fbpx

Tesla čini financijsku prijevaru jer naplaćuje tisuće dolara, svojim kupcima automobila, za “nadogradnje” bez dopuštenja ili pristanka

Elon Musk

Kao da već nije dovoljno prljavo bogat, Elon Musk iz Tesle sada krade još više novca od ljudi koji su kupili precijenjene zamke smrti, naplaćujući im za „nadogradnju softvera” koju nikad nisu pristali kupiti.

Nova izvješća govore da vlasnici Tesle primaju račune za negdje od 4.000 do 10.000 USD za nenamjerne i neželjene “nadogradnje”.

Bilo bi jedno da Tesla poštuje povrat sredstava za ove slučajne i vrlo skupe kupnje, ali izvještaji preplavljuju medije o vlasnicima Tesle koji kažu kako im Musk carstvo odbija vratiti njihov novac.

Jedan vlasnik Teslinog automobila, Jon McLaughlin, kaže da je njegova supruga jednog dana slučajno primijetila da njen Model 3 ima mogućnost iskoristiti Teslinu funkcionalnost “potpune samo-vožnje” (FSD) za koju im je naplaćeno 9.700 dolara. Ali postojao je samo jedan problem: Ni McLaughlin, ni njegova supruga, zapravo nisu pristali na kupovinu.

“To me je potaknulo da pogledam odjeljak “nadogradnje aplikacije”, prepričava McLaughlin o procesu otkrivanja.

“Zanimljivo je da je aplikacija pokazala da sam kupio sve odgovarajuće nadogradnje. Čudno, nisam ništa kupio. Dakle, nastavljam kliknuti na “kupovine” unutar mobilne aplikacije samo da vidim dvije fakture. Jedna za novo poboljšanje performansi, a druga za FSD. ”

Kao i kod kupovine aplikacija za pametne telefone, Tesla je nedavno predstavio opciju kupnje “jednim klikom” koja vlasnicima Tesle omogućuje kupnju, bez obzira na cijenu, jednostavnim dodirom gumba. Nema dodatnih upita na zaslonu: “Jeste li ste sigurni?” Niti postoje zahtjevi za podacima o plaćanju.

Slijedom toga, vlasnici Tesle otkrivaju nevjerojatne troškove na računima njihovih kreditnih kartica za “nadogradnje” za koje tvrde kako ih nikad nisu pristali kupiti. Možda je dijete podiglo telefon i pritisnulo jedan klik, ili je možda došlo do pogreške u sustavu. Bilo kako bilo, Tesla odbija povrat sredstava kupcima, tvrdeći da su ove nenamjerne kupnje „bespovratne“.

Jedan istaknuti Teslin kupac, s velikim brojem sljedbenika na društvenim medijima, napisao je tvitove o tome kako je postao žrtva Tesline prevare jednim klikom, na što je od Elona Muska dobio direktan odgovor da će pitanje “biti riješeno”. Međutim, ostaje nepoznato je li pronađeno rješenje za tog kupca.

U međuvremenu, Musk i njegova kompanija ignoriraju  vlasnike Tesla automobila nižeg statusa bez statusa slavnih, što samo doprinosi porastu osjećaja da je Tesli samo stalo do bogatih i slavnih, a ne do bogatih i nepoznatih.

Zašto porezni obveznici još uvijek subvencioniraju automobile koje je napravio Tesla?

Teško je dešifrirati zašto bi uopće itko želio posjedovati Teslu, vidjevši kako se u svakom trenutku vlasnik automobila može „opeći“, jer su Teslini vozači u nekoliko navrata ostavljeni na cjedilu s nekoliko ili nimalo mogućnosti.

Postoji i vrlo stvaran rizik da Tesla može u bilo kojem trenutku skrenuti s ceste ili možda eksplodirati bez ikakvog vidljivog razloga.

Teslina vozila zaista su zamke smrti ne samo vozače, već i za sve ostale sudionike u prometu, prijeti im ozbiljna ozljeda ili smrt. Njihova proizvodnja doprinosi i robovskom radu djece u Africi, gdje mala djeca rade u opasnim rudnicima kobalta – kobalt je jedan od materijala potrebnih za proizvodnju „zelenih“ baterija za Teslu.

“Cijela stvar je prevara”, napisao je jedan komentator Breitbart News o Tesli, odgovarajući drugom komentatoru koji je pisao o Teslinom poslovnom modelu:

“Prodaju automobil pun elektronike, a zatim profitiraju od beskrajnih nadogradnji softvera kako bi popravili propuste, stvarne ili zamišljene. Ne platite li, automobil neće moći voziti. Kontinuirana ucjena.”

“Tesla je započeo 2003. godine, a vlada ih i dalje financira porezima “, rekao je drugi komentator.

0 0 vote
Ocijenite članak
Pretplati se
Obavijest
guest
57 Comments
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
Inline Feedbacks
View all comments
kefir
Gost
kefir
10 mjeseci prije

Kupiš teslu a on se samozapali uz nadogradnju koju platiš a da nisi ni auto otplatio. Tesla je krupni otpad.

nessy
Gost
nessy
10 mjeseci prije
Reply to  kefir

Imas ga, pa ti se to dogodilo, ili samo trtljas?

