Izrael će možda “započeti rat” ako se pridruži floti koju predvodi SAD u Perzijskom zaljevu, upozorava vrhovni zapovjednik iranske mornarice

Američki i izraelski vojnici
87 komentara

Teheran je savjetovao Izrael da se drži dalje od Perzijskog zaljeva, gdje se SAD bori da nagomila protuiransku armadu, primjećujući kako svaki brod koji se ilegalno nalazi u regiji povećava rizik od sukoba.

“Svaka nelegitimna prisutnost cionista u vodama Perzijskog zaljeva mogla bi izazvati rat”, upozorio je u nedjelju zapovjednik Mornarice Iranske revolucionarne garde Alireza Tangsiri.

Izrael je, kako se izvješćuje, dobrovoljno pružio obavještajne podatke i pomoć koaliciji koju predvodi SAD protiv Irana, kako raste pritisak u Perzijskom zaljevu, nakon niza misterioznih napada na tankere i recipročnih zauzimanja brodova Irana i Velike Britanije.

Izrael je prošlog mjeseca upozorio da je spreman napasti Iran u slučaju bilo kakvih “pogrešnih kalkulacija”, nagomilavajući pritisak nakon što je Teheran rekao da će napad SAD-a značiti “da će od Izrael biti na životu samo pola sata.”

Islamska republika se zavjetovala da će zaštititi svoj suverenitet u Hormuškom tjesnacu i šire, optužujući SAD da pokušavaju provesti svoje jednostrane naftne sankcije vojnim pritiskom nakon što to nisu učinile političkim iznuđivanjem.

Washington inzistira na tome da su njegove namjere mirne i da okuplja strane ratne brodove u regiji s plemenitim ciljem zaštite brodskih prometnica i plovila iz Teherana.

Do sada su SAD imale poteškoće u nakupljanju podrške za svoju inicijativu „pomorske policije“ među europskim zemljama, jer je samo Velika Britanija željna poslati svoja dva  plovila usred napetosti.

najnoviji najstariji najviše ocjenjeniji
Obavijest
Laki Topalović
Gost
Laki Topalović

Majko moja, Izrael je “država”, napredna…. Po čemu? Da nije bilo Londona, još bi lutali po Evropi ko Cigani. Točno, Arapi imaju sva prava da tvrde kako ta tvorevina treba biti uništena, samo su nesložni. Saudi, Jordan, UAE, Bahrein, Egipat, itd itd itd imaju neslužbene diplomatske i obavještajne odnose s Izraelom. Dakle, ostaju Hezbollah i cijeli Libanon, Sirija, Iran + Irak i Huti u Jemenu.

Ad astra
Gost
Ad astra

Laki, jako ružno zboriš. Prizivati nekom uništenje je bezobzirno. Stavi se u situaciju Izraelca I onda čuješ da ti tamo neki balkanac želi smrt. Strava, a zašto? Samo zato što ne razumije međunarodne odnose I ne čita povijest. Znanje je divna stvar ko ga je uspio izgraditi I održavati. Znaš onu Einsteinovu (židov), ……………., a za svemir nisam siguran. Možda se baš ti kriješ iza ovih točkica.

pikač
Gost
pikač

Ljuddka glupost je beskonačna,kažeš. Slažem se. E pa onda nek daju državu Palestincima pa u redu,tada imaju pravo kmečati kak su jadni i ugroženi. Do tada su samo okupatori,zašto bi im ja bio sklon,ja ne volim nikakve okupatore,ni istočne ni zapadne ni ove ni one religije

Mateja
Gost
Mateja

Vsi v okolici jih ne marajo. Vedo zakaj. Ker Netanjahu dela Velik Izrael. Slobodan je delal Veliko Srbijo… Potem je Rusijo vodil Boris. Kaj bo doletelo Izrael, ko bo bin Salmana nadomestil Saudski Jelcin? Naravna katastrofa enaka Adiju

Odisea
Gost
Odisea

Osim što su bili židovi večina tih naučnika su bili homoseksualci,zbog nemješanja sa drugima DNK podložan bolestima zato i imaju toliko psihopata

Max
Gost
Max

Oćekivani i pravovremeni odgovor

CRV CRO
Gost
CRV CRO

kakav kpmentar majko mila cini se da ga je pisao +komentator iz hrvatistANA NARAVNO RAT CE OTPOCETI ONOG TRENUTKa kad to bude odgovaralo samo mr dolaru i cjeni crnog tekuceg zlata a razlog banalan da banalniji ne moze biti samo ako se drznu lopine vasingtonske da pokrenu rat u persijskom zaljevu onda to znaci da svako svakog moze napasti razlog banalan recimo nekom se ne svidja vucic il kitaricevka izvrsi atentat dronom ispustivsi otrov npr sarin zrakom u vreme parada jer oboje vole izgleda kicenje samo tudjim perjem hahahaha uz asistenciju vojnog vrha u obe sprdacine od tzv drzava izgleda da bi i tkz EU MOGLA BI TO I PODRZATI a razlog banalniji biti ne moze dosadili su vise i briselskoj kvazi adminstraciji po tuzakanju sto je ko kome ucinio iz obijesti i zlobe

Kora
Gost
Kora

@CRV CRO

Sve se svodi na jedno pitanje: je li svijet spreman žrtvovati cijelu Europu zbog Izraela? Jer odgovor na situaciju u Hormuškom tjesnacu, odnosno daljnje maltretiranje Irana bit će u Europi, a ne na Bliskom Istoku.

Mateja
Gost
Mateja

Obe strani oblikujeta propagando zlasti na podlagi izkušenj iz preteklih vojn. Na iraško
vojno so tako bistveno vplivale izkušnje iz prve zalivske vojne. Prevladujoče
razpoloženje v tem obdobju, vietnamski sindrom in kulturne poteze občinstva so vse
vplivale na pojav in pojavno obliko propagande. Jowett in O’Donnell opozarjata, da sta
podobno kot v prvi vojni tudi tokrat obe strani bodisi namerno bodisi nenamerno pozabili
na kulturne poteze druge strani. (1992: 250-253)
3.3 Identifikacija propagandista in struktura propagandne organizacije
Kot pravita Jowett in O’Donnell za propagandnimi aktivnostmi običajno stoji institucija
ali organizacija, katere vodja ali predstavnik je propagandist. Najuspešnejše propagandne
kampanje pa prihajajo iz močnih, centraliziranih avtoritet, ki skozi celotno strukturo
pošiljajo konsistenta sporočila (1992: 253-254). Vendar ni vedno na prvi pogled
razvidno, kdo bi to lahko bil. Navsezadnje je prikrivanje prave identitete propagandista in
vzbujanje vtisa, kot da je to nekdo drug, lahko tudi del propagandne strategije.
V zalivski vojni je bilo na obeh straneh v ozadju veliko organizacij, uradnih in neuradnih,
ki so oblikovale in širile propagando. (Jowett in O’Donnell 1992: 253) Za izvajanje
ameriške zunanje politike je pod vodstvom državnega sekretarja zadolženo Ministrstvo za
zunanje zadeve (State Department), v okviru katerega je za javno diplomacijo pristojen
Urad za javno diplomacijo in javne zadeve (Bureau for Public Diplomacy and Public
Affairs). Poleg njega je obstajal tudi Urad za mednarodno radiotelevizijo (International
Broadcasting Bureau), ki nadzoruje delovanje Glasa Amerike (Voice of America), Radia
in televizije Marti, WorldNet Television ter dveh neprofitnih radijskih postaj Radio
Svobodna Evropa in Radio Svobodna Azija (Gruban 2002: 48). Osrednjo vlogo pri
izvajanju javne diplomacije v tujini ima Oddelek za medije in javne zadeve (Public and
Press Affairs Section), ki ga vodi odgovorni uslužbenec za javne zadeve (Public Affairs
Officer). Vse od svoje ustanovitve leta 1953 pa velja za osrednji vladni instrument
izvajanja javne diplomacije neodvisna Ameriška agencija za informiranje

Mateja
Gost
Mateja

Sarajevo Franc Ferdinand? Ali
Ni prvič, da politika uporablja deklice za svojo propagando. Napad na Irak so ZDA izvedle potem, ko je pričala 15-letna Najira, da iraški vojaki jemljejo dojenčke iz inkubatorjev in jih tako ubijejo.

