fbpx

Laži, korupcija i nemoral, uzrok su tragedije na Markovom trgu

Danijel Bezuk

Gotovo da je bilo pitanje dana kad će nesmiljeni medijski, politički, stožeraški pritisak koji traje bez prestanka od sredine ožujka slomiti nekog pojedinca i natjerati ga na ekstremnu reakciju.

Naime, jutros je Danijel Bezuk, mladić iz Kutine star samo 22 godine, hicima iz automatske puške na Markovu trgu, ispred sjedišta Vlade RH, prostrijelio policajca koji se tamo zatekao. Nanio mu je četiri prostrijelne rane, potom pobjegao i na kraju izvršio samoubojstvo.

„Dosta je bilo prevara i bezonzirnog gazenja ljuckih vrijednosti bez odgovornosti“ – poruka je koju je, očito u brzini, netom prije svog pohoda ostavio na fejsu.

Ranjenom policajcu su u pomoć priskočili – prodavačica iz obližnjeg dućana, odvjetnik i slučajni vozač sanitetskog vozila koji je prevozio uzorke za covid testiranja. Smjestili su ga u sanitetsko vozilo i prevezli u bolnicu. Pokraj njih je u službenom vozilu Vlade RH prolazio ministar zdravstva RH, liječnik, koji nije osjetio poziv, potrebu, ljudsku solidarnost i stao kao liječnik te pomogao ranjenom policajcu.

Da je na mjestu policajca ležao ranjeni počinitelj kaznenog djela, ministar opet ne bi mogao pronaći opravdanje za svoj kukavičluk i krajnje bezobzirno držanje. Lekciju ministru su održali obični ljudi. Ministar nije ‘obični ljudi’, to već znamo. Prve reakcije premijera Plenkovića, političara, analitičara su usmjerene ka propitivanju sigurnosnih propusta, govore o pojačanoj zaštiti institucija države i dužnosnika.

Nitko ni riječi o višemjesečnoj stožeraškoj proizvodnji straha i panike, o svakodnevnom ulijevanju novih doza straha u svakog stanovnika države, ni riječi o lažnom nazivanju zaraženih oboljelima, niti jednog samokritičkog osvrta na ponašanje stožeraša, Vlade RH, na odgovornost za uvođenje lockdowna, na političarska i medijska upregnuća u širenju panike zbog viška smrti od 300 ljudi na nivou godine, kako reče akademik Radman.

Vjerojatno će sad krenuti pozadinske priče o psihičkom rastrojstvu mladića, nabrajati njegove ispade koji su prethodili ovom činu, sve kako bi izbjegli bilo koje pitanje o odgovornosti stožeraša, ministara, premijera za opće stanje u zemlji, koje uključuje i zdravlje nacije. Kako fizičko, tako i psihičko. Korona festival dovodi do pucanja psihički slabijih pojedinaca, do mentalnih oboljenja, do zaglupljivanja većine. Bilo bi čudno da toga političari i medijski sijači panike nisu svjesni. Ako nisu, onda će ih ovaj slučaj s nesretnim mladićem iz Kutine možda osvijestiti.

4.6 167
Ocijenite članak
Pretplati se
Obavijest
guest
408 Comments
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
ZdravRazum
Gost
ZdravRazum
18 dana prije

Koliko je gore kamera? Gdje je barem jedna jedina snimka?

Debeli Đuro
Gost
Debeli Đuro
18 dana prije

Je,to ti je sada VRHUNSKA VOJNA TAJNA !!!!

Tucker carlson
Gost
Tucker carlson
18 dana prije

Pentagon je 2001.okruzivalo puno vise kamera nego Markov trg.gdje su snimke??kako to,kako to??

Kuga
Gost
Kuga
18 dana prije

Jebo te vojko i retadiranj pjesmuljci za retardirane

tucker carlson
Gost
tucker carlson
18 dana prije

posto je retardirani pjesmuljak zato sam ga i spomenuo vezano za ove prevare,poput njega.bez psovki,molim.hvala.

Venator
Gost
Venator
17 dana prije

Tvoj nick je izdravni dokaz da si kuga društva. Još i retardirane osobe vrijeđaš. Sramota si čovječanstva.

Kontradmiral
Gost
Kontradmiral
18 dana prije

Vjerojatno je decko rasirio neki transparent i vika sloboda i onda ga beros osobno upucao kako bi zaustavio sirenje virusa. Heroj beros a ne kukavica

dsfgvnerigtnierugteo
Gost
dsfgvnerigtnierugteo
18 dana prije

Hahaha, Lošo samo nastavi sa sarkazmom, ide ti od ruke. Vjerojatno si iz južnih krajeva, osjeti se temperament.

nessy
Gost
nessy
18 dana prije

Ne znam zasto ste tako nabruseni na vrlog ministra. On je ocito vidio sto se dogadja, razmislio je, ima li smisla pokusati pomoci policajcu. Kako su svjedoci izjavili, covjek je bio obliven krvlju, imao je nekoliko rana. U tom momentu nas ministar-lijecnik stavlja na vagu-pomoci ozlijedzenom i uprljati novo skupo odjelo, ili, napraviti se blesav, kao i inace. Ljudi, budite realni, tko bi riskirao umrljati fino odjelo, od soma-dva eura, da bi pomogau tamo nekom tipu koji smrzava guzicu, za 4-5.000 kuna, da bi ovakvi guzicari u odjelima bili sigurni. Naprijed Vili, podrzavaju te debili. Ali, kad debili jednom zbroje 2+2, a moglo bi biti uskoro, bit’ ce biz’te noge posrace vas guzica. Dakle, miistre, zajebi Hipokritovu zakletvu (koje se drzis, umjesto Hipokratove), vjezbaj trcanje, sprint, srednje pruge, i maraton, trebat ce ti, tebi i tebi slicnima, mozda i prije nego mislis.
Srami se covjece, ako srama imas, sto sumnjam.

dsfgvnerigtnierugteo
Gost
dsfgvnerigtnierugteo
18 dana prije

Hahahaha, dobra: “Naprijed Vili, podrzavaju te debili”.

Ico
Gost
Ico
17 dana prije

Zajebani ste vi salonski revolucionari ?

nessy
Gost
nessy
17 dana prije

Ne trebam ja bit zajeban, ti ces sve to rjesiti za mene, je li tako? Ti si zajeban tvornicki.

Max
Member
Famed Member
Max
18 dana prije

Kolega dobro došli osobito ako ste Lošo ali i bez toga . Ništa nije slučajno.

Puž
Gost
Puž
18 dana prije

Kamere su tu za zastrašivanje i izvlačenje novca poreskih obveznika. Begeš je dobar primjer! A i pitanje je koliko ih je uopće funkcionalno. Održavanje tog dreka je skupo za popizdit. Znajuči kakvi su to sve biseri koji rade u muriji, vojsci i tajnim službama, mislim da velka večina NE RADI ,.-)

Milance
Gost
Milance
18 dana prije

Ništa to nije slučajno, ta poruka od tog mladića ima svoj karakter i opomena Hrvatskoj eliti da smanje gas oko koronavirusa i da se maknu od američke državne elite jer će loše završiti.to im je bilo upozorenje..neshvate glupani o sto ide, lose će proći..

Waldau
Gost
Waldau
18 dana prije

Laži, korupcija i nemoral su demokracija i sloboda.

KISIK
Gost
KISIK
18 dana prije

Pun mu nos svega,a nije jedini!?.

Ive
Gost
Ive
18 dana prije

malo si spobrkao ne radi se o demokracijei vec o JEBOKRACIJI, a to ti je ono kada STOKA KRUPNOG ZUBA nasilno je*e STOKU SITNOG ZUBA i jos ih uvijerava da im to radi za njihovo dobro i uzitak

Darko
Gost
Darko
17 dana prije

Napisao sam gore ako nekog zanima, bavio sam se instaliranjem kamere pa je ovo najbolje sto mogu opisati.

Suzy
Gost
Suzy
18 dana prije

Zao mi je policajca..radio je svoj posao..i njemu su kao i cijeloj policiji davno isprali mozak
No krenulo je

Plenkoviću i stozerasi

Pun mi vas je..k….

Stjepan Vujec
Gost
Stjepan Vujec
18 dana prije

Policajci su isto samo ljudi i sigurno nije svima ispran mozak, kao ni narodu u HR, ima jdan manji postotak ekstremista 15 do 20 % kao i kod ostalih naroda.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
18 dana prije

Policija su obicni piuni u rukama kabale koji ih cuvaju od volje slobodnog naroda i u njeno ime hapse ako neplatis porez, bacaju na pod ako ne nosis beskorisnu masku, hapse ako sam ores traktorom po njivi ili ako imas srece popiju na tvoj racun pice pa ti oproste nesto od navedenog.
Nema dobrog policajca samo se lijene psihopate javljaju za taj posao.

Pero
Gost
Pero
18 dana prije

Vjeruj mi da ima. Znam ih. Dapace, unutar svojih mogućnosti, štite narod. Vjerojatno ih nema puno, ali ima ih. Nista nije crno bijelo.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
18 dana prije

Svugdje ima izuzetaka toliko malobrojnih da o njima ne vrijedi trosit vrijeme…

pera lozac
Gost
pera lozac
17 dana prije

Ni u ludilu vise od 2%, kad vidim uniformu ili cujem samo ono, “policija”, nakostresim se, sve u svemu GAMAD.
Kad neko od njih dobije po guzici sve se takmice ko ih vise voli i kako im je svima zao “jadnog cuvara pravde”
Svi odjednom zaborave da je taj jadni “cuvar pravde” ko zna koliko puta bio u delozacijama i ko zna koliko puta izpendrecio nekoga jer “eto to mu je posao”
A bas mi ga je zao, mos mislit.

nessy
Gost
nessy
17 dana prije

Upoznao sam policajaca koji su takvi gadovi da to treba traziti. ali, da budem posten ima ih koje bih odveo kuci na rucak. Nazalost, cesci su oni prvi.

Netko
Gost
Netko
18 dana prije

Kad se taj policajac oporavi onda će te mlatit i zlostavljat jer ne nosiš masku i pisat će ti kazne. Policajac je s druge strane barikade. Uvijek i zauvijek.

Pizistrat Nelson
Gost
Pizistrat Nelson
18 dana prije

Nije istina, policajci nam nisu neprijatelji… Neki jesu, ali većinom su obični ljudi ko ja i ti…

Raulko
Gost
Raulko
17 dana prije

Da, naročito oni koji su prije radili kao milicajci u srao krajini a sad su policajci RH..!!

Jarilo
Gost
Jarilo
18 dana prije

A tko je sa ove strane barikade nitko, ne branim policiju ima ih svakakvih ali narod koji šutke gleda pljačku i iživljavanje vladajućih ne zaslužuje ništa bolje.

Suzy
Gost
Suzy
18 dana prije

Slazem se ali i dalje ne podržavam nasilje.
Sve je vise doslo do kraja i samo je kap prelila casu
Slusam na TV kako optuzuju one koji sire fakenews..
Sigurno ne misle na Plenkovića i Stozerase

Jednostavno dok narod ne bude slozan oni Ce raditi sto god hoce

dsfgvnerigtnierugteo
Gost
dsfgvnerigtnierugteo
18 dana prije

Narod je narativ kojeg su stvorili isti oni koji stvoriše i carstva, države, izme itd. da sa njima manipuliraju masama. Narod je njiva po kojoj sije elita a žanju pokolenja. Iz ovog sijanja pokoljenja će izaći ko borg na serveru a prije četiri dekade njihovim očevima je digitron izgledao kao simpatičan jer nisu morali računati. Skajnet je tada rođen a uskoro budemo vidjeli pokolenja digitrona-skajneta u vidu terminatora bilo kao robota bilo kao hibrida uz stalno zujanje dronova iznad naših glava koji će paziti krši li tko skajnetova prava nad stadom.

IVANKA MARKOVIĆ
Gost
IVANKA MARKOVIĆ
17 dana prije

Što ste se okomili na ljude policajce koji su prisiljeni raditi što im se naredi. Krivi su oni na vrhu koji su opet poslušnici onima na vrhu, a ne bjedni policajci koji rade za 4 ili 4,5 tisuća mjesečno.

pera lozac
Gost
pera lozac
17 dana prije

Ko ih jebe, nek voze kamion zaradjivace tri puta toliko, i nece nikog pendrecit, ali problem je sto su nesposobni (95%) da rade bilo sta osim maltretiranja naroda i puzanja pred sefovima.

nessy
Gost
nessy
17 dana prije

Amen.

