fbpx

Simulacija koju živimo! (prvi dio)

Tunel

Prije svega želio bih da znate da u svojih 48 godina života nikada nisam ni pomislio da ću pisati knjigu. Da ću se baviti temama kojima se nikada nisam bavio, a te teme na prvu izgledaju kao neko osobno ludilo koje bi mnogi mogli ismijavati. Ali kako živimo u neobičnim vremenima koja se nazivaju „novo normalno“ smatram da sve ono što mi je dato, i znanje i spoznaje, moram pretvoriti u tekstove koje će svatko moći u kratkom roku pročitati, a vjerojatno i razumjeti.

Svatko neka sam odluči kako će percipirati ovu knjigu i tekstove u njoj. Da li kao zabavu i SF štivo, da li kao nešto što je za nasmijati se glupostima, jer i to je jedna od projekcija gledanja na stvari, ili možda kao nešto što do sada nitko nije napisao u ovakvom formatu? Možda nekome ova knjiga zagolica maštu i potakne pojedince da razmišljaju na jedan drugi način, reći ću kvantno? Jedino razmišljanjem i istraživanjem „Out of the box“ možemo doći do novih spoznaja i odgovora koje tražimo. Dostupni odgovori oko nas samo su dio starog i potrošenog programa slijepog vjerovanja i gledanja svega iz jednog kuta.

Dio tih programa su u ovoj dimenziji prevare podmetnute oku, uhu, umu, jer je program koji nas vozi pisan uglavnom neistinama koje su toliko blizu istine da ih doslovce golim okom gledano iz samo jednog kuta teško možemo primijetiti i baš zato sve ovo oko nas funkcionira. Odlučio sam pisati o stvarima koje su se događale, koje se događaju i koje će se dogoditi i pokušao sam to napisati da svi razumiju iako štivo nije za svakoga. Nisam prorok, niti to želim biti. Neke stvari jednostavno imaju previše poveznica i „slučajnosti“, a slučajnosti ne postoje i o tome govorim kroz knjigu.

Cijela avantura i niz za mene čudnih događaja koji su slijedili vezano uz simulaciju o kojoj govorim u knjizi krenuli su u 23:23 po digitalnom satu 7. 4. 2020. godine. Sinkronicitet je bio “23:23”, a ukupan zbroj brojeva u datumu bio je 11+22=33. Onima koji imaju neko predznanje ili znanje o sinkronicitetima bit će odmah jasno da se radi o zanimljivim brojevima, a ostali će shvatiti što znače sinkroniciteti ako pročitaju knjigu. Nešto više od sat vremena kasnije, 8. 4. 2020. točno u 1:11 u noći, doživio sam prvi tjelesni sinkronicitet nakon kojega je uslijedilo još nekoliko senzacija tjelesnih sinkroniciteta, a zadnji je završio u 3:33 u noći.

Ukupno devet puta prošla me ta tajanstvena struja u periodu od dva sata i dvadeset dvije minute. Kakogod, nikada se mentalno i duševno u životu nisam bolje osjećao nego u proteklih par mjeseci. Iako sam prvih mjesec-dva dana bio izuzetno zbunjen i pogubljen, mogu čak priznati da sam u jednom trenutku sam sebi rekao: „ETO SAD SAM VALJDA I PUKAO“, jer “prosvjetljenje-update“ koji sam dobio napravio je konfuziju u glavi i trebalo je malo vremena da se sve posloži i izoštri. Da se postavi ono što Amerikanci zovu „2020 vision“, da, baš u godini 2020. I tada sam shvatio, dogodilo mi se nešto predivno što želim svakome dobrom čovjeku. Teško je to opisati u par redova jednog teksta, teško je to sve opisati u jednoj knjizi, ali odlučio sam malim koracima, voditi bilješke i pisati onako kako meni dolaze spoznaje. Život nosi neočekivano i po zaslugama, a ja sam jedra podigao, ulovio val i plovim.

U šali sam znao reći: Tražio sam mali znak! A eto, dobio sam križ na planini iznad mjesta gdje živim i puno više od toga. Neke stvari ne razumiju niti ljudi koji su oko mene i ponekad mi to teško pada, ali znam, sve u svoje vrijeme. Taj dio sam prepustio skoroj budućnosti. Ne valja ovim temama previše opterećivati ljude koji nisu spremni za promjene. Moram priznati da me najviše usrećila spoznaja da ima ljudi koji su to prošli i da nisam jedini. Neki su u mom životu doslovce desetljećima i nikada mi to nisu priznali, neki su se pojavili u proteklih godinu dana kako sam pisao knjigu, a najviše se veselim onima kojima će se dogoditi “update” u skoroj budućnosti. Bez brige, neki neće ni znati da im se dogodio takav „event“, jer život je postao prebrz da bi sve primijetili, ali shvatit će da se mijenjaju i da drugačije vide ovu dimenziju u kojoj živimo, a ako imaju pitanja, uvijek sam tu da pružim ruku.

Znak
Znak

Ovo je drugačije od svega što do sada znamo i poznajemo jer istina je skrivena u sredini između znanosti, svih religija i lažne povijesti, a sve nam je sve vrijem pred nosom. Nemam problema sa time da me netko zbog ovoga prozove luđakom. Jednostavno znam što znam, odakle je došlo i meni je to dovoljno. Baš kao što je dovoljno i ljudima koji znaju o čemu govorim kada samo kažem 11:11. Neke drevne knjige u ovo neobično doba poprimaju novo značenje, jer nova percepcija, rekao bih kvantna percepcija drevnih tekstova i brojeva pomiče razumijevanje istih na novi nivo. Smisao ove knjige između ostaloga je shvatiti kvantnu percepciju i kako kvantno gledati projekcije svega oko nas. Za takvo što potrebno je sagledati daleko širu sliku, iz svih kutova, ali i same sebe reprogramirati za nivo kvantne svijesti. Kvantna svijest? Da bi razvili kvantnu svijest, potrebno je prestati vjerovati u bajke, lažne istine, lažne proroke, institucije prevare koje su tu tisućama godina, medije, ali i savladati vlastiti ego, a to je najteže.

Vjerujte mi, znam po sebi. No možda knjiga koju pišem može ponuditi izlazak iz standardne doktrine i rekao bih petlje zatucanosti starog operativnog sistema i odvesti ljude na neki novi put. Na tim novim putevima ne trebate vodiča ili lidera, nemojte takve tražiti van sebe. Doktrina sluganstva, pratitelja, vjernika i ovce dovela nas je u ovaj kaos koji se polako, ali sigurno kotrlja prema klimaksu, no kaos je bio potreban. Vjerujte u sebe, i prve do sebe i njima pomažite, a ostalo će se samo posložiti i ispravnima će se putevi susresti. Baš ti pojedinci imaju sve odgovore u sebi. Knjiga i tekstovi koje mnogi neće razumjeti u potpunosti nisu tu da budu bestseller, jer između ostaloga ne pišem to zbog profita, već da skrenem pažnju na to da možemo razmišljati na način na koji nas nisu učili. Neki će shvatiti na prvu, neki s vremenom, a neki nikada. Ovo nije znanje za koje diplomu možemo kupiti u Bosni ili Mostaru za par stotina KM, niti će je netko nekome trakturom usipati u glavu. Samo istraživanjem, povezivanjem i gledanjem iz svih kutova odjednom možemo dobiti točan, precizan i istinit odgovor na ono što nas zanima, jer svi odgovori su u vama, samo ih morate potražiti.

Simulacija koju živimo (prvi dio)

Zemlja i sve što je okružuje samo je simulacija i fraktalna refleksija, jer kako je u dimenziji/simulaciji iznad nas, tako je kod nas, a i tako je u dimenziji/simulaciji ispod nas. Znam da ovakva teorija zvuči ludo, ali već sada mogu zaključiti, pa čak i dokazati da je sve što vidimo oko nas savršen „software“ upisan u operativnu Matricu prvog dana i to prije nastanka ove Zemlje, a Matrica je kontrolirana organskim “kvantnim” računalom koje je direktno umreženo sa svakime od nas pojedinačno. Svi smo mi povezani jedni sa drugima. Koliko je moćna ova simulacije pokazuje sam primjer tehnologije i 5G mreže koja je samo mali sub-program ove simulacije, a mi niti ne znamo koliko je taj i takav sustav brz i moćan.

Od 8. 4. 2020. godine istražujem i proučavam nekoliko “projekata” koji svaki za sebe ne bi mogli prikazivati smislene grafičke prikaze, nacrte i mape na modernim aplikacijama, a da na te koordinate nije postavljena neka važnija, da ne kažem sveta građevina prije par tisuća godina. Govorim o energetskim točkama koje su ovdje od nultog dana i njihove koordinate upisane su prvo u Matricu, zatim u simulaciju Zemlje, a danas i kao objekti u Google mapama. Te mape i nacrte objasnit ću na kraju knjige.

Prije svega simulacija je savršena i nema u njoj pogrešaka osim ako to ona dozvoli. Simulacija za svakoga od nas ima svoj algoritam koji izabire život za životom, dodjeli mu jedan od 64 tereta i podesi ga za sredinu u koju nas postavi da bi taj teret savladali. Gotovo svi naši životi su programi koji imaju “slobodnu volju” samo u parametrima algoritma koje nam je Kreatorica dozvolila unutar limita avatara-tijela koje nas nose kroz život.