Laž. Pripomogla je, da je uničena država in mrtvih pol milijona otrok v Iraku. Posledice so še danes nepopravljive.

Ta teden je kandidatka za ameriško predsednico Tulsi Gabbard v oddaji povedala, da obžaluje ameriški napad na Irak in Sirijo. Gabbardova je bila zaposlena več let v ameriški vojski. Razložila je, da je sirsko vlado rušila CIA, ki je oboroževala skrajneže. Kje je tu deklica? Kdo se ne spominja deklice Bane iz Sirije, ki so jo povabili celo na rdečo preprogo podelitve oskarjev. Bana je pisala Trumpu, da je bolje začeti 3. Svetovno vojno, kot da Bašar Assad ostane predsednik Sirije.

Še ena deklica. Še ena laž. Oboje sponzorirano.

Mediji, organizacije in šole, skratka cele države podpirajo »spontane« proteste, katerih maskota je Greta, ne da bi preverili političnih povezav njenih staršev in sponzorjev
Ali

Ad astra
Gost
Ad astra

Iran ima loše iskustvo s Izraelom I trebao bi biti vrlo oprezan. Izrael nije Amerika. Izrael je puno osjetljiviji na obaraču. A što se tiće vojne sposobnosti, Iran je daleko od Izraela. Iran upozorava Izrael da ne ulazi u Zaljev, a ne spominje Hezbolah koji je na granici Izraela I kojega financira Iran.

Segota
Gost
Segota

Ad astra , najprije odgovori; sta je bilo prije ? Kokoš ili jaje??

Sion
Gost
Sion

Segota

Dobro pitanje, i neka se zna odgovor.
Po usvajanju rezolucije posebne komisije UN-a – koju su između ostalih činili SAD, današnja Rusija i Kina – osnovana je država Izrael na djelu teritorije nekadašnje Transjordanije. Država kojoj je UN priznao pravo na osnivanje i omogućio isto, 14. svibnja 1948. je i službeno osnovana, te već sutradan napadnuta od okolnih zemalja sa ciljem da bude uništena, a “Židovi pobacani u more”. Vođe Egipta, Sirije, Libanona i Jordana su to javno iznosili.

Tako je počelo. Napadom na tek osnovanu državu Izrael. Tako će i završiti, napadom na državu Izrael. Tada će Iran, Turska i još neke zemlje uz svesrdnu pomoć i vodstvo Rusije, napasti Izrael. Amerika neće priteći Izraelu u pomoć. Samo će se mnogi začuditi nad ishodom tog posljednjeg sukoba, kao što su se mnogi začudili i nad ishodom tog prvog sukoba. Tako je počelo i tako će završiti.

No tek tada dolazi vrijeme Velike Nevolje. Uslijediti će lažni mir i gradnja novog hrama, ali će ubrzo doći i do raspada lažnog mira i progona židova. Biti će to teško razdoblje za sve koji budu iskreno vjerovali Bogu, i odbijali prihvatiti žig zvjeri, ali završiti će se ponovnim dolaskom Gospodina Isusa Krista. Stoga vam svjedočim i govorim: Obratite se, jer je blizu kraljevstvo nebesko!

xyx
Gost
xyx

Mislis, obrlatite se???

Z.A.
Gost
Z.A.

Sion kad vec pominjes Boga onda bi trebao da se sluzis objektivnoscu a ne pristrasnoscu.Boga nemozes stavljati u kontekst sa ljudskim marifetlucima i prisvajati sebi sa izjavam bit ce ovo i ono .

panStje
Gost
panStje

@Sion
Ja kazem da iskrivljujes istinu u najmanju ruku. Izraelci su svoju drzavu kupili od Britanaca. A pocetak te bolesne ideje je ugovor Sykes-Picot. Kada su britanci preuzeli Palestinu 1917.g. vise od 90% stanovnistva cinili su Arapi, a Zidova je bilo oko 56000, manje od 5% palestinskog stanovnistva cinili si palestinski Zidovi. Tijekom britanske okupacije Zidovima je omogucena kupnja oko 3,5% palestinske zemlje. Vecinu te zemlje nisu prodali arapi, nego su britanci vlasnistvo prebacili cionistickim organizacijama. Opca skupstina UN-a predlozila je da se zidovska drzava osnuje u Palestini. Predlozili su da se Zidovima dodijeli 54% ukupne povrsine, iako su Zidovi tada posjedovali svega 6%. Naravno da su palestinci zamracili i odbili ovaj prijedlog jer je to znacilo odricanje vlastitog teritorija. Kada je 1948.g. osnovana drzava Izrael, 78% njene povrsine bilo je na palestinskoj zemlji. Palestinci su prognani s te zemlje iako je bila u njihovu vlasnistvu. Teritorijalna ekspanzija se vecim dijelom dogodila prije 15.5.1948.g. pod britanskim pokroviteljstvom.

Eto da se zna istina, koliko je ljudi raseljeno i zemlje oteto bolje da ne pisem. Jako sam alergican na ovo pitanje i ne volim kada netko umanjujr ovaj dogadjaj i opravdava postojanje Izraela kao legitimno i pravedno.
Svako dobro ti zelim. Pozdrav.

Euro
Gost
Euro

Ko je ono jedan od najmocnijih cio u GB? Rothenchild?

ad astra
Gost
ad astra

panStje, čudno zboriš. Da li zato što ne poznaš dobro povijest ili zato što si zlonamjeran. pretpostavljam da je ovo prvo. Google nije dovoljan da bi razumio međunarodne odnose. Više puta sam rekao da ljudi tu problematiku izučavaju na fakultetu. Nabrajati suhoparne brojke izguglane, nije primjereno ozbiljnoj raspravi. Treba se sagledavati puno širi spektar pitanja da bi se ozbiljnije raspravljalo o stvaranju države Izrael. Evo nekoliko točaka o kojima bi trebao razmisliti. Opća skupština UN-a, SSSR, širenje teritorija… I na kraju, kako su nastale sve države na svijetu. Ah da, od Velikog praska su postojale sadašnje političke granice i nitko nikome nije otimao, prisvajao, širio se. U krajnjem slučaju, da pitamo Rimljane da li se slažu da na njihovom negdašnjem teritoriju saživi jedna država pod nazivom Izrael. Tako ti je to panStje, a možeš se upitati i kako su neke naše države krojile granice, možda i naša zejednička. Tko zna? Zato liječi alergiju i hladne glave proučavaj međunarodne odnose.

apolo
Gost
apolo

” Opća skupština UN-a, SSSR, širenje teritorija… I na kraju, kako su nastale sve države na svijetu. Ah da, od Velikog praska su postojale sadašnje političke granice i nitko nikome nije otimao, prisvajao, širio se. “- Tacno tako je nastao entitet Izrael. Otimacinom!! To bi kao po medjunarodnom pravu trebalo priznati? Po tebi, da.

