fbpx

Zašto je Rusija optužena za podrivanje SAD-a nepriznavanjem njegovih izbornih rezultata prije nego što su sami Amerikanci imenovali pobjednika?

Rusija - Americki izbori

Isti ljudi koji su proveli četiri godine optužujući Rusiju za miješanje u američke unutarnje stvari, sada napadaju Moskvu da se ne miješa. To je još jedan znatiželjan slučaj nečega što je prethodno opisano kao ‘rusofrenija’.

Rusija je objasnila da će zadržavati čestitke Bidenu sve dok službeno ne budu dovršeni američki izbori ili dok njegov rival Donald Trump ne prizna poraz. Možda mislite da je ovo razuman pristup za pokazivanje poštovanja prema demokratskom procesu usred osporenih izbora. Ali, pogriješili biste prema zapadnjačkim glavnim medijima, koji objašnjavaju da je ovo pokušaj autoritarnih vođa u smislu zadržavanja svog čovjeka u Washingtonu.

To je očito i dokaz da Moskva navodno još uvijek podržava Trumpa i Putina strahujući da će ”moralno pravedni” Biden još jednom ”zle Ruse” pozvati na odgovornost. Bez obzira na to što je američki State Department, dugo američko primarno vozilo za “pomicanje demokracije”, on je podsjetio strane čelnike da brojanje glasova još nije gotovo.

Pripovijest o Russiagateu u medijima odmah pada u vodu kad uzmete u obzir kako su Kina i Meksiko također naznačili da će pričekati službene rezultate izbora. Trump je započeo trgovinski i Hladni rat protiv Kine, a glavni mu je vanjskopolitički cilj zaustaviti uspon Kine.

Peking će nesumnjivo proslaviti u slučaju da Trump napusti Bijelu kuću, dok je Meksiko također bio na meti Trumpovog ekonomskog ”nacionalizma,” imigracijske i vanjske politike. Ankete koje je sastavila agencija Pew pokazale su da su Meksikanci najkritičniji prema Trumpu sa šest posto koji izražava povjerenje za Trumpa u 2018. i osam posto u 2020. Podržavaju li i Kinezi i Meksikanci Trumpa suzdržavajući se od iskazivanja čestitki Bidenu?

Zanimanje za odluku Moskve

Što objašnjava medijsku opsjednutost time što se Rusija suzdržava od iskazivanja čestitki Bidenu? Istražuju li ga mediji iz vanjskopolitičke perspektive kako bi procijenili buduće američko-ruske odnose pod predsjedanjem Bidena? Ne. Slično kao i Russiagate, ovdje se radi o domaćoj američkoj politici.

Da se izborni rezultat nije osporio, medije vjerojatno ne bi bilo briga za rusko čestitanje Bidenu. Međutim, Republikanci podržavaju istrage o prijevarama birača, a neuspjeh Rusije u prepoznavanju Bidena kao pobjednika može se postaviti kao zajednički cilj Republikanaca i Rusije ”protiv Amerike.”

Bivši američki veleposlanik u Rusiji i vodeći teoretičar zavjere Russiagatea Michael McFaul vidi još jednu zavjeru u Putinovom nečestitanju pobjede Bidenu i sugerira da Amerikanci koji sumnjaju u legitimitet Bidena igraju na ruku Rusima.

Još jedna ruska zavjera za uništenje SAD-a?

Što Moskva postiže nepriznavanjem Bidena? Nakon četiri godine provjere Rusije, ove optužbe trebaju počivati samo na nagovještajima i najavama, a past će u vodu nakon njihovog artikuliranja.

Može se iznijeti razuman argument o tome da bi Rusija imala koristi od podijeljene Amerike? Slično kao što Zapad pokušava sijati podjele unutar Rusije, Moskvi bi moglo biti korisno imati podjele u Americi, koja smatra Rusiju glavnim neprijateljem s kojim se mora suočiti. Međutim, kako odgođene čestitke siju podjelu u SAD-u?

Neuspjeh u dobivanju ruskog blagoslova i podrške, liberalna političko-medijska klasa predstavlja kao počasnu značku koja dokazuje neprijateljstvo između Rusije i Bidena. Republikanci iz istog razloga ne koriste odgađane čestitke Rusije kako bi unaprijedili legitimitet svojih napora oko istraživanja izborne prijevare.

Cjelokupnim medijskim izvještavanjima o nedostatku čestitki od strane Rusije doista se želi učiniti upravo suprotno: pojačati legitimitet Bidena kao protivnika autoritarnima.

Ruski napori za izlazak iz američke unutarnje politike

Kad se Trump 2016. kandidirao na vanjskopolitičkoj platformi u smjeru “slaganja s Rusijom,” Moskva je bila razumljivo optimistična jer je rusofobija obično simbol vrline u Washingtonu. Ono što Moskva nije shvatila jest da je Trump nehotice stavio metu na Rusiju učinivši je pijunom za delegitimiranje Trumpa.