Naša tijela su naši limiteri, a ti limiteri samo su dio pod programa namijenjenih kontroli nas samih da ne bi nešto pokvarili, stvorili neplanirani kaos i urušili ovu simulaciju. Avatari i njihovi limiti tu su da kroz njih učimo i steknemo brojna iskustva. Mi putujemo kroz simulaciju “tisuće godina”, mijenjamo avatare-tijela i terete koje oni nose da bi nakon 64 zanimljiva putovanja mogli izaći na finalni test.

Avatari, simbioti, tijela… to su samo neki od naziva koje možemo koristiti za nositelja duše-svijetla. Ja ću u ovoj knjizi koristiti naziv avatari, jer smatram da se danas lako povezujemo sa tim nazivom koji svakodnevno koristimo u modernim tehnologijama. Iako ludo zvuči, ali mi živimo nešto slično filmu Jumanji. Samo nemojmo zaboraviti u kojem okruženju se ova simulacija odigrava i koja je svrha simulacije. Bitno je znati gdje smo, a Zemlja je materijalna manifestacija/simulacija unutar Pakla, omeđena prividno „linearnim“ vremenom i prostornom prevarom.

Pakao, njegovih 9 krugova od „Limba“ do „Izdajica i Divova“ van ove simulacije traje samo 42 tjedna (pametni će shvatiti zašto 42). Zemlja je u simulaciji milijunima godina od kojih smo mi ovdje tek nekoliko tisuća godina, a realno u prvi krug Pakla „Limbo“ ulazimo tek 28 godina nakon „rođenja“ onoga što poznajemo kao Isus. Sve što ste o tome znali i znate ako je moguće dok čitate ovu knjigu zaboravite, a kasnije, kada pročitate knjigu od korice do korice, tada razmislite o onome što ste znali, o onome što ste ovdje pročitali i donesite zaključke. Svrha ove simulacije i vremena provedenog u njoj, na Zemlji, je naučiti manipulirati energijom, razviti intuiciju i skupiti doslovce božansku referencu u broju životnih iskustva, te kako se nositi sa istima.

Simulacija ima svoje parametre i osnovne algoritme od kojih je stvorena, a mi smo sada već zarobljeni u zastarjelom, rekao bih potrošenom pod-programu ove simulacije i ponašamo se kao stara računala koja ne prihvaćaju nove operativne sustave, paradigme, nove aplikacije… Stotinama godina mijenjali smo avatare i funkcionirali u vremenu u kojem smo tada živjeli. Sada na zadnjem od 64 putovanja kroz Zemlju, sa ovim zadnjim avatarom koji upravo čita ovu knjigu, trebamo se mentalno i duhovno uzdignuti i prerasti sebe, te probuditi se sa percepcijom da smo daleko iznad svega ovoga, iznad simulacije, jer mi smo savršeno istrenirani u ovoj simulaciji i vrijeme je za aktivaciju znanja stečenih u devet krugova. Neki su to spoznali i budni su, a neke će ta iskra dodirnuti u iduće dvije do tri godine. Zemlja je simulacija! Nije ni okrugla, niti ravna i mi nismo na njoj, već u njoj. Svima je simulacija apsolutne prevare i laži pokazala i dokazala da je do sada u svemu uspjela dominirati nad nama. Vremena je malo, ali dovoljno da se probudimo, otvorimo oči i krenemo dalje, jer u ovoj dimenziji mrtvi mrtve zakapaju, a to znači da nam tu i nije mjesto. Neizbježno se približava trenutak tranzicije kroz 11:11.

Nastavlja se…

VAŽNA PORUKA ZA LOGIČARE

Vrijeme uvjeravanja prolazi. One koji ne shvaćaju što se događa, treba ignorirati i ne gubiti vrijeme na njih. Poštene, empatične i logične osobe se trebaju okupiti, bez obzira na osobna uvjerenja i svjetonazore. Osim raskrinkavanja, dolazi vrijeme djelovanja brojnim i legalnim sredstvima u gospodarstvu, zdravlju, autonomiji… U protivnom, sve će nas porobiti.

Pitate se što učiniti nakon čitanja ovog teksta? Jednostavno, šaljite i dijelite tekst poštenim, empatičnim i logičnim osobama. Informirajte bližnje o postojanju portala Logično. Priključite nam se na našem Telegram kanalu tako što ćete kliknuti na Vijesti.  Od danas možete komunicirati i pisati nam u Telegram grupi Zajednica. Budimo složni, mudri i jaki.

Svidio vam se članak i
pitate se što možete napraviti?
PODIJELITE ga s PRIJATELJIMA

*Stavovi izneseni u kolumnama su osobni stavovi autora i ne odražavaju nužno stav redakcije portala Logicno.com

Pretplati se
Obavijest
guest
Zaštitite svoje ime u komentarima... REGISTRACIJA
432 Komentara
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
Inline Feedbacks
View all comments
sokre
Gost
sokre
4 mjeseci prije

a kaj onda i sex je samo virtualan?

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  sokre

Ne bih htjela obeshrabriti autora ovog teksta ali križ i Bog ama baš nikako ne idu zajedno s filozofijom o 64 putovanja, simulaciji Zemlje i avatarima. Žao mi je što se čovjek tako pogubio.

Pogibeljni Mobitel
Gost
Pogibeljni Mobitel
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Simbol križa i koncept Boga postojao je puno prije nego je ljudsku civilizaciju poharala organizirana institucionalna religija.

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije

“Organizirana institucionalna religija”? U redu, možemo Svetu Crkvu i tako nazvati. S tim da Sina Božjeg priznamo njezinim utemeljiteljem i duhovnim vođom… koji je, kako je i zapisano, “pobijedio Svijet”. I da, koncept križa je poznat i prije dolaska Sina Božjeg budući da se križ, između ostalog, koristio za smaknuća… Pročitaj više »

Shumadinac
Member
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Bog je programer – i sve ostalo se mnogo bolje uklapa od tradicionalne priče.

pozitivan pesimista
Gost
pozitivan pesimista
4 mjeseci prije
Reply to  Shumadinac

zamisli se na tren kao neko natprirodno i visoko inteligentno bice, sto god to
da bilo, koje zajedno s nama a da mi i ne znamo cita ove komentare, qq-qq;)

Shumadinac
Member
4 mjeseci prije

Ma pusti natprirodne i vanzemaljce – mene više brine što čitaju tajne službe 🙂

p.s. Te natprirodne ni ne moraju da čitaju. Već znaju… i pitaju se kako su mogli toliko da pogreše.

pozitivan pesimista
Gost
pozitivan pesimista
4 mjeseci prije
Reply to  Shumadinac

cuj, tajne sluzbe – bas i to ima;)

Lucija, prva
Gost
Lucija, prva
4 mjeseci prije
Reply to  Shumadinac

Čitaju?

Počeli su i pisat…☺️

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
4 mjeseci prije

Dok budete vjerovali Qanonu, Matrixu, Karmi, Sudbini, raznim bogovima, zlotvori ce polako poceti otkrivati gnjezdista virusa u nasim domovima. Tada slijedi preseljenje ljudi u fema kampove diljem svijeta a njihove kuce se pale za nase dobro! Na tv ce prikazati neke sretne ljude u tim kampovima no u stvarnosti ondije… Pročitaj više »

mario
Gost
mario
4 mjeseci prije

Točno no plan im neće uspit

pozitivan pesimista
Gost
pozitivan pesimista
4 mjeseci prije

tarabicu, tarabicu – crni tarabicu;)

#66
Gost
#66
4 mjeseci prije
Reply to  Shumadinac

Vrlo blizu istini.

Tvrtko
Gost
Tvrtko
4 mjeseci prije
Reply to  Shumadinac

jel vlasnik Micro$ofta ?

Pogibeljni Mobitel
Gost
Pogibeljni Mobitel
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Ali zato je “Plamteći grmić” koji se obratio Mojsiju ili ono kada je YHWH pobio svu prvorođenu mušku djecu u Egiptu jer neki faraon nije pustio odabrane je prihvatljivo autentičnom milosrdnom Kršćaninu…

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije

“‘Jer misli vaše nisu moje misli i puti moji nisu vaši puti’, Riječ je Jahvina. ‘Visoko je iznad zemlje nebo, tako su puti moji iznad vaših putova, i misli moje iznad vaših misli.'” (Izaija: 55, 8-9) Tko sam ja da sumnjam u Božju volju kad je on taj koji sve… Pročitaj više »

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Zapravo, ovdje se uopće nisam obraćala Vama nego @Pogibeljnom Mobitelu pa ne vidim kako sam to Vas “zamarala” citiranjem Riječi Božje.

mislim
Gost
mislim
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

za bezgrešno začeće je kriv josip i njegova ljubav prema mariji.

bumbar
Member
Noble Member
bumbar
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Smijemo li sumnjati u one koji su pisali “Riječ Božju”?

mario
Gost
mario
4 mjeseci prije
Reply to  bumbar

Naravno

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  mario

U Riječ Božju autentičan vjernik ne sumnja! Sumnjati možemo samo u pogrešno tumačenje Riječi Božje od strane (grešnog i posrnulog) čovjeka.