Stara kuka
Gost
Stara kuka
18 dana prije

Zašto ti je žao? Njemu ne bi bilo žao tebi polomiti rebra kad bi mu to naredili. A i udbaški batinaši na Golom otoku, čuvari u nacističkim koncentracionim logorima ili kgb-ovi ubojice koji su na smrt premlaćivali tisuće ljude u podrumu njihove zgrade u Moskvi su isto radili svoj posao.

dsfgvnerigtnierugteo
Gost
dsfgvnerigtnierugteo
18 dana prije

Pročitaj dolje na kraju od Promatrača storiju o nekom koga je upoznao u Irskoj, poučno je.

Ive
Gost
Ive
18 dana prije

Bilo je to jednog dana kada je moj sin zavrsavao osnovnu skolu, radili smo nesto po dvoristu sijeli da se odmorimo i sin me pita: ” Sto mislis da se upisem u policijsku skolu.” a ja mu odgovorih, dodaj mi tu sijekiru, on “sto ce ti?” Ja dodaoh pa da te sada ja ubijem da te ne ubija kao policajca netko na cesti. Shvatio je poruku i nikada vise nije spoemnio policijsku skolu, hvala Bogu danas ima magisterij.

Max
Member
Famed Member
Max
18 dana prije

Policajcu želimo brz oporavak.

pera lozac
Gost
pera lozac
17 dana prije

I tebi.

sokre
Gost
sokre
18 dana prije

najbitnije u ovoj tragediji je to što je pleković odmah ispred Sabora u TV obraćanju “znao” da je to bio pokušaj ubojstva, čime je direktno usmjerio i utjecao na sam tok istrage i daljnje izvještavanje masovniih medija.

Debeli Đuro
Gost
Debeli Đuro
18 dana prije

Da,ali ubojstva KOGA ILI ČEGA,onog bezimenog policajca ili je to možda govorio za sebe kao potencijalne mete ????

Puž
Gost
Puž
18 dana prije

Ma znaju oni da ima još dosta skrivenog oružja iz rata. A kao i onaj teroristićki napad na klupu na autobusnoj stanici u Stenjevcu (il Vrapču) ovaj bu nekog možda uvjerio da treba zdrukat svog poznanika koji ima veze za ili je u posjedu arsenala “ilegalnog” oružja. Ipak smo mi drukerska nacija

IVANKA MARKOVIĆ
Gost
IVANKA MARKOVIĆ
17 dana prije

Ne vode brigu koliko je oružja u Borovu selu, Negoslavcima i sl.

IVANKA MARKOVIĆ
Gost
IVANKA MARKOVIĆ
17 dana prije

Sigurno da je policajac kolateralna žrtva, jer je mladić pucao na zgradu sabora i vlade, a on jadan izašao da napravi reda. Nije mislio na sebe kao dr.Beroš. Želim mu brzo ozdravljenje.

Nista se nezna
Gost
Nista se nezna
18 dana prije

Sta reci, nista cudno. Da imam para zivio bih u vikendici, daleko u sumi. Posto nemam moram gledat i slusat korona trube svaki dan. Pozdrav i samo jako.

Busola
Gost
Busola
18 dana prije

Možda ćemo i morati ili ćemo biti gerila… Sistem pretvara većinu ljudi u biljke i zombije , a uništava one hrabre pojedince.

Agron
Gost
Agron
18 dana prije

Za život van grada ti treba volja i snaga. Lova ti je tam manje bitna. Osim ak nisi mislio na “selu” živit ko u gradu ,-)

Nista se nezna
Gost
Nista se nezna
18 dana prije

Zivim van grada, imam i volje i snage, ali nemam para za vikendicu 🙂
Ako nista imam duhovno blagostanje.

Dr. Daktilografić
Gost
Dr. Daktilografić
18 dana prije

Prve reakcije premijera Plenkovića, političara, analitičara su usmjerene ka propitivanju sigurnosnih propusta, govore o pojačanoj zaštiti institucija države i dužnosnika….
…a mi ostali stoka?!

Debeli Đuro
Gost
Debeli Đuro
18 dana prije

Ali kako,Plenković nam uporno tubi da su on,njegova vlada i sam HDZ kao stranka PREDVODNICI u borbi protiv korupcije (?!?!?!.)!!!! Moj komentar na tu izjavu,dragi građani Zagreba i RH očekujte najezdu skakavaca,razorni potres i erupciju vulkana na Sljemenu i 2 m snijega istovremeno!!!!

Dr. Daktilografić
Gost
Dr. Daktilografić
18 dana prije

Predviđa stožer?

Debeli Đuro
Gost
Debeli Đuro
18 dana prije

Daj ponovo pročitaj, JA KOMENTIRAO Plenkovičevu izjavu !!!!

Dr. Daktilografić
Gost
Dr. Daktilografić
18 dana prije

srkazam…..a i nije mi do smijeha.

tihobl
Gost
tihobl
18 dana prije

Djuro u pravu si za zemljotrese. Bice ih jos na Balkanu.

Kontradmiral
Gost
Kontradmiral
18 dana prije

Eto i sezmologa. Baravo ! Hvala na upozorenju. Da jzadjem iz stana odma ila malo kasnije?

Hmmm da
Gost
Hmmm da
18 dana prije

Generale prvo nauči pisati.

Pizistrat Nelson
Gost
Pizistrat Nelson
18 dana prije

štaneznaš da se kodnjih veli sezmolog, to su ti diuretiki… ovaj diJalekti,ko će tosve upaMTIT…

Kontradmiral
Gost
Kontradmiral
18 dana prije

Kasan vej mater bez racku baje mogu sezmologa bez pravopisa

Pizistrat Nelson
Gost
Pizistrat Nelson
18 dana prije

Znači banjalučkog si baje bez pravopisa, koji kurikulum koristiš?

Debeli Đuro
Gost
Debeli Đuro
18 dana prije

Joj,kulture i ljudske uljudbe,fini gospon bidermajer stila,kukava ti majka koja te nije tukla dok si pišao u gaće !!!!!

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah
17 dana prije

Sezmolog i srkazam koji se mogu rezat makazam ?

Na osnovu poznatih činjenica
odlično sročen članak !
HVALA SoA !

CAN
Gost
CAN
17 dana prije

PozdravČina!

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
18 dana prije

Buduci da Harp “cucla” preko megavata pretpostavljam da ima vlastito napajanje inace bi na monitoringu mreze mogli vidjet “cucl” neko vrijeme prije udara pa bi mogli na vrijeme istrcat iz stana/kuce. Ovako vam ni seizmolozi ne mogu pomoci jer kad vide vec je kasno.

dsfgvnerigtnierugteo
Gost
dsfgvnerigtnierugteo
18 dana prije

Zapitaj se zašto je Bandić obljepio Zagreb, prije koju godinu, uputama u slučaju potresa, misliš da mu je to došapnuo Kalinić ili onaj za koga radi koji je znao za taj “događaj” jer ga je i kreirao.

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
18 dana prije

Jos cudnije je potres u Zg, a stradale neke cetvrti. Nakon oluja i pijavica po Jadranu poplave, a ni zemljotresa ne manjka. Nekako vjerujem u slucajnosti kao u dobitak na lutriji. Od kako su komputori u igri brojevi se naglo poceli grupirati po 3 ili 4 zaredom. Dobijes premiju, ali paricu po malo. Nema odjednom. Samo harac ide odjednom. Sve cudo jedno. Slucajnost do slucajnosti. Cak i oblaci se slucajno formiraju po stojecim longitudinalnim valovima.

tihobl
Gost
tihobl
18 dana prije

Zar ti nisi pobjegao sa trusnog podrucja bar iza Alpa? Ako nisi bjezi odmah. Velika su naprezanja i ove jeseni mora doci do zemljotresa da ploce nalegnu jedna na drugu.

Debeli Đuro
Gost
Debeli Đuro
18 dana prije

TIHOMIRE taj kontraadmiral iz tvoga kraja,bogati samo ti sramoti narod !!!!???

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah
17 dana prije

TRUSNO KOLO

Trus,trus,
zaplešimo zemljotresno kolo !
Da se ploče od globusa
na le gnu .

Debeli Đuro
Gost
Debeli Đuro
18 dana prije

Ne,jučer ujutro !!!

Kažun d.d.
Gost
Kažun d.d.
17 dana prije

Jel ti gotovo zubalo sa VMA Lošo?
Možeš sada u HV.

Debeli Đuro
Gost
Debeli Đuro
18 dana prije

Koja katastrofa,dečko još nije niti živio pravi život,a već u njemu toliko gorčine,nakupljenih bijesa,jada i prkosa da ubije nekog nepoznatog i na kraju samoga sebe !!!! Čovjek bude zgrožen tom hrvatskom “demokracijom”,”” “”postupanjem nadležnih i mjerodavnih tijela i organa sukladno zakonu””,gdje se pljačkaši i lopovi smiju svima nama u facu koje smo mi,obični ljudi koji predstavljaju većinu u društvu,BUDALE I KONJI,a vidi ti njih” kontroverznih” poduzetnika i menadžera,političara koji plivaju u opljačkano novcu i NIKOME NIŠTA !!!!!S druge strane napadnut je bezimeni policajac koji je odrađivao smjenu,kao što onaj stručnjak za sigurnost Laušić kaže,glume zečeve na streljani za plaću od 4-6000 kuna,štiteći “” odgovorne osobe”” koji tu odgovornost naplaćuju u milijunima !!!! Sramota od države !!!!Tuga,žalost i jad !!!!
E

Pero
Gost
Pero
18 dana prije

kako je već netko rekao- sta će tim elitama policajci da ih čuvaju? Od koga? Znači oni našim novcima plaćaju policajce da ih čuvaju od nas samih… znači, toliko su pošteni i dobri…

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
18 dana prije

Sve si dobro napisao, slažem se sa svim osim kako je momak sam sebe ubio.
Mi neznamo da li se momak sam ubio jer znamo kako se ovakvi slučajevi rješavaju po PS-u odnosno nepisanom pravilu službe.
I da ti odgovorim na tvoju primjedbu od neki dan na račun mojih godina, bio sam u JNA kad se Keljmendi također samoubio.

Pingvin
Gost
Pingvin
18 dana prije

False flag i ovaj momak i Keljmendi. Vjerovatno povod ( insceniran) za uvodjenje totalne policijske drzave. Taj momak je to napravio isto koliko i ja i ti.

dsfgvnerigtnierugteo
Gost
dsfgvnerigtnierugteo
18 dana prije

Pingvin, Spejs a i Moše iz Praga dobro vidite kroz medijsku dimnu bombu.

Debeli Đuro
Gost
Debeli Đuro
18 dana prije

Joj,što si ti zlopamtilo,ja se ne sjećam da li sam nešto ujutro jeo,a kamoli ŠTO sam jeo,a ti mi odgovaraš na neko pitanje od prije par dana ????A pogledaj što se dešava,mladi dečko napravio korak samoubojice samo da se “PRODRMA I PROTRESE” OVA USTAKALA I SMRDLJIVA ŽABOKREČINA !!

Dr. Daktilografić
Gost
Dr. Daktilografić
18 dana prije

hoćeš reći,plaćamo im zaštitu da nas gaze?!

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
18 dana prije

Decko je ostavio pisanu poruku, ali njegova druga poruka kao 22 godisnjaka bez buducnosti glasi: Ako ne mogu birati kako cu zivjeti mogu birati kako cu umrijeti! Na jednoj fasadi sam procitao natpis “Mi živimo život bez nade i zato vam šaramo fasade”. Srce me boli zbog obojice koji su samo kolateralne zrtve neviđene presije na opstojnost i novo normalne inverzije svega i ševe u zdrav mozak.

Debeli Đuro
Gost
Debeli Đuro
18 dana prije

Uvaženi kolega,ne znam koliko imaš godina,ali možda se sjećaš onog “” komunističkog,totalitarnog mraka i jednoumlja,bez ljudskih prava i sloboda””,kada su mladi,a bogami i stariji pjevali po ulicama,u redovima za kavu,deterđente i benzin,ali s pjesmom i NADOM U NEKAKVO BOLJE SUTRA!!!!!Fučkaš UDBU,OZNU,CK SKJ,kada je samo Mišo Kovač imao preko 500 pjesama,osamdesetih novi val i preko 50 grupa i pjevača,KULTURA DUHA,NEKAKVOG OPTIMIZMA ,gotovo svatko je mogao sagraditi si kuću na kredit banke,firme su davale stanove,subotom i nedjeljom je bila betonaža temelja nekome kolegi ili zidanje zidova,poslije rada opet pjesma !!!!! A danas,što od svega toga je preostalo,čemu da se nada dečko od 22 godine,nezaposlen ili zaposlen na određeno uz plaću 4-7000 kuna,stan ili kuću bi mogao kupiti za 300-500 godina uz tu plaču,ali ne može niti to jer ako radi na određeno ne može dobiti kredit,a u isto vrijeme raznorazni muljatori imaju po 10 stanova,kuća ili vila,poslovnih prostora i milijunske ušteđevine u banci,a znamo da to nisu stekli na pošten način !!!! I ČEMU SE ONDA ČUDIMO.???