Kao što su potvrdile bilješke ravnatelja CIA-e Johna Brennana predsjedniku Obami, Hillary Clinton izmislila je Russiagate “kako bi osramotila Donalda Trumpa izazivanjem skandala tvrdeći da se u tadašnje izbore miješa ruska služba sigurnosti.” Pokušaji da se svaki populistički referendum i pobjeda na izborima prikažu kao velika ruska zavjera uglavnom služe u svrhu opozivanja legitimiteta tih političkih skupina kod kuće. Trumpovi izbori nisu rezultirali međusobno prihvatljivom posthladnoratovskom nagodbom s Amerikom, već je Rusija morala glumiti negativca u američkoj politici.

Rusija se koristila u posljednje četiri godine kako bi dovela u pitanje legitimitet Trumpa. Predsjednička rasprava Biden-Trump postala je natjecanje oko toga tko je od njih ratoborniji prema Rusiji. Željna izlaska iz američke unutarnje politike, Moskva je izbjegavala davati izjave o američkim izborima i čekala je da Amerikanci odluče pobjednika prije službenog čestitanja.

Međutim, ovaj put ‘ruska zavjera protiv Amerike’ navodno odbija priznati rezultate izbora prije nego što to Amerikanci učine.

Poštivanje američke demokracije

Strpljenje Moskve u smislu zadržavanja čestitki treba tumačiti kao pokušaj poštivanja demokratskih institucija Amerike i njezinih uobičajenih protokola. U povijesti Kremlja ne postoji slučaj kada je Rusija čestitala potencijalnom pobjedniku američkih izbora, prije nego što je taj pobjednik i službeno proglašen pobjednikom.

Strani čelnici tradicionalno čestitaju pobjedniku odmah nakon izbornog dana. Ovo, međutim, nisu bili tradicionalni izbori. Zbog Covida-19 i velikog broja glasačkih listića koji su poslani poštom, došlo je do jasnog prekida s tradicijom proglašenja pobjednika u izbornoj noći. Mediji već mjesecima upozoravaju da bi ovaj put moglo proći nekoliko tjedana prije proglašavanja pobjednika, ali isti mediji sada u tome vide zavjeru.

Prekid s tradicionalnim izbornim formatom povećava nesigurnost u duboko podijeljenoj naciji. Špekulacije o prijevari birača, bilo stvarne bilo izmišljene, bile su predvidljive jer je ulog velik, a povjerenja je malo. Protuotrov za neizvjesnost i podjelu zasigurno je predanost transparentnosti i traganju za objektivnim činjenicama.

Srećom, Amerika ima takve uspostavljene mehanizme. Nestranačka procjena navoda o prijevarama s biračima važna je za jačanje jedinstva zemlje, povjerenja u demokratske procese i legitimiteta predsjedništva budućeg predsjednika. Pa zašto je onda Rusija optužena za podrivanje Amerike nepriznavanjem rezultata izbora prije nego što su i sami Amerikanci priznali pobjednika?

Trump je želio zaustaviti brojanje i proglasiti pobjedu kada je očekivao da su nelegalni glasovi prebrojani, dok Demokrati žele proglasiti pobjedu prije nego što se održi istraga o nepravilnostima glasovanja. SAD bi trebale rješavati sporove oko svog izbornog procesa i ne uvlačiti ostatak svijeta u svoju unutarnju politiku. Nakon četiri godine Russiagatea, je li previše dopustiti da se Moskvu poštedi od uplitanja u unutar-državne poslove SAD-a?

4.7 24 votes
Ocijenite članak
Pretplati se
Obavijest
guest
60 Comments
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
Inline Feedbacks
View all comments
Duki
Gost
Duki
17 dana prije

Pa,zašto ??
Putin je “zapadu” kriv što se ujutro uopće probudi,što jedan poziv bude dosta da se sklopi primirje(Armenija) ili da se krene u oslobođenje (npr. Sirija),što se Rusi cijepe protiv Covid-a već dva mjeseca,a zapadnjaci – samim tim i mi¹ ćemo morati ići na Antarktiku po dozu,kako stvari stoje !💪💪
E jbg+zašto ? Eto zašto ?!
P.s.
explain za Antarktiku :
SPUTNIK-5 (rusko-cjepivo)se skladišti na -18 C°
A PFITZER -cjepivo se MORA čuvati na
-75-80 C° !!!

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
17 dana prije

Da zašto, pa valjda Rusija ne gleda CNN i nezna što se u Americi događa.
Skoro da nema onih koji nisu čuli za onu “što nije bilo na tv, nije se ni dogodilo” i opet velika većina od njih gleda svoju stvarnost na tv, a dio njih je čak i agresivan prema onima koji ne prihvaćaju njihovu odnosno tv stvarnost. Ta razina magije očito ima okultno porijeklo.