Vučedolac
Gost
Vučedolac
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Što je autentičan vjernik?
Evanđelja su riječi Božje? Stari zavjet?
Čovjek ti govori da se istina nalazi u nama samima, samo se trebamo prisjetiti.

rimtu
Gost
rimtu
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

A kako sa sigurnošću znaš da je to Riječ Božija?
Ozbiljno te pitam.

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  rimtu

Ja u prvom redu iskreno vjerujem da je to Riječ Božja. Dakle, u osnovi se nalazi čvrsta vjera… po kojoj onda dolazi i spoznaja o Riječi Božjoj tj. da ta Riječ jest od Boga. Ne znam jesam li Vam uspjela pojasniti što ste me pitali ali ovo je najjednostavniji mogući… Pročitaj više »

rimtu
Gost
rimtu
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Hvala, jasan mi je tvoj stav, ali to je vrlo “sklizak” teren (znanje/vjerovanje).
Nisam religiozan ni najmanje (samo duhovan), ali ako tebe ili bilo koga drugog vjerovanje u nešto (bilo što) čini boljom osobom, svesrdno podržavam tvoju vjeru.

eofvnfvnoiwuerfvuwsf
Gost
eofvnfvnoiwuerfvuwsf
4 mjeseci prije
Reply to  rimtu

+

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  rimtu

Svako dobro i puno Božjeg blagoslova!

rimtu
Gost
rimtu
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Hvala, i tebi isto.

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  rimtu

🙏🙂

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  bumbar

Iz moje perspektive gledano, to je kao da pitate “smijemo li sumnjati u Duha Svetoga?”. Ako vjerujete, onda ne sumnjate. Ako sumnjate, onda ste u problemu… jer je moguće da ćete i griješiti protiv Duha Svetoga, a to je grijeh za koji je Sin Božji rekao da se ne prašta… Pročitaj više »

Shumadinac
Member
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

A onda se Crkva sliže sa Sistemom pa ljudi ne sumnjaju ni u Sistem…

Došlo je vreme kada se ne sme slepo verovati ni u ono što se vidi i čuje. Za sada još nosu možemo verovati ali ni to neće trajati.

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Shumadinac

“Došlo je vreme kad se ne sme slepo verovati ni u ono što se vidi i čuje.” Ovdje imamo dva problema: 1) Slijepo vjerovanje Bog od nas nigdje i nikada ne traži slijepo vjerovanje. Upravo suprotno: Bog zahtijeva da sve povjeravamo te odbacujemo ono što nije istinito, kao i da… Pročitaj više »

Shumadinac
Member
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Kada kažem verovanje u ono što vidimo i čujemo mislim bukvalno. Ovde smo čitali članak o govoru Niksona koji je u potpunosti kreiran veštačkom inteligencijom – video koji je sada napravljen ali ne iz delova postojećeg meterijala već nešto potpuno novo. Ima jedan dobar video na temu veštačke inteligencije gde… Pročitaj više »

Piretis
Member
Noble Member
Piretis
4 mjeseci prije
Reply to  Shumadinac

Treba raditi razliku između “slijepog vjerovanja” i vjerovanja. Ono prvo često graniči sa fanatizmom, ne dozvoljava nikakva pitanja i isključivo je. Tvoja tvrdanja da bukvalno misliš da se treba vjerovati u ono što vidimo i čujemo je apsurdna. Vidim li nešto ili čujem čemu vjera kada subjektivno znam. Znanjem gubimo… Pročitaj više »

Shumadinac
Member
4 mjeseci prije
Reply to  Piretis

Potpuno se slažem, ja tu razliku odlično poznajem ali nje nestaje kad se radi o “slepom verovanju i poverenju”. A kad se radi o kazni ukoliko nema slepog poverenja (Korina tvrdnja) onda to ide na viši nivo. ————————- Svi imamo nekakva verovanja, čak i kada se radi o verovanju u… Pročitaj više »

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Vratio se lazov koji nas je uvjeravao jos prosle godine da su svi kabalisti pohapseni, objeseni i zamjenjeni dvojnicima! Medutim ti tvoji “dvojnici” nas ubise bolje od orginala! Kako te nije vise sram bilo sto komentirati?? STIDI SE sto si sirio lazni optimizam i tako narusavao mogucnost da ljudi ustanu… Pročitaj više »

JOSIP BROZ TITO
Gost
JOSIP BROZ TITO
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Što se desilo ljudi s vama svima,danas posjetio kolegu,doktora i govori mi da upravo o tome raspravljaju bolesnici u Popovači u psihijatrijskoj bolnici gdje radi !!! Što se to dešava u vašim glavama ???
SMETA VAM PROLJEČE ILI KORONA ??? Da ne povjeruješ sam sebi !!!

Metabaron
Member
Metabaron
4 mjeseci prije

…Djuro ?

ispravak
Gost
ispravak
4 mjeseci prije
Reply to  Metabaron

Nije Debeli, nego Čvorović đura .

Slaven
Gost
Slaven
4 mjeseci prije
Reply to  Metabaron

8

Zorule
Member
Zorule
4 mjeseci prije

O pa ti si blizu mene Druže Tito, čim spominješ Popovaču, ja sam iz Kutine 😉

mario
Gost
mario
4 mjeseci prije

Spavaj

AbraCAdaBra
Gost
AbraCAdaBra
4 mjeseci prije

Ti Tito ti!

CAN
Gost
CAN
4 mjeseci prije

Alo Bucko !? >>Mi zatvaramo vrata uzročnim interpretacijama fenomena i otvaramo ih osvetoljubivim emocijama i greškama kada god uvedemo moralizatorske interpretacije mana i nedostataka u ljudskom ponašanju, koje je u stvari proisteklo iz različitih uticaja patoloških faktora, već pomenutih ili ne, često neprimetnih za um, koji nije treniran u toj… Pročitaj više »

Tatjana Maričić
Gost
Tatjana Maričić
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Daj mi reci tu svoju istinu, put i život. Da i ja vidim kome ću vjerovati.

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije

Dok se čovjek ne odmakne od svoga ega, teško da može vidjeti bilo što ili bilo koga drugog osim sebe samoga. Stoga je i govoriti nekima prije nego se odreknu sebe doista ravno uzaludnom bacanju riječi u vjetar.

Shumadinac
Member
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

To “odmicanje od ega” se neverovatno često koristi u nedostatku drugih argumenata.
Potpuno se slažem da je ego ograničavajući, čak presudno ograničavajući faktor ali odricanje sebe da bi se došlo do istine (banalizujem) mi automatski pali crvenu lampicu manipulacije – kao kad čujem reklamu.

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Shumadinac

Onda se odmaknite od “reklama” i primaknite Svetom Pismu pa će te i odricanje od sebe “automatski” drugačije doživljavati.

Piretis
Member
Noble Member
Piretis
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Kada smo kod ega tu je @Shumadinac prilično u pravu. Za vjernika odricanje od ega je jedan od imperativa ali istovremeno vrlo težak za ostvariti. I ovi silni komentari imaju pozadinu u egu nas komentatora. Svatko bi htio biti u pravu, ako ga netko ospori sve čini ne bi li… Pročitaj više »

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Piretis

Opaska je na mjestu. Kaže jedna engleska “practice makes perfect”. Bit će da je u tome tajna Vašega i moga napretka u dijalogu 🙂 Samo mislim da nije nužno da iza potrebe za (žestokom) raspravom stoji baš uvijek isključivo naš ego i želja za dokazivanjem. Motivacija može biti i potraga… Pročitaj više »

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Draga Kora, kao uvijek najsočniji dio je u sredini. Inbox i outbox su krajnosti. Recimo tipičan primjer outboxa je kad nešto propitkujete i javi vam se upozorenje “Bogohuliš”. Ako se tu zaustavimo ostajemo u programu, a ako to upozorenje savladamo i nastavimo prelazimo na outbox. Činjenično dosta ljudi nije sposobno… Pročitaj više »

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Pera Detlic

Ono što sam ustvari htjela reći jest to da “thinking out of the box” nema veze s vjerskim opredjeljenjem čovjeka, kao ni njegovim poistovjećivanjem s filozofijom i manipulacijom kakvoj nas je autor gornjeg članka izložio. Vi možete biti u potpunosti vjerni onome što je o duhovnosti već spoznato u okviru… Pročitaj više »

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Ego je individualni dio nas i anuliranje ega nije izgledan put. Međutim spoznavanje njegovog upliva i kad nas vodi na krivi put omogućava kontrolu ega u svijesnosti, istini i pravdi.

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Pera Detlic

Odreći se sebe da bi se darovao na dobrobit drugima jest nezaobilazan korak za one koji žele spoznati i slijediti Boga tj. Ljubav.