Moreno
Member
Moreno
10 mjeseci prije
Reply to  nessy

nessy Ako nisi spreman na fight onda ne tuci ispod pojasa. Sorry, mora san intervenirat;

Burst into flames

Tesla Battery Reignites, Driver Killed, After Vehicle Crashed And “Burst Into Flames” During Weekend Accident
https://www.zerohedge.com/technology/one-dead-speeding-tesla-crashes-and-bursts-flames-california-intersection-saturday-night

11 Tons Of Water And “Special Container” Used To Extinguish Burning Tesla In Austria
https://www.zerohedge.com/energy/11-tons-water-and-special-container-used-extinguish-burning-tesla-austria

“Fully Engulfed In Flames”: Truck Hauling Tesla Vehicles Spontaneously Combusts On I-80
https://www.zerohedge.com/technology/fully-engulfed-flames-truck-hauling-tesla-vehicles-spontaneously-combusts-i-80

Tesla In Sweden Goes Up In Flames After Passenger Seat Catches Fire
https://www.zerohedge.com/markets/there-was-no-crash-tesla-sweden-goes-flames-after-passenger-seat-catches-fire

Tesla Spontaneously Combusts In A Repair Shop In Hangzhou, China
https://www.zerohedge.com/news/2019-08-19/tesla-spontaneously-combusts-repair-shop-hangzhou-china

Tesla Belonging To Mary McCormack Husband Spontaneously Combusts In LA Street
https://www.zerohedge.com/news/2018-06-16/tesla-belonging-mary-mccormacks-husband-spontaneously-combusts-la-street

Tesla Model S Bursts Into Flames After “Horrific” Crash, Killing Two Men Trapped Inside *
https://www.zerohedge.com/news/2018-05-09/tesla-model-s-bursts-flames-after-horrific-crash-killing-two-men-trapped-inside

Tesla Bursts Into Flames After “Violent Crash” In Switzerland, Killing Driver Trapped Inside *
https://www.zerohedge.com/news/2018-05-14/tesla-bursts-flames-after-violent-crash-switzerland-killing-driver-trapped-inside

Shocking Video Shows Parked Tesla Spontaneously Exploding In Chinese Garage
https://www.zerohedge.com/news/2019-04-21/watch-stunning-video-shows-parked-tesla-spontaneously-explode-chinese-garage

Tesla Admits Battery Malfunction Caused Spontaneous Combustion Of Model S In Shanghai Parking Garage
https://www.zerohedge.com/news/2019-06-28/tesla-admits-battery-malfunction-caused-spontaneous-combustion-model-s-shanghai

“There’s Not Much Left”: Tesla Burns To The Ground In Germany For “No Apparent Reason”
https://www.zerohedge.com/news/2019-07-30/theres-not-much-left-tesla-burns-ground-germany-no-apparent-reason

Pero
Gost
Pero
10 mjeseci prije
Reply to  kefir

Kefir, imaš pravo, muljaža poput Ive nuklearca koji postaje sve bezvrijedniji! Krupni otpad!

Buzz
Gost
Buzz
10 mjeseci prije
Reply to  Pero

@Pero, Ivo je u usporedbi sa tobom covik i to pametan covik. I nisi mu ni do kolina. Pratim vec dugo sta pise i komentira i nema mu se sta prigovorit. Covik je ostrouman, realan, pravdoljubiv i na svon mistu. A sta tebi nije jasno, ne znam? Samo znam koliki je njegov doprinos diskusijama na ovome webu. Neporecivo je visok i puno znacajniji od tvoga. Dali te to mozda muci? Ali to je tvoj problem. Smisno mi je da kad ponestane argumenata onda etiketirate ljude sa nevjerovatnom lakocom ili potpucavate.

Sir Oliver
Gost
Sir Oliver
10 mjeseci prije

uvest kaznenu carinu 25 %

mane
Gost
mane
10 mjeseci prije

ovaj mask je prevara veka

Ivo
Gost
Ivo
10 mjeseci prije

Tko do sada nije shvatio koja muljaža je tesla, zaslužuje da ga vozi i dalje. U jednom trenutku to smeće će postati toliko bezvrijedno da će ga američka vlada (koja ga i financira) dijeliti svojim sendvičarima, poput našeg đekija.

mladen3x
Gost
mladen3x
10 mjeseci prije
Reply to  Ivo

Potpuno si u pravu jer ako cijela autoindustrija do sada nije dala tolike prednosti električnim automobilima a ima ih u ponudi,zašto bi onda Tesla bio baš taj automobil koji radi revoluciju na tržištu,zna se zašto,da se “budale” navuku i da im se to dobro naplati….Takvih primjera odavno ima i u drugim branšama,jedino što ljudi ne razmišljaju.Mene su odavno učili da ne učim na svojim glupostima več na tuđim a eto tuđih gluposti ima koliko te volja.

Stanislav
Member
10 mjeseci prije

Sramite se što pišete ovakve članke!

Mercury
Gost
Mercury
10 mjeseci prije
Reply to  Stanislav

@ Stanislav

Što ne valja?

nessy
Gost
nessy
10 mjeseci prije
Reply to  Mercury

@ Mercury
Nista ne valja, cisto navijanje. Bez argumenata.