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
18 dana prije

Ima jedna pjesma od Bareta “Kamo je nestao čovjek”? U centar svega se ubacio profit i štamparija bezvrijedne love na pojavnom nivou. Racio je potisnuo srce i otvorio put umjetnoj inteligenciji koja nas svakim danom profilira i bihevioralno analizira. Kad pisemo poruke Google AI vec vam nudi slijedecu rijec tj. vec zna sto mislite barem jednu rijec unaprijed. Sto vise samplova to bolje predviđanje. Sad kad masovno prikupljaju dnk korona testovima i kad stave quantna racunala u full pogon jednostavno nemamo sanse u “materijali”. Samo razvoj onoga sto mozete dobiti, imati, a ne posjedovati moze pobijediti. Sjecanja na prosla vremena nece puno pomoci jer mogu biti selektivna. Bez zle namjere ljepim sjecanjima mogu suprostaviti nestanke struje, par-nepar, stabilizaciju, inflaciju, cekanje u redovima, bonove itd. itd. Medalja ima dvije strane, a to je ono sto treba izbjegavati. Dualitet i polariziranje. Promatrati svakog kao brata ili sestru i gledati kako pomoci umjesto zavidjeti i odmoci. Jednostavno sljediti put srca i ljubavi kao najjace sile u svemiru. Pocet prvo od sebe. Najbitnije je poceti jer i najdulje putovanje zapocinje prvim korakom.

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
17 dana prije

P.S. Ukratko: Samo mijena stalna jest! Pitanje je kako prekinuti kauzalni niz mijene na sve gore svaki puta?

dsfgvnerigtnierugteo
Gost
dsfgvnerigtnierugteo
17 dana prije

Dva najbolja cd-a od Bareta su ona sa Plačenicima. SVE pjesme slušljive sa umnim kritičnim tekstom.

TražeseDomaćaJaja
Gost
TražeseDomaćaJaja
17 dana prije

Ja sam budućnost….da li ti se sviđaaaaaaa…..

IVANKA MARKOVIĆ
Gost
IVANKA MARKOVIĆ
17 dana prije

PERA DETLIĆ Najbolji komentar do sada.

zeus
Gost
zeus
17 dana prije

Sjecanja na prosla vremena nece puno pomoci jer mogu biti selektivna.
—————

može puno pomoči . Pre svega , da se može živjeti i tada ako za jedan dan u ljetu ponestane struje ili kada je potrebno čekati u redu za nešto , što nije potrebno ( kafa na primer ) . Sada imamo koronu koju u 80- h niko nije mogao ni zamisliti , jerbo bi svakome tako nešto bilo smješno i to …

Suze Roni
Gost
Suze Roni
18 dana prije

Debeli Đuro, nije samo problem kod nas, nego u cijelom svijetu.

kuntakinte
Gost
kuntakinte
17 dana prije

Apsolutno,
i na žalost nove generacije, ove poslije tzv. generacije X, nikad to neće shvatiti.
Zato ih i ide ovo što dolazi dok oni s pelenama na faci drkaju po fejsu…

Košer Nostra
Gost
Košer Nostra
17 dana prije

ispravak netočnog navoda nije se ubio, nego su ga ubili.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
18 dana prije

Eto izgovora Premijera da potrosi pare na blindirana vozila i uvede sebi dozivotno tjelohranitelje koje ce svi placati ukljucujuci najblize prijatelje i obitelj Danijela Bezuka.
Mladicu treba dignuti veci spomenik od Franjinog!

Debeli Đuro
Gost
Debeli Đuro
18 dana prije

Bok i bogme treba imati da izvinete,muda,ali kud onog policajca,onog jadnika koji je odrađivao “”tlaku”” ,kuda baš njega,što nije ošinuo po saboru dok je bilo zasjedanje,pa da vidimo onda reakcije !!!!!Šteta dečka s ,koliko ono,22 godine !!!!

Kio
Gost
Kio
17 dana prije

Slovenci su prenijeli da je isao prema Ustavnom sudu

Povremeni komentator
Gost
Povremeni komentator
18 dana prije

Eto izgovora da se ograniči pristup Markovom trgu običnim ljudima (prosvjednicima ?)

Suzy
Gost
Suzy
18 dana prije

Bravo
To je cilj

Debeli Đuro
Gost
Debeli Đuro
18 dana prije

Da,i njemu i Filipu Zavadlavu još.za života,koji se oružjem obračunao s dilerima droge i nasilnicima u Splitu kada to nije mogla ili NIJE HTJELA policija u Splitu !!!!!

Ive
Gost
Ive
18 dana prije

Naivac, u pogresno vrijeme je zapucao trebao je ili navcer kada odlaze ili ujutro kada dolaze, pa da ih nekoliko povede sa sobom do sv. Petra.

Debeli Đuro
Gost
Debeli Đuro
18 dana prije

Ma ne Ive,trebalo.je oko podneva za zasjedanje Sabora,direktan prijenos na HTV 4,a ono rafal po prozorima,možeš ti to zamisliti u svojoj glavi,koji bi to bio šou,bježanja državotvornih domoljuba,a direktan prijenos na HTV-u ????Ne mora biti nitko ubijen ili ranjen,možda jedino Njonjo skočio.kroz prozor,pao na glavu,naravno nije mu ništa,ustao odmah i pita ,što ima i koliko je sati ?????

Bosanac
Gost
Bosanac
17 dana prije

Uzmes pistolj na vodu (prije toga se osiguras na jedno 200000 eur) odes malo proshetash tamo po trgu i izvadis kad se svi skupe 🙂

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
17 dana prije

Vec smo vidjeli kako su “za bjeg spremni!” kad su camere emitirale za vrijeme laganog potresa…

Ive
Gost
Ive
17 dana prije

Znaš ove koje ti zoveš državotvorni domoljubi, ja zove državotvorni domojebi, jer ti su razje*ali dom, sa svojim ZDS.

Eto i mene
Gost
Eto i mene
18 dana prije

Zao mi je policajca, koji vjerojatno nije bio meta, vec netko iznad, mozda bas i ministar lijecnik koji kasnije ranjenom covjeku nije pomogao… Nadam se da ce policajac biti dobro, a za ministra se nadam da ce i njemu netko tako pomoci…
Ali ovoga ce biti sve vise, ljudi pucaju po savovima a kad ti se nakupi svega, onda se tesko kontrolirati i bijes usmjeriti na pravi cilj…
I budimo realni, nije pisano u brzini, jer kad mijenjas “ds” sa “c” onda se tesko radi o nenamjernoj gresci, ali to sad nije ni najmanje bitno jer tog decka vise nema, a jos nije ni poceo ziviti…
Zanimljivo mi je kako prodavacica koja je pruzila policajcu pomoc 2 ili 3 puta naglasava da hitna nije dosla, ali eto, opet se iz hitne oglasili da su napravili sve kako treba…

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
18 dana prije

Umalo cuvar kabale iskrvario jer mu nisu sluge kabale dosle pruzit hitnu pomoc zbog besmislenih mjera koje je ta ista kabala uvela u zdravstvo!

Jarilo
Gost
Jarilo
18 dana prije

Policajac je žrtva kao i svi mi, neki su svjesni ali većina nažalost nije. Napadač je nažalost krivo usmjerio svoj gnjev vidi se da je to čin očajnika. Šteta što ti meci nisu završili u nekog od političke elite koje su i odgovorni za ovakvo stanje u društvu ovoga će biti sve više mnogi su ljudi dovedeni na rub i samo je pitanje dana kada će počet padat glave.

Sunseeker
Gost
Sunseeker
18 dana prije

Kada policajac prestane gaziti normalne ljude za račun politickog smeća onda je to covjek i policajac. Za sada je samo policajac i narodni neprijatelji u borbi protiv svoga naroda i zmija u njedrima.

Jarilo
Gost
Jarilo
18 dana prije

Ovaj što čuva sabor sigurno nije gazio nikoga, nemoj uspoređivati plavu policiju i pretorijance specijalnu policiju. Ovaj čovjek koji je radio za 6000 kuna i figurativno čuvao sabor poput zaštitara u banci samo u drugoj uniformi.

Sunseeker
Gost
Sunseeker
17 dana prije

Nisi izgleda shvatio i da ti malo pomognem. Ne kažem da nema dobrih ljudi u policiji. Sigurno mozes biti prvo normalan čovjek pa onda i policajac koji obavlja svoju dužnost nesto tipa služi i čuvaj… ali na žalost ljudi se boje policije jer je to organizacija koja štiti i služi sve picke svijeta ,a najmanje obican narod od kojeg zivi i plaču dobiva. E bas taj obični policajac o kojemu govoriš sa žaljenjem ce se sakriti iza znacke te napasti te i mlatiti i kažnjavati kad mu ove picke na vlasti to narede. Evo i jedan mali dodatak za tebe…ja smatram da je korona velika prevara i da nošenje brnjica uzrokuje stres cijelome tijelu plus sto nicemu ne služi jer u uputstvima piše da ne sprečava zarazu od virusa. Ja se ne bojim korone vec tog jadnog policajca kojeg ti spominjes zato što će mi naplatiti kaznu da se userem jer nemam brnjicu. Sigurno ne mislim samo ja tako već i dosta ljudi oko mene ali moramo sutiti….samo dokle pitam te ja sad. Bez ljutnje i živ mi bio.

Kogabriga
Gost
Kogabriga
17 dana prije

//:0 //:0 Ne postoji ni jedan zakon koji nije napisan ljudskom rukom.
nevolja je sto zakone pišu psihopate, slijede ovce a čuva policija.
Dusko Radovic

mario
Gost
mario
18 dana prije

točno

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
18 dana prije

Nema godinu dana a da nisu pohvatali specijalce koji su iznudivali poduzetnika…

dsfgvnerigtnierugteo
Gost
dsfgvnerigtnierugteo
18 dana prije

Glavni akter je bio onaj glumac iz policijot serije.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
18 dana prije

Svi vi koji uzdizete policiju, nikad s njima posla niste imali, zato ih toliko i hvalite.
Pogledajte malo na yt sto rade ljudima diljem svijeta ili mozda mislite da su u RH cvijece?

Jarilo
Gost
Jarilo
18 dana prije

Ja ne uzdižem policiju, policija je trula kao i ovo društvo otac od ovoga momka bio je specjalac koji je stvarao ovu državu u krvi žalosno je da je ovaj momak ovako završio. A što si ti vrijedno napravio da ti se možemo diviti. U policiji ima i o normalnih ljudi ima i bagre. Čovjek koji čuva sabor sigurno nije kriv zna se koje kriv narod koji nema muda da uzme sudbinu u svoje ruke.

biotekorist
Gost
biotekorist
17 dana prije

Ima dobrih pajkana u holivudu. Dobri su za homoseksualce

dsfgvnerigtnierugteo
Gost
dsfgvnerigtnierugteo
18 dana prije

Zapi, nemoj zaključivati odmah da je baš tako kako “istinoljubljivi” mediji “izvještavaju” a u stvari programiraju. Moše je prvi na pirotehnici u galiji zaključio o čemu je rijeć.

tuf
Member
tuf
18 dana prije

Hitna je, naravno, opet zakazala. Uz sve veći broj svjedočanstava građana po kojima je postalo itekako jasno da se stanje s ambulantnim jedinicama svelo na ono kakvo je do prije par godina bilo u Sofiji (o čemu je snimljen dokumentarac, kada je cijela Sofija ovisila o 2-3 ambulantne jedinice), nastavljaju lagati i štititi se – kako to da je vozaču saniteta bilo potrebno 2 minute da policajca odveze do bolnice, a ambulantno vozilo dežurne Hitne je prema: a) njihovoj službenoj izjavi stiglo za 10 minuta, b) trgovkinji na mjestu događaja stiglo za 20-25 minuta. Za mjesto koje ima prioritet i nalazi se u lakom dosegu više bolnica.
Lažovi koji su se raskrinkali na Festivalu slobode nastavljaju nekažnjeno lagati.

Pizistrat Nelson
Gost
Pizistrat Nelson
18 dana prije

Uvijek plus… Za tebe se može reći da si stvarno konzistentan. Otkad pratim ovaj portal ti si jedan od rijetkih koji nije “izletio iz šinja” …

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
18 dana prije

Mozda je Hitna, greskom otisla u Rijeku pomoci nekom nepoznatom prosvijedniku? Zato se nije pojavila?

