fbpx

Festival Slobode Zagreb – Dođite u što većem broju 05. 09. 2020.

Festival Slobode u Zagrebu

Svijet se polako budi i postaje svjestan što nam se događa i što nam rade razni interesni lobiji. Kao i u drugim svjetskim metropolama, Zagreb krase iskreni i pošteni pojedinci koji ne mogu prihvatiti ludilo koje ugrožava temeljna ljudska prava. Festival Slobode, vas sve poziva da svojoj nazočnošću i na civilizirani način izrazite svoj stav. Prenosimo vam glavne ideje Festivala Slobode Zagreb. Ne dozvolite da manjina određuje vašu budućnost.

🔸 Ljudi širom svijeta masovno se udružuju, okupljaju i nezaustavljivo izlaze na ulice, kako bi na taj i brojne druge načine izrazili svoje nezadovoljstvo razvojem situacije u koju smo kao čovječanstvo dovedeni svi. I Hrvatska je dio svijeta.

🔸 U našoj zemlji se također spontano pokrenula grupa ljudi u inicijativi koju smo nazvali Građanska inicijativa za ljudska prava i slobodu. Mi okupljeni u ovoj građanskoj inicijativi, obični smo ljudi kao i vi. Naše djelovanje dolazi iz srca, a od organizacije događaja, kojega najavljujemo, nemamo materijalne koristi. Nemamo veze s političkim strankama, ne predstavljamo nijednu udrugu niti FB grupu, nemamo ideološki predznak niti smo poklonici određene religije. Jedini motiv koji nas pokreće i koji nas sve povezuje je bezuvjetna obrana ljudskih prava i sloboda, koje nam pripadaju po Ustavu i po Rođenju.

🔸 Stoga vas pozivamo da nam se pridružite na FESTIVALU SLOBODE u ZAGREBU 05.09.2020. kako bi na miran i dostojanstven način jasno izrazili svoj stav, da od svojih ljudskih prava i slobode – nikada nećemo odustati!

🔸 Naše okupljanje na Festivalu je miroljubivo. Ne podržavamo nasilje i nećemo nasjedati na provokacije. Ne proizvodimo nerede, ne potičemo mržnju ni podjele, već pozivamo na međusobno uvažavanje i suradnju. Želimo zajedno s vama disati, koračati i osjetiti snagu ZAJEDNIŠTVA, te uz glazbeni program iznenađenja kojeg spremamo, probuditi optimizam i slaviti slobodu i život.

🔸 Ako ste nezadovoljni nametanjem mjera koje nam ograničavaju svakodnevni život, tada znajte da su nam najveća prepreka da ih se oslobodimo strah i pasivnost, kao i međusobne besmislene podjele. Zato vas pozivamo da se zajedno pokrenemo, ujedinjeni rame uz rame, mirno i dostojanstveno, u cilju bezuvjetne obrane naših ljudskih prava i slobode.

🔸 Pozivamo sve koji se slažu s navedenim povodom i ciljem, da nam se pridruže i podrže svojim odazivom.

🔸 Zasada smo pustili obavijest i datum događaja, a sve detalje o početku, lokaciji i sadržaju Festivala javit ćemo na vrijeme. Pozvani ste svi. Iz drugih gradova za vas je organiziran povoljan prijevoz autobusima. Cijena putovanja će biti u okvirima pokrivanja troškova goriva i ništa više od toga. Tu smo za vaša pitanja i odgovorit ćemo sve što u ovom trenutku možemo i znamo. Neke organizacijske stvari još uvijek rješavamo pa vas molimo za strpljenje. Sve detalje ćemo javljati kada za to sazrije vrijeme.

🔸 Niže su kontakt osobe/ koordinatori puta po gradovima, te lokalne FB grupe u koje vas molimo da se uključite, jer ćete u njima dobivati točne i pravodobne informacije vezane za aranžman puta iz ovih navedenih većih gradova.

RIJEKA
Lovre Periša i Suzana Peša Vučković
FB grupa https://www.facebook.com/groups/1705797822900673/

SPLIT
Mila Perasović Bakić i Tina Peric
FB grupa https://www.facebook.com/groups/639863856638051/

ZADAR
Tihana Petrović
https://www.facebook.com/groups/331920707945572/

DUBROVNIK
Lana Šegetin
FB grupa https://www.facebook.com/groups/681350822458932/

OSIJEK
Zhendra Kenwood
FB grupa https://www.facebook.com/groups/306118547273564/

ŠIBENIK
Zdravko Gojanovic
FB grupa https://www.facebook.com/groups/300295024724296/

ISTRA
Vesna Martinko i Vlado Šegon
FB grupa https://www.facebook.com/groups/637172517004094/

4.5 11
Ocijenite članak
Pretplati se
Obavijest
guest
131 Comments
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
Istrazuj
Gost
Istrazuj
2 mjeseci prije

Bravo!
Ko do sada nije shvatio da je korona lazna “pLandemija” i prevara stoljeca – nece nikad!
Vrijeme je za akciju.
Jedino sto predpostavljam da ce se vjerovatno desiti, bice nasilan prekid registrovanih demonstracija od lobotomizirane policije a po naredbi korumpiranih “vlasti”…
Kao i u Berlinu.
Medjutim, ta je akcija skupo stajala cionisticku bandu koja kontrolise Njemacku (kao i Hrvatsku naravno)…
Siguran sam da se nakon nasilnog prekida demonstracija – broj onih koji sumnjaju u iskrene namjere “vlade” a time i u “lazne mjere protiv lazne pandemije” – najmanje utrostrucio!
Sljedeci put (a to se vec priprema u Berlinu!) – bice puno zesce!

CAN.
Gost
CAN.
2 mjeseci prije

u Berlinu dolazi 2.prosvjed,krajem mjeseca…nema prekida ,samo stanke…za udahnuti zrak?

Istrazuj
Gost
Istrazuj
2 mjeseci prije

Evo sad upratih ovaj video ih Wuhana!
Na hiljade ljudi festa na pool-party u “epicentru lazne pLandemije”!!!
https://youtu.be/rF093cFO8pg

Virus (za budale stozerase) se “prosirio”u 2 dana po cijelom svinetu!
Evo ovo je festa Kineza od prije neki dan!
Hoce li sada ovi idioti “struka” iz stozera – vidjevsi vesele Kineze – dozvoliti makar da djeca ne nose brnjice u skolama -par dana nakon sto je Wuhan proglasio – KRAJ “pLandemije”…
Cisto sumnjam, te psihopate bi trebalo stvarno izvesti pred prijeki vojni sud – za ZLOCIN protiv vlastitog naroda!

Ovim organizatorima demonstracija (kako u Hrvatskoj tako i u Njemackoj):
PREPORUCUJEM – organiziranje anti-pLandemija- korone demonstracije – u WUHANU!
Tu ih idioti “stozerasi” zasigurno nece maltretirati brnjicama i idiotskim “mjerama”…

nonwo
Gost
nonwo
2 mjeseci prije

Umjesto drugog vala korone imati će drugi val prosvjeda.

mars
Gost
mars
2 mjeseci prije

Posto ce to biti vece masovno javno okupljanje, preporucujem da se ucesnici skupa dobro osiguraju protiv C-19. Postojece maske ne osiguravaju dovoljan stepen zastite pa ih sve treba pobacati u smece i nabaviti model maski koje pored usta i nosa pokrivaju i oci. – jer poznato je da se virus vrlo lako prenosi i pogledom. Dobro bi bilo da pokrivaju i usi cime bi se sprijecilo njegovo prenosenje putem zvucnih talasa, sto je jedna od glavnih karakteristika njegove mutirane verzije. Donje rupe su svakako vec zasticene odjecom, tako da ce uz upotrebu ovog novog modela maski ucesnici biti 100 % zasticeni od C-19 (i originala i mutanta) i niko im nece moci reci da ugrozavaju sebe ili da su neodgovorni prema drugima. Uz ove anticovid mjere preporucuje se i masovno nosenje LGBT oznaka i transparnata kao antivlast mjere, tj mjere zastite od vlasti i moguce zabrane i rastjerivanja skupa.- nema tih mud* u vlasti koja bi se u tom slucaju usudila cak i tiho kritikovati skup a kamoli sta vise. Ako ove preporuke budu usvojene, 99,9 % je sansi da skup uspije i prodje bez problema.