Mercury
Gost
Mercury
10 mjeseci prije
Reply to  nessy

@ nessy

Argumenata za što. Članak se ne bavi ničime nego govori standardnom poslovanju jedne IT firme. Implementiraš aplikaciju i živiš od održavanja.
Iza Muska stoji vlada i tu je kraj priče o njegovom karakteru.
Da je ludi znanstvenik koji se razbacuje lovom, je. I neka se razbacuje dok mu se dozvoli. Možda nešto smisli jer do sada mu slabo ide s “popraviti kvalitetu zivota ljudima na zemlji”. Osim ako svoje lansiranje satelita kojima će pružati kavlitetan internet ne smatra poboljšanjem kvalitete života. Uopće mi je čudno da tako nešto spomeneš jer do sada su to bile samo bajke za malu djecu (ne govorim samo o njemu). Stavi s jedne strane onog tipa koji je poklonio lijek čovječanstvu bez patenta na njega i s druge strane Muska…

Stanislav
Member
10 mjeseci prije
Reply to  Mercury

Nova izvješća govore da vlasnici Tesle primaju račune za negdje od 4.000 do 10.000 USD za nenamjerne i neželjene “nadogradnje”.

–Nijedna nadogradnja ne košta ni blizu 10k dolara tako da je nemoguće da su naplatili 10k.

Bilo bi jedno da Tesla poštuje povrat sredstava za ove slučajne i vrlo skupe kupnje, ali izvještaji preplavljuju medije o vlasnicima Tesle koji kažu kako im Musk carstvo odbija vratiti njihov novac.

–Musk carstvo ne postoji korištenje takvih termina je očita pristranost autora članka. Isto kao što zapadni mediji svoje vlade nazivaju vladama, a rusku, sirijsku, kinesku itd nazivaju režimima. Uostalom Musk je rekao da će se ispraviti te pogreške i hoće samo se te stvari ne rade preko noći.

Slijedom toga, vlasnici Tesle otkrivaju nevjerojatne troškove na računima njihovih kreditnih kartica za “nadogradnje” za koje tvrde kako ih nikad nisu pristali kupiti. Možda je dijete podiglo telefon i pritisnulo jedan klik, ili je možda došlo do pogreške u sustavu. Bilo kako bilo, Tesla odbija povrat sredstava kupcima, tvrdeći da su ove nenamjerne kupnje „bespovratne“.

–Dakle Tesla nije ukrala nikome novac nego je napravila očito loš sustav za kupnju tih nadogradnji. Budite sigurni da će već u sljedećem ažuriranju aplikacije to ispraviti.

U međuvremenu, Musk i njegova kompanija ignoriraju vlasnike Tesla automobila nižeg statusa bez statusa slavnih, što samo doprinosi porastu osjećaja da je Tesli samo stalo do bogatih i slavnih, a ne do bogatih i nepoznatih.

–Musk ima preko 30 mil. pratitelja na twitteru. Twitter funkcionira na način da će Musk prije vidjeti tweet od osobe koja također ima veći broj pratitelja što poznate osobe uglavnom imaju. Zašto autor članka ne spomene na desetke puta kada je Musk na slične poruke odgovorio “običnim” ljudima?

ZAŠTO POREZNI OBVEZNICI JOŠ UVIJEK SUBVENCIONIRAJU AUTOMOBILE KOJE JE NAPRAVIO TESLA?

–Tesla je dobila KREDIT od države kojeg je vratila u cijelosti, sa kamatama i to prije roka.

Teško je dešifrirati zašto bi uopće itko želio posjedovati Teslu, vidjevši kako se u svakom trenutku mogli „opeći“, ostavljajući svoje vozače na cjedilu s nekoliko ili nimalo mogućnosti.

Postoji i vrlo stvaran rizik da Tesla može u bilo kojem trenutku skrenuti s ceste ili možda eksplodirati bez ikakvog vidljivog razloga.

–Ovo teško da se može komentirat. Najgora vrsta ljudi je ona koje piše ovakve laži. Sve dok se ovakve klevete nalaze u člancima ovog portala možete znati da nije ništa bolji od msm.

Teslina vozila zaista su zamke smrti ne samo vozače, već i sve ostale sudionike u prometu, prijeti im ozbiljna ozljeda ili smrt. Njihova proizvodnja doprinosi i robovskom radu djece u Africi, gdje mala djeca rade u opasnim rudnicima kobalta – kobalt je jedan od materijala potrebnih za proizvodnju „zelenih“ baterija za Teslu.

–Još klevetanja! Teslini automobili su među najboljih 10 i po Američkim i po EU testovima. Tesla ne koristi kobalt iz Konga, ali laptop sa kojeg ja ili vi pišete ove članke i komentare možda sadrži. Baterije za daljinski, satove, kućne vage, bušilice… sve one možda sadrže kobalt iz Konga sa kojim je možda povezan rad djece, ali to vas nije briga, jel tako?

“Cijela stvar je prevara”, napisao je jedan komentator Breitbart News o Tesli, odgovarajući drugom komentatoru koji je pisao o Teslinom poslovnom modelu:

“Prodajte automobil pun elektronike, a zatim profitirajte od beskrajnih nadogradnji softvera kako bi popravili propuste, stvarne ili zamišljene. Ne platite li, automobil neće moći voziti. Kontinuirana ucjena.”

“Tesla je započeo 2003. godine, a vlada ih i dalje financira porezima “, rekao je drugi komentator.

