fbpx

“Rajski dokumenti” – Tko je arhitekt ”najvećeg skandala 2017. godine?

digitalni dokument

Takozvani “Međunarodni konzorcij istraživačkih novinara” (ICIJ) opet je otkrio prijevaru stoljeća. Riječ je o takozvanim “Rajskim dokumentima”, odnosno 13,4 milijuna dokumenata koji dokazuju navodnu umiješanost brojnih političara, poduzetnika i osoba iz javnog života u financijske nepravilnosti, pranje novca ili utaje poreza preko offshore tvrtki sa sjedištima u poreznim oazama i objavljeni su u njemačkom listu Süddeutsche Zeitung.

Dokumenti su rezultat višemjesečnog istraživanja financijskog poslovanja najutjecajnijih poduzeća i moćnika, a sadrže oko 7 milijuna ugovora i potvrda vezanih uz izbjegavanje plaćana poreza putem porezne oaze Appleby na Bermudi. Uključuju i podatke prikupljene u 31 000 pojedinačnih istraživanja koje je proveo Konzorcij u suradnji s 380 novinara sa šest kontinenta i iz 30 država te 95 medijskih kuća.

U dokumentima se između ostalog spominju i nepravilnosti britanske kraljice Elizabete II., američkog predsjednika Donalda Trumpa, ruskog predsjednika Vladimira Putina, kanadskog premijera Justina Trudeaua te velikih međunarodnih korporacija kao što su Apple, Nike, Facebook i Twitter.

Zanimljivo je da je ICIJ samo formalno “međunarodni konzorcij”, jer mu je sjedište u Washingtonu i financira se donacijama Zaklade Ford, Otvoreno društvo, Adessium, Fritt Ord, Green Park Foundation, KCIJ Newstapa, Zaklade Moses Lubash Family Fund, Neo4j, Omidyar Network, crkve Rutgers Presbyterian, potom novcem Trusta Sigrid Rausing Trust, Zaklade, Wellspring Philanthropic Fund i veliku financijsku pomoć konzorciju daje australski “filantrop” i biznismen Graeme Wood.

Dokumenti navodno dokazuju veze Trumpa i Rusije, a navodno američki ministar trgovine Willbur Ross ima udio u tvrtki na Maršalovim Otocima, koja se među ostalim bavi transportom i logistikom, a ta kompanija, opet navodno prima milijune dolara od tvrtke među čijim vlasnicima su zet ruskog predsjednika Vladimira Putina i ruski mogul koji je trenutačno pod američkim sankcijama.

Među osumnjičenima za financijske malverzacije su Kraljica Elizabeta II, britanski političar lord Ashcroft,

Prema vijesti koja je kao udarna  objavljena u središnjem Dnevniku HRT-a, novinar otkriva kako su ruske državne financijske institucije na račune Facebooka i Twittera uplatile stotine milijuna dolara. Prilog je, naravno, popraćen snimkom ulaska Putna u veliku dvoranu u Kremlju s pozlaćenim vratima koja otvara počasna garda.

"Rajski dokumenti" – Tko je arhitekt ''najvećeg skandala 2017. godine? 1

FOTO: Vladimir Putin

U dokumentima od 1,4 terabajta podataka se spominju imena više od 120 političara iz gotovo 50 zemalja, među kojima Rex Tillerson i ukrajinski predsjednik Petro Porošenko.

Novinar Süddeutsche Zeitunga u prilogu kaže kako nešto što je legalno ne mora nužno biti i legitimno i moralno ispravno, s čime se možemo složiti. Međutim, ovih desetine “navodno”, “navodno”, “navodno” i pripremanje priloga u kojima se određuje tko će se prikazati u prvom planu, a tko će se tek usput spomenuti ne da nisu na razini navodno uglednog “Međunarodnog konzorcija za istraživačko novinarstvo” ili Hrvatske radio-televizije, nego nisu dostojni objave osrednjeg teoretičara zavjere na privatnom You Tube kanalu.

Süddeutsche Zeitung sam priznaje da je sve vjerojatno rađeno po propisima u takozvanim poreznim oazama i mnogi od optuženih tvrde da će javno iznijeti sve podatke o ovom, nažalost, od zakona omogućenom načinu poslovanja.

No, kakve su to Süddeutsche Zeitunga ruske države financijske tvrtke koje su Facebooku i Twitteru dale stotine milijardi dolara Süddeutsche Zeitunga, kako izvještava naš novinar? Najobičnija glupost i riječ je o ulaganjima u dionice ovih kompanija.