Lexilio
Gost
Lexilio
2 mjeseci prije

Ipak sam više sklon referendumu jer kad su vidjeli koliko je potpisa prikupljeno protiv dizanja dobne granice za starosnu mirovinu na 67 godina odustali su od donošenja tog zakona jer je jasno da bi pao na referendumu. Kod okupljanja problem je dobro poznat, slično je viđeno u Beogradu. Mirni ljudi, velika većina ne radi nikakve probleme. Onda se ubacuju huliganske grupe pod patronatom policije i eto ti začas nereda i kaosa. Na kraju se mirne demonstracije proglase nasilnima. U Zagrebu bi za to mogli poslužiti Bad Blue Boysi. Zato mislim da bi prikupljanje potpisa za referendumsku inicijativu imalo veći učinak. Pravnici bi trebali sastaviti finalnu verziju a materijala ima. Ako je izvanredno stanje zašto ga nije proglasio Sabor? Ako nije izvanredno stanje onda čemu mjere i na temelju čega? U vezi njihovog vađenja na epidemiju čak ni današnje službene brojke mislim 200 i kusur pozitivnih na sumnjivim testovima ne opravdavaju riječ epidemija. Ako je u početku moglo proći da se reagiralo u panici to više ne pali. Bilo je lijepog vremena da se to odradi po zakonu. Taj stožer je samo paradržavno tijelo koje nema ovlasti donositi mjere niti kod prometnih prekršaja a kamoli maske, karantene i ostale cirkuse koje izvode. To što premijer kontrolira stožer znači samo da i on radi mimo zakona. Za usporedbu slično bi bilo kad bi premijer ustrojio svoju privatnu vojsku koja bi se financirala iz državnog proračuna i kad im se digne stave nekakve barikade na cestu. Nikakvo pravo nemaju to raditi, čak je i kažnjivo pa isto je i s tim njegovim privatnim stožerom.

Istrazuj
Gost
Istrazuj
2 mjeseci prije

@guest_467302
A zasto ne i demonstracije i referendum.

Stock
Gost
Stock
2 mjeseci prije

Baš sam mislio napisati isto kao ti, istražuj.
Sa dodatkom da referendum moraju odobriti neke instase. Ko je to u Hr-ne znam, ali čisto sumnjam da se referendum raspisuje kako se kome digne.
Ovo 5.sep je odlična prilika da se sakupe potpisi za jedan, pametno sročen…nazovimo ga – manifest.

Lexilio
Gost
Lexilio
2 mjeseci prije

@Stock ne mora ni doći do referenduma. Da li je za mirovinsku reformu bilo referenduma? Skupljeno je toliko potpisa da nisu mogli ni reći da ih nema dovoljno i odustali su barem privremeno. Znači samo skupljanje potpisa je ostvarilo svoj cilj pa referendum i nije bio potreban. Ja ne sumnjam da će oni i dalje gurati radni vijek do 67 godina ali to je sad u ladici na duže vrijeme dok se strasti ne smire. Znači ne mora ni doći do referenduma, važno da se skupi dovoljno pravovaljanih potpisa. Njima kad postane jasno da ne mogu izbjeći referendum niti ga mogu namjestiti onda naglo mjenjaju ploču.

Lexilio
Gost
Lexilio
2 mjeseci prije

@Istražuj naveo sam razlog jer preko huliganskih grupa pod njihovom kontrolom mogu izazvati nerede pa će predstaviti kao nasilne demonstracije. Nemam ništa protiv ovog ali referendumske inicijative pokazale su se kao jedini alat gdje ih se može prisiliti da odustanu od nečega kao u primjeru mirovinske reforme. Demonstracije su korisne ako će se ići do kraja (što naravno uključuje i grublje metode) a u Hrvatskoj nema potencijala za to. Kad bi bilo potencijala davno bi HDZSDP lopine i sateliti ležali po Golim Otocima.

Jxlspsp
Gost
Jxlspsp
2 mjeseci prije

Za referendum bi rekli da nema dovoljno potpisa.

Lucija
Gost
Lucija
2 mjeseci prije

Lexilio

Naravno da je to sve protuzakonito. I da drugčije ne ide, osim prosvjedima. BBB nisu …neke druge navijačke skupine.

Lexilio
Gost
Lexilio
2 mjeseci prije

Lucija, mačko pa mogu i BBB, šta njima fali? Dečki imaju iskustva u demoliranju kafića, tramvaja, automobila, masovne tučnjave. Moral je podignut drogicom a i loče se. Imaju sve potrebne kvalifikacije i stručnu osposobljenost. Znam da vi žene ne pratite baš sport ali navijači su oni ljudi koji dolaze da bi gledali sportski događaj, vrsta koja izumire. Ovi što se dolaze iživljavati to su huligani i neformalni državni službenici za prljave poslove.

1984 1939=2020 ?
Gost
1984 1939=2020 ?
2 mjeseci prije

neki od njih,ne svi.

Lucija
Gost
Lucija
2 mjeseci prije

Lexilio

Svašta je moguće. Za sada, suradnja između ove navijačke skupine i tajnih službi nije poznata i prepoznata.
Kod nekih, a naročito u susjednoj državi, više je nego očita.

Mikojan
Gost
Mikojan
2 mjeseci prije

@Lucija, ma gdi bi, čim u nazivu ima “bad” to je oličenje dobrote, poštenja i tolerancije, naše cvijeće !

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
2 mjeseci prije

Potpisam je tzv. protokol o pandemiji. On ima snagu kao potpis povelje o ljudskim pravima i slobodi izrazavanja tj. iznad ustava je. U tome jest kvaka. Ne mora Sabor nista donijeti nikakav zakon je je to iznad. To sto se suti (mudro) to je druga stvar. U tom protokolu je pisalo da u slucaju pandemije izaslanstvo Szo dolazi u zemlju i preuzima vlast nad vojskom i policijom i proglasava se Marsalov zakon (Martial law) tj. ukidaju se sva ljudska prava. Vidjeli smo varijantu toga da nije doslo izaslanstvo nego su domaci slugani odradjivali posao. Vucko je morao jace pricepit svoje jer se “ekipa” na pocetku sprdala s koronom pa se morao iskupit da ne dobije “po guzi”. Međutim to nije sprijecilo ekipu da koristi represivni aparat i izvrsava lockdown. U Hr sprecavanje slobodnog kretanja izvan grada, a u Srbiji policijski sat. Naravno mediji i #ostaniDoma , #ostanimoOdgovorni i pjevanje iste pjesmice po cijelom svijetu punom supermena i heroja i heroina proglasenih od istih medija. Tamo gdje su se ljudi ” zekali” prvo zatim su padali po cesti i gledali smo one scene raskuzivanja biohazarda po cestama i fasadama. Neki komentatori su spominjali SARIN sto se slagalo sa mojim promisljanjima. Provjerih navedene simptome na wikipediji i vidio da se skoro u bocu slazu s onim navedenim za covid. Dakle nisam jedini to pomislio. To je samo pretpostavka, a ne tvrdnja da ja sigurno znam da je tako bilo. Ono sto sigurno znam da od gripoidne bolesti covjek ne hoda cestom i padne mrtav. I nikad se prije nisu raskuzavali javni prostori kao da je biokemijski agens u pitanju. I sad ima po 250 pozitivnih pa nitko ne pada mrtav na cesti. Dakle dva puta su proglasavali pandemiju (pticja i svinjska gripa) i sad im je uspjelo 3. puta jer su digli paniku i nije bilo ponuđeno cjepivo. Ljudi su ostali odgovorni, a ispali ovce s kojima se ekipa veselo isprdavala kako ih je lako manipulirat i kako se uz malo straha(najvise za svoje bliznje) ljudi lagano odreknu slobode na ustrb zdravlja. To isprdavanje i ševa u zdrav mozak je popracena sintagmom “novo normalno”. Zbog svega mozda bi bilo dobro da se opet okupi pola milje vatrenih i ne mora nitko nista reci. Samo neka svakih pet minuta svi slozno kao jedan skoce u zrak. Da vidimo dokle ce se osjetit ” potres”?

bauštelac
Gost
bauštelac
2 mjeseci prije

čuj referendum briga njih za narod a što se tiče prosvijeda ako bude njih devet kao i do sada kad su u pitanju bolji život i ostala prava svaka čast kad jednom pukne hrvatskom narodu film sve će izgoriti gotovo je toga se ja bojim jer onda nema nazad izuvanje iz cipela

CAM
Gost
CAM
2 mjeseci prije

Kako pobijediti strah,onako u globalu…

Stock
Gost
Stock
2 mjeseci prije

BRAVO!!!
Ovo je jedan od načina da se trenutna situacija žigoše od što veće grupe ljudi.
Prije nego ta grupa ljudi bude žigosana od situacije.
Da mogu, vrlo rado bih došao.
Držite se zajedno i širite informacije.