–Za početak, pobogu otkad se u člancima citiraju komentari čitatelja tamo nekog portala??? Evo citirajte ovaj moj komentar u sljedećem članku jer upravo sam vam lijepo objasnio dragi moji da vam je 90% članka namjerna laž, sa naglaskom na namjerna!
Drugo, Tesla Model 3 je od 2017. g. dobio, prema procjeni od prije par tjedana, 124 softverske nadogradnje. Sve su bile besplatne osim jedne koja spušta vrijeme 0-60 mph sa 4.4s na 3.9s i koja košta 2k dolara (kupi ju tko želi). Inače malo prije te nadogradnje bila je besplatna koja je također povećala konjske snage i smanjila 0-60 vrijeme.

Sramota!

Mercury
Gost
Mercury
10 mjeseci prije
Reply to  Stanislav

@ Stanislav

1.) Znači od ovog portala očekuješ nepristranost, a ostali mogu raditi što žele? Zanimljivo…
2.) “Možda je dijete podiglo telefon i pritisnulo jedan klik, ili je možda došlo do pogreške u sustavu.” – što misliš kako bi neki reagiral ida je to autor napisao?
3.) “nije ukrala nikome novac nego je napravila očito loš sustav za kupnju tih nadogradnji” – vrlo zanimljiva konstrukcija. Pitam se samo koja je razlika te i ove iz članka… Nema je. Postoji samo terminlogija prava gdje će ovo završiti na sudu ili neće. Ali ni ti ni autor ne gledate iz te perspektive.
4.) “Tesla ne koristi kobalt iz Konga” – lol, to si dobio potpisano? Misliš da je u nekom drugom rudniku puno bolje raditi?
5.) “sa naglaskom na namjerna” – svaki članak na ovom svijetu ima namjeru. O tome da li je nešto laž, ljudi će sami procijeniti. Ti, kao ni ja u tome nemaš apsolutno nikakav kredibilitet.
6.) “Sramota!” – da, imaš identičan pristup, ali očekuješ vagu na svoju stranu. To je suludo za očekivati.

Ako je tebi toliko do istine, onda u prvom redu ne bi popljuvao članak nego bi samo iznio činjenice koje ljudi mogu pogledati da se informiraju. Ne postoji jača diskreditacija članka od toga. Međutim, jedina tvoja sreća je što sam te ja povukao za ruku pa si si dao truda nešto napisati što si trebao u prvom komentaru i to čisto objektivno kao što to zahtijevaš od ovog autora. Ne možeš jedno misliti, drugo raditi.

Stanislav
Member
10 mjeseci prije
Reply to  Mercury

1. Sugeriraš da od ostalih ne tražim nepristranost, a to nije istina! Došao sam na ovaj portal jer sam se nadao nepristranosti i zato sam razočaran.
2. Ne razumijem.
3. Razlika je u tome što se događa da se loši sustavi naprave. Razlika je u namjeri, a to je bitna stvar.
4. Da Tesla je to napisala u izvješću i kazneno je odgovorna ako to nije istina. A kao što vidite postoji puno ljudi koji žele da Tesla propadne (velike i utjecajne kompanije) tako da to nije nešto što se može sakriti.
5. Svaki članak ima namjeru uredu, ali ja sam rekao da su laži namjerne, a to su dvije različite stvari. Profesionalni novinar koji želi čitaocima predstaviti istinu, a ovo su čiste laži.
6. Ja sam pročitao tisuće članaka, pogledao stotine videa i intervjua, pogledao patente neke, znam sve strane priče i znam da su ovo laži.
Evo vam par dokaza da Tesla ne da nije projekt US vlade nego čak nema ni njihovu potporu.
U desetak država Tesla ne smije prodavati vozila jer su tako izlobirali GM, naftni lobiji itd.
Zakon da se produže subvencije za vozila i nakon prodanih 200 000 vozila je nije izglasan.
Po svim msm medijima Teslu, Muska i SpaceX se pljuvalo na svakom koraku. Svi znamo da to tako nebi bilo da vlada ima svoje prste u igri. Previše je toga da sve napišem. Ja pratim Teslu godinama i to svakodnevno. Ako iskreno želiš doći do istine javi mi se na fb ili negdje. Ja nisam troll, ja sam Stanislav Tolarić iz Štitara (pored Županje) i najiskrenije želim da ljudi znaju istinu.

Mercury
Gost
Mercury
10 mjeseci prije
Reply to  Stanislav

@ Stanislav

1.) Ajme, ne znam jel gore što si mislio da na svijetu postoji nepristrani portal ili zato što si se razočarao.
2.) Pa zamijeni taj tekst s tekstom od autora pa vidi da li je to što objektivnije.
3.) A kako ti znaš da nešto nije namjerno loše napravljeno? Uostalom, nešto ne mora biti loše napravljeno nego, puno popularnija opcija, nepotpuno napravljeno. Ta opcija nosi more love bez ikakvog rizika za brand. To su stvari kojima pojedinci poput nas nemaju pristupa. Tvoj stav, sukladno tvom razmišljanju, mora biti da je nemoguće sa sigurnošću reći da li je slučajno ili namjerno jer je to nedokazivo. To je objektivnost i nepristranost. A ti si išao braniti Muska.
4.) “kazneno je odgovorna ako to nije istina” – kome molim te? Jedino riskira reputaciju s informacijom do koje se ne može doći. Pa nemoj biti naivan. Čak niti ne riskira reputaciju jer je dovoljno samo da kažu da ih je dobavljač obmanuo. I ti isto padaš na jeftini marketing.
5.) Kada je namjera prisutna, onda je samo pitanje skale od 1 do 100 koliko ima laži u članku jer inače ne možeš provesti namjeru. Kao što ne postoji nepristrani portaal, tako ne postoji niti nepristrani novinar. U kojem svijetu ti živiš? Da daš zadatak novinaru da bude 100% objektivan, on će pasti u dvije zamke. Prva se krije u tome od kuda uzima podatke, a druga u njegovoj osobnoj pristranosti. Možeš obje zamke sakriti u jednom ili dva članka, ali ne više od toga.
6.) Jesam li ja negdje rekao da u članku nema laži? Nisam. Ali to nije niti poanta naše priče. A da i je, nisi prezentirao ništa što bi pobilo ovaj članak. Jedna baba lijevo, jedna baba desno…