Ad astra
Gost
Ad astra

apolo, kako je nastala tvoja država, a možda I naša zajednička? Otišli u katastar I označili međe. Ma nemoj.

Mateja
Gost
Mateja

je med obema vojnama je bilo v znamenju ruske revolucije in vzpona
komunistične Sovjetske zveze. Za dosego svojih ciljev so sovjetski voditelji razvili
propagandno mrežo, ki je vključevala programe političnega in praktičnega izobraževanja.
Lenin je mobiliziral vse obstoječe kanale komuniciranja (in zabave), od tiska,
izobraževalnih institucij, umetnosti, celo znanosti. Ustanovili so bralne sobe, kjer so
potekale vodene diskusije, ogledu filmov so sledila vprašanja in odgovori. Pojavili so se
simboli (srp in kladivo). (Jowett in O’Donnell 1992: 175-176) Pripravljali so kratke filme,
ki naj bi ljudi naučili živeti v mestu, Einsteinovi filmi so učili vojake. V tem obdobju so
pokazali, kako se da film uporabiti v propagandne namene, vendar ne z vsebino, temveč s
tehnikami.
Temeljna pravila uspešne propagande pa je v svoji knjigi Mein Kampf morda prvi zapisal
Adolf Hitler. Trdil je, da propaganda ne sme vsebovati abstraktnih idej, temveč mora
vplivati na emocije, pomembno je večkratno oz. stalno ponavljanje majhnega števila idej,
izogibanje objektivnosti in uporaba stereotipnih fraz, predstavitev le ene strani
argumentov, stalna kritika sovražnikov države ter identifikacija enega posebnega
sovražnika (Jowett in O’Donell 1992: 186). Primarni medij uradne propagande je bil
radio. Izumili so cenovno ugoden, enokanalni radijski sprejemnik, posebni ‘varuhi’ pa so
preverjali ali ljudje poslušajo pravo postajo. Vsaka nemška družina je bila prisilno
vključena v propagando, saj so morali biti, poleg poslušanja radia, naročeni na nacistični
tisk, udeleževati so se morali mitingov proti Židom, otroci so bili vključeni v Hitlerjevo
mladino itd. (Vreg 2000: 131) Posneli so nekaj zanimivih propagandnih filmov, ki pa pri
ljudeh niso dosegali želenih učinkov. Na plakatih so uporabljali drzne barve (v glavnem
rdečo), velike in preproste ilustracije ter močne, udarne slogane. Do popolnosti so izpilili
tehniko spektakla. Značilna letna združenja v obliki zabave so trajala do osem dni,
ustvarjala so močan čustven odziv patriotizma in bila učinkovito nadomestilo dejanskega
sodelovanja javnosti pri političnem odločanju. Nemci so oblikovali tudi veliko dobro
premišljenih simbolov, ki so označevali njihovo moč in avtoriteto (orel, sa

Mateja
Gost
Mateja

ani oblikujeta propagando zlasti na podlagi izkušenj iz preteklih vojn. Na iraško
vojno so tako bistveno vplivale izkušnje iz prve zalivske vojne. Prevladujoče
razpoloženje v tem obdobju, vietnamski sindrom in kulturne poteze občinstva so vse
vplivale na pojav in pojavno obliko propagande. Jowett in O’Donnell opozarjata, da sta
podobno kot v prvi vojni tudi tokrat obe strani bodisi namerno bodisi nenamerno pozabili
na kulturne poteze druge strani. (1992: 250-253)
3.3 Identifikacija propagandista in struktura propagandne organizacije
Kot pravita Jowett in O’Donnell za propagandnimi aktivnostmi običajno stoji institucija
ali organizacija, katere vodja ali predstavnik je propagandist. Najuspešnejše propagandne
kampanje pa prihajajo iz močnih, centraliziranih avtoritet, ki skozi celotno strukturo
pošiljajo konsistenta sporočila (1992: 253-254). Vendar ni vedno na prvi pogled
razvidno, kdo bi to lahko bil. Navsezadnje je prikrivanje prave identitete propagandista in
vzbujanje vtisa, kot da je to nekdo drug, lahko tudi del propagandne strategije.
V zalivski vojni je bilo na obeh straneh v ozadju veliko organizacij, uradnih in neuradnih,
ki so oblikovale in širile propagando. (Jowett in O’Donnell 1992: 253) Za izvajanje
ameriške zunanje politike je pod vodstvom državnega sekretarja zadolženo Ministrstvo za
zunanje zadeve (State Department), v okviru katerega je za javno diplomacijo pristojen
Urad za javno diplomacijo in javne zadeve (Bureau for Public Diplomacy and Public
Affairs). Poleg njega je obstajal tudi Urad za mednarodno radiotelevizijo (International
Broadcasting Bureau), ki nadzoruje delovanje Glasa Amerike (Voice of America), Radia
in televizije Marti, WorldNet Television ter dveh neprofitnih radijskih postaj Radio
Svobodna Evropa in Radio Svobodna Azija (Gruban 2002: 48). Osrednjo vlogo pri
izvajanju javne diplomacije v tujini ima Oddelek za medije in javne zadeve (Public and
Press Affairs Section), ki ga vodi odgovorni uslužbenec za javne zadeve (Public Affairs
Officer). Vse od svoje ustanovitve leta 1953 pa velja za osrednji vladni instrument
izvajanja javne diplomacije neodvisna Ameriška agencija za informiranje (United states

Odisea
Gost
Odisea

Ovisi ko opravdava,ko stoji iza nicka komentstora,izrael i ima toliku moć jer je vodio računa i o naizgled bezazlenim detaljima,kad saber sve te detalje odjedmom vidiš da ti figure na ploči i nemaju neki izbor kretanja.Mi uglavnom primječijemo krupne događaje a sitnim ne vodimo računa.pa izgleda glupo teorija zavjere da oni vode računs i o tamo nekim portalima i njihovim komentatorima koji imaju višak vremena.Sad se pitamo kako to da oni sve uspijevaju da kontrolišu.Cigla po cigla i eto utvrde koju je teško zauzeti.

Mateja
Gost
Mateja

ožnja vsem ljudem sveta. Vseskozi je obstajala le ena težava. O orožju ni bilo ne duha
ne sluha. Zato je imela ameriška diplomacija toliko več dela, ko je morala prepričati
ameriško ljudstvo, koalicijske države in druge dežele sveta v upravičenost vojne.
Izvleček iz sporočila Bele hiše, objavljenega 8. aprila 2003, ob srečanju G. W. Busha z
britanskim premierom Blairom na Severnem Irskem:
»/…/ Vemo, da režim ima orožje za množično uničevanje. Vemo, da nas bo zlom režima
pripeljal do njega. Zaobljubili smo se, da bomo razorožili Irak in obljubo bomo
izpolnili.«19
Takšne neosnovane trditve in obljube so se vseskozi ponavljale. Že 7. septembra 2002 je
Bush v svojem govoru napačno citiral poročilo Mednarodne agencije za jedrsko energijo
(IAEA): »Agencija je izdala poročilo, v katerem piše, da so šest mesecev pred razvojem
orožja. Ne vem, kakšen dokaz še rabimo.« (Shah 2003) Po mesecu in pol je Washington
Post zapisal: »IAEA je res izdala poročilo leta 1998, v času ko je bil inšpektorjem
dokončo prepovedan vstop v Irak. Toda takšnih namigovanj ni bilo. Pisalo je: »po vseh
dosedanjih kredibilih informacijah IAEA ni našla nobenih znakov, da bi Irak izpolnil cilj
produkcije jedrskega orožja oz. da bi Irak imel fizične zmogljivosti proizvodnje jedrskega
materiala za orožje.« Po tem je bilo še nekaj vprašljivih ugotovitev, češ da naj bi se Bush
zmotil pri viru poročila oz. da je citiral podatke iz leta 1991. Po podatkih prejšnjega vodje
inšpektorjev, Scotta Ritterja, je bilo po prvi zalivski vojni od 90 do 95 odstotkov vsega
orožja uničenega. (Shah 2003)
Kljub temu je dan za Bushevim govorom sledil sestanek Varnostnega sveta, na katerem
so sprejeli resolucijo 144120. Ker Irak ni upošteval prejšnjih opozoril in ni bil prip

