako se obi protesti pretvore u USA narandzasto proljece.
Aha. I?
Ljudi uce borilacke vestine. To uce i male curice.
Drugi uce waterboarding i kako pogoditi crnca tacno u tikvu.
Prpa, a?
Blizi se Cas 😉
Amerika i Engleska
Bice zemlja proleterska! 😀
I sada tko moze tvrditi da ANTIFA nije teroristicka organizacija?! Dali ovome jos treba nekakvih ‘dokaza’ ? George Soros stoji iza ovoga terora. George Soros koji je kao djecak cinkao svoje vlastite sunarodnjake u Madjarskoj nacistima kao pravi psihopata bio je jos i ponosan na to sto je te ljude svoje sunarodnjake druge zidove osudio na smrt. I psihopata ostaje psihopata. Do posljednjeg daha! Ovdje u 06:50 minuti govori se o njegovoj psihopatskoj ulozi u drugom svjetskom ratu: ‘https://archive.org/details/George_Soros_1998_60_Minutes_Interview’ Trump pod hitno treba ovu zvjer iza resetaka. I njegovog sina Aleksandra koji je jos gori jer je mladji. A Soros… Pročitaj više »
Počela se je formirat organizacija soros&antifa hunting club! 2.amandma američkog ustava je zakon za amere..
mozda necete vjerovati ali ovaj sotonski gmaz soros je protjeran iz izraela. i majmunu dosta…
Ha,ha,ha. Očito miješanje Rusije. Instruktori su im vjerojatno iz “Besmrtnog puka”.
Opisana vještina se zove krav maga, i podučava se u jednoj maloj mediteranskoj državici..
Da, u kojoj je većina pučanstva iz nekadašnjeg SSSRa.
kemičar, krav maga nije napadačka vještina već obrambena, odnosno vještina fizičke i psihološke spremnosti na obranu od jačih i brojnijih napadača, najjednostavniji opis te vještine je biti smiren, procijeniti tko je najopasniji, jednim udarcem ga onesposobiti i pobječi dok drugima nije jasno što se desilo. To je krav-maga, više psihologija nego kung fu.
@Mikojan, to je dio ratne obuke, zar ne? kao i sve što si naveo.. (biti smiren, napraviti procjenu, napasti tog.. i tako dalje i tako dalje.. ) Čista vojna pragmatičnost, moglo bi se reći, i pravila borbe i ratovanja, i relativno brzo se nauči.. no za stjecanje tih sposbnosti koje si ti naveo je ipak potrebna posvećenost i vježba.. zato su mi stare, tradicionalnije škole, iako, većinom besmislene, puno nekako.. draže.. i puno više obogaćuju osobu.
sumnjam da im je na vikend tečaju iz nasilja instruktor komentirao: “Jutarnji trening tek što je počeo, a već je pao mrak”
U Izraelu.
Hmm, prije bih rekao da se ta vještina zove krav maga..
Baizuo

Ako je ovo istina super su to kinezi raskrinkali. a ja bih rekao : zombie.
🙂 🙂 Ovako bi trebali izgledati muškarci kako su kabalisti zamislili… Ovaj bi trebao primiti borbu… Protiv Rusa… 🙂 🙂
bio je članak o tome
Kajzer Soze@opisali su mentalni sklop većine “modernih” zapadnjaka ispranog mozga koji slijede trend “novo normalnog doba”- jednom riječju.Sad kad ovo znam i kad me udavi neki lgbt,migranto,roditeljo xy,Greto- ljubac,samo iskomentiram-aha,razumijem -ti si BAIZUO.
Koji tekst, na razini nedjeljne mise!
Dakle antifa ili soroševa plaćena teroristička organizacija je isto nastala kao i nacistička njemačka koju su osmislili o osnovali vjerovali ili ne ž- id ovi.
Dakle kako god okrenete uvijek je u pozadini mali crv ž – ido vski koji ruje, rovari i stvara kaos.
Ništa nova.
Antifa ,Black Block ,BLM kao i raznorazne NGO nakupine dzabalebarosa i beskorisnog olosa su odreda projekti tajnih sluzbi kojima drzavni aparat ( duboka drzava)novcem od poreza (pokupljenog od stanovnistva) financira iste ( korisne idiote) s ciljem izazivanja kaosa u drustvu a u svrhu iskljucivo vlastite materijalne dobiti i na stetu stanovnistva.