Do sada sam tvrdio dvije stvari o Musku. A to je da iza njega stoji vlada (ne može prdnuti bez njih) i da nije nikakav svetac. Tesla je njegova osobna zajebancija i to vladu ne interesira. Ali ih interesira koliku kontrolu imaju nad osobom koja ima lansira satelite. A on ih mora ljubiti i lizati da ne izgubi tu lovu. I sada ćeš ti meni reći da on nije na lancu. Ajde molim te.

Ne čitaš samo ti. Svim informacijama kojima ti imaš pristup, imam i ja. Jedina dvije stvari koje mene interesiraju su njegov razvoj baterija i svemirskog programa. Ništa više.

Ubuduće, drži se objektivnosti/nepristranosti koju tražiš pa će ljudi drage volje pročitati ono što napišeš ako potkrijepiš s kakvim dobrim informacijama.

Malo sam te udavio, ali možda sam bar jednu rečenicu dobru napisao pa ti bude od koristi. Uživaj mi.

Stanislav
Member
10 mjeseci prije
Reply to  Mercury

1. Dobro nisam baš toliko naivan, ali očekivao sam nepristraniji portal, odnosno što je svima poznato portal koji vuče na Rusiju, Kinu itd., ali ovaj članak je jednako loš i pristran, ako ne i gori od ovih zapadnih.
2. Mislim to i je rečenica iz članaka…
3. Kod ubojstva policija traži alibi i motiv. Alibi u ovome slučaju ne igra ulogu, ali ako neka kompanija ide kako vi tvrdite prevariti i opljačkati svoje kupce onda treba postojati motiv. Vi tvrdite da je taj motiv novac. Broj ljudi koji će slučajno stisnuti te gumbove pomnožimo sa cijenom tih nadogradnji i dobit ćemo cifru koju je Tesla zaradila. To je sitniš za kompaniju koja ima 40k zaposlenika, a taj sitniš donosi ogroman rizik od onoga što se upravo događa, a to je udar na reputaciju. Dakle, prema meni Tesla nebi nikad namjerno napravila takvu glupost jer novce mogu lagano dobiti na primjer od Kineza koji vide potencijal Tesle.
4. Daj brate nećemo ovako. I ja mogu tvrdit da ti držiš djecu u roblju da kopaju kobalt… Tesla ima kao što sam rekao velike i utjecajne protivnike, da Tesla koristi djecu za radnike dokazi za to bi vrlo brzo dosli na svijetlo. Ovo što ti radiš nije argumentirana rasprava, nego više kao ova od ravnozemljaša.
5. Nije istina ovo što govorite. Da svaka osoba je pristrana jer ima stav, ali novinarov je zadatak da dobro prouči teze obje strane i da čitaocima predstavi argumente obiju strana. Dakle, novinar može biti više uvjeren u jednu stranu, ali potpuno zanemariti argumente druge strane i sakriti ih od čitatelja to je jednostavna prevara.
6. Evo vidiš za mene koji sam iznio nekoliko pravih dokaza i puno provjerljivih informacija kažeš da ne iznosim dokaze i da sam pristran. Sa druge strane tvoj argument je “Do sada sam tvrdio dvije stvari o Musku. A to je da iza njega stoji vlada (ne može prdnuti bez njih)”. Pa daj dokaze onda. Američka vlada i Tesla imaju 0.1% odnosa što imaju VW sa njemačkom vladom, Gazprom sa Ruskom, skoro sve Kineske kompanije sa Kinom (jer ugl i jesu barem dijelom u državnom vlasništvu), i recimo hrv nažalost nema baš industrije, ali Ina, brodogradilišta, Đuro Đaković… Nisam čuo da se pljuje po tim kompanijama (eventualno ovim našim).
Meni nije bitno da se ljudima sviđa što sam napisao. Na ovom portalu komentar da međunarodna svemirska postaja ne postoji dobije više pluseva nego minusa… Stalo mi je da oni koji su odgovorni (novinari) svojim čitateljima dostave ili što objektivnije priče ili subjektivne, ali da se čuje i jedna i druga strana. Sve dok je tako ja nemam potrebu komentirati.

Kritičar
Gost
Kritičar
10 mjeseci prije
Reply to  Stanislav

Stanislve o čemu ti pričaš? Zar ne kontaš da je ovu vijest Logično preuzeo i SAD-a. Ti bi da čitaš što se tebi sviđa. Ako je tako idi na Web stranicu Tesla i uživaj u hvalospjevima.