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
2 mjeseci prije

Neka se napravi live video link i svatko tko zeli moze se ukljucit i dati javnu podrsku i izrazit svoje misljenje.

Stock
Gost
Stock
2 mjeseci prije

Odlicna ideja!

Jxlspsp
Gost
Jxlspsp
2 mjeseci prije

Nisam siguran koliko je to dobra ideja. Svi sendvičari bili bi mobilizirani.

CAN.
Gost
CAN.
2 mjeseci prije

Idemo…ljudi,vrijeme je za zaboravit konformizam…
Ili ostani >bez doma< .

Piretis
Member
Piretis
2 mjeseci prije

Supruga i ja idemo ziher. Ako sada ne odemo i ne pokažemo što mislimo o njima oni će jednom doći po nas.
Malo sam pregledavao tko i što organizira i u cjelini nemam primjedbi osim… Zašto se opet sve organizira preko FB-a?

Trt
Gost
Trt
2 mjeseci prije

Pa HRT nekako nije za suradnju bas…

nekoime
Gost
nekoime
2 mjeseci prije

Samo da ih Macan ne bu brojal…

Jxlspsp
Gost
Jxlspsp
2 mjeseci prije

Brojat će Božinović. Očekuje se 10 do 20 proavjednika (po izvješću policije).

MNK
Gost
MNK
2 mjeseci prije

Tko je otrovao Navalnog? Cega boji se Putin? Zasto sutite o tome?

Lexilio
Gost
Lexilio
2 mjeseci prije

@MNK Taj Navalni nije tema ali malo sam proguglao. Mislio sam da se radi o nogometašu, navalnom igraču kad ono kabalin plaćenik da rovari po Rusiji. Ako znaš njihov modus operandi onda je korisno za poslodavce da taj Navalni špijun odigra ulogu žrtve, mučenika za demokraciju i LGTB prava dubinskog bušenja sa stražnje strane. Ako i umre bit će koristan poslodavcima kao simbol borbe za sve to njihovo. Ako je istina da je u komi vjerovatno su mu uvalili smrtonosnu dozu. Ako znaš kako funkcioniraju likvidature moderniziranih metoda KGB-a kakve sad koriste operativci FSB onda je jasno da to nije njihov rukopis. Mislim da čak nije bio ni na spisku za likvidaturu jer bio je sasvim bezopasan za poredak Ruske Federacije što automatski isključuje ikakvu potrebu za likvidaturom subjekta. Bilo bi lijepo nekakav članak o ovom anonimusu zbog velikog interesa kojeg iskazuju čitatelji portala.

Bulog
Gost
Bulog
2 mjeseci prije

Ma ti Rusi su stvarno nesposobni. Ni jedno trovanje im ne uspijeva. Netko vjeruje u to?? Ja više vjerujem da je to opet inscenirao.

bacibombugonibandu
Gost
bacibombugonibandu
2 mjeseci prije

Roditelji školske djece VEĆ DANAS bi trebali ostaviti svoje poruke zalijepljene na vratima škola UKINITE PANDEMIJU PA OTVORITE ŠKOLE, LAŽ ILI ISTINA, / NEĆEMO MASKE, DISTANCU I ONLINE NASTAVU, / NE DOPUŠTAM STOŽERU MALTRETIRANJE MOG DJETETA /UKINITE ŠKOLU ILI STOŽER. Tako. Nisam roditelj školskog djeteta pa zato ne pristupam realizaciji, samo dajem ideju i čudim se da nitko nije već postupio tako.

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
2 mjeseci prije

Jos jedna novo normalna glupost da mjeris stalno djetetu temperaturu i posaljes ga u skolu i za zdravlje djeteta u skoli odgovara roditelj, a ne oni kojima je dijete predano. Nek skole postave nano filtere i ionizatore i osiguraju sigurnu okolinu, a ne da na pitanje roditelja tko ce biti kriv ako se dijete razboli stožeraš odgovara valjda korona.

Eto i mene
Gost
Eto i mene
2 mjeseci prije

Bacibombugonibandu
Skole ne odluciju nista. Apsolutno nista. Ravnatelji su postavljeni funkcioneri. Podosta ucitelja i nastavnika isto. O tome se prica. Ovo znam iz prve ruke. ( Nevezano za koronu, zna li netko da se u skolama svake godine rade dani kruha i znate li tko to organizira?)

Kada se obratis onima iznad njih, ministarstvu, dobijes neke maloumne odgovore ili preoblikuju tvoja pitanja u odgovore ili samo trube jedno te isto ili ako si trazo vise stvari ili postavio vise pitanja, ona koja su zajebanija za njih jednostavno izignoriraju… Ovo iz iskustva kao roditelj.

Pera Detlic
Mjeriti djetetu stalno temperaturu je cisti debilizam. Djeca ponekad imaju tempreraturu. Isto kao i svi mi. Ponekad je imaju radi bolesti, a ponekad su previse skakali i trcali. Ali u novom normalnom vise nema trcanja jer izgleda nece biti ni tjelesnog jer je zdravije cijeli dan sjediti da se ne sire kapljice bolesti. A ne smije se ni imati bilo koju drugu bolest, tipa upale angina koje djeca svako malo imaju. Samo korona.
Uglavnom, obrazovni sustav je i do sad zbog sadrzaja koji se prenosi na djecu i mlade ali i zbog gore navedenih funkcionera, bio apsurdan. A sada je dosegao novu razinu apsurda.

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
2 mjeseci prije

Svako malo mjeriti djetetu tempersturu stvara kod njega dojam da nesto nije u redu s njim. Cisto psiholoski. Imam dojam da se ne vodi racuna o zdravom razvoju djece nego se administrira nad njima i roditeljima. Druga stvar je pretrpan plan i program i po 6 sati nastave dnevno. Nisam siguran da djeca imaju toliku moc fokusiranja i koncentracije pogotovo na ono sto ih ne zanima. Teske torbe opterecuju dijecu samo zato da ee dizu provizije i masno zarađuje na udžbenicima. Staviti sve na servere i omogucit besplatno pristup. Tako bi djeca prestala bit tovari sa samarom na leđima. Misljenja sam da nam je obrazovni sustav mastodont iz proslosti, a tableti sluze samo za dojam napretka. Ne zamima nikog afinitet dijeteta i sklonosti i da uci kroz igru i logicno zakljucivanje i voli stijecat znanje nego je to sve nametnuto i isforsirano. Rezultat je da dobijamo skolovane i nespremne za privredjivanje. To je sve samo posljedica onog sto ste naveli i slazem se s Vama. Vidi se da promjene nisu dovoljne stvarno je potrebit veliki reset medjutim na nacin da svima bude bolje.