Mucke , Najboje izrecena denfinicija antife, do sada , i mislim da je sada doslo malo do poremecaja unuar sistema , jer se jedan dio drzavnog aparata pokusa otrgnut od duboke drzave. koja u stvari o svemu i odlucuje u tom istom aparatu. Tramp se skukobio sa tim dijelom aparata , i pokusava s nji m zavladati . Zato su ovi izbori vazni , u kojima je Antifa trebala imati vaznu ulogu za svravanje Trampa . Ako Tramp pobijedi na izborima , onda ce se vidijeti dali ce ostati na istom smijeru koji je do sada vukao. Ali cim ovaj… Pročitaj više »
Isto lažna kao i skoj, orjuna itd…
i kripto komunisti.. (ne kriptovaluita) ko da onog glasnovića slušam.. čovjek se zapita što se tako međusobno mrze kad toliko zajedničkih stavova imaju..
Za redakciju Logično
Može li neka analiza o temi,koja nas uskoro čeka ali skoro se ne piše o njoj !?
Radi se o novoj svjetskoj digitalnoj valuti koja če se pojavit 1.1.2021 i zvala bi se virtualni Dolar ili nešto slično.
Pa ukidanje papirnog novca sa istim datumom sa prelaznim dobom do 2023 godine.
Ljudi na položajima pričaju o tome ustvari zapričaju se ponekad.
ANTIFA-a je zasluženo proglašena terorističkom organizacijom.
Grupa ima sve elemente paravojne militantne terorističke organizacije.
Politički cilj i doktrinu,članstvo,hijerarhijsku organizaciju,indoktrinaciju,tjelesnu izobrazbu,izobrazbu u rukovanju oružjem i eksplozivima.
Ne vidim što Trump čeka? Zašto ne pusti pse rata na njih?
Svi vi, koji se veselite proglašenju ANTIFA-e za terorističku organizaciju, niste svijesni što se događa. Pošto to nije formalna organizacija i ne može se dokazati članstvo svatko tko “nije s nama” se može proglasiti krivim za članstvo u nepostojećoj organizaciji no ne može ga se osuditi poradi nepostojanja formalnih dokazai. Bit će interesantno vidjeti punjenje raznih “Quantanama” u kojim će desetine a možda i stotine tisuća ljudi biti maltretirani desetak godina bez ikakve optušnice i osude. Nije li svojedobno pisano da ameri rade nekakve ogromne logore diljem svoje države. Svi su se pitali čemu služe. Možda sada, u svjetlu proglašenja… Pročitaj više »
Koji je politički cilj i doktrina,koliko ima članova?Tko su vođe?Prosvjetli nas!
Putnik , zato sto bi sve unistio sto je do sada napravio , polako , oni moraju past tiho , svaki nemiri , koji bi sad poceli dovodi u pitanje sto se dosad napravilo.
Ovo je jako kriticna situacija.
Koja im je politički cilj i doktrina?Koliko im je članstvo?Tko su vođe?Prosvjetli nas!
putnik83@treba se obračunati s njima istim načinom kojim oni rade.Identificirati istaknute/vođe,potiho ih pritisnuti svim nenasilnim raspoloživim sredstvima (posao,obitelj,zatvor/prijetnja…)Tresu se gaće ,a nitko ne vidi “nasilje”,..infiltrirati doušnike u njihove redove,…prekinuti ili otežati dotok kapitala(nema dnevnica,nema entuzijazma),raskrinkati ih pred javnosti(snimanjem primanja dnevnica (kako su snimili meksičke migrante),kontakata s financijerima ,ponavljajućim nasilnim radnjama istih tipova….etc.).To isto “elita” radi s pravim organiziranim prosvjednicima (koji nisu korisni idioti),ako im ugroze pozicije… Jest da je to “pokvaren” način,ali uvijek učinkovit .Cilj je preznačajan da bi se mogla birati sredstva…Posljedice nedjelovanja štete normalnim ljudima. Puštanje pasa rata na antife moglo bi biti kontraproduktivno i dodatno srozati Trumpijev… Pročitaj više »
Mislim da Trump nesto takvoga i radi jer bode u oci koliko malo demonstranata ima u nekim milijunskim gradovima.
Do najavljenog marsa na Washington ocito nece doci nakon rasporedjivanja Teksaske garde i jedinice padobranskih komandosa u okolicu Bijele Kuce.
I dok si ti pisao to je odrzan najveci skup ikada u Washingtonu. I u Londonu. I u Berlinu. I drugde.
—
Cek… Nije ni cudno sto si promasio. Jer se slabo raportira.