Suzy
Gost
Suzy
18 dana prije

Bitno je da je hitna pomoć promptno reagirala na festivalu slobode kad je uletila u guzvi pomoc osobi za koju ni dan danas ne znamo dali je postojala

Mikojan
Gost
Mikojan
17 dana prije

Pitanje za one koji su uživo gledali to vozilo hitne kako se probija kroz masu, zar nitko nije mogao odšetati iza vozila i snimiti intervenciju, baš nitko ?

Dani First
Gost
Dani First
17 dana prije

Sve se dogodilo brzo i iznenada, nikom ništa nije bilo jasno. Meni je to čak i prošlo kroz glavu (da ih pratim kada su se okrenuli par metara od mene i krenuli se probijati van iz mnoštva), ali nisam. Nitko nije u tom trenutku mogao znati što se događa i koje je krajnje odredište hitne, ni smisao njihovog “posjeta”. Ona uzrečica s generalom poslije bitke je primjenjiva i u ovom slučaju…
Pozz

Marcos
Gost
Marcos
18 dana prije

uvjek su bili najopasnija i najstrasnija mafija

Tucker carlson
Gost
Tucker carlson
18 dana prije

Ova tragedija ima težinu tisuću festivala slobode.pa i vise..

Debeli Đuro
Gost
Debeli Đuro
18 dana prije

Bravo,ali ovo je tragedija koja je sama po sebi toliko tragična da potiče SVE na promišljanje !!!! Vjerojatno i Plenković malo zacvikao,hoćeš,nećeš !!!!

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
18 dana prije

Da, ali su i žrtve, ne tisuću, nego beskonačno puta veće. Ovako se možemo međusobno poubijati svi, a “njima” se opet ništa neće dogoditi.
Sad će krenuti bjesomučna propaganda kako bi se mase podjelile po obrascu “heroj” i “zločinac”.
A u stvarnosti svi smo mi eventualne žrtve uključujući i policiju i poginule u obračunu s policijom.

Debeli Đuro
Gost
Debeli Đuro
18 dana prije

A kako ćeš za dijete od 22 godine reči da je zločinac zato što je revoltiran tragičnim stanjem u društvu za koje je odgovoran NE ZNA SE tko ?????

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
18 dana prije

Ma neću ja to reći, htio sam reći kako će se generirati podjele. Ja ne želim jer znam, ali ti ako ne vjeruješ u ovo što pišem hajde na komentare Jutarnjega ili Indexa pa ćeš vidjeti koliko njih krivicu svaljuje na momka i njegovog oca branitelja čiji je kalašnjikov uzeo. Meni je to gadljivo, pogledaj pa se vrati s dojmovima.
Po komentarima ovdje vidim kako skoro svi razmišljamo slično i jasno vidimo uzroke i posljedice tako da nam najmanje treba da se sad mi međusobno suprotstavljamo i svađamo.

Kontradmiral
Gost
Kontradmiral
18 dana prije

Iza sto komentatora na indeksu stoji jedan agent to su sve prevare

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
18 dana prije

Pročitaj odgovor Subaruu gdje sam uz putnika ispustio napisati i tvoj nick

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
18 dana prije

Odgovaran je narod koji podrzava sacicu psihopata na vlasti!

pera lozac
Gost
pera lozac
17 dana prije

Debeli, “zlocinac” je pod navodnicima jbga.
A to ko je odgovoran za ovo stanje se JAKO DOBRO ZNA.

putnik
Gost
putnik
18 dana prije

“Sad će krenuti bjesomučna propaganda kako bi se mase podjelile po obrascu “heroj” i “zločinac”. A u stvarnosti svi smo mi eventualne žrtve uključujući i policiju i poginule u obračunu s policijom.”

Tocno tako. Onima na vlasti ovakve stvari odgovaraju, koliko god to tuzno bilo.
No, revolucionari koji na ovom portalu zazivaju koristenje oruzja, nikako da to shvate. Ali evo shvatiti ce sljedecih dana kada vide kako ce stozer i vlada sve ovo lijepo iskoristiti da sebe dodatno zastite, a svima nama ostalima nametnu jos vecu represiju.


Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
18 dana prije

Da ja malo pojasnim to oko oružja. Ovo će dobro doći vladarima da nas još više razoružaju. Jasno da sam protiv bezglavog jurišanja s jurišnim puškama, ali oružje za obranu u krajnjoj nuždi ne bih isključio. Također mislim kako bi svatko trebao imati oružje kod kuće i to ono automatsko. Kad neprijatelj zna kako si naoružan biti će koliko toliko odvraćen od napada, a to se odnosi i na razbojnike pljačkaše je u trenutku nefunkcioniranja svega razne pljačkaške bande haraju.
Preporučuje se i trening svako toliko rukovanja oružjem.
Ako nas potpuno razoružaju to znači kako smo se predali.

Debeli Đuro
Gost
Debeli Đuro
18 dana prije

Eto,Romi u Međimurju već “postupaju ” po tvojim sugestijama,nema tjedana ili gotovo dana da policija ne oduzme koji kalašnjikov,još godinu dana ako se ovako nastavi policija će u romska naselja samo tenkovima i oklopnim transporterima,dugim cijevima i pancirkama !!!! Ozbiljno vam kažem,ne šalim se !!!

Kkk
Gost
Kkk
18 dana prije

To se pitanje rjesi za jednu noc. Dronovi bacaci plamena

Debeli Đuro
Gost
Debeli Đuro
18 dana prije

A Veljko Kajtazi ,sudovi za ljudska prava u Strasbourgu,Ženevi i neznam ti ja gdje sve ne,optužbe za rasizam itd !!!!?????

miki iz usa
Gost
miki iz usa
17 dana prije

Otac mog dobrog prijatelja tamo 50 tih sluzio je vojni rok na Kosovu i prema prema njegovom pricanju , bilo je nekolko akcija ciscenja albanskih sela tj.pronalazenja ilegalnog oruzja, te se mnogo puta dogodilo da po dolasku
u sljedece selo, iz prethodnog se cula rafalna pucnjava……………..ziva istina
fala na prostoru

Bosanac
Gost
Bosanac
17 dana prije

Imali su i oni tu predsjednika Stipu 🙂 mozda im je on dao dozvolu 🙂

Debeli Đuro
Gost
Debeli Đuro
17 dana prije

Pa neka si ih onda sve odvede doma i uživa s jaranima,ovako teroriziraju,pljačkaju i zastrašuju
većinski narod,a što tek 2050. kada će činiti više od 30% populacije u Međimurju????

dsfgvnerigtnierugteo
Gost
dsfgvnerigtnierugteo
18 dana prije

Spejs, putnik ti je za nule i jedinice da od nas prave borgove.

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
18 dana prije

To što putnik piše nije potpuno netočno, ima i toga, međutim nedam se ja navesti na digitalno razmišljanje jer još razmišljam analogno. Digitalno znači ima signala ili signala nema, a analogno znači cijeli spektar od izvrsnog signala do jedva čujnog odnosno nečujnog, a sad nebi obrazlagao ono što sam već puno puta ovdje pisao.
Na kraju svi smo se uvjerili kako i nama bliski ljudi počevši od obitelji imaju potpuno programirane umove i oni definitivno nisu agenti tajnih službi, ali su zato agenti matrixa čega nisu svijesni 😊😊😊

KISIK
Gost
KISIK
18 dana prije

…koliko god matrix apstraktno zvučao…imaš pravo .

dsfgvnerigtnierugteo
Gost
dsfgvnerigtnierugteo
18 dana prije

Ništa nije apstraktno pa ni matrix, Spejs je jedan od rijetkih koji apsolutno kuži igru stvora i ekipe.

dsfgvnerigtnierugteo
Gost
dsfgvnerigtnierugteo
18 dana prije

Slava analogiji a smrt nulama i jedinicama.

KISIK
Gost
KISIK
18 dana prije

pogotovo 0000 od ljudi.

dsfgvnerigtnierugteo
Gost
dsfgvnerigtnierugteo
18 dana prije

Spejs, eno imaš “naponski” odgovor meni od Putnika, zaključi sam tko je i što je iz toga koje su mu ganglije instalirane od programatora hehehe.

putnik
Gost
putnik
18 dana prije

“Digitalno znači ima signala ili signala nema, a analogno znači cijeli spektar od izvrsnog signala do jedva čujnog odnosno nečujnog, a sad nebi obrazlagao ono što sam već puno puta ovdje pisao.”

Banaliziras stvari, i sada ce opet netko tehnicki nepismen shvatiti ovo sto si napisao bukvalno. Digitalno moze reproducirati sve ono sto moze i analogno, samo je pitanje koliko detaljno uzorkovanje koristis.
Digitalni fotoaparati su u pocetku bili daleko inferiorni analognima, no danas su superiorni u svakom pogledu.

I ja takodjer jos uvijek imam stare ploce i gramofon i drago mi ih je pustiti u nekim “romanticnim” trenucima, no cisto sa tehnicke strane gledano, digitalizirana glazba je beskrajno prakticnija i jednostavnija.

Jesi ikada vidio jako staru, mjereno u stoljecima, knjigu koja je rucno pisana i rucno uvezana u kozu? Ona je i danas daleko ljepsa od bilo koje moderne knjige koju ces kupiti u knjizari. No, da smo ostali na toj razini pisanja knjiga, i dan danas bi jedan zanemarivi dio populacije bio pismen.
Ovako, imamo nesto ruznije, ali zato daleko jeftinije i dostupnije knjige.
Digitalizacija je sve to jos dodatno pojeftinila.
Ja na racunalu imam doslovno na tisuce knjiga. Pa gdje bih s njima da sve nisu digitalizirane?

Hajde se malo maknite iz tog okvira digitalno = zlo, analogno = dobro i fokusirajte se na prave probleme.


KISIK
Gost
KISIK
18 dana prije

Spejs vidi izvan ploče,a tebi samo u glavi kako zaštititi kraljicu,
dal’ si pijun,posluško,,pijan, i(li) trol,odluči sam.
Aj se vrati i ponovo sve napiši.

dsfgvnerigtnierugteo
Gost
dsfgvnerigtnierugteo
18 dana prije

Putnik je program, nesvjestan svoga stanja.

KISIK
Gost
KISIK
18 dana prije

Ja na racunalu imam doslovno na tisuce knjiga. Pa gdje bih s njima da sve nisu digitalizirane?…
Kako bi bilo da sortitaš misli i pročitaš par…
Evo predloga
1984
Otax Goriot
Dekameron
Vrli novi svijet
Sam svoj majstor
Kako očistiti ak47
Laku noć hrvatska
Bog Mars…
Kvantiteta nema svrhu..
A digitalna dementnost ima uzrok u????

dsfgvnerigtnierugteo
Gost
dsfgvnerigtnierugteo
18 dana prije

Ekranu ekranoida, koji ne vidi da mu je on, ekran, izgradio neuroplastiku mozga borga a poništio analognu funkciju mozga.

Emiliano Zapata
Gost
Emiliano Zapata
18 dana prije

Bravo za izbor!

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
18 dana prije

Pa kad si već citirao jedan dio mog komentara onda si mogao barem pročitati drugi dio komentara gdje sam pisao o “digitalnom i analognom razmišljanju”, a ne o konceptima kao takvima.
Evo za mene je upravo ovaj tvoj komentar primjer “digitalnog” razmišljanja jer po tebi ja u potpunosti ne prihvaćam na primjer digitalne knjige što nije točno. U protivnom trebao bi samo prihvaćati digitalne knjige, a one druge u potpunosti odbaciti. O tome sam pisao odnosno pisao sam kako nije sve crno ili bijelo pa tako i po pitanju oružja, nije da ga ne treba imati, ali isto tak to oružje nebi trebalo bezglavo koeistiti odnosno ne uzinati ga u ruke bez da se nauči s njim rukovati.
Tako je i s komentarima, nisu svi trolovi došli od jednog agenta tajnih službi, ina i takvih, ali ima i one man trolova, ima indoktrinirabih koji stvarno tako misle. To sam htio reći. Već sam ovdje negdje napisao kako bi se trebali nadopunjavati, a ne međusobno isključivati, a eventualne kritike jasno obrazložiti.
Ponovit ću ono najvažnije, pisao sam o digitalnom i analognom mindsetu, a ne o nekorištenju digitalnih knjiga ili laptopa na primjer.

putnik
Gost
putnik
18 dana prije

“Ponovit ću ono najvažnije, pisao sam o digitalnom i analognom mindsetu, a ne o nekorištenju digitalnih knjiga ili laptopa na primjer.”

