fbpx

🔴 UŽIVO – Festival slobode – Zagreb 🔴

Festival slobode - Mamu si cijepite

Kao i u drugim zemljama svijeta, i u Hrvatskoj su ljudi nezadovoljni nametanjem mjera kojima im se ograničavaju ljudska prava i slobode, a koje mjere nemaju jasnu medicinsku, pravnu, ekonomsku, socijalnu ili bilo koju drugu podlogu.

 


19h06 – Obratio se Ivan Pokupac : Ljudi, ja vidim ovdje samo jedan virus, a to je virus ljubavii slobode, to je virus zaštite naše djece i moja priča je nešto drugačija. Ja sam došao ljude ovdje uvjeriti da skinu maske sa svojih očiju. Zadnji put kad sam ovdje govorio moje dijete je ležalo na operacijskom stolu. Tu je sa mnom i moja supruga. Svi imamo jedan cilj, da Hrvatska ostane slobodna, ta sloboda je krvlju plaćena. Oni nas mjesecima uvjeravaju da je posao vlasti da zaštiti naše zdravlje, ali njihov posao je da zaštite naša prava

18h51 – Svi uglas pjevaju i čekaju sljedeću osobu koja će uzeti riječ.

18h38 – Riječ je uzeo Srećko Sladoljev s riječima: Ovo je najveći skup 2020. godine, možda čak i veći od izbora…Ovo je festival, ovo nije prosvjed. S druge strane su potpuno drugačije enerije. Tamo su energije materije, a vi koji ste se skupili, vi ste energija duha. Zato ova kola hitne pomoći, koja su se tu parkirala s rotirkama, to je demonstracija sile. To je demonstracija onih koji ne žele našu slobodu. Jučer smo ih s Karolinom Vidivić Krištom posramili (novinare). Vidjeli ste kako su jadni otišli s Markovog trga. Htjeli smo ih suočiti da razmišljaju o svom pozivu.

18h21 – Usred prosvjeda je uletjelo vozilo hitne pomoći s uključenom sirenom i prekinulo Festival. Svi su ostali mirni i dostojanstveni na moguću provokaciju. Sve je nastavljeno.

17h53 – Velimir Ponoš, naš kolega – Pozdravio je policiju koju ne odvaja od naroda. Svi smo mi ljudska bića koja se sastoje od emocija, obitelji i svega onoga što nas čine ljudskim bićima…Cenzurirano smo. Zabranjen nam je kontakt s našim najmilijim…Više ne smijemo ni na sprovode i ako idemo ne smijemo izraziti sućutu…Svima je stavljen loket i to je pravi lockdown. Svakog čovjeka i svakog ljudskog bića. Koje su posljedice? Za nas i za naše najbliže? Čovjek je gurnut u jedno korito beskonačnim ponavljanjem…To žele. Tome služi mediji, osim izuzetaka… Vi vidimo da postoji jedan čitav život izvan korone… Mi ne trebamo slijediti Svjetsku zdravstvenu organizaciju, koja je do grla u korupciji i lažiranjima, što je već potvrđeno kroz povijest…Tretiraju nas kao zamorce nad kojima se vrši laboratorijski pokus, što je strogo zabranjeno ustavom. Mi nismo ničije igračke…Mjere se provode bez sagledavanja posljedica. Po zakonu maska na moje lice ne može. Velimir Ponoš napominje da ne smijemo podleći pokušajima podjele koju uporno stvaraju mediji.

17h36 – Anita Šupe uzela je riječ i poručila: “Okupili smo se zajedno da poručimo svima “DOSTA JE”… Postavlja se pitanje koje sve posljedice ostavljaju ove mjere… Stručnjaci koji vode koronakrizu donose odluke na temelju propagande. Zašto se ne poslušaju različita mišljanja?… Takve rasprave nije bilo. Tisuće liječnika, znanstvenka, novinara ukazuju da se koronakriza vodi pogrešno. Ti stručnjaci nemaju pristup glavnim medijima, čime su i nama uskraćene informacije… To je programiranje na strah… Nećemo odustati od naših temeljnih prava. Najvažnije se izboriti se za zajedništvo, jer u tome leži naša snaga i moć…Programirani smo na podjele…Ovo okupljanje na trgu Preljepe naše, početak je rada naše inicijative. Odlučni smo boriti se s vama. Zahtjevamo znanstveni i ljudi pristup korona krizi, a ne putem straha…

17h36 – Upravo slušamo Hitnu slobodi, Ivana Gundulića, a ne neke ode radosti.

17h31 – Prije početka Festivala, posjećeni su naši dragi i od vlasti napušteni seniori, što je najmoralniji čin učinjen od Festivala slobode. Tko ne voli svoje seniore, ne može voljeti ni svoju djecu.

17h30 – Organizator Festivala slobode je učinio pravi izbor time što je okupio sve ljude koji žele opće dobre i bez obzira na ideološka uvjerenja.

17h20 – Prema prvim snimkama Festival slobode je uspješno krenuo. Čak da je došlo samo deset osoba, bilo bi dovoljno, međutim slika govori više od riječi. Za zada niti jedan mainstream medij ne prenosi uživo Festival slobode.


Kako obični mali ljudi ni u jednom mediju nisu imali prilike reći što misle o korona krizi, o mjerama, o posljedicama, iako sve to ostavlja tragove baš na njihovim životima tako je stvoren Festival slobode koji se održava 5. rujna u Zagrebu, na Trgu bana Jelačića s početkom u 17h.

Festival je zamišljen kao događaj na kojemu će o raznim aspektima korona krize govoriti Anita Šupe i Suzana Peša Vučković u ime inicijative „Prava i slobode“, Ivan Pokupec, aktivist za građanska prava i slobode, i Velimir Ponoš, kolumnist portala Logično. Glazbeni je domaćin Festivala slobode poznati hrvatski glazbenik Toni Cetinski koji će nastupati u ulozi DJ-a, a voditeljica je Festivala, jedna i jedina, Mirna Berend. Organizatori planiraju i goste iznenađenja, a za dolazak na Festival organiziran je prijevoz iz Rijeke, Pule, Rovinja, Umaga, Poreča, Pazina, Splita, Zadra, Šibenika, Makarske, Dubrovnika, Osijeka, Đakova, Vukovara, Vinkovaca, Slavonskog Broda, Našica,Požege, Županje, Varaždina, Čakovca…

Prethodno glavnom događaju od 17h, planiran je obilazak domova za starije i nemoćne osobe turističkim autobusom s glazbenom pratnjom kojom prilikom bi se pozvalo korisnike da otvore svoje prozore i balkone kako bi im se prenijela poruka da nisu zaboravljeni i kako bi ih se razvedrilo glazbom i porukama ohrabrenja.

Organizator je Festivala slobode inicijativa „Prava i slobode“ koja u svome djelovanju namjerava ukazivati na problematiku donošenja mjera,suspenzije ljudskih prava i sloboda, nedostatak konteksta izvan vrlo uskog dijela struke odnosno samo jedne strane te struke, te općenitih društvenih događanja tijekom korona krize. Ciljevi inicijative su primarno edukacija i informiranje zainteresirane javnosti o navedenoj problematici, kao i širenje spoznaje o tome kako u ovim turbulentnim vremenima nitko od nas nije sam, te da smo jedni drugima podrška.

Cilj festivala je založiti se za očuvanje tekovina demokratskog društva u kojemu se ne može tolerirati donošenje odluka na temelju panike i propagande ili prepisivanje umjesto preispitivanja. Festivalom se želi poručiti da svako društvo treba inzistirati na čuvanju ljudskih prava i sloboda, te graditi društvo međusobnog uvažavanja, znanja i solidarnosti. Ujedno se festivalom želi poručiti kako je ljudsko zdravlje fenomen na psihičkoj, fizičkoj, mentalnoj i emocionalnoj, a ne samo na korona razini.

Festival slobode svečanost je svih ljudi i svi su dobrodošli. Organizatori jasno ističu kako je riječ o skupu koji poštuje temeljne ljudske vrijednosti, te su uz ishodovanu dozvole za održavanje Festivala, o miroljubivom konceptu događanja obavijestili javnost, kao i vojne i policijske službenike Republike Hrvatske.

Službene stranice Festivala su www.inicijativa.hr i FB https://www.facebook.com/festival.slobode.hrvatska/

 

🔴 UŽIVO - Festival slobode - Zagreb 🔴 1

4.5 78
Ocijenite članak
Pretplati se
Obavijest
guest
225 Comments
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
Stara kukaPrvo, Na koji točno način Covid-19 ubija
Gost
Stara kukaPrvo, Na koji točno način Covid-19 ubija
1 mjesec prije

Bilo bi dobro da nas gospodin Ponoš malo bolje upozna s tom inicjativom, odnosno s ljudima koji ju sačinjavaju. Neka se nitko ne uvrijedi, ali kad čujem pojam “aktivist za građanska prava i slobode” odmah mi iskoči slika nekakve ljevičarske “nevladine orgnizacije” s kakvima ne želim imati nikakvog posla. Vjerujem da ovdje nije tako, ali bi ipak bio dobro imati nešto više informacija.

Nego, jesu li organizatori predvidjeli koliko će ljudi u to vrijeme na Jelačić placu čekati tramvaj?

Saša
Gost
Saša
1 mjesec prije

Glavno da nije desničarska organizacija.

Kora
Gost
Kora
1 mjesec prije

@Saša

Evo zanimljive informacije u sljedećem članku s portala Narod.hr o sličnim zbivanjima (“Dan slobode”) u Australiji i posljedicama po sudionike/organizatore:

“(VIDEO) U Australiji policija uhitila trudnu ženu pred djecom nakon što je organizirala prosvjed protiv mjera glede koronavirusa.”

Mikojan
Gost
Mikojan
1 mjesec prije

Volio bi pročitati definiciju desničara kako ih vidi “stara kuka”.
Odnosno pitanje, Stara kuka, tko su za tebe desničari a nisu ljevičari?

bumbar
Gost
bumbar
1 mjesec prije

Kad čovjek nije slobodan, nema nikakve ideologije osim želje za slobodom.
Desno i lijevo je danas samo kost koju baca globalistička hunta kako bi nas lakše pretvorila u svoje robove.

Djurka
Gost
Djurka
1 mjesec prije

Nepostoje ljevi ili desni to je samo fraza kako bi se manipulisalo sa ljudima. Samo jedno postoji a toJe PRAVO na SLoBODU koje je izgubljeno u cijelom svjetu . Drzave se pretvaraju u privatno vlasnistvo. Elitin cilj je da vlada sa SVIM i SVACIM a da se nista nevodi na njihovom imenu.,a ljudi koji donose zakone i zele da porobe covjecanstvo su tajnoviti i nevidljivi kao i ovaj lazni virus.

Mirko
Gost
Mirko
1 mjesec prije

Glavno da nije ljevičarska antifa soroševci

Slonica
Gost
Slonica
1 mjesec prije

Udruga za građansku hrabrost
Hrvatska udruga influencera
I na kraju,ne manje vrijedno
Feministice nikako ne zaboraviti
Uspjeh zajamčen.
Iskreno,ne dajem puno nade u prosvijed
Trla baba lan ,da joj prođe dan
Naći ce se mehanizmi da se umanji broj
Ili da se skup omalovaži i pretvori u neodgovorne i sebične građane.

Stara kuka
Gost
Stara kuka
1 mjesec prije

Stvarno ne znam da li si samo ironična ili je to istina. Uostalom da znam ne bih ni pitao, ali čitava ova ikonografija, program i terminologija meni vuče na udruge tog tipa.

Sam termin “Festival”, ljudi poslagani u obliku srčeka, koncerti, Tony Cetinski, obilazak staračkih domova turističkim autobusom (tko li se tog blesavog signaliziranja vrlina sjetio), izlizane fraze o ljudskim pravima i slobodama, toleranciji i uvažavanju, bla, bla… Fale još samo plišani medeki i puštanje šarenih balona. Meni to baš ne ulijeva povjerenje da budem iskren.

Gledaj samo ovu gomilu ispraznih fraza:

“Cilj festivala je založiti se za očuvanje tekovina demokratskog društva u kojemu se ne može tolerirati donošenje odluka na temelju panike i propagande ili prepisivanje umjesto preispitivanja. Festivalom se želi poručiti da svako društvo treba inzistirati na čuvanju ljudskih prava i sloboda, te graditi društvo međusobnog uvažavanja, znanja i solidarnosti“.

Ovo je gore od onog u Berlinu gdje su “prosvjednici” u kratkim hlačama i smijšnim ruksacima uglavnom samo stajali okolo dok je policija ulazila i brala ih k’o zrele kruške i odvodila bez da itko gune. I oni su masovno već dva puta mirno prosvjedovali i što se dogodilo? Ništa. Nitko od vladajućih se nije ni počešao iza uha zbog toga.

Nama treba prosvjed koji će postaviti jasne i konkretne zahtjeve, gdje će ljudi glasno i jasno reći “Dosta nam je sranja i te vaše tiranije! Prestanite s tim odmah!”. A ne nekakv hipsterski ulični performans u kojem malo pjevamo, malo obilazimo starčiće, malo se igramo demokracije i aktivizma a ustvari samo ubijamo vrijeme jer je subota popodne i nama je dosadno.

I naravno, a zato sam i tražio više informacije, Zanima me tko su ti ljudi i kakva je to organizacija, jer ne želim s nekim “progresivnim” grupama ljudi imati posla. Ja nisam hipertolerantni Berlinčanin pa da uz mene hoda i “prosvjeduje” transvestit sa “duginom zastavom”, anoreksična feministica ljubičaste kose ili kržljavi “anarhist” u majici s Che Guevarom.. Nije to moj đir..

Kora
Gost
Kora
1 mjesec prije

@Stara kuka

Slažem se s Vama u jednom: opreza nikad dosta. Stoga smatram da su pitanja koja postavljate sasvim razumljiva i opravdana, pogotovo ako uzmemo u obzir brojnost dosadašnjih raznoraznih inicijativa i političkih stranki koje su vrlo ambiciozno štošta najavljivale i promovirale, a “trajale su tek jedno ljeto”. Ljudima je dosta i onih koji ne samo obećaju, a ne naprave jer ih svjesno obmanjuju… nego i onih koji obećaju, a ne naprave jer nemaju (intelektualnu i društvenopolitičku) snagu za pokrenuti i iznijeti bilo kakvu važniju promjenu. Zato su ljudi ustvari postali ravnodušni i nezainteresirani spram ovakvih događaja.

*”Nama treba prosvjed koji će postaviti jasne i konkretne zahtjeve, gdje će ljudi glasno i jasno reći “Dosta nam je sranja i te vaše tiranije! Prestanite s tim odmah!”.”