Izvješće koje je objavio Međunarodni konzorcij istraživačkih novinara pod nazivom “Rajski dokumenti” sadrži veliki broj neistinitosti i nerazumljiv je tekst pun emocija koji opisuje velike komercijalne djelatnosti koje se provode u okviru zakona, i to zakona zapadnih demokracija”, izjavio je čelnik Odbora za međunarodne odnose ruskog Vijeća Federacije Konstantin Kosačev.

Povodom optužbi navedenih u izvješću, između ostalog i protiv ruskih kompanija poput Gazproma, VTB banke i Sibura, Kosačev je rekao “kako je zaključak ovog teksta jednostavan i da Rusiji ne treba dopustiti komercijalnu djelatnost ni na jednom tržištu, uključujući i tržište informacijskih usluga”.

Ruskog senatora je iznenadila i tvrdnja da se “Kremlj interesirao za američke medije”, zapitavši se ima li ti ikakve veze bilo s čim i zašto to mogu neke vlade mogu činiti, a druge?

Govoreći o Gazpromu, Kosačev je rekao kako je izuzetno teško razumjeti optužbe, budući da se u dokumentima opisuje zakonska komercijalna djelatnost koja je temelj svih načela zapadne demokracije.

Koje su to misteriozne ruske financijske institucije povezane s državom Twitteru i Facebooku dale stotine milijuna dolara?

Naime, ruska financijska institucija VTB je prebacila 191 milijun dolara investicijskom DST Global kako bi kupila udio u Twitteru još 2011. godine, što je bilo poznato još u vrijeme transakcije.

“Čudesni i fantazmagorijski tekst. VTB nije tvrtka Kremlja, već izuzetno velika banka u čijoj vlasničkoj strukturi udio ima i ruska država. Primjećujete li razliku? Kaže se VTB je “novac prebacila bez pardona”. Očigledno je potrebno poslovati “s pardonom” kako vas ne bi povezali s Kremljom”, rekao je Kosačev.

Naravno, Međunarodni konzorcij istraživačkih novinara grmi kako izvješće razotkriva kako su najveće svjetske kompanije, šefovi država i važni ljudi na globalnoj razini, čak i zvijezde iz sveta zabave i sporta, skrivali svoje bogatstvo u tajnim poreznim oazama.

Tko stoji iza Rajskih dokumenata?

internet ahchive, arhiva, internet

FOTO: Ilustracija, internet arhiv

Lavina je pokrenuta kao kada i u to vrijeme Süddeutsche Zeitung objavio da je u posjedu 11,5 milijuna dokumenata iz jedne od najvećih offshore odvjetničkih tvrtki “Mossack Fonseca” iz Paname, takozvani “Panama dokumenti”, koji su kao i aktualni otkrili kako su bogati i moćni ljudi diljem svijeta koristili tajne offshore porezne sustave na bezbroj načina. Tada su na udaru bili nekakav glazbenik i prijatelj iz djetinjstva Vladimira Putina, Bashar Al-Assad i njegovi suradnici, opet jadni Petro Porošenko, kralj Salman i drugi.

Nevjerojatno, Süddeutsche Zeitung je otkrio toplu vodu i da offshore tvrtke, između ostalog, služe i za pranje novca. Imamo slučaj da mnogi bogataši i političari skrivaju novac u mutnim tvrtkama koje nude zemlje poput Paname i Bermuda, a onda velika “curenja” podataka podržavaju razni atlantistički mediji i takozvane “nevladine organizacije” financirane od strane američke administracije.

Štoviše, vlasnici podataka imaju veliku priliku za ucjenu nekih od navedenih 120 političara u ovom slučaju, jer se za neobjavljivanje određenih informacija ICIJ može tražiti protuusluge, a pogledamo li tko su “donatori” konzorcija stvari postaju jasnije.

U ovim dokumentima definitivno ima puno skrivene prljavštine. To nitko ne spori. Međutim, koliko je američkih senatora uključeno u skandal? Koji su političari Europske unije na spisku? Koje su velike banke i investicijski fondovi s Wall Streeta skrivali novac. Žao nam je, Süddeutsche Zeitung i partneri ne odgovaraju na ova pitanja i paušalno tvrde “kako navodno ovaj ili navodno onaj bi navodno mogli imati veze s navodno ovom ili onom tvrtkom, osobom, političarom… I to je ozbiljno istraživačko novinarstvo?

Podsjetimo kako su novinari “analizirali” podatke” i sastavili popis važnih političara, međunarodnih kriminalaca i poznatih profesionalnih sportaša, među ostalima, za vrijeme afere “Panama dokumenata”.