Oli je to nova taktika? Precutati :/
Ako Trump pusti Black Waters i južnjačke milicije na njih ANTIFA-a će brzo postat endemska vrsta. Komunistička utopija je neostvariva.Duhovni razvoj ljudske vrste daleko je od pravednosti,solidarnosti i mira. Ne vidim kako u nekom društvu resursi mogu biti raspodjeljeni po načelu solidarnosti?Zašto bi ja sadio krompir i luk za tebe ili ti za mene? Puno pravednija raspodjela dobara je raspodjela zasnovana na načelu rada i doprinosa zajednici. U bivšoj Jugoslaviji udarnici režima bile su prijeratne propalice i neradnici.Svinjari. Dolaskom KP na vlast obukli su odore OZN-e i otimali od seljaka i radnika! Generacije seljaka stvarale su bogatstva koja su naslijedila… Pročitaj više »
zato volim Logicno, Imate super postove u kojem pomazete u informiranju ljudi od kuda dolazi zlo i kao ono funkcionira. I onda se pojave na portalu “Ljevi” ili “desni ” (A nisu ni jedno ni drigo) koji pocmu provocirat u stvari imamo antifu u akcoiji koji smetaju u komentiranju skrecuci teme u nacionalne sukobe i mrznje. Mocvare Cudovista i kreature skricuci vredajuci , urlajuci pokusavaju zaustavit proces osvijestenja kod ljudi , nametajuci njihova misljenja silom i vrijedanjem . Njihov utijecaj je sve slabiji , jer se njihove namijere sve vise vidljive i prepoznatljive. Posebno im smeta kad se istice postojanje… Pročitaj više »
Antifa je ustvari novi “SA”. SA (kratica za Sturmabteilung=Olujno odjeljenje) bile su vrlo brutalne batinaške postrojbe Hitlerove nacističke stranke NSDAP (kratica za Nacional-Socijalistička-njemačka-radnička-stranka) 20-ih i ranih 30-ih godina u Njemačkoj. Koje su zastrašivanjima i nasiljem protiv političkih protivnika, utirale put NSDAP-u za dolazak na vlasti u Njemačkoj 1933. Pripadnici SA su nosili one smeđe košulje, otuda u Njemačkoj potiče obilježje za naciste “smeđi”, koje se koristi i do danas. Vođa SA bio je Ernst Röhm, koji je inače bio otvoreni gej i mijenjao mnoge “ljubavnike”, a za to su znali i Hitler i ostale glavešine. To da je Roehm bio… Pročitaj više »
SA – Jurišni odred
Tvoja analogija sa SA odredima=antifa je srž svih napisa ovdje.
SA su tamanili komunce, koji su imali vecinu medu narodom. Tako su bili eliminisani komunci.
Ali njima su komunci SA.
Padaj Silo i Nepravdo!
Zasto smo se uopste borili protiv fasista?
Zasto je propala A-U?
Zasto je propao Rim?
Zasto smo uopste napustili pecine? 🙂
SA, majstori false flags.
Pale crkve – komunci.
Pale Reichstag – komunci.
Razumem cak da ih je drug Adolf morao otkloniti. Bili su svrsishodni, ali toliko ludi da su bili opasni i za nacizam.
Sta se radi Antifa je gomila false flags.
A Antifa je SA 🙂
Sturmabteilung = Jurišno odjeljenje
puki, hrpa super korisnih informacija kao i uivjek Svaka cast i veliko hvala!
Znači Antifa nije Antifa već samo provokatorska skupina koju unajmljuje onaj kojem trebaju, ali netko im dao to ime.Sutra će se zvat “crne vrane” ili što već ? Kakve veze ima antifiašizam sa svim tim??
Jutarnji prekjučer na svom portalu: “NEREDI DILJEM SAD-a ‘SADAM, ASAD, GADAFI. ONI SU RADILI OVO PRIJE NEGO IM SE REŽIM POČEO URUŠAVATI’ Pogubna analiza stručnjaka CIA-e o stanju u SAD-u i Trumpovu odgovoru ” “Vidjeli smo ovakav oblik nasilja. To rade autokrati. To je ono što se događa prije nego što države propadnu. Jako me to uznemirava”, izjavila je za Washington Post Gail Helt, bivša analitičarka CIA-e koja je donedavno pratila regiju jugoistočne Azije. —— znači, duboka država Trampija već uspoređuje sa Sadamom, Asadom i Gadafijem… da ga dadnu na odstrijel. “Rasizam” je oprobana karta, na koju igra duboka država.… Pročitaj više »
“… I sve je inscenirano….” Puki, To je to. Preporucujem svima da pogledaju ovih par spojenih videa – o nevidjenoj reziji svog ovog sra#nja u SAD: https://www.youtube.com/watch?v=bmHePaavavY Svaka slicna video analiza (sa gomilama originalnih klipova) – se kao sumanuta brise sa YT – pa nisam siguran da ce dugo potrajati do i ovu ne obrisu! Za sada je jos na mrezi… 1. Dakle, vise nego “cudne” okolnosti navodnog “ubistva” ovog crnca! (Dakle, dvojica koja ga hapse, nisu ti koji ga i ubijaju, ali ga odvode preku ulice, gdje se on skljoka sa LIJEVE strane automobila, a onda dvojica novih drotova… Pročitaj više »
Hrpa gluposti, sad kad si to istovario nadam se da ti je lakše! Stvarno ne treba dirati spomenike zagovornicima robovlasništa da se imaju gdje okupljati
Idite iz gradova na sela i prirodu. U gradovima ste samo urbana goveda za rad sa minimalcem. Radite za elitu. Lijevi ili desni robovlasnici svejedno. Postoje radnici i paraziti sa tv i radija. Ako ste za rad radite za sebe i od svog rada. Ako ste parazit uclanite se u neku partiju i pricajte bajke narodu u gradu. Placajte poreze,prireze,namete,davanja,tehnicke,vodu,struju,komunalije,grob i jos malo i sunce,porez na CO2….covid gripa testove….