A propos ove Vaše tvrdnje, na osnovu čega mislite da će se vladajući “počešati iza uha” ako Vi njima glasno i jasno (pretpostavljam na Markovom trgu) viknete “Dosta, prestanite!”, za razliku od ovih koji im mirnim prosvjedima poručuju isto?

Stara kuka
Gost
Stara kuka
1 mjesec prije

“A propos ove Vaše tvrdnje, na osnovu čega mislite…”

Odgovorit ću na osnovu čega. Ako vam na pustoj ulici priđe čovjek obučen kao klaun, počne se glupirati i zatraži da mu date 200 kuna, a drugi zatraži to isto dok se lupka po dlanu bejzbol palicom, kojeg ćete shvatiti ozbiljnije? Koji od njih ima veće šanse dobiti vaših 200 kuna?

Kora
Gost
Kora
1 mjesec prije

@Stara kuka

Nisam pobornik zastrašivanja i nasilja tako da mi takav način “prošnje” nije ni impresivan ni prihvatljiv. Smatram da se ljudi na drugačiji način trebaju (iz)boriti za svoje potrebe i vrijednosti, kako u obitelji i struci, tako i u široj društvenoj zajednici. To nije lako i jednostavno, ali nije ni nemoguće.

Stara kuka
Gost
Stara kuka
1 mjesec prije

Koji konkretno drugačiji način preporučujete za ovaj slučaj? Educirajte me.

Slonica
Gost
Slonica
1 mjesec prije

Kuka….čak ikonografija nesto između give peace a chance i djece cvijeća me ne čudi jer se organizatori imenom i prezimenom izlažu žrvnju analiza ,i lako ih se može svrstati u neke širitelje itd..ova neutralna slika je dobar izbor.Jer u ovom slučaju cilj ne opravdava sredstvo.I nećeš biti s progresivnim ,oni ce biti s druge strane.
Sto se tiče poruka jesu malo dvosmjerne,jer zapravo nitko nema pravi argument protiv maske a da odgovor nije isti.Budimo odgovorni.

Zapravo kakvi smo mi ljudi ko magarci/kenjci/tovari…na sve naviknemo.
Iskreno ,sad mi se moja maska cini nebitna u odnosu na jadnu djecu .
Odužih…lp
I portal osiromašio..dugo nema Umpah,neznanje

Stara kuka
Gost
Stara kuka
1 mjesec prije

Zamislite da se nas dvoje vozimo u autu. Ja vozim, naiđemo na križanje i nijedno od nas ne zna zasigurno kuda treba ići. Ja skrenem u jednom smjeru, ali vama se čini da to nije pravi put. niste sigurni, ali imate razloga tako misliti. Hoćete li me upozoriti i predložiti da se ipak nekog pitamo tj. malo se bolje informiramo prije nego što krenemo tim putem ili ćete me samo pustiti da idem putem koji smatrate pogrešnim pa da se dodatno udaljimo od cilja?

E tako vidite, ja nisam siguran da su srčeka, festivalčići i vozikanje turističkim autobusom po gerijatrijskim domovima pravi put. I pokušavam na to upozoriti. Da sve skupa ne skrene na krivu cestu i samo se previše udaljimo od cilja. Jer vremena baš i nema za gubljenje. “Gazde” ga ne gube. Ovo nije festival. Nije nekakav radostan povod i razlog za slavlje i koncerte. Ovo bi trebao biti prosvjed. Nije Ljeto ljubavi pa da iskazujemo toleranciju i uvažavanje, nego teror koji nam uništava živote.i trebamo pokazati svoju ljutnju zbog toga i odlučnost da tome stanemo na kraj.

Vladajući ovdje ne trebaju vidjeti nasmijana, radosna i rasplesana nego bijesna i odlučna lica. Tako barem ja mislim.

Slonica
Gost
Slonica
1 mjesec prije

Kuka….da je baba muško ,zvala bi se Duško..
Tko je odlučio on ide ,pod svim uvjetima…
Evo vi još stignete nabaciti bijesan i odlučan look i neku prepoznatljivu majicu(ili karanfil u žep)
i svima nam lijepo mahnete.

Stara kuka
Gost
Stara kuka
1 mjesec prije

Ja ne “nabacujem bijesan look”. Kad sam bijesan netko najebe. Nekad i ja sam, ali tako je to. A vi svi skupa ovdje možete nabacivati “lookove” kakve hoćete, možete se poslagati u srčeko, držati za rukice. zapjevati Kumbaya i širiti toleranciju i uvažavanje. Siguran sam da ćete s tim daleko dogurati. Već zamišljam kako se Capaku, Markotićki i Božinoviću, a bogami iPlenkoviću gaće tresu dok panično potpisuju hitan ukaz o ukidanju svih mjera i vraćanju u potpunu normalu počevši u subotu u ponoć.

A vama svima ću sad zaista lijepo mahnuti a vidimo se kad prestanu festivali, a počnu prosvjedi.

Slonica
Gost
Slonica
1 mjesec prije

Baš šteta kuka…
Ostat cemo zakinuti za vaše vrijedne analize.
Evo mahnut cu i ja vama uz poziv da se i Vi pridružite kad se primimo za rukice složimo u srčeko…možda dođe i Šime Strikoman pa okine jednu milenijsku.

Kora
Gost
Kora
1 mjesec prije

@Stara kuka

I policajac na ovom videu ima bijesan i odlučan izraz lica. Još nije zapucao na osobu koja šeta gradom bez maske na licu, ali čini se da nećemo morati dugo čekati da vidimo i takav scenarij:

https://youtu.be/eBT9fuTJDRE

Tako, proizlazi da Vi možete “žestoko lajati na mjesec”, ali na kraju “balade” dolazimo opet do neizbježnog zaključka – “tko jači, taj kači”.

meštar
Gost
meštar
1 mjesec prije

Stara kuko,

Sektašenje je najstrožije osuđeno još 1937.

Mrćikola
Gost
Mrćikola
1 mjesec prije

Stara kuko, nije ti ovo ni malo ludo jer tko se opeće i na hladno puše.
Nagledali smo se antisistemskih prosvjeda na koje bi se bezbrižno ušetavali Plenki, Njonjo i razni ministri, tako da…oprez nijena odmet.

CAN
Gost
CAN
1 mjesec prije

Alo maskoljupci,&analni Alpinismus
Ima jedna dobra negativna vijest…
Citiram…
Inače – čini se kako je jedan od primera u testu IDENTIČAN s dijelom ljudskog genoma i to u 8. kromosomu ali tu informaciju želim apsolutno verificirati ukoliko odlučim i o tome napisati koju riječ – a za što je naravno, potrebno vrijeme. Ukoliko je to točno – goreopjevani RT-PCR test će tek potvrditi da ste čovjek, jer cilja detektirati dio genetske sekvence koju ima sve i jedan čovjek na ovoj planeti.

Stara kuka
Gost
Stara kuka
1 mjesec prije

Tako je. Radi se o sekvenci genetskog materijala dužine 18 baza koja se traži PCR testom. Sekvenca o kojoj je riječ je slijedeća: “CTCCCTTTGTTGTGTTGT” i zaista se nalazi u ljudskom genomu na 8. kromosomu.

Inače i sam PCR test ne traži niti nalazi virus nego samo genetski materijal. Materijal koji može poticati od živih, aktivnih virusa, ali i ostataka davno prošle i preboljele infekcije pa čak i iz našeg genoma. U pitanju je samo broj iteracija. A ako se u testu napravi dovoljan broj iteracija, svaki testirani uzorak će se pokazati pozitivnim.

https://www.who.int/docs/default-source/coronaviruse/real-time-rt-pcr-assays-for-the-detection-of-sars-cov-2-institut-pasteur-paris.pdf?sfvrsn=3662fcb6_2

http://republicbroadcasting.org/news/bombshell-who-coronavirus-pcr-test-primer-sequence-is-found-in-all-human-dna/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/nuccore/NC_000008.11?report=fasta&to=145138636

https://www.youtube.com/watch?v=Bv8i5YPWDEw&feature=emb_logo

Mikojan
Gost
Mikojan
1 mjesec prije

ma jok, evo stiže MPT sa svojom mašingeverom i sve će pomlatiti i urlikati neke poviesne urlike.
bljuv

Stara kuka
Gost
Stara kuka
1 mjesec prije

Ako ti se bljuje makni ogledalo ispred sebe.

nonwo
Gost
nonwo
1 mjesec prije

“Cilj festivala – NE može se tolerirati donošenje odluka NA TEMELJU PANIKE i PROPAGANDE ili PREPISIVANJA umjesto preispitivanja.”
Isprazna fraza? Nije baš.Ima što ne želimo i što želimo…čisto pristojno formulirano…
“Dosta nam je sranja i te vaše tiranije! Prestanite s tim odmah!”
Ovo bi ziher prošlo…Realno,…Svi “normalni” bi im to rado rekli na taj način jer je svima pun ku(fer)..Ali ,u svakom konfliktu do rješenja (ako isključimo toljage)se dolazi (jedino) dijalogom…
Naravno da to who papagaji & co neće poslušati(a ni ne smiju taman i da hoće),ali…to je odmjeravanje snaga…
Kao u prirodi kad se “zvijeri napuhavaju” prije nego se dokače…
Onaj tko ne izađe na megdan,neće produžiti vrstu..

Greta Thunberg
Gost
Greta Thunberg
1 mjesec prije

Mnogo filozofiras, a to ti je isprika da ne mrdnes guzicom. Trazis dlaku u jajetu. Stoj kuci i tipkaj, odradit cemo mi to i bez tebe. Nisi ni prvi ni zadnji koji jak na tipkovnici, a ne usuđuje se osovit na stražnje noge. Samo mi se cini da ti je cilj obeshrabrit i druge. Ponudi im 200 kn da ne dođu, kao sto rade na onoj grupi na fejsu, ako vidis da tvoje nagovaranje ne pali. Eto, organiziraj ti bolji prosvjed kad si tako pametan i sposoban. Ne znam sto imas protiv zatočenih staraca, ocigledno ti empatija nije jaca strana. Ajd, vozdra!

Stara kuka
Gost
Stara kuka
1 mjesec prije

Baš zbog takvih kao ti sam sumnjičav. A što ćete “vi” to “odraditi” to ćemo tek vidjeti. ali ne sumnjam da ćete poslije toga biti jako zadovoljni sami sobom, a vaši profili prepuni slikica i lajkova.

bumbar
Gost
bumbar
1 mjesec prije

Upravo je ta činjenica što u protestima sudjeluju i lijevi i desni, i konzervativci, i anarhisti, i “transvestit sa duginom zastavom, anoreksična feministica ljubičaste kose ili kržljavi anarhist u majici s Che Guevarom..” dokaz da ova korona tiranija pogađa SVE ljude. Kad te vlast porobljava, nema idoloških rasprava. Misliš da su se robovi dijelili po političkim strankama?

Annabella
Gost
Annabella
1 mjesec prije

Nije problem u tome tko sudjeluje, super da su s raznih strana, nego u metodama kojima se to traži. Koga briga što netko tamo priča, pjeva i vozi autobuse oko staračkih domova. Plenki i društvo vjerojatno umiru od smijeha, ako su uopće primjetili da se nešto događa.
Ako se krene nasilno, za vlast još bolje. Mogu vratiti deset puta više i ušutkati ekipu na brzinu (osim ako sami nisu organizatori – na primjer Majdan).
Ono što boli svakoga je kad dobije po džepu i onda se zamisli. To se radi građanskim neposluhom (vidi pod Ghandi). Eh kako to sad napraviti i organizirati u ovoj situaciji – to je druga stvar, ne znam odgovor, ali mi se čini da ovo drugo sigurno neće dati rezultate.

Kio
Gost
Kio
1 mjesec prije

I to su ljudi

Mikojan
Gost
Mikojan
1 mjesec prije

pa po dobrom starom načinu, poistovjetiti će prosvjednike sa ravnozemljašima, pa onima koji misle da ljudi gušteri vladaju svijetom i svi će odmahnuti rukom i reči, ah opet neki budalaši i njihove teorije zavjere. Klasika.

Slonica
Gost
Slonica
1 mjesec prije

Mikojan u sridu.

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
1 mjesec prije

Zašto tebi ili bilo kome drugome itko uopće treba servirati informacije o bilo kome ili čemu. Ako nisi u stanju sam istražiti i na osnovu pronađenih podataka procjeniti o čemu se tu radi onda to samo govori o stanju tvojeg uma koji procesuira tvoju percepciju.
Svatko tko pušta bilo koje informacije ima svoj kut i perspektivu gledanja na stvar, a ni interesi nisu isključeni.
Bez uvrede, meni se čini kako ti funkcioniraš po onoj pjesmici “Laži, laži, laži me, ti me lažeš najbolje”.

Stara kuka
Gost
Stara kuka
1 mjesec prije

Postavio sam pitanje i tražio informaciju o nečem što me zanima. A nisam tražio i ne zanima me preseravanje besposlenog internetskog pametnjakovića.

nonwo
Gost
nonwo
1 mjesec prije

Stara kukaPrvo, Na koji točno način Covid-19 ubija

sigurno skup nisu organizirale “nevladine organizacije” jer se za njih zna na čijoj su strani.Oni mogu biti isključivo procovid “aktivisti” jer su po defaultu plaćenici.
Svaka čast svim ljudima dobre volje koji su uložili trud u realizaciju događaja-to nije ni lako ni jednostavno…
Kome u grudima još” kuca srce” i rade vijuge…biti će tamo ako ikako može..
Može se dogoditi ,kako je krenulo,da to bude posljednje(mirno) okupljanje slobodnomislećih ljudi…A tu mora biti dobre energije..
Treba se tom zdravom ljudskom energijom napuniti jer polako već svi funkcioniraju ko zombiji..Vidimo se.

Stara kuka
Gost
Stara kuka
1 mjesec prije

“sigurno skup nisu organizirale “nevladine organizacije” jer se za njih zna na čijoj su strani.Oni mogu biti isključivo procovid “aktivisti” jer su po defaultu plaćenici.”

Ništa tu nije sigurno. I na berlinskom skupu je bilo svega i svačega. Nisu svi “progresivci” plaćenici. Ima tu dosta u osnovi dobronamjernih, ali naivnih ljudi koji jednostavno ne shvaćaju relacije i odnose u svijetu, a koji inehotično mogu napraviti štetu.

“Svaka čast svim ljudima dobre volje koji su uložili trud u realizaciju događaja-to nije ni lako ni jednostavno… “

Slažem se potpuno. Svaka im čast. Jedino što je dobra volja neophodna, ali ne i dovoljna.

