fbpx

Natpis star hiljadu godina sugeriše postojanje biblijskog lika, tvrde istraživači

Postojanje biblijskog lika

Arheološki nalaz, koji je možda povezan sa Balaamom, otkriven je u Tell Deir’alla, prvom gradu bronzanog doba iskopanom u Jordanu.

Balaam, mitska figura i prorok iz hrišćanske biblije čiji su podvizi detaljno opisani u Knjizi brojeva, vjerovatno je najpoznatiji po priči u kojoj je magarac koji govori. Prema novom istraživanju, međutim, lik se možda zasnivao na stvarnim ljudima, izvještava Daily Express, pozivajući se na profesora Toma Meyera sa Shasta Bible College i Graduate School u Kaliforniji.

Primjećujući kako je, „neuspješan u pokušajima da proklinje Izrael, Balaam postao sinonim za pobunu i otpadničku religiju u kasnijoj jevrejskoj istoriji“, Meyer je primijetio da je 600 godina nakon što je rečeno da je prorok živio „posthumno zadržao svoju slavu i sljedbenike“, vjerovatno postajući „popularniji“ poslije smrti.

Međutim, 1967. godine arheolozi su otkrili hram u Tell Deir’alla, prvom gradu bronzanog doba iskopanom u Jordanu, gdje je pronađen natpis koji po imenu navodi Balaama.

“Unutar hrama arheolozi su pored srušenih gipsanih zidova otkrili slagalicu pronalaska”, rekao je on. “Fragmentirani ostaci gipsa na kraju su rekonstruisani kako bi se otkrio aramejski natpis koji je nekada ukrašavao zidove hrama. Otkriće, za koje se ispostavilo da je najstariji primjer aramejske književnosti na svijetu, bilo je posvećeno nikome drugom do “proroku” bogova, Balamu, sinu Beora. ‘”

Dio natpisa, koji je crvenim i crnim mastilom ispisan na zidovima hrama, pominje „nesreće Knjige Balaama, sina Beorovog“, navodeći da je „on bio božanski vidovnjak“ i da su mu „bogovi došli noću”.

Prema novinama, Meyer vjeruje da je „neznabožački hram“ u kome je pronađen natpis možda bio „škola proroka koja je započela u tradiciji Balaamovih proročanstava“.

„Balaamov natpis je jedan od preko 100 primjera u kojima su arheolozi pronašli ime osobe koja se pominje u Bibliji na predmetu zakopanom u zemlji“, dodao je. „Takva otkrića pokazuju da su ljudi pomenuti u Bibliji istorijska lica, čak i tako ozloglašeni likovi kao što je prorok Balaam“.

3.5 17
Ocijenite članak
Pretplati se
Obavijest
guest
59 Comments
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
onaj najve... Dalton
Gost
onaj najve... Dalton
21 dana prije

Taj Tom Meyer nema pojma. Samo pomaže krivom tumačenju povijesti….
Kao i oni što tvrde da je Trojanski rat započeo kad je Menelaj htio vratiti Helenu, najljepšu ženu na svijetu. Koju je Paris oteo.
Trojanski rat je započeo jer Menelaj nije htio primiti Helenu nazad. Kad ju je Paris htio vratiti.
Jer ga je raskućila, dovela do “prosjačkog štapa”.

Bosanac
Gost
Bosanac
21 dana prije
bracca
Gost
bracca
21 dana prije

Kako je lako skrenuti misao

winer67
Gost
winer67
21 dana prije

Vi ste bio/vidio/čuo/pročitao, ko’ što se danas u udžbenicima 8. razreda osnovne škole može naučiti kako je dr. Ivo Sanader iskorjenitelj(???) korupcije u Republici Hrvatskoj..?

JumpingJackFlash
Gost
JumpingJackFlash
21 dana prije

winer67
Pa da, dr. Ivo Sanader već se godinama bori protiv korupcije u Kerestincu…
Odnedavno tamo dr. Ivo Sanader svaki dan pjeva pjesmu posvećenu Draganu Kovačeviću (nekadašnjem običnom slavonskom “baji” iz Drenovca koji je nesebičnim zalaganjem i žrtvovanjem postao alfa i omega Janafa): “Dobro došao u klub!”

nessy
Gost
nessy
20 dana prije

U nekim zemljama bi Sanader, Kovacevic, Rimac, Vidosevic i slicna ekipa za svoj predani rad bili nagradjeni metkom u potiljak. Nazalost, to je jedini lijek za ljude koji su od drzavnoga aparata dobili diskreciju da rade na opcem interesu, a oni se pomame i pokradu miljune. Neki od njih su kupili grobno mjesto u aleji velikana. Da je pravde, dobio bi metak, bacili bi ga u prvi jarak, psi bi ga zapisali, par lopata vapna, i to je aleja koju zasluzuju.

onaj najve... Dalton
Gost
onaj najve... Dalton
21 dana prije

Iza Tita, Tuđmana, Mesića…. Sanader je prva top faca koja je sa vlasti otišla u zatvor. Kod ovih ostalih je bilo obratno.
Jedino je Bandić izvan konkurencije. On uđe pa izađe… da bi danas – sutra opet ušao.
P.S.
Kažu da se zbog takvih promjena izdaju novi udžbenici svake godine.
A ne zbog toga što je hipotenuza nad katetama.
(Je*o je onaj ko je tamo stavi… reče moj mali susjed.)

nessy
Gost
nessy
20 dana prije

O cemu ti bulaznis? Staviti Tita u istu recenicu sa ovim nabiguzima je degutantno. Daj provjeri koje su nekretnine i pokretnine naslijedila Titova djeca. Kad vec budes cekirao, pogledaj isto za casne izdanke ove druge dvojice.

onaj najve... Dalton
Gost
onaj najve... Dalton
20 dana prije

Alo, majstore! Smanji doživljaje! Poanta je nešto sasvim drugo…
Tito je prvo bio u zatvoru, pa je došao na vlast.
I ovi drugi su prvo bili u zatvoru, pa su došli na vlast.
Ovaj je bio prvo na vlasti, pa je otišao u zatvor.
Ne ostavljaš mi dojam da si netko kome treba crtati…..
Al’ da si malo žestok, jesi.

nessy
Gost
nessy
20 dana prije

Pa naravno da je iskorjenitelj korupcije. Pa, jeli cinjenica da otkad njega nema u opticaju, korupcije je barem nesto manja.

Slonica
Gost
Slonica
20 dana prije

Korupcija je manja
Al su iznosi isti

JumpingJackFlash
Gost
JumpingJackFlash
21 dana prije

Averele
Raduje me da i Ti voliš priče broja Jedan iz Alan Forda!

onaj najve... Dalton
Gost
onaj najve... Dalton
21 dana prije

🙂
To mi je došlo dok sam slušao Orfeja. Gdje su Ahejci, kad su išli na Troju, ostavili jadnog Filokteta da se deset godina zlopati na pustom otoku. I ja sam se zlopatio dok sam čitao Ilijadu. A tamo je Homer opisao samo pedeset i jedan dan iz cijelog desetogodišnjeg rata.
Ahejcima je dosadilo devet od tih deset godina, danju kopat zemlju da imaju šta jesti, a noću ratovati. Ako ne lažu u grčkom epu Cypria. Otišli bi oni nazad kući, ali im nije dao Ahilej. Kažu da je bio loše volje, jer ga je zbog promjene vremena bolila peta.
Dok se Odisej nije sjetio jadnog Filokteta. Pa su poslali po njega. Da lukom i strijelom ubije Parisa… i još neke. Poslije toga je Filoktet mogao učinit veliku karijeru. Al’ su mu lupili sankcije. Jer da se mješa Agamemnonu u izbore. Da je komunist…. I da ne pere noge. Smrde mu strašno…..
P.S.
Volim ja sve brojeve.
Od 0 do 9.
Poredane po abecedi

nessy
Gost
nessy
20 dana prije

Prije da ti je doslo dok si slusao Cecin najnoviji hit.

onaj najve... Dalton
Gost
onaj najve... Dalton
20 dana prije

Ne slušam takve stvari, a Ti se malo skockaj i razmisli prije nego počneš pisati pizdarije…

Zvrk
Gost
Zvrk
20 dana prije

Trojanski rat ili ratovi su nista drugi nego brojni ratovi medu slavenima koji s manjim prekidima traju tisucama godina. Ova prica je nista drugo nego prepravljeni mit grckih kradljivaca.

onaj najve... Dalton
Gost
onaj najve... Dalton
20 dana prije

Lažu čim zinu…..!?
🙂 🙂

Baalkanac
Gost
Baalkanac
21 dana prije

tog proroka se ne sjećam.. ali se sjećam da se spominje (u bibliji) ‘bog’ Baal.. tj JHVH ga spominje kao svog konkurenta.. protiv njega se borio. Taj Balam je valjda suparnički prorok. Možda iz Baalbeka porijeklom..