Eto i mene
Gost
Eto i mene
2 mjeseci prije

Pera Detlic
Naravno da se ne vodi racuna o zdravom razvoju djeteta, ima toliko propusta u skolama da ne znam odakle da pocnem. Ali kad spominjes digitalizaciju, moram priznati da nisam bas za to. Djeca koja su puno okruzena ekranima imaju problema s koncentracijom, finom motorikom, cak i ponasanjem.. Digitalni sadzaji su podlozni mijenjanju a da nitko ne primjeti (prije je nepodobne knjige ipak prvo trebalo spaliti). Kad vec moraju biti po 6 sati u skoli, zasto to ne organizirati malo drugacije? Sto je vise moguce uciti iz praxe, a ne iz knjiga (svi prirodni predmeti se mogu tako raditi, ali oni koji cak i imaju kabinet za te predmete ga ne koriste i instrumenti skupljaju prasinu, a razredna nastava vise gotovo nikako ne izlazi iz ucionice u sklopu nastave prirode, iako bi se priroda mogla organizirati tako da se uci iskljucivo vani, bez ikakve knjige). I obaviti sve sto imaju u skoli, a doma knjige ne donositi. I gdje su nam predmeti koji djeci daju stvarnu korist u buducem zivotu, kao domacinstvo?
Tableti su se nabavljali najskuplji uglavnom. Svjetska banka potice rad na tabletima u skolama, oni to dijelom financiraju, a skole su nabavile naravno one najskuplje… Necu niti komentirati “zdrave” marende koje djeca mogu primati u skolama…
I da, kad su se djeca vracala u skole na proljece (razredna), moj prijedlog da rade uglavnom vani gdje je moguce (a u nasoj skoli je biko itekako moguce) nije bas zazivio. Tj nije uopce. A boje se sirenja bolesti u zatvorenom i jadna djeca su vecinom bila doma zatvorena 2 miseca. Ali ne daj boze uciti vani na proljetnom zraku. To ne valja….
Cast izuzecima koji se trude da ta nastava bude bolja i da djeci bude bolje, ali sve u svemu je lose…

bacibombugonibandu
Gost
bacibombugonibandu
2 mjeseci prije

Važno je oglasiti se, a kako na TV nema prostora za takve “oglase”, ostaje starinska metoda-oglas na vratima (odmah mi ide asocijacija na onoga što je u XVI stoljeću tako pisao po nekim vratima, evo još ga ljudi spominju).

1984 1939=2020 ?
Gost
1984 1939=2020 ?
2 mjeseci prije

Cijepiva su jeftinija,jedno jednom bude možda i “funkcioniralo”,do tada -prirodni imunitet jačat-
Sex
Povrće
Svjež zrak
Svijetlost
Itd

Mikojan
Gost
Mikojan
2 mjeseci prije

@Pera Detlic, u moje školsko doba, prije xx godina, osnovna škola, 6. razred, kaže lik, imao sam temperaturu pa zato nisam stigao na prvi sat, a porofesorica dođe do njega, stavi mu ruku na čelo, temperaturu kažeš? i pljus šamarčina, više nije kasnio na prvi sat.

Mikojan
Gost
Mikojan
2 mjeseci prije

@bacibombugonibandu, ne čudi se, strah je to.

Chromosome
Gost
Chromosome
2 mjeseci prije

Ako bude pod maskama, nista od toga.

Lucija
Gost
Lucija
2 mjeseci prije

Chromosome

Neće biti maski.
A, gle. Moje zdravlje je – moja stvar. ‘Svoga tela gospodar’. Ja sam redovno uplaćivala zdravstveno. Ako se razbolim, neka me izvole liječiti. Uostalom, ovo je idealna provjera za taj Covid.
Do sada su se mogli prioremiti.
Danas je Marić rekao da smo potrošili na Koronu 21 MILIJARDU.
Nove bolnice gradili nismo. Testiranja i testovi? Slabo. A koliko ljudi plaćaju testove koji moraju negdje putovat? Prvo bilo 1200 i nešto, sada 501 kunu najjeftiniji. Onda ti otkrije jedan segment Korone pa moraš drugi test platit? Ili u izolaciju?
Pa valjda onda može u tu 21 milijardu (ljudi, jel’ vi shvaćate koja je to lova? – uračunajte i plaće otpuštenih), ući mojih 12-18$ za hidroksiklorokin +sumamed.

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
2 mjeseci prije

Eh Luce ne ide to tako. Mora “struka” to odredit. Nema veze od cega si bolesna. Prvo ide covid test. Ako si pozitivna (a 80% false positive pcr testa je dobra vjerojatnost) onda ide propisana procedura covid terapije. Nema veze sira klinicka slika covid je to. Tutnu te na zarazni da pokupi svak sve od svakoga i neces dobit jeftinu terapiju. Dobit ces skupu ta valjda je skuplje i bolje zar ne? Redemsivir je super sa svojih cca 68 nuspojavica pa ako ti ne bude bolje eto tebe na ventilatoru pa kom opanci kom obojci. Tak da meni osobno izgleda jednaka vjerojatnost osto propo nego navedena procedura koju mnogi lijecnici nazivaju preagresivnom terapijom. Eto Luce nemoj sta zamjerit malo se nasalih jer si sama sebi prepisala terapiju provjerenim medikamentima koje mainstream “struka” a priori odbacuje i gura nesto drugo od cika Billy-a.

Lucija
Gost
Lucija
2 mjeseci prije

Detlić

Pacijent ima pravo odbiti terapiju.

Jxlspsp
Gost
Jxlspsp
2 mjeseci prije

Hoćemo li onda moći odbiti i cjepivo?

Stara kuka
Gost
Stara kuka
2 mjeseci prije

Hajde konačno da se i kod nas nešto pokrene. Jedino bi bilo dobro kad bismo malo više znali i toj Građanskoj inicijativi za ljudska prava i slobodu. Iskreno, naziv mi jako asocira na čitavu gomilu “građanskih udruga” lijeve orjentacije koje trenutno djeluju u Hrvatskoj, a pune su “građanskih sloboda” i “ljudskih prava”. Iskreno ne bih volio prosvjedovati rame uz rame s ekipom iz Radničke fronte, “Iskoraka” i “Kontre” “Ženske mreže” ili “Kuče ljudskih prava”. A da u tom glazbenom programu nastupi Mile Kekin, Let3 ili Le Zbor. Nadam se da ova inicijariva nema veze s navednim i njima sličnim sorosevskim gangovima.

Rusofil
Gost
Rusofil
2 mjeseci prije

Možda je samo ventil? Navedeš ljude da misle kako su nešto pokrenuli i napravili a na kraju sve isto.

Stara kuka
Gost
Stara kuka
2 mjeseci prije

Rusofil
To je moguće i već se događalo. Ali ipak iskreno se nadam da ovaj puta nije tako. Jer ovako nešto je neophodno. Mora se kabalistima konačno pokazati da nas ima i da nećemo više prihvaćati njihov teror bez pogovora.

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
2 mjeseci prije

Stara kuko ja tu ne bih “dijelio”. Svatko je dobro dosao ako je za istu stvar. Tlaka jednako pogadja sve bez obzira koji ideoloski predznak prihvaca ili predstavlja. Inace stvarno bih volio vidjet jedinstvo naroda barem za neku sitnicu jer kad se slozimo mozemo sve.

Stara kuka
Gost
Stara kuka
2 mjeseci prije

Pero
Sva ova soroščad koju sam naveo i još mnogi njima slični su vjerni i vrlo revni sluge istog gazde koji nam je naturio i korona režim i “novo normalno”. I oni i stožeraši, kovidioti i ovcoidi s maskama su dio istog “paketa usluga” sa potpisom Frankfurtske škole i globohomo mafije iz Davosa.

Da ilustriram primjerom. Vidiš, kad ljudi u Hrvatskoj govore o pokojnom predsjedniku Tuđmanu priznaju mu velike zasluge u stvaranju države, obrani i oslobađanju i sl. Ali navode i njegove velike greške, a kao najveću navode lopovsku pretvorbu i privatizaciju koja je započela za njegove vladavine. Ali to nije točno. Osim što je na nju bio natjeran od naših “prijatelja i saveznika”, to nije njegova najveća greška. Najveća je njegova vjera u pomirbu “ustaša” i “partizana”. On je zaista vjerovao da Hrvati mogu staviti svoje ideološke i druge nesuglasice iz prošlosti na stranu i početi zajednički raditi na boljitku zemlje.

Ali vidiš Pero, ne postoji “jedinstvo naroda”. Zbog takve Tuđmanove politike pomirbe mi nismo proveli lustraciju i sve nekadašnei privilegirane komunjarsko-udbaške strukture su ostale netaknute, kao i njihvoi članovi. I čim se ukazala prilika skinuli su maske, promijenili kaput, od komunista postali “liberalni demokrati” ili “građanski aktivisti”, ponudili se stranim gospodarima i počeli za Judine škude rastakati i podrivati Hrvatsku. A sada to rade njihova biološka ili ideološka djeca poput Plenkovića, Milanovića i tisuća drugih manje eksponiranih.