Last edited 17 dana prije by Spacevoodoo
Austrijanac101
Gost
Austrijanac101
17 dana prije
Reply to  Spacevoodoo

Baš smo Otpisani i ja imali neku prepisku jučer oko ovoga na članku o ruskim zlatnim rezervama.
Ono što sam ja izvukao je bilo: da je bitno da nas iluzija stvarnosti ne sprječava da živimo ispunjene živote i dijelimo ljubav.
Jer vrlo vjerojatno je da su oba pogleda tek nešto više od djelomične slike stvarnosti.
Za kraj sklon sam misliti da je ljudima koji su drugačije “programirani” treba pristupiti tolerantno isto kako bi i oni trebali postupati.
Svi se zalažu za pluralizam dok su u manjini ili nisu na vlasti.

Lp svima iskoristite vikend!

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
17 dana prije
Reply to  Austrijanac101

Slažem se kako treba živjeti ispunjen život dijeleći ljubavl, ali daj ti to reci onim ljudima koji su upravo tako živjeli po raznim selima i gradovima npr Sarajevu početkom 1990-ih i koji su ostali bez svojih najbližih i svega materijalnog za što su na razne načine bili vezani. Želim reći kako je lako dok kola idu niz brdo, ali pojavljivanje provalije na tom putu također nebi trebalo isključiti. Iz tog razloga je potrebna svijesnost stvarnosti u sadašnjem trenutku koja podrazumjeva otklon od vanjskih konstrukcija kako prošlosti, tako i budućnosti.

Tvrtko
Gost
Tvrtko
17 dana prije
Reply to  Spacevoodoo

U pravu si ali sjeti se raje izbosne osamdesetih, svi za jednoga jedan za sve, nije se gledala vjeroispovjest, nacionalnost već čovjek i onda su došli demokrati da to sve razhebu, uspjeli su. A kad jednom baciš sjeme razdora, ubiješ mu nekoga iz familije to se dugo pamti i treba vatru stalno održavati da ne postanu opet raja, jer rajom je teže upravljati kad su složni.

Austrijanac101
Gost
Austrijanac101
17 dana prije
Reply to  Tvrtko

Dobre poante u svakom slučaju. Radio sam neko vrijeme u područjima naseljenim većinom Srbima u Hrvatskoj. Osobna iskustva su mi da je to mahom neobrazovana raja koja je na samom egzistencijalnom rubu. Ne vezano za narodnost. Hrvati u tim područjima imaju iste karakteristike. Iskreno sam i imao osjećaj i ponekad razgovarao sa kolegama kako da mi je dat neka financijska sredstva od oko 100 000eura sa bazičnom logistikom oni bi za 5 godina vjerovali u svetog Hrčka koji je začetnik Svemira i svaka njegova dlaka vrijedi 12 ljudskih života.

Složio bi ja već neku priču, ali na kraju bi bilo da mene moraju slušati i nikako preispitivat moje riječi.

Nekako mislim, iako nisam radio tamo, da u Švicarskom selu ovo ne bi imalo tako laku prođu.

Ništa ne može zamijeniti prihvaćanje osobne odgovornosti. Da se na to stavi više naglasaka bilo bi sasvim uobičajeno saslušati i popa i hodžu i učitelja i znanstvenika ali na kraju odlučiti što je najbolje za nas osobno. Sva je ta raja pohrlila u naručju zaštitniku jer je to bio easy way out. Bar donekle ja to vidim tako.

Živili!

Last edited 17 dana prije by Austrijanac101
Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
17 dana prije
Reply to  Tvrtko

Ja sam upravo o tome pisao, sjeme razdora o kojem pišeš je ipak palo na plodno tlo. Drugim riječima rečeno kako treba biti svjestan ne samo sjemena nego i tla odnosno raje kako ti pišeš.
Nebi trebalo zanemariti latentnu sposobnpst raje 1980-ih da se jedan dio te raje pokrene za svojim poglavicama koji su im obećavali slobodu i prosperitet. Nikad neću zaboraviti izjavu rahmetlog Alije kad je Sarajevo bilo žestoko granatirano s okolnih brda i kad su ga novinari pitali tko puca na što je Alija odgovorio “rat puca”. Tad, skoro 30 godina mlađi sam u tom trenutku shvatio kako nešto ne štima ni s rajom koja to pije ni s medijima koji su tu raju hipnotizirali i taj obrazac je vrijedio za sve visoke i niže poglavice s ovih prostora.
Na isti obrazac ukazujem i u današnjem Trump – Biden kontekstu, pa sam u predhodnom mojem ponovljenom komentaru napisao kako bi to bilo kad bi barem po pitanju Trump ili Biden svi sa ovih prostora bili složni, a sad ću dodati, kad bi svi otkačili i Trumpa i Bidena te se okrenili sebi i onima prvima do njih samih s kojima žive. To ili treba doći iz unutra jer iz vani niti teoretski nemože doći. Nerazumljivo mi je međusobno suprotstavljanje po pitanju Trump ili Biden između nas u užoj zajednici pa tako i među nama koji to komentiramo koliko god svatko imao svoj stav o manjem zlu na kojem se temelji i sama “demokracija”. Rješenje je u izlasku iz navedonog obrasca o “manjem zlu”.
Figurativno rečeno potrebno je proći kroz ogledalo.