Baalkanac
Gost
Baalkanac
21 dana prije

prorok.. mislim glasnogovornk, glasnik, portparol.. piarovac

Davor
Gost
Davor
20 dana prije

JHVH(Jahve/Jehova)nema konkurenciju. On je živi pravi Bog, Stvoritelj, Konstruktor Svemira. Jehova je Duh, a ne neki bog od propadljivih materijala.
Taj Baal ,jednako kao i Moloh,Mitra…itd.itd.su imena kamenih i drvenih mrtvih bogova, rezbarija. Ljudi koji su služili i služe idolima zapravo služe bogu koji još malo vlada ovim svijetom,Sotoni Đavlu. Đavo je bio u početku poslušni Božji sin, anđeo Kerubin, moćan anđeo. Postao je otpadnik i protivnik pravog Boga,jer je zaželio oduzeti Jehovi ono što mu pripada,a to je pravo vladanja nad svojim stvorenjima. Sotona je zaveo prve ljude i postao bog ovog svijeta,(2.korinćanima 4:4)otac laži,poslije je zaveo i neka druga duhovna bića,koji su poznati kao demoni. Oni i neki ljudi služe Sotoni. Jehova im je dao određeno vrijeme i to je vrijeme pri kraju. To potvrđuju događaji oko nas,koji su prorečeni u Bibliji kao događaji posljednjih dana(Matej 24poglavlje,1.Solunjanima 5:3). Uskoro će započeti Harmagedon, (otkrivenje 16:13-16)Božji rat kojim će pobijediti svoje protivnike i vratiti svoju Vlast na Zemlju.(Daniel 2:44) Ljudi koji su mu odani bit će nagrađeni vječnim životom na Zemlji koja će postepeno biti preoblikovana u Raj.(otkrivenje 21:3-6)

nessy
Gost
nessy
20 dana prije

I ti to znas pouzdano, 100%, bez sumnje, jer pise u Bibliji?

Davor
Gost
Davor
20 dana prije

100%,devet puta je pročitao. Imao bi ti ja puno toga još za reći…

xxx
Gost
xxx
21 dana prije

i sta s tim?

Kihot
Gost
Kihot
21 dana prije

youtube.com/watch?v=89ZziNBJ948

Jako bitna tema da bi se uopce krenuo razumjeti danasnji svijet koji su izdominirali židovi.

Duh sa sekirom!
Gost
Duh sa sekirom!
21 dana prije

Najozloglaseniji lik koji se nalazi u Bibliji je JHWH odnosno navodni Isusov otac. Taj lik je pobio, sto od njegove ruke, sto od ruke svojih sljedbenika, oko 2 500 000 miliona ljudi, ne racunajuci tu ljude, biljke i zivotinje stradale u potopu. Samo za referncu, od sejtanove ruke poginulo je cak oko dvadesetak ljudi i to kad se srusila Jobova kuca na njih…ajd sto je on najozloglaseniji lik te krivotvorine nego sto su od tog Elohima ili kolokvijalno receno vanzemaljca napravili Bozanstvo. Smijurija, i to jako opasna smijurija!!!
https://www.youtube.com/watch?v=rkNS2daTeDk&list=LLkE7c1Ep0PChthZS8ZY7JkQ&index=25

Ime
Gost
Ime
20 dana prije

Odgovorio sam niže godpodinu istražuj.

Kad bi shvatio koju je cijenu Bog platio iz ljubavi prema nama ljudima i koju je On žrtvu podnio za naše nepravde, glava bi ti bila oblivena suzama kajanja u prašini. Žao mi je sljepila u kojem se današnji svijet nalazi. Ne mogu vjerovati da su ljudi toliko glupi da se suprotstavljaju Bogu, na žalost i sam sam bio takav, ali hvala Bogu na Njegovoj milosti što mi je otvorio oči.

Bog je pravedan u svojim odlukama. Neka je blagoslovljen Bog Abrahama, Izaka i Jakova u vjeke vjekova. Amen

Maranatha

Davor
Gost
Davor
20 dana prije

Ovaj gore broji ljude poginule u potopu,došao do cifre od 2,5 milijarde. Ne znam od kud mu takvi podaci,ali tko je čovjek da preispituje odluku Najvišeg Suda. Očigledno je svijet tog vremena zaslužio takav ishod. Tamo piše,da je Boga u srcu zaboljelo što je stvorio čovjeka,jer su mu djela bila samo zla. A Bog je pretražujući od pojedinca do pojedinca ipak pronašao čovjeka imenom Noa,koji je zaslužio život. I taj Noa nam je svima praotac.
A ovaj gore ne broji recimo koliko se u svijetu pobije nerođene djece,npr.svake godine legalnih abortusa bude oko cca.60 000 000, pa to pomnožiti sa samo zadnjih 50 godina,i dolazimo do brojke od oko 3 000 000 000 nevinih žrtava. I što rade s tim tjelešcima? Osim što ih bacaju u smeće,koriste ih za kozmetiku,te kao podloge za proizvodnju cjepiva. Eto koliko milijuna tih tjelešaca treba sad za razvoj cjepiva protiv Korone? Prije su Kanaanci spaljivali djecu Molohu,a danas ih žrtvuju kroz abortuse,a poznat je milijunski nestanak djece za potrebe sotonizma,kanibalizma,pedofila,adrenohroma… Sve je to prestrašno!
Sva sreća da postoji Bog Stvoritelj koji će uskoro satrti Sotonu i one koji ga podržavaju na bilo koji način…

Istražuj
Gost
Istražuj
21 dana prije

Neki dan sam saolegom @Starina imao kracu diskusiju o “kontroverzama” u Bibliji.
Tada sam, cisto da ne pretjerujem, izabrao “najljepsu pricu” Starog zavjeta – knjigu o Jobu.
Cak i ta “najljepsa prica” je poprilicno grozomorna – po mom shvatanju – ali razumljivo da svako ima svoje shvatanje… Specijalno, ako se ono bazira na tzv “teologiji” onda je poprilicno tesko diskutovati samo argumentima. koji se mogu procitati u toj knjizi.

E evo sada “slucajno” (a nema slucajnosti) – ova prica iz Cetvrte knjige Mojsija – Knjiga brojeva
To je po mom misljenju, ne samo jedna od “nakkontroverznijih” knjiga Biblije – nego i jedna od najgrozomornijih!
Preporucujem svakom da proctira ovu grozomornu knjigu, pa onda da sam (ako je moguce bez upliva tzv “teologije”) da procjeni “kontroverznost”…

Dakle – upravo ova (grozomorna) knjiga – ponajbolje pokazuje osobine tzv JHVH ili neki ga zovu i “bog Jahve” a u najstarijim spisima to je samo “elohim JHVH”, koji po mom shvatanju – definitivno nije nikakav bog, ali neko bice koje posjeduje moc, nad ljudima.

Po svemu sudeci, takodjer je apsolutno identicno tim ljudima (“izraelitima”) o kojima se prica u knjizi, ali da krenemo od “kontroverzi”… Bilo bi zanimljivo daStarina, ili bilo ko drugi koji je dublje izucavao ovu temu – pokusa objasniti stvari sa svoje tacke gledista…
Moze i “teoloski” premda licno, nemam neko narocito dobro misljenje prema “teologijama”, pogotovo ako se pozivaju na “druge tekstove” (izvan analiziranog), pa cak i na neke dogme koje nisu niti zapisane…
Ali za dobru diskusiju, moze i to…
… pa da pocnemo…

Istražuj
Gost
Istražuj
21 dana prije

“Kontroverze” ove (po meni) – izrazito grozomorne biblijske knjige:
I
3:44-51
“…uzmi pet šekela po glavi, uzmi ih prema hramskom šekelu…”

Dakle, vise je nego znakovito da Bog odlucuju o novcu, tj koliko ce se “šekela” nesto platiti. Ovdje on odabire (navodno, jer sve ide preko Mojsija, koji poslije “prenosi ljudima” sta je to “bog rekao”) – Levite kao svoje izabranike…
(Napomena: kasnije dolazi do masovnog istrebljenja i masakra na “neposlusnim” Levitima takodjer… )
Pitanje:

  • Sta ce bogu pare?
  • Ako je tzv “hramski šekel” mjera za ostale šekele (dakle po kolicini zlata) – onda cini mi se da ne treba postavljati pitanja odakle “Centralne banke” danas?

II
4: 17-19
“…Jahve reče Mojsiju i Aronu: »Ne dopustite da nestane pleme rodova Kehatovih između levita…”

Dakle Bog tim “levitima” nema sanse da pomogne, nego upucuje svestenike (Mojsija i Arona) da se o tome brinu. Zasto? Pa zato sto se sve desava oko tzv “Šatora sastanka” gdje se najcesce nadvija neki “oblak” u kojem je navodno “elohim” (za neke “bog”) – Jahve… Naravno – njega niko ne vidi osim Mojsija.
Ocitzo opasnost vreba iz tzv “Kovčeg svjedočanstva” (ili Zavjetnog kovcega) – koji na sve strane ima neke “poluge”…
Razmisljanje:

  • Naivan covjek bi pomislio da se u svucaju “Kovčeg svjedočanstva” – radi o nekom opsnom oruziju, koje u pravilu ubija i one oko njega, ako se ne postuju “pravila”…? (…ali ajde – da ne improviziramo…)
  • A protiv tog oruzija ocito ni Jahve ne moze pomoci.

III
5:8-11
“…Svakome idu stvari koje je posvetio; i neka svećeniku bude ono što njemu tko dadne…”

Bas zanimljivo… Dakle, kad se covjek “ogrijesi protiv Jahve” a nema kome stetu nadoknaditi – da je da sveceniku! (Napomena: kasnije je jos direktnije i gore!)

