Apollo asteroid ide prema Zemlji, i očekuje se da će proletjeti pored planete u maju

asteroid

Smatra se da su svemirske stijene kategorije Apollo najopasniji uljezi jer presijecaju orbitu naše planete njihovom, zbog čega NASA sistem za praćenje pažljivo nadgleda njihova kretanja.

Asteroid od skoro 500 metara trenutno leti prema našoj planeti, a naročito će se približiti 7. maja, objavio je NASA centar za proučavanje objekata blizu Zemlje na svojoj web stranici. Svemirska stijena je nazvana 2009 KSO, ili 438908, a prema procjenama agencije, sudeći po načinu na koji odbija svjetlost, na kraju bi se moglo pokazati da nema prečnik veći od 210 metara.

2009. godine KSO je NASA označila kao „potencijalno opasan“ objekat, jer spada u Apollo klasu asteroida, što znači da njihova orbita ukršta puteve sa orbitom naše planete. Asteroid će se kretati brzinom od 12,7 kilometara u sekundi kada sat otkuca ponoć 7. maja. Ne očekuje se da se tog dana približi našoj planeti više od 0.02268 astronomskih jedinica ili 3.393.570 kilometara, ali NASA to još uvijek smatra „bliskim“ i „potencijalno“ opasnim susretom.

Stijena orbitira sunce svakih 926 dana, ali sa udaljenosti od 127,5 miliona kilometara. Apollo asteroidi obično provedu veći dio svog života izvan orbite naše planete, suprotno od Aten asteroida, a neke od njih NASA pažljivo nadgleda zbog njihovog “potencijalno opasnog” statusa i zbog značajne regionalne štete koju mogu izazvati u slučaju sudara.

Kajzer Soze
Kajzer Soze
1 godina prije

Apollo asteroid ide prema Zemlji………..super,napokon i jedna pozitivna informacija !
comment image

Nole
Nole
Reply to  Kajzer Soze

Ovo ide jednom sedmično i nikad se ništa ne dogodi. Vijesti za kućanice.

Bosanac
Bosanac

AC/DC – Back In Black https://youtu.be/pAgnJDJN4VA

Jevgenij
Jevgenij
1 godina prije

Da da, jedan od dva supermocna Ruska satelita je otkrio ovaj asteroid, samo sto su Rusi prepustili Nasi da ga klasificira i imenuje. Rusi nece da preuzimaju zasluge svojih supersatelita, koji vide duboko u svemir, ako uspiju da se lansiraju i polete. Hahahahahahahahahahahaaa

Novak
Novak
1 godina prije

..ajmo naši,udri ga …toooo…navijam ko navijen

1 godina prije

Neka se raspadne u orbiti i neka fragmenti pogode: Londonski City, Basel, Davos, Frankfurtsku financijsku četvrt, Manhattan-NY.
I bit će OK.

Reply to  MatijaVZHR

OK. Razumijem. Nego zanima me jesi li bio u Rusiji nedavno pa znaš da je gore ili… Ako znaš, slobodno podijeli. I mene bi zanimalo. Rusija stvarno posjeduje nadmoć u određenim strateškim tehnologijama a Kina će ju uskoro imati u ratnoj mornarici, uz naravno podršku globalkističke mafije koja operativno težište… Pročitaj više »

Reply to  MatijaVZHR

+Nizozemsku, Švedsku, Estoniju, Latviju i Litvaniju.

Kvočka
Kvočka
Reply to  Posmatrač

A zasto injih

Reply to  Kvočka

@guest_412941 Prve dve zbog puštanja sa lanca raznih kreatura koje ometaju normalno čovekovo funkcionisanje, a ostale zbog prizivanja novog rata u Evropi.

Dedoje
Dedoje
Reply to  MatijaVZHR

@guest_413055 +cijeli svijet kolektivno.

Iza_horizonta
Iza_horizonta
1 godina prije

Zanimljivo je da se ama baš svako dešavanje predstavi kao potencijalna opasnost. Za ovaj asteroid bi se mogli pitati sledeće: -Na osnovu čega je zaključeno da on ‘potencijalna opasnost’? -Može li mu šta skrenuti putanju? -Može li bitu proračun da je loš pa da je moguća greška od nekih milion… Pročitaj više »

The Beatles
The Beatles

Brrrrrr NASA objavila

1 godina prije

Tebi je več cigla doletela u glavu….

1 godina prije

Ajmo se bojati “stijene”,a ne otrovnog cjepiva, chipa, Gatesa, Sorosa i ostalih ostrica nad vratom!

1 godina prije