Tvrtko
Gost
Tvrtko
4 mjeseci prije

Kakve veze ima križ, rimska sprava za mučenje razbojnika, sa nekakvim bogovima i lažnim religijama, pardon, izmišljenim mitovima?

otpisani
Famed Member
otpisani
4 mjeseci prije
Reply to  Tvrtko

Križ ima veze sa Bogovima jer je to jednostavno oblik letjelice kakvoga su smrtnici vidjeli svaki put prije susreta sa Bogovima. U samom začetku se Bogovi nisu skrivali od ljudi i kretali su se u letjelicama poput današnjih aviona…. AVION = KRIŽ

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
4 mjeseci prije
Reply to  Tvrtko

Ta bajka je namjenjena onima kriscanima koji polako otkrivaju da bog ne spasava onako kako su ih ucili pa im nude novu mixreligiju!

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
4 mjeseci prije

Hinduizam i Budizam ti je nastao daleko prije krscanstva pa nemaju krizeva?
E sad jedino ako ne mislis na kriz kao na geometrijski oblik jer je onda sve postojalo prije i kriz i krug i trokut itd.

Vučedolac
Gost
Vučedolac
4 mjeseci prije

Nekom logikom križ je simbol razjedinjenja, a krug spajanja.
Nekima je sunce glavno božanstvo još uvijek jer tako vjeruju ili možda znaju

mislim
Gost
mislim
4 mjeseci prije
Reply to  Vučedolac

otac sunce, majka zemlja i teta mijesec!

Lucija, prva
Gost
Lucija, prva
4 mjeseci prije
Reply to  Vučedolac

“Svastika”
Objedinjuje oba simbola.
Od Vinče do Indije…

Mrčikola
Gost
Mrčikola
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Kora, pokazuješ neiskustvo ishitrenom i apologetskom reakcijom.
Uspori malo jer sumnje i dvojbe nećeš zaustaviti, ničiju vjeru nećeš ojačati, a učinit ćeš se opravdanom “metom” širemislećih komentatora.

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Mrčikola

Ne razumijem, zašto bih bila bilo čija “meta”? Pa ovdje smo da raspravljamo o Istini, Putu i Životu. Mislim da nam je to svima u interesu.

Mrčikola
Gost
Mrčikola
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Kora, zato jer si “raspravu” započela “dijagnozom”, a da nije zatražena.

Slonica
Gost
Slonica
4 mjeseci prije
Reply to  Mrčikola

Dajte ..pa jel se mora rezervirati termin da se nešto napiše…ili se po narudžbi piše..treba pisano odobrenje…

Meni se čini da je @Kora “opravdana meta komentatora “jedino vama.

Moreno
Member
Famed Member
Moreno
4 mjeseci prije
Reply to  Slonica

Radi se o pristojnosti. Sad pogledaj komentar kojega je Kora i kako komentirala. Bog očito svakome ne dili isto . . . valjda i ti vidiš za koga su rezervirani prvi redovi do oltara po crkvama. Kako oni u prvim redovima do oltara veze sa Bogom nemaju, tako ni Korin… Pročitaj više »

Piretis
Member
Noble Member
Piretis
4 mjeseci prije
Reply to  Moreno

Sad ideš ad hominem. @Kora možda ima specifičan način izražavanja, ponekad pretjeruje ali je ovaj put potpuno u pravu. Za svakog kršćanina ili muslimana gornji tekst je, malo je reći, hereza. On je negacija svega u što vjeruju. I zato reagira kako reagira. Na prvu mislio sam napisati opširniji komentar… Pročitaj više »

otpisani
Famed Member
otpisani
4 mjeseci prije
Reply to  Piretis

Dobro govoriš.

Moreno
Member
Famed Member
Moreno
4 mjeseci prije
Reply to  Piretis

A sad ću i tebe malo drmnit . . . aj molin te pročitaj prvi komentar ovoga članka kojega je pisa sokre, pa onda lipo pročitaj kako je Kora komentirala ti sokreov komentar . . . pa pogledaj koja je veza između ta dva komentara . . . pa mi… Pročitaj više »

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Moreno

Ona prestanite pisati “loše viceve” u svojim komentarima 😉

Piretis
Member
Noble Member
Piretis
4 mjeseci prije
Reply to  Moreno

Komentar komentara. Pogledaj samo ove koji su zadnji. Ja komentiram tvoj komentar koji je komentar na @Slonicin komentar @Mrčikoli koji je opet komentar na @Korin komentar… To svi radimo i do sada nikome nije smetalo. Htio sam samo pojasniti, možda ne tebi jer znam da uglavnom znaš o čemu govorim,… Pročitaj više »

Moreno
Member
Famed Member
Moreno
4 mjeseci prije
Reply to  Piretis

Je, u ”niđe veze’ uletit u ti komentar sa još više ”niđe veze” sa tim komentarom, vidljivo je i zašto je to tako . . . to je bija smisao onoga šta san tija reč. Nadalje demantirat se mogu samo tvrdnje nekome upućene na osnovu tvrdnji koje je neko tvrdija… Pročitaj više »

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Piretis

Upravo tako.

Slonica
Gost
Slonica
4 mjeseci prije
Reply to  Moreno

Kako misliš bogomdanih… Imaju neke beneficije, tretmane bolje??? Svi pisemo i ne mislim da je stvar u pristojnosti ili ekskluzivi, pa nismo u Saboru da dižemo ruke i kimamo glavom. …. Ps.. Jesi ti ovdje jedan od bogomdanih s ekskluzivom, i koje kvalifikacije trebaju..?? To su sad neke nove fore… Pročitaj više »

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Slonica

“To su sad neke nove fore priko reda, ko s cjepivom… onda ipak treba neka potvrda ili plan pisanja da znamo kad je red, a kad ne…”

👍😄

Moreno
Member
Famed Member
Moreno
4 mjeseci prije
Reply to  Slonica

U ovome komentaru škivaješ meritum moga komentara . . . a to šta ti pišeš nisu nikakve nove fore, nego obrazac davno ustanovljen na kojemu se temelji ovo društvo odnosno kontrolni sistem koji počiva na licemjerju.

Slonica
Gost
Slonica
4 mjeseci prije
Reply to  Moreno

Moreno koji meritum?? Taj da je neki komentar niđe veze, a neki iđe veze. Ima i jednih i drugih a ti si uzeo ulogu vrhovnog autoriteta za ocjenu i prosudbu pravovremenosti i držanja teme upisa . Po toj definiciji većina je “niđe veze” jer se svi nadovezujemo ,kako ti lijepo… Pročitaj više »

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Moreno

Koliko sam uspjela iščitati iz Vaših komentara, Vas zapravo smeta moje čvrsto katoličko opredjeljenje. Žao mi je što je tako. Osobno, nemam ništa protiv bilo koga tko vjeruje u nešto drugo, ali smatram da je pošteno reći iz koje pozicije govori. Isto tako, smatram svojom vjerskom obvezom odbaciti one teza… Pročitaj više »

Moreno
Member
Famed Member
Moreno
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Očito nisi isčitala dobro moje komentare. Moj osvrt na tvoj komentar je bija u smislu pristojnosti i licemjerja, jer navezivat se na komentar sa ”niđe veze”, kako je to neko sad ovde napisa, i posli toga još sad meni persirat je ordinarno licemjerje, sorry. Kako nebi bilo zabune ne pišen… Pročitaj više »

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Moreno

Djelujete vrlo nervozno, a k tome ste i napadački raspoloženi dok Vas problematika, koja leži u osnovi ovakvih članaka kakav smo gore pročitali, izgleda uopće ne zanima. Šteta!

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Meni kao osnovni problem izgleda riječ Bog. Idemo vidjeti što bi se pod time moglo podrazumijevati. Bog ili Božanstvo smatramo onog (nebitno da li je u nekoj formi ili nema formu) koji posjeduje neke paranormalne moći koje ljudi nemaju. Dakle po toj definiciji moglo bi biti puno božanstava. Pa tako… Pročitaj više »

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Pera Detlic

Imate nekoliko pogrešnih postavki: 1) Pitate se što je i kakav je Bog Stvoritelj u pokušaju da ga definirate, a pritom kažete da je nebitno ima li ili nema formu. Međutim, ako znamo da je čovjek stvoren na sliku i priliku Boga Stvoritelja, onda je jasno da Bog Stvoritelj ima… Pročitaj više »

Lucija, prva
Gost
Lucija, prva
4 mjeseci prije
Reply to  Pera Detlic

Fali vam dio povjesti, mada je očit, kada se navede… Dakle, zajedno s popisivanjem , dogodilo se još nešto…što ide s državnim religijama. Svećenici. Pogledajte nazive dijelova njihove odjeće. Latinski (grčki). U prvim stoljećima kršćanstva nije bilo nikakvih svećenika. Svi vjernici činili su crkvu. Neki su bolje, neki lošije poznavali… Pročitaj više »

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Lucija, prva

Fali Vam dio Svetog Pisma u kojem se govori o darovima Duha Svetoga i čemu oni služe, kao i o razlozima zbog čega je neophodno svećenstvo. I netočna je teza da “u početku” ništa što danas zatičemo u okrilju Svete Crkve nije bilo, nego da je “bezrazložno” nastalo s vremenom… Pročitaj više »

mario
Gost
mario
4 mjeseci prije
Reply to  Moreno

Fanatik religijski

Jomla
Gost
Jomla
4 mjeseci prije
Reply to  Moreno

Plus!