I što to znači “zdrava ljudska energija”? I kako ona može pomoći zaustaviti ovaj teror i zlostavljanje ljudi?

Gledaj, ja bih volio da se varam i da ovaj skup potpuno uspije i da vladajući sve lijepo saslušaju, razmisle i postupe razumno i moralno. Ali kolike su šanse za to?

Crna Covidovca
Gost
Crna Covidovca
1 mjesec prije

I ja nazalost mislim da se skupom nece nista postići. Zasto? Briga njih sto vi stojite mirno. Dok masa ne locira odgovorne i ne krene i na njihove vlastite domove nece se nis promjenit. Oni su dobili svi da ne posustaju ni pod koju cijelu. Nikakvi mirni prosvjedi nece tu moci iako je svaki hvalevrijedna ideja i trud. Bitno je slati takve poruke ali ovo nije nesto gdje imamo vremena. Vremena imamo jos od 4 do 8 mjeseci. Ukoliko u tom periodu ne prekinemo farsu i kaznio odgovorne sutra cemo svi zivjeti u digitalnim zatvorima. Korona je samo instrument za uvođenje digitalne diktature. Nazalost mirnim putem ovaj puta se nista nece rjesiti.

Potrebno je
1.napraviti popis svih koji su ucestovali u ovom, politicari mediji, doktori, poznati, sportasi, znanstvenici.
2. Pronaći kucne adrese i broj telefona svakih, vjerujem da je moguce.
3.vrsiti koordirane napade zastrasivanja, kako se ne bi osjeca li sigurni ni dok pisanju.

Stara kuka
Gost
Stara kuka
1 mjesec prije

Konačno nešto pametno.

Kora
Gost
Kora
1 mjesec prije

@Crna covidovica

“Potrebno je
1.napraviti popis svih koji su ucestovali u ovom, politicari mediji, doktori, poznati, sportasi, znanstvenici.
2. Pronaći kucne adrese i broj telefona svakih, vjerujem da je moguce.
3.vrsiti koordirane napade zastrasivanja, kako se ne bi osjeca li sigurni ni dok pisanju.”

Oprostite, ali na osnovu Vaših prijedloga ja uopće ne vidim razliku između Vas i ovih kojima se navodno želite suprotstavljati.

Mikojan
Gost
Mikojan
1 mjesec prije

Kora a kako bi ti prekinula ovo ludilo?
cijepljenjem?
Pazi, kod nas to može jedino Hrvatski Sabor ali pogledaj šta rade najvažnijem zakonodavnom tijelu u Hrvatskoj, oni im nameću pravila ponašanja, ALOOOOO, Saboru RH netko dirigira kako će se ponašati.
Kaže ovako: “Hrvatski sabor je predstavničko tijelo građana i nositelj zakonodavne vlasti u Republici Hrvatskoj.”
Nikakve demonstracije, prisiliti narodne predstavnike da u Sabor pozovu taj “stožer civilne zaštite” i da im postave prava pitanja.
Od nalogodavaca do nadnica, tko, gdje, zašto.
Danas je Sabor bio običan cirkus i sramota svih građana RH.
Jandroković je tamo da vodi sjednice a ne da nameće neka pravila koja veze sa mozgom nemaju i nikada u Saboru nisu postojala.
Ako zastupnici to ne mogu riješiti nikakvi mirni prosvjedi neće promjeniti ništa.
Ni Hrvatska nije stvorena mirnim prosvjedima i pjesmom, neki bi to morali znati i zapamtiti.

Kora
Gost
Kora
1 mjesec prije

@Mikojan

Prije svega, nikada nisam govorila da je cijepljenje riješenje ove društvenopolitičke situacije pa ljubazno molim da mi se ne pripisuju takve izjave.

Nadalje, Hrvatski sabor je odavno “privatiziran”, odnosno već dugo ne zastupa interese hrvatskih građana nego (po hrvatske građane uglavnom štetne) partikularne interese raznoraznih lobija, organizacija i utjecajnih pojedinaca. Stoga rad ovoga tijela – baš kao i hrvatskog pravosuđa – moramo promatrati iz te (realne) perspektive.

Vezano uz “Gordana”, ne znam što “Zoki i Andrej” misle, ali meni je definitivno “prisjeo” kada je u Hrvatskom saboru citirao Talmud, očito ne shvaćajući da to još uvijek nije isto što i Knesset ma koliko cionisti svojatali Hrvatsku.

I na kraju, žalosti spoznaja da su mnogi prošli torturu i dali život u borbi za suverenu i prosperitetnu državu s tradicionalnim vrijednostima ali da je Hrvatska, unatoč svim brojnim žrtvama, “okončala” kao disfunkcionalna
administrativna jedinica EU-a, koja je usto dospjela i pod čvrstu “cionističku šapu”.

Kako okončati to ludilo? Ratom i neredima sigurno ne.

istina boli
Gost
istina boli
1 mjesec prije

puno filozofiranja, kao i uvijek, za nista. Odgovor nije ponuđen, samo su opisana neka cinjenicna stanja. No bitno da se ponasamo civilizirano i pristojno u pisanju komentara, pa mozda problemi nestanu sami od sebe. Ili da zapjevamo koju od tompona da nam bude lakse dok nas guze, ha?

Stara kuka
Gost
Stara kuka
1 mjesec prije

Tako je. Treba s njima razgovarati jezikom koji jedino razumiju.

Kora
Gost
Kora
1 mjesec prije

@Stara kuka

Ne slažem se s Vama ni oko ideje da se s nasilnicima treba “razgovarati” nasiljem. Naime, držim da nasilje jest vrsta izričaja, ali nije razgovor nego monolog. Stoga više vjerujem u onu poznatu Ghandijevu “budi promjena koju želiš vidjeti u svijetu”.

V for Vendetta or Black Covisheep
Gost
V for Vendetta or Black Covisheep
1 mjesec prije

Mahanje zastavicama i poruke ljubavi sigurno nece unistiti ove demone.
Evo vam Berlin 2 prosvjeda sta se desilo? Nista i nista i nece.
Samo vi masite zastavicama i cekaj te da prolazi vrijeme.
Sad kad krene novi lockdown pa jos onih 300 000 ovrha dodje na red, plus svi koji ce ostati bez posla plus svi koji ce umrijeti jer im se ne pruza njega do Božica.
Njih nece spasiti mahanje zastavicama, ne, može ih jedino spasiti kada oni koji provode mjere budu znali da postoji grupa koja ce ih kazniti ukoliko je to protiv covjeka, slobode, zdravlja, ljubavi.
Kda oni budu znali da su i njihova djeca u opasnosti i da kao sto oni nas prate i nasu djecu izoliraju da ista sudbina može cekati i njih.
Manite me se mahanja i žitnih prosvjeda dok te bolesnik u uniformu privodi jer nemas masku il ne pazis distancu a niti jedan politicari to ne radi.
Kora dok su jedna pravila za njih a druga za nas samo bejzbol palica pomaže.
Citirat cu Emiliana Zapatu za kraj
” dok nema pravde za narod ne smije biti mira za vlast”

Kio
Gost
Kio
1 mjesec prije

Umjesto da zszivas nemir pozdravi ovaj skup mira. Ionako smo premali da bismo cinili promjenu. Promjena ce doci izvana na globalnoj razini pa cemo se i mi na nju privikavati

Annabella
Gost
Annabella
1 mjesec prije

Promjena nikad ne dolazi izvana. To je jedna od osnovnih laži kojima nas kondicioniraju. Dobro kaže narodna poslovica “Pomozi si sam pa će ti i Bog pomoći”.

Hornet 68
Gost
Hornet 68
1 mjesec prije

” Potrebno je
1.napraviti popis svih koji su ucestovali u ovom, politicari mediji, doktori, poznati, sportasi, znanstvenici.
2. Pronaći kucne adrese i broj telefona svakih, vjerujem da je moguce.
3.vrsiti koordirane napade zastrasivanja, kako se ne bi osjeca li sigurni ni dok pisanju.”

Nije li ovo malo nerealno ?
Mislite li da drzavni aparat nema nacina i sredstava da reagira na tako nesto?
I to vrlo surovo za primjer ostalima.

nonwo
Gost
nonwo
1 mjesec prije

“Zdrava ljudska energija”-osjećaj ugode kad boraviš u društvu osoba s kojima osjećaš bliskost…(ne paničare,razmišljaju svojom glavom,hrabri su i dostojanstveni(bez obzira na neprilike)…) i ujedinjeni ste prema nekom plemenitom cilju…
Za razliku od nelagode( manjak energije) koju osjetiš u blizini npr.”brnjičara” koji .prokazuje putnika u tramvaju koji je kihnuo,zakašljao i traži da izađe(stvarni događaj)…
Ljudi su nedovoljno svjesni što sve može njihova energija..Svjesniji duže i ugodnije žive…
Nije svrha ovog skupa da potpuno uspije…Uopće se ne radi o tome.

Stara kuka
Gost
Stara kuka
1 mjesec prije

Prvo, ne znaš u kakvom društvu ćeš biti. A drugo, zar ti ideš tamo radi osjećaja ugode? Da bi se dobro osjećao? Ili da pokušaš, zajedno s drugim ljudima nešto napraviti i izboriti?

nonwo
Gost
nonwo
1 mjesec prije

Stara kuka@ako se idem s misaono bliskim ljudima sastati u pokušaju ostvarenja plemenitog cilja sigurno ću se osjećati ugodno…
Isto kao što bi se osjećala neugodno da ne odem…

mislim
Gost
mislim
1 mjesec prije

svi žele osječati se ugodno i biti sretni,.

Kora
Gost
Kora
1 mjesec prije

@nonwo

Nije baš da se osjećaj bliskosti s nekim može tako brzo postići, a pogotovo ne unutar heterogene skupine koju povezuje tek poimanje da se treba boriti protiv društvenopolitičkih pojava i odluka s kojima se ne slažemo. Na sličnoj je osnovi u početku (pro)funkcionirao i Živi zid, no to nije bilo dovoljno ni da se isprofiliraju ni da se održe kao stranka, a nekmoli da steknu status relevantnog čimbenika u kreiranju hrvatske politike. Stoga danas više nitko ni ne spominje Živi zid, iako me ne bi iznenadilo da kao “gosti iznenenađenja” na najavljenom festivalu osvanu upravo Sinčić, Palfi i Pernar 😉

nonwo
Gost
nonwo
1 mjesec prije

Kora@ne možemo mi ljudi sve kontrolirati..Neke stvari/događaji su iznad nas.
Ali je sigurno …pomozi si sam pa će ti i Bog (čiji god bio)pomoći…I,sreća prati hrabre…
Ne trebamo padati u trans od bliskosti..ali da u današnje vrijeme nije čovjeku drago da pronađe (rijetkog) pripadnika iste vrste koji još nije ispranog mozga to ne mogu reći..
Hmmmm,mislim…a što je alternativa?
Društvo cijepljenih zombija na 5G napajanje(bilo bi smiješno da nije tragično…)…
Tako da je otpor ionako nužnost…Samo neki to shvaćaju ranije od drugih…I tako je uvijek bilo.

Kora
Gost
Kora
1 mjesec prije

@nonwo

Slažem se da je otpor nužnost i da je ovo s cijepljenjem neprihvatljivo jednako kao i zamaskirani “stil” života i rada na daljinu. Samo govorim da otpor u vidu rata, nasilja, paleži i divljanja u hordi tko zna sve s kakvim pojedincima nije moj način izražavanja otpora. Tako, neke inicijative u Hrvatskoj mogu podržati zbog nastojanja da pruže otpor aktualnom režimu, ali ne i načina na koji to žele/pokušavaju učiniti. Za razliku od režimske vlasti i mnogih koji se s njom ne slažu, nisam machiavellist pa ne smatram da cilj opravdava sredstva.

Crna Covidovca
Gost
Crna Covidovca
1 mjesec prije

Kora nije ni moj stil nasilje ali nazalost ja sam svjestan da od mirnog nista nema.
Kad kažes da budemo kao Gandhi, hvala ja ne bi. Ne bi bio sexualni manijak a ne mogu bit ni govno prema ženama nisu me tak odgojili jbg.
Naravno da nasilje nije najbolje Rjesenje i da nasilje i da se isto može obiti od glavu i nama ALIIII
Draga Kora i svi mi morate shvatiti da imamo jos jako malo vremena,svi mi u nasim balkanskim državama.
Ako do cekamo Uskrs ili Vaskrs ovako gotovo je, digitalni zatvori, totalna kontrola, cijepljenje i da naravno da ce nas cjepit sto vise naci ce oni nacine pa sta vi mislite da te silne uložen milijarde se ne moraju isplatit.
Projekt ID2020 i Covipass je nesto sto je itekako u tijeku samo mi ne možemo tek tako doci o info jer ih kriju ko zmija noge.
Ponavljam nasilje nije najbolje Rjesenje ali u ovom slucaju je nasilje nužno Rjesenje.
Kad nepravda postane zakon otpor postane dužnost.
Ali tu ne mislimo na mahanje zastavicama nego na molotovljev koktel u uredništva indexa, jutarnjeg, i ostalih, na kao sto sam rekao locirane i zastrasivanje svih aktera, s obzirom na to da na clanovima stožera, vlade poznatim se može vrsiti i nasilje u obliku par saka u glavu i par puta noga u bubrege, dovesti kontenjere, pobacat ih sve u kontenjere j tamo ih drzat. Maltretirat ih sto vise da znaju sta su ugradili.

Ja sam bijesan i pitanje je kada cu puknuti jer ne mogu vise gledati nepravdu oko sebe, al jbg kada puknem necu trazit nesto da mahnem nego kamen i palicu i idem. Rekao sam svojim clanovima obitelji da sam na rubu i da ocekuju svasta. Pun mi je vise kofer i ovi sotona i vas koji ste mlakj i rjesavali bi to cvijece i zagrljima.
Alo mi se tu borimo za živim demonima kakav bre zagrljaj daj palicu u desnu ruku i dodji da ti pokažem koga ces 8 mjeseci maltretirat zbog gripice

Kora
Gost
Kora
1 mjesec prije

@Crna Covidovca

U iscrpljujuću i dugotrajnu borbu kakvu zahtijeva ova situacija ulazi se mudro i smireno, a ne bijesno i nasilno. Za početak, malo zastanite i razmislite zašto je tomu tako.

Svako dobro i puno Božjeg blagoslova!

mislim
Gost
mislim
1 mjesec prije

Nije baš da se osjećaj bliskosti s nekim može tako brzo postići,
može, ako ste po naravi bliski , ako niste onda naravno logički nemože.

mislim
Gost
mislim
1 mjesec prije

da radi se o tome, da se vidi da nas ima.