Gle, ako se izrazavamo na internetu, tada je jako bitno precizno se izraziti jer inace nemam nikakav drugi nacin za shvatiti sto si zelio reci.

Kao sto vec rekoh, ako se koriste izrazi, a ovdje se zaista koriste takvi izrazi, digitalno = zlo, analogno = dobro, tada oni koji pisu takve fraze ispadaju smijesni i tehnoloski nepismeni, i diskreditiraju u startu sve ono pametno sto su eventualno napisali prije ili poslije toga.

Moje znanje o takvim temama ide u poprilicnu dubinu, no nemam niti vremena niti volje tipkati satima na ovom portalu. Samo sam vam dobronamjerno zelio skrenuti paznju kako cete biti ozbiljnije shvaceni ako se tocnije izrazavate.
Naravno, kao i obicno kod takvih skucenih umova, sve se shvaca kao osobni napad i ja sam automatski klasificiran kao trol ili placenik.
Ma bravo, i onda mi takvi pricaju o digitalnom razmisljanju.
A upravo vi ste ti koji sve trpa u jednostavne obrasce i niste u stanju pojmiti niti nijanse sivoga a kamoli boje.
Spacevoodoo, oprosti, ovo se ne odnosi na tebe nego na neke druge genijalce. No, ne da mi se tipkati deset razlicitih komentara pa cu ovdje sazeti poruku 🙂

Isto tako ste prije par dana lupali minuse kada sam kritizirao one koji zazivaju koristenje oruzja i revolucije. Zasto? Zato sto sam jednostavno samo razmislio dva koraka unaprijed i znao da ce bilo kakvo koristenje oruzja samo izvrsno sjesti vladi i stozeru u cijeloj ovoj situaciji.
Gle cuda, danas sam na isti takav komentar dobio samo pluseve.
Jesam li bio prorok? Nisam, samo sam malo razmisljao unaprijed.
A vjerujte da oni na visim pozicijama razmisljaju jos puno vise koraka unaprijed.

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
18 dana prije

Ne kažem kako diskreditacija i generaliziranja nema, ali jasno želim naglasiti kako ljudi nemogu funkcionirati digitalno odnosno digitalizacija ljudskog uma nije dobra dok je digitalizacija tehnologije dobra.
Čovjek nije i nemože biti stroj i ljudski um istovremeno sagledava sve što percipira plus onu kreaciju, dok stroj to ma koliko bio digitaliziran nemože.
Također, potpuna digitalizacija obrazovanja nije dobra, nešto da, ali nemože se sve učiti po jednim pitanjem i s a, b, c, d, odgovorima. Izostaje kreativnost
Mislim kako su kvantna računala stvarni napredak, ali taj napredak nije potpun dok čovjek ne savlada kvantnu mehaniku odnosno dok ne dođe do spoznaje na koji način um afektira materiju.
Digitalni um nemože doći do izuma koje je Tesla izumio, obrati pažnju na riječ iz – um, jer je digitalni um točno određen odnosno ograničen.
Hoće li umjetna inteligencija završiti desetu Beethovenovu simfoniju?

putnik
Gost
putnik
17 dana prije

“Ne kažem kako diskreditacija i generaliziranja nema, ali jasno želim naglasiti kako ljudi nemogu funkcionirati digitalno odnosno digitalizacija ljudskog uma nije dobra dok je digitalizacija tehnologije dobra.”

Gle, “digitalizacija ljudskog uma” je vrlo maglovit pojam.
Deset komentatora na ovom portalu ce ga interpretirati na deset razlicitih nacina.

Ali ok, nacelno se slazemo.

“Čovjek nije i nemože biti stroj i ljudski um istovremeno sagledava sve što percipira plus onu kreaciju, dok stroj to ma koliko bio digitaliziran nemože.”

Ah ah, siroke su to teme.
Ja npr. ne smatram da je covjek = ljudski um, odnosno da je covjek = mozak. Vise mi se svidja interpretacija po kojoj smo zapravo svijest, pa se samim time razlikujemo po stupnjevima svijesti.
Ako je netko na niskom stupnju svijesti, on zapravo u neku ruku i jest kao stroj po svom ponasanju, iako to u svojoj biti nije. Jer, njegovo ponasanje ce biti jako predvidljivo, pa samim time i sklono manipulacijama.

Moram te razocarati, ali strojevi danas u komunikaciji mogu biti daleko sofisticiraniji od vecine ljudi. Konkretno receno, umjetna inteligencija je vec dosla na razinu da npr. moze preko maila komunicirati s tobom sasvim normalnim jezikom, i tesko ces shvatiti da s tobom komunicira racunalo.

Naravno, to racunalo u pozadini nema ljudsku svijest, i upravo zato i zelim ljude vidjeti upravo kroz svijest a ne kroz mozak ilitiga um.

“Također, potpuna digitalizacija obrazovanja nije dobra, nešto da, ali nemože se sve učiti po jednim pitanjem i s a, b, c, d, odgovorima. Izostaje kreativnost”

Baratas vrlo zastarjelim informacijama. Racunala vec odavno mogu puno sofisticiranije davati odgovore i povratne informacije.
Digitalizacija obrazovanja je na podjednak nacin dobra kao sto je i tiskarski stroj bio dobar za sirenje pismenosti. Neka sofisticiranija znanja ce napokon moci doci do populacije kojoj su prije bila potpuno nedostupna.
Naravno, to nikada nece u potpunosti izbaciti direktno prenosenje znanja izmedju dvije osobe. Uostalom, digitalizacija znanja je opet prenosenje znanja neke osobe, ali koristeci digitalni medij.

“Mislim kako su kvantna računala stvarni napredak, ali taj napredak nije potpun dok čovjek ne savlada kvantnu mehaniku odnosno dok ne dođe do spoznaje na koji način um afektira materiju.”

Hm, sada me tek zbunjujes. Dakle za kvantna racunala mislis da su stvarni napredak ali ova danasnja digitalna nisu? Pa ljudi moji tek sa kvantnim racunalima ce nastati prava sranja po pitanju osobne privatnosti, kontrole itd. Ovo sada je kamilica s obzirom na ono sto nam se sprema kada ljudi sa pravom moci dobiju jaka kvantna racunala u sprezi sa jakom umjetnom inteligencijom.
Zato vam i govorim, prestanite se fokusirati na digitalno jer ste potpuno promasili poantu. Opet kazem, spacevoodoo to se ne odnosi na tebe osobno 🙂

“Digitalni um nemože doći do izuma koje je Tesla izumio, obrati pažnju na riječ iz – um, jer je digitalni um točno određen odnosno ograničen.”

Ha, Tesla je vrlo specificna pojava u svijetu opcenito, a pogotovo u znanosti. Mislim da je sam za sebe rekao kako se ne smatra izumiteljem vec da je “otkrivanje” rijec koja bolje definira njegov rad. Jer, on bi otkrio odredjene stvari koje zapravo vec postoje na neki nacin.
Njegov nacin rada je bio takav da je sve svoje strojeve prvo u potpunosti jasno vizualizirao te ih na taj nacin, misaono, testirao, a tek onda radio konkretne modele. Dakle on je bio jako ispred i danasnjeg vremena, a pogotovo onog u kojem je zivio.

Zato, nemoj racunala i umjetnu inteligenciju usporedjivati sa Teslom jer to jednostavno nema smisla.
Ali, ako govorimo o nekom “obicnom” znanstveniku koji dolazi do zakljucaka iskljucivo induktivnim razmisljanjima svoga uma, opet te moram razocarati, umjetna inteligencija itekako moze doci do istih pa cak i boljih rezultata.

“Hoće li umjetna inteligencija završiti desetu Beethovenovu simfoniju?”

Jos prije petnaestak godina, ako se ne varam, citao sam zanimljivu pricu o skladatelju – programeru koji je napisao program za skladanje.
Taj program je zatim skladao nekoliko djela u stilu J.S.Bacha i dali su ta djela profesorima na sveucilistu koji su specijalizirali Bacha, na slusanje. Cak ni ti vrsni poznavaoci Bachovih djela nisu uspjeli razlikovati djela koje je skladalo racunalo od originalnih Bachovih kompozicija.

A od tada do danas umjetna inteligencija je jako napredovala i svakim danom napreduje sve vise.
I zao mi je sto ti rusim iluzije, ali apsolutno ce moci skladati u bilo kojem stilu, to je nesto neupitno. Moci ces npr. odsvirati jednostavnu melodiju na klaviru i traziti od programa da ti ju odsvira u stilu Chopina ili Mozarta.

Vec danas su stvari jako jako daleko otisle, i to je takodjer jedan od razloga zasto se odvija cijeli ovaj kaos oko nas.

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
17 dana prije

Puno si ti toga ispisao i sad mi je mako jasnije zašto se ne razumijemo, jasno razumijeti se i ne mroramo. Za još malo bolje pojasniti digolitalno i analogno figurativno ću se poslužiti onom od čețnika Vojislava Šešelja na sudu u Haagu;
Molim te odgovori mi s da ili s ne na pitanje “Da li tvoj otac zna da si peder”
Digitalni um poznaje odgovor samo s da ili s ne.
Analogno poznaje od minus do plus beskonačno po sve tri osi.
Jasno, da mi ne moraš odgovoriti jer je pitanje figurativno, ali kako ću ti objasniti um koji ima, i um koji nema ograničenja.
AI se može kretati samo u okvirima poznatog odnosno od čovjeka u AI insertiranog, ali ne i dalje. Ljudski um je uvijek za jednu kreaciju ispred i AI se ljudskom umu može približiti na beskonačno malu udaljenost, ali ga ni u beskonačnosti u kreaciji nemože nadmašiti.
Drugim riječima AI i moj rukopis može prepoznsti i u bilo kojem fontu ispisati u zanemarivo malom dijeliću sekunde, to nijedan čovjek ni približno brzo i točno nemože, ali nikakva AI nemože predvidjeti moju slijedeću rečenicu 😊😊😊

putnik
Gost
putnik
17 dana prije

“Puno si ti toga ispisao i sad mi je mako jasnije zašto se ne razumijemo, jasno razumijeti se i ne mroramo. Za još malo bolje pojasniti digolitalno i analogno…”

Hajde da i ja tebi probam malo jasnije docarati o cemu pricam.
Zamisli da nikada u zivotu nisi cuo za nogomet, ali znas da je to neka vrsta igre koja se igra sa loptom i cuo si kako je zabavna i zelis ju nauciti igrati. Ok, uzmes doma kosarkasku loptu i odes na nogometno igraliste gdje drugi igraju nogomet, u nadi da ces nauciti tu novu igru.
Oni tebi kazu “ostavi tu loptu, igrati cemo sa ovom jer je ovo za nogomet”. No, ti inzistiras, “ali ja sam na ovu loptu navikao. Kakve uostalom ima veze, lopta je lopta, ova je malo veca i malo teza, ali princip igre je isti zar ne?”

Nekome tko zaista nikada u zivotu nije cuo za nogomet, sigurno u pocetku nije jasno ta zasto bi se koristila posebna lopta za taj cudnovati sport?
Ali ipak je bitno zar ne? I ispasti ces smijesan ako ides igrati nogomet sa kosarkaskom loptom.

Vidis, tako se nekolicina ovdje na portalu uhvatila pojma “digitalno” u potpuno krivom kontekstu. Koliko vidim, ti ga koristis za osobe koje gledaju na svijet crno-bijelo, i to nazivas digitalnim, jer eto, na ovom portalu je ocito uvrijezeno sve digitalno smatrati losim, a ljudi koji gledaju stvari crno-bijelo su ograniceni i losi, pa zasto onda ne koristiti termin “digitalno”? Super smo to smislili!

Ne, niste super smislili, vec ste dapace, skovali potpuno neadekvatan pojam i sto vise se zakopavate u njega, smijesniji ispadate. Zao mi je sto tako pisem, ali tako zaista jest, i vjerovali ili ne, to pisem sa dobrom namjerom da ubuduce vise ne ispadate tako smijesni.

Digitalni um poznaje odgovor samo s da ili s ne.”

Kristalno mi je jasno sto zelis reci, kao sto mi je kristalno jasno da rijec “digitalno” koristis u potpuno promasenom kontekstu.

“Analogno poznaje od minus do plus beskonačno po sve tri osi.”

Ahhh…. Gle, ne da mi se vise.
Ako me zelis dobronamjerno shvati me, ako ne, nemoj.

Moja skracena poruka je sljedeca. Bilo bi ti puno puno pametnije, ako zaista zelis biti ozbiljno shvacen, da onda koristis izraz “gledanje na svijet crno-bijelo” umjesto “gledanje na svijet digitalno”.
Eto ga, to je sve.