CAN
Gost
CAN
4 mjeseci prije
Reply to  Mrčikola

1.Pacijent uvijek Paci…

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Mrčikola

Ako “dijagnoza” i nije bila zatražena, ona je bila toliko očita i upadljiva da ju je – barem meni – bilo nemoguće prešutjeti tj. praviti se da je nema i ništa nekomentirati.

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Moram priznati da nisam primjetila da me itko pitao da tumačim bilo što vezano uz bezgrešno začeće, ali moguće da mi je nekako promaknuo Vaš upiti. Inače mi stvarno nije problem raspravljati o vjerskim pitanjima niti izbjegavam odgovore, tako – moja isprika ako ste stekli takav dojam. Vezano uz Vaš… Pročitaj više »

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Zašto mislite da ja znam nešto više od onoga što je zapisano?

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Bespogovorno se slažem s Riječi Božjom jer je ona ista jučer, danas i sutra. Dakle, odoljeva svim (“naprednim”) vremenima i tumačenjima.

Shumadinac
Member
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Ne znam kako je bilo pre 1000 godina ali znam da je pre desetak Vatikan odustao od tvrdnje da je život ekskluziva ove planete. To je interesantna promena – sa više nivoa. Da li ranije nisu pravilno tumačili Reč Božju ili… Zanima da nema da li će se pojaviti još… Pročitaj više »

Brainstorm
Gost
Brainstorm
4 mjeseci prije
Reply to  Shumadinac

ma nema ti sa njima sale. najnoviji narativ su pomaknuli u apstrakciju a do pred desetak godina bilo “adam i eva”.
a bilo je i vremena kad su crkvena zvona zvonila u 15:05, 4. svibnja.

Brainstorm
Gost
Brainstorm
4 mjeseci prije
Reply to  Shumadinac

darwina (evoluciju) su prihvatili na drugom vatikanskom koncilu, 1961. godine, socijalni nauk nakon pobune leonarda boffa, mise u zatvoru nakon sto su im jehovini svjedoci pokazali sto ciniti. ima toga. stalno su krali.

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Brainstorm

@Brainstorm, zašto iznosite netočne tvrdnje?

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Shumadinac

Brkate “kruške i jabuke” pa nema smisla dalje ulaziti u raspravu.

Shumadinac
Member
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Nisi prva koja se povlači pred konkretnim argumentima.

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Shumadinac

“Konkretni argument?” Ja u Vašem komentaru ne vidim ni jedan!

Jomla
Gost
Jomla
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Kruške i jabuke s brkovima?

CAN
Gost
CAN
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Bez po govora…
A druga polovina govora? +×-:~)
Nije u tebi?

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Lazove

Sony
Gost
Sony
4 mjeseci prije

Čitavi njegovi referati su jedna rečenica i uvijek započinje prvu riječ malim slovom. 100% prepoznatljiv kao Maaja. Iste riječi koristi u svojim objavama koje samo on upotrebljava, nitko drugi.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Kako se tvoje supermoci za koje tvrdis da imas poput one o telepatiji uklapaju u ovo o Bogu?

Shumadinac
Member
4 mjeseci prije

Jel to napadaš po dužnosti ili iz hobija?

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Svako dobro i puno Božjeg blagoslova i Vama 🙂

mario
Gost
mario
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Ne, ti odoljevaš pravom buđenju

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  mario

Takvih “pravih buđenja” u prošlosti je već bilo, a vjerodostojna su jednako kao i lažni “proroci” i “duhovni vođe” masa… koji su svi odreda neslavno završili, dok je Sveta Crkva opstala. Dakle, za nas Katoliko ovo nije ništa novo, nego poznata stvar …samo malo drugačije “upakirana”. Riječ Božja nas je… Pročitaj više »

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Ta riječ je pisana u tri knjige s razmakom od 250 godina.

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Pera Detlic

U čemu je problem? Tiskarski stroj izumljen je nekoliko stotina godina nakon smrti Sina Božjeg. Logično da se cijela predaja nije mogla zapisati i objaviti u jednom trenu nego se radilo o istinskom procesu koji zahvaćpa i zbivanja nakon Isusovog uskrsnuća te sam nastanak i razvoj Svete Crkve. Koliko godina… Pročitaj više »

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Zlotvore

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

I da li se subkreatorica identificirala imenom Sofia?

#66
Gost
#66
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Moguće da se pogubio, a moguće da je pronašao izlaz koji je skriven u svemu po malo. 😉

#66
Gost
#66
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Osim ako se ne pogleda dublje i SVE. Sve je spojivo ako sagledaš širu sliku. Autor.

Piretis
Member
Noble Member
Piretis
4 mjeseci prije
Reply to  #66

Što bi točno trebalo značiti SVE?
Ako je to ono kako SVE objašnjava Jelena Petrovna Blavatskaja (H.P:Blavatsky) onda me ne interesira. To je previše nategnuto i naivno objašnjenje a uz to je u potpunoj suprotnosti sa zapadnim vjerovanjima i vrijednostima.

Starina
Gost
Starina
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Meni ovaj tekst sliči na odu igranju loto igre kao rješenju problema. Evo dobio sam bingo na duhovnom lotu i sad sve znam. Ako je autora i strefila munja u mali mozak, ta munja nije iz dobronamjernog izvora. Kod Boga se promiče svakodnevni trud za dobivanje spoznaje, vječita grčevita borba… Pročitaj više »

Minor
Gost
Minor
4 mjeseci prije
Reply to  Starina

Plus

Moreno
Member
Famed Member
Moreno
4 mjeseci prije
Reply to  Starina

Tebi se sve pomišalo u glavi. Strpa si mali mozak, Boga, razum i duhovnost u istu teču i užga vatru ispod teče.

Starina
Gost
Starina
4 mjeseci prije
Reply to  Moreno

Malo više razumijevanja dok čitaš. Munju u mali mozak je dobio autor. To je odvojeno.
A Boga, razum i duhovnost uvijek možemo povezati u jedno.

Moreno
Member
Famed Member
Moreno
4 mjeseci prije
Reply to  Starina

Pa tribalo bi malo više razumjevanja . . . ja nisan autorov odvjetnik, ali ono koliko ja vidin autora možda i je nešto strefilo, ali ja neznan šta, a kako autor piše dogodilo mu se nešto na metafizičkoj, a ne na fizičkoj razini, a ti si siguran kako ga je… Pročitaj više »

Lucija, prva
Gost
Lucija, prva
4 mjeseci prije
Reply to  Starina

Razumijem što hoćete reći. Rad i očekivana nagrada. I koriste se izrazi ‘mukotrpan’ i ‘ trnovit’… E… Vi pričate o religiji/ duhovnoj spoznaji, a koristite izraz ‘razum’ i ‘suprotnost razumu’?? Mislite da ste dovoljno vremena proveli na…hm…putu za Damask? Ili, još bolje. Kain i Abel. Zašto je Bog više volio… Pročitaj više »

Starina
Gost
Starina
4 mjeseci prije
Reply to  Lucija, prva

Znao sam da će netko spomenuti put u Damask.
Tad je bilo posebno vrijeme, Isus je odabrao apostola nacijama, i ne zaboravimo Savao je bio izučeni farizej koji je poznavao Pisma od malih nogu.

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Lucija, prva

Kad je riječ o sigurnosti i putovanju u pravom smjeru, rekla bih da “na putu za Damask” danas nije samo onaj koji ne progoni i ne ubija druge zbog vjerskog opredjeljenja.

mario
Gost
mario
4 mjeseci prije
Reply to  Lucija, prva

Abraham ske religije nisu odgovor

Lucija, prva
Gost
Lucija, prva
4 mjeseci prije
Reply to  mario

A…ti si siguran u to?

Je li to tvoje mišljenje ili nekog drugog?

Moj ti je savjet pročitati s razumijevanjem komentare Kore i Piretesa.
Meni osobno ne pada na pamet u ovakvom trenutku u povjesti, osporavati abrahamske religije.

Shumadinac
Member
4 mjeseci prije
Reply to  Lucija, prva

Nisam verujući tako da me verski fanatizam samo iritira – Starinine komentare zato ne smatram stvarnom vrednošću. Pa ipak, u ovom govori o suštini – i dobro ju je pogodio.

Starina
Gost
Starina
4 mjeseci prije
Reply to  Shumadinac

Eto kolega me onako na finjaka s visoka smjestio u fanatike.. Kao vrhovni autoritet procjene vrijednosti komentara, daj mi molim te reci u čemu se ogleda moj fanatizam?! Možda smatraš fanatizam ako netko bez ikakvih dokaza zastupa stajalište svetosti i nadmoći nekoga ili nečega? Kao npr ti znanosti? Čak i… Pročitaj više »

Shumadinac
Member
4 mjeseci prije
Reply to  Starina

Ponuđene dokaze ne uglavnom ne sporin, oni ukazuju na “plaćeničku nauku” ali se oni nameću kao dokaz da je cela nauka usmerena na proizvodnju lažnih rezultata što je iako suludo ovde široko prihvaćeno (kao i mnoge druge stvari). Ali mislim da ti nije pametno da se pozivaš na dokaze ako… Pročitaj više »

Starina
Gost
Starina
4 mjeseci prije
Reply to  Shumadinac

“Vi veri prilazite u velikoj (ogromnoj) meri sa stanovišta Crkve – je li tako?” NE, krivo potpuno. Ja prilazim sa strane dokaza, razuma i logike. “Iako je ovo vreme u kome trulež sa te strane očigledno kulja na sve strane?” Slažem se samo djelomično, naime nije samo u “ovo vreme”… Pročitaj više »

Shumadinac
Member
4 mjeseci prije
Reply to  Starina

Da definišemo neke stvari kako bi mogli dalje.
Čije učenje pratiš? Da li učenje Crkve, svetih spisa, neko do koga si sam došao ili nešto četvrto?