ad astra
Gost
ad astra

Segota, da bi odgovorio na to pitanje, retoričko u ovom slučaju, morao bih odrediti i vremensku granicu. kada je tko i gdje imao današnje granice. Stalno se spočitavaju nekakva prava na povijesne granice ali se nikada ne kaže koja je nulta točka. Pazi da Rim ne zatraži pravo na svoje povijesne granice. Izrael je jedna napredna civilizacija i u svakom slučaju bi ih radije imao za prijatelje nego neprijatelje. A što se tiče povijesti, i tu bi se dalo dosta pričati, ali mislim da me Sion pretekao i dosta dobro opisao dio povijesti.

apolo
Gost
apolo

“Izrael je jedna napredna civilizacija i u svakom slučaju bi ih radije imao za prijatelje nego neprijatelje. A što se tiče povijesti, i tu bi se dalo dosta pričati, ali mislim da me Sion pretekao i dosta dobro opisao dio povijesti.”- Da, drzava sa 70 godina postojanja, nasilno stvorena na otetoj zemlji ima povijest koju treba upamtiti. Pricaj nam jos, da naucimo tu povijest.

Ad astra
Gost
Ad astra

Apolo, probaj polemizirati, a ne izbacivati floskule. A što se tiće povijesti, tu ćeš se morati sam potruditi. I na kraju jedno pitanje iz bivše Juge. Koliko država egzistira na ovom području koje su mlađe od 30 godina. Da li to znači da nemaju pravo na opstanak I svoju povijest. Ismijavat se s Izraelom je vrlo neozbiljno.

apolo
Gost
apolo

Pricas o bogatoj povijesti Izraela kao drzave. Koji to datum , cin treba upisati u povijest? Tko su stanovnici Izraela? Sta su kao drzava ucinili za dobrobit cijelog covjecanstva? Pricaj nam da naucimo tu povijest u koju se kunete i koju treba zapamtiti. Meni pada na pamet samo nasilno sirenje teritorija na stetu susjeda, ubistva, mucenja, bombardovanja nevinih civila. Pucanje u goloruk narod…

ad astra
Gost
ad astra

Pillcam, flexible stent, firewall software, USB flash… A što je tvoja država učinila za dobrobit čovječanstva? Tko su stanovnici tvoje države, pričaj nam o bogatoj povijesti svoje države. Nauči ti nas ako ja ne mogu tebe.

apolo
Gost
apolo

jesi li ozbiljan? usb flash, firewall, stent. to je sve pomoglo covjecanstvu? pricamo o izrealu, ne o mojoj drzavi. valja tu dodati iron dome i nuklerke.

Ad astra
Gost
Ad astra

Onome tko ima problema s cirkulacijom, flexible stent spašava život. A što si ono rakao, kako je tvoja država pomogla čovječanstvu? Pretpostavljam da nemaš prostora sve nabrojiti, ali daj bar desetak dobrih stvari. Bojim se da ti ni google neće pomoći. Kao ono, Izrael čemo raščlanjivati, a mi smo izuzeti. Koja zloća.

apolo
Gost
apolo

Moja drzava nije nista ucinila za covjecanstvo, osim sto je dala sinove., priznajem. jedan od njih je Nikola Tesla, drugi Josip Broz, koji je prekinuo sve odnose sa laznom drzavom… Nista bas

Ad astra
Gost
Ad astra

apolo, I druge države, a pogotovo Židovi imaju što kazati po pitanju poznatih imena. Pitao si što je Izrael učinio za čovječanstvo. Ismijavaš se s izraelskim izumima. Usporedi izraelsku industrijju s industrijama država u našoj regiji. Mora se priznati da je Izrael moderna I razvijena država koja ima dužu povijest od mnogih danšnjih država. Za nemire na BI ne može se naći jedan krivac. To ti je nešto slično kao I operacija Oluja. Za nekoga je to oslobodilačka operacija, a za druge protjerivanje. Međunarodni odnosi su vrlo kompleksna problematika.

Crogrgica1
Gost
Crogrgica1

U Izraelu u ima muslimana na sudovima u policiji itd… Kršćana i zidova nema gotovo nigdje u muslimansko zemljama… Gledao sam statistiku opadanja kršćanstva i židovstva u muslimanski zemljama i stvarno je poražavajuća.

Mateja
Gost
Mateja

dni pred pentagonskim reševanjem je Jessicin zdravnik Harith a-Houssona
organiziral reševalno vozilo, s katerim bi prepeljali Jessico v roke Američanom. Brž ko
so zapustili bolnišnico pa so ameriške sile streljale na reševalno vozilo in ga prisilile, da
se je vrnil. Takrat je Jessica tudi sama mislila, da jo nameravajo Iračani nekam odpeljati
in jo ubiti. A ko so se vrnili, so ji povedali, da so jo skušali vrniti Američanom, pa so ti
začeli streljati na njih. (Gibbs in Stengel, 2005) Nasploh naj bi v bolnišnici z Jessico lepo
ravnali. Iraški zdravniki so zatrjevali, da je ni nihče pretepal in zlorabljal, da so se vsi
nekako spoprijatelili z njo. Imela je posebno sestro, ki je skrbela zanjo. Houssona je
denimo dejal, da so se z njo tudi pogovarjali, ker so vsi pomalem znali angleško. Jessica
naj bi bila deležna posebne oskrbe, kar je vljučevalo tudi dodaten kozarec soka in piškote.
(Lynne 2003) Sama se je sprva bala, da jo bodo res mučili, a je zatrdila, da je nihče od
vojaških zdravnikov ali vojakov nikdar ni udaril (Bragg 2003: 115).
Medijska hiša FOX je objavila prispevek American Forces Press Service o iraškem
odvetniku, ki naj bi pomagal rešiti Jessico iz bolnišnice. Iz varnostnih razlogov so ga
poimenovali le Mohammad. Njegova žena je bila medicinska sestra v Splošni bolnišnici
Sadama Huseina in v času Jessicinega okrevanja jo je tam obiskal. Opazil je več
varnostnikov kot običajno in pojasnili so mu, da je to zaradi ameriške vojakinje. Ko je
pokukal v njeno sobo naj bi videl iraškega poveljnika, ki je dvakrat udaril Jessico. To ga
je prepričalo, da je pristopil k ameriški mornarici in ponudil pomoč za njeno reševanje.
Vračal se je v bolnišnico in nadziral iraško stražo, s prepričevanjem je celo preprečil
amputacijo Jessicine noge. Da bi prišel nazaj v bolnišnico po več informacij, naj bi celo
zaigral srčni napad32. Z ženo sta pripravila natančne zemljevide bolnišnice, z vsemi
zastraženimi točkami in predvidela, kje bi lahko pristal helikopter. (Chenelly 2003)