Mikojan
Gost
Mikojan
16 dana prije
Reply to  Spacevoodoo

Vrlo je zanimljiv pojam sloboda, živio sam u onom mračnom dobu ali sam se osječao potpuno slobodan. Mogao otići kuda želim i kada želim, mogao spavati na trgu bez da će me netko pretući, opljačkati. Istina mogla me milicija legitimirat i protjerat kući zbog skitnje jer nikad nisam imao nekih novaca kod sebe, taman da kupim neku klopu i pivu. Za mene je to bio osječaj slobode a političko izražavanje nekad pa ni sad me ne zanima previše jer i onda i sada znam da sam ne mogu ništa napraviti. I kako ona klinka kaže, u Jugoslaviji nije bilo ajfona, kako je onda moglo biti dobro, njima je sada najbolje jer niti pameti niti rada, sve ludi roditelji osiguravaju. Po tome je sad puno bolje nego nekad jer nekad da bi si nešto kupio morao sam raditi da zaradim i kupim. Danas, tata, mama, baka, deda, kupi jer ću si žile rezat.
(i tu ide ono od Zadranina)

Hans
Gost
Hans
17 dana prije

Dajte, molim vas,
Tko to optuzuje ruse???
Glumimo da smo napadnuti da bi ispali zrtve, stara taktika

Zadranin
Gost
Zadranin
17 dana prije

Uvjek im je Rusija kriva.
Kriva je sto je pobjedio Trump prije 4 godine
kriva je i danas zato jer se ne zna pobjednik i tako ce biti dok Rusija ne bude americki satelit

Sparkling
Gost
Sparkling
17 dana prije
Reply to  Zadranin

A to znači nikad, a možda još ni onda.
Vrlo je lako to objasnit i shvatit samo ako si daš truda malo razmišljati van MSM propagande. Naime, večina tkz. visoko obrazovanih zapadnih demokrata i ne želi da mijenja svoj način razmišljanja prema Rusiji jer tako kako kaže ujka Sam. A kad on nešto utvrdi, tko ima da postavlja pitanja na njegovu konstataciju.
I tako to ide iz dana u dan, iz godine u godinu, ali povečava se količina ispranih mozgova na zapadu.
I ne rade oni to da bi naškodili Rusiji. Drže zaglupljene vlastite građane koji ne vide dalje od nosa.

Tvrtko
Gost
Tvrtko
17 dana prije
Reply to  Sparkling

Nikad? i ja sam 1980. mislio da se SFRj nikad neće raspasti, totalna neznalica sam ispao.

obvezatnomevakciniši
Gost
obvezatnomevakciniši
17 dana prije

glumcima je posao da glume, mi ne moramo plaćati njihove predstave.
imamo preča posla od nasjedanja na uvijek iste fore

Tututu
Gost
Tututu
17 dana prije

Zato sto ameri koriste zakon samo kad im pase. Najvise vole zakon jaceg.

mislim
Gost
mislim
17 dana prije

u životu sam imao i imam, uvijek dežurnog krivca, za sve svoje padove i neuspijehe.
amerika izgleda, nije ništa drukčija.

Kkk
Gost
Kkk
17 dana prije

Pocivaj u miru Krunoslave Kico Slabinac.Neka ti je laka Hrv. Slavonska zemlja.Otiso si s mirisima jutra,zemljaku .Placem jer nisam kamen, a ameri nek jedu govna.kkk

Novak
Gost
Novak
17 dana prije

Vlasnik Bloomberga je potrosio 1.2 miljardi Dollara za svoju kandidaturu.
To je americka demokracija, samo novac.
Onda neki mujo s podrucja bivse Jugoslavije misli da svatko ima iste sanse u Americi da postane predsjednik.
Nema ni u Hrvatskoj.
U Hrvatskoj ima neki “pool” ili rezervar od nekih tisucu ljudi koji se bavu profesionalno s politikom ili su u tom okruzenju i to je to.
Ti ljudi namecu svakom muji da ide na glasanje, da navija za njih.

Patriot
Gost
Patriot
17 dana prije

Putin čeka da čestita stvarnom pobjedniku izbora, Donald J. Trumpu!

Ice
Gost
Ice
17 dana prije
Reply to  Patriot

Hahahah nikada se to više neće desiti, pa crkni od muke

PlanetB
Gost
PlanetB
17 dana prije

Pa Putin je na samo pocetku ove izborne prijevare jos 03-eg Novembra rekao da izgleda da je Trump pobjednik. I izgledalo je tako jer su u onim kriticnim drzavama gdje je sve zaustavljeno mislim brojanje nakon sto su izbrojali 84 % glasova
Michigan, North Carolina, Wisconsin, Georgija skoro u svim tim drzavama izbrojano je vise od 80 % glasova.
Medjutim dan kasnije Biden ‘pobjedjuje’ sto je matematicki nemoguce. Jedino objasnjenje je da su nastimavali glasove tu noc i to se i dogodilo.

A Pennsylvanija je i jos veca prevara kolosalna prevara.

Sve dok sve te drzave nisu potvrdjene nema govora o nikakvoj pobjedi za kriminalca Biden-a.