Trt
Gost
Trt
1 mjesec prije

Kome u grudima još” kuca srce” i rade vijuge…biti će tamo ako ikako može..” Upravo tako.

Histrion
Gost
Histrion
1 mjesec prije

Ja ću doć. Bit ću 15 do 5 kod sata. Možete vidjet jednu poznatu ćelavu facu…

Slonica
Gost
Slonica
1 mjesec prije

Novcic za misao….Rene??

nonwo
Gost
nonwo
1 mjesec prije

Histrion@primljeno na znanje 🙂

Pošteni zagrepčanin
Gost
Pošteni zagrepčanin
1 mjesec prije

A koja je razlika između ljevičarskih i desničarskih organizacija u HR.
Obje drže figu u đepu i kunu se u hrvatsku, pljuc

piždro
Gost
piždro
1 mjesec prije

kratko a jasno pošteni zagrepčanine…stim sto desni najčešće upotrebljava zamjenicu prvo lice jednine a lijevi češće prvo lice množine…

Pero
Gost
Pero
1 mjesec prije

U jednome se slazem. Mirnim putem ih se nece maknuti. Na koncu konca, mirnim putem nisu niti dosli.

meštar
Gost
meštar
1 mjesec prije

Ja bih rekao da treba doći nova desnica koja će imati mnogo elemenata lijeve ideologije (briga za društvo, visok stupanj osobnih sloboda). Možda ih je najbolje opisat kao suverenisti premda ni to nije najbolji termin. Hočeš-nećeš Orban je tu najbliži -briga za nacionalnu ideju ali i ekonomiju i društvo. Poljaci ipak malo pretjeruju.

Herman
Gost
Herman
1 mjesec prije

UTOPIJA
Prvo se bojim da nisu ovi iz organizacije vidjeli priliku za neku brzu zaradu (ova se preziva Šupe ne želim prejudicirati zar nije ona sutkinja Šupe dobila 1Mil€ da oslobodi Horvatinčića)
No, vratimo se na meritum stvari, hajde odgovorite mi kada i gdje u svijetu su prosvijedi tipa pjesme, transparenata i zviždaljki mijenjali svijet na bolje?
NIGDJE!
Nažalost samo je oružje mijenalo stvari na bolje ili gore to je sad pitanje, uzmimo za primjer 1991 zamislite da smo mi pred JNA koja je bila močna vojska izašli s 2 zvučnika miksetom i počeli pjevati, mahati transparentima itd., bi li bilo danas hrvatske?
Dakle, na vlasti je kod nas 5 kolona briselskih sluganaca koja radi protiv interesa hrvatskog naroda i šta bi vi radili pjevali i puštali muziku!
Dajte razmislite još jednom. Na silu se ide silom.
Kada se zli ljudi ujedine tako da postanu sila, dobri ljudi trebaju učiniti to isto…
I prestanite s tim utopijskim prosvjedima jer mi se činite i vi dirigirani sa zapada….
KAD REPRESIJA POSTAJE SVAKODNEVNICA, OTPOR POSTAJE NUŽNOST!

Eto i mene
Gost
Eto i mene
1 mjesec prije

Je, super ti je to proslo s ratom ’91…

Herman
Gost
Herman
1 mjesec prije

Shvaćam šta želiš reči i jednim dijelo si u pravu.
Ali si propustio bit mog teksta a to je utopijski način razmišljanja mase.
91.nisam točno znao tko mi je neprijatelj jer ga preko crte nisam vidio, e sada neprijatelja gledam svaki dan na TV, sad znam točno gdje treba “ošinit”.
Da li ti je sada išta jasnije ili si ti iz ove incijative koja je ovo pokrenula pa me želiš ocrniti?

Eto i mene
Gost
Eto i mene
1 mjesec prije

Shvacam i ja tebe i ne pokusavam te ocrniti, samo primjecujem da iz rata nitko nije izasao sretan. Ni ovog ’91, a ni ijednog drugog… Po meni nasilje nije rjesenje. Ali ako ti mislis da jest, a znas tko su neprijatelji, onda ti kece biti problem krenuti s jos par istomisljenika na njih, jer je neprijatelja jako malo, pa nije cak ni potrebno da svi uzimamo puske. Ali krecuci prvo s posljednjom crtom obrane, samo ces ispasti debil koji je ubio narodne heroje koji svakodnevnim brojanjem novoprehladjenih spasavaju svijet. Prije radikalnih rjesenja ima jos masa drugih koje smo jedva naceli. Prije svega treba osvijestiti ostale o cemu se radi, razgovarati, ohrabriti ljude. Pritiskati vrh na miran i kulturan nacin, okupljanjima, pismenim putem, kako god stignemo… Pruzati otpor svakako, ali na miran nacin. Za masovni gradjanski neposluh nitko nema rjesenje (mislim na vladajuce). Ali mora biti masovan, a za sad niti imamo masu osvjestenih a kamoli spremnih za otpor, i zato prvo to treba rjesiti….

Eto i mene
Gost
Eto i mene
1 mjesec prije

Zaboravila sam napomenuti da je i povezivanje vazno. Ovo okupljanje mozda nece promjeniti nista, ali je jako dobar nacin da se istomisljenici povezu, licem u lice. Jer ni anonimnno dopisivanje preko javne stranice po meni isto nije bas najsretnije rjesenje…

Eto i mene
Gost
Eto i mene
1 mjesec prije

Vidim da mi prvog komentara nema, pa da pokusam opet…
Uglavnom,
Jurisanje puskom sad nije rjesenje jer tako ispadas samo debil koji je ubio narodne heroje koji nas “spasavaju”.
I znamo li sigurno tko je neprijatelj? Ono par majmuna s televizije ima nekog tko stoji iza njih. A iza tih drugih stoji jos netko… Ako neko misli da oruzjem moze nesto rijesiti, neka pokusa,ali po meni prije posljednje stvari na popisu treba uciniti jos puno drugih… Osvijestiti druge, dijeliti informacije, ohrabriti ljude… Ali i pritiskati vrh na sve moguce mirne nacine. Kad budemo imali vise budnih, mozemo krenuti s masovnim gradjanskim neposluhom…
@ Herman, nije mi bio cilj te ocrniti, nego ukazati na gresku,vidim da kuzis koja je bila…

Herman
Gost
Herman
1 mjesec prije

Ajde kad već tako slatkoriječivo pišeš daj mi jedan jedini primjer iz života iz svijeta gdje je to miran prosvijed išta mijenjao na bolje (ili gore) samo jedan primjer mi nađi. Nećeš naći, znaš zašto? ZATO ŠTA GA NEMA.
Zar ti misliš da su ovi naši na vlasti došli voljom naroda? Varaš se sve je upravljano iz centra pa tako i ovi naši izdajnici, i kako bi ti njih makla ljubazno ih zamolima “ajde anemični nemoj više služiti cio-briselskim lopovima već svom narodu, ma hajde anemični možeš ti to”.
On će ti se smijat u facu. Ali kad vidi 10.000 naoružanih branitelja e onda je druga priča.
Prepostavljam po tvom pisanju da si mlađa i životom neiskusna osoba, uzmi malo (ne vrijeđam te čisto dobronamjerno) pročitaj povijest i kako su se svrgavali diktatori.

3t54g45ghrthgfhtu
Gost
3t54g45ghrthgfhtu
1 mjesec prije

Slažem se sa konstatacijom osim…si čul kad za Gandhi-ja? Cijela Indija je stala.Može se i mirnim putem (građanskim neposluhom) ali je potrebna složna velika većina a to se ne može za sad ostvariti jer su prvenstveno mladi (koji ne glasaju) proglupavili od igrica,Fejsfuka,Tvića,lajkanja,virtualnog života u mobitelu a starež polusenilna (koja većinom glasa) sluša stožer,glasa za kao neku ljevicu ili neku desnicu,a sve ista bagra! Kad krene val otkaza,ovrha,oduzimanje djece roditeljima…vidjet ćemo kad krenu prve cijepiti vojsku i policiju … Kad nestane love pa ukinu vladine naknade ili ih znatno smanje…Kad se nakupi hrpa očajnika bez ikakvih primanja …Programirani reset ekonomije kad nastupi…za sad je to još rano ali treba sutra izaći i pokazati da nas ima…

Kora
Gost
Kora
1 mjesec prije

@Eto i mene

I @Herman, i @Slonica, i Vi dotičete se složene problematike pa ustvari ne možemo biti ni potpuno pro, niti potpuno kontra vezano uz ovaj konkretni projekt. Osobno, smatram ga pohvalnim kao inicijativu tj. pokušaj da se nešto poduzme, ali isto tako sam skeptična prema ishodu. Ne zato što mislim da iza toga festivala stoje nečije loše namjere i manipulacija, nego zato jer ne vjerujem da se u našem društvu – unatoč svom nezadovoljstvu građana – teško može probuditi “revolucionarni karakter” kritične mase. Jednostavno, ljudi su toliko prezasićeni i umorni od svega da im više nije do ničega. No, naravno, to ne znači da onaj tko se osjeća pozvanim i ima mogućnost na bilo koji način djelovati, treba odustati od hvalevrijednih inicijativa poput ove.

Eto i mene
Gost
Eto i mene
1 mjesec prije

Kora, slazem se da su ljudi prezasiceni, ali isto mislim da nas i preveliko ocekivanje ishoda sprecava u djelovanju. Ja ne mislim, nego znam da se ama bas nista nece promijeniti nakon prosvjeda. Mozda nece niti nakon 5 prosvjeda. Ali treba dati do znanja da ni mi mecemo odustati. Bas kao sto svaki put imamo strpljenja pricati s nekim tko jos vjeruje da je ova bolest preopasna, i na miran nacin mu pokusavamo ukazati na to da nas varaju, iako bismo takvom nekom najradije odvalili jednu preko nosa i pitali ga kako moze biti tako glup. Tako i s ovim moramo imati strpljenja, ali i djelovati na sve druge moguce mirne nacine, da damo do znanja da smo tu i da ne odustajemo ni mi… Jer i vladajuci nama svojim postupcima daju do znanja da nece odustati od svog plana…
Svi mi imamo svojih problema i bez korone i najradije bi se ponekad samo pokrili po glavi i ostali u krevetu dok se svi problemi sami ne rijese, ali to se nece dogoditi i moramo djelovati. Sada vise nego ikad. Ali i biti uporni u svom djelovanju,bez obzira na pocetne rezultate…

Kora
Gost
Kora
1 mjesec prije

@Eto i mene

“Ali i biti uporni u svom djelovanju,bez obzira na pocetne rezultate…”

Slažem se… samo, ako se u tom međudjelovanju “nas i njih” stalno vrtimo u krug, koji je smisao te agonije?

Eto i mene
Gost
Eto i mene
1 mjesec prije

Sto se ove situacije tice, jos se ne vrtimo u krug jer mi jos nismo ni poceli djelovati, tek se naziru neki poceci. A oni djeluju ima vec pola godine… Trenutna agonija je cisto proizvod njihovog djelovanja i nase pasive. Ako dode do agonije s vrcenjem u krug, onda cemo i mi morati drugacije…

nonwo
Gost
nonwo
1 mjesec prije

Kora@agonija je i kad se predaš…

Kora
Gost
Kora
1 mjesec prije

@nonwo

Tko spominje predaju? Nema predaje… rekao bi Thompson 😉

istina boli
Gost
istina boli
1 mjesec prije

Thompson?……….mislim……….halo

Kora
Gost
Kora
1 mjesec prije

@istina boli

U čemu je problem?

istina boli
Gost
istina boli
1 mjesec prije

Pa gdje si nasla njega kao primjer, od toliko drugih …. boljih i pozitivnijih.

čudila se aman ja
Gost
čudila se aman ja
1 mjesec prije

pusti njega, dobre su pjesme

nonwo
Gost
nonwo
1 mjesec prije

Eto i mene@”Bas kao sto svaki put imamo strpljenja pricati s nekim tko jos vjeruje da je ova bolest preopasna, i na miran nacin mu pokusavamo ukazati na to da nas varaju, iako bismo takvom nekom najradije odvalili jednu preko nosa i pitali ga kako moze biti tako glup. “
E to je točno to….Kako može biti toliko glup?Najradije bi ga odvalio,…pa ipak strpljivo pričaš…

Slonica
Gost
Slonica
1 mjesec prije

Kora veliki plus ..sve je točno ali prosvijed koji za cilj ima edukaciju i informiranje ?
Pa narod koji dođe je educiran i informiran da nije,nebi podržao skup.
Sve je previše korektno ,ali opet kako vi kažete hvalevrijedan potez jer svi mi nešto pišemo a ne znam koliko ce nas doci s transparentom i podržati prosvijed u prvim redovima.

Ps..trebali su Fodora za voditelja😉
neprocjenjivo….Lijep pozdrav

Kora
Gost
Kora
1 mjesec prije

@Slonica

Hvala za plus 🙂

Ma zapravo, moje je mišljenje da nama treba nova i snažna politička inicijativa… koja može ostati u doticaju s narodom i njegovim potrebama, a istovremeno biti na kritičkoj distanci s Washingtonom, Bruxellesom i Tel Avivom. Ako se s ovakvim festivalima može doći do toga, odnosno doprijeti do ljudi koji se “vrte u začaranom krugu” između “lijevih i desnih”, “SDP-a i HDZ-a”, “liberala i konzervativaca”… i nikako iz njega ne uspjevaju izaći, onda imaju moju podršku za organizaciju.

meštar
Gost
meštar
1 mjesec prije

Kora, pokaži malo realnosti. Ako ćeš biti na kritičkog distanci i s Washingtonom i Bruxelleom i Tel Avivom, nećeš politički a možda ni fizički postojati. U politici treba birati bitke. I biti jako lukav. Raditi potiho, bez puno priče i pompe. Govoriti kao plenki, a raditi kao Orban, to bi bila dobitna kombinacija.

Promatrač
Gost
Promatrač
1 mjesec prije

Neka se ide na ovaj skup, neka se vidi koliko nas ima plus nekoliko puta više onih koji nisu došli iz takvih ili onakvih razloga. Neka vlasti vide koliko naroda joj ne vjeruje, ionako če vještački smanjiti broj učesnika za nekoliko puta.
Da nema skoro zatvorenih granica i drugih mjera došlo bi ih još više.
Da če ovaj skup nešto promijeniti,vjerovatno neče. Ali ko ne pokušava, ne može očekivat promjene. Veliki broj prosvjetnika se ne može tek tako ignorisati.
Da se i vlade boje tih prosvjeda, dokazuje i povečan broj i aktivnost njihovih trolova. Ja neču doči jer ne živim u RH, na povratku bi me čekala karantena. Kao još mnogo drugih, pratiču vas uživo.