Mnogi tvrde da su religija i vera različiti (što i jeste) a onda izlažu ono što propoveda religija – tu nisam samo ja zbunjen…

Starina
Gost
Starina
4 mjeseci prije
Reply to  Shumadinac

Sad vidim da ti uopće ne čitaš moje upise nego ih automatski odbacuješ svrstavajući me prema svojim unaprijed određenim kalupima. Mene se ne može ukalupiti. Iako smatram da za uspjeh bilo čega je neophodna organizacija. Ljudi tako funkcioniraju. Može me jedino moj Bog ukalupiti jer je on Savršeni Lončar. Izaija… Pročitaj više »

Shumadinac
Member
4 mjeseci prije
Reply to  Starina

Logika i vera nemaju previše dodirnih tačaka. A ako biraš delove u koje ćeš da veruješ onda si “samo malo verujuću” – što je moguće kao i da budeš samo malo trudan. Ja nisam kao neki ovde da religiju smatram zlom. Religije su donele dosta pozitivnog ali danas se i… Pročitaj više »

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Shumadinac

“Logika i vera nemaju previše dodirnih tačaka?” Logika u osnovi sadrži Logos ili Riječ, a Riječ bijaše od Boga, i bijaše Bog… koji se utjelovio… i u kojeg Katolici vjeruju. Dakle, “druže iz Šumadije”, kad budete znali još nešto osim pričati nebuloze i manifestirati logičke pogreške te neargumentirano osporavati katoličku… Pročitaj više »

Shumadinac
Member
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Komentar je bio upućen Starini. Niti mi je namera da osporavam veru ni da tebe lično napadam ali spajati logiku koja se pre svega oslanja na dokaze (jer na osnovu čeka bez dokaza izvoditi logiku) i veru je branjenje svog stava po svaku cenu. Vera ima svoje mesto – ne… Pročitaj više »

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Shumadinac

Logika se “prije svega” oslanja na Riječ, odnosno istinito i pravilno mišljenje na osnovu kojeg nastaje nauk. Slijedom toga, logika i Logos su neodvojivi od vjerskog nauka i vjere.

Piretis
Member
Noble Member
Piretis
4 mjeseci prije
Reply to  Shumadinac

Sad se ovo već pretvara u religijsku raspravu. Jasno si definirao dvije skupine, jednu kojoj je “učenje” primarni i drugu kojoj je “dogma” prva. Međutim većina vjernika se nalazi negdje između, naravno pod uvjetom da pripadaju nekoj crkvi. Učenje, tj. ono što je u knjizi je vrlo važno ali su… Pročitaj više »

Shumadinac
Member
4 mjeseci prije
Reply to  Piretis

Ovde se radi o bitnoj stvari – određivanje kome se veruje. Ako veruješ u Boga onda veruješ u ono što ti je Crkva prenela – ili na osnovu sopstvenih saznanja koja, da kažemo (mada sumnjamo), postoje. I ako postoje, sopstvena saznanja su tako malobrojna da se slobodno mogu zanemariti. Onda… Pročitaj više »

Piretis
Member
Noble Member
Piretis
4 mjeseci prije
Reply to  Shumadinac

Samo si jednim dijelom u pravu. Crkva jeste ta koja većini služi da prime znanje i razumiju ga, ali budući da smo danas svi pismeni nije problem provjeriti svoje sumnje i pročitati nešto. To naravno ima svojih loših strana što se pokazalo u protestantizmu jer je svatko kome je nešto… Pročitaj više »

Shumadinac
Member
4 mjeseci prije
Reply to  Piretis

“Doduše u prošlosti se učenje prenosilo usmenim putem jer većina ionako nije bila pismena, ali je kao takvo postojalo samo je poslije napisano ili prepisano.” Kad pogledaš današnja vreme koje je praktično sekularno a ima dosta verskih fanatika možeš li da zamisliš kako je to izgledalo u vreme kada je… Pročitaj više »

Piretis
Member
Noble Member
Piretis
4 mjeseci prije
Reply to  Shumadinac

Pod napisano ili prepisano sam prvenstveno mislio na Stari Zavjet. U vrijeme poslije Krista već je bilo više pismenih, apostol Pavle je napisao svoje poslanice oko 50-ih godina i njima su se mnogi služili jer je grčki jezik bio jezik aristokracije i bogatih. Prvi službeni prijevod na latinski napravio je… Pročitaj više »

Shumadinac
Member
4 mjeseci prije
Reply to  Piretis

O ovoj temi si sigurno mnogo bolje upoznat. I sam vidiš da ukazujem uglavnom na ljudsku psihologiju, na ono što smo imali prilike i što svakodnevno vidimo. Pokazao sam i na meni poznatim primerima da je Crkva u našem vremenu (što znači i u prošlima) pravila ozbiljne promene svoje politike.… Pročitaj više »

Piretis
Member
Noble Member
Piretis
4 mjeseci prije
Reply to  Shumadinac

Kad je u pitanju vjera radi se o pouzdanju da je to što vjerujemo istina, ne o sigurnoj istini. Nije isto ustvrditi da je “Zakon o očuvanju energije” ili “spasenje vjerom” istina. Za prvi primjer imamo neosporni znanstvi temelj a za drugi par citata iz Svetog Pisma, u jednom slučaju… Pročitaj više »

Shumadinac
Member
4 mjeseci prije
Reply to  Piretis

Da, ovde smo se vrlo približili u stavovima ali si otvorio ber jednu bitnu temu. Sada je već kasno, nastavićemo drugom prilikom 🙂

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
4 mjeseci prije
Reply to  Piretis

“Postoje puno bolji ali neću ih reći jer bi to bilo pucanje u vlastite noge.” Ne ukazuje li ova rečenica na manipulaciju? Osobno pucam i u vlastite noge pogotovo ako stojim na “klimavim” nogama.

Piretis
Member
Noble Member
Piretis
4 mjeseci prije
Reply to  Pera Detlic

Moj je komentar bio vezan za repliku @Shumadinca a reakcija na brojne i česte tvrdnje da je Biblija a posebno Novi Zavjet falsifikat i da je prepravljana i čak napisana u XII stoljeću. Ako je što dokumentirano i imamo tragove to je povijest Biblije. Biblistika je davno prerasla crkvene okvire… Pročitaj više »

rimtu
Member
Famed Member
rimtu
4 mjeseci prije
Reply to  Shumadinac

“Ako se javno iznese trulež Crkve nemoguće je izbeći kompromitovanje cele ideje…”

Pa to bi i trebalo, zbog istine.
Crkva nema puno dodirnih točaka s duhonošću i organizirana religija ti nije potrebna da bi percipirao Boga.

Dani
Gost
Dani
4 mjeseci prije
Reply to  Shumadinac

Često se ne slažem s tobom ali evo i ja sam zbunjen sličnim stvarima kao i ti. Ma kakva vjera, ZNAM i siguran sam jedino u to da NITKO NE ZNA a vjernici i nevjernici svih vrsta mogu vjerovat u što god hoće. Činjenica je da nemaju pojma nego samo… Pročitaj više »

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Shumadinac

Koe Vi gluposti pišete! Stvarno možete “ruku pod ruku” s autorom.

Shumadinac
Member
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Kad neko nema argumente onda krene napad na ličnost – da li sam ja ikada tako radio?

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
4 mjeseci prije
Reply to  Lucija, prva

Dobra opservacija Luce. Zaboravlja se da se može dobit milost, a ne samo teško i mukotrpno zaraditi. Što ako je nekome nešto teško i mukotrpno, a drugi to s ljubavlju obavlja s neopisivom lakoćom postojanja i iskrenom zahvalnošću jednostavno “pane” u milost. Recimo drvosiječa mora (barem danas) obavit puno teškog… Pročitaj više »

kdk
Member
Member
kdk
4 mjeseci prije
Reply to  Starina

Napisat ću ovdje pa ću dalje čitati komentare. Mene je strefila “munja” i čini mi se iz dobronamjernih pobuda… U pristojnim sam godinama (58+), nisam (bio?) religiozan, ne poznajem simboliku brojeva, nisam dovoljno upućen u sveta pisma itd. U zadnjih 30-ak godina imao sam nekoliko, u najmanju ruku materijalnom razumu… Pročitaj više »

Starina
Gost
Starina
4 mjeseci prije
Reply to  kdk

Ja nisam procjenjivao pobude autora, nego sam rekao da munja ako je i bila ne dolazi iz dobronamjernog izvora. Duhovni svijet itekako postoji, ali ovakve munje su uglavnom povezane sa po čovjeka opasnim duhovnim silama- sa zlim silama. Moramo se i možemo čuvati tih zlih duhovnih sila putem molitve i… Pročitaj više »

kdk
Member
Member
kdk
4 mjeseci prije
Reply to  Starina

“Držimo se čvrsto poznatog, držimo se čvrsto Izvora svakog dobra i svake spoznaje jer to donosi život i nagradu. Čuvajmo se mističnog.” Poznatog?! Bojim se da ništa nije “poznato” u općeprihvaćenom narativu, bazirano je na vjerovanju i tumačenjima. Moje iskustvo je samo moje i shvatio sam i Božje zapovijedi (univerzalne… Pročitaj više »

Shumadinac
Member
4 mjeseci prije
Reply to  kdk

“Svrha? Pa, uglavnom i u kratko – biti bolji, puno bolji!”
To je zahtev svakog moralnog kodeksa, svake ideologije. Zašto vezivati samo za religiju? Iz straha?