Mateja
Gost
Mateja

Hitro jo je dala prvemu poveljniku, ki je ni uspel popraviti in ji jo je le panično vrgel
nazaj. Zadnja stvar, ki se je spomni, je trenutek, ko je med obstreljevanjem s prijateljico
Lori sedela v vojaškem vozilu, s sklonjeno glavo in molila. (2003: 68, 159) S tem je
zanikala trditve, ki jih je Pentagon sporočal javnosti, češ da je Jessica svoj pogum in
junaštvo dokazala s streljanjem, saj naj bi vračala strele dokler ji ni zmanjkalo nabojev.
Veliko polemik in različnih informacij je krožilo o Jessicinih poškodbah. Američani so
trdili, da ima strelne in vbodne rane, iraški zdravniki pa, da je šlo le za posledice
prometne nesreče. Njen zdravnik v Walter Reed Medical Centru, dr. Greg Argyros, je za
časnik Time povedal celo: »Preiskave v Landstuhlu so pokazale, da so njene poškodbe
lahko tudi posledica morebitnega analnega spolnega napada.« Iraški zdravnik, ki jo je
reševal prvi dan po nesreči, je za Asocciated Press povedal, da takšnih sledi ni našel.
(Gibbs, 2005) Isti zdravnik je zatrdil, da Jessica ni bila zabodena, kasneje istega dne naj
bi kirurgi ugotovili, da je bila ustreljena. Rane pa naj bi implicirale, da bi bila lahko
ustreljena šele kasneje, ko je bila že v ujetništvu. (Adler 2004) Iraški zdravniki so zatrdili,
da je Jessica utrpela le posledice prometne nesreče. Ni bilo sledov o streljanju, nobene
krogle v njenem telesu, nobene vbodne rane.30 Dr. Harith a-Houssona jo je pregledal v
iraški bolnišnici in opazil le zlom roke, stegna in izpah gležnja: »Nobenih sledi o metkih
v njenem telesu ali vbodnih ranah, le sledi prometne nesreče. Ne razumem zakaj skušajo
popačiti sliko. Ne vem, kakšno korist imajo od tega, če rečejo, da ima tudi strelne rane.«31
Sama je težko komentirala zadeve. V začetku so v njenem imenu govorili drugi, saj naj bi
ji nesreča povzročila tudi amnezijo. Dr. Greg Argyros je dejal: »malo verjetno je, da se
bo kdaj spomnila, kaj se ji je dogajalo od napada do trenutka, ko se je prebudila v iraški
bolnišnici« (CBS 2003). V biografiji je Bragg med njene poškodbe uvrstil zlom roke s
poškodbami dlančnih živcev, zlomljeno hrtenico na dveh mestih, zaradi česar je izgubila
nadzor nad nekaterimi organi (ledvice), zdrobljen gleženj ter kompliciran zlom noge, ki
je tudi poškodoval bližnje živce. Izvidi naj bi kazali tudi na sledi analnega pos

Mateja
Gost
Mateja

Mediji so v njihovi lasti. Slovenski pregovor
Lažnivec se kaznuje s tem, da se mu ne verjame niti takrat, ko govori resnico.

Crogrgica1
Gost
Crogrgica1

Ti to… Bljak

Mateja
Gost
Mateja

k pa še vedno ni kazal želje po sodelovanju. Za ameriško diplomacijo je bil to dovolj
močan povod za vojno. Vodja inšpektorjev, Hans Blix, je v knjigi opisal svoje videnje
celotnega procesa iskanja orožja za množično uničevanje. Zapisal je denimo, da se mu je
v tistem času zdelo sumljivo, da Irak ni pripravljen dokazati, da nima takšnega orožja.
Vseeno pa se mu to ni zdel zadosten razlog za vstop v vojno. Po njegovih ugibanjih se je
Busheva administracija »že poleti 2002, po napadih 11. septembra, odločila preventivno
napasti vse morebitne sovražnike, ki bi predstavljali grožnjo ZDA«. (Blix 2004: 12-13)
Zato sklepamo, da je ameriška diplomacija ustvarila mit, s katerim bi prepričala javnost v
upravičenost vojne. Pri tem je bila uporabljena tehnika velike laži. »Velike laži so
ustvarjena namigovanja brez dokazov, ki bi jih podprla,« pravi Conserva in nadaljuje:
»osnovna ideja je v tem, da če je laž dovolj velika, bodo ljudje mislili, da mora biti v njej
nekaj resnice« (2003: 34). Že Hitler je dokazal idejo, da ima večja laž večjo možnost, da
ji ljudje verjamejo (Ellul 1965: 52). Kot sta dejala Rampton in Stauber pa velja tudi to, da
postane laž, ki je velikokrat omenjena, sprejeta kot resnica (2003: 78). Obenem so
propagandisti tu igrali na čustvo strahu, kar je ena najbolj osnovnih in učinkovitih
propagandnih tehnik. (Conserva 2003: 23) Strah je eno najbolj primitivnih čustev, ki
lahko povzroči to, da ljudje storimo nekaj, kar ob racionalnem razmisleku ne bi.
Ameriška diplomacija je izkoristila javne strahove pred terorizmom in orožjem za
množično uničevanje. Z resolucijo 1441 je Iraku in Huseinovemu režimu dala možnost,
da preda orožje in tako prepreči vojno. Iraška stran pa ni bila pripravljena na sodelovanje.

Mateja
Gost
Mateja

batorjev. Hill&Knowlton je delovalo kot gonilna sila kuvajtske kampanje. Samo
devet dni po začetku vojne je emirjeva vlada v Kuvajtu podpisala pogodbo s tem
podjetjem, ki naj bi predstavljalo Državljane za svobodni Kuvajt (Citizen for Free
Kuwait). Ustanovljena je bila zato, da bi skrila vlogo kuvajtske vlade in njihove povezave
z Bushevo administracijo. V naslednjih šestih mesecih je kuvajtska vlada za skupino
namenila skoraj dvanajst milijonov dolarjev, Hill&Knowltonu je šlo skoraj enajst
milijonov. (Schelle 2003)
Kmalu po iraški vojni leta 2003 je kongresnik Jimmy Hayes ocenil, da je kuvajtska vlada
plačevala 20 podjetij za odnose z javnostmi, za pravo ali lobiranje, da bi v svojih
kampanjah mobilizirali ameriško javno mnenje in njihovo vojaško moč proti Huseinu.
Med njimi je bilo podjetje Rendom Group, ki je za upravljanje z mediji dobivalo 100.000
in Neil&Company, ki je prejemalo 50.000 ameriških dolarjev mesečno za lobiranje
ameriškega kongresa. Eden bivših ameriških kongresnikov, Sam Zakhem, je razkril, da
naj bi šlo 7,7 milijona dolarjev za oglaševanje in lobiranje preko dveh glavnih skupin
Koalicije za ogrožene Američane (Coalition for Americans at Risk) in Sile za
osvoboditev (Freedom Task Force). Prva je pripravljala televizijske in časopisne oglase
ter skrbela za približno 50 govornikov v provojnih shodih in drugih javnih dogodkih.
(Stauber in Rampton, 1995)
Na tem mestu velja kot nepogrešljiv del v ameriški propagandni strukturi omeniti še
njihove medije, kljub temu da sicer niso neposredno pod nadzorom in v lasti države. Kot
poudarja Hermann, pa so »ne glede na to vsi del državnega aparata, ki mu je skupna
ideologija in pogled na svet, njihova integracija v ta aparat pa je bila pospešena s
postopno centralizacijo in intenzivirano komercializacijo medijev, njihovega nadzora s
strani vse ožje elite in njihovega velikega zanašanja na vlado kot vir informacij« (v

Jože
Gost
Jože

Kad će Rusi da vrate Konigsberg Njemačkoj i Kurile Japanu?? Ove teritorije su osvojene ratom isto tako Izrael je usvojio teritorije ratom.