Süddeutsche Zeitung nema resurse, ljude, ni novinare da obrade 13,4 milijuna “Rajskih dokumenata”. Pretraživanje imena na tim listama je moguće samo digitalnom obradom. Odjednom smo dobili listu s imenima 120 političara i određeni broj kompanija. U roku od nekoliko minuta je snažan algoritam za pretraživanje usporedio popise sa 13,4 milijuna dokumenata. Za svako pronađeno ime je počeo detaljan postupak pretraživanja. Pitanja za “filtriranje” ključnih osoba u skandalu su bila postavljena tako da se sastavi popis poznatih kriminalaca, ljudi i organizacija koji smetaju određenim krugovima u Sjedinjenim Državama i njih se stavilo u baze podataka koji su “procurili”.

Putin - Trump - G20 - 08-07-2017

FOTO: Putin – Trump – G20 – 08-07-2017

Koga sada imamo na klupi za optužene. Vladimira Putina, jer bez njegove dozvole ne smije treperiti ni lišće u Rusiji, a ne da tvrtke u kojima udjele ima ruska država kupuju dionice Twittera. Donalda Trumpa i ljude iz administracije “koji imaju veze s Moskvom”. Opet Petra Porošenka i britansku kraljicu kojoj se ionako neće dogoditi ništa.

Najveća “žrtva” je prošli put bio nevažni premijer Islanda, Sigmundur David Gunnlaugsson, koji je sa svojom ženom posjedovao jednu kompaniju. Doduše, nema dokaza da su imovina ili novac u vlasništvu te kompanije su ilegalni, ali nema veze.

Bivši britanski veleposlanik Craig Murray je u prošloj aferi rekao da je stvar, ako postoji, skrivena od strane organizacija koje upravljaju “curenjem informacija”.

Curenje informacija prati i propaganda korporativnih medija u službi zapadnih vlada, dok je u ovom slučaju primjetan obračun neprijatelja Trumpa i njegovih ministara i dužnosnika.

Naravno da će većina procurenog materijala ostati tajna. Što ste očekivali? Ovom grandioznom aferom upravlja organizacija apsurdnog naziva “Međunarodni konzorcij istraživačkih novinara”, koji je financiran i u cijelosti organiziran od američkog “Centra za javni integritet”, a sam pogled na njegovu internetsku stranicu sve govori. Gore su navedeni službeni donatori konzorcija, dok američki “Center for Public Integrity” doniraju:

1. Zaklada Ford

2. Zaklada Carnegie

3. Zaklada obitelji Rockefeller

4. Zaklada WK Kellogg

5. Zaklada “Otvoreno društvo” Georga Sorosa.

Uz donatore koje je javno priznao ICIJ, zaista predivno društvo.

Zar je moguće da se u nijednom segmentu života na ovome planetu ne pojavljuju gore navedene zaklade? Da nije žalosno, bilo bi smiješno.

Međunarodni konzorcij istraživačkih novinara (ICIJ) je dio Projekta o izvještavanju o organiziranom kriminalu i korupcij (OCCRP), kojeg na kraju financira američka vlada kroz USAID.

Aktualno senzacionalno “curenje” se odnosi na odabrane ljude iz baze podataka ovih proameričkih organizacija, a vjerojatno su dobiveni od strane američkih obavještajnih službi.

Objavljeni su samo pomno odabrani podaci između “procurenih” informacija i to u dvije svrhe:

1. Diskreditirati i oblatiti razne “neprijatelje” Sjedinjenih Država, odnosno NATO pakta i njihovih vazala, čak i ako su indirektno povezani s ljudima s računima u Panami ili su izvršili legalnu kupnju udjela pojedinih tvrtki i potvrditi do sada nedokazive tvrdnje iz slučaja “Russiagate” kako je Rusija ujecala na američke izbore.

2. Pokazati drugim važnim osobama, koje se spominju u bazi podataka, ali još nisu objavljena njihova imena, da Sjedinjene Države znaju sve i da njihovi “medijski partneri” u bilo koje vrijeme mogu razotkriti njihovo “prljavo rublje”. Zaista savršena ucjena.

“Curenje” osmišljeno aferom “Panama dokumenata” se pokazao kao trik ograničenog vremena i da se procesuira par ljudi i organizacija koji smetaju Washingtonu. Sada se isto događa i s “Rajskim dokumentima”. To je ujedno i prikazivanje “alata mučenja” ljudima koji su imali posla s poreznom oazom u Bermudi, ali njihovi podaci još nisu objavljeni. Oni su sada u rukama onih koji kontroliraju baze podataka. Oni će morati učiniti sve što se od njih traži ili će se u protivnom suočiti s progonom.