5:31
“… Neka je muž slobodan od krivnje, a žena neka snosi svoju krivnju…”

Ovdje pravila “ljubomore” u cijelom poglavlju, ali raz umljivo – samo muskarac moze biti opravdano/neopravdano ljubomoran! Nakon (suludog) rituala propisanoh (navodno) od Jahve, posto sve to prenosi “svestenik Mojsije” – ovo je zavrsna rijec.
Konstatacija:

  • Svestenici su potpuni vlasnici i novca i kontakta sa tzv “bogom” Jahvom.
  • Zena se ima opravdati u sulodom ritualu, kojeg provodi svecenik, cak i ako muz samo smatra da ga je prevarila.

IV
7:13
“…Njegov je prinos bio: jedna srebrna zdjela teška sto trideset šekela i jedan srebrni kotlić od sedamdeset šekela, prema hramskom šekelu…”

Prakticno cijeli konglomerat pravila o ovom odjeljku – govori o direktnom POREZU – koji Izraeliti moraju placati “bogu” onda kada Mojsije odluci da na nekom mjestu podigne “Šatora sastanka”. Porez ubiru – svecenici!
Konstatacija:

  • Bog je ocito izuzetno zainteresiran za …zlato i srebro! (Ne zaboraviti da JEDINO Mojsije “moze razgovarati sa bogom” – a onda on prenosi sta je bog rekao)…
  • Ovo zlato, srebro i zivotinje Mojsiju (a prema njegovim “propovijedima” i “bogu”) donose sve starjesine izraelitskog plemena!
  • Bas cudno koliko “bog” voli to zlato i srebro, a Mojsija eto…bas briga… On samo “prenosi” sta “bog Jahve” kaze iskljucivo njemu (ponekad i drugima u snovima, ali to poslije) …

V
9:8-9
“…Mojsije im reče: »Strpite se da čujem što će Jahve za vas odrediti.«…”

Dakle, ovdje se direktno cita – da iskljucivo Mojsije komunicira sa “bogom”, a onda mu bog direktno komanduje sta da kaze ljudima.
Naravno, SVI vjeruju Mojsiju…?
Razumljivo da ne, ali i to ce doci kasnije…u ovoj grozomornoj ali i jasno napisanoj knjizi…

VI
10:8
“…Neka u trube trube svećenici, sinovi Aronovi. Neka vam to bude trajnom uredbom za vaše naraštaje…”

Ovde bog (uvijek iskljucivo preko Mojsija) – odlucuje da samo “svestenici” tj potomci Arona, imaju trubiti za napad! (Da… Izraeliti – iskljucivo i samo napadaju, pljackaju, siluju, ubijaju i masakriraju – kroz cijelu ovu knjigu… NIKAD nisu napadnuti!)
(Napomena: “Ovo je tek pocetak povlastenog polozaja “svestenika” – a kasnije dolazi jos puno putera povrh toga!… )

10:30
»Ne idem«, odgovori mu, »nego se vraćam u svoju zemlju; k svojima se vraćam.«

Mojsije trazi od Hobaba, koji nije navodno Izraelit (ali je njihov rodjak, kao i svi ovi narodi koje Mojsije sa jahveo tamani!) – da mu pomogne posto dobro poznaje zemlju.
Zakljucak:

  • Dakle “boziji narod” kojeg vodi “bog Jahve” – bukvalno nema pojma kako da se snadje u tom pustinjskom kraju, ali uz Hobabovu pomoc (dobro placenu od Mojsijia) – eto “snacice se”…
  • Sta reci…?
Istražuj
Gost
Istražuj
21 dana prije

VII
11:1-3
“…I stade narod zlobno mrmljati u Jahvine uši. Kad to ču Jahve, planu gnjevom. Jahvin oganj izbi među njima i spali jedan kraj tabora…”
11:10
“…Gnjev Jahvin žestoko planu i Mojsije se ražalosti…”
11:19
“…Nećete ga jesti samo jedan dan, ni dva dana, ni pet dana, ni deset dana, ni dvadeset dana, nego cio mjesec, sve dok vam ne izbije na nosnice i ne ogadi vam se…”
11:33
“…Zatim ih razastriješe oko tabora. Meso još bijaše među njihovim zubima – još ga nisu prožvakali – kadli planu Jahvin gnjev protiv naroda: Jahve udari narod strašnim pomorom…”

Dakle – prosto….
Izraelci NIKAD ne zele ratovati!
Medjutim na svaki i najmanji pokusaj otkazivanja poslusnosti – tzv “bog” Jahve se razgnjevi i pobije jedan dio Izraelita…
Onda oni drugi u strahu, nastave da se “bore za od Jahve obecani zemlju”…
I to se desava NEKOLIKO PUTA – samo u ovoj knjizi…
Za kraj ovog poglavlja, totalno gnjevni Jahve – prvo obaspe plepelicama one koji su su htjeli meso, a onda ih gnjevno sve pobije!
Sta reci?

  • Psihopat…? Ne … samo izgleda neki gnjevan “bog”…
  • Neko ce mozda reci da je taj jahve (navodno “Isusov otac”) – bas onako “uvidjavan, razuman i dobar bog Jahve ” – “cista ljubav” – koja se s vremena na vrijeme (nekad i par puta na dan razgnjevi i pobije par hiljada Izraelita, tj “bozijeg naroda”… Ne znam…do “teologije” je valjda?

VIII
12:6
“… reče Jahve: »Saslušajte riječi moje: Nađe li se među vama prorok, u viđenju njemu ja se javljam, u snu njemu progovaram….”

Evo Mirjam je posumnjala da samo Mojsije moze razgovarati sa Jahveom, a ovaj kad je to cuo – razgnjevio se po obicaju – ali posto se radilo o svestenikovoj zeni (Aron) onda je bio malo uvidjavniji…
Spustio se u “stupu oblaka” pred sator (dakle niko ga ne vidi osim Mojsija) – i gnjevno je otisao nakon ovih rijeci, a Mirjami je dao lepru!
Medjutim, na Mojsijevu molbu – lepra joj ostane samo 7 dana.
Facit:

  • Opet “divan, uvidjavan i “bog pun ljubavi, razumjevanja i strpljenja” – prema svojim podanicima.

IX
13:18-21
“… Razgledajte zemlju kakva je. Je li narod koji u njoj živi jak ili slab, malobrojan ili mnogobrojan?…”

Dakle “boziji narod” – koji napmjerava opljackati i oteti zemlju koju mu je “Jahve dao” (a zemlja je inace – zemlja njegovih rodjaka!) – nema pojma o toj zemlji, pa Mojsije salje uhode da ispitaju!
Zakljucak:

  • Bas “dobar plan”! “boziji” – nema sta!

X
14:1-25
Narod Izraelski NE ZELI da ratuje, a Jahve gnjevno bjesni:
“…Dokle će me taj narod prezirati? Dokle mi neće vjerovati unatoč svim znamenjima što sam ih među njima izvodio?
Udarit ću ih pomorom i istrijebiti, a od tebe ću učiniti narod veći i moćniji od njega….”

…Naravno – onaj koji iskljucivo sa njim komunicira – tj Mojsije – ocito je pametiniji od tzv “boga” (sto je prakticno pravilo u Bibliji!) pa mu savjetuje:
“… Egipćani su shvatili da si ti, svojom moći, izveo ovaj narod između njih.
Oni su to kazali žiteljima one zemlje. Već su saznali da si ti, Jahve, usred ovog naroda, kojemu se očituješ licem u lice, i da ti, Jahve, u oblaku stojiš nad njima;
da obdan u stupu od oblaka, a obnoć u stupu od ognja ideš pred njima.
Zato, ako pobiješ ovaj narod kao jednoga čovjeka, narodi koji su čuli glas o tebi reći će:
‘Jahve je bio nemoćan da dovede ovaj narod u zemlju koju mu je pod zakletvom obećao, i zato ih je poubijao u pustinji….”
Pitanje:

  • Sta reci na mudrost smrtnika i “bozijeg sluge” Mojsija kontra glupsti, srdzbe i neobuzdanog gnjeva tzv “boga” Jahve?
  • Neka svako sam prosudi…

I naravno… Mojsije nagovori gnjevnog “boga” – ali to je jos samo privid…jer gnjev “boga” Jehove se ne moze stisati bas bez puno krvi!
Dakle, sada kad mu je Mojsije objasnio – da nije bas inteligentno da pobije sve Izraelite – Jahve navodno kaze Mojsiju (a to samo Mojsije cuje naravno):
“… Opraštam po riječi tvojoj«, reče Jahve.
»Ali ipak, tako ja živ bio i slave se Jahvine napunila sva zemlja,
ni jedan od ljudi koji su vidjeli slavu moju i znamenja što sam ih izveo u Egiptu i u pustinji, pa me ipak iskušavali već deset puta ne hoteći poslušati moj glas,
neće vidjeti zemlje što sam je pod zakletvom obećao njihovim ocima…”

Napomena:

  • Tzv “bog” Jahve nekoliko puta izricito kaze : “tako ja živ bio”… A ja mislio da je Bog vjecan?
  • E da… da ne zaboravimo – na kraju “dobri i vrli” tzv “bog” Jahve – ipak pobije sve one koji nisu htjeli da idu u rat – kao “pobunjenike”!