Lexilio
Gost
Lexilio
1 mjesec prije

Iako nema neke koristi od toga ipak podržavam. Ljudi svugdje u svijetu prosvjeduju zbog toga pa mogu i u ZG. Malo će se i stožeraši zamisliti. Moguće je ubacivanje huliganskih provokatora da bi se izazvali neredi ali to će ipak biti odluka stožeraša pa je teško prognozirati. Ja ne idem čisto iz razloga jer to nije moj stil. Loše se osjećam u masi. Ali ako te mirne prosvjednike počnu mlatiti i batinati sve ostavljam i jurim na mjesto događaja. To već jest moj stil. I moja ekipa slično razmišlja. Dobro je imati i takvu potporu, zlu ne trebalo.

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
1 mjesec prije

1991 ti nisi vidio neprijatelja na tv, a danas ga upravo na tv vidiš.
Čini se kako te malo “ponijelo”.

aga cija
Gost
aga cija
1 mjesec prije

je Herman, i meni , ovako blesavom je sve jasno. Slažem se s tobom i Histrionom a, kaj se tiće Kore,uz božji se blagoslov sve i dogadja kaj ne vidiš?! Crkva, hdz, sdp i nihovi partneri uporno isložno, jasno, uz božji blagoslov, jebu ovaj narod.Kao i Herman, ima dosta tih Hermana (spavaća),kojima je doslovno pun katolički k(ufer ) ovih sranja i laži. Jebo Gandija, i dan danas hoda po svijetu i nezna di mu je kuća i domovina. Odnosno, zna, po skupim hotelima i jede biranu klopu te propovijeda mir i dobro.
Draga Kora, da smo mi tako razmišljali 91.vjeruj mi, nikad Ti ne bi pisala na ovom portalu.Dakle, lijepa riječ i batina čuda čine.Je Hrvati malo kasnije pale, ali zapale!!!!

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
1 mjesec prije

Hermane, u pravu si!
Medutim zasto ne pokusati?
Znas onu: “ako neide milom, onda moze silom! “

Zsphere
Gost
Zsphere
1 mjesec prije

@Herman

A zamisli da je JNA koja je bila mocna vojska zaista napala “vas” sa 1200 tenkova 1000 aviona, 10 000 topova i jedno 300 000 vojnika jer JNA je kao mocna vojska imala tu silu. Jesi li ikada prisustvovao tome da 400 tenkova jurisa na tvoju liniju, posto vidim bio si u ratu protivJNA? Tada bi vidio sta je zaista rat i ne bi sada govorio kako se ratom mijenja na bolje.

istina boli
Gost
istina boli
1 mjesec prije

apsolutno tocno………..igrokaz od rata, to svatko zna, ali sute mnogi ko zadnje pickice. Cista trgovina, dogovori i manipulacija narodom.

Kora
Gost
Kora
1 mjesec prije

@istina boli

Negirati desetljeća stvarnog političkog nasilja nad Hrvatima (koje nažalost još traje) te nazivati “statistima” brojne žrtve i iskrene ljude koji su branili svoje obitelji i domove kako od raznih “geopolitičkih sila” tako i od plaćenika i prodanih duša koje im služe kao korisni idioti, to puno više govori o Vašem neznanju nego o “naivnosti” spomenutih ljudi koji u svakom pogledu zaslužuju pijetet.

Zsphere
Gost
Zsphere
1 mjesec prije

Rod uvijek zasluzuje pijetet bez obzira da li razumije ili ne razumije sta se desava razlika je u tome da dok ne razumije sta se desava bude statista u predstavi koju vodi neprijatelj i moze ga se vodati po potrebi kako neprijatelj zeli a obicno je u interesu da se kolje medjusobno

istina boli
Gost
istina boli
1 mjesec prije

kako je ona lijepo upakirala svoje misljenje, ali badave mi farbas banane. Samo lagano prosetati uz zvuke svoga tompsona. Idemo, setnja

Q T
Gost
Q T
1 mjesec prije

Ajde, ti prošeći skupa sa svojom istinom, dosadan si

istina boli
Gost
istina boli
1 mjesec prije

mama ti istina faktograf

Kora
Gost
Kora
1 mjesec prije

@istina boli

Svoje mišljenje nemam potrebe “upakiravati”. Ja ga sasvim jasno i glasno kažem. Stoga doista ne znam o čemu Vi govorite niti iz kojeg ste “filma” ispali.

istina boli
Gost
istina boli
1 mjesec prije

sve vezano uz temu rata sam prosao iz prve ruke. stoga, kao sto rekoh, nemoj mi farbati banane. niti ti niti ovaj kretenski qt

Kora
Gost
Kora
1 mjesec prije

@istina boli

“sve vezano uz temu rata sam prosao iz prve ruke”.

I, gdje ste Vi “statirali”?

istina boli
Gost
istina boli
1 mjesec prije

ne kuzi on to majstore moj. Nije jedini na zalost.

Zsphere
Gost
Zsphere
1 mjesec prije

Svako ima intelektualni prag preko kojeg ne moze preci. Postoje oni koji nisu ni svjesni da imaju taj prag i iz tog kaveza vide samo ono sto se desava oko kaveza i misle da je to cijeli svijet. Sto se mene tice ja ljude dijelim na taj nacin i vi koji ste u tom kavezu mozete misliti i da ste Hrvati i da ste Srbi i da ste Kinezi i Amerikanci meni ste vi uvijek vi, stalno se nesto glodjete i mrstite jer iz tog kaveza ne vidite ni ko vam baca banane. Pa ako je jedna na dvojicu ne znate je podijeliti nego svako misli da je to bas njegova banana a tek ako je na trojicu eto igranke. Ironija je sto su vrata kaveza otvorena i cijeli svijet ceka na vas ali vi ste navikli da vam neko da bananu i bojite se proviriti napolje

Zsphere
Gost
Zsphere
1 mjesec prije

Mislis da mi koji smo intelektualci inzinjeri doktori stanujemo u blatnim kasabama? Tako ti je to kada ne vidis dalje od kaveza o tome sam ti upravo pisao.
Poenta primitivnog uma je da bi on zelio biti nesto posebno u necemu ali kako nije u stanju biti poseban ni u cemu jedino sto mu preostaje je da bude dio necega, nekog kluba, nekog drustva, neke nacije i tako se onda osjeca jakim i korisnim pa mu se prividjaju neki koji bi odveli RH u blatnu kasabu a on je kao koristan pa to nece dopustiti. Tada osjeti iskru samozadovoljenja. To je razmisljanje najvece sirotinje kako duhovne tako i materijalne, nekoga ko se nije uspio ostvariti ni u cemu pa se toboze kao on bori za nesto tako sto se namrsti pri spomenu na njih, vas, nas. Ti da mozes ista korisno uraditi radio bi to ne bi pisao te bedastoce. Takvi i jesu doveli RH tu gdje jeste a to nije ni priblizno lose kolika je duboka provalija u koju se galopira. Ako je ista moglo proci kroz paucinu mozes reci hvala ako nije nema veze, ima vremena.

Herman
Gost
Herman
1 mjesec prije

Šta želiš reči da moji suborci nisu ginuli?
Da je to bio film, šta je tebi jesi normalan?

Zsphere
Gost
Zsphere
1 mjesec prije

Ne, uopste ne pricam o tome, ginuli su tvoji suborci u to nema sumnje. Ali nisu samo oni ginuli, jako mnogo ljudi je stradalo koji ti nisu bili suborci ali ti jesu Rod.
Problem se rjesava tek kada postane zajednicki.

Q T
Gost
Q T
1 mjesec prije

Da ti netko provali u kuću i želi ti pobiti obitelj ne bi ti razmišljao o “režiseru” nego kako se obranit

Zsphere
Gost
Zsphere
1 mjesec prije

Ma jasno je to ali bih za 25 godina nakon toga nekako pronasao razlog zasto mi neko provaljuje u kucu i kako bih to sprijecio da se ne desi ponovo.
Poenta je sto je u ovom slucaju moja kuca velika gotovo koliko i cijeli Balkan ali pokusavaju da mi je svedu samo na neki mali crtez iz katastra, naravno to nece uspjeti ali mnogim ljudima su podvalili tu pricu pa se hvataju za vratove zbog tih crteza i planova

mislim
Gost
mislim
1 mjesec prije

“drugovi, vanjski i unutarnji neprijatelj, nikad nespava”
tako su 50 godina govorili u bivšoj državi partizani i komunisti.
ti mi svojim izjavama zvučiš isto , ti si čista ta komunistička škola…

puki
Gost
puki
1 mjesec prije

Još jedan primjer iz mainstream lista: Abendzeitung (AZ) iz Muenchena, objavio je kratki intervju sa doktorom Martinom Marianowiczem. Dr. Marianowicz je ortoped, i jedan od najpoznatijh stručnjaka za ortopediju i uopće jedan od najpoznatijih liječnika u Njemačkoj. Marianowicz je ravnatelj interdisciplinarnog centra u Muenchenu i ravnatelj klinike Im Jägerwinkel u mjestu Bad Wiessee.

AZ: Zar njemački političari i zdravstveni sistem u ovoj pandemiji korone nisu dokazali, da su u usporedbi sa drugim europskim državama, dobro radili?
MM: Njemački zdravstveni sistem ustvari uopće nije ni bio pogođen od korone. U većini bolnica, nije skoro bilo nikakvog prometa zbog korone, zato što je veliki val pacijenata od korone izostao. Osim toga, ,mnogi potencijalni pacijenti su izbjegavali bolnice, zbog moguće izolacije, jer su se bojali, da bi tamo umrli sami. Činjenica je da se zdravstveni sistem zbog korone koristio vrlo, vrlo malo.

AZ: Što je glavni problem, strah ili virus?
MM:Političari nas svakodnevno ganjaju sa podatcima, koji se ne mogu prihvatiti. Mislim da je neodgovorno, kada se broj infekcija iz travnja, uspoređuje sa sadašnjim brojevima infekcija. Krajem travnja, imali smo puno manje testova, a samo prošlog tjedna 850.000. Ti brojevi nemaju nikakvo značenje. Također se pitam, kako je Institut Robert Koch (RKI) došao do rezultata, da je dosada umrlo 9.300 ljudi (u Njemačkoj), od korone ili sa koronom? Međutim, ignorira se da u Njemačkoj svaki dan umre oko 2.600 ljudi od infarkta, raka ili u prometnim nesrećama. To je ukupno 950.000 godišnje. Pošto u slučaju korone nemano pouzdane podatke, pitam se, zašto se nije više obduciralo (tijela umrlih)?

AZ: Od čega su ti ljudi (koji su navodno umrli od korone), umrli?
MM: Nemamo dokaza, da li su inficirani umrli većinom od toga što su zakazala pluća, ili od tromboze. Čak i sudski medicinari kažu, da su mnogi koji su umrli, također i oni koji su bili mlađi, već imali neke bolesti od ranije. Nasuprot njima, patolozi, misle, da su ti čija su tijela obducirana, umrli od korone. Odlučujuće je ipak to, što čine političari na osnovu toga.

AZ: što Vi zahtjevate?
MM: Pošto neizvjesnost utječe na strah ljudi za svoju egzistenciju, želim da nam se predoče činjenice, ako političari narede opet ograničenja, koja će imati katastrofalne ekonomske posljedice. Meni ovdje nedostaje medicinska validacija i jedan logički koncept. Umjesto toga, imamo samo širenje panike..

SULE
Gost
SULE
1 mjesec prije

Puki jel ti radis u bnd pa se konstantno zamaras glupim cinjenicama o kabali i njihovim ljudima kako oni upravljaju u svim drzavama-to nisa nije novo ljudi to žele i daju im podršku

puki
Gost
puki
1 mjesec prije

Političar njemačkih Zelenih iz Flensburga, David Claudio Siber, sudjelovao je na demonstracijama protiv mjera korone u Berlinu prošle subote. I odmah je izbačen iz stranke.

Siber se pozvao na znastvene studije i pouzdane podatke, koji kažu da opasnost od korone nije veća od obične sezonske gripe i rekao: “Dopustimo javnosti i stanovništvu, da sami odluče o tome, da li imamo pandemiju ili ne. Mi u Njemačkoj uopće nemamo pravu opoziciju”… Ovo zadnje je upućeno na adresu vlastite stranke, koja je kofol opozicija.

Budimo odgovorni
Gost
Budimo odgovorni
1 mjesec prije

Nece to biti nikakav festival slobode,vec jos jedan festival ljudske gluposti.
Okupljati gradjane zbog nosenja ili ne nosenja maski, u balkanskim drzavama koje se ekonomski i moralno raspadaju po savovima, jest nonsens.

Postojalo je,postoji i postojati ce milijun pametnijih razloga za proteste od protesta protiv nosenja maski.

I da,budite odgovorni na tom skupu,nosite maske i pokusajte odrzati socijalnu distancu.

Tadmur Palmirovic
Gost
Tadmur Palmirovic
1 mjesec prije

😁😁😁 Bježi u podrum. Ide drugi, treći, šesti talas.

Jxlspsp
Gost
Jxlspsp
1 mjesec prije

Dao sam ti minus zbog nicka, nisam ni trebao čitati.

Riddick
Gost
Riddick
1 mjesec prije

Pa dokle više socijalna distanca, od februara to traje a sad je septembar, do kada mislite da nosite maske i da se distancirate od zdravog razuma da to više nema smisla.
Ja se ne pridržavam nikakvih mera što i vama savetujem.
LP

Istinozborac
Gost
Istinozborac
1 mjesec prije

Nažalost, djelomično si u pravu. Dok se mi zabavljamo virusima, PCR-ovima, maskama, distancom i sl. ekipa koja je sve ovo zakuhala, ipak ostvaruje svoj cilj, a to je baciti cijelu svjetsku ekonomiju na koljena.

Budimo odgovorni
Gost
Budimo odgovorni
1 mjesec prije

Istinozborac,nisam ni sumnjao da ces biti jedan od rijetkih,uz dabu,koji ce moj komentar pravilno interpretirati.

Ante
Gost
Ante
1 mjesec prije

Kažu da se povećava boj broj zaraženih, ja im predlažem da počnu nositi gas maske, jer je očito da ove plave maske ne služe ničemu. Onda se bune ovi koji se zalažu za nošenje maski, jer po njima dovoljno je nositi te plave maske. I sada ti vidi njihovu logiku, kažu da se povačava broj zaraženih, ali oni ne žele nositi te bolje maske. Još kao argument navode skupoću tih maski. Sa druge strane država ima novca za povećanje plaća, za nove aute, itd. Samo da je država odgodila povećanje plaća, uštedjeli bi stotine milijuna kuna, i imali bi novca da kupe za sve stanovnike te bolje maske. Ali oni to ne žele napraviti. Znači tu nešto ne štima.