U toku je ponovno brojanje u Georgiji,
North Carolina je otisla Trumpu znaci ostali su Michigan i Wisconsin.
A Pennsylvanija gdje je prevara kolosalna to mozda mora ici na Vrhovni Sud.

‘I uvjek se sjetite da oni mene napadaju zato jer se ja borim za vas.’

Donald John Trump.

‘Mi odbacujemo Globalizam i prihvacamo patriotizam’

Donald John Trump.

‘Amerikanizam ne globalizam

Donald John Trump.

Kriminalci Globalisticki dolazi vam kraj a sa Korona prevarom stavljate si Omcu oko Vrata.

Istražuj
Member
Famed Member
Istražuj
17 dana prije
Reply to  PlanetB

“…Donald John Trump.
‘Mi odbacujemo Globalizam i prihvacamo patriotizam’…”

To tako izgleda.
Medjutim, velike su to igre… Niko sa sigurnoscu ne zna sta se iza brda valja…
Kada bih recimo pokusao uporediti Trumpa sa nekim od poznatih politicara – jedino bih ga mogao porediti sa Staljinom.
U najboljem smislu!
Staljin je (upravo suprotno od onog sto nam Cionisticka “istorija” prica) – prakticno spasio Ruski narod.
Ista kamatarska banda (porijeklom iz institucije “Dvorski zidovi”):

  • financirala je Lenjina i smaradove iz zidovske … pardon “Ruske Oktobarske revolucije”…
  • financirala je i dovela zlocinca Trockog, da zgazi i istrijebi Ruse u potpunosti…
  • slanje tzv “vojne pomoci” rusjoj Bijeloj gardi – samo je bilo dolivanje ulja na vatru da sto vise Rusa izgine u bratoubilackom ratu… Cilj im je uvijek bio zidovska Svjetska Nadvlada, a ideolozi poput Trockog i Lenjina su to praodavali kao “Svjetska revolucija”…
  • upravo zbog Staljina, razvaljena Rusija je od 1918 do 1941 napravila ogroman napredak… Nikad nisu imali tzv “Veliku depresiju”, a ruska rublja je bila jednaka sa US dolarom. 1 (zlatna) rublja = 1 (zlatni) dolar.
  • Da… vrlo bitno… Staljin je ukinuo instituciju “Dvorski zidov” (danasnja “Centralna banka”) – koja je ne samo pila krv ruskom narodu jos od njenog nastanka 40+ godina ranije, za vrieme (idiota) Romanova – nego je cak i financirala i orkestrirala tzv “Oktobarsku (zidovsku) revoluciju”…
  • Zasto je Putin – nakon onog ZLA iz 1991, kada su iskljucivo zidovi/cionisti tj prakticno IZRAEL – u potpunosti opljackali Rusiju i ruski narod, jos uvijek ne samo da podrzava te cionisticke zlocionce – nego im vraca moc “stampanja” ruske rublje?… TO mi je jos neshvatljivo….
  • Sa druge strane (dokumentovano) – Rusi su se i uspjeli suproststaviti – drugoj Cionistickoj najezdi u vidu tzv nacisticke-Njemacke, koju su 100% (ali 100%!) – stvorili oni kamatari sa Wall Streeta (svi do jednog porijeklom “Dvorski zidovi”)… Dakle bez obzira sto je napad na Rusiju i ruski narod izvrsen od njemackog naroda (i ostalih EU naroda) – cijelu operaciju su i osmislili i financirali – “Dvorski zidovi”.

I sada kad pogledamo sta se desava u SAD sa ovim Trumpom… sve postaje jos zanimljivije…

  1. Trumpov zet Kuschner – je ne samo iz milijarderske obitelji, nego je i fanaticni pripadnik satanisticke sekte Habad-Lubawitsch (Mozemo slobodno reci Rotschild!)
  2. Toliko je uticajan, da je i Trumpova kcerka, sa djecom prostupila toj – satanistickoj sekti koja prakticno VLADA sa preko 95% svih zidovskih zajednica. Drugim rijecima mozemo slobodno reci da je danasnje “religiozno zidovstvo”= Habad Lubavitsch = satanizam…. (u potpunosti financirano i kontrolirano od najzlobnije satanisticke kamatarske familije porijeklom “Dvorski zidov” – Rotschild…
  3. Da (satanist) Kuschner obozava broj 666 – to je odavno svima bilo jasno, jer je familija upucala skoro 2 milijarde US$ u soliter na Menhetenu – upravo sa tim brojem.

E sada – i prije nekoliko godina – puno je ljudi bilo iritirano ovim (satanistom iz Rotschildovog Habada) – mladim Kuschnerom, kao Trumpovim savjetnikom…
Tada je Kushner izjvaio od prilike: “…da svaki Trumpov suporter – mora biti obican glupak…”
Nista se nije desilo! Ostao je Trumpov – glavni savjetnik…

Jucer, masovno izlaze informacije – da mladi (Rotschildov satanist) Kuschner zahtijeva:
“da Trum treba da PRIZNA POBJEDU BIDENA…!
https://www.youtube.com/watch?v=myMY29TXoBs

Trump sa druge strane – najavljuje masovno vakcinisanje – Pfizzerovom vakcinom… (istom koju propagira i srpski “predsjednik” Vucic)…

…. I jos ovaj novinar – primjecuje da je Trumpu ostao “Giuliani”… Dakle onaj isti zlocinac koji je 100% umjesan u zlocin 911.