XI
21:31
“…Tako se Izrael nastani u zemlji Amorejaca. Mojsije se uputi da izvidi Jazer. Potom zauzmu njegova naselja a rastjeraju Amorejce koji bijahu ondje…”

Dakle, cijelo vrijeme ista stvar:

  • narod nece da ratuje, ali ih zato Jahve pobije masovno – i onda idu ratovati, ubijati i pljckati teritorije drugih naroda…
  • narod se usprotivi Mojsiju ili svestenicima – jahve ih opet masovno pobije – i onda oni opet slusaju kao bebe…
  • U svakom slucaju, kada otmu zemlju (njihovih rodjaka) – tu se nastane kao paraziti.

XII
22:9
“… Bog dođe Bileamu i upita: »Tko su ti ljudi s tobom?« Bileam odgovori Bogu: Poslao ih k meni Balak…”

Ovo je dio koji se spominje u uvodnom clanku!
Razumljivo, po obicaju tzv “bog jahve” – bukvalno nikad nema pojma niti o cemu…
A konkretno u ovom slucaju – bukvalno savjetuje “proroku” Bileamu da spletkari – da bi prevario Moavejce, pa tako prvo on odbija a onda odlazi ali mu Jahve govori sta da kaze Balaku…

XIII
25:3
“…Tako se Izrael osramoti s Baalom peorskim. I Jahve planu gnjevom na Izraela…”

Dakle, Izraelci su poceli da se “bludnice” sa Moapkama i da “obozavaju druge bogove” – poput Baala!
Naravno, u laznom prevodu sve su ovo “bogovi”, ali ako covjek potrazi prevode na hebrejskom (premda je malo teze prevoditi) – radi se iskljucivo o “elohimima”!
Facit:

  • Dakle i Jahve i Baal su samo “elohimi” i nista drugo.
  • Kako Izraeliti obozavaju Jahvea, tako Moapci “obozavaju” Baala…

25:9
“…A onih koji su od pomora pomrli bilo je dvadeset i četiri tisuće….”

Izraelci samo pod vodjstovom svestenickog sina Pinhasa, sin Eleazara – prave SAMI masakr nad svim Izraelcima koji su imali druge zene osim Izraelki.
To je bukvalno “stisalo gnjev Jehove” – pa ih on nije dalje ubijao.

XIV
31:15
“… Mojsije se razljuti na zapovjednike vojske, tisućnike i satnike, koji se bijahu vratili s toga bojnog pohoda.
Reče im: »Što! Na životu ste ostavili sve ženskinje! …”

Dakle sada Izraelci, po naredbi Mojsija (Jehove?) napadnu i masakriraju Midijance, a vracajuci se sa velikim plijenom, zlatom, srebrom, stokom, zenama i djecom – Mojsije je gnjevan jer nisu pobili sve zene.
Nakon toga naredi da se sva muska djeca poubijaju i sve zene koje nisu djevice!
One se dijele kao ratni plijen izmedju svestenika, vojnika i “boga” Jehove.

Pa tako citamo kako se dijele i one djevice:
“… Ljudskih je duša bilo šesnaest tisuća, a njihov ujam za Jahvu trideset i dvije osobe….”

  • Dakle, tzv “bog” Jahve – dobija 32 djevice!
  • Pitanje – Sta ce “bogu” djevice…


Ima toga grozomornog – prakticno u svakom stihu ove knjige, ali i ovo je previse gadosti i grozuomornosti na jednom mjestu…
Razumljivo ne ocekijem da ce iko moci naci razumno objasnjenje za ovakvo krvolocno i grozomorno ponasanje tzv “boga”, ali od tzv “teologije” se svasta moze ocekivati.
Ipak – predlozio bih da se drzimo ove knjige – bez da plivamo po kojekakvim “teoloskim kontemplacijama”…

Moje misljenje je:

  • Tzv “Jahve” – definitivno nije nikakav bog.
  • On nije niciji “otac”, jer je u cijeloj knjizi SZ – jasno da je samac…a da je krvolocan i gnjevan – vidimo prakticno iz svakog stiha ove knjige.
  • Da li je uz to i pedofil – ne mozemo to decidno i tvrditi – ali jasno je da mu pripadaju 32 djevojcice iz plijena. Sta takvo krvolocno bice moze dobrog uraditi djevojcicama, mozemo samo predpostaviti?
  • Cijela prica o tzv “Bibliji” – jeste jedna gadna nametnuta laz – kojom se ljudi manipuliraju (ne citajuci knjigu, a slusajuci “tumacenje tzv teologije”) – u teske obracune i bratoubistva.
  • Ovaj krvolocni lik (koji je ocito mocan, ali kojeg navodno, jedino vidi Mojsije) niti na koji nacin se ne moze spojiti sa – Isusom Hristom. Time niti sa Bogom, niti sa Istinom niti sa Ljubavlju!
  • Pravi CILJ ove knjige – jeste – skrivanje Boga!
Ime
Gost
Ime
20 dana prije

@Istražuj, polaziš od krivih oretpostavki i zapravo ne poznaješ bibliju. Bog je ljubav, ali je Bog istovremeno i savršena pravednost. Božiji karakter ne podnosi grijeh u svojoj blizini, nemoguće je prići Bogu u grešnom stanju jer ćeš biti uništen.

Upravo da bi spasio ljude koji su po prirodi grešni i pobunjenici protiv Boga. Bog šalje svog Sina da ispuni zakon i preda samoga sebe kao otkupninu za naše grijehe.

Na križu je Gospodin spojio svoju ljubav i svoju pravednost, jer plaća za grijeh je smrt. Isus je umro umjesto nas, a uskrsnuo je treći dan na opravdanje onima koji vjeruju u ono što je on napravio.
Jahve je imao apsolutni autoritet da od svog stvorenja(ljudi) zahtjeva poslušnost, kada bi namjerno se tome oduprli premda ih je Bog upozoravao usljedilo bi nakon toga uništenje grešnika. Primjer potopa prije nego što je bio potop Bog je 120 godina upozoravao ljude da se pokaju ali oni to nisu poslušali. Kazna nakon toga je bila pravedna.

U današnje vrijeme Bog te poziva da se pomiriš s njim na način da prihvatiš sa zahvalnošću žrtvu njegovog sina Isusa Krista. Ukoliko odbiješ tu ponudu tvoja kazna će biti sasvim pravedna. Vječno odvajanje od Božje prisutnosti.

Nemoj se zavaravati Bog se neda izrugivati.

Istražuj
Gost
Istražuj
20 dana prije

“… Nemoj se zavaravati Bog se neda izrugivati….”

Kolega,
Nemojte tako.
Ja se nikome ne izrugujem.
Nista nisam flasificirao, nego se dapace pozivan na knjigu koja je i spomenuta u uvodnom tekstu!
Uzeo sam iskljucivo 4.tu knjigu Mojsija – Knjigu brojeva, te sam samo o njoj pricao.
Vi mozete takodjer, naci svaki od ovoh navedenih pasusa, te samo prosiriti svoje znanje o Bibliji.

Meni nije jasno zbog ceg mjesate Stari i Novi zavjet, kad ovdje (kao sto vidite) ja nista drugo nisam niti spominjao nego – iskljucivo 4.tu knjigu Mojsijevu!
Knjiga je relativno jasno napisana.
Dakle nema nekih “teskih alegoria” – nego sirovo – proste shvatljive recenice…

Nisam siguran da vi bas “poznajete” Bibliju kako tvrdite, ali ne zeleci da insinuiram bilo sto – molim vas – zadrzite se na 4toj knjizi Mojsija – i zaboravite na trebnutak na Isusa, jer cak i po “teologiji” Isus ce doci jedno 1000 godina poslije ovih dogadjaja!

Ime
Gost
Ime
20 dana prije

Podrazumijevaš da postoji razlika između Jahve i Isusa. Pročitaj knjigu otkrivenja. Prvi put je došao kao janje da uzme grijehe svijeta. Drugi put dolazi kao Lav sudac. Prvi svijet je uništen potopom, ovaj će biti uništen vatrom. Pokaj se i obrati dok traje vrijeme milosti.

Istražuj
Gost
Istražuj
20 dana prije

“…Pročitaj knjigu otkrivenja…”

Vise puta procitao knjigu.
Nikad je nisam shvatio – kao niti oni koji je navodno godinama “proucavaju” a baziranu na tzv “teologiji”… A jasno je da nisu, jer niko nikad nije mogao izvuci jedinstven zakljucak iz te knjige.

Prvi put, sam dosao do logicnog objasnjenja te knjige prije nekoliko mjeseci, kada sam ponukan – bestijalnim i bezobraznim napuhavanjem Cionisticke/satanisticke bande u liku Bill Gatesa i njegovih “patenata 666” – naisao na ruskog matematicara Alatolija Fomenka!
https://www.amazon.com/Apocalypse-seen-Astronomy-History-Fiction-ebook/dp/B0120K2T56

nessy
Gost
nessy
20 dana prije

Nije mi jasno, sto ti mislis da dokazujes kada citiras Bibliju? Hoces da ja citiram telefonski imenik? Obje knjige su siroko priznate kao pouzdane.

Istražuj
Gost
Istražuj
20 dana prije

Pa ko je rekao da ja nesto “dokazujem”?

“Priznato je nasiroko” da postoji i “pLandemija” – a ja nesto ne vidim da je umrlih vise ove godine nego proslih godina u ustom periodu.