Nema tu Pero jedinstva ni pomirbe. S takvima je jedino rješenja borba i rat do istrebljenja. A ti isti sjede i u navedenim “građanskim” udrugama za “građanske slobode” a koje ti smatraš da ne treba odbaciti. A ja ti kažem, ako su takvi mutikaše organizatori ovog skupa, ili mu se samo priključe (u ime “jedinstva”) to će biti samo i jedino iz razloga jer su im gazde naredile da sabotiraju i kompromitiraju taj skup i cijelu tu ideju otpora korona teroru koji nad nama svima provode vladajuči. A to će i napraviti ako im se dopusti.

Zato se od srca nadam da ova Građanska inicijativa za ljudska prava i slobodu stvarno nema nikakve veze s navedenima i njima sličnim propalicama i prodanim dušama i da organizatori i sudionici neće dozvoliti tim jebivjetrima da na bilo koji način upropaste skup koji bi mogao postati početak organiziranog otpora u Hrvatskoj protiv korona diktature.

Slonica
Gost
Slonica
2 mjeseci prije

Dajte kuka ..pa tko ce onda doći?Uz sve koje ste pobrojili šaka ostaje.
Ako i dođu bit ce ko na dočeku vatrenih,par stotina je navijača ,a ostali-baš slucajno čekaju tramvaj

CAN.
Gost
CAN.
2 mjeseci prije

https://m.youtube.com/watch?v=lhuQyNuiKhY
Možda i nastupi,Dr..kaos….
1984?

Melita
Gost
Melita
2 mjeseci prije

Imala sam namjeru posjetiti festival i to sam objavila u fb grupi. Ubrzo nakon objave dobila sam poruku sa linkom (ispod) i sada se nećkam u vezi festivala slobode.
#loveandonlylove

http://www.nytimes.com/interactive/2020/04/10/upshot/coronavirus-deaths-new-york-city.html

Melita
Gost
Melita
2 mjeseci prije

Melita, slučajno (nadam se ne i namjerno) imamo isti pseudonim. Hoćete li biti ljubazni da ga promjenite, kako ne bi dolazilo do zabune?

Mario
Gost
Mario
2 mjeseci prije

tko je koordinator za Zagreb? Gdje prosvjed započinje?

Antivalidator
Gost
Antivalidator
2 mjeseci prije

Sve te glupe maske propuštaju suzavac, a to znači, da prepuštaju i svaki virus. A narod naivan i prestrašen zbog namjerno histerične propagande……..

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
2 mjeseci prije

Pokusajte zamislit nekakve ovce koje sisaju 10tak puta godisnje. Onda im se postepeno godinama uvodi do 365 sisanja godisnje! Onda ovcama postane jako hladno, neugodno, otvore im se rane i sl. pa se pobune, a pastir ili ti coban velikodusno spusti 362 ili 359 sisanja. Ovce u delirijumu od srece jer su napokon nesto izborile, a pastir ili coban toboze ljuti i nesretni ali zato hrle gazdi ovaca po povisicu jel su uspjeli povecati proizvodnju vune! Slicno rade vec godinama kad kazu dici cemo porez za 8%,onda ljudi izadu na ulice pa ovi kazu ajd dobro samo cemo 4% iako bi izpocetka bili sretni i s 2%.
Nebi sad da vam dalje unistavam nadu i optimizam samo zelim reci da se nemoze mjenjati sistem iznutra vec samo na izgled dobiti koju bitku, rat nikada! Barem ne na ovaj nacin!

mars
Gost
mars
2 mjeseci prije

@ Emiliano Zapata – moze se sistem promijeniti i na ovaj nacin pod uslovom da te desetine hiljada, stotine hiljada ili miloni koji protestuju, u rukama imaju kalasnjikove a iza ledja silu (obicno vanjsku) jednake snage ili jacu od tog sistema, koja ce svojim finansijskim, politickim i vojnim resursima stati iza njih, organizovati ih, ustrojiti, podupirati i voditi cvrstom rukom. Ovako samo protestujuci bez ovog navedenog elementa……..u pravu si, zaista nema sanse da se promjeni sistem ukoliko sam sistem iz samo njemu poznatih razloga nije odlucio da se mjenja, pa onda dopusti obicnim ljudima da ga kao, eto, oni mirno promjene.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
2 mjeseci prije

Mars, kao sto rekoh ne moze se dobiti na ovaj nacin (prosvijedom) hahaha 😉

bauštelac
Gost
bauštelac
2 mjeseci prije

čobane kakva ti je to usporedba ??????

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
2 mjeseci prije

Baustelac, nije teska za shvatit.
Pokusaj jos jednom procitat!?

1984 1939=2020 ?
Gost
1984 1939=2020 ?
2 mjeseci prije

Čitat,ne preopterećuj ga!

bauštelac
Gost
bauštelac
2 mjeseci prije

svatio sam ja šta si mislio reći samo nismo svi ovce nadam se ni ti ljepše zvuči fosne

Daen
Gost
Daen
2 mjeseci prije

@ Emiliano Zapata upravo tako. Nikakva revolucija unutar sustava neće ama baš ništa promijeniti, samo privremeno. To ovim crnima i odgovara, igra sjena i ogledala, iluzije. Ali, podrška svakoj pobuni jer nam kupuje nešto vremena za onu pravu promjenu, pravu revoluciju koja će sasvim sigurno doći. Očito još nije vrijeme za to, jer ljudi i dalje ne razumiju što stoji iza svega. Odsjekli su se od svojeg arhetipa i podržavaju slijepo zlo. To je jasno i vidljivo i prema uronjenosti u sve himere ovoga svijeta, od mamona financija, nejednakosti, gordosti, sebičnosti, izgradnji svojih jazbina, konzumerizma itd. Jedino što može iščupati iz ovoga blata jest kolektivno okretanje leđa sustavu i svim institucijama i puštanje da propadnu, da se sruše kao kule od karata. Trebamo graditi nove temelje, a ovu laž koja traje već tisućama godina treba pustiti da se uruši i propadne. Dok god je kruha i igara i jazbinskih odjeljivanja te pokušaja unutar sustava nešto promijeniti propadamo dalje i činimo laž i ovu prokletu zamku još sofisticiranijom. Trebamo se maknuti van ove zle hobotnice i temelja ove trule civilizacije. Vrijeme je za gradnju nove civilizacije!

Eto i mene
Gost
Eto i mene
2 mjeseci prije

Zapata,
Imas li neke konkretne prijedloge? Ako se vec ne slazes s nijednim do sad ponudjenim rjesenjem…
Jer svi mi znamo kako bi svijet trebao izgledati, ali kako doci do toga?

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
2 mjeseci prije

Eto i mene, draga moja lijepo sam ti opisao prosli put kad si me isto pitala u naslovu o Korona lazi…Molim te skokni tamo jer nisam siguran da ces se vratit na ovaj tekst! Pusa do tada ! **

Eto i mene
Gost
Eto i mene
2 mjeseci prije

Zapata,
Pa procitala sam i odgovorila. Zanima me imas li bas konkretan prijedlog, tipa napravit treba tocno to i to i onda ce se dogoditi to i to… Jer znamo sto ne treba, znamo sto ne zelimo, znamo i sto zelimo. Ali kako to postici? Pa ni tellingeru bas i ne ide provedba najbolje (ako odustaje radi financija, ispada da je i on krenuo u realizaciju na malo krivi nacin, ali pokusao je)… Ja ne znam kako ce moja ideja ici, ali sam spremna pokusati, pa mozda stvarno ljudi spontano pocnu odbacivati sustav u sve vecem broju, dok se ne urusi (ali cisto sumnjam) a mozda ostanem s obitelji i prijateljima izolirana od sustava,ali zivim neopterecena ovim sustavom. A mozda netko shvati da smo prijetnja pa nas krene rjesavati u sumi, i ta opcija postoji. Ali barem imam konkretnu ideju. To pitam i tebe. Konkretnu ideju. Ako je tvoja bolja, zasto ne pokusati s njom?
Ti si napisao samo kako bi svijet trebao izgledati, ali kako cemo do toga doci?

