NASA-in glavni znanstvenik kaže kako bi se dokaz o životu na Marsu mogao naći za par godina, upozorava kako Zemlja nije spremna za to

MARS

Sljedeće godine NASA i Europska svemirska agencija trebali bi poslati Rovere bušače na crveni planet kako bi tražili dokaz o postojanju život, duboko ispod površine Marsa. Dr. Jim Green, koji je uključen u obje misije, tvrdi kako moguće je da će barem jedna od njih otkriti dugo očekivane dokaze.

Glavni znanstvenik Nacionalne zrakoplovne i svemirske uprave (NASA) dr. Jim Green upozorio je u intervjuu za The Sunday Telegraph kako Zemlja nije spremna za pronalazak života na drugom planetu, što bi se moglo dogoditi za nekoliko godina.

Prema istraživaču, europski ExoMars Rover, nazvan po kemičarki Rosalind Franklin, i NASA-in Mars 2020, koji će biti lansiran sljedećeg ožujka na Mars stižu 2021. Njihov glavni zadatak bit će potraga za znakovima izvanzemaljskog života. Temeljni uzorci koje će ESA ExoMars izvaditi proučit će se za organsku tvar, dok će uzorci koje prikupi NASA-in rover iz marsovskih podzemnih stijena biti poslani na Zemlju u posebnim cijevima.

Potraga je usmjerena na područja za koja se vjeruje da su ih nekoć prekrivali drevni oceani, procjenjuje se da je to bilo prije četiri milijarde godina. Kao što Green kaže, tamo gdje je voda, postoji i život. Tako bi tragovi Marsovskog oceana mogli prikriti dokaze života, a znanstvenici će posebno testirati na 300 minerala koje bi mogli stvoriti određeni organizmi.

Iako se očekuje da će ova misija donijeti potencijalno „revolucionarno“ otkriće koje će „pokrenuti potpuno novi način razmišljanja“, Green, koji je radio na obje misije, nagovijestio je da to možda nisu dobre vijesti.

“Mislim da nismo spremni za rezultate”, rekao je.

Misije prate otkriće prvih geoloških dokaza kako pod površinom Marsa postoje rezervoari vode. Naučnici su došli do ovog zaključka nakon proučavanja podataka sa satelita Mars Express na zatvorenim kraterima na Marsovoj sjevernoj hemisferi, koji su 4.000 metara ispod teoretizirane razine mora planete.

Dopizdilomi
Dopizdilomi

Joj kad izmigolje van pa oni dođu istraživati nas.

samo tako