Ne trebate citirati telefonski imenik – nikog ne interesira.
Ovdje sam samo citirao pojedine stihove kao putokaz na odredjeni dio 4. Knjige Mojsijeve.
Dole imate link na Bibliju, ako je nemate kuci, pa onda mozete i sami procitati – najbolje je cijelu 4. knjigu Mojsijevu!
Ako vam je dosadno citati tih 50tak stranica – imate ove “putokaze”, pa cete lako shvatiti o cemu pricam.
Onda rekao bih. moci cete i napisati nesto konkretnije i vaznije od “telefonskih imenika”…a to je – vase vlastito misljenje na primjer:

  • o ovoj biblijskoj knjizi…
  • o Bibliji u opce…
  • o bicu zvanom JHVH u opisanog u nekim biblijama kao “bog” a u nekim (najstarijim prevodima) – kao “el” (tj jednina od “elohim” a koje se u tzv “hebrejskom” ne prevodi sa “bog”, tj ne prevodi se nikako.)
iiiistina
Gost
iiiistina
20 dana prije

…..E evo sada “slucajno” (a nema slucajnosti)
……………tamo su data 2 argumenta-provjeri i evo +
Vrlo je važno … Vrlo je važno pronaći u sebi Izvor jer on stvara
bezgraničnost unutarnjeg Života. Otkriva se neiscrpni izvor sreće i radosti.
Beskonačan je, bezgraničan i daje život onima koji ga prihvaćaju
najdubljim osjećajima. Život daje onima koji su se već odlučili i žive ga
svaki dan.
IM: U Bibliji se nalazi … u Ivanovom evanđelju … Bilo je jedno vrijeme
kada je Isus zamolio ženu za piće zemaljske vode. Rekao joj je da će svi
koji piju ovu vodu ponovno ožednjeti, ali onaj koji se napije vode koju će
mu on dati, nikada više neće biti žedan, jer će ta voda postati Izvor u njemu
iz kojeg će se voda slijevati u život vječni.
To su duboke riječi, mogu ih razumjeti samo ljudi otvorenog srca, kako
kažu u religiji. Ako tome pristupite uz pomoć svijesti, onda je to potpuno
nemoguće razumjeti. Ona sve svodi …. na što? Na bajke.
Dakle, možete li vjerovati Proroku? Uz pomoć svijesti – ne, s Duhom – da.
Osobnost ne treba potvrdu, ona zna tko je Prorok jer to osjeća i pruža mu
ruku. Ali svijest staje na put Osobnosti koja želi doseći Proroka. Zašto?
Opet zbog ponosa i moći. Počinje govoriti Osobnosti: “Ne vjeruj mu,
otjeraj ga, uzmi kamen i baci ga na njega jer on je isti kao i ti, on je od
mesa izrađen, a i ti si od mesa. Jer … Duh ne može biti viđen. Da je on
Prorok, dao bi ti sve što želiš, onda bi mu mogao vjerovati. Ali ako ti on to
ne da nego samo govori o onome što ne znaš, kako onda da mu vjeruješ ?”
Svijest uvijek gorljivo uvjerava Osobnost da to nije tako. “A ono što
osjećaš”, kaže, “je greška, ovo je tvoja nada. Bog je taj koji ti daje sve što
15
tražiš. On je poput roditelja.” I stvarno, pokušajte se usprotiviti tome.
“Kada tražiš od roditelja vode, hoće li ti dati pa… recimo, umjesto vode …
goruće olovo? Naravno da neće, to su ti roditelji. Oni te vole. Kada tražiš
hranu, hoće li ti dati kamenje? Naravno da neće, oni će ti dati kruh ili što
već tražiš, tako da ti se tijelo zasiti. Isto je s Bogom, traži od njega novac
– dat će ti ga, jer on te voli, ako je to pravi Bog.” Ovako rezonira svijest.
Ali istina je da je za Duhovni svijet vrijeme boravka ovdje, vrijeme
zemaljskog i ljudskog, vrijeme kada čovjek odabire: živjeti ili umrijeti, biti
zaveden ili osloboditi se. I sve tjelesno što dolazi od Iblisa ili vraga, kako
kažu, ili iz svijesti, moglo bi se reći i iz uma (za ateiste, da ih usrećim), sve
emanirane materijalne želje koje diktira svijest su privremene i ne donose
ništa. Čak je i želja za spoznavanjem Boga koja dolazi iz svijesti uvijek
izopačena i od nje se uvijek pravi tajna. Oni kažu: “Pa, kako možeš dostići
Boga, što znači Duhovni svijet? Bez obzira koliko razmišljao o tome, on
neće doći. Ako želiš nešto naučiti i saznati – idi, uči i radi. Želiš li sagraditi
kuću, prouči kako se ona gradi, idi naprijed i izgradi je. Možeš izgraditi
kuću. A možeš li, čovječe, izgraditi Duhovni svijet za sebe? Ne možeš.
Zašto? Jer ne znaš. Budući da to ne znaš, to ne postoji.” Tako Osobnost
pada u okovanost i ropstvo zajedničkih uvjerenja, i naizgled, logičnih
objašnjenja koja proizlaze iz vlastite svijesti. Ovdje se treba zaustaviti i
razmisliti. Ako ste sami svoj gospodar, zašto onda takvim mislima
prepuštate svoju Osobnost? Zašto trošite snagu koju vam je dao Duh za
život i spasenje slušajući bajke? Zašto čeznete za zlom i zašto na ovom
svijetu uvećavate zlo? Ako želite živjeti, zašto onda težite smrti? O tome
vrijedi razmišljati.

Istražuj
Gost
Istražuj
20 dana prije

“… Ako tome pristupite uz pomoć svijesti, onda je to potpuno
nemoguće razumjeti. Ona sve svodi …. na što? Na bajke…”

Kolega,
Slazem se sa ovim.
Medjutim – kao sto odgovorih kolegi “im” – ja nisam niti pokusao elaborirati bilo koju drugu knjigu Biblije – nego iskljucivo 4. Knjgu Mojsijevu.

Vi se pozivate na Evandjelja – a ja takodjer dijelm mislenje – da ako se igdje govori o stvarnom Bogu i o Istini – onda je to u Evandjeljima!

Medjutim, ta konfuznost izmedju Starog i Novog zavjeta – postala mi je jasna tek sa citanjem ruskog matematicara A. Fomenka i njegove Nove Kronologije.
Naime, on tvrdi da su Evandjelja starija minimalno 300-400 godina od tzv “Biblije!

I kad sve sklopim u cjelinu – to objasnjenje je vise nego logicno!
Knjige koje su sklepane u tzv “Stari zavjet” – predstavljaju konglomerat starih knjiga i pripovjijedanja (koja se cak mogu naci i u sumerskim spisima ali puuuuno detaljnije) – a Fomenko ih predstavlja kao tzv “Carsko hriscanstvo”, tj onaj dio vodeceg plemstva (i svestenistva, kao sto vidimo iz ove 4. knjige Mojsijeve) …

Meni je vise to objasnjenje (izuzetno detaljno u Fomenkovom ogromnom opusu Kronologije) – vise nego logicno, te sam prvi put mogao shvatiti ogromne protivrjecnosti izmedju SZ i NZ.

Davor
Gost
Davor
20 dana prije

Mislim ,da tebi nema pomoći. Čemu rasprave i rasipanje bisera pred one koji to ne cijene. Živi u svom uvjerenju, još ovo malo vremena.
To je ta sloboda izbora ,koju je JHVH dao,a ti i onaj iznad ,Zagor dug s sjekirom, zdušno koristite.
Ali znate,piše…Sve mi je dopušteno,ali mi nije sve od koristi…ili…Sve ima svoje vrijeme pod Suncem….

Istražuj
Gost
Istražuj
20 dana prije

“… Mislim ,da tebi nema pomoći. Čemu rasprave i rasipanje bisera pred one koji to ne cijene. Živi u svom uvjerenju, još ovo malo vremena….”

A zasto vi mislite da ste bolji od mene?
Zasto mislite da ste “izabrani”?
Je li zato sto slijedite “autoritet” Crkve – ili sto stvarno vidite “ljubav, razumijevanje, istinu…” – u liku “elohima” JHVH – u ovoj 4. knjizi Mojsijevoj ?

Bas bi bilo zanimljivo cuti?
Vi ste i onako “sigurni pred vasim JHVH”, pa mozete valjda reci sta mislite o ovoj 4. knjizi – bez da morate kontaktirati “autoritet”?

Starina
Gost
Starina
20 dana prije

Dragi moj, na sva tvoja pitanja ću ti odgovorit načelno, nema potrebe posebno na svako.
Prvo moraš prihvatit da je Bog JHVH izvor svega života. Zbog Njegove volje postoji život i sva živa bića. Ako on odluči oduzeti nekome život onda to znači da su iscrpljene sve druge mogućnosti za popravak situacije, to znači da je On iskoristio sve NSA, Cia, FSB, Google i sve druge kompjutere svijeta i da je u pratio tu osobu i donio neponovljivo pravednu odluku da mora taj i taj umrijeti. U Jeremija 17:10 opisuje taj, sistem:” Ja, Jahve, istražujem srca i ispitujem bubrege,
da bih dao svakom po njegovu vladanju, prema plodu ruku njegovih.”
Pa makar to bilo i 2,5 milijarde u potopu kako kaže Duh sa sjekirom. Iako nigdje dosad nisam naišao na tu cifru, pa ne znam otkud mu to..