Stanislav
Member
10 mjeseci prije
Reply to  Kritičar

Dobro ja znam odakle vijesti. Prevodio sam tekstove za ovaj portal. Ja bih da čitam objektivne tekstove koji informiraju čitatelje.

Damir
Gost
Damir
10 mjeseci prije
Reply to  Stanislav

Stanislave dobro ti reče Mercury. Imaš problema s objektivnošću.

Ivo
Gost
Ivo
10 mjeseci prije
Reply to  Stanislav

đeki, to si ti, jelda Hajde, odmah u kućicu.

Stanislav
Member
10 mjeseci prije
Reply to  Ivo

Stanislav Tolarić, Štitar. Još nešto?

Ivo
Gost
Ivo
10 mjeseci prije
Reply to  Stanislav

Da budeš cito.

Stanislav
Member
10 mjeseci prije
Reply to  Ivo

Ja bih da Vi ne budete slijepi i da proučite teme koje planirate komentirati kao da ste stručnjak. Ja dodem na Logično uđem u članak o Siriji pročitam ga, pročitam komentare i odem. Ne komentiram teme o kojima ne znam dovoljno i nisam upućen. Žalosno je koliko ljudi pljuje po Elonu, Tesli i SpaceX, a pojma nemaju o ničemu od toga.

nessy
Gost
nessy
10 mjeseci prije
Reply to  Stanislav

@ Stanislav
Slazem se, ocito. Ali, mi koji priznamo da smo neupuceni, i da nam smeta neargumentirano pljuvanje, smo u krivu. A oni koji nikada nisu na okupu vidjeli pola novaca potrebnih za Teslu, oni znaju, i kako se vozi (lose), kako se zapali (lako), i probleme sa softverom…
Ima li ovdje itko da iz prve ruke kaze cime nije zadovoljan? Nema? Dovoljno.
Svi u USA koji ulazu u Teslu su…ograniceni, nasi komentatori znaju bolje.

Misko
Gost
Misko
10 mjeseci prije
Reply to  nessy

Elon Musk je Legenda,. Nije lako nagovoriti nekog da da potrosi $90K ili $130K na prevozno sredstvo . Covjek je zaradio pare davno,. I bilioner je ,. Tvornica od 5 billion dollars in Nevada nema drugogo puta nega da uspije,. VI ovdje ga kritikujete kao Wall Street Nikolu Teslu oni dana,. nije on dobar businessman,. produkti mu ekspolodiraju,. bla bla ,. Moj komsija kupio 2013 Auto Tesla I potrosio $90 000 dollar ,. I ujedno je I kupio DIONICE TESLE TAD $38 ,. Danas su te dionice $560 ,. u medjuvremenu je 2017 pola ti kupljeni dionica prodao po $360 I otplatio taj isti auto,.

Ivo
Gost
Ivo
10 mjeseci prije
Reply to  Stanislav

Sasvim sigurno da ima i takvih. U te spadaš i ti, s obzirom da braniš tog muljatora. Da li si plaćen za to ili samo neupućen je već druga stvar.

Stanislav
Member
10 mjeseci prije
Reply to  Ivo

Ivo, znate li engleski jezik? I možete li podijeliti sa nama odakle dobivate informacije o Musku i njegovim kompanijama?

nessy
Gost
nessy
10 mjeseci prije
Reply to  Ivo

@ Ivo
Nisam siguran da li mislis na mene, ali evo; naravno da sam placen. Svaki dan dobijem postom iz uSra drzave, kao placu, vijak. Ako su drzavni praznici, vijak sa maticom. Za Bozic i Novu, vijak, maticu, i podloske. Pa reci, tko se ne bi prodao?

Ivo
Gost
Ivo
10 mjeseci prije
Reply to  nessy

@nessy, mislim na stsnislava…:) A inače svaka čast, dobru si cijenu postigao..:))
No šalu na stranu, čitam dosta o tesli i Musku, i ono što govore mnogi analitičari, ne zvuči dobro. Čovjek proizvodi minuse od prvog dana i gomila gubitke, a nekoliko automakera je već napravilo bolje elektroautomobile, i to s dobitkom. Sam auto ima mnogo nedostataka, samozapaljenja i greške autoupravljanja su dio njih, i uglavnom su dio iste kulture izbacivanja neprovjerenih proizvoda na tržište, koja je došla glave i Boeingu.
Ne kažem da nema nekih kvaliteta, ali za tu lovu možeš kupiti dva dobra elektroautomobila drugih proizvođača.

Stanislav
Member
10 mjeseci prije
Reply to  Ivo

Evo recite mi molim vas koji su to auti električni bolji od teslinih i po kojim parametrima? Tesla posluje u plusu predzadnji kvartal i za tjedan dana će izaći rezultati za zadnji. Ima oko 5 mlrd. dolara na računu i ima oko 14. mlrd dugova prema bankama koje otplaćuje na vrijeme (VW ima oko 200 mlrd ako se ne varam).

Nostradurus
Member
Nostradurus
10 mjeseci prije
Reply to  Stanislav

@Stanislav, A da zamislimo uspjeh bez kredita? Gdje bi bio kapitalizam da nema kredita?

nessy
Gost
nessy
10 mjeseci prije
Reply to  Ivo

Ivo
Sto mi znamo? Nekada se sazna kasnije. Mozda se Tesla samozapali iz protesta? Ili zbog vjerskih uvjerenja?

nessy
Gost
nessy
10 mjeseci prije
Reply to  Stanislav

@ Stanislav
Da, Elon, svakodnevno, dokazuje da barem ima dobre namjere, za razliku od mnogih bogatasa. Podjimo od toga.