Ocito se nesto veliko sprema…
I puno je toga mutnog u cijeloj prici…

Pitanje je:
Da li je Trump americki Staljin?

Last edited 17 dana prije by Istražuj
Zvrk
Gost
Zvrk
17 dana prije
Reply to  Istražuj

Još jedan koji trabunja o židovskim revolucijama.

Istražuj
Member
Famed Member
Istražuj
17 dana prije
Reply to  Zvrk

“…trabunja o židovskim revolucijama….”

…a cujte… sve vam je to javno.
Cak i na Wikipediji…
Ja sam se isto shokirao kada sam to cuo…ali to je bilo prijenekoliko godina… Sad vec odavno znam – ko kontrolira “moderni Svijet” a i cime to radi…

Razumijem vas takodjer…
Zasigurno ste prelijeni da trazite pismena dokumenta o tome… (Mozda je i nesto drugo po srijedi…?)
I najradije cete se praviti “jako pametni” sa ovakvim izjavama…

Ipak predpostavljam da ce vam puno bolje to reci g. Putin sam:
https://www.youtube.com/watch?v=-pDtgWUtdUM

Dakle g. Putin, na otvaranju zidovskog muzeja (ili bolje Schneerson muzeja) – govori okupljenim neke tvrde cinjenice o tzv “Ruskoj oktobarskoj revoluciji”…

Naime – g. Putin tu pred “sesirdzjama”, javno tvrdi da je 80-85% svih vodecih pozicija u to tzv “ruskoj” revoluciji – bilo popunjeno – od zidova

Prakticno su “rusku oktobarsku revoluciju” i organizovali i vodili – zidovi…
Zasto?

“Trabunja” li g Putin – ostavicu vasoj “inteligenciji” na razmatranje.

Last edited 17 dana prije by Istražuj
Marko9
Gost
Marko9
17 dana prije
Reply to  PlanetB

Planet B
Zar tebi nesto znaci kad ovako nesto neodredjeno rece politicar?

‘I uvjek se sjetite da oni mene napadaju zato jer se ja borim za vas.’

Svatko podrazumjeva na svoj nacin “Oni” i ja se “borim” za “vas”……
Ajme meni tko ce ispraviti krivu Drinu…………

Nek ti je sritno kad vjerujes u ove prazne izjave.

Last edited 17 dana prije by Marko9
Tvrtko
Gost
Tvrtko
17 dana prije
Reply to  PlanetB

>>‘Mi odbacujemo Globalizam i prihvacamo patriotizam’
Donald John Trump.<<

Da me je netko prije 10-15 godina pitao da li sam za globalizam ili patriotizam, bez razmišljanja bi rekao globalizam. Vrlo naivno sam globalizam gledao kao svijet bez granica, svijet sa jednom “vladom”, svijet slobode i blagostanja za sve nacije i rase, međutim doletio je šamar otrežnjenja i danas sam isključivo za patriotitzam ma kako god to ružno zvučalo. Ovo što sad tkz. “globalisti” rade je za pred zid i naplatiti troškove streljanja bližnjima.
Užas, plandemije, peleno-brnjice na gubicama, plašenje ljudi, šokiran sam ali ne preplašen.

qints
Gost
qints
17 dana prije
Reply to  Tvrtko

@Tvrtko, u ono vrijeme svatko je podrazumjevao pod globalizam nesto drugacije, to ti je kao demokracija, patriotizam, svatko ima svoju definiciju.
Globalizam ce oduvijek biti, svaki put malo u drugacijoj formi.

The Who
Gost
The Who
17 dana prije

Ponašaju se kao malo dijete kad mu nedaju igračku

Stock
Member
Famed Member
Stock
17 dana prije

Ruse treba optužiti za podrivanje izbora i podrigivanje trolova.

Zvrk
Gost
Zvrk
17 dana prije
Reply to  Stock

Pa već je od ovdašnje elite proglašena kao dio kabale.

PlanetB
Gost
PlanetB
17 dana prije

Trump kao vrlo vjest strateg je sve ovo predvidio .
I ovi ‘izbori’ su farsa i cak se moze govoriti o mjesanju stranih sila u izbore. Serveri su bili po drugim drzavama kao Venezuela, Njemacka i slicno.

Ovo su jako ozbiljni prekrsaji.

Sta je ovo demonkratski kriminalci:

‘https://www.thegatewaypundit.com/2020/11/us-raid-software-company-scytl-seize-servers-germany-intel-source-says-yes-happened/ – FOREIGN INTERFERENCE !!!’

‘https://youtu.be/NYnf1r8mXXs’

Ovi Serveri u Njemackoj od tog Scytla je povezan sa poznatim kriminalcem Billom Gatesom koji stoji iza Korona prevare.