Tako je bilo i sa Izraelcima koji su gromoglasno obećali da će ga, slušati i služiti mu ali su vrlo brzo slagali. Zbog sitnih koristi. Oni su toliko toga dobroga doživjeli, oni su toliko toga, veličanstvenoga vidjeli da se čudim što ih je trpio i trena a ne toliko dugo durao.
A to što se tako opisuju Njegovi osjećaji je više za široko čitateljstvo da, shvati da i Bog Svemira ima osjećaje i da bi bilo lijepo od nas da pazimo na njegove osjećaje, isto kao što paziš na osjećaje svoje žene i djece. Zašto svi glumataju oko osjećaja običnih ljudi a nitko ne misli na osjećaje našeg Stvoritelja. Ljudi na Njega gledaju kao na nekoga tko mora njima udovoljavati a ne obratno, kao na nekoga tko je tu da ispunjava njihove želje kao čarobni štapić, kao nekoga tko mora trpiti njihova, sranja. E pa nije tako Bog od nas zahtijeva obožavanje, poštovanje i ljubav. I to smo mu dužni davati. Bez pogovora. Odi Trumpu, odi Putinu, Macronu, odi Plenkiju, odi Vučiću, pa svi oni traže ovo i deset puta više, a obični su grešnici. A što je paradoks ljudi im sve to i daju, pokriju se ušima i rade sve kako traže. Šta misliš da ovaj iz Janafa bi mogao raditi to sve što je radio da oni oko njega nisu ga slušali kao Boga. Pa svi oko njega su znali šta radi a ipak su mu se klanjali godinama i šutjeli. A Bog koji je čist, pravedan, pun ljubavi da nema pravo to isto i još više tražiti.
Ehehej, malo ste se uobrazili dečki, spustite se do zemlje, da ne bi bubnili odozgo.
Što se tiče zlata, znaš li tko je stvorio sve ovo što postoji, svo zlato na zemlji, šta misliš koliko zlatnih planeta postoji samo u našoj galaksiji?! I taj Stvoritelj da bi jamrao za zlatom od jadnika ljudi.. Ajajaj, stvarno svodiš Boga na svoj nivo, na jako niske grane. Bog je toliko uzvišen, toliko veličanstveni, toliko predivan da ti to ni pojmiti ne možeš!!! Bogu je jedino bitno naše srce, naša odanost, naš trud da mu pokažemo i uzvratimo najboljim od sebe. I zna Bog da nas usrećuje više davanje nego primanje jer nas je tako stvorio. A možda su neki ipak i drugačiji??!!
Rimljanima piše bivši židovski svećenik Pavao: 2:28 Ta nije Židov tko je Židov naizvana i nije obrezanje ono izvana, 29 na tijelu, nego pravi je Židov u nutrini i pravo je obrezanje u srcu, po duhu, ne po slovu. Pohvala mu nije od ljudi, nego od Boga.

Istražuj
Gost
Istražuj
20 dana prije

“…Dragi moj, na sva tvoja pitanja ću ti odgovorit načelno…”

Kolega vrli, ja bih radije da ne bude nacelno – nego da pricamo iskljucivo o ovoj 4.toj knjizi Mojsijevoj. Bez upliva drugih knjiga (posto one i onako nisu pisane u isto vrijeme, cak i prema “teoloskim” izvorima), a specijalno ne bih volio da mjesamo Novi zavjet ovdje, jer kao sto je poznato – ovo su navodno dogadjaji 1000 godina prije Krista.

“…Prvo moraš prihvatit da je Bog JHVH izvor svega života….”
Znaci, moram prihvatit “autoritet” Crkve koja je prakticno napisala tzv Bibliju?
Prakticno bezpogovorno, cak i ako je ova 4ta knjiga – pisana izuzetno jasnim i prostim rjecnikom?
Smijemo li mi kao ljudi – cak i razmisljati citajuci ovu knjigu – ili moramo cekati na “autoritet” da nam je pojasni, kroz tzv “teologiju”?
A sta ako se ova 4.knjiga – koja je izabrana koncezusom “vjerskih autoriteta” i sklepana u tzv Bibliju proglasavajuci je “kanonskom” – NIJE proglasene “kanonskom” od tih autoriteta?
Dakle – ne bi bila u tzv Bibliji.
Niti tzv Biblija nije ista – kada se recimo stampa u Rimu, ili u Moskvi, ili u Kairu…
Zasto?
Pa zato sto “vjerski autoriteti” – odlucuju sami koja je knjiga “kanonska” a koriste navodno “stare zidovske knjige” koje se sacinjavaju tzv “zidovsku bibliju”…
(PS – to je ogromna prevara – sada znam (nakon Fomenka)! Jer ta tzv “zidovska biblija” sluzi iskljucivo za zidoiziranje – svih hriscana i krscvana. Cista morbidna prevara, bez uporista u nicemu!)
Dakle – razlicit je broj “kanonskih knjiga” u katolickoj, pravoslavnoj ili koptskoj Bibliji – pa time niti tzv Biblija – NIJE ista za sve hriscane/krscane!
(a toga ima jos koliko zelis…)

Jasno je meni bilo od pocetka da ce svi koji prakticiraju vjeru kroz zvanicna “teoloska” objasnjenja – izbjegavati konkretnu diskusiju o ovoj knjizi.
A ja naprosto – isnistiram samo na ovoj knjizi. Pogotovo mi se ne svidja kada se poziva na isjecke iz drugih knjiga tzv Biblije.

  • Dakle – da li je u 4. Knjizi Mojsija (Knjiga Brojeva) – bice koje je predstavljeno kao “Jahve” – predstavljeno kao “ljubav, razumijevanje, istina….” ?
  • … tj da li to bice pored desetina “izlijeva gnjeva” zbog cak i najmanje “pogreske ljudi” ili neke insinuacije – poubija par hiljada izabranika “bozijeg naroda” – ima ista sa onim sto propovijeda njegov (navodni) sin – Isus?

Ja licno vidim – da nije i da nema!
Mislim da je svako dovoljno odrastao i razuman – da mu ne trebaju “autoriteti” koji ce mu protumaciti ove pasuse iz 4.knjige Mojsijeve.
Evo svako moze za sebe potraziti (ako mu je lijeno, cak sam definisao i stihove), procitati i zakljuciti…
Link je dole…
Svaki pasus koji sma naveo – prakticno nije “isjecak” nego samo putokaz – da svako sam moze naci taj dio u Bibliji, te procitati, razmisliti, analizirati – pa i sam donijeti zakljucak BEZ upliva (i rekao bih hipnoze) tzv “teologije”.
Sta vise, besmisleno je povezivati knjige koje se ni po cemu i ne mogu povezati.
Dakle – 4.ta knjiga Mojsijeva – Knjiga o brojevima.
Samo to me interesuje, a o tome sam i pisao.

Evo ko nema kuci knjigu:
https://biblija.ks.hr/search.aspx?k=4&p=1&r=1

Starina
Gost
Starina
20 dana prije

Što bih se ja židoizirao ako smatram Hebrejska pisma svetim i kanonskim ?! To je bio put kako se čovječanstvu pomagalo da dođe so spoznaje Boga i spasenja. Već sam ti napisao da Židovi više nisu Božji narod. I ne znam šta sad tu imaš tobože pokazivati suosjećanje prema Židovima koje je Bog zbog njihove pokvarenosti uništavao a ove današnje bi ti sam sve po redu u jamu?!?! Nije li to malo kontradiktorno?!
I bilo bi lijepo da pročitaš i uneseš u svoj misaoni sistem koji moj odgovor.
“Tako je bilo i sa Izraelcima koji su gromoglasno obećali da će ga, slušati i služiti mu ali su vrlo brzo slagali. Zbog sitnih koristi. Oni su toliko toga dobroga doživjeli, oni su toliko toga, veličanstvenoga vidjeli da se čudim što ih je trpio i trena a ne toliko dugo durao.”
Taj tvoj Fomenko tvrdi nešto s čime se ne slaže niti jedan bibličar i mislim da je potpuno neozbiljno navoditi takva lupetanja kao autoritet.
Da Bog JHVH iz 4 Mojsijeve ili Brojeva je isti onaj Bog iz Evanđelja, isti onaj Bog koji je stvorio ovaj prekrasan svijet.
Ali Bog JHVH je osim što je Bog Ljubavi i Bog Pravde i Bog Moći i Bog Mudrosti. On te četiri osobine dovodi u savršen sklad. I već sam ti napisao: sve svoje presude prije nego ih izvrši jako dobro preispita, skenira simbolično srce i bubrege te osobe, njegove najdublje osjećaje, skupi na hrpu sve valove koje je slao oko sebe, dobro to izvaže i tek onda pošalje izvršitelje presude. To je Bog spor na gnjev, milosrdan Bog, Bog koji jako puno prašta
!!! 2 Mojsijeva 34:6,7
Taj isti Bog je odmah nakon pobune Adama i Eve napravio plan kako spasiti njihovo potomstvo, kako im pružiti priliku da žive vječno, iako to nikada nismo trebali dobiti, tj. Adam i Eva su trebali biti odmah uništeni. 1 Mosjijeva 3:15 sadrži prvo i najveće proročanstvo o tome i opisuje borbu Sotone i Krista.
Bog se ne mijenja, kod Njega su uvijek isti Zakoni i iz 4 Mojsijeve i iz Ivanovpg evanđelja, samo što ti nažalost gledaš samo površno, samo što želiš optužiti Boga, zato jer ga ne voliš i ne cijeniš. Ali se sigurno možeš promijenit. I Bog će ti sve oprostiti, neće se spominjati tog tvojeg ružnog dijela života, učinit će te bijelim kao snijeg. Izaija 1:18

Istražuj
Gost
Istražuj
20 dana prije

“… Što bih se ja židoizirao ako smatram Hebrejska pisma svetim i kanonskim…”

Eh kolega, lako bi bilo da si se samo ti “zidoizirao”…
Medjutim, stvar je puno dublja.
Radi se o sistemu razmisljanja i poimanja Boga.