Neću da te volim
Gost
Neću da te volim

@apolo

Da pokušam pojednostavniti:
U ratu – u slučaju da jedna država osvoji teritorij tj. zemljište druge države – ima pravo po međunarodnom pravu to zemljište zadržati i smatrati svojim teritorijem tj. dijelom svoje države!
Ako krenemo od toga da su briti dali židovima dozvolu da osnuju svoju državu na tuđem (tada arapskom) teritoriju – to je TOČNO!
Onog trena kada su države susjedne tom teritoriju napale novostvorenu državu – tim napadom su PRIZNALE POSTOJANJE Izraela – a kada su isti taj rat napadačke države izgubile – gubitkom tog napadačkog rata su ostale bez teritorija koje je isti taj Izrael zauzeo jer ga znači ratni pobjednik smije zadržati.
Isto tako je točno da je Izrael (od strane britanaca) tamo osnovan samo zbog toga da spriječi ekonomski razvoj arapskih država jer je to susjedno područje nenormalno bogato naftom – (u jednom komentaru ranije sam ovo već pisao) – ali britanci i ameri hoće tu naftu i ostale sirovine i hoće arape kao potrošače brit/amer proizvoda. Jer ako se arapi razviju ekonomski onda će arapi iste te sirovine pretvarati u gotov proizvod, a to brit/amer nije u interesu.
Zašto su briti osnovali Izrael i onda otišli – zato jer su na Indiji shvatli da nitko ne može porobiti takvo ogromno područje i zadržati i imati ga pod kontrolom (mislim na područje naseljeno arapima). Ali ovako s Izraelom su probali i to je prošlo i još vjerojatno bolje negoli su mislili.

No da se vratimo na Izrael – sve države koje imaju nuklearno oružje su ga same razvijale i radile pokuse (pogledaj samo Sjevernu Koreju kao zadnji primjer) sve osim izraela!
Znači da je Izrael nuklearke dobio od neke od država koje su ga razvijale za sebe tj. za svoje interese i svoju zaštitu (kao i Sjeverna Koreja).
A koliko je Trump bio bahat prema Kimu dok ovaj nije imao nuklearke i ICBM – to već i vrapci na grani znaju, sada Trump baš i ne prijeti Kimu kako je običavao prije tog korejskog napretka.
Iz tog razloga Iran ne smije razviti svoje nuklearno oružje jer će biti u stanju (za sada samo mogu prijetiti) doista izbrisati Izrael s lica zemlje, a tada Izrael bi odbrojavao dane do svog kraja…

A zašto Izrael neće nikada (smjeti) vratiti Golan – jer tamo su izvori vode – jedini način za preživjeti u pustinji, da ih vrati pomrli bi od žeđi. Golan spomenuh tek kao primjer, sva osvojena područja Izrael dobro iskorištava – toliko o tome da taj dio svijeta ima samo pijesak i naftu – Izrael je jedan od najvećih svjetskih proizvođača voća i povrća, a smješten je u usranoj pustinji!!!

No, malo skrenuh s teme, ali rekoh kaj mi je bilo na pameti.

Odisea
Gost
Odisea

Zaboravljaš da izrael voće i povrće navodnjava okupiranom , “otetom” vodom kao kad bi ja tebi pokrao novac otvorio firmu i onda se hvalio kako sam ja uspješan,ali ne vjerujem da bi se Isus vratio da spasi narod koji ga je razapeo i mučio,možda se vjevreji samo nadaju da će skinuti sa sebe tu krivicu i a će im se oprostiti ali šta ako se varaju i nebude tako nego budu platili za djela koja su eadili

Neću da te volim
Gost
Neću da te volim

@Odisea

Ja i rekoh da su židovi zauzeli Golansku visoravan u ratu, dakle nije trebala biti dio države Izrael, jednako tako izvori vode s Golana sada jesu izraelski iako su nekada bili sirijski (a sirijci su si sami krivi što su izgubili rat koji su bez pravog povoda sirijci i počeli) a sada Sirija može tražiti da im Izrael vrati ono kaj je u ratu izgubila – a rezultat toga je kao kad su indijanci tražili od engleza da im vrate što je nekada bilo njihovo..

A Isusa ne želim potezati u raspravi ove vrste.

Logican
Gost
Logican

Države nastale od raspada juge i u samoj jugi bili su kao savez država,nego raspadom su se samo osamostaljili

Logican
Gost
Logican

Ismijavati sa Izraelom je vrlo neozbiljno, ja mislim da je vrlo neozbiljno podržavati šta radi Izrael, to nemoze se nazvati drugačije nego teror i sam Isis je proizvod Izraela, raketiranje Sirije od Izraela to je čista agresija na suverenu državu gđe je osuda od strane UN, kad bi Sirija uzvratila svi bi reagirali i osuđivali.O kakvom se medjunarodne pravu svima je jasno i ptici na grani.

Mateja
Gost
Mateja

Dojenčki, vzeti iz inkubatorjev Kot smo že zapisali, pride v pomembnih medijskih dogodkih pogosto do nekega izrazito emocionalnega elementa, ki v času vojn močno vpliva na javno mnenje. V primeru zalivske vojne iz leta 1991 je bila to zgodba o dojenčkih, ki naj bi jih iraški vojaki vzeli iz inkubatorjev in jih na mrzlih tleh pustili umreti. 10. oktobra je 15-letno kuvajtsko dekle z imenom Nayirah pričalo o domnevnem dogodku. Njeno polno ime so zaradi njene varnosti in varnosti njene družine skrili. V pisni izjavi je povedala, kar naj bi videla na lastne oči, ko je bila v kuvajtski bolnišnici: »Prostovoljno sem se javila za delo v bolnišnici al-Addan. Ko sem bila tam, sem videla iraške vojake, ko so prišli oboroženi v bolnico in vstopili v sobo, kjer so bili otroci v inkubatorjih. Dojenčke so vzeli iz inkubatorjev, vzeli inkubatorje, dojenčke pa pustili, da so na mrzlih tleh umrli.« V nadaljevanju je trdila, da so to storili stotinam otrok. (Rampton in Stauber 2003: 72) V treh mesecih, ki so sledili, se je zgodba o dojenčkih iz inkubatorjev nenehno ponavljala. Povedal jo je predsednik Bush, odmevala je po televiziji in radijskih pogovornih oddajah, tudi Varnostni svet Združenih narodov jo je omenjal. V poročilu Amnesty International je bilo zapisano: »Več kot 300 nedonošenih otrok je umrlo, po tem ko so jih iraški vojaki vzeli iz inkubatorjev, ki so jih zatem zaplenili«. (2003: 72-73) i mesece po pričevanju se je začela vojna. Kot je dejal MacArthur »ni imela nobena obtožba proti diktatorju večjega učinka na ameriško javno mnenje kot ta o dojenčkih.« (v Rampton in Stauber 2003: 73) Učinek je bil dosežen, dvomov je bilo premalo. Kasneje so pricurljale na dan zanimive ugotovitve, ki namigujejo na dejstvo, da do incidenta z dojenčki v inkubatorjih sploh ni prišlo. Za začetek denimo podjetje Hill&Knowlton ob poročanju Nayirah ni razkrilo, da je deklica pravzaprav pripadnica kuvajtske kraljeve družine, saj je njen oče ambasador v ZDA in je bil med pričanjem ves čas prisoten v dvorani. Po končani vojni so raziskovalci človekovih pravic poskušali potrditi zgodbo Nayirah, a niso našli nobene druge priče ali dokaza dogodka. V intervjuju za ABC World News Tonight sta direktor bolnišnice in njegova žena povedala, da so bile obtožbe kuvajtske deklice lažne. V celem Kuvajtu naj bi imeli namreč le nekaj inkubatorjev, zato zgodba o stotinah otrok iz inkubatorjev nikakor ne more biti resnična. Po preiskavah je predstavnik Amnesty International izjavil: »Sedaj smo že prepričani, da se zgodba o dojenčkih iz inkubatorjev ni odvila na način, kot je bilo sprva sporočeno, če se je sploh zgodila«. Tudi Middle East Watch je po vojni temeljito preiskoval resničnost zgodbe. Obiskali so številne bolnišnice, v katerih naj bi se to dogajalo, pregledovali so pokopališke registre, a niso našli nikakršnih oprijemljivih dokazov. Ocenili so, da so priče spremenile svoje zgodbe ali pa zgodbe preprosto niso bile resnične. »Takšne zgodbe naredijo veliko škodo človekovim pravicam, saj preusmerijo pozornost iz resničnih zločinov, ki so jih iraške sile izvajale v Kuvajtu.« (Rampton in Stauber 2003: 73-74) Maggie O’Kane, nagrajena… Pročitaj više »