Svako od nas ima “kompas dobra i zla”, ako je potrebna religija da bi se on aktivno koristio onda nešto opasno nije u redu.

kdk
Member
Member
kdk
4 mjeseci prije
Reply to  Shumadinac

🙂 ili ti nisi shvatio što sam pisao, ili ja ne razumijem ovo što si napisao ili oboje. Ili se ipak razumijemo?! 🙂
edit: “kompas dobra i zla” i priča o moralnim kodeksima je samo jedan dio onoga “biti bolji…”

Shumadinac
Member
4 mjeseci prije
Reply to  kdk

Kompas i moralni kodeksi su “banalizovanje suštine” – da komentar ne bi bio duži od teksta 🙂

rimtu
Gost
rimtu
4 mjeseci prije
Reply to  Shumadinac

“Svako od nas ima “kompas dobra i zla”, ako je potrebna religija da bi se on aktivno koristio onda nešto opasno nije u redu.”

Uf, već dugo ti nisam dao +.
Možeš ti i pametno kad isključiš “program”.

Shumadinac
Member
4 mjeseci prije
Reply to  rimtu

Nemoj da se navikavaš, možda ostanu posledice. Neizlečive 🙂

rimtu
Gost
rimtu
4 mjeseci prije
Reply to  Shumadinac

Ne boj se, ne treba meni pastir. 😉

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Starina

Da, i ja tako mislim. Ljudi pa i cijele obitelji psihički i duhovno propadaju zbog raznoraznih samozvanih gurua i karizmatika koji zavode ljude, umjesto da surađuju s Bogom.

Histrion
Gost
Histrion
4 mjeseci prije
Reply to  kdk

Munja je Sotona, a tekst vonja na posprejani New age.

kdk
Member
Member
kdk
4 mjeseci prije
Reply to  Histrion

…a ne znam, tekst k’o tekst, nije me se dojmio i nisam komentirao tekst. A sotona, lucifer, šejtan, vrag…Bog?! Nemam pojma, možda lučonoša i nije negativac kako ga pljuju i blate. Nitko nije prorok u svom selu…:)

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  kdk

Bog daje kome, kada, koliko i kako želi. Poziv na obraćenje podrazumijeva i odricanje od svega što je u suprotnosti s Riječi Božjom, odnosno zahtijeva određenu svjesnu osobnu žrtvu i trajni napor u izgradnji svoje nove osobnosti i novog života. U slobodi, bez ikakve prisile. Dakle, ishod samoga poziva ovisi… Pročitaj više »

rimtu
Gost
rimtu
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

“Zato je bolje ne upuštati se sam u eksperimentiranje s duhovnošću nego saslušati savjete iskusnih svećenika.”

Indoktrinacija.

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  rimtu

Ako je svaki dobronamjeran savjet isto što i indoktrinacija, u redu.

rimtu
Gost
rimtu
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Nisam to napisao. Da sam zadnjih 15ak godina slušao savjete iskusnih svećenika, a ne sam istraživao (sve i svašta), pa čak i “eksperimentirao”, stvari bi mi sigurno bile manje jasne nego što jesu. Svejedno, ako te vjerovanje čini boljom osobom, vjeruj u što god ti padne napamet. Napisao sam ti… Pročitaj više »

Lucija, prva
Gost
Lucija, prva
4 mjeseci prije
Reply to  rimtu

Ne bih vam savjetovala “eksperimentiranje”. Pogađam kakvo.

Plaća se visoka cijena.

Drugo, svi koji ovdje tvrde da su imali mistično iskustvo, itd, i tako to… ili lažu, ili su jako glupi.
Mistična iskustva izazivaju primarno – strah.

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Iskustvo snažne vjere bez znanja i spoznaje može biti katastrofalno. Iz osobnog iskustva mogu reći da osoba koja mi je u bliskom srodstvu je fanatično htjela biti svetica. Malo jela i minimum životnih potreba, nikad udavana. Svoju plaću dijelila sirotinji i stvarno nesebična. Da spasi bebu od abortusa krenula za… Pročitaj više »

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Pera Detlic

Ima istine u ovome što pišete, a slučaj koji ste opisali nažalost nije ni jedini takve vrste jer je – s jedne strane – s ulaskom kojekakvih samozvanih “karizmatika” i “gurua” u Katoličku Crkvu (Kiko Arguello je samo jedan primjer), a – s druge strane – nemarnim i neispravnim duhovnim… Pročitaj više »

Lucija, prva
Gost
Lucija, prva
4 mjeseci prije
Reply to  Pera Detlic

Poznat mi je sličan slučaj, koji je zadesio, čini mi se, nekoga tko se bavio Kundalini jogom.

Dakle, on jest postigao željeni: podigao je energiju do viših centara (čakri)…i – poludio.

Loš učitelj?
Učitelj mora procijeniti sposobnosti i kapacitete učenika.

Mozak, svi djelovi moraju savršeno funkcionirati, kao i tijelo. Inače…

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Starina

Slažem se. K tome, autor jasno ističe da mu je “duhovni bingo” dodijelila “Kreatorica”, a zna “broj putovanja” do susreta s njom. Govori o spoznaji života i stvarnosti, a zvuči kao glavni glumac u nekom SF filmu holivudske produkcije.

mario
Gost
mario
4 mjeseci prije
Reply to  Starina

Zapeo si na drugoj stepenici pa nevidiš poviše

AbraCAdaBra
Gost
AbraCAdaBra
4 mjeseci prije
Reply to  Starina

Bingo!

rimtu
Gost
rimtu
4 mjeseci prije
Reply to  Starina

“Meni ovaj tekst sliči na odu igranju loto igre kao rješenju problema.
Evo dobio sam bingo na duhovnom lotu i sad sve znam.”

Meni isto tako djeluje.

Sony
Gost
Sony
4 mjeseci prije
Reply to  rimtu

I meni

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Bas tako. Nakon Qanona po kojem smo mirno trebali sjedit jer ce oni odradit posao za nas i pobuniti se, pa nakon otreznjenja onih koji shvate da bog jos nikog nije spasio pa ni vlastita sina, sad nam prodaju ovo sr*anje da se opustimo dok se djeca guse u skolama… Pročitaj više »

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije

Otkud Vam pomisao da Bog još nikoga nije spasio pa ni vlastita sina? Svoje se nevjere i ogorčenja nećete riješiti tako da Boga pravite lašcem. Naprotiv! Jedini izlaz iz začaranog kruga u koji ste ušli jest – vjerovati Bogu, a ne čovjeku.

Blaza
Gost
Blaza
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Bog nije nikoga spasio zato što poštuje slobodnu volju covjeka: nikoga ne nagovara niti odgovara, nikoga ne prisiljava na ništa. Čovjek sam odlučuje o sebi i u skladu sa svojim odlukama stječe vječni život u duhovnom svijetu ili ponovno rodjenje u materijalnom svijetu.

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Blaza

Ako Bog poštuje slobodnu volju čovjeka, onda poštuje i volju onih koji ga u slobodoj volji i iskrenoj vjeri mole za spasenje, zar ne? Dakle, netočna je Vaša tvrdnja “Bog nije nikoga spasio jer poštuje slobodnu volju čovjeka”, a netočna je i tvrdnja “Čovjek sam odlučuje o sebi”. Naime, čovjek… Pročitaj više »

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Ako ćemo u općeprihvaćenoj terminologiji pričati duša ne treba spasenje. Samom kreacijom kako reče “na sliku i priliku”. Druga stvar je radoznalost i iskustva koja se mogu doživjeti. To je povezano s igrom koja ne služi samo nama nego i Stvoritelju za njegove ciljeve.

rimtu
Member
Famed Member
rimtu
4 mjeseci prije
Reply to  Pera Detlic

“To je povezano s igrom koja ne služi samo nama nego i Stvoritelju za njegove ciljeve.” Vjerujem da Mu je cilj opet postati u potpunosti svjestan, Sebe. To postiže preko svih duša (Njegovih djelića) koje kroz reinkarnacijske cikluse u materijalnom, a kasnije u nematerijalnom, dižu svoju svjesnost i putuju kroz… Pročitaj više »

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  Pera Detlic

Stvoritelju nije do nikakve “igre” nego do spasenja duša koje je neophodno onima koji vjeruju i nadaju se Vječnom Životu. No već smo konstatirali da Vaše i moje vjerovanje nije jednako pa ću završiti našu raspravu sa tom spoznajom 😉

Svako dobro i puno Božjeg blagoslova!