SULE
Gost
SULE
1 mjesec prije

Novi dan i opet corona-sad će ekipa na polaganje testa o svim mogućim teorijama zavjera a običnog čovjeka to nezanima jer to je obična viroza na proteinima-ajde SUBRU to je tvoj e podrucje

Diego
Gost
Diego
1 mjesec prije

Vrag je odneo šalu.Juče je ministar prosvete Srbije Mladen Šarčević izjavio da će roditelji čija deca ne nose maske u školi kako je to predviđeno,biti kažnjeni ODUZIMANJEM DECE!Ljudi,ovo je alarm.Pošto ta spodoba nije to izjavio samoinicijativno,to mu je naređeno da mora da kaže.
I još uvek ima naivnih koji ne shvataju šta se događa i kuda ovo sve ide.Očekuju ljudi da će se stvari vratiti u normalu.Nema teorije.Ovi idu do kraja,da nas unište.Najpre psihički,a onda i fizički.Puno sreće ljudi u subotu,da bude što je moguće više ljudi.Da grudva počne da se kotrlja,da se ne damo tako lako…

Lexilio
Gost
Lexilio
1 mjesec prije

To je već zabrinjavajuće, čak i zločin koji je zakonski kažnjiv. Pravno gledano to je otmica djece samo što će to krivično djelo raditi oni koji bi trebali čuvati zakon. Možda je to rekao zbog dodatnog psihološkog pritiska i radi plašenja ali već samo zbog te izjave trebalo bi tog ministra privesti. To je prijetnja otmicom djece. Ako zaista pokušaju oduzimati djecu mislim da će oružani sukob biti neizbježan. Ima i narod svoje granice dokle ga se može gaziti i ponižavati pa neka pokušaju. Dosad su se bavili uglavnom pljačkom i to im je nekako prošlo ali otimanje djece mislim da neće moći.

Tupko Glupko
Gost
Tupko Glupko
1 mjesec prije

Lexilio, oružani sukob će početi kada krene 300.000 ovrha u listopadu mjesecu na koje je Vlada stavila veto na šest mjeseci nakon što je počela ova agenda.

Lexilio
Gost
Lexilio
1 mjesec prije

Naravno i socijalni nemiri zbog ovrha, pa izgubljena radna mjesta bez obzira na sve mjere za očuvanje istih u kombinaciji s korona-hebanjem u mozak može prerasti u nešto što će odnarođenim elitama izmaći kontroli. Nisam nikad za rat ako može normalno ali ovo “novo normalno” koje nude onda bolje i rat pa neka sve ide u 3pm. Znam da ima još likova koji se lože na pećinski nacionalizam i sličnu patetiku ali ratovi koji dolaze vodit će se iz sasvim drugih razloga, neke smo i naveli.

puki
Gost
puki
1 mjesec prije

naravno, i ovi vasi placenici iz Srbije, i ovi nasi iz Hrvatske, koji su na celu stozera/stabova, dobivaju naredbe od zmijolikih iz centra kabale… za sve mjere koje naredjuju… Kao i u svim drugim drzavama
U Njemackoj , o tome sam vec pisao ovdje, su prije nekoliko tjedana u 3 pokrajine, takodjer poslali sluzbene prijetnje mnogim roditeljima, da ce im se oduzeti djeca, ako ne budu djecu strpali u karantenu u vlastitom stanu. naredjuje se cak, da djeca ne smiju ni zajednicki jesti sa roditeljima

https://www.bz-berlin.de/deutschland/bei-corona-verdacht-gesundheitsamt-will-eltern-die-kinder-wegnehmen

ne mozes ti nekim ovcama nikako objasniti, da nikada vise nece dobiti natrag normalnost (slobodu), nikada vise… ako se sami za nju ne izbore. I da ce u zamisljenoj robovlasnickoj drzavi, koju planira kabala, sva djeca biti oduzeta roditeljima, u svrhu zlostavljanja, mucenja i andrenokroma- sto satansko-pedofilna kabala, radi vec odavno un tajnosti…

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
1 mjesec prije

Prosvijedi su samo znak kako se psihološki rat intezivira. Nevjerojatna je razina indoktrinacije koja se vidi i ovdje po komentarima gdje se navode raznorazni razlozi za i protiv prosvijeda, a sve se svodi na to tko hoće neka prosvjeduje.
Rezultati prosvijeda će se vidjeti više po reakcijama vlasti i mainstream medija nego po onome što će sami sudionici prosvijeda raditi i govoriti po čemu će se i vidjeti u kojoj je fazi psihološki rat u našem okruženju, a koji se vodi protiv čovječanstva na globalnoj razini.

Stock
Gost
Stock
1 mjesec prije

Da!
Bice ovdje razlicitih tumacenja o svrsishodnosti ovakvih akcija.
Bice trolova koji ce pokusavati umanjivati vrijednost ove akcije.
Ako vam nesto znaci – ja vam dajem punu podrsku i moralnu, a ako treba i materijalnu (samo mi pokazite gdje da posaljem).
Da sam dole, bez obzira iz kojeg sam grada (ili sela), dosao bi samo da pokazem da se, za sada, borim tim demokratskim nacinom, protestom na javnoj povrsini, protiv ovog ludila.
I ako bi jos sreo dvojicu istomisljenika…bili bi trojica.
A ja se nadam da ce se svi oni koji osjecaju kao ja, a u mogucnosti su prisustvovati tom dogadjaju, doci i svojom malenkoscu pokazati da je taj broj veci od 3.
Kada miroljubiva gomila izadje na ulicu i mirno trazi svoja prava, ta gomila je opasna gomila kada se naoruza.

Budimo odgovorni
Gost
Budimo odgovorni
1 mjesec prije

Cime da se naoruzate ,zvizdaljkama i serpama?
Znas li ti djecace,tko,kada i zasto djeli oruzje?
Ako si mladji momak a vidim sa jesi,pitaj oca,vjerojatno je do sada shvatio zasto je bio naoruzan 1991, ako je shvatio vjerojatno ce ti kazati da se okanes corava posla.

Stock
Gost
Stock
1 mjesec prije

Oj…
Djecace?
Hvala…hvala…
Ali, da ne bi bio nepristojan ili pogresno protumacen, pojasnicu ti na sta mislim.
Sjecas li se demonstracija u Sarajevu pocetkom 90-tih?
Onih PROTIV rata?
E, narod je tada izasao na ulice sa “zvizdaljkama i serpama” da se buni protiv tadasnjih vlasti koje su gurale zemlju u rat.
Bez obzira na te demonstracije, rat je dosao.
I 100x bolje naoruzan protivnik nije uspio osvojiti grad.
Zasto?
Zato sto je veliki dio onih koji su demonstrirali “sa zvizdaljkama i serpama” uzeo oruzje i odbranio ga.
Po cijenu ogromnih zrtava.
Eto, ja ti pojasnih moje navode.
Ne mislim da ti je posebno jasnije, ali eto, pokusao sam.
Ja tebe necu nista pitati.
Sve mi je jasno, sto se tice osoba kao ti.
Isti ste.

Patriot
Gost
Patriot
1 mjesec prije

Prosvijed nije ni krenuo,a već se dijelite na lijeve i desne. Ljudi moji jeste li pogledali mješovitu ekipu u Berlinu? Ovde se ne radi o lijevom i desnom, svi smo u istom loncu. Ajmo zajedno protiv ovog zla, ovdje se spašava ljudska vrsta, naša djeca, roditelji…treba li veći motiv??

CAN
Gost
CAN
1 mjesec prije

Slažem se Pat…za Berlin potvrđivam iz 1.ruke.

burt
Gost
burt
1 mjesec prije

ja sam za vrijeme pandemije svinjske gripe 2009 pitan u ordinaciji obiteljske medicine da li bi se cijepio protiv svinjske gripe H1N1pdm09 a odgovorio sam da ne želim jer sam smatrao da to cjepivo nije dovoljno ispitano i sigurno, tako i sa cjepivom protiv Covida 19, ako i kad se pojavi cjepivo protiv Covida 19 sigurno neće biti obavezno cijepljenje osim ciljanih skupina zdravstvenih djelatnika, kroničnih bolesnika i sl. tako da od toga ne treba praviti histeriju ali svakako se ne treba cijepiti ako cjepivo nije dovoljno sigurno ili nije prošlo svu predviđenu proceduru prema propisima koja utvrđuju nadležna medicinska tijela

Patriot
Gost
Patriot
1 mjesec prije

Bojim se da ovaj put imaju naum cijepiti SVE. Ovo s maskama i distanciranjem je nametnuto da se vidi koliko su ljudi spremni jesti gov@n@. Bilo bi super kada bi cjepivo bilo isključivo za Covid19, ali u cijelu priču su upleteni Microsoft, DARPA itd. Ne izgleda ovo bezazleno. Još kad u cijelu priču povežeš agendu ID 2020, ne miriše na dobro.

Budimo odgovorni
Gost
Budimo odgovorni
1 mjesec prije

Mozes li mi konkretnije objasniti,zasto se tako bojis tog cjepiva?
Imas li neki odredjeni razlog ili se bojis zato sto se vecina na ovom portalu boji vakcina,zubara i cika doktora.
Sto mislis,sto ce biti u tom cjepivu:fetus gustera,
mikrocip,prijemnik za 5 G antene,hologram,molekule chemtrailsa,sorosev dnk,bill gatesov softwer ili sveta vodica sa zigom zvjeri?

Istinozborac
Gost
Istinozborac
1 mjesec prije

 hahaha … oplakah !

Stock
Gost
Stock
1 mjesec prije

E sada imam pitanje za tebe!
Pošto ti cijelo vrijeme pitaš.
Zašto ti tako žarko želiš to cjepivo?
Imaš li neki odredjeni razlog za to?
Ili ga želiš zato što to žele političari?
Šta misliš šta će biti u tom cjepivu:
Eliksir mladosti, postaćeš pametniji, ljepši i porašće ti kita?

CAN
Gost
CAN
1 mjesec prije

Unutra je način razmišljanja sličan tvom=
Smeće

istina boli
Gost
istina boli
1 mjesec prije

je li…..reci ti meni gdje taj zivi?

nonwo
Gost
nonwo
1 mjesec prije

“Sto mislis,sto ce biti u tom cjepivu:fetus gustera,
mikrocip,prijemnik za 5 G antene,hologram,molekule chemtrailsa,sorosev dnk,bill gatesov softwer ili sveta vodica sa zigom zvjeri?”
Da znaš kako se proizvode cjepiva…a tek Billova….biti će od svega ponešto…

Q T
Gost
Q T
1 mjesec prije

Pročitajte si Gatesove stranice pa će vam biti jasnije. Usput, pročitajte i nešto o Delgadovim eksperimentima s čipovima još prije 50 godina pa će vam isto biti jasnije. Možete i o utjecaju nanočestica aluminija iz cjepiva na mozak, id2020, probajte to pročitati, bit će vam jasnije gdje je problem

ggtrgdrhghg
Gost
ggtrgdrhghg
1 mjesec prije

Covid19 =Certificate of Vaccination ID AI

Lexilio
Gost
Lexilio
1 mjesec prije

Dobro je, Bartuloviću, sve će biti u redu. Ne da me nije briga za nikakva cjepiva nego se neću cijepiti jer ne volim da me bodu. Tko voli – nek izvoli. Znam i tebi se ogadilo na Jukićevim “tretmanima” pa si sad oprezan u vezi igle. Ali moraš imati čvrst stav. NEĆU i točka. Dobro je, moj Barte, proći će, oni će opet otići ali moraš shvatiti da je rješenje u tebi i da je to tvoja borba koju moraš dobiti. Znam da te muče problemi cijeloga svijeta i da imaš rješenje za sve ali to nije opravdanje da zanemaruješ samog sebe. Tomo nema tvoj broj, prodao mobitel jer mu trebalo love, pa ako možeš javi mu se na fiksni da se opet nađemo pa da i tebi sredim da te skinu s onih otrova. Nisi ti bolestan, Barte, nego oni koji su ti to napravili. Dao bih ti sto pluseva ali rješenje se ne nalazi u virtualnom svijetu nego lijepo nađi Tomin fiksni broj i bez odgađanja idemo početi sa ukidanjem svih toksičnih kemijskih spojeva i Zyprexa i Akinetoni i Haldoli i Prazine i onaj turbootrov Prozac i sve čime su te uništavali preko 20 godina. Imam na Rebru lika koji će te skinuti sa toksina a to je tek prvi korak. Ako ga ne učiniš ne možeš dalje.

Q T
Gost
Q T
1 mjesec prije

A što ako odrede da djeca ne mogu u školu ako se ne cijepe, zato da budu solidarna s onima koji se ne mogu cijepiti. Što onda? Obrazovanje je obvezno, ako dijete ne dođe u školu treba ispričnica, ako ga ispišeš iz škole da li se to tretira kao kršenje prava djeteta na obrazovanje i onda oduzmu djecu?

Herman
Gost
Herman
1 mjesec prije

E da, čitajuči komentare sve mi je postalo jasnije, sve mi se otvorilo.
Svatko tko je iti malo razvio skepsu prema ovom skupu odmah je ocrnjen i nabijani su mu negativni (mrzim tu riječ ali je moram napisati) lajkovi tj. dislajkovi znači da je ova organizacija jako dobro organizirana za borbu protiv onih koji se ne slažu s njima. To je tipični obrazac antifa ljevičara, ruku bih u vatru stavio da ih plaća smrad soroš.
Da se ogradim, ja nisam generalno protiv prosvjeda ali čemu trošiti energiju kad se s njim neće ništa postići.
Da dokažem d sam u pravu gledajte sada kako će ovi iz ove inicijative meni nabijati dislajkove, to vam sve govori.
Nema od nas kao naroda ništa, za 30.tak godina će nas nestati a neki bantu crnci će šetati našim gradovima dok će naša djeca bježati iz HR trbuhom za kruhom, jel su za to ljudi ginuli 91?
A vi bi na prosvjed koji ste pomno organizirali autobusima koji čak imaju neke velike naljepnice zaljepljene na obje strane, dajte mi odgovor tko je to platio????????????

Herman
Gost
Herman
1 mjesec prije

A šta sam vam ja rekao…..

Mario
Gost
Mario
1 mjesec prije

Jeli se ti gadis Sam sebi dok radis za sotoniste ili izabrati narod protiv ljudskog Roda. Dali novac koji primis cini da sve to zaboravis

Pošteni zagrepčanin
Gost
Pošteni zagrepčanin
1 mjesec prije

Soroša se veže s desničarskim otpadcima, frende fulao si misao.