Odisea
Gost
Odisea

Gdje su nestao narod koji je naseljavao oblast kenana prije dolaska jevreja iz Egipta,zar ih oni nisu pokorili i oteli im zamlju kao što su uradili palestincima,očito da im je i najranija historija sliči današnjoj

onaj najgl.....veći Dalton
Gost
onaj najgl.....veći Dalton

Sad će Vama @Kora doći…….
Samo da se riješi onih prosaca……

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah

@Dalton :
A Drug Svetrešnji ?
Odzvonimir Sion (nakon Kore) ?

U arhivu instituta za povijest historije radničkih pokreta rukama i nogama je dosta od toga odgovoreno ?

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah

jezevakucica
Gost
jezevakucica

Duo Umpy,
Prvo je bila kokoš.
Onda mlinci ili pečeni krumpir.
Čekaj malo….to sam trebao Segoti odgovoriti ?

Kora
Gost
Kora

@onaj najgl…..veći Dalton

Jel’ me netko tražio? 😉

jezevakucica
Gost
jezevakucica

Kora,
Je,je.Dalton te tražio.
Htio te pitati koji je od one dvojice na fotografiji izraelac ?

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah

@jezy :
Pa svatko iz aviona vidi da je to jedan izraelac maskiran u dvije osobe !

jezevakucica
Gost
jezevakucica

Množina Umpy,
Lijevog izraelca sam odmah prepoznao ali me je kod desnog zbunilo to što ima lakyrane nokte.
I da,svatko ko iole drži do sebe , gleda sebe iz aviona.

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah

@jezy:
Kod množina,plaši me nožina,
pa je ukloni ?

jezevakucica
Gost
jezevakucica

Umpy M bez nožine,
Ispričavam se svekolikom pučanstvu Umpyu radi tehničke greške.
Baterija mi je ispod 5 % idem se spojiti na elektranu.

Kora
Gost
Kora

@jezevakucica

👍😂

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah

@Kora :
Vita jela,zelen bor,
Sion čeka odgovor ?

predlažem formu:

Bolje rat
nego pakt !

SRETNO !
U BOJ,U BOJ,
DOK NE KRIKNE
JOJ ?

jezevakucica
Gost
jezevakucica

Generalštab Umpy,
Bolje janjetina sa kapulicom mladom,
nego janjetina bez kapulice i mlade ?
U boj, u boj za zalogaj svoj ?

Kora
Gost
Kora

@Umpah Pah

Nisu li Iranci već konstatirali da je svaki razgovor s takvima kao što je Sion uzaludan?

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah

@Kora :
Malo fizike :
principi iz ludnice :

Uzalud je naporno i teško,
pa pokušati nizalud ?

A diplome ?A diplomacija ?
A manipulacija i dezinformacija ?
Alata ima ali za te pare neće nitko da radi ?

jezevakucica
Gost
jezevakucica

Umpy 007,
Daj pet !

Kora
Gost
Kora

@Umpah Pah

Vi to meni nudite posao? 😉

Umpah Pah
Gost
Umpah Pah

@Kora :Da !
ALI ?(diskretno)

Kako ćemo s ”malo” mita
jer sad ovo svatko čita ?

Kora
Gost
Kora

@Umpah Pah

😂😂😂

onaj najgl.......veći Dalton
Gost
onaj najgl.......veći Dalton

@Kora
A di si….. vidi šta ovi lupaju…… dok Te nije tu…….
Već sam se zabrinuo…….
Da Ti se omililo dijelit blagoslove…….
Pa ćeš krenut škropit svetom vodicom……. 🙂
P.S.
@Lucija draga, nešto Ti valja mijenjat u pristupu.
Ti bi za predsjednicu, a kradu Ti šlape….. 😉
Ova iranuša mlati od jutra do sutra i po portala je oće ženit……
Penelopa 2.0……… 🙂

Kora
Gost
Kora

@onaj najgl…….veći Dalton

Poštovani Daltone,

za slučaj da Vam je promaknulo, još jednom ću se identificirati: ja sam ponajprije Katolkinja, zatim Hrvatica, a onda “iranuša” (👍LOL). Stoga mi nikada nije teško udijeliti Božji blagoslov u ime Gospodina našega Isusa Krista, a ni poškropiti svetom vodom ukoliko za tim postoji potreba 😉

Za razliku od Vas, moj favorit na sljedećim predsjedničkim izborima nije Lucija (Lucija, “no hard feelings”) nego general Ante Gotovina (ukoliko se kandidira kao nezavisni kandidat). Zašto?! 1) Smatram da je odabir hrvatskog predsjednika (u ovom slučaju generala Ante Gotovine) interna stvar Hrvata i hrvatske države, jednako kako je kanonizacija Svetog Alojzija Stepinca interna stvar Katolika i Svete Crkve. Ono što o generalu Anti Gotovini ili Svetom Alojziju Stepincu misle Amerikanci, Britanci, Nijemci, Srbi, Izraelci, Turci i ostali, nas se uopće ne tiče niti bismo se trebali osvrtati na njihova mišljenja. 2) General Ante Gotovina dokazao se vjerodostojnim kroz svoje vojničke uspjehe i osobnu žrtvu za hrvatski narod (“res, non verba” rekla bi Željka Markić… uz podršku Miroslavu Škori), zbog čega ga i Iranci dovoljno cijene i poštuju da bi pristali s njime pregovarati o pitanju hrvatsko-iranske suradnje. Od svih kandidata, general Gotovina je u ovom trenutku zapravo jedini koji ispunjava sve “specifične kriterije”.