I za kraj, pitanje koje neće pročitati ni novinari takozvanog “Međunarodnog konzorcija istraživačkog novinarstva”, niti u uredništvu bavarskog dnevnog lista, a možda ni njihove bijedne kopije s Hrvatske radio-televizije i tiskanih i elektroničkih medija, uz časne izuzetke, naravno: “Koji se čvrsi dokazi protiv političara, financijske i poduzetničke elite Europske unije, Sjedinjenih Američkih Država i vazalskih država NATO pakta spominju u 13,4 milijuna procurenih dokumenata?” Do sada nijedan. Kako je to moguće?

0 0 vote
Ocijenite članak
Pretplati se
Obavijest
guest
40 Comments
najstariji
najnoviji najviše ocjenjeniji
Inline Feedbacks
View all comments
prezime
Gost
prezime
3 godine prije

super. nadamo se ad će se rusi pozabavit htv-om. i oslobodit ovaj narod harača od 80 kuna koji gura sirotinju u ralje ovršne mafije.

ohrana
Gost
ohrana
3 godine prije
Reply to  prezime

svaki covjek htv a se moze osloboditi sam odjavis pretplatu i u tvoju kucu ne pustas hohstaplere ako nemas tu hrabrost u sebi nece ti pomoci ni rusi ni bog ako se ne zauzmes sam za sebe nece nitko strah nije dobar suputnik u zivotu

prezime
Gost
prezime
3 godine prije
Reply to  ohrana

dezinformiraš javnost.
ako odjaviš tv pitaju da li imate PC, mobitel, tablet, ako da – pretplata ide dalje.
sigurno radiš na htv-u i živiš od naknade za isporuku smeća u dnevnu sobu.

rusi su nam jedina nada da razotkriju i taj rasadnik soroševaca.

ohrana
Gost
ohrana
3 godine prije
Reply to  prezime

ha ha covjece ja sam odjavio tv prije trideset godina i kad su mi dolazili hohstapleri iz htv a potjerao sam ih s mojih vrata i nikad nisam platio taj namet na zrak a onaj tko je toliko jadan da nema muda neka placa skupis hrabrosti ispunis formular odjave i od ebes ih a kad te pitaju da li imas sva ta elektronska sranja kazes da nemas i to je to jednostavno

prezime
Gost
prezime
3 godine prije
Reply to  ohrana

da, da, reci ti penzionerima koji preživljavaju po selima s 500 kuna poljoprivredne mirovine kako se mogu svađat s uhljebima koji skupljaju pretplatu.
ako ne plate pretplatu ovrha od 700 kuna ih tjera u spiralu minus iz koje se vlastitim naporima ne mogu izbaviti.

sit gladnom ne vjeruje. ti s valjda neki uhljeb da si tako bahat i ne želiš vidjet šta tvoja parazitska klasa radi normalnim ljudima.

samo budala ide studirat tehničke znanosti. “pametni” završe politologiju pa se** po televiziji ili pravo pa skupljaju pretplatu ili ovršuju bakice…

ohrana
Gost
ohrana
3 godine prije
Reply to  prezime

prezime ti si izgubljeni slucaj siris strah i defetizam i pricas gluposti o meni ti nemas hrabrosi samo kukumavcis i places na tvoj privatni posjed zemljiste kucu ili stan ne moras pustiti nikog zakon te u tome podupire samo treba imati malo dostojanstva i ne dopustiti da te gaze jer ako se postavis kao rob i kmet svi ce te tako tretirati zato hrabro uzmi olovku i odjavi je eni htv samo jako

forlan
Gost
forlan
3 godine prije
Reply to  prezime

Ma kakvi soroševci – HRT (javna kuća, LOL!) je hrpa neradnika i lopina, relikt lošeg dijela socijalizma. Naravno, svega dobrog iz socijalizma smo se odrekli.
Pretplata u većini iole normalnih zemalja postoji, ali postoji i mehanizam da ovakav šljam niti ne prismrdi na javnu televiziju.
Kadgod se promijeni vlast izborni pobjednici mijenjaju upravljačku strukturu, mijenjaju uređivačku politiku, ukidaju i dodaju emisije… Ne bi bilo loše da one koji nisu glasovali za tu pobjedničku stranku ili koaliciju budu oslobođeni plaćanja tv pretplate slijedeće 4 godine.