Herman
Gost
Herman
1 mjesec prije

MOže li mi netko pojaniti kako se može ubaciti slika u tekst. Hvala

Miha
Gost
Miha
1 mjesec prije

Pritisneš na gumb “Source Code”.

Nakon toga upišeš img “tag”/značku s adresom, gdje se slika nalazi. Primjer dolje.

<img src=”www.neka-stranica.com/ime-slike.jpg”>

Herman
Gost
Herman
1 mjesec prije

SRAMOTA
admin mi je obrisao tekst a smo sam rekao da ne vjerujem ovima i da svi oni kojima su nabijani dislajkovi su radili ljudi iz ove udruge i on me odmah obrisao šta navodi da je isti kao i oni dakle i ovaj site je upitan!
Nema nigdje demokracije, sve je laž i obmana pa i ovaj site.
Eto admine budi faca pa i ovo izbriši ti si gospodar ti govoriš šta se smije a šta ne .
Ovoga nije bilo ni 1941.
Kažem vam prosvjed je FAKE.

Herman
Gost
Herman
1 mjesec prije

samo vidite dislajkove sve vam je jasno ubo sam u istinu, istina boli
ajmo soroševci na prosvjed radite za korist dušmana koji uništava vaš narod
I kao šta je A.G.Matoš rekao “vidje Hrvatska svakojakih čuda al ne nađe štrika za ovoliko juda”.
Nema nam opstanka pored ovoliko izdajica.

Mario
Gost
Mario
1 mjesec prije

Sorosovci, lizogusci bezdusni i koji nas guraju u diktaturu si ti i tvoji ovcoidi i trolovi koji rasprodaju slibodu za sitnu korist

Trt
Gost
Trt
1 mjesec prije

Nisam u životu na prosvjedu bio ali na ovaj dolazim.

puki
Gost
puki
1 mjesec prije

https://www.zagorje.com/clanak/vijesti/prvasic-ocitao-lekciju-novinarki-snimka-je-hit-stavi-masku-na-nos-ne-zelim-se-zaraziti

gadljiva, namjestena propaganda kabaline Tv N1, sa zloupotrebom djece

kabalina Tv N1 u vlasnistvu PIN-ovog koncerna KKR (Kravis, Kolhberg, Roberts) sva trojica PIN-ovi

Trt
Gost
Trt
1 mjesec prije

Propaganda jasno.Ali sa druge strane slikovito ocrtava ono što je plan tih ludosti sa maskama u školi, a to je – izazivanje straha od ljudskog kontakta kod djece. Kao i rušenje bazičnog povjerenja djece u siguran svijet tj. njihova globalna traumatizacija.

Mikojan
Gost
Mikojan
1 mjesec prije

Tako je, i kad im u djetinjstvu nametneš strah od ljudskog kontakta, nikad više revolucije protiv onih koji su se sami postavili na vlast.

nonwo
Gost
nonwo
1 mjesec prije

Zamjetan broj djece za vrijeme sprovođenja korona cirkusa razvilo je različite oblike psihičkih smetnji(uglavnom strahove ,nešto će im se loše dogoditi,…ne mogu disati…etc).
Namjerno usađivati STRAH djetetu koje upija kao spužva…Radi ničega…To je zločin.

Mrćikola
Gost
Mrćikola
1 mjesec prije

Puki, prikljuće li na Gebelsa generator, bit će jeftine struje.

puki
Gost
puki
1 mjesec prije

zasto neki odmah sire defetizam ovdje i sumnjaju odmah u neke sudionike prosvjeda?
Ja absolutno podrzavam prosvjed i sve koji ce na njega doci, bez obzira jesu li ljevicari, desnicari, komunisti, katolici, pravoslavci, muslimani, ateisti, ustase, cetnici, islamski fundamentalisti, fasisti, antifasisti, hipici, antisemiti… i tko zna sto sve ne… uopce me ne interesira, neciji svjetonazor, vjera, nacija i ostalo…

Trt
Gost
Trt
1 mjesec prije

Tako je Puki, oni koji dovoljno shvaćaju opasnost i mostruoznost ove globalne prijevare znaju da se radi o obrani normalnog života i osnovnih ljudskih prava pod udarom ove javnozdravstvene diktature.Sve podjele koje si nabrojao bi trebale pasti u drugi plan. Oni kojima do sada nije ništa opasno sumnjivo, vjerojatno neće niti posumnjati kako god se stvari odvijale u budućnosti. Svaki čovjek koji digne glas je bitan jer je vrag ozbiljno odnio šalu.Defetizam nikada nikome nije pomogao, pogotovo u trenucima krize. Treba se boriti.

Slonica
Gost
Slonica
1 mjesec prije

Puki…mozda zato jer se na puno prosvjeda ljude zabudalekalo…
Iskrivljeno izvještavanje svih medija,i potpuno netočni podaci o broju ljudi i o temi festivala.
I tako svakodnevno svjedočimo skupovima koje nam predstavljaju opravdanim a vidimo palež,unistavanje itd.
Mozda ljudi ne šire defetizam,nego su jednostavno oprezni
Ili se samo boje?

Šime
Gost
Šime
1 mjesec prije

Ovako….. Činjenica je da se nešto giba. Da se narod budi. Polako ali sigurno. Ovo je tek početak. Početak nečega šta se zove sloboda. Sloboda koju minorna manjina želi uzeti tihoj i mirnoj većini. Ovo je trenutak kad je vrime da narod pogleda svojim očima i misli svojom glavom. Trenutak kad narod mora odbacit sve predrasude i trenutak kad narod mora biti jedno. Zato je vrijeme da se okupimo 05.09 na trgu. Da vladajuća kasta vidi da nas ima i da vidi da sa narodom nema zajebancije. Dosta je vipe terora.

Herman
Gost
Herman
1 mjesec prije

E Šime Šime koliko ti je godina, odgovor tebi kao i tvojoj stranačkoj kolegici od gore jer vidim da ste tim pa pišete zajedno, reci mi gdje se to u povjesti čovječanstva sloboda izborila prosvjedom?
Daj malo više čitaj a manje mobitel, TV i ostale društvene gudalaštine.

Mario
Gost
Mario
1 mjesec prije

Sloboda se lako uzgubi a tesko vrati, sto manje citati kabaline medije i podupirati svjesne ljude a trolove zapamtiti

puki
Gost
puki
1 mjesec prije

stara kuka,
nije mi jasno, sto ti ocekujes od prosvjeda? I kazes ovi u Berlinu, nisu nista cinili… A sto ocekujes? oruzanu borbu, otpor? Daleko smo jos od toga, ali bit ce i to jednoga dana i to, kako sam prognozirao u cijelom svijetu,– jer ovaj plan kabale je tako divovski, megalomanski, da sve ovo, mozeb zavrsiti jedino velikim armagedonom , velikom bitkom, sa potocima krvi… medjutim, to veliki dio ljudi jos ne shvataju, jos misle da ce im se vratiti “normalnost”, malo sutra..
 Mi smo tek na pocetku epohalnog rata, epohalne bitke izmedju , da kazem Viganovim rijecma “potomaka zmije” i “potomaka zene”..
ipak, za pocetak su ovi prosvjedi u svakom slucaju dobri i ja ih podrzavam, od bilo koga da su,. u bilo kojem dijelu svijeta…
Inace, dio prosvjednika u berlinu, tzv. rajhsburgeri, pokusao je uci u Rajshtag (njemacki parlament), i zaustvljeni su od policije..
te prosvjednike, mediji su nazvali ekstremistima.. koji su nosili staru njemacku zastavu iz vremena njemackog carstva (do 1918.) crno-bijelo-crnu

– da prosvjed u Berlinu ipak pokazuje ucinak, da se elita ipaka malo unzemirila, pokazuje to, sto se Merkelicin ministar zdravlja, Jens Spahn (gej) , odjednom poceo posipati pepelom i priznavati greske…
Prosvjednici ga inace nazivaju “Spahn-Ferkel” (u prijevodu: peceno prase, jer je izraz za peceno prase skoro isti, samo sa jednim slovom razlike; Spann-Ferkel”.

Bild Zeitung prenosi na naslovonoj stranici (naravo kurvanjski da pokusa nekako oprati Spahna): “Ministar Spahn brutalno iskrem: bilo je pogresno zakljucavati skole, vrtice, staracke domove, frizerske salone, restorane,…”

Stara kuka
Gost
Stara kuka
1 mjesec prije

Puki a dokle treba čekati sa pravim otporom? Dok kabalisti završe posao? Dok potpuno unište gospodarstvo? Dok ne izlude do kraja nas i našu djecu? Dok potpuno ne izdresiraju dovoljan broj ovcoida? Kad budemo preslabi, a oni prejaki za bilo kakav izgledni otpor? Vrijeme radi za njih, a ne za nas. Kad je točno to vrijeme da prestanemo klečati?

A prosvjedi su dobri kad su prosvjedi. A kad se svedu na stajanje kao panjevi dok ih policija jednog po jednog odvodi doslovno kao ovce i poslije toga nikom ništa, onda su od slabe koristi. A još manje koriste koncerti.

festival (franc.), svečanost, svetkovina; periodička svečana smotra umjetnosti., kulture., folklora, filma i drugih priredaba i izvedbi.

Ovo gore je definicija riječi “festival” iz hrvatskog leksikona. Smatraš li ti zaista da je svečanost, ulični festival – red glazbice, red govorancije, a sve uredno i na od vlasti strogo propisan način nešto što će štablije i njihove gazde uzdrmati toliko da barem razmisle o povratku u normalu?

I u Srbiji je nedavno Vučić htio ponovo uvoditi policijski sat. I nisu ga festivali i koncerti, nego molotovljevi kokteli natjerali da odustane, pa čak i pobjegne u Pariz tobože na nekakvu svečanost.

Ne kažem da odmah treba krenuti u otvoreni rat, ali treba pokazati čvrstinu i odlučnost, postaviti jasne i konkretne zahtjeve i rokove za njihovo ispunjenje. I definirati posljedice ako se ne ispune. A nekako mi ne izgleda da će se to ovdje dogoditi. I vjeruj mi, ja bih prvi volio da se varam.

Mario
Gost
Mario
1 mjesec prije

Ovo je borba izmedju adamicnog covjek i elite potomaka zlih bogova, nazalost predadamicni ljudi su vojska sotonisticke elite i buduci nasi neprijatelji

emi
Gost
emi
1 mjesec prije

Dobro, ipak neka bude puno manje ljubavi a puno više politike za demokratiju, jednakosti i NE, neonacisti, neofašisti..i slična bagra ne smiju tamo bit poželjni jer več unaprijed miniraju jednakost, ravnopravnost, demokratiju. Razumijete? Ne, znam, da ne razumijete, ništa ipak pozdrav iz susedne vam republike.

Patriot
Gost
Patriot
1 mjesec prije

Antifa i Feministi ne miniraju demokratiju? Ta oni bi sve kršćane na lomače.

Stara kuka
Gost
Stara kuka
1 mjesec prije

Ovi u Berlinu su kolektivno proglašeni za neonacistei fašiste. Dakle, tko god dođe bit će u najmanju ruku “ekstremist”, a najvjerojatnije i fašist.

Eto i mene
Gost
Eto i mene
1 mjesec prije

Koga briga kakvu etiketu ces dobiti? I komentatori ovog portala su obiljezeni kao ravnozemljasi i toreticari zavjera, pa nas to ne sprecava da i dalje iznosimo svoja misljenja… Razumijem da si oprezan, ali malo se previse opterecujes s time tko ce sve doci, tko to organizira i kakva ce ti se etiketa prisiti… Bez uvrede…

Kora
Gost
Kora
1 mjesec prije

@Stara kuka

To će reći moguće i “terorist”? Hm, pa onda ta festivalska okupljanja baš i nisu tako bezazlena za vladajuće kako se Vama na prvu čini.

Grunf
Gost
Grunf
1 mjesec prije

Vidim po komentarima da je dosta onih koji traže alibi da ne odu na prosvjed zbog ovih ili onih razloga, zbog podjela na ove ili one, zbog nečega što nam vladajući (bilo kojeg političkog opredjeljenja i svjetonazora) serviraju već 30 godina i to, složit će se mnogi, poprilično uspješno…nemojte ići, pogotove nemojte s tim defetističkim stavovima u startu nego ostanite doma i nastavite tipkovničarski “rat”. Vama koji ste odlučili izaći iz svoje komfort zone i pokazati da ste protiv ovog ludila koje nam se nameće želim sve najbolje i vidimo se!

Stara kuka
Gost
Stara kuka
1 mjesec prije

Znači tražiti neke najosnovnije informacije (koje nisam ovdje vidio) i upozoravati na moguće nedostatke je traženje alibija? Ali imaš pravo. Zaista tako izgleda onome tko to želi tako vidjeti. Ali vidiš neki žele ipak znati s kim imaju posla. Mnogi ne bi željeli prosvjedovati u društvu nekakvih crnokošuljaša ili skinheadsa je’l tako?. Kad bi ih ugledali tamo odmah bi se okrenuli i vratili kući. Neki pak vidiš ne žele imati posla s ekipom iz Radničke fronte, Iskoraka ili centra za ženske studije. Ili sa nekakvim blaziranim hipsterima ili “konceptualnim umjetnicima” Zašto je tako loše željeti nešto više znati o organizatorima skupa? I samoj njegovoj prirodi. Hoće li to biti narodna veselica, politički skup ili prosvjed? Osobno mislim da doći na Trg, stajati tamo sat, dva, zapljeskati tu i tamo govornicima i pjevačima, zaplesati na hitove Tonija Cetinskog i onda se razići kućama i nema nekog efekta.

No dobro. Prvi je put. Doći ćemo i vidjeti. Samo bojim se da ne bude i zadnji puta. Jer ako skup ne ispuni očekivanja, koja nisu mala, bit će jako teško ljude ponovo motivirati. A ako bude tako onda je to više štete nego koristi. Od sveg srca se nadam da se to neće dogoditi..

Gile
Gost
Gile
1 mjesec prije

Kakav prosvjed u doba pandemije? Pa u HR je trenutno 2600+ pozitivnih a to je ogromnih 0,063 posto stanovnika iliti pučana!

Trt
Gost
Trt
1 mjesec prije

Tako je Gile. Plus šta je COVID-19 otkriven na Saturnu upravo javlja Index kako prenosi Jutarnji…Uvode se mjere za Mliječnu stazu. Svi astronauti moraju nositi masku prilikom izlaska iz svemirske stanice, a unutar nje kaciga obavezna. WHO proglasio galaktodemiju. Sunce u samoizolaciji.

Max
Member
Max
1 mjesec prije

Puna Podrška. Neka živi sloboda.