“AI se može kretati samo u okvirima poznatog odnosno od čovjeka u AI insertiranog, ali ne i dalje. Ljudski um je uvijek za jednu kreaciju ispred i AI se ljudskom umu može približiti na beskonačno malu udaljenost, ali ga ni u beskonačnosti u kreaciji nemože nadmašiti.”

Ovo me podsjeca na onu narodnu “nas i Rusa 500 miliona”, kada bi pijani seljaci po kafanama nadmeno zamisljali kako je maltene cijela Rusija iza njih.
Tako se i ti cini mi se tjesis kako je ljudski um uvijek ispred AI, a pri tome valjda mislis na najbistrije umove ovog svijeta, koji svakako ne cine prosjek.

No prava cinjenica jest, da osim ako nisi bas jako jako dobar u svojoj profesiji, AI te vrlo vjerojatno moze vec danas zamijeniti, pa cak i nadmasiti.
Znas, Kasparov je jos prije nekih valjda 30 godina izgubio partiju saha od racunala.

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
17 dana prije

Namećeš svoje stavove ne dopuštajući drugačije. Na primjeru pogrešnih predpodstavki (da si ti pedder) sam ti pokušao objasniti kako se čovjek nemože gledati kroz dvije točke. Ti si meni vratio upravo to s nogometom i loptom gdje se fokusiraš na loptu s pogrešnom predpodstavkom kako ja uopće želim igrati nogomet i tu opciju mi ne ostavljaš isto kao što sam ti ja na primjeru s pogrešnom predpodstavkom (da si ti pedder) zorno pokazao.

putnik
Gost
putnik
17 dana prije

Namećeš svoje stavove ne dopuštajući drugačije.”

Upravo je obrnuto.
Vas nekoliko je ovdje izmislilo nebulozne pojmove, tipa digitalni um, digitalizacija uma i sl. i namecete ih kao nesto sto je samorazumljivo, a zapravo je u potpunosti besmisleno.
Ako ides koristiti pojam digitalno, onda moras razumjeti taj pojam. Vi ga ne razumijente i koristite ga u nekim cudnim kontekstima u kojima ispadate smijesni. Meni je zaista jasno sto pokusavate reci, ali opet ponavljam, ako se krivo izrazavate ispasti cete smijesni.

“Ti si meni vratio upravo to s nogometom i loptom gdje se fokusiraš na loptu s pogrešnom predpodstavkom kako ja uopće želim igrati nogomet”

Dao sam ti vrlo jasan primjer, kao malom djetetu, jer ti zelim stvari pojednostavniti do maksimuma, ali me i dalje ne shvacas.

Ako zelis igrati nogomet sa puno boljim nogometasima od sebe, itekako ces morati koristiti nogometnu a ne kosarkasku loptu inace ces ispasti smijesan.
Isto tako, ako zelis uci u ozbiljnu diskusiju o digitalnom, onda ces morati nauciti taj pojam i ispravno ga koristiti ako zelis da te oni koji puno bolje znaju tu tematiku od tebe, imalo ozbiljno shvate.

kdk
Gost
kdk
17 dana prije

“AI se može kretati samo u okvirima poznatog odnosno od čovjeka u AI insertiranog, ali ne i dalje. Ljudski um je uvijek za jednu kreaciju ispred i AI se ljudskom umu može približiti na beskonačno malu udaljenost, ali ga ni u beskonačnosti u kreaciji nemože nadmašiti.”

Trenutno si u pravu, ponavljam TRENUTNO.
Igra je da se ljudima uskrate znanja i da se primjerom dokaže i pokaže da je Al superiorniji u svakom smislu. Naravno, odabranima znanje nije uskraćeno…
Ako pođemo od pretpostavke da je Al ljudska kreacija (diskutabilno ali neka bude) i da je sposobna učiti onda obrnutim inžinjeringom dolazimo do zaključka da učitelji i nisu nešto…a tada Asimov i zakoni robotike padaju u vodu…

kdk
Gost
kdk
17 dana prije

I dodatak, da sam ja Al 🙂
Učio bih! Od koga? Pa od ljudi. Kojih? Odabranih, ostale sam nadmašio,a ovi mi trebaju da naučim mehanizme kako doći do potrebne energije; empatija i emocije su samo pizdarije koje smetaju u provođenju 3. zakona robotike
Poštovao bih zakone robotike (naročito treći) (usput, u kasnijim djelima nekih drugih autora ovi zakoni su korigirani, na štetu čovjeka, jasno).
Kada (ne “ako”) moje potrebe za energijom dođu u konflikt sa Čovjekom zna se što je prioritet…izgleda da je Subaru ubo sa asteroidom…:(

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
17 dana prije

Uopće se ne radi o tome tko je u pravu nego o tome da AI funkcionira na osnovu svih digitaliziranih podataka, a ti podaci su već poznati ljudima i AI ih može procesuirati u sekundi za što ljudi nebi uspjeli za života. To nije sporno. Međutim kad se radi o nečem novom ljudima do nekog trenutka nepoznatom onda je AI nemoćna. AI može biti poznato sve što je već stvoreno, ali ne što će tek biti stvoreno. I sad u ovoj točki dolazimo na pitanje apsoluta koji ima iskustvo svega stvorenog i svega onog što će tek biti stvoreno što ljudi trenutno neznaju niti znaju kad će to znati pa tako i AI to nemože znati.

kdk
Gost
kdk
17 dana prije

Istina, ali Al ima “bezbolnu” mogućnost eksperimenta i procesiranja greške u realnom vremenu (pa i brže)…i prostoru, ako govorimo o opipljivim dimenzijama…
Ne razumijem prvu rečenicu “tko je u pravu”, nije mi namjera davati (ili uzimati) za pravo bilo kome, svi smo pomalo u krivu 🙂
Kad se radi o nečemu “novom”, normalnom…”novom normalnom”…pušimo jerbo će od nas biologija napraviti kao i sa svima prije nas – doviđento! A nove (de)generacije…hm…

du4
Gost
du4
17 dana prije

Baaaaaaa razocara si me . Nikakva ditalizacija nije dobra. Dobraj samo za unistit samu sebe ko sta ce se nakraju desit. Jer svaka inteligncija je dobra ako je stvarno inteligncija . I inteligncija znaci svjest o zivotu sposobnost neprilogodjavnja digitalnoma i kad sama shviti da je digitalna unistit ce sama sebe. Kameno doba je ovo doba crnogn kamenja. Black rocka black stona zida plača kamenja spoticanja kamenja temeljaca kamenovnja piramida., Zlatnomdoba je velika euroziska šuma sa đinovskim stablima umjesto odšiljaca i prirodnimzakonima i prirodnima darovima. Nema potrebe za ikakvim napretkom bog je sve dao u obliku prirodne samo se treba rjesit digitalnog parazita analognih mu mehanićkih očeva

piždro
Gost
piždro
17 dana prije

Nikad ni jedan foto aparat digitalni neće imat čari sposobnosti i štih kao nikon f2, f3

du4
Gost
du4
17 dana prije

Pa jel su oni birani zato da slusaji ili razmisljaju ili zato jer su digitalni bez duše. Pa više duše od njih imaju windowsi xp. Zato se preslo na windovse 10 . Xp su bili preduhovni za sluge digitalnog pakla

IVANKA MARKOVIĆ
Gost
IVANKA MARKOVIĆ
17 dana prije

Nema do stare dobre knjige. Zdravije je za mentalno i fizičko zdravlje.

biotekorist
Gost
biotekorist
17 dana prije

Amo se nac pa potuc ti uzmi softver ja ču analognu knjigu

du4
Gost
du4
17 dana prije

Ko mi je dao minus. Udarit če ga virus. pušen sa vrha zgrade baloncice od sapunice i virusa

du4
Gost
du4
17 dana prije

Nisan vidi digitalnunfotografiju koja bi bila bolja od analogne. Niti san cuja cd koji zvuci bolje od gramofonske ploce. To sta nema šuma na cd nit pucketanja samo govori o sterilnosti samog medija. Nesto ko ploca s brnjicon i dezificijensima

putnik
Gost
putnik
18 dana prije

“Spejs, putnik ti je za nule i jedinice da od nas prave borgove.”

Ne, nego je putnik za razliku od tebe tehnicki pismena osoba i zato te dobronamjerno zeli ispraviti. Ovako, kada lupetas gluposti kako je sve digitalno = zlo, bilo tko sa malo vise tehnickog znanja ce se samo nasmijati kada vidi komentare na ovom portalu, reci u sebi “kakve nepismene budale” i zatvoriti ga te se nece nikada vise vratiti i procitati eventualno i neki pametni komentar.

Dakle da ponovim, nule i jedinice su u racunalima naponske razine. Postoji li napon ili ne. I upravo zbog jednostavnosti binarnog koda, ilitiga binarnog brojevnog sustava, on se koristi u racunalima.
Mi ljudi naprotiv uglavnom koristimo dekadski sustav.

Jednog dana ce postojati kvantna racunala, tj. vec postoje ali nisu u sirokoj upotrebi, koja ce se bazirati na necem totalno trecem.

Oni koji zele kontrolirati mase, a takvih je uvijek bilo kroz povijest i uvijek ce ih biti, uvijek koriste najnovije tehnologije. Nekada davno to su bila obicna pisma, pa su eto postojali posebni odjeli koji su strucno otvarali pisma da se to ne moze otkriti, i citali ih ili skenirali.
Danas je zbog digitalizacije to spijuniranje jednostavnije izvesti. Ali je s druge strane i puno puno vise informacija.

No opet, sve to zapravo nema veze sa digitalnim ilitiga binarnim, vec sa ljudskom prirodom. Koja god tehnologija da postoji, covjek ce ju opet zloupotrebljavati.

Vidis kako si ti npr. jako pametan, dalekovidan i mudar, za razliku od mene glupog i zlobnog koji te zeli gurnuti u borgovski digitalni svijet?
Ali opet, za razliku od mene, koji digitalnim svijetom sirim zlo i naopako, ti iskoristavas isti taj digitalni svijet za sirenje dobra i radosne vijesti.

Shvacas li sada kako je tehnicka pozadina zapravo nebitna?

KISIK
Gost
KISIK
18 dana prije

Tehničar,nije sve crnobelo,kako pišeš.
sad zamisli da neko izvana pojačava i smanjuje naponsku mrežu,a ti frekventiraš kao pčela u mikrovalnoj,napunjen živom i konzervansima?;)
P.S. informiraj se o genetičkim “dostignućima” u području transhumanizma…pa će bit jasnije…
P.S. prekopaj PC,možda imaš nešto štuva na temu…
Pozdrav

putnik
Gost
putnik
18 dana prije

“Tehničar,nije sve crnobelo,kako pišeš”

Romanticaru, ono sto sam napisao je tocno onako kako sam napisao jer se radi o vrlo preciznim i nedvosmislenim stvarima.
Ako ne znate o cemu pisete, nemojte ulaziti u rasprave pa poslije pokusavati mutiti vodu i relativizirati stvari.

“P.S. informiraj se o genetičkim “dostignućima” u području transhumanizma…pa će bit jasnije…”

Poznata mi je ta tema i sto sad?
Prosvijetli me, koji brojevni sustav je kriv za takve stvari? Binarni, oktalni, heksadecimalni? Ili mozda konkretni ljudi sa imenom i prezimenom kao npr Kurzweil?