ohrana
Gost
ohrana
3 godine prije
Reply to  prezime

to te pitaju ako ih zoves telefonski onda te smuvaju na brzaka ako se ne snadjes kazes im da nemas nista i odjavis i to ti je cijela prica a ako ti barabe iz htv dodju na vrata otjeras ih jer tii nitko nema pravo pa ni policija ulaziti u stan bez sudskog naloga

prezime
Gost
prezime
3 godine prije
Reply to  prezime

s obzirom da je prtplata kao ukinuta u eu, rebrandirali su u naknada za psojedovaje multimedijskog uređaja. i još moraš potpist da ti smiju ući u stan/kućiu i provjerit da li nemaš nešto od navedenog. “imate auto? e pa tamo imete radio”

za sve postoji jednostavno riješenje: neka kodiraju program. siguran sam da će bakice i dedeki stajat u redu da kupe karticu za gledanje 4 kanala gnoja s hrta.

forlan
Gost
forlan
3 godine prije
Reply to  ohrana

A točka, zarez, veliko početno slovo… ?

ohrana
Gost
ohrana
3 godine prije
Reply to  forlan

forlan zarezi tocke veliko slovo ljenost nisu bitni znam ti ja tu gramatiku vjeruj mi na rijec

Zanzo
Gost
Zanzo
3 godine prije
Reply to  ohrana

Pun mi je kur…ac ovih sto kukaju nad pretplatom a htjeli bi da se netko drugi izbori da to ne plaćaju. Naša posla. Ja nemam Max TV jer ne želim plaćat pretplatu. Imam streaming za utakmice i to je to. E ali kako nemat Max TV ?

forlan
Gost
forlan
3 godine prije
Reply to  prezime

Što u Rusiji građani ne plaćaju javnu televiziju i radio?

prezime
Gost
prezime
3 godine prije
Reply to  forlan

kaj nas to briga? neka uruše tu javnu kuću i makar stave kineze unutra. isto kao što me nije briga da li trump dira pussy manekenkama, gledamo da izvučemo najviše koristi od njega.

za sada je največa korist od trumpa: FAKE NEWS

Osoba C
Gost
Osoba C
3 godine prije
Reply to  prezime

@prezime
HRT je beznadno devastiran javni servis, to više dragi Bog popraviti ne može.
Eventualno, samo eventualno, kao u Grčkoj, sve istjerati, ključ u bravu, pa poslije ponovo zaposliti, niti jednog više od 1.500 ljudi, s tim da se pokrije tehnika i sve druge službe za proizvodnju i održavanje, novinara koliko preostane.

prezime
Gost
prezime
3 godine prije
Reply to  Osoba C

ako novatv može s 300 ljudi kaj će hrtu 6000 rođaka?

sve odpustit i puštat reprize svega, prevodit agencijske vijesti (i RT i kineze a ne samo bankarske medije) i prijenos sabora 0-24.

odkad je živi zid počeo nešto malo rogoborit u saboru ukinula đubrda cijelodnevni prijenos.

za sve ovo treba maximalno 20 informatičara, i dve pi*** koje čitaju vijesti. koga briga za mišljenja posorošene jugoficirske djece kaj su tam doživotno uhljebljena. i žive od cca 80 milijuna kuna mjesečno besplatnih kuna od pretplate.

HEKPCT
Gost
HEKPCT
3 godine prije

Stisli cionisti, ne puštaju. Uskoro slijedi rat s Iranom. Ili tako, ili Izraela više nema.

Baba Vanga
Gost
Baba Vanga
3 godine prije
Reply to  HEKPCT

Hekct
Jako nejasno o cemu pises,Rajski dokumenti su u stvari gnijezdo cionista i neoliberala sto bi upravo trebalo biti u korist Irana a ne napad na Iran.

HEKPCT
Gost
HEKPCT
3 godine prije
Reply to  Baba Vanga

Baba Vango, tko odlučuje o tome što se pušta u medije, a što se prešućuje?

1.komentar
Gost
1.komentar
3 godine prije

Apropo politike javnih medijskih servisa u kolonijalnim zemljama poput nasih, i na RTS-u imate takvu vrstu informisanja.Primetio sam i na HRT-u, ne znam kako je na BHTV-u, ali verovatno je na tom nivou.