Tko je u problemima kriminalna bando ?
Jeli razmisljate o slijedecih sto godina iza resetaka ?

Last edited 17 dana prije by PlanetB
Doktor
Gost
Doktor
17 dana prije

Ovo je izgleda nekakav ruski portal?

Ice
Gost
Ice
17 dana prije
Reply to  Doktor

Da, oni ih financiraju. Sigurno ne pišu ovakve članke besplatno iz dosade . Ali stalno brišu komentare kad se napiše istina, pa će vjerovatno i ovaj.

Last edited 17 dana prije by Ice
Patriot
Gost
Patriot
17 dana prije
Reply to  Ice

Odi na Imbex, njih financira G. Soroš. Ako ti je to Ok onda znaš u kojoj si kategoriji.

eks
Gost
eks
17 dana prije
Reply to  Doktor

Zašto bi se trebao LP pravdati onome ko želi da se o Rusiji piše uvek negativno ? O Rusiji je zapad nametnuo mantru kao demonu i svi rusofobi puše tu mantru . Pored brojnih primera, i na primeru američkih izbora razotkriveno je lice američke lažne demokratije, a mantra o lošoj Rusiji, kao “nedemokratskoj” zemlji, se i dalje lepi za one koji ne shvataju koliko je to zlonamerna propaganda.

cibo
Gost
cibo
17 dana prije
Reply to  eks

Tako je ima previse rusofobnih portala
vrijeme da se pojavi i jedan pro ruski portal, zato sam ovdje, inace ne bih bio.
Cestitke Logicnom
Ovo je jedini portal na koji idem iz bivse Jugoslavije, zivim im Ausland

@mb
Gost
@mb
17 dana prije

Stara mudrost kaže:”Samo lopov viče držite lopova!”

PlanetB
Gost
PlanetB
17 dana prije

Trump je ocito pobjedio sa jos vecim brojem elektora nego 2016 -te a evo zasto:

https://thenewamerican.com/soros-connected-vote-counting-firm-expands-in-u-s/

Soroseve masine broje glasove !!!
Pa kako ce to zavrsiti ako ne prevarom.
Ponovno Scytl bode oci kao Soroseva firma.

Sigurno da nije pametno dozvoliti ‘Big Tech’ – u koji su svi za fasizam i Globalizam dati njima da broje Trumpove glasove. Evo kako to zavrsava !
Znaci prevara je zaista kolosalna nisu to samo ilegalni listici, mrtvi i postanski glasovi svi za Bidena totalno isfabricirani nego su i masine varale u prebrojavanju.

Medjutim …..

PlanetB
Gost
PlanetB
17 dana prije

Putin kao briljantni vojni strateg zna sigurno sto se dogadja sa americkim ‘izborima’ da je
globalisticki kabal sa big techom lazirao te ‘izbore’ da su najmanje dvije softwerske firme jedna u Kanadi ( Dominion – Nancy Mafiozi Pelozi) a druga u Spanjolskoj ( Scytle – Soros)
upravo izvrsile izborne prijevare kao strana tijela koja se ne bi smjela mjesati u izbore suverene zemlje.
Ovo je vrlo, vrlo ozbiljan pekrsaj. Americka Vojska je zaplijenila te servere osd Scytla u Njemackoj

https://youtu.be/NYnf1r8mXXs

Neko ime
Gost
Neko ime
17 dana prije
Reply to  PlanetB

Bome, zanimljivo. Web site scytle. com im je out of service…hvala PlanetB

Tko tu koga...
Gost
Tko tu koga...
17 dana prije
Reply to  Neko ime

@PlanetB
Tnx za info. Kroz komentare doznajemo dosta detalja …od kolega “teoreticara” 😀
Igra je toliko prljava i na toliko nivoa da je nemoguce sve pohvatat pa si postavljam pitanje je li uopce moguce da Trumpova ekipa kroz sistem i sluzbeno raskrinka tu globalisticku bagru, doslovno se tuce protiv vjetrenjaca. A nekako mi djeluje da cijeli svijet ovisi o finalnom rezultatu tih izbora.

Max
Member
Famed Member
Max
17 dana prije
Reply to  Tko tu koga...

Ima šanse ali bit će teško.

PlanetB
Gost
PlanetB
16 dana prije
Reply to  Max

Bit ce tesko ali ako ne poduzmemo nista ceka nas neizrecivi pakao.

PlanetB
Gost
PlanetB
17 dana prije
PlanetB
Gost
PlanetB
17 dana prije

Trump kao vrlo vjest strateg je sve ovo predvidio .
I ovi ‘izbori’ su farsa i cak se moze govoriti o mjesanju stranih sila u izbore. Serveri su bili po drugim drzavama kao Venezuela, Njemacka i slicno.

Ovo su jako ozbiljni prekrsaji.

Sta je ovo demonkratski kriminalci:

https://www.thegatewaypundit.com/2020/11/us-raid-software-company-scytl-seize-servers-germany-intel-source-says-yes-happened/ – FOREIGN INTERFERENCE !!!

https://youtu.be/NYnf1r8mXXs

Ovi Serveri u Njemackoj od tog Scytla je povezan sa poznatim kriminalcem Billom Gatesom koji stoji iza Korona prevare.