“… I ne znam šta sad tu imaš tobože pokazivati suosjećanje prema Židovima koje je Bog zbog njihove pokvarenosti uništavao a ove današnje bi ti sam sve po redu u jamu…”

Ovo je recimo – vise nego netacno.
Cak je mozda i zlonamjerno, ali ajde…
(Samo prije nego sto nastavim – nebrojeno sam puta na ovim diskusijama napomenuo da je najveci dio tzv “zidova” (i to je izmisljena stvar!) na isti nacin izmanipulisana gomila, kao i mi ostali “gojimi”, te da je tzv “Izrael” samo jedna predstava u masti tih sataniasta iz sekte/sekti “Zadnjeg dana”. Habad je vjerovatno najmocnija, zbog novca koji neosporno stoji iza njih. Nedavno sam linkovao upravo stranice Habada – gdje se vidi da je familija Rotschild – pocasni (mozda i vodeci) dio te satanisticke sekte!
Dakle, taksista, kuhar ili stolar iz Izraela, takodjer je izmanipulisani pijun u cijeloj toj – bolesnoj igri – ovih satanistickih cionistickih (kamatarskih) bandita! Oni su na izgled “povlasteni” u odnosu na nas “stoku” (gojime) – ali takodjer u samim Cionistickim “Protokolima…” – jasno se naglasava da ce “mnoga braca izginuti do ostvarivanja cilja – tj Svjetske Cionisticke/zidovske Vlade”…
To sam vise puta u mnogim diskusijama do sada – i naglasio.
Zbog toga je tvoja tvrdnja neistinita, a ako insistiras ili si to propustio u ranijim mojim komentima- potrazicu diskusije, pa mozes i sam pogledati…)

Po mom misljenju – stvar je vise nego prosta….
Ako je Bog= Ljubav (a ja takodjer smatram da – jeste) onda cijela suluda prica, na koju se takodjer (zidoizirana) tzv “teologija” poziva – totalna besmislica!

Naime, ako je Bog vjecan, onda:

  1. 1000 godina je prakticno trenutak…
  2. prostom logikom, cak i obican covjek vidi – da Bog ne moze mijenjati – svaki “trenutak” svoje misljenje ili svoju sustinu (sto je puno dublje!). Prosto, ako je Bog=Ljubav onda ova djela ovog bica (lazno prevedeno) zvanog “bog JHVH” – ne moze zadovoljiti ni obicne ljudske kriterije logike, a kamo li neke vise i Bozanske!
  3. Sta vise taj tzv “bog JHVH” ne samo da mjenja svoju sustinu u tih 1000 godina – nego on je mijenja cak za vrijeme citanja ove Knjige brojeva. Jos i gore”! Obicno smrtnik poput Mojsija (koji jedini “razgovara” sa tim bicem, te prenosi njegove naredbe) – cak razboritije i mudrije vidi stvari oko nas!

Da ne idemo daleko – i ovo je previse…

Dakle, ako su samo ovih par tacaka – bilo kome od nas ljudi kojima je blagi Bog (STVARNI!) darovao razum, ljubav, empatiju i analiticko razmisljanje – “prihvatljive i objasnjive” sa stanovista Bog=Ljubav…. onda po mom misljenju, ja ne mogu dalje diskutoati na tu temu.
Zalim to ljudsko bice – koje je u stanju bestijalne zlocine, do u detalj opisane u samoj tzv “svetoj knjizi” od nekog bica zvanog “elohim” nad ljudimia, kao i nevjerovatnu umjesanost cijele svecenicke Kaste u taj zlocin – opravdavati kao “potrebno bozije djelo”…
Meni je jasno da sa ljudima koji tzv “teolosku” dogmu – prihvataju kao “autoritet”, naprosto nema diskusije i argumenata.
A zasto je to tako? Na zalost, mislim da se radi o izuzetno teskom programiranju tzv “teologijom” – koja blokira svaku ljudskost i one gore spomenute osobine koje nam je svima blagi Bog i dao. (Ne ovaj lazni, zidoizirani “bog” JHVH, koji gnjevno ili cak neinteligentno – ubija na hiljade ljudi, zbog besmislica – nego PRAVI Bog – Kreator svega… pa cak i ove lazne price o “bogu” koja se naziva “biblija”)…

E vidis i ovdje je problem izmedju mog i tvog poimanja stvari oko nas:
“… Taj tvoj Fomenko tvrdi nešto s čime se ne slaže niti jedan bibličar i mislim da je potpuno neozbiljno navoditi takva lupetanja kao autoritet…”

Dakle ja ne smatram Fomenka “autoritetom”. Suludo bi bilo, posto i on sam vec sigurno vise od 30+ godina poziva sve te “autoritete “biblicare”” – da izadju na argumentovanu, tesko dokumentovanu diskusiju sa njim!
Niko se od njih – ne usudjuje!
Prosto, sam Fomenko za sebe ne tvrdi da je “autoritet” – nego trazi DOKUMENTOVANU raspravu sa tzv “autoritetima”…
Zasto je nije dobio?
Dakle, ne smatram Fomenka nikakvim “autoritetom” kao sto se ni on ne smatra – ali mi je covjek ukazao na odlicne dokumentovane dijelove nase istorije – o kojoj nisam imao pojma! Sta vise, ti dijelovi ne samo da su precutani, nego su na svaki moguci nacin pokusavani biti zataskani – upravo od ovih “naucnih biblicarskih autoriteta”…
Zakljucke na karaju ipak sam izvodim, a mislim da je to namjera i Fomenka…
U konacnici, smatram licno da nam je taj dar (“talenat”) dao i sam blagi Bog Kreator svega.
Strah od propitivanja “autoriteta”, kao i vlastitog istrazivanja – jeste samo uprogramirani mehanizam – onih koji vladaju ovim sistemom.
(To ZLO “straha i strahopostovanja autoriteta – bez ikakvog propitivanja – je cak ugradjeno i u ovu 4. knjigu Mojsija!)

Kazes:
“… I bilo bi lijepo da pročitaš i uneseš u svoj misaoni sistem koji moj odgovor…”

Na zalost, vrli kolega – ne mogu…
Naprosto, ne diskutujes argumentovano – iskljucivo o ovoj knjizi, nego se pozivas na tzv “teologiju” – koje je (po meni) apsolutno skrivanje Boga – a samo da bi se podcinila (zaglupljena) gomila i sakrila sustina Bozanskog u nama.
A ona je jedino data (ako je igdje ima u tzv Bibliji) – u Evandjeljima.
Tj Bog=ljubav.

Recimo kazes:
“… Ali Bog JHVH je osim što je Bog Ljubavi i Bog Pravde i Bog Moći i Bog Mudrosti. On te četiri osobine dovodi u savršen sklad…”

Ja stvarno ne znam – gdje si ti takvo sto cak i procitao u ovoj 4. knjizi Mojsijevoj?
Ne samo da je to tu nemoguce procitati, nego je cijela ova recenica toliko nategnuta (upravo laznom “teologijom”) – da mi nije jasno kako onda da diskutujemo?
Nemoguce…

  • Pozivas se na stvari koje ne pisu u knjizi…
  • sam (tj uz pomoc tzv “teologije”) dajes proizvoljne ocjene o tom “elohimu” (sta god da je) zvanom navodno JHVH, koje ne samo da je nemoguce “zakljuciti” citajuci 4. knjigu Mojsia – nego bi neko pomislio da li si ti uopste i procitao tu knjigu…
  • i na kraju – postavljas se kao “autoritet” u ime “autoriteta” tzv teologije, koju zastupas…te u konacnici mene optuzujes da – “želim optužiti Boga” iz jedinog razloga, sto ti ne prihvatas ljudsko razmisljanje – nego iskljucivu dogmu (“Bog je JHVH”) kao autoritet. Nemas nikakvu dvojbu, cak i kada ti je to jasno pred ocima – da Bog NIJE taj JHVH – nego da je Bog=Ljubav… Tu ti ja ne mogu pomoci. Niti sam “autoritet” niti me intzeresuju “autoriteti” koji hoce sakriti ovu jednostavnu i osnovnu poruku. A sakrivaju je vec jedno 300 godina – laznom “teologijom” i laznim “svetim knjigama i autoritetima”, kako je to vidim.