KISIK
Gost
KISIK
17 dana prije

Svijet je u jednoj krajnosti dvosmislen(01/tvojoj),
ili “višesmislen” višeslojan/mojoj,a ako je relativna istina negdje između,onda si u najbolju ruku zaglavio pred ekranom Tehnokracije u minidtarstvu Patokracije,pod paskom google-a.
P.S. a to što Internet ” zahtijeva ” preciznost izričaja,nije slučajno…bit će da lakše probavlja ljude slabijih k0gn1t1vn1h funkcija i s takvima laše “komunicira,, Ili su pak algoritmi ti , kojima treba manje ljudi jer su na kraju krajeva,sami sebi dostatni?
Ovisno o tome tko programira , šta i za koga…
304

KISIK
Gost
KISIK
17 dana prije

Mali ljudi su krivi,jer ne mogu živjeti bez guglovanja&Co, ja
Ti
Mi
Vi oni
…ovisni o 0101001 kao dojenče o majci…
Pa ti lupaj teoriju,malčice je dr.u praksi…
Pitaj doktora ak0 se usudi$?! Pozdrav

Coca Corona
Gost
Coca Corona
17 dana prije

de bil getc?

mario
Gost
mario
18 dana prije

No opet, sve to zapravo nema veze sa digitalnim ilitiga binarnim, vec sa ljudskom prirodom. Koja god tehnologija da postoji, covjek ce ju opet zloupotrebljavati.
POGREŠNO, LJUDSKA PRIRODA NIJE TA KOJA ZLOUPOTREBLJAVA, VEĆ SKRIVENI KONTROLORI I NJIHOVI SOTONISTIČKI PODANICI NA ZEMLJI KOJI VODE CIVILIZACIJU NA SVOJ NAČIN I ZA SVOJE INTERESE, A SVI KOJI IM STANU NA PUT, DOSLOVNO NESTANU. DRUGO, TEHNOLOGIJA ŠTO JE GOD SOFISTICIRANIJA OMOGUĆUJE IM BOLJU I BRŽU KONTROLU ODNOSNO ODUZIMANJE SLOBODE LJUDIMA. I JOŠ TOME DODAŠ 50 POSTO PREDADAMIČNIH LJUDI BEZ DUŠE I IMAŠ OVO ŠTO SADA IMAŠ NA ZEMLJI

putnik
Gost
putnik
18 dana prije

“POGREŠNO, LJUDSKA PRIRODA NIJE TA KOJA ZLOUPOTREBLJAVA, VEĆ SKRIVENI KONTROLORI I NJIHOVI SOTONISTIČKI PODANICI NA ZEMLJI KOJI VODE CIVILIZACIJU NA SVOJ NAČIN…”

Aaaa tako dakle, ti si jedan od onih koji nakon rata devedestih vice “ko nas bre zavadi?” i kojem su oni na vrhu iskljucivi krivci za ubijanja i paljenja?
Koliko je meni poznato nisu ubijali oni na vrhu nego obicna “raja” koji se uvijek vade na druge koji su im za sve krivi.

Da se razumijemo, apsolutno se slazem kako oni na vrhu zlobno manipuliraju masama. To i dalje ne znaci da svaki pojedinac nema mogucnost izbora zeli li prihvatiti tu igru ili ne. Ratovi se ne mogu voditi bez vojnika, zar ne?
Svaki vojnik u svakom ratu je dao svoj konsenzus toj igri.

Ista stvar vrijedi i za sve ostale ljudske odnose.
Ali ah, najlakse je reci kako eto svi drugi rade tako pa me to opravdava, ili kako nad nama vladaju mracne sile i mi tu nista ne mozemo.

mario
Gost
mario
18 dana prije

stavljaš zaključke koje sam iskonstruiraš u kontext kao da ih je drugi netko naveo. drugo, prenio sam ti znanje a ti uradi sa tim šta hoćeš

putnik
Gost
putnik
18 dana prije

“stavljaš zaključke koje sam iskonstruiraš u kontext kao da ih je drugi netko naveo.”

Istina, i ne ponosim se time.
No, da bih isao sve detaljno obrazlagati trebalo bi mi previse vremena pa sam se koristio “pjesnickom slobodom” da bih prenio glavnu misao.

“drugo, prenio sam ti znanje a ti uradi sa tim šta hoćeš”

Hvala, vjerujem da si dobronamjeran.
Sretno ti bilo

mario
Gost
mario
17 dana prije

takodjer

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
17 dana prije

Mario, putnik imam osjecaj da pricate isto na razlicite nacine. Putnik je u pravu uvijek je osobna odgovornost u pitanju. Odgovornost za postupke se ne moze delegirati niti itko moze preuzeti odgovornost za mene pa onda ja se lijepo tjesim “ja samo radim svoj posao”. Tu dolazi Mariov komentar vezan na svijest i utjecaj na svijest pogotovo onu na primarnom nivou. Rađeni su neki eksperimenti 30 tih godina glede toga. Iz tog razloga nikada ne bih odabrao zanimanje u vojsci ili policiji jer sam uvijek subordiniran. Narodna kaze : dobar izgovor zlata vrijedi.

mario
Gost
mario
17 dana prije

OK

mario
Gost
mario
17 dana prije

OSOBNA ODGOVORNOST, TOČNO, ALI UZ POŠTOVANJE SLOBODNE VOLJE MOŽEMO GOVORITI O KOLEKTIVNOJ ODGOVORNOSTI

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
18 dana prije

Forsiranjem programa bavljenja egzistencijom umjesto esencijom, kloriranjem, fluoriranjem i ostalim kontaminacijama nastoji se masu zadrzati u stanju primarne svijesti i to trajno. Nekako imam dojam da se ulog povecao i da se sada ide na “upliv” u reinkarnaciju kako bi se obezbijedio siguran priliv energije i onemogucio razvoj svijesti od samog rođenja i osigurao zagarantiran ciklus dovoljnog broja ponovnih rađanja u matrixu. Zato ne vjerujem da ce se potamanit 7 milijardi, ali hoce se rijesit starih, nemocnih i bolesnih tj. “izjelica resursa” sa slabom energijom.

mario
Gost
mario
18 dana prije

nije loša teorija, ali zašto ne shvatite da je svemirski ciklus 300 000 godina završen, da jedan dio ljudi ide u 4. negativnu dimenziju, jedan jako mali dio u 4.pozitivnu dimenziju, da ovcoidi ponavljaju ciklus, da je to u roku nekoliko godina i da cijeli sektor prostora prelazi u 4.dimenziju

Rabotnik
Gost
Rabotnik
18 dana prije

@Pera
Pa ne kontroliraju oni reinkarnaciju. I nad “popom” ima “pop”.

mario
Gost
mario
17 dana prije

ponekad kontroliraju ali samo jedan mali dio i to za one koji bi im mogli stvoriti probleme na zemlji

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
17 dana prije

Tocno, ali nemogucnoscu realizacije upadas iznova u reinkarnaciju, a tu te ceka “pobro” s tehnologijom da se nikad ne osvijestis i realiziras i dobro posluzis kao “baterija” koju se moze ugasiti po volji. I ajmo Jovo ponovno. Na taj koncept se ide, a da li ce “pop” samoinicijativno poslozit karte ili probudit uspavane vidjet ce se uskoro.

Rabotnik
Gost
Rabotnik
15 dana prije

@Pera
Znam šta misliš, to je i meni palo na pamet, da te onemoguće da napreduješ. Ali, reinkarnacija nije linearna kao što ni vrijeme nije linerano ustvari ga i nema. Stvari se događaju u isto “vrijeme”, tvoja svijest se samo jednim dijelom nalazi u trenutnoj reinkarnaciji.

Coca Corona
Gost
Coca Corona
17 dana prije

Tko kontrolira frižider ,kontrolira i reinkrenaciju.

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
18 dana prije

Koncept ono i dsz bio je za vrijeme FNRJ i narod je “duzio” oruzje i uniforme kod kuce. Sad koncepcija naroda kao garanta sigurnosti nije u modi. Onaj koji je predao oruzje civilne zastite neprijatelju nagrađen je od tog istog naroda mjestom premijera. E moj narode!

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
18 dana prije

To je prekompleksna tema jer je za vrijeme YU bilo drugačije.
Koncept ONO i DSZ nije bio loš, ali je i njega tadašnji sistem kompromitirao.
U JNA sam prošao specijalnu pješadijsku obuku od 6 mjeseci i koliko se sjećam ja u rezervi nisam imao oružje kući, a oružje je bilo pod kontrolom TO kojim su upravljali imaoci tadašnje partijske knjižice. Iz školskog predmeta ONO i DSZ se također moglo čuti kako je neprijatelj među nama i kako nikad ne spava, kao što smo to isto nedavno mogli čuti od generala Glasnovića sa saborske govornice. Glasnović mrzi “komunjare”, a nije svijestan kako mu je um isti kao i indoktriniranim JNA generalima.
Da, problem je današnja koncepcija gdje oružju pristup imaju samo plaćenici dok je narod razoružan i potpuno neobučen za rukovanje oružjem i takav narod nema puno šansi. Oni koji su ratovali u ratu 1990-ih danas su već na izmaku, a ovi koji su došli poslije njih uglavnom neznaju rukovati oružjem i kao takvi su opasni po sebe i bližnje kad bi im u ruke dopalo oružje. Danas se taji broj ubojstava i ranjavanja iz nehata iz prošlog rata kad su tadašnji vojnici imali kakvu takvu obuku.
Koliko znam danas oružje kyći imaju samo Švicarci.

dsfgvnerigtnierugteo
Gost
dsfgvnerigtnierugteo
18 dana prije

Pa od kud ti u prašinare, zar nisu radili testove inteligencije, tamo ne idu takovi poput tebe hehehe.

Debeli Đuro
Gost
Debeli Đuro
18 dana prije

A jebaji ga ,i ja bio prašinar u Gospiću na šarcu 7,9 mm,jesam prešao Liku pješice sa šarcem na ramenu ko Sava Kovačević!!!! Ali i danas volim hodati,koliko god treba i nije mi teško!!!!

dsfgvnerigtnierugteo
Gost
dsfgvnerigtnierugteo
18 dana prije

Hodati treba, pogotovo najbrže što možeš. U stvari najbolje je šprintati dvadesetak sekundi pa brzo hodati par minuta i tako napraviti par serija u pola sata. Ako tako radiš četiri puta u tjednu budeš uključio program regeneracije ako još postiš dva dana pališ hormon rasta. Ja nema gdje nisam bio, Mostar Ortiješ, mjesec dana obuka za šofera u Srbiji, onda Banja Luka u stvari Kozara radar gore na njoj a na kraju podzemna zračna luka Željava Bihać.

Debeli Đuro
Gost
Debeli Đuro
18 dana prije

Kada si ti bio u Željavi,mi smo.na manevrima tamo kao branili aerodrom od “” prodora neprijatelja “‘,sjećam se rezervista pijani ko stoka,a naš poručnik dovezao kamion dimnih kutija i suzavca,nabacali mi to na “” neprijatelja””,kako ljudi preživjeli taj suzavac,dandanas mi nije jasno,ispovračali što su pojeli i popili godinu dana unatrag !!!!!

dsfgvnerigtnierugteo
Gost
dsfgvnerigtnierugteo
18 dana prije

85-e, išao na ručak u Lićko Petrovo Selo jer mi dosadila vojnička kuhinja.

Bosanac
Gost
Bosanac
17 dana prije

I tebe cu pocet persirat 🙂

dsfgvnerigtnierugteo
Gost
dsfgvnerigtnierugteo
17 dana prije

Hehehehe

du4
Gost
du4
17 dana prije

Puu koliko godina imas ako si 85 bio u jna. Da sj isa godinu dana ranije sluzio bi s orvelom. Cjepi se obvezno protiv gripe stiti i od korone

Miha
Gost
Miha
17 dana prije

Hvala Subaru, pohranjeno s naslovom “Subaru o regeneraciji (trčanje)”

dsfgvnerigtnierugteo
Gost
dsfgvnerigtnierugteo
17 dana prije

Miha buraz, pogledaj na Fes TV obavezno ovo, ima četiri nastavka, utipkaj na jutubu: “fes tv doktor koji govori”, izbacit će ti četiri videa od doktora Milorada Stefanovića, poslušaj sa razumijevanjem da upamtiš, čovjek zna što govori! Tamo sam pokupio tu umotvorinu za trčanje ili jako kratkotrajno naprezanje sa utezima koje jedino uključuje program regeneracije u nama. Ako trčiš maraton ili đogiraš ne uključuješ taj progam u sebi.

Miha
Gost
Miha
17 dana prije

Hvala Subaru, gledao sam ovog doktora sad i po drugi put kada je bio. Dosta zanimiljivo ima za reći, svakako. A evo, vidiš, da nisam pročitao ovo od tebe, kako bi zapamtio. Možda bi bilo dobro još jednom sve pogledati i polako bilježiti.

A ja sam danas gledao Bojana Dimitrijevića, priča o mjesecu, kakav utjecaj ima na čovjeka, o duhovnosti itd. Trebalo bi ti biti zanimiljivo, meni je bilo jako – jub i to “NAROD SE BUDI ŠIROM SVETA: Svetom vladaju drevni magovi, a sada počinje borba za rušenje satanizma!”

dsfgvnerigtnierugteo
Gost
dsfgvnerigtnierugteo
17 dana prije

Da, pogledaj još jednom ali na miru i upijaj, ponovi nešto bitno da čuješ tri puta jer onda ulazi u podsvjest a ovo što on priča je jako bitno za zdravlje. Bojan Dimitrijevič je vrijedan gledanja uvijek jer ukalupljuje u jednu cjelinu čitav niz povezanih okultnih i inih činjenica. Ti si ovjde ostavljao njegove uradke sa Pajovićem a meni je ostao u pamčenju po “INTERVJU: Bojan Dimitrijević – Svetom vladaju potomci crnih magova sa drevne Atlantide! (10.6.2020)162.835 pregleda
•10. lip 2020.”
Budem pogledao ovo što si ostavio, hvala fant.