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Vratio se lazov koji nas je uvjeravao jos prosle godine da su svi kabalisti pohapseni, objeseni i zamjenjeni dvojnicima! Medutim ti tvoji “dvojnici” nas ubise bolje od orginala! Kako te nije vise sram bilo sto komentirati?? STIDI SE sto si sirio lazni optimizam i tako narusavao mogucnost da ljudi ustanu… Pročitaj više »

Blaza
Gost
Blaza
4 mjeseci prije

To i jest svrha new age-a, sve one koji su se razočarali u mainstream religije uvući u opet-laznu-religiju.

Piretis
Member
Noble Member
Piretis
4 mjeseci prije
Reply to  Blaza

Moje je iskustvo drugačije. Oni koji vjeruju pa se razočaraju ili jednostavno vremenom zanemare svoju vjeru najčešće postaju ili ateisti ili formalni (samo na papiru) vjernici. Vrlo je rijetko naći nekoga tko je upoznat sa vjerom kojoj pripada da skrene prema New Age-u. Takve nove pseude religije koje su miks… Pročitaj više »

Shumadinac
Member
4 mjeseci prije
Reply to  Piretis

Odličan.

mario
Gost
mario
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

Možda se ti pogubila

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  mario

A možda se ustvari radi o tome da je Vama (pogubljenima) iz nekog razloga sve podnošljivije i lakše ako sami sebe uvjerite da su pogubljeni oni koji vjeruju Bogu, a ne čovjeku poput Vas 😉

Sony
Gost
Sony
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

1. + 2. I ja isto tako vidim (ne mislim, nemam šta misliti, jer vidim) 3. Zanima me izvor ovih informacija o 64 životna ciklusa svake osobe/duše-svijesti, možda ima veze sa 64 heksagrama iz Ji Đinga. 4. Tako značajnu informaciju o broju zemaljskog života, koja se odnosi na svakoga od… Pročitaj više »

otpisani
Famed Member
otpisani
4 mjeseci prije
Reply to  Sony

Molim da mi objasniš (kada tako dobro vidiš;) gdje su se stvorile tolike “duše” da bi nas bilo 7,6 mlrd. a sve je krenulo od samo dvije, Adama i Eve?

rimtu
Gost
rimtu
4 mjeseci prije
Reply to  otpisani

Duše iz cijele Galaksije se mogu reinkarnirat bilo gdje, pa tako i ovdje (po ovim ovdje specifičnim pravilima, sa veom zaborava, “bez” telepatije i telekineze…).
Adam i Eva ne predstavljaju muško i žensko nego dvije različite vrste, mi ljudi smo Adam.

otpisani
Famed Member
otpisani
4 mjeseci prije
Reply to  rimtu

“Duše iz cijele Galaksije …”

“Adam i Eva ne predstavljaju muško i žensko nego dvije različite vrste, mi ljudi smo Adam.”

Žao mi je rimtu, ali ove cipele nisu za mene – ne pašu mi ni na lijevu ni na desnu nogu.

rimtu
Member
Famed Member
rimtu
4 mjeseci prije
Reply to  otpisani

Sve uredu, nije svaka cipela za svakog.
One koje ti nosiš kroz svoje upise mi se čine prilično dobre, šteta što nemaš interesa i za metafizičke stvari.

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  otpisani

Objašnjeno Vam je sve u Svetom Pismu.

otpisani
Famed Member
otpisani
4 mjeseci prije
Reply to  Kora

…u “Svetom Pismu” kojega su pisali činovnici institucije koja ni sama više ne vjeruje u njega i ne poštuje ga ?

Kora
Gost
Kora
4 mjeseci prije
Reply to  otpisani

To nije točno.

Sony
Gost
Sony
4 mjeseci prije
Reply to  otpisani

Ne znam zašto me to pitaš, nigdje nisam načela tu temu, a i nije mi od primarnog značaja. Moje shvaćanje Adama i Eve ne proizlazi iz religijskog poimanja, jednako kao ni sve šta je zapisano u bibliji. Metafizika je moj izvor razumijevanja, kroz mnoga duhovna iskustva i uvide.

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
4 mjeseci prije
Reply to  Sony

Neki govore o cca 140 inkarnacija. I mene zanima nastavak. Nadam se da neće biti štur kao i ovaj tekst i na kraju poziv kad kupite knjigu otkriti će vam se sve tajne.

rimtu
Member
Famed Member
rimtu
4 mjeseci prije
Reply to  Pera Detlic

Broj inkarnacija je određen brzinom našeg napretka kroz iste.
Različit je za svakog.

Sony
Gost
Sony
4 mjeseci prije
Reply to  rimtu

Tako je. Ne napreduju svi jednako i nema preskakanja lekcija.

Lucija, prva
Gost
Lucija, prva
4 mjeseci prije
Reply to  Sony

Paa…ako imaš dobrog učitelja…

Ima priča kako je jedan učitelj sjedio s učenicima u razgovoru, oko vatre…

Odjednom je uhvatio jednu cjepanicu, goreću, i s njom udario jednog učenika.
Odgovorio je da ga je tako spasio jedne inkarnacije u kojoj bi izgorio u vatri.

Sony
Gost
Sony
4 mjeseci prije
Reply to  Pera Detlic

Ljudi svašta govore. I svašta vjeruju. Ono šta trebamo znati, saznati ćemo iznutra, a ne iz vana.

rimtu
Member
Famed Member
rimtu
4 mjeseci prije
Reply to  Sony

“Katalizatori” dolaze izvana, na nama je da svojim odgovorom i djelovanjem činimo ono što smatramo ispravnim.
Svi odgovori su u nama, kao što si i ustvrdila.

Sony
Gost
Sony
4 mjeseci prije
Reply to  rimtu

Kad bismo više živjeli u sadašnjem trenutku, ne razmišljajući ni o prošlosti, ni o budućnosti, svjesni svakog sadašnjeg trenutka, bili bismo više povezani za Izvorom i dobivali više uvida, odgovora.

otpisani
Famed Member
otpisani
4 mjeseci prije
Reply to  Sony

Tu si u potpunoj kontradikciji prema ranije izrečenom: “…Metafizika je moj izvor razumijevanja, kroz mnoga duhovna iskustva i uvide.” !? Metafizika nije život u sadašnjosti bez razmišljanja o prošlosti i budućnosti i ne razumijem kako intenzivno življenje sadašnjosti ima ikakve poveznice sa metafizikom koja ti je (kako kažeš) glavni izvor… Pročitaj više »

mirko
Gost
mirko
4 mjeseci prije
Reply to  sokre

Kad se lake droge poslije 48 godina zamijene sa teškim, onda se mogu očekivati ovakvi upisi.

#66
Gost
#66
4 mjeseci prije
Reply to  mirko

apsolutno

#66
Gost
#66
4 mjeseci prije
Reply to  #66

Tako je! A tko je tamo?

pozitivan pesimista
Gost
pozitivan pesimista
4 mjeseci prije
Reply to  #66

10+

mario
Gost
mario
4 mjeseci prije
Reply to  #66

Odnosno koliko ih je tamo

Sony
Gost
Sony
4 mjeseci prije
Reply to  mario

Samo jedan i mijenja nickove.

mario
Gost
mario
4 mjeseci prije
Reply to  mirko

Spavaj

CAN
Gost
CAN
4 mjeseci prije
Reply to  sokre

A u 1.ruku nije…
A i je u 90% .
A iz 2.ruke…. u ovom trenutku digitalno svršava-devet od deset:na sedmu od devet.

9%su platonci po pitanju textualno- sexualno orijentirane branše:iliti resursa.
A 1% su “sitočad”

Mrčikola
Gost
Mrčikola
4 mjeseci prije
Reply to  CAN

CAN, jeli u pitanju “ona” Sedma od Devet…rekli bi stari ljudi; a lipote Božje… p.s. ovo na prvi pogled nema veze sa člankom ali u pitanju je Stvaranje samo pa se lako dovede u vezu.😁 p.s. na p.s. bojim se da ni Subaru ne može odoljeti Sedmoj od Devet i… Pročitaj više »

Histrion
Gost
Histrion
4 mjeseci prije
Reply to  Mrčikola

Sve bi joj dao.

Mrčikola
Gost
Mrčikola
4 mjeseci prije
Reply to  Histrion

Histrione, pa i primio…na cjepivo, na cjepivo mislim…heeej, da ne bi bilo zabune.😁

CAN
Gost
CAN
4 mjeseci prije
Reply to  Mrčikola

Je.
Pretočili bi se pod 7/9 u čistu nepatvorenu energiju. Većina i ne zna da S.od Devet iza stoji:ali ne raširenih nogu…dok tabani nebo gledaju 🙂

Mrčikola
Gost
Mrčikola
4 mjeseci prije
Reply to  CAN

CAN, ponekad zamišljam da sam…
Ovako to radi stari Jura iz grupe Film.😁

11:11
Gost
11:11
4 mjeseci prije
Reply to  sokre
#66
Gost
#66
4 mjeseci prije
Reply to  11:11

7:14, wise, divine

Yatta
Gost
Yatta
4 mjeseci prije

Ima nas još

Histrion
Gost
Histrion
4 mjeseci prije