Ne konkretno u ovom slucaju, ali o rusofobiji i pojavi kao takvoj:
Sa jedne strane, kod jednog broja takvih urednika, ili novinara, postoji svest sta rade(ucestvuju direktno u informacionom ratu), kod jednog broja postoji rusofobija koja je izgradjena u licnosti, kroz informacije(u emisijama,filmovima, medijima ,u nekim zemljama i u istorijskim udzbenicima), a jedan broj misli da je sve to teorija zavere(ovo napisano u tekstu), i da je na zapadu drustvo uredjeno, a sa druge strane, pre nepunih mesec dana, na Malti ubijena istrazivacka novinarka. a da li neko sumnja da ce i jedan od ovih 380 istrazivackih novinara, iz 95 medijskih kuca, sa 6 kontinenata, pokusati da istrazi ubistvo koleginice.Naravno da nece.

Vrh istrazivackog novinarstva danas,u zapadnom svetu,svetu lazi i obmana, ide do toga da takvi novinari istrazuju ono sto dobiju u 13,4 miliona dokumenata.Sve ove (usmerene) istrazivacke novinare placaju gorepomenute zaklade, dobiju od njihovih spijunskih agencija ukradene dokumente i e-mail komunikaciju, i oni traze sta tu ima i objavljuju svako za svoju drzavu one koji im nisu podobni po geopolitickoj osnovi.

Najvece lazi u informacionom prostoru danas su pridevi poput:”nezavisni”,”medjunarodna zajednica” ili “veliki filantrop”.

Georgij Žukov
Gost
Georgij Žukov
3 godine prije

Znate li sto ce uraditi Putin, odnosno njegov ured sa ” rajskim dokumentima”, obrisat ce dupe , o htv_U necu trositi ni slova , to smece odnosno relikt ratno huskacko propagandne masinerije iz gradjanskog rata 90- tih treba baciti u klozet i povuc vodu . ja sam to uradio jos davne 1990 g.Preporucujem svima da me slijede – nikada nije kasno za poraditi na mentalnoj higijeni 🙂

nhunhu
Gost
nhunhu
3 godine prije
Reply to  Georgij Žukov

i ja sam odavno odjavio, kad je bila afera sa orocavanjem novaca od pretplate. Orocavali bi ovi sakupljaci novac mjesec dana, digli kamate i onda proslijedili u Zg…ah samo da je nasem covjeku krast, pa kome bi to palo u nekoj Njemackoj na pamet! Tad rekoh: neces razbojnice i odjavih.

Arkaj
Gost
Arkaj
3 godine prije
Reply to  Georgij Žukov

Meni su uistinu nevjerovatni ovi likovi što kao ne puše propagandu ali nemaju muda odjavit TV pretplatu?!? Znam da je hrabrost rijetka vrlina ali valjda postoji razlika između odjavljivanja pretplate i jahanja tigra. Ako si toliko jadan da nemožeš smoći hrabrosti za tako benigan protest koji garantirano neće proizvesti nikakve posljedice, kako bi se ponašao u uistinu opasnim prilikama kad ljudskost i moral traže djelovanje? Koliko je takva osoba daleko od čovjeka a blizu crvu….

Laki Topalović
Gost
Laki Topalović
3 godine prije

Gledao sam sinoć prilog i Miro Aščić je postao neprepoznatljiv. Ok čuva posao, ima kredit itd, ali je ovo ispod svake razine. Kasnije su izbacili Putina u internetskoj verziji. Usput. nedavno je isti novinar bio u Donjecku, gdje je ovih dana palo 2000 granata, da bi na kraju našao ”izbjeglicu” u Slavjansku koja nije htjela živjeti pod Rusima. Strašno.

Georgij Žukov
Gost
Georgij Žukov
3 godine prije

Druze Laki sinoc napisah u jednom komentaru sto je uzrok kafkijanske metamorfoze u nasijeh novinara , to su obicne buba -svabe , opjevane kukavice ,tako je i sa kompletnom danasnjaom civilizacijiom , odnosno ljudima . Zbog abnormalnih uslova egzistencije u kojima danas zivimo mladi ljudi nakon faze odrastanja odnosno skolovanja i formiranja licnosti postaju “kukavice od glave do pete” , umjesto odgovornih ljudi koji ce svojom hrabroscu , odgovornoscu,savjescu , vjerom i nadom stvarati novi i bolji svijet u kojem ce ljudi zivjeti u harmoniji sami sa sobom , ljudima , zivotinjama i prirodom koja nas okruzuje , no za tako nesto treba imati M…A !

