Koji je planet najbliži Zemlji?

Sunčev sustav

U školi učenici uče da je Venera najbliži planet Zemlji. Međutim, u komentaru objavljenom u časopisu Physics Today, stručnjaci kažu da je Merkur zapravo najbliži Zemlji. I ne samo to, već je Merkur najbliži drugim planetima Sunčevog sustava.

Planet koji je većinu vremena najbliži Zemlji je Merkur!

Ne, planetarni poredak se nije promijenio. Merkur je i dalje unutarnji planet, a Venera i dalje kruži između Zemlje i Merkura. Međutim, većinu vremena Merkurova orbita ostaje bliže Zemlji.

Istraživači iz različitih institucija u SAD-u razvili su simulaciju orbita svih planeta unutar Sunčevog sustava. Pustili su da se planeti okreću oko Sunca 10 000 zemaljskih godina, dok su računali udaljenost između planeta. Zatim su uzeli prosjek dobivenih podataka kako bi otkrili koji su planeti najbliži jedni drugima u bilo kojem trenutku.

Rezultati su pokazali da je Merkur najbliži Zemlji i svim solarnim planetima. Iako se na prvu ne čini da bi se to moglo dogoditi bez ikakvih promjena u redoslijedu planeta, ima smisla kada shvatite da je polovinu vremena većina planeta na drugoj strani Sunca. I tako, iako je Venera bliža Zemlji na temelju orbitalne udaljenosti od Sunca, ona također putuje dalje od Zemlje dok se okreće oko Sunca.

Ova nova metoda pruža još jednu perspektivu o gledanju planetarnih udaljenosti.

Steven Beckwith, direktor Laboratorija za svemirske znanosti i profesor astronomije na Kalifornijskom sveučilištu, dao je zanimljivu usporedbu kako biste to mogli lakše predočiti:

“Pretpostavimo da živite u kući, a u susjednoj kući žive susjedi, ali pola godine provode negdje drugdje. Možda živite u kući na planinama, a najbliži susjedi provode šest mjeseci duge zime na obali. Tijekom zime ljudi u sljedećoj kući bi vam bili bliži. ”

Zanimljive činjenice o Merkuru

Merkur je najmanji planet u Sunčevom sustavu. Okreće se vrlo sporo na svojoj osi i treba mu 88 zemaljskih dana da izvrši jedan obrtaj. Čovječanstvo je o postojanju Merkura znalo još od antičkih vremena. Iako je datum otkrića nepoznat, vjeruje se da su ga prvi spomenuli Sumerani, 3000. godine prije Krista.

Zbog blizine planeta Suncu, površinske temperature mogu doseći i do 449 °C. Međutim, budući da Merkur nema atmosferu koja pomaže u zadržavanju topline, temperature se noću mogu spustiti na 135 °C.

Možda nema atmosferu, ali ima magnetsko polje. Magnetska polja obično nastaju kada se planet brzo vrti na svojoj osi i kada ima poznatu rastopljenu jezgru. Međutim, Merkuru je potrebno 59 dana da se okrene na vlastitoj osi, a zbog svoje veličine, njegova rastaljena jezgra trebala bi se već učvrstiti. Ali otkriće iz 2007. otkrilo je da Merkur još uvijek ima istopljenu jezgru, što objašnjava njegov magnetizam.

nista novo, po tko zna koji puta su se prevarili i otkrili nesto novo. Osobno cekam dan kad ce priznati netko iz Nase da ljudska posada nemoze proci kroz Van Alenove pojase pa da pojasne kako su toliko puta slijetali na mjesec i prevalili toliki put da se nista lose… Pročitaj više »

Hmmm da
Hmmm da

“Zbog blizine planeta Suncu, površinske temperature mogu doseći i do 449 °C. Međutim, budući da Merkur nema atmosferu koja pomaže u zadržavanju topline, temperature se noću mogu spustiti na 135 °C” “Ali otkriće iz 2007. otkrilo je da Merkur još uvijek ima istopljenu jezgru, što objašnjava njegov magnetizam” – otkriće… Pročitaj više »

Drago
Drago

Merkuru je potrebno 59 dana da se okrene na vlastitoj osi.
?????

onaj najgl.....veći Dalton
onaj najgl.....veći Dalton

Zemlja je jedina planeta koja nije nazvana po nekom bogu.

Nije obvezno
Nije obvezno

Čudno da unatoč 11-15k tih satelita u orbiti ne postoji niti jedna slika planete Zemlje iz svemira, sve kompozitne slike i napredna verzija photoshopa. Između kontinentalnih letova ne postoje sateliti koje prate avione u realnom vremenu, prijave se da su na izlazu dometa iz kontinentalne radarske mreže i kada pređu… Pročitaj više »

jezevakucica
jezevakucica

Najbliži Zemlji je Planet Hollywood?

lalaksa
lalaksa

Potpuna laz nas su uvijek ucili da je mars najblizi

Artus
Artus

ke bedastoće

Sirius
Sirius
1 godina prije

Da neki ljudi se zacude u vezi merkura. Kao i za onaj podatak da sve planete suncevog sustava stanu između zemlje i mjeseca poredane jedna do druge. I ogromni jupiter.