Tko je u problemima kriminalna bando ?
Jeli razmisljate o slijedecih sto godina iza resetaka ?

Trump je ocito pobjedio sa jos vecim brojem elektora nego 2016 -te a evo zasto:

https://thenewamerican.com/soros-connected-vote-counting-firm-expands-in-u-s/

Soroseve masine broje glasove !!!

Pa kako ce to zavrsiti ako ne prevarom.

Ponovno Scytl bode oci kao Soroseva firma.

Sigurno da nije pametno dozvoliti ‘Big Tech’ – u koji su svi za fasizam i Globalizam dati njima da broje Trumpove glasove. Evo kako to zavrsava !

Znaci prevara je zaista kolosalna nisu to samo ilegalnilistici, mrtvi i postanski glasovi svi za Bidena totalno isfabricirani nego su i masine varale u prebrojavanju

Medjutim …..

Putin kao briljantni vojni strateg zna sigurno sto se dogadja sa americkim ‘izborima’ da je
globalisticki kabal sa big techom lazirao te ‘izbore’ da su najmanje dvije softwerske firme
jedna u Kanadi ( Dominion – Nancy Mafiozi Pelozi) a druga u Spanjolskoj ( Scytle – Soros)
upravo izvrsile izborne prijevare kao strana tijela koja se ne bi smjela mjesati u izbore
suverene zemlje.
Ovo je vrlo, vrlo ozbiljan pekrsaj. Americka Vojska je zaplijenila te servere osd Scytla u
Njemackoj

https://youtu.be/NYnf1r8mXXs

Ovako kolosalnu i monumentalnu prevaru vise nitko ne moze ignorirati:

https://www.americanthinker.com/blog/2020/11/its_possible_that_2020s_election_fraud_is_way_bigger_than_we_thought.html

Tvrtko
Gost
Tvrtko
17 dana prije
Reply to  PlanetB

“Ovo je vrlo, vrlo ozbiljan pekrsaj. Americka Vojska je zaplijenila te servere osd Scytla u
Njemackoj” ????
Da li je ovo potvrđeno u nekim drugim medijima?
Znači njemačka je još okupacijska zona i okupatori mogu raditi što požele.
A nešto se šuška da su u USA počeli puniti Fema kampove, kao sad su to karantne za Covid-19 zaražene !? Kasnije valjda sa svima koji će pitati gdje su oni prvi. Ako je istina onda je počelo ono što se najavljivalo godinama prije.

Sena
Gost
Sena
17 dana prije

Dr. Steve Pieczenick, prema New York Times, najčitaniji autor u zadnjih, više od 20 godina, specijalist za rješavanje međunarodnih kriza u zadnje 4 američke administracije, za FOX NEWS ekskluzivno je izjavio kako svi glasački listići, oni ispravni, imaju vodeni žig QFS-BLOCKCHAIN, te kako će demokrati biti izloženi činjenici o pokušaju velike prijevare. 

den
Gost
den
17 dana prije
Reply to  Sena

The New Y.T je napisao reportazu, izlozio dokaze da su izraelski agenti ubili u Iranu Al Kaida broj 2.
Teheran je to nazvao “holivudski scenarij”.
Toliko o tom izvoru lazi pod imenom The NYT
Jednom lazu u korist Bidena a drugom prilikom u korist Trumpa i nikad ne govore istinu za Ruse a uvijek velicaju Israel.

PlanetB
Gost
PlanetB
16 dana prije
Reply to  Sena

Tocno Sena Samo o kriticnim stvarima govorimo u pravo vrijeme.
Ja vidim samo jedno: Kolosalna prevara na tv izborima bila je stupica.
Iza te stupice su genijalni Trump i jos mnogo ljudi koji su iza njega.

‘Tko za drugog jamu kopa sam u nju pada’
Takodjer suludi rat sa virusom koji je ocito socijalisticki trojanksi konj da nas se uvede u fasizam a onda i u komunizam ozbiljn je osujecen sa dogadjajima u Americi.

Kažun d.d.
Gost
Kažun d.d.
17 dana prije

Ha,a trebat će im Rusi na liniji razgraničenja.
Kada se jUSA počne raspadati na više država.

Max
Member
Max
17 dana prije

Ne podriva Rusija ništa. Oni samo čekaju svršetak legalne procedire i ne žele se zalijetati.

PlanetB
Gost
PlanetB
16 dana prije
Reply to  Max

Da a Kina ?
Rusi imaju superiorne vojne stratege i znaju vjerovatno sve. Znaju da su masine upravljanje iz daljine i da se rezultati namjestavaju znaju da su mrtvi i ilegalni glasaci glasali za Bidena i znaju da Trump je sve to znao unaprijed.
A Kina sa svojim cestitanjem to radi zato sto su oni sudjelovali direktno u prevari.

Last edited 16 dana prije by PlanetB

POVEZANE VIJESTI

Izbornik