1.komentar
Gost
1.komentar
3 godine prije

Doticni novinar je svojevremeno uradio dokumentarac o Krimu.Ima takvih novinara mnogo.Sve ce to isplivati kad se smanji moc petrodolara, jer je to osnova celokupne izvozne moci hegemona.Ostace samo oni rusofobi koji ne mrze Rusiju zbog novca, a takvih je izuzetno malo.

Laki Topalović
Gost
Laki Topalović
3 godine prije

Ovaj konzorcij, kao i BIRN i drugi, to je obična gamad plaćenička. Oni su nedavno otkrili , pazi ONI su otkrili put oružja za Siriju? Za ne povjerovati.

rodoljub
Gost
rodoljub
3 godine prije

Cudno, nigde nema klanova Bus, Rotsild, Klinton, Soros, … Sve siromasni i posteni ljudi, pa se nema sta o njima istraziti. Svi ovi “istrazeni” milioneri mogu svojim bogatstvom stati u jedan dzep navedenih klanova.

Koča Popović
Gost
Koča Popović
3 godine prije

U Hrvatskoj je poltronstvo i poslusnistvo prema nasim imperijalnim gospodarima postalo gadljivo. Toliko da mi je i sam eksploatator radnistva i parazit Todoric postao simpatican jer im se suprotstavlja.

Georgij Žukov
Gost
Georgij Žukov
3 godine prije
Reply to  Koča Popović

Druze Koca , todoric se bori isklucivo za svoju smrdljivu tajkunsku ratno profitersku bulju ,nikada i nikome se taj nije suprostavio i otac mu je odrobijao u Jugi zbog privrednog kriminala pa kasnije tvrdio da je utamnicen zbog ljubavi prema domovini ,(mos mislit) , sto ocekivati od sina jednog prevaranata i mutikase , tudjamnovog tajkuna koji je dobio 80 % privrede SR Hrvatske za jednu marku ,90 te je imao cvijecarnicu kao iz alan forda a onda poletio kao phoenix ,lako je bilo letiti na krilima socijalisticke Hrvatske , sad cemo tek vidjeti koliko su sposobni domoljubi .

Osoba C
Gost
Osoba C
3 godine prije
Reply to  Koča Popović

@Koča Popović
Nisu čuli za onu; ”Što se dublje pred nekim pokloniš, to ćeš na višoj grani visjeti.”
Jeremias Gotthelf

forlan
Gost
forlan
3 godine prije

Kako je netko nazvao ove i slične “papers” – Pampers. Pa kud ćete veće praonice novca od jednog Luksemburga – srca EU-a. Što nisu ti “istraživački novinari” otkrili barem jedan dio vlasnika preko 30 tisuća luksuznih objekata samo u Londonu koji službeno niti ne postoje? Jer gdje će sve najveće bjelosvjetske hulje bježati nego u London – od srpskog kralja ’41. pa do “građanina u Londonu” Todorića, samo da spomenem bagru sa ovih prostora.

Bill Clinton
Gost
Bill Clinton
3 godine prije

Pisci, književnici (i farizeji), danas su to novinari… mogu biti jedna od najogavnijih sorti ljudi.
Negdje 1930-ih izašla je izvanredna knjiga “Žurnalizam u novinarstvu”…

Osoba C
Gost
Osoba C
3 godine prije
Reply to  Bill Clinton

”Na kraju sam postao novinar. Mrzio sam to raditi, ali nisam mogao naći pošten posao.”
Mark Twain

Arkaj
Gost
Arkaj
3 godine prije
Reply to  Osoba C

Ne treba generalizirati jer postoje kod nas mnogi dobri novinari. Recimo Feralovci i oni okupljeni oko Novosti i to nisu jedini. Ali ako samo izuzetno tvrdoglavi opstaju na margini a svi ostali samo pišu propagandne pamflete po narudžbi onda nije problem u novinarima već u sistemu koji ne treba prave novinare nego poslušna blebetala….

Osoba C
Gost
Osoba C
3 godine prije
Reply to  Arkaj

@Arkaj
Slažem se.
Egzistencijalna sigurnost ili nesigurnost je glavni alat kojim se ljudi drže na uzdi.