Nakon sto sam napisala sve ovo gore, skuzim da ideju vjerojatno nemas… Otud pesimizam i frustracija… To sto nesto sad ne vidis, ne znaci da nije ispred tebe. Mozda ne postoji neko univerzalno rjesenje i mozda su sve do sad ponudjene ideje lose, ukljucujuci i moju. Neka bude, nemam namjeru ziviti u strahu, nego samo ziviti.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
2 mjeseci prije

draga moja “eto i tebe”,decenijama proucavam ove teme i velika inspiracija su mi npr. Jacque Fresco
Noam Chomsky(manje) i Larken Rose i da sad ne nabrajam. Razvio sam i neke svoje ideje. Dosta ljudi u mojoj okolini me smatra necim sto mi laska ali zbog odgovornosti to ne zelim biti (kazu mi da sam rodeni voda), e sad da li mi to govore zbog mog javnog zivota ili mi samo laskaju, tesko je reci. No vratimo se na ideje evo mislim konkretno da ljudi vec moju prvu ideju nebi prihvatili, a to je da doslovno prestanu koristit televizore i mobitele.Ono sto ce te zacudit, ostavio bi kina kao mjesta za druzenje, i komentiranje dokumentarnih filmova koje bi pustao od Zaitgeist i sl. pa do Earthlings i sl.ali obavezno o prirodi, znanosti ali i o povijesti, kraljevima, politicarima i svemu losemu i dobrome. Nebi dozvolio da se zaborave Indijanci, te kako su doista poceli ratovi, od svijetskih do npr. Vietnamskog. Stampale bi se knjige o povijesnim istinama i lazima poput one o 9.11.Skole bi toliko drugcije bile organizirane daih nebi vise ni zvali skolama. Djeca bi ucila kako se zdravo hraniti. Inzistirao bi da se prestane koristiti novac koji ionako nista ne vrijedi i koji sluzi samo kao nevidljivi lanac za ropstvo. Ukinio bi policiju i vojsku jer prvi sluze sistemu da nas kazni ako neplacamo poreze i neke toboznje kazne za “nase dobro”,a realno najmanje sprecavaju zlocine, te vrlo rijetko privode na sudove bogate i mocne, samo sirotinju.,za ove druge (vojsku) vjerujem da netreba uopce ni spominjat koliko su nepotrebni, te bi drasticno promjenio medicinu kakvu je danas znamo. Doslovce bi ostavio dentiste i kirurge. Dozvolio sve psihodelike. Ukinio bi zabranjene teme u arheologiji i fizici. Dakle promjenio bi sustav, citav! Naravno osvemu bi se moglo ici do detalja ali nema mjesta tome u komentarima. Vjerujem da su komentari jedino dobri da ovisnike o netu, barem obavijesti da alternativa postoji, a oni prirodno znatizeljni i bogati duhom ce vec spoznati istinu! Ukratko uveo bi postepeno Anarhizam!
“Ne cini drugima ono sto ne zelis da netko cini tvojoj djeci”

Kihot
Gost
Kihot
2 mjeseci prije

@E.Z. Malo ću se ubaciti u razgovor između tebe i Eto i mene. Ovo što si ti napisao je lista želja koju bi teško sproveo sve da si Superman, a nisi. Inače, Fresco je bio PIN koji je vjerovao u Umjetnu Inteligenciju da mu vodi te “samoodržive” gradove. Na kraju ti to opet dođe na isto kao kod A.C.Clarka, Huxleya itd. UI smučka koktel genteskog materijala za neku svrhu, zatim u umjetnoj maternici uzgoji ljudsku životinju. Naravno, ljudotinji je životni vijek skračen, da ne troši previše resursa i CO2, no dano joj je da se igra kojeg god spola hoće, kratak i sladak high tech life. Ugl, Fresco je bio prevara, Chomsky isto. Rosea ne znam dovoljno. Znam da je prije 2000 + godina navodno živio neki lik koji je imao “lude” ideje kao [u] ne čini drugome ono što ne želiš da tebi čine![/u] PINovi ovi su ga razapeli, sljedbenike mu isto ko zečeve pohvatali. Kad su vidjeli da su učenja uhvatila korijena poslali su Mossadovca Šaula iz Tarza da infiltrira među Ješuine sljedbenike te uništi, tj prepravi ta učenja. Kasnije su pobili miljune onih koji nisu vjerovali mossad evanđeljima… Ma inflitracija je do te mjere uspjela da su kao krščanskog “boga” podvalili svoga; pokvarenog, krvoločnog, djecoubilačkog genocidnog YHWH (Ja Sam Koji Jesam). Ugl. ne treba biti pesimističan, ne treba biti egoističan. Sve je lakše kad smrt prihvatiš kao nešto od čega ne možeš pobjeći, tad ni ne pokušavaš. Strah nestaje. Obračuna mora biti. Nažalost ako svi pobjegnemo u šumu i tamo će nas naći. S koronom je predstava koju cionistički namjesnici i ostali izdajnici kojima je planet dan u amanet, ili bolje rečeno, kojeg su si prisvojili, došla do kraja. Normalan čovjek koji odbija njihovu iluziju stavljen je uza zid, jedino što možemo je boriti se. Nasilje stvara naslije. No nekad vatra pročisti. Djecu nam pretvaraju u automatone, baterije i po potrebi ih otimaju i koriste kao igračke za svoje vlastite perverzne užitke. Komfor “običnog” života u korist borbe i otpora moramo ostaviti upravo da bi obranili njih… I vjerojatno nećemo uspjeti…gotovo sigurno nećemo uspjeti, ali moramo bar pokušati.

USER
Gost
USER
2 mjeseci prije

Ne razumijem dvostruka mjerila?
“Nasilje stvara naslije.” s jedne strane, a na drugoj “…krvoločnog, djecoubilačkog genocidnog…”
Što je nasilje i kod tebe opravdano onda kad tebi paše?

Osobno me ovi zadnji “epiteti” vrlo vrijeđaju, no suzdržati ću se od prepirke uz zamolbu da činjenice o toj temi ipak potražiš na izvoru, a ne u “internet lektiri”.
Bez obzira što se radi o zbilja opsežnoj zbirci tekstova trebaš se s njima prvo temeljito upoznati da bi ih imao pravo komentirati.
Ili nemoj komentirati o tome ako to ne znaš učiniti bez da koga duboko povrijediš.

Eto i mene
Gost
Eto i mene
2 mjeseci prije

USER
Ili ja ne shvacam sto ti zelis reci ili ti ne shvacas sto Kihot zeli reci… Isus je bio probudjeni pojedinac i svojim djelima pokazivao da treba zivjeti ljubav, a cudima da je stvarnost podlozna manipulaciji jer zivimo u iluziji. Bog kojeg nam u bibliji serviraju je zao. Druge rijeci nema. To nije ni uvreda ni posljedica citanja internet lektire. Zao je. Ako si ikad procitao stari zavjet, znas da je jednostavno tako.

Kihot,
Ono sto kod tebe ni ja ne kuzim je to da s jedne strane nasilje ocito ne podrzavas, ali “nekad vatra procisti i obracuna mora biti”? Jel to znaci da ako nema izlaza ipak moramo nasiljem rijesiti stvar? Ja se ne bih slozila, mozda previse idealiziram, ali ako pokazes nekome da je nepotreban, onda ga ne trebas jos i udariti (naravno, ako si u vecini, pa zato i radimo na tome da se ljudi osvijeste). Moj bijeg u sumu ti je opisan u komentaru za E. Z., i zapravo u samom pocetku nije zamisljen kao bijeg nego pocetak promjene da bi sustav mogao pasti. A sad ce mozda morati biti bijeg jer ako nisi probudio vecinu, nema ni mog pada sustava, ni tvoje borbe (tko su ti suborci, ako ih se pola oce cipirati i spojiti na server?).
P. S. Svako “ubacivanje” je dobrodoslo,tu i jesmo da bismo sto vise informacija razmijenili i dosli do sto boljih spoznaja…

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
2 mjeseci prije

Kihot, bas me briga sto su bili u privatno vrijeme. Napisao sam da su me nadahnuli svojim idejama a ne da bi ih potpuno u cijelosti prihvatio. Osim toga nemoj zaboraviti da tako radi masinerija. Ako si netko poput Pernara glasan protiv sistema prvo te idu podkupit jer je najeftinije (novac ionako stampaju kako pozele),zatim te pokusaju zaplasit, onda slijedi medijski linc, nakon toga te proglase ludim ili cak djelom elite kako bi svi koji mu vjeruju okrenuli mu leda. Ako ni tada ne uspiju gledaju kako da mu uniste karijeru, diplomu i sl. (ovisi o kome se radi, ne nuzno o samome IP) ako ni tada ne ide, onda mu namjeste zatvor, ludnicu ili pogine ili se pak “sam”ubije…