Što se pak tiče “mlaćenja od jutra do sutra po portalu”, u iščekivanju “napredovanja u struci” u Hrvatskoj (da ne kažem Godota), čovjek se mora nekako zabaviti pa komentira društveno-političke teme. (Kud bismo stigli kad bismo svi reagirali kao dotični Igor na čiju sudbinu ste baš Vi skrenuli pozornost? 🥺). Stoga, žalim slučaj, ali do daljnjeg ćete me morati trpjeti 😉

onaj najgl.....veći Dalton
Gost
onaj najgl.....veći Dalton

Sve je opet na svom mjestu….
Zemlja se i dalje vrti, gledam suze Sv. Lovre…..
Kora nam se vratila….. nisu je snubili…..
U elementu svome….. 🙂
P.S.
Za slučaj da je Vama promaknulo,
dug je put od netrpeljivosti do ženidbenih ponuda.
I sve ste to uspjeli. Čestitam….
A čestitam i na trudu da me ovim malim pledoajeom stavite na moje mjesto…..
I ne morate zahvaljivati što sam Vam dao mjesta za šlagvort.
A istrpit ćemo Vas….. uostalom kao i dosad…. već nekako 🙂

Kora
Gost
Kora

@onaj najgl…..veći Dalton

Što se mora nije teško, jel’ tako… “šefe”? 😉

Svako dobro i puno Božjeg blagoslova! 🙂

onaj najgl.....veći Dalton
Gost
onaj najgl.....veći Dalton

@Kora
Također!
P.S.
Zgodno je ovo zadirkivanje….
Samo… nije za svakoga.

jezevakucica
Gost
jezevakucica

Radi mogućeg preseljenja , iz obiteljskih razloga u sjeverni dio Pantovčaka,prodajem domaću hrvatsku tunu iz uzgoja.Otac šampion,majka čin niže.Može i zamjena za dva zagorska brega.
Oslobođeno poreza i svih ostalih davanja.
Ponude slati pod šifrom- put tune od Čada do Zagreba.

Kora
Gost
Kora

@jezevakucica

Imate još nešto za dodati ili je to sve? 🙂

jezevakucica
Gost
jezevakucica

Kora,
Dovoljno,ne treba biti pohlepan.Hm..možda golf dvojka?Ne mora biti registriran.I prikolica ?

Kora
Gost
Kora

@onaj najgl…..veći Dalton

Hvala!

P.S. – Slažem se. Zato ja to ovako diskretno… kao i Umpah Pah 🙃

xyx
Gost
xyx

Kakvi ti je to svetac,koji je susjedima mrzak?Inače po čemu bi Stepinac imao biti nekakav uzor,idol,svetac??Po tome što je spasio ponekog Srbina,Židova itd..do razine da ne ugrozi vlastiti život!Kakva je to svetost?Još njega,koji svom dušom viruje u zagrobni život i dobru apanažu nakon smrti,kod Isusa??A on je ,umisto smrti, izabra kalkuliranje?Tanka mu bila vjera,što li??Dobro ,možda nije bija neki loš čovik,na skali od 0 do 10 možda zaslužuje 5 ili 6 ..ali SVETAC??
Što se tiče generala Gotovine,on ti nije bija niti u Kninu na zadnjoj proslavi Oluje.Toliko o tome što misli o svojim mladenačkim idealima.U Hagu mu je veliki prijatelj bija Slobo Milošević i drugi srpski zatvorenici.Čovik je izbalansira sve skupa i prošle su ga lune..Shvatija je da je uvaćen u gabulu i da mu je data uloga u namištenom ratu..Eto,uspija se nekako izvuć.Nije loš čovik.Dapače.Vidi se da ima stila i da je ok.Ali na cili taj mitološki rat i svoju ulogu,on odmahuje rukom.Ima svoje tune,lovi ribu.Neka,zaslužija je.

Kora
Gost
Kora

@xyx

Vidite, u okvirima Svete Crkve, svetost i važnost neke osobe ne određuje se ljudskim, nego Božjim kriterijima. Vezano uz to, Stepinac nije svet zato što je spašavao Židove, Rome, Srbe ili koga je već trebalo, niti zato što ga neki – također neupućeni u nauk Svete Crkve baš kao i Vi – proglasiše “stupom ljudskih prava” u želji da zakamufliraju i distorziraju istinski značaj i veličinu kardinala Alojzija Stepinca, kako za Svetu Crkvu tako i za hrvatski katolički narod. Predugo bi trajalo kad bih ovdje objašnjavala detalje njegove svetosti i Vaših zabluda, stoga ću tu tematiku ovako rezimirati: teške ste riječi izrekli o ovome Božjem čovjeku, no Bog na njemu doista ne nalazi krivice i zato ga Sveta Crkva (koja nema veze s Bergoglievim nadri-katoličkim naukom) smatra svetim.

Što se generala Ante Gotovine tiče, na razočarenje mnogih zavidnih i zlobnih duša, on još nije do kraja rekao svoje, odnosno “zadnja” će biti njegova, a ne Vaša ili nekoga trećega. Usto, ako generalu treba bilo kakva pomoć oko predsjedničke kampanje kao nezavisnog kandidata, nema problema. Zbog njega smo u stanju pokrenuti cijelu Hrvatsku … zajedno s hrvatskom dijasporom… i to pro bono!

xyx
Gost
xyx

Kad bi vi shvatili da je RH Natovo dijete i da RH, a s tim i njeni generali, a posebno haski slucajevi, nisu slobodni ljudi pa mogu u politiku jedino po zadatku, tad bi vam slika bila zrcalnija. Natova vlast nad RH nije a priori losa. Dapace, to je jedini nacin opstanka firme. Ali je vasa iluzija nacionalne samobitnosti komicna. Ocito je Nato dobar saljivdjija i sprda se sa nacionalistima.

Kora
Gost
Kora

@xyx

Kad smo kod “neslobodnih ljudi”, odnosno “komičnosti” i “sprdnje” NATO-a s Hrvatima, podsjetit ću samo na onu poznatu “tko se zadnji smije, najslađe se smije”.

xyx
Gost
xyx

Ne postoje uopce dvi strane, pa da bi se neka zadnja smijala drugoj. RH strana je hologramski proizvod Natoa, a njeni navijaci imaju privid stvarnog postojanja. Da se razumimo, ni Njemacka nije nista realnija. Za utjehu.

Mateja
Gost
Mateja

Gotovina je delal tisto kar mora delati sposoben general. Politiki pa ne delajo. Politiki samo kradejo in korumpirajo, ker to je delo, ki ga opravljajo politiki.

Kora
Gost
Kora

@Mateja

Oprostite, ali doista ne razumijem slovenski 😕 i iskreno mi je žao što nije drugačije jer vidim da se doista trudite oko svojih komentara.

jezevakucica
Gost
jezevakucica

Kora,
Ja znam slovenski,prevest ću Vam.
Gotovina je delal tisto kar mora delati sposoben general.Politiki pa ne delajo.Politiki samo kradejo in
korumpirajo,ker to je delo,ki ga opravljajo politiki.
Oprosti Kora,možda nisam dobro preveo točku,dvije ili neki zarez ali snaći ćeš se.

Max
Gost
Max

Kora ako se ne ljutite prevest ću vam ja “Gotovina je radio ono što treba raditi svaki sposban general političari ne rade oni samo kradu i korumpraju to je ono što poltičari rade” Završen citat.

Kora
Gost
Kora

@Max

Puno Vam hvala! 🙏

Amater
Gost
Amater

Izral je samo sredstvo projekcije američke moći ….u svim ratovima koje je “vodio Izrael” i pobjeđivao ,…. pobjeđivao je u stvari SAD V.B.i saveznici …između ostalog svi su ti ratovi bili u interesu “zapadnih saveznika “….sada kada SAD gubi bitku za bitkom i nije više najjači na svijetu…??? ishod izraelskih ratova da se lako predvidjeti

POVEZANE VIJESTI

Izbornik