Zanzo
Gost
Zanzo
3 godine prije
Reply to  Arkaj

Pogotovo ovi iz Novosti. To nisu novinari to su novinarčine. Pogotovo kad se mešetari sa stanovima.Pitati Viktora i Heni

Ivo Lola nije sam
Gost
Ivo Lola nije sam
3 godine prije

Znam, oni s ovom objavom žele izazvati bunt kod naroda prema eliti pa da se narod “spontano” dogodi i tako “spontano” razvlasti i sruši vladajuće, a onda da oni instaliraju odabrane kvislinge i kompradore. Bunt naroda se svakako događa, a ovo je pokušaj iste one elite, istih onih 1% koji se kao po šabloni uvijek pojavljuju kad se radi o krupnim političkim manevrima na svjetskom nivou radi očuvanja enormnog bogatstva i moći, da ukradu narodu revoluciju. Zašto taj isti “konzorcij” ne napada sustav koji je sve to omogućio? Zato što će u bilo kojoj državi nakon smjene vlasti doći neki drugi ljudi, možda iz iste stranke možda i ne, a sustav se neće mijenjati i sve će biti po starom, za njih, ali ne i za nas, narod.

NSU
Gost
NSU
3 godine prije

Na zločinačkoj tv (HTV) gledljivo je jedino “odabrao Đelo Hađiselimović”

alan ford
Gost
alan ford
3 godine prije

opet isti jeftin spin, kao i onaaj sa “panama papers”, iza kojij su stajali isti mukljatiri iz ICIJ-a
Inače, jedini član ICIJ.a iz Hrvatske je Saša Leković, predsjednik HND-a (hrvatsko novinarsko društvo), koje je kao i srpskio drušrtvo NUNS (nezavisno udruženje novinara Srbije), leglo sorosevaca.
I opet su New York Times i Suddeutsche Zeitung kofol “otkrili” ove dokumente, kao i one “panama papers”, prije 2 godine, U stvari su im to dostavili CIA, i Soroseva ekipa.. NY Times. ne treba puno objašnjvati su faktčki Rockefellerove kućne novine, a Suddeutsche Zeitung je osnovan 1946, a ove novine su osnovali tadašnji britanski namjesnici poražene Njemačke SZ je kao i dvi ostali njemački mediji, pod kontrolom “duboke države”. Glavni urednik SZ-a, Stefan Kornelius, član je “Atlantikbruecke”, glavne Rockefellerove podružnice u NJemačkoj, u kojoj je učlanjena cijela njemačka elita: Merkelica, Gabriel, Steimeier,…. svi uredbici gkavnih medja, direktori veliih koncerna itd.. a počasni član ove organizacije je svjetski bandit Henry Kissinger

ovi podatci da Nike, Apple i ostali veliki koncerni ima zadak, samo da zavare naivne ovce, da se kofol prikaže da su ovi iZ ICIJ-a koji siu to istražili, objektivni i neutralni, i da istražuju o svima i svakome, Ali to nije ništa novo, zna se odavno, da Nike i drugi veliki koncerni i sa Zpada, legalnim metidama, raznim trikovima, legalno utajivaju milijarde poreza, tako što se formalno prijavljuju u državcam u kojima se plaćaju mali porezi. Pa ona pijandura Juncker je u Luxemburgu osbno pomagao tim koncernima, da utaje porez. Pravi cilj “otkrivanja” “rajskih dikumenata” je naravni usmjeren opet protiv Rusije i Trumpa, da se prikaže, kako je Trumpov izborni stožer navodno mućkao izbore zajedno sa Rusima, A iza svega ovog namještenog cirkusa, naravno opet stoje stvarni vladari SAD-a, ratnohuškači cio-hazari, koji po svaku cijenu žele sukob sa Rusijom.
naravno da u tim “rajskim dokumentima” i sličnim “otkrićima”, nikada nećemio naći imena Rotschilda, Rockefellera, Buffeta i ostalih najvećih riba i mafijaša. Koliko oni zdrpe poreza sa svojim zakladama, koje služe baš zato za utaju poreza i pranje novca u stotinama milijardi. Jer su te zaklade “neprofizne”, “dobrotvorne” organizacije.

Omidyar Network je zaklada milijardrera Pierra Omidyara, vlasnika ebaya, Omidayer je francuski hazar podrijeklom iz Irana.
Moses Lubash Family Fund-hazarska zakjlada
Zaklada Ford, koju je davno osnovao mason i eugeničar i obožavatelj Hitlera, Henry Ford, zajedn sa Sorosevom zakladom Otvoreno društvo i dvjema Rockefellerovim zakladama, spada u najveće i najglavnije zaklade američkih lihvara, koje po cijelom svijetu financiraju na tisuće i tidsuće NGO-ova, probvode obojene revolucije, pučeve,…prevrate,.. financiraju pobačaj, sterilizaciju, cjepljenje,… pederizaciju, rodnu ideologiju… itd

POVEZANE VIJESTI

Izbornik