Eto i mene
Gost
Eto i mene
2 mjeseci prije

Zapata,
Ovo sto ti nabrajas su vise ciljevi nego sredstva (ajmo ih tako nazvati) a ja sam te pitala vise o sredstvima. Znaci, kako postici npr to da ljudi sami odbace mobitele? Ili novac? Edukacija nije dovoljna, to znam sigurno. Sicam se kad sam prvi put pogledala zeitgeist, odusevilo me to sto je konacno na jednom mistu prikazana skoro sva laz koja nas okruzuje. Pomislila sam kako bi bilo super da ga svi vide, pa ce shvatiti kako monetarni sustav funkcionira i onda ce sigurno svi odbaciti novac. Da, bas… Ljudi se drze ovoga sto sad imaju, materijalnog, stjecanja, laznog znanja i religija jer im daje (lazni) osjecaj sigurnosti i ne zele ni pod koju cijenu to napustiti, jer to znaci gubitak kontrole, neizvjesnost,bez obzira sto im se ti trudis objasniti kako stvari stoje. Poneki shvate i slazu se, vecina ne. I zbog toga mislim da treba krenuti drugim putem. Onu tvoju zadnju recenicu ne volim, jer mi je drazi aktivni oblik (cini drugome ono sto zelis da netko ucini tebi, ili kako ti kazes tvojoj djeci). Znaci, umjesto mantranja sto i kako treba, jednostavno pokazi primjerom. Otkad imam djecu vidim da je to najbolji nacin da nekog nesto naucis (a zamisli, struka mi je obrazovanje, ali se na faxu ucenje po modelu spominje u 3 recenice, bez primjera kako to realizirati svakodnevno). Moja djeca ne znaju sto je happy meal (veliki osjecaj osobnog uspjeha kad te dijete pita sto je to nakon sto cuje reklamu) jer ih mi ne vodimo u mcdonalds, niti idemo sami. Dzaba im je trubiti o zdravoj prehrani ako ih tu i tamo “pocastis” necim takvim, jer onda svojim djelom govoris da je i to zdravo za pojesti iako tvoje rijeci govore suprotno (i opet nameces djeci kognitivnu disonancu). A jedini nacin (koji se nama cini ispravan) da mi svojoj djeci pokusamo pokazati kako svijet moze biti bolje mjesto i kako bi trebao funkcionirati jest taj da to dokazemo primjerom tog naseg “sela”. Osnovna ideja svakako nije bila imati u svako doba bug out bag spakiranu u autu i cekati kad ces morati smugnuti u sumu prije nego ti pokucaju na vrata da te cijepe. To je donijela ova situacija i to nam je zadnja opcija, ali ipak postoji kao opcija (to je ono sto vidim da tebe zivcira, ali izginuti radi cjepiva mi ne zvuci ni pametno ni hrabro). Osnovna ideja je bila uzeti veliko imanje, “vrtom bez motike” doci do plodova koje bi za ono sto nam je potrebno a ne mozemo proizvesti mijenjali. Visak podijeliti. Pokusati savladati sto vise tradicionalnih vjestina korisnih za zivot. Dovesti internet ali svakako napraviti i faradayev kavez, jer nam informacije i dalje trebaju a ne mozemo sve nabaviti u pisanom formatu. Mozda ga s vremenom iskljuciti (do prije korone nismo vijesti pratili doma neko vrime i osjecaj je bio super, sve dok nas prijatelji nisu poceli upozoravati da se nesto dogadja, pa sad nazalost pratimo sve). Nikakav internet stvari, pametni tv i toster i slicne nebuloze. Djecu slati u skolu, ali se truditi naci bar donekle alternativne programe (waldorf mi je ok, ali nije svugdje dostupan takav program, niti je trenutno ostvariv svugdje, pa se trudimo se da nam bar dozvole homeschooling, al ne ide). Zivjeti aktivno, s prirodom i u prirodi, a psihodelici ionako rastu u prirodi, kao i svi ljekovi, tako da ih nitko ne triba sluzbeno odobravati i legalizirati,samo se triba educirati. Biti nekakav moderni renesansni covjek i pokazati ljudima da svi imamo kapacitet za postati takvo nesto, jer nas ogranicenost znanja i vjestina dovodi do situacije da smo robovi. Povezivati se s istomisljenicima i tako graditi taj svoj neki sustav, pa ovaj postojeci ako padne – padne, ako ne – zaboli nas,ne mozes nikog vuci za rukav i tjerati ga da drzi ovce i pravi sir i vunu i pusi travu, ako taj netko zeli drzati nekog fensi pasa i praviti umjetne trepavice i nokte i pusiti e cigarete. Mozes educirati i pokazati primjerom, to je sve. Tako da taj tvoj plan je tesko provediv ako nemas korake koji vode do njega, fali ti onaj dio izmedju ovog postojeceg stanja i toga sto zelis postici.
Evo, mozes jedino pokrenuti tu edukaciju o zdravoj prehrani za djecu, od svega sto gore navodis. Trenutno je stanje takvo da nista dalje toga nije izvedivo. Ali ako krenes malim koracima i od nekud pocnes, tko zna, anarhija mozda stvarno i dode ako se svi potrudimo pokazati da funkcionira. A nije prvi put da spominjes da si javna osoba, pa ti to moze pomoci da bolje dopres do ljudi. Na pozitivan nacin, a ne ukazivanjem na njihove greske i zamjeranjem.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
2 mjeseci prije

Eto, tebe, naveo sam tocno onoliko koliko smijem a da mi ne brisu komentar, kao i da ne otkrijem svoj identitet nepotrebno. Potpuno se slazem s tobom da je to jako tesko za izvesti jer bi nam doslovno prvi susjedi bili prva prepreka. Zbog toga i jesam pesimistican po tom pitanju. Kazem po tome pitanju jer mi mnogi kazu pogledaj sto sve imas i jos uvijek si pesimist? Mi bi dali sve za tvoj zivotni stil! Medutim ja tezim pravednijem svijetu i nisam sretan sto imam svog vozaca, cistacicu, covjeka koji mi iznosi smece i kosi travu. Unatoc tome sto si mogu sve to priustit, gledam kako svijet ucinit boljim. Nisam naravno bogat poput Kill Billa ali nisam ni lazan filantrop ili dobrocinitelj. Za sada se tjesim da ljude oko sebe placam daleko vise od ostalih ali ne da bi sebi ocistio savijest nego da bi im olaksao zivot…Imam nevjerojatnu kolicinu slobodnog vremena jer nista ne radim tako da dosta energije trosim na proucavanje istog kako bi jednog dana svima bilo bolje

Eto i mene
Gost
Eto i mene
2 mjeseci prije

Zapata,
Jel ti to ozbiljno imas cistacicu i vozaca?
Ne znam kojim se poslom bavis, ali nitko te ne moze natjerati na to da nekog placas da ti ocisti kucu. Ako je kuca prevelika da je cistis sam, uzmes manju, nitko te ne tjera ni ziviti u vili. Zivotni stil je ono sto si sam izabrao, ne moze ti ga nitko nametnuti da se ne znam cime bavis. A pogotovo ako se to sukobljava s tvojim pogledom na svijet. Tako da mi je ovo u nekakvoj suprotnosti sa svime sto si do sad napisao…
A i ako krenes u nekakvu realizaciju, imas veliku sansu da te odmah odbace skupa sa tvojim rjesenjima jer ces u ocima drugih biti onaj koji do sad nije radio nista dok su mu drugi cistili kucu i vozikali ga okolo a sad bi kao jednakost za sve. Nije mi namjera da te uvrijedim s ovim, ali pogledaj to iz kuta obicnog covjeka kojem bi svoje rjesenje ponudio… I budis sumnju u ljudima nudeci im sustav bez novca dok ti uzivas u novcu (ne znam, mozda se ti iznutra patis, ali izvana bi moglo tako izgledati) i odmah ce postaviti pitanje s kojim interesom ti to radis…
Zamisli da se sad npr neki tamo modni macak sjeti rusiti industriju ljepote jer ona stvara komplexe, a on je prvi iskomplexiran i “popravljen” na sve moguce nacine, i onda ide nuditi rjesenja nekome tko tu i tamo samo nalakira nokte… Mene ne bi uvjerio… Tako i ti sa svojim zivotnim stilom moras pripaziti prije nego budes isao mijenjati tudji…
Ne kazem da sad trebas javno istupiti sa svojim idejama (iako podrzavam npr cetinskog sto se tice korone i trebali bi biti zahvalni za javne osobe koji tako istupaju jer oni “glasnije” mogu reci istinu od nas kojima je krug poznanika itekako manji), ali promjene u nacinu zivota koje bi bile u skladu s uvjerenjima bi ti bile visestruko od koristi, bilo bi i manje unutarnjeg konflikta pa bi ti i dusevni mir bio veci…

Nevidljivi
Gost
Nevidljivi
2 mjeseci prije

Ljudi ne umiru zbog gladi, već zbog neznanja.. a slobodan je samo onaj čovjek koji ne ovisi o nikome.. pitanje je: Tko se usudi biti slobodan?