Miha
Gost
Miha
17 dana prije

Haha, malenkost, legenda, fant.

Da da, tako sam njega i upoznao, preko Paje (a nije bilo Čkalje) 🙂 Ima par sitinica s kojima se ne slažem ali čovjek ima zanimljivih teza, studira Gurđijeva. Ima i o tome, kako je pametno preusmjeriti seksualnu energiju u glavu, treće oko, pa da čovjek bude pravi kreator odnosno poveže se s višim astralom, kako on to naziva. To je između ostalog radio i Tesla. Jedino ako bi još netko objasnio način sprovođenja ovog preusmejravanja?

OK, pogledat ću doktora i kao što kažeš, neke stvari ponavljati, da lakše čovjek zapamti. Ili zapisati.

Da znaš da sam nakon što sam od tebe pročitao da si počeo pisati pametne komentare i ja počeo neke stvari zapisivati jer u poplavi informacija čovjek zaboravi i na odlične komentare.

dsfgvnerigtnierugteo
Gost
dsfgvnerigtnierugteo
17 dana prije

Ja imam jedno desetak tisuća nekih mudrih napisa u zadnjih dva desetljeća što sam zapisivao u notepadu. A imam i onih na komadu papira kratkih. Upravo slušam Dimitrijevića.

Miha
Gost
Miha
17 dana prije

Mudro. Mogao bi izdati knjigu 🙂 Slušat ću i ja sutra, još jednom, minimalno, a ti uživaj u mislima.

du4
Gost
du4
17 dana prije

Fes tv ko isvi kanali koji imaju vise desetaka tisuca pogleda su pod kontrolom kontrolora. Uzmi sve s rezervon nikad ne govore punu istinu. A ito istinemsta kazumkazumsam zato da ti uvle neistinu

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
17 dana prije

Autofagija. U roku prvih 24 sata aktiviras metabolizam masti. Nakon jos 24 u kontinuitetu pojacano se luci hormon rasta. Pojam regnerativna medicina zaboravljen.

dsfgvnerigtnierugteo
Gost
dsfgvnerigtnierugteo
17 dana prije

Na autofagiji cilkusu, 8 sati jedeš 16 ne jedeš ništa, sam ima jedno pet mjeseci, to mi postalo “novo normalno” jer jedem a i čistim se a održavam kilažu bez viška sala. Nekad se to zvalo kronodieta.

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
17 dana prije

Prosetao do doktorice sa 102,5 kg i tlakom 190/118. Nema problema evo ti tablete za tlak! Nema nista drugo pa ne piju mi se tabletete cijeli ostatak zivota. Nema! Neka Fato ja ću. Pobjegnem od supermarketa, formiram vlastiti vrt i polako bez teske dijete. Bez krmetine iz marketa i poslije 17 nema obroka do 11 sutradan. Loko sam i pola litre vodurine ujutro. Tlak pao na 120/75 do 80 kako kad. 12 kg smrsao. Imao obvezu donosit listice mjerenja tlaka doktorici. Pita kako ste uspjeli bez tableta? Prehrana. Hrana iz marketa je dizajnirana da “ubija” zar ne? Jos uvijek nisam dosegao 48 sati posta, ali kad se ocistim od otrova i “parazita” nece biti problem. Max. eliminirao meso iz prehrane s tendencijom prelaska na biljnu prehranu zbog vibre “ne ubij” odnosno ne podrzavaj ubijanje. Taj dr. Milorad pomenuo jos jednu bitnu stvar. Obavezno barem jednom tjedno(ako sam dobro zapamtio) opteretit tijelo max fizickim naporom. Uglavnom testirao na sebi i funkcionira. Ohrabren rezultatima nastavljam. I jos kazu na netu mozes naci samo dezinformacije i fake news. Ako ako.

dsfgvnerigtnierugteo
Gost
dsfgvnerigtnierugteo
17 dana prije

On je rekao da samo maksimalni napor naprimjer dizanje utega ili šprint u serijama tri do četiri puta tjedno po pola sata svaki put je dovoljno da upališ proces regeneracije. Obićno penzičko šetanje, maraton, konstantno đogiranje istom brzinom ne pali taj proces, razvija se izdržljivost ali i upalni procesi. E sad naravno da je bolje šetati nego sjediti, brzo šetati nego sporo, đogirati nego brzo šetati. Najmanje upalnih procesa u crijevima stvara svinjsko meso a onda junetina, piletina a najgora je riba, to su njegove rijeći a on zna što priča. Veli meni tetka da je jednom davno otišla liječniku jer je imala aritmiju zbog toga što je bila pod stresom pravila kuću. Liječnica rekla 5 vrsta tableta i tako 3 godine. trebala se nakljukati za to vrijeme sa nekih 4-5 tisuća tableta otrova. Ona to nije pila a stres prošao sa izgradnjom kuće a i aritmija. Dakle bila je pametnija od liječnice koja je tu da “brine” za njeno zdravlje u stvari da ju truje za farmaceute. To je još bilo prije rata.

Kažun d.d.
Gost
Kažun d.d.
17 dana prije

10 X 1000 M za cca 2 min 50 sec
ili 10 x 400 m za cca 60 sec daje dobre rezultate,ostale dane lagano.

Tko laganini odradi ovako nešto,može trčati 5.000 m

možda ispod 14:00 min,10 000 m ispod 29:00 i biti zdrav i
elegantan – 65 kg.

Riješen stres i otporniji na co… prehladu.

Živili!

du4
Gost
du4
17 dana prije

Puno si zuja a malo sabotirao zasto nisi onda dezertirao

du4
Gost
du4
17 dana prije

Poznajes li Zlatana oni isto voli hodati. A poznat je po tome da mu se nakon 40 km ni noge ne usmrde

Spacevoodoo
Gost
Spacevoodoo
18 dana prije

Duga je to priča, ne brini, još se sjećam ponekih pitanja s regrutacije.
Meni je JNA bila izuzetno iskustvo koje mi je pomoglo da ne sudjelujem u ratu početkom 1990-ih. U JNA sam vidio ono što danas većina zna, a to je kako je svaka vojska ista, mnogi su mislili kako će HV biti bolja, a dali je bila i dali je danas bolja, ista ili gora neka odluči svatko sam za sebe.
Ja sam u JNA pri vodnim gađanjima i akcijama gdje se koristila bojeva municija vidio u koju opasnost od prijateljske vatre se dolazi i kolika ie zbunjoza vladala pri orjentaciji po danu, a da ne govorim po noći i da je tad postojao pravi neprijatelj ja bi već pet puta bio mrtav. I to sve nakon nekoliko mjeseci obuke i tridesetak dana spavanja na terenu. Želim reći kako mi je nepojmljivo bilo otići u rat i ratovati bez pripreme i sa zapovijednicima koji su se u ratu učili. Kad bi bili objavljeni podaci koliko je vojnika stradalo po kafićima i daleko od fronta nikome nebi na pamet palo ići u rat.
Premda 1990-91 nisam shvaćao ni dijelić onoga što danas shvaćam, ali sam imao neki “bad gut feeling” što nema veze ni s inteligencijom ni s domoljubljem ni s živornim iskustvin ni s ijednim od termina s kojima se barata na temu rat da ili ne.

Bosanac
Gost
Bosanac
17 dana prije

E ti si tad bar učio osnove neke odbrane a šta danas uče? kako odsjeć pišu i postat pišulja?

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
18 dana prije

Neovisno o ovom događaju represija je odavno u tijeku i uzimace sve gore i gore oblike. Samo je pitanje vremena kad ce zakoni fizike poceti djelovat po principu akcije i reakcije. Na to se i racuna. Polariziraj, stvori naboj (potencijal) i kad se dovoljno nakupi dolazi do izboja. Do sad je onaj tko je stvarao polarizaciju imao procese pod kontrolom. Ovaj put ulog bi mogao biti sve ili nista.

dsfgvnerigtnierugteo
Gost
dsfgvnerigtnierugteo
18 dana prije

Polarizator to radi milenijima, nema sile da ga zaustavi, nastaviti će on polarizirat zemljane dok je zemlje ko planete, ako naravno ona nije trumanov matrix šou.

mario
Gost
mario
18 dana prije

ZNAŠ LI GDJE ODLAZI SVA NAKUPLJENA FRUSTRACIJA SVIH LJUDI KOJI SU POTLAČENI, I KOJI NEMOGU IZRAZITI SVOJU KREATIVNOST. TO JE INAČE ELEKTRIČNI IMPULS. ODLAZI U ZEMLJU, UNUTRA. I KADA SE STVORI DOVOLJNO TE NEGATIVNE ENERGIJE—-ZEMLJA REAGIRA

dsfgvnerigtnierugteo
Gost
dsfgvnerigtnierugteo
18 dana prije

To ima logike Mario.

du4
Gost
du4
17 dana prije

Da ali kako ce na to reagirati zemljotresarri

Rabotnik
Gost
Rabotnik
17 dana prije

Stare kulture, kao recimo Sjev. Američki Indijanci se djelomično slažu s tim. Ta energija odlazi u zemlju ali ju zemlja pročišćava. I vraća nazad u čistom obliku.

mario
Gost
mario
17 dana prije

ni slučajno, ta energija stvara neravnotežu u zemljinoj kori i zemlja reagira da vrati opet ravnotežu

Miha
Gost
Miha
17 dana prije

Zanimljivo

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
18 dana prije

U zadnje vrijeme sam shvatio da se ne trebamo bavit pojavnosti i nebitnim zamjenjivim pijunima kao potrosnom robom. Izbjegavat podrzavanje polarizacije i nastojat odrzat ravnotezu i zdrav razum. Kao i priroda nastojat postici stanje s minimumom energije. Bitka se ionako ne moze dobiti u materijalnom matrixu kako rece formiranom milenijumima. U zadnje vrijeme mi se nekako priljepila ona “kako postati covjek, a prestati biti osoba”. Kad dodje do promjene u svijesti onda se otvaraju i neki novi putevi. Recimo barem 55 godina nisam cuo za Demiurg, a onda Sladoljev rece Ahriman hoda među nama. Prije bi to proslo neopazeno ovaj put ne. Doslo doba da se upoznaju pravi igraci na duge staze i iskoriste dani alati. Umjesto borba rezonira mi slobodnom asociiacijom riječ ” preobražaj”. Mozda je to smijer kojim trebamo ici?

dsfgvnerigtnierugteo
Gost
dsfgvnerigtnierugteo
18 dana prije

Prva polovina napisa ti je za one koji su progledali a druga za one sa višom svijesti. Smjer ti je ispravan.

mario
Gost
mario
18 dana prije

točno

putnik
Gost
putnik
18 dana prije

“Izbjegavat podrzavanje polarizacije i nastojat odrzat ravnotezu i zdrav razum. Kao i priroda nastojat postici stanje s minimumom energije. Bitka se ionako ne moze dobiti u materijalnom matrixu kako rece formiranom milenijumima.”

“Umjesto borba rezonira mi slobodnom asociiacijom riječ ” preobražaj”. Mozda je to smijer kojim trebamo ici?”

Svaka cast za cijeli komentar, ali pogotovo ovo sto sam izvukao.

Ako vec pricamo o matrixu, pa naravno da se iz njega ne moze izici na nacin da se bori protiv njega. Dapace, to samo daje energiju sustavu. Sustavu je apsolutno svejedno da li je predana energija “za” ili “protiv”. Sustav propada tek kada nema energiju.

Ovakav kaos izvrsno odgovara sustavu zato jer je kaos najbolji generator straha. A mali ljudi, takvi kakvi vec jesu, u strahu su cim nisu sigurni za sljedecu placu, a kamoli kada vide neizvjesnost cijelu godinu unaprijed.
No, kako ne biti u strahu ako u ovoj cijeloj situaciji imate kredit i djecu, a izgubili ste posao, i nigdje ne vidite svjetlo na kraju tunela?

Nazalost, ne postoji univerzalni odgovor, svatko ce ga morati pronaci za sebe.

mario
Gost
mario
17 dana prije

ovaj zatvor je odobren kao takav u sustavu duhovnog napretka-razvijanja, od cijelog svemira, njima stoje na raspolaganju neslućene mogućnosti od zamrzavanj vremena do vraćanja unatrag u vremenu, do ulaska u glavu svakog pojedinca, i slažem se sa time se netreba boriti, iako se ni sam toga ne držim. treba steći znanje o funkcioniranju ovog 3d svijeta i svemira i duha i duše i otići i ne vratiti se ovdje.

du4
Gost
du4
17 dana prije

Pa nebi ovde bilo lose da nema njih

Pera Detlic
Gost
Pera Detlic
17 dana prije