Nista novo nije otkrio. Sve se to zna. Niti jedan rezimski medij to nece pokazati, a svaki rezimski medij ce ovoga sto je snimio razvlacii i nazivati fasistom i spijunom. Vec vidjeno.
Ana nista nije novo istina , ali mnogi jos ne znaju ko je Antifa , pogotovo mladi koji traze mijesta za praznjenje
Zato su ovaki clanci jako vazni , i treba ih ponavijat , da se ne zaboravi .
Oli znate kako je nastala Antifa-histerija? Drugovi i drugarice zabrinuti za buducnost bele rase, sto bi prost puk rekao beli rasisti, su stvorili lazne naloge Antifa, gde su pozivali na nasilje. Posle su na svojim sajtovima ukazivali na opasnost od Antifa. Ukazali su na postove koje su pisali sami 🙂 Mladani Trump Jr, koji iz nekog razloga visi na sajtovima belih rasista, je video to i otrcao da cinkari ocu. Dokaz je da je i on pisao o tome na svom tweeteru. Otac, koji je bio opste nadrkan posto su ga vodili u bunker, je tweetovao rafalno prosle nedelje, izmedu… Pročitaj više »
Zasto nitko ne napise istinu u vezi sa VERITAS, da je to krscansko fashisticka organizacija?
Ne znam tko stoji iza svega, ali još od socijalista, komunista , nacionalsocijalista ta ekipa govori o ravnopravnosti, jednakosti i socijalmoj pravdi, a ustvari sve rješava terorom i preko leševa. Od SSSRa, Trećeg Rajha, Jugoslavije, Kambodže, Kine i Sj. Koreje samo gomile leševa i patnje. Uvijek su bilo agresivna manjina , al kad se domognu vlasti ne tuku samo u jetru i bubrege nego skidaju glave, pljačkaju , muče i teroriziraju neslobodom
Šta su radili kapitalisti , sustavno su od ljudi radili robove .Kako se kaže da je pero oštrije od mača tako se i u ime tzv. poduzetničke slobode može potlačiti druge, a cijela ljudska povijest je prepuna nasilja zbog pohlepe . Kad tlačiš dolazi i do reakcije koja može biti pogubna za tlačitelja! Da nema socijalnog pokreta i danas bi radio 7*12 u sklepanom skloništu! Školovanje , zdrastverno ti je omogućio socijalizam i da nije bilo te latentne “prijetnje ” socijalizma nikad kapitalizam nebi dobio ljudski oblik .Kad gledaš kapitalističke zemlje evrope, kao veliki uspijeh onda baci pogled na isto… Pročitaj više »
https://en.wikipedia.org/wiki/Project_Veritas
Pa ovi su poznati kao desnicari i autori dezinformacija. Kome vjerovati?
Skrivenoj kameri možda. Ili ne možeš da veruješ svojim očima?
Bob Tim Tom Tumb, nikakva to Alternativa nije.
Informiraj se.
Tako sam mlad i već sumnjiv ovoj redakciji. Stalno na verifikaciji. Možda jer sam spomenuo Crvenu Armiju u negativnom kontekstu ili levičarstvo koje smo trpjeli od 45 i moga odbijanja i desničarstva? Uz toliko vređanja nekih komentatora u vezi boga, raznih svetonazora i jugonostalgije sam ja sa mojim komentarima izgleda posebno opasan.
Vjeroispovjest je tvoja privatna stvar i neznam odakle potreba da se to ističe , pa se ne čudi ako netko ima i suprotan stav. Eto sada živiš u apsolutnoj slobodi sa premijerom desničarem sve će biti ljepše . Ne zaboravi sve što imaš vjerojatno su ti dali “levičari” ili ima porijeklo iz tog nesretnog sistema gdje se išlo na godišnje odmore u odmarališta , popravljalo zube u tvorničkim ambulantama , djeca bila u vrtićima, stambeni krediti itd. Stvarno strašan levičarski teror.