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
2 mjeseci prije

Kao sto rekoh, neradim bas nista. Kuca hmm, mogao bi je sam pocistit ali sve gostinjske kuce za prijatelje tesko, kao i one u drugim zemljama, a i volim dragocijeno vrijeme trositi na otkrivanje svijeta, siriti obzore i sl. Nisam od onih koji partijaju i drogiraju.Volim vise putovati (cjepljen i s maskom to ne zelim). Molim te razmisli ako bi dao svim tim ljudima otkaze radili bi vise kod nekog drugog za manje novca garantiram! Tako da u tome vidim dobro dijelo. Na koncu Simon Bolivar pa i Batman(malo da se nasalim) nisu losi ljudi iako nisu siromasni po nekim standardima zar ne? Potpuno si u pravu kad kazes da me ljudi nebi pratili, no zapitaj se kako bi na sve djelovalo da u presudnom trenutku ostavim sve i svojim primjerom pokazem da sam za Ubuntu ili sl. projekte? Moja jedina velika slabost su lijepe dijevojke a i to vise ne primjecujem jer su skrivene ispod maski i zivcira me distanca u pojedinim zemljama kao i rukovanje i doticanje sakama ko da sam neki reper. Jos mi lude rukovanje laktovima.
Imao sam prilike upoznati gospodina T. Cetinskog i druziti se nekoliko puta s njim. Mogu reci da je to covijek s ogromnim zivotnim iskustvom za svoje godine u gotovo svim segmentima! Siguran sam da je njega jako tesko prevariti u bilo cemu, tako da me nije iznenadilo kad je prozreo ovu igru oko Plandemije, a da se malo toga boji pa i istupiti hrabro nije uopce neocekivano! Briga njega za novce i karijeru, stalo mu je istinski do slobode a i mislim da ne voli kad ga pokusavaju preveslati, te da mu je to jos veci motiv!

Eto i mene
Gost
Eto i mene
2 mjeseci prije

Zapata,
Sto se tice izbora zivotnog stila, ne razmisljano na isti nacin, pa neka samo ostane na tome, bez neke daljnje rasprave, ako nije problem.
Shvacam sve sto pises, osim jedne stvari. Kad pitas kako bi djelovalo da u kljucnom trenutku polazes da si za ubuntu… Mozda isto kao i u svakom drugom trenutku. Jedan dio ljudi ce te podrzati, drugi nece. Samo ce s javnom osobom sve biti glasnije, kao i kod cetinskog,dok se oko nekog obicnog nece dizati prasina… Ili mozda mislis da je odabir pravog trenutka bitan i da ces time postici bolje rezultate? Ima smisla, samo triba imati i osjecaj za odabir trenutka, a to zna biti tesko… S druge strane, vecina javnih teoreticara zavjere i alternativaca je takva bila vise manje oduvijek i onda je nekako lakse ljudima prihvatiti da je netko jednostavno takav oduvijek. Lakse prihvate nego kad cetinski odjednom ispali da se cjepit nece, a do tad su ga svi dozivljavali kao mainstream covjeka (druga stvar sto on to mozda iznutra nije nikad ni bio).
A ovo za rad i nerad ti kazem cisto radi tebe jer mi se cini da mene zaokupljenost s necim, makar i nekim najdebilnijim kucanskim poslom cini bolje prisutnom u trenutku i ne daje mi da vrtim filmove po glavi. A onda tako jasnije vidim stvari (sve sjedne samo na mjesto) i ne osjecam napade negativne energije. Mozda drugi jasnije vide samo razmisljajuci, bez da ista rade, nismo svi isti. Ali napadi lose energije se svakako dogadjaju cesce kad se samo razmislja.
To vidim i kod drugih, iako ne zele svi priznati. Kad se previse stvari vrti po glavi, dogodi se to da negativne emocije pocnu preuzimati, a to su komentatori ovdje primjetili i kod tebe, iako nitko od nas nije znao nista o tvom privatnom zivotu… Eto pa sad malo razmisljaj o tome 😁

Q T
Gost
Q T
2 mjeseci prije

A ta treba izgledati kako?

Mat
Gost
Mat
2 mjeseci prije

I 90-te su pocela sa……mirnim prosjedima.

emi
Gost
emi
2 mjeseci prije

IDEMO!!VELIKI POZDRAV IZ KRANJA

bacibombugonibandu
Gost
bacibombugonibandu
2 mjeseci prije

Što se bijeli na ledini gradskoj / il je snijeg il su labudovi/ snijeg nije-tek namJESEN STIŽE/labudovi?-muda od labuda!/to se bijele šatre COVIDA CORONE,zloga cara cijele vasione/ puste stoje, živog stvora nema, COVID čeka,malo mu se drijema….

Karma
Gost
Karma
2 mjeseci prije

Djokovicu je miniran turnir. Dosao bugar sa gripom. Doci ce i ovdje neki drugi bugar za sendvic i pipi sok. Ovce ne smiju puno blejati. Samo malo jer pastir bude ljut.

Pijani klaun bez posla
Gost
Pijani klaun bez posla
2 mjeseci prije

Govori moj prija: prije nisi smio protiv Tite nista reci a danas nista protiv korone gripe. Kult je stvoren i pendreci svjetske bagre WHO se spremaju za po ledjima. Demokracija je utopija, pendrek je stvaran.

KISIK
Gost
KISIK
2 mjeseci prije

Distopija je problem današnjice,
a demokracija je samo na papiru.. oduvijek

Eto i mene
Gost
Eto i mene
2 mjeseci prije

Goli otok se malo rasirio na citav svijet…

Tko tu koga...
Gost
Tko tu koga...
2 mjeseci prije

Ajde ljudi da se skupimo u ogromnom broju pa da jednim udarcem izbacimo oligarhiji iz glave bilo kakvu pomisao da ce nas porobiti. SFSN

Trt
Gost
Trt
2 mjeseci prije

SFSN!

Trt
Gost
Trt
2 mjeseci prije

Odlicno.Idemo mirno setati i izraziti svoje nezadovoljstvo. Za pocetak…

Alex
Gost
Alex
2 mjeseci prije

Dođite na FestivalSlobode zakrabuljeni maskamai uz rukovanje laktovima…živjela sloboda😆😂

Bosanac
Gost
Bosanac
2 mjeseci prije

Sretno s protestima

Pero
Gost
Pero
2 mjeseci prije

Naše cionističke sluge če na neki način sabotirati i onemogučiti taj skup.

MambaSamba
Gost
MambaSamba
2 mjeseci prije

Čitajući komentare nekih ljudi koji i uz to što piše da OVO NIJE NIKAKAV POLITIČKI SKUP i dalje provociraju i unose negativnu energiju pljuvajući nešto ovako lijepo. Ma ti nisu ni zaslužili ništa drugo nego da ih se stavi u lockdown do kraja života s nabijene 3 brnjice da nikada više ništa ne izgovore i ne truju prostor oko sebe. Sramite se svog postojanja.

Kio
Gost
Kio
2 mjeseci prije

Bravo. Ljubav jedino moze pobijediti.Logicno samo naprijed!

POVEZANE VIJESTI

Izbornik
131
0
()
x