Za kraj. kolega…
Nemoj se ti na mene puno ljutiti. Tvoje shvatanje Svijeta je poprilicno u sklado sa mijim, medjutim, ja do svog shvatanja nisam dosao – sljedeci “autoritete”, nego vlastitim posmatranjem, razmjenom informacija i analiziranjem…
U svakom slucaju, svako ima svoj put do Boga.
Pozdrav.

iiiistina
Gost
iiiistina
20 dana prije

sve solidno posloženo i argumentirano uz mali dodatak o Isusu……
Tvorci Isusa je vijeće devetorice od 24 civilizacije …izabran genetski materijal od te devetorice-selektiran od najboljeg je ubačen Mariji i u obračanju Zemljanima ga zovu Nazarenac uz posebno naglašeno……
VRLO, VRLO,VRLO JE VAŽNO DA NAS NE OBOGOTVORUJETE

nessy
Gost
nessy
20 dana prije

“Bog JHVH izvor svega života. Zbog Njegove volje postoji život i sva živa bića. Ako on odluči oduzeti nekome život onda to znači da su iscrpljene sve druge mogućnosti za popravak situacije, to znači da je On iskoristio sve NSA, Cia, FSB, Google”
To je nepobitno, samo JHWH ponekad ima problem kad web ne radi kao danas, na nekoliko sati.

Starina
Gost
Starina
20 dana prije

Tu sam usporedbu samo dao da uvidite temeljitost presude koju Bog JHVH koristi da bi presudio svakom biću. Naravno da nema potrebe koristit nikakve ljudske naprave. A sve fizičke zakone je On uspostavio, i kod Njegovih “kompjutera” su zastoji nemogući.

Starina
Gost
Starina
20 dana prije

Da, tako je to, arheologija uvijek potvrđuje istinost svih biblijskih izvještaja!!!

Davor
Gost
Davor
20 dana prije

E moj Starina,ti bar znaš riječi Isusa Krista, da se grožđe ne bere na čičku,niti smokve na trnju. Zašto tražiš voće na divljem stablu? Znaš što je rečeno za ta stabla,da će se posjeći i u vatru baciti,tamo gdje će biti plač i škrgut zubi…
Oni bi na red pozivali vječnog Boga koji svojim silnim i pravednim zakonima drži stotine milijardi galaksija u savršenoj harmoniji s njihovim nebeskim tijelima.
Oni ,koji su jučer rođeni,koji ko i svi ljudi smrde na sve rupe.

Slonica
Gost
Slonica
20 dana prije

Zato jer se ne odvaja odmah žito od kukolja,i zato jer ima ljudi koji istražuju ,pitaju pošteno i treba im se odgovoriti najbolje što se može.
Radoznalost je zajednička osobina inteligentnih ljudi.
Znanje je krhko i iz ovakvih postova čovjek može svašta naučiti.

Na one koji vrijeđaju ne treba trošiti riječi.
Lp

Davor
Gost
Davor
20 dana prije

Slažem se ,kad čovjek lijepo pita lijepo mu je objasniti. Ali kad se rugaju ili osuđuju…
Kad je Pilat pitao Isusa, što je istina?(Ivan 18:34)
Isus je šutio, znao je da neiskreno zapitkuje….

Slonica
Gost
Slonica
20 dana prije

A ha ..neznam jel ovo dvosmisleno.
Po meni Pilat i nije negativan.Kao da ne želi sudjelovati u toj nepravednoj odluci pa pere ruke.
Koliko je bio neiskren,ili nije.
Al svjetina osudi Isusa i tako se ispuni što je napisano.

čudila se aman ja
Gost
čudila se aman ja
20 dana prije

Bog je stvoritelj,mi smo od njega stvoreni.Sad čovjek hoće biti stvoritelj,evo pravi si vještačku inteligenciju,robote male,velike i kad se te naprave dignu protiv njega,čovjeka, kad ne bude išlo po zamisli (svaki tehnički sistem zakaže u svakom danu više puta te se popravlja) čovjek će uništavati to što je stvorio kad vidi da ne valja.Usporedba. A gnjevni Bog u Knjizi, to je taj epski stil koji nalazimo i u narodnim pjesmama napr. “Bog se dragi na Srbe razljuti i njihova silna sagrešenja,,,” Ova mi prva pade na pamet,valjda je najpoznatija,ispričavam se ostalim narodima što njih ne stavih u primjer…Uglavnom, da, u Starom zavjetu je “krvi do koljena”,a šta je sa našim današnjim danom- zar nije isto?Samo što je to dokumentiramo drugačijim načinom i stilom- na tv i u novinama kojima je malo “krvi do koljena”, već traže još. (“Izabrani narod ” ja razumijem kao stilsku figuru, u biti cijelo čovječanstvo je izabrani narod,)

Ime
Gost
Ime
20 dana prije

Novi zavjet je puno krvaviji od starog. U starom zavjetu stradavaju krivi grešnici, u novom zavjetu nevini Bog krvari i umire za te zle grešnike kako bi se pomirio s njima.

Lud je čovjek koji odbije takvu pomirbenu ponudu.

čudila se aman ja
Gost
čudila se aman ja
20 dana prije

Svaki dan, svaki minut, svaki sekund, ljudi i danas ponovno i ponovno razapinju našega Hrista i jednako mu se rugaju poput one svjetine iz Novog zavjeta.Za nas je dovoljno da znamo što se čini, tko su krvnici i tko je svjetina.I da vjerujemo u dobroga Boga.

Davor
Gost
Davor
20 dana prije

Naravno,onaj gore broji ljude poginule u potopu,došao do cifre od 2,5 milijarde. Ne znam od kud mu takvi podaci,ali tko je čovjek da preispituje odluku Najvišeg Suda. Očigledno je svijet tog vremena zaslužio takav ishod. Tamo piše,da je Boga u srcu zaboljelo što je stvorio čovjeka,jer su mu djela bila samo zla. A Bog je pretražujući od pojedinca do pojedinca ipak pronašao čovjeka imenom Noa,koji je zaslužio život. I taj Noa nam je svima praotac.
A ovaj gore ne broji recimo koliko se u svijetu pobije nerođene djece,npr.svake godine legalnih abortusa bude oko cca.60 000 000, pa to pomnožiti sa samo zadnjih 50 godina,i dolazimo do brojke od oko 3 000 000 000 nevinih žrtava. I što rade s tim tjelešcima? Osim što ih bacaju u smeće,koriste ih za kozmetiku,te kao podloge za proizvodnju cjepiva. Eto koliko milijuna tih tjelešaca treba sad za razvoj cjepiva protiv Korone? Prije su Kanaanci spaljivali djecu Molohu,a danas ih žrtvuju kroz abortuse,a poznat je milijunski nestanak djece za potrebe sotonizma,kanibalizma,pedofila,adrenohroma… Sve je to prestrašno!
Sva sreća da postoji Bog Stvoritelj koji će uskoro satrti Sotonu i one koji ga podržavaju na bilo koji način…

iiiistina
Gost
iiiistina
20 dana prije

IMA DOBRIH NA PUTU pa da ne ističem sad pojedinačno i dobra je duša i starina …ima zdravu Božansku iskru koja se još nije sastala sa sviješću……samo mu je treće oko zablokano pa od zastora sa dva nevidi dalje,više…..a Davor je dotakao bolnu istinu ove planete pa ću kopirati svježi komentar žene koja ne skriva da je prilagođena mozga u službi entiteta koji se objavio sa prisutnošću l947 a internetu 1995.a za spomen Antarktika valjda i znate no trag je dobar sa prikazom-uguglati….lice sa Antarktika…pa more i sa Marsa je poznatije a pošto se ovo odnosi na dramu tla SAD-a kojemu se najava Edgara Kejsa ostvaruje i koji je kao nosilac režiranog zla od navedena entiteta koji nakon razotkrivanja briše sa ovog planeta a ulogu čistača je kao što se vidi prihvatio Trump za kojeg tvrde da je inkarnacija generala Patona pa to malo i ima dobrih tragova-istražite…ajmo na svježi komentar:
SOZT
Bitke kraja vremena između Dobra i Zla najžešće su kad je jedna strana okrenuta leđima prema zidu i doslovno se bori za opstanak. To je slučaj sa sotonistima, koje su podržali izvanzemaljci Pointy Heada na Antarktiku koji su sada u bijegu i napuštaju planet. Ljudi koji su bili dio ovog Moloch-ovog štovanja ostali su bez vodstva i negovanja. Nekima je očajnička potreba za većim brojem adrenokroma ubranog od mučene djece koja su postala fizički ovisna. Za većinu je to gubitak nagrada koje su im obećane – bogatstva i političke kontrole.
Bijeli šeširi širom svijeta, predvođeni predsjednikom Trumpom i njegovom Juntom, a pridružili su im se istomišljenici u svim zemljama, uskočili su zaustaviti tu zlu praksu. Štovanje moloha prvenstveno je praksa koja je potekla od Bliskog Istoka, a odatle u Europu, a šire i u Ameriku. No, širi plan onih koji namjeravaju učiniti Zemlju domom za one koji rade u službi uključuje i preuzimanje SAD-a, dugo smatrano nagradom jer je u njemu smještena najveća vojska na svijetu, ekvivalentna svim ostalim vojnim snagama u drugim zemljama. Biden je podmićen rano, preko Huntera, prema ovom kraju.
Dakle, dugački popis političara i bilježnika koji daju dokaze da su postali Dvostruki uključuje one koji su počinili izdaju tijekom svojih pokušaja služenja Novom svjetskom redu
. Jedan od primjera su zločini počinjeni 2016. godine u pokušaju sabotaže kampanje predsjednika Trumpa. Tamo gdje se Brennan i Comey trebaju pojaviti u Kući, položit će se prisege. Manje su očigledni pokušaji stranih agenata da podriju demokratski proces. Upravo je ta pobuna spustila odred u Gitmo, gdje trenutno čekaju suđenje.
EOZT

POVEZANE VIJESTI

Izbornik
59
0
()
x