Stanislav
Member
10 mjeseci prije
Reply to  nessy

Ma meni je žalosno kako ljudi mogu biti tako otrovni, a stvarno se ne razumiju. Pa meni nikad nije palo na pamet da idem tako pljuvat po nekome, a ništa ne znam o toj osobi ili kompaniji.

Lucija
Gost
Lucija
10 mjeseci prije
Reply to  Stanislav

Eto sad.
Ovi komentari su pouka svima koji misle da mogu nešto shvatiti sa interneta, a bez poznavanja osnova prethodno.
Ja pojma nemam o tome.
Ovo je već – najmanje drugi put da se na ‘Tesli’ pojave ova dva potpuno suprotstavljena pristupa…

Moreno
Gost
Moreno
10 mjeseci prije
Reply to  Lucija

Lucija Internet je alat, a služenje s alatom je vještina . . . da ja od kipara uzmen njegov čekić i lito ni do Božića nebu uspija isklesat iole prepoznatljivu skulpturu, altroke napravit umitnički rad ☺

Zadranin
Gost
Zadranin
10 mjeseci prije

Bolje dva konja i kočiju, nego Teslu. 😂

P***!

Drago
Gost
Drago
10 mjeseci prije

Koji užasan prijevod. Gramatika i pravopis teška nula. Daj više nađite nekog lektora jer pravite budale od nas. Imate nekoliko problema na portalu: 1. Nepismenost autora članaka. 2. Većina autora ne znaju osnove engleskog jezika. 3. Uzimanje članaka sa drugih portala, provlačenje kroz Google translate i kopiranje ovdje bez navođenja izvora. 4. Većina autora piše članke o tematici koji ne poznaju.

nessy
Gost
nessy
10 mjeseci prije
Reply to  Drago

@ Drago
Zbog ovakvih komentara sam znau biti baniran. Pa ti nece biti Drago.

zvz
Gost
zvz
10 mjeseci prije
Reply to  Drago

A da ne spominjemo da zareza ima gdje treba i gdje ne treba. Oni su tamo zato što su u engleskoj verziji teksta, a u hrvatskoj verziji na nekim mjestima uopće nisu potrebni.

nije bitno tko
Gost
nije bitno tko
10 mjeseci prije

Banda prevarantska američka.

Dopizdilomi
Gost
Dopizdilomi
10 mjeseci prije

On upravlja lovom investitora koji su do nje došli prljavim poslovima i pere ih za njih. Ništa od njega nije još proradilo ali priču ima.

Janoš
Gost
Janoš
10 mjeseci prije

Hahahaaaa…Ovo me podsjeća na Windowse 10. Kod njih se također ne može iskopčati Update (nadogradnje) software-a. Mnogima nakon Update-a prestane raditi internet bankarstvo ili se raspadnu Driveri od grafike.

Nostradurus
Member
Nostradurus
10 mjeseci prije
Reply to  Janoš

Može se zaustaviti update: otkopčaš internet. Druga opcija je agresivni blok svih Microsoftovih update IP adresa sa PeerBlokerom i stalna kontrola IP veza na internetu. Ovo zadnje pali 100%. Samo sam potrošio sate da ubacim sve Ip adrese za update u tablicu.

nessy
Gost
nessy
10 mjeseci prije

Vezano za gornji clanak: Citajte ugovor koji potpisujete, posebno mala slova. Da ovoga nema u ugovoru, pljustale bi miljunske tuzbe.
Dalje, Tesla je po vrijednosti prestigao Ford i GM zajedno. Pa, je li moguce da su svi ti USA biznismeni, po definiciji ajkule, totalno glupi i u krivu, sto ulazu u Muska (kao i USA drzava), a nasi komentatori su prozreli prevaru, i oni su u pravu? Cijelu situaciju sam pratio povrsno, ali, ako bih se morao kladiti, ipak bih stavio novac na Muska, a ne na nase komentatore. Neka se nitko ne nadje uvredjen. I iznenadjen. Kao Sojic.
Sto se tice u naslovu “Prljavo bogat”, jednom sam gledao intervju sa Muskom, gdje ga novinar pita; “Sto vam je dugorocni cilj u zivotu?” Musk; “Popraviti kvalitetu zivota ljudima na Zemlji”. Mozda sam ja totalni naivac i u krivu, mozda je Musk dvolicni lazov i kriminalac, a mozda i nije?

Moreno
Member
Moreno
10 mjeseci prije
Reply to  nessy

nessy Nije točno. Dosta kupaca se žali jer im nisu bili dostupni opći komercijalni uvjeti tkz mala slova. U aplikacijama nije bilo onoga famoznoga ”I Agree” i radi se o prevari.
To nije ništa novo, to rade sve velike korporacije koje izračunaju koliki postotak klijenata će se žalit, a koliko ne, jer su sudski procesi dugotrajni i skupi i dosta onih koji kupuju Teslu za povratit nekoliko tisuća eura moraju izgubit puno više svoje energije i vrimena, a ta energija i vrime njima u njihovom poslu donosi desetke ili stotine tisuća dolara. Na tome principu rade sva privatna osiguranja, od mirovinskih do osiguranja šteta. Najprij te odje#u, a onda čekaju i gledaju u kolikoj si gabuli kako bi lakše procjenili minimalni iznos s kojim će krenit u nagodbu. Tako ti je kad ideš u banku pitat kredit, najprij ti traže tonu dokumentacije i kad ti to sve pribaviš i odneseš im onda se oni malo pritaje i čekaju da ih počmeš upirat, i onda te malo zavlače dok ne skuže koliko ti gori pod nogama i ako emitiraš znakove nervoze i nestrpljivosti ide ti veća kamata i troškovi obrade, ako ih odjebeš njima ništa, odma iza tebe dolazi slijedeća ovca na šišanje . . . itd. Je#iga, tako svit funkcionira.

