Finski znanstvenici tvrde da su klimatske promjene koje je stvorio čovjek potpuno lažne

Milutin Milanković - Globalno zatopljenje

Pitate se koliko čovjek utječe na klimatske promjene? U kojoj su mjeri te promjene uzrokovane ljudskim djelovanjem. Prema najnovijim znanstvenim podatcima, koje “pro-klimatska” zajednica nastoji diskreditirati, mi čak i nismo neka prijetnja, jer klimatske promjene koje je stvorio čovjek ne postoje.

To je zaključak novog, još neobjavljenog, znanstvenog rada iz Finske, u kojem su istraživači sa Sveučilišta u Turku utvrdili da je doprinos ljudi globalnom porastu temperature u prošlom stoljeću u najboljem slučaju zanemariv.

Pod naslovom „Nema eksperimentalnih dokaza za značajnu antropogenu klimatsku promjenu“, u radu se ponovno naglašava da na globalne temperaturne fluktuacije prvenstveno utječu elementi poput oblaka koje nemaju apsolutno nikakve veze s ljudima koji jedu meso, voze automobile ili odgajaju stoku.

“Samo malim dijelom čovjek utječe na povećanje razine ugljičnog dioksida (CO2)”, tvrde autori, što znači da svi progresivno-ljevičarski strahovi o ljudima koji navodno “uništavaju planet” nisu ništa drugo nego lažne vijesti.

Ovi zaključci izravno proturječe službenim stajalištima Međuvladinog panela Ujedinjenih naroda o klimatskim promjenama (IPCC), koji inzistiraju na tome da je ljudska aktivnost glavni doprinos promjenjivim klimatskim uvjetima širom svijeta.

“Dok se o metodama i rezultatima studije može raspravljati, to još jednom pokazuje kako ne postoji ogroman konsenzus o globalnom zagrijavanju koje je stvorio čovjek, kao što mediji često tvrde”.

U stvarnosti postoje deseci istaknutih znanstvenika koji vjeruju da klimatske promjene pokreću prirodne sile ili da su klimatske projekcije Ujedinjenih naroda nepouzdane.

Ne, znanstveni krugovi nisu suglasni kada je riječ o klimatskim promjenama

Ovi najnoviji rezultati svakako dovode u pitanje pogrešno shvaćanje kako je “znanost” suglasna u vezi klimatskih promjena, ili kako postoji “konsenzus” u vezi s tog pitanja.

Istina je kako nikada nije postojao znanstveni konsenzus o klimatskim promjenama, jer čak i sama klimatska zajednica ne može sa sigurnošću reći što konkretno ljudi čine kako bi najozbiljnije utjecali na vremenske obrasce naše planete.

Ono što klimatski fanatici rutinski ignoriraju su prirodni fenomeni poput vulkana i koronalnih masovnih izbacivanja (CMEs) koji “zagrijavaju” planetu daleko više od stoke i motori vozila s unutarnjim sagorijevanjem.

To ne znači da ljudi ne bi trebali i dalje pokušavati inovacijama smanjiti negativan utjecaj kojeg imamo. Ali ono što nam ne treba jesu vlade koje šire pseudoznanstveni strah i histeriju o potrebi za stvarima kao što su krediti za ugljik, Pariški klimatski sporazum i druge prevare kojima namjeravaju stvoriti sustav globalnog upravljanja, a pri tome ne čine ništa kako bi doista očuvale i zaštitile svijet.

“Sunce diktira klimatske promjene na zemlji”, često pišu komentatori na internetu, ilustrirajući činjenicu da ljudi imaju u najboljem slučaju zanemariv utjecaj na zemljine klimatske obrasce.

“Svatko može provjeriti podatke o ledu s polova posljednjih deset tisuća godina. Cijelo čovječanstvo može baciti trilijune dolara na klimatske promjene ali će Sunce i dalje činiti što već čini milijardama godina. Živimo na milost Sunca, kometa i okoliša u Sunčevom sustavu koji nas obuhvaća. Trošenje novca neće ništa promijeniti.”.

Obvezno pročitati otkriće našeg, svjetski poznatog, znanstvenika Milutina Milankovića o periodičnim promjenama ekscentriciteta Zemljine putanje i nagiba Zemljine, koje uzrokuju dugoročne klimatske promjene, to jest nastanka i nestanka ledenih doba (Milankovićevi ciklusi).

Finska studija, koja još nije objavljena i koju možete pogledati na sljedećem linku, predmet je diskreditacije suprotne strane. Kao da se ne smije ni razmišljati o tome, a kamoli propitivati i, nedaj Bože, dokazati suprotno. Možete pogledati i nešto više o finskim znanstvenicima koji su realizirali ovaj znanstveni rad: Jyrki KauppinenPekka Malmi.