CAN
Gost
CAN
1 mjesec prije

Nek’se zna…
zvono-istine.org/povijesni-govor-roberta-f-kennedyja-mladeg-29-kolovoza-2020-u-berlinu/

Maki
Gost
Maki
1 mjesec prije

Oni žele naš strah i defetizam… Strah je niska frekvencija-… Ljubav je visoka…Ne bojte se!
Poslušajte! Bajan – Love revolution
https://www.youtube.com/watch?v=q1O4Yif5shs

Crni žutokljunac
Gost
Crni žutokljunac
1 mjesec prije

Dođem i ja!Nemam neke iluzije da će se promjenit ne zna šta,ali će još manje ako sjedimo doma!Od nekud treba počet i pokrenut se!

CAN
Gost
CAN
1 mjesec prije

Kratko i Citirano
“”Tekuća kampanja “Pandemija Covid-19” je sveobuhvatna sotonistička pobuna protiv stvoritelja. To je zato što kada se vlada aktivno bori za suzbijanje istine, tada djeluje protiv tvorca istine, tj. stvoritelja svemira. Upravo sada korporativni mediji pod kontrolom sotonista i njihove robovske vlade lažu o pandemiji i aktivno ubijaju one koji je pokušaju razotkriti. Povijest pokazuje da, kad se vlade boje istine i pojačaju represiju, njihovi dani su ograničeni.
evo sad “spornog “zviždača
youtu.be/poS0A6ri2lc “”

.

CAN
Gost
CAN
1 mjesec prije

‘LADAN KAO LED….

rudi
Gost
rudi
1 mjesec prije

Ovo je što su nam namijenile psihopate pa mi se nemojmo okupljati i živimo u virtuali i iluziji…..

https://www.bbc.co.uk/news/resources/idt-dc2d6e2d-3ab4-42de-8d03-bb7eda5fff8e

puki
Gost
puki
1 mjesec prije

još jedan primjer jeftine propagande i hebavanja u zdrav mozak:
 “Crna predviđanja za Hrvatsku: Do siječnja 2021. imat ćemo 1.267 preminulih, umirat će 52 osobe dnevno ”

objavio je oavj portal, a vijest je preuzeta sa portala RTLa, vijesti
https://kaportal.net.hr/aktualno/vijesti/3879754/crna-predvidjanja-za-hrvatsku-do-sijecnja-2021-imat-cemo-1267-preminulih-umirat-ce-52-osobe-dnevno

ali tko je to prognozirao?

pa kaže se: “Neovisni institut za metriku i procjene u zdravstvu (IHME) iz Washingtona objavio je svoja predviđanja za razvoj epidemije koronavirusa u Hrvatskoj. Scenarij koje su iznijeli nije baš optimističan. ..”

pogledah na interentu u potrazi i evo ti odmah; članak o “neovisnom” instittut IHME na engleskoj vikipediji,. “neovisni” IHME osnovala je Gatesova zaklada, koja mu je odmah donirala veliku lovu…

https://en.wikipedia.org/wiki/Institute_for_Health_Metrics_and_Evaluation

ali, kabalina banda uz pomoć svoje ljigave plaćene kabalčadi u vladi Hrvatske i stožeru, će sigurno uraditi sve, da ovaj njihov “scenarij” postane stvarnost… Oni “predviđaju”, da će od 1. 10. broj mrtvih drastično rasti u Hrvatskoj… što znači da pripremaju insceniranje 2. vala, tako što će sezosnki val gripe, naprosto proglasiti 2. valom korone..

Mario
Gost
Mario
1 mjesec prije

To Sam vec pisao svu gripu ce pisati pod mutiranu coronu, kad se sloboda uzgubi nikada se mirnim putem ne vrati

Mikojan
Gost
Mikojan
1 mjesec prije

Treba ovo nazvati Covid-gripa i nestat će za par mjeseci baš kao što su nestale svinjska-gripa i ptičja-gripa, gripe se ljudi ne boje a Covid-19 je smišljen naziv od vrlo pokvarenih ljudi i volio bi znati tko su i tko ih plaća, tek toliko za arhivu.

Melita
Gost
Melita
1 mjesec prije

NEVJEROJATNO! Komplet za testiranje na bolest Covid-19, pojavio se na stranicama Svjetske banke, na popisu robe s carinskim tarifnim brojevima još 2018!!!

https://wits.worldbank.org/tariff/trains/en/country/CAN/partner/ALL/nomen/h5/product/902780

Vendetta
Gost
Vendetta
1 mjesec prije

Nemoj zaboravit otići po sendvič i sok

Mikojan
Gost
Mikojan
1 mjesec prije

Jogurt i sendvić u četvrtini bijelog sa 10dkg najsmrdljivije podriguše.

Hamer
Gost
Hamer
1 mjesec prije

Mediji isprdavaju skup nazivaju ga antikorona nije to skup protiv korone nego za slobodu

nomen est omen
Gost
nomen est omen
1 mjesec prije

Baš se našao ko će se isprdavat. Mediji su pomogli napraviti od korone religiju i jedini kojima se mogu rugat nalaze se isključivo na strani njihovih vjernika debila koji bi povjerovali da nam predstoji invazija vanzemaljaca da im to samo ovi ispričaju s ekrana.

Svi Zajedno...
Gost
Svi Zajedno...
1 mjesec prije

Zbog takvih koji i dalje kreiraju razlike, mi, vi, oni, lijevi, desni, srednji…. Svijet i odlazi u ovakvu fašističku diktaturu, jer dok se ovce međusobno svađaju oko odabira pastira i koji pastir će ih bolje zaklat s manje krvi, banda na vrhu radi što ih volja… Ništa od prosvjeda i ničega dok se najniža svijest poput ovakvih dolje u komentarima ne podigne i progleda… A do tada ostat ćete bez dijece i svega što imate… Jer vam je bitnija igra lijevi ili desni….. Pusa

Mario
Gost
Mario
1 mjesec prije

Svijest ovcoida se ne mjenja dok imaju sta jesti i dok imaju ekran ispred sebe

Hattori Hanzo
Gost
Hattori Hanzo
1 mjesec prije

Valter mene zanima tko placa 99% medija u Hr.da lazu?
Tko placa doktore i neke stručnjake Lauce,Đikice i ostale da svaki dan mjenjaju misljenje i iznose neke procjene na svoju ruku o nekim valovima i masovnim umiranjima koja nas cekaju na jesen zimu.
Tko nam je uvalio izdajnika premijera?
Kako neki stozer sa 4-5 placenika moze preuzeti drzavu i maltretirati ljude kako im se prohtije?
Zasto nemamo oporbu osim one koja sluzi za slikanje?
Cemu sluzi sabor ako ga lako zamjeni ovih 4-5 “strucnjaka” koji unistavaju ekonomiju,skolstvo i zivote hr.građana itd…

Mario
Gost
Mario
1 mjesec prije

Politicko korporativni sustav je takav da na vodece polozaje uvijek isplivaju bezdusni bezkicmenjaci i psihopati a sa njima je lako manipulirati odnosno potplatiti

Legendarni Osječki Grk
Gost
Legendarni Osječki Grk
1 mjesec prije

Legendarni Osječki Grk bi na lukavu korona prevaru rekao:
 
„Ivičaaa, dobio sam naredzenje od vrhovno komandanta svih bogova na Olimp – Bog Zeuš – da se borim protiv krvavo neprijatelj, fasisticko okupator, bankarsko-kapitalisticki kopilo, lukavi inteligentno varaliča koji bazira na hiljadu mudrijaskih metota i koji ugnjetava i uništava cijelo svijeta.
Ivičaaa, ja cu rezati. Rezacu, rezacu, rezacu – ubicu, ubicu, ubicu – lecicu, lecicu, lecicu. I to cu ponovo raditi u krug, sve dok bankarsko-politicarski kopilo na savlada lekčija!
Rezacu taj kopilo bankara, politicara, tajkuna na hiljadu komata. Čim se kopilo pojavi na cos od spic, onda cu sa duplonka – harakterno plemenito sacmariča sa dvostruko okomito čevama sirina saka – kopilo opaliti takvo plutona direktno na liče, da ću od celo njegovo glava da napravim filtera za zrak! Pravicu od njih OSTATAKA! Onda na kraju od njih pravim tarana, fileka, rezanči i na kraju piljevina!“

vbk
Gost
vbk
1 mjesec prije

Engleska policija terorizira putnika
zato jer odbija nositi masku

The shocking footage shows the clash between the passenger and the lone officer on a Wirral line service at Lime Street Station in Liverpool

He says: ‘You’re not allowed to touch me by law. I do not have to wear a mask, end of, and you do not have to challenge me. It’s against the law to challenge me.’ 
The officer gives the man his final warning before telling him: ‘You’re getting off.’

The officer tries to remove him by force but the man refuses to budge and blasts: ‘I’ve told you no. Now get off me.’ 
The office then replies: ‘Off the train, or I’ll get you locked up.’
He wrestles with the officer – who threatens to pepper spray him – as fellow passengers protest: ‘He’s done nothing wrong. Medical condition.’

The passenger continues to resist arrest and shoves the officer back, shouting: ‘I’ve already told you why I don’t have to f****** wear one. Now f*** off.’
As more officers rush to help, the man’s friends accuse the officer of abusing his power and call him a ‘bully’.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8697125/Shocking-moment-bully-police-officer-PEPPER-SPRAYS-rail-passenger-resisting-arrest.html

Mario
Gost
Mario
1 mjesec prije

Oho Ho gejtsovi trolovi i kabalcad su tu….
TOCNO TAKO

Makedonac
Gost
Makedonac
1 mjesec prije

Поздрав од Скопје, браќа Хрвати, има надеж.
Срцето ми се наполни со радост, има сеуште нормални и слободни луѓе, се молам секој ден да бидеме се повеќе и повеќе .
На Ковид мафијата би го цитирал плакатот од горе: ” MAMU SI CIJEPITE “

tuf
Member
tuf
1 mjesec prije

“Zašto trošiti resurse na takve osobe” – možda zato jer mjesečno uplaćuju ne baš zanemarive svote u zdravstveno osiguranje?
Ja npr. mjesečno uplaćujem 2.500kn zdravstvenog osiguranja, što je na razini godine 30.000kn. S obzirom da već barem 5 godina niti jednom nisam posjetio doktora to znači da sam uplatio 150.000kn a da nisam konzumirao uslugu.
Nije mi ostavljen izbor mogu li uplaćivati ili ne. Možda bih nešto od tog iznosa trebao početi konzumirati? Ovo kažem hipotetski jer mi nije namjera niti zaraziti se niti razboljeti od bilo čega. Samo da malo staneš na loptu i shvatiš da svi mi dajemo enormne iznose, bezpogovorno, prisilno, koristili mi uslugu ili ne. I ti bi onda u toliko solidarnom sustavu nekome išao uskraćivati pravo na liječenje? Gdje bi stao, točno? Uskratio bi hitnu pomoć mladom vozaču jer se autom malo preračunao u zavoju? Uskratio bi liječenje pretilima? Možda su i ovi s rakom predmet revizije, da vidimo koliko su sami doprinjeli svojoj bolesti?
A onaj s AIDS-om? Da li je njegova zaraza rezultat neopreznosti ili činjenice da mu je partner/ica zatajio/la svoju bolest?
Brzo bi se taj pristup prelomio i na tvojim leđima. Ima svemir crni smisao za humor.

ježurka
Gost
ježurka
1 mjesec prije

Kako se moze dokazati gdje se tko zarazio?

Mikojan
Gost
Mikojan
1 mjesec prije

tata te zarazio kad te pravio !

Mikojan
Gost
Mikojan
1 mjesec prije

Mene zanima tko plaća sve ove “stožere civilne zaštite” trag novca bi sigurno bio vrlo zanimljiv a i organizacije koje stoje iza njih.
Kako bi se osjećao da saznaš da iste organizacije stoje iza jednih i drugih, šta bi tad napravio?

Josip
Gost
Josip
1 mjesec prije

17h36 – Festivalskoj bratiji je trnu u oku i Oda radosti. Sve bolje od boljeg. Kada je glazbeni moderator velikan glazbene umjetnosti Cetinski, potom uistinu nije za očekivati tamo neke glazbene uratke kontroverznog BETOTENA kojemu je tekst o slobodi I jedinstvu svih ljudi podmetnuo još mutniji Schiller.

Kada možemo očekivati paljenje prvih knjiga?

Histrion
Gost
Histrion
1 mjesec prije

Evo ja se vratio s festivala, skoro me pogazio onaj kombi hitne pomoći koji je Ko fol došao po sudionika festivala kojem je pozlilo. Nikome, naravno nije pozlilo, nego je to bila demonstracija sile, kako je par minuta poslije rekao Srećko Sladoljev. Hm, baš su njega “kolege” medicinari prekinuli usred govora… Osim toga, nije bilo antifa-a, siledžija i ostalih provokatora. Bilo je čudnih tipova koji su kroz tu gomilu tumara li s maskama… Od mojih kolega glumaca vidio sam jednog. Sramotno. Ali, općenito – pozitiva, malo premlaka, ali uostalom, to je “Festival slobode”, bolje išta, nego ništa, @Stara kuko.

Jomla
Gost
Jomla
1 mjesec prije

Staroj kuki i ostalima!
Blag, i preblag skup, koji liči na naručeni koji neće podići puno prašine, vjerojatno izmanipuliran. Indikativno mi je što nije bilo doktorice Gajski!
Toliko.

Stara kuka
Gost
Stara kuka
1 mjesec prije

Kako svoj osvrt na ovaj “Festival” nisam uspio postaviti jučer zbog nekakvog re-captcha exeption pa sam ga stavio danas na članak posvećen “festivalu”. Ali pokušat ću ovdje s jednim pitanjem koje me zaista zaintrigiralo.

Na samom početku ove teme postavio sam dva upisa u vezi moje skepse oko organizacije i organizatora tkz. festivala.

Prvi upis ima omjer pluseva i minusa trenutno 25:83.S tim da sam više od polovice minusa dobio jučer, tri dana kako sam napisao upis. 

Ali moj slijedeći upis u kojem sam napisao praktično isto, samo detaljnije i oštrijim rijećima ima omjer plus:minus 65:16.

Sad neka mi netko tko zna objasni kako to da dva upisa u kojima isti korisnik – ja, iznosi potpuno istu misao imaju tako dijametralno suprotan odnos plusova iminusa. 

Je li to zato što mnogi uopće ne čitaju dalje od dva reda prije nego što reagiraju ili zaista zabrinjavajući broj ljudi ima problema s kognitivnim sposobnostima pa ne mogu razumjeti da u oba teksta piše praktično isto, a oni jednom daju plus, a drugom minus. 

POVEZANE VIJESTI

Izbornik
225
0
()
x