To šta pišeš ”Citajte ugovor koji potpisujete, posebno mala slova” očito govori kako neznaš na koji način stvari funkcioniraju, kako u Americi, tako i kod nas jer i nama sve dolazi iz Amerike. Pa i u jednoj sređenoj Norveškoj ti uvale neki proizvod od 1000 eura ili internet pretplatu priko telefona, a da doslovno ništa nisi vidija ni na papiru niti na bilo kojemu screenu, nisi ima di ni šta pročitat, nego sve isključivo na temelju telefonskog razgovora i nemaš pojma dok ti ne dođe ovrha.
Za korporacije često prodaju odrađuju jedni, a aftersale servis odrađuju drugi službenici iste korporacije koji međusobno direktno ne komuniciraju ili čak prodaju i aftersale rade druge firme koji su im subcontractori. To je u samoupravnome socijalizmu bilo ono šta bi se reklo nije to naš, to je drugi OUR.

Vrdalama
Gost
Vrdalama
10 mjeseci prije
Reply to  Moreno

U SAD-u postoji proces klas akšn u kome grupa oštećenih podiže tužbu protiv optuženog. To u prevodu znači bolji advokat i jeftiniji proces po oštećenom.
Sam auto, Tesla S je po opremi u rangu više klase Mercedesa ili Volvoa. Sa 400 KS ima odlično ubrzanje. Trebalo bi da održavanje bude jeftinije nego kod motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Mana mu je radius sa jednim punjenjem i vreme punjenja. Idealan je za grad tako da se preko noći napuni dovoljno za sledeći dan.

Moreno
Gost
Moreno
10 mjeseci prije
Reply to  Vrdalama

Vrdalama Postoje i ovde skupne tužbe i upravo radi toga sad se vodi medijski rat i u slučaju Tesla auta kako bi se zauzele šta bolje pozicije..
Ovde su banke opelješile građane na kredite za stanove u švicarskim francima i građani su dobili tužbu pa je sad jedna od banaka oglasila traženje agencije koja će lobirat na ustavnome sudu kako bi banke građamima vratile šta manje novaca koje su im oteli.Ovo je slućajno dospilo u medije inače se lobiranje odvija iza dobro zatvotenih vrata.
Sad pričamo o komercijalnim uvjetima prodaje Tesli i prevari po toj osnovi.
Korporacije varaju uvik na istu šuštu u svim dilovima svita.
Product quality and performance problemi su druga stvar kad se priča o Tesli i sad nisu tema.

pera lozac
Gost
pera lozac
10 mjeseci prije
Reply to  nessy

Od kad postoji tesla ni jedan kvartal nije bila na zaradi, non stop u minusu, a i dalje ih forsiraju i financiraju.

Majk Majers
Gost
Majk Majers
10 mjeseci prije

Sramota za cili ljudski rod je ime ove firme. Teška sramota

Zax
Gost
Zax
10 mjeseci prije

I treba ih derati. Samo budala kupuje elektricne aute kad za isti ili manji iznos mogu kupiti klasicni luksuzni auto. Za one neupucene elektricni automobili nisu nista novo. Pojavili su se istovremeno sa autima s motorima s unutrasnjim izgaranjem. Ali su brzo otpali iz konkurencije zbog malog dosega tj slabe baterije i neprakticnog punjenja. Taj problem jos nije rjesen sta god ovaj prevarant od Muska tvrdio. Istina doslo je do malog napretka, ali ne zahvaljujuci Musku nego zahvaljujuci vojnoindustrijskom kompleksu koji je unaprijedio tehnologiju uglavnom iz vojnih razloga. Nasa i svemirska istrazivanja su takodjer doprinijela napretku. Musk je samo uzeo tudje izume malo ih usminkao i prodaje ih budalama.

kljun
Gost
kljun
10 mjeseci prije

Mislio neki dan napisati, ali evo vijesti.
Poznaniku došao update, dobiva ubrzanje za 0.5 sec do 100km/h, sa trenutnih 4 sec, na 3.5 sec. Ukoliko bi prihvatio, cijena je 1000€ 🙂
I, da onih 500km što se može prevaliti sa Tesla 3 modelom je otprilike cca 350km u realnim okolnostima.

Histrion
Gost
Histrion
10 mjeseci prije

Druže Plenky kupit cu ti fiću
Ali Teslu – dr Kujundžiću…

Nostradurus
Member
Nostradurus
10 mjeseci prije

Ovaj Musk kao da je Bandićev šegrt. A možda ča i bolji od njega.

petar777
Gost
petar777
10 mjeseci prije

Teslu prodaje bajka o co2,a financiraju ga bajkopisci .

POVEZANE VIJESTI

Izbornik